2
ADET ARITMA TESİSİNİN YAPIM KARŞILIĞI İŞLETİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Bilecik İli
Belediye Başkanlığından:
ANA
HAVA DEPOSU SATIN ALINACAKTIR
ZEYİLNAME
Elektrik Üretim A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
KADIKÖY
BELEDİYESİ'NİN HİSSEDARI OLDUĞU BİR ADET TAŞINMAZ MAL, KAT KARŞILIĞI İNŞAAT
YAPTIRILMASI İŞİ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Kadıköy Belediye Başkanlığından:
ARSA
SATILACAKTIR
Konya İli Meram
Belediyesinden:
ARSA
SATILACAKTIR
Konya İli Meram
Belediyesinden:
MUHTELİF BORULARIN SU JETİ İLE
TEMİZLİĞİ HİZMETİ ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.
Elazığ Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
SU
ENJEKSİYON PROBU SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
SUPPLY
CONTRACT NOTICE
Supply of Furniture, Medical
Equipment, Devices and Consumables for Migrant Health Centres
GAYRİMENKULLER
SATILACAKTIR
İstanbul
Defterdarlığı Avrupa Yakası Milli Emlak Dairesi Başkanlığından:
JEOTERMAL
KAYNAK ARAMA RUHSATLI SAHALAR İHALE EDİLECEKTİR
Konya
Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığından:
2 ADET ARITMA TESİSİNİN YAPIM KARŞILIĞI İŞLETİLMESİ İŞİ
İHALE EDİLECEKTİR
Bilecik
İli Belediye Başkanlığından:
Madde 1 - İhale konusu olan işin niteliği, yeri ve
miktarı:
“En Az 4.500 m3/gün Evsel
Nitelikli Atık Suyun Arıtılması İçin Elektroflokülasyon Prosesli 2 Adet Atıksu
Arıtma Tesislerinin Yüklenici Tarafından Hürriyet Mahallesinde (3.250 m3/gün)
Onaylı Projesine, Ertuğrul Gazi Mahallesinde (1.250 m3/gün) Çevre ve
Şehircilik İl Müdürlüğüne Onaylatılmak Şartıyla Avan Projesine Uygun Olarak
Kurulması, Çevre İzinlerinin Alınarak 12 Yıl Süreyle İşletilmesi, İşletim
Süresinin Bitiminde Tesislerin Çalışır Vaziyette Belediye Bırakılması İşi”dir.
Söz konusu 2 adet arıtma tesisi aşağıda yazılı yerlerde
kurulacaktır.
- 3.250 m3/gün
kapasiteli Atıksu Arıtma Tesisi Mülkiyeti Belediyemize Ait 324 Ada 2
Parsel’de,
- 1.250 m3/gün kapasiteli Atıksu Arıtma
Tesisi Mülkiyeti Belediyemize Ait 3194 sayılı İmar
Kanununun 18. maddesi uyarınca kamuya terk edilen X: 498239,681 Y: 4443425,221 X: 498356,031 Y:
4443393.014 X: 498382.079 Y: 4443514.647 X: 498269.954 Y: 4443549.352
koordinatları arasında kalan alan’da.
Madde 2 - Şartname ve eklerinin nereden ve hangi
şartlarla alınacağı:
Şartname ve ekleri (ihale dokümanı), Bilecik Belediye
Başkanlığının İstiklal Mahallesi Ertuğrulgazi Caddesi 7 11100 - Bilecik Merkez/Bilecik
adresindeki görevli Onur KAVUŞTU veya Osman ERGEN’den satın alınabilir. Veya
aynı adreste bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek
olanların, İdarece onaylı ihale dokümanını satın alması zorunludur.
Madde 3 - İhalenin nerede, hangi tarih ve saatte ve
hangi usulle yapılacağı:
İhale, Bilecik Belediyesinin İstiklal Mahallesi
Ertuğrulgazi Caddesi 7
11100 - Bilecik Merkez/Bilecik adresindeki Encümen Toplantı
Salonunda 27/02/2018 tarih ve Saat: 14.30’da, 2886 sayılı Devlet İhale
Kanununun 37. maddesi (kapalı teklif usulü) gereğince yapılacaktır.
Madde 4- Varsa tahmin edilen bedel ve geçici teminat
miktarı:
İşin geçici teminatı, bu iş için
belirlenen yatırım maliyeti olan KDV hariç 9.649.834,55-TL’sının % 3’ü olan 289.496.-TL
(İkiyüzseksendokuzbindörtyüzdoksanaltılira) dır.
Madde 5 - İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve
yeterlik kriterleri:
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren noter
tasdikli imza sirküleri:
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
sirküleri,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
c) Örneği ihale dokümanı içinde yer alan teklif
mektubu,
ç) Geçici teminat olarak kabul edilebilecek nakit
teminatların Bilecik Belediye Başkanlığının Vakıflar Bankası Bilecik Şubesi TR
28 0001 5001 5800 7293 6061 72 no’lu hesabına yatırıldığını gösteren makbuz,
d) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
e) İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu Şartname
ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
f) SGK’na ve Vergi Dairesine borcu olmadığına dair
ihale tarihinden en az 15 gün önce temin edecekleri belge. İş ortaklığında her
iki ortağında bu belgeleri sunma zorunluluğu vardır.
g) İhale dokümanının alındığına dair makbuz,
h) İstekliler en az 200.000.-TL (İkiyüzbinTürkLirası)
ödenmiş sermayeye sahip olmalıdır. İsteklinin ortak girişim olması halinde,
ortak girişimde bulunan firmalardan en az bir tanesinin bu şartı sağlaması
gerekir.
ı) Elektroflokülasyon prosesli
evsel atıksu arıtma tesisi yapmış olduklarını gösteren en az 2.500 m3/gün
kapasiteli veya 2.000.000.-TL bedelli tek sözleşmeye dayalı iş bitirme belgesi
sunulması gereklidir.
