MUHTELİF CİNS VE
MİKTARDA KAMERA VE GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
4 KALEM 8203 ÜNİTE
ARŞİV RAFI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
2 ADET OBJE TEMELLİ
VERİ DEPOLAMA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
1 ADET 12.000 LT/H
KAPASİTELİ PASTÖRİZATÖR SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MADENİ YAĞ SATIN
ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş. Ağrı Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
ÇİFTÇİ DİNLENME BİNASI
KİRAYA VERİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş. Çorum Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
1.485 M2’LİK
KAPALI ALAN İLE 22.040 m2 AÇIK ALANIN KİRAYA VERİLMESİ İHALE İPTALİ
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
ÖN YETERLİLİK İLANI
Ankara
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
Koordinatörlüğünden:
HİZMET BİNASI KAPALI
DEVRE TV (CCTV) SİSTEMİ VE KARTLI GEÇİŞ KONTROL SİSTEMİ (CACS) TEMİNİ VE TESİSİ
İŞİ DHMİ İHALE YÖNETMELİĞİNİN 14 ÜNCÜ MADDESİNE GÖRE AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE
EDİLECEKTİR
Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel
Müdürlüğünden:
TÜLOMSAŞ (TÜRKİYE LOKOMOTİF VE MOTOR SANAYİ A.Ş.) TARAFINDAN DE 33000 TİPİ LOKOMOTİFLERE AİT TURBO
KOMPRESÖRLERİN 768.000 KM BAKIM,
ONARIM, REVİZYON, YENİLEME İŞİ İÇİN YAPILACAK İHALE 11.09.2017 TARİH, SAAT
14.00’E ERTELENMİŞTİR
600.000 ADET YARIKLI
SOMUN SATIN ALINACAKTIR
TCDD Afyon Beton Travers Fabrikası Müdürlüğünden:
MUHTELİF
CİNS VE MİKTARDA KAMERA VE GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Mustafa Kemal Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali
İşler Daire Başkanlığı ihtiyacı muhtelif cins ve miktarda Kamera ve Güvenlik
Sistemi Malzemesi, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve
Kuruluş tarafından istenilen ve malzeme listesinde yer alan marka/modellere
uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI
BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (140.-TL)
Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
teknik şartnamesinin, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 24.08.2017 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.15’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun
olduğu tespit edilenlerin, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine ve Kuruluş tarafından istenilen ve malzeme listesinde yer alan
marka/modellere uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemelerin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
7432/1-1
4
KALEM 8203 ÜNİTE ARŞİV RAFI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce,
T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Ankara Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
ihtiyacı 4 kalem 8203 ünite arşiv rafı, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile
ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamelerine ve çizimlerine uygun
olarak ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satınalınacaktır.
Bu nedenle,
istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü
olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire
Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler
ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları
bölümünde ilan edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca ayrıca bir
doküman verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan firmaların,
şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznesine veya İhale Ek Şartlarında belirtilen
Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa konulması zorunludur.
2 -
Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf - iç zarf) halinde olacaktır. İÇ
ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile ihale dokümanlarının aynen
kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı
belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 23.08.2017 günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II
No.lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile
postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
5 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
7433/1-1
2
ADET OBJE TEMELLİ VERİ DEPOLAMA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı Uygulama ve Veri Yönetimi
Daire Başkanlığı (II) ihtiyacı 2 adet Obje Temelli Veri Depolama Sistemi teknik
şartnamesine ve Dell-Emc veya Hitachi
Data Systems markalarından birine uygun olarak, Ofis’imiz
tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (140.-TL) Ofis
veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ
ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Dell-Emc
veya Hitachi Data Systems
markalarından biri, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 22/08/2017 günü, saat 12.00’ye kadar Genel
Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine ve Dell-Emc
veya Hitachi Data Systems
markalarından birine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
geçici teminat verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
7434/1-1
1
ADET 12.000 LT/H KAPASİTELİ PASTÖRİZATÖR SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Atatürk Orman Çiftliği Müdürlüğü
ihtiyacı 1 adet 12.000 lt/h kapasiteli pastörizatör, teknik şartnamesine ve GEA Westfalia, Tetrapak, Gemak, Orbit veya Teknoproses markalarından birine uygun olarak, Ofis’imiz
tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (130,00
TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte,
teknik şartnamesinin, markasının, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar
listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 25.08.2017 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve GEA
Westfalia, Tetrapak, Gemak, Orbit veya Teknoproses markalarından birine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
7435/1-1
T.Ş.F.A.Ş. Ağrı Şeker Fabrikası
Müdürlüğünden:
2017/2018
Kampanya Dönemi Madeni Yağ Alımı İşi Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Mal ve
Hizmet Alımı Yönetmeliği Esaslarına Göre Açık İhale Usulü ile İhale
Edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2017/406496
1 - İdarenin
a) Adresi : Eski Erzurum Yolu Üzeri 5. km AĞRI
b) Telefon - Faks numarası : Tel: 472 215 38 45 (4
hat) Faks: 472 215 35 80
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Aşağıda
belirtilmiştir.
