Enerji ve Tabii Kaynaklar
Bakanlığı Petrol İşleri Genel Müdürlüğünden: Çevre ve Şehircilik
Bakanlığından: İçişleri Bakanlığı Destek
Hizmetleri Dairesi Başkanlığından: Çevre ve Şehircilik
Bakanlığı Yerel Yönetimler Genel Müdürlüğünden: İnönü Üniversitesi
Rektörlüğünden: Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Rektörlüğünden: Vakıflar Genel Müdürlüğü
Konya Vakıflar Bölge Müdürlüğünden: Boğaziçi Üniversitesi
Rektörlüğünden: İstanbul Gedik
Üniversitesinden: Tokat Gaziosmanpaşa
Üniversitesi Rektörlüğünden: Uludağ Üniversitesi
Rektörlüğünden: Şırnak Üniversitesi
Rektörlüğünden: Adıyaman Üniversitesi
Rektörlüğünden: Altınbaş Üniversitesi
Rektörlüğünden: Enerji ve Tabii Kaynaklar
Bakanlığı Maden İşleri Genel Müdürlüğünden: Kültür ve Turizm
Bakanlığından: Enerji
ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Petrol İşleri Genel Müdürlüğünden: PETROL HAKKINA MÜTEALLİK KARAR Karar Tarihi: 13.09.2018 Karar No: 7195 ŞİRKETİN: ● TİCARİ UNVANI : Tekirdağ Enerji Sanayi ve Ticaret A.Ş. ● MERKEZ VE TEBLİGAT
ADRESİ : Altunizade Mah.
Ord. Prof. Fahrettin Kerim Gökay Cad. No: 36/6 Üsküdar/İSTANBUL • MÜRACAAT TARİHİ : 20.03.2018 RUHSATIN: • KONUSU : Arama ruhsatı • YÜZÖLÇÜMÜ : 10.767 hektar • BÖLGESİ : Kara • KAPSADIĞI İLİ : Kırklareli • PAFTA NUMARASI : F18-b2 KARAR: Tekirdağ Enerji Sanayi ve Ticaret A.Ş.’nin Tekirdağ ilinde 10.767 hektarlık F18-b2 paftası için
petrol arama ruhsatı verilmesine ilişkin müracaatı incelenmiş, 6491 sayılı
Türk Petrol Kanunu’nun 7 ve Türk Petrol Kanunu Uygulama Yönetmeliği’nin 9 ve
10’uncu maddeleri gereğince talebin reddine karar verilmiştir. 7983/1-1 ————— İSTİMLAKE MÜTEALLİK KARAR Karar Tarihi: 02.08.2018 Karar No:528 Türkiye Petrolleri A.O.,
Diyarbakır il sınırları içerisinde sahip bulunduğu İR/TPO/4635 hak sıra no’lu petrol işletme ruhsat sahasında yapılması planlanan
Beykan-59 ve Beykan-101 lokasyonlarına ait enerji
nakil hattı için gerekli olan ancak arazi maliklerinin rayiç haddin üzerinde
bedel talep etmesi nedeniyle anlaşma yoluyla satın alınması mümkün olmayan ve
üzerinde Ergani Asliye Hukuk Mahkemesi’nin acele el koyma kararları bulunan;
Diyarbakır İli, Ergani İlçesi, Olgun Mahallesindeki 126 ada 4 no’lu parselin 142,39 m2’lik kısmının (irtifak
hakkı), 126 ada 5 no’lu parselin 771,41 m2’lik
kısmının (irtifak hakkı) ve 16,00 m2’lik kısmının (mülkiyet), 126
ada 6 no’lu parselin 358,88 m2’lik
kısmının (irtifak hakkı), 126 ada 7 no’lu parselin
525,43 m2’lik kısmının (irtifak hakkı) ve 16,00 m2’lik
kısmının (mülkiyet), 186 ada 6 no’lu parselin
251,29 m2’lik kısmının (irtifak hakkı), 186 ada 7 no’lu parselin 3012,89 m2’lik kısmının
(irtifak hakkı) ve 48,00 m2’lik kısmının (mülkiyet), olmak üzere
toplam 5.142,29 m2’lik arazinin 6491 sayılı Türk Petrol Kanunu’nun
10’uncu maddesinin ikinci fıkrası gereğince kamulaştırılmasına karar
verilmesi için 16.02.2018 tarihli ve bunu tamamlayan 29.05.2018 tarihli
dilekçeleriyle müracaatta bulunmuştur. Yapılan inceleme neticesinde;
petrol işlemi için gerekli olan ve istimlakinde kamu yararı bulunan, rayiç
haddin üzerinde bedel talep edilmesi nedeniyle anlaşma yoluyla satın alınması
mümkün olmayan ve Ergani Asliye Hukuk Mahkemesince acele el koyma kararları
alınan, aşağıda müfredatı ve dosyasında mevcut 1/1000 ve 1/5000 ölçekli
