TÜRK
KIZILAYI GENEL MÜDÜRLÜK BİNASINA TADİLAT VE ONARIM İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
15
ADET ARAÇ ALIM İHALESİ ERTELEME İLANI
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
AFYONKARAHİSAR
LOKOMOTİF ARAÇ BAKIM ATELYE MÜDÜRLÜĞÜNE (2) ADET LABORATUVAR SETİ (TEKNİK
ŞARTNAMEYE GÖRE) SATIN ALINACAKTIR
TCDD
Taşımacılık A.Ş. Afyonkarahisar Araç Bakım Servis Müdürlüğünden:
ARSA
SATIŞI YAPILACAKTIR
Konya İli
Meram Belediyesinden:
ARSA
SATIŞI YAPILACAKTIR
Konya İli
Meram Belediyesinden:
TAŞINMAZ
SATILACAKTIR
Kırklareli
Belediye Başkanlığından:
BOLSTER
SATIN ALINACAKTIR
2 ADET TAM
KONTROLLÜ İNTRAAORTİK BALON POMPASI KONSOLU SATIN ALINACAKTIR
Ege Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
ELDE
TAŞINABİLİR RENKLİ DOOPLER ULTRASONOGRAFİ CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Ege Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
ARSA
KARŞILIĞI İNŞAAT İHALESİ YAPILACAKTIR
Gaziantep
Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğünden:
ARSA
KARŞILIĞI İNŞAAT İHALESİ YAPILACAKTIR
Van Defterdarlığı
Milli Emlak Müdürlüğünden:
TÜRK KIZILAYI GENEL MÜDÜRLÜK BİNASINA TADİLAT VE ONARIM
İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Ankara İli, Çankaya İlçesi, Fidanlık
Mahallesi, Ataç 1 Sokak No: 32 adresinde bulunan Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğü binasının tadilat ve onarım işlerinin Kızılay’ın yaptırdığı
projeler ve detayları uyarınca, sözleşme ve eki şartnameler doğrultusunda, tüm
işlerle ilgili vergi, resim, harç ve benzeri giderler, yüklenici tarafından
karşılanmak üzere anahtar teslimi götürü bedel ile yaptırılacaktır.
2 - Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü
nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler “Ataç 1 Sok. No: 32
Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel Müdürlüğümüzden, “Ahmediye
Mah. Halk Cad. Esvafçı Sok. No: 8 Üsküdar / İSTANBUL”
adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden 300,00 TL karşılığında temin
edilebilecektir.
İdari, teknik ve mali şartnamelere www.kizilay.org.tr
adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların ihale zarflarını en geç 11.05.2018 günü
saat 10.00’a kadar Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü
Evrak Birimine vermiş / göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - 2 Nolu “Teklif ve Teminat
Mektubu” zarfı 14.05.2018 günü saat 14.00’de Genel Müdürlüğümüz toplantı
salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
3442/1-1
15 ADET ARAÇ ALIM İHALESİ ERTELEME İLANI
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
04.04.2018 tarih ve 30381 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan, zarf teslim tarihi 27.04.2018 saat 10:00, 2 nolu teklif ve teminat
mektubu zarf açma tarihi 30.04.2018 saat: 14:00 olarak duyurulmuş olan “15 Adet
Araç Alımı” ihalesinin zarf teslim tarihi 27.04.2018 saat 10:00, 2 nolu teklif ve teminat mektubu zarf açma tarihi 03.05.2018
saat: 14:00’a ertelenmiştir.
3443/1-1
AFYONKARAHİSAR LOKOMOTİF ARAÇ BAKIM ATELYE MÜDÜRLÜĞÜNE (2)
ADET LABORATUVAR SETİ (TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE) SATIN ALINACAKTIR
TCDD
Taşımacılık A.Ş. Afyonkarahisar Araç Bakım Servis Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2018/176102
İdarenin:
a)Adresi : TCDD Taşımacılık A.Ş. Afyonkarahisar Araç
Bakım Servis Müdürlüğü Aliçetinkaya Mah. Silo Yolu
Cad. No: 2/6 GAR/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 272 213 76 21 - 0
272 213 29 44
c) Elektronik Posta Adresi : afyonaracbakim@tcddtasimacilik.gov.tr
1 - İhale konusu hizmetin adı ve miktarı: TCDD
Taşımacılık A.Ş. Afyonkarahisar Lokomotif Araç Bakım Atelye
Müdürlüğüne (2) Adet Laboratuvar Seti (Teknik Şartnameye göre) alım
işidir.
2 - Yukarıda belirtilen alımımız yerli isteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin TCDD Taşımacılık A.Ş. Afyon Araç Bakım
Servis Müdürlüğü adresine ihale tarihi olan 04/05/2018
günü saat 10.30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale dokümanı TCDD Taşımacılık A.Ş. Afyon Araç
Bakım Servis Müdürlüğü adresinde veya http://www.tcddtasimacilik.gov.tr
internet sayfasında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup, TCDD Taşımacılık A.Ş. Afyon Araç Bakım
Servis Müdürlüğü Muhasebe Bürosu Afyonkarahisar Veznesinden KDV dahil 150,00 TL bedelle temin edilebilir. veya
TC ZİRAAT BANKASI TR24 0001 0000 2179 1166 2450 28 - T.HALK BANKASI TR96 0001
2009 1830 0013 0000 23 - T.VAKIFLAR BANKASI TR94 0001 5001 5800 7305 4062 95
NOLU hesaplara yatırılması ve makbuz - dekontlara açıklayıcı bilgilerinin
girilerek makbuz ve dekontların teklif zarfının içerisinde sunulması
gereklidir.
5 - Teklif edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
3424/1-1
Konya
İli Meram Belediyesinden:
Yenice Mahallesi 40305 ada 3 nolu
2.178,59 m² miktarındaki mülkiyeti Meram Belediyesi’ne ait, imar planında
Mesken Sahası (Yençok: 6 Kat E: 1.20 Taks: 0.25)’na isabet eden
2.800.000,00 TL muhammen bedelli 84.000,00 TL geçici teminatlı taşınmaz, 2886
Sayılı Devlet İhale Kanunu ve şartnamesi dahilinde
“Kapalı Teklif” suretiyle satışı yapılacaktır. (3065 Sayılı Kanunun 17. maddesi
4 numaralı fıkrasının (p) bendi kapsamında KDV’den istisnadır.)
