Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
Çankaya Kaymakamlığı Dikmen
Öğretmen Necla Kızılbağ Ortaokulu Müdürlüğünden:
Akdeniz Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Orman ve Su İşleri
Bakanlığından:
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
Abdullah Gül Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Beykent Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Bilecik Şeyh Edebali
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Bahçeşehir Üniversitesi Rektörlüğünden:
İstanbul Esenyurt
Üniversitesi Rektörlüğünden:
İstanbul Kültür Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Kırıkkale Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Türk Standardları
Enstitüsünden:
Başbakanlık Vakıflar
Genel Müdürlüğünden:
Ahmet Oğlu Şükrü Koşar Vakfı Çorum 4. Asliye Hukuk Mahkemesinin
04.04.2017 tarihli ve E: 2015/1744, K: 2017/604 sayılı kararıyla dağılmış,
Samsun Bölge Adliye Mahkemesi l. Hukuk Dairesinin 20.06.2017 istinaf karar
tarihli ve E: 2017/598, K: 2017/604 sayılı kararı ile kesinleşmiştir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilan olunur.
7226/1-1
Çankaya
Kaymakamlığı Dikmen Öğretmen Necla Kızılbağ Ortaokulu
Müdürlüğünden:
İLGİ: Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün 04.10.2016 tarih ve
663.07/81 sayılı yazıları.
Hakan ATEŞ - Dikmen Öğretmen Necla Kızılbağ
Ortaokulu Eski Beden Eğitimi Öğretmeni
Ankara Milli Eğitim Müdürlüğü Maarif Müfettişleri Başkanlığı’nın
hakkınızda yaptığı soruşturma sonucunda mali yönden getirilen teklif
aşağıdadır.
“MALİ YÖNDEN: Çekilmiş sayılma işleminin tesis edileceği gün olan
30.05.2016 tarihinden itibaren yersiz ödenen maaşının, Maliye Bakanlığı
Muhasebat Genel Müdürlüğü Genel Tebliği doğrultusunda; kişilerden alacakları
hükümleri gereğince yasal faizi ile birlikte Hakan ATEŞ’ten
tahsil edilmesi yönünde sonuç ve kanaate varılmıştır.”
7201 Sayılı Tebligat Kanunu Hükümlerine göre ilanen tebliğ olunur.
7196/1-1
Orman ve Su İşleri
Bakanlığından:
AVRUPA
BİRLİĞİ UZMAN YARDIMCILIĞI YARIŞMA SINAV DUYURUSU
Orman ve Su İşleri Bakanlığınca, Genel İdare
Hizmetleri Sınıfında boş bulunan 3 adet 7’nci
dereceden Avrupa Birliği Uzman Yardımcısı kadrosuna, atama yapılmak üzere
Yarışma Sınavı yapılacaktır.
(İngilizce) Mütercim Tercümanlık bölümü mezunlarından 2 (İki),
(Fransızca) Mütercim Tercümanlık Bölümü Mezunlarından 1 (Bir) kişi olmak üzere
toplam 3 (Üç) Avrupa Birliği Uzman Yardımcısı istihdam edilecektir.
1 - YARIŞMA SINAVINA KATILMA ŞARTLARI:
- 657 Sayılı Devlet
Memurları Kanununun 48 inci maddesinin (A) bendinde yer alan genel şartları
taşımak,
- En az 4 yıllık lisans
eğitimi veren fakültelerin veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu
tarafından kabul edilen yurtiçindeki veya yurtdışındaki öğretim kurumlarının
“İngilizce Mütercim Tercümanlık ve Fransızca Mütercim Tercümanlık”
bölümlerinden mezun olmak.
- T.C. Ölçme, Seçme ve
Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından 2017 yılında yapılan Kamu Personeli Seçme
Sınavlarında KPSSP3 puan türünden asgari 80 puan almış olmak kaydıyla; müracaat
edenlerin en yüksek puandan başlanarak sıralanması neticesinde; öğrenim dalları
itibariyle alınacak Avrupa Birliği Uzman Yardımcısı sayısının 4 katı aday
arasına girmek.
- Sınav tarihine kadar
geçerliğe sahip Yabancı Dil Seviye Tespit Sınavından (YDS) (İngilizce) ve
Fransızca dillerinden en az (A) düzeyinde puan almak veya buna denk kabul
edilen uluslararası geçerliliği bulunan bir belgeye sahip olmak.
- Giriş sınavının yapıldığı
yılın ocak ayının birinci günü itibariyle otuz beş (35) yaşını doldurmamış
olmak
- Erkek adaylar için başvuru
ve sınav tarihi itibariyle askerlik hizmetini yapmış veya erteletmiş veya
askerlik hizmetinden muaf olmak
şartları aranır.
Son sıradaki adayla, aynı puanı almış adaylar da sınava katılmaya
hak kazanacaktır.
2 - BAŞVURU ŞEKLİ VE YERİ:
- Başvurular www.ormansu.gov.tr internet adresinden 21.08.2017 -
11.09.2017 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Son başvuru tarihi mesai
saati bitimine kadar ulaşmayan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.
- Adaylar başvuru sırasında KPSS Sonuç Belgesi, YDS Sonuç Belgesi,
Mezuniyet Belgesi ve var ise bunlara ait Denklik Belgelerini sistem üzerinden
ekleyeceklerdir.
- Sınava katılmaya hak kazanan adaylara ait liste 12.09.2017
tarihinde ilan edilecektir.
- Sınava katılmaya hak kazanan adayların aşağıda sıralanan
belgeleri 11.09.2017-15.09.2017 tarihleri arasında mesai saatleri içerisinde
Alparslan Türkeş Caddesi No: 71 Beştepe / ANKARA adresindeki Orman ve Su İşleri
Bakanlığı Personel Dairesi Başkanlığına şahsen ya da posta yoluyla teslim
etmeleri gerekmektedir. Postadaki gecikmeler sebebiyle zamanında
ulaştırılamayan evraklar değerlendirmeye alınmayacaktır.
a) Elektronik ortamda yapılacak başvuru sonucunda çıktısı alınarak
imzalanacak Başvuru Formu,
b) KPSS Sınav sonuç belgesi aslı veya fotokopisi veya ÖSYM’nin
internet sitesinden edinilen çıktısı,
c) Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin aslı ve Bakanlıkça
onaylanmak üzere 1 adet fotokopisi ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu
tarafından kabul edilen yurtdışındaki öğretim kurumlarından mezun olanlar için
diploma denklik belgesinin aslı veya onaylı örneği,
ç) İki adet vesikalık fotoğraf (4.5x 6 cm. son altı ay içerisinde
çekilmiş olacak.)
- Başvuru formları ve eki belgelerin incelenmesi sonucu yukarıda
belirtilen şartlara haiz olup, sınava katılmaya hak kazanan adayların listesi
www.ormansu.gov.tr internet adresinden duyurulacak olup, ayrıca tebligat
yapılmayacaktır.
- Sınava katılmaya hak kazanan adayların, 25.09.2017 - 03.10.2017
tarihleri arasında en geç sınav saatinden yarım saat önce mesai saatleri
içerisinde Alparslan Türkeş Caddesi No: 71 Beştepe / ANKARA adresindeki Orman
ve Su İşleri Bakanlığı Personel Dairesi Başkanlığından fotoğraflı Yarışma
Sınavına Giriş belgesini imza karşılığı şahsen alması gerekmektedir.
4 - SINAVIN ŞEKLİ:
Sınav sözlü olarak yapılacaktır. Yapılacak sözlü sınava katılmaya
hak kazanan adaylar,
a) Sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi,
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme
gücünü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe
uygunluğunu,
ç) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığını,
d) Genel yetenek ve genel kültürünü,
e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığını,
değerlendirmek için Sınav Kurulu tarafından sınava tabi tutulacaklardır.
Adaylar, birinci fıkranın (a) bendi için elli puan, (b) ilâ (e)
bentlerinde yazılı özelliklerin her biri için onar puan üzerinden
değerlendirilir. Sözlü sınavda başarılı sayılmak için, kurul başkan ve
üyelerinin yüz tam puan üzerinden verdikleri puanların aritmetik ortalamasının
en az yetmiş olması şarttır.
