SALINIMLI ELAVATÖR ZİNCİRİ İMALİ (t=250)
ALIMI AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR T.Ş.F.A.Ş. Ankara Makina Fabrikasından: SAFKAN ARAP KOŞU TAYI SATILACAKTIR Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Anadolu Tarım
İşletmesi Müdürlüğünden: HİZMET SATIN ALINACAKTIR Türk Kızılay Genel Müdürlüğü Kan Hizmetleri Genel
Müdürlüğünden: TAŞINMAZ SATILACAKTIR Altındağ Belediye Başkanlığından: ENDOVİZYON
SİSTEMİ YARDIMCI CİHAZLARI SATIN ALINACAKTIR Ege
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden: KÖMÜR TORBASI ALINACAKTIR Türkiye Kömür İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğünden: YEDEK
PARÇA TEMİN EDİLECEKTİR TKİ Kurumu
Çan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden: ARSALAR SATILACAKTIR Kütahya
Belediye Başkanlığından: DE
24000 LOKOMOTİFLERE AİT BOSCH TB 72 TİPİ MARŞ MOTORU TAMİR VE BAKIM YAPILMASI
HİZMET ALIM İŞİ SATIN ALINACAKTIR TCDD
Taşımacılık A.Ş. Afyonkarahisar Araç Bakım Servis Müdürlüğünden: MÜBADELE İLANI Karaman Emniyet Müdürlüğünden: TAŞINMAZLAR
SATILACAKTIR Başiskele Belediye Başkanlığından: GAYRİMENKULLER
SATILACAKTIR Konya
Büyükşehir Belediye Başkanlığından: TAŞINMAZLAR
SATILACAKTIR Şanlıurfa
Büyükşehir Belediye Başkanlığından: TAŞINMAZ SATILACAKTIR Mamak Belediye Başkanlığından: SALINIMLI ELAVATÖR
ZİNCİRİ İMALİ (t=250) ALIMI AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR T.Ş.F.A.Ş. Ankara Makina Fabrikasından: İhale Kayıt Numarası : 2018/476155 1 - İdarenin a) Adı : T.Ş.F.A.Ş. Ankara Makina Fabrikası b) Adresi : Ayaş Yolu 18.Km.Etimesgut/ANKARA c) Telefon ve Faks
Numarası : 0 312 293 44 00 Faks: 0 312 243 14 47 2 - İhale Konusu
Malların a) Niteliği, Türü ve
Miktarı : Salınımlı Elavatör Zinciri İmali
(t=250) 720 Metre b) Teslim Yeri : Ankara Makina Fabrikası Malzeme Ambarı c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, en geç
90 (Doksan) takvim günü içerisinde teslim edilecektir. 3 - İhalenin a) Yapılacağı Yer : T.Ş. F.A.Ş. Ankara Makina Fabrikası -
Toplantı Salonu b) Tarihi ve Saati : 10.10.2018 Çarşamba günü saat 1400 4 - İhale dokümanı
Ankara Makina Fabrikası Ticaret Servisi (Ayaş Yolu 18. km. Etimesgut/ ANKARA)
adresinde görülebilir ve TL. 100,00 (Y.Yüztürklirası)
bedel karşılığında aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. 5 - İstekliler teklif
ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda
geçici teminat vereceklerdir. 6 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (Otuz)
takvim günü olmalıdır. 7 - İhalede
gerektiğinde açık eksiltme veya pazarlık yapılabilineceğinden
ihale gün ve saatinde isteklinin ya da temsile yetkili olan kişinin
fabrikamızda hazır bulunması gerekmektedir. İstekli veya vekilinin Komisyonda
hazır bulunmaması halinde mektup ile gönderilen teklifi son ve kesin pey
olarak kabul edilecektir 8 - Mezkûr alım 4734
sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa (ceza
ve yasaklamalarla ilgili hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye Şeker
Fabrikaları A.Ş. Genel müdürlüğü mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına
göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta
serbesttir. 8124/1-1 SAFKAN ARAP KOŞU TAYI
SATILACAKTIR Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Anadolu Tarım
İşletmesi Müdürlüğünden: 1 - İşletmemiz
yetiştirmesi 17 baş Safkan Erkek Arap Koşu tayı açık artırma suretiyle
satılacaktır. 2 - İhale 09.10.2018
günü saat 12.00’de İstanbul Veliefendi Hipodromu’nda Alım - Satım ve İhale
Komisyonu huzurunda yapılacaktır. 3 - Geçici teminat
tay başına 15.000,00 TL’dir. 4 - Konuya ilişkin
şartname, Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü (Karanfil Sok. No: 62
Bakanlıklar/ANKARA) adresinde ve işletmemizde görülebilir. 5 - İhaleye katılmak
isteyen isteklilerde aşağıdaki şartlar aranır. a) Kanuni ikametgâhı
olması ve TC kimlik numaralı nüfus cüzdanı ibraz etmesi, b) Bu işe ait geçici
teminat vermiş olması, c) Müşterinin tüzel
kişi olması halinde gerekli yetki belgesinin ve imza sirkülerinin ibraz
edilmesi, d) Yabancı Şirketlerin
Türk Şirketlerinde aranan şartlarından başka ibraz edecekleri vesikaların
T.C. Konsolosluklarınca tasdik edilmiş olması. Yabancı müşterilerin
getirecekleri belgeler Türkçe tercümeleri ile birlikte ibraz edilecektir. 6 - TİGEM İktisadi Devlet Teşekkülü olup,
2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tabi değildir. Yapılan ihale satış ihalesi
olduğundan Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp İhale TİGEM Alım - Satım ve İhale
Yönetmeliği esaslarında yapılacaktır. ADRES: Anadolu Tarım
İşletmesi Müdürlüğü Mahmudiye/ESKİŞEHİR Tel : 0 222 611 30 09 Fax : 0 222 6113 0 77 İlan olunur. 8014/1-1 Türk Kızılay Genel Müdürlüğü Kan Hizmetleri Genel