Şartname ve
ekleri Meram Belediye Hizmet Binası - Emlak ve istimlak Müdürlüğü - Gayrimenkul
Yönetim Bürosu’ndan 1.000,00 TL (KDV Hariç) bedel karşılığında temin
edilebilir.
İhale 02/05/2018 Çarşamba günü saat 15.45’de Hacı İsa Efendi
Mahallesi Azerbaycan Caddesi No: 5 Meram/KONYA adresindeki Meram Belediyesi
hizmet binası 1. kat encümen salonunda, Meram Belediye Encümeni’nce
yapılacaktır.
İHALEYE KATILMAK İÇİN İSTENİLEN BELGELER:
İhaleye katılabilmek için kanuni ikametgâh sahibi
olmak, gerekli nitelik ve yeterliği haiz bulunmak, istenilen teminat ve
belgeleri vermek zorunludur. Zarf içerisinde verilecek bu evraklar;
1 - Teklif Mektubu,
2 - Geçici teminat,
3 - Tebligat için adres beyanı,
4 - Şartname ve eklerinin satın alındığına dair makbuz,
5 - Şartname ve eklerinin tamamen okunup kayıtsız
şartsız kabul edildiğini ve ihaleye katılmak istendiğini belirten dilekçe,
6 - T.C. Vatandaşlık numarasının bulunduğu nüfus
cüzdanı sureti (ihale anında aslı ile teyid
edilecektir.),
7 - Kanuni ikametgâh belgesi,
8 - Tüzel Kişiler İçin Ayrıca;
a. Noter tasdikli imza sirküleri,
b. Siciline kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi
odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış tüzel
kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c. Tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte
bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile yetkili olduklarını gösterir
noterlikçe tasdik edilmiş yetki belgesi,
d. Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına
katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noterden onaylı vekâletnamesi ile
vekâleten katılanın noter tasdikli imza sirküleri.
9 - Ortaklık girişimi olması halinde noter tasdikli
ortaklık girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalanmış ortaklık sözleşmesi,
İstenilen tüm belgeler asıl veya noter tasdikli olacak
ve kapalı zarf içinde sunulacaktır.
TEKLİFLERİN VERİLME YERİ VE ZAMANI:
İhaleye katılacak isteklilerin tekliflerini en geç 02/05/2018 Çarşamba günü saat 12.30’a kadar, sıra numaralı
alındılar karşılığında Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğü Kararlar Bürosu‘na
teslim etmeleri gerekir.
Teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu
takdirde dış zarfın üzerine Meram Belediyesi’nin adresi ile hangi işe ait
olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılır. Posta ile
gönderilecek tekliflerin de 02/05/2018 Çarşamba günü
saat 12.30’a kadar Yazı İşleri Müdürlüğü Kararlar Bürosu‘na ulaşması şarttır.
Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı
bir tutanakla tespit edilir.
Meram Belediyesi’ne verilen teklifler herhangi bir
sebeple geri alınamaz.
Saat ayarında Türkiye Radyo ve Televizyon (TRT) idaresinin
saat ayarı esastır.
ÖDEME ŞEKLİ:
İhale bedelinin % 40’ı ile ihale bedeli üzerinden
hesaplanan ihale karar damga vergisi, sözleşme damga vergisi, kesin teminat ve
ihaleden kaynaklanan diğer masraflar peşin, kalan ihale bedeli 6 eşit taksitle
ödenecektir.
DİĞER HUSUSLAR:
İhaleyi yapıp yapmamakta tamamen Meram Belediye
Encümeni yetkilidir. Şartnamede ve ilan metninde belirtilmeyen hususlarda 2886
Sayılı Devlet İhale Kanunu hükümleri uygulanır.
İlan olunur.
3428/1-1
Konya
İli Meram Belediyesinden:
Yenice Mahallesi 40304 ada 2 nolu
9.799,74 m² miktarındaki mülkiyeti Meram Belediyesi’ne ait, imar planında
Mesken Sahası (Yençok: 6 Kat E: 1.20 Taks: 0.25)’na isabet eden
12.500.000,00 TL muhammen bedelli 375.000,00 TL geçici teminatlı taşınmaz, 2886
Sayılı Devlet İhale Kanunu ve şartnamesi dahilinde
“Kapalı Teklif” suretiyle satışı yapılacaktır. (3065 Sayılı Kanunun 17. maddesi
4 numaralı fıkrasının (p) bendi kapsamında KDV’den istisnadır.)
Şartname ve
ekleri Meram Belediye Hizmet Binası - Emlak ve istimlak Müdürlüğü - Gayrimenkul
Yönetim Bürosu’ndan 1.000,00 TL (KDV Hariç) bedel karşılığında temin
edilebilir.
İhale 02/05/2018 Çarşamba günü saat 16.15’de Hacı İsa Efendi
Mahallesi Azerbaycan Caddesi No: 5 Meram/KONYA adresindeki Meram Belediyesi
hizmet binası 1. kat encümen salonunda, Meram Belediye Encümeni’nce
yapılacaktır.
İHALEYE KATILMAK İÇİN İSTENİLEN BELGELER:
İhaleye katılabilmek için kanuni ikametgâh sahibi
olmak, gerekli nitelik ve yeterliği haiz bulunmak, istenilen teminat ve
belgeleri vermek zorunludur. Zarf içerisinde verilecek bu evraklar;
1- Teklif Mektubu,
2- Geçici teminat,
3- Tebligat için adres beyanı,
4- Şartname ve eklerinin satın alındığına dair makbuz,
5- Şartname ve eklerinin tamamen okunup kayıtsız
şartsız kabul edildiğini ve ihaleye katılmak istendiğini belirten dilekçe,
6- T.C. Vatandaşlık numarasının bulunduğu nüfus cüzdanı
sureti (ihale anında aslı ile teyid edilecektir.),
7- Kanuni ikametgâh belgesi,
8- Tüzel Kişiler İçin Ayrıca;
a. Noter tasdikli imza sirküleri,
b. Siciline kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi
odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış tüzel
kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c. Tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte
bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile yetkili olduklarını gösterir
noterlikçe tasdik edilmiş yetki belgesi,
d. Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına
katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noterden onaylı vekâletnamesi ile
vekâleten katılanın noter tasdikli imza sirküleri.
