MÜBADELE
İLANI
Diyarbakır
İl Emniyet Müdürlüğünden:
HAM
FABRİKA, RAFİNERİ, BORUHANE, KİREÇ OCAĞI VE KAZAN DAİRESİ KÖMÜR HAZIRLAMA VE
BANT YOLLARI TEMİZLİĞİ KISIMLARINDA İŞGÜCÜ PERSONEL ÇALIŞTIRILMASI HİZMETİ ALIMI
İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Elbistan Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
KARAYOLU
PANCAR NAKLİYE HİZMET ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş Kastamonu Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
MEYDAN HİZMETLERİ TAHMİL TAHLİYE NAKLİYE HİZMET
ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş. Kars Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
1 (BİR)
KALEM CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Rektörlüğünden:
TAŞINMAZ
SATILACAKTIR
İzmir
Defterdarlığı Milli Emlak Daire Başkanlığından:
TAŞINMAZLAR
SATILACAKTIR
Samsun
Defterdarlığı Kızılırmak Milli Emlak Müdürlüğünden:
TAŞINMAZLAR
SATILACAKTIR
Şanlıurfa
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
100 SET
AFET GÖREV ÇANTASI, 10 ADET SU FİLTRESİ VE 45 ADET KİMYASAL KORUMA KİTİ SATIN
ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden:
Diyarbakır
İl Emniyet Müdürlüğünden:
Emniyet Müdürlüğümüz Kuvvesine
kayıtlı ekonomik ömürlerini dolduran ve tamirleri ekonomik olmayan toplam (35)
adet muhtelif marka ve model araç, 354 kalem muhtelif mal ve malzemeler,
yaklaşık 1.750 (Binyediyüzelli) kg hurda alüminyum
araç plakası, 300.000,00 (Üçyüzton) kg muhtelif hurda
demirin 4645 Sayılı Kanuna Dair Yönetmeliğin 38. maddesi uyarınca Müdürlüğümüz
hizmetlerinde kullanılmak üzere şartnamede özellikleri belirtilen 3-a ve 3-b’
de özellikleri belirtilen;
3 -a) 7 (YEDİ) ADET (0) KM 2017 MODEL, DACIA DUSTER
AMBİANCE 1.6 1.6V 115 BG MARKA BEYAZ RENKLİ ARAÇ. ve Şartname 3-b maddesinde özellikleri belirtilen (1) adet
Bilgisayar ile mübadele edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü İkmal Şube
Müdürlüğü Selahaddin Eyyubi Mah. 333. sok. No:1 Ninova
AVM arkası Polis evi yanı Kat: 2 BAĞLAR/ DİYARBAKIR
b) Telefon ve faks numarası : 0 412 241 50 00-6290 Fax : 0 412 229 42 20
2 - Mübadele konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Ekonomik ömrünü
tamamlamış araç, gereç, mal ve malzemeler. (35) adet muhtelif marka model araç,
(354) kalem hurda durumda muhtelif mal ve malzemeler, yaklaşık (1.750) kg hurda
alüminyum araç plakası, (300.000,00) kg muhtelif hurda demir.
b) Teslim Etme ve
Teslim
Alma yeri : Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü İkmal Şube
Müdürlüğü Selahaddin Eyyubi Mah. 333. sok. No: 1 Ninova
AVM arkası Polisevi yanı Kat: 2 BAĞLAR/ DİYARBAKIR
c) Teslim Etme Tarihi : Mübadele karşılığı alınacak malzemeler,
mübadele sözleşmesinin imzalanmasından itibaren (15) gün içinde teslim
edilecektir.
d) Teslim Alma Tarihi : Mübadelesi yapılan mal ve malzemelerin,
mübadele karşılığı alınacak malzemelerin teslim edildiği günü izleyen (15) gün
içerisinde yüklenici tarafından bulunduğu yerden teslim alınması zorunludur.
3 - Tahmini Bedel : 407.307,70 TL
4 - Mübadelenin
a) Yapılacağı yer : Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü İkmal Şube
Müdürlüğü Selahaddin Eyyubi Mah. 333. sok. No: 1 Ninova
AVM arkası Polisevi yanı Kat: 2 BAĞLAR / DİYARBAKIR
b) Tarihi ve saati : 18/08/2017 Cuma günü
saat 14:30’da
5 - Mübadeleye katılabilme şartları ve istenilen
belgeler ile uygulanacak kriterler:
Açık artırma suretiyle yapılacak mübadeleye katılacak
gerçek veya tüzel kişiler;
a) Teklif Mektubu (Teklifler Tahmini bedelin altında
olmayacaktır. Tahmini bedelin altında olan teklifler kabul edilmeyip ihaleye
tabi tutulmayacaktır.)
b) En yüksek teklif üzerinden açık artırmaya
geçilecektir.
c) Geçici Teminat miktarı %3 (en az 12.219,23 TL)
oranında (İhaleye katılan Kişi/Firma tarafından tahmini bedel üzerinden ihale
saatinden önce Muhasebe Müdürlüğüne yatırmış olduğu belgeyi teklif mektubu ile
verecektir.)
d) Mübadele tarihinden önceki altı aylık süre içinde
alınmış tebligat adresini gösterir bir belge,
e) Başkası adına vekil olarak mübadeleye katılanların
noterden onaylı vekâletnamesi, tüzel kişiliği temsilen katılanların ise
noterden onaylı imza sirküleri, Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza
beyannamesi,
f) Kimlikleri belirleyen fotoğraflı ve geçerli bir
belgeyi (Nüfus cüzdanı, ehliyet veya benzeri) ibraz edeceklerdir.
