AHŞAP MAKAS
TRAVERSİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi İzmir 3. Bölge
Müdürlüğünden:
VİNÇ
KİRALAMA HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD Haydarpaşa Liman
İşletmesi Müdürlüğünden:
TÜRKİYE
KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE AİT 86071 SİCİL NO.LU RUHSAT
SAHASININ “RUHSAT’IN DEVRİ SURETİYLE İŞLETME HAKKININ VERİLMESİ” KAPALI TEKLİF
ALMA VE AÇIK ARTTIRMA USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Kömür İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF
MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege
Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:
6 KISIM 6 KALEM KİŞİSEL TEMİZLİK MALZEMESİ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
3.932 ADET LEXMARK TONER KARTUŞU SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
2 KALEM ENERJİ VE ELEKTROT KABLOSU SATIN
ALINACAKTIR
ARAÇ PARK
YERİ - PARKOMAT UYGULAMASI KİRAYA VERİLECEKTİR
Yalova Belediye
Başkanlığından:
GAYRİMENKULLER
SATILACAKTIR
Halfeti
Belediye Başkanlığından:
TAŞINMAZLAR
SATILACAKTIR
Başiskele Belediye Başkanlığından:
TAŞINMAZ
SATILACAKTIR
İzmit
Belediye Başkanlığından:
AHŞAP MAKAS TRAVERSİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi İzmir
3. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2018/185646
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Atatürk
Caddesi Binbaşı Fazıl Bey Meydanı No: 121/A 35220 Alsancak/İZMİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 232 464 31 31/4931-0232 464 77 98
c) Elektronik Posta Adresi : tcddihale35@gmail.com
d) İnternet Adresi : http://www.tcdd.gov.tr/ihaleler
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı: Ahşap Makas Traversi-236
m³.
3 - Yukarıda belirtilen alımımız YERLİ İSTEKLİLERDEN teklif
alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Alım Komisyonu Başkanlığına 07.05.2018 Tarihi Pazartesi Günü Saat 15.00’e kadar
verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Alım İhale Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü
veznesinden (KDV Dahil) 500,00.- TL bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734
ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
3600/1-1
VİNÇ KİRALAMA HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD Haydarpaşa Liman
İşletmesi Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2018/196495
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 216 348 8020 - 20 Hat Dahili:
4707 - 4985
0
216 345 1705 (fax)
c) Elektronik Posta Adresi : alizengin@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı: 1 Adet MHC Vinç Kiralama
Hizmeti Yapılacaktır.
3 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif
alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü Mal ve
Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 16/05/2018 Çarşamba
günü saat 14:30’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi Müdürlüğü Mal
ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD Haydarpaşa Liman İşletmesi
Müdürlüğü veznesinden KDV Dahil 300TL bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734
ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
3697/1-1
TÜRKİYE KÖMÜR İŞLETMELERİ KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE AİT
86071 SİCİL NO.LU RUHSAT SAHASININ “RUHSAT’IN DEVRİ SURETİYLE İŞLETME HAKKININ
VERİLMESİ” KAPALI TEKLİF ALMA VE AÇIK ARTTIRMA USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Kömür İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğünden:
1.1 - İHALENİN KONUSU: RUHSAT’ın
devri suretiyle İşletme Hakkının Verilmesidir.
1.2 - İhalenin kapsamı; MİGEM tarafından düzenlenen
86071 Sicil No.lu (Soma-Manisa) Maden Ruhsatı ile bu ruhsatın kapsadığı Maden
Sahasının 31/07/2046 tarihine kadar (31/07/2046 tarihi dahil)
işletme hakkının verilmesi.
1.3 - Sahanın jeolojik rezervi 139 Milyon tondur.
2 - İHALE TARİHİ VE SAATİ: 15.05.2018 Salı Saat:14.00
3 - MALİ YETERLİLİK VE İHALEYE KATILABİLMEK İÇİN
VERİLMESİ GEREKEN BELGELER:
3.1- İhaleye yalnızca tüzel kişiler ile Ortak Girişim
Grupları katılabilir. Gerçek kişiler en az bir tüzel kişinin bulunduğu ORTAK
GİRİŞİM GRUBU’nda üye olarak yer alabilirler.
3.2 - TEKLİF SAHİBİ’nin
madencilik alanında faaliyet gösterdiğini belirten belge istenecektir.
3.3 - TEKLİF SAHİBİNİN 2017 yılına ait ilgili
mevzuatına göre onaylı “toplam varlıklarını” ve “toplam öz kaynaklarını”
gösterir belgeler istenecektir. Bu kapsamda;
TEKLİF SAHİPLERİ’nin
tekliflerinin değerlendirmeye alınabilmesi için kendisinin veya kontrol ya da
hissedarlık yoluyla bağlı olduğu grubun 2017 yılında “toplam varlıklarının” en
az 400.000.000 (DÖRTYÜZMİLYON) TL, “toplam öz kaynaklarının” ise en az 60.000.000
(ALTMIŞMİLYON) TL olması gerekmektedir. ORTAK GİRİŞİM GRUBU olarak teklif
verilmesi durumunda bu belgeler, ORTAK GİRİŞİM GRUBU’nun
üyelerinin belgelerinin toplanması sonucu ortaya çıkacak tutar esas alınarak
değerlendirilecektir.
