1
YILLIK KURU GIDA MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
KÖMÜR TORBASI ALINACAKTIR
Türkiye Kömür İşletmeleri
Kurumu Genel Müdürlüğünden:
TOHMA
HİDROELEKTRİK SANTRALİNİN ÖZELLEŞTİRİLMESİ HAKKINDA İHALE İLANI
Başbakanlık
Özelleştirme İdaresi Başkanlığından:
ARSA SATIŞI KARŞILIĞI
İNŞAAT YAPTIRILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Ayancık Orman İşletme Müdürlüğünden:
ARSA SATILACAKTIR
Tuzla
Belediye Başkanlığından:
1 YILLIK KURU GIDA MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılayı’nın
ihtiyacı olan “1 Yıllık Kuru Gıda Malzemesi” İdari ve Teknik Şartname
hükümlerine göre kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle satın alınacaktır.
2 - Firmalar, 7.000,00 TL’lik geçici teminatı
teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler "Ataç 1 Sok. No: 32
Yenişehir/ANKARA" adresindeki Genel Müdürlüğümüz, “Ahmediye
Mah. Halk Cad. Esvafçı Sok. No: 8 Üsküdar/İstanbul”
adresindeki İstanbul Müdürlüğü’müzden 50,00 TL karşılığında temin edilebilir.
İdari Şartnameye www.kizilay.org.tr/IhaleIlanlari
adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların tekliflerini en geç 23.03.2018 günü saat
10:00’a kadar Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğü/Evrak Kayıt Servisine vermiş / göndermiş olmaları
gerekmektedir.
5 - 2 nolu “Teklif ve Teminat
Mektubu” zarfı 27.03.2018 saat 14:00’da Genel
Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
1885/1-1
Türkiye Kömür
İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2018/88071
1 - İdarenin:
a) Adı : Türkiye Kömür İşletmeleri Kurumu Genel
Müdürlüğü
Adresi : Hipodrom Caddesi No: 12 Yenimahalle/Ankara
Telefon ve Faks : Tel (0 312) 540 1000 - Faks (0 312) 540 1660
Elektronik Posta Adresi : tkisatinalma@tki.gov.tr.
2 - İhale Konusu Malın:
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Lamineli Polipropilen 15.000.000 Adet
b) Teslim Edileceği Yer : GLİ Müdürlüğü Tunçbilek
Ambarı,
Tavşanlı/KÜTAHYA
c) Teslim Tarihi : Yüklenici, teknik şartnamede belirtilen teslim
süresi ve termin programına uygun olarak teklifinde
teslim programını belirtecektir.
3 - İhalenin Yapılacağı Yer : T.K.İ.
Genel Müdürlüğü 2. Kat Toplantı Salonu/ANKARA
4 - İhale Tarih ve Saati : 22/03/2018 - 14:00
5 - İhale Dokümanının Görülmesi ve Temini:
a) İhale dokümanı Hipodrom Caddesi No: 12 Yenimahalle/Ankara TKİ
Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı 11. Kat 1108 nolu
odada bedelsiz olarak görülebilir ve bedeli karşılığı temin edilir.
b) İhale dokümanı bedeli KDV dâhil 100,-TL’dir. İhaleye katılacak
olanların şartname satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler yukarıda belirtilen tarih ve saatte TKİ Genel
Müdürlüğü Genel Evrak ve Arşiv Şefliğine verilebileceği gibi iadeli - taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
İhale (son teklif verme) saatine kadar İdareye ulaşmayan teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.
7 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere
kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat
olarak sunulan teminat mektuplarında geçerlilik tarihi belirtilmelidir. Bu
tarih, teklif geçerlilik süresinin bitiminden itibaren 30 günden az olmamak
üzere isteklilerce belirlenir.
8 - Tekliflerin Geçerlilik Süresi: Tekliflerin geçerlilik süresi
ihale tarihinden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
9 - İdaremiz bu ihale ile ilgili olarak; “Ceza ve İhalelerden
Yasaklama Hükümleri” hariç 4734 ve 4735 Sayılı Kanunlara tabi değildir.