6 - Mübadele, şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan
tüm yerli isteklilere açıktır.
7 - Mübadele dokümanı Diyarbakır Emniyet Müdürlüğü
İkmal Şube Müdürlüğü Selahaddin Eyyubi Mah. 333. sok. No: 1 Ninova
AVM arkası Polisevi yanı Kat:2 BAĞLAR/ DİYARBAKIR
adresinde Görülebilir ve Muhasebe Müdürlüğüne 50,00 (Elli) -TL şartname
bedelini yatırdığına dair Belgeyi İbraz ederek aynı adresten temin edilebilir.
Mübadeleye teklif verecek olanların Mübadele Dokümanını satın almaları
zorunludur.
8 - Teklifler, en geç 18/08/2017
Cuma günü saat Saat 12.00’ye kadar Diyarbakır Emniyet
Müdürlüğü İkmal Şube Müdürlüğü Selahaddin Eyyubi Mah. 333. sok. No:1 Ninova AVM arkası Polisevi yanı
Kat:2 BAĞLAR/ DİYARBAKIR adresine verilebileceği gibi, aynı tarih ve saatte
idarenin elinde olacak şekilde iadeli taahhütlü posta vasıtası ile
gönderilebilir. Belirtilen tarih ve saatten sonra gelen teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.
9 - Katılımcılar Değer Tespit Komisyonunun belirlemiş
olduğu fiyattan hesaplanarak belirtilen miktarda araçlardan ve Bilgisayardan az
olmamak kaydıyla kapalı zarf usulü ile tekliflerini verirler. İhale Komisyonu
tarafından açılan zarflarda en yüksek verilen miktar üzerinden açık artırmaya
geçilir, Mübadele işlemi isteklilerin komisyon önünde tekliflerini sözlü olarak
belirtmeleri suretiyle açık artırma usulü ile yapılır.
10 - İdare ve Yüklenici arasında Sözleşme yapılacak ve
notere tescil ettirilecektir. Sözleşme yapma süresi içinde Yüklenici tarafından
ilgili mevzuata göre her türlü vergilerin ödenmesi ve şartname hükümlerinin
eksiksiz olarak yerine getirildiğinin tespit edilmesi halinde sözleşme
yapılması ve teminat yatırılması zorunlu değildir.
11 - Bu işin tamamına teklif verilecek olup kısmi
teklif verilmeyecektir.
12 - Mübadeleye tabi araç, gereç, mal ve malzemeler
görüldükleri duruma göre ihale edilecek, listelerde bulunan hususlar bilgi
mahiyetinde olup mal ve malzemelerin kusurlarından idare sorumlu değildir.
13 - Katılımcılar ilanda belirtilen malzemelerin tam
listesini, Diyarbakır Emniyet Müdürlüğüne ait www.diyarbakir.pol.tr internet
adresinde görebilirler.
14 - Mübadeleye tabi araç, gereç, mal ve malzemelerin
teslimat işlemleri sırasında işçilik ve nakliye giderleri alıcıya aittir.
15 - Mübadelesi yapılacak araç, gereç, mal ve
malzemeler, ilan tarihinden itibaren mübadele tarihinden bir gün öncesine kadar
hafta içi 09:00 ile 16:00 saatleri arasında Diyarbakır
Emniyet Müdürlüğü İkmal Şube Müdürlüğü ile irtibat kurularak görülebilecektir.
16 - İdare mübadeleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
6988/1-1
HAM FABRİKA, RAFİNERİ, BORUHANE, KİREÇ OCAĞI VE KAZAN
DAİRESİ KÖMÜR HAZIRLAMA VE BANT YOLLARI TEMİZLİĞİ KISIMLARINDA İŞGÜCÜ PERSONEL
ÇALIŞTIRILMASI HİZMETİ ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Elbistan Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız 2017/2018 Kampanya Dönemi Ham Fabrika, Rafineri,
Boruhane, Kireç Ocaği ve
Kazan Dairesi Kömür Hazırlama ve Bant Yolları Temizliği Kısımlarında işgücü
personel çalıştırılması hizmeti alımı işi T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve
Hizmet Alımı Yönetmeliği Esaslarına Göre Açık İhale Usulü İle İhale
Edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır:
İhale Kayıt No : 2017/387095
1 - İdarenin
a) Adresi : Pınarbaşı Mahallesi Nurhak Yolu Üzeri 5 Km.