MADENİ YAĞIN CİNSİ EVSAFI ve
ÖZELLİKLERİ: |
MİKTARI/KG. |
1. MADENİ YAĞ SHELL ONALA 320 (veya muadili) |
225 |
2. DÜZ ŞANZIMAN YAĞI EP 85W/140 (veya
muadili) Vizkozite 40 °CST–100 °C =428 – 29,0 Alevlenme noktası 210 °C
Akma noktası-18 °C |
750 |
3. DİZEL MOTOR YAĞI SAE 40 (veya
muadili) Vizkozite 40 °CST–100 °C =160-14,8 Alevlenme noktası 226 °C
Akma noktası-15 °C |
450 |
4. RONDA OİL HD 68 (veya muadili) Vizkozite 40 °CST–100 °C:68 5 |
225 |
5. DİŞLİ YAĞI 150 M68 (veya muadili) |
150 |
6. ENDÜSTRİYEL GRESSÜPER GRES EP2
(veya muadili) Sabun Cinsi:Li İşlenmiş Penetrasyon
25 °C:280 Damlama noktası °C 185 |
240 |
7. MOBİL GRES HP 222 (veya muadili) |
90 |
8. HİDROLİK YAĞI HD 46 (veya muadili) Vizkozite 100 °C, cst 6,9 Vizkozite 101 Alevlenme noktası 23 °C Yoğunluk 15 C
Kg/Lt.0883 |
2800 |
c) Teslim Tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren 30 gün içinde
teslimat tamamlanacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Ağrı Şeker Fabrikası Toplantı Salonu
b) Tarihi - Saati : 25.08.2017 Cuma günü saat 14.00
4 - İhale
şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - İhale
dokümanı Ağrı Şeker Fabrikası Müdürlüğü/AĞRI adresindeki Ticaret Servisinde
görülebilir ve ihale dokümanları (KDV. Dahil) TL. 59,00 (Ellidokuz TL.)
karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanlarını satın almaları zorunludur.
6 -
Teklifler, 25.08.2017 Cuma günü saat 14.00’e kadar Ağrı Şeker Fabrikası
Müdürlüğü Eski Erzurum Yolu Üzeri 5. Km. AĞRI adresindeki Müdürlüğümüz
Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
7 -
İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle mal kalemi için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
8 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 (Doksan) takvim
günü olmalıdır.
10 - Ceza ve
yasaklamaya ilişkin hususlar hariç, mezkur alım 4734
sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi
değildir.
