Tarım İşletmeleri Genel
Müdürlüğünden:
Enerji ve Tabii Kaynaklar
Bakanlığı Petrol İşleri Genel Müdürlüğünden:
Aksaray Cumhuriyet
Başsavcılığı İlamat ve İnfaz Bürosundan:
Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
İçişleri Bakanlığı Mahalli
İdareler Genel Müdürlüğünden:
İçişleri Bakanlığı İdari ve
Mali İşler Dairesi Başkanlığından:
Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
İstanbul Kültür Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Ankara Sosyal Bilimler
Üniversitesi Rektörlüğünden:
İstanbul Ayvansaray
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Ağrı İbrahim Çeçen
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Kültür ve Turizm
Bakanlığından:
Türkiye Garanti Bankası Anonim
Şirketinden:
GSD Yatırım Bankası Anonim
Şirketinden:
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TAŞRA TEŞKİLATINDA
ÇALIŞTIRILACAK 399 SAYILI KANUN HÜKMÜNDE KARARNAMEYE TABİ SÖZLEŞMELİ TEKNİK
PERSONEL GİRİŞ SINAVI DUYURUSU
I - SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER:
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Taşra Teşkilatında
İstihdam Edilecek Ziraat Mühendisi, Veteriner Hekim, Tekniker ve Teknisyen
Pozisyonlarına Ait Sınav ve Atama Yönetmeliği hükümlerine uyarınca 399 sayılı
Kanun Hükmünde Kararname kapsamında çalıştırılmak üzere aşağıdaki pozisyonlara
yazılı ve sözlü sınav neticesinde açıktan atama yapılacaktır.
Sıra No |
Pozisyon |
Adet |
1 |
Ziraat Mühendisi (Tarla Bitkileri) |
27 |
2 |
Ziraat Mühendisi (Bitki Koruma) |
4 |
3 |
Ziraat Mühendisi (Bahçe Bitkileri) |
1 |
4 |
Ziraat Mühendisi (Tarım Makineleri) |
13 |
5 |
Ziraat Mühendisi (Tarımsal yapılar ve
Sulama) |
14 |
6 |
Ziraat Mühendisi (Zootekni) |
17 |
7 |
Veteriner Hekim |
35 |
8 |
Tekniker (İnşaat) |
2 |
9 |
Tekniker (Radyoloji) |
2 |
10 |
Teknisyen (Elektrik) |
16 |
11 |
Veteriner Sağlık Teknisyeni |
19 |
TOPLAM |
150 |
II - SINAVA BAŞVURU ŞARTLARI:
Giriş Sınavına katılma katılmak isteyenlerin aşağıdaki
şartları taşımaları gerekir;
a) 399 sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 7 inci
maddesinde belirtilen genel şartları taşımak,
b) Fakültelerin/Yüksekokulların/Meslek
Liselerinin veya denkliği Yükseköğretim Kurulunca onaylanmış, yurtiçi
veya yurtdışındaki yükseköğretim kurumlarının pozisyonu belirtilen
bölümlerinden mezun olmak,
c) Son başvuru tarihi itibarıyla 2016 Kamu Personeli
Seçme Sınavından KPSSP3 (lisans mezunları için), KPSSP93 (önlisans
mezunları için) ya da KPSSP94 (ortaöğretim mezunları için) puan türünden en az
yetmiş(70) puan ve üzeri almış olmak,
III - SINAV YERİ VE TARİHİ:
1) Giriş sınavının yazılı bölümü, 28/04/2018
Cumartesi günü saat 10.00’da Ankara Üniversitesi Sınav Yönetim Merkezi (ASYM)
tarafından Ankara’da tek oturumda yapılacaktır. Sınav, çoktan seçmeli 80
sorudan oluşmakta ve sınav süresi 100 dakikadır.
2) Giriş sınavının yazılı bölümüne katılmaya hak
kazanan adaylar, ilanda belirtilen mezun olunan programa göre KPSSP3, KPSSP93
ya da KPSSP94 puan türünden en yüksek puanı alan adaydan başlamak ve atama
yapılması planlanan pozisyon sayısının 5 (BEŞ) katını geçmemek üzere sıralamaya
tabi tutularak belirlenir. Mezun olunan programa göre KPSSP3, KPSSP93 ya da
KPSSP94 puan türü itibariyle en son adayın aldığı puanla aynı puana sahip
adaylar da giriş sınavına çağrılır. Sıralamaya giren adaylar Genel Müdürlüğün
ilan panosundan ve internet sitesinden ilan edilir. Ayrıca sınava kabul edilen
adaylara elektronik ortamda bildirim yapılır.
3) Yazılı sınava girmeye hak kazanan adaylar, ASYM’nin aday.ankara.edu.tr adresi üzerinden sınav başvuru
işlemlerini yaparak kişi başı sınav ücreti olan 50 TL (Elli Türk Lirası) ASYM’ye sınav başvurusu esnasında kredi kartı ile
ödeyeceklerdir.
4) Adaylar sınava gelirken ASYM tarafından verilen
sınav giriş belgesi ve özel kimlik belgelerinden herhangi birini {T.C. Kimlik
No yazılı güncel fotoğraflı nüfus cüzdanı, Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı
(Yeni Kimlik), süresi geçerli pasaport, Mavi Kart/Pembe Kart veya Geçici Kimlik
Belgesi (Yeni kimlik çıkartmak için)} yanlarında bulunduracaklardır. Sınav
giriş belgesi yanında özel kimlik belgelerinden herhangi birisi olmayan veya
adayın tanınmasını zorlaştıracak kadar deforme olmuş veya resmi kimlik
özelliklerinden yoksun kimlik belgesine sahip (soğuk damga olmaması, mühür
olmaması vb.) adaylar ve sınav başlama saatini izleyen ilk 15 dakikadan sonra
gelen hiçbir aday sınava alınmayacaktır.
5) Sınav binalarına, siyah kurşun kalem, silgi,
kalemtıraş, şeffaf şişe içerisinde su, peçete (şeffaf ambalaj içerisinde veya
ambalajsız), özel kimlik belgesi ve sınav giriş belgesi dışında hiçbir eşya,
çanta, cüzdan, cep telefonu, hesap makinesi vb. elektronik aygıt
alınmayacaktır.
6) Adaylar, ASYM’nin
belirlediği sınav kurallarına uymakla yükümlü olacaklardır.
7) Yazılı sınavda başarılı olan adaylar Ankara’da sözlü
sınava tabi tutulacak olup, sözlü sınav tarihi, yeri ve saati TİGEM
(www.tigem.gov.tr) internet sayfasında ayrıca ilan edilecektir.