Elbistan/ KAHRAMANMARAŞ
b) Telefon - Faks Numarası : 0344 419 16 09 - 0344
419 16 17
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Ham Fabrika, Rafineri,
Boruhane kısımlarında 28 kişinin tahmini 105 gün ve
Kireç Ocağı ile Kazan Dairesi Kömür Hazırlama ve Bant Yolları Temizliği
kısımlarında ise 18 kişinin tahmini 110 gün süre ile çalıştırılması hizmeti
alımı işidir
b) Yapılacağı Yer : Elbistan Şeker Fabrikası
c) İşin Süresi : Sözleşme imzalandıktan sonra idarenin
belirleyeceği tarihte işe başlanır. İşe başlama tarihinden itibaren tahmini 110
gündür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Elbistan Şeker Fabrikası Müdürlüğü
b) Tarihi - Saati : 16.08.2017 Saat 14:00
4 - İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
100,00 TRY (Türk Lirası) karşılığı Elbistan Şeker Fabrikası - Ticaret Servisi
adresinden satın alınabilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını,
idareden ücreti mukabili satın almaları zorunludur.
5 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
6 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 90 takvim günü olmalıdır.
7 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
8 - İhalede gerektiğinde açık eksiltme ve/veya pazarlık
yapılabilecektir. İsteklilerin veya kanuni vekillerinin ihale günü ve saatinde
fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir.
9 - Mezkur alım 4734 sayılı
Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa (ceza ve
yasaklamalarla ilgili hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye Şeker
Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına
göre yapılacaktır.
7029/1-1
KARAYOLU PANCAR NAKLİYE HİZMET ALIMI İŞİ AÇIK İHALE
USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş Kastamonu Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
İhale kayıt numarası : 2017/377757
1 - İdarenin
a) Adresi : Taşköprü Yolu 18. Km. Bük Köyü Mevkii/37070
KASTAMONU
b) Telefon ve faks numarası : 0 366 242 73 11 - 0 366
242 73 33
c) Elektronik posta adresi : -
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : 2017/2018 kampanya
döneminde muhtelif kantarlardan Fabrikamıza 59.500 ton pancarın karayolu ile
nakliyesi.
|
KANTAR ADI |
YÜKLENİCİ TARAFINDAN TAŞINACAK PANCAR MİKTARI (TON) |
PANCAR GÜNLÜK SEVK PROGRAMI (TON) |
1. |
Devrekani |
28.000 |
700 |
2. |
Seydiler |
5.000 |
200 |
3. |
Göl |
1.500 |
100 |
4. |
Taşköprü |
25.000 |
1.000 |
|
TOPLAM |
59.500 |
2.000 |
b) Yapılacağı yer : Kastamonu Şeker Fabrikası ve Pancar
Kantarları.
c) İşin süresi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip işe başlama
tarihinden itibaren tahmini 60 (Altmış) takvim günü olup kampanya başlamadan
önce verilecek termin programına göre
belirlenecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kastamonu Şeker Fabrikası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 17.08.2017 – 14:00
4 - İhale dokümanı Kastamonu Şeker Fabrikası Ticaret
Servisinde görülebilir ve (K.D.V. Dahil) 100.-TL
karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunludur.
5 - Gerektiğinde açık eksiltme ve pazarlık
yapılabileceğinden, isteklilerin veya Kanuni Temsilcilerinin ihale gün ve
saatinde fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir.
6 - Teklifler, ihale (son teklif verme) tarih ve
saatine kadar yukarıda belirtilen yere verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü
posta yoluyla da gönderilebilir. İhale (son teklif verme) saatine kadar İdareye
ulaşmayan teklifler değerlendirmeye alınmaz.
7 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için
teklif edilen birim fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, ihale
üzerinde bırakılan istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim
fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşme imzalanacaktır.
8 - Bu hizmet ihalesinde kısmi teklif verilebilir.
İstekliler; bir fabrikaya bağlı kantarların tamamına teklif verebilecekleri
gibi bir kantara veya birden fazla kantar için de teklif verebilirler.
Tekliflerde her kantarın taşıma fiyatları ayrı ayrı belirtilecektir.
9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
Teklif edilen bedelin % 3’ünden az oranda geçici teminat veren isteklinin
teklifi değerlendirme dışı bırakılır.
10 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü
olmalıdır.
11 - İş bu hizmet alımı ceza ve yasaklama hükümleri
hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri
Kanununa tabi olmayıp, İdare ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta
serbesttir.
