ÇED
RAPORUNUN HAZIRLANMASI VE ÇED OLUMLU KARARININ ALINMASI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ
İLE İHALE EDİLECEKTİR
Elektrik
Üretim A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
JEOTERMAL
KAYNAK ARAMA RUHSATLI SAHA İHALE EDİLECEKTİR
Mersin
Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığından:
2.000
GR. T.T.Y.Y. TİRYAKİ ÇAYI BASKILI BOBİN VE 5.000 GR. T.T.Y.Y. TİRYAKİ ÇAYI BASKILI
BOBİN AMBALAJI SATIN ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
YÜKSEK
SAFLIKTA GAZ SATIN ALINACAKTIR
Orta Doğu
Teknik Üniversitesi Rektörlüğünden:
HAVA
KALİTESİ İZLEME CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Orta Doğu
Teknik Üniversitesi Rektörlüğünden:
TASARRUF
MEVDUATI SİGORTA FONU EMZET AKARYAKIT TİCARİ VE İKTİSADİ BÜTÜNLÜĞÜ SATIŞ
KOMİSYONU BAŞKANLIĞI SIRA CETVELİ
Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu II. Tahsilat Dairesi Başkanlığından:
İHALE
SONUÇ İLANI
Türkiye
Cumhuriyeti Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü 7. Bölge Müdürlüğünden:
AFYONKARAHİSAR
MİNERALLİ SU İŞLETMELERİ FABRİKA MÜDÜRLÜĞÜNE DEPO İNŞAAT YAPIMI İÇİN PROJELERİN
VE İHALE DOKÜMANLARININ HAZIRLANMASI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
TTK
İHTİYACI OLARAK ÇAMUR POMPASI ALIMI 4734 SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ KAPSAMINDA
AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
INVITATION
FOR BIDS (IFB)
Republic of
Turkey Istanbul Governorship Istanbul Project Coordination Unit (IPCU)
TAŞINMAZLAR
SATILACAKTIR
Çayırova
Belediye Başkanlığından:
TAŞINMAZ
SATILACAKTIR
Sakarya İli
Akyazı Malmüdürlüğünden:
ÇED RAPORUNUN HAZIRLANMASI VE ÇED OLUMLU KARARININ
ALINMASI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Elektrik
Üretim A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
“18 Mart Çan Termik Santralı’nın "Kalker Ocağı ve
Kırma Eleme Tesisi Projesi" için ÇED Raporunun Hazırlanması ve ÇED Olumlu
Kararının Alınması İşi” açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2017/682429
Dosya No : 2017/57-HİZ-682429
1 - İdarenin
a) Adı : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme
Yönetimi Daire Başkanlığı
b) Adresi : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme
Yönetimi Daire Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türkocağı Cad. No:2/13 Çankaya
/ANKARA
c) Telefon numarası : 0 312 212 69 00 - 2681
d) Faks numarası : 0 312 212 17 48
e) Elektronik posta adresi : -
2 - İhale konusu işin adı,
niteliği, türü ve miktarı : 18 Mart Çan Termik Santralı’nın "Kalker
Ocağı ve Kırma Eleme Tesisi Projesi" için ÇED Raporunun Hazırlanması ve
ÇED Olumlu Kararının Alınması İşi.
3 - İhale konusu işin
a) Teslim yeri/işin yapılacağı yer : 18
Mart Çan Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Çan/ ÇANAKALE
b) Teslim tarihi/işin süresi : Sözleşme
imza tarihinden itibaren 1 yıldır.
4 - İhale ile ilgili bilgiler
a) İhale Dokümanı bedeli : 118,00-TL
(KDV dahil)
b) Dokümanın görülebileceği/
satın alınabileceği yer : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi
Daire Başkanlığı
Nasuh
Akar Mah. Türkocağı Cad. No:2/13 Oda No:22 Çankaya / ANKARA
c) İhale Usulü : Açık ihale usulü
d) İhale tarih ve saati : 15.01.2018, Saat 11:00
e) Tekliflerin verileceği yer : Teklifler
15.01.2018 saat 11:00 ’a kadar;
EÜAŞ
Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı Nasuh Akar Mah.
Türkocağı Cad. No: 2/F-1 Oda No:C-1 Çankaya/ ANKARA
adresine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
f) İhalenin yapılacağı yer : EÜAŞ
Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Malzeme Yönetimi Daire Başkanlığı Nasuh Akar Mah.
Türkocağı Cad. No: 2/F-1 Oda No:C-3 Çankaya /ANKARA
g) İhale dokümanına ulaşılabilecek
internet adresi : www.euas.gov.tr
5 - Bu ihale, 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi olmayıp,
Şirketimiz Satınalma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve esasları doğrultusunda
yapılacaktır.
11335/1-1
JEOTERMAL KAYNAK ARAMA RUHSATLI SAHA İHALE EDİLECEKTİR
Mersin
Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığından:
1 - 5686 sayılı Jeotermal Kaynaklar ve Doğal Mineralli
Sular Kanununa bağlı Uygulama Yönetmeliğinin 17. maddesi gereğince aşağıda adı
ve koordinatları verilen 1 (bir) adet jeotermal kaynak arama ruhsatlı saha,
2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45. maddesi hükümlerine göre Açık Artırma
Usulü ile ihale edilmek üzere aramalara açılacaktır.
2014/01 Nolu Arama Ruhsat Bilgileri ve Koordinatları
Mersin ili, Tarsus ilçesi, Bolatlı mahallesi, Alanı:
1650 Ha, Pafta: O33b1 - O33b2
Taban İhale Bedeli (KDV Hariç) : 34.484,62 TL, Geçici
Teminatı: 1.034,53 TL, İhale Saati: 13:30
|
1.
Nokta |
2.
Nokta |
3.
Nokta |
4.
Nokta |
5.
Nokta |
Sağa (Y) |
0670500 |
0666000 |
0666000 |
0669000 |
0670500 |
Sola (X) |
4089000 |
4089000 |
4092000 |
4093000 |
4093000 |
2 - İhale, Akkent Mahallesi Hüseyin Okan Merzeci
Bulvarı 28. Cad. No: 662 Mersin Valiliği Kat: 3 Yenişehir / MERSİN adresindeki
Mersin Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı ihale salonunda
09.01.2018 Salı günü saat 13:30’da İhale Komisyonunca yapılacaktır.
İhaleye iştirak edecekler, aşağıda istenilen belgeleri
en geç 09.01.2018 Salı günü, ihale saatine kadar ihale komisyonuna teslim
edeceklerdir. İhale başladıktan sonra hiçbir şekilde müracaatlar kabul
edilmeyecektir. Posta, kargo ve telgrafla yapılan müracaatlar kabul
edilmeyecektir.
3 - İhaleye katılabilme şartları ve istenen belgeler:
3.1 - Tebligat için adres beyanı, ayrıca irtibat için
telefon varsa faks numarası ile elektronik posta adresi.
3.2 - İhale için belirtilen geçici teminatlar İdaremiz
adına açılmış olan Mersin T.C. Ziraat Bankası Merkez Şubesindeki Mersin
Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığının TR91 0001 0002 0768 0093
2650 02 nolu hesabına yatırılmış geçici teminat dekontu
ihale saatine kadar getirilecektir.
