UN, UN
ÇEŞİTLERİ, ŞEKER, KEPEK VB. YÜKLEME, BOŞALTMA, DEPOYA İSTİF, İSTİFTEN UN
SİLOLARINA BOŞALTILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
EKMEKLİK
UN ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
11.290 ADET
ŞORT MAYO SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğünden:
TESİS YAPIM VE İŞLETLETİM İŞİ İHALE
EDİLECEKTİR
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
FUEL - OİL
TANKLARININ MOTORİN TANKLARINA DÖNÜŞTÜRÜLMESİ PROJELENDİRME DANIŞMANLIK HİZMET
ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Elektrik Üretim A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
ESKİŞEHİR-KONYA HATTINDA 40 ADET 49 E1 RAYA
UYGUN BETON TRAVERSLİ MAKAS FERŞİ HİZMET ALIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
1
ADET KENDİ YÜRÜR ÇAYIR BİÇME MAKİNESİ YURTİÇİ VEYA YURTDIŞINDAN SATIN
ALINACAKTIR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
1.485 m2’LİK
KAPALI ALAN İLE 22.040 m2 AÇIK ALAN KİRAYA VERİLECEKTİR
Tarım İşletmeleri Genel
Müdürlüğünden:
TRAFO
MERKEZİ İŞLETİLMESİ HİZMETİ ALINACAKTIR
KÖMÜR
TORBASI ALINACAKTIR
Türkiye Kömür İşletmeleri
Kurumu Genel Müdürlüğünden:
KÖMÜR
TORBASI ALINACAKTIR
Türkiye Kömür İşletmeleri
Kurumu Genel Müdürlüğünden:
FABRİKAMIZ
KOMPLE OTOMASYONLU ANAEROBİK ATIKSU ARITMA TESİSİNİN İŞLETİLMESİ, RAFİNERİ
KISMI KRİSTAL ŞEKER AMBALAJLAMA SARSAK KONTROLÜ VE TEMİZLİK İŞLERİ, PANCARIN
YÜZDÜRÜLMESİ VE KİREÇ OCAĞI İŞLERİNİN YAPILMASI, MEYDAN HAM FABRİKA KAZAN
DAİRESİ KISIMLARININ TEMİZLİĞİ VE MALZEME TAŞINMASI İŞLERİ HİZMET ALIMI İHALE
EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.
Erzincan Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
TAŞINMAZ
MAL SATILACAKTIR
Antalya
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
ARSA
SATILACAKTIR
Beylikdüzü Belediye Başkanlığından:
MEKANİK
BARİYERLERİN ELEKTRİKLİ BARİYERLİ HALE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ İÇİN GEREKLİ EKİPMAN
SATIN ALINMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi İzmir 3. Bölge
Müdürlüğünden:
UN, UN ÇEŞİTLERİ, ŞEKER, KEPEK VB. YÜKLEME, BOŞALTMA, DEPOYA
İSTİF, İSTİFTEN UN SİLOLARINA BOŞALTILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız, konusu
şartnamede belirtilen Un, Un Çeşitleri, Şeker, Kepek vb. Yükleme Boşaltma,
Depoya İstif, İstiften Un Silolarına Boşaltma işi kapalı zarf ile teklif alma
yoluyla ihale edilecektir.
2 - İhale 21.08.2017 Pazartesi günü saat 14:00’da
Fabrikamız Genel Müdürlük toplantı salonunda yapılacaktır.
3 - İhale ile ilgili şartname 200 TL (İkiyüzTürklirası)
bedelle Fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
4 - Nihai teklifler en geç 21.08.2017 Pazartesi günü saat 14:00’a kadar Fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’ne verilmiş
olması gerekmektedir.
5 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel:
(0312) 397 33 65 - 66
Faks: (0312) 397 33 74 - 71
7255/1-1
EKMEKLİK UN ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız, konusu şartnamede belirtilen 50.000
çuval Ekmeklik Un alımı kapalı zarf ile teklif alma yoluyla ihale edilecektir.
2 - Nihai teklifler en geç 16.08.2017 Çarşamba günü
saat 14:00’a kadar Fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’ne
verilmiş olması gerekmektedir.
3 - İhale ile ilgili şartname 100 TL (YüzTürklirası) bedelle Fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’nden
temin edilebilir.
4 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
5 - Bu İhale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun İstisna
alımı kapsamındadır.
6 - 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 11. maddesinde
belirtilenler hiçbir şekilde ihaleye katılamazlar.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel:
(0312) 397 33 65 - 66 Faks: (0312) 397 33 74 - 71
7256/1-1
11.290 ADET ŞORT MAYO SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi
Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Milli Savunma Bakanlığı Kara Harp Okulu
Komutanlığı ihtiyacı 11.290 adet Şort Mayo, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile
ihtiyaç sahibi kurumca belirlenen marka ve modellere uygun olarak, ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında ücretsiz olarak
inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakları
Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale
ilanları bölümünde ilan edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca
ayrıca bir doküman verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini (130.- TL) Ofis veznesine veya İhale Ek
Şartlarında belirtilen Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları
gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa konulması
zorunludur.
2 - Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf - iç zarf)
halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU
TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
ihale dokümanlarının aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin
2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 17/08/2017 günü, en geç
saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhtiyaç duyulması halinde düzenlenecek Zeyilnameler Ofisimizin
www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde yayınlanacaktır.
5 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup,
kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası
(istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
7257/1-1
TESİS YAPIM VE
İŞLETLETİM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
1 - Belediyemizce tesis
yapılmak ve işletilmek üzere 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 37 ve müteakip
maddeler hükümlerine göre Kapalı Teklif Usulüyle İrtifak ve İşletme Hakkı
verilecektir.