Ortak girişimlerde ortakların ayrı ayrı veya sadece
biri tarafından bu şartın sağlanması yeterli sayılacaktır.
Madde 6 - Kapalı teklif usulüyle yapılacak ihalelerde,
tekliflerin hangi tarih ve saate kadar nereye verileceği:
Teklifler, 20/02/2018 tarihi, mesai saat 10:00 kadar
Bilecik Belediyesinin İstiklal Mahallesi Ertuğrulgazi Caddesi No: 7 11100 - Bilecik
Merkez/Bilecik adresinde, Fen İşleri Müdürlüğünde görevli Osman ERGEN veya Onur
KAVUŞTU’ya teslim edilecektir.
İlan olunur.
1389/1-1
ANA HAVA DEPOSU SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2018/58313
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00
00 (4435-4436)/225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu
işin
niteliği, türü ve
miktarı : 80 Adet ana hava deposu teknik şartname,
teknik bilgi ve resimlere göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 28/02/2018 - Saat
14:00
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma
İkmal Daire Başkanlığına 28/02/2018 günü saat 14:00’e
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma
İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
1382/1-1
Elektrik Üretim A.Ş.
Genel Müdürlüğünden:
İhale kayıt numarası : 2018/9376
Dosya No : 2018/02-HİZ-9376
1 - İdarenin
a) Adı : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma ve Malzeme
Yönetimi Dairesi Başkanlığı
b) Adresi : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma ve Malzeme
Yönetimi Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türkocağı Cad. No: 2/13 Çankaya/
ANKARA
c) Telefon numarası : 0 312 212 69 00-2318
d) Faks numarası : 0 312 212 17 48
2 - İhale konusu işin adı, niteliği,
türü
ve miktarı : Afşin-Elbistan Kömür Havzası Afşin-HB Sektörü
Ön Fizibilite Raporu Hazırlanması ve Afşin-G Sektörü Kaynak Raporu Danışmanlık
Hizmet Alımı İşi
17.01.2018 tarihinde T.C. Resmi Gazete’nin 30304 sayı 83.
sayfasında ihale ilanı yayımlanan “Afşin-Elbistan Kömür Havzası Afşin-HB
Sektörü Ön Fizibilite Raporu Hazırlanması ve Afşin-G Sektörü Kaynak Raporu
Danışmanlık Hizmet Alımı İşi”ne ait idari şartnamenin 7.1.ı.
maddesinde yapılan değişiklik aşağıda belirtilmiştir.
İlan olunur.
Değişen
Madde |
Eski
Hali |
Yeni
Hali |
İdari Şartname 7.1.ı.
maddesi |
ı)
İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; İş ortaklığının her bir
ortağı tarafından 7.1. maddesinin (d) bendinde yer
alan belgenin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi
ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin tüzel
kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu
ortak (g) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır. |
ı)
İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde; İş ortaklığının her bir
ortağı tarafından 7.1. maddesinin (a) ve (d)
bendinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının
tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin
tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde,
bu ortak (g) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır. |
1428/1-1
KADIKÖY BELEDİYESİ'NİN HİSSEDARI OLDUĞU BİR ADET TAŞINMAZ MAL, KAT
KARŞILIĞI İNŞAAT YAPTIRILMASI İŞİ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Kadıköy Belediye Başkanlığından:
Kadıköy İlçesi, Zühtüpaşa Mahallesi, 89
pafta, 426 Ada, 7 parsel sayılı, 1286,81 m2 yüzölçümlü taşınmazın
Kadıköy Belediyesinin hissesine düşen 498,36 m2lik kısmı ile ilgili
olarak mevcut imar durumu şartlarına göre; Kat Karşılığı İnşaat Yaptırılması ve
yapılacak inşaatın %75 Kadıköy Belediyesine, %25 Yüklenici firmaya kalacak
şekilde bölüştürülmesi esasına göre 17.692.600,00.-TL Muhammen Bedel üzerinden
yüklenici tarafından inşa edilecek Zemin + 14 Normal Katlı binanın 1. Normal
Katındaki 1 ve 2 nolu, 2. Normal Katındaki 3 ve 4 nolu, 4. Normal Katındaki 8
ve 9 nolu, 5. Normal Katındaki 12 nolu, 6. Normal Katındaki 15 nolu, 7. Normal
Katındaki 18 nolu, 10. Normal Katındaki 26 nolu ve 11. Normal Katındaki 28 nolu
olmak üzere toplam 773,71 m2 emsal alanlı 11 adet dairenin kabulü ve
bu alanın sabit kalması koşuluyla teklifler 250.000,00.-TL bedel üzerinden
artırma yapılacak şekilde ihale edilecektir. Geçici Teminat 530.778,00.-TL, dosya satış bedeli 1.000,00
TL.’dir.
Yukarıda muhammen bedeli ile teminat
miktarı yazılı olan taşınmaz mal kat karşılığı inşaat yaptırılması ve yapılacak
inşaatın %75 Kadıköy Belediyesine, %25 Yüklenici firmaya kalacak şekilde
bölüştürülmesi işinin ihalesi 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesi
uyarınca kapalı teklif (artırma) usulü ile 27.02.2018 Salı günü saat: 14.00’de
Fahrettin Kerim Gökay Caddesi, No: 2 Kadıköy - İstanbul adresinde bulunan
Kadıköy Belediyesi Encümeni toplantı salonunda, Kadıköy Belediye Encümenince
yapılacaktır. Şartnamelerdeki kayıtlar uyarınca
ihale edilecek olan kat karşılığı inşaat yaptırılması işine ait şartnamelere
ilişkin dosyalar Emlak ve İstimlak Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye girmek
için şartnamelere havi dosya Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden ihale saatine
kadar, 1.000,00.-TL bedel karşılığında alınabilir.