Mesleki Alan Bilgisi Konusunun Alt Konuları şunlardır:
- Avrupa Birliği (Tarihi, Kurumları, Politikaları)
- Uluslararası Kurumlar
- Temel Hukuk Bilgisi
- Uluslararası Hukuk
- Çeviri (Türkçe’den yabancı dile ve
yabancı dilden Türkçe’ye sözlü ve yazılı çeviri)
konularından soru sorulacaktır.
İkinci dil olarak Arapça bildiğini belgelemek tercih sebebi
olacaktır.
5 - SINAV YERİ VE TARİHİ:
Sözlü Sınav, 03.10.2017 tarihinde saat 09:30’da
Alparslan Türkeş Cad. No: 71 Beştepe-Yenimahalle/ANKARA adresindeki Bakanlık
merkez binasında yapılacaktır. Aynı gün bitmemesi halinde takip eden günlerde
sözlü sınava devam edilecektir.
Adayların, sınav saatlerinden en az yarım saat önce sınava
girecekleri yerde hazır bulunmaları ve yanlarında, Sınava Giriş Belgesi ile
fotoğraflı ve onaylı kimlik belgesi (nüfus cüzdanı, sürücü belgesi veya
pasaport) bulundurmaları gerekmektedir.
6 - DEĞERLENDİRİLME:
Değerlendirme Bakanlıklar ve Başbakanlık Bağlı Kuruluşları Avrupa
Birliği Uzmanlığı Yönetmeliği hükümlerine göre yapılır. Adayların Avrupa
Birliği Uzman Yardımcılığına atanmaları başarı derecesi sıralamasına göre
yapılır.
7 - YARIŞMA SINAVI SONUÇLARININ DUYURULMASI:
Yarışma Sınavını kazananların listesi Bakanlığımız web sitesinde
(www.ormansu.gov.tr) ve Alparslan Türkeş Cad. No: 71 Beştepe -
Yenimahalle/ANKARA adresindeki Ek Hizmet Binasında ilan edilecektir. Yarışma
Sınavı kazanan Uzman Yardımcısı adaylarına ayrıca yazılı tebligat yapılacaktır.
8 - İTİRAZ:
Yarışma sınavı sonuçlarının açıklanmasını müteakip 7 (yedi) gün
içerisinde yazılı olarak itiraz edilebilir. Süresi içinde ve usule uygun
yapılmayan itirazlar dikkate alınmayacaktır.
İlanen duyurulur.
7252/1-1
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel
Müdürlüğünden:
Tekirdağ
İli, Marmara Ereğlisi İlçesi, 2 pafta, 5626 parsel üzerindeki 1127017 YİBF nolu inşaatın denetimini üstlenen Çorlu Söz Yapı Denetim
Ltd. Şti.’nin kuruluş ortağı Kemal Tamay ERAY (Makine Mühendisi, Proje ve Uygulama Denetçisi,
Denetçi No: 7272, Oda Sicil No: 59706) tarafından Bakanlığımız aleyhine açılan
davada, Ankara 6. İdare Mahkemesinin 04.05.2017 tarihli ve E.2017/237 sayılı
kararı ile “dava konusu işlemin teminat alınmaksızın yürütülmesinin
durdurulmasına” hükmedildiğinden, 15.11.2016 tarihli ve 29889 sayılı Resmi
Gazete ilanı ile Kemal Tamay ERAY hakkında tesis
edilmiş olan idarî işlemlerin yürütülmesi 03.08.2017 tarihli ve 18954 sayılı
Makam Olur’u ile durdurulmuştur.
İlgililere duyurulur.
7253/1-1
—————
Tekirdağ İli, Malkara
İlçesi, 2 pafta, 8 ada, 17 parsel üzerindeki 892424 YİBF nolu
inşaatın denetimini üstlenen 9995 Ticaret Sicil No ile Çorlu Ticaret Odasına
kayıtlı 802 nolu Yapı Denetim İzin Belgesine sahip
Yeşil Vadi Yapı Denetim Ltd. Şti. (Yeni unvanı: As
Yeşil Vadi İnş. Taah. ve
Tic. Ltd. Şti.) tarafından Bakanlığımız aleyhine açılan davada, Ankara 14.
İdare Mahkemesinin 29.03.2017 tarihli ve E.2016/5411 sayılı kararı ile “dava
konusu işlemin yürütülmesinin durdurulması isteminin reddine” karar verilmiş
ise de; davacının karara karşı itirazı Ankara Bölge İdare Mahkemesi 6. İdari
Dava Dairesinin 04.05.2017 tarihli ve Y.D. İtiraz No: 2017/302 sayılı kararı
ile kabul edilerek, yürütmenin durdurulması isteminin reddine dair kararın
kaldırılmasına ve “dava konusu işlemin, dava sonuna kadar ve teminat
aranmaksızın yürütülmesinin durdurulmasına” hükmedildiğinden, 15.11.2016
tarihli ve 29889 sayılı Resmi Gazete ilanı ile Yeşil Vadi Yapı Denetim Ltd.
Şti. ve kuruluş ortağı Deniz ÖZDEMİR (İnşaat Mühendisi, Kontrol Elemanı, Oda
Sicil No: 73439) hakkında tesis edilmiş olan idarî işlemlerin yürütülmesi
04.08.2017 tarihli ve 19048 sayılı Makam Olur’u ile durdurulmuştur.
İlgililere duyurulur.
7254/1-1
Abdullah Gül Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine, 2547
sayılı Yükseköğretim Kanunu, Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma
Yönetmeliği, Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille
Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmelik, Üniversitemiz web
sayfasında yayınlanan Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri ilgili
maddeleri ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinde belirtilen
şartları sağlayanlardan öğretim üyesi alınacaktır. Profesör
kadrosuna atanacak daimi statüde çalıştırılacaktır. İlanla ilgili tüm bilgilere
Üniversitemizin www.agu.edu.tr adresinden ulaşılabilir.
Birimi |
Unvanı |
Anabilim Dalı |
Derece |
Adet |
Aranan nitelikler |
Mühendislik
Fakültesi |
Profesör |
Makine |
1 |
1 |
Makine tasarım ve kontrol alanında, robotlar ve adaptif kontrol üzerine çalışmaları olmak. |
7278/1-1
Beykent Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Üniversitemize 2547 Sayılı Yüksek Öğretim
Kanunu Öğretim üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmelik hükümlerinde aranan
koşulları yerine getirmiş olmak kaydı ile aylık ve özlük hakları yönünden 4857
sayılı İş Kanunu hükümlerine tabi olarak, Fen - Edebiyat Fakültesi, Güzel
Sanatlar Fakültesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İletişim Fakültesi,
Mühendislik Mimarlık Fakültesi, Tıp Fakültesi, Meslek Yüksekokulu, Sağlık
Bilimleri Yüksekokulu ve Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu bünyesine çeşitli
alanlarda; 24 Öğretim Üyesi alınacaktır. İlana
konu olan kadrolar tam zamanlıdır.
Profesör, kadrosuna başvuracakların, başvuruda bulunduğu fakülte
ve bölümü belirten bir dilekçenin ekinde, YÖK formatlı özgeçmiş, öğrenim
durumunu gösteren belgeler (onaylı suret ve yurt dışından alınan diplomalar
için denklik belgesi) ile Profesör kadrosuna başvuracakların doçentlik belgesi,
bilimsel yayın ve çalışmalarını kapsayan dosyasını (6 takım) halinde vermeleri
gerekmektedir.
Doçent kadrosuna başvuracakların, başvuruda bulunduğu fakülte ve
bölümü belirten bir dilekçenin ekinde, YÖK formatlı özgeçmiş, öğrenim durumunu
gösteren belgeler (onaylı suret ve yurt dışından alınan diplomalar için denklik
belgesi) ile Doçent kadrosuna başvuracakların doçentlik belgesi, bilimsel yayın
ve çalışmalarını kapsayan dosyasını (4 takım) halinde vermeleri gerekmektedir.
Yardımcı Doçent kadrosuna başvuracakların, başvuruda bulunduğu
fakülte ve bölümü belirten bir dilekçenin ekinde, YÖK formatlı özgeçmiş,
öğrenim durumunu gösteren belgeler (onaylı suret ve yurt dışından alınan
diplomalar için denklik belgesi) ile bilimsel yayın ve çalışmalarını kapsayan
dosyasını (4 takım) halinde vermeleri gerekmektedir.
