2
KALEM TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: 75
ADET TABLET BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: 1
ADET ELEMENTAL ANALİZ CİHAZI (CHS) SATIN ALINACAKTIR Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: ÖN YETERLİK İLANI Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinatörlüğünden: TAŞINMAZ SATILACAKTIR İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığından: 225
TON n-BUTANOL SATIN ALINACAKTIR Toprak
Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğü (TMO) Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğünden: 400
TON TUZ (SODYUM KLORÜR) SATIN ALINACAKTIR Toprak
Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğü (TMO) Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğünden: 275
TON TOLUOL SATIN ALINACAKTIR Toprak
Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğü (TMO) Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğünden: 1500
TON SÜLFÜRİK ASİT SATIN ALINACAKTIR Toprak
Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğü (TMO) Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğünden: YERSEL VE ZAMANA BAĞLI DEĞİŞKEN AKIM
HİDROLİĞİ EĞİTİM SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Bilimsel ve
Teknolojik Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden: TAŞINMAZLAR
SATILACAKTIR Ankara
Büyükşehir Belediye Başkanlığından: TAŞINMAZLAR
SATILACAKTIR Ankara
Büyükşehir Belediye Başkanlığından: TAŞINMAZ
MAL SATILACAKTIR Antalya
Büyükşehir Belediye Başkanlığından: KAT
KARŞILIĞI İNŞAAT YAPTIRILACAKTIR Alaçam
Belediye Başkanlığından: 2 KALEM TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: Ofisimizce T.C. Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi
Başhekimliği ihtiyacı" 2 Kalem Tıbbi Cihaz” Ofisimiz tip ticari
şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamelerine uygun
olarak ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır. Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı
olarak bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir.
Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr
adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup,
Başkanlığımızca ayrıca bir doküman verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini Ofis veznesine veya İhale Ek
Şartlarında belirtilen Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları
gerekmektedir. Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa konulması
zorunludur. 2 - Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf – iç
zarf) halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari
şartname ile ihale dokümanlarının aynen kabul edildiğini belirten yazı ve
ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen
belgeler bulunacaktır. 3 - Teklifler, 08/10/2018
günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır. 4 - İhtiyaç duyulması halinde düzenlenecek
Zeyilnameler Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde
yayınlanacaktır. 5 - İhale konusu her bir kısmın tamamı için teklif
vermek kaydıyla kısmi teklif verilebilecektir. Ayrıca teklif edilen ürünlerin
marka, model ve menşei teklif mektuplarına belirtilecektir. 6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir. 8116/1-1 75 ADET TABLET BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: Ofisimizce, Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Kocaeli
Gölcük Deniz İkmal Merkezi Komutanlığı ihtiyacı 75 adet Tablet Bilgisayar
Genel ve Teknik İstekler Listesine, İhale Dokümanına İlave Edilecek Hususlar
Listesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır. 1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz
internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis
banka hesabına yatırmaları zorunludur. b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile
bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur. 2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf
halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN
YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte Genel ve
Teknik İstekler Listesi, İhale Dokümanına İlave Edilecek Hususlar Listesi, Ofis
Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini
belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı
belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır. 3 - Teklifler, 04/10/2018
günü, saat 12.00’ ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile
postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır. 4 - Teklif mektuplarının, son
teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra
teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek,
bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin Genel ve Teknik İstekler Listesi, İhale Dokümanına İlave Edilecek
Hususlar Listesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir. 5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün
opsiyonlu olacaktır. 6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir. 7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden
itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir. 8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir. 8117/1-1 1 ADET ELEMENTAL ANALİZ CİHAZI (CHS) SATIN
ALINACAKTIR Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden: Ofisimizce, T.C. Ticaret Bakanlığı Mersin Tasfiye
İşletme Müdürlüğü ihtiyacı “1 adet Elemental Analiz
Cihazı (CHS)” Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kurumca
hazırlanan teknik şartnamelerine uygun olarak ve ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile
iç piyasadan satın alınacaktır. Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı
olarak bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir.
Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr
adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup,
Başkanlığımızca ayrıca bir doküman verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (130,00 TL) Ofis veznesine veya İhale Ek Şartlarında belirtilen Ofis
banka hesaplarından birine yatırmaları gerekmektedir. b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa
konulması zorunludur. 2 - Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf – iç
zarf) halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari
şartname ile ihale dokümanlarının aynen kabul edildiğini belirten yazı ve
ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen
belgeler bulunacaktır. 3 - Teklifler, 03/10/2018
günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır. 4 - İhtiyaç duyulması halinde düzenlenecek
Zeyilnameler Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde
yayınlanacaktır. 5 - İhale konusu malzemelerin tamamı için teklif
verilecek olup kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir. Ayrıca teklif edilen
ürünlerin marka, model ve menşei teklif mektuplarına belirtilecektir. 6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir. 8118/1-1 Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinatörlüğünden: 13 ADET MONİTÖRLÜ
ELEKTRONİK VEYA OPTİK VAPORİZATÖR SİSTEMLERİ ANESTEZİ CİHAZI alımı, 4734
sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü maddesi (f) bendi geçici 4 üncü maddesi
hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003
tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 19 uncu maddesi uyarınca
belli istekliler arasında ihale usulüyle ihale edilecektir. Ön yeterlik
değerlendirmesi sonucu yeterliği tespit edilen bütün istekliler teklif
vermeye davet edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır: İhale kayıt numarası : 2018/464876 1 - İdarenin a) Adresi : Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü Gençlik Cad. No: 12 35040
Bornova/İZMİR b) Telefon ve
belgegeçer numarası : 0 232 311 43 47/42 74 - 0 232 311 43 22 c) Elektronik posta
adresi : bap@mail.ege.edu.tr 2 - Ön yeterlik
konusu malın a) Niteliği, türü ve
miktarı : 13 Adet Monitörlü Elektronik veya Optik Vaporizator Sistemli Anestezi Cihazı Alımı (Tıbbi Cihaz
Alımları) b) Teslim yeri : Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı
Anestezi ve Reanimasyon Anabilim Dalı Başkanlığı
Bornova/ İZMİR c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasını müteakip 90 takvim
günüdür. 3 - Ön yeterlik
değerlendirmesinin a) Yapılacağı yer : Ege Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali
İşler Daire Başkanlığı İhale Salonu Gençlik Cad. No: 12 35040 Bornova/İZMİR b) Tarihi ve saati : 09.10.2018 Salı günü, Saat: 10.30 4 - Ön yeterlik
değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön yeterlik
değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: 4.1. Ön yeterlik
değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler: a) Bu madde boş
bırakılmıştır. b) Ön yeterlik başvurusu
yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; 1) Gerçek kişi olması
halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 2)
Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri
veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son
durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, c) Ön Yeterlik
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun başvuru mektubu, ç) Ön Yeterlik
Şartnamesinin 7.4 ve 7.5 inci maddelerinde
belirtilen, şekli ve içeriği Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde
düzenlenen yeterlik belgeleri, d) Vekaleten
ön yeterliliğe katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya
ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi, e) Adayın ortak
girişim olması halinde, Ön Yeterlik Şartname ekinde yer alan standart forma
uygun iş ortaklığı beyannamesi, f)
Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel
kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde,
ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil
memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten
geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren,
standart forma uygun belge, g) Bu madde boş
bırakılmıştır. 4.2. Ön yeterliğe iş
ortaklığı olarak başvurulması halinde, 4.2.1. İş
ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.