10 - İhale dokümanının kargo ile istenmesi halinde; doküman
bedelinin Vakıfbank Kurumsal Şube TR 250001500158007293294080
nolu hesaba yatırılarak, dekontun isteklinin adı,
adresi, vergi numarasını belirtir bir dilekçe ekinde (0312) 540 1660 nolu faksa gönderilmesi gerekmektedir.
1870/1-1
TOHMA HİDROELEKTRİK SANTRALİNİN ÖZELLEŞTİRİLMESİ HAKKINDA
İHALE İLANI
Başbakanlık
Özelleştirme İdaresi Başkanlığından:
Santral Adı |
Geçici Teminat
Tutarı (TL) |
İhale Şartnamesi
ve Tanıtım Dokümanı Bedeli (TL) |
Son Teklif Verme
Tarihi |
Tohma HES |
1.000.000 |
1.500 |
30/04/2018 |
1 - Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlık Özelleştirme
İdaresi Başkanlığı (“İdare”)’nca, 4046 sayılı
Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde; Tohma Hidroelektrik Santrali ile bu Santral tarafından
kullanılan taşınmazlar (“Tohma HES”) “İşletme
Hakkının Verilmesi” yöntemi ile özelleştirilecektir.
2 - İhale, kapalı zarf içerisinde teklif almak ve
görüşmeler yapmak suretiyle pazarlık usulü ile gerçekleştirilecektir. İhale
Komisyonu’nca gerekli görüldüğü takdirde ihale, pazarlık görüşmesine devam
edilen teklif sahiplerinin katılımı ile yapılacak açık artırma suretiyle
sonuçlandırılabilecektir.
3 - İhaleye yalnızca tüzel kişiler ile Ortak Girişim
Grupları katılabilir. Gerçek kişiler ve özel yatırım fonları, en az bir tüzel
kişinin bulunduğu Ortak Girişim Grubunda üye olarak yer alabilirler. İhalelere
katılabilmek için Gizlilik Taahhütnamesi’nin
imzalanması ve İhale Şartnamesi ile Tanıtım Dokümanı’nın
alınması zorunludur. Ortak Girişim Grubu üyelerinden birinin İhale Şartnamesi
ve Tanıtım Dokümanı alması yeterli olmakla birlikte, Ortak Girişim Grubunun her
bir üyesinin ayrı bir Gizlilik Taahhütnamesi imzalaması gerekmektedir.
4 - İhale konusu Santral hakkında hazırlanan İhale
Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı alacak tüzel kişi ve Ortak Girişim Grubunun,
İhale Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı’nı İdare’den
“Alındı Belgesi” karşılığında temin edebilmeleri için;
- İdare’nin aşağıdaki adresinden ya da www.oib.gov.tr
web adresinden temin edilebilecek Gizlilik Taahhütnamesi’ni
imzalayarak (tüzel kişi ve Ortak Girişim Grubu üyelerini temsil ve ilzama
yetkili kişi/kişiler tarafından imzalanacak) İdare’ye teslim etmeleri,
- İhale Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı bedeli olarak
1.500- (Binbeşyüz) TL’nin İdare’nin;
T.HALK BANKASI A.Ş. ANKARA KURUMSAL ŞUBESİ nezdindeki:
TR25 0001 2009 4520 0083 0000 06 no.lu Özelleştirme
Fonu Vadesiz TL,
T.C. ZİRAAT BANKASI A.Ş. ANKARA KAMU KURUMSAL ŞUBESİ
nezdindeki:
TR40 0001 0017 4538 7756 6157 38 no.lu Özelleştirme
Fonu Vadesiz Satış ve Temettü Gelirleri TL,
T.VAKIFLAR BANKASI T.A.O. MERKEZ ŞUBESİ nezdindeki:
TR22 0001 5001 5800 7287 5506 67 no.lu Özelleştirme
Fonu Vadesiz TL
hesaplarından birisine yatırıldığına dair banka dekontunu (dekontun
üstünde “TOHMA HES İÇİN TANITIM DOKÜMANI VE İHALE ŞARTNAMESİ BEDELİ” ifadesi
ile ihaleye katılacak olan tüzel kişinin ve/veya Ortak Girişim Grubunun veya
Ortak Girişim Grubu üyelerinden birinin isminin açıkça belirtilerek) İdare’ye
teslim etmeleri gerekmektedir. Her ne surette olursa olsun, İhale Şartnamesi ve
Tanıtım Dokümanı almak için ödenmiş tutarlar iade edilmez.
