HİZMET
ALIMI YAPILACAKTIR
Kazım
Taşkent-Eskişehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
GÖZ İÇİ LENS SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
TÜRK KIZILAYI KAN HİZMETLERİ GENEL
MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN İHTİYACI OLAN 7 ADET KAMYON (ÇEKİCİ + ŞASİ) SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
SEVGİ BOHÇASI ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
ZONGULDAK İLİ, MERKEZ İLÇESİ, ÇINARTEPE
MAHALLESİNDE KAN BAĞIŞ MERKEZİ İNŞAATI ANAHTAR TESLİM GÖTÜRÜ BEDEL İLE
YAPTIRILACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
ARSA
SATILACAKTIR
Kızılcahamam Belediye
Başkanlığından:
1. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
KOCAELİ İLİ, DARICA İLÇESİ, İSTASYON MAHALLESİ 679 ADA 17 PARSELDE BULUNAN
(AKARYAKIT+LPG İSTASYONU) TAŞINMAZIN TEŞEKKÜLÜMÜZE AİT HİSSESİ İHALE YÖNTEMİYLE
SATILACAKTIR
Devlet
Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
7 KISIM 31
KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğünden:
5 ADET
MUHTELİF CİNS MAKİNE SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğünden:
TUSAGA
AKTİF SİSTEMİ SABİT GNSS İSTASYONLARI DONANIM BİRİMLERİ VE KONTROL MERKEZİ
KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğünden:
BC
211 P 12-1A ve BC 111 P 12-1A TİPİ UNION SPECIAL MARKA DİKİŞ MAKİNALARINDA
KULLANILACAK DİKİŞ MAKİNASI YEDEKLERİ ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE
EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları Anonim Şirketi Genel Müdürlüğünden:
TAŞINMAZ
SATILACAKTIR
Giresun
Belediye Başkanlığından:
TOTAL
STATİON ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
SİRKÜLASYON
POMPASI SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
ÇİFT
ZİNCİRLİ KONVEYÖR (ÇZK) PALETİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
ÜÇ AYAKLI HİDROLİK ÇEKTİRME
ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
ÇİFT
ZİNCİRLİ KONVEYÖR YEDEKLERİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
SUPPLY
CONTRACT NOTICE
Supply of Medical Equipment
for the Secondary Healthcare Premises Ankara - Turkey / TR
3000 TON 60
E1 RAY SATIN ALINMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi İzmir 3. Bölge
Müdürlüğünden:
1 ADET
SÜLFÜRİK ASİT POMPASI SATIN ALINACAKTIR
Toprak Mahsülleri Ofisi Genel
Müdürlüğü Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme Müdürlüğünden:
Kazım
Taşkent-Eskişehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız Çamur Havuzlarının Temizliği, Çıkan Toprak
Çamur Malzemenin Nakliyesi ve Çamur Havuzları Seddelerinin Güçlendirilmesi
işleri ihalesi kapalı zarfta teklif alma esasına göre açık ihale usulü ile
fabrikamızda yapılacaktır. Fiyatların uygun bulunmaması halinde ihaleye açık
eksiltme ve/veya pazarlık ile devam edilecektir.
İhale kayıt no : 2018/183579
1 - İdarenin:
a) Adresi : Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası
Sivrihisar Cad. No: 195 Eskişehir
b) Telefon ve faks numarası : 0 222-230 27
39 (10 hat) Faks: 0 222-230 27 38
2 - İhale konusu hizmetin:
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : 4 adet Çamur
havuzunun temizlenmesi, Çıkan toprak çamurun nakliyesi ve Seddelerin
güçlendirilmesi hizmet işi.
b) Yapılacağı yer : Kazım TAŞKENT-Eskişehir Şeker Fabrikası Sahası
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : Kazım TAŞKENT-Eskişehir Şeker
Fabrikası-Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 08.05.2018 Salı günü, Saat: 14.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1 - Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri,
4.1.1 - Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza
beyannamesi,
4.1.3.2 - Tüzel kişi olması halinde, İlgisine göre
tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi
veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.4 - Şekil ve İçeriği İdari şartnamede belirtilen
geçici teminat,
4.1.5 - İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz,
4.1.6 - İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
4.1.7 - Gerçek veya Tüzel Kişi olması durumuna göre
ortağı olduğu şahıs şirketleri sermayesinin yarısından fazlasına sahip olduğu
sermaye şirketlerine ilişkin beyanname,
4.2 - Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve
bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
4.2.1 - İş deneyim belgeleri;
İsteklinin ilk ilan tarihinden geriye doğru son beş yıl
içinde bir bedel içeren Kamu veya Özel sektörde bir sözleşme kapsamında taahhüt
edilen ihale konusu işe ait gerçekleştirdiği benzer işlerdeki deneyimini
gösteren ve teklif edilen bedelin %30 oranından az olmamak üzere tek sözleşmeye
ilişkin iş deneyim belgesi
4.3 - Bu ihalede benzer iş olarak; İhale Konusu iş veya
İş Makineleri (Kepçe, Loder ve Dozer) ile yapılan hafriyat işleri benzer iş
olarak kabul edilecektir.
5 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
İhalede yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.
6 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
7 - İhale dokümanı Kazım TAŞKENT-Eskişehir Şeker
Fabrikası adresinde görülebilir ve 100,00 TL. Bedel karşılığı aynı adresten
temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanı satın
almaları zorunludur.
8 - Teklifler 08.05.2018 Salı günü, saat 14.00’e kadar
Kazım TAŞKENT-Eskişehir Şeker Fabrikası haberleşme servisine verilebileceği
gibi, iadeli ve taahhütlü olarak posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel teklif
üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu ihale üzerine yapılan istekliyle götürü
bedel sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 (Kırkbeş) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - İhale konusu hizmet alımı (Ceza ve Yasaklama
Hükümleri hariç) 4734 sayılı Kamu İhale Kanunun ile 4735 sayılı Kamu İhale
Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
3515/1-1
GÖZ
İÇİ LENS SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılayı tıp merkezi ve hastanelerin
ihtiyacı olan göz içi lensler idari ve teknik şartname hükümlerine göre kapalı
zarfla teklif alınmak suretiyle satın alınacaktır.