2
- Söz konusu ihale, Tepebaşı İlçesi Eskibağlar Mh. 4153 ada, 1 parselde kayıtlı 2.587,00-m² yüzölçümlü taşınmaz üzerine 29 (yirmidokuz) yıllık İşletme ve İrtifak Hakkı Verilmesi
karşılığında, bütün masrafları İrtifak Hakkı Sahibi tarafından karşılanmak
suretiyle tesis yaptırılması ve işletilmesini kapsamaktadır.
3 - İrtifak Hakkının süresi, yapım (1 yıl) ve
işletme (28 yıl) süreleri toplamı olarak 29 (yirmidokuz)
yıldır.
4 - İhale 23.08.2017
Çarşamba günü saat 15:30’da Belediyemiz Encümen
Salonunda yapılacaktır.
5 - İhaleye ilişkin İdari Şartname ile ekleri ihale
tarihine kadar mesai saati içerisinde Satınalma
Dairesi Başkanlığında ücretsiz olarak görülebilir veya KDV dâhil 500,00- TL
bedelle makbuz karşılığında aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif
verecek olanların İdari Şartname ve eklerini satın almaları zorunludur.
6 - İhaleye katılabilmeleri için isteklilerin,
ihale tarih ve saatine kadar aşağıda yazılı belgeleri sıra numaralı alındı
karşılığında Yazı İşleri Şube Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir:
a) Yasal yerleşim yeri
sahibi olduklarına ilişkin belge (Gerçek kişiler için Nüfus Müdürlüklerinden,
Tüzel Kişiler için Ticaret ve/veya Sanayi Odasından alınacak bir belge ile
belgelendirilecektir.)
b) Tebligat için
Türkiye’de adresini gösteren belge, (İstekliler tarafından bir dilekçe ile
belgelendirilecektir.)
c)
Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek
odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması
halinde kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve
sanatkârlar odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması
halinde ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge.
3) Ortak girişim olması
halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek ve/veya tüzel kişilerin her birinin
(1) ve (2) deki esaslara göre temin edecekleri belge.
d) Teklif vermeye
yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması
halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2)
Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri
veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son
durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi; bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
3) Ortak girişim olması
halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek kişi ve/veya tüzel kişilerin her
birinin (1) ve (2) deki esaslara göre temin edecekleri belgeler.
e) Vekâleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekâletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi.
f) 2886 Sayılı Kanuna
göre teminat olarak kabul edilen değerlerden yukarıda belirtilen miktarda
geçici teminatın yatırıldığına ilişkin belge.
g) İhale dokümanının
satın alındığına ilişkin belge.
h) Şartname ekindeki
örneğine uygun olarak hazırlanan teklif mektubu.
ı)
İhale tarihine kadar yer görme yapılması ve bu yer görme belgesinin ihale
dosyası ile birlikte sunulması zorunludur. (Yer görme belgesi Fen İşleri
Dairesi Başkanlığınca tanzim edilecektir.)
i)
İhale ilan tarihinden sonra alınmış bağlı olduğu vergi dairesine borcunun
bulunmadığına dair belgenin aslı veya noter tasdikli örneği.
j) İhale ilan
tarihinden sonra alınmış SGK (Sosyal Güvenlik Kurumu) ya borcunun bulunmadığına
dair belgenin aslı veya noter tasdikli örneği.
k) İsteklilerin ortak
girişim olması halinde bu şartnameye ekli örneğe uygun Ortak Girişim
Beyannamesi vermesi.
l) Bu şartnameye ekli
örneğine uygun olarak düzenlenmiş Noter tasdikli Anonim Şirket Kurma
Taahhütnamesini vermesi,
m) 2886 sayılı Devlet
İhale Kanunu ve 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa göre yasaklı olmadığına dair
taahhütname.
n) İsteklilerin ayrıca
aşağıdaki belgeleri sunmaları zorunludur.
1)
İhale tarihi itibariyle Çevre ve Şehircilik Bakanlığınca “Yapı, Tesis ve Onarım
İşleri İhalelerinde Kullanılan Müteahhitlik Karneleri ve İş Bitirme
Belgelerinin 2017 Yılına Ait Değerlendirme Katsayıları Hakkında Tebliğ” ile
tespit edilen katsayıya göre güncellenmiş tutarı itibari yatırım maliyetinin en
az %50’i oranında bir üst yapı işine ilişkin iş bitirme belgesi,
2) İsteklilerin itibari
yatırım maliyetinin en az %50’si kadar bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi
kredisi veya serbest mevduatını gösterir banka referans mektubu sunması
zorunludur. Banka referans mektubu ilk ilan tarihinden sonra düzenlenmiş
olmalıdır.
İsteklinin ortak
girişim olması halinde, (o) fıkrasında istenilen belgelerin ortaklardan biri
tarafından münferiden veya birlikte sağlanması yeterlidir.
7 - Sabıka kaydı olup
olmadığına ilişkin Cumhuriyet Savcılığından ilk ilan tarihinden sonra alınmış
Adli Sicil Belgesi. Alınan bu belgede “Adli Sicil Kaydı” veya “Adli Sicil Arşiv
Kaydı” var ise o kayıtlara ilişkin mahkeme kararı da eklenecektir. (Tüzel kişi
olması halinde sabıka kaydı tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri için ayrı
ayrı verilecektir.)
8 - Yurtdışındaki
kurum, kuruluş ve idarelerden alınan belgelerin ilgili ülkedeki Türk
Büyükelçiliği veya Başkonsolosluğunca onaylanmış olması gerekir.
9 - 2886 sayılı Kanunun 6 ncı
maddesinde sayılanlar, İdari Şartnamede belirtilen şartları taşımayan ve/veya
belgeleri teslim etmeyenler ya da eksik teslim edenler ile idari şartnamenin
14’ncü maddesinde sayılanlar doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye katılamazlar.
10 - Muhammen Bedeli
yıllık 270.000,00-TL + KDV’dir.
11 - İhale konusu işin İdarece
hesaplanmış olan itibari yatırım tutarı 12.523.025,60-TL’dır
12 - Bu işin Geçici Teminatı 383.790,77-TL’dır.