6997/1-1
MEYDAN HİZMETLERİ
TAHMİL TAHLİYE NAKLİYE HİZMET ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş. Kars Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız 2017/2018
Kampanya Dönemi Meydan Hizmetleri Tahmil Tahliye Nakliye hizmet alımı işi
T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre Açık
İhale Usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2017/393108
1 - İdarenin
a) Adresi : Yeni Şehir Mah. Çevreyolu Cad. No:
18/36360/Merkez/ KARS
b) Telefon ve faks
numarası : 0 474 213 57 21 / 0 474 213 57 33
2 - İhale konusu
hizmetin
a) Niteliği, türü ve
miktarı : 1) Atıkların belediye çöplüğüne
taşınması (18.500 Ton Atık) ±% 20 tolerans
2) Kireç Taşı ve
Kok Kömürünün Bunkere verilmesi (11.100 Ton Yükleme) ±%
20 tolerans
3) Pancar Boşaltma Makinası Kamyon Çalıştırılması
(56 gün)
4) Pancar
Boşaltma Makinası Kepçe Çalıştırılması (56 gün)
(±% 20 tolerans)
b) Yapılacağı yer : Kars Şeker Fabrikası Meydan Sahası
c) İşin süresi : Kampanya süresince yaklaşık 74 gün (±% 20)
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kars Şeker Fabrikası Ofis Binası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 18.08.2017 Cuma günü, Saat - 14:00
4 - İhaleye katılabilme
şartları ve istenilen belgeler ile yeterlilik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler: Şartnamede belirtilmiştir.
5 - Ekonomik açıdan en
avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6
- İhale dokümanı Kars Şeker Fabrikası Ticaret Servisi adresinde görülebilir ve
100,00 TL
karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7 - Teklifler,
18.08.2017 saat 14:00’a kadar Kars Şeker Fabrikası
Haberleşme Servisi’ne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla
da gönderilebilir.
8 - İstekliler
tekliflerini, birim fiyat üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale
yapılan istekliyle iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
9 - İstekliler teklif
ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda
geçici teminat vereceklerdir.
10 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 (Altmış)
takvim günü olmalıdır.
11
- İhalemiz Açık İhale Usulü ile yapılacak olup, ihaledeki tekliflerin kabul
edilemeyecek düzeyde yüksek olması halinde ihaleye pazarlık veya açık eksiltme
usulü ile devam edilebilir.
12 - İhale konusu
Hizmet alımı (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 sayılı Kamu
İhale kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri kanununa tabi değildir.
7144/1-1
1 (BİR) KALEM CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz Rektörlük Bilimsel Araştırma Projelerinde
kullanılmak üzere, 1 (bir) kalem cihaz alım işi, 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 3 üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4 üncü maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasların 20 nci maddesi (f)
bendine göre Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı
bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası/
İhale kayıt numaraları : 2017/384388
1 - İdarenin
a) Adresi : Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Kurupelit-Atakum
/ SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0 (362) 312 19 19 / 7091 - 7090
Faks:
0 (362) 457 6021
c) Elektronik posta adresi : pyo@omu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
İnternet adresi (varsa) :
-
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : CNC Dik İşleme Merkezi; 1 Adet (Komple)
b) Teslim yeri/yerleri : Yeşilyurt Demir Çelik Meslek Yüksek Okulu,
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, 90
(doksan) takvim günü
3 - Yeterlik değerlendirmesinin/İhalenin
a) Verileceği/Yapılacağı yer : Ondokuz Mayıs
Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Satınalma
Bürosu Kurupelit-Atakum / SAMSUN
b) Tarihi ve saati/
Tarih ve saatleri : 1) Tarih: 22/08/2017 Saat: 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile
yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan
belgeleri yeterlik başvurusu kapsamında sunmaları gerekir.
4.1.1. Yeterlik başvurusu yapmaya/Teklif vermeye yetkili olduğunu
gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili
Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri. Ayrıca aday veya isteklilerin
ihale tarihi itibarıyla mesleki faaliyetlerini mevzuatı gereği ilgili odaya
kayıtlı olarak sürdürmesi gerekmekte olup, ihale üzerinde kalan isteklinin
sözleşme imzalanmadan önce, bu durumu tevsik eden belgeleri 4734 sayılı Kanun
ve ilgili mevzuat ile ön yeterlik ve ihale dokümanında yer alan düzenlemelere
uygun olarak sunması gerekmektedir.
4.1.2. Vekaleten ihaleye katılma halinde,
vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile
vekilin noter tasdikli imza beyannamesi
4.1.3. İdari Şartname ekinde yer alan standart forma uygun başvuru
mektubu,
4.1.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları,
fotoğrafları;
(Teklif edilen malın ihale dokümanında belirlenen şartlara
uygunluğunu teyit etmek amacıyla)
a) Teklif edilen ürünlerin marka ve modelleri ile menşei ülkesi
belirtilerek ürünler hakkında ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalogların,
prospektüslerin, fotoğrafların ve benzeri tanıtım
materyallerin verilmesi ve varsa referans listeleri tekliflere eklenecektir.
b) İstekliler; teklif ettikleri ürünlerin özelliklerini, Teknik
şartnamede karşılık gelen maddelere göre karşılaştırmalı olarak ayrı ayrı cevap
verecekler ve her sayfasını imza ve kaşeleri ile tasdik ederek tekliflerine
ekleyeceklerdir.
c) Tekliflerin değerlendirilmesi sırasında İhale Komisyonunca
ihtiyaç duyulması halinde demonstrasyon yapılmak üzere
İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin numunelerini istenilen tarihe kadar
İdareye kurulu ve çalışır vaziyette teslim edileceğine (söz konusu cihaz/aletin
özel imalat süreci gerektirmesi veya kurulumu ve taşınmasında güçlükler olması
halinde; tüm masrafların isteklice karşılanmak üzere
ülkemizde kurulu ve çalışır durumda olan bir kurum yada kuruluşta demonstrasyon
yapacaklarına) dair beyanlarını tekliflerine ekleyeceklerdir.