9- Ortaklık girişimi olması halinde noter tasdikli
ortaklık girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalanmış ortaklık sözleşmesi,
İstenilen tüm belgeler asıl veya noter tasdikli olacak
ve kapalı zarf içinde sunulacaktır.
TEKLİFLERİN VERİLME YERİ VE ZAMANI:
İhaleye katılacak isteklilerin tekliflerini en geç 02/05/2018 Çarşamba günü saat 12.30’a kadar, sıra numaralı
alındılar karşılığında Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğü Kararlar Bürosu‘na
teslim etmeleri gerekir.
Teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu
takdirde dış zarfın üzerine Meram Belediyesi’nin adresi ile hangi işe ait
olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılır. Posta ile
gönderilecek tekliflerin de 02/05/2018 Çarşamba günü
saat 12.30’a kadar Yazı İşleri Müdürlüğü Kararlar Bürosu‘na ulaşması şarttır.
Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı
bir tutanakla tespit edilir.
Meram Belediyesi’ne verilen teklifler herhangi bir
sebeple geri alınamaz.
Saat ayarında Türkiye Radyo ve Televizyon (TRT)
idaresinin saat ayarı esastır.
ÖDEME ŞEKLİ:
İhale bedelinin %40’ı ile ihale bedeli üzerinden
hesaplanan ihale karar damga vergisi, sözleşme damga vergisi, kesin teminat ve
ihaleden kaynaklanan diğer masraflar peşin, kalan ihale bedeli 6 eşit taksitle
ödenecektir.
DİĞER HUSUSLAR:
İhaleyi yapıp yapmamakta tamamen Meram Belediye
Encümeni yetkilidir. Şartnamede ve ilan metninde belirtilmeyen hususlarda 2886
Sayılı Devlet İhale Kanunu hükümleri uygulanır.
İlan olunur.
3429/1-1
Kırklareli
Belediye Başkanlığından:
İdarenin:
Adresi : Kırklareli Belediye Başkanlığı Karacaibrahim Mahallesi Mustafa Kemal Bulvarı No: 3
MERKEZ/KIRKLARELİ
Telefon ve faks numarası : 0 288 2141045 -
0 288 2141200
Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@kirklareli.bel.tr
1 - İHALENİN KONUSU ve İŞİN ADI:
Mülkiyeti Belediyemize ait Kırklareli Merkez Camikebir Mahallesi Kofçaz Asfaltı Mevkii 882 Ada 85
Parselde imar planına göre ilk dört katın ticaret alanı, diğer dört katın ise
konut alanı içerisinde yer aldığı 4.252 m2 Ticari Alan Niteliğindeki
taşınmaz satılacaktır.
İşin Adı : Kırklareli Merkez 882 Ada 85 Parseldeki
Taşınmaz Satışı.
2 - İHALENİN YAPILIŞ ŞEKLİ:
İhale konusu iş, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 36.
maddesi gereğince kapalı teklif usulünce ihale edilecektir.
3 - İHALE ŞARTNAMESİNİN TEMİNİ VE BEDELİ:
İstekliler ihaleye ilişkin bilgileri Kırklareli
Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Servisinden görebilir
veya İhaleye iştirak edecek gerçek ve tüzel kişiler ihale şartnamesini 200,00-TL
karşılığında satın alabilir.
4 - MUHAMMEN BEDEL, GEÇİCİ TEMİNAT MİKTARI: İhaleye
çıkarılacak taşınmazın muhammen bedeli 8.850.000,00 TL.(sekizmilyonsekizyüzellibintürklirası)
olup, geçici teminatı 265.500,00-TL.’dir. (ikiyüzaltmışbeşbinbeşyüztürklirası)
5 - İHALENİN SAATİ, YERİ ve EVRAKLARIN TESLİM SÜRESİ:
İhale 30/04/2018 Pazartesi
günü saat 15.00’de Belediyemiz Meclis Salonunda yapılacaktır. (İhale Komisyonu
Kırklareli Belediye Encümenidir.)
İhaleye girecekler gerekli evrakları ihale günü en geç
saat 14.30’a kadar Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğü İdari ve Mali İşler
Servisine teslim etmeleri gerekmektedir.
6 - İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI:
Teklifler aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecek şekilde
hazırlanacaktır.
A) İÇ ZARF
İç zarf aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecektir.
a) Teklif Mektubu,(Örneği şartname ekinde verilecektir)
b) İhaleye iştirak eden özel ve tüzel kişiler, teklif
sahibi (kendisi) veya kanuni vekili tarafından imzalanacak ve bu teklifte
şartname ve eklerini aynen kabul edildiğini belirtecektir. Teklifler hem
rakamla hem yazıyla açık olarak yazılacaktır. Bunlardan herhangi birine uygun
olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunan teklifler reddedilir
ve hiç ihaleye girmemiş sayılır.
B) İÇ ZARFIN KAPATILMASI
Bu teklif bir zarfa kapatıldıktan sonra, zarfın üzerine
isteklinin adı, soyadı ve tebligata esas olan açık adresi yazılır. Zarfın
yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır veya mühürlenir.