Sadece tedavüldeki Türk Parası ve 2886 sayılı Kanunun 27 nci
maddesine uygun olarak düzenlenmiş Banka teminat mektupları ile Devlet tahvilleri
ve Hazine kefaletini haiz tahviller Geçici Teminat olarak kabul edilecektir.
13 - İhaleye
katılabilmek için istekliler tekliflerini en geç ihale tarih ve saatine kadar
sıra numaralı alındılar karşılığında Yazı İşleri Şube Müdürlüğüne
verebilecekleri gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderebilirler.
Telgraf veya faksla yahut sanal ortamda ya da CD ortamında yapılacak başvurular
dikkate alınmayacak, postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul
edilmeyecektir.
14 - Başvuru dosyası idareye teslim edildikten
sonra, son müracaat tarihinden önce dahi olsa, dosya içerisindeki herhangi bir
evrakın değiştirilmesi veya eksik evrakın tamamlanması yönünde yapılacak
müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
15 - Belgeleri eksik
olan isteklilerin teklifleri açılmadan iade edilecektir.
16 - İdare ihaleyi
yapıp yapmamakta serbesttir.
17 - İşbu İlan ile İş’e ait İdari Şartname ve eki
ihale dokümanları arasında çelişki bulunması halinde, İdari Şartname hükümleri
geçerli olacaktır.
İlan olunur.
7291/1-1
FUEL - OİL TANKLARININ MOTORİN TANKLARINA DÖNÜŞTÜRÜLMESİ
PROJELENDİRME DANIŞMANLIK HİZMET ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Elektrik Üretim A.Ş.
Genel Müdürlüğünden:
İstanbul Fuel Oil
ve Doğalgaz Kombine Çevrim Santralı (B) İşletme Müdürlüğünde bulunan, Fuel-Oil A, B, C, D ve L Tanklarının Motorin Tanklarına
Dönüştürülmesi Projelendirme danışmanlık hizmet alımı işi açık ihale usulü ile
ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2017/390976
Dosya No : 2017/15
1 - İdarenin
a) Adı : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Ticaret Dairesi Başkanlığı
b) Adresi : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Ticaret Dairesi
Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türkocağı Cad. No: 2/13
Çankaya /ANKARA
c) Telefon numarası : 0 312 212 69 00 - (Mustafa BOZYİĞİT: 2680)
d) Faks numarası : 0 312 212 17 48
e) Elektronik posta adresi : -
2 - İhale konusu işin adı, niteliği,
Türü ve miktarı : İstanbul Fuel Oil
ve Doğalgaz Kombine Çevrim Santralı (B) İşletme Müdürlüğünde bulunan, Fuel-Oil A, B, C, D ve L Tanklarının Motorin Tanklarına
Dönüştürülmesi Projelendirme Danışmanlık Hizmet Alımı işi.
3 - İhale konusu işin
a) Teslim yeri/işin
Yapılacağı yer : İstanbul Fuel Oil ve Doğalgaz Kombine Çevrim Santralı (B) İşletme
Müdürlüğü
b) Teslim tarihi/işin süresi : İşin süresi 60 takvim günüdür.
4 - İhale ile ilgili bilgiler
a) İhale Dokümanı bedeli : 118,00- TL (KDV dahil)
b) Dokümanın görülebileceği /
Satın alınabileceği yer : EÜAŞ
Genel Müdürlüğü Ticaret Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türkocağı
Cad. No: 2/13 Oda No:20 Çankaya/ANKARA
c) İhale Usulü : Açık ihale usulü
d) İhale tarih ve saati : 06.09.2017, Saat: 11:00
e) Tekliflerin verileceği yer : Teklifler 06.09.2017 saat 11:00’a
kadar;
EÜAŞ
Genel Müdürlüğü Ticaret Dairesi Başkanlığı Nasuh Akar Mah. Türkocağı
Cad. No: 2/F-1 Oda No:C-1 Çankaya / ANKARA adresine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
f) İhalenin yapılacağı yer : EÜAŞ Genel Müdürlüğü Ticaret Dairesi
Başkanlığı
Nasuh
Akar Mah. Türkocağı Cad. No: 2/F-1 Oda No:C-3 Çankaya /
ANKARA
g) İhale dokümanına
Ulaşılabilecek internet
adresi : www.euas.gov.tr
5 - Bu ihale, 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi olmayıp,
Şirketimiz Satınalma ve İhale Yönetmeliğinin usul ve
esasları doğrultusunda yapılacaktır.
7243/1-1
ESKİŞEHİR-KONYA
HATTINDA 40 ADET 49 E1 RAYA UYGUN BETON TRAVERSLİ MAKAS FERŞİ HİZMET ALIM İŞİ
İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2017/393100
İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 7. Bölge Müdürlüğü Aliçetinkaya Mah. Silo Yolu Cad. No: 2/1 GAR/AFYONKARAHİSAR
b) Telefon ve Faks
Numarası : 0 272 213 76 21 - 0 272 214 19 43
c) Elektronik Posta
Adresi : www.tcdd.gov.tr
(7ihalekom@tcdd.gov.tr)
1 - İhale Konusu İşin
Adı ve Miktarı:
Eskişehir-Konya
hattında 49E1’lik raya uygun 34,20 boyunda 21 adet sağ, 19 adet sol olmak üzere
toplam 40 adet beton traversli KS bağlantı malzemeli
basit makasın istif halde bulunduğu istasyonlardan ferş
edilecek bölgeye nakliyesi, hat dışında uygun şekilde montajı, eski makasların
sökülmesi, zeminin kazılması, zeminin tesviyesi, balastın yüklenmesi, eski
makasın yerine yeni makasın ferş edilmesi, makasın
makineli tamiratları, alüminotermit kaynaklarının
yapılması ve gerilim alınması, çıkan makasın vagonlara yüklenmesi, TCDD’nin
göstereceği yere tahliye edilmesi ve istiflenmesi hizmet alım işi ihale
edilecektir.