maddesinin (a) ve (b) bentlerinin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının
tüzel kişi ortağı tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin,
tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde,
bu ortak (f) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır. 4.2. Ekonomik ve mali
yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.2.1. Adayın en az
600.000.- TRY tutarında bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayri
nakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir
Türkiye’de veya yurtdışında faaliyet gösteren bankalardan temin edilmiş banka
referans mektubu sunması zorunludur. İş ortaklığında, ortaklardan biri,
birkaçı veya tamamı tarafından ortaklık oranına bakılmaksızın bu yeterlik kriteri sağlanabilir. 4.2.2. İsteklilerin
bilanço veya eşdeğer belgeleri ve bu belgelerin; a)
Belli sürelerde nakit akışını sağlayabilmesi için gerekli likiditeye ve kısa
dönem (bir yıl) içinde borç ödeme gücüne sahip olup olmadığını gösteren cari
oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması (hesaplama
yapılırken; varsa yıllara yaygın inşaat maliyetleri dönen varlıklardan, hakediş gelirleri ise kısa vadeli borçlardan
düşülecektir), b) Aktif varlıkların
ne kadarının öz kaynaklardan oluştuğunu gösteren öz kaynak oranının (öz
kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması (hesaplama yapılırken, varsa
yıllara yaygın inşaat maliyetleri toplam aktiflerden düşülecektir), c) Kısa vadeli banka
borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleri
olarak öngörülür ve sayılan üç kriter birlikte
aranır. Sunulan bilançolarda varsa yıllara yaygın inşaat maliyetleri ile hakediş gelirlerinin gösterilmesi zorunludur. 4.3. Mesleki ve
teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.3.1. İstekliler
teklif ettiği sistemin teknik özelliklerini, çalışma ortam ve koşullarını,
standart ve isteğe bağlı aksesuar listelerini ve tüm dış görünümünü açık ve
net olarak gösteren tam boy resimleri de içeren tanıtım broşür veya
kitap/kitapçığını, ön yeterlik başvuru dosyasında sunmalıdır. 4.3.2. Teklif edilen
ürün veya parça T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB)
İthalatçı, üretici, imalatçı veya bayii olarak kayıtlı ve T.C. Sağlık
Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. İstekli firmalar söz konusu belgeleri,
onaylı ürün barkod numarasıyla birlikte ön yeterlik başvuru dosyasında
belgelemelidir. 4.3.3. Adayların,
teknik şartnameye uygunluk cevabı belgesini ön yeterlik başvuru dosyasına
koymaları zorunludur. Teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak
şartnamedeki sıraya göre cevap verilecektir. Bu cevaplar “…..
marka…… model……cihazı
teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi “ başlığı altında teklif veren
firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış
olmalıdır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin hangi dokümanda
görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi
işaretlenmiş olacaktır. 4.3.4. Adaylar,
üretici veya yetkili satıcı olduğunu gösteren yetki belgesini ön yeterlik
başvuru dosyasında belgelemek zorundadır. 4.4. Bu ihalede
benzer iş olarak kabul edilecek işler: 4.4.1.
Adayın ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kesin
kabul işlemleri tamamlanan mal alımlarıyla ilgili yurt içinde veya yurt
dışında kamu veya özel sektörde; 750.000. - TRY tutarından az olmamak üzere
bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen ihale konusu iş
veya benzer işlere ilişkin olarak deneyimini gösteren belge veya teknolojik
ürün deneyim belgesi sunması zorunludur. 4.4.2. Her türlü
Tıbbi Amaçlı Cihaz satışı yapmış olanlar benzer iş olarak kabul edilecektir. 5 - İhale yerli ve
yabancı tüm isteklilere açıktır. 6 - Ön yeterlik
dokümanının görülmesi ve satın alınması: 6.1. Ön yeterlik ve
ihale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir. Ön yeterlik dokümanı 100.-
TRY ve ihale dokümanı 100.- TRY bedelle aynı adresten satın alınabilir. 6.2. Ön yeterliğe
başvuracak olanların ön yeterlik dokümanını satın almaları zorunludur. 7 - Ön yeterlik
başvurusu, ön yeterlik değerlendirmesi tarihi ve saatine kadar Ege Üniversitesi
Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü Gençlik Cad. No: 12 35040
Bornova/İzmir adresine elden teslim edilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. 8 - Konsorsiyum
olarak ihaleye teklif verilemez. 9 - Söz konusu ihale,
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (f) bendi ile geçici 4 üncü
maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01.12.2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır. 8107/1-1 İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığından: Mülkiyeti
Belediyemize ait ve aşağıda özellikleri belirtilen taşınmazın satışı işinin
ihalesi yapılacaktır. 1 - Encümen Kayıt No : 3115 2 - Taşınmaza Dair
Bilgiler a) İli : İstanbul b) İlçesi : Kağıthane c) Mahallesi : Merkez d) Pafta No : - e) Ada No : 6807 f) Parsel No : 65 g) Yüzölçümü : 256 m² h) Satılacak Hisse
Oranı : Tamamı ı) Halihazır : Boş j) Vakfiyesi Olup
Olmadığı : Yok k) İmar Durumu : Toplu Konut Alanı (64 parselle tevhit şartı vardır) l) Cinsi : Arsa 3 - Muhammen Bedeli : 1.664.000.-TL 4 - Geçici Teminatı : 49.920.-TL 5 - İhale Tarihi ve
Saati : 17 Ekim 2018 - 13:00 6 - İhalenin
Yapılacağı Yer : İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı
Encümen Salonu Saraçhane/İstanbul 7 - İhale Usulü : Fonlar İhale Yönetmeliğinin 38. maddesine
istinaden Açık Teklif Usulü 8 - İhale şartnamesi : Mesken Müdürlüğü’nden satın alınabilir ya da aynı yerde ücretsiz
görülebilir. Osmaniye
Mah. Çobançeşme Koşuyolu Bulvarı No: 3
Bakırköy/İSTANBUL Tel:
0 212 455 33 30 Fax: 0
212 449 51 07 9 - Şartname Bedeli : 500.-TL 10 - İhaleye katılmak