IV - SINAV BAŞVURUSU:
1) Başvurular, 19 Mart 2018 - 30 Mart 2018 tarihleri
arasında Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları ve Eğitim Daire
Başkanlığına elden veya posta (İadeli taahhütlü veya kargo) ile yapılacaktır.
Postayla başvuru durumunda, gerekli belgelerin en geç başvuru süresinin bitim
zamanı itibariyle, başvuru yerine ulaşması gerekmekte olup, başvuru süresinin
bitiminden sonra belgeleri, Başkanlığa ulaşacak başvurular dikkate
alınmayacaktır.
Başvuru sırasında istenilen belgeler:
- Diploma veya mezuniyet belgesinin onaylı (Noter ya da
okul tasdikli) örneği, (Eğitimine yurtdışında tamamlamış olanlar için diploma
denklik belgesinin örneği)
- KPSS puanını gösteren sonuç belgesinin bilgisayar
çıktısı,
- Bir adet vesikalık fotoğraf,
- Nüfus cüzdan fotokopisi,
- Sınava başvuracak adaylar arasında herhangi bir özür
durumuna sahip olan var ise sağlık kurulu raporu ile belgelendirilmesi,
- Başvuruda bulunacak adayların Genel Müdürlüğümüz
internet sitesinden alınacak olan iletişim ve e-posta bilgilerini içeren bilgi
formu.
V - SINAVIN ŞEKLİ VE KONULARI:
1) Yazılı sınav konuları;
A) Tüm Teknik Personel İçin Ortak Alan Soruları 15 SORU
a) TİGEM’in Ana Statüsü
b) 657 sayılı DMK
c) 399 sayılı KHK
d) TİGEM Organizasyon Şeması
e) İnkılap Tarihi
B) Mühendis Pozisyonu İçin Ortak Alan Soruları 20 SORU
a) Genel Bitkisel Üretim Faaliyetleri
b) Genel Hayvansal Üretim Faaliyetleri
c) Genel Tarımsal Mekanizasyon Faaliyetleri
d) Genel Tarımsal Yapılar ve Sulama Faaliyetleri
e) Tarım ve Çevre İlişkileri
C) Mühendis (Tarla-Bahçe-Bitki Koruma) Alan Soruları 45 SORU
a) Kuru ve sulu tarım koşullarında toprak işleme
faaliyeti
b) Hububat ve mısır yetiştiriciliğinde ekim faaliyeti
c) Yonca, korunga, fiğ ve buğdaygil
yem bitkilerinde ekim ve bakım faaliyeti
d) Hububat ve mısır yetiştiriciliğinde hastalık ve zararlılarla
mücadele
e) Hububat ve yem bitkilerinde (yonca, korunga, fiğ ve buğdaygil yem
bitkileri) tohumluk üretimi, tohumluk teknolojisi ve sertifikasyon işlemleri
f) Hububat ve yem bitkileri (yonca, korunga, fiğ ve buğdaygil yem bitkileri) tarımında bitki besleme faaliyeti
g) Hububat ve mısır tarımında hasat faaliyeti
h) Yem bitkilerinde (yonca, korunga, fiğ ve buğdaygil yem bitkileri) hasat işlemeleri
ı) Endüstri bitkileri (pamuk, ayçiçeği, soya)
yetiştirme ve hasat faaliyet.
D) Mühendis (Tarımsal Yapılar ve Sulama) Alan Soruları 45 SORU
a) Sulama İle İlgili Temel Konular
b) Sulama Sistemleri
c) Drenaj
d) Arazi Islahı ve Tesviye
e) Derin Kuyular
E) Mühendis (Tarımsal Mekanizasyon) Alan Soruları 45 SORU
a) Toprak İşleme Aletleri
b) Ekim Makinaları
c) Gübreleme Makinaları
d) Mücadele Makinaları
e) Çayır Mera Makinaları
f) Hayvancılık Makinaları
g) Hasat Harman Makinaları
h) Tesisler
F) Veteriner Hekim-Zootekni Ortak Alan Soruları 20 SORU
a) Mevzuata Tabi Zoonoz
Hastalıkları
b) Hayvan Yetiştirme
c) Hayvan Besleme
d) Türkiye Hayvancılığının Sorunları
G) Veteriner Hekim Alan Soruları 45 SORU
a) Bakteriyel ve Viral
Hastalıklar
b) Non Enfeksiyöz
İç Hastalıkları
c) Neonatal Buzağı Hastalıkları
d) Protozooloji ve Hermintoloji Hastalıkları
e) Doğum ve Jinekoloji
f) Besleme ve Beslenme Hastalıkları
g) Genel Zootekni Konuları
h) Dölerme ve Suni Tohumlama
ı) Ayak Hastalıkları
j) Meme Hastalıkları ve Sağlığı
k) Farmakoloji
l) Koruyucu Hekimlik ve Sürü Sağlığı (Aşılamalar ve Biyogüvenlik, Ahır Hijyeni)
H) Mühendis (Zootekni) Ortak Alan Soruları 45
SORU
a) Türkiye Hayvancılığı
b) Hayvan Yetiştirme İlkeleri
c) Yemler Bilgisi ve Teknolojisi
d) Hayvan Besleme Fizyolojisi ve Metabolizması
e) Küçükbaş Hayvan Yetiştirme
f) Büyükbaş Hayvan Yetiştirme,
g) Hayvan Islahı
h) Ruminant Besleme
ı) Üreme Biyolojisi ve Yapay Tohumlama
j) Zooteknide Araştırma ve Değerlendirme
k) Hayvancılıkta Projelendirme ve Proje Sunma
I) Veteriner Sağlık Teknisyeni Alan Soruları 65
SORU
a) Enfeksiyon Hastalıkları
b) Aşılar ve Aşı programı
c) Suni Tohumlama
d) Doğum ve Doğum Bilgisi
e) Hayvan Yetiştiriciliği Genel ilkeler
J) Teknisyen (Elektrik) Alan Soruları 65
SORU
a) Kurulu Güç
b) Enerji Dağıtım Sistemleri ve Kompanzasyon
Hesapları
c) Trafo ve Güç Hesapları
d) Yol Verme Düzenleri
e) Frekans Konvertörleri
K) Tekniker (Radyoloji) Alan Soruları 65
SORU
a) Tıbbi Görüntüleme Yöntemleri
b) Radyoloji Fiziği
c) Tıbbi ve Radyolojik Terminoloji
d) Anatomiye Giriş
e) Fizyolojiye Giriş
f) Temel İngilizce
g) Bilgisayara Giriş
h) Radyasyon Güvenliği ve Radyasyondan Korunma
ı) Radyolojik Anatomi
j) Radyoterapi
k) Temel İlkyardım
L) Tekniker (İnşaat) Alan Soruları 65
SORU
a) Yapı Teknolojisi
b) Mekanik ve Statik
c) Proje ve Etüt Uygulaması
d) Yapı Malzemeleri
e) Beton Teknolojisi
f) Şantiye Organizasyonu konularını kapsar.