2 - Yukarıda belirtilen alımımız yerli
isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış
olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında
belirtilmiştir.
3
- Tekliflerin TCDD İşletmesi 7. Bölge
Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu Başkanlığı-AFYONKARAHİSAR adresine
ihale gün ve saati olan 21/08/2017 günü saat 15:30’a
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
4
- İhale dokümanı TCDD İşletmesi 7. Bölge
Satın Alma ve Stok Kontrol Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyon Bürosu
GAR/AFYONKARAHİSAR adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 7. Bölge Muhasebe
ve Finansman Müdürlüğü Afyonkarahisar veznesinden KDV Dahil
300,00 TL bedelle temin edilebilir.
5 - Teklif edilen
bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
6 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama
hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
7280/1-1
1 ADET KENDİ YÜRÜR ÇAYIR BİÇME MAKİNESİ YURTİÇİ VEYA YURTDIŞINDAN
SATIN ALINACAKTIR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
1 - Genel Müdürlüğümüzce 1 Adet Kendi Yürür Çayır Biçme
Makinesi, yurtiçi veya yurtdışından kapalı teklif usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartname (Teknik ve İdari) 200,00 - TL
mukabili Karanfil Sok. No: 62 Bakanlıklar/ANKARA adresindeki Genel Müdürlüğümüz
Ticaret Daire Başkanlığından temin edilebilir. Şartname bedeli Genel Müdürlük
veznesine veya T. Halk Bankası Ankara/Kurumsal Şubesi nezdinde bulunan TR 3000
0120 0945 2000 1300 0060 nolu hesabına
yatırılacaktır.
3 - Bu ihale için verilecek geçici teminat miktarı
teklif edilecek bedelin %3’ü karşılığı tutarında olacaktır.
4 - İsteklilerin teklif mektuplarını en geç 05.09.2017
günü saat 14:30’a kadar Tarım İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Genel Evrak Servisine vermeleri veya bu tarihte ele geçecek şekilde
göndermeleri şarttır.
5 - Postadaki gecikmeler kabul edilmez.
6 - Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g
maddesi gereğince istisna kapsamında olup, TİGEM Alım-Satım ve İhale
Yönetmeliği esaslarında yapılacaktır.
ADRES:
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü
Karanfil Sok.No.62
06100 Bakanlıklar-ANKARA-TÜRKİYE
Tel
: 90 (312) 417 00 47
Fax : 90 (312) 425 59 55
7251/1-1
1.485 m2’LİK KAPALI ALAN İLE 22.040 m2 AÇIK
ALAN KİRAYA VERİLECEKTİR
Tarım İşletmeleri Genel
Müdürlüğünden:
1 - Genel Müdürlüğümüze bağlı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı
bünyesinde bulunan (Yenimahalle İlçesi Atatürk Orman Çiftliği Mahallesi -
Gazi/ANKARA) 1.485 m2’lik kapalı alan ile 22.040 m2 açık
alan olmak üzere toplam 23.525 m2 alan 5 yıllığına kiraya
verilecektir.
2 - İhale, 22/08/2017 Salı günü saat 14:30’da Kapalı zarf usulü
teklif alma suretiyle Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü (Karanfil Sok. No: 62 Bakanlıklar/ANKARA)
Merkez Alım-Satım ve İhale Komisyonu huzurunda yapılacaktır. İhaleye iştirak
eden olmaması veya verilen fiyatların uygun görülmemesi halinde ihale 29/08/2017 Salı günü aynı saat ve şartlarda tekrar
edilecektir.
3 - Teklif mektupları en geç 22/08/2017
Salı günü saat 14.30’a kadar TİGEM genel evrak servisine verilmiş olacaktır.
4 - İhaleye ait bilgiler aşağıya çıkarılmıştır.
Parti No |
İhale Konusu Alanın Adı |
Toplam Miktarı (m²) |
İhale Muhammen Bedeli TL/Ay (KDV Hariç) |
Yıllık Muhammen
Kira Bedeli TL/Yıl |
İhale Geçici Teminatı
(TL) |
1 |
Kapalı ve Açık Alan |
23.525 m² |
37.500,00 |
450.000,00 |
45.000,00 |
5 - Geçici teminatın nakit olarak yatırılması durumunda ihalenin
başlayacağı saat’e kadar T.Halk
Bankası Bakanlıklar Şubesindeki TR310001200940800004000020 IBAN no’lu hesaba yatırılıp alınacak makbuz komisyonumuza ibraz
edilecektir.
6 - İhale, Teklif fiyatları, KDV hariç 23.525 m2 kapalı
alanın tamamı için verilecektir. Böylece İhale, söz konusu kapalı ve açık alana
en yüksek fiyatı teklif eden müşteriye ihale edilecektir. Kapalı ve açım alanın
bölünerek bir kısmına teklif verilmesi mümkün değildir.
7 - İhale şartnamesi Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü (Karanfil
Sok. No: 62 Bakanlıklar / ANKARA) adresinden temin edilebilir.
8 - TİGEM İktisadi Devlet Teşekkülü olup 2886 Sayılı Devlet İhale
Kanuna tabi değildir. İhale konusu işin kiralama olması sebebiyle bu ihale 4734
sayılı Kamu İhale Kanununa da tabi olmayıp, ihale TİGEM Alım-Satım ve İhale
Yönetmeliği esaslarında yapılmaktadır.
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Karanfil Sok. No: 62
Bakanlıklar/ANKARA
Tel: 0 312 417 84 70 - 80
Fax: 0
312 425 59 55
İlan olunur.