Başvurular bu ilanın Resmi Gazete’de
yayım tarihinden itibaren 15 gün içinde T.C. Beykent Üniversitesi Personel
Daire Başkanlığına şahsen veya posta aracılığı ile yapılabilir. Postadaki
gecikmeler ve eksik belge ile yapılan başvurular dikkate alınmaz. İnternet
üzerinden başvurular kabul edilmez. Başvuru için gerekli belgeler ve diğer
tamamlayıcı bilgiler ilgili birimlerden öğrenilecektir.
Duyurulur.
Fakülte / Yüksekokul |
Bölüm / Program |
Öğretim Üyesi |
Alanı |
Ek Açıklamalar |
Fen Edebiyat
Fakültesi |
Mütercim
Tercümanlık (İngilizce) |
1 |
Mütercim Tercümanlık, Dilbilim |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
Türk Dili ve Edebiyatı |
1 |
Türk Dili ve Edebiyatı |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
|
Güzel Sanatlar
Fakültesi |
Grafik Tasarım |
2 |
Grafik Tasarım, Resim |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
Oyunculuk |
1 |
Oyunculuk, Sahne ve Gösteri Sanatları, Tiyatro |
Yardımcı Doçent |
|
1 |
Dramaturji |
Yardımcı Doçent |
||
Sahne ve Gösteri
Sanatları Yönetimi |
1 |
Sahne ve Gösteri Sanatları, Oyunculuk, Tiyatro |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
|
Sinema
ve Televizyon |
1 |
Radyo Televizyon ve Sinema |
Profesör |
|
İktisadi ve İdari
Bilimler Fakültesi |
İşletme |
1 |
Pazarlama |
Yardımcı Doçent |
Siyaset Bilimi ve
Kamu Yönetimi (İngilizce) |
1 |
Siyasal Düşünceler |
Yardımcı Doçent |
|
İletişim
Fakültesi |
Görsel İletişim |
1 |
Görsel İletişim, Gazetecilik, Yeni Medya |
Yardımcı Doçent |
Mühendislik -
Mimarlık Fakültesi |
Biyomedikal
Mühendisliği |
1 |
Elektrik Elektronik Mühendisliği |
Doçent |
Elektrik
Elektronik Mühendisliği |
1 |
Elektrik Mühendisliği |
Profesör |
|
Mimarlık
(İngilizce) |
1 |
Mimarlık |
Yardımcı Doçent |
|
Tıp Fakültesi |
Genel Cerrahi
Anabilim Dalı |
1 |
Genel Cerrahi |
Yardımcı Doçent |
Meslek
Yüksekokulu |
Diyaliz |
1 |
Nefroloji |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
İnşaat
Teknolojisi |
1 |
İnşaat Mühendisliği |
Yardımcı Doçent |
|
Diş Protez
Teknolojisi |
1 |
Protetik Diş Tedavisi, Ortodonti |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
|
Tıbbi Görüntüleme
Teknikleri |
1 |
Radyoloji |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
|
Optisyenlik |
1 |
Göz Hastalıkları |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
|
Sağlık Bilimleri
Yüksekokulu |
Sağlık Yönetimi |
1 |
Aile Hekimliği |
Profesör |
Uygulamalı
Bilimler Yüksekokulu |
Endüstri Ürünleri
Tasarımı |
1 |
Endüstri Ürünleri Tasarımı, Mimarlık, İç Mimarlık |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
Endüstri Ürünleri
Tasarımı (İngilizce) |
1 |
Endüstri Ürünleri Tasarımı, Mimarlık, İç Mimarlık |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
|
Sermaye
Piyasaları ve Portföy Yönetimi |
1 |
İşletme |
Yardımcı Doçent |
7267/1-1
Bilecik Şeyh Edebali
Üniversitesi Rektörlüğünden:
AVUKAT
ALIM İLANI
Üniversitemiz Hukuk
Müşavirliğinde istihdam edilmek üzere, 18/03/2002
tarihli 2002/3975 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Kamu
Görevlerine İlk Defa Atanacaklar için Yapılacak Sınavlar Hakkında Yönetmeliğin
Ek 6'ncı maddesine dayanılarak hazırlanan ve 25/03/2015 tarihli 29306 sayılı
Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren
"Yükseköğretim Üst Kuruluşları İle Yükseköğretim Kurumları Hukuk
Müşavirliği ve Avukatlık Giriş Sınavı ve Atama Yönetmeliği" hükümlerine
göre münhal bulunan 1 (bir) adet Avukat kadrosuna sınavla atama yapılacaktır.
1 - GİRİŞ SINAVI BAŞVURU ŞARTLARI
ÜNVANI |
SINIFI |
DERECESİ |
ADEDİ |
ARANILAN NİTELİKLER |
Avukat |
AHS |
6 |
1 |
a) 657 sayılı Devlet
Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak. b) Son başvuru tarihi
itibariyle geçerlilik süresi dolmamış KPSSP3 puan türünden, asgari 60
(altmış) puan almış olmak. c) Hukuk Fakültesi
mezunu olmak ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş
yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olmak. ç) Avukatlık
ruhsatnamesine sahip olmak. d) Avukatlık
ruhsatını aldıktan sonra en az bir yıl mesleği ile ilgili çalışmış olmak. Bu
çalışma süresini gösterir belgeyi vermek. 1 - Serbest avukatlar
için vergi dairesinden alınacak onaylı vergi açılış kayıt belgesi. 2 - Şirket veya başka
bir avukatın yanında sigortalı çalışanlar için Sosyal Güvenlik Kurumundan
alınacak sigortalı hizmet belgesi ile çalıştığı yerde avukatlık yaptığına
dair onaylı belge. |
2 - BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
(1) Sınava başvuru şahsen yapılacaktır.
(2) Sınava katılmak isteyen adaylar,
http://personel.bilecik.edu.tr web sitemizden temin edecekleri Avukatlık
Başvuru Formunu doldurarak aşağıdaki belgeleri forma ekleyeceklerdir.
a) Diploma veya mezuniyet belgesinin onaylı örneği (eğitimini yurt
dışında tamamlamış olanların diploma denklik belgesinin onaylı örneği)
b) Üç adet vesikalık fotoğraf. (son 6 ayda çekilmiş olacak)
c) KPSS (B) sonuç belgesinin barkodlu
bilgisayar çıktısı.
ç) Özgeçmiş.
d) Avukatlık ruhsatnamesinin onaylı örneği.
e) Avukatlık ruhsatını aldıktan sonra en az bir yıl mesleği ile
ilgili çalışmış olmak. Bu çalışma süresini gösterir belgeyi vermek.
(3) İkinci fıkrada sayılan belgelerin, son başvuru tarihinin mesai
bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına teslim edilmesi
şarttır.
Bu belgeler, aslı ibraz edilmek kaydıyla Üniversitemiz Personel
Daire Başkanlığınca da onaylanabilir.
3 - GİRİŞ SINAVININ ŞEKLİ BAŞVURU ŞARTLARI
YERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Başvuru Yeri : Bilecik
Şeyh Edebali Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığı / BİLECİK - 0
228 214 1087
Başvuru Tarihleri : 10/08/2017 -
24/08/2017
Başvuru Değerlendirmesi Sonucu
Açıklama Tarihi : 28/08/2017
Yazılı Sınav Yeri ve Tarihi : Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Rektörlüğü
Personel Dairesi Başkanlığı 11/09/2017 Saat: 10:00
Sözlü Sınav Yeri ve Tarihi : Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Rektörlüğü
Personel Dairesi Başkanlığı 26/09/2017 Saat: 10:00
(1) Başvurular Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına 10/08/2017 - 24/08/2017 tarihleri arasında şahsen
yapılacaktır. Şahsen yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.
(2) Giriş sınavı yazılı ve sözlü olarak iki aşamada yapılacaktır.
(3) Sınav için öngörülen süre içerisinde yapılan başvuruları
inceleyerek adayların aranan şartları taşıyıp taşımadıkları, Başvuru İnceleme
Komisyonu tarafından değerlendirilecek olup,
başvurusu kabul edilen adayların listesi Üniversitemizin
http://personel.bilecik.edu.tr internet sayfasından yayımlanacaktır.
NOT: Başvuru İnceleme Komisyonu tarafından istenilen şartlardan
herhangi birini taşımadığı tespit edilenlerin başvuruları değerlendirmeye
alınmaz.
