19 Kasım 2017 PAZAR

Resmî Gazete

Sayı : 30245

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


50.000 ADET B-70 BETON TRAVERS SATIN ALINACAKTIR

TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:


3.000 TON RAY SATIN ALINACAKTIR

TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:


TRAFO MERKEZİ İŞLETME HİZMETİ ALINACAKTIR

TEİAŞ 16. Bölge Müdürlüğünden:


Contract Awarded by QCBS (AF-CEB-CB1.4A)


TAŞINMAZ SATILACAKTIR

Sultangazi Belediye Başkanlığından:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


50.000 ADET B-70 BETON TRAVERS SATIN ALINACAKTIR

TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:

İhale Kayıt No                           :  2017/581225

1 - İdarenin:

a) Adresi                                    :  TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğü

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 346 221 70 00 - 0 346 223 76 77

c) Elektronik Posta Adresi         :  4bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr

2 - İhale konusu işin niteliği,

      türü ve miktarı                     :  B-70 Beton travers, 50.000 adet

3 - Yukarıda belirtilen alım Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

4 - Tekliflerin TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyon Şefliğine (Giriş kat 12 nolu oda) 13/12/2017 günü saat 14:00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır. İhale yukarıda belirtilen yer, tarih ve saatte toplantı salonunda yapılacaktır. (1. Kat 34 nolu oda)

5 - İhale dokümanı TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu Şefliğinde (Giriş kat 12 nolu oda) görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup; İhale doküman bedeli Teşekkülümüz veznesine 300,00 TL (KDV Dahil) yatırmak şartıyla Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu Şefliğinden (Giriş kat 12 nolu oda) temin edilebilir.

6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.

7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

9913/1-1


3.000 TON RAY SATIN ALINACAKTIR

TCDD İşletmesi Sivas 4. Bölge Müdürlüğünden:

İhale Kayıt No                           :  2017/580960

1 - İdarenin:

a) Adresi                                    :  TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü

b) Telefon ve Faks Numarası    :  0 346 221 70 00 - 0 346 223 76 77

c) Elektronik Posta Adresi         :  4bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr

2 - İhale konusu işin niteliği,

     türü ve miktarı adı                 :  60 El 3.000 ton Ray satın alınacaktır.

3 - Yukarıda belirtilen alım Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.

4 - Tekliflerin TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyon Şefliğine (Giriş kat, 11 nolu oda) 12/12/2017 günü saat 14:00'a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır. İhale yukarıda belirtilen yer, tarih ve saatte toplantı salonunda yapılacaktır. (1. Kat, 34 nolu oda)

5 - İhale dokümanı TCDD Sivas 4. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu Şefliğinde (Giriş kat, 11 nolu oda) görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup; İhale doküman bedeli Teşekkülümüz veznesine 300,00 TL. (KDV Dahil) yatırmak şartıyla Mal ve Hizmet Alımı İhale Komisyonu Şefliğinden (Giriş kat, 11 nolu oda) temin edilebilir.

6 - Teklif edilen bedelin en az %3'ü oranında geçici teminat verilecektir.

7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.

9914/1-1


TRAFO MERKEZİ İŞLETME HİZMETİ ALINACAKTIR

TEİAŞ 16. Bölge Müdürlüğünden:

154 kV. DİYARBAKIR-1, GERCÜŞ, MARDİN-1, MARDİN-2 VE DİYARBAKIR-4 İletim Trafo Merkezlerinin bakım ve güvenlik hizmetleri hariç, işletme ile ilgili hizmetlerin Teknik Şartname ve Sözleşme hükümleri doğrultusunda hizmet alımı yolu ile yapılması işi ile ilgili hizmetler, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3-g maddesi kapsamında açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.