2 - Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü
nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler “Ataç 1 Sok. No: 32
Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel Müdürlüğümüzden, “Ahmediye Mah. Halk Cad.
Esvapçı Sok. No: 8 Üsküdar/İstanbul“ adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden
100,00 TL karşılığında temin edilebilecektir.
İdari ve teknik
şartnamelere www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmalar şartnamede istenen numuneleri en geç
07.05.2018 tarih saat 12.00’ye kadar “Cihadiye Cad. No: 40 Maltepe/İstanbul”
adresinde bulunan Altıntepe Tıp Merkezi Başhekimlik/ Lojistik Birimine teslim
edilecektir.
5 - Firmalar tekliflerini en geç 15.05.2018 tarih
saat 10.00’a kadar Genel Müdürlüğümüz Yönetim Destek Hizmetleri Bölüm Müdürlüğü
Evrak Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir.
6 - 2 Nolu “Teklif ve Teminat Mektubu” zarfı
17.05.2018 günü saat 14.00’de Genel Müdürlüğümüz toplantı salonunda
açılacaktır.
7 - Postada meydana
gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
8 - Telgraf, mail ve
faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
9 - Kurumumuz Kamu İhale
Kanunlarına tabi değildir.
3565/1-1
TÜRK KIZILAYI KAN
HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN İHTİYACI OLAN 7 ADET KAMYON (ÇEKİCİ + ŞASİ)
SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılayı Kan Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün
ihtiyacı olan 7 adet Kamyon (Çekici + Şasi) satın alınacaktır.
2 - Firmalar, teklif ettikleri toplam fiyatın en az
%3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler “Ataç 1 Sok. No: 32
Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel Müdürlüğümüzden, “Ahmediye Mah. Halk Cad.
Evsapçı Sok. No: 8 Üsküdar/İSTANBUL“ adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden
250,00 TL karşılığında temin edilebilecektir.
4 - İdari, teknik
şartnamelere www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecektir.
5 - Firmaların ihale zarflarını en geç 15.05.2018
günü saat 10.00’a kadar Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü Evrak Birimine vermiş /
göndermiş olmaları gerekmektedir.
6 - 2 nolu “Teklif ve Teminat Mektubu” zarfı
17.05.2018 saat 15.30’da Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
7 - Postada meydana
gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
8 - Telgraf, mail ve
faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
9 - Kurumumuz Kamu İhale
Kanunlarına tabi değildir.
3568/1-1
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılayının ihtiyacı olan Sevgi Bohçası
kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle alınacaktır.
2 - Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü
nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler “Ataç 1 Sok. No: 32
Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel Müdürlüğümüzden, “Ahmediye Mahallesi Halk
Caddesi Esvafçı Sokak No: 8 Üsküdar/İSTANBUL” adresindeki İstanbul
Müdürlüğümüzden 100,00 TL karşılığında temin edilebilecektir.
İdari ve teknik
şartnamelere www.kizilay.org.tr/ihale ilanları adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların ihale zarflarını en geç 15.05.2018
günü saat 10.00’a kadar Genel Müdürlüğümüz Yönetim Destek Hizmetleri Bölümü
Evrak Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - 2 No’lu “Teklif ve Teminat Mektubu” zarfı
17.05.2018 günü saat 10.30’da Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda
açılacaktır.
6 - Postada meydana
gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve
faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale
Kanunlarına tabi değildir.
3569/1-1
ZONGULDAK İLİ, MERKEZ
İLÇESİ, ÇINARTEPE MAHALLESİNDE KAN BAĞIŞ MERKEZİ İNŞAATI ANAHTAR TESLİM GÖTÜRÜ
BEDEL İLE YAPTIRILACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Zonguldak İli, Merkez
İlçesi, Çınartepe Mahallesinde Kan Bağış Merkezi İnşaatı anahtar teslim götürü
bedel ile yaptırılacaktır.
2 - Firmalar, teklif
ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile
birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait
şartnameler “ Ataç 1 Sok. No: 32 Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel
Müdürlüğümüzden, “Ahmediye Mah. Halk Cad. Esvafçı Sok. No: 8 Üsküdar/İSTANBUL”
adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden 500,00 TL karşılığında temin
edilebilecektir.
İdari, teknik ve mali
şartnamelere www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların ihale
zarflarını en geç 17.05.2018 günü saat 10.00’a kadar Türk Kızılayı Genel
Müdürlüğü/Evrak Kayıt Servisine göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - 2 Nolu “Teklif ve
Teminat Mektubu” zarfı 22.05.2018 günü saat 14.00’da Genel Müdürlüğümüz
Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana
gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve
faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu
İhale Kanunlarına tabi değildir.
3556/1-1
Kızılcahamam Belediye
Başkanlığından:
Mülkiyeti Belediyemize ait Yenice
Mahallesinde bulunan aşağıda ada, parsel ve miktarı belirtilen taşınmaz mal
10.04.2018 tarih ve 57 sayılı Encümen kararı ile 2886 S.K’nun 45. maddesine
göre 27.04.2018 tarihinde saat:15.00’de Belediye Encümen Toplantı Salonunda
Belediye Encümeni huzurunda ihalesi yapılacak olup, ihaleye ait şartname bedeli
mukabilinde Tahakkuk Tahsilat Şefliğinden alınabilir
İlgililere ilan olunur.
KIZILCAHAMAM BELEDİYESİNCE SATIŞA
SUNULAN ARSA
S. No |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü |
Vasfı |
Mahallesi |
m2 Fiyatı |
İ. Tarihi |
İ. Saati |
Geç. Teminat |
1 |
160013 |
5 |
4.521 m2 |
Konut Dışı
Kentsel Çalışma Alanı |
YENİCE |
650.00. TL |
27.04.2018 |
15.00 |
88.160.00. TL |
3562/1-1
1.
BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ KOCAELİ İLİ, DARICA İLÇESİ, İSTASYON MAHALLESİ 679 ADA 17
PARSELDE BULUNAN (AKARYAKIT+LPG İSTASYONU) TAŞINMAZIN TEŞEKKÜLÜMÜZE AİT HİSSESİ
İHALE YÖNTEMİYLE SATILACAKTIR
Devlet
Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
1 - Mülkiyeti, TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğüne ait
Kocaeli İli, Darıca ilçesi, İstasyon mah.41 pafta 679 ada 17 parselde bulunan
2103,86m2’lik taşınmazın teşekkülümüze ait 117100/ 210386 oranındaki
1.171,00 m2 alana sahip (Akaryakıt + LPG İstasyonu) hissesi
satılacaktır. Satış İhalesi; Teklifler, TCDD 1. Bölge Müdürlüğü Emlak Servis
Müdürlüğüne elden kapalı zarfla teklif almak suretiyle teslim edilecek ve
görüşmeler yapmak suretiyle TCDD 1. Bölge Müdürlüğü binası toplantı salonunda,
“Pazarlık Usulü” ile yapılacaktır. Belirtilen tarih ve saatten sonra verilecek
teklifler değerlendirilmeyecektir. İhale Komisyonunca gerek görülmesi halinde,
ihale, pazarlık görüşmesine devam edilen teklif sahiplerinin katılımı ile açık
artırma suretiyle sonuçlandırılabilecektir.
2 - TCDD Genel Müdürlüğü ihale işlemlerini 4046 sayılı
Kanun çerçevesinde yürütmektedir. Özelleştirme işlemleri 2886 sayılı İhale
Kanunu ile 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’na tabi olmayıp, TCDD, ihaleyi yapıp
yapmamakta, dilediğine yapmakta, teklif verme süresini belirli bir tarihe kadar
veya bilahare belirlenecek bir tarihe kadar uzatmakta serbesttir.
3 - İhale dokümanları, TCDD 1. Bölge Müdürlüğü
veznesine veya Türkiye Vakıflar Bankası Kadıköy Finansmarket şubesinde bulunan
TR 08 0001 5001 5800 7293 4446 39 nolu iban numaralı hesabına 590,00 (Beş yüz
doksan) TL yatırılarak (Dekontlar İhale öncesi Mali İşler Müdürlüğü tarafından
onaylatılacaktır.), üstünde teklif sahibinin teklif vereceği bağımsız bölüm
bilgisi, adı soyadı, unvanını da açıkça belirtildiği dekont
karşılığında, TCDD 1. Bölge Müdürlüğü Emlak Servis Müdürlüğü 3. Kat ihale
bürosu Haydarpaşa adresinden temin edilebilir. Doküman bedeli kesinlikle iade
edilmeyecektir.
4 - İhale konusu Kocaeli İli, Darıca ilçesi, İstasyon
Mah. 41 pafta 679 ada 17 parselde bulunan 2103,86 m2 lik taşınmazın
teşekkülümüze ait 117100/210386 oranındaki 1.171,00 m2 alana sahip
hissesinin satışı için geçici teminat miktarı 200.000,00 (İkiyüzbin) TL olarak
belirlenmiştir.
5 - Kocaeli İli,
Darıca ilçesi, İstasyon Mah. 41 pafta 679 ada 17 parselde bulunan 2103,86 m2’lik
taşınmazın diğer hissesinin sahibininin Teşekkülümüze ait 117100/210386
oranındaki hissesi üzerinde şufa(önalım) hakkı bulunmaktadır. İsterse bu hakkı
kullanabilecektir.
Ada |
Pafta |
Hisse Oranı |
Yüzölçümü |
Niteliği |
Durumu |
Son Teklif
Tarihi ve Saati |
İhale
Tarihi ve Saati |
679 |
17 |
117100/
210386 |
1.171,00 m2 |
Arsa |
Akaryakıt +
LPG İstasyonu |
08.05.2018 14.00 |
08.05.2018 14.00 |
3516/1-1
7 KISIM 31 KALEM TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi
Genel Müdürlüğünden:
T.C. Genel Kurmay Başkanlığı Destek Kıtaları Grup Komutanlığı
(Ankara) ihtiyacı 7 kısım 31 kalem temizlik malzemesi, Ofisimiz tip ticari
şartnamesi ile kurumca hazırlanan teknik özellikler listesine uygun ve aynı
listede belirtilen markalardan biri olmak kaydıyla, ihale ek şartları
listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu
Satınalma Daire Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca
malzeme listesi, teknik özellikler listesi ile sair ihale evrakı Ofisimizin
www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiş, çıktısı
alınabilmekte olup, Başkanlığımızca ayrıca bir doküman verilmeyecektir. Ancak,
ihaleye teklif verecek olan firmaların, malzeme listesinde belirtilen şartname
bedelini Ofis veznesine veya İhale Ek Şartlarında belirtilen Ofis banka
hesaplarından birine yatırmaları gerekmektedir. Ayrıca ileride ihtiyaç
duyulması halinde düzenlenecek zeyilnameler de aynı adreste yayınlanacaktır.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa konulması
zorunludur.
2 - Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf - iç zarf)
halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU
TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname belgesi ve
ticari şartname ile ihale dokümanlarının aynen kabul edildiğini belirten yazı
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen
belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 02.05.2018 günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel
Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhale konusu her bir kısmın tamamı için teklif vermek kaydıyla
kısmi teklif verilebilecektir. Ayrıca teklif edilen ürünlerin marka, model ve
menşei teklif mektuplarında belirtilecektir.
5 - Birim fiyat tekliflerinde kuruş hanesinde en fazla iki rakam
yer alacak, firmaca teklif edilen veya açık eksiltme neticesinde meydana
gelebilecek ikinci haneyi aşan küsurat, Ofisçe virgülden sonra iki basamak
kalacak şekilde aşağı yuvarlanacaktır.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası
(istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
3574/1-1
5 ADET MUHTELİF CİNS MAKİNE SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi
Genel Müdürlüğünden:
T.C. Emniyet Genel Müdürlüğü Polis Akademisi Başkanlığı ihtiyacı 5
adet makine teknik şartnamelerine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi
ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
Kısım No |
Malzemenin
Cinsi |
Miktar (Adet) |
İhale Evrak Bedeli (Birden Fazla Kısıma Teklif
Verilmesi Halinde 140,00 TL Yatırılacaktır) |
1 |
Otomatik
Spiral Makinesi |
1 |
130,00 TL |
2 |
Harman
Makinesi |
1 |
140,00 TL |
3 |
Üç
Ağızlı Bıçak Makinesi |
1 |
130,00 TL |
4 |
Yaldız
Presi Makinesi |
1 |
130,00 TL |
5 |
İplik
Dikiş Makinesi |
1 |
130,00 TL |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini Ofis
veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin
teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır.
İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte, teknik şartnamesinin, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale
ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve
ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 02.05.2018 günü, saat 12.00’ye kadar Genel
Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme
günü saat 14.15’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile
birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda
belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin, kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun
olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde
belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İstekliler ihale konusu malzemelerin tamamı için teklifte
bulunabilecekleri gibi, her kısım için ayrı ayrı kısmi teklifte de
bulunabileceklerdir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay
süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası
(İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeleri ihale edip etmemekte,
kısmen ihale etmekte serbesttir.
3573/1-1
TUSAGA AKTİF SİSTEMİ SABİT GNSS İSTASYONLARI DONANIM BİRİMLERİ VE
KONTROL MERKEZİ KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi
Genel Müdürlüğünden:
T.C. Çevre Şehircilik Bakanlığı Tapu ve
Kadastro Genel müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü ihtiyacı Tusaga
Aktif Sistemi Sabit GNSS İstasyonları Donanım Birimleri ve Kontrol Merkezi
Kesintisiz Güç Kaynağı teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis
veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin
teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır.
İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik şartname, markaları, Ofis tip ticari şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 27/04/2018 günü, saat
12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme
günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile
birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda
belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin Kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun
olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde
belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup,
kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay
süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası
(İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte,
kısmen ihale etmekte serbesttir.
3572/1-1
BC 211 P 12-1A ve BC 111 P 12-1A TİPİ UNION SPECIAL
MARKA DİKİŞ MAKİNALARINDA KULLANILACAK DİKİŞ MAKİNASI YEDEKLERİ ALIMI İŞİ AÇIK
İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları Anonim Şirketi Genel Müdürlüğünden:
İhale kayıt no : 2018/186581
1 - İdarenin
a) Adresi : Mithatpaşa Cad. No: 14 06100 Yenişehir/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : Tel. : (0312) 458 55 00 - 458 57 73
Faks
: (0312) 458 58 00 - 458 58 01
c) Elektronik posta adresi : hacar@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Adı, niteliği, türü ve miktarı : BC
211 P12-1A, BC 111 P12-1A tipi Union Special Marka Dikiş Makinalarında
kullanılmak üzere 115 kalemde 638 adet + 25 litre dikiş makinası yedekleri
satın alınacaktır.
b) Teslim yeri : Ankara Şeker Fabrikası Merkez Ambarı.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü
Satınalma Dairesi Başkanlığı Odası (6. Kat)
b) Son teklif verme
(ihale)
tarihi ve saati : 07 Mayıs 2018 Pazartesi günü, saat 14.00
4 - İhale; şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine
getiren yerli isteklilere açıktır. Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
5 - İhale dokümanı; T. Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğü Mithatpaşa Cad. No. 14 Yenişehir/Ankara adresinde görülebilir ve TL. 100,00
(Yüz Türk Lirası) karşılığında aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler 07.05.2018 Pazartesi günü, saat 14.00’e
kadar Mithatpaşa Cad. No: 14 (06100) Yenişehir/ANKARA adresindeki Genel
Müdürlüğümüz Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğüne verilebileceği gibi, iadeli
taahhütlü posta yoluyla da gönderilebilir. (Postadaki gecikmelerden İdare
sorumlu tutulmayacaktır)
7 - İstekliler tekliflerini birim fiyat üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle iş kalemlerinin
miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
8 - İstekliler, teklif edilen bedelin % 3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir. Bu
şarta uymayan isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 90 (doksan) takvim günü olmalıdır.
10 - Ceza ve yasaklamaya ilişkin hususlar hariç, mezkur ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı
Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
3489/1-1
Giresun
Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti Giresun Belediye Başkanlığına ait
Gedikkaya Mahallesi, 1057 ada, 3 nolu parseldeki 4704,92 m2’lik
taşınmazın, 2886 sayılı Yasanın 35/A maddesi gereği kapalı teklif usulüyle
satışı yapılacaktır.
2 - İhale 03 Mayıs 2018 Perşembe günü saat 14.00’da
Hacı Miktat Mahallesi Alparslan Caddesi No: 1 adresinde bulunan Giresun
Belediyesi Başkanlık Makam odasında ihale komisyonunca (Belediye Encümeni)
yapılacaktır.
3 - İhale edilen taşınmazın tahmin edilen muhammen
satış bedeli 8.420.803,52 TL’dir. Geçici teminat 252.624,11 TL’dir.
4 - İhale dosyası (şartname ve ekleri) 09.00-16.30
saatleri arasında Giresun Belediyesi İmar ve Şehircilik Müdürlüğü ve Mali
Hizmetler Müdürlüğünden ücretsiz olarak incelenebilir ve ücretsiz olarak temin
edilebilir. 300 TL bedel karşılığında satın alınır. İhaleye katılmak
isteyenlerin şartname bedeli yatırması zorunludur.