isteyenlerden istenen belgeler: a) Gerçek kişinin
Kanuni ikametgâh ve nüfus cüzdan sureti (İstanbul’da ikamet kaydı olanlar
için T.C. kimlik numaralarını ihtiva eden “Nüfus Cüzdanı”, “Sürücü Belgesi”
veya “Pasaport” ibrazı halinde söz konusu belgeler İdare tarafından tanzim
edilir.) b) Yabancı istekliler
için Türkiye’de gayrimenkul edinebilmesine ilişkin şartları taşımak ve
Türkiye’de tebligat için adres beyanı. c) Tüzel kişinin
siciline kayıtlı bulunduğu İdareden (Ticaret veya Sanayi Odası, Ticaret
Sicili Müdürlüğü, Dernekler Müdürlüğü, Vakıflar Müdürlüğü, İdare merkezinin
bulunduğu yer mahkemesi veya ilgili makamdan) ihalenin yapıldığı yıl içinde
alınmış, tüzel kişinin siciline kayıtlı olduğuna dair belge. d) Şirketlerden,
noter tasdikli imza sirküleri. e) Dernek ve
vakıflardan, ihaleye katılmaya ve yetkilendirmeye dair, yetkili organ
tarafından alınmış kararın noter tasdikli sureti ve yetkilendirilen kişinin
noter tasdikli imza beyannamesi. f) 2886 sayılı Devlet
İhale Kanunu’nda belirtilen Geçici Teminat, g) Vekâleten iştirak
edilmesi halinde, noter tasdikli vekâletname h) Ortak girişim
olması halinde, Ortak Girişim Beyannamesi (Ortak Girişimi oluşturan gerçek ve
tüzel kişilerin her biri için (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde
belirtilen belgelerin verilmesi gerekmektedir.) 11 - İstenilen tüm
belgelerin, asıl veya noter tasdikli olması gerekmektedir. 12 - Yabancı
isteklilerin sunacakları yurtdışında düzenlenmiş her türlü belgenin Türkiye
Cumhuriyeti konsolosluklarınca tasdik edilmiş olması gerekmektedir. 13 - Nüfus Cüzdan
sureti ve ikametgâh getirmeyen gerçek kişiler, kimlik paylaşım sistemi
kayıtlarının teyidi için ihale saatinden önce Encümen Müdürlüğü’ne (İstanbul
Büyükşehir Belediye Başkanlığı Kemalpaşa Mah. 15 Temmuz Şehitleri Cad. No: 5
34134 Fatih/İstanbul) başvurmaları gerekmektedir. 14 - İhaleye katılmak
isteyenlerin, ihale saatinden önce ihale şartnamesini incelemeleri ve
tekliflerini de şartnamede belirtilen şartlar çerçevesinde vermeleri
gerekmektedir. İlan olunur. 8101/1-1 225 TON n-BUTANOL SATIN ALINACAKTIR Toprak
Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğü (TMO) Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğünden: 225 TON n-BUTANOL ALIMI 4734 KİK kanununun 3-g istisna
kapsamında kapalı zarfla teklif alma yolu ile ihale edilecektir. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: İhale Kayıt Numarası : 2018/464941 1 - İdarenin a) Adresi : İhsaniye Mahallesi Kızılhöyük
Mevkii 03310
BOLVADİN/AFYONKARAHİSAR b) Telefon ve faks numarası : 2726126660
- 2726125667 c) Elektronik Posta Adresi : aafmalzeme.sb@tmo.gov.tr 2 - İhale konusu malın a) Niteliği, türü ve miktarı : 225 Ton n-Butanol alımı b) Teslim yeri : Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğü 3 - İhalenin a) Yapılacağı yer : Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğü Bolvadin/Afyonkarahisar b) Tarihi ve saati : 03 Ekim 2018 günü Saat 14.00 İhale dokümanları TMO AAF İşletme Müdürlüğünde
görülebilir ve 250 TL bedel ile temin edilebilir. Şartname bedelinin Halk
Bankası Bolvadin Şubesi 13000001 IBAN TR 91 0001
2009 1860 0013 0000 01 numaralı hesaba yatırılıp dekontun üzerine İletişim
bilgileri, vergi dairesi ve numarasının işlenerek fakslanması veya e-mail
gönderilmesi durumunda isteklilere şartname kargo ve e-mail ile
gönderilecektir. Geçici ve kesin teminat miktarları ve bunların geri
verilme şartları ve İhalede geçici teminatla birlikte verilecek diğer belge
ve şartlar şartnamede belirtilmiştir. İsteklilerin belirtilen saate kadar kapalı zarf içindeki
teklif mektuplarını AAF İşletme Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir. Posta ve
kargodaki gecikmeler kabul edilmeyecektir. Bu İhale ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç TMO Genel Müdürlüğünün 4734 Sayılı KİK Kanununun 3-g Bendi Kapsamında
Yapacağı Mal ve Hizmet Alımı İhalelerinde Uygulanacak Usul ve Esaslar
Hakkındaki Yönetmeliğine göre yapılacaktır. TMO 08/09/1983
tarihli ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa tabi olmayıp, ihaleyi kısmen
veya tamamen yapıp yapmamakta serbesttir. 8070/1-1 400 TON TUZ (SODYUM KLORÜR) SATIN ALINACAKTIR Toprak
Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğü (TMO) Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğünden: 400 TON TUZ (SODYUM KLORÜR) ALIMI 4734 KİK kanununun
3-g istisna kapsamında kapalı zarfla teklif alma yolu ile ihale edilecektir. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: İhale Kayıt Numarası : 2018/464997 1 - İdarenin a) Adresi : İhsaniye Mahallesi Kızılhöyük
Mevkii 03310 BOLVADİN/AFYONKARAHİSAR b) Telefon ve faks numarası : 2726126660
- 2726125667 c) Elektronik Posta Adresi : aafmalzeme.sb@tmo.gov.tr 2 - İhale konusu malın a) Niteliği, türü ve miktarı : 400 Ton Tuz
(Sodyum Klorür) alımı b) Teslim yeri : Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğü 3 - İhalenin a) Yapılacağı yer : Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğü Bolvadin/Afyonkarahisar b) Tarihi ve saati : 10 Ekim 2018 günü Saat 15.00 İhale dokümanları TMO AAF İşletme Müdürlüğünde
görülebilir ve 50 TL bedel ile temin edilebilir. Şartname bedelinin Halk
Bankası Bolvadin Şubesi 13000001 IBAN TR 91 0001
2009 1860 0013 0000 01 numaralı hesaba yatırılıp dekontun üzerine İletişim
bilgileri, vergi dairesi ve numarasının işlenerek fakslanması veya e-mail
gönderilmesi durumunda isteklilere şartname kargo ve e-mail ile
gönderilecektir. Geçici ve kesin teminat miktarları ve bunların geri
verilme şartları ve İhalede geçici teminatla birlikte verilecek diğer belge
ve şartlar şartnamede belirtilmiştir. İsteklilerin belirtilen saate kadar kapalı zarf
içindeki teklif mektuplarını AAF İşletme Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir.