İsteklilerin;
a- Kanuni
İkametgah, (onaylı)
b- Nüfus
sureti, (onaylı)
c- Şirket
adına gireceklerin noter tasdikli imza sirküleri ile şirketin ticari siciline
kayıtlı ve halen faaliyet de olduğuna dair ihale ilanının yayını tarihinden
sonra alınmış belge,
d- Vekaleten
iştirak edeceklerin noter tasdikli vekaletnamesine imza beyannamesi,
e- Yabancı
tebaanın 10 seneden beri Türkiye'de mukim ve ticaret sicilinde kayıtlı
bulunduğunu tespitine ilişkin belgeler,
f- Katılımcı
yabancı şirket ise c fıkrasında yazılı şartlara haiz bulunması (Türkiye'de
şubesi olmayan şirketlerin belgesi Türkiye Cumhuriyeti Konsolosluklarınca
tasdik edilmiş olacaktır),
g-
İsteklilerin ortak girişim olarak talipli olması halinde noter tasdikli ortak
girişim beyannamesi ve ortaklarca imzalı ortaklık sözleşmesi,
h- Muhammen
bedelin %3 ü tutarında geçici teminat makbuzu veya banka teminat mektubu,
(teminat mektupları 2886 sayılı Yasa kapsamında işin adına ve limit dahilinde
süresiz olarak alınacaktır.)
ı- Dosya bedeli
tahsilat makbuzu ile birlikte hazırlayacakları kapalı teklif mektubuna havi
kapalı teklif zarflarını ihale saatine kadar Yazı İşleri Müdürlüğü Encümen
Şefliğine vermeleri gerekmektedir.
İhale komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
1387/1-1
Konya İli Meram
Belediyesinden:
Köyceğiz Mahallesi 40682 ada 4 nolu 125.100,15 m² miktarındaki
mülkiyeti Meram Belediyesi’ne ait, imar planında Yençok: 3 Kat E: 0.60 Mesken
Sahası’na (Konut alanı içerisinde emsale esas alanın %10 unu geçmeyecek şekilde
günlük ihtiyaçları karşılamaya yönelik bağımsız ticari birim yapılabilecektir.)
isabet eden 87.000.000,00 TL muhammen bedelli 2.610.000,00 TL geçici teminatlı
taşınmaz, 2886 Sayılı İhale Kanunu ve şartnamesi dahilinde
“Kapalı Teklif” suretiyle satışı yapılacaktır. (3065 Sayılı Kanunun 17. maddesi
4 numaralı fıkrasının (p) bendi kapsamında KDV’den istisnadır.)
Şartname ve ekleri Meram Belediye Hizmet Binası - Emlak ve
istimlak Müdürlüğü - Gayrimenkul Yönetim Bürosu’ndan 1.000,00 TL (KDV Hariç) bedel
karşılığında temin edilebilir.
İhale 28/02/2018 Çarşamba günü saat
16.15’de Hacı İsa Efendi Mahallesi Azerbaycan Caddesi No: 5 Meram/KONYA
adresindeki Meram Belediyesi hizmet binası 1. kat encümen salonunda, Meram
Belediye Encümeni’nce yapılacaktır.
İHALEYE KATILMAK İÇİN İSTENİLEN BELGELER:
İhaleye katılabilmek için kanuni ikametgâh sahibi olmak, gerekli
nitelik ve yeterliği haiz bulunmak, istenilen teminat ve belgeleri vermek
zorunludur. Zarf içerisinde verilecek bu evraklar;
1 - Teklif Mektubu,
2 - Geçici teminat,
3 - Tebligat için adres beyanı,
4 - Şartname ve eklerinin satın alındığına dair makbuz,
5 - Şartname ve eklerinin tamamen okunup kayıtsız şartsız kabul
edildiğini ve ihaleye katılmak istendiğini belirten dilekçe,
6 - T.C. Vatandaşlık numarasının bulunduğu nüfus cüzdanı sureti
(ihale anında aslı ile teyid edilecektir.),
7 - Kanuni ikametgâh belgesi,
8 - Tüzel Kişiler İçin Ayrıca;
a. Noter
tasdikli imza sirküleri,
b. Siciline
kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi odasından veya benzeri bir makamdan
ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna
dair belge,
c. Tüzel
kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel
kişiliği temsile yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş yetki
belgesi,
d. Vekâleten
ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya
ilişkin noterden onaylı vekâletnamesi ile vekâleten katılanın noter tasdikli
imza sirküleri.
9 - Ortaklık girişimi olması halinde noter tasdikli ortaklık girişim
beyannamesi ile ortaklarca imzalanmış ortaklık sözleşmesi,
İstenilen tüm belgeler asıl veya noter tasdikli olacak ve kapalı
zarf içinde sunulacaktır.
TEKLİFLERİN VERİLME YERİ VE ZAMANI:
İhaleye katılacak isteklilerin tekliflerini en geç 28/02/2018 Çarşamba günü saat 12.30’a kadar, sıra numaralı
alındılar karşılığında Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğü Kararlar Bürosu‘na
teslim etmeleri gerekir.
Teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu takdirde
dış zarfın üzerine Meram Belediyesi’nin adresi ile hangi işe ait olduğu,
isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılır. Posta ile gönderilecek
tekliflerin de 28/02/2018 Çarşamba günü saat 12.30’a
kadar Yazı İşleri Müdürlüğü Kararlar Bürosu‘na ulaşması şarttır. Postadaki
gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir
tutanakla tespit edilir.
Meram Belediyesi’ne verilen teklifler herhangi bir sebeple geri
alınamaz.
Saat ayarında Türkiye Radyo ve Televizyon (TRT) idaresinin saat
ayarı esastır.
ÖDEME ŞEKLİ:
İhale bedelinin %50’si ile ihale bedeli üzerinden hesaplanan damga
vergisi ve kesin teminat peşin ödenecek olup, kalan ihale bedeli 4 eşit
taksitte ödenecektir.
DİĞER HUSUSLAR:
İhaleyi yapıp yapmamakta tamamen Meram Belediye Encümeni
yetkilidir. Şartnamede ve ilan metninde belirtilmeyen hususlarda 2886 Sayılı
Devlet İhale Kanunu hükümleri uygulanır.