C) DIŞ ZARF
Dış zarf aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecektir.
a- Teklif mektubunu içeren İç zarf
b- Şartname bedeli olan 200,00 TL’nin ödendiğine dair
makbuz
c- 2886 sayılı Kanunun 6/2. maddesine istinaden ihaleye
katılmama cezası almadığına dair yazılı taahhütname( şartname eklerinde örneği
mevcut)
d- Yer görme Belgesi(şartname ekinde mevcut)
e- Nüfus cüzdan fotokopisi. (gerçek kişiler için)
f- İkametgah belgesi.(gerçek kişiler için)
g- Belediye veznesine yatırdıkları geçici teminat
makbuzu veya banka geçici teminat mektubu (2886 S.K. 27 Maddesi gereği geçici,
süresiz, limit içi olmalı ve banka teyit yazısı ile ibraz edilmesi
gerekmektedir.)
h- Kırklareli Belediyesi İdari ve Mali İşler
Servisi’nden alacakları borcu yoktur yazısı.(ihale ilk ilan tarihinden sonra
alınmış)
ı- İsteklilerin Banka Hesap IBAN Numarası. (Geçici
teminat iadesi için)
j- Taşınmaza ait satış şartnamesinin, her sayfası ayrı
ayrı ihaleye girecek olan istekli tarafından imzalanması.
k- Özel kişiler adına vekaleten ihaleye gireceklerden
noter tasdikli vekaletname ile imza beyannamesi
l- Tüzel kişiler için: 2018 yılı içerisinde alınmış oda
sicil kaydı, teklifte bulunacak kişilerin noterden tasdikli yetki belgesi ve
imza sirküleri. Tüzel kişiler adına vekaleten ihaleye
gireceklerden noter tasdikli vekaletname ile imza beyannamesi.
D) DIŞ ZARFIN KAPATILMASI
Yukarıda belirtilen belgeler ve iç zarf bir zarfa
konarak kapatılacaktır. Bu zarfın üzerine isteklinin adı-soyadı ve açık adresi
ve teklifi ne ile ilgili olduğu yazılarak kapatılacaktır. İç zarfta olduğu gibi
dış zarfında yapıştırılan yerinin mühür mumu veya imza ile işaretlenmesi
ihtilafa yol açmaması bakımından gereklidir.
2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 29. maddesi
gereğince İhale Komisyonu İhaleyi yapıp yapmamakta serbesttir İhaleye iştirak
edeceklere duyurulur.
2968/1-1
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2018/138582
1- İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0
(222) 224 00 00 (4435-4436) - 225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği, türü ve miktarı : 6
adet bolster (döküm malzeme), teknik şartname ve
resme göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 02.05.2018 - Saat 14.00
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığına 02.05.2018 günü saat 14.00’e
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten
100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
3178/1-1
2 ADET TAM KONTROLLÜ İNTRAAORTİK BALON POMPASI KONSOLU SATIN
ALINACAKTIR
Ege Üniversitesi
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
Cihazın alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü maddesi (f)
bendi geçici 4 üncü maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı Kararname eki
esaslarının 20 nci maddesi (f) bendi uyarınca
Pazarlık usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler
aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt No : 2018/175049
1 - İdarenin:
a) Adı : Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinatörlüğü
b) Adres : Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinatörlüğü Bornova/İZMİR
c) Telefon : 232 311 4268 - 2009
ç) Belgegeçer : 232 311 4322
d) E- posta : bapege@gmail.com.tr
2 - İhale Konusu malın:
a) Adı : 2 ADET TAM KONTROLLÜ İNTRAAORTİK BALON POMPASI
KONSOLU ALIMI
b) Niteliği, Türü ve Miktarı : Büro ve İşyeri Makine Teçhizat Alımları -
Tıbbi Cihaz Alımları-2 Adet
c) Teslim Yeri : Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Cerrahi Tıp
Bilimleri Bölümü Kalp ve Damar Cerrahisi Anabilim Dalı Başkanlığı Bornova/İZMİR
d) Teslim Tarihi : 60 (Altmış) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer :
Ege Üniversite Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı İhale Salonu
b) Tarihi ve Saati : 26.04.2018 Perşembe günü -saat 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile
yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası
veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan hallerde
ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı
bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi
veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre
tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi,
bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu
bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici
teminat,
4.1.5. Vekaleten ihaleye katılma halinde,
vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile
vekilin noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu işe ait
şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.7. İhale konusu alımın/işin tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İhaleye katılacak istekli firmaların teknik şartnameye
uygunluk cevabı belgesini ihale teklif dosyasına koymaları zorunludur. Teknik
şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap
verilecektir. Bu cevaplar “…..marka… model…cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi “
başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili
kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin
hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname
maddesi işaretlenmiş olacaktır.
4.3.2. Teklif edilen ürün veya parça T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz
Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) İthalatçı, üretici, imalatçı veya bayii olarak
kayıtlı ve T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. İstekli firmalar
söz konusu belgeleri, onaylı ürün barkod numarasıyla birlikte teklif dosyasında
belgelemelidir.
5 - Bu ihalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif, teklif edilen
fiyatların (pazarlık sonucu oluşan) en düşük olanıdır.
6 - Yerli malı teklif eden yerli istekliler lehine fiyat avantajı
uygulanması:
6.1. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir. Yabancı
istekliler ile ortak girişim yapan yerli istekliler bu ihaleye katılamaz. Yerli
malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat
avantajı uygulanacaktır. İhaleye katılan gerçek kişilerin yerli istekli
oldukları teklif mektubunda yer alan T.C. Kimlik numarasından anlaşılır. Tüzel
kişilerin yerli istekli oldukları ise teklifleri kapsamında sunulan belgeler
üzerinden değerlendirilir. Yerli malı teklif eden yerli isteklilerin fiyat
avantajından yararlanabilmesi için teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesini
sunması zorunludur.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1.1. İhale dokümanı Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü adresinde görülebilir ve 100,00 TR karşılığı
aynı adresten satın alınabilir.
7.1.2.İhaleye teklif verecek olan firmaların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ege Üniversite
Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü postayla da gönderilebilir.
9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere
kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden
itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
11 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
13 - Söz konusu ihale 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi
olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı Kararname
eki esaslarının 20 nci maddesi (f) bendi uyarınca
Pazarlık usulü ile ihale edilecektir.
3362/1-1
ELDE TAŞINABİLİR RENKLİ DOOPLER ULTRASONOGRAFİ CİHAZI SATIN
ALINACAKTIR
Ege Üniversitesi
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
Cihazın alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü maddesi (f)
bendi geçici 4 üncü maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı Kararname eki
esaslarının 20 nci maddesi (f) bendi uyarınca Pazarlık
usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır.