3.3 - Gerçek kişi olması halinde,
3.3.1 - Tebligata esas kanuni ikametgah
belgesi,
3.3.2 - T.C. Kimlik Numarası ile onaylı Nüfus Hüviyet
Cüzdanı örneği (fotokopisi),
3.3.3 - Teminatın yatırıldığına dair makbuz veya limit
içi süresiz teminat mektubu veya 2886 sayılı kanunda teminat olarak kabul
edilen değerlerden birisi,
3.3.4 - Başka bir kişi adına ihaleye iştirak
edeceklerin Noterlikçe onaylı vekâletnamesi,
3.4 - Tüzel kişi olması halinde;
1) Gerçek kişi olması halinde, Noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel Kişi olması halinde, şirketin kuruluş
statüsünü, son yönetimini gösteren ve 5686 sayılı Jeotermal Kaynaklar ve Doğal
Mineralli Sular Kanununun 4/2 maddesine haiz olduğunu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi aslı veya onaylı sureti
3) Yönetimin onaylı imza sirküleri,
4) Tüzel kişi adına ihaleye katılacak olanlar,
kurumundan almış oldukları vekaletname
5) Gerçek ve Tüzel kişilere ait İdareye borcu
olmadığına dair yazının ihale komisyonuna teslim edilmesi.
3.4.1 - Mevzuatı gereği tüzel kişiliğin Ticaret ve
Sanayi Odasından 2018 yılında alınmış Ticaret siciline kayıtlı olduğuna dair
belge,
3.4.2 - İlgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden
belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
3.4.3 - Tüzel kişiliği temsile yetkili olduğunu
gösterir noterlikçe onaylı yetki belgesi ve imza sirküsü,
4 - İhale şartnamesi mesai saatleri içerisinde Mersin
Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı Akkent Mahallesi Hüseyin
Okan Merzeci Bulvarı 28. Cad. No: 662 Kat: 2 Yenişehir/MERSİN adresinde
görülebilir ve ücretsiz alınabilir.
5 - 2886 Sayılı Kanunun 6. maddesinde yazılı şahıslar
doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye katılamazlar. Bu yasağa rağmen ihaleye
girilmiş ve girenin üzerine ihale kalmış ise ihale bozularak sözleşme yapılmış
ise sözleşme bozularak kesin teminatı gelir kaydedilir.
6 - İhale komisyonu, gerekçesini belirtmek suretiyle
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. İhale komisyonunun ihaleyi yapmama kararı
kesindir.
7 - İlgili sahalarla ait her türlü vergi, KDV, resim ve
harçlar ile sözleşmeden dolayı doğacak olan masraflar ruhsatı alan kişi veya
şirkete aittir.
8 - İhaleye katılım şartları, ilan metni ve
iştirakçilerden aranılan belgeleri de ihtiva eden şartname Mersin Valiliği
resmi internet sitesi olan www.mersin.gov.tr’den görülebilir.
İlan olunur.
11053/1-1
2.000 GR. T.T.Y.Y. TİRYAKİ ÇAYI BASKILI BOBİN VE 5.000
GR. T.T.Y.Y. TİRYAKİ ÇAYI BASKILI BOBİN AMBALAJI SATIN ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüz ihtiyacı olan 2.000 Gr. T.T.Y.Y.
Tiryaki Çayı Baskılı Bobin ve 5.000 Gr. T.T.Y.Y. Tiryaki Çayı Baskılı Bobin
Ambalajı, %20 artar - azalır toleranslı olarak Satınalma ve İhale
Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi kapsamında açık ihale usulü ile satın
alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, Çay İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı, RİZE adresinden 70,00-TL bedelle tahsil
fişi karşılığında temin edilebilir.
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve
teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç
08.01.2018 günü saat 14:30’a kadar Çay İşletmeleri
Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Evrak Kayıt Bürosu - Rize adresinde bulunacak
şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif
mektupları aynı gün saat 14:30’da açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf,
teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç % 6’sı oranında kesin
teminat alınır.
8 - İstekliler en az bir kalem malzemenin tümüne teklif
vermek koşuluyla kalem bazında kısmi teklif verebilirler.
9 - İhale Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma
Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp,
Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen
yapıp yapmamakta serbesttir.
11052/1-1
YÜKSEK SAFLIKTA GAZ SATIN ALINACAKTIR
Orta
Doğu Teknik Üniversitesi Rektörlüğünden:
Bilimsel Araştırma Projeleri kapsamında 9 Kalem Yüksek
Saflıkta Gaz Alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü maddesinin (f) bendi
ile geçici 4. Maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003
tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20. Maddesi (f) bendi
uyarınca pazarlık usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası* : 2017/688203
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bul. No:1 06800
Çankaya / ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 312-210 35 86
– Fax: 210 35 91
c) Elektronik posta adresi (varsa) :
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 9 Kalem
Yüksek Saflıkta Gaz Alımı
: 1- Y.S Hidrojen 5.5
(%99,9995) 50 L. Hacim 200 bar basınç, 8,35 m3 içerik 5 Adet
: 2- Ulsi Oksijen 5.0
(%99,999) 50 L. 200 Bar Basınç 10.60 m3 içerik 5 Adet
: 3- Silane 5.0
(%99,999 safiyet) (ithal) 50 ltr. çelik tüpte 100 bar
14 kg içerik valf DISS 632 Pneumatic valf 3 Adet
: 4- Ammonia 5.0
(%99,999 safiyet) (ithal) 50 ltr. çelik tüpte 8,59 bar
26,5 kg içerik valf DIN 477 no.6 3 Adet
: 5- Nitrousoxide 5.0
(%99,999 safiyet) (ithal) 50 lt. çelik tüpte 50,8 bar 37 kg içerik valf DIN 477
no.11 3 Adet
: 6- Y.S Azot 5.0
(%99.999) 50 lt Hacim 230 Bar Basınç, 1071 m3 İçerik 3 Adet
: 7- Nitrogentrifluoride 4.5
(99,995 safiyet) (ithal) 50 lt. çelik tüpte 97 bar 22,7 kg içerik valf DIN 477 no.8 2 Adet
: 8- Phosphine 2% Balance H2 (ithal) 10 lt. alu.
tüpte 150 bar, 1,5 m3 içerik 12 ay raf ömrü %2 Analitik tolerans DIN
1 W 21.8 x 1/14” LH Pneumtic valve 1 Adet
: 9- B2H6 2% Balance Hydrogen (ithal) 10 ltr.
alu. Tüpte 150 bar 1.5 m3 içerik 12 ay raf
ömrü 2% analitik imalat 2% tolerans DIN 1 W 21.8 x 1/14” LH. Pneumatıc valve 1
Adet
b) Teslim yeri : GÜNAM Merkezi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasından itibaren 126 gün
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : BAP Koordinasyon Birimi Koordinatörlüğü
b) Tarihi ve saati : 30 Ocak 2018 Salı günü Saat 11.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler :
4.1- İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu Ticaret
ve/veya Sanayi Odasından yada Esnaf ve Sanatkarlar
Odasından ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2. Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmamsı
halinde, bu bilgilerinin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen
teklif mektubu.
4.1.5. İdari Şartnamede belirtilen geçici teminat,
4.1.6. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter
tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
4.2. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler
4.2.1. İstekli; alım konusu malı teklif etmeye
yetkisinin bulunup bulunmadığını göstermek üzere, a, b, c bentlerinde yer alan
belgeler arasından, kendi durumuna uygun olanı idareye sunmalıdır;
a- İstekli imalatçı ise, imalatçı olduğunu gösterir
belge veya belgeler,
b- İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise
yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c- İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet
gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge
faaliyet belgesi.
Teklif edilen malın ihale dokümanında belirlenen
şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla,
4.2.2. İstekli, teknik şartnamenin bütün maddelerine
açık, anlaşılır ve yeterli teknik düzeyde; madde sırasına göre yazı ile yanıt
verecektir. Okunmuştur, anlaşılmıştır, vb. türdeki yanıtlar kabul
edilmeyecektir. (Teklif dosyasında sunacaktır.)
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - Bu ihaleye yerli istekliler katılabilir.