2) Sözlü sınavda adaylar;
a) Giriş sınavı ilanında belirtilen konular ve mesleki
alan bilgisi ile birlikte Genel Müdürlüğün faaliyet alanıyla ilgili konular,
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
ç) Genel yetenek ve genel kültür düzeyi,
d) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı
açısından değerlendirilir.
VI - DEĞERLENDİRME:
1) Yazılı sınavın değerlendirmesi yüz tam puan üzerinden
yapılır. Sınavda başarılı sayılabilmek için en az yetmiş puan almak gereklidir.
2) Değerlendirme 100 puan üzerinden yapılacak, doğru
cevaplar dikkate alınarak 70 ve üzerinde puan alanlar başarılı sayılacak ve
sınav puanı hesaplamasında [Puan=(Doğru Sayısı / Soru Sayısı) x 100] formülü
kullanılacaktır. Ancak mutlak değerlendirme sonucunda 70 barajını geçemeyen
aday sayısı ilgili kadro için ilan edilen aday sayısından az ise o alan için
bağıl değerlendirme sistemi uygulanır. Bağıl değerlendirme sisteminde aritmetik
ortalama ve standart sapma hesaplandıktan sonra ham puanlar “t standart puanı”na dönüştürülecektir. Standart t puanlarının yüzlük
puan sistemine çevrilmesinde aday puanlarının 1,25 ile çarpılması esas
alınacaktır.
3) Yanlış cevap/cevapların doğru cevaplara bir etkisi
olmayacaktır. Bu husus soru kitapçığında belirtilecektir. Sınavda yer alacak
her soru puan olarak eşit ağırlığa sahiptir.
4) Cevap anahtarında hata olması ve bu hususun komisyon
kararı ile belirlenmesi sonucunda, soru/sorular iptal edilmeyecek, hatalı olan
soru/soruların doğru seçenekler dikkate alınmak suretiyle değerlendirmeye bu
soru/sorular dâhil edilecektir.
5) Sınavda iptal edilen soru/sorular olması durumunda
bu soru/sorular değerlendirmeye alınmayacaktır. Adayların puanları kalan
sorular üzerinden hesaplanacaktır.
6) Yazılı sınavdan yüz tam puan
üzerinden en az yetmiş puan alan adaylardan; yazılı sınavda en yüksek puandan
başlamak üzere atama yapılması planlanan pozisyon sayısının ÜÇ KATI kadar
adayın isimleri (son sıradaki adayla eşit puan alanlar dâhil), sözlü sınav
tarihi ve yeri de belirtilerek Genel Müdürlüğün internet sitesinde ilan
edilecektir. Ayrıca, sözlü sınava
katılmaya hak kazanan adaylara elektronik ortamda bildirim yapılacaktır.
7) Sözlü sınavda adaylar;
a) Giriş sınavı ilanında belirtilen konular ve mesleki
alan bilgisi ile birlikte Genel Müdürlüğün faaliyet alanıyla ilgili konular,
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
ç) Genel yetenek ve genel kültür düzeyi,
d) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,
esas alınarak (a) bendi için elli, (b), (c), (ç) ve (d)
bentlerinin tamamı için elli olmak üzere toplam yüz puan üzerinden
değerlendirilecektir. Sınav Komisyonunun her bir üyesi tarafından verilen
puanlar ayrı ayrı tutanağa geçirilir ve üyelerin yüz tam puan üzerinden
verdikleri notların aritmetik ortalaması alınarak personelin sözlü sınav puanı
tespit edilecektir. Sözlü sınavda yüz üzerinden en az yetmiş puan alanlar
başarılı sayılacaktır.
8) Sınav Komisyonu tarafından yazılı ve sözlü sınav
notlarının aritmetik ortalaması alınarak nihai başarı listesi hazırlanırken
yarışma sınavında başarılı olan adaylar arasından gerekli görülen sayıda yedek
aday belirlenecektir. Asıl ve yedek listelerinde sıralama yapılırken, adayların
giriş sınavı puanının eşit olması halinde mezun olunan programa göre KPSSP3,
KPSSP93 ya da KPSSP94 puanı yüksek olan adaya öncelik tanınacaktır.
9) Başarı listesi Genel Müdürlüğün ilan panosunda ve
internet sitesinde ilan edilecektir. Ayrıca, başarılı olan adaylara sonuç
yazılı olarak tebliğ edilecektir.
VII - İTİRAZLAR
1) Adaylar, sınav sorularına ve uygulamasına ilişkin
itirazlarını, soru ve cevap anahtarlarının aday.ankara.edu.tr adresinde
yayımlanmasından itibaren en geç 5 (beş) iş günü içerisinde TİGEM’e
yapabileceklerdir. Sınav sorularına ve uygulamasına ilişkin itirazlar TİGEM
tarafından en geç 3 (üç) gün içerisinde ASYM’ye
gönderilecektir. ASYM bu itirazları kendisine tebliğinden itibaren 5 (beş) iş
günü içerisinde inceleyip sonuçlandırarak TİGEM’e bildirecektir.
2) Sınav sonuçlarına
ilişkin itirazlar, sonuçların ilan edildiği tarihten itibaren en geç 5 (beş)
iş günü içerisinde TİGEM’e yapılacaktır. TİGEM bu itirazları (gerekmesi hâlinde)
en geç 3 (üç) gün içerisinde ASYM’ye gönderecektir.
ASYM bu itirazları 5 (beş) iş günü içerisinde inceleyip sonuçlandırarak TİGEM’e
bildirecektir.
3) İtirazlara yönelik tüm sonuçlar adaylara TİGEM
tarafından bildirilecektir.
4) Adaylar, soru ve sonuçlara ilişkin itiraz
başvurularını T.C. Ziraat Bankası Ankara Kamu Şubesi Ankara Üniversitesi Döner
Sermaye İşletmesi Sınav Yönetim Merkezi IBAN: TR250001002533699103995008
numaralı hesaba 20,00 TL (YirmiTürkLirası) itiraz
ücreti yatırarak alınan banka dekontu, itiraz
konusunun ve iletişim adreslerinin açıkça yazılı olduğu dilekçe ile TİGEM’e
yapacaklardır.