İlan olunur.
1319/1-1
Konya İli Meram
Belediyesinden:
Köyceğiz Mahallesi 40682 ada 3 nolu 54.903,47 m² miktarındaki
mülkiyeti Meram Belediyesi’ne ait, imar planında Yençok: 3 Kat E: 0.60 Mesken
Sahası’na (Konut alanı içerisinde emsale esas alanın %10 unu geçmeyecek şekilde
günlük ihtiyaçları karşılamaya yönelik bağımsız ticari birim yapılabilecektir.)
isabet eden 38.500.000,00 TL muhammen bedelli 1.155.000,00 TL geçici teminatlı
taşınmaz, 2886 Sayılı İhale Kanunu ve şartnamesi dahilinde
“Kapalı Teklif” suretiyle satışı yapılacaktır. (3065 Sayılı Kanunun 17. maddesi
4 numaralı fıkrasının (p) bendi kapsamında KDV’den istisnadır.)
Şartname ve ekleri Meram
Belediye Hizmet Binası - Emlak ve istimlak Müdürlüğü - Gayrimenkul Yönetim
Bürosu’ndan 1.000,00 TL (KDV Hariç) bedel karşılığında temin edilebilir.
İhale 28/02/2018
Çarşamba günü saat 15.45’de Hacı İsa Efendi Mahallesi Azerbaycan Caddesi No: 5
Meram/KONYA adresindeki Meram Belediyesi hizmet binası 1. kat encümen
salonunda, Meram Belediye Encümeni’nce yapılacaktır.
İHALEYE KATILMAK İÇİN İSTENİLEN BELGELER:
İhaleye katılabilmek için kanuni ikametgâh sahibi olmak, gerekli
nitelik ve yeterliği haiz bulunmak, istenilen teminat ve belgeleri vermek
zorunludur. Zarf içerisinde verilecek bu evraklar;
1 - Teklif Mektubu,
2 - Geçici teminat,
3 - Tebligat için adres beyanı,
4 - Şartname ve eklerinin satın alındığına dair makbuz,
5 - Şartname ve eklerinin tamamen okunup kayıtsız şartsız kabul
edildiğini ve ihaleye katılmak istendiğini belirten dilekçe,
6 - T.C. Vatandaşlık numarasının bulunduğu nüfus cüzdanı sureti
(ihale anında aslı ile teyid edilecektir.),
7 - Kanuni ikametgâh belgesi,
8 - Tüzel Kişiler İçin Ayrıca;
a. Noter
tasdikli imza sirküleri,
b. Siciline
kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi odasından veya benzeri bir makamdan
ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna
dair belge,
c. Tüzel
kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel
kişiliği temsile yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş yetki
belgesi,
d. Vekâleten
ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya
ilişkin noterden onaylı vekâletnamesi ile vekâleten katılanın noter tasdikli
imza sirküleri.
9 - Ortaklık girişimi olması halinde noter tasdikli ortaklık
girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalanmış ortaklık sözleşmesi,
İstenilen tüm belgeler asıl veya noter tasdikli olacak ve kapalı
zarf içinde sunulacaktır.
TEKLİFLERİN VERİLME YERİ VE ZAMANI:
İhaleye katılacak isteklilerin tekliflerini en geç 28/02/2018 Çarşamba günü saat 12.30’a kadar, sıra numaralı
alındılar karşılığında Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğü Kararlar Bürosu‘na
teslim etmeleri gerekir.
Teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu takdirde
dış zarfın üzerine Meram Belediyesi’nin adresi ile hangi işe ait olduğu,
isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılır. Posta ile gönderilecek
tekliflerin de 28/02/2018 Çarşamba günü saat 12.30’a
kadar Yazı İşleri Müdürlüğü Kararlar Bürosu‘na ulaşması şarttır. Postadaki
gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla
tespit edilir.
Meram Belediyesi’ne verilen teklifler herhangi bir sebeple geri
alınamaz.
Saat ayarında Türkiye Radyo ve Televizyon (TRT) idaresinin saat
ayarı esastır.
ÖDEME ŞEKLİ:
İhale bedelinin %50’si ile ihale bedeli üzerinden hesaplanan damga
vergisi ve kesin teminat peşin ödenecek olup, kalan ihale bedeli 4 eşit
taksitte ödenecektir.
DİĞER HUSUSLAR:
İhaleyi yapıp yapmamakta tamamen Meram Belediye Encümeni
yetkilidir. Şartnamede ve ilan metninde belirtilmeyen hususlarda 2886 Sayılı
Devlet İhale Kanunu hükümleri uygulanır.
İlan olunur.
1320/1-1
MUHTELİF
BORULARIN SU JETİ İLE TEMİZLİĞİ HİZMETİ ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker
Fabrikaları A.Ş. Elazığ Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamızda buharlaştırıcı ve ısıtıcı aparatlarına ait boruların
basınçlı su jeti makinesi ile temizliği hizmeti T.Ş.F.A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı
Yönetmeliği esasları dâhilinde açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2018/60990
1 - İdarenin
a) Adı : T.Ş.F.A.Ş. Elazığ Şeker Fabrikası
a) Adresi : Yurtbaşı Beldesi/ELAZIĞ
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0 424 251 28 75 - 79 - Fax: 0 424 251 24
14
2 - İhale konusu hizmetin
a) Adı : Fabrikamızda buharlaştırıcı ve ısıtıcı
boruların iç cidarlarındaki kirliliklerin basınçlı su jeti makinesi ile
temizliği hizmeti işidir.
b) Niteliği ve miktarı : 16.654 adet boru
c) İşin Yapılacağı Yer : T.Ş.F.A.Ş. Elazığ Şeker Fabrikası
d) İşin Süresi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, yer
teslimi tarihinden itibaren 20 (Yirmi) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : T.Ş.F.A.Ş. Elazığ Şeker Fabrikası - Toplantı
Salonu
b) Tarihi ve saati : 27.02.2018 Salı günü Saat 14.00
4 - İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve (KDV Dahil) 118,00 TRY (Türk Lirası) karşılığı Elazığ Şeker
Fabrikası - Ticaret Servisi adresinden satın alınabilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını, idareden ücreti mukabili satın almaları zorunludur.