Posta ve kargodaki gecikmeler kabul edilmeyecektir. Bu İhale ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç TMO Genel Müdürlüğünün 4734 Sayılı KİK Kanununun 3-g Bendi Kapsamında
Yapacağı Mal ve Hizmet Alımı İhalelerinde Uygulanacak Usul ve Esaslar
Hakkındaki Yönetmeliğine göre yapılacaktır. TMO 08/09/1983
tarihli ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa tabi olmayıp, ihaleyi kısmen
veya tamamen yapıp yapmamakta serbesttir. 8071/1-1 275 TON TOLUOL SATIN ALINACAKTIR Toprak
Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğü (TMO) Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğünden: 275 TON TOLUOL ALIMI 4734 KİK kanununun 3-g istisna
kapsamında kapalı zarfla teklif alma yolu ile ihale edilecektir. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: İhale Kayıt Numarası : 2018/464976 1 - İdarenin a) Adresi : İhsaniye Mahallesi Kızılhöyük
Mevkii 03310 BOLVADİN/AFYONKARAHİSAR b) Telefon ve faks numarası : 2726126660
- 2726125667 c) Elektronik Posta Adresi : aafmalzeme.sb@tmo.gov.tr 2 - İhale konusu malın a) Niteliği, türü ve miktarı : 275 Ton Toluol alımı b) Teslim yeri : Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğü 3 - İhalenin a) Yapılacağı yer : Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğü Bolvadin/Afyonkarahisar b) Tarihi ve saati : 10 Ekim 2018 günü Saat 14.00 İhale dokümanları TMO AAF İşletme Müdürlüğünde
görülebilir ve 200 TL bedel ile temin edilebilir. Şartname bedelinin Halk
Bankası Bolvadin Şubesi 13000001 IBAN TR 91 0001
2009 1860 0013 0000 01 numaralı hesaba yatırılıp dekontun üzerine İletişim
bilgileri, vergi dairesi ve numarasının işlenerek fakslanması veya e-mail
gönderilmesi durumunda isteklilere şartname kargo ve e-mail ile
gönderilecektir. Geçici ve kesin teminat miktarları ve bunların geri
verilme şartları ve İhalede geçici teminatla birlikte verilecek diğer belge
ve şartlar şartnamede belirtilmiştir. İsteklilerin belirtilen saate kadar kapalı zarf
içindeki teklif mektuplarını AAF İşletme Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir.
Posta ve kargodaki gecikmeler kabul edilmeyecektir. Bu İhale ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç TMO Genel Müdürlüğünün 4734 Sayılı KİK Kanununun 3-g Bendi Kapsamında
Yapacağı Mal ve Hizmet Alımı İhalelerinde Uygulanacak Usul ve Esaslar
Hakkındaki Yönetmeliğine göre yapılacaktır. TMO 08/09/1983
tarihli ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa tabi olmayıp, ihaleyi kısmen
veya tamamen yapıp yapmamakta serbesttir. 8072/1-1 1500 TON SÜLFÜRİK ASİT SATIN ALINACAKTIR Toprak
Mahsulleri Ofisi Genel Müdürlüğü (TMO) Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğünden: 1500 TON SÜLFÜRİK ASİT ALIMI 4734 KİK kanununun 3-g
istisna kapsamında kapalı zarfla teklif alma yolu ile ihale edilecektir. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır: İhale Kayıt Numarası : 2018/464959 1 - İdarenin a) Adresi : İhsaniye Mahallesi Kızılhöyük
Mevkii 03310 BOLVADİN/AFYONKARAHİSAR b) Telefon ve faks numarası : 2726126660
- 2726125667 c) Elektronik Posta Adresi : aafmalzeme.sb@tmo.gov.tr 2 - İhale konusu malın a) Niteliği, türü ve miktarı : 1500 Ton Sülfürik
asit alımı b) Teslim yeri : Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğü 3 - İhalenin a) Yapılacağı yer : Afyon Alkaloidleri
Fabrikası İşletme Müdürlüğü Bolvadin/Afyonkarahisar b) Tarihi ve saati : 03 Ekim 2018 günü Saat 15.00 İhale dokümanları TMO AAF İşletme Müdürlüğünde
görülebilir ve 100 TL bedel ile temin edilebilir. Şartname bedelinin Halk
Bankası Bolvadin Şubesi 13000001 IBAN TR 91 0001
2009 1860 0013 0000 01 numaralı hesaba yatırılıp dekontun üzerine İletişim
bilgileri, vergi dairesi ve numarasının işlenerek fakslanması veya e-mail
gönderilmesi durumunda isteklilere şartname kargo ve e-mail ile
gönderilecektir. Geçici ve kesin teminat miktarları ve bunların geri
verilme şartları ve İhalede geçici teminatla birlikte verilecek diğer belge
ve şartlar şartnamede belirtilmiştir. İsteklilerin belirtilen saate kadar kapalı zarf
içindeki teklif mektuplarını AAF İşletme Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir.