Müdürlüğünden: 1 -
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğü Kan Hizmetleri Genel Müdürlüğü tarafından yapılması planlanan
“3. Ekip Doktorları, 2. Hemovijilans Birim
Yöneticileri, 4. Flebotomi Personeli Eğitim ve
Değerlendirme Toplantısı” hizmet alımı İdari, Teknik Şartname ve ekleri
hükümlerine göre ilanen kapalı zarfla teklif toplama açık eksiltme/açık
artırma pazarlık yöntemi sureti ile satın alınacaktır. 2 - Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü
nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir. 3 - İhaleye ait şartnameler ve ekleri “Türk Kızılayı Cd. No: 1 06790 Etimesgut/ANKARA”, adresindeki
Kan Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nden 200,00 TL karşılığında temin
edilebilecektir. 4 - İdari, Teknik Şartname ve eklerine
www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecek olup, 0 (312) 293 62 00 nolu telefon numarasından bilgi alınabilecektir. 5 - Firmaların tekliflerini en geç 19.10.2018
günü saat 09:00’a kadar Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğü (Ataç 1 Sokak No: 32 Yenişehir/Ankara) adresindeki Lojistik
Direktörlüğü/Evrak Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir. 6 - İhale zarfları 22.10.2018 günü saat 14.00’da
“Türk Kızılayı Cd. No: 1 06790 Etimesgut/ ANKARA” adresindeki
Kan Hizmetleri Genel Müdürlüğü Toplantı Salonunda açılacaktır. 7 - Postada meydana
gelecek gecikmeler dikkate alınmaz. 8 - Telgraf ve faksla
yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır. 9 - Türkiye Kızılay Derneği 6639 sayılı Kanun ve
11 Şubat 2016/29621 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan tebliğ kapsamında
KDV’den müstesnadır. 10 - Kurumumuz 4734
sayılı Kanuna tabi değildir. 8149/1-1 Altındağ Belediye Başkanlığından: Altındağ İlçesi
sınırları içerisindeki; Hacettepe (Turan) Mahallesinde bulunan ve aşağıda,
mahallesi, ada, parsel numarası belirtilen taşınmazdaki Belediyemiz hissesi;
2886 sayılı Yasanın 45. maddesine göre Açık Teklif Usulü İhale suretiyle
satışı yapılacak olup; hesaplanan diğer vergi ve harçlar ile tüm giderler
peşin olarak tahsil edilecektir. 1 - İhale aşağıda
belirtilen tarih ve saatlerde Samanpazarı
Anafartalar Caddesi üzerinde No: 177’de bulunan Altındağ Belediye Sarayı
Başkanlık Binasında toplanan ENCÜMEN huzurunda yapılacaktır. 2 - Bu ihaleye ait
şartname, Altındağ Belediye Sarayı 3. Katta bulunan Emlak ve İstimlak
Müdürlüğünde görülebilir ve Geçici Teminat bedelleri en geç ihale günü saat
12.00’e kadar yatırılacaktır. 3 - İhaleye
girebilmek için isteklilerden şu şartlar aranır. İsteklinin gerçek
kişi olması halinde; Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde kanuni
ikametgâhının olması, gerçek kişinin yabancı uyruklu olması halinde, Türkiye
Cumhuriyeti sınırları içerisinde gayrimenkul iktisap edebileceğini gösterir
Dışişleri Bakanlığı veya Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğünden alınmış belgeyi
ibraz etmeleri, ihaleye ortak olarak girecek şahısların noterden onaylı
ortaklık sözleşmelerinin ibrazı, İsteklinin
bir şirket olması halinde; İdare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya
sicilinin kayıtlı olduğu Ticaret Odasından veya resmi bir kurumdan şirketin
sicile kayıtlı ve halen faaliyette bulunduğuna dair ihalenin ilan tarihinden
sonra alınmış bir belgeyi ibraz etmesi, şirketin sirkülerinin veya şirket
adına tekliflerde bulunacak kimselerin bu şirketin vekili olduğunu gösterir
noterden tasdikli vekâletnamelerinin ibrazı gerekmektedir. İstekli Tüzel Kişi
olması halinde; Tüzel kişiliği gerçek şahsın temsil etmesi halinde, temsil
yetkisine haiz olduğunu gösterir bir belgenin ibrazı, tüzel kişiliği
kanıtlayan bir belgenin verilmesi, temsil yetkisine sahip kimselerin noterden
tasdikli imza sirküleri ibraz etmeleri gerekmektedir. isteklinin
yabancı uyruklu bir şirket olması halinde, Yabancı Uyruklu gerçek kişilerden
aranan belge ile birlikte (Bu belgenin şirkete uygunluğu gerekmektedir.)
Türkiye’de şirketin faaliyetine müsaade edildiğini gösteren ilgili resmi
kurumdan alınan belgenin ibrazı, İsteklinin
bir dernek, federasyon, konfederasyon ve vakıf olması halinde; Dernek,
federasyon, konfederasyon veya vakıf genel merkezinin bulunduğu yerde halen
faaliyette bulunduğuna dair resmi mercilerden ihale ilanının yapıldığı
tarihten sonra alınmış belgenin ibrazı, dernek, federasyon, konfederasyon
veya vakıf genel kurulunca gayrimenkul alınması hususundaki genel kurul
kararının tasdikli suretinin ibrazı, dernek, federasyon, konfederasyon veya
vakfı temsile yetkili kılınanların noterden tasdikli imza sirkülerinin ibrazı
gerekmektedir. 4 - Belediyemiz
ihaleyi yapıp, yapmamakta serbesttir.