5 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere
kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
6 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren
en az 60 takvim günü olmalıdır.
7 - İş deneyimini gösteren belgeler: Son beş yıl içinde bedel
içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen
bedelin %50 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere
ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
8 - Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: Kamu
kurumlarında veya özel sektörde tephir ve ısıtıcı boru iç cidarlarındaki
kirliliklerin basınçlı su jeti ile temizliği işleri benzer iş olarak kabul
edilecektir.
9 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
10 - İhalede gerektiğinde açık eksiltme ve/veya pazarlık
yapılabilecektir. İsteklilerin veya kanuni vekillerinin ihale günü ve saatinde
fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir.
11 - Kurumumuz şartname konusu mal alımı; ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi değildir. İhale
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre
yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta
serbesttir.
1361/1-1
SU ENJEKSİYON PROBU SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığından:
İşin Adı: Su enjeksiyon probu
4734 sayılı Kanunun 3/g maddesi kapsamında hazırlanan Kurumumuz yönetmeliği
açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2018/58359
Dosya no : 1821008
1 - İdarenin:
a) Adres : Bağlık Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak
Sokak No: 2 67090-ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks
numarası : Tel: 0.372 252 40 00 (70 Hat)
Faks:
0.372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale Konusu Malın :
a) Niteliği, türü ve miktarı : Su enjeksiyon probu (2 kalem, 900 adet)
b) Teslim yeri : TTK Makine ve İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene
ve Tesellüm İşleri Şube Müdürlüğü / ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasını müteakip 75 takvim günüdür.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Satınalma Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu Bülent Ecevit Caddesi No: 125
ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 28.02.2018 Çarşamba günü Saat: 15:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik kriterleri;
4-1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
e) Şartnamede belirtilen geçici teminat,
f) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
g) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
h) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b) ve (c) de
yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm
yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Mithatpaşa Mah. Bülent Ecevit Cad. No:
125 ZONGULDAK ve TTK Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cd.) 19. Sokak No:
22 BAHÇELİEVLER-ANKARA adresinde görülebilir ve şartnameler 30,00 TL. karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en geç 28.02.2018 Çarşamba günü saat
15.00’a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi
Başkanlığına elden teslim edilebileceği gibi iadeli - taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden idaremiz
sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır;
13.1.1. İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
13.1.2. Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet
Alımları ve Yapım İşleri ile ilgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
1385/1-1
Supply
of Furniture, Medical Equipment, Devices and Consumables for Migrant Health
Centres
Ankara
- Turkey / TR
1. Publication reference
SIHHAT/2018/SUP/INT/04
2. Procedure
Open
3. Programme title
Improving the Health Status of the Syrian Population under Temporary
Protection and related Services Provided by Turkish Authorities.
4. Financing
IPA budget item 27 September 2016 dated Grant Contract - External
Actions of the European Union IPA/2016/378-641.
5. Contracting authority
Republic of Turkey Ministry of Health
Directorate General of Public Health, Ankara - Turkey
CONTRACT SPECIFICATIONS
6. Description of the contract
The subject of the contract shall be the
supply, delivery and warranty (for all lots), installation (for Lot 1, Lot 2,
Lot 6, Lot 7, Lot 8, Lot 9, Lot 10, Lot 11 and Lot 12), training (for Lot 6,
Lot 7, Lot 8, Lot 9, Lot 10 and Lot 12) by the Contractor of the following
goods.
7. Number and titles of lots
Number of lots: 15
Lot 1 : Furniture
Lot 2 : Medical Furniture
Lot 3 : Medical Equipments
1
Lot 4 : Medical Equipments
2
Lot 5 : Medical Equipments
3
Lot 6 : Medical Devices 1
Lot 7 : Medical Devices 2
Lot 8 : Medical Devices 3
Lot 9 : Medical Devices 4
Lot 10 : Medical Devices 5
Lot 11 : Medical Devices 6
Lot 12 : Medical Devices 7
Lot 13 : Medical Consumables
1
Lot 14 : Medical Consumables
2
Lot 15 : Medical Consumables
3
TERMS
OF PARTICIPATION
8. Eligibility and rules of origin
Participation is open to all natural
persons who are nationals of and legal persons (participating either individually
or in a grouping – consortium – of tenderers) which are effectively established
in a Member State of the European Union or in a eligible country or territory
as defined under the Regulation (EU) N°236/2014 establishing common rules and
procedures for the implementation of the Union’s instruments for external
action (CIR) for the applicable Instrument under which the contract is financed
(see also heading 22 below). Participation
is also open to international organisations.
All supplies under this contract must originate in one or more of
these countries.
9. Grounds for exclusion
Tenderers must submit a signed declaration, included in the Tender
Form for a Supply Contract, to the effect that they are not in any of the
situations listed in point 2.3.3 of the Practical Guide.
10. Number of tenders
Tenderers may submit only one tender per lot.
Tenders for parts of a lot will not be considered. Any
tenderer may state in its tender that it would offer a discount in the event
that its tender is accepted for more than one lot.
Tenderers may not submit a tender for a variant solution in addition to their
tender for the supplies required in the tender dossier.
