İçişleri Bakanlığı İdari ve Mali
İşler Dairesi Başkanlığından:
Orman ve Su İşleri
Bakanlığından:
İstanbul Üniversitesi Sosyal
Tesislerinden:
Çankaya Kaymakamlığı İlçe
Milli Eğitim Müdürlüğünden:
Yeditepe Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Bilecik Şeyh Edebali
Üniversitesi Rektörlüğünden:
İstanbul Kemerburgaz
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğünden:
Sinop Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Ankara Büyükşehir Belediye
Başkanlığı Özel Projeler ve Dönüşüm Dairesi Başkanlığından:
|
|
Çankaya
Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden:
Ankara İl Müdürlüğü Maarif Başkanlığı tarafından
yapılan inceleme ve soruşturma sonucunda düzenlenen 4/4/2017
tarihli ve 663.07/13 sayılı raporda.
Çankaya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün 11/4/2017 tarih ve 663.07/4982700 sayılı yazısı.
Fatma ÖZEK - Çankaya Aziz Altınpınar Mesleki ve Teknik
Anadolu Lisesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni.
MALİ YÖNDEN:
16/2/2017 tarihinden itibaren yapılan ödemelerin yasal faiziyle
tahsil edilmesi gerektiği teklifi getirilmiştir.
7201 sayılı Tebligat Kanunu Hükümlerine göre ilanen
tebliğ olunur.
5105/1-1
Yeditepe
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerinde açık
bulunan Profesör kadrosuna 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun 26. Maddesine ve
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri
hükümlerine göre Öğretim Üyeleri alınacaktır.
FAKÜLTE |
BÖLÜMÜ/ANABİLİM
DALI |
KADRO UNVANI |
ADET |
Tıp Fakültesi |
Çocuk Cerrahisi
Anabilim Dalı |
Profesör |
1 |
Tıp Fakültesi |
Kadın
Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı |
Profesör |
2 |
BAŞVURU İŞLEMLERİ:
Profesör kadrosu için, başvuracak adayların
2547 sayılı Kanunun 26. maddesinde belirtilen şartlar ile başvurduğu
bölüm/anabilim dalı ve başlıca araştırma eserini belirttikleri müracaat
dilekçelerine özgeçmişlerini, 1 adet fotoğrafını, nüfus cüzdanın noter onaylı
suretini, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora ve Doçentlik Belgelerinin noter onaylı
suretlerini, merkezi yabancı dil sınav sonuç belgelerini, bilimsel yayınlarını,
kongre-konferans tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları, yönettiği doktora
çalışmalarını ve eğitim-öğretim faaliyetlerini kapsayan ve belgeleyen 6 (Altı)
takım dosyayı da ekleyerek Rektörlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir.
Son başvuru tarihi ilanın yayınlanmasından itibaren 15
günlük sürenin bitimidir. Müracaatlar şahsen yapılacaktır. Süresi içinde
yapılmayan ve eksik evrakla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
(Yurtdışından alınan tüm diplomaların ilgili makamlarca denkliğinin alınmış
olması gerekmektedir.)
İlan olunur.
5134/1-1
Bilecik
Şeyh Edebali Üniversitesi Rektörlüğünden:
DÜZELTME İLANI
05.06.2017
tarihli ve 30087 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan
Öğretim Üyesi ilanımızda İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü
Yönetim ve Organizasyon Ana Bilim Dalı Profesör ilanımızın açıklaması ile
Üretim Yönetim ve Pazarlama Ana Bilim Dalı Profesör ilanımızın açıklaması
sehven hatalı yayımlanmıştır. Doğrusu aşağıdaki gibidir.
Duyurulur.