Posta ve kargodaki gecikmeler kabul edilmeyecektir. Bu İhale ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç TMO Genel Müdürlüğünün 4734 Sayılı KİK Kanununun 3-g Bendi Kapsamında
Yapacağı Mal ve Hizmet Alımı İhalelerinde Uygulanacak Usul ve Esaslar
Hakkındaki Yönetmeliğine göre yapılacaktır. TMO 08/09/1983
tarihli ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa tabi olmayıp, ihaleyi kısmen
veya tamamen yapıp yapmamakta serbesttir. 8073/1-1 YERSEL VE ZAMANA
BAĞLI DEĞİŞKEN AKIM HİDROLİĞİ EĞİTİM SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Bilimsel ve
Teknolojik Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden: Yersel ve Zamana
Bağlı Değişken Akım Hidroliği Eğitim Sistemi alımı 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 3 üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 01.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 20/f maddesine göre Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin
ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır. İhale kayıt numarası : 2018/467229 1 - İdarenin a) Adresi : Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü
İncivez/ZONGULDAK b) Telefon ve faks numarası : 0
372 291 1850 Faks: 0 372 257 4579 c) Elektronik posta
adresi : - ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : http://w3.beun.edu.tr/ 2 - İhale konusu
malın a) Niteliği, türü ve
miktarı : 1 Set Yersel ve Zamana Bağlı Değişken Akım
Hidroliği Eğitim Sistemi alımı. b) Teslim [yeri] : Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Farabi
Kampüsü Mühendislik Fakültesi İnşaat Mühendisliği Bölümü İncivez/ZONGULDAK c) Teslim [tarihi] : Teslim süresi işe başlama tarihinden
itibaren 100 (Yüz) takvim günüdür. 3 - İhalenin a) Yapılacağı yer : Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Merkez
Kampüsü Sezai Karakoç Kültür Merkezi Toplantı Salonu. b) Tarihi ve saati : 10.10.2018 - Saat: 14:00 4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler: 4.1. İhaleye katılma
şartları ve istenilen belgeler: 4.1.1. Teklif vermeye
yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri; 4.1.1.1. Gerçek kişi
olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi, 4.1.1.2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri
veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son
durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri, 4.1.2. İdari Şartname
ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu, 4.1.3. Bu Şartnamede
belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat
mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da
Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını gösteren makbuzlar, 4.1.4. İdari
Şartnamenin 7.4 ve 7.5 inci maddelerinde belirtilen,
şekli ve içeriği 4734 sayılı KİK Mal Alımı İhaleleri Uygulama Yönetmeliğinde
düzenlenen yeterlik belgeleri, 4.1.5. Vekâleten
ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin
noter onaylı vekâletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi, 4.1.6. İsteklinin
ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun
iş ortaklığı beyannamesi, 4.1.7. İhaleye iş
ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; 4.1.7.1. İş
ortaklığının her bir ortağı tarafından 7.1
maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması
zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini
göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine
sahip ortağına ait olması halinde, bu ortak (h) bendindeki belgeyi de sunmak
zorundadır. İsteklinin iş
ortaklığı olması halinde (4.1.1.1) ve (4.1.1.2) de yer alan belgelerin her
bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur. 4.2. Ekonomik ve mali
yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.2.1. Bu madde boş
bırakılmıştır. 4.3. Mesleki ve
teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: 4.3.1. Cihazlar için
hazırlanmış yedek parça fiyat listesi ihale dosyasında sunulmalıdır. 4.3.2. Teklif edilen
cihaza ait tüm boyutları gösteren, kullanım şeklini anlatan fotoğraf, katalog
ve teknik dokümanların Türkçe veya İngilizce basılı ve dijital kopyaları
ihale başvuru dosyasında sunulacaktır. 4.3.3. Teklif veren
istekliler Teknik Şartnamenin tüm maddelerine tek tek Teknik Şartnameye
Uygunluk Beyanı adı altında cevap verecektir ve cevaplı şartname ihale dosyasında
mutlaka sunulmalıdır. Yukarıda belirtilen
hükümler haricinde, teknik şartname hükümleri geçerlidir. 4.4. Bu ihalede
benzer iş olarak kabul edilecek işler: 4.4.1. Bu madde boş
bırakılmıştır. 5 - Ekonomik açıdan
en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir. 6 - İhale yerli ve
yabancı tüm isteklilere açıktır. 7 - İhale dokümanının
görülmesi ve satın alınması: 7.1. İhale dokümanı,
idarenin adresinde görülebilir ve 100,00.- TL (Yüz Türk lirası) karşılığı
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel ve Teknolojik
Araştırma Projeleri Birimi İncivez/ZONGULDAK
adresinden satın alınabilir. 7.2. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. 8 - Teklifler
10.10.2018 Çarşamba günü Saat 14:00’a kadar Zonguldak
Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel ve Teknolojik Araştırma
Projeleri Birimi İncivez/ZONGULDAK adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir. 9 - İstekliler
tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine
ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme
imzalanacaktır. 10 - İstekliler
teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir. 11 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim
günüdür. 12 - Konsorsiyum
olarak ihaleye teklif verilemez. 13 - Söz Konusu İhale
4734 - 4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi olmayıp 01.12.2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır. 8007/1-1 Ankara
Büyükşehir Belediye Başkanlığından: Mülkiyeti Belediyemize ait aşağıdaki listede ilçesi, mahallesi,
ada/parsel numarası, muhammen bedeli, geçici teminatı yazılı taşınmazlar ve
içerisinde bulunan taşınır mallar 2886 Sayılı Kanunun 36.Maddesi gereğince, Kapalı
Zarf usulü ile satış bedeli, ihale karar pulu, ilan giderleri, sözleşme karar
pulu ve diğer giderleri peşin ödenmek şartı ile ayrı ayrı mülkiyet satışı
yapılacaktır. 1 - İhale 11.10.2018 tarihinde Hipodrom Caddesi No: 5’deki
Belediye Hizmet Binasının 18. katında bulunan ENCÜMEN salonunda toplanacak
Belediye ENCÜMENİ’nce yapılacaktır. 2 - İhale suretiyle satışı yapılacak taşınmazın satış
şartnamesi, her gün çalışma saatleri içerisinde, Hipodrom Caddesi No: 5
adresinde bulunan Belediyemiz Hizmet Binasının 14. katında bulunan EMLAK ve
İSTİMLÂK DAİRESİ BAŞKANLIĞI Taşınmazlar Şube Müdürlüğünde görülebilir. 3 - İstekliler, İhale Şartnamesinin 2. maddesinde
yazılı ‘‘İhaleye girebilmek için isteklilerde aranan şartları’’ sağlamak zorundadır.
Şartnameye uygun olmayan veya içinde şartname hükümleri dışında şartlar
ihtiva eden teklifler geçersiz sayılacaktır. Buna göre isteklilerde aranacak
bilgi ve belgeler; a) Kimlik ve Yetki Belgeleri. b) İkametgâh Belgesi. c) Teklif Mektubu, d) Taşınmaz Mal Satış Şartnamesi, e) Yer Görme Belgesi. f) Şartname Alındı Makbuzu. g) Teminat Alındı Makbuzu veya 2886 sayılı Kanuna
uygun Banka Teminat Mektubu. 4 - İhaleye iştirak edecek olanlar 500 TL (K.D.V Dahil) karşılığında şartname almak zorundadırlar. 5 - İhale için verilen teklif mektupları verildikten
sonra geri alınamaz. 6 - İhale için verilecek teklif mektubunda
belirtilecek meblağ rakam ve yazı ile okunaklı bir şekilde (Silinti, kazıntı
olmayacak) yazılacaktır. 7 - Teklif mektuplarının en geç ihale günü saat 12.00’
ye kadar ihalenin yapılacağı adreste bulunan ENCÜMEN Başkanlığına (7. katta
bulunan Yazı işleri ve Kararlar Dairesi Başkanlığına) verilmesi şarttır. Bu
saatten sonra verilecek teklif mektupları veya her hangi bir nedenle oluşacak
gecikmeler dikkate alınmaz. 8 - Satış şartnamesinde belirtilen hususlarla
taşınmaza ait dosyasındaki bilgileri ve tapudaki takyidatları
alıcı aynen kabul etmiş sayılır. İhalenin kesinleşmesinden sonra ihale
uhdesinde kalanlar, satış şartnamesine aykırı bir talepte bulunamazlar. 9 - Satıştan mütevellit bütün vergi, resmi harç, ilan
giderleri, tapu harçları, alım satım giderleri gibi ödenmesi gereken her
türlü giderler alıcıya ait olup, alıcı tarafından kanuni süresinde
ödenecektir. 10 - İhale Komisyonu (ENCÜMEN) gerekçesini karar
içeriğinde belirtmek koşulu ile ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. ENCÜMEN’ce uygun görülerek karara bağlanan ihale kararı
ise; İta Amiri’nin Onay’ını takiben geçerlilik
kazanacağı gibi, İta Amiri’nin ihaleyi onaylamaması
halinde, iştirakçi idareye karşı herhangi bir hak iddiasında bulunamaz. 11 - İş bu ihale ilanı genel bilgi mahiyetinde olup,
satışta ihale şartnamesi hükümleri uygulanacaktır.