7421/1-1
ÇİFTÇİ
DİNLENME BİNASI KİRAYA VERİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş. Çorum Şeker Fabrikası
Müdürlüğünden:
Fabrikamıza
bağlı Çiftçi Dinlenme Binası kapalı teklif usulü ve gerekirse açık artırma veya
pazarlık usulü ile yapılacak ihale ile kiraya verilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : Ankara Yolu 9. Km. ÇORUM
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0.364.2350470 (6
hat) Faks: 0.364.2350477
2 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Çorum Şeker Fabrikası toplantı salonu
b) Tarihi ve saati : 24/08/2017 Perşembe
günü saat 14.00
3 - İhaleye katılacakların
aşağıdaki belgelerin asıllarını veya noter onaylı örneklerini ihale teklif
zarfı içinde sunmaları gereklidir.
a) Teklif
mektubu
b) Teklif
tutarının %3’ü oranında geçici teminat
c) İmza
sirküleri
d) Temsil
durumunda vekaletname
e)
Şartnamenin istekli tarafından imzalanmış örneği
f) İstekli
gerçek kişi ise,
- İkametgah belgesi
- Nüfus
Cüzdanı
g) İstekli
tüzel kişi ise,
- Kayıtlı
bulunulan Ticaret ve Sanayi Odasından veya benzeri makamdan
tüzel kişiliğin sicile
kayıtlı olduğunu gösterir belge
4 - İhale
dokümanı Çorum Şeker Fabrikası Ticaret Servisinden temin edilecektir.
5 -
İstekliler tekliflerini 24/08/2017 Perşembe günü saat
14.00’e kadar Çorum Şeker Fabrikası Haberleşme Servisine vereceklerdir.
6 - Kira sözleşmesi 4 (Dört) aylık olarak yapılacak
olup kira bedeli aylık peşin ödenecektir.
7419/1-1
1.485
M2’LİK KAPALI ALAN İLE 22.040 m2 AÇIK ALANIN KİRAYA
VERİLMESİ İHALE İPTALİ
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
Genel
Müdürlüğümüze bağlı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı bünyesinde bulunan
(Yenimahalle İlçesi Atatürk Orman Çiftliği Mahallesi - Gazi/ANKARA) 1.485 m2’lik
kapalı alan ile 22.040 m2 açık alan olmak üzere toplam 23.525 m2
alanın 5 yıllığına kiraya verilmesi için 22/08/2017
tarihinde yapılacak ihale, ihale yetkilisince iptal edilmiştir.
İlan olunur.
TARIM
İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Karanfil
Sok. No: 62
Bakanlıklar/ANKARA
Tel : 0 312 417 84 70-80
Fax : 0 312 425 59
55
7417/1-1
Ankara
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi
Koordinatörlüğünden:
4734 sayılı
Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 19. Maddesi gereğince “Belli İstekliler Arasında İhale Usulü” ile
ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2017/403193
1 - İdarenin
a) Adresi : Ankara Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Koordinatörlüğü Tandoğan Yerleşkesi Ek Hizmet
Binası A Girişi 1.Kat Beşevler/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0312 215 90
01/3139- 2150478
c) Elektronik posta adresi (varsa) :
ç) Ön yeterlilik dokümanının
görülebileceği web adresi : www.ankara.edu.tr
2 - Ön yeterlilik konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Adet
Cerrahi / Kadavra Girişim Sistemi, 3 Adet Entegre Endoskopik Kadavra Diseksiyonu Eğitim ve Araştırma İstasyonu,1 Adet Cerrahi
Tavan Destek Üniteleri ve Cerrahi Tavan Destek Ünitelerine Entegre Aydınlatma
Üniteleri Sistemi
b) Malın teslim edilme/
işin yapılma yeri veya yerleri : Ankara Üniversitesi
Tıp Fakültesi
c) İşin süresi : 120 gün
3 - Ön yeterlilik değerlendirmesinin
a) Yapılacağı yer : Ankara Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Koordinatörlüğü
b) Tarihi ve saati : 12.09.2017 saat 10.00
4 - Ön
yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile ön
yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. Ön
yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve istenilen belgeler:
a) Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası
belgesi;
1) Gerçek
kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da
esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya son başvuru tarihinin içinde
bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından, ilk ilan veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
b) Ön
yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza
sirküleri;
1) Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
c) Şartname
ekinde yer alan standart forma uygun başvuru mektubu,
ç) İlanın 4.4 inci maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği 4734
Sayılı Kanunun 3. maddesindeki (f) bendiyle geçici 4. maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 01.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı Kararname eki
esaslarında düzenlenen yeterlik belgeleri,
d) Vekaleten ön yeterliliğe katılma halinde, vekil adına
düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter
tasdikli imza beyannamesi,
e) Adayın
ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun
iş ortaklığı beyannamesi,
f) Ön
yeterlik dokümanının satın alındığına dair belge.