5 - İhaleye katılabilmek için yukarıdaki tabloda
belirtilen TL tutarında geçici teminat verilmesi gerekmektedir.
6 - İhaleye katılabilmek için Katılımcıların istenen
belgeler ile tekliflerini İhale Şartnamesi’nde
belirtilen hususlar doğrultusunda hazırlayıp; “TOHMA HES İHALESİNE İLİŞKİN
TEKLİF - GİZLİ” ibaresi bulunan kapalı zarf içerisinde İdare’nin aşağıdaki adresine
en geç, son teklif verme tarihi saat 17.00’ye kadar elden teslim etmeleri
gerekmektedir. Son teklif verme tarih ve saatinden sonra İdare’ye verilecek
belgeler ve teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
7 - İhale, 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na tâbi
olmayıp, İdare, ihaleyi yapıp yapmamakta, dilediğine yapmakta serbesttir. İdare
son teklif verme tarihini belirli bir tarihe kadar veya bilahare belirlenecek
bir tarihe kadar uzatmakta serbesttir. Bu husus, son teklif verme tarihi sona
ermeden duyurulacaktır.
8 - İhale konusu hidroelektrik santralin yabancı
ülkelerde kendi ülkelerinin kanunlarına göre kurulan tüzel kişiliğe sahip
şirketler ve Türkiye’de kurulan yabancı sermayeli şirketlere işletme hakkı
devri, yürürlükteki Doğrudan Yabancı Yatırımlar Kanunu, Tapu Kanunu, Elektrik
Piyasası Mevzuatı ve ilgili diğer mevzuat hükümlerine tabidir. Bu kişiler,
işletme hakkı devrinin mümkün olup olmadığını önceden araştırmakla ve ihaleyi
kazanmaları halinde en kısa sürede gerekli işlemleri yapmakla yükümlüdürler.
9 - Özelleştirme işlemleri her türlü vergi, resim, harç
ve KDV’den muaftır.
10 - İhaleye ilişkin diğer hususlar, ihale konusu
Santrale ait İhale Şartnamesi’nde yer almaktadır.
T.C.
BAŞBAKANLIK
ÖZELLEŞTİRME İDARESİ BAŞKANLIĞI
Ziya Gökalp Caddesi No: 80 06600 Kurtuluş/ANKARA
Tel: 90 312 585 82 90 ve Faks: 90 312 585 83 07
1892/1-1
ARSA
SATIŞI KARŞILIĞI İNŞAAT YAPTIRILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Ayancık Orman İşletme Müdürlüğünden:
“Ayancık
Orman İşletme Müdürlüğü Arsa Satışı Karşılığı İnşaat Yaptırılması İşi” 2886
Sayılı Devlet İhale Kanunun 35’inci maddesinin (a) fıkrası uyarınca ve Orman
Genel Müdürlüğü Taşınmazlarının İdaresi Hakkında Yönetmelik gereği “Kapalı
Teklif ” usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : Yalı Mahallesi Cemil Yıldız Cad. No: 11
Ayancık-SİNOP
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0368 613 10 84 -
Faks: 0368 613 19 43
2 - İhale konusu işin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Mülkiyeti
Orman Genel Müdürlüğüne ait Sinop İli Ayancık İlçesi Cevizli Mahallesi 242 Ada
23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39 ve 40 nolu
parsellerin verilmesine karşılık, uygulama projeleri ve mahal listeleri
dokümanda verilmiş olan Sinop İli, Ayancık ilçesi Çayiçi
Mahallesi 167 Ada 16 Nolu Parsel, üzerinde; 3.814,52
m2 kapalı alanlı Ayancık Orman İşletme Müdürlüğü İdari Hizmet ve
Sosyal Tesis Binası, 4.721,06 m2 kapalı alanlı 2 Blok Yangın Acil
Durum Binası, 584,55 m2 Sığınak
ve Teknik Hacim Binası, 14,43 m2 Nizamiye Binası işlerinin
yüklenici tarafından projelerine uygun Anahtar teslim şeklinde bedel talep
edilmeden yaptırılması ve üzerine ilave bedel Alınması İşi.