7229/1-1
TRAFO MERKEZİ İŞLETİLMESİ HİZMETİ ALINACAKTIR
TEİAŞ 3. Bölge
Müdürlüğünden:
TEİAŞ 3. Bölge Müdürlüğü TMİ-400/18.3-2 Grup Aliağa-2 Trafo Merkezi
(Bakım ve Güvenlik Hizmetleri Hariç) 3 (Üç) Yıl Süre İle İşletilmesi işi TEİAŞ’nin 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3/g Yönetmeliği
19.maddesinde belirtilen açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt No : 2017/391292
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversite Caddesi No: 57 Bornova/İZMİR
b) Telefon - Faks Numarası : 0 232 477 1300 - 0 232 477 1315
c) Elektronik Posta Adresi (varsa) : 3grupmd@teias.gov.tr
2 - İhale Konusu hizmetin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : İhale konusu hizmet alımı, TEİAŞ 3. Bölge
Müdürlüğü TMİ-400/18.3-2 Grup Aliağa-2 Trafo Merkezi (Bakım Ve Güvenlik
Hizmetleri Hariç) 3 (Üç) Yıl Süre İle İşletilmesi İhalesi
b) Yapılacağı Yer : İhale konusu hizmet alımı, Aliağa Trafo
Merkezinin bulunduğu ilçede yapılacaktır.
c) İşin Süresi : İhale konusu hizmet işinin süresi 3 (üç)
yıldır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : İhale,
TEİAŞ 3. Bölge Müdürlüğü Üniversite Caddesi No: 57 Bornova/İZMİR adresinde
yapılacaktır.
b) Tarihi - Saati : İhale, 17/08/2017 tarihinde saat 14:00’da yapılacaktır.
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile
yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon
ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
4.1.2. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası
veya Meslek Odası belgesi,
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin
içerisinde bulunduğu yılda alınmış ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına
veya ilgili Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile
kayıtlı olduğuna dair belge,
4.1.3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi
veya imza sirküleri;
4.1.3.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
4.1.3.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.4. 4734 sayılı Kanunun 10 uncu maddesinin (a), (b), (c), (d),
(e), (g) ve (i) bentlerinde sayılan durumlarda olunmadığına ilişkin yazılı
taahhütname,
4.1.5. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
4.1.6. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici
teminat,
4.1.7. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere
yaptırılamaz.
4.1.8. İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
4.1.9. Gerçek veya tüzel kişi olması durumuna göre ortağı olduğu
şahıs şirketleri ile sermayesinin yarısından fazlasına sahip olduğu sermaye
şirketlerine ilişkin beyanname,
4.1.10. Tüzel kişi istekli tarafından sunulan iş deneyim
belgesinin, aynı tüzel kişinin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait
olması halinde sunulacak iş deneyim belgesinin başka bir tüzel kişiye
kullandırılmayacağına ilişkin taahhütname.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin
taşıması gereken kriterler
4.2.1. Bankalardan temin edilecek, isteklinin mali durumu ile
ilgili belgeler:
İsteklinin teklif edeceği Toplam bedelin %10’undan az olmamak
üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdinde kullanılmamış
nakit kredisi veya kullanılmamış teminat mektubu kredisini gösterir, yerli
bankalardan alınacak belgeler.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun
gerekli görülen bölümleri,
b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler, a ve b
bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50
olması
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10
olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den
küçük olması,
yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter
birlikte aranır. Bu kriterleri bir önceki yılda
sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki
yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin
sağlanıp sağlanmadığına bakılır. Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili
mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri
özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere
oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest
meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci
mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda
bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar
aranmaz. Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen
bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait
belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini
sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini
sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp
sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu
gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen
kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin
yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin
sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %12’sinden, taahhüt altında
devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal
tutarının ise teklif edilen bedelin %8’inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere
ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir. Bu kriterleri
bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu
takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır. Yılın ilk
dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar,
iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç
önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin
sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin
taşıması gereken kriterler
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
4.3.1.1. İsteklinin ana statüsü gereği Elektrik Üretimi veya
İletimi ile ilgili herhangi bir alanda hizmet verdiğini veya verebileceğini
gösteren belge veya belgeler.
4.3.1.2. İhalenin ilan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde
kamu veya özel sektörde tek sözleşmeye dayalı olarak; sözleşme bedelinin en az
%70’i oranında kusursuz olarak gerçekleştirilen veya denetlenen veya yönetilen
ihale konusu işle ilgili deneyimini gösteren belgeler.
İstekliler, teklif edilen bedelin en az %30’u oranında ihale
konusu iş veya benzer işlere ait tek sözleşmeye dayalı olarak alınmış İş
Deneyim belgesi vereceklerdir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak;
4.4.1. İhalenin ilan tarihinden geriye doğru son 10 yıl içinde
kamu veya özel sektöründe tek sözleşmeye dayalı olarak; sözleşme bedelinin en
az % 70’i oranında kusursuz olarak gerçekleştirilen, denetlenen veya yönetilen,
Elektriksel gücü en az 5 MWe olan elektrik santralının tesis edilmesi veya işletilmesi 154 kV ve üzeri enerji iletim hattının işletilmesi, 154 kV ve üzeri iletim trafo merkezinin (komple veya tevsiat) anahtar teslimi olarak tesis edilmesi, İşleri
benzer iş olarak kabul edilecektir.