4.1.1. Ön
yeterliğe iş ortaklığı olarak başvuruda bulunulması halinde, İş ortaklığının
her bir ortağı tarafından 4.1 maddesinin (a) ve (b)
bentlerinin ayrı ayrı sunulması zorunludur.
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 - Bu
madde boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki
ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1 - Bu
maddeye yer verilmemiştir.
4.3.2 -
Kalite ve Standart ile ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler
4.3.2.1 -
İsteklinin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na kayıtlı olduğuna
dair belge
4.3.2.2 -
İstekliler teklif ettikleri tıbbi cihazların T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal
Bilgi Bankası’nda (TİTUBB)’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna dair
belge verilmelidir.
4.3.2.3 - Teklif
veren firma tıbbi cihaz satış reklam ve tanıtım yönetmeliği kapsamında satış
merkezi yetki belgesini teklif dosyasında sunacaktır.
Kamera
93/42/EEC Direktiflerine uygun olarak üretilmiş ve sertifikalandırılmış
olmalıdır. Medikal Cihaz sınıflandırmasına göre Sınıf-I tip medikal cihaz
olarak onaylanmış olmalı ve ilgili sertifikalar teklifle birlikte sunulmalıdır.
4.3.3.
Tedarik edilecek malların markaları, numuneleri, katalogları, fotoğrafları
Teklif
edilen malların teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek amacıyla
4.3.3.1.
Teknik şartnamedeki tüm maddelere, teknik şartnameye uygunluk beyanı adı
altında madde madde ve gerekiyorsa açıklamalı bir şekilde cevaplar
verilecektir.
4.3.3.2.
Teknik şartnamedeki tüm cihazlara ait ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı
doküman, katalog fotoğraf veya benzeri materyaller verilecektir. (Teknik
şartnameye cevaplar ile birebir uyumlu olacaktır.)
4.3.3.3.
Marka ve model beyanı verilecektir.
5 - Bu
ihale, yeterlik kriterlerini taşıyan yerli ve yabancı
tüm isteklilere açıktır.
6 - Ön
yeterlik dokümanın görülmesi ve satın alınması:
6.1. Ön
yeterlik dokümanı Ankara Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinasyon Birimi Koordinatörlüğünde görülebilir ve 50,00 TL (Elli Türk
Lirası) karşılığı aynı adresten temin edilebilir.
6.2. Ön
yeterliğe baş vuracak olanların ön yeterlik dokümanını
satın almaları zorunludur.
7 - Ön
yeterlik başvurusu, 12.09.2017 saat 10.00’e kadar Ankara Üniversitesi
Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Koordinatörlüğü’ne
elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla
da gönderilebilir.
8 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
9 - Söz
Konusu İhale 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi olmayıp 1.12.2003 tarihli
2003/6554 sayılı kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
7418/1-1
HİZMET
BİNASI KAPALI DEVRE TV (CCTV) SİSTEMİ VE KARTLI GEÇİŞ KONTROL SİSTEMİ (CACS)
TEMİNİ VE TESİSİ İŞİ DHMİ İHALE YÖNETMELİĞİNİN 14 ÜNCÜ MADDESİNE GÖRE AÇIK
İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ)
Genel Müdürlüğünden:
İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Dosya Numarası : 2017/19
1 - Kuruluşun
a) Adresi : Emniyet Mahallesi Mevlana Bulvarı (Konya Yolu
Üzeri) No: 32 06560
Yenimahalle/ANKARA
b) Telefon ve Faks numarası : +90 (312) 204 20 00-204
23 40-204 23 41-204 23 48- 204 26 26-204 28 78
Fax No: + 90 (312) 212 81 58
c) İhale dokümanının
görülebileceği adresi : DHMİ Genel Müdürlüğü Binası içerisinde bulunan
Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı Dış Satın Alma Şube Müdürlüğü, Zemin Kat
Z-136 No.lu Oda.