7 - İhale dokümanı ODTÜ Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinatörlüğü Kampüs Endüstri Müh. Binası
Yanı Çankaya/ANKARA adresinde görülebilir ve ODTÜ Strateji Geliştirme
Daire Başkanlığının Ziraat Bankası ODTÜ şubesindeki TR490001001537089738895002
nolu hesabına 100,00 TL (YüzTürkLirası) yatırılarak dekont
karşılığında aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, 30 Ocak 2018 Salı günü, saat 11:00´e kadar ihale dokümanının alındığı yere (Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü) elden verilebilecek.
9 - İstekliler tekliflerini, Götürü Bedel üzerinden vereceklerdir.
İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü
bedel sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 30 (otuz) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Söz konusu ihale 4734-4735 sayılı Kamu hükümlerine
tabi olmayıp 01.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esasları
hükümlerine göre yapılacaktır.
11236/1-1
HAVA KALİTESİ İZLEME CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Orta
Doğu Teknik Üniversitesi Rektörlüğünden:
Bilimsel Araştırma Projeleri kapsamında Hava Kalitesi
İzleme Cihazı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3’üncü maddesinin (f)
bendi ile geçici 4. Maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 20. Maddesi (f) bendi uyarınca pazarlık usulü ile ihale
edilecektir.
İhale kayıt numarası* : 2017/688028
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bul. No: 1 06800 Çankaya /
ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 312-210 35
86 – Fax: 210 35 91
c) Elektronik posta adresi (varsa) :
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Kalem
Hava Kalitesi İzleme Cihazı Alımı
b) Teslim yeri : ODTÜ-MEMS Merkezi
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren 90 takvim
günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : BAP Koordinasyon Birimi Koordinatörlüğü
b) Tarihi ve saati : 29 Ocak 2018 Pazartesi günü Saat 11:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
4.1.1. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.2. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen
teklif mektubu.
4.1.3. İdari Şartnamede belirtilen geçici teminat
4.1.4. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter
tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
4.2. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler
4.2.1. İstekli; alım konusu malı teklif etmeye
yetkisinin bulunup bulunmadığını göstermek üzere, a, b, c bentlerinde yer alan
belgeler arasından, kendi durumuna uygun olanı idareye sunmalıdır;
a- İstekli imalatçı ise, imalatçı olduğunu gösterir
belge veya belgeler,
b- İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise
yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c- İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor
ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet
belgesi.
Teklif edilen malın ihale dokümanında belirlenen
şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla,
4.2.2. İstekli üretici firmaya ait ISO 9001 kalite
belgesi veya ürüne ait AT sertifikasını (CE Certificate, FDA, TSEK vb.) idareye
sunacaktır.
4.2.3. İstekli, kendi/Türkiye temsilcisi firma/ üretici
adına Sanayi Bakanlığından alınan sözkonusu ihale ile ilgili ürünlere ait Satış
Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi veya TSE Hizmet Yeterlilik Belgesini teklifi
ile birlikte sunacaktır.
4.2.4. İstekli teklif ettiği ürünlere ait
katalog/broşür/dokümanları idareye sunacaktır.
4.2.5. İstekli, teknik şartnamenin bütün maddelerine
açık, anlaşılır ve yeterli teknik düzeyde; madde sırasına göre yazı ile yanıt
verecektir. Okunmuştur, anlaşılmıştır, vb. türdeki yanıtlar kabul
edilmeyecektir. (Teklif dosyasında sunacaktır.)
4.2.6. Teklif edilen malın marka ve modeli beyan
edilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - Bu ihaleye yerli istekliler katılabilir.
7 - İhale dokümanı ODTÜ BAP Koordinasyon Birimi
Koordinatörlüğü Kampüs Endüstri Müh. Binası Yanı Çankaya/ANKARA adresinde
görülebilir ve ODTÜ Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının Ziraat Bankası ODTÜ
şubesindeki TR490001001537089738895002 nolu hesabına 100,00 TL (YüzTürkLirası)
yatırılarak dekont karşılığında aynı adresten temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
8 - Teklifler 29/01/2018
Pazartesi günü, saat 11:00´a kadar ihale dokümanının alındığı yere (BAP
Koordinasyon Birimi Koordinatörlüğü) verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, Götürü Bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden Götürü Bedel sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’sinden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 30 (otuz) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Söz konusu ihale 4734-4735 sayılı Kamu hükümlerine
tabi olmayıp 01.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esasları
hükümlerine göre yapılacaktır.
11237/1-1
TASARRUF MEVDUATI SİGORTA FONU EMZET
AKARYAKIT TİCARİ VE İKTİSADİ BÜTÜNLÜĞÜ SATIŞ KOMİSYONU BAŞKANLIĞI SIRA CETVELİ
Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu II. Tahsilat Dairesi Başkanlığından:
DOSYA
NO: 2005/123
1. TİCARİ VE İKTİSADİ BÜTÜNLÜK ADI : Emzet
Akaryakıt Ticari ve İktisadi Bütünlüğü
2. BORÇLU : 1 - Emzet Akaryakıt Dağıtım Otomotiv Sanayi ve
Ticaret. A.Ş.
2
- Zeytinoğlu Ticaret ve Sanayi A.Ş.
3
- Murtaza Yavuz Zeytinoğlu
3. İHALE TARİHİ : 28.07.2015
4. İHALE BEDELİ : 6.600.000.-ABD Doları
5. İHALENİN ONAY TARİHİ : 22.10.2015
(mülkiyetin
geçiş tarihi:23.11.2015)
6. TİCARİ VE İKTİSADİ BÜTÜNLÜK KAPSAMINDAKİ VARLIKLARIN
AYNINDAN DOĞAN VERGİ BORÇLARI (TİCARİ VE İKTİSADİ BÜTÜNLÜK KAPSAMINDAKİ
GAYRİMENKULLERİN EMLAK VERGİ BORCU)
ALACAKLI |
Eskişehir
Tepebaşı Belediye Başkanlığı |
BORÇLU |
1 - Zeytinoğlu
Ticaret ve Sanayi A.Ş. |
|
2 - Murtaza
Yavuz Zeytinoğlu |
BORÇ TUTARI |
18.210,03-TL
(*) |
(*) 23.12.2015 itibarıyla bildirilen borç
(**) Zeytinoğlu Ticaret ve Sanayi A.Ş. ve Murtaza Yavuz
Zeytinoğlu’nun emlak vergi borçları 25.11.2016 tarihinde 18.611,5-TL olarak
ödenmiş ve emlak vergi borcu kalmamıştır.
7. TİCARİ VE İKTİSADİ BÜTÜNLÜK KAPSAMINDAKİ VARLIKLAR
ÜZERİNDE TESİS EDİLEN REHİN BİLGİLERİ (İPOTEK)
A. Emzet Akaryakıt Ticari ve İktisadi Bütünlüğü
kapsamında yer alan gayrimenkullerden; Murtaza Yavuz Zeytinoğlu’na ait,
Eskişehir İli, Tepebaşı İlçesi, Yeni Mahalle, 1192 ada, 36 parselde kain 1.248,04 m2 gayrimenkulün kaydında;
Sıra No |
Tarih |
Yevmiye
No |
Derece/Sıra |
Miktar |
Alacaklı |
1 |
27.04.2001 |
2250 |
1 |
500.000- TL |
OMV
Petrol Ofisi A.Ş.(*) |
2 |
26.03.2002 |
1874 |
2 |
500.000- TL |
OMV
Petrol Ofisi A.Ş.(*) |
3 |
20.09.2004 |
9056 |
3 |
1.015.000-
TL |
OMV
Petrol Ofisi A.Ş.(*) |
(*) OMV Petrol Ofisi A.Ş.nin 26.07.2016 tarihli yazılarında
söz konusu gayrimenkul üzerine tesis edilmiş ipoteğe ilişkin alacaklarının
bulunmadığı bildirildiğinden işbu ipotek paylaştırmada dikkate alınmamıştır.