4.5. İsteklilerin tekliflerinde “Eleman Ağırlık Puan Dağılımı Tablosu’na göre trafo merkezinde çalıştırmayı taahhüt
ettikleri (Mesul Mühendis, Trafo işletme Mesul teknisyeni, Trafo işletme
teknisyeni) elemanların puanlarının asgari 64 (Altmış Dört) puanı sağlaması
şarttır. Aksi halde o grup için İstekli teklifleri değerlendirmeye
alınmayacaktır. Bu amaçla çalıştırmayı taahhüt ettiği eleman puanları Ekteki “İşletme
Elemanları Puan tablosu”na yazılacaktır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, en düşük fiyat esasına
göre belirlenecektir.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı TEİAŞ 3.Bölge Müdürlüğü Üniversite Caddesi No:
57 Bornova/İZMİR adresinde görülebilir ve 350,00.- TL + KDV karşılığı aynı
adresten temin edilebilir. Posta yoluyla ihale dokümanı satış bedeli: 375,00 TL
+ KDV’dir İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
8 - Teklifler 17/08/2017 tarihi, saat
14:00’a kadar TEİAŞ 3. Bölge Müdürlüğü Üniversite Caddesi No: 57 Bornova/İZMİR
adresine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen
birim fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerinde bırakılan
istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme
imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere
kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden
itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
7195/1-1
Türkiye Kömür
İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2017/387816
1 - İdarenin
a) Adı : Türkiye Kömür İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğü
Adresi : Hipodrom Caddesi No: 12 Yenimahalle/Ankara
Telefon ve Faks : Tel:
(0312) 540 10 00
Faks:
(0312) 540 16 60
Elektronik Posta Adresi : tkisatinalma@tki.gov.tr
2 - İhale Konusu Malın;
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Lamineli Polipropilen 18.000.000 Adet
b) Teslim Edileceği Yer : ELİ Müessese Müdürlüğü Cenkyeri
Ambarı Soma/ MANİSA
c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 120 takvim
günü içerisinde teslim edilecektir.
3 - İhalenin Yapılacağı Yer : T.K.İ. Genel Müdürlüğü 2. Kat Toplantı Salonu
/ Ankara
4 - İhale Tarih ve Saati : 07/09/2017 14:00
5 - İhale Dokümanının Görülmesi ve Temini:
a) İhale dokümanı Hipodrom Caddesi No: 12 Yenimahalle/Ankara TKİ
Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı 11. Kat
1108 nolu odada bedelsiz olarak görülebilir ve bedeli
karşılığı temin edilir.
b) İhale dokümanı bedeli KDV dâhil 100,- TL’dir. İhaleye katılacak
olanların şartname satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler yukarıda belirtilen tarih ve saatte TKİ Genel
Müdürlüğü Genel Evrak ve Arşiv Şefliğine verilebileceği gibi iadeli - taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
İhale (son teklif verme) saatine kadar İdareye ulaşmayan teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.
7 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat
olarak sunulan teminat mektuplarında geçerlilik tarihi belirtilmelidir. Bu
tarih, teklif geçerlilik süresinin bitiminden itibaren 30 günden az olmamak
üzere isteklilerce belirlenir.
8 - Tekliflerin Geçerlilik Süresi: Tekliflerin geçerlilik süresi
ihale tarihinden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
9 - İdaremiz bu ihale ile ilgili olarak; “Ceza ve İhalelerden
Yasaklama Hükümleri” hariç 4734 ve 4735 Sayılı Kanunlara tâbi değildir.
10 - İhale dokümanının kargo ile istenmesi halinde; doküman
bedelinin VAKIFBANK KURUMSAL ŞUBE TR 2500 0150 0158 0072 9329 4080 nolu hesap numarasına yatırılarak, dekontun
ve isteklinin adı, adresi, vergi numarasını belirtir bir dilekçenin (0312) 540
16 60 nolu faksa gönderilmesi gerekmektedir.
7240/1-1
Türkiye Kömür
İşletmeleri Kurumu Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2017/395168
1 - İdarenin
a) Adı : Türkiye Kömür İşletmeleri Kurumu Genel
Müdürlüğü
Adresi : Hipodrom Caddesi No: 12 Yenimahalle/Ankara
Telefon ve Faks : Tel:
(0312) 540 10 00
Faks:
(0312) 540 16 60
Elektronik Posta Adresi : tkisatinalma@tki.gov.tr
2 - İhale Konusu Malın;
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Lamineli Polipropilen 10.000.000 Adet
b) Teslim Edileceği Yer : GLİ Müdürlüğü Tunçbilek
Ambarı Tavşanlı/KÜTAHYA
c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 180 takvim
günü içerisinde teslim edilecektir.
3 - İhalenin Yapılacağı Yer : T.K.İ. Genel Müdürlüğü 2. Kat Toplantı Salonu
/ Ankara
4 - İhale Tarih ve Saati : 12/09/2017 - 14:00
5 - İhale Dokümanının Görülmesi ve Temini :
a) İhale dokümanı Hipodrom Caddesi No: 12 Yenimahalle/Ankara TKİ
Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı 11. Kat
1108 nolu odada bedelsiz olarak görülebilir ve bedeli
karşılığı temin edilir.
b) İhale dokümanı bedeli KDV dâhil 100,- TL’dir. İhaleye katılacak
olanların şartname satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler yukarıda belirtilen tarih ve saatte TKİ Genel
Müdürlüğü Genel Evrak ve Arşiv Şefliğine verilebileceği gibi iadeli - taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
İhale (son teklif verme) saatine kadar İdareye ulaşmayan teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.
7 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat
olarak sunulan teminat mektuplarında geçerlilik tarihi belirtilmelidir. Bu
tarih, teklif geçerlilik süresinin bitiminden itibaren 30 günden az olmamak
üzere isteklilerce belirlenir.
8 - Tekliflerin Geçerlilik Süresi: Tekliflerin geçerlilik süresi
ihale tarihinden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
9 - İdaremiz bu ihale ile ilgili olarak; “Ceza ve İhalelerden
Yasaklama Hükümleri” hariç 4734 ve 4735 Sayılı Kanunlara tâbi değildir.
10 - İhale dokümanının kargo ile istenmesi halinde; doküman
bedelinin VAKIFBANK KURUMSAL ŞUBE TR 2500 0150 0158 0072 9329 4080 nolu hesap numarasına yatırılarak, dekontun
ve isteklinin adı, adresi, vergi numarasını belirtir bir dilekçenin (0312) 540
16 60 nolu faksa gönderilmesi gerekmektedir.