İLGİLİ BİRİM |
PROFESÖR |
ARANAN ÖZEL ŞARTLAR |
||
Derece |
Adet |
|||
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER
FAKÜLTESİ |
||||
İşletme Bölümü |
İşletmelerde kriz
yönetimi ve kurumsal yönetim konularında çalışmaları olmak. |
|||
Yönetim ve Organizasyon Ana Bilim Dalı |
1 |
1 |
||
Üretim Yönetim ve Pazarlama Ana Bilim Dalı |
1 |
1 |
Teknoloji kabul
modelleri, tüketici davranışları ve hizmet pazarlaması konularında
çalışmaları olmak. |
|
5167/1-1
İstanbul
Kemerburgaz Üniversitesi Rektörlüğünden:
2547 sayılı Kanun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltme ve
Atanma Yönetmeliği’nin ilgili maddelerine göre üniversitemizin akademik
birimlerine öğretim üyeleri alınacaktır.
Başvuru Koşulları:
• Adayların, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunundaki
genel koşulları, 5772 sayılı Kanun uyarınca İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi
tarafından belirlenen “Atama-Terfi Kriterleri’ni ve kadrolarının karşısında
belirtilen özel koşulları karşılıyor olmaları gerekir.
Bütün Kadrolar için Gerekli Başvuru Belgeleri:
• Başvuru dilekçesi;
• YÖK formatında detaylı özgeçmiş ve yayın listesi;
(Üniversitemiz web sayfası İnsan Kaynakları bölümündeki YÖK Formatındaki
özgeçmişin doldurulması gerekmektedir.)
• Lisans / Yüksek Lisans / Doktora diplomalarının noter
tasdikli örneği;
• Yurt dışından doktora alan adaylar için, YÖK denklik
belgesinin aslı ya da noter tasdikli örneği;
• YÖK tarafından kabul edilen yabancı dil sınavlarına
ilişkin sonuç belgesi aslı veya noter tasdikli örneği;
• Nüfus cüzdanı fotokopisi;
• 2 adet vesikalık fotoğraf;
• Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanların (daha önce
çalışıp ayrılsalar dahi) çalıştıkları kurumdan alacakları ayrıntılı hizmet
belgelerini dosyalarında sunmaları zorunludur.
Profesör kadrolarına başvuracak adayların başvuru
belgelerine bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 6 adet dosyayı, Doçent ve
Yardımcı Doçent kadrolarına başvuracak adayların başvuru belgelerine bilimsel
çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 adet dosyayı ekleyerek, aşağıdaki adrese
şahsen veya posta yoluyla başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Profesör
kadrolarına başvuranların yayın dosyalarındaki eserlerden biri “başlıca
araştırma eseri” olarak belirtilmelidir.
Son başvuru tarihi ilanın Resmi Gazete’de
yayımlanma tarihinden itibaren 15 gündür. Süresi içinde yapılmayan veya eksik
evrakla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
Başvuru Adresi:
• Başvurular, İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi İnsan
Kaynakları Daire Başkanlığı’na (Mahmutbey Mah.,
Dilmenler Cad., Bağcılar, İstanbul) şahsen veya posta yoluyla yapılacaktır.
Fakülte |
Bölüm |
Unvan |
Kadro Sayısı |
Özel Şart |
İktisadi,
İdari ve Sosyal Bilimler |
Ekonomi |
Profesör |
1 |
Adayların,
İstatistik ve/veya Ekonometri alanında doktora sahibi, tercihen R ve/veya Matlab konusunda deneyimli olmaları gerekmektedir. |
İşletme |
Profesör |
1 |
Adayların Doçentliğini finans alanında
almış olmaları, Sermaye Piyasaları alanında uzmanlaşmış olmaları ve bu alanda
İngilizce ders verebiliyor olmaları gerekmektedir. Ayrıca adayların Üniversitemizce
belirlenerek web sitesinde ilan edilmiş olan Profesörlüğe atanmak için
gerekli asgari koşulları sağlıyor olmaları gerekmektedir. |
|
Güzel
Sanatlar ve Tasarım |
Sinema
ve Televizyon |
Yardımcı
Doçent |
1 |
Radyo Televizyon
ve Sinema bölümünden lisans mezunu olup Film Tasarımı Anabilim Dalında
doktora yapmış olmak. Sinema Tekniği alanında yetkin olmak. |
Uygulamalı
Bilimler |
Yönetim
Bilişim Sistemleri |
Profesör |
1 |
Adayların Kamu
Finansmanı, Finansal İktisat, Uluslararası İktisat alanlarının en az birinde
uzman, tercihen mikrosimülasyon konusunda deneyimli
olmaları gerekmektedir. |
5169/1-1
Akdeniz
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Aşağıda Bölüm ve
Anabilim Dallarına adet ve koşulları belirtilen Üniversitemiz Birimlerinde açık
bulunan kadrolara 2547 Sayılı Yasanın ilgili maddelerine göre Öğretim Üyesi
alınacaktır.