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Mal Alımı-1 Adet
b) Teslim yerleri : DHMİ Genel Müdürlüğü Hizmet Binası
c) Teslim tarihi : İşin teslim süresi işe başlama tarihinden
itibaren azami 120 takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : DHMİ Genel Müdürlüğü Binası içerisinde bulunan
Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı
b) Tarihi ve saati : 27.09.2017 - 11:00
4 - İhaleye
katılabilmek için gereken belgeler ve yeterlik kriterleri:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.1.1. Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.2. İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
4.1.3. İdari
Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici
teminat mektubu veya geçici teminat mektupları dışındaki teminatların Mali
İşler Dairesi Başkanlığına/Kuruluşun Göstereceği Banka Hesabına yatırıldığını
gösteren makbuzlar,
4.1.4. İdari
Şartnamenin 7.3 üncü maddesinde belirtilen yeterlik
belgeleri,
4.1.5. Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş
ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.1.6.
İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart
forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.7. İhale
dokümanının satın alındığına dair belge,
4.1.8. Yerli
malı teklif edenler lehine fiyat avantajı tanınması durumunda, bu avantajdan
yararlanmak isteyenlerce sunulacak yerli malı belgesi,
4.2. İhaleye
iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;
4.2.1. İş
ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.1. maddesinde yer alan belgenin ayrı
sunulması zorunludur.
4.3. Mesleki
ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş
Deneyim Belgesi;
İsteklinin ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl
içinde kesin kabul işlemleri tamamlanan mal alımlarıyla ilgili yurt içinde veya
yurt dışında kamu veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında
gerçekleştirilen ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak deneyimini
gösteren belge veya teknolojik ürün deneyim belgesi sunması zorunludur. İstekli tarafından teklif edilen bedelin %30 dan az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ait
tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün
deneyim belgesinin sunulması gerekir.
4.3.2.
Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
İsteklinin
alım konusu malı teklif etmeye yetkisinin bulunup bulunmadığını belgelendirmesi
gerekir. Bu çerçevede istekli aşağıdaki bentlerde yer alan belgelerden kendi
durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunabilir:
a) İstekli
imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler verilecektir.
b) İstekli
yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci
olduğunu gösteren belge veya belgeler verilecektir.
c) İstekli
Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden
biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi verecektir.
İsteklinin
imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:
1- İstekli
adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
2- İsteklinin
üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite raporu,
3-
İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen
İmalat Yeterlik Belgesi,
4-
İsteklinin adına veya unvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mala ilişkin
yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
5-
İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak mevzuat uyarınca yetkili
kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu
gösteren belgeler
4.3.3. Teklif
edilecek olan sistemin kurulum, işletim ve bakım için üreticiden/yetkili
satıcıdan/Türkiye Distribütöründen bu ihaleye hitaben alınmış satış, servis ve
garanti hizmetlerini yürütebileceklerine dair yetki belgesi, (EK: 12’ye göre
düzenlenmiş) teklifle birlikte sunulacaktır.
4.3.4.
İstekli, teklif edilen sistemde yer alan ekipmanlara
ait CE, FCC, UL, TSE, ISO vb. ulusal/uluslararası standartlara uygunluk
belgelerini teklifle birlikte sunacaktır.
4.3.5.
İstekli, ISO9001:2000 veya ISO9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesini
teklifle birlikte sunacaktır.
4.3.6.
Teknik Dokümanlar
4.3.6.1.
İstekli tarafından teklifle birlikte verilecek katalog, broşür vb. teknik dökümanlar Türkçe veya İngilizce olacaktır. Dökümanlar iyi cins kağıda
basılmış olacak, kalitesiz kopyalar kabul edilmeyecektir.
4.3.6.2.
Teklif edilen ürünlerin kataloglarında Teknik şartnamenin ilgili maddeleri
anlaşılır şekilde işaretlenip belirtilecektir.