İhale Kayıt No : 2018/173872
1 - İdarenin:
a) Adı : Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinatörlüğü
b) Adres : Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinatörlüğü Bornova/İZMİR
c) Telefon : 232 311 35 34/20 09
ç) Belgegeçer : 232 311 4322
d) E- posta : bapege@gmail.com.tr
2 - İhale Konusu malın:
a) Adı : ELDE TAŞINABİLİR RENKLİ DOOPLER ULTRASONOGRAFİ
CİHAZI ALIMI
b) Niteliği, Türü ve Miktarı : Büro ve İşyeri Makine Teçhizat Alımları -
Tıbbi Cihaz Alımları 1 Adet
c) Teslim Yeri : Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Cerrahi Tıp
Bilimleri Anesteziyoloji ve Reanimasyon Anabilim Dalı
Başkanlığı Bornova/İZMİR
d) Teslim Tarihi : 60 (Altmış) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Ege Üniversite Rektörlüğü İdari ve Mali İşler
Daire Başkanlığı İhale Salonu
b) Tarihi ve Saati : 26/04/2018 Perşembe
günü - saat 10:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile
yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası
veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan hallerde
ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı
bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi
veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre
tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi,
bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu
bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici
teminat,
4.1.5. Vekaleten ihaleye katılma halinde,
vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile
vekilin noter tasdikli imza beyannamesi.
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu işe ait
şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.7. İhale konusu alımın/işin tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İhaleye katılacak istekli firmaların teknik şartnameye
uygunluk cevabı belgesini ihale teklif dosyasına koymaları zorunludur. Teknik
şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap
verilecektir. Bu cevaplar “…..marka… model…cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi “
başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili
kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik şartnamede istenilen özelliklerin
hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname
maddesi işaretlenmiş olacaktır.
4.3.2. Teklif edilen ürün veya parça T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz
Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) İthalatçı, üretici, imalatçı veya bayii olarak
kayıtlı ve T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. İstekli firmalar
söz konusu belgeleri, onaylı ürün barkod numarasıyla birlikte teklif dosyasında
belgelemelidir.
4.3.3. İhaleye teklif veren istekli firmaların ve ya teklif edilen
cihazın uluslararası geçerliliği olan kalite kurumundan alınmış (ISO, FDA, TÜV,
DIN vb.) standartlara veya normlara uygunluk belgesini teklif dosyasında
sunmalıdır.
5 - Bu ihalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif, teklif edilen
fiyatların (pazarlık sonucu oluşan) en düşük olanıdır.
6 - Yerli malı teklif eden yerli istekliler lehine fiyat avantajı
uygulanması:
6.1. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir. Yabancı
istekliler ile ortak girişim yapan yerli istekliler bu ihaleye katılamaz. Yerli
malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat
avantajı uygulanacaktır. İhaleye katılan gerçek kişilerin yerli istekli
oldukları teklif mektubunda yer alan T.C. Kimlik numarasından anlaşılır. Tüzel
kişilerin yerli istekli oldukları ise teklifleri kapsamında sunulan belgeler
üzerinden değerlendirilir. Yerli malı teklif eden yerli isteklilerin fiyat
avantajından yararlanabilmesi için teklif ettiği mala ilişkin yerli malı
belgesini sunması zorunludur.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1.1. İhale dokümanı Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinatörlüğü adresinde görülebilir ve 100,00 TR karşılığı aynı
adresten satın alınabilir.
7.1.2. İhaleye teklif verecek olan firmaların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ege Üniversite
Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü postayla da gönderilebilir.
9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere
kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden
itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
11 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
13 - Söz konusu ihale 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi
olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı Kararname
eki esaslarının 20 nci maddesi (f) bendi uyarınca
Pazarlık usulü ile ihale edilecektir.
3363/1-1
ARSA KARŞILIĞI İNŞAAT İHALESİ YAPILACAKTIR
Gaziantep
Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğünden:
ARSA KARŞILIĞI İNŞAATIN YAPILACAĞI TAŞINMAZ (Tablo: 1)
İLİ |
İLÇESİ |
MAHALLESİ |
ADA |
PARSEL |
YÜZÖLÇÜMÜ |
CİNSİ |
İMAR
DURUMU |
UYGULANACAK
OLAN PROJE VE BEDELİ |
Gazizantep |
Şahinbey |
Fidanlık |
204 |
160 |
5.482,13 |
Arsa |
Ortaokul
Alanı |
GÜNEYKENT ORTAOKULU
(YIK-YAP) MEB 2014.24.Lİ (+1K) PROJE BEDELİ (Okul Binası
Çevre Düzenleme ve KDV Dahil) 8.366.461,49 TL |
İNŞAAT KARŞILIĞI VERİLECEK OLAN TAŞINMAZLAR (Tablo: 2)
İLİ |
İLÇESİ |
MAHALLESİ |
ADA |
PARSEL |
YÜZÖLÇÜMÜ (m2) |
HAZİNE YÜZÖLÇÜMÜ
(m2) |
CİNSİ |
İMAR
DURUMU |
TAŞINMAZ
RAYİÇ DEĞERİ (TL) |
Gaziantep |
Şehitkamil |
Şehirgösteren |
2425 |
19 |
696,59 |
696,59 |
Arsa |
Konut
Yapı Adası |
878.852,77 |
Gaziantep |
Şehitkamil |
Yıgınlı |
174 |
1 |
18.858,80 |
18.858,80 |
Arsa |
Sosyal
ve Kültürel Tes. Alanı |
1.320.116,00 |
Gaziantep |
Şehitkamil |
Yıgınlı |
174 |
4 |
2.606,96 |
2.606,96 |
Arsa |
Ticaret
Alanı |
312.835,20 |
Gaziantep |
Şahinbey |
Çimenli |
139 |
36 |
11.668,00 |
11.668,00 |
Ham
Toprak |
İmarsız |
350.973,44 |
Gaziantep |
Şahinbey |
Çimenli |
139 |
29 |
8.502,00 |
8.502,00 |
Ham
Toprak |
İmarsız |
341.015,22 |
Gaziantep |
Şahinbey |
Kavşak |
101 |
58 |
2.625,00 |
2.625,00 |
Tarla |
İmarsız |
91.875,00 |
Gaziantep |
Şehitkamil |
İbrahimli |
5604 |
11 |
5.001,46 |
2.416,63 |
Arsa |
Konut
Alanı |
2.899.956,00 |
Gaziantep |
Şehitkamil |
İbrahimli |
5607 |
6 |
5.714,33 |
1.630,16 |
Arsa |
Konut
Alanı |
2.037.700,00 |
Gaziantep |
Şahinbey |
Hacıköy |
116 |
6 |
8.700,00 |
8.700,00 |
Ham
Toprak |
İmarsız |
108.750,00 |
Gaziantep |
Şahinbey |
Ozanlı |
101 |
95 |
3.956,08 |
3.956,08 |
Ham
Torak |
İmarsız |
79.121,60 |
1 - Arsa karşılığı inşaat ihalesi 2886 sayılı Devlet
İhale Kanunu, Hazine Taşınmazlarının İdaresi Hakkında Yönetmelik ve 298 sayılı
Milli Emlak Genel Tebliği hükümlerine göre 08/05/2018
tarihinde saat 14:00 Gaziantep Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğü İhale
Salonunda toplanacak Komisyon marifetiyle PAZARLIK USULÜ ile yapılacaktır.