haritalarda hudutları gösterilen Diyarbakır İli Ergani İlçesi, Olgun
mahallesindeki 126 Ada 4 no’lu parselin 142,39 m2’lik
kısmının (irtifak hakkı), 126 Ada 5 no’lu parselin 771,41 m2’lik kısmının (irtifak
hakkı) ve 16,00 m2’lik kısmının (mülkiyet), 126 Ada 6 no’lu parselin 358,88 m2’lik kısmının (irtifak
hakkı), 126 Ada 7 no’lu parselin 525,43 m2’lik
kısmının (irtifak hakkı) ve 16,00 m2’lik kısmının (mülkiyet), 186
Ada 6 no’lu parselin 251,29 m2’lik
kısmının (irtifak hakkı), 186 Ada 7 no’lu parselin
3012,89 m2’lik kısmının (irtifak hakkı) ve 48,00 m2’lik
kısmının (mülkiyet), olmak üzere toplam 5.142,29 m2’lik arazinin
6491 sayılı Türk Petrol Kanunu’nun 10’uncu maddesinin ikinci fıkrası
gereğince istimlakine karar verilmiştir. İstimlakine karar verilen arazinin: İli : Diyarbakır İlçesi : Ergani Mahallesi : Olgun
7984/1-1 Boğaziçi
Üniversitesi Rektörlüğünden: SÖZLEŞMELİ BİLİŞİM PERSONELİ SINAV DUYURUSU Üniversitemiz Bilgi İşlem ve Yayım
Daire Başkanlığı’nda istihdam edilmek üzere, 375 sayılı Kanun Hükmünde
Kararnamenin Ek 6. maddesi ile bu maddeye dayanılarak 31.12.2008 tarih ve
27097 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Kamu Kurum ve Kuruluşlarının Büyük Ölçekli
Bilgi İşlem Birimlerinde Sözleşmeli Bilişim Personeli İstihdamına İlişkin
Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik” in 8 inci maddesi uyarınca, aşağıda
belirtilen genel ve özel şartları taşıyan yazılı ve uygulamalı sınav başarı
sırasına göre yapılacak yerleştirme ile 4 (dört) sözleşmeli bilişim personeli
alınacaktır. Başvuruda bulunacak adayların 2017 ve 2018 yıllarında
yapılan Kamu Personel Seçme Sınavında (KPSS) KPSSP3 puanı ile son beş yıl
içinde yapılan İngilizce dilinde Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı
(YDS) veya bu dilde yapılan diğer yabancı dil sınavına (sınavlarına) girmiş
olması gerekmekte olup, yazılı ve sözlü sınavlara çağrılacak adayların
belirlenmesinde; KPSS P3 puanının %70’i ile YDS veya denkliği kabul edilen
Yabancı Dil Sınav puanının %30 u alınarak oluşturulacak olan toplam puan baz alınacaktır. Sınava çağırılacak adayların sıralaması en yüksek
toplam puandan en düşük toplam puana doğru yapılacak olup, ilan edilen
bilişim personeli sayısının 10 (on) katı kadar aday sınava çağrılacaktır. BAŞVURU ŞARTLARI A. GENEL ŞARTLAR (NİTELİKLER) a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci
maddesinde sayılan genel şartları haiz olmak, b) Fakültelerin dört yıllık bilgisayar mühendisliği,
yazılım mühendisliği, elektrik mühendisliği, elektronik mühendisliği,
elektrik ve elektronik mühendisliği ve endüstri mühendisliği bölümlerinden ya
da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki
yükseköğretim kurumlarından mezun olmak, c) Yazılım, yazılım tasarımı ve geliştirilmesi ile bu
sürecin yönetimi konusunda veya büyük ölçekli ağ sistemlerinin kurulumu ve
yönetimi konusunda ücret tavanı iki katını geçemeyecekler için en az 3
yıllık, diğerleri için en az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip olmak, d) Pozisyonları aşağıdaki özel
şartlarda belirtilen mesleki tecrübeye sahip olduğunu belgelendirmek,
(Mesleki tecrübenin belirlenmesinde; bilişim personeli olarak 657 sayılı
Kanuna tabi kadrolu veya Kanunun 4 üncü maddesinin (B) bendi ile 399 sayılı