4.3.7.
İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği Teknik Şartnamede belirtilen
belgeler
4.3.7.1.
İstekliler, garanti süresinde ve garanti süresinin dolmasını müteakip, teklif
edeceği cihaza ait yedek malzemeyi en az 10 yıl süreyle temin edecek ve 10
yıllık süreyi içeren ayrıntılı yedek malzeme listesini imzalı ve kaşeli olarak
fiyatlandıracaktır. (Teknik şartname EK 11) (Yabancı yüklenici olması halinde
DAT teslim fiyatı, Yerli Yüklenici olması halinde K.D.V. hariç depo teslim
fiyatı olacaktır.) İdare malzemeleri listede belirtilen fiyatlardan alıp almamakta
serbesttir. (Yedek malzemelerin satın alınması durumunda Kuruluş sözleşme
yapma, teminat alma hakkını saklı tutar.)
4.3.7.2.
Yedek Malzeme Listesinde yer alan malzemelerin, garanti süresi içerisinde ve
garanti süresi bitiminden sonraki 10 (on) yıllık süre içerisinde temininde bu
listelerde belirtilen fiyatlar esas olacaktır.
4.3.7.3.
Yedek Malzeme Listesi, Teknik Şartnamenin EK-2’de yer alan çizelgeye uygun
formatta hazırlanacak ve teklif evrakı ile birlikte İdareye teslim edilecektir.
4.3.7.4.
Yedek Malzeme Listesi başlığı altında yer alacak malzemeler, bu ihale
kapsamında satın alınmayacaktır.
4.3.7.5.
Yedek Malzeme Listesi, CCTV ve CACS Sisteminin bakım-onarım ve idamesinde
kullanılabilecek malzemelerin tamamını ihtiva edecektir.
4.3.8.
Teknik Şartnameye verilecek cevaplar.
4.3.8.1.
Teknik Şartnameye verilecek cevaplar Teknik Şartname Ek-6’de belirtilen
formatta olacaktır.
4.3.8.2.
Teknik Şartnameye verilen tüm cevaplar, istekli tarafından kaşelenmiş, antetli sayfalar üzerine hazırlanmış olacak ve her sayfa
istekliler tarafından imzalanacaktır.
4.3.8.3.
Teknik Şartnamenin bütün maddelerine sırası ile cevap verilecek,
cevaplandırılmamış hiç bir madde kalmayacaktır.
4.3.8.4.
Teknik Şartnamenin Teknik Hususlar bölümüne verilecek cevaplarda, ilk önce konu
ile ilgili detaylı ve açıklayıcı bilgiler verilecek, daha sonra Teknik
Dokümanların ilgili bölüm ve sayfaları mutlaka referans olarak gösterilecektir.
(Örneğin; dosya 1, bölüm 2, sayfa 4, madde 6) Ayrıca; teknik dokümanda,
referans gösterilen yer işaretlenecek ve hangi maddenin cevabı olduğu
belirtilecektir.
4.3.8.5.
Teknik Şartnameye verilen cevaplarda "anlaşıldı", "not
edildi" gibi cevaplar verilmeyecek, şartnamenin tüm maddeleri tam, açık,
kesin ve yoruma kapalı bir şekilde cevaplandırılacaktır.
4.3.8.6.
Gerekli ve yeterli açıklama yapılmayan, değeri belirtilmeyen veya teknik
şartnameye verilen cevaplar ile dokümanlar arasında çelişkili maddeleri olan
teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
4.4. Benzer
iş olarak kabul edilecek işler aşağıda belirtilmiştir:
4.4.1. Bu
ihalede benzer iş olarak, “Her türlü kamera ve güvenlik sistemi işlemleri ”
kabul edilecektir.
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale,
yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye
ihalenin tamamında %14 (yüzdeondört) oranında fiyat
avantajı uygulanacaktır.
