Bilim, Sanayi ve Teknoloji
Bakanlığından:
Afyon Kocatepe Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Pursaklar Belediye Başkanlığından:
Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
Orman ve Su İşleri Bakanlığı
Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğünden:
Orman ve Su İşleri
Bakanlığından:
İçişleri Bakanlığı İdari ve
Mali İşler Dairesi Başkanlığından:
Düzce Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Merrill Lynch Yatırım Bank
Anonim Şirketinden:
Bilim,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından:
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI SÖZLEŞMELİ BİLİŞİM PERSONELİ ALIM İLANI
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
bünyesinde istihdam edilmek üzere, 375 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin Ek 6 ncı maddesi ve bu maddeye dayanılarak 31/12/2008
tarih ve 27097 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan "Kamu Kurum ve
Kuruluşlarının Büyük Ölçekli Bilgi İşlem Birimlerinde Sözleşmeli Bilişim
Personeli İstihdamına İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik”in
8 inci maddesi uyarınca, ÖSYM tarafından 2016 veya 2017 yılında yapılan Kamu
Personel Seçme Sınavında (KPSS) KPSSP3 puanının yüzde yetmişi (KPSS puanı
olmayan veya belge ibraz etmeyen adayın KPSS puanı 70 olarak dikkate alınır)
ile yabancı dil puanının yüzde otuzunun (belge ibraz etmeyenlerin yabancı dil
puanı sıfır olarak dikkate alınır) toplamı esas alınarak yapılacak sıralamaya
göre puanı en yüksek olan adaydan başlanmak üzere sıralanması neticesinde (bu
sıralamaya göre son sıradaki adayla aynı puanı alan adaylar da sınava katılmaya
hak kazanacaklardır) sözleşmeli bilişim personeli pozisyonunun 20 (yirmi) katı
aday sözlü ve uygulamalı mülakata alınacaktır.
Bakanlığımızca gerçekleştirilecek sözlü ve uygulamalı mülakata başarı
sırasına göre 1 (bir) Sözleşmeli Bilişim Personeli alınacaktır.
I. BAŞVURU ŞARTLARI
A - GENEL ŞARTLAR (NİTELİKLER)
a) Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde yazılı genel şartları
haiz olmak,
b) Fakültelerin dört yıllık bilgisayar mühendisliği, yazılım
mühendisliği, elektrik mühendisliği, elektronik mühendisliği, elektrik ve
elektronik mühendisliği ve endüstri mühendisliği bölümlerinden ya da bunlara
denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim
kurumlarından mezun olmak,
c) (b) bendinde belirtilenler dışında kalan dört yıllık
eğitim veren fakültelerin mühendislik bölümlerinden, fen-edebiyat, eğitim ve
eğitim bilimleri fakültelerinin, bilgisayar ve teknoloji üzerine eğitim veren
bölümleri ile istatistik, matematik ve fizik bölümlerinden ya da bunlara
denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim
kurumlarından mezun olmak, (Bu kısımda belirtilen bölüm mezunları sadece 2 kat
için başvuru yapabilirler)
d) Yazılım, yazılım tasarımı ve geliştirilmesi ile bu
sürecin yönetimi konusunda veya büyük ölçekli ağ sistemlerinin kurulumu ve
yönetimi konusunda ücret tavanı iki katını geçmeyecekler için en az 3 yıllık,
diğerleri için en az 5 yıllık mesleki tecrübeye sahip bulunmak (Mesleki
tecrübenin belirlenmesinde; bilişim personeli olarak 657 sayılı Kanuna tabi
kadrolu veya aynı Kanunun 4 üncü maddesinin (B) bendi ile 399 sayılı Kanun
Hükmünde Kararnameye tabi sözleşmeli statüdeki hizmetler ve özel kesimde Sosyal
güvenlik kurumlarına prim ödemek suretiyle işçi statüsünde bilişim personeli
olarak geçtiği belgelenen hizmet süreleri dikkate alınır)
e) Erkek adaylar için muvazzaf askerlik çağına gelmemiş veya askerlik
çağına gelmiş ise askerlik hizmetini yapmış veya ertelenmiş veya yedek sınıfına
geçirilmiş olmak,
f) Hizmetin gerektirdiği niteliklere, muhakeme yeteneğine ve temsil
kabiliyetine sahip, yoğun iş temposuna ayak uydurabilen ve takım çalışmasına
yatkın olmak.