İhale kayıt numarası                   :  2017/589545

1 - İdarenin;

1.1. Adı                                     :  TEİAŞ 16. Bölge Müdürlüğü/BATMAN

1.2. Adresi                                 :  Batı Raman Yolu 2. Km. P.K: 50 BATMAN

1.3. Telefon ve faks numarası    :  488 215 0408 - 488 215 0412

1.4. Elektronik posta adresi

       (varsa)                                :

2 - İhale konusu hizmetin;

2.1. Niteliği, türü ve miktarı       :  154 kV. DİYARBAKIR-1, GERCÜŞ, MARDİN-1, MARDİN-2 VE DİYARBAKIR-4 İletim Trafo Merkezlerinin bakım ve güvenlik hizmetleri hariç, işletme ile ilgili hizmetlerin Teknik Şartname ve Sözleşme hükümleri doğrultusunda hizmet alımı yolu ile yapılması işi

2.2. Yapılacağı yer                     :  TEİAŞ 16. Bölge Müdürlüğü’ne bağlı DİYARBAKIR-1, GERCÜŞ/BATMAN VE MARDİN

2.3. İşin süresi                           :  Fiili devir tarihinden itibaren 365x3 = 1095 (Bindoksan beş) gündür.

3 - İhalenin

3.1. Yapılacağı yer                     :  TEİAŞ 16. Bölge Müdürlüğü BATMAN

3.2. Tarihi ve saati                     :  29/11/2017 Çarşamba günü Saat:14:00

4 - İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri

4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:

a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;

1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

a) İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,

b) İdari Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Mali İşler/Muhasebe Birimlerine yatırıldığını gösteren makbuzlar,

c) İdari Şartnamenin 7.4. ve 7.5. maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği TEİAŞ’nin 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g Maddesi Uyarınca Yapacağı Mal ve Hizmet Alımlarında Uygulanacak Esas ve Usullere Dair Yönetmeliğinde düzenlenen yeterlik belgeleri,

d) Vekâleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,

e) İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,

f) Alt yüklenici çalıştırılmasına izin verilmesi halinde, alt yüklenici kullanacak olan isteklinin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündüğü işlerin listesi,

g) Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;

4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 7.1. maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortak (g) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır.”

4.3. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler

4.3.1. Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin %10 undan, az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayri nakdi kredisi ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatı gösteren banka referans mektubu,

Bu kriter, mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunulmak suretiyle de sağlanabilir.

4.3.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yılsonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması,

yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler.

Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yılsonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

4.3.3. İş hacmini gösteren belgeler

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin %12’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %8’inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

4.4. MESLEKİ VE TEKNİK YETERLİĞE İLİŞKİN BELGELER VE BU BELGELERİN TAŞIMASI GEREKEN KRİTERLER:

4.4.1. İstekliler aşağıdaki belgeleri teklifi ile birlikte vermek zorundadır. Belgelerden herhangi birinin eksik olması durumunda teklif değerlendirmeye alınmayacaktır.

4.4.1.1. İsteklinin Elektrik Üretimi veya İletimi ile ilgili herhangi bir alanda hizmet verdiğini gösteren belge veya belgeler.

4.4.1.2. İhalenin ilan tarihinden geriye doğru son 10 yıl içinde kamuda veya özel sektörde tek sözleşmeye dayalı olarak; sözleşme bedelinin en az %70’i oranında kusursuz olarak gerçekleştirilen veya denetlenen veya yönetilen ihale konusu işle ilgili deneyimini gösteren belgeler.

4.4.1.3. İsteklilerin tekliflerinde “Eleman Ağırlık Puan Dağılımı Tablosu”na göre çalıştırmayı taahhüt ettikleri (Grup Mühendisi, Trafo işletme Mesul teknisyeni, Trafo işletme teknisyeni) elemanların puanlarının Toplamı Gruptaki her Trafo Merkezi bazında asgari 54 (Elli Dört) puanı sağlaması şarttır. Aksi halde o grup için İstekli teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Grup Mühendisinin puanı her Trafo Merkezinin puan hesabında aynen kullanılır. Bu amaçla çalıştırmayı taahhüt ettiği eleman puanları “İşletme Elemanları Puan tablosu”na yazılacaktır. Bu tablo teklif verilen her Grup için ayrı ayrı doldurulacaktır.

4.5. İş Deneyim Belgesine İlişkin Temel Kriterler:

İstekliler teklif edilen bedelin en az % 30’u oranında ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye dayalı olarak alınmış İş Deneyim Belgesi vereceklerdir. Birden fazla iş deneyim belgesinin tutarının, toplanması ile oluşan bedel dikkate alınmayacaktır.