3.4. Mali durumu göstermek üzere en az 60.000.000
(ALTMIŞMİLYON),-TRY. tutarında olmak üzere bankalar
nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayri nakdi kredisi yada üzerinde kısıtlama
bulunmayan mevduatını gösteren banka referans mektubu, (İş ortaklığı durumunda,
biri/birkaçı veya tamamı tarafından sağlanabilir.) Banka referans mektubunun
ihale ilan tarihinden sonra düzenlenmiş olması zorunludur.
3.5 - Yabancı TEKLİF SAHİP’leri
ihaleye katılabilirler.
4 - GEÇİCİ TEMİNAT: Teklif verebilmek için TEKLİF
SAHİBİ tarafından verilmesi gereken geçici teminat tutarı 20.000.000
(YİRMİMİLYON) TL’dır.
5 - TEKLİF BEDELİ:
TEKLİF SAHİPLERİ, tekliflerini MİGEM’in
işbu ihaleye konu kömür madeni için her yıl Türk Lirası cinsinden belirlediği
kalori bazlı tüvenan kömür
fiyatı üzerinden (birden fazla fiyat belirlenmesi durumunda en yüksek değer)
2.600 Kcal/kg kaloride bir linyit için hesaplanan tüvenan kömür ton fiyatından en az %20 oranında olmak üzere
% (yüzde) pay olarak verecekler ve ihale en yüksek tekliften başlanmak üzere
sonuçlandırılacaktır.
6 - TEKLİFLERİN EN SON VERİLECEĞİ YER VE TARİHİ:
6.1 - KATILIMCI’ların,
ihaleye katılabilmek için; ihaleye katılabilmek için verilmesi gereken belgeler
ile tekliflerini işbu ihaleye ait şartnamede belirtilen şekilde hazırlayarak,
son teklif verme tarihi olan 15/05/2018 günü saat
14:00’e kadar Kurumun Hipodrom Cad. No: 12 Yenimahalle/ANKARA adresindeki Evrak
Memurluğuna, kapalı ve üzeri imzalı ve kaşeli zarf içinde elden teslim etmeleri
zorunludur.
Son teklif verme tarihi ve saatinden sonra verilecek
belgeler ve teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
Kurum, son teklif verme tarihini, belirli bir tarihe
kadar veya bilahare belirlenecek bir tarihe kadar uzatma hakkını saklı tutar.
Bu husus, son teklif verme tarihi sona ermeden duyurulur.
Saat ayarlarında Türkiye Radyo ve Televizyon Kurumu’nun
saat ayarı esas alınır.
Teklif zarfları aynı gün saat 14.00’de TKİ İhale
Salonunda ihale komisyonunda hazır bulunan isteklilerin huzurunda açılacaktır.
6.2 - İhale dokümanı TKİ Satınalma Dairesi Başkanlığı Hipodrum Caddesi No: 12 Yenimahalle / Ankara adresinde
görülebilir ve 1.000,00 TL. karşılığı aynı adreslerden
temin edilebilir.
7 - İhale işlemleri, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na
ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, KURUM ihaleyi yapıp
yapmamakta, dilediğine yapmakta serbesttir.
3681/1-1
MUHTELİF MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ
Ege Linyitleri İşletmesi Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : ELİ. İşletme Müdürlüğü 13 Eylül Mah. Atatürk
Cad. No. 111 45500
Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4
hat) Fax: 612 20 13 - 613 20 13
c) Elektronik posta adresi : elisatinalma@eli.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı:
İhalenin
- Niteliği - Türü |
İ.K
No |
Dosya No |
İhale Tarih - Saati |
Teslim
Süresi |
|
1- |
1 Kalem Dökme Madeni Yağ
Alımı |
199707 |
2018-0652 |
03.05.2018-15.00 |
365
gün |
b) Teslim yeri : ELİ Cenkyeri merkez
ambarı.
c) Teslim tarihleri : Sipariş mektubunun yükleniciye tebliğ tarihinden
itibaren yukarıda yazılı takvim günüdür.
3 - İhalenin Yapılacağı yer : ELİ İşletmesi
Müdürlüğü Satınalma komisyonu toplantı salonu Soma/MANİSA
4 - İhale dokümanı bedeli; ELİ İşletmesi Müdürlüğü Soma
/ Manisa adresinde görülebilir ve 60.-TL karşılığı temin edilebilir. İhaleye
katılacak olanların şartname satın almaları zorunludur.
5 - Teklifler, 2. maddede belirtilen ihale tarihi ve
saatine kadar Ege Linyitleri İşletmesi Müdürlüğü Genel Muhaberat Servisine
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - İstekliler teklif tutarının % 3’ünden az olmamak
üzere geçici teminat vereceklerdir.