Kanun Hükmünde Kararnameye tabi sözleşmeli statüdeki hizmetler ile aynı özel
kesimde sosyal güvenlik kurumlarına prim ödenmek suretiyle işçi statüsünde
bilişim personeli olarak geçtiği belgelenen hizmet süreleri dikkate alınır.) e) Bilgisayar çevre bilimlerinin donanımı ve kurulan
ağ yönetimi güvenliği hakkında bilgi sahibi olmaları kaydıyla güncel
programlama dillerinden en az ikisini bildiğini belgelemek. f) Erkek adaylar için muvazzaf askerlik çağına
gelmemiş veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış,
muaf veya 1 yıl süre ile ertelemiş olmak. g) Sınav sonucunda başarılı bulunan adaylarla,
güvenlik soruşturmalarının olumlu sonuçlanması ve tam teşekküllü hastaneden
alınmış sağlık kurulu raporu ibraz etmeleri kaydıyla sözleşme
yapılabilecektir. B. ÖZEL ŞARTLAR; İlan edilen pozisyonlara başvurularda adayın hangi
unvana başvurduğunu beyan etmesi gerekmektedir. (i) LINUX SİSTEM YÖNETİCİSİ-I (1 kişi) İÇİN ARANAN
NİTELİKLER: • RedHat, Debian tabanlı Linux dağıtımlarının yapılandırılması ve
yönetiminde çok iyi derecede bilgi ve deneyim sahibi olmak, • Bash, PHP, Python scripting konusunda iyi
derecede bilgi ve deneyim sahibi olmak, • Sanallaştırma (KVM ve/veya VMWare)
konusunda iyi derecede bilgi ve deneyim sahibi olmak, • Linux web servislerinin (Nginx,
Apache ve Uwsgi) yapılandırılması
ve yönetimi konusunda iyi derecede bilgi ve deneyim sahibi olmak, • Veri tabanı sunucularının (MySQL
ve Postgresql) yapılandırılması, dizaynı
ve yönetimi konusunda iyi derecede bilgi ve deneyim sahibi olmak, • OpenLDAP kullanımı ve OpenLDAP tabanlı programlama konusunda iyi derecede bilgi
ve deneyim sahibi olmak, • Postfix ve Mailman servislerinin yapılandırılması ve yönetimi
konusunda iyi derecede bilgi ve deneyim sahibi olmak, • Sunucu RAID disk yapısı, SAN ve NAS veri depolama
yapıları hakkında bilgi ve deneyim sahibi olmak, • Django framework ile programlama yapma, kaynak kodlarını git
sisteminde saklama ve versiyonlama konularında iyi
derecede bilgi ve deneyim sahibi olmak, • Temel ağ (networking)
bilgisine sahip olmak, • İlgili iş kolunda (sistem yönetimi) en az 5 yıl
deneyim sahibi olmak. (ii) LINUX SİSTEM YÖNETİCİSİ-II (1 kişi) İÇİN ARANAN
NİTELİKLER: • RedHat, Debian tabanlı linux
dağıtımlarının yapılandırılması ve kullanımı hakkında bilgi sahibi olmak, • Web servislerinin (Apache,
Nginx ve IIS) yapılandırılması ve yönetimi
konusunda bilgi sahibi olmak, • Veri tabanı sunucularının (MSSQL ve MySQL) yönetimi konusunda bilgi olmak, • Postfix ve Mailman servislerinin yönetimi konusunda bilgi sahibi
olmak, • VMWare üzerinde
sanallaştırma konusunda bilgi sahibi olmak, • Sunucu RAID disk yapısı, SAN ve NAS veri depolama
yapıları hakkında bilgi sahibi olmak, • Temel ağ (networking)
bilgisine sahip olmak, • İlgili iş kolunda (sistem yönetimi) en az 3 yıl
deneyim sahibi olmak (iii) AĞ VE SİSTEM GÜVENLİĞİ UZMANI (1 kişi) İÇİN
ARANAN NİTELİKLER: • Network projelerinin tasarımı, yapılandırılması,
kurulumu, test işlemleri ve işletilmesi konularında tecrübe sahibi olmak, • Yönetilebilir router,
Switch, Wireless AP gibi network cihazlarının temel konfigürasyonlarını
yapabilen ve mevcut sistemi yönetebilir olmak, • VLAN, STP, gibi network altyapısı ile ilgili
konularda bilgi ve deneyim sahibi olmak, • Network güvenliği (DHCP snooping,
ARP spoofing, v.b.)