İş deneyimini gösteren belgeler, belge sahibi gerçek veya tüzel kişiler dışındaki aday veya istekliler tarafından kullanılamaz, devredilemez, kiraya verilemez ve satılamaz. İş deneyimini gösteren belge sahiplerinin kuracakları veya ortak olacakları tüzel kişiliklerin katılacakları ihalelerde bu belgelerin tüzel kişilik adına kullanılabilmesi için belge sahibinin en az bir yıldır tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip olması, her ihalede bu oranın aranması ve teminat süresince (kabule kadar) bu oranın muhafaza edilmesi zorunludur.

İş deneyimini gösteren belgeler, isteklinin ihale konusu hizmet veya benzer hizmetlerdeki mesleki deneyimini ortaya koyan; Kamu veya özel Sektörden alınmış İş Bitirme Belgesi, İş Denetleme ve İş Yönetme belgeleridir.

4.6. Benzer İş Olarak Kabul Edilecek İşler Aşağıda Belirtilmiştir.

İhalenin ilan tarihinden geriye doğru son 10 yıl içinde kamu veya özel sektöründe tek sözleşmeye dayalı olarak; sözleşme bedelinin en az %70’i oranında kusursuz olarak gerçekleştirilen, denetlenen veya yönetilen,

- Elektriksel gücü en az 5 MWe olan elektrik santralının tesis edilmesi veya işletilmesi

- 154 kV ve üzeri enerji iletim hattının işletilmesi,

- 154 kV ve üzeri iletim trafo merkezinin (komple veya tevsiat) anahtar teslimi olarak tesis edilmesi,

İşleri benzer iş olarak kabul edilecektir.

5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.

6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı; TEİAŞ 16. Bölge Müdürlüğü, Batı Raman Yolu 2. Km. P.K: 50 Batman (Satın Alma ve Ticaret Servisi) adresinde görülebilir. Doküman almak isteyen istekliler idarenin T.C Ziraat Bankası Batman Şubesinde bulunan 37712044-6041 nolu hesabına 100,00,-TL (Yüz TL) yatırarak banka dekontu karşılığı aynı adresten temin edilebilir.

7.2. Doküman satış bedelinin önceden İdare hesabına havale edilmesi kaydıyla, ihale dokümanı posta veya kargo yoluyla satın alınabilir. (Değişik ibare: 07/06/2014-29023 R.G./27. md.) Dokümanın bu şekilde satın alınabilmesi için adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisini de içeren talep yazısının, doküman bedelinin idarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte ihale tarihinden en az beş gün önce idareye faks veya posta yoluyla bildirilmesi gerekmektedir. İdare, talebin alındığı tarihi izleyen iki iş günü içinde dokümanı, doküman satın alındığına ilişkin İdare yetkilisince imzalı formu da ekleyerek, talep sahibinin belirttiği adrese gönderir. Bu durumda dokümanın postaya veya kargoya verildiği tarih, dokümanın satın alınma tarihi olarak kabul edilir. Dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da eksik olmasından dolayı İdare hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.”

8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar TEİAŞ 16. Bölge Müdürlüğü Muhaberat Servisine - Batı Raman Yolu 2. Km. P.K: 50 Batman adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9 - İstekliler tekliflerini birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 (Doksan) takvim günü olmalıdır.

12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Bu ihale, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 3 üncü maddesinin (g) bendine göre, ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç bu Kanuna tabi değildir.

10086/1-1


Contract Awarded by QCBS (AF-CEB-CB1.4A)

Name of Project                      :  Istanbul Seismic Risk Mitigation and Emergency Preparedness Project (ISMEP) TURKEY

Project ID                               :  AF-CEB-CB1.4A

Contract description                :  Consultancy Services for Design of Haydarpaşa Health Campus and Lutfi Kırdar Oncology Hospital (AF-CEB-CB1.4A)

Scope of contract                    :  The Contract covers Consultancy Services for Design of Haydarpaşa Health Campus and Lutfi Kırdar Oncology Hospital

Duration                                 :  The duration of completion of Consultants’ Services is 1740 days