7 - Tekliflerin Geçerlilik Süresi: Verilen tekliflerin
geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 gün olmalıdır.
8 - İşletmemiz bu ihalelerle ilgili olarak; 4734 sayılı
Kamu İhale Kanununun İstisna maddesi (3/g) kapsamında olup,( ceza ve
yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve 4735 sayılı kanunlarla tabi
değildir.
9 - Web Sitemiz: www.eli.gov.tr
10 - Firmaların ihaleye girebilmeleri için EKAP
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) üyeliği zorunludur.
3687/1-1
6 KISIM 6 KALEM KİŞİSEL
TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. İçişleri Bakanlığı
Jandarma Genel Komutanlığı Ankara Jandarma Lojistik Komutanlığı ihtiyacı 6
kısım 6 kalem kişisel temizlik malzemesi, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile
kurumca hazırlanan teknik özellikler listesine uygun ve aynı listede belirtilen
markalardan biri olmak kaydıyla, ihale ek şartları listesinde belirtilen
şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler,
ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü olarak
tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI
BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel
Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında ücretsiz olarak
inceleyebileceklerdir. Ayrıca malzeme listesi, teknik özellikler listesi ile
sair ihale evrakı Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde
ilan edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca ayrıca bir doküman
verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan firmaların, malzeme
listesinde belirtilen şartname bedelini Ofis veznesine veya İhale Ek
Şartlarında belirtilen Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları
gerekmektedir. Ayrıca ileride ihtiyaç duyulması halinde düzenlenecek
zeyilnameler de aynı adreste yayınlanacaktır.
b) Yatırılan paraya ait
ödendi belgesinin dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklifler iç içe
konulmuş iki zarf (dış zarf - iç zarf) halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik şartname belgesi ve ticari şartname ile ihale dokümanlarının
aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı
belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler,
04.05.2018 günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile
postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhale konusu her
bir kısmın tamamı için teklif vermek kaydıyla kısmi teklif verilebilecektir.
Ayrıca teklif edilen ürünlerin marka, model ve menşei teklif mektuplarında
belirtilecektir.
5 - Birim fiyat tekliflerinde
kuruş hanesinde en fazla iki rakam yer alacak, firmaca teklif edilen veya açık
eksiltme neticesinde meydana gelebilecek ikinci haneyi aşan küsurat, Ofisçe
virgülden sonra iki basamak kalacak şekilde aşağı yuvarlanacaktır.
6 - Söz konusu ihale,
Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis
satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya
dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
3679/1-1
3.932 ADET LEXMARK
TONER KARTUŞU SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi
Başkanlığı Uygulama ve Veri Yönetimi Daire Başkanlığı ihtiyacı 3.932 adet Lexmark Toner kartuşunun teknik şartnamesine ve Lexmark markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI
BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait
ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa
konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları
iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN
FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik
şartnamesi, markası, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler,
04.05.2018 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 -
Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları
açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan
belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun
olduğu tespit edilenlerin kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve markasına
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin
fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler
ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye
esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu
malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen
bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda
son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat geçici
teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale,
Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis,
ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
3752/1-1
2 KALEM ENERJİ VE
ELEKTROT KABLOSU SATIN ALINACAKTIR
Elektrik Üretim Anonim Şirketi Genel Müdürlüğü Maden
Sahaları Dairesi Başkanlığı Afşin-Elbistan Linyitleri İşletme Müdürlüğünden:
Aşağıda özellikleri
belirtilen malzemelerin alımı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
1 - Teşekkülün;
a) Adres : AEL İşletme Müd.
Afşin/KAHRAMANMARAŞ
b) Telefon ve faks
numarası : 0 344 524 22 82 / 0 344 524 22 80
c) Elektronik Posta
Adresi : ael@euas.gov.tr.
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği ve Türü |
Miktarı |
İhale Kayıt No |
Dosya No |
Şartname Bedeli |
İhale Tarihi |
2 kalem enerji ve elektrot kablosu alımı |
2 kalem |
2018-190140 |
TER-AEL-2018-0090 |
150,00 TL |
17/05/2018 |
b) Teslim yeri : AEL İşletme Müdürlüğü Merkez Ambarı
c) Teslim Tarihi : Teknik Şartnamede termin planı bulunmuyor
ise istekliler belirtecektir
d) İhale usulü : Açık İhale Usulü.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : AEL İşletme Müdürlüğü İhale salonu.
b) Tarihi ve Saati : 17/05/2018, Saat: 14:00
c) İhale Dokümanlarının
Görülmesi ve Temini : AEL İşletmesi
Satınalma Şube Müdürlüğü
4.1 - İhale dokümanı
(Teklif İsteme Belgeleri) aşağıda belirtilen adreslerde ve Şirketimizin
İnternet Sitesinde (www.euas.gov.tr) bedelsiz olarak görülebilir. Ancak ihaleye
teklif verecek olanların İhale dokümanını satın alması zorunludur.