5 - İhaleye katılmak için istenen belgeler;
- İstekliler tarafından ihaleye katılım için
düzenlenecek ihale dosyasında aşağıdaki belgelerin bulunması zorunludur:
A) Dış Zarf: Dış zarfta aşağıdaki bilgi ve belgeler
bulunacaktır:
I) Gerçek Kişiler İçin;
a) Kanuni ikametgâh belgesi, ayrıca iletişim için
telefon ve varsa faks numaraları ile elektronik posta adresi
b) Nüfus cüzdanının aslının ibrazı kaydıyla fotokopisi
veya noter onaylı sureti
c) Noter onaylı imza sirküleri
d) Vekâleten ihaleye katılma durumunda, istekli adına
ihaleye katılan kişinin ihaleye katılmaya ve teklif vermeye yetkili olduğunu
açıkça gösteren noterce düzenlenmiş vekâletname
II) Tüzel Kişiler İçin;
a) Mevzuatı gereği bağlı olunan odaya kayıtlı
olunduğuna ilişkin 2017 veya 2018 yılı içerisinde düzenlenmiş sicil kayıt
belgesi, bağlı olunan vergi dairesi ve vergi numarası
b) İstekli tüzel kişi adına ihaleye katılmaya ve teklif
vermeye yetkili olduğunu açıkça gösteren noterce düzenlenmiş vekâletname veya
yetki belgesi
c) Nüfus cüzdanının aslının ibrazı kaydıyla fotokopisi
veya noter onaylı sureti
d) İmza sirküleri
e) Tebligat için adres beyanı, telefon ve varsa faks
numarası ile elektronik posta adresi
III) Gerçek ve Tüzel Kişilerden Ortak İstenecek
Belgeler
a) Türkiye içinden gösterilecek tebligat adresi
b) Teklif mektubunu içeren iç zarf
c) Geçici teminatın yatırıldığına ilişkin belge
d) İhaleye katılanlar tarafından her sayfası ayrı ayrı
imzalanmış ve varsa mühürlenmiş şartname
e) İhale şartnamesini okuduğunu ve şartları kabul
ettiğini belirten imzalı beyan
f) 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ve diğer ihale
mevzuatı kapsamında ihalelere katılamama, ihalelere katılmaktan yasaklanma
cezası alınmadığına ilişkin yazılı, imzalı taahhütname
B) İç Zarf: İç zarfta Teklif Mektubu bulunacaktır.
6 - Teklifler, en geç 03 Mayıs 2018 Perşembe günü saat
14.00’a kadar Giresun Belediye Başkanlığı Yazı İşleri Müdürlüğüne verilir.
Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
3506/1-1
TOTAL STATİON ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
İşin Adı : Total
station 4734 sayılı Kanunun 3/g maddesi kapsamında hazırlanan Kurumumuz
yönetmeliği açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2018 / 179125
Dosya no : 1821472
1 - İdarenin:
a) Adres : Bağlık Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak Sokak No: 2 67090-ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks numarası : Tel : 0 372 252 40
00 (70 Hat)
Faks : 0 372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi:
2 - İhale Konusu Malın:
a) Niteliği, türü ve miktarı : Total
station (1 adet)
b) Teslim yeri : TTK Makine ve İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene
ve Tesellüm İşleri Şube Müdürlüğü / ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasını müteakip 75 takvim günüdür.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Satınalma Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu Bülent Ecevit Caddesi No: 125
ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 03.05.2018 Perşembe günü saat: 15.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik kriterleri;
4-1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
e) Şartnamede belirtilen geçici teminat,
f) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
g) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
h) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b) ve (c) de
yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
4.2.1. Teknik şartname cevapları
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm
yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Mithatpaşa Mah. Bülent Ecevit Cad. No: 125
ZONGULDAK ve TTK Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cad.) 19. Sokak No: 22
BAHÇELİEVLER-ANKARA adresinde görülebilir ve şartnameler 30,00 TL karşılığı
aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en geç 03.05.2018 Perşembe günü saat
15.00’a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi
Başkanlığına elden teslim edilebileceği gibi iadeli - taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden idaremiz
sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır;
13.1.1 - İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
13.1.2 - Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet
Alımları ve Yapım İşleri ile ilgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
3492/1-1
SİRKÜLASYON POMPASI SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
İşin Adı:
Sirkülasyon pompası 4734 sayılı Kanunun 3/g maddesi kapsamında hazırlanan
Kurumumuz yönetmeliği açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2018 / 177130
Dosya no : 1821471
1 - İdarenin:
a) Adres : Bağlık Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak Sokak No: 2 67090-ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks numarası : Tel : 0.372 252 40 00 (70 Hat)
Faks : 0.372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale Konusu Malın:
a) Niteliği, türü ve miktarı : Sirkülasyon
pompası (4 kalem, 10 adet)
b) Teslim yeri : TTK Makine ve İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene
ve Tesellüm İşleri Şube Müdürlüğü / ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasını müteakip 45 takvim günüdür.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Satınalma Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu Bülent Ecevit Caddesi No: 125
ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 03.05.2018 Perşembe günü saat: 15.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik kriterleri;
4-1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
e) Şartnamede belirtilen geçici teminat,
f) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
g) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
h) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b) ve (c) de
yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
4.2.1. Teknik şartname cevapları
4.2.2. TSE Uygunluk Belgesi
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, yerli malı
teklif eden yerli firmaya %15 oranında fiyat avantajı uygulamak koşuluyla, en
düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm
yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Mithatpaşa Mah. Bülent Ecevit Cad. No:
125 ZONGULDAK ve TTK Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cad.) 19. Sokak
No: 22 BAHÇELİEVLER-ANKARA adresinde görülebilir ve şartnameler 30,00 TL
karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en geç 03.05.2018 Perşembe günü saat
15.00’a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi
Başkanlığına elden teslim edilebileceği gibi iadeli - taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden idaremiz
sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır;
13.1.1 - İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
13.1.2 - Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet
Alımları ve Yapım İşleri ile ilgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
3493/1-1
ÇİFT ZİNCİRLİ KONVEYÖR (ÇZK) PALETİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
İşin Adı: Çift
Zincirli Konveyör (ÇZK) Paleti 4734 sayılı Kanunun 3/g maddesi kapsamında
hazırlanan Kurumumuz yönetmeliği açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2018/176620
Dosya no : 1826040
1 - İdarenin:
a) Adres : Bağlık Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak
Sokak No: 2 67090-ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks numarası : Tel : 0 372 252 40
00 (70 Hat)
Faks : 0 372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale Konusu Malın:
a) Niteliği, türü ve miktarı : Çift
Zincirli Konveyör (ÇZK) paleti (26.500 adet)
b) Teslim yeri : Bülent Ecevit Caddesi’ndeki, TTK Makine ve
İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene ve Tesellüm İşleri Şube Müdürlüğü Tesellüm
