TAŞINMAZ
SATILACAKTIR
Adapazarı Belediye
Başkanlığından:
KENT
MOBİLYALARI 10 (ON) YILLIĞINA KİRAYA VERİLECEKTİR
Giresun Belediye
Başkanlığından:
KAFETERYA
KİRAYA VERİLECEKTİR
Kadıköy
Belediye Başkanlığından: İSTANBUL
TTK
İHTİYACI OLARAK ÇİMENTO ENJEKSİYON POMPASI 4734 SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ KAPSAMINDA
AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğünden:
Adapazarı Belediye
Başkanlığından:
İHALENİN KONUSU: Mülkiyeti Belediyemize ait, aşağıda tapu
kayıtları yazılı taşınmazın ihale suretiyle satılması işidir.
İHALE USULÜ: Satış ihalesi 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun
36’ncı maddesi uyarınca Kapalı Teklif Usulü ile yapılacaktır.
ŞARTNAME VE EKLERİNİN NEREDEN VE HANGİ ŞARTLARLA ALINACAĞI:
Şartname ve ekleri Adapazarı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünün 114 Nolu İhale Biriminden istekliler tarafından temin
edilebilir.
İHALENİN NEREDE VE HANGİ SAATTE VE TARİHTE YAPILACAĞI: Satış
ihalesi 05/01/2018 Cuma günü saat 14:00’de Adapazarı
Belediyesi Encümen Toplantı Salonunda yapılacaktır.
ŞARTNAME BEDELİ: Satış ihalesi için şartname bedeli 100,00 TL’dir.
MUHAMMEN BEDEL VE GEÇİCİ TEMİNAT:
İl/İlçe |
Mevkii |
Ada/Parsel
No |
m2 |
Nitelik |
İmar
Durumu |
Muhammen
Bedel |
Geçici
Teminat |
Sakarya/Adapazarı |
Korucuk |
3343/3 |
12.676,89 |
Arsa |
Konut
Dışı Kentsel Çalışma Alanı |
3.803.067,00
TL |
114.092,01
TL |
Not: İhaleye katılmak isteyenler geçici teminatı 05/01/2018 Cuma günü saat 14:00’a kadar banka teminat
mektubu (süresiz, limit içi ve şube limitini gösterir olması gerekmektedir)
olarak verebileceği gibi, nakit olarak da Belediyemiz veznelerine veya
Belediyemiz Vakıfbankası TR97 0001 5001 5800 7293
6096 83 Nolu Hesap Numarasına da yatırılabilir.
Şartname bedeli de nakit olarak Belediyemiz veznelerine veya
Belediyemiz Vakıfbankası TR97 0001 5001 5800 7293
6096 83 Nolu Hesap Numarasına yatırılabilir.
Kapalı Teklif usulüne göre ihale edilecek taşınmaz için istenilen
teklif zarfı ve belgeleri 05/01/2018 Cuma günü saat
14:00’a kadar Adapazarı Belediyesi Yazı İşleri Müdürlüğüne teslim edilmek
zorundadır. Ödemeler dosyasında mevcut şartnamede yazılı hükümler dahilinde yapılacaktır.
İHALEYE KATILABİLME ŞARTLARI: Satış İhalesi için istenilen
belgeler 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu hükümlerine uygun olarak hazırlanıp, 05/01/2018 Cuma günü saat 14:00’a kadar Adapazarı Belediyesi
Yazı işleri Müdürlüğü’ne elden teslim edilecek veya aynı tarih ve saatte Yazı
İşleri Müdürlüğü’nde olacak şekilde iadeli taahhütlü olarak posta ile
gönderilecektir.