B. Emzet Akaryakıt Ticari ve İktisadi Bütünlüğü
kapsamında yer alan gayrimenkullerden; Zeytinoğlu Ticaret ve Sanayi A.Ş.’ye
ait, Eskişehir İli, Tepebaşı İlçesi, Yakakayı Mahalle, Sulular Mevkiinde, 428
parselde kain 4.530,00 m2 gayrimenkulün
kaydında;
Sıra No |
Tarih |
Yevmiye
No |
Derece/Sıra |
Miktar |
Alacaklı |
1 |
13.04.1999 |
1701 |
1 |
100.000.-TL |
Emzet Akaryakıt
Dağıtım Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş. |
2 |
03.11.2006 |
16813 |
2 |
663.059.175-USD |
Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu |
(*) Emzet Akaryakıt Dağıtım Otomotiv Sanayi ve Ticaret
A.Ş.nin 11.09.2017 tarihli yazılarında söz konusu gayrimenkul üzerine tesis
edilmiş ipoteğe ilişkin alacaklarının bulunmadığı bildirildiğinden işbu ipotek
paylaştırmada dikkate alınmamıştır.
C. Emzet Akaryakıt Ticari ve İktisadi Bütünlüğü
kapsamında yer alan gayrimenkullerden; Murtaza Yavuz Zeytinoğlu’na ait,
Eskişehir İli, Tepebaşı İlçesi, Şirintepe Mahallesi, Mezarlık Mevkii, 15207
ada, 3 parselde kain 3.114,24 m2
gayrimenkulün 8/32 hissesinin kaydında;
Sıra No |
Tarih |
Yevmiye
No |
Derece/Sıra |
Miktar |
Alacaklı |
1 |
02.05.2007 |
7467 |
1 |
663.059.175-
USD |
Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu |
D. Emzet Akaryakıt Ticari ve İktisadi Bütünlüğü
kapsamında yer alan gayrimenkullerden; Murtaza Yavuz Zeytinoğlu’na ait,
Eskişehir İli, İnönü İlçesi, Kümbet Mahallesi, Köyiçi-Handere Mevkii, 159
parselde kayıtlı 1.148.00 m2 gayrimenkulün 8/32 hissesinin kaydında;
Sıra No |
Tarih |
Yevmiye
No |
Derece/Sıra |
Miktar |
Alacaklı |
1 |
13.07.2005 |
382 |
1 |
663.059.175-USD |
Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu |
E. Emzet Akaryakıt Ticari ve İktisadi Bütünlüğü
kapsamında yer alan gayrimenkullerden; Murtaza Yavuz Zeytinoğlu’na ait,
Eskişehir İli, Beylikova İlçesi, Beylikova Mahallesi, Köyiçi Mevkii, 3401
parselde kain 1.140,00 m2 gayrimenkulün
8/32 hissesinin kaydında;
Sıra No |
Tarih |
Yevmiye
No |
Derece/Sıra |
Miktar |
Alacaklı |
1 |
01.05.2007 |
367 |
1 |
663,059,175- USD |
Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu |
F. Emzet Akaryakıt Ticari ve İktisadi Bütünlüğü
kapsamında yer alan gayrimenkullerden; Murtaza Yavuz Zeytinoğlu’na ait,
Eskişehir İli, Alpu İlçesi, Alpu Mahallesi, Alpu Merkez Mahallesi, 7126
parselde kain 1.419,10 m2 gayrimenkulün 1/4
kaydında;
Sıra No |
Tarih |
Yevmiye
No |
Derece/Sıra |
Miktar |
Alacaklı |
1 |
01.05.2006 |
432 |
1 |
663.059.175-USD |
Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu |
8. BORÇLULARIN 5411 SAYILI KANUNUN 134. MADDESİ
KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLEN, DEVLETE VE SOSYAL GÜVENLİK KURULUŞLARINA OLAN 6183
SAYILI KANUN KAPSAMINDAKİ BORÇ BİLGİSİ
(A) |
|
Alacaklı |
Maliye
Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı |
Borçlu |
Murtaza Yavuz
Zeytinoğlu |
Borç Miktarı |
198,45-TL (*) |
(*) Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı’nın
11.01.2016 tarih ve 1261 sayılı yazısı ile bildirilen tutar olup, bilahare
17.10.2016 tarih ve E.68658 sayılı yazı ile Murtaza Yavuz Zeytinoğlu’nun
borcunun bulunmadığı bildirilmiştir.
(B) |
|
Alacaklı |
Sosyal
Güvenlik Kurumu Başkanlığı |
Borçlu |
Emzet
Akaryakıt Dağıtım Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş. |
Borç Miktarı |
74,02 -TL(*) |
(*) Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı’nın 05.01.2016
tarih ve 47757447/20299/59646 sayılı yazısı ile
bildirilen tutar olup, bilahare 14.10.2016 tarih ve E.5484416 yazı ile Emzet
Akaryakıt Dağıtım Otomotiv San. ve Tic. A.Ş.nin
13.10.2016 tarihi itibarıyla borcunun bulunmadığı bildirilmiştir.
9. BORÇLULARIN 5411 SAYILI KANUNUN 134. MADDESİ
KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLEN DİĞER KAMU KURUM VE KURULUŞLARI İLE ÜST KURULLARA
OLAN BORÇ BİLGİLERİ
Alacaklı |
Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu |
Borçlu |
1 - Emzet
Akaryakıt Dağıtım Otomotiv Sanayi ve Ticaret. A.Ş. |
2 - Zeytinoğlu Ticaret ve Sanayi A.Ş. |
|
3 - Murtaza Yavuz Zeytinoğlu |
|
Borç Miktarı |
27.885.689.290-TL
(23.11.2015 tarihi itibarıyla) |
10. İLGİLİ MEVZUAT
• 5411 sayılı Bankacılık Kanununun 134. maddesinin 8.
fıkrası,
“Gerçek ve tüzel kişilerin sahip olduğu varlıkların, bu
maddede yer alan hükümler çerçevesinde ticari ve iktisadi bütünlük kapsamında
veya bu Kanunda yer alan hükümler çerçevesinde ayrı ayrı cebri icra yoluyla
satışlarından elde edilen bedelden; satış tarihine kadar tahakkuk etmiş olmak
şartıyla, sırasıyla Fon Kurulu tarafından karar verilmesi halinde şirketlerin
teknik bilgi, yazılım, donanım, ekipman, mal ve hizmet
alımından doğan geçmiş dönem borçları, kişilerin Devlete ve Sosyal Güvenlik
Kuruluşlarına olan 6183 sayılı Kanun kapsamındaki borçları ile GSM imtiyaz
sözleşmesinden doğan Hazine payı borçları ödendikten sonra kalan kısım,
kişilerin diğer kamu kurum ve kuruluşları ile üst kurullara olan borçlarına
garameten taksim edilerek ödenir.”
• Tasarruf
Mevduatı Sigorta Fonu Tarafından Ticari ve İktisadi Bütünlük Oluşturan
Mahcuzların Satışına İlişkin Yönetmeliğin 26. maddesi;
“(1) Ticari ve iktisadi bütünlüğün ihale bedelinin
dağıtımına esas sıra cetveli, ihale bedelinin alıcı tarafından ödenmesinden
sonra Satış Komisyonu tarafından 5411 sayılı Kanuna uygun olarak düzenlenir.
Ancak 5411 sayılı Kanunda öncelikli paya sahip olduğu belirtilen alacaklılara
önceden ödeme yapılabilir.
(2) İhale bedelinden satış masrafları
çıkarıldıktan sonra; satış tarihine kadar tahakkuk etmiş olmak şartıyla,
sırasıyla Kurul tarafından ihale bedelinden ödenmesine karar verilmesi halinde
bu Yönetmeliğin 25 inci maddesi kapsamındaki geçmiş dönem borçları, kişilerin
Devlete ve sosyal güvenlik kuruluşlarına olan 6183 sayılı Kanun kapsamındaki
borçları ile GSM imtiyaz sözleşmesinden doğan Hazine payı borçları ödendikten
sonra kalan kısım, kişilerin diğer kamu kurum ve kuruluşları ile üst kurullara
olan borçlarına garameten taksim edilerek ödenir.