konusunda deneyim sahibi olmak, • Minimum 1000 adet uç noktanın bulunduğu ağlarda
yönetme ve sorun giderme konularında en az 5 yıl deneyim sahibi olmak, • Temel Network (DHCP, DNS, TCP/IP, LAN, WAN, FTP, HTTP, VPN,SMTP, IP Routing) bilgisine sahip
olmak, • Yedekleme yazılımı konfigürasyon,
yönetim ve log takibi hakkında bilgi sahibi olmak, • Python veya Perl dillerinde orta derecede programlama deneyimine
sahip olmak, • Cisco, HP Switching/Routing
yönetimi konularında bilgi sahibi. • Ayrıca aşağıdaki nitelikler tercih nedenidir: - Linux sistemlerinde sistem yöneticisi ve shell script hakkında bilgi
sahibi olmak, - Ağ izleme (MRTG, Cacti, Sflow) ile ilgili konularda deneyim sahibi olmak, - Ağ teknolojileri konusunda eğitim almış ya da
sertifika sahibi (Cisco CCNA-CCNP v.b.) olmak, - Network uygulama ve yazılımlarına ait teknik
faaliyetleri yürütmek konusunda deneyim sahibi olmak, - Python veya Perl dillerinde orta derecede programlama deneyimine
sahip olmak. (iv) AĞ ve GÜVENLİK PROJE YÖNETİCİSİ (1 kişi) İÇİN
ARANAN NİTELİKLER: En az 10.000 kullanıcılı bir kurumun bilgi işlem
merkezinde en az 5 yıllık yöneticilik veya yönetici yardımcılığı deneyimi
sahibi olmak, • Kampüs ağ kurulum, planlama ve ağ operasyonları
konusunda en az 5 yıllık deneyim sahibi olmak, • Kurumsal bir ağda (en az 1000 uç noktası) güvenlik
duvarı ve saldırı tespit sistemi yönetmiş olmak, • En az 5 yıl 1.000 uç noktası bulunan ağ yönetimi
deneyimi sahibi olmak, • Network protokolleri, yönetilebilir switch idareciliği, çok segmentli
ağ tasarım ve yönetim deneyimi sahibi olmak, • VLAN, STP, gibi network altyapısı ilgili konularda
bilgi ve tecrübe sahibi olmak, • OSI, TCP- IP konusunda bilgili, UDP, TCP paket
yapısı hakkında temel bilgilere sahip olmak, • Sunucu donanımı, RAID yapısı, SAN ve NAS storage yapısı hakkında bilgi sahibi olmak, • Sanallaştırma konusunda bilgi sahibi olmak, • Bind DNS, DHCP, IIS, Apache HTTP Server konularında bilgi sahibi olmak, • Yedekleme, kurtarma, iş sürekliliği ve felaket
kurtarma planları konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak. BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ VE TARİHİ Başvurular, 24/09/2018 ile
08/10/2018 tarihleri arasında “Sözleşmeli Bilişim Personeli Başvuru Formu”
doldurarak, fotoğraf yapıştırılmak ve imzalanmak suretiyle aşağıda sayılan
belgelerle birlikte, 08/10/2018 tarihi mesai bitimine kadar Boğaziçi Üniversitesi
Personel Daire Başkanlığı BEBEK İSTANBUL adresine elden teslim etmek veya son
başvuru tarihinde anılan adreste olacak şekilde postayla gönderilmek
suretiyle yapılacaktır (ilan başvuru tarihinden sonra yapılan başvurular ile
postadaki gecikmeler kabul edilmeyecektir). İSTENİLEN BELGELER 1) Başvuru formu (fotoğraflı) ve detaylı özgeçmiş, 2) Lisans diploması veya okul çıkış belgesinin aslı
veya noter onaylı sureti (Belge aslının ibraz edilmesi halinde fotokopisi
Kurumumuzca onaylanacaktır.), 3) Eğitimini yurt dışında tamamlamış olanların
diploma denklik belgesinin onaylı örneği, 4) Mesleki tecrübeyi gösterir belge. (Mesleki tecrübenin bilişim personeli olarak geçtiğinin