2 - Tablo 2 de belirtilen taşınmazların tahmini bedeli
olan toplam 8.421.195,23 TL üzerine artırım yapılmak suretiyle teklif alınacak,
ihale sonucu oluşan bedel ile 8.366.461,49 TL inşaat maliyeti arasında Hazine
lehine oluşan fark bedel Hazineye nakden ve peşin olarak ödenmesini (veya İdari
Şartnamedeki usulle) müteakip sözleşme düzenlenecektir.
3 - Projenin uygulama süresi sözleşme tarihinden
itibaren 360 (üçyüzaltmış) gündür.
4 - Devredilecek Hazine taşınmazlarının devir işlemleri,
okul binalarının yapım işlerinin tamamlanmasını müteakip geçici kabullerin
yapılmasından sonra gerçekleştirilecektir. Ancak Hazine taşınmazlarının tapu
devrinin geçici kabulden önce yapılmasının talep edilmesi halinde, şartnamedeki
hükümler uyarınca yükleniciye devri yapılabilecektir.
5 - Geçici teminat bedeli 1.263,180,00 TL dir. (birmilyonikiyüzaltmışüçbinyüzsekzen.
TL)
6 - İhale dokümanı bedeli 500,00 TL (beşyüz TL)
7 - İhale 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi
değildir.
8 - Posta ile yapılacak müracaatlarda teklifin 2886
Devlet İhale Kanunun 37. maddesine uygun hazırlanması ve ihale saatinden önce
komisyona ulaşması şarttır.
İHALEYE KATILACAK İSTEKLİLERDEN İSTENİLEN BELGELER
a) İhale konusu işe ilişkin idari şartnamede belirtilen
ekonomik ve mali yeterlilik ile mesleki ve teknik yeterliliğin belirlenmesine
ilişkin istenen belgeleri,
b) Geçici teminat olan 1.263.180,00 TL nin nakden veya Teminat Mektubu ile verilebileceği, nakit
yatırılması halinde İlimiz Muhasebe Müdürlüğüne, Teminat Mektubu olarak
verilmesi halinde 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre düzenlenmiş ve ilgili
banka şubesince verilen teminat mektupları toplamı ile aynı şubenin
limitlerinin de gösterildiği süresiz teminat mektubunu, (Banka Teminat
Mektubunun verilmesi halinde "Teminat Mektubunun Geçici, Süresiz, Limit
içi olması" ve Teyit yazısı'nın da ibrazı
gerekir.),
c) Yasal yerleşim yerini gösterir belgeyi,
d) Tebligat için Türkiye’de adres beyanı,
e) İhale dokümanı bedeli olan 500,00 TL nin Muhasebe Müdürlüğüne yatırıldığına ilişkin alındı
belgesi,
f) Gerçek kişilerin TC kimlik numarasını bildirmeleri
ve nüfus cüzdanı suretini vermeleri (Aslı ihale sırasında ibraz edilecektir),
Tüzel Kişilerin Vergi Kimlik numaralarını bildirmeleri, Özel Hukuk Tüzel
Kişilerin idare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı
bulunduğu Ticaret veya Sanayi Odasından yahut benzeri mesleki kuruluştan
ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile tüzel kişilik
adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği
temsile yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş imza sirkülerini
veya vekaletnameyi kamu tüzel kişilerin ise tüzel
kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel
kişiliği temsile yetkili olduğunu belirtir belgeyi,
En geç ihale saatinde Komisyona ibraz etmeleri
zorunludur.
* Postada meydana gelebilecek gecikmelerden dolayı
idare veya komisyon herhangi bir sorumluluk kabul etmez.
* İhale komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
* İhale ilanı www.milliemlak.gov.tr ve
www.gaziantepdefterdarligi.gov.tr adreslerinden görülebilir.
İlan olunur.