(3)…
(4) Sıra cetvelinin bir sureti Satış Komisyonu
tarafından masrafını veren ilgililere tebliğe çıkarılır ve Resmî Gazete’de
yayımlanır.
(5) Sıra cetveline itiraz süresi 15 gündür. İtiraz
süresi, ilan tarihinden itibaren başlar, tebliğ masrafı veren ilgililer
hakkında ise itiraz süresi tebliğ tarihinden itibaren işlemeye başlar.
(6) Satış Komisyonu, hak sahiplerine ödeme yapılana
kadar nakit ihale bedelini uygun göreceği şekilde nemalandırır.”
• 6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında
Kanunun 21.2. maddesi;
“Rehinli alacaklıların hakları mahfuzdur. Ancak, gümrük
resmi, bina ve arazı vergisi gibi eşya ve gayrimenkulün aynından doğan âmme
alacakları o eşya ve gayrimenkul bedelinden tahsilinde rehinli alacaklardan
evvel gelir.”
• 4721 sayılı Türk Medeni Kanununun 874.1
maddesi;
“Rehinli taşınmazın satış bedeli, alacaklılar arasında
sıralarına göre dağıtılır.”
• Diğer İlgili Mevzuat Hükümleri
11. DEĞERLENDİRME
Emzet Akaryakıt Ticari ve İktisadi Bütünlüğü,
28.07.2015 tarihinde gerçekleştirilen açık artırma ihalesi sonucunda
6.600.000-ABD Doları bedelle Fon Kurulunun onayına sunulmak üzere Seyhan
Akaryakıt Taşımacılık İnşaat Turizm Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti.ye ihale edilmiş
ve ihale Fon Kurulunun 22/10/2015 tarih ve 2015/260
sayılı kararı ile onaylanmış ve ihale bedeli 23.11.2015 tarihinde TMSF’nin
ilgili hesabına yatırılmış ve bu tarihte Emzet Akaryakıt Ticari ve İktisadi
Bütünlüğü’nün mülkiyeti Seyhan Akaryakıt Taşımacılık İnşaat Turizm Sanayi ve
Ticaret Ltd. Şti.ye geçmiştir.
Emzet Akaryakıt Ticari ve İktisadi Bütünlüğü satış
gideri olarak Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu tarafından 86.009,55-TL masraf
yapılmıştır.
6.600.000-ABD Doları ihale bedelinden arz edilen
mevzuat hükümleri gereği öncelikle satış ve paylaştırma masrafı olan 86.009,55-TL’nin
mahsup edilmesinden sonra kalan ihale bedeli aşağıdaki şekilde
paylaştırılmıştır:
11.1. Zeytinoğlu Ticaret ve Sanayi
A.Ş. ve Emzet Akaryakıt Dağıtım Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş.nin 17.01.2017
tarih ve bila sayılı yazılarında Tepebaşı Belediyesine Emzet Akaryakıt Ticari
ve İktisadi Bütünlüğü kapsamındaki taşınmazlardan kaynaklanan borcunun ödendiği
bildirildiğinden, taşınmazların aynından kaynaklanan alacak için satış
bedelinden pay ayrılmasına mahal olmadığına,
11.2. Yukarıda 7 (A)’da belirtilen ipoteklere ilişkin
Alacaklı OMV Petrol Ofisi A.Ş.nin 26.07.2016 tarihli yazısında söz konusu
gayrimenkul üzerinde tesis edilmiş ipotek alacaklarının bulunmadığı
bildirildiğinden bu ipoteğe pay ayrılmasına mahal olmadığına,
11.3. Yukarıda 7 (B)’de belirtilen ipoteğe ilişkin
Alacaklı Emzet Akaryakıt Dağıtım Otomotiv Sanayi ve Ticaret A.Ş.nin 11.09.2017
tarihli yazısında söz konusu gayrimenkul üzerinde tesis edilmiş ipotek
alacaklarının bulunmadığı bildirildiğinden bu ipoteğe pay ayrılmasına mahal olmadığına,
11.4. 6183 sayılı Kanunun 21/2.
maddesi ve 4721 sayılı Kanunun 874/1. maddesi uyarınca yukarıda 7 (B), 7 (C), 7
(D), 7 (E), 7 (F)’de belirtilen Emzet Akaryakıt Ticari ve İktisadi Bütünlüğü
kapsamındaki taşınmazlar üzerinde Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu lehine tesis
edilen 663.053.175-ABD Doları tutarındaki müşterek ipotek alacağına mahsuben
işbu ipotekli gayrimenkullere ihale bedelinden isabet eden 417.438-ABD
Dolarının ayrılmasına,
11.5. Gelir İdaresi Başkanlığı’nın yukarıda 8 (A)’da ve
Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı’nın yukarıda 8 (B)’de belirtilen
alacaklarının bilahare ödendiği bildirildiğinden satış bedelinden bu kalemler
için pay ayrılmasına mahal olmadığına,
11.6. Bakiye ihale bedeli ve nemasının yukarıda 9’da
belirtilen Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonunun alacağına ayrılmasına;
11.7. İhale bedelinden kalan tutar olmadığından
Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonunun bakiye ipotek alacağı ve yukarıda 9’da
belirtilen bakiye alacağı ile diğer alacaklıların (haciz vs.) sıralamaya
alınmasına mahal olmadığına,
11.8. Sıra cetvelinin bir suretinin masrafını veren
ilgililere tebliğe çıkarılmasına,
11.9. Sıra cetvelinin yayımlanmak üzere Resmi Gazete’ye
gönderilmesine,
11.10. Yönetmelik gereği sıra cetveline itiraz süresi
15 gün olup, sıra cetveline yapılan itirazların aynı süre içerisinde Satış
Komisyonuna bildirilmesine,
11.11. İlgili mevzuat hükümlerinde saklı tutulan haller
hariç olmak üzere sıra cetveli kesinleştikten sonra paylaştırmaya konu ihale
bedelinin mahsup edilmesine/hak sahiplerine ödenmesine, karar verildi.
11319/1-1
Türkiye
Cumhuriyeti Devlet Demiryolları İşletmesi Genel Müdürlüğü 7. Bölge Müdürlüğünden:
Karar No : 2017/08
İdarenin Adı : TCDD AFYONKARAHİSAR 7. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
İşin Adı : Afyonkarahisar ili, Merkez İlçesi, Çetinkaya
Mahallesi, 1287 ada, 3 sayılı parselde
kayıtlı, 2.701,90 m²’lik taşınmazın pazarlık usulü ihale yöntemi ile satışı.
İhale Tarih ve Saati : 11.12.2017 günü, saat: 10:00
İhale Usulü : 4046 sayılı Kanun 18. Madde- Pazarlık ve Açık
Artırma Usulü
Yönetim Kurulumuzun 17.05.2013 tarih ve 13/118 sayılı kararı ile
satışı uygun görülen mülkiyeti Teşekkülümüze
ait Afyonkarahisar İli, Merkez İlçesi, Çetinkaya Mahallesi, 1287 ada, 3
sayılı parsel üzerinde kayıtlı 2.701.90 m2’lik açık alanlı
taşınmazın satışına teminen ihale ilanı ve ihale şartnamesinde belirtilen
hususlar kapsamında yapılan ihale sonucunda 7. Bölge Müdürlüğü İhale
Komisyonunca;
Afyonkarahisar İli, Merkez İlçesi, Çetinkaya Mahallesi,
1287 ada, 3 sayılı parselde bulunan Afyonşehir İstasyon Sahası içindeki toplam
2.701,90 m2 açık alanlı taşınmazın, 11.12.2017 tarihinde saat 10:00’daki pazarlık usulü ihale yöntemiyle yapılan satış
ihalesinde; 5.160,000,00 TL (beşmilyonyüzaltmışbin) bedelle en yüksek ve
avantajlı teklif sahibi Abdullah ÖZTEKE’ye ihale şartnamesi çerçevesince
satılması, sözleşmeyi imzalamaktan imtina etmesi veya diğer yükümlülüklerini
yerine getirmemesi halinde teminatının idare lehine irat kaydedilerek ihalenin
iptal edilmesi için Yönetim Kuruluna Sunulmasına karar verilmiştir.