4.2 - Konu ile
ilgilenen teklif sahipleri, İhale Dokümanı (Teklif İsteme Belgelerini) bedelini
Vakıfbank (Elbistan Şb. Hesap No):
TR92 0001 5001 5800 7286 0069 13 no’lu hesabına
yatırıldığına dair, üzerinde ihale konusu iş ile ilgili istekli firma
bilgilerinin yer aldığı banka dekontu ile müracaat edildiği takdirde, aşağıda
belirtilen adreslerden temin edilebilir:
EÜAŞ Afşin-Elbistan
Linyitleri İşletme Müdürlüğü (Faks: 0 344-524 22 80)
Afşin/KAHRAMANMARAŞ
5 - İhaleye katılabilme
şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler. (Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu
Ticaret ve /veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi, isteklinin Ortak
girişim olması halinde şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen Ortak
Girişim Belgesi, ihale dokümanının satın alındığına dair belge, iş deneyim
belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi, kabloların teknik özelliklerini
ve markasını belirtir katalog, soru ve cevap tablosu, ürünün yetkili satıcısı
olduğu ya da üreticisi olduğuna dair belge)
6 - İstekliler teklif
ettikleri bedelin %3 (Yüzde üç)’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
7 - Teklifler, ihale
tarihi saat 14.00’a kadar AEL İşletme Müdürlüğü Genel Muhaberatına verilebileceği
gibi, İadeli Taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. (Postadaki
gecikmeler dikkate alınmaz.)
8 - Verilen tekliflerin
geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
9 - İş bu ihaleler 4734
sayılı Kanunun 3.g maddesi kapsamında olduğundan, EUAŞ Genel Müdürlüğü Satın
alma ve İhale Yönetmeliği hükümlerine göre yapılarak neticelendirilecektir.
3673/1-1
ARAÇ PARK YERİ - PARKOMAT UYGULAMASI KİRAYA VERİLECEKTİR
Yalova Belediye
Başkanlığından:
Madde 1 - İhalenin konusu ve şekli
Yalova Belediyesi imar sınırları içerisindeki 11 bölgede (cadde,
sokak ve park yerlerinde) toplam 421 araç kapasiteli araç parkyeri
- parkomat uygulaması kiralama işi, 2886 sayılı
Devlet İhale Kanununun 36. maddesine istinaden Kapalı Teklif Usulü ile
(Arttırma) ihale edilerek 3 yıllık süre için kiralanacaktır.
Madde 2 - İhalenin muhammen bedeli
Kira konusu araç park yeri -parkomat
uygulaması işinin yıllık muhammen kira bedeli 712.887,00 TL + KDV olup, artırım
bu bedel üzerinden yapılacaktır
Madde 3 - Kira Bedeli Ödenmesi
İlk yıl yıllık kira bedeli ihale kesinleşen
bedel üzerinden isabet eden KDV’si ile birlikte 15 günlük sözleşme yapma süresi
içerisinde peşin, ikinci ve üçüncü yıl kira bedelleri bir önceki yıllık kira bedelinin
ÜFE oranında (Yılın aynı ayına göre gerçekleşen oran) arttırmak suretiyle
bulunacak bedel üzerinden isabet eden KDV’si ile birlikte ilk yıl kirasının
ödendiği ayda olmak üzere ödenecektir.
Madde 4 - Geçici ve kati teminat miktarı
İhalenin geçici teminatı 64.159,83 TL olup, kati teminat ihalede
gerçekleşen bedelin 3 yıllık tutarı üzerinden %6’dır. Geçici veya kesin teminat
olarak Tedavüldeki Türk Parası, Bankalar ve özel finans kurumlarının
verecekleri süresiz teminat mektupları, Hazine Müsteşarlığınca ihraç edilen
Devlet iç borçlanma senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgeler.
Madde 5 - İhale tarihi, saati ve yeri
İhale 09/05/2018 Çarşamba günü saat 14:00
da Yalova Belediyesi Encümen Salonu Süleymanbey Mahallesi
İstiklal Cad. No: 29 adresinde yapılacaktır.
Madde 6 - İhaleye katılabilme şartları
A) Gerçek kişilerde aranacak şartlar:
a) Kanuni ikamet göstermesi
b) Nüfus cüzdan fotokopisi (TC Kimlik No olacak)
c) Noter tasdikli imza beyannamesi
d) Türkiye’de tebligat için adres göstermesi (varsa telefon ve
faks numarası, elektronik posta adresi)
B) Tüzel kişilerde aranacak şartlar:
a) Türkiye’de tebligat için adres göstermesi (varsa telefon
numarası, elektronik posta adresi)
b) Tüzel kişiliğin idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden
veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından veya benzeri
bir makamlardan, 2018 yılı içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı
olduğuna dair belgenin aslı veya noter tasdikli sureti ile tüzel kişiliği noter
tasdikli imza sirküleri.