8121/1-1 ENDOVİZYON SİSTEMİ YARDIMCI CİHAZLARI SATIN
ALINACAKTIR Ege
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden: Cihazın alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3’üncü
maddesi (f) bendi geçici 4’üncü maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 20’inci maddesi (f) bendi uyarınca Pazarlık usulü ile ihale
edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır. İhale Kayıt No : 2018/472993 1 - İdarenin: a) Adı : Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü b) Adres : Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü Bornova/İZMİR c) Telefon : 232 311 2009 - 3534 - 4268 ç) Belgegeçer : 232 311 4322 d) E-posta : bapege@gmail.com.tr 2 - İhale Konusu malın: a) Adı : ENDOVİZYON SİSTEMİ YARDIMCI CİHAZLARI b) Niteliği, Türü ve Miktarı : Büro ve İşyeri Makine
Teçhizat Alımları - Tıbbi Cihaz Alımları - 1 Set c) Teslim Yeri : Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Cerrahi Tıp
Bilimleri Bölümü Genel Cerrahi Anabilim Dalı Başkanlığı Bornova/ İZMİR d) Teslim Tarihi : 60 (Altmış) takvim günüdür. 3 - İhalenin a) Yapılacağı yer : Ege Üniversite Rektörlüğü İdari ve Mali
İşler Daire Başkanlığı İhale Salonu b) Tarihi ve Saati : 09.10.2018 Salı günü - Saat 10:00 4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen
belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: 4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler: 4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi; 1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan
hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin
odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri; 1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi, 2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret
Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde
bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret
Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin
noter tasdikli imza sirküleri, 4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
teklif mektubu, 4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat, 4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter
onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi. 4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu
işe ait şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı
beyannamesi. 4.1.7. İhale konusu alımın/işin tamamı veya bir kısmı
alt yüklenicilere yaptırılamaz. 4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır. 4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.3.1. İhaleye katılacak istekli firmaların teknik
şartnameye uygunluk cevabı belgesini ihale teklif dosyasına koymaları
zorunludur. Teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak
şartnamedeki sıraya göre cevap verilecektir. Bu cevaplar “…..
marka … model … cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi” başlığı
altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından
imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin hangi
dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname
maddesi işaretlenmiş olacaktır. 4.3.2. Teklif edilen ürünü veya parçayı tedarik
edecek olan yüklenici T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na
(TITUBB) İthalatçı, üretici, imalatçı veya bayii olarak kayıtlı ve T.C.
Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalı ve bunu belgelemelidir. 4.3.3. İhaleye teklif veren istekli firmalar üretici
veya yetkili satıcı olduğunu gösteren yetki belgesini ihale teklif dosyasında
belgelemek zorundadır. 5 - Bu ihalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif,
teklif edilen fiyatların (pazarlık sonucu oluşan) en düşük olanıdır. 6 - Yerli malı teklif eden yerli istekliler lehine fiyat
avantajı uygulanması: 6.1. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir.
Yabancı istekliler ile ortak girişim yapan yerli istekliler bu ihaleye
katılamaz. Yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir)
oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. İhaleye katılan gerçek kişilerin
yerli istekli oldukları teklif mektubunda yer alan T.C. Kimlik numarasından
anlaşılır. Tüzel kişilerin yerli istekli oldukları ise teklifleri kapsamında
sunulan belgeler üzerinden değerlendirilir. Yerli malı teklif eden yerli
isteklilerin fiyat avantajından yararlanabilmesi için teklif ettiği mala
ilişkin yerli malı belgesini sunması zorunludur. 7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması: 7.1.1. İhale dokümanı Ege Üniversitesi Rektörlüğü
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü adresinde görülebilir ve 100,00
TRY karşılığı aynı adresten satın alınabilir. 7.1.2. İhaleye teklif verecek olan firmaların ihale
dokümanını satın almaları zorunludur. 8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ege
Üniversite Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü adresine
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü postayla da
gönderilebilir. 9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. 10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır. 11 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez. 12 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. 13 - Söz konusu ihale 4734-4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp, 01/12/2003 tarihli
2003/6554 sayılı Kararname eki esaslarının 20 inci maddesi (f) bendi uyarınca
Pazarlık usulü ile ihale edilecektir. 8108/1-1 Türkiye Kömür İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğünden: İhale Kayıt No : 2018/470910 1 - İdarenin a) Adı : Türkiye Kömür İşletmeleri Kurumu Genel
Müdürlüğü Adresi : Hipodrom Caddesi No: 12 Yenimahalle/Ankara Telefon ve Faks : Tel (0312) 540 10 00 Faks (0312) 540 16 60 Elektronik Posta
Adresi : tkisatinalma@tki.gov.tr. 2 - İhale Konusu
Malın; a) Niteliği, Türü ve
Miktarı : Lamineli Polipropilen
10.000.000 Adet b) Teslim Edileceği
Yer : ELİ Müdürlüğü Cenkyeri Ambarı, Soma/MANİSA c) Teslim Tarihi : Yüklenici, teknik şartnamede belirtilen teslim süresi ve termin programına uygun olarak teklifinde teslim
programını belirtecektir. 3 - İhalenin
Yapılacağı Yer : T.K.İ. Genel Müdürlüğü Hipodrom Caddesi No:
12 Yenimahalle/Ankara (Zemin
Kat İhale Komisyonu Toplantı Odası) 4 - İhale Tarih ve
Saati : 17.10.2018 - 14:00 5) İhale Dokümanının
Görülmesi ve Temini: a) İhale dokümanı