belgelendirilmesi gerekmektedir. Özel sektörde çalışanlar için SGK Hizmet
dökümü ile çalışma sürelerini gösterir belge; kamu kurumlarında çalışanlar
için çalıştıkları kurumdan alınacak belge.) 5) KPSS Sonuç Belgesi (Belge ibraz etmeyenlerin
KPSSP3 puanı 70 olarak değerlendirilecektir.) 6) İngilizce bildiğini belgelemek. (Kamu Personeli
Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavından) (KPDS) veya Yabancı Dil Bilgisi Seviye
Tespit Sınavından (YDS) en az “D” almış olmak. Ancak yurt
içi veya yurt dışında İngilizce dili ile öğretim yapan üniversitelerden
lisans düzeyinde mezun olanlar, yurt içinde lisans düzeyinde öğrenim
gördükten sonra ana dili İngilizce olan yabancı ülkelerde İngilizce dilinde
yüksek lisans veya doktora yapanlar, İngilizce dilinde TOEFL sınavında en az
173 -veya İELTS sınavında 6 puan alanların İngilizce dil düzeyleri “D” olarak
kabul edilir. Yabancı dil sınav sonuçları “5” yıl süre ile geçerlidir. İngilizce dilinde Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit
Sınavından (YDS) alınan puanı veya bu dilde yapılan diğer yabancı dil
sınavlarından alınan ve Yükseköğretim Kurulunca kabul edilen YDS dengi puanı
gösterir belge, (Sınava çağırılacak adayların
belirlenmesinde KPSS puanının %70’i ile yabancı dil puanının %30’unun toplamı
dikkate alınacaktır. Belge ibraz etmeyenlerin yabancı dil puanı ise sıfır (0)
olarak değerlendirilecektir.) 7) Son üç ay içinde alınmış Adli Sicil Belgesi, 8) Erkek adaylar için askerlik durumunu gösterir
belge. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN
DUYURULMASI Başvuruların incelenmesi sonucunda genel ve özel
şartları sağlayan adaylardan, KPSS puanının yüzde yetmişi (KPSS puanı olmayan
veya belge ibraz etmeyen adayın KPSS puanı 70 olarak dikkate alınır.) ile
yabancı dil puanının yüzde otuzunun toplamı esas alınarak yapılacak
sıralamaya göre en yüksek puanlıdan başlayarak en fazla 40 aday sınava çağırılacaktır.
Bu sıralamaya göre son sırada aynı puana sahip birden
fazla adayın bulunması halinde, bu adayların tamamı sınava kabul edilecektir.
Sözlü sınava girmeye hak kazanan adayların listesi,
sınav tarih ve saatleri www.boun.edu.tr adresinde ilan edilecektir. Ayrıca
yazılı bildirim veya tebligat yapılmayacaktır. SINAV TARİHİ VE YERİ Yazılı sınav, 09/11/2018
tarihinde saat 10:30 - 14:30 saatleri arasında Boğaziçi Üniversitesi’nde
yapılacaktır. Sözlü sınava girmeye hak kazanan adayların listesi,
sınav tarih ve saatleri www.boun.edu.tr adresinde 15/11/2018
tarihinde ilan edilecektir. Sözlü sınav 16/11/2018
tarihinde Boğaziçi Üniversitesi’nde yapılacaktır. SINAV SONUÇLARININ İLANI Yazılı ve sözlü sınav sonucunda her bir pozisyon için
başarı sırasına göre belirlenecek asıl ve yedek olarak kazanan adaylar 23/11/2018 tarihinde www.boun.edu.tr adresinde ilan
edilecektir. Ayrıca yazılı bildirim veya tebligat yapılmayacaktır. SINAV KONULARI Yazılı sınav soruları aşağıda belirtilen konulardan
olacaktır. 1- Proje Yönetimi, 2- Programlama Dilleri, 3- Linux sistem yöneticiliği 4- Bilgisayar Ağları, 5- Bilgi Güvenliği Sözlü sınav konuları, pozisyonlara uygun olarak “B.