2985/1-1
ARSA KARŞILIĞI İNŞAAT İHALESİ YAPILACAKTIR
Van
Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğünden:
1- ARSA KARŞILIĞI İNŞAATIN YAPILACAĞI TAŞINMAZLAR ( Tablo:
1/1) |
||||||||||||
İli |
İlçesi |
Mahallesi |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü |
Cinsi |
İmar Durumu |
Uygulanacak Olan
Proje ve Bedeli (TL) |
Proje Bedeli İle
Hazine Taşınmazları Arasındaki Fark (TL) |
Geçici Teminat (TL) |
İhale Tarihi ve Saati |
|
Van |
Erciş |
Kışla |
1 15 |
296 6-7-8-9 |
3807,00 |
Arsa |
Eğitim Tesis
Alanı |
VAN-10370R PROJE
NUMARALI 8 DERSLİK KIŞLA İLKOKULU PROJE BEDELİ (Çevre Düzenlemesi + KDV Dahil) 2.203.809,30.-TL |
57404,11 * |
2.676.021,26 |
24/05/2018 saat: 09:00 |
|
Van |
Tuşba |
Tebrizkapı |
2848 |
1 |
6.821,00 |
Arsa |
Eğitim Tesis
Alanı |
ÖZELKÇ2400/MR
PROJE NUMARALI 24 DERSLİK KALEARDI ORTAOKULU PROJE BEDELİ (Çevre Düzenlemesi
+ KDV Dahil) 4.451.122,37.-TL |
||||
Van |
İpekyolu |
Yukarı
Norşin |
174 |
79 |
19.370,00 |
Arsa |
Eğitim Tesis
Alanı |
ÖZELKÇ3200/MR
PROJE NUMARALI 32 DERSLİK ATATÜRK ANADOLU LİSESİ BAHÇESİ ORTAOKULU PROJE
BEDELİ (Çevre Düzenlemesi + KDV Dahil)
5.563.902,96.-TL |
||||
Van |
Tuşba |
Polatoğlu |
1299 |
3 |
17.660,20 |
Tarla |
Eğitim Tesis
Alanı |
ÖZELKÇ3200/MR
PROJE NUMARALI 32 DERSLİK HACI ÖMER SABANCI İLKOKULU PROJE BEDELİ (Çevre
Düzenlemesi + KDV Dahil) 5.563.902,96.-TL |
||||
TOPLAM PROJE BEDELİ |
17.782.737,59.- TL |
|||||||||||
İNŞAAT
KARŞILIĞI VERİLECEK OLAN TAŞINMAZLAR (Tablo: 1/2) |
|
|||||||||||
İli |
İlçesi |
Mahallesi |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü |
Cinsi |
İmar Durumu |
Taşınmaz Rayiç
Değeri |
||||
Siirt |
Merkez |
Evren |
236 |
43 |
7.683,18 |
Tarla |
İmarsız |
768.318,00 |
||||
Siirt |
Merkez |
Evren |
236 |
21 |
164.187,86 |
Tarla |
İmarsız |
16.418.786,00 |
||||
Siirt |
Merkez |
Ulus |
188 |
233 |
65.303,77 |
Tarla |
İmarsız |
653.037,70 |
||||
TOPLAM |
17.840.141,70.-TL |
|||||||||||
2 - ARSA KARŞILIĞI İNŞAATIN YAPILACAĞI TAŞINMAZ ( Tablo : 2/1) |
|||||||||||||||||
İli |
İlçesi |
Mahallesi |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü |
Cinsi |
İmar Durumu |
Uygulanacak Olan
Proje ve Bedeli |
Proje Bedeli İle
Hazine Taşınmazları Arasındaki Fark (TL) |
Geçici Teminat (TL) |
İhale Tarihi ve Saati |
||||||
Van |
Edremit |
Fırat |
1072 |
9 |
24964,70 |
Tarla |
Eğitim Tesis
Alanı |
ÖZELKÇ1600/MR
PROJE NUMARALI 16 DERSLİK KİNYAS KARTAL İLKOKULU/ORTAOKULU PROJE BEDELİ
(Çevre Düzenlemesi + KDV Dahil) 3.008.629,01.-TL |
205541,8 * |
2.818.964,90 |
24/05/2018 saat: 13:00 |
||||||
Van |
Edremit |
Fırat |
1222 |
26 |
7.547,88 |
Arsa |
Eğitim Tesis
Alanı |
ÖZELKÇ2400/MR
PROJE NUMARALI 24 DERSLİK VALİ TAHİR PAŞA İLKOKULU/ORTAOKULU PROJE BEDELİ
(Çevre Düzenlemesi + KDV Dahil) 4.451.122,27.-TL |
|||||||||
Van |
İpekyolu |
Aşağı Norşin |
2737 |
7 |
6071,50 |
Kargir Ortaokul |
Eğitim Tesis
Alanı |
ÖZELKÇ3200/MR
PROJE NUMARALI 32 DERSLİK VANKULU İLKOKULU PROJE BEDELİ (Çevre Düzenlemesi +
KDV Dahil) 5.563.902,96.-TL |
|||||||||
Van |
Edremit |
Pembecimirza |
1032 |
1 |
7.000,00 |
Bahçeli Kargir Üç Bina |
Eğitim Tesis
Alanı |
ÖZELKÇ3200/MR
PROJE NUMARALI 32 DERSLİK HACI BEKİR İLKOKULU PROJE BEDELİ (Çevre Düzenlemesi
+ KDV Dahil) 5.563.902,96.-TL |
|||||||||
TOPLAM PROJE
BEDELİ: |
18.587.557,30.-TL |
||||||||||||||||
İNŞAAT KARŞILIĞI VERİLECEK OLAN TAŞINMAZ (Tablo: 2/2
) |
|||||||||||||||||
İli |
İlçesi |
Mahallesi |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü |
Cinsi |
İmar Durumu |
Taşınmaz Rayiç
Değeri |
|||||||||
Siirt |
Merkez |
Ulus |
155 |
13 |
452.464,70 |
Tarla |
İmarsız |
18.098.588,00 |
|||||||||
Siirt |
Merkez |
Ulus |
188 |
237 |
69.451,11 |
Tarla |
İmarsız |
694.511,10 |
|||||||||
TOPLAM |
18.793.099,10-TL |
||||||||||||||||
3 - ARSA KARŞILIĞI İNŞAATIN YAPILACAĞI TAŞINMAZ ( Tablo:
3/1 ) |
|||||||||||||
İli |
İlçesi |
Mahallesi |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü |
Cinsi |
İmar Durumu |
Uygulanacak Olan
Proje ve Bedeli |
Proje Bedeli İle
Hazine Taşınmazları Arasındaki Fark (TL) |
Geçici Teminat
(TL) |
İhale Tarihi ve
Saati |
||
Van |
Edremit |
Eminpaşa |
1834 |
2 |
8.866,74 |
Arsa |
Eğitim Tesis
Alanı |
ÖZELKÇ2400/MR
PROJE NUMARALI 24 DERSLİK SALİH YILDIZ ORTAOKULU PROJE BEDELİ (Çevre
Düzenlemesi + KDV Dahil) 4.451.122,37.-TL |
151779,58 * |
690.435,30 |
24/05/2018 saat: 15:00 |
||
TOPLAM PROJE
BEDELİ: |
4.451.122,37.-TL |
||||||||||||
İNŞAAT KARŞILIĞI VERİLECEK OLAN TAŞINMAZ (Tablo: 3/2
) |
|||||||||||||
İli |
İlçesi |
Mahallesi |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü |
Cinsi |
İmar Durumu |
Taşınmaz Rayiç
Değeri |
|||||
Siirt |
Merkez |
Ulus |
151 |
69 |
27530,82 |
Tarla |
İMARSIZ |
275.308,20 |
|||||
Siirt |
Merkez |
Ulus |
158 |
71 |
200204,99 |
Tarla |
İMARSIZ |
2.002.049,90 |
|||||
Siirt |
Merkez |
Ulus |
151 |
67 |
38955,20 |
Tarla |
İMARSIZ |
1.558.208,00 |
|||||
Siirt |
Merkez |
Ulus |
188 |
237 |
17946,27 |
Tarla |
İMARSIZ |
269.194,05 |
|||||
Siirt |
Merkez |
Ulus |
289 |
1 |
136221,70 |
Tarla |
İMARSIZ |
498.141,80 |
|||||
TOPLAM |
4.602.901,95.-TL |
||||||||||||
1 - Yukarıda belirtilen arsa
karşılığı inşaat ihaleleri 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 51/g maddesi,
Hazine Taşınmazlarının İdaresi Hakkında Yönetmelik ve 298 sıra sayılı Milli
Emlak Genel Tebliği hükümlerine göre hizalarında belirtilen gün ve saat Van
Defterdarlığı Milli Emlak Müdürlüğünde (5. kat Milli Emlak Müdürü odası)
toplanacak komisyon marifetiyle PAZARLIK USULÜ ile yapılacaktır.