Hipodrom Caddesi No: 12 Yenimahalle/Ankara TKİ Genel Müdürlüğü Satınalma
Dairesi Başkanlığı 11. Kat 1108 nolu odada bedelsiz
olarak görülebilir ve bedeli karşılığı temin edilir. b) İhale dokümanı
bedeli KDV dahil 100,-TL’dir. İhaleye katılacak
olanların şartname satın almaları zorunludur. 6 - Teklifler
yukarıda belirtilen tarih ve saatte TKİ Genel Müdürlüğü Elektronik Belge ve
Arşiv Şefliğine verilebileceği gibi iadeli - taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir. İhale (son teklif
verme) saatine kadar İdareye ulaşmayan teklifler değerlendirmeye
alınmayacaktır. 7 - İstekliler teklif
ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda
geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat olarak sunulan teminat
mektuplarında geçerlilik tarihi belirtilmelidir. Bu tarih, teklif geçerlilik
süresinin bitimi tarihine 30 gün eklemek suretiyle bulunan 15.03.2019
tarihinden önce olmamak üzere isteklilerce belirlenir. 8 - Tekliflerin
Geçerlilik Süresi: Tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en
az 120 takvim günü olmalıdır. 9 - İdaremiz bu ihale
ile ilgili olarak; “Ceza ve İhalelerden Yasaklama Hükümleri” hariç 4734 ve
4735 Sayılı Kanunlara tâbi değildir. 10 - Firmaların
ihaleye girebilmeleri için EKAP (Elektronik Kamu Alımları Platformu) üyeliği
zorunludur. 11 - İhale dokümanının
kargo ile istenmesi halinde; doküman bedelinin Vakıfbank Kurumsal Şube TR 250001500158007293294080 nolu
hesaba yatırılarak, dekontun isteklinin adı, adresi, vergi numarasını
belirtir bir dilekçe ekinde (0312) 540 1660 nolu
faksa gönderilmesi gerekmektedir. 8129/1-1 TKİ
Kurumu Çan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden: İşletme Müdürlüğümüze ait Komatsu
marka ekskavatörde kullanılmak üzere 7 (Yedi) kalem yedek parça temini işi
açık ihale (kapalı zarf) usulü ile ihale edilecektir. İhale Kayıt Numarası : 2018/473462 1 - İdarenin a) Adresi : TKİ Çan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğü Cumhuriyet
Mah. Dr. Hacı İbrahim BODUR Cad. No: 206 ÇAN/ÇANAKKALE b) Telefon ve Faks numarası : Tel: 0 286 416 2001 /
Faks: 0 286 416 3700 c) Elektronik Posta Adresi : clibilgiislem@cli.gov.tr d) İnternet adresi : www.cli.gov.tr. 2 - İhale konusu malın: a) Niteliği, türü ve miktarı : İşletme
Müdürlüğümüze ait Komatsu marka ekskavatörde
kullanılmak üzere 7 (Yedi) Kalem yedek parça alımı işi. b) Teslim yeri : ÇLİ Müdürlüğü ÇAN/ÇANAKKALE 3 - İhalenin a) İhale Usulü : Açık İhale (Kapalı zarf) b) Yapılacağı yer : ÇLİ Satınalma Şube Müdürlüğü Toplantı Salonu c) Tarihi ve saati : 05.10.2018 Cuma günü saat 15.00 d) Dosya no : 242-KÇLİ/20180640 4 - İhaleye ait dokümanlar; Çan’da, ÇLİ Satın Alma
Şube Müdürlüğü ÇAN/ÇANAKKALE adresinde görülebilir ve “Ziraat Bankası Çan Şb.
TR88 0001 0003 3832 8725 2750 41,Halk Bankası Çan Şb. TR13 0001 2009 6410
0013 0000 03,Vakıfbank Çan Şb. TR10 0001 5001 5800 7286 0732 82 nolu ÇLİ Banka hesaplarına KDV dahil
100,00 TL (posta yoluyla 110,00 TL) yatırılması karşılığı aynı adresten temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur. 5 - Teklifler 05.10.2018 Cuma günü saat 15.00’e kadar
Ç.L.İ. Genel Muhaberatına verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. Son başvuru saatine kadar idareye ulaşmayan
teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. 6 - İstekliler teklif edilen bedelin % 3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda Geçici Teminat vereceklerdir. 7 - Verilen Tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 30 takvim günü olmalıdır. 8 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak; ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi
değildir. 8111/1-1 Kütahya
Belediye Başkanlığından: 1 - Mülkiyeti Belediyemize ait olan aşağıdaki listede
vasıfları belirtilen arsaların satılması işi, 2886 sayılı Devlet İhale
Kanununun 35/a maddesi gereği Kapalı Teklif Usulü ile ihaleye konulmuştur. İhale Tarihi / Günü / Saati : 09 Ekim 2018 Salı - Tabloda
belirtilen saatlerde İhalenin Yapılacağı Yer : Kütahya Belediyesi
Encümen Toplantı Salonu Kat: 5 2 - ÖDEME ŞEKLİ VE ŞARTLARI: 2.1. Peşin Ödemelerde : İhalede belirlenen bedel, tüm satışlar için
peşin satış bedelidir. 2.2. Vadeli Ödemelerde : İhalede belirlenen
bedelin en az % 50’si peşin, geri kalan kısmı ise -24- ay vadeli olarak
ödenecek olup, yıllık %9 vade farkı (gün bazında) artan taksitlerle
uygulanacaktır. Peşinat
ödenip, taksitlendirme işleminden sonra, kalan taksitlerin tamamının veya bir
kısmının ödenmesi (erken ödeme) durumunda, indirim uygulanacaktır. 3 - K.D.V. VE DİĞER VERGİ, HARÇLAR, İMAR DURUMU VS.
HK.: 3.1.- Peşinatlar ile birlikte, varsa KDV ve diğer
vergi, harçlar vs. birlikte yatırılacaktır. - 3065 sayılı Kanunun 17/4-p maddesi gereği tüm
taşınmaz satışları KDV’ den muaftır. 3.2.- Mevkii: Parmakören
Mah. 1453 Konutları ile TOKİ Son Etap Konutları Arası - İmar
Durumu: Ayrık Nizam - Ticaret + Konut Alanı T.A.K.S.
= 0,25 - K.A.K.S. = 2,00 - Yençok = 30,50 4. - İHALEYE KATILACAKLARDAN İSTENEN BELGELER
(İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI) : 4.1. Üzerinde Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numarası
yazılı olan Nüfus Cüzdanı fotokopisi, 4.2. Tebligat için yazılı olarak adres beyanı, 4.3. İstekli adına vekaleten
iştirak ediyorsa noter tasdikli vekaletname, (Türkiye’de şubesi bulunmayan
yabancı tüzel kişilerin vekaletnamelerinin, bulunduğu ülkedeki Türk
Konsolosluğunca veya Türk Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış ve geçerlilik
süresi devam ediyor olması gereklidir.) 4.4. İhale ilan tarihinden sonra Belediyeye borcu
bulunmadığına dair Kütahya Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınmış
belgenin aslı, 4.5. Bu ihaleye katılacak olanların şirket olması
halinde, şirketi temsil etme yetkisi ve yetkilinin geçerlilik süresi devam
eden noter tasdikli imza sirküsü, 4.6. 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre herhangi
bir şekilde cezalı olmadığına dair beyanı, 4.7. Geçici Teminatı yatırdığına dair makbuz veya
Geçici Teminat Mektubu (süresiz). - İhaleye katılmak isteyenler yukarıda belirtilen
belgeleri, 2886 sayılı kanunun 37. maddesi gereğince hazırlayarak ihale günü
en geç saat 12:30’a kadar Yazı İşleri Müdürlüğü
Encümen Kalem Şefliği’ne teslim edecek ve ihale
saatinde Encümen Salonu girişinde hazır bulunacaklardır.