C) Gerçek ve tüzel kişilerde aranacak ortak şartlar:
a) Geçici teminata ait alındı belgesi
b) Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına ihaleye
katılan kişinin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi
c) Şartname alındı belgesi
d) İhale konusu işi elektronik el aletleri ile yapacağına dair
taahhütname
e) Devlet ihalelerinden yasaklı olmadığına dair yazılı beyan
D) Ortak girişim olması halinde aranacak şartlar:
İsteklilerin ortak girişim olması halinde; ortak girişimi
oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her biri (A) (B) ve (C) bentlerinde
istenilen belgeleri vereceklerdir. Ayrıca bu şartnameye uygun ortak girişim
beyannamesi ile ortaklık sözleşmesini vermeleri gerekmektedir. (İhale üzerinde kaldığı
takdirde noter tasdikli ortaklık sözleşmesi verilir.)
Madde 7 - Şartname ve ekleri mesai saatleri içerisinde Yalova
Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Süleymanbey
Mahallesi İstiklal Caddesi No: 29 YALOVA adresinde ücretsiz olarak görülebilir
ve 500,00 TL karşılığında satın alınabilir. İhaleye katılacak olanların
şartname almaları zorunludur.
Madde 8 - İhaleye katılmak isteyenlerin şartnamede belirtildiği
şekilde hazırlayacakları teklif mektuplarını ihale günü, saat 12.30’a kadar
makbuz karşılığında Yalova Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Süleymanbey Mahallesi İstiklal Caddesi No: 29 Yalova
adresine teslim etmeleri gerekmektedir.
Madde 9 - Postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmez.
İlan olunur.
3596/1-1
Halfeti
Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti Belediyemize ait aşağıda tapu kayıtları
pafta, parsel, m2 si ve muhammen satış bedeli ile geçici teminat ve
güvence bedelleri belirtilen gayrimenkulün, 2886 sayılı Kanunun 45. maddesi
uyarınca, (açık artırma) suretiyle satışı yapılmak üzere ihaleye
çıkartılmıştır.
İHALE EDİLECEK TAŞINMAZLARIN MUHAMMEN BEDELİ VE GEÇİCİ TEMİNAT İLE
GÜVENCE BEDELLERİ
Sıra No |
Mahalle |
Pafta |
Parsel |
Tapu Miktarı m² |
Hisse Oranı |
Cinsi |
Muhammen Satış Bedeli (TL) |
Geçici Teminat Bedeli (TL) |
Güvence Bedeli (TL) |
|
Tapu Kaydı |
Mevcut Durum |
|||||||||
1 |
Saylakkaya |
N39 B 24.B |
420 |
48.900,00 |
Tam |
Tarla |
Kayalık kıraç
arazi |
586.800,00 |
17.604,00 |
17.604,00 |
2 |
Saylakkaya |
N39 B 24.A |
657 |
25.300,00 |
Tam |
Tarla |
Fıstıklık |
683.100,00 |
20.493,00 |
20.493,00 |
3 |
Saylakkaya |
N39 B 24.A |
676 |
9.500,00 |
Tam |
Bağ |
Fıstıklık |
399.000,00 |
11.970,00 |
11.970,00 |
4 |
Saylakkaya |
N39 B 24.A |
679 |
36.400,00 |
Tam |
Fıstıklık |
Fıstıklık |
1.456.000,00 |
43.680,00 |
43.680,00 |
5 |
Saylakkaya |
N39 B 24.A |
787 |
8.300,00 |
Tam |
Tarla |
Fıstıklık |
232.400,00 |
6.960,00 |
6.960,00 |
6 |
Saylakkaya |
N39 B 24.A |
790 |
6.000,00 |
Tam |
Tarla |
Fıstıklık |
156.000,00 |
4.680,00 |
4.680,00 |
7 |
Saylakkaya |
N39 B 23.B |
938 |
7.500,00 |
Tam |
Tarla |
Fıstıklık |
150.000,00 |
4.500,00 |
4.500,00 |
2 - Söz konusu gayrimenkullerin açık teklif usulü (açık
artırma) satış ihalesi 14.05.2018 Pazartesi günü saat 14.00’de Halfeti Belediyesi
toplantı salonunda, Encümen huzurunda yapılacaktır. İhalenin uzaması halinde
ihaleye takip eden ilk iş günü saat 10.00’da devam edilir.
3 - İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI:
Belediyemizce yapılacak olan ihaleye katılacak olan gerçek
ve tüzel kişilerde aşağıdaki şartlar aranır.