2 - Tablo 1/1, 2/1 ve 3/1 de belirtilen taşınmazlar
üzerine mevcut projesine göre yapımı planlanan Okul binaları (Çevre Düzenlemesi
+ KDV dahil) Milli Eğitim Bakanlığının yukarıda
Uygulanacak olan Proje Bedeli kısmında belirtilen OKUL inşaatları ve çevre
düzenlemelerine Tablo1/1 e karşılık Tablo 1/2, Tablo 2/1 e karşılık Tablo 2/2
ve Tablo 3/1 e karşılık Tablo 3/2 de belirtilen Hazine taşınmazları verilerek,
karşılarında yazılı olan proje bedeli ile Hazine taşınmazları arasındaki Hazine
lehine oluşan farkın(*) arttırılması suretiyle teklif alınacak ve sözleşme
düzenlenmeden önce Hazineye nakden ve peşin olarak ödenecektir.
3 - Her bir okul yapımı için belirlenen taşınmazların
zemin etütleri, uygulama projeleri ve inşaat ruhsatlarının alınması yüklenici
firma tarafından yapılacaktır.
4 - Projelerin uygulama süresi sözleşme tarihinden
İtibaren 600 (altıyüz) gündür,
5 - Her bir yüklenicinin, yer tesliminden itibaren 120
(yüz yirmi) gün içerisinde; zemin etüdünü yaptırması, tip projesi, teknik
şartnamesi ve mahal listesi dikkate alınarak, okul inşaatı uygulama projelerini
(mimari, statik, elektrik, mekanik, çevre tanzim) zemine uygun olarak
hazırlaması ve bu süre içerisinde inşaat ruhsatını alması zorunludur.
6 - Arsa karşılığı okul inşaatları yapılacak olan her bir
ihale için doküman bedeli 500,00 TL (Beşyüz) dir.
7 - İhale 4734 Sayılı Kamu ihale Kanununa tabi
değildir.
8 - Posta ile yapılacak müracaatlarda teklifin 2886
Sayılı Devlet İhale Kanununun 37. maddesine uygun hazırlanması ve ihale
saatinden önce komisyona ulaşması şarttır.
İHALEYE KATILACAK İSTEKLİLERDEN İ5TENİLEN BELGELER
a) İhale konusu işe ilişkin şartnamede belirtilen
ekonomik ve mali yeterlilik ile mesleki ve teknik yeterliliğin belirlenmesine
ilişkin istenen belgeleri,
b) Taşınmazların karşılarında
belirtilen geçici teminat bedellerinin nakden veya Teminat Mektubu ile
verilebileceği, nakit yatırılması halinde Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğüne
yatırılması, Teminat Mektubu olarak verilmesi halinde ise 2886 sayılı Devlet
İhale Kanununa göre düzenlenmiş ve ilgili banka şubesince verilen teminat
mektupları toplamı ile aynı şubenin limitlerinin de gösterildiği süresiz
teminat mektubunu,
c) Yasal yerleşim yerini gösterir belgeyi,
d) Tebligat için Türkiye’de adres beyanı,
e) Her bir ihale için ihale dokümanı bedeli olan 500,00
TL’nin Muhasebe Müdürlüğüne yatırıldığına ilişkin alındı belgesi,
f) Gerçek kişilerin TC kimlik numarasını bildirmeleri
ve nüfus cüzdanı suretini vermeleri (Aslı ihale sırasında İbraz edilecektir.)
Tüzel Kişilerin Vergi kimlik numaralarını bildirmeleri, özel Hukuk Tüzel
Kişilerin idare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı
bulunduğu Ticaret veya Sanayi Odasından yahut benzeri mesleki kuruluştan
İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile tüzel kişilik
adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği
temsile yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş İmza sirkülerini
veya vekaletnameyi, kamu tüzel kişilerin İse tüzel
kişilik adına İhaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel
kişiliği temsile yetkili olduğunu belirtir belgeyi, en geç İhale saatinde
Komisyona ibraz etmeleri zorunludur.
g) Postada meydana gelebilecek gecikmelerden dolayı
İdare veya komisyon herhangi bir sorumluluk kabul etmez.
ğ) İhale komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
• İhale ilanı www.mllliemlak.gov.tr, www.van.gov.tr
veya www.vandefterdarligi.gov.tr adreslerinden görülebilir.
İlan olunur.
3419/1-1