Daha fazla bilgi almak ve şartnamelerini görmek
isteyenlerin, mesai gün ve saatlerinde Belediyemiz Emlak ve İstimlak
Müdürlüğü Gayrimenkul İhale Birimi’ne (Belediye Hizmet Binası 3. Kat)
müracaatları ilan olunur. 8094/1-1 DE 24000 LOKOMOTİFLERE AİT BOSCH TB 72 TİPİ MARŞ
MOTORU TAMİR VE BAKIM YAPILMASI HİZMET ALIM İŞİ SATIN ALINACAKTIR TCDD
Taşımacılık A.Ş. Afyonkarahisar Araç Bakım Servis Müdürlüğünden: İhale Kayıt No : 2018/460757 İdarenin: a) Adresi : TCDD Taşımacılık A.Ş. Afyonkarahisar Araç
Bakım Servis Müdürlüğü Ali Çetinkaya Mah. Silo Yolu Cad. No:
2/6 GAR/AFYONKARAHİSAR b) Telefon ve Faks Numarası : 0 272 213 76 21 - 0
272 213 29 44 c) Elektronik Posta Adresi : afyonaracbakim@tcddtasimacilik.gov.tr 1 - İhale konusu hizmetin adı ve miktarı: TCDD
Taşımacılık A.Ş. Afyonkarahisar Lokomotif Araç Bakım Atölye Müdürlüğündeki DE
24000 lokomotiflere ait 50 Adet (± % 20) BOSCH TB 72 tipi marş motoru tamir
ve bakım yapılması hizmet alım işidir. 2 - Yukarıda belirtilen alımımız yerli isteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup,
ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir. 3 - Tekliflerin TCDD Taşımacılık A.Ş. Afyon Araç
Bakım Servis Müdürlüğü adresine ihale tarihi olan 15/10/2018
günü saat 10.30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır. 4 - İhale dokümanı TCDD Taşımacılık A.Ş. Afyon Araç
Bakım Servis Müdürlüğü adresinde veya http://www.tcddtasimacilik.gov.tr
internet sayfasında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup, TCDD Taşımacılık A.Ş. Afyon Araç
Bakım Servis Müdürlüğü Muhasebe Bürosu Afyonkarahisar Veznesinden KDV dahil 100,00 TL bedelle temin edilebilir veya TC ZİRAAT
BANKASI TR24 0001 0000 2179 1166 2450 28 - T.HALK BANKASI TR96 0001 2009 1830
0013 0000 23 - T.VAKIFLAR BANKASI TR94 0001 5001 5800 7305 4062 95 NOLU
hesaplara yatırılması ve makbuz - dekontlara açıklayıcı bilgilerinin girilerek
makbuz ve dekontların teklif zarfının içerisinde sunulması gereklidir. 5 - Teklif edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici
teminat verilecektir. 6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir. 8095/1-1 Karaman Emniyet Müdürlüğünden: Müdürlüğümüz
hizmetlerinde kullanılmakta iken ekonomik ömrünü tamamlamış Muhtelif Marka ve
Model 23 (Yirmiüç) adet HEK durumunda trafikten
çekme belgeli araç, 4645 Sayılı Kanunun 38. maddesi uyarınca 3 (üç) adet 2018
model beyaz renkli Fiat Doblo 1.6
M. Jet Easy 120 HP E6 Dizel-Klimalı araç ve 56 (Ellialtı) Adet DNA offıce marka
siyah renkli 9-RMD 40701, W:64-L: 61-H: 104 ölçü ve serilerinde 2018 yılı
üretimli “Riga Yönetici Koltuğu“ karşılığında açık arttırma usulü ile
mübadele edilecektir. 1 - İdarenin a) Adresi : Karaman İl Emniyet Müdürlüğü Cumhuriyet
Mahallesi, 703 Sokak No: 9 PK.
70100 Merkez/ KARAMAN b) Telefon ve Faks
Numarası : Santral :
0 (338) 212 10 42 Gsm : 0 (505)
318 70 00 Fax : 0
(338) 213 86 54 c) Mail Adresi : karamanlojistik@egm.pol.tr 2 - Mübadele Konusu a) Niteliği, Türü ve
Miktarı : Ekonomik ömrünü tamamlamış Muhtelif Marka ve
Model 23 (Yirmi Üç) adet HEK durumunda trafikten çekme belgeli araç b) Teslim Etme ve
Teslim Alma Yeri : Mübadelede teklif edilen taşıtlar ve diğer malzemeler
Karaman İl Emniyet Müdürlüğü Lojistik Şube Müdürlüğü adresine teslim
edilecektir. c) Teslim Etme Tarihi : Mübadele karşılığı alınacak olan taşıtlar,
Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren (10) iş günü içinde teslim
edilecektir. d) Teslim Alma Tarihi : Mübadelesi yapılan taşıtlar ile diğer
malzemeler mübadele karşılığı olan taşıtların teslim edildiği günü izleyen
(10) iş günü içerisinde yüklenici tarafından bulunduğu yerden teslim alınması
zorunludur. Bu işlemlerden doğan vergi, resim, harç, nakliye yükleniciye
aittir. 3 - Mübadelenin a) Yapılacağı Yer : Karaman Emniyet Müdürlüğü Toplantı salonu b) Tarihi ve saati : 15.10.2018 Pazartesi günü Saat: 14:00 4 - Mübadeleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile uygulanacak kriterler:
Açık teklif suretiyle yapılacak mübadeleye katılacak gerçek veya tüzel
kişiler; a) Mübadele
Şartnamesi ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu, b) Mübadele
Şartnamesinde belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun idare
tarafından verilecek mala ait tahmini bedelin %3 ünden (10.200,00 TL) az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat mektubu veya
geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe
Müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar, c) Mevzuatı gereği
kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi i. Gerçek kişi olması
halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve
sanatkârlar odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, ii. Tüzel kişi olması
halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, d) Teklif vermeye
yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; Gerçek kişi olması
halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili
Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, e) 3713 sayılı
Terörle Mücadele Kanunu kapsamına giren suçlar ile organize suçlardan dolayı
hükümlü bulunmadığına dair asıl belgeler; i. Gerçek kişi olması
halinde; kendisinin, ii.