4.1.5. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği teknik
şartnamede belirtilen belgeler.
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari Şartname
ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.7. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi halinde;
(4.1.1)’ de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı vermesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin
taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Mevzuatı gereği ihale konusu mala ilişkin tıbbi cihaz
yönetmelikleri kapsamında, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na
(TİTUBB) kayıtlı olması ve TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı
tarafından onaylı olduğunu tevsik edici belgeler. (İnternet çıktısı olarak
sunulabilir; tıbbi cihaz kapsamındaki teklifler için sunulmalıdır.)
4.2.2. İsteklinin kendi adına veya anlaşmalı olduğu bir firma
adına düzenlenmiş TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi veya Gümrük ve Ticaret
Bakanlığı, Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi (tıbbi cihaz kapsam
dışındaki teklifler için sunulmalıdır.)
4.2.3. Yetkili satıcılığı ve imalatçılığı gösteren belgeler:
a) Aday veya istekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge
veya belgeler,
b) Aday veya istekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise
yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Aday veya istekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet
gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge
faaliyet belgesi.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre
belirlenecektir.
6 - İhale idari şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm yerli
ve yabancı isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve her bir
ihale için ayrı ayrı 100,00- Türk Lirası karşılığı: Ondokuz
Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetimi Ofisi Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit - Atakum / SAMSUN satın alınabilir. İhale dokümanının posta
yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak
isteyenler, posta masrafı dahil her bir ihale için
ayrı ayrı 110,00- Türk Lirası doküman bedelini Üniversitemiz Strateji
Geliştirme Daire Başkanlığının Ziraat Bankası Üniversite Bürosu nezdinde
bulunan TR87 0001 0014 7909 7123 7050 01 no.lu hesaba yatırmak zorundadır.
Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline
ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının
gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını
yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden
en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde
bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta
yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya
da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul
edilecektir.”
7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur. (ihale dokümanı satın alındığına dair belge; )
8 - Başvuruları; ihalenin yapılacağı saate kadar, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Rektörlüğü Proje Yönetim Ofisi
Başkanlığı Satınalma Bürosu Kurupelit
Atakum/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği
gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir.
İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü
bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri tutarda (yeterliği tespit edilen adaylar fiyatı
içeren teklif verme aşamasında sunulmalıdır.) geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, fiyat içeren ilk
teklif verme tarihinden itibaren en az 90 (doksan) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Söz konusu ihale, 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine tabi
olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname
eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
7153/1-1
İzmir
Defterdarlığı Milli Emlak Daire Başkanlığından:
No |
Taşınmaz No |
İli |
İlçesi |
Mahallesi |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü (m²) |
Hazine Payı (m²) |
Cinsi |
İmar Durumu |
İhale Usulü |
Tahmini Satış Bedeli (TL) |
Geçici Teminat Bedeli (TL) |
İhale Tarihi |
İhale Saati |
1 |
35100102814 |
İzmir |
Aliağa |
Siteler |
1022 |
1 |
3.022,62 |
Tam |
Arsa |
1/1000 Ölçekli Koruma Amaçlı İmar
Planında E:0,40 H:Teknoloji Gereği Sanayi Depolama Alanı Planlı Olup, İzmir
II Nolu Kültür Varlıklarını Koruma Kurulundan Görüş
Alınması Gerekmektedir. |
Açık teklif usulü |
1.995.000,00 |
598.500,00 |
22.08.2017 |
10:00 |
1 - Yukarıda tabloda belirtilen taşınmazın 2886 sayılı
Kanunun 45. Maddesine göre satış ihalesi, İhaleleri Hükümet Konağı C Blok
Konak/İZMİR adresindeki İzmir Defterdarlığı binasının 1. Katında bulunan
toplantı salonunda komisyon huzurunda tabloda karşısında belirtilen gün ve
saatte yapılacaktır.