İSTENİLEN BELGELER:
İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış belgenin aslı veya noter
tasdikli sureti olmak kaydıyla;
A) GERÇEK KİŞİLERDEN:
1 - Teklif Mektubu (İmzalı)
2 - Nüfus cüzdan sureti,
3 - İkametgâh belgesi,
4 - Geçici teminatı yatırdığına dair makbuz ya da geçici teminat
mektubu (süresiz, limit içi ve şube limitini gösterir olması gerekmektedir)
5 - Temsil durumunda; noter tasdikli vekâletname ve vekâlet edene
ait imza beyannamesi,
6 - Şartname aldığına dair belge,
7 - Adapazarı Belediyesine borcu olmadığına dair belge (Mali
Hizmetler Müdürlüğünden)
B) TÜZEL KİŞİLERDEN:
1 - Teklif Mektubu (İmzalı)
2 - Tüzel kişinin siciline kayıtlı bulunduğu idareden (Dernekler
Müdürlüğünden, Ticaret veya Sanayi Odasından, Ticaret Sicili Müdürlüğünden,
Vakıflar Bölge Müdürlüğünden, İdare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya
ilgili makamdan) ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış, tüzel kişinin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge,
3 - Şirketlerden; Noter tasdikli imza sirküsü,
4 - Vakıflardan; ihaleye katılmak üzere yetkili organ tarafından
alınmış kararın aslı veya noter tasdikli sureti ve ihaleye katılmak üzere
yetkilendirilen kişinin noter tasdikli imza sirküsü,
5 - Derneklerden; ihaleye katılmak üzere yetkilendirdiği kişiyi
belirten karar defterinin ilgili sayfasının noter tasdikli sureti ve yetkilinin
noter tasdikli imza beyannamesi,
6 - Geçici teminatı yatırdığına dair makbuz ya da geçici teminat
mektubu (süresiz, limit içi ve şube limitini gösterir olması gerekmektedir)
7 - Temsil durumunda; Noter tasdikli
vekâletname ve vekâlet edene ait imza beyannamesi,
8 - Şartname aldığına dair belge,
9 - Adapazarı Belediyesine borcu olmadığına dair belge (Mali
Hizmetler Müdürlüğünden)
Not: İhale dosyasına www.adapazari.bel.tr adresinde bulunan İhale
Rehberi linkinden ulaşılabilir.
İlan olunur.
11191/1-1
KENT MOBİLYALARI 10 (ON) YILLIĞINA KİRAYA VERİLECEKTİR
Giresun Belediye
Başkanlığından:
1 - Giresun Belediyesi sınırları dahilinde yol, tretuar, meydan, yeşil alan, bahçe gibi belediyemizce
tespit edilen yerlere Belediye malı 50 adet otobüs durağı, 40 adet raket, 115
adet billboard 5 adet megalight,
yeni yapılacak 10 adet normal otobüs durağı, 26 adet dar otobüs durağı, 45 adet
billboard, 1 adet led ekran ve 1 adet kent bilgi
sistemi adı verilen kent mobilyaları yüklenici tarafından yapılarak kira
karşılığında 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 35-37 maddesine göre kapalı
teklif usulü ile 10 (on) yıllığına kiraya verilecektir.
2 - 40 adet raket, 160 adet billboard, 5 adet megalight,
60 normal adet otobüs durağı, 26 adet dar otobüs durağı, 1 adet led ekran ve 1 adet kent bilgi sisteminin tahmin edilen
kira bedeli 1
(bir) yıllık 480.000,00 TL, 10 (on) yıllık 4.800.000,00 TL’dir.
3 - Geçici teminat 10 (on) yıllık tahmin edilen bedel üzerinden
144.000,00 TL olup, ihale öncesi Belediyemiz veznesine yatırılacaktır. Kesin
teminat olarak limit içi ve süresiz teminat mektubu, hazine bonosu ve nakit
kabul edilecektir.
4 - Sözleşmeden önce 10 (on) yıllık kira bedelinin %6’sı oranında
kesin teminat alınır.
5 - İhale şartnamesi Mali Hizmetler
Müdürlüğünde ücretsiz görülebilir. İsteyenlere 200,00 TL karşılığında şartname verilir. İhaleye katılanların ihale
şartnamesi alması ve bedelini yatırması zorunludur.
6 - İhale 09 Ocak 2018 Salı günü saat 14:00’da
Giresun Belediyesi Encümen toplantı salonunda yapılacaktır.