Aranılan şartları taşıyan adaylar, ilanda belirtilen KPSSP3 puan
türünden en yüksek puanı alan adaydan başlamak ve atama yapılacak kadro
sayısının beş katını geçmemek üzere bir sıralamaya tabi tutulur. KPSSP3 puan
türü itibariyle en son adayın aldığı puanla aynı puana sahip adaylar da yazılı
giriş sınavına çağrılacaktır. Sıralamaya giren adaylar Üniversitemizin
http://personel.bilecik.edu.tr internet sayfasında duyurulacaktır.
4 - YAZILI SINAV KONULARI
a) Anayasa Hukuku b) Medeni Hukuk c) Borçlar Hukuku ç) Ticaret Hukuku d) Medeni Usul Hukuku e) İcra ve İflas Hukuku |
f) İdare Hukuku g) İdari Yargılama Hukuku ğ) Ceza Hukuku h) Ceza Usul Hukuku ı) İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku j) 2547, 2914 ve 657 sayılı Kanunlar ve
ilgili mevzuat. |
5 - SINAVIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazılı sınavda yetmiş ve üzeri puan alan adaylardan ilan edilen
boş kadro sayısının en çok dört katı aday yazılı sınav başarı sıralamasına göre
sözlü sınava çağrılacaktır. Çağırılacak olan son sıradaki aday ile eşit puana
sahip adayların tamamı da sözlü sınava çağırılır. Sözlü sınavda başarılı
sayılabilmek için en az yetmiş puan almak şarttır. Yazılı ve sözlü sınav
notları ortalaması alınarak başarı notu bulunur. Başarı sıralaması, en yüksek
not alandan başlamak üzere belirlenir.
6 - SÖZLÜ SINAV KONULARI
a) Yazılı Sınav Konularına (4.maddede belirtilen) ilişkin bilgi
düzeyi,
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe
uygunluğu;
d) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
e) Genel yetenek ve genel kültürü,
f) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,
yönlerinden ayrı ayrı puan verilmek suretiyle değerlendirilirler. Adaylar,
Sınav Kurulu tarafından (a) bendi için elli puan, diğer bentlerde yazılı
özelliklerin her biri için onar puan üzerinden değerlendirilir ve verilen
puanlar ayrı ayrı tutanağa geçirilir. Sözlü sınavda başarılı sayılmak için,
Sınav Kurulu üyelerinin yüz tam puan üzerinden verdikleri puanların aritmetik
ortalamasının en az yetmiş olması şarttır.
7 - SINAV SONUÇLARININ İLANI VE İTİRAZLAR
(1) Sınav sonuçları, Sınav Kurulu tarafından tutanağa bağlanır.
Başarı puanı en yüksek olan adaydan başlanmak suretiyle sınav duyurusunda
belirtilen avukat kadro sayısı kadar asıl aday ile bunların yarısı kadar yedek
aday isimlerinden oluşturulan liste atamaya yetkili amirin onayına sunulur.
Onaylanan başarı listesi üniversitemizin http://personel.bilecik.edu.tr internet
sitesinde ilan edilmek suretiyle duyurulur. Ayrıca, başarılı olan adaylara
sonuç yazılı olarak bildirilir.
(2) Başarı sırasına göre oluşturulacak yedek aday listesi, sınav
sonuçlarının ilanından itibaren altı ay süreyle geçerlidir.
(3) Sınavda yetmiş ve üzerinde puan almış olmak sıralamaya
giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.
(4) Duyuru tarihinden itibaren 5 (beş) iş günü içerisinde sınav
sonuçlarına itiraz edilebilir. Yapılan itirazlar sınav kurulunca varsa sözlü
sınav tarihinden önce ve herhalde en geç onbeş gün
içinde sonuçlandırılır.
8 - GERÇEĞE AYKIRI BEYAN
(1) Sınavı kazananlardan sınav başvuru formunda gerçeğe aykırı
beyanda bulunduğu veya belge verdiği tespit edilenlerin sınav sonuçları
geçersiz sayılır ve atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal
edilir. Bunlar hiçbir hak talep edemez.
(2) Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya belge verdiği tespit
edilenler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
9 - ATANMA İŞLEMLERİ
Atamadan önce istenecek belgeler
(1) Giriş sınavında başarılı olan adaylardan aşağıdaki belgeler
istenir:
a) Erkek adayların askerlik durumuna dair yazılı beyanı,
b) Dört adet vesikalık fotoğraf,
c) Adli sicil kaydına ilişkin yazılı beyanı,
ç) Sağlık açısından görevini devamlı olarak yapmaya engel bir
durumu bulunmadığına dair yazılı beyanı,
d) Mal bildirimi.
Avukat kadrosuna atanma
(1) Giriş sınavında başarılı olup asıl listede yer alanlardan,
kendilerine yapılacak bildirimde belirtilen süre içinde istenen belgeleri ibraz
edenler, avukat kadrosuna atanırlar.
(2) Adayların avukat kadrolarına atanmaları giriş sınavı başarı
puan sıralamasına göre yapılır. Sınavda başarılı olup göreve başlamayanların
veya ataması yapılıp herhangi bir sebeple görevden ayrılanların yerine, yeni
bir sınav yapılana kadar ve her halükarda giriş sınavı sonuçlarının açıklandığı
tarihten itibaren en geç altı ay içinde, giriş sınavı başarı sırası dikkate
alınarak yedek listeden atama yapılabilir.
(3) Gerekli şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların atama
işlemleri yapılmaz. Atamaları yapılmış ise bu atamalar iptal edilir. Atama
yapılması için kendilerine bildirilen süre içinde mazeretsiz olarak
başvurmayanlar veya ataması yapıldığı halde süresi içinde göreve mazeretsiz
başlamayanlar atama işleminden sarfınazar etmiş sayılırlar ve sınav sonuçları
kazanılmış hak sayılmaz.
Atamaları yapılanların göreve başlamalarında
657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 62’nci ve 63’üncü maddeleri uygulanır.
7293/1-1
Bahçeşehir Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda Anabilim Dalı itibariyle unvanı
belirtilen birimlerine öğretim üyesi alınacaktır.
BAŞVURUDA ARANAN NİTELİKLER:
1 - Adayların 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, Öğretim
Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği'nin ilgili maddeleri, Yükseköğretim
Kurumlarında yabancı Dil Eğitim-Öğretimi ve Yabancı Dille Eğitim-Öğretim
Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmelik, 657 Sayılı Devlet memurları
Kanunu'nun 48. maddesindeki genel koşullar, Üniversitemiz Senatosu'nca
kabul edilen ve Yükseköğretim Genel Kurulu tarafından uygun bulunan yükseltme
ve atamalarla ilgili minimum kriterleri sağlaması
gerekmektedir.
(Ayrıntılı bilgiye
http://www.bahcesehir.edu.tr/insankaynaklari adresinden ulaşabilirsiniz.)
2 - Yabancı Dil Yeterliliği
a) Üniversitemiz
öğrenim dili İngilizce olan bölümlerine başvuracak adayların eğitim, araştırma
yapacak ve yaptıracak düzeyde İngilizce bilmeleri gerekmektedir. Üniversitemizde ilk kez öğretim üyesi olarak başvuracak adayların
KPDS, ÜDS, YDS veya YÖK tarafından kabul edilen eşdeğer İngilizce sınavlarından
asgari 80 puan almış veya 23.03.2016 tarih 29662 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan yönetmeliğin 8. Maddesini 7. Fıkrası
a, b, c ve ç koşullarından birini sağlamış olmaları ve bunu belgelendirmeleri
gerekmektedir.
b) Türkçe öğretim
yapan bölümler ile Tıp Fakültesi Dahili tıp bilimleri
ve Cerrahi Tıp Bilimleri bölümlerine yapılacak başvurularda KPDS, ÜDS, YDS veya
YÖK tarafından kabul edilen eşdeğer İngilizce sınavlarından asgari 65 puan
almış veya 23.03.2016 tarih 29662 sayılı Resmi Gazete’de
yayınlanan yönetmeliğin 8. Maddesini 7. Fıkrası a, b, c ve ç koşullarından
birini sağlamış olmaları ve bunu belgelendirmeleri gerekmektedir.
c) Yrd. Doç.
adaylarının, 2a da belirtilen koşullara ek olarak 2457 sayılı Kanunu'nun 23/b
maddesinde belirtilen üniversitemiz tarafından yapılacak yabancı dil sınavında
başarılı olmaları gerekmektedir.