ÖZEL ŞARTLAR” maddesinde belirtilen konulardır. DEĞERLENDİRME Sözlü sınav 100 (yüz) tam puan üzerinden
değerlendirilecektir. Sözlü sınavdan 70 (yetmiş) puan ve üzeri puan alanlar
başarılı sayılacaktır. Sözlü sınavda başarılı olmak için 100 tam puan
üzerinden en az 70 tam puan alınması zorunludur Yazılı ve sözlü sınavlar sonucunda alınan notların
aritmetik ortalaması alınmak suretiyle 100 tam puan üzerinden 70 ve üstü puan
alan adayların Sözleşmeli Bilişim Personeli Giriş Sınavı nihai başarı
dereceleri tespit edilecektir. Adaylar nihai başarı derecelerine göre
sıralamaya tabi tutulacak ve kontenjan sayısı kadar adayla sözleşme
yapılacaktır. Gerçeğe aykırı beyanda bulunanlar ile sınava girme şartlarını
taşımadıkları halde sınava girip başarılı olan adaylarla sözleşme
yapılmayacaktır. Gerçeğe aykırı beyanda bulunanlar hakkında hukuki işlem
yapılacaktır. POZİSYONLAR VE ÜCRETLER
ÖNEMLİ TARİHLER
ÜCRET Aylık brüt sözleşme ücreti, 657 sayılı Devlet
Memurları Kanununun 4 üncü maddesinin (B) bendine göre istihdam edilenler
için sözleşme ücret tavanının ÖZEL ŞARTLAR başlığı altında belirtilen katları
ile çarpımı sonucu bulunacak tutar olacaktır. Ancak Kurum, tavan ücretin
altında sözleşme düzenlemeye ve ödemeye yetkilidir. DİĞER HUSUSLAR Başvuru sırasına göre 4 (dört) aday asıl, 4 (dört)
aday da yedek olarak belirlenecektir. Yedek sırası gelen adaylar, 30/03/2019 tarihine kadar çağrılacaktır. 8075/1-1 İstanbul
Gedik Üniversitesinden: MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE ÖĞRETİM ÜYESİ ALINACAKTIR Üniversitemiz Mühendislik Fakültesine 2547 sayılı
Kanun ile “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nde öngörülen
koşulları yerine getirmiş olmak kaydı ile aylık ve özlük hakları yönünden
4857 sayılı İş Kanunu hükümlerine tabi olarak Öğretim Üyesi alınacaktır.
İlana konu olan kadro tam zamanlıdır.
Adayların; - Özgeçmiş (YÖK Formatında) - 2 Adet Fotoğraf - Nüfus Cüzdan Sureti - Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora
Diploma fotokopileri ile yurtdışından alınmış Diploma, Unvan var ise denklik
belgelerinin eklenmiş olduğu bir dilekçe ile birlikte başlıca araştırma
eserleri, bilimsel çalışma ve yayınlarından oluşan dosyayı (Dr. Öğretim
Üyeleri için 4 takım) ilgili fakülteye ilan tarihinden itibaren 15 gün
içerisinde (25.09.2018 - 09.10.2018) şahsen teslim etmeleri gerekmektedir. - KPDS/ÜDS veya Eşdeğerliliği YÖK Tarafından
Onaylanan Yabancı Dil Sınavına İlişkin Belge. (Varsa) Belirtilen şartları taşımayan ve süresi içerisinde
başvurmayan adayların başvuruları ile postayla yapılan başvurular dikkate
alınmayacaktır. Başvuru dosyasında eksik belge olması halinde başvuru
değerlendirmeye alınmayacaktır. Başvuru süresi, ilan tarihinden itibaren 15 gündür.
(Son başvuru tarihi 09.10.2018) Başvuru adresi İstanbul Gedik Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı Adres :
Cumhuriyet Mah. İlkbahar Sok. No: 1 Yakacık-Kartal/İSTANBUL Tel : 0 216
452 45 85-86 Fax : 0 216
452 87 17 8086/1-1 Tokat
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Rektörlüğünden: ÖĞRETİM ÜYELERİ ALINACAKTIR Üniversitemize 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği'nin ilgili maddeleri ile
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğretim Üyeliği Kadrolarına Başvuru
Koşulları ve Uygulama İlkeleri uyarınca öğretim üyeleri alınacaktır. İstenilen belgeler Üniversitemizin
http://www.gop.edu.tr adresinde mevcuttur. Başvuru süresi ilanın Resmi
Gazete’de yayımlandığı tarihten itibaren 15 (onbeş)
gündür. Profesör kadroları için başvuru dosyaları 6 (altı)
takım, Doktor Öğretim Üyesi kadroları için başvuru dosyaları 4 (dört) takım
halinde ilgili Dekanlıklara veya Müdürlüklere teslim edilecektir. Müracaatlar şahsen olup, posta ile yapılan, eksik ve
onaysız belgelerle yapılacak müracaatlar ile süresi içinde yapılmayan
müracaatlar kabul edilmeyecektir.