Ankara Büyükşehir Belediyesi İnternet Adresi www.ankara.bel.tr 8113/1-1 Ankara
Büyükşehir Belediye Başkanlığından: Mülkiyeti Belediyemize ait aşağıdaki listede ilçesi, mahallesi,
ada/parsel numarası, muhammen bedeli, geçici teminatı yazılı taşınmazlar ve
içerisinde bulunan taşınır mallar 2886 Sayılı Kanunun 36. maddesi gereğince,
Kapalı Zarf usulü ile satış bedeli, ihale karar pulu, ilan giderleri,
sözleşme karar pulu ve diğer giderleri peşin ödenmek şartı ile toptan
mülkiyet satışı yapılacaktır. 1 - İhale 11.10.2018 tarihinde Hipodrom Caddesi No: 5’deki
Belediye Hizmet Binasının 18.katında bulunan ENCÜMEN salonunda toplanacak
Belediye ENCÜMENİ’nce yapılacaktır. 2 - İhale suretiyle satışı yapılacak taşınmazın satış
şartnamesi, her gün çalışma saatleri içerisinde, Hipodrom Caddesi No: 5
adresinde bulunan Belediyemiz Hizmet Binasının 14.katında bulunan EMLAK ve
İSTİMLÂK DAİRESİ BAŞKANLIĞI Taşınmazlar Şube Müdürlüğünde görülebilir. 3 - İstekliler, İhale Şartnamesinin 2.Maddesinde
yazılı ‘‘İhaleye girebilmek için isteklilerde aranan şartları’’ sağlamak
zorundadır. Şartnameye uygun olmayan veya içinde şartname hükümleri dışında
şartlar ihtiva eden teklifler geçersiz sayılacaktır. Buna göre isteklilerde
aranacak bilgi ve belgeler; a) Kimlik ve Yetki Belgeleri. b) İkametgâh Belgesi. c) Teklif Mektubu, d) Taşınmaz Mal Satış Şartnamesi, e) Yer Görme Belgesi. f) Şartname Alındı Makbuzu. g) Teminat Alındı Makbuzu veya 2886 sayılı Kanuna
uygun Banka Teminat Mektubu. 4 - İhaleye iştirak edecek olanlar 500 TL (K.D.V Dahil) karşılığında şartname almak zorundadırlar. 5 - İhale için verilen teklif mektupları verildikten
sonra geri alınamaz. 6 - İhale için verilecek teklif mektubunda
belirtilecek meblağ rakam ve yazı ile okunaklı bir şekilde (Silinti, kazıntı
olmayacak) yazılacaktır. 7 - Teklif mektuplarının en geç ihale günü saat 12.00’
ye kadar ihalenin yapılacağı adreste bulunan ENCÜMEN Başkanlığına (7.katta
bulunan Yazı işleri ve Kararlar Dairesi Başkanlığına) verilmesi şarttır. Bu
saatten sonra verilecek teklif mektupları veya her hangi bir nedenle oluşacak
gecikmeler dikkate alınmaz. 8 - Satış şartnamesinde belirtilen hususlarla
taşınmaza ait dosyasındaki bilgileri ve tapudaki takyidatları
alıcı aynen kabul etmiş sayılır. İhalenin kesinleşmesinden sonra ihale
uhdesinde kalanlar, satış şartnamesine aykırı bir talepte bulunamazlar. 9 - Satıştan mütevellit bütün vergi, resmi harç, ilan
giderleri, tapu harçları, alım satım giderleri gibi ödenmesi gereken her
türlü giderler alıcıya ait olup, alıcı tarafından kanuni süresinde
ödenecektir. 10 - İhale Komisyonu (ENCÜMEN) gerekçesini karar
içeriğinde belirtmek koşulu ile ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. ENCÜMEN’ce uygun görülerek karara bağlanan ihale kararı
ise; İta Amiri’nin Onay’ını takiben geçerlilik
kazanacağı gibi, İta Amiri’nin ihaleyi onaylamaması
halinde, iştirakçi idareye karşı herhangi bir hak iddiasında bulunamaz. 11 - İş bu ihale ilanı genel bilgi mahiyetinde olup,
satışta ihale şartnamesi hükümleri uygulanacaktır.
