ŞİRKETİMİZCE
2018 YILI İÇERİSİNDE İHTİYAÇ DUYULACAK MUTAD BASKI İŞLERİ (BB, CLP, AFİŞ VE
FÖY) İLE MESH BRANDA BASKI İŞLERİ MAL ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
TCDD Taşımacılık
A.Ş Genel Müdürlüğünden:
GÜVENLİK ÜRÜNLERİ LİSANS GÜNCELLEMESİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
OTOKOPİ KAĞIDI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
KABLOLU VE KABLOSUZ AĞ DONANIMLARI SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MİCROSOFT KURUMSAL ANLAŞMA GÜNCELLEMESİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
SPEKTROFLUROMETRE SATIN ALINACAKTIR
Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Biriminden:
5 KALEM LABORATUVAR CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Biriminden:
ŞİRKETİMİZCE 2018 YILI İÇERİSİNDE İHTİYAÇ DUYULACAK
MUTAD BASKI İŞLERİ (BB, CLP, AFİŞ VE FÖY) İLE MESH BRANDA BASKI İŞLERİ MAL
ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
Taşımacılık A.Ş Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2017/661523
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD TAŞIMACILIK A.Ş Genel Müdürlüğü GAR/
ANKARA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 312 309 05
15/71589 – Faks: 309 13 65
c) Web Adresi : siparissubesi@tasimacilik.gov.tr
2 - İhale konusu malın
adı ve miktarı : Şirketimizce 2018 yılı içerisinde ihtiyaç
duyulacak mutad baskı işleri (BB, CLP, Afiş ve Föy)
ile mesh branda baskı işleri mal alımı temini
3 - İhalenin yapılacağı yer : TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğü Satın Alma ve Stok Kontrol Dairesi Başkanlığı
Toplantı Salonu (4052 no.lu oda) Altındağ İlçesi, Anafartalar Mahallesi
Hipodrom Caddesi No: 3 Gar-ANKARA/ TÜRKİYE
4 - Yukarıda belirtilen alımımız yerli isteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TCDD TAŞIMACILIK A.Ş Genel Müdürlüğü
İhale Komisyonu Başkanlığına 09/01/2018 Salı günü saat
10.30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TCDD TAŞIMACILIK A.Ş Genel Müdürlüğü
Satın Alma Dairesi Başkanlığı Sipariş Şube Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup Ankara’da
TCDD TAŞIMACILIK A.Ş Genel Müdürlüğü Merkez Veznesinden KDV Dahil
100.-TL bedelle temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
10933/1-1
GÜVENLİK ÜRÜNLERİ
LİSANS GÜNCELLEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Genel Müdürlüğümüz
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ihtiyacı Güvenlik Ürünleri Lisans Güncellemesi
teknik şartnamesine ve teknik şartnamede belirtilen marka/modellerine uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI
BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale
dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (140.- TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait
ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa
konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları
iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN
FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
hazırlanan teknik şartname, marka/modelleri, ticari şartname ve ihale ek
şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 25/12/2017 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III
Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 -
Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları
açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan
belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun
olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine ve teknik şartnamede belirtilen
marka/modellerine uygun olarak belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler
ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye
esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu
malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen
bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda
son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz konusu ihale,
Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis,
ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
11038/1-1
OTOKOPİ
KAĞIDI SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
İstanbul
Basım İşletme Müdürlüğümüz ihtiyacı aşağıda özellikleri ve miktarı yazılı sınıf
2 bobin otokopi kağıdı, teknik şartname ve ticari
şartname ile ihale ek şartları dahilinde iç ve dış
piyasadan açık teklif isteme usulüne göre satın alınacaktır.