8074/1-1 Uludağ Üniversitesi Rektörlüğünden: Üniversitemize bağlı
birimlere 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu ve bu kanuna dayalı olarak
çıkartılan yönetmelik hükümleri ile Üniversitemiz Senatosunun tespit ettiği
atama kriterlerine göre öğretim elemanı alınacaktır. 1 - İlanda yer alan
Doçent kadrosu için Personel Daire Başkanlığına, Doktor Öğretim Üyesi kadrosu
için ilgili birime ilan tarihinden itibaren 15 (onbeş)
gün içerisinde başvurmak gerekmektedir. 2 - Doçentler 2547
Sayılı Kanunun 36. maddesinin (a) bendinin 1.fıkrasına göre devamlı statüde
çalıştırılmak üzere alınacaktır. 3 - Adaylar 657
Sayılı Kanunun 48. maddesindeki şartlar ile kadro derecesi bakımından
atanabilme şartlarını taşımak zorundadır. 4 - Başvurular şahsen
yapılacaktır. Posta ile yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır. 5 - İlan edilen
kadroya ataması yapılan adaylar görev aldıkları birimin bulunduğu yerde
ikamet etmek zorundadır. 6 - İstenen belgeler
başvuru dilekçe örneğinde belirtilmiş olup, yayınlarına UAKBİS sisteminden
erişilemeyen adaylar yayın dosyaları ile başvuracaktır. (Dilekçe örneği ilan
metni ekinde http://www.uludag.edu.tr ve http://www.uludag.edu.tr/ personel
adresinde yayınlanmıştır)
8041/1-1 Şırnak
Üniversitesi Rektörlüğünden: Üniversitemiz birimlerine, 2547 Sayılı Yükseköğretim
Kanunu ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin ilgili
maddeleri gereğince Öğretim Üyesi alınacaktır. Adayların 657 Sayılı Devlet
Memurları Kanunu’nun 48’inci maddesindeki genel şartları taşımaları
gerekmektedir. 1 - Atamalarda,
Üniversitemiz Senatosunca kabul edilen ve Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca
onaylanan “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma İlkeleri’ndeki esaslar
uygulanacaktır. 2 -
2547 Sayılı Kanun’un 23. maddesine göre Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına
başvuracak adayların, bilimsel çalışmalarını ve yayınlarını kapsayan 4 (dört)
nüsha dosya ile birlikte, Anabilim Dalını belirten dilekçelerine ilave
olarak, noterden veya resmi kurumlarca onaylanmış Lisans, Yüksek Lisans,
Doktora, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta Yeterlilik Belgesi, Nüfus Cüzdanı
Fotokopisi ile birlikte özgeçmiş, yayın listesi ve kamu kurumlarında çalışmış
ya da halen çalışmakta olanların hizmet belgeleri ekleyerek ilgili birimlere
teslim etmeleri gerekmektedir. Duyuru Başlama tarihi : 25.09.2018 Son Başvuru tarihi : 09.10.2018 NOT: 1 - Müracaatların tamamlanmasını müteakiben
ilgili birimlerce oluşturulan bilimsel dosya inceleme Komisyonunca, atanma kriterlerine uymadığı tespit edilen başvurular geçersiz
sayılacaktır. 2 - İlan Metni Üniversitemiz web sayfasında ve Devlet
Personel Başkanlığı web sayfasında yayınlanmıştır. 3 - Süresi içinde yapılmayan başvurular kabul
edilmeyecektir.
8012/1-1 Adıyaman
Üniversitesi Rektörlüğünden: Üniversitemize, 2547 Sayılı Kanun ve Öğretim
Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği hükümlerine göre devamlı statüde
çalıştırılmak üzere Öğretim elemanları alınacaktır. Adayların, 657 Sayılı
Kanunun 48. maddesindeki ve diğer ilgili mevzuatlardaki şartları taşımaları
gerekmektedir. (Yabancı ülkelerden alınan
diplomaların Üniversitelerarası Kurul’ca denkliğinin onaylanmış olması
şarttır. 1 - Profesör Kadrosuna Müracaat Edeceklerin:
Dilekçeleri ekinde özgeçmişini, noterden tasdikli doçentlik belgesini, yayın
listesini, tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları, yönettiği doktora
çalışmalarını, Üniversiteye katkılarını kapsayan ve belgeleyen 6 takım dosya
ile başvurmaları gerekmektedir. 2 - Doçent Kadrosuna Müracaat Edeceklerin:
Dilekçeleri ekinde özgeçmişini, noterden tasdikli doçentlik belgesini, yayın
listesini ve bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 takım dosya ile
başvurmaları gerekmektedir. 3 - Doktor Öğretim Üyesi Kadrosuna Müracaat
Edeceklerin: Dilekçeleri ekinde, özgeçmişini, bilimsel çalışma ve yayınlarını
kapsayan 4 takım dosya ve noter tasdikli mezuniyet belgesi, doktora veya
uzmanlık belgesinin noter tasdikli sureti ile başvurmaları gerekmektedir. Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına Doçentler
başvuramazlar. MÜRACAAT YERİ VE TARİHİ: Profesör ve Doçent
adaylarının Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına, diğer adayların ilgili
birimlere; ŞAHSEN başvurmaları gerekmektedir. Müracaatlar ilan tarihinden itibaren 15 gün
içerisinde yapılmalıdır.