5) Süresi geçtikten sonra yapılan itirazlar ve adayın
T.C. Kimlik Numarası, imza, adres ve banka dekontu
olmayan dilekçeler ile yapılan itirazlar dikkate alınmayacaktır.
VIII - DİĞER HUSUSLAR
1) Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenler
hakkında 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere
Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
2) Başvuru Formunda gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu
tespit edilenler, Giriş Sınavında başarılı olsalar bile, sınavları geçersiz
sayılarak atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi bu atamalar iptal
edilir ve bu kişiler hiçbir hak talep edemezler.
İrtibat Bilgileri:
ADRES : Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü (TİGEM)
İnsan
Kaynakları ve Eğitim Daire Başkanlığı
Karanfil
Sok. No: 62 Bakanlıklar/ANKARA
Telefonlar : (0 312) 417 84 70 (10 hat)/242 - 244 - 249 –
250
2525/1-1
Enerji
ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Petrol İşleri Genel Müdürlüğünden:
PETROL HAKKINA MÜTEALLİK KARAR
Karar Tarihi: 13.03.2018 Karar
No: 7113
DEVREDEN ŞİRKETİN:
• TİCARİ UNVANI : Amity Oil İnternational Pty. Ltd.
• MERKEZ ADRESİ : 2 nd. Floor 18 Richardson Street West Pert 6005 Western, AUSTRALYA
• TEBLİGAT ADRESİ : İran Cad.
Karum İş Merkezi No: 21 F Blok Kat: 5 No: 427 06680
Kavaklıdere, Çankaya, ANKARA
DEVRALAN ŞİRKETİN:
• TİCARİ UNVANI : Petrogas Petrol Gaz
ve Petrokimya Ürünleri İnşaat Sanayi ve Ticaret A.Ş.
• MERKEZİ VE TEBLİGAT ADRESİ : İran Cad. Karum İş Merkezi No: 21 F Blok Kat: 5
No: 427 06680 Kavaklıdere Çankaya, ANKARA
PETROL HAKKININ MAHİYETİ : Amity Oil İnternational Pty. Ltd., Tekirdağ ili sınırları
dahilinde Türkiye Petrolleri A. O. ile müştereken sahip olduğu
ARİ/TPO-AOI/K/F19-b4-1 pafta no'lu, ARİ/AOI-TPO/4959
ve ARİ/AOI-TPO/4200 hak sıra no'lu 3 adet petrol
işletme ruhsatının her birindeki %50'şer hissesinin tamamının Petrogas Petrol Gaz ve Petrokimya Ürünleri İnşaat San. ve Tic. A.Ş.'ye devri.
MÜRACAAT TARİHLERİ : 11.12.2017
KARAR:
Amity Oil İnternational
Pty. Ltd.’nin (%50) Türkiye Petrolleri A.O. (%50) ile Tekirdağ ili
sınırları dahilinde, müştereken sahip olduğu
ARİ/TPO-AOI/K/F19-b4-1 pafta no'lu, ARİ/AOI- TPO/4959
ve ARİ/AOI-TPO/4200 hak sıra no’lu 3 adet petrol
işletme ruhsatının her birindeki %50’şer hissesinin tamamını Petrogas Petrol Gaz ve Petrokimya Ürünleri İnşaat Sanayi ve
Tic. A.Ş.’ye devretmek ve adı geçen Şirketin de
yukarıda belirtilen ruhsatlardaki %50’şer hissenin tamamını bütün hak ve
vecibeleriyle birlikte devralmak için 6491 sayılı Türk Petrol Kanunu’nun
21’inci maddesinin birinci fıkrasının (ç) ve Türk Petrol Kanunu Uygulama
Yönetmeliği’nin 8’inci maddesinin birinci fıkrasının (d) bentlerine istinaden
Genel Müdürlüğümüze ayrı ayrı tevdi edilen müracaatları incelenip, Sayın Enerji
ve Tabii Kaynaklar Bakanı’nın 07.03.2018 tarihli Olur’ları alındıktan sonra;
ARİ/TPO-AOI/K/F19-b4-1 pafta no'lu,
ARİ/AOI- TPO/4959 ve ARİ/AOI-TPO/4200 hak sıra no’lu
3 adet petrol işletme ruhsatının her birinde Amity Oil İnternational Pty. Ltd.’nin
sahip bulunduğu %50’şer hissesinin tamamının Petrogas
Petrol Gaz ve Petrokimya Ürünleri İnşaat Sanayi ve Tic. A.Ş.’ye
bütün hak ve vecibeleriyle birlikte, Devlet’e hiçbir mükellefiyet tahmil
etmemesi şartıyla devredilmesine ve Petrol Siciline tescil edilmesine 6491
sayılı Türk Petrol Kanunu’nun 21’inci maddesi gereğince karar verilmiştir.
Yukarıda yazılı karar gereğince,
ARİ/TPO-PPG/K/F19-b4-1 pafta no'lu, ARİ/PPG- TPO/4959
ve ARİ/PPG-TPO/4200 hak sıra no’lu 3 adet petrol
işletme ruhsatının her birindeki hisse oranları bu kararın yayımı tarihinde
Türkiye Petrolleri A. O.’nun %50, Petrogas
Petrol Gaz ve Petrokimya Ürünleri İnşaat Sanayi ve Tic. A.Ş.’nin %50 şeklinde olacaktır.
2521/1-1
Aksaray Cumhuriyet Başsavcılığı İlamat
ve İnfaz Bürosundan:
İlamat No: 2018/417
Tefecilik yapmak suçundan hükümlü Rahim ve Sultan'dan
olma 26/12/1976 Aksaray doğumlu Nakkaş Mah. 10 Nolu Sk. No: 2 Merkez/AKSARAY
adresinde ikamet ettiği bildirilen FEVZİ SARIKAYA hakkında Aksaray 1. Ağır Ceza
Mahkemesi'nin 2014/98 esas ve 2015/325 karar sayılı dosyasından 4.000,00 TL
adli para cezası verildiği, ilamın kesinleşerek infaz için Cumhuriyet Başsavcılığımıza
gönderilmesi üzerine Cumhuriyet Başsavcılığımızca para cezası ödeme emri düzenlendiği,
hükümlüye hakkındaki ilamın infazı için (30 gün) zarfında Cumhuriyet Başsavcılığımıza
veya herhangi bir başka Cumhuriyet Başsavcılığına gelmesi ve gelmediği taktirde hapse çevrileceği ve kamuya yararlı bir işte
çalışma tedbirine dönüştürüleceği hususları tebligat ve yazışmalara rağmen
hükümlü FEVZİ SARIKAYA'ya tebliğ edilmediği
anlaşılmakla;
1 - 7201 sayılı Tebligat Kanunu'nun 29. maddesi
gereğince davetnamenin RESMİ GAZETE’DE İLANEN TEBLİĞİNE,
2 - Para cezası ödeme emri ilan tarihinden itibaren 15
gün sonra hükümlüye tebliğ edilmiş sayılacağına,
3 - İlanın bir suretinin Cumhuriyet Başsavcılığı ilan
tahtasında 1 ay süre ile ilan edilmesine dair verilen karar ilan olunur.