b) Taşınmaz mal
muhammen bedeli : 13.929.400,10 TL.
c) İnşaat bedeli : 13.716.142,08 TL.
ç) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 10
(on) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
d) İşin süresi : Yer tesliminden itibaren 600 (Altıyüz) takvim günüdür
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Ayancık Orman İşletme Müdürlüğü Satış Salonu
Yalı Mahallesi Cemil Yıldız Cad. No: 18 Ayancık-SİNOP
b) Tarihi ve saati : 29/03/2018 Perşembe
günü Saat: 14.00
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Kanuni ikametgâh sahibi olmak,
4.1.2. Tebligat
için adres beyanı, ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks numarası ile
elektronik posta adresi.
4.1.3.
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası ya da esnaf ve
sanatkâr odası veya ilgili meslek odası belgesi;
4.1.3.1.
Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da esnaf ve sanatkar odasından veya ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.3.2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge.
4.1.4.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.4.1.
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.4.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.
4.1.5. Bu
işe ait İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu.
4.1.6. Bu
işe ait İdari Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin geçici teminat
mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki nakdi teminatın Ayancık Orman
İşletme Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığı Ziraat Bankası Kurumsal Şube TR33
0001 0002 2913 404862 5001 nolu hesabına
yatırıldığını gösterir belge.
4.1.7. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş,
ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli
imza beyannamesi.
4.1.8.
İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu işe ait İdari Şartname ekinde yer
alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.9.
İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;
4.1.9.1. İş
ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.3. maddesinin (4.1.3.1) ve (4.1.3.2)
bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur.
4.1.10.
Doküman alındı belgesi.
4.1.11.
Teknik personel taahhütnamesi.
4.1.12. İhale
Dışı Bırakılacak ve İhaleye Katılamayacak Olanlar Kapsamında Olmadığına İlişkin
Taahhütname.
4.1.13. İş
Ortaklığı Beyannamesi.
4.1.14.
Banka Referans Mektubu.
5 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
6 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
6.1. İhale
dokümanı, Ayancık Orman İşletme Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlık Yalı
Mahallesi Cemil Yıldız Cad. No: 11 Ayancık-SİNOP adresinde görülebilir ve KDV Dahil 1.000,00 (Bin) Türk Lirasının İhale adı belirtilmek
sureti ile Ayancık Orman İşletme Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığı Ziraat
Bankası Kurumsal Şube Kurumsal Şube TR 33 0001 0002 2913 404862 5001 nolu yatırıldığını gösterir belgenin ibraz edilmesi sureti
ile Ayancık Orman İşletme Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlık Yalı Mahallesi Cemil
Yıldız Cad. No:11 Ayancık-SİNOP adresinden satın alınabilir.