3 - Yukarıda belirtilen koşullara ek olarak başvurulan
kadroya ilişkin özel koşullar açıklama sütununda belirtilmiştir.
4 - Tıp Fakültesi için yukarıdaki şartları sağlayan her
aday ilan edilen kadroya başvurabilir. Değerlendirme sürecinde açıklama başlığı
altında yer alan özel şartları sağlayanlar öncelik kazanacaktır.
BAŞVURACAK ADAYLARDAN İSTENİLEN BELGELER:
Profesör, Doçent ve Yardımcı Doçent adaylarının, bölümü
ve başvuracağı alanı belirten bir dilekçe ve ekinde aşağıda içeriği belirtilen
dosya ile birlikte Strateji Geliştirme ve Planlama Daire Başkanlığına ilanda
belirtilen süresi içerisinde şahsen başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
1 - Özgeçmiş (YÖK formatında)
2 - Onaylı diploma fotokopileri ve gerekli belgeler
(Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Doçentlik) asılları ile birlikte
getirildiğinde diploma onayları yapılacaktır. Yabancı ülkelerden alınan
diplomaların Üniversitelerarası Kurul'ca denkliğinin onaylanmış olması şarttır.
3 - Onaylı dil belgesi veya 2a koşullarını sağlayan
belge,
4 - Yayın Puan Tablosu (Detaylı bilgi ve forma
http://www.bahcesehir.edu.tr/insankaynaklari adresinden ulaşılabilir.)
5 - Öğretim Üyesi başvuru formu
(http://www.bahcesehir.edu.tr/insankaynaklari)
adresinden ulaşılabilir.
6 - Adayların tez, bilimsel çalışmalarını, atıflarını,
yayınlarını ve araştırma eserlerini kapsayan akademik dosyayı, Profesör, Doçent
ve Yardımcı Doçent adayları bir (1) takım dosya ve CD olarak teslim
edeceklerdir.
Başvuru dosyasında eksik belge olması halinde adayın
başvurusu değerlendirmeye alınmaz ve kişi bundan doğan bir hak iddia edemez.
Başvuru süresi, ilan tarihinden itibaren 15 gündür. (Günlük gazete ve Resmi
Gazete'nin ilan tarihinden en son tarihli olanı dikkate alınacaktır.) Posta ve
e-posta ile yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.
Sıra No |
Fakülte |
Bölüm |
Anabilim Dalı / Alan |
Unvan |
Sayı |
İlanda Yer Alacak Açıklamalar |
1 |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
İşletme
Bölümü |
Pazarlama |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
2 |
Pazarlama / işletme
doktorası yapmış olmak. |
2 |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
Siyaset
Bilimi ve Uluslararası İlişkiler |
Siyaset
Bilimi ve Uluslararası İlişkiler |
Prof.
Dr./Doç. Dr. |
2 |
Transatlantik İlişkiler,
Güvenlik, Karşılaştırmalı Siyaset ve Uluslararası İlişkiler Teorileri
alanlarında çalışmış ve bu alanlarda akademik çalışmalar yürütmüş,
ve yine bu alanlarda ders vermiş olmak. |
3 |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi |
İşletme |
İşletme |
Prof.
Dr./Doç. Dr. |
2 |
Yönetim ve organizasyon
ve/veya “Hospitality and
Entertainment Management” alanlarında çalışmalar yapmış olmak. |
4 |
İletişim
Fakültesi |
Fotoğraf
ve Video |
Fotoğraf
ve Video |
Prof.
Dr. |
1 |
Grafik tasarım lisansı ya
da yüksek lisansı olmak, Sanat tarihi doktorası yapmış olmak, Tercihen
derecelerinden en az birini yurtdışından almış olmak, Canlandırma film,
canlandırma belgesel projeleri üzerine çalışmış olmak ve bu alanlarda
akademik çalışmalar yürütmek, Uluslararası projelerde ve kurumlarla çalışmış
olmak. |
5 |
İletişim
Fakültesi |
Reklamcılık |
Reklamcılık |
Prof.
Dr./Doç. Dr. |
2 |
Endüstride Medya ve
Medya Planlama alanlarında çalışmalar ve akademik yayınlar yapmış olmak, Yeni
Medya Yönetimi ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi alanlarında ders vermiş
olmak. |
6 |
Mimarlık
ve Tasarım |
Endüstri
Ürünleri Tasarımı |
Endüstri
Ürünleri Tasarımı |
Yrd.
Doç. Dr. |
1 |
Endüstri Ürünleri Tasarımı
bölümünde lisans mezunu olması, yüksek lisansını Endüstri Tasarımı Tarihi
alanında, doktorasını Sanat Tarihi alanında tamamlamış olması |
7 |
Mühendislik
ve Doğa Bilimleri Fakültesi |
Mekatronik Mühendisliği |
Mekatronik Mühendisliği |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
2 |
Mekatronik Mühendisliği, Makine Mühendisliği,
Elektrik-Elektronik Mühendisliği alanlarının birinde doktora yapmış olmak. |
8 |
Mühendislik
ve Doğa Bilimleri Fakültesi |
Endüstri
Mühendisliği |
Endüstri
Mühendisliği |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
1 |
Endüstri
Mühendisliği doktora mezunu olmak. Tercihen Endüstri 4.0 konulu alanda
çalışmalar yapmış olmak. |
9 |
Mühendislik
ve Doğa Bilimleri Fakültesi |
Bilgisayar
Mühendisliği |
Bilgisayar
Mühendisliği |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
1 |
Bilgisayar Mühendisliği
alanında doktora yapmış olmak. Büyük veri Analitiği, siber güvenlik
konularının birinde çalışmalar yapmış olmak. |
10 |
Sağlık
Bilimleri Fakültesi |
Beslenme
ve Diyetetik |
Beslenme
ve Diyetetik |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
2 |
Beslenme ve Diyetetik
Bölümü lisans mezunu olmak.; Beslenme ve Diyetetik
alanında Yüksek Lisans ve Doktora derecesine sahip olmak. |
11 |
Sağlık
Bilimleri Fakültesi |
Sağlık
Yönetimi |
Sağlık
Yönetimi |
Yrd.
Doç. Dr. |
1 |
Sağlık yönetimi, yönetim
organizasyon veya işletme alanında doktora yapmış olmak. İyi-Sağlık ve Teletıp, Sağlıkta Kalite ve Sağlıkta Güncel Yönetim
konularında ders verebilmek. |
12 |
Tıp
Fakültesi |
Cerrahi
Tıp Bilimleri |
Üroloji |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
1 |
TIP
FAKÜLTESİ ADAYLARINA ÖNCELİK KAZANDIRACAK BİLİMSEL KOŞULLAR AŞAĞIDA
BELİRTİLMİŞTİR: 1. Adayın H indexi; a. YRD. Doç’ler
için H index Kriteri 4 b. Doç’ler
için H index Kriteri 8 c.
PROF.DR.’ler için H index
Kriteri 12
olmalıdır. (H index Webofknowledge.com
adresinden SCI’ e göre bakılmalıdır) 2. TÜBİTAK,
7. Çerçeve, TÜBA, BA vb. kurumlardan burs ya da başarı ödülü almış olmak. 3. BAU Tıp’ın öncelikle
bilimsel üretim alanları olarak seçilmiş Nörobilim,
Genetik, Kök Hücre ve Rejenaratif Tip, Mikrocerrahi Anatomisi, Kardiovasküler
Tıp ve Anjiojenez alanlarında yayınları olmak. 4. Öğrenci eğitimine
özel katkı sağlamış olmak. 5. Cerrahi ve Dahili branşlar için temel bilimlerle ortak; temel
bilimciler için cerrahi ve dahili bilimlerle ortak çalışma yayınlamış olmak. |
13 |
Tıp
Fakültesi |
Cerrahi
Tıp Bilimleri |
Tıbbi
Patoloji |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
1 |
|
14 |
Tıp
Fakültesi |
Cerrahi
Tıp Bilimleri |
Plastik,
Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
1 |
|
15 |
Tıp
Fakültesi |
Cerrahi
Tıp Bilimleri |
Genel
Cerrahi |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
1 |
|
16 |
Tıp
Fakültesi |
Cerrahi
Tıp Bilimleri |
Ortopedi
ve Travmatoloji |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
1 |
|
17 |
Tıp
Fakültesi |
Dahili
Tıp Bilimleri |
Acil
Tıp |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
2 |
|
18 |
Tıp
Fakültesi |
Dahili
Tıp Bilimleri |
Çocuk
Sağlığı ve Hastalıkları |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
3 |
|
19 |
Tıp
Fakültesi |
Dahili
Tıp Bilimleri |
Nöroloji |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
1 |
|
20 |
Tıp
Fakültesi |
Dahili
Tıp Bilimleri |
İç
Hastalıkları |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr |
1 |
|
21 |
Tıp Fakültesi |
Dahili
Tıp Bilimleri |
Deri
ve Zührevi Hastalıkları |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./ Yrd.