Ankara Büyükşehir Belediyesi İnternet Adresi www.ankara.bel.tr 8114/1-1 Antalya
Büyükşehir Belediye Başkanlığından: 1 - İHALENİN KONUSU: Antalya Büyükşehir Belediyesi
mülkiyetinde bulunan, aşağıda tapu kaydı ve plan durumu belirtilen taşınmaz
mal 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre kapalı ihale usulü
ile satılacaktır. Satılacak taşınmazın;
2 - Şartname Emlak ve İstimlak Dairesi
Başkanlığı’ndan (Emlak Şube Müdürlüğü) mesai saatleri içinde temin
edilebilir. 3 - İhale Antalya Büyükşehir Belediyesi Encümen
Toplantı Salonunda yapılacaktır. 4 - İhaleye katılacak gerçek veya tüzel kişilerden
aşağıdaki şartlar aranır. GERÇEK KİŞİLERDEN: 4.1. Kanuni ikametgâhı ve nüfus cüzdanı fotokopisi
olması, 4.2. Türkiye’de tebligat için adres göstermesi, 4.3. İstekliler adına vekâleten ihaleye iştirak
ediliyor ise, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekâletnameleri ile
vekâleten iştirak edenin ihale tarihinden en fazla iki ay önce alınmış noter
tasdikli imza sirküleri vermesi, 4.4. Geçici teminat makbuzunu veya geçici teminat
mektubunu vermesi. 4.5. Yabancı İstekli gerçek kişiler için Türkiye’de
gayrimenkul edinebilmesine ilişkin şartları taşıma ve Türkiye’de tebligat
için adres beyanı. 4.6. Ortak girişim olması halinde, ortakların hisse
oranlarını gösterir noter tasdikli ortak girişim beyannamesi (ortak girişimi
oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her biri için gerçek ve tüzel kişiler
için istenen belgelerin verilmesi gerekir.) TÜZEL KİŞİLERDEN: 4.7. Tüzel kişiliğin bulunduğu yerin Ticaret ve
Sanayi Odasından veya benzeri bir makamdan, 2018 yılı içinde alınmış, tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge (Türkiye’de
şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğinin belgelerinin, bu tüzel
kişiliğinin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri
Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir. 4.8. Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat
için telefon ve faks numarası ile elektronik posta adresi. 4.9. Tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri
(Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin sirkülerinin bu tüzel
kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca ve Türkiye Dışişleri
Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.) 4.10. İstekliler adına vekâleten
ihaleye iştirak ediliyor ise, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin
vekâletnameleri ile vekâleten iştirak edenin ihale tarihinden en fazla iki ay
önce alınmış noter tasdikli imza sirküleri vermesi (Türkiye’de şubesi
bulunmayan yabancı tüzel kişilerin vekâletnamelerinin bulunduğu ülkedeki Türk
Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması
gerekir.) 4.11. Yabancı İstekli tüzel kişiler için Türkiye’de
gayrimenkul edinebilmesine ilişkin şartları taşıma ve Türkiye’de tebligat
için adres beyanı 4.12. Geçici teminat makbuzunu veya geçici teminat
mektubunu vermesi. 4.13. Ortak girişim olması halinde, ortakların hisse
oranlarını gösterir noter tasdikli ortak girişim beyannamesi (ortak girişimi
oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her biri için gerçek ve tüzel kişiler
için istenen belgelerin verilmesi gerekir.) 4.14. Yabancı isteklilerin sunacakları yurtdışında
düzenlenmiş her türlü belgenin Türkiye Cumhuriyeti Konsolosluklarınca tasdik
edilmiş veya apostil şerhini havi olması. 5 - Halen haklarında ihaleden yasaklama kararı
bulunan gerçek ve tüzel kişiler (kendi adına veya temsilen) ihalelere
katılamayacaklardır. Bu kişilere ihale yapılmış olsa bile ihale iptal
edilecektir. 6 - Belediyemiz ihaleyi yapıp yapmamakla ve
arttırmada en uygun bedeli tespitte serbesttir. 7- Usulüne uygun hazırlanmış teklifler en geç 18.10.2018
Perşembe günü ihale saatine kadar sıra numaralı alındılar karşılığında
Antalya Büyükşehir Belediyesi Encümen Başkanlığına (Antalya Büyükşehir
Belediyesi Yeni Hizmet Binası-Antalya) teslim edileceği gibi iadeli taahhütlü
olarak posta ile de gönderilebilecektir. Posta ile gönderilecek tekliflerin
ihale dokümanında belirtilen ihale saatine kadar İdareye ulaşması şarttır.
Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış
zamanı bir tutanakla tespit edilir ve bu teklifler değerlendirmeye alınmaz.
Posta ile yapılacak başvuruların ihale saatinden önce ihale komisyonuna
ulaşması şarttır. İlan olunur. 7966/1-1 KAT KARŞILIĞI İNŞAAT YAPTIRILACAKTIR Alaçam
Belediye Başkanlığından: Madde 1- İhalenin Konusu: Belediyemize ait aşağıda
bilgileri verilen işin kat karşılığı inşaat yapım ihaleleridir.
Madde 2- İhalenin Tarihi, Saati, Yeri ve Evrakların
Teslim Süresi: Söz konusu kat karşılığı inşaat yapım ihalesi yukarıdaki
tabloda belirtilen tarih ve saatte, Alaçam Belediyesi Meclis Toplantı
Salonunda, İhale Komisyonunca (Belediye encümenince) yapılacaktır. İhaleye
iştirak edecekler teklif zarflarını aşağıda istenilen belgelerle birlikte en
geç, 11.10.2018 PERŞEMBE günü, Saat 14.00’ye kadar Belediyemiz ihale
komisyonuna vermeleri ya da taahhütlü olarak posta ile İmar ve Şehircilik
Müdürlüğüne göndermeleri gerekmektedir. Ancak, postadaki gecikmeler ve
telgrafla yapılan başvurular İhale Komisyonunca kesinlikle kabul
edilmeyecektir. Madde 3- İhalenin Yapılış Şekli: İhale, 2886 Sayılı
Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre Kapalı Teklif Usulü (Artırma) ile
yapım ihalesidir. Madde 4- İhale Şartnamesinin Ekleri İle Temini ve
Bedeli: İhale şartnamesi İmar ve Şehircilik Müdürlüğünde, mesai saatleri
içerisinde ücretsiz olarak görülebilir. Her bir iş için İhale dosya bedeli
500,00-TL (Beş yüz Lira) olup, Alaçam Belediyesi İmar ve Şehircilik
Müdürlüğünden ihale dosyası temin edilebilir. Katılımcı, yatırmış olduğu
dosya bedelinin makbuzunu ihale teklif zarfına koyacaktır. Madde 5- İhalenin Muhammen Bedeli, Geçici Teminat
Miktarı ve Esasları: Yukarıdaki tabloda her bir iş için muhammen bedel
belirtilmiştir. İhaleye girecek gerçek veya tüzel kişilerin, ihalesine katılmak
istedikleri işle ilgili yukarıda belirtilen Muhammen bedel üzerinden, %3
Geçici Teminat vermeleri gerekmektedir. Teminatlar, Belediyemiz veznesine yatırılabileceği
gibi, Ziraat Bankası Alaçam Şubesi, (TR
74 0001 0002 6311 0679 1550 01) İban numaralı
Belediyemiz hesabına, dekontta ihalesine katılmak
istedikleri işin mahallesi, ada, parsel numarası belirtmek şartı ile
yatırılabilir. Banka teminat mektubu verilmesi halinde, teminat mektubunda
ihalesine katılmak istenilen işin mahallesi, ada, parsel numarası
yazılacaktır. Ayrıca Teminat mektubu süresiz olacak ve mektubun aslı
olacaktır. Madde 6- Ödeme Şekli: Sözleşmedeki ilgili maddelere
göre, pay cetvelinde gösterilmiş olan daireler tapu devir tablosunda
belirtilen imalat sıralaması tamamlandıkça tapu devirleri yapılacaktır.