Publication Reference             :  2016/S 052-087950

Publication Date of the

Procurement Notice                :  March 15th, 2016

Contract signature date           :  November 14th, 2017

Contract price                         :  USD 2.125.000 + TL 8.271.000 (Exclusive of VAT inclusive of other local taxes)

Name of the winning

Consultant                              :  Khatib and Alami Consulting Engineers Offshore S.A.L. (Lebanon) / timA Müh. Müş. Proje Yönetim Hizm A.Ş.(Turkey) Joint Venture (Sub-Consultants: Probi Engineering(Turkey), Okutan Engineering (Turkey), Yurdakul Engineering (Turkey), Doğal Mekan Mimarlık İnş. Dan. Tur. İth. İhr. San. Tic. Ltd. Şti. (Turkey), (Dome+Partners) and Altensis İnşaat Enerji San. ve Tic. Ltd. Şti. (Turkey))

Awarded Bidder

Name & Address of awarded bidder:

Khatib and Alami Consulting Engineers Offshore S.A.L. (Lebanon) / timA Müh. Müş. Proje Yönetim Hizm A.Ş.(Turkey) Joint Venture (Sub-Consultants: Probi Engineering(Turkey), Okutan Engineering (Turkey), Yurdakul Engineering (Turkey), Doğal Mekan Mimarlık İnş. Dan. Tur. İth. İhr. San. Tic. Ltd. Şti. (Turkey), (Dome+Partners) and Altensis İnşaat Enerji San. ve Tic. Ltd. Şti. (Turkey))

Technical Score                :  72,62

Financial Score                 :  14,67

Final Score                       :  87,29

Bid price at bid opening   :  USD 2.125.000 + TL 8.271.000 (Excluding VAT) ((USD&TL))

 


Name of evaluated bidder(s):

1. Prota Engineering Inc.(Turkey) / INGEROP Engineering and Consultancy/SCAU Achitects J.V. (Sub-Consultant: Aymaz Architecture Ltd., MC Engineering, Troy Engineering and Venesco Consultancy)

Technical Score                :  70,36

Financial Score                 :  12,09

Final Score                       :  82,45

Bid price at bid opening   :  EURO 1.987.500 + TL 18.320.000 (Excluding VAT) ((EURO&TL))

Name of evaluated bidder(s):

2. Khatib and Alami Consulting Engineers Offshore S.A.L. (Lebanon) / timA Müh. Müş. Proje Yönetim Hizm A.Ş.(Turkey) J.V. (Sub-Consultants: Probi Engineering (Turkey), Okutan Engineering (Turkey), Yurdakul Engineering (Turkey), Doğal Mekan Mimarlık İnş. Dan. Tur. İth. İhr. San. Tic. Ltd. Şti. (Turkey), (Dome+Partners) and Altensis İnşaat Enerji San. ve Tic. Ltd. Şti. (Turkey))

Technical Score             :  69,98

Financial Score             :  20,00

Final Score                    :  89,98

Bid price at bid opening   : USD 2.125.000 + TL 8.271.000 (Excluding VAT) ((USD&TL))

Name of evaluated bidder(s):

3. HWP Planungsgesellschaft mbH (Germany) / AEI Affiliated Engineers Inc. (USA) / Ural Mühendislik (Turkey) / Enmar Mühendislik Ltd. Şti. (Turkey) / Dinamik Proje Mühendislik ve Müşavirlik Hizmetleri Ltd. Şti. (Turkey) J.V. (Sub-Consultant: HWP Istanbul Mimarlık Mühendislik ve Danışmanlık Ltd. Şti.(Turkey), Sismolab Construction Project Software R&D Industrial and Trading LLC, KCS Uluslararası Danışmanlık ve Dış Tic. Kaan Özberk), Karina Tasarım Danışmanlık ve Eğitim Hizmetleri Ltd. Şti., Turkeco İnşaat ve Enerji Ltd. Şti., Werner Sobek İstanbul Mimarlık Mühendislik ve Danışmanlık Tic. Ltd. Şti., Noktasal Proje Mühendislik Danışmanlık İnşaat Mim. Eğ. San. ve Tic. Ltd. Şti., BEAM-ON Radyasyon Bilimleri ve Teknolojileri San.ve Tic. Ltd. Şti., DM Danışmanlık Mühendislik Ltd. Şti., Metafor Zemin İnşaat San. ve Tic. Ltd. Şti.,Solvotek Engineering Ltd., Arzu Nuhoğlu Peyzaj Tasarım, Entegre Project Management and Consultancy, Bogazıcı Proje Mühendislik A.Ş., Uzman Is Eğitim Sağlık Dan.ve Müh. Tic. Ltd. Şti., Vrame BIM Services, GBU mbH, DS-Plan Ingenieursgesellschaft mbH)