2346/1-1
—————
İlamat No: 2018/332
Kumar oynanması için yer ve imkan sağlama suçundan
hükümlü Rahim ve Sultan'dan olma 26/12/1976 Aksaray
doğumlu Nakkaş Mah. 10 Nolu Sk.
No: 2 Merkez/AKSARAY adresinde ikamet ettiği bildirilen FEVZİ SARIKAYA hakkında
Aksaray 1. Ağır Ceza Mahkemesi'nin 2014/98 esas ve 2015/325 karar sayılı
dosyasından 6.000,00 TL adli para cezası verildiği, ilamın kesinleşerek infaz
için Cumhuriyet Başsavcılığımıza gönderilmesi üzerine Cumhuriyet
Başsavcılığımızca para cezası ödeme emri düzenlendiği, hükümlüye hakkındaki
ilamın infazı için (30 gün) zarfında Cumhuriyet Başsavcılığımıza veya herhangi
bir başka Cumhuriyet Başsavcılığına gelmesi ve gelmediği taktirde
hapse çevrileceği ve kamuya yararlı bir işte çalışma tedbirine dönüştürüleceği hususları
tebligat ve yazışmalara rağmen hükümlü FEVZİ SARIKAYA'ya
tebliğ edilmediği anlaşılmakla;
1 - 7201 sayılı Tebligat Kanunu'nun 29. maddesi
gereğince davetnamenin RESMİ GAZETE’DE İLANEN TEBLİĞİNE,
2 - Para cezası ödeme emri ilan tarihinden itibaren 15
gün sonra hükümlüye tebliğ edilmiş sayılacağına,
3 - İlanın bir suretinin Cumhuriyet Başsavcılığı ilan
tahtasında 1 ay süre ile ilan edilmesine dair verilen karar ilan olunur.
2347/1-1
Başbakanlık Vakıflar
Genel Müdürlüğünden:
VAKFIN ADI: Dersaadet Vakfı.
VAKFEDENLER: Ahmet Hamdi Çamlı.
VAKFIN İKAMETGAHI: İstanbul.
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR TARİHİ VE
NO’SU: İstanbul 4. Asliye Hukuk Mahkemesinin 16.01.2018 tarih ve E: 2017/553,
K: 2018/20 sayılı kararı.
VAKFIN AMACI: Toplumun ve bilhassa genç neslin sosyal, fiziksel,
zihinsel, gelişimlerini gözeterek, manevi ve kültürel değerlerini yolunu
çizerken rehber edinmiş, milli ruh ve mefkûreye sahip nitelikli insan
kıymetinin oluşumuna katkı sağlamaktır. …ve vakıf senedinde belirtilen diğer
hükümleri yerine getirmektir.
VAKFIN MAL VARLIĞI: 60.000.00.- TL. (AltmışbinTürkLirası)
dır.
YÖNETİM KURULU: Ahmet Hamdi Çamlı, Cumhur Şahinboy,
Muhammed Ali Ertürk
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ: Borçların
tasfiyesinden arta kalan mal ve hakları mütevelli heyetçe belirlenecek gayece
aynı bir vakfa veya kuruluşa devredilir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilân olunur.
2542/1-1
İstanbul
Kültür Üniversitesi Rektörlüğünden:
2547 Sayılı Kanun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltme ve
Atama Yönetmeliği’nin ilgili maddelerine göre aşağıda belirtilen bölümlere
karşılarında belirtilen unvanlarda Öğretim Üyeleri alınacaktır.
Müracaat süresi ilanın yayım tarihinden itibaren 15 gün
olup başvurular Üniversite Rektörlüğü’ne şahsen veya posta yoluyla yapılacaktır.
(Not: İnternet üzerinden yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir.)
Fakülte |
Bölüm |
Öğretim Üyesi |
Alanı |
Ek Açıklamalar |
İktisadi
ve İdari Bilimler Fakültesi |
İşletme
Bölümü |
1 |
Bankacılık ve
Finans Alanında Çalışmaları Olan Doçent veya Profesör Unvanına Sahip |
Profesör |
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres : İstanbul Kültür Üniversitesi E-5 Yanyolu
Ataköy Yerleşkesi
E-5 Karayolu üzeri 34158
Bakırköy / İstanbul
Tel : 0212 498 41 41
E-mail : ik@iku.edu.tr
2487/1-1
Van
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemize 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun
ilgili maddeleri gereğince aşağıda unvanı ve nitelikleri belirtilen kadrolara
Öğretim üyesi alınacaktır. İlgililerin;
a) 657 Sayılı Kanun'un 48. maddesinde belirtilen
şartları taşımaları,
b) Adayların 2547 Sayılı Kanun'un 5772 sayılı Kanun'la
değiştirilen 23. ve 26. maddelerinde belirlenen asgari koşulları sağlamış
olmaları,
c) Yabancı Ülkelerden alınan Diplomaların
Üniversitelerarası Kurulca Denkliğinin onaylanmış olması ve belgelendirilmesi
gerekmektedir.
Yukarıda belirtilen şartları taşıyan adayların;
1) Profesör kadroları daimi statüde olup, başvuracak
adayların başvuracakları Anabilim Dalını belirtir dilekçelerine; özgeçmiş,
doçentlik belgesi ile bilimsel çalışma ve yayınlarının birer suretini ekleyerek
6 (Altı) adet CD ortamında Rektörlüğe,
2) Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına başvuracak
adayların anabilim dalı ve yabancı dillerini belirten dilekçelerine kısa
özgeçmişlerini, doktora belgelerini ve bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan
4 (Dört) adet CD şeklinde ilgili birimlere başvurmaları gerekmektedir.
3) Atamalar, Üniversitemiz Senatosunca belirlenen
Öğretim Üyeliğine Yükselme ve Atama Kriterlerine göre yapılacaktır.
4) Adaylar ilan edilen kadrolardan ancak birine
başvurabilirler. Birden fazla kadroya başvuruda bulunan adayların başvuruları
geçersiz sayılacaktır.
5) Başvurular şahsen yapılacaktır. Posta ile yapılan
başvurular kabul edilmeyecektir.