7241/1-1
FABRİKAMIZ KOMPLE OTOMASYONLU ANAEROBİK ATIKSU ARITMA TESİSİNİN
İŞLETİLMESİ, RAFİNERİ KISMI KRİSTAL ŞEKER AMBALAJLAMA SARSAK KONTROLÜ VE
TEMİZLİK İŞLERİ, PANCARIN YÜZDÜRÜLMESİ VE KİREÇ OCAĞI İŞLERİNİN YAPILMASI,
MEYDAN HAM FABRİKA KAZAN DAİRESİ KISIMLARININ TEMİZLİĞİ VE MALZEME TAŞINMASI
İŞLERİ HİZMET ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker
Fabrikaları A.Ş. Erzincan Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
İhale Kayıt no : 2017/356918
1 - İdarenin
a) Adresi : Mimarsinan Mahallesi
Talip Kaban Bulvarı No: 27 Merkez/ERZİNCAN
b) Telefon ve faks numarası : 0 446 223 95 00 - 0 446 223 91 67
c) Elektronik posta adresi (varsa) : erzincanseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamız Komple Otomasyonlu Anaerobik Atıksu Arıtma Tesisinin İşletilmesi 1 Adet Çevre Mühendisi
11 Personel Olmak Üzere Toplam 12 Kişi ile 110 Gün süreyle Toplam 1350 Yevmiye.
Rafineri
Kısmı Kristal Şeker Ambalajlama Sarsak Kontrolu ve
Temizlik İşleri 18 Kişi ile 115 Gün Süreyle Toplam 2.115 Yevmiye.
Pancarın
Yüzdürülmesi ve Kireç Ocağı İşlerinin Yapılması 18 Kişi ile 115 Gün Süreyle
2.115 Yevmiye.
Meydan
Ham Fabrika Kazan Dairesi Kısımlarının Temizliği ve Malzeme Taşınması İşi, 15
Kişi ile 115 Gün Süreyle 1.762,5 Yevmiye. (Bayramlar Dahil).
b) İşin yapılacağı yer : Erzincan Şeker Fabrikası Müdürlüğü
c) İşin Süresi : 2017/2018
Kampanya Dönemi Süresince Fabrikamız Komple Otomasyonlu Anaerobik Atıksu Arıtma Tesisinin İşletilmesi 110 (Yüzon), Rafineri Kısmı Kristal Şeker Ambalajlama Sarsak Kontrolu ve Temizlik İşleri 115 (Yüzonbeş),
Pancarın Yüzdürülmesi ve Kireç Ocağı İşlerinin Yapılması 115 (Yüzonbeş), Meydan Ham Fabrika Kazan Dairesi Kısımlarının
Temizliği ve Malzeme Taşınması İşi 115 (Yüzonbeş)
Gündür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Erzincan Şeker Fabrikası Müdürlüğü Ofis Binası
Toplantı Salonu
b) Son teklif verme tarihi ve saati : 22/08/2017
Salı Günü Saat 14:00’de
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile
yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: (İdari
şartnamede belirtilmiştir.)
5 - İhale dokümanı: Erzincan Şeker Fabrikası Müdürlüğü Ticaret
Servisinden görülebilir ve 100,00 (Yüz TL) karşılığında aynı adresten temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
6 - Teklifler 22.08.2017 Salı günü saat 14:00’e
kadar Erzincan Şeker Fabrikası Müdürlüğü haberleşme servisine verileceği gibi
iadeli taahhütlü posta yoluyla da gönderilebilir. (Postadaki gecikmelerden
İdare sorumlu tutulmayacaktır.)
7 - İstekliler, teklif edilen bedelinin % 3’ünden az olmamak üzere
kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir. Bu şarta uymayan
isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
8 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden
itibaren en az 45 (Kırkbeş) takvim günü olmalıdır.
9 - Ceza ve yasaklamaya ilişkin hususlar hariç, mezkûr ihale 4734
Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi
değildir.
7209/1-1
Antalya
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
1 - İHALENİN KONUSU: Antalya Büyükşehir Belediyesi
mülkiyetinde bulunan aşağıda tapu kaydı belirtilen taşınmaz mal 2886 sayılı
Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre kapalı teklif usulü ile
satılacaktır.
Satılacak taşınmazın;
S. No |
İlçesi |
Mahallesi |
Ada No |
Parsel No |
Cinsi |
Yüzölçümü (m2) |
Tahmini Bedeli (TL) |
Geçici Teminat Bedeli (TL) |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
1 |
Kepez |
Kütükçü |
27474 |
2 |
Arsa |
14.970,40 |
8.981.400,00 |
269.442,00 |
24.08.2017 |
14:00 |
2 - Şartnameler Emlak ve İstimlâk Dairesi
Başkanlığı’ndan (Emlak Şube Müdürlüğü) mesai saatleri içinde temin edilebilir.
3 - İhaleler Antalya Büyükşehir Belediyesi Encümen
Toplantı Salonunda yapılacaktır.
4 - İhaleye katılacak gerçek veya tüzel kişilerden
aşağıdaki şartlar aranır.
GERÇEK KİŞİLERDEN:
4.1- Kanuni ikametgâhı ve nüfus cüzdanı fotokopisi
olması,
4.2- Türkiye’de tebligat için adres göstermesi,
4.3- İstekliler adına vekâleten ihaleye iştirak
ediliyor ise, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekâletnameleri ile
vekâleten iştirak edenin ihale tarihinden en fazla iki ay önce alınmış noter
tasdikli imza sirküleri vermesi (Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel
kişilerin vekâletnamelerinin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya
Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)
4.4- Geçici teminat makbuzunu veya geçici teminat
mektubunu vermesi.
TÜZEL KİŞİLERDEN:
4.6- Tüzel kişiliğin bulunduğu yerin Ticaret ve Sanayi
Odasından veya benzeri bir makamdan, 2017 yılı içinde alınmış, tüzel kişiliğin
siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge (Türkiye’de
şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğinin belgelerinin, bu tüzel kişiliğinin
bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca
onaylanmış olması gerekir.