Technical Score                :  63,76

Financial Score                 :    4,56

Final Score                       :  68,32

Bid price at bid opening   :  EURO 11.561.000 + TL 23.450.000 (Excluding VAT) ((EURO&TL))

Name of evaluated bidder(s):

4. Cannon Design (USA) (Sub Consultant: Arup İstanbul (Turkey), Kreatif Mimarlik (Turkey), Arup (Los Angeles), Hosmac Middle-East DMCC (UAE), Arzu Nuhoglu Peyzaj Tasarim (Turkey), ICTS Global (Turkey), CDC (Cahill Design Consultants Limited) (UK), Iste Proje Yonetimi ve Mimarlik Hizmetleri Tic. Ltd. Şti. (Turkey), Tugce Kaya Tez Medikal (Turkey), İlke Harita İnş. Ltd. Şti. (Turkey))

Technical Score                :  62,64

Financial Score                 :    5,03

Final Score                       :  67,67

Bid price at bid opening   :  USD 17.667.738 (Excluding VAT) (USD)

Name of evaluated bidder(s):

5. Idom Ingeneria y Consultoria, SA (Spain) / Selda Gümüşdoğrayan Mimarlık & Proje(Turkey) J.V. (Sub-Consultants: Ülker Consulting Engineers (Turkey), GMD, K. Engineering & Consulting Co. Ltd. (Turkey), Unique Custom-Built Health Solutions (Spain))

Technical Score                :  67,82

Financial Score                 :    7,15

Final Score                       :  74,96

Bid price at bid opening   :  EURO 3.914.934 + TL 28.799.200 (Excluding VAT) ((EURO&TL))

Rejected Bidder(s)

Name of rejected bidder(s):

-

Bid price at bid opening:

-

Reason(s) for rejection:

10033/1-1


TAŞINMAZ SATILACAKTIR

Sultangazi Belediye Başkanlığından:

 

MAHALLE

ADA

PARSEL

CİNSİ

ALANI M2

İMARI

BELEDİYE PAYI

TAHMİNİ BEDEL

GEÇİCİ TEMİNAT

İHALE GÜN VE SAATİ

İŞGAL DURUMU

ATIŞALANI-İSMETPAŞA

680

5

ARSA

1.400,23

AYRIK NİZAM, TAKS:0,30 KAKS:1,50 KONUT

TAM

5.040.828,00 TL

151.225,00 TL

14.12.2017-10:30

Boş

 

1 - Yukarıda özellikleri belirtilen Sultangazi Belediyesine ait taşınmaz ihale ile satılacaktır. İhale, İstanbul, Sultangazi, Uğurmumcu Mahallesi, Atatürk Bulvarı, No: 54,   1. Kat Encümen Odasında, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 36. Maddesi uyarınca Kapalı Teklif Usulü yöntemiyle yapılacaktır. Şartname bedeli 250,00 (ikiyüzelli) TL olup Sultangazi Belediyesi Emlak ve İstimlâk Müdürlüğü’nden (İstanbul, Sultangazi, Uğurmumcu Mahallesi, Atatürk Bulvarı, No: 54,   2. Kat) temin edilebilir.

2 - İdare, ihale gününe kadar, ilan edilen taşınmazların ihalesinden vazgeçme hak ve yetkisine sahiptir.