6) 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunun 48. Maddesine
eklenen hüküm uyarınca başarılı bulunan aday hakkında güvenlik soruşturması ve
arşiv soruşturması yapıldıktan sonra sonucun olumlu gelmesi halinde atama
yapılacaktır.
7) İLK BAŞVURU TARİHİ :
19.03.2018
SON BAŞVURU TARİHİ : 02.04.2018
BİRİM/BÖLÜM ANABİLİM/ANASANAT DALI/PROGRAM |
Profesör |
Doktor Öğretim Üyesi |
|
TIP FAKÜLTESİ |
|||
GÖĞÜS CERRAHİSİ |
1 |
||
İÇ HASTALIKLARI
(GASTROENTEROLOJİ) |
1 |
|
|
İÇ HASTALIKLARI
(MEDİKAL ONKOLOJİSİ) |
1 |
||
SU ÜRÜNLERİ FAKÜLTESİ |
|||
BALIKÇILIK TEMEL
BİLİMLERİ |
1 |
İNCİ KEFALİ VE VAN
GÖLÜ HAVZASI SU KAYNAKLARI ÜZERİNE
ÇALIŞMASI OLMAK. |
|
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ |
|||
MADEN
MEKANİZASYONU VE TEKNOLOJİSİ |
1 |
MADEN MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜNDEN MEZUN OLMAK, POMZA İLE İLGİLİ ÇALIŞMIŞ OLMAK. |
|
EDEBİYAT FAKÜLTESİ |
|||
GENEL TÜRK TARİHİ |
1 |
CUMHURİYET DÖNEMİ KAMU HARCAMALARI VE
YATIRIMLARI ÜZERİNE ÇALIŞMIŞ OLMAK. |
|
EĞİTİM FAKÜLTESİ |
|||
FEN BİLGİSİ
EĞİTİMİ |
1 |
KAVRAMSAL ENTEGRASYON VE ÇOKLU ZEKA ALANINDA ÇALIŞMIŞ OLMAK. |
|
SINIF EĞİTİMİ |
1 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ
ALANINDA ÇALIŞMIŞ OLMAK. |
|
TARİH EĞİTİMİ |
1 |
OSMANLI TARİHİ
ALANINDA ÇALIŞMIŞ OLMAK. |
|
VETERİNER FAKÜLTESİ |
|||
VETERİNERLİK
CERRAHİSİ |
1 |
2568/1-1
Ankara Sosyal Bilimler
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz birimlerine 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, 2914
sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma
Yönetmeliğinin ilgili maddelerine göre profesör, doçent ve doktor öğretim üyesi
alınacak olup, adayların kamu hizmetine girmede aranan genel şartlara sahip
olması gerekir.
Adayların özgeçmiş ve yayın listeleri ile birlikte bilimsel
çalışmalarını (makale, tez, kitap vb.) kapsayan dosyalarını profesörler için 6
takım; doçentler ve doktor öğretim üyeleri için 4 takım olarak ilanın Resmi Gazete’de yayımlandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde
aşağıda belirtilen belgeler ile birlikte başvuru adresine teslim etmeleri gerekmektedir.
Profesör ve doçent kadrolarına daimi statüye göre atama yapılacak
olup. Profesör ve doçent kadroları için Rektörlük Personel Daire Başkanlığına,
Doktor Öğretim Üyesi kadroları için ilgili fakülte dekanlığına başvuru
yapılacaktır.
Başvuru için gerekli belgeler:
1. Adayın başvurduğu kadroya ait, anabilim dalı, kadro derecesi ve
açıklamaları içeren dilekçe
2. Özgeçmiş ve yayın listesi ile bilimsel çalışma ve yayınlarından
profesörler 6 takım; doçentler ve doktor öğretim üyeleri başvuruları için 4
takım dosya
3. Lisans, yüksek lisans, doktora belgesi; doçent ve profesörler
için doçentlik belgesi (onaylı)
4. Yabancı dil belgesi (80 puan) *
5. 2 adet fotoğraf
6. Nüfus cüzdanı fotokopisi
7. Erkek adayların askerlik durumlarına ilişkin belgenin aslı veya
onaylı kopyası
8. Halen çalışanlar ve daha önce kamu hizmeti bulunanlar için
hizmet belgesi
NOT: 1 - Başvuruda istenilen belgelerin aslı görülmesi halinde
“aslı gibidir” onayı Kurumumuzca yapılabilecektir.
2 - Adaylar, eser listelerini yazılı olarak teslim etmek ve
başvuru dosyalarını bir takım olarak başvuru sırasında sunmak kaydıyla, başvuru
dosyalarındaki bilimsel eserlerini (makale, tez, kitap vs.) elektronik ortamda
(CD ve DVD) verebilirler.
3 - Doktora ve doçent unvanı yurtdışından alınmış ise denkliğinin
Üniversitelerarası Kurul tarafından onaylandığını gösterir belgenin eklenmesi
gerekmektedir.
4 - Profesör kadrosuna başvuran adayların başlıca araştırma
eserini belirtmeleri gerekmektedir.
5 - İlanımıza http://www.asbu.edu.tr adresinden ulaşılabilir.
6 - Başvuru dilekçesinde adaya ait tüm iletişim bilgileri (cep,
iş, ev telefonu ve e-mail adresi) belirtilecektir.
7 - Başvurular şahsen yapılacak olup posta ile yapılacak
başvurular kabul edilmeyecektir
* Üniversitemiz Senatosunun 06.02.2018
tarih ve 2018/10 sayılı kararı gereğince Üniversitemizde yabancı dilde eğitim
verilen bölümlere alınacak öğretim üyeleri ile doktor öğretim üyesi
kadrolarında Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı YDS/YÖKDİL’den
80 ya da Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezince eşdeğerliliği kabul edilen bir
sınavdan (ÜDS, KPDS, TOEFL vb.) bu puan muadili bir puan almış olmak.
Başvuru için gerekli iletişim adresi aşağıdadır.
Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi Rektörlüğü
Hükümet Meydanı
Ulus - ANKARA
Tel: (312) 596 44 51 - 596 44 53
Birimi |
Unvanı |
Sayı |
Der. |
Aranan
Nitelikler |
DİNİ
İLİMLER FAKÜLTESİ |
||||
İslam
Tarihi ve Sanatları Bölümü İslam
Tarihi Anabilim Dalı |
Doktor
Öğretim Üyesi |
1 |
3 |
Klasik
Dönem Osmanlı İlmiye Teşkilatı ve Eğitim Sistemi alanlarında akademik
çalışmalar yapmış olmak |
HUKUK
FAKÜLTESİ |
||||
Kamu
Hukuku Bölümü İdare
Hukuku Anabilim Dalı |
Doçent |
1 |
1 |
Kamu Personel Hukuku, Spor
Hukuku alanlarında akademik çalışmalar yapmış olmak |
SOSYAL
VE BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ |
||||
Felsefe
Bölümü Sistematik Felsefe ve Mantık Anabilim Dalı |
Doktor
Öğretim Üyesi |
1 |
3 |
Özgür
İrade ve Zihin Felsefesi alanlarında akademik çalışmalar yapmış olmak |
SİYASAL
BİLGİLER FAKÜLTESİ |
||||
Ekonomi
Bölümü İktisat Teorisi Anabilim Dalı |
Profesör |
1 |
1 |
Enerji Ekonomisi ve Hesaplanabilir Genel
Denge Modelleri alanlarında akademik çalışmalar yapmış olmak |
Siyaset
Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü Siyaset Bilimi Anabilim Dalı |
Doktor
Öğretim Üyesi |
1 |
3 |
Doktora derecesini Siyaset Bilimi alanında almış ve Yurttaşlık ve
Demokrasi Teorileri, Siyasal Söylem Analizi Yöntemiyle Din Siyaset İlişkileri
Üzerine akademik çalışmalar ve yayınlar yapmış ve AB Çerçeve Programları kapsamında araştırmacı deneyimine sahip
olmak |
İşletme
Bölümü Yönetim ve Organizasyon Anabilim Dalı |
Doçent |
1 |
1 |
Ortak Girişimler, Yeni Ürün Geliştirme ve Örgütsel Adalet alanlarında
akademik çalışmalar yapmış olmak |
YABANCI
DİLLER FAKÜLTESİ |
||||
İngiliz
Dili ve Edebiyatı Bölümü İngiliz
Dili ve Edebiyatı Anabilim Dalı |
Doçent |
1 |
1 |
İngiliz Dili ve Edebiyatında doktorasını ve doçentliğini almış ve 21.
Yüzyıl İngiliz Roman, Çağdaş İngiliz Kadın Romanı ve Etik ve Edebiyat
alanlarında akademik çalışmalar yapmış olmak |
2551/1-1
İstanbul
Ayvansaray Üniversitesi Rektörlüğünden:
İlan Tarihi : 19.03.2018
Son Başvuru Tarihi : 02.04.2018
Üniversitemize 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu,
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ile Vakıf Yükseköğretim
Kurumları Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri uyarınca aşağıda nitelikleri
belirtilen kadrolara Öğretim Üyesi alınacaktır.
Başvuru yapacak adayların, ilanda belirtilen ve aşağıda
ayrıntıları verilen evrakları süresi içerisinde teslim etmeleri gereklidir.
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ KADROLARI İÇİN GEREKLİ BELGELER
1 - Başvurdukları birim ve anabilim dalını belirten
dilekçe
2 - Özgeçmiş (YÖK Formatında)
3 - Yayın listesi (başlıca eser belirtilmelidir)
4 - 2 adet vesikalık fotoğraf
5 - Nüfus cüzdanı örneği
6 - Noter onaylı diploma fotokopileri (Lisans, Yüksek
Lisans, Doktora belgesi)
(Yurtdışında alınan diplomaların Üniversitelerarası
Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gereklidir)
7 - Bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 adet
dosya veya 1 adet dosya 3 adet CD
DOÇENT KADROLARI İÇİN GEREKLİ BELGELER
1 - Başvurdukları birim ve anabilim dalını belirten
dilekçe
2 - Özgeçmiş (YÖK Formatında)
3 - Yayın listesi (başlıca eser belirtilmelidir)
4 - 2 adet vesikalık fotoğraf
5 - Nüfus cüzdanı örneği
6 - Noter onaylı diploma fotokopileri (Lisans, Yüksek
Lisans, Doktora ve Doçentlik belgesi)
(Yurtdışında alınan diplomaların Üniversitelerarası
Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gereklidir)
7 - Bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 adet
dosya veya 1 adet dosya 3 adet CD
PROFESÖR KADROLARI İÇİN GEREKLİ BELGELER
1 - Başvurdukları birim ve anabilim dalını belirten
dilekçe
2 - Özgeçmiş (YÖK Formatında)
3 - Yayın listesi (başlıca eser belirtilmelidir)
4 - 2 adet vesikalık fotoğraf
5 - Nüfus cüzdanı örneği
6 - Noter onaylı diploma fotokopileri (Lisans, Yüksek
Lisans, Doktora ve Doçentlik belgesi)
(Yurtdışında alınan diplomaların Üniversitelerarası
Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gereklidir)
7 - Bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 6 adet
dosya veya 1 adet dosya 5 adet CD
Adayların Üniversitemize şahsen başvuruda bulunmaları
gerekmektedir. Belirtilen şartları taşımayan ve süresi içerisinde başvurmayan
adayların başvuruları dikkate alınmayacaktır. Posta ile yapılan başvurular
kabul edilmeyecektir.