6.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7 -
Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ayancık Orman İşletme Müdürlüğü Satış
Salonu Yalı Mahallesi Cemil Yıldız Cad. No: 18 Ayancık-SİNOP adresinde İhale
Komisyonu Başkanlığı’na verilebileceği gibi, Ayancık Orman İşletme Müdürlüğü
Yalı Mahallesi Cemil Yıldız Cad. No: 11 Ayancık-SİNOP adresine iadeli taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
8 - İstekliler tekliflerini, Uygulama projesi ve mahal listesi ihale
şartnamesi ekindeki dokümanda verilmiş olan Mülkiyeti Orman Genel Müdürlüğüne
ait Sinop İli Ayancık İlçesi Cevizli Mahallesi 242 Ada
23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39 ve 40 nolu
parsellerin verilmesine karşılık, uygulama projeleri ve mahal listeleri
dokümanda verilmiş olan Sinop İli, Ayancık
ilçesi Çayiçi Mahallesi 167 Ada 16 Nolu Parsel, üzerinde yaklaşık; 3.814,52 m2
kapalı alanlı Ayancık Orman İşletme
Müdürlüğü İdari Hizmet ve Sosyal Tesis Binası, 4.721,06 m2 kapalı alanlı 2 Blok Yangın Acil Durum Binası,
584,55 m2 Sığınak ve Teknik Hacim Binası, 14,43 m2 Nizamiye
Binası, işlerinin yüklenici tarafından projelerine uygun Anahtar teslim
şeklinde yapmayı taahhüt etmek ve 213.258,02 TL (İkiyüzonüçbinikiyüzellisekizliraikikuruş)
ilave bedele ek olarak kapalı teklif usulü ile pey sürerek artırmak suretiyle
vereceklerdir. Bu ihalede uygun
bedel; teklif edilecek bedellerin en yükseğidir. Tekliflerin rakam ve yazı ile
açık olarak yazılması zorunludur. İlave bedel üzerine teklif edilen ek bedel
ile birlikte toplam bedel üzerinden idare tarafından projeleri ve mahal
listeleri hazırlanmış olan Ayancık Orman İşletme Müdürlüğü sınırları içerisinde
kalacak şekilde idarenin belirleyeceği ek inşaatları yaptırılacaktır. Bu iş
için anahtar teslimi sözleşme düzenlenecektir.
9 - Bu
ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10 -
İstekliler 417.882,00 TL’den az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda
geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 -
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - İdare
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
1793/1-1
Tuzla
Belediye Başkanlığından:
1 - Belediyemize ait taşınmazın satış ihalesi 2886
Sayılı Devlet İhale Kanunun 36. Maddesine göre Belediyemiz Encümen Salonunda 13.03.2018
Salı günü Saat 10.30’da Kapalı Teklif Usulü ile yapılacaktır.
S. No |
Pafta |
Ada |
Parsel |
Mahalle |
Yüzölçümü |
Hisse |
Adresi |
İmar Durumu |
Kullanımı |
Tahmini Bedel |
G. Teminat |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
İhale Usulü |
1 |
|
|
345 |
Aydınlı |
8.400.00 m2 |
Tam |
Aydınlı Mahallesi
Bakır Sokak |
Ticaret Konut
Alanı+ İlköğretim Alanı |
Boş |
8.274.000,00 ¨ |
248.220,00 ¨ |
13.03.2018 |
10:30 |
Kapalı Teklif |
2 - 488 Sayılı Damga Vergisi kanununun 8.maddesine
istinaden (binde 5.69) damga vergisi tahsil edilecektir.
3 - Şartname Belediyemiz Emlak ve İstimlak
Müdürlüğünden 250,00 ¨ karşılığında satın alınabilir.
4 - İhaleye katılmak isteyenlerin Belediyeye müracaatı
gerekmekte olup;
Şirketlerin; Şahıslar;
a) Şartname Dosyası a)
Şartname Dosyası
b) İmza sirküleri, b)
Nüfus cüzdan sureti,
c) Ticaret odası belgesi, c) Yerleşim Yeri Belgesi
d) Geçici teminat. d)
Geçici teminat.
Yukarıda belirtilen belgelerle birlikte ihale gün ve
saatinde Tuzla Belediye Encümeninde hazır bulunmaları gerekmektedir.
Belediye ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
1878/1-1