2 - İhaleye katılacak isteklilerin aşağıda belirtilen
belgeleri ihale başlama saatine kadar İhale Komisyon Başkanlığına teslim
etmeleri veya iadeli taahhütlü posta yoluyla ulaştırmaları gerekmekte olup,
postada meydana gelecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.
a) Yasal yerleşim yeri belgesi,
b) Tebligat için Türkiye’de adres gösterir belge (Adres
beyanı),
c) Gerçek kişilerin T.C. Kimlik numarası, Tüzel
kişilerin ise Vergi Kimlik numarası,
d) Geçici Teminatın nakit olarak yatırılması halinde
yatırıldığına ilişkin alındı belgesi, Teminat mektubu olarak verilmesi halinde
ise, Mevduat veya Katılım Bankalarının verecekleri 2886 sayılı Devlet İhale
Kanununa göre düzenlenmiş ve şube limitlerini gösterir süresiz teminat mektubu,
Devlet İç Borçlanma Senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgeler
e) Özel hukuk kişilerinin, yukarıda belirtilen
şartlardan ayrı olarak, idare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya
siciline kayıtlı bulunduğu ticaret sanayi odasından yahut benzeri meslek
kuruluşundan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi ile
tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin ise
özel kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik
edilmiş imza sirkülerini veya vekaletnameleri;
Vermeleri zorunludur.
3 - Taşınmazın satış bedeli, talep edilmesi halinde;
4706 sayılı Kanunun 5. maddesine göre taksitle de ödenebilir. Taksitle ödeme
halinde, satış bedelinin en az dörtte biri peşin, kalanı en fazla 2 yılda ve 8
(sekiz) eşit taksitte kanuni faizi ile birlikte ödenir. 4706 sayılı Kanun
uyarınca Hazineye ait taşınmazın satış ihale bedeli, KDV ile diğer vergi, resim
ve harçlardan müstesnadır. Ayrıca, satışı yapılan taşınmaz 5 yıl süre ile emlak
vergisinden muaftır.
4 - Satış ihalesi yapılacak
taşınmaza ilişkin şartname ve ekleri mesai saatlerinde Defterdarlığımız
Karşıyaka Emlak Müdürlüğünde ücretsiz olarak görülebilir.
5 - Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
6 - Bu ihaleye ilişkin bilgiler
www.izmirdefterdarligi.gov.tr adresinden öğrenilebileceği gibi, Türkiye
genelindeki ihale bilgileri www.milliemlak.gov.tr adresinden de öğrenilebilir.
BİLGİ İÇİN İLETİŞİM TELEFONU: (232) 489 41 40
İlan olunur.
7126/1-1
Samsun
Defterdarlığı Kızılırmak Milli Emlak Müdürlüğünden:
SATIŞI
YAPILACAK TAŞINMAZLAR
SIRA NO |
İLÇESİ/ MAHALLESİ |
CİNSİ |
ADA |
PARSEL |
YÜZÖLÇÜMÜ (m²) |
HAZİNE HİSSESİ (m²) |
İMAR DURUMU |
FİİLİ DURUMU |
TAHMİNİ BEDELİ (TL) |
GEÇİCİ TEMİNATI (TL) |
İHALE TARİHİ |
İHALE SAATİ |
1 |
Atakum/ Atakum (Mimarsinan) Mah. |
Arsa |
10960 |
16 |
850,52 |
541,50 |
Ayrık Nizam Üç
Katlı Ticaret + Konut Alanı |
Taşınmaz üzerinde tek katlı ev
bulunmaktadır. |
3.250.000,00 |
975.000,00 |
23.08.2017 |
10:00 |
2 |
Atakum/ Atakum (Mimarsinan) Mah. |
Ev ve arsa |
10961 |
7 |
881,99 |
481,42 |
Ayrık Nizam Üç
Katlı Ticaret + Konut Alanı |
Taşınmaz üzerinde giriş katı mobilya
mağazası, ikinci katı mesken, üçüncü katı çatı katı olarak kullanılan 3 katlı
bina bulunmakta olup, çatı katının 156,15 m² lik
kısmı Hazineye aittir. |
2.970.000,00 |
891.000,00 |
23.08.2017 |
11.00 |
Yukarıda nitelikleri belirtilen taşınmazların; 2886
sayılı Yasanın 45. maddesi uyarınca Açık Teklif Usulü ile karşısında yazılı
tarih ve saatte Kale Mahallesi Sahil Caddesi No:35 Kat: 6 adresinde bulunan
Samsun Defterdarlığı Kızılırmak Milli Emlak Müdürlüğü, Milli Emlak Müdürü Makam
odasında toplanacak komisyon huzurunda satış ihalesi yapılacaktır.