B - ÖZEL ŞARTLAR;
SİSTEM UZMANI (1 kişi - Tam Zamanlı - 2 katı)
1) Firewall, antivirüs, antispam,
filtreleme, IDS ve IPS gibi güvenlik ürünlerinin kullanıldığı bir sistem
merkezinde, en az 3 (üç) yıl sistem uzmanı olarak çalışmış olmak.
2) Microsoft Exchange konusunda bilgi ve deneyim sahibi olmak.
3) Uygulama sunucusu, web sunucusu LDAP, DNS, aktif dizin, DHCP kurulumu
ve yönetimi işlerinde bilgi ve deneyim sahibi olmak.
4) İşletim sistemleri ve firewall, antivirüs, antispam, filtreleme ürünleri hakkında bilgi ve deneyim
sahibi olmak.
5) Sanallaştırma, yedekleme ve disk teknolojileri konusunda bilgi ve
deneyim sahibi olmak.
6) Windows Server 2008 ve üzeri sunucu işletim sistemlerinde ve/veya
Linux tabanlı (Centos / Ubuntu)
işletim sistemlerinde tecrübe sahibi olmak.
7) Replication, Backup, snapshot
ve storage konularında tecrübe sahibi olmak.
8) SQL Server Failover Cluster ile SQL Server Always On konularında bilgi sahibi olmak.
9) File Server, File server Failover
cluster konularında bilgi sahibi olmak.
10) Sunucu donanımları ve yapılandırması ( Disk, Ethernet, HBA, RAID
vb.) hakkında bilgi ve tecrübe sahibi olmak,
11) Aşağıdaki sertifikalardan en az birine sahip olduğunu belgelemek.
(Tercih sebebidir.)
(1) Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) Server Infrastructure
(2) Microsoft Certified IT Professional
(MCITP) Enterprise Administrator on Windows Server 2008
(3) Microsoft Certified IT Professional
(MCITP) Server Administrator
(4) Microsoft Certified Solutions Associate (MCSA) Windows Server 2008/2012
(5) Microsoft Certified Systems
Engineer (MCSE)
Pozisyon |
Aylık
Brüt Sözleşme Ücreti Katsayı Tavanı |
SİSTEM
UZMANI (1 kişi - Tam Zamanlı) |
2
katına kadar |
BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ ve TARİHİ
a) Başvurular, 25/04/2018 - 10/05/2018
tarihleri arasında Bakanlık internet sitesinde (www.sanayi.gov.tr) yayımlanan
"Başvuru Formu" eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurulmak suretiyle
elektronik ortamda 10/05/2018 günü mesai bitimine kadar yapılacaktır.
Adayların, fotoğraflarını ve mezuniyet belgelerini (eğitimini yurtdışında
tamamlamış olanların ayrıca diploma denklik belgesini ve diğer belgelerini )
elektronik ortamda taratıp başvuru formuna eklemeleri zorunludur.
b) Bakanlık internet sitesinde (www.sanayi.gov.tr) yayımlanan "Başvuru
Formu" doldurulmak suretiyle elektronik ortamda yapılan başvurular geçerli
olup, ilanda belirtilen şartlara uygun olmayan başvurular ile Bakanlığa elden,
e-mail veya posta yoluyla yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.
c) Giriş sınavını kazananlardan başvuru belgelerinde gerçeğe aykırı
beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve atamaları
yapılmaz. Bunların atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler
hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur. Ayrıca, bu
şekilde Bakanlığı yanıltanlar kamu görevlisi ise durumları çalıştıkları
kurumlarına bildirilir.
II. İSTENİLEN BELGELER
a) Fotoğraflı Başvuru Formu,
b) Detaylı Öz Geçmiş,
c) Lisans Diploması veya okul çıkış belgesinin aslı veya noter onaylı
sureti (Belge aslının ibrazı halinde fotokopisi kurumumuzca
onaylanabilecektir.),
d) Erkek adaylar için askerlik durumunu gösterir belge,
e) GENEL ŞARTLAR bölümünün (d) maddesinde belirtilen mesleki tecrübeyi
gösterir belge (mesleki tecrübe sürelerinde; Lisans mezuniyeti sonrasındaki
hizmetler dikkate alınacaktır)
f) Her bir pozisyon için ÖZEL ŞARTLAR bölümünde istenilen sertifikalar
ile tecrübe veya deneyimi gösteren belgeler.
g) Yabancı dil sınav sonuç belgeleri, belge üzerinde geçerlilik süresi
belirtilmemiş ise 5 yıl süreyle geçerlidir.