Stok No |
Tipi |
Türü |
Cinsi |
Çeşidi |
Ebatı |
Miktarı |
Neye Göre
Alınacağı |
Son Teklif Verme
Tarihi |
114.BSM152 |
1 - CB - (BEYAZ) |
1 |
1 |
2 |
480 mm |
1.500.000 m² |
P - 36.i/
28.04.2017 tarih ve no.lu teknik şartname |
03.01.2018 |
114.BSM153 |
1 - CFB - (BEYAZ) |
1 |
1 |
2 |
480 mm |
1.000.000 m² |
||
114.BSM154 |
1 - CF - (BEYAZ) |
1 |
1 |
2 |
480 mm |
1.500.000 m² |
1 - İHALE EVRAKI
BEDELLİDİR. EVRAK BEDELİ 130 TL’DİR.
a. İstekliler, ihale
dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığından veya Ofisimize ait internet
sitesinde görebilirler. Ancak; ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye
katılabilmek için 130,00 TL ihale evrak bedelini Ofis veznelerinden birine veya
Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b. Yatırılan paraya ait
ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek, dış zarfa
konulması zorunludur. Belgenin aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade
edilecektir. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde,
ihale evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif mektupları
iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA
YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç
zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini
belirten yazı ve iç piyasadan yapılacak satınalmalara
ait ticari şartnamenin 2. ve dış piyasadan yapılacak satınalmalara
ait ticari şartnamenin 5. maddelerinde yazılı belgeler ile ek şartlarda
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, yukarıda
gösterilen günde en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif
mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları
açılacak, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan
firmaların iç zarfları da açılacaktır.
Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik
araştırması yapılacaktır.
5 - İstekliler ihale
konusu malzemenin tamamı için teklifte bulunacaklardır. Kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
6 - Teklifler, ihaleye
esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip asgari 60 gün opsiyonlu olacaktır.
7 - Teklif edilen
bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda
son teklif verme tarihi itibariyle en az 6 ay geçerli GEÇİCİ TEMİNAT teklif
edilen para cinsinden verilecektir. Teminatın; banka teminat mektubu olması
halinde, teminat mektubunda, “... 4734 ve 4735 sayılı kanun ibaresi yerine,
ilgili kanun ve şartname hükümlerini yerine getirmek üzere vermek zorunda
olduğu ...”, ibaresi yer alacaktır.
8 - Söz konusu ihale,
Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis
satın alma konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya
dilediği istekliye vermekte tamamen serbesttir.
9 - İşbu ihale,
isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü
olarak tekliflerini sürdürmeleri şeklinde olacaktır.
Duyurulur.
11039/1/1-1
—————
BY THE STATE SUPPLY OFFICE GENERAL
DIRECTORATE
Carbonless Copy
Paper (class 2) with the following
specifications and quantity shall be purchased from domestic and foreign
market for our Printing
House Directorate through open procedure, in accordance with the provisions of the commercial and technical specifications,
and additional conditions concerning the tender.
Stock Number |
Type |
Species |
Kind |
Sort |
Dimension |
Quantity |
Basis of Purchasing |
Bidding Deadline |
114.BSM152 |
1 - CB - (WHITE) |
1 |
1 |
2 |
480 mm |
1.500.000 m² |
Technical Specification
Date and No. P- 36.i/
28.04.2017 |
03.01.2018 |
114.BSM153 |
1 - CFB - (WHITE) |
1 |
1 |
2 |
480 mm |
1.000.000 m² |
||
114.BSM154 |
1 - CF - (WHITE) |
1 |
1 |
2 |
480 mm |
1.500.000 m² |
1 - THE TENDER DOCUMENT
HAS A FEE AND IT IS 130.-TL FOR THIS TENDER.
a) The
tenderers can view the tender documents in the 3rd Purchasing Department of the Directorate General of State Supply Office in Ankara or in the web site of our Office. However, the tenderers
to submit a proposal for the
bid shall pay the tender documents fee (130.-TL) to any of our Office’s
Cashiers or our Office’s bank accounts.
b) The
original and a copy of the bank or cashier receipt
shall be put in the outer envelope by adding to
the tender document. The original of the receipt shall
be returned to the tenderer after
opening all the bids. In
case of the cancellation of the tender completely or giving
up the order,
the fee of tender documents shall be returned to the
tenderers.