1 - İhaleye Katılacakların;
a) Tebligat için Türkiye’de adresi gösterir belgeyi,
(Adres Beyanı)
b) Gerçek kişilerin T.C kimlik numarasını, tüzel
kişilerin ise vergi kimlik numarasını bildirmeleri,
c) Geçici teminata ait belgeyi, (Mevduat veya katılım
bankalarından alınacak ilgili banka şubesince verilen teminat mektupları
toplamı ile aynı şubenin limitlerini de gösterir süresiz teminat mektupları,
Hazine Müsteşarlığınca ihraç edilen Devlet İç Borçlanma Senetleri veya bu
senetler yerine düzenlenen belgeleri, (Taşınmaz satış ihalelerinde, dışarıda
yerleşik kişiler ile geçimini yurt dışında temin eden Türk vatandaşlar, teminat
olarak Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankasınca belirlenen konvertibl
döviz yatırabilir.)
d) Özel hukuk tüzel kişilerinin yukarıda belirtilen
şartlardan ayrı olarak, idare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya
siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret veya Sanayi Odasından yahut benzeri mesleki
kuruluştan, ihalenin yapıldığı yıl (2017) içinde alınmış sicil kayıt belgesi
ile tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin
tüzel kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik
edilmiş imza sirkülerini veya vekaletnameyi vermeleri;
Kamu tüzel kişilerinin ise yukarıdaki (b) ve (c) bentlerinde belirtilen
şartlardan ayrı olarak tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte
bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile yetkili olduğunu belirtir belgeyi
ibraz etmeleri gerekmektedir.
2 - Taşınmaz satış bedeli, belediye
ve mücavir alan sınırları içerisinde 5.000,00.-TL'yi, bu sınırlar dışında ise
1.000,00.-TL’yi geçtiği takdirde, alıcının belirteceği tarihler de dikkate
alınarak, bedelin en az dörtte biri (1/4 ) peşin, kalanı en fazla iki yılda,
eşit taksitlerle ve üçer aylık dilimler halinde kanunî faizi ile taksitlendirme
yapılabilecektir.
3 - Hazineye ait taşınmazların satış ve devir işlemleri
ve bu işlemler sırasında düzenlenen belgeler vergi (KDV dahil),
resim ve harçtan müstesnadır. Satışı yapılan taşınmaz, satış tarihini takip
eden yıldan itibaren beş yıl süre ile emlak vergisine tâbi tutulmaz.
4 - İstekliler, ilanda belirtilen ihale saatine kadar
komisyon başkanlığına ulaşmış olmak şartıyla yukarıda belirtilen belgelerle
birlikte, imzalı, şartname ve eklerin tamamen okunup kabul edildiğini, teklif
edilen fiyatın rakam ve yazıyla birbirine uygun olarak teklif mektuplarını da
içerir tekliflerini iadeli taahhütlü olarak yukarıda belirtilen ihalenin
yapılacağı adrese gönderebilirler. Ancak, teklif sahibi komisyonda hazır
bulunmadığı takdirde posta ile gönderilen teklif son ve kesin teklif olarak
kabul edilecektir posta ile yapılan müracaatlarda ihale saatinden sonra gelen
teklifler ile usulüne uygun olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti veya
düzeltme bulunan teklifler kabul edilmez.
5 - Komisyon, gerekçesini kararda belirtmek suretiyle
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. Komisyonun ihaleyi yapmama kararı
kesindir.
6 - Satışı yapılacak taşınmazlara ait şartname mesai
saatleri içerisinde Samsun Defterdarlığı Kızılırmak Milli Emlak Müdürlüğünde
ücretsiz görülebilir ve alınabilir.
Ayrıca; "Bu ihaleye ilişkin bilgiler
www.samsundefterdarligi.gov.tr adresinden öğrenilebileceği gibi, Türkiye
genelindeki ihale bilgileri de www.milliemlak.gov.tr adresinden de
öğrenilebilir. İrtibat Tel: 0 (362) 435 82 63
İlan olunur.
6453/1-1
Şanlıurfa
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
1 - Aşağıda tapu
kaydı, mevcut durumu, muhammen bedeli, geçici teminatı belirtilen Şanlıurfa
Büyükşehir Belediyesine ait, taşınmazlar 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun
35/a maddesine göre Kapalı Teklif Usulü ile satılacaktır.
İli |
Mahallesi |
Ada |
Parsel |
Yüzölçümü (m²) |
Mevcut Durumu |
Muhammen Bedeli
(TL) |
Geçici Teminat Miktarı
(TL) |
İhale Saati |
Şanlıurfa |
Karaköprü |
5734 |
4 |
2200.00 |
Boş Arsa |
4.730.000,00 |
141.900,00 |
11:10 |
Şanlıurfa |
Karaköprü |
5734 |
5 |
2146.66 |
Boş Arsa |
4.722.652,00 |
141.679,56 |
11:15 |
Şanlıurfa |
Karaköprü |
5734 |
6 |
2146.66 |
Boş Arsa |
4.615.319,00 |
138.459,57 |
11:20 |
Şanlıurfa |
Karaköprü |
5734 |
7 |
2147.38 |
Boş Arsa |
4.616.867,00 |
138.506,01 |
11:25 |
Şanlıurfa |
Karaköprü |
5734 |
8 |
2199.89 |
Boş Arsa |
4.619.769,00 |
138.593,07 |
11:30 |
Şanlıurfa |
Karaköprü |
5734 |
9 |
2158.21 |
Boş Arsa |
4.532.241,00 |
135.967,23 |
11:35 |
Şanlıurfa |
Karaköprü |
5734 |
10 |
2171.90 |
Boş Arsa |
4.560.990,00 |
136.829,70 |
11:40 |
2 - İhale Atatürk Mahallesi Büyükşehir Belediye Binası
Encümen Toplantı Salonunda 24.08.2017 Perşembe günü Belediye Encümenince
yapılacaktır.