Tüzel kişi olması halinde; Türk Ticaret Kanunu hükümleri uyarınca Anonim
Şirket ise yönetim kurulu üyelerinin, Limited Şirket ise şirket müdürünün,
yoksa ortaklarının tamamının, Kollektif Şirket ise
ortakların tamamının, Komandit Şirkette Komandite ortakların hepsinin,
Komanditer ortaklardan kendilerine şirketi temsil yetkisi verilmiş olan
ortakların, Kooperatiflerde yönetim kurulu üyelerinin, Adalet Bakanlığı Adli
Sicil İstatistik Genel Müdürlüğüne bağlı birimlerden alınacak adli sicil
belgesi istenir. 5 - Mübadele,
şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm yerli isteklilere açıktır. 6 - Şartname
bulunmakta olup, Mübadele dokümanı Karaman İl Emniyet Müdürlüğü Satın Alma
bürosundan temin edilebilir. Mübadeleye teklif verecek olanların mübadele dokümanını
satın almaları zorunludur, doküman bedeli 50 TL olup Karaman Defterdarlık
Muhasebe Müdürlüğüne yatırılarak makbuz karşılığı verilecektir. 7 - Açık arttırmaya
isteklilerin vermiş olduğu en yüksek verilen yazılı teklif üzerinden
yapılacaktır. 8 - Mübadele işlemi,
isteklilerin mübadele komisyonu önünde tekliflerini sözlü olarak belirtmeleri
suretiyle gerçekleştirilir. Pey miktarı 10 Adet DNA Offıce
marka siyah renkli 9-RMD 40701, W:64-L:61-H:104 ölçü ve serilerinde 2018 yılı
üretimli “Riga Yönetici Koltuğu“ dur. 9 - İstekliler
Verilecek Mala ait tahmini bedelin %3’ü oranında geçici teminat
vereceklerdir. 10 - Kesin teminat alınarak
sözleşme yapılacaktır, ancak sözleşme yapma süresi içinde şartname
hükümlerinin eksiksiz olarak yerine getirildiğinin tespit edilmesi halinde
sözleşme yapılması ve kesin teminat yatırılması zorunlu değildir. 11 - Bu işin tamamına
teklif verilecek olup kısmi teklif verilmeyecektir. 12 - Mübadele
Karşılığı Alınacak Taşıtın ve Malın Özellikleri: 3 (üç) adet 2018 model Beyaz
renkli Fiat Doblo 1.6 M.
Jet Easy 120 HP E6 Dizel-Klimalı araç ve 56 (Ellialtı) Adet DNA Offıce marka
siyah renkli 9-RMD 40701, W:64-L:61-H:104 ölçü ve serilerinde 2018 yılı
üretimli “Riga Yönetici Koltuğu“ (özellikler ayrıntılı olarak teknik
şartnamede belirtilmiştir) 13 - Mübadele konusu
taşıtların özelikleri.
14 - Mübadelesi
yapılacak olan araçlar ilan tarihinden itibaren mübadele tarihinden bir gün
öncesine kadar hafta içi 09.00 ile 16.00 saatleri arasında Yunus Polis
Merkezi Amirliği bahçesinde (Mümine Hatun Mahallesi Şehit Hamza ÇETİN Caddesi
No: 157 Merkez/KARAMAN) görülebilir. 15 - Mübadele konusu
araçların bedelleri yaklaşık olarak hesaplanmıştır, mübadeleye teklif veren
istekli tüm şartları kabul etmiş sayılır. 16 - Mübadele açık
arttırma usulü yapılacaktır. 17 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi mübadele tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim
günüdür. 18 - İdare mübadeleyi
yapıp yapmamakta serbesttir. 29 - Değer Tespit
Komisyonunca belirlenen tahmini bedel 340.000,00 TL’dir. İlan olunur. 8138/1-1 Başiskele Belediye Başkanlığından: Mülkiyeti Belediyemize ait aşağıdaki listede yer alan
taşınmazların hali hazır mevcut durumuyla satışa çıkarılmış olup, 2886 Sayılı
Devlet İhale Kanununun 37. maddesi ve devamı gereğince Kapalı Teklif Usulü
ile Başiskele Belediyesi Encümenince ihale
edilecektir. 1 - İhalelerin Tarihi ve Saati : 08.10.2018 Pazartesi
Günü - Aşağıda tabloda belirtilen tarih ve saatlerde yapılacaktır. 2 - İhalelerin Yapılacağı Yer : Serdar Mah. Selahattin
Eyyübi Cad. No: 1 Başiskele/KOCAELİ 3 - İhale Usulü : 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 37.