2 - The
required tender documents must be put in two envelopes as one inside the other. ONLY THE BID FORMS
INDICATING OFFER PRICE MUST BE PUT IN THE INNER ENVELOPE. The letter
stating that the technical and
commercial specifications and their annexes
are accepted, the documents specified
in the article 2 of the Commercial Specification on the Purchases to
Be Made From Domestic Market, and in the article 5 of the Commercial Specification on the Purchases to
Be Made From Abroad, the original
and a copy of the bank or cashier
receipt, the documents specified in the additional conditions and the inner envelope
shall all be put in the outer envelope.
3 - The
bids shall reach or be submitted
to “III Nolu Satınalma Daire Başkanlığı” at our
Headquarters latest by12:00
a.m on the mentioned date. Bids submitted after this time shall not be taken into consideration, regardless of the delays due to
mail.
4 - Outer envelopes of the bids will be opened
at 14:00 on the bidding deadline The inner envelopes
of the tenderers, whose outer envelopes
of the bids have no deficiency,
shall also be opened. Tenderers shall be inspected in terms of financial and technical sufficiency,
if necessary.
5 - The
bids shall cover the whole
quantity. Partial bids shall not be taken into consideration.
6 - The
bid prices shall be valid for a period of sixty (60) days as from the inner
envelopes are opened in accordance with the 7th article
of commercial specification
concerning this tender.
7 - Tenderers
shall submit a bid bond in the
same currency with their offer
valid for at least 6 months as from the bidding
deadline in the amount to be determined
by themselves, corresponding to not less than 3% of the bid price
they have submitted. Should the guarantee be a letter of guarantee from a bank, it shall contain the expression
“…the bidder shall submit the
letter not in accordance with laws no
4734 and 4735, but in order
to fulfill the provisions of the relevant law
and the specifications…”
8 - This
tender is exempted from Public Procurement Law in accordance with paragraph (g) (exception) of the article 3 of this Law. The Office reserves the right
whether or not to go out
the tender or partially go out
the tender or to award the
tender to whichever tenderer it may please regarding the above-mentioned material to be purchased.
9 - The
tender shall take place through open
procedure, whereby tenderers shall present their initial
price quotations in writing, and continue
by underbidding orally.
To be announced
to all candidates
11039/2/1-1
KABLOLU VE KABLOSUZ AĞ
DONANIMLARI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Türkiye
Petrolleri Anonim Ortaklığı Genel Müdürlüğü Makine İkmal Daire Başkanlığı ihtiyacı Kablolu ve Kablosuz Ağ
Donanımları, Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz
tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI
BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale
dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III No’lu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (130- TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait
ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa
konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları
iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik şartname, ihale dokümanı ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek
şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 25/12/2017 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III
Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 -
Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.30’da evvela dış zarfları
açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan
belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun
olduğu tespit edilenlerin ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen
tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler
ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye
esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu
malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen
bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda
son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu
İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale
konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
11040/1-1
MİCROSOFT KURUMSAL
ANLAŞMA GÜNCELLEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimiz ihtiyacı
Kurumsal Anlaşma Güncellemesi teknik şartnamesine ve Microsoft markasına uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI
BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale
dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale
doküman bedelini (130.- TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait
ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa
konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları
iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN
FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik
şartnamesi, markası, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 25/12/2017 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III
Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif
mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları
açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan
belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara,
teknik şartnamesine ve Microsoft markasına uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları aynı gün
açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye
esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların
açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu
malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen
bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda
son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli verilecektir.
8 - Söz konusu ihale,
Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis,
ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
11041/1-1
SPEKTROFLUROMETRE SATIN
ALINACAKTIR
Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Biriminden:
Spektroflurometre Alımı 01.12.2003 tarih
2003/6554 sayılı Kararname eki esasları 20’inci maddesi (f) bendine göre
pazarlık usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2017/669340
1 - İdarenin
a) Adresi : Hacettepe
Üniversitesi Beytepe Kampüsü Rektörlük Binası 5. Kat
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Beytepe/Ankara
b) Telefon ve faks
numarası : 0 (312) 297 61 33 – 0 (312) 297 65 42
c) Elektronik posta
adresi : bilars@hacettepe.edu.tr.