Bu komisyon
Kararı Yönetim Kurulunun 21.12.2017 tarih ve 30/261 sayılı kararı ile
onaylanmıştır.
11343/1-1
AFYONKARAHİSAR MİNERALLİ SU İŞLETMELERİ FABRİKA
MÜDÜRLÜĞÜNE DEPO İNŞAAT YAPIMI İÇİN PROJELERİN VE İHALE DOKÜMANLARININ
HAZIRLANMASI İŞİ YAPTIRILACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Afyonkarahisar ili, İhsaniye ilçesi, Yaylabağı
Belediyesi, 154 ada, 1 nolu parselde kayıtlı taşınmaz üzerine ~15.000 m² alanlı
depo inşaatı yapımı için imar durumuna uygun mimari, statik, mekanik ve
elektrik projelerinin ve ihale dokümanlarının hazırlanması işi kapalı zarfla
teklif almak suretiyle yaptırılacaktır.
2 - Firmalar,
teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki geçici teminatı
teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait şartnameler “ Ataç 1 Sok. No: 32 Yenişehir/ANKARA”
adresindeki Genel Müdürlüğümüzden, “Ahmediye Mah. Halk Cad. Esvafçı Sok. No: 8
Üsküdar/İSTANBUL” adresindeki İstanbul
Müdürlüğümüzden 100,00 TL karşılığında temin edilebilecektir.
İdari, teknik ve mali şartnamelere www.kizilay.org.tr
adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların ihale zarflarını en geç 22.01.2018 günü
saat 10:00’a kadar Yönetim Destek Hizmetleri Müdürlüğü
Evrak Birimine vermiş / göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - 2 Nolu “Teklif ve Teminat Mektubu” zarfı 23.01.2018
günü saat 14:00’de Genel Müdürlüğümüz toplantı
salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
11332/1-1
TTK İHTİYACI OLARAK ÇAMUR POMPASI ALIMI 4734 SAYILI
KANUNUN 3/g MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Bağlık Cad. Yayla Mah. İhsan Soyak Sok. No: 2 Zonguldak
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0 372
252 40 00 (70 hat) Fax: 0 372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi : satinalma@taskomuru.gov.tr
2 - İhale konusu işin nev’i
a) Niteliği, türü ve miktarı : Çamur
Pompası, 1 Kalem (2 ad)
b) Teslim yeri : Yerli Yükleniciler için: TTK Armutçuk TİM iş
sahası.
: Yabancı Yükleniciler için: Sözleşmede
belirtilen teslim limanı
c) Teslim tarihi : 120 gün.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TTK Satınalma Daire Başkanlığı ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 24/01/2018 Çarşamba
saat 15:00
c) Dosya no : 936-TTK/1559
4 - İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve
yeterlik kriterleri
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin
ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı
olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
e) Şartnamede belirlenen geçici teminat,
f) Bu şartnamenin 55. maddesinde belirtilen yeterlilik
belgeleri
g) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan
kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter
tasdikli imza beyannamesi,
ğ) Mesleki ve
teknik yeterliğe ilişkin aranacak belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
1- Firmalar pompaya ait performans eğrilerini (Q-Hm,
verim, güç) teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
2- Teknik şartnamenin her bir maddesi eksiksiz bir
şekilde cevaplandırılacaktır. h)İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve
içeriği bu Şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi,
i) Şartnamenin 16. maddesinde belirtilmesi halinde,
isteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve
işlerin listesi,
j) İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), (c) ve (d)
de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
5 - Bu ihalede kısmi teklif verilemeyecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanı TTK Satınalma Daire Başkanlığı
Bülent Ecevit Caddesi Mithatpaşa Mahallesi 67090-Zonguldak ve TTK ANKARA
Misafirhanesi 7. Cad.(Aşkabat Cad.) 19. Sok. No: 22 Bahçelievler/ANKARA
adresinde görülebilir ve aynı adreslerden 30,00 TL karşılığı temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 24/01/2018
Çarşamba saat 15.00’e kadar TTK Satınalma Daire Başkanlığı Bülent Ecevit
Caddesi No.125 Mithatpaşa Mahallesi 67090-Zonguldak adresine verilebilecek ve
posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden
İdaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin
miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşmesi düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
Teklif edilen bedelin %3’ünden az oranda geçici teminat veren isteklilerin
teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak, ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabii
değildir.
13.1.1- İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
13.1.2- Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz mal, hizmet
alımları ve yapım işleri ile ilgili yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
11293/1-1
Republic
of Turkey
Istanbul
Governorship
Istanbul
Project Coordination Unit (IPCU)
Istanbul
Seismic Risk Mitigation and Emergency Preparedness (ISMEP) Project
Procurement
of NBC Vehicles and Systems
Loan
No: 26980
(KFW-GA4.1)
1 - This Invitation for Bids (IFB) follows the General Procurement
Notice (GPN) for this project that appeared in UNDB online
on July 21, 2017.
2 - In order to prepare Istanbul for a
potential earthquake the Republic of Turkey has received a Loan from the KfW
Development Bank toward the cost of the Istanbul Seismic Risk Mitigation and
Emergency Preparedness Project (ISMEP) and it intends to apply part of the
proceeds of this Loan to payments under the Contract resulting from this IFB:
ISMEP-KFW-GA4.1.
3 - IPCU serves as the implementing agency for the Project and now
invites sealed bids from eligible Bidders for the Supply of items listed below
which comprises NBC Vehicles and Systems. The delivery duration of the goods
and related services is maximum 270 calendar days.
No |
Description |
Quantity |
Item 1. |
Decontamination / Evacuation Vehicle |
1 |
Item 2. |
Reconnaissance Decontamination and Evacuation Vehicle |
1 |
Item 3. |
Decontamination Trailer System |
1 |
Item 4. |
Decontamination Tent System |
1 |
4 - Bidding will be conducted through the
International Competitive Bidding (ICB) procedures specified in the World
Bank’s Guidelines: Procurement of Goods, Works and Non-consulting services
under IBRD Loans and IDA Credits & Grants by World Bank Borrowers, January
2011, Revised July 2014, and is open to all Bidders eligible as defined in
these Guidelines, that meet the following minimum qualification criteria:
If Bidder is Manufacturer:
4.1. The Bidder must show evidence that it will be able to provide
continued representation/ legal services in Turkey providing the sufficient
technical support for the proposed System. The warranty services, including
operational support activities, services must be provided locally within Istanbul.
4.2. During the past five (5) years, the
Bidder must have successfully completed at least one (1) similar contracts for
providing special purpose vehicles such as NBC vehicles and/or systems or
similar vehicles (Ambulances, Fire Trucks, Mobile Hospital Trucks, Search and
Rescue Trucks, Survey Vehicles, Communication Vehicles, Broadcast Vehicles,
etc.) either equipped or non-equipped to various clients under one or several
Contracts having similar functional/technical characteristics given in the
Technical Requirements in Section VI of this Bidding Document.
4.3. The annual average turnover of the Bidder must exceed Euro 5
Million (Five million Euro) or an equivalent amount in a freely convertible
currency during last three (3) years.