III. SINAVIN ŞEKLİ VE KONULARI:
a) Giriş sınavı, sözlü ve uygulamalı olarak tek aşamalı yapılacaktır.
b) Sınavda, adayların kimlik tespitinde kullanılmak üzere, yanlarında
fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesini (nüfus cüzdanı, ehliyet veya
pasaport) yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Aksi halde adaylar sınava
alınmayacaklardır.
c) Sözlü ve uygulamalı mülakata konuları pozisyonlara uygun olarak
yukarıdaki genel ve özel şartlarda belirtilen tüm konulardır.
IV. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ ve SONUÇLARININ DUYURULMASI
a) Başvuruda bulunan adaylardan Sözlü ve uygulamalı mülakata katılma
şartlarını taşıyan ve usulüne uygun olarak yapılan başvurular arasından, atama
yapılacak pozisyona Sözleşmeli Bilişim Personeli sayısının 20 katı kadar aday,
Sözlü ve uygulamalı mülakata çağırılacaktır.
b) Sözlü ve uygulamalı mülakata girmeye hak kazanan adayların listesi ve
mülakat yerinin açık adresi www.sanayi.gov.tr sitesinde 17/05/2018
tarihinde ilan edilecektir.
Ayrıca yazılı bildirim veya tebligat yapılmayacaktır.
V. SINAV YERİ, TARİHİ ve DEĞERLENDİRİLMESİ
a) Sözlü ve uygulamalı mülakat, 24/05/2018 tarihinden itibaren (Mustafa
Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı (Eskişehir Yolu 7. Km) 2151. Cadde No: 154/A 06510
Çankaya/ANKARA) da yapılacaktır.
b) Sözlü ve uygulamalı mülakata 100 tam puan üzerinden değerlendirilecek
olup en az 70 ve üzerinde puan alanlar başarılı sayılacaktır.
c) Sözlü ve uygulamalı mülakata sonuçlarına göre, hak kazananların
listesi 31/05/2018 tarihinde www.sanayi.gov.tr
adresinde yayınlanacaktır.
d) Başarı sırasına göre 1(bir) aday asil, 3 (üç) aday yedek olarak
belirlenecektir.
VI. SONUÇLARIN İLANI VE ATAMA
a) Bilişim Personeli olarak atama yapılabilecek boş Pozisyon sayısı 1
(Bir)'dir.
b) Giriş Sınavını kazanan adaylar başarı sırasına göre asil ve yedek
olarak Bakanlığımız internet sitesinde ilan edilecektir. Listede adı bulunan
asil adaylara ilandan itibaren 5 (beş) iş günü içerisinde tebligat yapılacak
olup, adreslerine yapılan tebligatın tebliğ tarihinden itibaren en geç 10 (on)
iş günü içerisinde adaylar sözleşme imzalamak ve sözleşmede belirtilen tarihte
işe başlamak ve istenilen belgeleri teslim etmek üzere müracaatta
bulunacaklardır.
c) Adreslerine yapılan tebligatın tebliğ tarihinden itibaren 10 (on) iş
günü içerisinde Bakanlığımıza müracaat etmeyen, bu süre içerisinde belge ile
ispat edilebilen kabul edilebilir mazeretini bildirmeyen veya sözleşme
imzaladığı halde sözleşmede belirtilen tarihte işe başlamayan adaylar,
hakkından feragat etmiş sayılır.
d) Asil adaylardan hakkından feragat etmiş sayılanların yerine ilan
edilen yedek adaylardan işe başlama işlemleri hakkında da yukarıda belirtilen
esaslar uygulanır.
VII. ÜCRET
Aylık brüt sözleşme ücreti, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4 üncü
maddesinin (B) bendine göre istihdam edilenler için sözleşme ücret tavanının
ÖZEL ŞARTLAR başlığı altında belirtilen katları ile çarpımı sonucu bulunacak
tutar olacaktır. Ancak Kurum, tavan ücretin altında sözleşme düzenlemeye ve
ödeme yapmaya yetkilidir.