maddesi ve devamına göre Kapalı Teklif Usulü 4 - İhale şartnameleri : Başiskele Belediyesi Emlak ve İstimlak Müdürlüğü-
Kamulaştırma ve Emlak Yönetimi Birimi Serdar Mah. Selahattin Eyyübi Cad. No: 1 Başiskele/KOCAELİ
adresinden temin edilebilir. Tel:
0 262 343 20 20 - 310 12 00 (Dahili 1221) 5 - Şartname Bedeli : 100,00 -TL. 6 - İhalelere katılmak isteyenlerden istenen
belgeler: 1) Dış zarf Dış zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir. a) Teklif mektubunu içeren iç zarf, b) İkametgâh belgesi ve nüfus kağıdının
idarece onaylanacak fotokopisi (Gerçek Kişiler), c) Siciline kayıtlı bulunduğu ticaret odasından
alınmış ihalenin yapıldığı yıla ait faaliyet belgesi, (Tüzel Kişiler) d) Ticaret Sicil Gazetesi (Tüzel Kişiler) e) Vekil ile temsil ediliyor ise noter tasdikli
vekâletname, f) Geçici Teminat (2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na
uygun) g) İstekli tüzel kişilik ise yukarıda sayılan
belgelerin yanı sıra tüzel kişiliğin imza sirküleri ve vekâleten temsil
ediliyor ise noter tasdikli vekâletname, h) Ortak girişim olması halinde noter tasdikli ortak
girişim beyannamesi i) İhale Şartnamesinin her sayfasının “okudum”
ibaresi ile imzalanması j) Başiskele Belediyesi
nezdinde borcu olmadığına dair belge. (Mali Hizmetler Müdürlüğünden
alınacaktır.) 7 - Teklif mektuplarının en geç 08.10.2018 Pazartesi
günü saat 11:00' a kadar ihalelerin yapılacağı
adreste bulunan Emlak ve İstimlak Müdürlüğü- Kamulaştırma ve Emlak Yönetimi
Birimine verilmesi şarttır. Bu saatten sonra verilecek teklif mektupları veya
her hangi bir nedenle oluşacak gecikmeler dikkate alınmaz. 8 - Satış şartnamelerinde belirtilen hususlarla
taşınmazlara ait dosyalarındaki bilgileri ve tapudaki takyidatları
alıcılar aynen kabul etmiş sayılırlar. İhalenin kesinleşmesinden sonra ihale
uhdesinde kalan istekliler, Satış Şartnamesine aykırı bir talepte
bulunamazlar. 9 - Satıştan mütevellit bütün vergi, resmi harç, ilan
giderleri, tapu harçları, alım satım giderleri gibi ödenmesi gereken her
türlü giderler alıcıya ait olup, alıcılar tarafından kanuni süresinde
ödenecektir. 10 - İdare ihaleleri yapıp yapmamakta serbesttir.
Başiskele Belediyesi İnternet Adresi: http://www.basiskele.bel.tr 8043/1-1 Konya
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti Belediyemize ait, yukarıda tapu kaydı
belirtilen gayrimenkuller, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35 (a) maddesi
ve İhale Şartnameleri dâhilinde kapalı teklif (artırma) ihale usulü ile ayrı
ayrı satılacaktır. 2 - İhaleler, 09.10.2018 Salı günü Belediyemiz
encümeni tarafından Belediye Sarayı 6. Kattaki Encümen Toplantı Salonu’nda
yapılacaktır. İhaleleri yapıp-yapmamakta ve uygun bedeli tespitte Belediye
Encümeni tamamen serbesttir. 3 - Gayrimenkullerin muhammen bedelleri, geçici
teminatları, ödeme şekilleri ve ihale saatleri yukarıda belirtilmiştir. 4 - İsteklilerin, 09.10.2018 günü en geç saat 14.30’a
kadar teklif zarflarını Belediyemiz Yazı İşleri ve Kararlar Dairesi
Başkanlığına vermeleri şarttır. Belirtilen saatten sonra gelen teklifler ve
posta ile başvurulması halinde postadaki gecikmeler kabul edilmeyecektir. 5 - 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 40. maddesine
göre, geçerli en yüksek teklifin altında olmamak üzere, oturumda hazır
bulunan isteklilerden sözlü veya yazılı teklif alınmak suretiyle ihale
sonuçlandırılır. Ancak Komisyon, uygun gördüğü her aşamada oturumda hazır
bulunan isteklilerden yazılı son tekliflerini alarak ihaleyi
sonuçlandırabilir. Bu husus, ihale komisyonunca ikinci bir tutanakla tespit
edilir. 6 - İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için istenen
belgeler: 6.1. Dilekçe, 6.2. Tebligat için adres beyanı, 6.3. Gerçek kişi olması halinde: 6.3.1. Nüfus Cüzdan fotokopisi (TC Kimlik Numaralı), 6.3.2. İmza beyannamesi, 6.4. Tüzel kişi olması halinde: 6.4.1. İlgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri
belirtilen son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları
tevsik eden belgeler, 6.4.2. Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye
ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış belge, 6.4.3. Tüzel kişiliğin imza sirküleri, 6.5. İhalelere katılacak olan gerçek veya tüzel
kişilerin Konya Büyükşehir Belediyesine herhangi bir borcu bulunmadığına dair
belge, 6.6. Usulüne uygun teklif mektubunu içeren iç zarf, 6.7. İstekliler adına vekâleten iştirak ediliyor ise,
istekli adına ihaleye katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin Noter
tasdikli vekâletnamesi ile Noter tasdikli imza beyannamesi, 6.8. Ortak girişim olması halinde ortak girişim
beyannamesi, 6.9. Geçici teminat olarak belirtilen bedeli
Belediyemiz veznesine ya da Vakıflar Bankasında ki TR 880001500158007290051109
Nolu İban hesabımıza
yatırarak aldıkları makbuz veya 2886 sayılı D.İ. Kanununun 26. maddesinde
belirtilen teminat yerine geçen belgelerden herhangi birisi. (Teminat mektubu
verilmesi halinde geçici teminat mektubunun süresiz ve limit içi olması, 2886
sayılı D.İ.K.na göre düzenlenmiş olması gerekmektedir.) 7 - Şartnameleri, mesai saatleri içerisinde Mali
Hizmetler Dairesi Başkanlığı Gelir Şube Müdürlüğüne bağlı Gelir
vergi-Tahakkuk Şefliğinde bedelsiz olarak görülebilir. İlan olunur. 8036/1-1 Şanlıurfa
Büyükşehir Belediye Başkanlığından: 1 - Aşağıda tapu kaydı, mevcut durumu, muhammen
bedeli, geçici teminatı belirtilen Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesine ait,
taşınmazlar 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre Kapalı
Teklif Usulü ve 45. maddesine göre Açık Teklif Usulü ile satılacaktır.