4.4. The bids submitted by the firms who
have proven non satisfactory experience and with respect to contractual
obligations, completion time, or have practiced substantial defaults and/or
disputes resulted from not fulfilling their contractual obligations under
Contract(s) signed with the Ministry of Internal Affairs, Turkey or debarred by
Public Procurement Agency (Kamu İhale Kurumu), and the KfW Development Bank
etc. may be considered non-qualified and
rejected.
4.5. Additional documents to be submitted (to be used during the
qualification):
(i). The Bidder shall provide reference list of major customers in
the last five (5) years with address, fax number, and contact person and
reference letters at least from three major customers who IPCU may contact.
(ii). The Bidder shall provide complete and accurate information
about non-performance of a contract within the last three (3) years prior to
the deadline for application submission, based on all information on fully
settled disputes or litigation. A fully settled dispute or litigation is one
that has been resolved in accordance with the Dispute Resolution Mechanism
under the respective contract, and where all appeal instances available to the
bidder have been exhausted. A negative determination against the bidder for
non-performance of a contract shall be a reason for disqualifying the bidder.
If a dispute or litigation is settled before signing the Contract with the
successful bidder, further determination will be done
against the qualification of the successful bidder before signing the Contract.
(iii). If the bid is submitted by an agent, the bidders shall
submit, as part of their bid, Copyright Authorization or Manufacturer
Authorization Form accordingly in a format given in Section IV, Bidding Forms.
The Suppliers can only establish Joint Ventures to enhance their
capabilities. Consortiums will not be eligible for participating in this
tender. Qualification requirements for Joint Ventures (JV) are as follows:
4.6. The Bidder must show evidence that the JV will be able to provide
continued representation/ legal services in Turkey providing the sufficient
technical support for the proposed System. The warranty services, including
operational support activities, services must be provided locally within
Istanbul.
4.7. During the past five (5) years, the
Bidder must have successfully completed at least one (1) similar contracts for
providing special purpose vehicles such as NBC vehicles and/or systems or
similar vehicles (Ambulances, Fire Trucks, Mobile Hospital Trucks, Search and Rescue
Trucks, Survey Vehicles, Communication Vehicles, Broadcast Vehicles, etc.)
either equipped or non-equipped to various clients under one or several
Contracts having similar functional/technical characteristics given in the
Technical Requirements in Section VI of this Bidding Document.
4.8. The annual average turnover of the JV
Partners collectively must exceed Euro 5 Million (Five million Euro) or an
equivalent amount in a freely convertible currency during last 3 (three) years,
where the average turnover of the Lead Partner must be at least 50% (fifty
percent) of this amount and each of the other partners must have at least 25 %
(twenty five percent) of this amount during the last 3 years.
4.9. Additional documents to be submitted (to be used during the
qualification):
(i). The JV partners shall provide reference list of major
customers in the last five (5) years with address, fax number, and contact
person and reference letters at least from three major customers who IPCU may
contact.
(ii). The JV partners shall provide complete and accurate
information about non-performance of a contract within the last three (3) years
prior to the deadline for application submission, based on all information on
fully settled disputes or litigation. A fully settled dispute or litigation is
one that has been resolved in accordance with the Dispute Resolution Mechanism
under the respective contract, and where all appeal instances available to the
bidder have been exhausted. A negative determination against the bidder for
non-performance of a contract shall be a reason for disqualifying the bidder.
If a dispute or litigation is settled before signing the Contract with the
successful bidder, further determination will be done
against the qualification of the successful bidder before signing the Contract.
(iii). If the bid is submitted by an agent, the JV shall submit,
as part of their bid, Copyright Authorization or Manufacturer Authorization
Form accordingly in a format given in Section IV, Bidding Forms.
If Bidder is not Manufacturer:
If a Bidder is not a manufacturer, but is offering the Goods on
behalf of the Manufacturer under Manufacturer's Authorization Form (Section IV,
Bidding Forms), the Manufacturer shall demonstrate the above qualifications 4.1 to 4.10 and the Bidder shall demonstrate that it has
successfully completed at least one (1) similar contracts for providing special
purpose vehicles such as NBC vehicles and/or systems or similar vehicles
(Ambulances, Fire Trucks, Mobile Hospital Trucks, Search and Rescue Trucks,
Survey Vehicles, Communication Vehicles, Broadcast Vehicles, etc.) either
equipped or non-equipped to various clients under one or several Contracts
having similar functional/technical characteristics given in the Technical
Requirements in Section VI of this Bidding Document in the past five (5) years.
5 - Interested eligible Bidders may obtain further information
from IPCU and inspect the bidding documents at the address given below from 9:00 to 17:00 hours (Turkey time).
6 - A complete set of bidding documents in English may be
purchased by interested Bidders on submission of a written application to the
address below and upon payment of a nonrefundable fee of 400 TL or in 100
Euros. The method of payment will be direct deposit to bank account numbers are
as follows:
TL Account:
Vakıfbank Mercan Branch Istanbul,
IBAN Number: TR31 0001 5001 5800 7286 1036 53
EURO Account:
Vakıfbank Mercan Branch Istanbul,
IBAN Number: TR91 0001 5001 5804 8000 3946 63
The document will be sent by certified mail.
7 - Bids must be delivered to the address
below at or before February 13, 2018 at 14:00 hrs (Turkey time). Bids need to be secured by a Bid Security. The
amount of Bid Security required is: 250.000 TL (twohundredfiftythousand Turkish
Liras) or an equivalent amount in a freely convertible currency. Late bids will
be rejected. Bids will be opened in the presence of Bidders’ representatives
who choose to attend at the address below on February 13, 2018 at 14:00 hrs (Turkey time)
8 - The addresses referred to above are:
Address for obtaining further information:
Kazım Gökhan ELGİN - Director
Istanbul Project Coordination Unit
M. Kemalettin Mah. Tiyatro Cad. No: 8 34126
Beyazıt-Fatih
İSTANBUL - TURKEY
Tel : +90 212 518 5500
Fax : +90 212 518 5505
e-mail : info@ipkb.gov.tr
Address for bid submission and bid opening:
Istanbul Project Coordination Unit
Satınalma Birimi (Department of Procurement Unit)
M. Kemalettin Mah. Tiyatro Cad. No: 8 34126
Beyazıt-Fatih
İSTANBUL – TURKEY
11267/1-1
Çayırova
Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti Belediyemize ait
olan; aşağıda kayıtları, muhammen bedelleri, Geçici teminat miktarları ve ihale
saati bulunan taşınmazların satılması işi 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun
35/a maddesi gereği “Kapalı Teklif Usulü” çerçevesinde muhammen bedelin
arttırılması suretiyle ihaleye konmuştur.
Sıra No |
Adresi |
Ada No |
Parsel No |
Toplam Alan (m²) |
Cinsi |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
Muhammen Bedel |
Dosya Satış Bedeli |
Geçici Teminatı |
1 |
Şekerpınar Mah. Işık Sokak |
820 |
5 |
2.046,72 |
Arsa |
10.01.2018 |
14:00 |
2.456.064,00
¨ |
500,00 ¨ |
73.681,92 ¨ |
2 |
Şekerpınar Mah. Altınay Sokak |
478 |
2 |
1.100,90 |
Arsa |
10.01.2018 |
14:30 |
1.651.350,00
¨ |
500,00 ¨ |
49.540,50 ¨ |
3 |
Şekerpınar Mah.
Ramazan Sokak |
607 |
11 |
1.580,18 |
Arsa |
10.01.2018 |
15:00 |
1.422.162,00
¨ |
500,00 ¨ |
42.664,86 ¨ |
4 |
Şekerpınar Mah. Sevda Sokak |
682 |
7 |
567,25 |
Arsa |
10.01.2018 |
15:30 |
850.875,00
¨ |
500,00 ¨ |
25.526,25 ¨ |
5 |
Şekerpınar Mah.