3 - İhaleye katılacaklardan istenen belgeler:

A - Gerçek kişi olması halinde;

1 - T.C. Kimlik Numarasını içerir Nüfus Cüzdan Sureti,

2 - İkametgâh belgesi,

3 - Noter tasdikli imza beyannamesi,

4 - Katılımcı tarafından “okudum, anladım” şeklinde imzalanmış şartname ve şartnamenin satın alındığına ilişkin makbuz aslı,

5 - Geçici teminatın yatırıldığına ilişkin belge aslı,

6 - Temsil durumunda Noter tasdikli vekâletname ve vekâlet edene ait imza beyannamesi,

7 - Ortak girişim olması halinde Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi,

8 - Belediyeye borcu olmadığına ilişkin Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınacak borcu yoktur yazısı. (6183 sayılı Kanunun 48. Maddesine göre yapılandırılmış borçlar istisna kabul edilecektir),

B - Tüzel kişi olması halinde;

1 - Tüzel kişinin siciline kayıtlı olduğu idareden (Dernekler Müdürlüğünden, Ticaret ve Sanayi Odasından, Ticaret Sicil Müdürlüğünden, İdare merkezinin bulunduğu yer Mahkemesinden veya ilgili Makamdan) kuruluşundan ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış tüzel kişinin siciline kayıtlı olduğuna ilişkin belge,

2 - Tüzel kişiler adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterce tasdikli imza sirküleri (Dernekler için ihaleye katılmak üzere yetkilendirdikleri kişiyi belirten karar defterinin ilgili sayfasının Noter tasdikli sureti ve yetkilinin Noter tasdikli imza beyannamesi),

3 - Dernekler için Dernek Tüzüğünün noter tasdikli sureti,

4 - Geçici teminat mektubu veya makbuzun aslı,

5 - Temsil durumunda Noter tasdikli vekâletname ve vekâlet edene ait imza beyannamesi,

6 - Kamu Tüzel Kişileri söz konusu olduğunda, tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin temsile yetkili olduğunu belirtir belge,

7 - Katılımcı tarafından “okudum, anladım” şeklinde imzalanmış şartname ve şartnamenin satın alındığına ilişkin makbuz aslı,

8 - Ortak girişim olması halinde Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi,

9 - Belediyeye borcu olmadığına ilişkin Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınacak borcu yoktur yazısı. (6183 sayılı Kanunun 48. Maddesine göre yapılandırılmış borçlar istisna kabul edilecektir),

C - Ortak Girişim olması halinde:

Ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerden her biri için, bu maddedeki (A) veya (B) bentlerinde belirtilen belgeler istenecektir.

4 - Geçici teminat: Tahmin edilen bedel üzerinden %3 (yüzde üç) oranında hesap edilerek alınacaktır.

5 - Kesin teminat: İhale bedeli üzerinden %6 (yüzde altı) oranında hesap edilerek alınacaktır.

6 - Tekliflerin Hazırlanması: Kapalı teklif usulünde teklifler yazılı olarak yapılır. Teklif mektubu bir zarfa konulup kapatıldıktan sonra zarfın üzerine isteklinin adı, soyadı ve tebligata esas olarak göstereceği açık adresi yazılır.

Zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır veya mühürlenir. Bu zarf geçici teminata ait alındı veya banka teminat mektubu ve istenilen diğer belgelerle birlikte ikinci bir zarfa konularak kapatılır. Dış zarfın üzerine isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılır.

Teklif mektuplarının istekli tarafından imzalanması ve bu mektuplarda şartname ve eklerinin tamamen okunup kabul edildiğinin belirtilmesi, teklif edilen fiyatın rakam ve yazı ile açık olarak yazılması zorunludur. Bunlardan herhangi birine uygun olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti veya düzeltme bulunan teklifler reddolunarak hiç yapılmamış sayılır.

7 - Teklifler ilânda belirtilen saate kadar, sıra numaralı alındılar karşılığında komisyon başkanlığına verilir. Alındı numarası zarfın üzerine yazılır. Teklifler iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilir. Bu takdirde dış zarfın üzerine komisyon başkanlığının adresi ile hangi işe ait olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılır. Posta ile gönderilecek tekliflerin ilânda belirtilen saate kadar komisyon başkanlığına ulaşması şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir. Komisyon başkanlığına verilen teklifler herhangi bir sebeple geri alınamaz.

8 - İşbu ilan içeriği genel bilgi mahiyetinde olup, ihalede şartname hükümleri uygulanacaktır.

9891/1-1