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve
miktarı : Spektroflurometre
Alımı 1 adet
b) Teslim yeri : Hacettepe
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
c) Teslim tarihi : Siparişin Yükleniciye tebliğinden itibaren 60
takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Hacettepe
Üniversitesi Beytepe Kampüsü Rektörlük Binası
5. Kat Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Toplantı odası
b) Tarihi ve saati : 27.12.2017 Çarşamba günü saat 15.00
4 - İhaleye katılabilme
şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları
ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği
kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması
halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve
sanatkârlar odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması
halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi
odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye
yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması
halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili
Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği
İdari şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği
İdari şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş
ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli
imza beyannamesi.
4.1.6. İsteklinin ortak
girişim olması halinde, bu işe ait şartname ekinde yer alan standart forma
uygun iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.7. İhale
dokümanının satın alındığına dair belge.
4.1.8. İhale konusu
İşin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
İsteklinin iş ortaklığı
olması halinde (4.1.1) ve (4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakca ayrı verilmesi zorunludur.
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bu madde boş
bırakılmıştır.
4.3.
Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili
satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler
İstekliler kendi
durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunar. Bu belgeler şunlardır:
a) İstekli imalatçı ise
imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b)
İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili
temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler
c) İstekli Türkiye’de
serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte
sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İş ortaklığında
ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya
yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini
sunması yeterlidir.
4.3.2. Tedarik edilecek
malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları
ve açıklamaları içeren doküman:
4.3.2.1. Teknik
bilgilerin, yer aldığı teknik dokümanlar/kataloglar istekli tarafından
sunulmalıdır. Sunulan dokümanın/kataloğun her sayfası istekli tarafından
kaşelenip imzalanmış olarak sunulacaktır.
4.3.2.2. Teklif edilen
mala ilişkin olarak, teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere
uygunluğunu belirlemek amacıyla, her bir maddeye cevap içerecek şekilde “Teknik
Şartnameye Cevaplar” dokümanı istekli tarafından sunulacaktır. Bu dokümanda
teklif edilen malın, marka ve modeli yer almalıdır. Sunulan bu dokümanın her
sayfası istekli tarafından kaşelenip imzalanmış olarak sunulacaktır
İş ortaklıklarında
teklif edilen mal esas alınarak ortaklardan biri, birkaçı veya tümü tarafından
teklif edilen mala ilişkin olarak numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog,
teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları
içeren doküman ile fotoğraf veya benzeri materyaller sunulur
5 - Ekonomik açıdan en
avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye sadece
yerli istekliler katılabilecektir
7 - İhale dokümanının
görülmesi ve satın alınması:
7.1.
İhale dokümanı, idarenin adresinde (Hacettepe Üniversitesi Beytepe
Kampusü Rektörlük Binası 5. kat Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Beytepe/ANKARA) görülebilir ve 50.- TL (H. Ü. Strateji Geliştirme
Dairesi Başkanlığı - Sıhhıye ya da TR160001500158007292178645
numaralı Vakıfbank hesabına vergi numarasını bildirerek) yatırılan bedelin makbuzu
ile H.Üniversitesi Beytepe Kampusü Rektörlük Binası 5. kat Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Satınalma Bürosundan
satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 27.12.2017
Çarşamba günü saat 15.00’e kadar Hacettepe Üniversitesi Beytepe
Kampüsü Rektörlük Binası 5. Kat Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon
Birimi Satınalma bürosu Beytepe/Ankara
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla
da gönderilebilir.
9 - İstekliler
tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale
yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır
10 - İstekliler teklif
ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda
geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak
ihaleye teklif verilemez.
13 - Söz konusu ihale
4734 - 4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi olmayıp 1.12.2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
11042/1-1
5 KALEM LABORATUVAR
CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Biriminden:
5 kalem Laboratuvar
Cihazı Alımı 01.12.2003 tarih 2003/6554 sayılı Kararname eki esasları 20’inci
maddesi (f) bendine göre pazarlık usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2017/669259
1 - İdarenin
a) Adresi : Hacettepe Üniversitesi Beytepe
Kampüsü Rektörlük Binası 5. Kat Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon
Birimi Beytepe/Ankara
b) Telefon ve faks
numarası : 0 (312) 297 61 33 – 0 (312) 297 65 42
c) Elektronik posta
adresi : bilars@hacettepe.edu.tr.