|
A) İstekli gerçek kişi
ise; |
|
B) İstekli tüzel kişilik
ise; |
1 |
Türkiye’de tebligat için
adres göstermesi, |
1 |
Türkiye’de
tebligat için adres göstermesi, |
2 |
Vekâleten iştirak ediyorsa
yetkili olduğuna dair Noterden vekâletname, |
2 |
Şirketin
imza ve yetki sirkülerinin veya şirketin adına girişimde bulunacak (İhaleye
girecek) kimse veya kimselerin bu şirketin vekili olduğuna dair noterden
onaylı vekâletname ve Kimlik Fotokopisi |
3 |
Nüfus Cüzdanı Fotokopisi |
3 |
Mevzuatı gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin
sicile kayıtlı olduğuna dair belge |
4 |
Satış şartnamesi satın
aldığını belirten makbuz aslı, |
4 |
Satış şartnamesi satın
aldığını belirten makbuz aslı, |
5 |
İhaleye iştirak eden
taraflardan her sahifesi imzalanmış şartname, |
5 |
İhaleye
iştirak eden tarafından her sahifesi imzalanmış şartname |
6 |
Geçici teminat ve Güvence bedeli ödendiğine dair makbuz veya Banka
Teminat Mektubu |
6 |
Geçici teminat ve Güvence bedeli ödendiğine dair makbuz veya Banka
Teminat Mektubu |
7 |
Halfeti Belediyesine Borcu
olmadığına dair belge |
7 |
Halfeti Belediyesine Borcu
olmadığına dair belge |
Yukarıda belirtilen belgeler yarım dosya içerisine
konarak Halfeti Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürlüğüne teslim edilecektir.
4 - İhaleye iştirak edecek gerçek ve tüzel kişiler,
yukarıda belirtilen gayrimenkule ait geçici teminat ve güvence bedeli tutarı
parayı (Nakit, Banka Teminat Mektubu ve Devlet tahvili olabilir) 14.05.2018
Pazartesi günü ihale saatine kadar katılıma ait diğer evraklar ile birlikte
Belediyemiz İmar ve Şehircilik Müdürlüğüne vereceklerdir. Daha sonraki
başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir ve ihaleye katılamayacaklardır.
5 - İhaleye iştirak etmek isteyen gerçek ve tüzel
kişiler ihale şartnamesini 100,00.TL karşılığında Belediyemiz İmar ve
Şehircilik Müdürlüğüne Müdürlüğünde görebilir ve temin edebilirler. İhaleye
katılacakların şartname satın almaları zorunludur. Şartname satın almayan
gerçek ve tüzel kişiler ihaleye katılamazlar.
6 - İş bu ihaleye ait tapu masraflarının tamamı, vergi,
resim harç gibi tüm kanuni giderler alıcıya ait olacaktır.
7 - Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
3636/1-1
Başiskele
Belediye Başkanlığından:
Mülkiyeti Belediyemize ait aşağıdaki listede yer alan
arsa taşınmazların hali hazır mevcut durumuyla satışa çıkarılmış olup, 2886
Sayılı Devlet İhale Kanununun 37. Maddesi ve devamı gereğince Kapalı Teklif
Usulü ile Başiskele Belediyesi Encümenince ihale
edilecektir.
1 - İhalelerin Tarihi ve Saati : 07.05.2018 Pazartesi
Günü - Aşağıda tabloda belirtilen tarih ve saatlerde yapılacaktır.
2 - İhalelerin Yapılacağı Yer : Serdar Mah. Selahattin Eyyübi Cad. No: 1 Başiskele/KOCAELİ
3 - İhale Usulü : 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 37.
maddesi ve devamına göre Kapalı Teklif Usulü
4 - İhale şartnameleri : Başiskele Belediyesi
Emlak ve İstimlak Müdürlüğü - Kamulaştırma ve Emlak Yönetimi Birimi Serdar Mah.
Selahattin Eyyübi Cad. No: 1 Başiskele/KOCAELİ
adresinden temin edilebilir.
Tel:
0 262 343 20 20 - 310 12 00 (Dahili 1221)
5 - Şartname Bedeli : 100.00 -TL.
6 - İhalelere katılmak isteyenlerden istenen belgeler:
1-Dış zarf
Dış zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir.
a) Teklif mektubunu içeren iç zarf,
b) İkametgâh belgesi ve nüfus kağıdının
idarece onaylanacak fotokopisi (Gerçek Kişiler),
c) Siciline kayıtlı bulunduğu ticaret odasından alınmış
ihalenin yapıldığı yıla ait faaliyet belgesi, (Tüzel Kişiler)
d) Ticaret Sicil Gazetesi (Tüzel Kişiler)
e) Vekil ile temsil ediliyor ise noter tasdikli
vekâletname,
f) Geçici Teminat (2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na
uygun)
g) İstekli tüzel kişilik ise yukarıda sayılan
belgelerin yanı sıra tüzel kişiliğin imza sirküleri ve vekâleten temsil
ediliyor ise noter tasdikli vekâletname,
h) Ortak girişim olması halinde noter tasdikli ortak
girişim beyannamesi
i) İhale Şartnamesinin her sayfasının “okudum” ibaresi
ile imzalanması
j) Başiskele Belediyesi
nezdinde borcu olmadığına dair belge. (Mali Hizmetler Müdürlüğünden
alınacaktır.)
7 - Teklif mektuplarının en geç 07.05.2018 Pazartesi
günü saat 10.00’a kadar ihalelerin yapılacağı adreste bulunan Emlak ve İstimlak
Müdürlüğü- Kamulaştırma ve Emlak Yönetimi Birimine verilmesi şarttır. Bu
saatten sonra verilecek teklif mektupları veya her hangi bir nedenle oluşacak
gecikmeler dikkate alınmaz.