Profesör ve Doçent kadrolarına devamlı statüye göre
atama yapılacaktır. Adayların istenilen belgelerle birlikte ilanın yayımı
tarihinden itibaren 15 gün içerisinde Rektörlüğümüze, şahsen müracaat etmeleri
gerekmektedir.
Kadrolara müracaat eden adayların Akdeniz Üniversitesi
Senatosu tarafından kararlaştırılan ve Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca kabul
edilen “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Kriterlerine” uymaları
gerekmektedir. Bu Kriterlere uymayan adayların başvuruları kabul
edilmeyecektir. Konu hakkında gerekli bilgiler Rektörlük Personel Daire
Başkanlığından ya da http://personel.akdeniz.edu.tr/duyurular adresinden
öğrenilebilir. Bu adresteki değerlendirme tablosunun doldurularak başvuru
dilekçesine eklenmesi.
Üniversitemizde görev yapan akademik personelin atama
işlemlerinde güncellenmiş AVES bilgilerinin bir çıktısının başvuru belgelerine
eklenmesi gerekmektedir.
Doktora ve Doçent unvanı Yurtdışından alınmış ise
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca denkliğinin onaylandığını gösterir belgenin
eklenmesi gerekmektedir.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
PROFESÖRLER İÇİN
2547 Sayılı Yasanın 26. maddesi ile Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma
Yönetmeliğinin 17. maddesinde belirtilen şartları
taşımak,
Dilekçe (Adayların dilekçelerinde Başlıca Araştırma
Eserini belirtmesi)
Özgeçmiş
Bilimsel çalışma ve yayınlarından 6’şar takım,
Lisans, Yüksek Lisans belgesi,
Doktora belgesi, Doçentlik belgesi,
1 adet fotoğraf,
Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
DOÇENTLER İÇİN
2547 Sayılı Yasanın 25.maddesinde belirtilen şartları
taşımak,
Dilekçe
Özgeçmiş
Bilimsel çalışma ve yayınlarından 4’er takım
Lisans, Yüksek Lisans belgesi,
Doktora belgesi, Doçentlik belgesi,
1 adet fotoğraf
Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
BİRİMİ |
BÖLÜM |
A.B.D. |
UNVANI |
DERECE |
ADET |
AÇIKLAMA |
Edebiyat Fakültesi |
Gerontoloji |
Gerontoloji |
Profesör |
1 |
1 |
Biyoloji
temel alanında doktora ve doçentlik unvanına sahip olmak. Yaşlılık,
insan sağlığı ve genom alanlarında çalışmaları bulunmak, Yurtdışı çalışma deneyimine sahip olmak. |
Edebiyat Fakültesi |
Gerontoloji |
Gerontoloji |
Doçent |
1 |
1 |
Fiziki Antropoloji
alanında doktora ve doçentlik unvanına sahip olmak. Yaşlılık beslenmesi, antropometrisi ve ergonomisi konularında çalışmış olmak. |
Eğitim Fakültesi |
Eğitim Bilimleri |
Eğitim Programları ve
Öğretim |
Profesör |
1 |
1 |
Öğretmen eğitimi
konularında çalışmaları olmak. Doçentliğini Eğitim Sosyolojisi alanından
almış olmak. |
Eğitim Fakültesi |
Sosyal Bilimler ve Türkçe
Eğitimi |
Türkçe Eğitimi |
Profesör |
1 |
1 |
Toplum Dilbilimi ve Dil
Öğretimi alanlarında çalışmaları olmak. |
Diş Hekimliği Fakültesi |
Klinik Bilimler |
Ortodonti |
Doçent |
1 |
1 |
Prenatal dönem Kraniyofasiyal büyüme ve gelişim üzerine çalışmış olmak, Kraniyofasiyal Ortodonti konusunda en az 1 yıl süreli