11. Tender guarantee
Tenderers must provide a tender guarantee of:
Lot number |
Amount of tender guarantee (€) |
Lot 1 |
8.000 |
Lot 2 |
7.000 |
Lot 3 |
4.150 |
Lot 4 |
6.250 |
Lot 5 |
7.000 |
Lot 6 |
3.250 |
Lot 7 |
10.500 |
Lot 8 |
3.050 |
Lot 9 |
16.500 |
Lot 10 |
3.150 |
Lot 11 |
2.700 |
Lot 12 |
10.750 |
Lot 13 |
2.550 |
Lot 14 |
7.650 |
Lot 15 |
2.550 |
when submitting their tender. This guarantee will be released to
unsuccessful tenderers once the tender procedure has been completed and to the
successful tenderer(s) upon signature of the contract by all parties. This
guarantee will be called upon if the tenderer does not fulfil all obligations
stated in its tender.
12. Performance guarantee
The successful tenderer will be asked to provide a performance
guarantee of 6% of the amount of the contract at the signing of the contract.
This guarantee must be provided together with the return of the countersigned
contract no later than 30 days after the tenderer receives the contract signed
by the Contracting Authority. If the selected tenderer fails to provide such a
guarantee within this period, the contract will be void and a new contract may
be drawn up and sent to the tenderer, which has submitted the next cheapest
compliant tender.
13. Information meeting and/or site visit
No Information meeting is planned.
14. Tender validity
Tenders must remain valid for a period of 90 days after the
deadline for submission of tenders. In exceptional circumstances, the
Contracting Authority may, before the validity period expires, request that
tenderers extend the validity of tenders for a specific period (see part 8.2 of the instructions to tenderers).
15. Period of implementation of tasks
The implementation period for Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 11 and Lot
14 will last 60 calendar days, starting from the commencement of the Contract
and ending on the day of issuance of the certificate of Provisional Acceptance.
The implementation period will include delivery, installation, training and
Provisional Acceptance.
The implementation period for Lot 4, Lot 5,
Lot 6, Lot 7, Lot 8, Lot 9, Lot 10, Lot 12, Lot 13 and Lot 15 will last 90
calendar days, starting from the commencement of the Contract and ending on the
day of issuance of the certificate of Provisional Acceptance. The implementation period will include delivery, installation,
training and Provisional Acceptance.
SELECTION
AND AWARD CRITERIA
16. Selection criteria
The following selection criteria will be applied to tenderers. In
the case of tenders submitted by a consortium, these selection criteria will be
applied to the consortium as a whole unless specified otherwise. The selection
criteria will not be applied to natural persons and single-member companies
when they are sub-contractors:
1) Economic and financial capacity of tenderer (based on i.a. item
3 of the Tender Form for a Supply Contract). In case of tenderer being a public
body, equivalent information should be provided. The reference period which
will be taken into account will be the last three years for which accounts have
been closed.
The selection criteria for each tenderer are as follows:
• The average annual turnover of the tenderer in the last three
years must be equal or exceed the 50% tenderer’s financial offer.
For tenderers submitting tenders for more than one lot, the average annual turnover of the tenderer in the last
three financial years must exceed the cumulative amount of the financial offers
of all the lots for which the tenderer submitted tenders.
Companies that have been operational for less than three years
will have to demonstrate an operational cash flow, which must exceed their
financial proposal for the years in which they have been operational.
For calculating annual turnovers in Euro, the rates for June of
each year shall be used.
2) Professional capacity of tenderer (based on i.a. items 4 and 5
of the Tender Form for a Supply Contract). The reference period, which will be
taken into account will be the last 5 years from submission deadline.
• The tenderer shall provide written evidence of his, or
manufacture’s, if the tenderer is not the manufacturer, current and valid
certificate for the Quality Management System.
• At least 3 staff members currently working for the tenderer in
fields related to this contract;
3) Technical capacity of tenderer (based on i.a. items 5 and 6 of
the Tender Form for a Supply Contract). The reference period, which will be
taken into account, will be the last 5 years from submission deadline.
a) For Lot 1, Lot 2:
The tenderer has delivered supplies under at most two contracts
with a budget of at least one-fourth (¼) of the financial proposal of the lot being tendered in supply of furniture and/or medical
furniture.
b) For Lot 3, Lot 4, Lot 5, Lot 6, Lot 7, Lot 8, Lot 9, Lot 10,
Lot 11, Lot 12:
The tenderer has delivered supplies under at most two contracts
with a budget of at least one-fourth (¼) of the financial proposal of the lot being tendered in supply of medical equipment(s) and/or
medical device(s).
c) For Lot 13, Lot 14, Lot 15:
The tenderer has delivered supplies under at most two contracts
with a budget of at least one-fourth (¼) of the financial proposal of the lot being tendered in supply of medical consumable(s).
This means that the contract the tenderer refers to could have
been started or completed at any time during the indicated period but it does
not necessarily have to be started and completed during that period, nor implemented
during the entire period. Tenderers are either allowed to refer to projects
completed within the reference period (although started earlier) or to projects
not yet completed. In the first case, the project will be considered in its
whole if proper evidence of performance is provided (statement or certificate
from the entity, which awarded the contract, final acceptance). In case of
projects still ongoing only the portion satisfactorily completed during the
reference period will be taken into consideration. This portion will have to be
supported by documentary evidence (similarly to projects completed) also
detailing its value.
An economic operator may, where appropriate and for a particular
contract, rely on the capacities of other entities, regardless of the legal
nature of the links, which it has with them. Some examples of when it may not
be considered appropriate by the Contracting Authority are when the tender rely
in majority on the capacities of other entities or when they rely on key
criteria. If the tender rely on other entities, it must prove to the
Contracting Authority that it will have at its disposal the resources necessary
for performance of the contract, for example by producing a commitment on the
part of those entities to place those resources at its disposal. Such entities,
for instance the parent company of the economic operator, must respect the same
rules of eligibility and notably that of nationality, as the economic operator.
Furthermore, the data for this third entity for the
relevant selection criterion should be included in the tender in a separate
document. Proof of the capacity will also have to be furnished when requested
by the Contracting Authority.
With regard to technical and professional criteria, a tenderer may
only rely on the capacities of other entities where the latter will perform the
tasks for which these capacities are required.
With regard to economic and financial criteria, the entities upon
whose capacity the tenderer relies, become jointly and severally liable for the
performance of the contract.