8 - Satış şartnamelerinde belirtilen hususlarla
taşınmazlara ait dosyalarındaki bilgileri ve tapudaki takyidatları
alıcılar aynen kabul etmiş sayılırlar. İhalenin kesinleşmesinden sonra ihale
uhdesinde kalan istekliler, Satış Şartnamesine aykırı bir talepte bulunamazlar.
9 - Satıştan mütevellit bütün vergi, resmi harç, ilan
giderleri, tapu harçları, alım satım giderleri gibi ödenmesi gereken her türlü
giderler alıcıya ait olup, alıcılar tarafından kanuni süresinde ödenecektir.
10 - İdare ihaleleri yapıp yapmamakta serbesttir.
Sıra No |
İlçe/Mevkii/Mahalle |
Ada/Parsel No |
Yüzölçümü (m²) |
İmar Durumu |
Muhammen Bedeli (TL) |
Geçici Teminat |
Tarih/Saat |
1 |
Başiskele/Bahçecik/ Damlar Mahallesi |
474/5 |
500.00 m² |
Konut Alanı |
162.500,00 TL |
4.875,00 TL |
07.05.2018 10.00 (Liste sırasına göre ihaleler gerçekleştirilecektir.
Aynı gün içerisinde tamamlanmaması halinde ertesi gün aynı saatte (08.05.2018
10.00) liste sırasına göre devam edecektir.) |
2 |
Başiskele/Bahçecik/ Şehitekrem Mahallesi |
468/2 |
498.21 m² |
Konut Alanı |
125.000,00 TL |
3.750,00 TL |
|
3 |
Başiskele/Bahçecik/ Şehitekrem Mahallesi |
468/3 |
1.052.40 m² |
Konut Alanı |
260.000,00 TL |
7.800,00 TL |
|
4 |
Başiskele/Bahçecik/ Şehitekrem Mahallesi |
468/4 |
806.03 m² |
Konut Alanı |
200.000,00 TL |
6.000,00 TL |
|
5 |
Başiskele/Bahçecik/ Şehitekrem Mahallesi |
468/5 |
570.09 m² |
Konut Alanı |
145.000,00 TL |
4.350,00 TL |
|
6 |
Başiskele/Bahçecik/ Şehitekrem Mahallesi |
468/6 |
500.00 m² |
Konut Alanı |
125.000,00 TL |
3.750,00 TL |
|
7 |
Başiskele/Bahçecik/ Şehitekrem Mahallesi |
468/7 |
465.14 m² |
Konut Alanı |
115.000,00 TL |
3.450,00 TL |
|
8 |
Başiskele/Yuvacık/ Yeşilyurt
Mahallesi |
832/3 |
296.47 m² |
Konut Alanı |
125.000,00 TL |
3.750,00 TL |
|
9 |
Başiskele/Yeniköy/ Sepetlipınar Mahallesi |
184/7 |
434,00 m² |
Kentsel Çalışma
Alanı |
520.000,00
TL |
15.600,00
TL |
|
10 |
Başiskele/Yeniköy/ Sepetlipınar Mahallesi |
3077 |
453,53 m² |
Ticaret Alanı |
345.000,00
TL |
10.350,00
TL |
|
11 |
Başiskele/Kullar/ Ovacık Mahallesi |
0/7276 |
5594,58 m² |
Ticaret Alanı |
4.200.000,00
TL |
126.000,00
TL |
|
12 |
Başiskele/Yeniköy/ Sepetlipınar Mahallesi |
181/1 |
4333,00 m² |
Özel Eğitim Tesis
Alanı |
1.950.000,00
TL |
58.500,00
TL |
|
13 |
Başiskele/Bahçecik/ Şehitekrem Mahallesi |
585/1 |
511,27 m² |
Konut Alanı |
230.000,00
TL |
6.900,00
TL |
|
14 |
Başiskele/Bahçecik/ Şehitekrem Mahallesi |
587/3 |
446,31 m² |
Konut Alanı |
200.000,00
TL |
6.000,00
TL |
|
15 |
Başiskele/Yeniköy/ Yeniköy Merkez
Mahallesi |
746/12 |
476,00 m² |
Konut Alanı |
220.000,00
TL |
6.600,00
TL |
|
16 |
Başiskele/Yeniköy/ Yeniköy Merkez
Mahallesi |
719/1 |
724,00 m² |
Konut Alanı |
725.000,00
TL |
21.750,00
TL |
|
17 |
Başiskele/Bahçecik/ ŞehitekremMahallesi |
0/6274 |
144,82 m² |
Konut Alanı |
30.000,00
TL |
900,00
TL |
|
18 |
Başiskele/Yuvacık/ Paşadağ Mahallesi |
936/1 |
2656.57 m² |
Konut Alanı |
1.350.000,00 TL |
40.500,00 TL |
|
19 |
Başiskele/Yeniköy/ Karşıyaka
Mahallesi |
771/2 |
460,00 m² |
Ticaret Alanı |
550.000,00
TL |
16.500,00
TL |
|
20 |
Başiskele/Yeniköy/ Karşıyaka
Mahallesi |
784/1 |
1606,85 m² |
Ticaret Alanı |
1.925.000,00
TL |
57.750,00
TL |
|
21 |
Başiskele/Yeniköy/ Karşıyaka
Mahallesi |
780/8 |
431,59 m² |
Ticaret Alanı |
520.000,00
TL |
15.600,00
TL |
|
22 |