Şefliği Ambarıdır. ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasını müteakip, 90 takvim günüdür.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Satınalma Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No: 125 - ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 08.05.2018 SALI günü saat: 15.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik kriterleri;
4-1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
e) Şartnamede belirtilen geçici teminat,
f) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
g) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
h) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b) ve (c) de yer alan belgelerin her
bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm
yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Mithatpaşa Mah. Bülent Ecevit Cad. No: 125
ZONGULDAK ve TTK Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cd.) 19. Sokak No: 22
BAHÇELİEVLER-ANKARA adresinde görülebilir ve şartnameler 50.00 TL. karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en geç 08.05.2018 SALI günü saat 15.00’a
kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığına
elden teslim edilebileceği gibi iadeli - taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden idaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır;
13.1.1 - İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
13.1.2 - Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet
Alımları ve Yapım İşleri ile ilgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
3496/1-1
ÜÇ AYAKLI HİDROLİK ÇEKTİRME ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
İşin Adı: ÜÇ AYAKLI HİDROLİK ÇEKTİRME alımı 4734 sayılı Kanunun 3/g
maddesi kapsamında hazırlanan Kurumumuz yönetmeliği açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2018/175536
Dosya no : 1822470
1 - İdarenin:
a) Adres : Bağlık Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak
Sokak No: 2 67090
- ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks numarası : Tel : 0 372 252 40
00 (70 Hat)
Faks : 0 372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale Konusu Malın:
a) Niteliği, türü ve miktarı : Üç ayaklı hidrolik çektirme: 1 kalem (4 adet)
b) Teslim yeri : Bülent Ecevit Caddesi’ndeki Türkiye Taşkömürü
Kurumu Genel Müdürlüğü Makina ve İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene ve Tesellüm
İşleri Şube Müdürlüğü Tesellüm Şefliği Ambarı ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasını müteakip 30 takvim günüdür.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Satınalma Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No: 125 ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 02/05/2018 Çarşamba
günü saat: 15:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik kriterleri;
4-1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
e) Şartnamede belirtilen geçici teminat,
f) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
g) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
h) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b) ve ( c) de
yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
4.2.1. CE belgelesi,
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, yerli malı
teklif eden yerli istekliye %15 (onbeş) oranında fiyat avantajı uygulamak
koşuluyla, en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm
yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Mithatpaşa Mah. Bülent Ecevit Cad. No: 125
ZONGULDAK ve TTK Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cad.) 19. Sokak No: 22
BAHÇELİEVLER-ANKARA adresinde görülebilir ve şartnameler 30.00 TL. karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en geç 02/05/2018
Çarşamba günü saat 15.00’a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Satınalma Dairesi Başkanlığına elden teslim edilebileceği gibi iadeli -
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek
gecikmeden idaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır.
13.1.1. İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümler uygulanır.
13.1.2. Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet
Alımları ve Yapım İşleri ile İlgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
3497/1-1
ÇİFT ZİNCİRLİ KONVEYÖR YEDEKLERİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
İşin Adı: Çift
zincirli konveyör yedekleri 4734 sayılı Kanunun 3/g maddesi kapsamında
hazırlanan Kurumumuz yönetmeliği açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2018/174389
Dosya no : 1826039
1 - İdarenin:
a) Adres : Bağlık Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak
Sokak No: 2 67090
- ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks numarası : Tel : 0 372 252 40
00 (70 Hat)
Faks : 0 372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale Konusu Malın:
a) Niteliği, türü ve miktarı : Çift
zincirli konveyör yedekleri (15 kalem)
b) Teslim yeri : Bülent Ecevit Caddesi’ndeki TTK Makina ve
İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene ve Tesellüm İşleri Şube Müdürlüğü Tesellüm
Ambarıdır. Zonguldak
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasını müteakip, 90 takvim günüdür.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Satınalma Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No: 125 - ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 07.05.2018 PAZARTESİ günü saat: 15.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik kriterleri;
4-1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel kişiliğin
siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı
olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
e) Şartnamede belirtilen geçici teminat,
f) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
g) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
h) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b) ve (c) de yer alan belgelerin her
bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif eş çalışan
malzemeler (1 ile 2. kalem, 6 ile 7. kalem ve 9 ile 10. kalem malzemeler) için
toplamda en düşük, diğer malzemelerde en düşük fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6 - İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm
yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Mithatpaşa Mah. Bülent Ecevit Cad. No:
125 ZONGULDAK ve TTK Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cad.) 19. Sokak
No: 22 BAHÇELİEVLER-ANKARA adresinde görülebilir ve şartnameler 150.00 TL. karşılığı aynı
adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en geç 07.05.2018 PAZARTESİ günü saat
15.00’a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi
Başkanlığına elden teslim edilebileceği gibi iadeli - taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden idaremiz
sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden
itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır;
13.1.1 - İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
13.1.2 - Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet
Alımları ve Yapım İşleri ile ilgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
3498/1-1
Supply of Medical Equipment for the Secondary Healthcare Premises
Ankara - Turkey / TR
1. Publication reference
SIHHAT/2018/SUP/INT/10
2. Procedure
Open
3. Programme title
Improving the Health Status of the Syrian Population under
Temporary Protection and related Services Provided by Turkish Authorities.
4. Financing
IPA budget item 27 September 2016 dated Grant Contract - External
Actions of the European Union IPA/2016/378-641.
5. Contracting authority
Republic of Turkey Ministry of Health
Directorate General of Public Health, Ankara - Turkey
CONTRACT SPECIFICATIONS
6. Description of the contract
The subject of the contract shall be the supply, delivery,
installation, training and warranty for all lots by the Contractor of the
following goods.