Ayrıca istekli teklif mektubunda idareye vermeyi taahhüt ettiği bedeli,
sözleşme imzalandığı tarihte peşin ödeyecektir. Madde 7- İhaleye Katılacaklardan İstenilen Belgeler: 7.1. Gerçek Kişilerden İstenilecek Belgeler; 7.1.1. İhaleye iştirak edecek kişi vekil ise Noter
tasdikli Vekâletname (Aslı), 7.1.2. Nüfus Müdürlüğünden alınacak nüfus kayıt
örneği ve ikamet belgesi (Aslı), 7.1.3. Tebligat için yasal adres bildirimi, 7.1.4. Belediyemize vadesi geçmiş borcu olmadığına
dair belge (Belediyemizden alınacaktır), 7.1.5. İhaleye ait dosya alındı makbuzu (Aslı yada idarece tasdikli sureti), 7.1.6. Geçici Teminatın Belediye veznesine veya
yukarıda belirtilen banka hesabına yatırıldığına dair makbuz veya banka dekontu (Aslı). Banka teminat mektubu verilmesi halinde,
Teminat mektubu süresiz ve Teminat mektubunun aslı olacaktır. 7.1.7. 2886 Sayılı Kanunun 37. maddesi gereğince
hazırlanacak teklif mektubu, ihale dosyasındaki tüm dokümanlar ve şartnamenin
her sayfası ihaleye iştirak eden tarafından imza edilmesi gerekmektedir. 7.1.8. İhale yasaklısı olmadığına dair taahhütname
(Belediyemizden alınacaktır), 7.1.9. Yabancı uyruklu isteklilerin sunacakları
yurtdışında düzenlenmiş her türlü belgenin, Türkiye Cumhuriyeti
konsolosluklarınca tasdik edilmiş veya Apostil
şerhine havi olması gerekmektedir. Belgelerin aslı ile birlikte yeminli
tercüman tarafından, tüm belgelerin Türkçe tercüme edilmiş nüshalarının da
bulunması gerekmektedir. 7.1.10. İhaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl
içinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı
olduğunu gösterir belge 7.1.11. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren
Noter tasdikli imza Beyannamesi/imza Sirküleri 7.2. Tüzel Kişilerden İstenilecek Belgeler; 7.2.1. Tebligat için yasal adres bildirimi, 7.2.2. Belediyemize vadesi geçmiş borcu olmadığına
dair belge (Belediyemizden alınacaktır), 7.2.3. İhaleye ait dosya alındı makbuzu (Aslı ya da
idarece tasdikli sureti), 7.2.4. Geçici Teminatın Belediye veznesine veya
yukarıda belirtilen banka hesabına yatırıldığına dair makbuz veya banka dekontu (Aslı). Banka teminat mektubu verilmesi halinde,
Teminat mektubu süresiz ve Teminat mektubunun aslı olacaktır. 7.2.5. Tüzel kişiliği belirten son durumu gösterir
Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri (Aslı), 7.2.6. Şirket (Tüzel kişilik) hissedarı olmayanların, Tüzel kişilik adına
Vekâleten ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin, tüzel kişiliği
temsile yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş vekâletname. 7.2.7. Tüzel kişiliğin ihale yasaklısı olmadığına
dair taahhütname (Belediyemizden alınacaktır), 7.2.8. Dernek, birlik, vakıf, vb. olması halinde
Noter tasdikli mal satın alma yetkisini gösterir genel kurul kararı (Aslı), 7.2.9. Dernek, birlik, vakıf, vb. Temsilen İhaleye
katılmak üzere yetkilendirdikleri kişiyi belirten karar Defterinin ilgili
sayfasının Noter tasdikli sureti ve yetkilinin Noter tasdikli imza
beyannamesi (Aslı) 7.2.10. Dernek, birlik, vakıf, vb.’nin faaliyetine devam ettiğine dair ilgili makamlardan
alınmış olan belge (Asılları), 7.2.11. 2886 sayılı Kanunun 37. maddesi gereğince
hazırlanacak teklif mektubu, ihale dosyasındaki tüm dokümanlar ve şartnamenin
her sayfası ihaleye iştirak eden yada yetkili vekili
tarafından imza edilmesi gerekmektedir, 7.2.12. Yabancı uyruklu isteklilerin sunacakları
yurtdışında düzenlenmiş her türlü belgenin, Türkiye Cumhuriyeti
konsolosluklarınca tasdik edilmiş veya Apostil
şerhine havi olması gerekmektedir. Belgelerin aslı ile birlikte yeminli
tercüman tarafından, tüm belgelerin Türkçe tercüme edilmiş nüshalarının da
bulunması gerekmektedir. 7.2.13. Mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı
bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye ilişkin ilk ilanın
yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna
dair belge 7.3. Ortak Girişim Olması Halinde; 7.3.1. Ortaklığı oluşturan her bir ortak için, gerçek
kişi ise bu ilanın (7.1) bendinde belirtilen
belgelerin, tüzel kişilik ise, bu ilanın (7.2) bendinde belirtilen belgelerin
yanı sıra, aşağıda belirtilen belgelerin dosyasında bulunması gerekmektedir. 7.3.2. 2018 yılı içinde alınmış ortakların
hisselerini ve pilot ortağı gösterir,
Noter tasdikli ortaklık sözleşmesi (Aslı), 7.3.3. Ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel
kişilerin her birinin (7.1) ve (7.2) deki esaslara
göre temin edecekleri belgelerdir. 7.4. İş Deneyim Belgeleri; 7.4.1. İsteklinin son 15 (on beş)
yıl içinde yurt içinde veya yurt dışında, kamu veya özel sektörde muhammen
bedelinin en az %80’i oranında gerçekleştirdiği veya en az %80’i oranında
denetlediği ve yahut yönettiği idarece kusursuz kabul edilen ihale konusu iş
veya benzer işlerde, ilgili deneyimi gösteren ve işin muhammen bedelin %30
undan az olmamak üzere tek sözleşmeye ilişkin iş deneyim belgesi 7.4.2. Muhammen bedelin %30 undan
az olmamak üzere ihale tarihi itibarı ile geçerli olan III B sınıfı son on
beş yıl içerisinde bina inşaat işlerine ait 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu
veya 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu kapsamında alınmış İş Deneyim Belgesi veya
ilgili Belediyeden istekli adına verilen özel veya kamu bina inşaatı işine
ait ilgili Belediyeden imar müdürlüğünden alınmış bina inşaatına ait İş
Bitirme belgesi (Tutanağı) aslı veya noter tasdikli sureti veya aslının
İdareye ibraz edilerek suretinin sunulması zorunludur. 7.4.3. Benzer işe denk sayılacak mühendislik veya
mimarlık bölümleri; İnşaat Mühendisliği ve Mimarlık’tır.
Mühendis ve mimarların mezuniyet belgeleriyle elde ettikleri deneyimin,
mühendis veya mimarların en az beş yıldır en az %51 hissesine sahip olduğu
veya her iki ortağın da mühendis olup %50-%50 ortak olduğu tüzel kişiler
tarafından da kullanılabilmesi mümkündür. Madde 8- İhale İlanı Hakkında: İş bu ihale ilanı
genel bilgi mahiyetinde olup, Kat karşılığı konut yapım ihale şartnamesi ve
sözleşme hükümleri uygulanacaktır. Katılımcıların verdikleri teklifler 90 gün
geçerlidir. İhale komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta ve en uygun teklifi
tespit etmekte serbesttir. 7958/1-1 |