AKARYAKIT
İSTASYONU OLARAK AYRILAN ARSA SATILACAKTIR Kırklareli
Belediye Başkanlığından: TCDD
İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’NE AİT 2 ADET TARLA VASFINDAKİ ARAZİNİN İHALE
YÖNTEMİYLE SATIŞI SONUÇLANMIŞTIR ARSA KARŞILIĞI İNŞAAT İHALESİ
YAPILACAKTIR Çorum Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü Milli Emlak Müdürlüğünden: ARSA
KARŞILIĞI İNŞAAT İHALESİ YAPILACAKTIR Afyonkarahisar
Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğünden: JEOTERMAL KAYNAK ARAMA/İŞLETME RUHSAT
SAHALARI İHALE EDİLECEKTİR Amasya İl Özel İdaresi İl Encümeninden: NİŞASTA ALIMI YAPILACAKTIR Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel
Müdürlüğünden: EKONOMİK ÖMRÜNÜ DOLDURMUŞ (EÖD) ARAÇ SATIŞI
YAPILACAKTIR Türkiye Petrolleri Genel Müdürlüğünden: MUHTELİF
MALZEMELER SATIN ALINACAKTIR Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden: BOBİN
OTOKOPİ KAĞIDI SATIN ALINACAKTIR Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: GÜVENLİK KAMERA KONTROL SİSTEMİ İÇİN YEDEK
MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: SERBEST
PİYASADAN ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden: AKARYAKIT İSTASYONU OLARAK AYRILAN ARSA SATILACAKTIR Kırklareli
Belediye Başkanlığından: 8449/1-1 TCDD İŞLETMESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’NE AİT 2 ADET TARLA
VASFINDAKİ ARAZİNİN İHALE YÖNTEMİYLE SATIŞI SONUÇLANMIŞTIR TCDD
1. Bölge Müdürlüğünden: ARSA KARŞILIĞI İNŞAAT İHALESİ
YAPILACAKTIR Çorum Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
Milli Emlak Müdürlüğünden: ARSA KARŞILIĞI İNŞAAT İHALESİ YAPILACAKTIR Afyonkarahisar
Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğünden: JEOTERMAL KAYNAK
ARAMA/İŞLETME RUHSAT SAHALARI İHALE EDİLECEKTİR Amasya İl Özel İdaresi İl Encümeninden: 8147/1-1 Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel
Müdürlüğünden: 1 - Fabrikamız,
konusu şartnamede belirtilen 50.000 kg Nişasta alımı kapalı zarf ile teklif
alma yoluyla ihale edilecektir. 2 - İhale 16.10.2018 Salı günü saat 14:00’da Fabrikamız Genel Müdürlük Toplantı Salonunda
yapılacaktır. 3 - İhale ile ilgili şartname 150 TL (Yüzellitürklirası) bedelle Fabrikamız Satınalma
Müdürlüğü’nden temin edilebilir. 4 - Nihai teklifler en geç 16.10.2018 Salı günü
saat 14:00’a kadar Fabrikamız Satınalma
Müdürlüğü’ne verilmiş olması gerekmektedir. 5 - Postadaki
gecikmeler dikkate alınmaz. 6 - Bu İhale 4734
sayılı Kamu İhale Kanunu’nun İstisna Alımı Kapsamındadır. 7 - 4734 sayılı Kamu
İhale Kanunu’nun 11. maddesinde belirtilenler hiçbir şekilde ihaleye
katılamazlar. ADRES : ANKARA
HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş. Anadolu Bulvarı Macun Mah.
No: 13/1 Yenimahalle/ANKARA Tel : (0312)
397 33 65-66 Faks:
(0312) 397 33 71 - 74 8511/1-1 EKONOMİK ÖMRÜNÜ
DOLDURMUŞ (EÖD) ARAÇ SATIŞI YAPILACAKTIR Türkiye Petrolleri Genel Müdürlüğünden: 8515/1-1 MUHTELİF MALZEMELER SATIN ALINACAKTIR Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden: 8516/1-1 BOBİN OTOKOPİ KAĞIDI SATIN
ALINACAKTIR Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: İstanbul Basım İşletme Müdürlüğümüz ihtiyacı aşağıda
özellikleri ve miktarı yazılı sınıf 2 bobin otokopi
kağıdı, teknik şartname ve ticari şartname ile ihale ek şartları dahilinde iç ve dış piyasadan açık teklif isteme usulüne
göre satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. EVRAK BEDELİ 130TL’DİR. a. İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığından veya Ofisimize ait internet sitesinde görebilirler. Ancak;
ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmek için 130.-TL ihale
evrak bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
gerekmektedir. b. Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek, dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin
aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle
iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, ihale evrak bedeli ilgili
firmaya iade edilecektir. 2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf
halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN
YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve
ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve iç
piyasadan yapılacak satın almalara ait ticari şartnamenin 2. ve dış piyasadan
yapılacak satınalmalara ait ticari şartnamenin 5.
maddelerinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler
bulunacaktır. 3 - Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat
12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır. 4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat
14.00’de evvela dış zarfları açılacak, dış zarf muhteviyatına göre
tekliflerinde noksanlık bulunmayan firmaların iç zarfları da açılacaktır.
Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik
araştırması yapılacaktır. 5 - İstekliler ihale konusu malzemenin tamamı için
teklifte bulunacaklardır. Kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir. 6 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin
7.maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip asgari 60
gün opsiyonlu olacaktır. 7 - Teklifler, TL (TÜRK LİRASI) OLARAK VERİLECEKTİR. 8 - Teklif edilen bedelin %3‘ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihi itibariyle
en az 6 ay geçerli GEÇİCİ TEMİNAT TL (TÜRK LİRASI) cinsinden verilecektir.
Teminatın; banka teminat mektubu olması halinde, teminat mektubunda, “...
4734 ve 4735 sayılı kanun ibaresi yerine, ilgili kanun ve şartname
hükümlerini yerine getirmek üzere vermek zorunda olduğu ...”, ibaresi yer
alacaktır. 9 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir. 10 - İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı
olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri
şeklinde olacaktır. Duyurulur. 8514/1/1-1 ————— BY THE STATE SUPPLY OFFICE GENERAL DIRECTORATE Carbonless Copy Paper
(class 2) with the following specifications and quantity shall be purchased from domestic and foreign market for our Printing House Directorate through open procedure, in accordance with the provisions
of the commercial and technical specifications, and additional conditions concerning the tender.
1 - THE TENDER DOCUMENT HAS A FEE AND IT IS 130.-TL
FOR THIS TENDER. a) The tenderers
can view the tender documents in the 3rd Purchasing Department of the Directorate General of State Supply Office in Ankara or in the web site of our Office. However, the tenderers to submit a proposal
for the bid shall pay the tender documents fee (130.-TL) to any of our Office’s
Cashiers or our Office’s bank accounts. b) The original
and a copy of the bank or cashier
receipt shall be put in the outer envelope
by adding to the tender document. The original of the receipt shall be returned to the
tenderer after opening all the
bids. In case of the cancellation
of the tender completely or giving up
the order, the fee of tender documents shall be returned to the
tenderers. 2- The required
tender documents must be
put in two envelopes as one inside the other. ONLY THE BID FORMS INDICATING OFFER PRICE MUST BE
PUT IN THE INNER ENVELOPE. The letter stating
that the technical and commercial specifications and their annexes
are accepted, the documents specified in the article 2 of the Commercial Specification on the Purchases to Be Made From Domestic
Market, and in the article 5 of the Commercial Specification on the Purchases to Be Made From Abroad,
the original and a copy of the bank or cashier
receipt, the documents specified in the additional conditions and the inner envelope
shall all be put in the outer envelope. 3 - The bids
must reach or be submitted to our Headquarters
“III No’lu Satınalma
Daire Başkanlığı” latest by
12:00 on the mentioned date. Bids submitted after this time will not be taken into consideration, regardless of the delays due to
mail. 4 - Outer envelopes of the bids will
be opened at 14:00 on the bidding deadline
The inner envelopes of the tenderers, whose outer envelopes of the bids have
no deficiency, shall also be opened. Tenderers shall be inspected in terms of financial and technical sufficiency, if necessary. 5 - The bids
shall cover the whole quantity.
Partial bids shall not be taken into consideration. 6 - The bid
prices shall be valid for a period
of sixty (60) days as from the inner
envelopes are opened in accordance with the 7th article of commercial specification concerning this tender. 7 - The bids
shall be given in TL
(TURKISH LIRA) 8 - Tenderers shall submit a bid bond in TL (TURKISH LIRAS) valid for at least 6 months as from the bidding
deadline in the amount to be determined by themselves, corresponding to not less than
3% of the bid price they have
submitted. Should the guarantee be a letter of guarantee from a bank, it shall contain the expression
“…the bidder shall submit the letter not in accordance with laws no 4734 and 4735, but in order to fulfill the
provisions of the relevant law and the specifications…” 9 - This tender is exempted from Public Procurement Law in accordance with paragraph (g) (exception) of the article 3 of this Law. The Office reserves the right whether or not to go
out the tender or partially go out the
tender or to award the tender to whichever tenderer it may please regarding the above-mentioned material to be purchased. 10 - The tender shall take place
through open procedure, whereby tenderers shall present their initial price quotations in writing, and continue by underbidding orally. To be announced to all candidates 8514/2/1-1 GÜVENLİK KAMERA
KONTROL SİSTEMİ İÇİN YEDEK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: 8512/1-1 SERBEST PİYASADAN ELEKTRİK ENERJİSİ SATIN ALINACAKTIR Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden: 8510/1-1 |