4.7- Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve faks numarası ile elektronik posta adresi.
4.8- Tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri
(Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin sirkülerinin bu tüzel
kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca ve Türkiye Dışişleri
Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)
4.9- İstekliler adına vekâleten ihaleye iştirak
ediliyor ise, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekâletnameleri ile
vekâleten iştirak edenin ihale tarihinden en fazla iki ay önce alınmış noter
tasdikli imza sirküleri vermesi (Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel
kişilerin vekâletnamelerinin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya
Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)
4.10- Geçici teminat makbuzunu veya geçici teminat
mektubunu vermesi.
5 - Belediyemiz ihaleyi yapıp yapmamakla ve arttırmada
en uygun bedeli tespitte serbesttir.
6 - Posta ile yapılacak başvuruların ihale saatinden
önce ihale komisyonuna ulaşması şarttır.
İlan olunur.
7208/1-1
Beylikdüzü
Belediye Başkanlığından:
Mülkiyeti Belediyemize ait; Beylikdüzü
İlçesi Kavaklı Mahallesi 746 ada 1 parsel sayılı taşınmazın satışı 2886 sayılı
Devlet İhale Kanunu’nun 35/a, 36. ve 37. maddesi “ Kapalı Teklif Usulü”ne göre ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı
bilgiler aşağıda yer almaktadır.
1 - İdarenin
a) Adresi : Beylikdüzü
Belediyesi, Büyükşehir Mahallesi Enver Adakan Caddesi
No:2 Beylikdüzü / İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 0 212 866 70 00 / 0 212
871 15 31
2 - İşin adı : Beylikdüzü İlçesi
Kavaklı Mahallesi 746 Ada 1 Parsel Sayılı Taşınmazın Satışı
3 - Taşınmazlara ve İhaleye Dair Bilgiler:
a) İhalenin yapılacağı yer : Beylikdüzü Belediyesi Encümen Toplantı Salonu, Büyükşehir
Mahallesi Enver Adakan Caddesi No 2 Beylikdüzü / İSTANBUL
b)
S. No |
Mah. |
Ada Parsel No |
Yüzölçümü (m²) |
İmar Durumu |
Cinsi |
Muhammen Bedeli (TL) |
Geçici Teminatı (TL) |
İhale Tarihi ve Saati |
Son Teklif Verme Tarihi ve Saati |
1 |
KAVAKLI |
746/1 |
12.472,60 |
TAKS:
030 Hmax: 3 Kat …….. E:
0,05 Hmax:
4,50 |
KONUT
ALANI |
19.000.000,00 |
570.000,00 |
22/08/2017
Saat:
14:00 |
21/08/2017
Saat:16:00 |
4 - İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler
A) Kanuni ikametgâh belgesi.
B) Türkiye’de tebligat için adres beyanı.
C) Ticaret ve/veya Sanayi Odası Belgesi,
a) Gerçek kişi olması halinde ilgilisine göre Ticaret,
sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkârlar siciline kayıt olduğunu gösterir belge,
b) Tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin idare
merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya sicile kayıtlı bulunduğu Ticaret ve
Sanayi Odasından veya benzeri bir makamdan, ihalenin yapıldığı yıl içinde
alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (a) ve (b) deki esaslara göre
temin edecekleri belge.
D) İmza sirküleri,
a) Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza
sirküleri,
b) Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin noter
tasdikli imza sirküleri,
c) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek kişi veya tüzel kişilerin her birinin (a) veya (b)
fıkralarındaki esaslara göre temin edecekleri belge.
E) İstekliler adına vekâleten iştirak ediliyor ise
istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekâletnameleri ile vekâleten
iştirak edenin noter tasdikli imza sirküleri vermesi.
F) İsteklilerin ortak girişim olması halinde şartnameye
ekli örneğine uygun olarak ortaklarca imzalı ortak girişim beyannamesi vermesi.
G) Geçici Teminat (2886 sayılı yasaya uygun).
H) Yer Görme Belgesi.
5 - Şartname ve ekleri, Beylikdüzü
Belediye Başkanlığı İşletme ve İştirakler Müdürlüğü Büyükşehir Mahallesi, Enver
Adakan Caddesi, No: 2, Beylikdüzü
/ İSTANBUL adresinde görülebilir ve 1.000,00 TL karşılığı aynı adreslerden
temin edilebilir.
6 - İdare, ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
7 - İhaleye katılmak isteyenlerin, ihale şartnamesini
incelemeleri ve teklif mektuplarını da içeren kapalı zarflarını en geç son
teklif verme tarih ve saatinden önce şartnamede belirtilen şartlar çerçevesinde
İşletme ve İştirakler Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir.
İlan olunur.
7198/1-1
MEKANİK BARİYERLERİN ELEKTRİKLİ BARİYERLİ HALE DÖNÜŞTÜRÜLMESİ İÇİN
GEREKLİ EKİPMAN SATIN ALINMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi İzmir 3.
Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2017/382066
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Atatürk
Caddesi No: 121/A 35220
Alsancak/İzmir
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 232 464 31 31 / 4108 - 0 232 464 77 98
c) Elektronik Posta Adresi : 3bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
Dokümanların Görülebileceği
İnternet Adresi : malzeme.tcdd.gov.tr/index/ihaleler.htm
2 - İhale konusu malın adı
ve miktarı: Mekanik Bariyerlerin Elektrikli Bariyerli Hale Dönüştürülmesi İçin
Gerekli Ekipman Satın Alınması İşi.
3 - Yukarıda belirtilen alımımız YERLİ İSTEKLİLERDEN teklif
alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD
İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına
21.08.2017 Pazartesi Günü Saat 15:00’de kadar verilmiş
veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD
İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosunda
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge
Müdürlüğü veznesinden (KDV Dahil) 300,00.- TL bedelle
temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
7155/1-1