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve
miktarı : 5 kalem Laboratuvar Cihazı Alımı
1 |
Gaz Kromatografi Cihazı |
1 |
Adet |
2 |
Liyofilizatör Chazı |
1 |
Adet |
3 |
Otomatik Tayin Cihazı |
1 |
Adet |
4 |
Su Aktivite Tayin Cihazı |
1 |
Adet |
5 |
Yüksek Performanslı Sıvı Kromatografi
Cihazı |
1 |
Adet |
b) Teslim yeri : Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
c) Teslim tarihi : Siparişin Yükleniciye tebliğinden itibaren 60 takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Hacettepe Üniversitesi Beytepe Kampüsü
Rektörlük Binası 5. Kat Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
Toplantı odası
b) Tarihi ve saati : 27.12.2017 Çarşamba günü saat 15.30
4 - İhaleye katılabilme
şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları
ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği
kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması
halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve
sanatkârlar odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması
halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi
odasından, ilan yapılan hallerde ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye
yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması
halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili
Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği
İdari şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği
İdari şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş
ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli
imza beyannamesi.
4.1.6. İsteklinin ortak
girişim olması halinde, bu işe ait şartname ekinde yer alan standart forma
uygun iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.7. İhale
dokümanının satın alındığına dair belge.
4.1.8. İhale konusu
İşin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
İsteklinin iş ortaklığı
olması halinde (4.1.1) ve (4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakca ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bu madde boş
bırakılmıştır.
4.3.
Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek
malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları
ve açıklamaları içeren doküman:
4.3.1.1. Teknik
bilgilerin, yer aldığı teknik dokümanlar/kataloglar istekli tarafından
sunulmalıdır. Sunulan dokümanın/kataloğun her sayfası istekli tarafından
kaşelenip imzalanmış olarak sunulacaktır.
4.3.1.2. Teklif edilen
mala ilişkin olarak, teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere
uygunluğunu belirlemek amacıyla, her bir maddeye cevap içerecek şekilde “Teknik
Şartnameye Cevaplar” dokümanı istekli tarafından sunulacaktır. Bu dokümanda
teklif edilen malın, marka ve modeli yer almalıdır. Sunulan bu dokümanın her
sayfası istekli tarafından kaşelenip imzalanmış olarak sunulacaktır.
İş ortaklıklarında
teklif edilen mal esas alınarak ortaklardan biri, birkaçı veya tümü tarafından
teklif edilen mala ilişkin olarak numune, teknik bilgilerin yer aldığı katalog,
teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraf veya
benzeri materyaller sunulur.
5 - Ekonomik açıdan en
avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye sadece
yerli istekliler katılabilecektir
7 - İhale dokümanının
görülmesi ve satın alınması:
7.1.
İhale dokümanı, idarenin adresinde (Hacettepe Üniversitesi Beytepe
Kampusü Rektörlük Binası 5. kat Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Beytepe/ANKARA) görülebilir ve 50.- TL (H. Ü. Strateji Geliştirme
Dairesi Başkanlığı - Sıhhıye ya da TR160001500158007292178645
numaralı Vakıfbank hesabına vergi numarasını bildirerek) yatırılan bedelin
makbuzu ile H. Üniversitesi Beytepe Kampusü Rektörlük Binası 5. kat Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Satınalma Bürosundan
satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif
verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler
27.12.2017 Çarşamba günü saat 15.30’a kadar Hacettepe Üniversitesi Beytepe Kampüsü Rektörlük Binası 5. Kat Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Satınalma bürosu Beytepe/Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi,
aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler
tekliflerini, mal kalemi - kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal
kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif
ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda
geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak
ihaleye teklif verilemez.
13 - Söz konusu ihale
4734 - 4735 sayılı kanun hükümlerine tabi olmayıp 1.12.2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
11043/1-1