7 - İhaleye katılabilme Şartları:
I) Gerçek Kişiler İçin;
a) Kanuni ikametgâh belgesi, ayrıca iletişim için telefon ve varsa
faks numaraları ile elektronik posta adresi
b) Nüfus cüzdanının aslının ibrazı kaydıyla fotokopisi veya noter
onaylı sureti
c) Noter onaylı imza sirküleri
d) Vekâleten ihaleye katılma durumunda, istekli adına ihaleye
katılan kişinin ihaleye katılmaya ve teklif vermeye yetkili olduğunu açıkça
gösteren noterce düzenlenmiş vekâletname
II) Tüzel Kişiler İçin;
a) Mevzuatı gereği bağlı olunan odaya kayıtlı olunduğuna ilişkin
2016-2017 yılı içerisinde düzenlenmiş sicil kayıt belgesi, bağlı olunan vergi
dairesi ve vergi numarası
b) İstekli tüzel kişi adına ihaleye katılmaya ve teklif vermeye
yetkili olduğunu açıkça gösteren noterce düzenlenmiş vekâletname veya yetki
belgesi
c) Nüfus cüzdanının aslının ibrazı kaydıyla fotokopisi veya noter
onaylı sureti
d) İmza sirküleri
e) Tebligat için adres beyanı, telefon ve varsa faks numarası ile
elektronik posta adresi
III) Gerçek ve Tüzel Kişilerden Ortak İstenecek Belgeler;
a) Türkiye içinden gösterilecek tebligat adresi
b) Teklif mektubunu içeren iç zarf
c) Geçici teminatın yatırıldığına ve ihale şartnamesini satın
aldığına ilişkin belge
d) İhaleye katılanlar tarafından her sayfası ayrı ayrı imzalanmış
ve varsa mühürlenmiş şartname
e) İhale şartnamesini okuduğunu ve şartları kabul ettiğini
belirten imzalı beyan
f) 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu ve diğer ihale mevzuatı
kapsamında ihalelere katılamama, ihalelere katılmaktan yasaklanma cezası
alınmadığına ilişkin yazılı, imzalı taahhütname
g) Belediyemize vadesi gelmiş bir borcunun bulunmadığına dair
belgeyi ihale komisyonuna sunmak zorundadır.
h) İhaleye katılacakların en az bir İl Belediyesinde en az bir yıl
süreli kent mobilyaları işletmeciliği yaptığına dair belge,
8 - 27 Kasım 2017 Pazartesi ve 01 Aralık 2017 Cuma günkü ihale
ilanlarımız geçersizdir.
9 - Teklif mektupları ve istenilen belgeler ihale günü saat 12:00’a kadar Belediyemiz Yazı İşleri Müdürlüğüne
verilecektir. Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
11147/1-1
Kadıköy
Belediye Başkanlığından:
İSTANBUL
Kadıköy Belediyesine ait Selamiçeşme
Özgürlük Parkı içinde bulunan 2 adet kafeterya 2886 sayılı yasanın 36.
maddesine göre kapalı teklif usulüyle 5 yıllığına 04.01.2018 Perşembe günü saat
14.00’de ihale yoluyla kiraya verilecektir.
İhaleye katılacakların son başvuru tarihi ihale günü
olan 04.01.2018 tarihinden bir gün öncesi 03.01.2018 günü mesai sonuna kadar
Emlak ve İstimlak Müdürlüğü’nden temin edecekleri ihale dosyasını ihale saatine
kadar Belediye Encümeni’ne vermek zorundadır.
İŞİN TÜRÜ |
AYLIK MUH. BED. |
GEÇİCİ TEMİNAT |
ŞARTNAME BEDELİ |
İHALE GÜN VE SAATİ |
2 Adet Kafeterya |
43.000,00TL+KDV |
77.400,00TL |
1.000,00TL |
04.01.2018 Saat 14.00’de |
İhaleye katılmak için isteklilerden istenecek belgeler:
a) Kanuni ikametgah, (onaylı)
b) Nüfus sureti, (onaylı)
c) Şirket olarak ihaleye katılacaklardan noter tasdikli
imza sürküleri ile idare merkezinin bulunduğu yer
mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret Odasından veya sair resmi
bir makamdan şirketin sicile kayıtlı ve halen faaliyette olduğuna dair bu
kiralama işinin ilan tarihinden sonra alınmış belge,
d) Muhammen bedelin %3 tutarında geçici teminat makbuzu
veya banka teminat mektubu,
e) Dosya bedeli tahsilat makbuzu,
f) Yabancı tebaanın on seneden beri Türkiye’de mukim ve
ticaret sicillerinde kayıtlı bulunması,
g) Katılımcı yabancı şirket ise c fıkrasında yazılı
şartlara haiz bulunması, (Türkiye’de şubesi olmayan şirketlerin belgesi Türkiye
Cumhuriyeti Konsoloslarınca tasdik edilmiş bulunacaktır.)