Doç. Dr. |
2 |
|
22 |
Tıp
Fakültesi |
Cerrahi
Tıp Bilimleri |
Kadın
Hastalıkları ve Doğum Hastalıkları |
Yrd.Doç.Dr./Doç.Dr./ Prof. Dr. |
1 |
|
23 |
Tıp
Fakültesi |
Temel
Tıp Bilimleri |
Fizyoloji |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
|
24 |
Tıp
Fakültesi |
Temel
Tıp Bilimleri |
Anatomi |
Prof.
Dr/ Doç. Dr./
Yrd. Doç. Dr. |
2 |
7266/1-1
İstanbul
Esenyurt Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÖĞRETİM ÜYESİ ALINACAKTIR
Üniversitemizin aşağıda belirtilen fakülte ve
bölümlerine, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun 23, 25 ve 26. maddeleri ile
28.01.1982 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan
“Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin yürürlükteki ilgili
maddelerine göre öğretim üyesi alınacaktır.
1 - Profesör Kadrosuna Müracaat Edeceklerin:
Dilekçeleri ekinde özgeçmişini, noterden tasdikli doçentlik belgesini, yayın
listesini, bilimsel çalışma ve yayınları kapsayan 6 takım dosya ile,
2 - Doçentlik Kadrosuna Müracaat Edeceklerin:
Dilekçeleri ekinde özgeçmişini, noterden tasdikli doçentlik belgesini, yayın
listesini, bilimsel çalışma ve yayınları kapsayan 4 takım dosya ile,
3 - Yardımcı Doçent Kadrosuna Müracaat Edeceklerin:
Özgeçmişleri, doktora veya uzmanlık belgesinin noter tasdikli sureti ile
bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 takım dosya ile başvurmaları
gerekmektedir.
Yardımcı Doçent adaylarının yabancı dil sınav tarihleri
daha sonra belirlenecek ve adayların başvurdukları birim tarafından
duyurulacaktır.
Yabancı ülkelerden alınan diplomaların
Üniversitelerarası Kurul’ca denkliğinin onaylanmış olması şarttır.
Müracaatlar 24 Ağustos 2017 tarihine kadar İstanbul Esenyurt Üniversitesi Rektörlüğü’ne şahsen veya posta
aracılığı ile yapılabilir. Konu hakkında gerekli bilgilere www.esenyurt.edu.tr
web adresinden ulaşılabilir.
Duyurulur.
Fakülte/ Yüksekokul |
Bölüm/ Program |
Kadro Unvanı |
Kadro Sayısı |
Aranan Nitelikler |
|
Beden Eğitimi ve Spor
Yüksekokulu |
Spor Yöneticiliği
Bölümü |
Yardımcı Doçent |
2 |
Doktorasını Spor Yönetim Bilimleri
alanında yapmış olmak. |
|
Rekreasyon Bölümü |
Yardımcı Doçent |
1 |
Doktorasını Beden Eğitimi ve Spor
Bilimlerinin herhangi bir alanında yapmış olmak. |
||
Sağlık Bilimleri Fakültesi |
Sosyal Hizmet |
Profesör |
1 |
Doçentliğini Sosyal Hizmet alanında
almış olmak. |
|
Fizyoterapi ve
Rehabilitasyon |
Profesör |
1 |
Doçentliğini Fizyoterapi ve
Rehabilitasyon veya Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon alanlarında almış olmak. |
||
Çocuk Gelişimi |
Yardımcı Doçent |
2 |
Okul Öncesi Öğretmenliği ya da Çocuk
Gelişimi alanında doktora yapmış olmak veya Çocuk Hastalıkları alanında tıpta
uzmanlığını almış olmak. |
||
Sosyal Hizmet |
Yardımcı Doçent |
2 |
Sosyal Hizmet, Psikoloji, Sosyoloji
veya Sosyal Antropoloji alanlarının birinden doktora yapmış olmak. |
||
Fizyoterapi ve
Rehabilitasyon |
Yardımcı Doçent |
1 |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon veya
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon alanlarının birinden doktora yapmış olmak. |
||
Beslenme ve
Diyetetik |
Yardımcı Doçent |
1 |
Beslenme ve Diyetetik alanında
doktorasını yapmış olmak. |
||
Mühendislik ve Mimarlık
Fakültesi |
İnşaat
Mühendisliği |
Profesör/Doçent/
Yardımcı Doçent |
2 |
Doçentliğini ilgili alandan almış
olmak/ Doktorasını ilgili alanda yapmış olmak/ Doktorasını ilgili alanda
yapmış olmak. |
|
Elektrik
Elektronik Mühendisliği |
Profesör/Doçent/
Yardımcı Doçent |
2 |
Doçentliğini ilgili alandan almış
olmak/ Doktorasını ilgili alanda yapmış olmak/ Doktorasını ilgili alanda
yapmış olmak. |
||
Bilgisayar
Mühendisliği |
Profesör/Doçent/
Yardımcı Doçent |
2 |
Doçentliğini ilgili alandan almış
olmak/ Doktorasını ilgili alanda yapmış olmak/ Doktorasını ilgili alanda
yapmış olmak. |
||
Mimarlık |
Profesör/Doçent/
Yardımcı Doçent |
2 |
Doçentliğini ilgili alandan almış
olmak/ Doktorasını ilgili alanda yapmış olmak/ Doktorasını ilgili alanda
yapmış olmak. |
||
İç Mimarlık |
Profesör/Doçent/
Yardımcı Doçent |
1 |
Doçentliğini ilgili alandan almış
olmak/ Doktorasını ilgili alanda yapmış olmak/ Doktorasını ilgili alanda
yapmış olmak. |
||
Sağlık Hizmetleri Meslek
Yüksekokulu |
Tıbbi Görüntüleme
Teknikleri |
Yardımcı Doçent |
1 |
Tıp Fakültesi mezunu olup, radyoloji
alanında uzmanlığını almış olmak. |
|
Ameliyathane
Hizmetleri |
Profesör |
1 |
Göğüs, Kalp ve Damar Cerrahisi
alanında doçentlik belgesi almış olmak. |
||
İlk ve Acil
Yardım |
Yardımcı Doçent |
1 |
Tıp Fakültesi mezunu olup, genel
cerrahi alanında uzmanlığını almış olmak. |
||
İşletme ve Yönetim
Bilimleri Fakültesi |
Siyaset Bilimi ve
Uluslararası İlişkiler (Türkçe) |
Prof. / Doçent / Yard. Doç. |
2 |
Kamu Yönetimi / Uluslararası İlişkiler
|
|
Siyaset Bilimi ve
Uluslararası İlişkiler (İngilizce) |
Prof. / Doçent / Yard. Doç. |
3 |
Kamu Yönetimi/ Uluslararası İlişkiler |
||
İngilizce ders verebilecek kriterlere sahip olmak. |
|||||
İşletme (İngilizce) |
Prof. / Doçent / Yard. Doç. |
2 |
İşletme / Ekonomi/ Pazarlama |
||
İngilizce ders verebilecek kriterlere sahip olmak. |
|||||
İşletme (Türkçe) |
Profesör |
1 |
İşletme alanında doktorasını yapmış
olmak. |
||
Uluslararası
Ticaret |
Yard. Doç. |
1 |
Doktorasını Uluslararası Maliye
alanında yapmış olmak. |
||
Uluslararası
Ticaret |
Prof. / Doçent / Yard. Doç |
2 |
Ekonomi / Uluslararası Ticaret /
Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık |
||
Uluslararası
Lojistik ve Taşımacılık |
Prof. / Doçent / Yard. Doç |
2 |
Ekonomi / Uluslararası Ticaret /
Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık |
||
Uygulamalı Bilimler
Yüksekokulu |
Uluslararası
Ticaret |
Prof. / Doçent / Yard. Doç |
3 |
Ekonomi / Uluslararası Ticaret /
Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık |
|
Uluslararası
Lojistik |
Prof. / Doçent / Yard. Doç |
2 |
Ekonomi / Uluslararası Ticaret /
Uluslararası Lojistik ve Taşımacılık |
||
Sanat ve Sosyal Bilimler
Fakültesi |
Halkla İlişkiler
ve Reklamcılık Bölümü |
Yardımcı Doçent |
1 |
Siyasal İletişim, İletişim Bilimleri
veya Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanlarının birinde Yüksek Lisansını ve
Doktorasını yapmış olmak. |
7296/1-1
İstanbul
Kültür Üniversitesi Rektörlüğünden:
2547 Sayılı Kanun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltme ve
Atama Yönetmeliği’nin ilgili maddelerine göre aşağıda belirtilen bölümlere
karşılarında belirtilen unvanlarda Öğretim Üyeleri alınacaktır.