7 - İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale
dokümanı idarenin adresinde görülebilir ve 150,-TL (Yüz Elli Türk Lirası) (KDV
Dahil) karşılığı istekliler tarafından yetkili kişilerce imzalanmış istekli
adres, vergi numarası vb. bilgilerinin mevcut olduğu antetli
kağıda yazılmış bir dilekçe ile İstekli yabancı ise; temsilci tayin ettiği
firma yada kişiye ait “istekli mümessili/temsilcisi” olduğuna dair belge ve bir
dilekçe ile birlikte Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı Dış Satın Alma Şube
Müdürlüğü Zemin kat Z-136 no.lu odadan satın alınabilir.
Türkiye
Cumhuriyeti vatandaşı gerçek kişiler ile Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre
kurulmuş tüzel kişilere doküman satışında EKAP’a
kayıtlı olma şartı aranacaktır.(Bu şart yabancı isteklilerde aranmaz.)
7.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 -
Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar DHMİ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve
İkmal Dairesi Başkanlığı, Dış Satın Alma Şube Müdürlüğü Zemin kat Z-136 no.lu
odaya elden teslim edebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9 -
İstekliler tekliflerini mal kalem/kalemleri için teklif götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliye toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır. Bu İhalede işin tamamı için
teklif verilecektir.
10 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 120 (yüzyirmi) takvim günü olmalıdır.
12 -
Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Kuruluşumuz bu ihalede 4734 sayılı Kanun ile 4735
sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu hükümlerine tabi olmayıp, satın alma
mevzuunu teşkil eden işi, ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte tamamen
serbesttir.
7486/1-1
TÜLOMSAŞ (TÜRKİYE LOKOMOTİF VE MOTOR SANAYİ
A.Ş.) TARAFINDAN DE 33000 TİPİ LOKOMOTİFLERE AİT TURBO
KOMPRESÖRLERİN 768.000 KM BAKIM,
ONARIM, REVİZYON, YENİLEME İŞİ İÇİN YAPILACAK İHALE 11.09.2017 TARİH, SAAT
14.00’E ERTELENMİŞTİR
TÜLOMSAŞ Genel
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2017/358360
1 - İdarenin;
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 ESKİŞEHİR/TÜRKİYE
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00 (Pbx)
/ 0 (222) 225 99 56
c) Elektronik Posta Adresi : tulomsas@tulomsas.com.tr
2 - İhale konusu malın adı
ve miktarı: 24 ADET TURBO KOMPRESÖR BAKIM, ONARIM REVİZYON, YENİLEME İŞİ
Yukarıda belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif
alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğüne 11.09.2017
günü ve saat 14.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünde görülebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Pazarlama Dairesi Başkanlığı, İthalat Müdürlüğünden
(KDV Dâhil) 100,- TL bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi
değildir.
7465/1-1
600.000
ADET YARIKLI SOMUN SATIN ALINACAKTIR
TCDD Afyon Beton Travers Fabrikası
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2017/394979
İdarenin:
a) Adresi : TCDD Afyon Beton Travers Fabrikası Müdürlüğü -Aliçetinkaya Mahallesi Mareşal Fevzi Çakmak Bulvarı No: 5 /
03040 -AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 272 213 76 21- 0 272
214 57 05
c) Elektronik Posta Adresi : www.tcdd.gov.tr
1 - İhale konusu malzemenin
adı ve miktarı : TCDD Afyon Beton Travers Fabrikası Müdürlüğüne
600.000 Adet Yarıklı Somun (Teknik Şartnameye Göre) satın alınacaktır.
2 - Yukarıda
belirtilen alımımız yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
3 -
Tekliflerin TCDD Afyon Beton Travers Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım
Komisyonu Başkanlığına ihale tarihi olan 11/09/2017
günü saat 14:30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4 - İhale
dokümanı TCDD Afyon Beton Travers Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu
Bürosu-AFYONKARAHİSAR adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup; İhale Dokümanı Bedelinin
VAKIFBANK-TR 230001500158007282440204 İBAN NOLU Hesaba yatırılarak, TCDD Afyon
Beton Travers Fabrikası Muhasebe
Müdürlüğünden İhale dokümanı KDV dahil 100,00 TL
bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç
4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
7268/1-1