BAŞVURU YERİ VE İLETİŞİM
İSTANBUL AYVANSARAY ÜNİVERSİTESİ
Rektörlük :
444 76 96
Fax :
(212) 621 45 03
Fakülte |
Bölüm/ Program |
Kadro Unvanı |
Adet |
Koşullar |
Mühendislik
Fakültesi |
Bilgisayar
Mühendisliği |
Profesör |
1 |
Bilgisayar Mühendisliği
veya Elektrik - Elektronik Mühendisliği alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
Bilgisayar
Mühendisliği |
Doçent |
1 |
Bilgisayar Mühendisliği
veya Elektrik - Elektronik Mühendisliği alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
Bilgisayar
Mühendisliği |
Doktor
Öğretim Üyesi |
1 |
Bilgisayar Mühendisliği
veya Elektrik - Elektronik Mühendisliği alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
Elektrik
Elektronik Mühendisliği |
Profesör |
2 |
Elektrik - Elektronik
Mühendisliği alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
Elektrik
Elektronik Mühendisliği |
Doçent |
1 |
Elektrik - Elektronik
Mühendisliği alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
Elektrik
Elektronik Mühendisliği |
Doktor
Öğretim Üyesi |
3 |
Elektrik - Elektronik
Mühendisliği alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
İnşaat
Mühendisliği |
Profesör |
2 |
İnşaat Mühendisliği
alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
İnşaat
Mühendisliği |
Doçent |
1 |
İnşaat Mühendisliği
alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
İnşaat
Mühendisliği |
Doktor
Öğretim Üyesi |
3 |
İnşaat Mühendisliği
alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
Makine
Mühendisliği |
Profesör |
2 |
Makine Mühendisliği
alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
Makine
Mühendisliği |
Doçent |
1 |
Makine Mühendisliği
alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
Makine
Mühendisliği |
Doktor
Öğretim Üyesi |
3 |
Makine Mühendisliği
alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Güzel
Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi |
Mimarlık |
Profesör |
1 |
Mimarlık alanında
çalışmalar yapmış olmak. |
Güzel
Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi |
Mimarlık |
Doçent |
1 |
Mimarlık alanında
çalışmalar yapmış olmak. |
Güzel
Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi |
Mimarlık |
Doktor
Öğretim Üyesi |
1 |
Mimarlık alanında
çalışmalar yapmış olmak. |
Güzel
Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi |
Radyo,
Televizyon ve Sinema |
Profesör |
1 |
Radyo, Televizyon ve
Sinema alanında çalışmalar yapmış olmak |
Güzel
Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi |
Radyo,
Televizyon ve Sinema |
Doçent |
1 |
Radyo, Televizyon ve
Sinema alanında çalışmalar yapmış olmak |
Güzel
Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi |
Radyo,
Televizyon ve Sinema |
Doktor
Öğretim Üyesi |
1 |
Radyo, Televizyon ve
Sinema alanında çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Halkla
İlişkiler ve Reklamcılık |
Profesör |
1 |
Halkla İlişkiler ve
Reklamcılık veya İletişim alanında çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Halkla
İlişkiler ve Reklamcılık |
Doçent |
1 |
Halkla İlişkiler ve
Reklamcılık veya İletişim alanında çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Halkla
İlişkiler ve Reklamcılık |
Doktor
Öğretim Üyesi |
1 |
Halkla İlişkiler ve
Reklamcılık veya İletişim alanında çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Psikoloji |
Profesör |
1 |
Psikoloji alanında
çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Psikoloji |
Doçent |
1 |
Psikoloji alanında
çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Psikoloji |
Doktor
Öğretim Üyesi |
1 |
Psikoloji alanında
çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Siyaset
Bilimi ve Uluslararası İlişkiler |
Profesör |
1 |
Siyaset Bilimi ve/veya
Uluslararası İlişkiler alanında çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Siyaset
Bilimi ve Uluslararası İlişkiler |
Doçent |
1 |
Siyaset Bilimi ve/veya
Uluslararası İlişkiler alanında çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Siyaset
Bilimi ve Uluslararası İlişkiler |
Doktor
Öğretim Üyesi |
1 |
Siyaset Bilimi ve/veya
Uluslararası İlişkiler alanında çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
İngiliz
Dili ve Edebiyatı |
Profesör |
1 |
İngiliz Dili ve Edebiyatı
alanında çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
İngiliz
Dili ve Edebiyatı |
Doçent |
1 |
İngiliz Dili ve Edebiyatı
alanında çalışmalar yapmış olmak |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
İngiliz
Dili ve Edebiyatı |
Doktor
Öğretim Üyesi |
1 |
İngiliz Dili ve Edebiyatı
alanında çalışmalar yapmış olmak |
2553/1-1
Ağrı İbrahim Çeçen
Üniversitesi Rektörlüğünden:
AKADEMİK
PERSONEL ALINACAKTIR
(DOKTOR
ÖĞRETİM ÜYESİ)
Üniversitemizin akademik birimlerine, 2547 sayılı Yükseköğretim
Kanunu, Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği, Üniversitemiz web
sayfasında yayınlanan Akademik Atanma ve Değerlendirme Kriterlerinin ilgili
maddeleri ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen
şartları sağlayanlardan Öğretim Üyesi alınacaktır. İlan kadrolarına uygun
olmadığı anlaşılan başvurular geçersiz sayılacaktır. Başvuru süresi ilanın
Gazetede yayımlandığı tarihten itibaren 15 gündür.
İlanla ilgili tüm bilgilere Üniversitemizin
https://www.agri.edu.tr adresinden ulaşılabilir.
BİRİMİ |
BÖLÜM / ANABİLİM DALI |
UNVANI |
ADET |
DERECE |
BAŞVURU KOŞULU |
Celal Oruç Hayvansal
Üretim Yüksekokulu |
Hayvan Sağlığı
Anabilim Dalı |
Doktor Öğretim
Üyesi |
1 |
3 |
Zootekni
veya Veterinerlik alanında Doktora yapmış olmak. |
Celal Oruç
Hayvansal Üretim Yüksekokulu |
Hayvan Yetiştirme
ve Besleme Anabilim Dalı |
Doktor Öğretim
Üyesi |
1 |
3 |
Yemler ve
Hayvan Besleme alanında Doktora yapmış olmak. |
Fen Edebiyat Fakültesi |
Tarih Bölümü/ Yakınçağ Tarihi Anabilim Dalı |
Doktor Öğretim
Üyesi |
1 |
3 |
İlgili
alanda Doktora yapmış olmak. |
İslami ve İlimler Fakültesi |
Temel İslam Bilimleri Bölümü/ Arap Dili ve Belagatı
Anabilim Dalı |
Doktor Öğretim
Üyesi |
1 |
3 |
İlgili
alanda Doktora yapmış olmak. |
Sağlık Yüksekokulu |
Hemşirelik Bölümü/ Hemşirelik Anabilim Dalı |
Doktor Öğretim
Üyesi |
1 |
3 |
Fizyoloji
alanında Doktora yapmış olmak |
Yabancı Diller Yüksekokulu |
Mütercim Tercümanlık Bölümü/ Mütercim Tercümanlık Anabilim Dalı |
Doktor Öğretim
Üyesi |
1 |
1 |
Mütercim
Tercümanlık veya İngiliz Dili ve Edebiyatı alanında Doktora yapmış olmak. |
2475/1-1
Kültür ve Turizm Bakanlığından:
KÜLTÜR
VARLIKLARINI KORUMA BÖLGE KURULLARININ KARARLARINI GÖRMEK İÇİN
Türkiye Garanti Bankası Anonim
Şirketinden:
TÜRKİYE GARANTİ BANKASI ANONİM ŞİRKETİNE AİT
BAĞIMSIZ DENETİM RAPORU RESMİ GAZETE’NİN
BASILI NÜSHASINDA YAYIMLANMIŞTIR.
EKLERİ GÖRMEK İÇİN
GSD
Yatırım Bankası Anonim Şirketinden:
GSD YATIRIM BANKASI ANONİM ŞİRKETİNE AİT BAĞIMSIZ
DENETİM RAPORU RESMİ GAZETE’NİN
BASILI NÜSHASINDA YAYIMLANMIŞTIR.
EKLERİ GÖRMEK İÇİN