Başiskele/Yuvacık/ Paşadağ Mahallesi |
908/11 |
1499.89 m² |
Konut Alanı |
750.000,00 TL |
22.500,00 TL |
|
23 |
Başiskele/Yeniköy/ Karşıyaka
Mahallesi |
792/9 |
1655,97 m² |
Ticaret Alanı |
2.000.000,00
TL |
60.000,00
TL |
|
24 |
Başiskele/Kullar/ Ovacık Mahallesi |
245/18 |
47845,75 m² |
Spor Tesis Alanı |
25.000.000,00
TL |
750.000,00
TL |
|
25 |
Başiskele/Kullar/ Mahmutpaşa
Mahallesi |
148/14 |
258,00 m² |
Kentsel Çalışma
Alanı |
205.000,00
TL |
6.150,00
TL |
Başiskele
Belediyesi İnternet Adresi: http://www.basiskele.bel.tr
3590/1-1
İzmit
Belediye Başkanlığından:
Aşağıda nitelikleri belirtilen taşınmazlar, 2886 Sayılı
Devlet İhale Kanununun 45 ve 46 maddeleri doğrultusunda Açık Teklif Usulü ile
satılacaktır.
Sıra No |
Tapu Mahalle |
İdari Mahalle |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü (m2) |
Hisse Oranı |
Niteliği |
İmar Durumu |
Tahmini Bedel (TL) |
Geçici Teminat (TL) |
Şartname Bedeli (TL) |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
Mevcut Kullanım Durumu |
1 |
Gündoğdu |
Yeşilova |
180 |
10 |
1927 |
Tam |
Betonarme Akaryakıt ve LPG Satış İstasyonu ve
Arsası |
Akaryakıt Satış ve LPG İkmal İstasyonu Alanı |
8.000.000,00 |
240.000,00 |
2.000,00 |
02.05.2018 |
12.00 |
Akaryakıt ve LPG Satış İstasyonu Tesisleri |
1 - Yukarıda tapu ve ihale bilgileri verilen Belediyeye
ait 1 adet taşınmazın satış ihalesi, 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 45. ve
46. maddeleri uyarınca açık teklif usulü ile belirtilen tahmini bedel üzerinden
karşısında yazılı tarih ve saatte Ömerağa Mahallesi
Abdurrahman Yüksel Caddesi No: 9 Belsa Plaza İZMİT
adresinde Belediyemiz Hizmet Binası 2. katında toplanacak komisyon huzurunda
yapılacaktır.
2 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin 30.04.2018
Pazartesi günü saat: 16.00'ya kadar (posta ile gönderilen tekliflerde dahil olmak üzere) aşağıda belirtilen evrakları İzmit
Belediyesi Emlak İstimlak Müdürlüğü'ne teslim etmeleri gerekmektedir.
GERÇEK KİŞİLERİN;
a- Geçici
teminat makbuzu.(Tedavüldeki Türk Parası, Mevduat ve Katılım Bankalarının 2886
sayılı Devlet İhale Kanunu hükümleri dikkate alınarak verecekleri teminat
mektupları)
b- İlgili
muhtarlık yada nüfus müdürlüğünden alınmış ikametgah belgesi
c- Gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarasını gösterir nüfus cüzdan fotokopilerini vermeleri
(aslı ihale sırasında ibraz edilecektir.)tüzel kişilerin vergi kimlik
numaralarını bildirmeleri.
d- Noter
tasdikli imza beyannamesi.
e-
Vekaleten katılması halinde Noter tasdikli vekaletname.
TÜZEL KİŞİLERİN;
a- Tüzel
Kişiliğin Noter tasdikli imza sirküleri.
b- Ticaret
Sicil Gazetesi. (Noter tasdikli)
c- Kanuni
adreslerini belirten adres beyanı.
d- Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve Sanayi Odası veya ilgili meslek odası belgesi
(2018 yılına ait)
e- Geçici
teminatın yatırıldığına dair makbuz.
f-
Vekaleten katılım halinde Noter tasdikli vekaletname ile vekilin noter tasdikli
imza beyannamesi.
g- Ortak
katılım olması halinde Noter tasdikli ortak girişim beyannamesi.
3 - İhale şartnamesi mesai saatleri dahilinde
İzmit Belediyesi Emlak İstimlak Müdürlüğü Emlak ve İstimlak Biriminde bedelsiz
görülebilir.
4 - İhale komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta
serbesttir.
5 - İhale ilanı www.izmit.bel.tr adresinde görülebilir.
İlan olunur.
3402/1-1