Müracaat süresi ilanın yayım tarihinden itibaren 15 gün
olup başvurular Üniversite Rektörlüğü’ne şahsen veya posta yoluyla
yapılacaktır. (Not: Internet üzerinden yapılacak başvurular kabul
edilmeyecektir.)
Fakülte |
Bölüm |
Öğretim Üyesi |
Alanı |
Ek Açıklamalar |
Eğitim Fakültesi |
Eğitim Bilimleri
Bölümü |
1 |
▪ Eğitim Yönetimi ve Planlaması alanında çalışmaları
olan Doçent veya Profesör unvanına sahip. |
Profesör |
Eğitim Fakültesi |
Eğitim Bilimleri
Bölümü |
2 |
▪ Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık veya Eğitim
Psikolojik Hizmetler alanında doktora yapmış olması. |
Yardımcı Doçent |
Eğitim Fakültesi |
Eğitim Bilimleri
Bölümü |
1 |
▪ Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme alanında doktora
yapmış (tercihen çok boyutlu madde tepki kuramı alanında çalışmış)
olması. |
Yardımcı Doçent |
Eğitim Fakültesi |
Yabancı Diller
Eğitimi Bölümü |
1 |
▪ İngiliz Dili Eğitimi alanında doktora eğitimini
tamamlamış olması. |
Yardımcı Doçent |
Mimarlık
Fakültesi |
İç Mimarlık ve
Çevre Tasarımı (İngilizce) |
1 |
▪ İç Mimarlık alanında lisans mezunu, İç Mimarlık
alanında doktora ya da sanatta yeterlilik yapmış olması. |
Yardımcı Doçent |
Mimarlık
Fakültesi |
İç Mimarlık ve
Çevre Tasarımı (İngilizce) |
1 |
▪ Mimarlık ya da İç Mimarlık alanında lisans mezunu,
Mimarlık ya da İç Mimarlık alanlarından birinde doktora yapmış olması. |
Yardımcı Doçent |
İLETİŞİM BİLGİLERİ
Adres : İstanbul Kültür Üniversitesi E-5 Yanyolu
Ataköy
Yerleşkesi
E-5
Karayolu üzeri 34156
Bakırköy
/ İstanbul
Tel : 0 212 498 41 41
e-mail : ik@iku.edu.tr
7270/1-1
Kırıkkale
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine, 2547 ve
2914 sayılı Kanun, “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği”nin
yürürlükteki ilgili maddeleri ile Üniversitemiz Akademik Yükseltilme ve Atanma
Kriterlerine göre öğretim üyesi alınacaktır.
Başvuruda bulunacak adaylar, yazışma adreslerini
içeren, başvurdukları bölüm ve anabilim/anasanat
dallarını belirttikleri dilekçelerine, yayın dosyalarına ek olarak özgeçmiş, 4
adet fotoğraf, öğrenim durumlarını gösterir belgeler (lisans, yükseklisans, doktora ve doçentlik belgeleri) nüfus cüzdanı
örneği ve halen çalışanlar ile daha evvel kamu hizmeti bulunanlar hizmet
belgelerini ekleyerek (Üniversitemiz Personeli hariç), Profesör ve Doçent
kadrosuna başvuracak adayların Rektörlük Personel Dairesi Başkanlığı’na,
Yardımcı Doçent kadrosuna başvuracak adayların ise ilgili birimlere şahsen
başvurmaları gerekmektedir.
Başvuruda bulunacak adayların; http://www.kku.edu.tr/
internet adresindeki Personel Dairesi Başkanlığı web sayfasından
erişebilecekleri Üniversitemiz Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri’ne
göre sağladıkları Akademik Etkinlik Puan tablosunu hazırlayarak dilekçelerine
ve yayın dosyalarına eklemeleri gerekmektedir.
Profesör kadrolarına müracaat edecek adaylar;
Özgeçmişlerini, (birisi başlıca araştırma eseri olmak
üzere gösterecekleri eser veya yayınlarını belirttikleri) bilimsel yayınlarını,
kongre, konferans ve tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları, bunlara ilişkin
dokümanı, eğitim-öğretim faaliyetlerini, yönetimlerinde devam eden, biten
yüksek lisans (bilim uzmanlığı) ve doktora çalışmalarını, üniversite veya
yüksek teknoloji enstitüsüne katkılarını kapsayan eserlerinin belirtildiği
yayın listesini içeren 6 takım yayın dosyalarını başvuru dilekçelerine
ekleyeceklerdir.
Doçent kadrolarına müracaat edecek adaylar;
Özgeçmişlerini, yayın listelerini, doçentlik
belgelerini, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 takım yayın dosyalarını
başvuru dilekçelerine ekleyeceklerdir.
Yardımcı Doçent kadrolarına müracaat edecek adaylar;
Başvuru dilekçelerine yukarıdaki belgelere ilave
olarak, bilimsel çalışma ve yayınlarını, özgeçmişlerini, yayın listelerini
kapsayan 4 takım dosya ile birlikte ilgili birimlere şahsen başvurmaları
gerekmektedir.
Yardımcı Doçent kadrosuna başvuracak adayların, yabancı
dil sınav tarihi müracaat tarihinin bitiminde ilgili birimlerde ilan
edilecektir.
Bütün kadrolara başvuracak adayların Devlet hizmetine girmede
aranan niteliklere sahip olmaları gerekmektedir.
Bütün kadrolara başvuru süresi bu ilanın Resmi Gazete’de yayım tarihinden itibaren 15 gün olup, posta ile
yapılan müracaatlar kabul edilmeyecektir.
Yabancı Ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası
Kurul’ca denkliğinin onaylanmış olması gerekir.