2 - İhale Atatürk Mahallesi Büyükşehir Belediye Binası
Encümen Toplantı Salonunda 11.10.2018 Perşembe ve 18.10.2018 Perşembe günü
Belediye Encümenince yapılacaktır. 3 - Taşınmaz
Mal Satış Şartnamesi Kanberiye Mahallesi Büyükşehir
Belediye Ek Hizmet Binası, Emlak İstimlâk Daire Başkanlığında görülebilir ve
250 TL karşılığında aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklifi olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunludur. 4 - İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI; a) 2886 Sayılı D.İ.K.’nun
37. maddesi gereğince hazırlanacak teklif mektubunu, b) Yukarıda belirtilen Geçici Teminat Bedelini; 2886
sayılı D.İ.K.’nun 27. maddesinde belirtilen
şartlara haiz ve süresiz geçici banka teminat mektubu veya nakit olarak
yatırıldığına dair banka makbuzunu, c) İhaleye iştirak eden tarafından her sayfası ayrı
ayrı imzalanmış şartnameyi, d) T.C. Kimlik Numaralı Nüfus Cüzdanı sureti (Gerçek
kişiler için) e) İhalenin yapılmış olduğu yıl içerisinde alınmış
kanuni ikametgâh belgesini (Gerçek kişiler için), f) Noter tasdikli imza sirkülerini, g) Türkiye’de tebligat için adres gösterilmesi, h) Tüzel kişi olması halinde, yukarda istenen belge
dışında; mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret
ve/veya Sanayi veya Esnaf Odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin
yapılmış olduğu yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin siciline kayıtlı
olduğuna dair belge ve kayıtlı olduğu vergi dairesi ve numarası, i) İsteklinin ortak
girişim olması halinde, yukarda istenen belgeler dışında; şekli ve içeriği
ilgili mevzuatlarca belirlenen noter tasdikli ortak girişim beyannamesi, j) Tüzel kişi olması halinde, yukarda istenen
belgeler dışında; teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren noter tasdikli
imza beyannamesi veya imza sirküleri, k) Vekâleten ihaleye katılma halinde, yukarda istenen
belgeler dışında; istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin
noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi, 5 - Taşınmaz satış ihalesine teklif verecekler; ihale
zarflarını yukarıda ve şartnamede belirtilen belgeler ile birlikte satış
şartnamesinde belirtilen maddeler uygun olarak hazırlayarak 11.10.2018
Perşembe ve 18.10.2018 Perşembe günü saat 11.00’e kadar Şanlıurfa Büyükşehir
Belediyesi Emlak İstimlak Daire Başkanlığına teslim edeceklerdir. 6 - Posta ile yapılacak müracaatlarda teklifin 2886
sayılı Devlet İhale Kanununu 37.maddesine uygun hazırlanması ve teklifin
ihale saatinden önce komisyona ulaşması şarttır. 7 - Postada meydana gelebilecek gecikmelerden dolayı,
İdare ya da komisyon herhangi bir suretle sorumlu değildir. 8 - İhale Komisyonu gerekçesini belirtmek suretiyle
ihaleyi yapıp, yapmamakta serbesttir. Bilgi İçin: Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Emlak ve İstimlâk
Daire Başkanlığı Atatürk Mahallesi Büyükşehir Belediye Binası -
ŞANLIURFA Telefon : 0 414 313 16 07 Dahili 17 08 Faks : 0 414 313 06 49 www.sanliurfa.bel.tr kalite@sanliurfa.bel.tr e-posta : buyuksehiremlak63@hotmail.com İlan olunur. 8098/1-1 Mamak Belediye Başkanlığından: 1 - Belediyemiz sınırları içerisinde Bayındır
Mahallesi 51586 ada 1 parsel, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 36.
maddesine göre 'Kapalı Teklif Usulü' ile 09.10.2018 tarihinde Salı günü
Belediyemiz Merkez binası içerisinde bulunan Encümen salonunda, Encümen
huzurunda ihale edilerek satılacaktır. 2 - Arsanın konumu, alanı, tahmin edilen
bedeli, Geçici teminat miktarı, İhale tarihi ve saati aşağıda belirtilmiştir. 3 - Arsa satışı ile ilgili olarak 2886 sayılı
Devlet İhale Kanununa göre ihalelere katılmaları sakıncalı olan kimseler
gerek doğrudan gerekse vekâleten ihaleye katılamazlar. İhaleye girip de
teminatlarını yakanlar bir yıl süre ile Belediyemizce açılacak ihalelere
katılamazlar.
4 - İhaleye çıkarılan Arsaya ilişkin ihale
Şartname ve ekleri 500.00 TL.(Beşyüz)
Bedel karşılığı verilecek olup, Şartname ve ekleri Emlak ve İstimlak
Müdürlüğünde ücretsiz olarak incelenebilir. 5 - Söz konusu arsaların ihalesine gerçek ve
tüzel kişilerle birlikte yabancı uyruklu kişi ve kuruluşlar ve Türkiye
Cumhuriyeti sınırları içerisinde Gayri Menkul iktisap edebileceğini gösterir
Dışişleri Bakanlığından alınmış Belge ve Türkiye’de ikametgâhlarını ibraz
etmeleri şartı ile ihaleye katılabileceklerdir. 6 - İhaleye katılacak olanlar arsanın
ihalesine ait teminat bedellerini ihale tarihi olan 09.10.2018 Salı günü en
geç saat 09.00’a kadar Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden alacakları ödenti
belgesi ile yatıracaklardır. Posta ile gönderilen teklif ve teminatlar kabul
edilmeyecektir. 7 - Belediyemiz Encümeni arsalara ait ihaleyi
yapıp yapmamak da ve uygun teklifi tespit etmekte serbesttir. İlan olunur. 7921/1-1 |