VIII. İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres: BİLİM,
SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI
Bilgi
İşlem Dairesi Başkanlığı
Mustafa
Kemal Mahallesi
Dumlupınar
Bulvarı (Eskişehir Yolu 7. Km)
2151.
Cadde No: 154/A - 06510 Çankaya/ANKARA
ÇAGRI MERKEZİ :
444 6 278
Web :
www.sanayi.gov.tr
Kamuoyuna duyurulur.
3655/1-1
Afyon Kocatepe Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÖĞRETİM ÜYESİ ALINACAKTIR
Üniversitemizin aşağıda
belirtilen birimlerine 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri ve “Afyon Kocatepe
Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanmalarda Aranacak Asgari Koşullar”a göre öğretim üyesi alınacaktır. İlan edilen
kadrolar aşağıda belirtilmiş olup, istenen evraklar ve başvuru dosyalarının
nasıl hazırlanacağına ilişkin detaylı bilgilere www.aku.edu.tr web sayfasında
yer verilecektir. Başvurular Rektörlük Personel Daire Başkanlığına şahsen
yapılacaktır.
GENEL AÇIKLAMALAR:
1 - Yabancı Ülkelerden
alınan diplomaların denkliğinin (lisans ve yüksek lisans YÖK tarafından,
doktora ÜAK tarafından) onaylanmış olması şarttır.
2 - Adayların 657
Sayılı Kanunun 48. maddesinin tüm şartlarını taşıyor olmaları gerekmektedir.
3 - Öğretim üyesi
kadrolarına müracaat edecek adayların aranan koşullara uyup uymadığı
Üniversitemizce oluşturulacak “Ön İnceleme Komisyonu” tarafından incelenecek
olup, bu inceleme sonucunda aranan koşulları taşıdığı tespit edilen adayların
müracaatları kabul edilecektir.
4 - Başvuran adayların
koşullarının sonradan uygun olmadığının anlaşılması halinde atamaları
yapılmayacak ve iptal edilecektir.
5 - Başvuru süresi bu
ilanın ulusal gazetede yayım tarihinden itibaren 15 gün olup, başvuru evrakları
geri iade edilmeyecektir. Başvurular şahsen yapılacaktır. Son başvuru günü en
geç saat 17.00’ye kadar başvuru yapılabilecektir.
6 - Adaylar ilan edilen
kadrolardan sadece bir tanesine başvuru yapabilirler.
7 - Başvuruların
kabulünde 2547 sayılı Kanun’un 35. maddesi uyarınca eş durumu ve sağlık
mazeretleri hariç olmak üzere mecburi hizmet yükümlülüğü devri teklifi
yapılamadığı hususu da dikkate alınacaktır. Mecburi hizmet yükümlülüğü bulunan
adayların eş durumu ve sağlık mazeretlerine ilişkin Üniversitemiz web
sitesindeki ilan duyurumuz içeriğinde bulunan Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı
yazısında belirtilen belgeleri de Rektörlüğümüze sunması gerekmektedir.
8 - Üniversitemiz
irtibat numaraları: 0272 444 03 03 Dahili:
10350 - 10351
Adres: A.K.Ü. Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Gazlıgöl Yolu, Afyonkarahisar
Birimi |
Bölümü |
Anabilim
Dalı |
Unvanı |
Derece |
Adet |
Açıklama |
Tıp Fakültesi |
Cerrahi Tıp Bilimleri |
Göz Hastalıkları |
Doçent |
1 |
1 |
Göz Hastalıkları bilim alanında
doçentliğini almış olmak. |
Tıp Fakültesi |
Temel Tıp Bilimleri |
Tıbbi
Mikrobiyoloji |
Doçent |
1 |
1 |
Tıbbi Mikrobiyoloji alanında Tıpta
Uzmanlık veya doktora yapmış olmak. Alanında doçentliğini almış olmak. |
3665/1-1
Pursaklar Belediye Başkanlığından:
Pursaklar Belediye Encümeninin
21.12.2017 gün 521 sayılı kararı ile uygun görülen ve Ankara Büyükşehir
Belediye Encümeninin 05.04.2018 gün 706/1764 sayılı kararı ile onaylanan; Pursaklar İlçesi Saray Mahallesi 98820 adada yer alan park
alanından ihdasen oluşturulan İbadet (Cami) Alanı'nı
kapsayan 90004/66 nolu parselasyon planı, 3194 sayılı
Kanunun 19. maddesi uyarınca Belediyemiz ilan panosunda askıya çıkartılmıştır.