h) İhaleye vekaleten iştirak
edenlerden, vekaletname ile noter tasdikli imza beyannamesi ve yukarıdaki (d)
ve (e) maddelerinde belirtilen belgeleri vermesi,
ı) İhale katılımcılarının daha önce ihale edilen işkolu
ile ilgili benzer işlerde (kafe, kafeterya, büfe v.b.)
hizmet verdiklerine dair Kamu Kurumundan alınmış onaylı ruhsat örneği.
i) Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
11223/1-1
TTK İHTİYACI OLARAK ÇİMENTO ENJEKSİYON POMPASI 4734 SAYILI KANUNUN
3/g MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Taşkömürü Kurumu
Genel Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü
Bağlık Cad. Yayla Mah. İhsan Soyak Sok. No:
2 ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : Tel:0 372 252 40 00 (70 hat) Fax: 0 372 251 19
00
c) Elektronik posta adresi (varsa) : Satinalma@taskomuru.gov.tr
2 - İhale konusu işin nev’i |
Malzemenin Cinsi |
Miktarı |
a) Niteliği, türü ve miktarı |
Çimento Enjeksiyon Pompası |
1
Kalem (1 Adet) |
b) Teslim yeri : Yerli yükleniciler için: Armutçuk
TİM İş Sahası
Yabancı
yükleniciler için: Sözleşmede belirtilen teslim limanı
c) Teslim tarihi : Yerli yükleniciler için: Sözleşmenin
imzalanmasına müteakip idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat
için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren
120 takvim günüdür.
Yabancı
yükleniciler için: Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 120 takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TTK Satınalma Daire
Başkanlığı ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 24.01.2018 Çarşamba saat 15.00
c) Dosya no : 946 - TTK/1558
4 - İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan
belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve
varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası
veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı
yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin
siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı
olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya
imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif mektubu,
e) Şartnamede belirlenen geçici teminat,
f) Şartnamenin 55. maddesinde belirtilen yeterlilik belgeleri
- Teçhizatta kullanılan malzemeler Grup-1 Metan gazlı ortamlarda
grizu patlamalarına neden olmayacak düzeyde (2014/34/AT direktifine uygun)
seçilmiş ve akredite kuruluştan alınmış belgeli olacaktır. Firmalar bu
belgelerini teklif ya da teslimatla verebileceklerdir.
g) Vekaleten ihaleye katılma halinde,
istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
i) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve içeriği bu
Şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi,
j) Şartnamenin 16. maddesinde belirtilmesi halinde, isteklilerin
alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait önerileri ve işlerin
listesi,
k) İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), (c) ve (d) de yer
alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
5 - Bu ihalede kısmi teklif verilemeyecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanı TTK Satınalma Daire
Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi Mithatpaşa Mahallesi
67090-Zonguldak ve TTK ANKARA Misafirhanesi 7. Cad. (Aşkaabat
Cad.) 19. Sok. No: 22 Bahçelievler/ANKARA adresinde görülebilir ve aynı
adreslerden 30,00 TL karşılığı temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 24.01.2018 Çarşamba saat 15.00’e kadar TTK Satınalma Daire Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi Mithatpaşa Mahallesi 67090-Zonguldak adresine verilebilecek
ve posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada doğabilecek gecikmeden
idaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu
iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan
toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan
istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif edilen
birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat
sözleşmesi düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir. Teklif edilen
bedelin %3’ünden az oranda geçici teminat veren isteklilerin teklifleri
değerlendirme dışı bırakılacaktır.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden
itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabii değildir
13.1.1. İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve ihalelerden
yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı kanun ve ilgili diğer mevzuat hükümleri
uygulanır.
13.1.2. Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil ve
davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz mal, hizmet alımları
ve yapım işleri ile ilgili yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde yer alan
hükümler uygulanır.
İlan olunur.
11184/1-1