7. Number and titles of lots
Number of lots: 18
Lot 1 : Anaesthesia Device - Medium level
Lot 2 : Anaesthesia Device - High level
Lot 3 : Eco-Cardiography Device Level 1
Lot 4 : Eco-Cardiography Device Level 2
Lot 5 : Eco-Cardiography Device Level 3
Lot 6 : USG Color Doppler - Medium level
Lot 7 : USG Color Doppler - High level
Lot 8 : High Level Intensive Care Incubator
Lot 9 : Transport Incubator with Ventilator
Lot 10 : High Level Ventilator - Adult
Lot 11 : High Level Ventilator - Neonatal
Lot 12 : Transport Ventilator
Lot 13 : C-Arm Digital X-Ray Device
Lot 14 : Mobile Digital X-Ray Device
Lot 15 : Digital Mammography Device
Lot 16 : Hemodialysis Device
Lot 17 : 15" Patient Monitor
Lot 18 : Dental Unit
TERMS
OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rules of origin
Participation is open to all natural
persons who are nationals of and legal persons (participating either
individually or in a grouping – consortium - of tenderers) which are
effectively established in a Member State of the European Union or in a
eligible country or territory as defined under the Regulation (EU) N°236/2014
establishing common rules and procedures for the implementation of the Union's
instruments for external action (CIR) for the applicable Instrument under which
the contract is financed (see also heading 22 below). Participation is also open to international organisations.
All supplies under this contract must originate in one or more of
these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must submit a signed declaration, included in the Tender
Form for a Supply Contract, to the effect that they are not in any of the
situations listed in point 2.3.3 of the Practical Guide.
10. Number of tenders
Tenderers may submit only one tender per lot.
Tenders for parts of a lot will not be considered. Any
tenderer may state in its tender that it would offer a discount in the event
that its tender is accepted for more than one lot.
Tenderers may not submit a tender for a variant solution in addition to their
tender for the supplies required in the tender dossier.
11. Tender guarantee
Tenderers must provide a tender guarantee of:
Lot
number |
Amount of tender guarantee (€) |
Lot 1 Anaesthesia Device - Medium
level |
6.250 |
Lot 2 Anaesthesia Device - High level |
66.700 |
Lot 3 Eco-Cardiography Device Level 1 |
10.200 |
Lot 4 Eco-Cardiography Device Level 2 |
19.200 |
Lot 5 Eco-Cardiography Device Level 3 |
39.500 |
Lot 6 USG Color Doppler - Medium level |
28.800 |
Lot 7 USG Color Doppler – High level |
170.400 |
Lot 8 High Level Intensive Care Incubator |
30.100 |
Lot 9 Transport Incubator with Ventilator |
7.000 |
Lot 10 High Level Ventilator - Adult |
153.350 |
Lot 11 High Level Ventilator - Neonatal |
65.750 |
Lot 12 Transport Ventilator |
20.850 |
Lot 13 C-Arm Digital Radiography (X-Ray) System |
52.500 |
Lot 14 Mobile Digital Radiography X-Ray Device |
109.250 |
Lot 15 Digital Mammography Device |
22.750 |
Lot 16 Hemodialysis Device |
11.350 |
Lot 17 15" Patient Monitor |
90.000 |
Lot 18 Dental Unit |
5.600 |
when submitting their tender. This guarantee will be released to
unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed and to the
successful tenderer[s] upon signature of the contract by all parties. This
guarantee will be called upon if the tenderer does not fulfil all obligations
stated in its tender.
12. Performance guarantee
The successful tenderer will be asked to provide a performance
guarantee of 6% of the amount of the contract at the signing of the contract.
This guarantee must be provided together with the return of the countersigned
contract no later than 30 days after the tenderer receives the contract signed
by the Contracting Authority. If the selected tenderer fails to provide such a
guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may
be drawn up and sent to the tenderer which has submitted the next cheapest
compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
No information meeting is planned.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the
deadline for submission of tenders. In exceptional circumstances, the
Contracting Authority may, before the validity period expires, request that
tenderers extend the validity of tenders for a specific period (see para 8.2 of the instructions to tenderers).
15. Period of implementation of tasks
The implementation period for the contract will last 90 calendar
days, starting from the commencement date of the Contract and ending on the day
of issuance of the certificate of Provisional Acceptance. The implementation
period will include delivery, installation, training and Provisional
Acceptance.
SELECTION
AND AWARD CRITERIA
16. Selection criteria
The following selection criteria will be applied to tenderers. In
the case of tenders submitted by a consortium, these selection criteria will be
applied to the consortium as a whole unless specified otherwise. The selection
criteria will not be applied to natural persons and single-member companies
when they are sub-contractors:
1) Economic and financial capacity of tenderer (based on i.a. item
3 of the Tender Form for a Supply Contract). In case of tenderer being a public
body, equivalent information should be provided. The reference period which
will be taken into account will be the last three years for which accounts have
been closed.
The selection criteria for each tenderer are as follows:
• The average annual turnover of the tenderer1 in the
last three years must be equal or exceed the 50% tenderer’s financial offer.
• Current ratio (current assets/current liabilities) in the last
year for which accounts have been closed must be at least 1. In case of a
consortium, this criterion must be fulfilled by each member.
For tenderers submitting tenders for more than one lot, the average annual turnover of the tenderer in the last
three financial years must exceed the cumulative amount of the financial offers
of all the lots for which the tenderer submitted tenders.
Companies that have been operational for less than three years
will have to demonstrate an operational cash flow, which must exceed their
financial proposal for the years in which they have been operational.
2) Professional capacity of tenderer (based on i.a. items 4 and 5
of the Tender Form for a Supply Contract). The reference period, which will be
taken into account will be the last 5 years from submission deadline.
• The tenderer shall provide written evidence of his, or
manufacture’s, if the tenderer is not the manufacturer, current and valid
certificate for the Quality Management System.
• At least 3 staff members currently working for the tenderer in
fields related to this contract.
3) Technical capacity of tenderer (based on i.a. items 5 and 6 of
the Tender Form for a Supply Contract). The reference period which will be
taken into account will be the last 5 years from submission deadline.
• The tenderer has delivered supplies under at most three
contracts with a budget of at least one-fourth (¼) of the financial proposal of
the lot being tendered in supply of medical
equipment(s).
This means that the contract the tenderer refers to could have
been started or completed at any time during the indicated period but it does
not necessarily have to be started and completed during that period, nor
implemented during the entire period. Tenderers are allowed to refer either to
projects completed within the reference period (although started earlier) or to
projects not yet completed. In the first case the project will be considered in
its whole if proper evidence of performance is provided (statement or
certificate from the entity which awarded the contract, final acceptance). In
case of projects still on-going only the portion satisfactorily completed
during the reference period will be taken into consideration. This portion will
have to be supported by documentary evidence (similarly to projects completed)
also detailing its value.