For purposes of converting another currency to Euro, the
Conversion rates, published in the Official Journal of European Communities
shall be used, which can be found at:
http://ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/index_en.cfm
17. Award criteria
Price
TENDERING
18. How to obtain the tender dossier
The tender dossier is available from the following Internet
address: www.dgmarket.com. The tender dossier is also available from the
Contracting Authority’s website at www.saglik.gov.tr and www.sihhatproject.org.
Tenders must be submitted using the standard Tender Form for a Supply Contract
included in the tender dossier, whose format and instructions must be strictly
observed.
Tenderers
with questions regarding this tender should send them in writing to:
Republic
of Turkey
Ministry
of Health
Directorate
General of Public Health
Address:
Şehit Danış Tunalıgil Sokak
3/5
Demirtepe /Ankara -Turkey
Phone:
+90.312.2305505
Contact
person: Mr. İnanç Söğüt
e-mail:
procurement@sihhatproject.org
(mentioning the publication reference shown in item 1) at least 21
days before the deadline for submission of tenders given in item 19. The
Contracting Authority must reply to all tenderers' questions at least 11 days
before the deadline for submission of tenders. Eventual clarifications or minor
changes to the tender dossier shall be published at the latest 11 days before
the submission deadline on the official gazette and website at:
www.saglik.gov.tr
www.sihhatproject.org
www.dgmarket.com
19. Deadline for submission of tenders
All tenders must be received at the address of the Contracting
Authority stated in the Article 18 above by 17.04.2018 and 12:00
noon (local time).
Any tender received by the Contracting Authority after this
deadline will not be considered.
20. Tender opening session
02:00 p.m.
(local time) on 17.04.2018 at the Contracting Authority’s address given in Item
18 above.
21. Language of the procedure
All written communications for this tender procedure and contract
must be in English.
22. Legal basis
Regulation (EU) N°236/2014 of the European
Parliament and of the Council of 11 March 2014 laying down common rules and
procedures for the implementation of the Union's instruments for financing
external action and IPA budget item 27 September 2016 dated Grant Contract -
External Actions of the European Union. See
Annex A2 of the Practical Guide.
1443/1-1
İstanbul
Defterdarlığı Avrupa Yakası Milli Emlak Dairesi Başkanlığından:
Sıra No |
Dosya No |
İlçesi |
Mahalle / Köy |
Sokak / Mevkii |
Pafta |
Ada No |
Parsel No |
Miktar (m2) |
Hazine Hissesi |
Cinsi |
Tahmini Bedel (TL) |
Geçici Teminat (TL) |
İmar Durumu/Niteliği |
İhale Saati |
MARMARA EMLAK MÜDÜRLÜĞÜNDEN SATILIK GAYRİMENKULLER (Bu taşınmazların
satış ihalesi 28/02/2018 günü ilanda belirtilen
saatte yapılacaktır.) |
||||||||||||||
1 |
34370104024 |
Beylikdüzü |
Gürpınar Merkez
Mah. |
G21A03A4A |
1176 |
4 |
1.392,28 |
Tam |
Arsa |
2.100.000,00 |
420.000,00 |
Konut Alanı |
10:45 |
|
2 |
34300111565 |
Silivri |
Alibey Mah. |
Kuyu Sk. |
1601 |
1 |
1.346,48 |
Tam |
Arsa |
2.692.960,00 |
538.592,00 |
Şartnamede
Belirtilmiştir |
11:15 |
1 - Yukarıda nitelikleri belirtilen Hazine adına
kayıtlı taşınmaz mallar 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45. maddesine göre
"Açık Teklif Usulü" ile yukarıda gösterilen gün ve saatlerde satışa
çıkarılmıştır.
2 - İhaleye iştirak etmek isteyenlerin;
a) Bu iş için yatırdığınız geçici teminat bedeline
ilişkin Teminat Makbuzu veya Banka Teminat Mektubu, Geçici teminat mektubunun
şekil ve içeriğinin 2886 sayılı Kanunun 27. maddesi bu kanun uyarınca
yayınlanmış D.İ. Genelgelerinde belirtilen şartları (süresiz ve limit içi olarak
düzenlenecek, işin özelliği belirtilecek, banka teyit yazısı ile birlikte
getirilecektir) taşıması gerekmektedir.
b) Gerçek kişilerin tasdikli (T.C. kimlik numarasını
içeren) Nüfus Hüviyeti Sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla nüfus cüzdan
fotokopisi, İkametgah Belgesini Özel hukuk tüzel
kişilerinin, idare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline
kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi odasından yahut benzeri meslekî
kuruluştan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile tüzel
kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel
kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş
imza sirkülerini veya vekâletnameyi,
Kamu tüzel kişilerinin ise, tüzel kişilik adına ihaleye
katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile yetkili
olduğunu belirtir belgeyi, Ortak katılım halinde ortak girişim beyannamesi ile
birlikte; ihale saatine kadar İstanbul Defterdarlığı Kat: 1
Cağaloğlu-Fatih/İstanbul adresinde toplanacak olan ihale Komisyonu Başkanlığına
başvurarak belgelerini teslim etmeleri gerekmektedir.
3 - Satış bedelinin 1/4 ü peşin kalanı en fazla iki
yılda, eşit taksitlerle ve üçer aylık dilimler halinde kanunî faizi ile
birlikte tahsil edilir.
4 - İhaleye ait şartname internet adresimizde (www.ist-def.gov.tr)
ve müdürlüğümüzde görülebilir.
5 - İhaleye katılacakların nakit olarak yatırmak
istedikleri geçici teminat makbuzlarını Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü ve
Malmüdürlükleri veznelerine başvurmak suretiyle temin edebilirler.
6 - Satışı yapılan taşınmaz mallar 5 yıl süre ile Emlak
Vergisine tabi değildir.
7 - Satışı yapılan taşınmaz mallar KDV den satış ve
devir işlemleri sırasında düzenlenen belgeler vergi, resim ve harçtan
müstesnadır.