İlgililere ilanen
duyurulur.
3684/1-1
Başbakanlık Vakıflar Genel Müdürlüğünden:
VAKFIN ADI: Muhittin
Bahadırlı Vakfı
VAKFEDENLER: Veliş Bahadırlı
VAKFIN İKAMETGAHI: HATAY
VAKFIN
TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR TARİHİ VE NO’SU: Hatay 2. Asliye
Hukuk Mahkemesinin 16.01.2018 tarihinde kesinleşen, 11.12.2014 tarihli, E:
2013/55, K: 2014/678 sayılı kararı; mahkeme kararının 05.03.2015 tarihli tavzih
kararı ile tavzih kararındaki birtakım hususların tashihine dair 09.03.2018
tarihli tashih kararı.
VAKFIN AMACI: Türk
milli eğitimine katkıda bulunmak, eğitim kurumlarını ve fakir öğrencileri
eğitim açısından maddi olarak desteklemektir.
VAKFIN MAL VARLIĞI:
Hatay İli, Reyhanlı
İlçesi, Adalet Köyü, 30 parsel, 402805,48 m2,
Hatay İli, Reyhanlı
İlçesi, Adalet Köyü, 46 parsel, 40521,67 m2,
Hatay İli, Reyhanlı
İlçesi, Adalet Köyü, 47 parsel, 2578,55 m2,
Hatay İli, Reyhanlı
İlçesi, Karakaya Köyü, 17 parsel, 22789 m2,
Hatay İli, Reyhanlı
İlçesi, Karakaya Köyü, 45 parsel, 56883,93 m2,
Hatay İli, Reyhanlı
İlçesi, Karakaya Köyü, 46 parsel, 10915,07 m2,
Hatay İli, Reyhanlı
İlçesi, Karakaya Köyü, 47 parsel, 158249,87 m2,
Hatay İli, Reyhanlı
İlçesi, Karakaya Köyü, 48 parsel, 3065,13 m2,
Hatay İli, Reyhanlı
İlçesi, Karakaya Köyü, 39 parsel, 30356,00 m2 yüzölçümlü taşınmazlar.
1.380.189,87 TL,
77.563,53 USD nakit.
YÖNETİM KURULU: Veliş Bahadırlı, Abdullah Doğruyol, Atilla Eryılmaz
VAKFIN SONA ERMESİ
HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ:
Borçların tasfiyesinden
arta kalan mal ve hakları Milli Eğitim Vakfına devredilir.
Türk Medeni Kanununun
104. maddesi gereğince ilan olunur.
3685/1-1
Orman ve Su İşleri
Bakanlığı Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğünden:
YASAKLAMA
KARARININ KALDIRILMASI HAKKINDA İLAN
21/10/2017 tarih ve 30217 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan "Aktel Yapı
Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi ve anılan Şirketin sermayesinin yarısından
fazlasına sahip ortağı Nafiz ÇUBUKÇU ile Ekin Yapı Anonim Şirketi ve anılan
Şirketin bütün hisselerine sahip Hızır EKŞİ hakkında 4735 sayılı Kamu İhale
Kanunu'nun 26 ncı maddesi gereğince 1 (bir) yıl süre
ile ihalelere katılmaktan yasaklama kararına karşı, "Aktel Yapı Sanayi ve
Ticaret Anonim Şirketi, Ekin Yapı Anonim Şirketi ve Hızır Ekşi tarafından
hakkında verilen yasaklama kararının yürütülmesinin durdurulması ve iptali
istemiyle, Orman ve Su İşleri Bakanlığı aleyhine açılan davada, Ankara 13.
İdare Mahkemesi'nin 26/03/2018 tarihli ve 2017/3228 E. sayılı kararı ile
"...dava konusu işlemin... yürütülmesinin
durdurulmasına..." karar verilmiştir.
İlgililere duyurulur.
3751/1-1
|
|
|
|
|
Merrill
Lynch Yatırım Bank Anonim Şirketinden:
MERRILL LYNCH YATIRIM BANK ANONİM ŞİRKETİNE AİT
BAĞIMSIZ DENETİM RAPORU
RESMİ GAZETE’NİN BASILI NÜSHASINDA YAYIMLANMIŞTIR
EKLERİ GÖRMEK İÇİN