Sarmaşık Sokak |
731 |
7 |
830,10 |
Arsa |
10.01.2018 |
16:00 |
1.411.170,00
¨ |
500,00 ¨ |
42.335,10 ¨ |
2 - Bu satış işinin ihalesinde Devlet İhale Kanunu
hükümlerine uyulacaktır.
3 - Satış ihaleleri 10.01.2018 Çarşamba günü bu ilanın
1. maddesinde belirtilen saatlerde Belediye Encümen Toplantı Salonunda
Encümence yapılacaktır. İhale şartnamesi ve diğer evraklar mesai saatleri
içinde Destek Hizmetleri Müdürlüğünde bedelsiz olarak görülebilir.
4 - İhale isteklileri; ihale dosya bedelini ödeyerek
satın almak zorundadırlar.
5 - Geçici teminat miktarı bu ilan metninde yer alan
ilgili ihalelere ait maddelerde belirtilmiştir.
6 - İhaleye katılabilmek için;
“Devlet İhale Kanunun 35. ve 36. maddeleri ile ihale şartnamesinin 7. 8. 9.
maddelerine uygun olarak ilan metninin 1. maddesindeki saatlerde ihale
komisyonuna aşağıdaki belgeleri bir dosya içinde vererek katılacaklardır.
7 - Teklif Mektubu (Ek 1),
8 - Taşınmaz Mal Satış Şartnamesi,
a) Şartnamenin her sayfası ayrı ayrı ihaleye iştirak
eden tarafından imzalanmak zorundadır.
b) Geçici Teminat,
c) Nüfus cüzdanı sureti (Gerçek kişiler için),
d) Muhtarlıktan ihalenin yapılmış olduğu yıl içerisinde
alınmış ikametgâh Belgesi (Gerçek kişiler için),
e) Türkiye’de tebligat adresi için adres göstermesi (Ek
2),
f) İstekli adına vekâleten iştirak ediliyorsa,
isteklinin adına teklif vermeye yetkili olduğuna dair noter tasdikli vekâletname
ve imza örneği,
g) 2886 sayılı D.İ.K.’ e göre cezalı olmadığına dair
beyan (Ek 3),
h) Tüzel kişi olması halinde, Mevzuatı gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve / veya Sanayi veya Esnaf
Odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapılmış olduğu yıl içerisinde
alınmış tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge (Tescil Belgesi)
ve Kayıtlı olduğu Vergi Dairesi ve numarası,
i) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği ilgili mevzuatlarca belirlenen noter tasdikli ortak girişim
beyannamesi,
j) Tüzel kişi olması halinde, teklif vermeye yetkili
olduğunu gösteren noter tasdikli imza sirküleri, Gerçek kişi ise imza
beyannamesi
k) Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına
katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin yetkisinin bulunduğu noter tasdikli
vekâletnamesi ile noter tasdikli beyannamesi,
l) Ülkemizde yabancıların mülk edinmesi konusunda yasal
mevzuat dâhilinde herhangi bir engelleyici hüküm bulunmaması koşullarında T.C.
uyruğunda olmayan yabancıların ihaleye iştirak etmesi halinde verecekleri her
türlü teminatlarda (geçici, vs. gibi) yerli bankalar veya özel finans kurumlarının kontrgarantisi (Counterguarantee)
istenecektir. Ayrıca bu yabancı istekliler idareye sunacakları her türlü
belgeleri, yeminli tercüman bürolarında Türkçe ’ye çevirmek zorundadır,
m) Şartname alındı makbuzu,
n) Belediyeye (Kira, Emlak, ÇTV) borcu olmadığına dair
belge.
o) Taşınmazın satış ihalesine teklif verecekler; ihale
zarflarını yukarıda ve şartnamede belirtilen belgeler ile birlikte satış
şartnamesinde belirtilen maddelere uygun
olarak hazırlayarak 10.01.2018 tarihinde Çarşamba günü katılmak istedikleri
ihalenin saatine kadar Destek Hizmetleri Müdürlüğüne sıra numaralı alındı
belgesi karşılığında teslim edeceklerdir. Posta, kargo, telgrafla veya internet
üzerinden yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.
9 - Tebliğ tarihinden itibaren 15 gün içerisinde ihale
bedelinin tamamı ödenecektir.
10 - Başvuru dosyası idareye verildikten sonra, son
müracaat tarihinden önce olsa dahi, dosya içerisindeki herhangi bir evrakın
değiştirilmesi veya eksik evrakın tamamlanması yönünde yapılacak müracaatlar
değerlendirmeye alınmayacaktır.
11 - İdareye verilen bütün belgelerin aslı veya noter
onaylı suretleri olacaktır.
12 - Postayla yapılacak müracaatlarda postadan meydana
gelebilecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.
13 - İhale Komisyonu mahiyetindeki olan encümenin
ihaleyi yapıp yapmamakta serbest olduğu, 2886 sayılı Yasanın 17. maddesi gereği
ilan olunur.
11255/1-1
Sakarya
İli Akyazı Malmüdürlüğünden:
SATIŞI YAPILACAK TAŞINMAZ MAL |
|||||||||||
SIRA NO |
BELDE/KÖY MAHALLE |
CİNSİ |
PAFTA NO |
ADA NO |
PARSEL NO |
MİKTARI m2 |
HAZİNE HİSSESİ |
İMAR DURUMU |
TAHMİNİ SATIŞ BEDELİ (TL) |
GEÇİCİ TEMİNAT (TL) |
İHALE TARİHİ VE SAATİ |
1 |
Salihiye Mahallesi |
Bahçe |
G25D13a3a |
107 |
19 |
62.158,64 |
Tam |
Yoktur |
3.730.000,00 |
373.000,00 |
08.01.2018-10:00 |
Yukarıda niteliği ihale gün ve saati belirtilen
taşınmazın 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45. maddesine göre Açık Teklif
Usulü ile Akyazı Malmüdürlüğünde toplanacak komisyon tarafından satış ihalesi
yapılacaktır.
İhaleye iştirak etmek isteyenlerin, geçici teminat
makbuzu veya mektubunu (Mevduat veya katılım bankalarından alınacak teyit
yazısı ile birlikte süresiz teminat mektupları), ikametgah
senedi, tebligat için Türkiye'de adres gösterir belgeyi, gerçek kişilerin TC.
Kimlik numarasını gösterir nüfus cüzdanı örneği, tüzel kişilerin ise vergi
kimlik numarasını, özel hukuk tüzel kişilerinin yukarıda belirtilen şartlardan
ayrı olarak, idare merkezlerinin bulunduğu yer Mahkemesinden veya siciline
kayıtlı olduğu Ticaret ve Sanayii Odasından yahut benzeri mesleki kuruluştan,
ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile tüzel kişilik
adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği
temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş imza
sirkülerini veya vekaletnameyi vermeleri; kamu tüzel
kişilerinin ise, belirtilen belgelerden ayrı olarak tüzel kişilik adına ihaleye
katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile yetkili
olduğunu belirtir belgeyi ihale saatine kadar komisyon başkanlığına vermeleri
şarttır.
Ayrıca, ortak katılım halinde aralarında
düzenleyecekleri Ortak Girişim Beyannamesini, ihale saatine kadar Komisyon
Başkanlığına vermeleri şarttır.
Şartname ve ekleri mesai saatleri dahilinde
ücretsiz olarak Akyazı Malmüdürlüğü Milli Emlak Servisinde görülebilir.
İhale saatine kadar komisyon Başkanlığına ulaşmış olmak
şartıyla düzenlenecek teklifler iadeli-taahhütlü bir mektupla gönderilebilir.
Postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.
Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
Bu ihaleye ilişkin bilgiler; www.sakaryadefterdarligi.gov.tr;
Türkiye genelindeki ihale bilgileri http://www.milliemlak.gov.tr web
sayfalarından öğrenilebilir.
Tel: 0 (264) 418 14 85
İlan olunur.
10966/1-1