An economic operator may, where appropriate and for a particular
contract, rely on the capacities of other entities, regardless of the legal
nature of the links which it has with them. Some examples of when it may not be
considered appropriate by the Contracting Authority are when the tender rely in
majority on the capacities of other entities or when they rely on key criteria.
If the tender rely on other entities it must prove to the Contracting Authority
that it will have at its disposal the resources necessary for performance of
the contract, for example by producing a commitment on the part of those
entities to place those resources at its disposal. Such entities, for instance
the parent company of the economic operator, must respect the same rules of
eligibility and notably that of nationality, as the economic operator.
Furthermore, the data for this third entity for the
relevant selection criterion should be included in the tender in a separate
document. Proof of the capacity will also have to be furnished when requested
by the Contracting Authority.
With regard to technical and professional criteria, a tenderer may
only rely on the capacities of other entities where the latter will perform the
tasks for which these capacities are required.
With regard to economic and financial criteria, the entities upon
whose capacity the tenderer relies, become jointly and severally liable for the
performance of the contract.
For purposes of converting another currency to Euro, the
Conversion rates, published in the Official Journal of European Communities
shall be used, which can be found at:
http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm
17. Award criteria
Price
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available from the following Internet
address: www.dgmarket.com. The tender dossier is also available from the
Contracting Authority’s website at www.saglik.gov.tr and www.sihhatproject.org.
Tenders must be submitted using the standard Tender Form for a Supply Contract
included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly
observed.
Tenderers with questions regarding this tender should send them in
writing to:
Republic of Turkey
Ministry
of Health
Directorate
General of Public Health
Address:
Şehit Danış Tunalıgil Sokak
3/5
Demirtepe /Ankara -Turkey
Phone:
+90.312.2305505
Contact
person: Mr. İnanç Söğüt
e-mail:
procurement@sihhatproject.org
(mentioning the publication reference shown in item 1) at least 21
days before the deadline for submission of tenders given in item 19. The
Contracting Authority must reply to all tenderers' questions at least 11 days
before the deadline for submission of tenders. Eventual clarifications or minor
changes to the tender dossier shall be published at the latest 11 days before
the submission deadline on the official gazette and website at:
www.saglik.gov.tr, www.sihhatproject.org and www.dgmarket.com
19. Deadline for submission of tenders
All tenders must be received at the address of the Contracting
Authority stated in the Article 18 above by 19.06.2018 and 12:00
noon (local time).
Any tender received by the Contracting Authority after this
deadline will not be considered.
20. Tender opening session
02:00 p.m.
(local time) on 19.06.2018 at the Contracting Authority’s address given in Item
18 above.
21. Language of the procedure
All written communications for this tender procedure and contract
must be in English.
22. Legal basis
Regulation (EU) N°236/2014 of the European
Parliament and of the Council of 11 March 2014 laying down common rules and
procedures for the implementation of the Union's instruments for financing
external action and IPA budget item 27 September 2016 dated Grant Contract -
External Actions of the European Union. See
Annex A2 of the Practical Guide.
———————————————
1 For calculating annual turnovers
in Euro, INFOREURO rates for June of each year shall be used. Please visit: http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm
3560/1-1
3000 TON 60 E1 RAY SATIN ALINMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi İzmir 3.
Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2018/173076
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Atatürk
Caddesi Binbaşı Fazıl Bey Meydanı No: 121/A 35220 ALSANCAK/İZMİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 232 464 31 31 / 4931 - 0 232 464 77 98
c) Elektronik Posta Adresi : tcddihale35@gmail.com
d) İnternet Adresi : http://www.tcdd.gov.tr/ihaleler
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : 3000 Ton 60 E1 Ray
Satın Alınması İşi.
3 - Yukarıda belirtilen alımımız YERLİ VE YABANCI İSTEKLİLERDEN
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Alım Komisyonu Başkanlığına 09.05.2018 Çarşamba Günü, Saat: 10.00’a kadar
verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet
Alım İhale Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü
veznesinden (KDV Dahil) 500,00.- TL bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734
ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
3417/1-1
1 ADET SÜLFÜRİK ASİT POMPASI SATIN ALINACAKTIR
Toprak Mahsülleri Ofisi
Genel Müdürlüğü Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme Müdürlüğünden:
Bolvadin’de kurulu bulunan Toprak Mahsulleri Ofisi Afyon Alkaloidleri Fabrikası
İşletme Müdürlüğünde kullanılmak üzere 1 adet sülfürik asit pompası ve yedek
parçaları kapalı zarfla teklif alma yolu ile satın alınacaktır.
Şartnamesi Afyonkarahisar ili Bolvadin ilçesindeki TMO AAF İşletme
Müdürlüğünden 50 TL bedel ile temin edilebilir. Şartname bedelinin Halk Bankası
Bolvadin Şubesi 13000001 IBAN TR 91 0001 2009 1860
0013 0000 01 numaralı hesaba yatırılıp dekontun üzerine İletişim bilgileri,
vergi dairesi ve numarasının işlenerek (0272 612 5667) numaraya fakslanması
durumunda isteklilere şartname kargo ile gönderilecektir ve bu konuda 0272 612
6662/9352 nolu telefondan bilgi alabileceklerdir.
İhalede geçici teminatla birlikte verilecek diğer belge ve şartlar
şartnamede belirtilmiştir. İhale tarihi 03 Mayıs 2018 günü saat 14.30 olup;
İsteklilerin belirtilen saate kadar kapalı zarf içindeki teklif mektuplarını
AAF İşletme Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir.
Posta ve kargodaki gecikmeler kabul edilmeyecektir.
Bu İhale TMO Genel Müdürlüğünün 4734 Sayılı KİK Kanununun 3-g
Bendi Kapsamında Yapacağı Mal ve Hizmet Alımı İhalelerinde Uygulanacak Usul ve
Esaslar Hakkındaki Yönetmeliğine göre yapılacaktır.
3370/1-1