8 - Posta ile yapılacak müracaatlarda teklifin 2886
sayılı Devlet İhale Kanunun 37. maddesine uygun hazırlanması ve teklifin ihale
saatinden önce komisyona ulaşması şarttır. Postadaki meydana gelebilecek
gecikmelerden dolayı İdare veya komisyon herhangi bir sorumluluk kabul etmez.
Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
956/1-1
JEOTERMAL KAYNAK ARAMA RUHSATLI SAHALAR İHALE
EDİLECEKTİR
Konya
Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığından:
Devletin Hüküm ve Tasarrufu altında bulunan ve aşağıda
bilgileri belirtilen İlimiz Hudutlarındaki 2 adet Jeotermal Kaynak Arama
Ruhsatlı saha 5686 sayılı Jeotermal Kaynaklar ve Doğal Mineralli Sular Kanunu
Uygulama Yönetmeliğinin 17. maddesi gereği, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun
45. maddesine göre Açık Teklif Usulü ile ihaleleri ayrı ayrı olarak Konya
Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı Doğal Kaynaklar, Ruhsat ve
Kültür Varlıkları Müdürlüğünde yapılacaktır.
1 - İhale Konusu İşler;
Konya Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığınca 5686
sayılı Jeotermal Kaynaklar ve Doğal Mineralli Sular Kanununa göre aşağıda
ilçesi, mahalle/mevkii, alanı, koordinatları ve muhammen bedeli ve geçici
teminatları belirtilen jeotermal sahalar ihale edilerek (3 yıllık)
ruhsatlandırma işlemi yapılacaktır.
1.1. Jeotermal Kaynak Arama ve İşletme Ruhsatlı
Sahalar:
Ruhsat No |
İli, İlçesi,
Mevkii |
Alan (hektar) |
Pafta No |
Koordinatları |
Muhammen Bedel
(TL) |
Geçici Teminat
(TL) |
İhale Tarihi ve
Saati |
AR:42-2014/130 |
Konya, Ereğli,
Kamışlıkuyu |
990,00 |
M32d1, M32d2 |
595000-4170000,
600800-4171500, 599000-4169000, 595000-4168000 |
33.835,80 |
3.383,58 |
06.03.2018 10:00 |
AR:42-2014/142 |
Konya, Karapınar |
4135,96 |
M31a3,
M31a4 |
550159-4182700,
550900-4187700, 557502-4187611, 560293-4182717 |
93.295,68 |
9.329,57 |
06.03.2018 10:00 |
2 - İhaleye iştirak edeceklerin;
5686 sayılı Jeotermal Kaynaklar ve Doğal Mineralli
Sular Kanununun 4. maddesinin 2. fıkrasında belirtilen şartları taşımaları
gerekmektedir.
2.1. İhaleye katılacak istekliler ihale dokümanını
satın almak zorundadır. Şartname ve Eklerini Konya Valiliği Yatırım İzleme ve
Koordinasyon Başkanlığı binası Horozluhan Mah. Yeni İstanbul Cad. No: 72
Selçuklu/KONYA adresinden 250 TL karşılığı temin edebilirler.
3 - İhaleye Katılma Belgeleri.
İhaleye katılacaklar aşağıdaki belgeleri komisyona sunacaklardır.
3.1. Başvuru mektubu (Teklif sahibinin adını, soyadını,
unvanını, tebligata esas adresini, telefon ve faks numarasını, e-mail adresini
içeren yetkili kişilerce imzalanmış belge)
3.2. İhale Şartnamesi ve eklerini satın aldıklarına
dair vezne alındı makbuzu
3.3. Bağlı olduğu vergi dairesi, İli ve vergi
numarasını gösterir levha, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da esnaf ve sanatkâr odasından ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
3.4. Kayıtlı olduğu vergi dairesinden alacağı ve ihale
tarihinden itibaren en çok 1 ay öncesine ait vergi borcu bulunmadığına dair
belge.
3.5. Sosyal Güvenlik Birimlerinden birine ait ihale
tarihinden itibaren en çok 1 ay öncesine ait prim borcu olmadığına dair belge
3.6. Bu Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin
geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların
Muhasebe Müdürlüğüne yatırıldığını gösteren makbuzlar.
3.7. Vekâleten ihaleye katılma halinde; vekil adına
düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekâletname ile vekilin
noter tasdikli imza beyannamesi, İsteklinin ortak girişim olması halinde; Noter
tasdikli ortak girişim beyannamesi
3.8. Yurtdışından yapılacak olan başvurularda istenen
belgelerin tümü T.C Başkonsolosluklarınca veya T.C Dışişleri Bakanlığınca
onaylı olması gerekir.
3.9. Gerçek Kişiler İçin;
3.9.1. Yıl içinde alınmış yerleşim yeri belgesi
3.9.2. Noter tasdikli imza beyannamesi,
3.9.3. T.C. kimlik numarasını içeren onaylı nüfus cüzdanı
sureti
3.10. Tüzel kişi olması halinde;
3.10.1. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren
Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları teşvik eden belgeler ile Tüzel
kişiliğin Noter tasdikli imza sirküleri aslı;
4 - İhaleye katılmak isteyenler ihale şartnamesinde ve
ilanda öngörülen belgelerin aslını veya noter tasdikli suretlerini sıra
numaralı alındılar karşılığında en geç ihale saatine kadar İhale Komisyonu
Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir.
5 - Belirtilen tarih ve saatten sonra verilen teklifler,
telgraf veya faks ile yapılacak müracaatlar ve postada meydana gelebilecek
gecikmeler kabul edilmeyecektir.
6 - İhale Şartnamesi, Konya Valiliği Konya Yatırım
İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı binası Horozluhan Mah. Yeni İstanbul Cad. No:
72 Selçuklu/KONYA adresinde mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak
görülebilir.
7 - Başkanlık ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
1301/1-1