BÖL. ANABİLİM/ANASANAT
DALI |
PROF. |
DOÇ. |
YRD. DOÇ |
AÇIKLAMALAR |
FEN - EDEBİYAT
FAKÜLTESİ |
||||
Batı Dilleri ve
Edebiyatları Bölümü |
|
|
|
|
Mütercim
Tercümanlık (Fransızca) |
|
1 |
|
-- |
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
||||
Endüstri Mühendisliği
Bölümü |
|
|
|
|
Yöneylem
Araştırması |
|
|
1 |
Karma modelli montaj hattı
dengelenmesi konularında çalışmalar yapmış olmak. |
İKT. VE İDARİ
BİL. FAKÜLTESİ |
||||
Uluslararası
Ticaret ve Lojistik Bölümü |
|
|
|
|
Uluslararası
Ticaret ve Lojistik |
|
|
1 |
İşe adanmışlık ve istihdam
edilebilirlik konularında çalışma yapmış olmak. |
DİŞ HEKİMLİĞİ
FAKÜLTESİ |
||||
Klinik Bilimler
Bölümü |
|
|
|
|
Protetik Diş Tedavisi |
1 |
|
|
Tekrarlayan fırınlamaların alüminyum
oksit içerikli tam seramik sistemlerin renk özellikleri üzerine etkisi ile ilgili
çalışmalar yapmış olmak. |
Temel Tıp
Bilimleri Bölümü |
|
|
|
|
Temel Tıp
Bilimleri |
1 |
|
|
Diş Hekimi olmak ve baş boyun bölgesi
anatomisi üzerine çalışmalar yapmış olmak. |
TIP FAKÜLTESİ |
||||
Dahili Tıp Bilimleri Bölümü |
|
|
|
|
Kardiyoloji |
1 |
|
|
Kök hücre ve elektrofizyolojik
alanlarında eğitim sertifikası bulunmak, koroner arter ektazileri
ile coxiella burnetii
ilişkisi konularında çalışmalar yapmış olmak. |
Kardiyoloji |
|
|
1 |
Periferik anjiyo girişimsel kursu sertifikası olmak. |
Çocuk Sağlığı ve
Hastalıkları |
|
1 |
|
Yenidoğan yandal uzmanı olmak, tıp
fakültesinde ders verme tecrübesi olmak. |
Tıbbi Genetik |
|
1 |
|
Tıp doktoru olmak, tıp fakültesinde
ders verme tecrübesi olmak, lösemilerde DNA metiltransferaz
ekspresyonu konusunda çalışma yapmış olmak. |
Cerrahi Tıp Bilimleri
Bölümü |
|
|
|
|
Kulak, Burun ve
Boğaz Hastalıkları |
|
1 |
|
Fasiyal sinir anatomisi ile ilgili çalışması olmak, larenks kanser cerrahisi konusunda deneyimi olmak. |
VETERİNER
FAKÜLTESİ |
||||
Veteriner
Hekimliği Temel Bilimler Bölümü |
|
|
|
|
Veterinerlik Biyokimyası |
1 |
|
|
Antioksidan vitaminlerin ağır metal toksisitesi üzerine etkileri konusunda çalışmalar yapmış
olmak. |
Klinik Bilimleri Bölümü |
|
|
|
|
Veterinerlik
Cerrahisi |
1 |
|
|
Veteriner anesteziyoloji ve algoloji üzerine çalışmalar yapmış olmak. |
Veterinerlik
Cerrahisi |
|
|
1 |
Piyeten hastalığında tedavi yöntemleri ve oksidatif stres üzerine etkileri konusunda çalışmış
olmak. |
HUKUK FAKÜLTESİ |
||||
Kamu Hukuku
Bölümü |
|
|
|
|
Ceza ve Ceza
Muhakemesi Hukuku |
1 |
|
|
-- |
Milletlerarası
Hukuk |
|
|
1 |
-- |
İdare Hukuku |
|
|
1 |
-- |
GÜZEL SANATLAR
FAKÜLTESİ |
||||
Peyzaj Mimarlığı
Bölümü |
|
|
|
|
Peyzaj Planlama |
1 |
|
|
Turizm ve rekreasyon
planlama konusunda çalışmalar yapmış olmak. |
EĞİTİM FAKÜLTESİ |
|
|
|
|
Temel Eğitim
Bölümü |
|
|
|
|
Okul Öncesi
Eğitimi |
|
1 |
|
Okul öncesi dönemde yazı farkındalığı
ve yazma gelişimi ile ilgili çalışmaları olmak. |
KIRIKKALE MESLEK
Y.O. |
||||
Makine Metal
Teknolojileri Bölümü |
|
|
|
|
Makine Programı |
1 |
|
|
Polyamid tip malzemelerin talaşlı imalat yöntemleriyle işlenebilirliği ve yüzey kalitesi oluşumunun incelenmesi
üzerine çalışmalar yapmış olmak. |
FATMA ŞENSES SOS.
BİL. M.Y.O. |
||||
Otel Lokanta ve
İkram Hizmetleri Bölümü |
|
|
|
|
Turizm ve Otel
İşletmeciliği |
|
|
1 |
İlgili alanda doktora yapmış olup,
turizmde tüketici satın alma davranışları üzerine çalışma yapmış olmak. |
TOPLAM |
8 |
5 |
7 |
|
7191/1-1
Türk
Standardları Enstitüsünden:
Aşağıda unvanı, belge numarası, belgelendirmeye esas standard/kriter numarası, fesih
tarihi ve fesih gerekçesi belirtilen firmaların, Türk Standardları
Enstitüsü ile yapmış oldukları mevcut sözleşmeleri feshedilerek Hizmet
Yeterlilik Belgeleri iptal edilmiştir.
İptal edilen bu
belgelerin hukuki bir geçerliliği kalmadığından, Hizmet Yeterlilik Belgesi
olarak ibraz edilemeyeceği, aksine davranış sergileyenler hakkında, haksız
rekabet ve haksız belge kullanımı hükümlerine göre hukuki ve cezai işlem
başlatılacağı ilanen duyurulur.
FİRMA ADI |
BELGE NO |
BELGE TÜRÜ |
BELGE DURUMU |
STANDARTLAR |
FESİH TARİHİ |
FESİH NEDENİ |
SAKARYA TELEKOMÜNİKASYON SİSTEMLERİ
SANAYİ VE TİCARET LTD. ŞTİ. |
27-HYB-616 |
HYB |
FESİH |
TS
12134 – TS 12498 |
20.07.2017 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadı |
GAZİŞEHİR MOTORLU ARAÇLAR VE PETROL
ÜRÜNLERİ SANAYİ VE TİCARET LTD. ŞTİ. |
27-HYB-3838 |
HYB |
FESİH |
TS
8516 |
20.07.2017 |
Ara
Kontrol Olumsuz |
ASIR YEMEKÇİLİK-EMİNE ASIR Esnaf |
27-HYB-4161 |
HYB |
FESİH |
TS
13075 – TS 8985 |
24.07.2017 |
Firma
İsteği |
EKOL İLAÇLAMA TARIMSAL DANIŞMANLIK İNŞAAT
SANAYİ VE TİCARET LTD.ŞTİ |
27-HYB-4233 |
HYB |
FESİH |
TS
8358 |
20.07.2017 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadı |
ZİVER GÜSSAL-MURAT BRÜLÖR SAHIS |
27-HYB-4206 |
HYB |
FESİH |
TS
12865 |
14.07.2017 |
Firma
İsteği |
NAKIŞÇI OTOMOTİV SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. |
27-HYB-113 |
HYB |
FESİH |
TS
12047 – TS 12533 |
20.07.2017 |
Ara
Kontrol Olumsuz |
ERENLER OTOMOTİV BAKIM SANAYİ VE TİCARET
LTD. ŞTİ. |
27-HYB-4219 |
HYB |
FESİH |
TS
13650 |
20.07.2017 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadı |
ASİN ÇELİK KONSTRÜKSİYON İNŞAAT ASANSÖR
MÜHENDİSLİK MİMARLIK EMLAK İŞ GÜVENLİĞİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
LTD. ŞTİ. |
27-HYB-4083 |
HYB |
FESİH |
TS
12255/ İPTAL |
31.07.2017 |
Ara
Kontrol Olumsuz |
FİBERSAN FİBERGLAS SANAYİ VE TİCARET
ANONİM ŞİRKETİ |
27-HYB-4230 |
HYB |
FESİH |
TS
12427/İPTAL – TS
13578 |
26.07.2017 |
Firma
İsteği |
HAVA HAMZAOĞLU AKARYAKIT VE LPG İSTASYONU |
27-HYB-3759 |
HYB |
FESİH |
TS
12820 – TS 11939 |
20.07.2017 |
Ara
Kontrol Olumsuz |
KÖSEOĞULLARI PETROL NAKLİYAT TARIM ÜRN.
İTH. İHR: SAN. VE TİC. LTD.ŞTİ. |
27-HYB-4242 |
HYB |
FESİH |
TS
12820 – TS 11939 |
20.07.2017 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadı |
ÜNAL ŞENSÖYLER ELEKTRONİK SAN. VE TİC. LTD.
ŞTİ. |
27-HYB-711 |
HYB |
FESİH |
TS
12134 – TS 12498 – TS
10956 – 234 – TS
10079 – TS 13187 |
25.07.2017 |
Ara
Kontrol Olumsuz |
KIRATLI ELEKTRONİK KİLİT ÇELİK KASASAN. VE
TİC. LTD. ŞTİ. |
27-HYB-404 |
HYB |
FESİH |
TS
13421 |
20.07.2017 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadı |
EZEL İŞ MAKİNALARI SANAYİ VE TİCARET
LİMİTED ŞİRKETİ |
27-HYB-1180 |
HYB |
FESİH |
TS
12510 |
20.07.2017 |
Ara
Kontrol Olumsuz |
RAMER MAKİNA VE ISISAN TİC LTD ŞTİ |
27-HYB-1093 |
HYB |
FESİH |
TS
12676 |
20.07.2017 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadı |
7190/1-1