3 - Taşınmaz Mal Satış Şartnamesi Kanberiye
Mahallesi Büyükşehir Belediye Ek Hizmet Binası, Emlak İstimlâk Daire
Başkanlığında görülebilir ve 500,00 TL karşılığında aynı adresten temin
edilebilir. İhaleye teklifi olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
4 - İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI;
a) 2886 Sayılı D.İ.K.’nun 37.
maddesi gereğince hazırlanacak teklif mektubunu,
b) Yukarıda belirtilen Geçici Teminat Bedelini; 2886
sayılı D.İ.K.’nun 27. maddesinde belirtilen şartlara
haiz ve süresiz geçici banka teminat mektubu veya nakit olarak yatırıldığına
dair banka makbuzunu,
c) İhaleye iştirak eden tarafından her sayfası ayrı
ayrı imzalanmış şartnameyi,
d) T.C. Kimlik Numaralı Nüfus Cüzdanı sureti (Gerçek
kişiler için)
e) İhalenin yapılmış olduğu yıl içerisinde alınmış
kanuni ikametgâh belgesini (Gerçek kişiler için),
f) Noter tasdikli imza sirkülerini,
g) Türkiye’de tebligat için adres gösterilmesi,
h) Tüzel kişi olması halinde, yukarda istenen belge
dışında; mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret
ve/veya Sanayi veya Esnaf Odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapılmış
olduğu yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair
belge ve kayıtlı olduğu vergi dairesi ve numarası,
i) İsteklinin
ortak girişim olması halinde, yukarda istenen belgeler dışında; şekli ve
içeriği ilgili mevzuatlarca belirlenen noter tasdikli ortak girişim
beyannamesi,
j) Tüzel kişi olması halinde, yukarda istenen belgeler
dışında; teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren noter tasdikli imza
beyannamesi veya imza sirküleri,
k) Vekâleten ihaleye katılma halinde, yukarda istenen
belgeler dışında; istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter
tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
5 - Taşınmaz satış ihalesine teklif verecekler; ihale
zarflarını yukarıda ve şartnamede belirtilen belgeler ile birlikte satış
şartnamesinde belirtilen maddeler uygun olarak hazırlayarak 24.08.2017
tarihinde Perşembe günü saat 11:00’e kadar Şanlıurfa
Büyükşehir Belediyesi Emlak İstimlak Daire Başkanlığına teslim edeceklerdir.
6 - Posta ile yapılacak müracaatlarda teklifin 2886
sayılı Devlet İhale Kanununu 37.maddesine uygun hazırlanması ve teklifin ihale
saatinden önce komisyona ulaşması şarttır.
7 - Postada meydana gelebilecek gecikmelerden dolayı,
İdare ya da komisyon herhangi bir suretle sorumlu değildir.
8 - İhale Komisyonu
gerekçesini belirtmek suretiyle ihaleyi yapıp, yapmamakta serbesttir.
Bilgi İçin :
Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Emlak ve İstimlâk Daire
Başkanlığı
Atatürk Mahallesi Büyükşehir Belediye Binası- ŞANLIURFA
Telefon : 0 414 313 1607
Dahili 17 08 Faks : 0 414 313 0649
www.sanliurfa.bel.tr kalite@sanliurfa.bel.tr
e-posta: buyuksehiremlak63@hotmail.com
İlan olunur.
6922/1-1
100 SET AFET GÖREV ÇANTASI, 10 ADET SU FİLTRESİ VE 45 ADET
KİMYASAL KORUMA KİTİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı
Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılayı
ihtiyacını karşılamak üzere “100 SET AFET GÖREV ÇANTASI, 10 ADET SU FİLTRESİ VE
45 ADET KİMYASAL KORUMA KİTİ” idari ve teknik şartnameye göre ‘’ilanen kapalı
zarfla teklif toplama açık eksiltme/açık artırma pazarlık’’ yapılmak suretiyle
satın alınacaktır.
2 - Firmalar, toplam teklif
tutarlarının en az %3’ü oranında geçici teminatı teklifleri ile birlikte
vereceklerdir.
3 - Firmaların tekliflerini
en geç 11.09.2017 günü saat 12:00’a kadar Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü Ataç Sk.
No: 32 Yenişehir / Ankara adresindeki Türk Kızılayı
Genel Müdürlük Evrak Servisine vermiş / göndermiş olmaları gerekmektedir.
4 - İhale Zarfları 12.09.2017 saat 14:30’da
açılacaktır.
5 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
6 - Telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar dikkate
alınmayacaktır.
7 - Derneğimiz 4734 sayılı Kanuna tabi değildir.
7051/1-1