7948/1-1 Altınbaş
Üniversitesi Rektörlüğünden: 2547 sayılı Kanun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltme ve
Atanma Yönetmeliği’nin ilgili maddelerine göre üniversitemizin akademik
birimlerine öğretim üyeleri alınacaktır. Başvuru Koşulları: • Adayların, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunundaki
genel koşulları ve kadrolarının karşısında belirtilen özel koşulları
karşılıyor olmaları gerekir. Bütün Kadrolar için Gerekli Başvuru Belgeleri: • Başvuru dilekçesi; • YÖK formatında detaylı özgeçmiş ve yayın listesi;
(Üniversitemiz web sayfası İnsan Kaynakları bölümündeki YÖK Formatındaki
özgeçmişin doldurulması gerekmektedir.) • Lisans / Yüksek Lisans / Doktora
diplomalarının/Doçentlik belgesinin noter tasdikli örneği, • Yurt dışından doktora alan adaylar için, YÖK
denklik belgesinin aslı ya da noter tasdikli örneği; • YÖK tarafından kabul edilen yabancı dil sınavlarına
ilişkin sonuç belgesi aslı veya noter tasdikli örneği, • Nüfus cüzdanı fotokopisi, • 2 adet vesikalık fotoğraf, • SGK Hizmet Dökümü ve en son çalışılan kurumdan
çalışma belgesi • Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanların (daha
önce çalışıp ayrılsalar dahi) çalıştıkları kurumdan alacakları ayrıntılı
hizmet belgelerini dosyalarında sunmaları zorunludur. Profesör kadrolarına başvuracak
adayların başvuru belgelerine bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 1 adet
dosya ve 5 adet CD, Doçent kadrolarına başvuracak adayların başvuru
belgelerine bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 1 adet dosya ve 3 adet CD
ve Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına başvuracak adayların başvuru belgelerine
bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 1 adet dosya ve 3 adet CD’yi
ekleyerek, aşağıdaki adrese şahsen veya posta yoluyla başvuruda bulunmaları
gerekmektedir. Profesör kadrolarına
başvuranların yayın dosyalarındaki eserlerden biri “başlıca araştırma eseri”
olarak belirtilmelidir. Son başvuru tarihi ilanın Resmi Gazete’ de yayımlanma
tarihinden itibaren 15 gündür. Süresi içinde yapılmayan veya eksik evrakla
yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. Başvurular, Altınbaş Üniversitesi İnsan Kaynakları
Daire Başkanlığı’na (Mahmutbey Mah., Dilmenler Cad.,
Bağcılar, İstanbul) şahsen veya posta yoluyla yapılacaktır.
8038/1-1 Enerji
ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Maden İşleri Genel Müdürlüğünden: 6592 Sayılı Kanunla Değişik 3213 sayılı
Maden Kanununun Çeşitli Maddeleri gereği aşağıda ili, sicil numarası ve
sahibi belirtilen ruhsatlara yazılar (idari para cezası, teknik ve mali eksiklik,
uyarı vb.) yazılmıştır. Bahse konu yazılara ait işlemler, ruhsat sahiplerinin
mevcut en son adreslerine tebligatla bildirilmiş, ancak yazılar ilgililere
tebliğ edilememiştir. Aşağıda belirtilen ruhsatlara, ilgili
Kanun Maddeleri gereği eksiklik yazıları ve idari para cezaları ruhsat
sahiplerine ilanen tebliğ olunur.
8003/1-1 Kültür ve Turizm Bakanlığından: KÜLTÜR
VARLIKLARINI KORUMA BÖLGE KURULLARININ KARARLARINI GÖRMEK İÇİN |