yurtdışı deneyimine sahip olmak. |
Spor Bilimleri Fakültesi |
Beden Eğitimi ve Spor
Eğitimi |
Beden Eğitimi ve Spor
Eğitimi |
Doçent |
1 |
1 |
Doktorasını Tutum ve
Çoklu Zeka konusunda yapmış olmak |
5027/1-1
Sinop
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz birimlerine, 2547 sayılı Kanun ve bu
Kanuna dayanılarak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca yayınlanan Öğretim
Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ile Sinop Üniversitesi Öğretim
Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Ölçütleri Yönergesi uyarınca Öğretim Elemanları
alınacaktır. Adayların, 657 sayılı Kanunun 48 inci maddesindeki ve diğer ilgili
mevzuatlardaki şartları taşımaları gerekmektedir.
1 - Profesör kadrosuna başvuracak
adayların; Dilekçeleri ile birlikte özgeçmiş, noterden veya resmi kurumlarca
onaylanmış Doçentlik Belgesi, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora belgesi, iki adet
fotoğraf ve Sinop Üniversitesi Akademik Değerlendirme Formunu doldurarak, yayın
listesi ve tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları, yönettiği doktora
çalışmalarını, üniversiteye katkılarını kapsayan 6 takım dosya ile özgeçmiş,
eserleri ve diğer belgeleri içeren 6 adet CD’yi ekleyerek Personel Daire
Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. (Adaylar, başvurularında yayınlarından birini başlıca
araştırma eseri olarak göstereceklerdir.)
- Adayın Doçentlik unvanı aldıktan sonra yaptığı
çalışma ve yayınlarda bu unvanı almış olduğu temel alan için Üniversitelerarası
Kurul tarafından değişik bilim dalları için ayrı ayrı belirlenen ve adayın
doçentliğe yükseltilmesi sırasında yürürlükte olan ölçütlerin öngördüğü yayın
koşullarını tekrar sağlamış olmak.
- Başvuru dosyasına Doçentliğe yükseltilmesi sırasında
yürürlükte olan ölçütleri gösteren yazılı beyanı eklemesi gerekmektedir
2 - Yardımcı Doçent Kadrosuna
başvuracak adayların; Başvurdukları anabilim dalı ve yabancı dilini belirten
dilekçelerine, özgeçmiş, 2 adet fotoğraf, Lisans, Yüksek Lisans ve Doktora
belgesi ve Sinop Üniversitesi Personel Daire Başkanlığının internet adresinden
temin edilen Akademik Değerlendirme Formunu doldurarak, varsa yabancı dil
başarı belgesi, yayın listesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 takım
dosya ile özgeçmiş, eserleri ve diğer belgeleri içeren 4 adet CD'yi ekleyerek
ilgili birimlere şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.
BAŞVURU SÜRESİ: Başvurular; İlanın Resmi Gazete ve
Gazetede yayınlandığı tarihten itibaren (en son yayınlanan ilan dikkate alınacaktır.)
15 gün içerisinde yapılacaktır. Yardımcı Doçent adayları yabancı dil sınav günü
ve saati ile yerini ilgili birimden öğrenebileceklerdir.
NOT: -(Yardımcı
Doçent kadrosuna; Profesör ve Doçentler müracaat edemezler.)
- (Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar (daha önce
çalışıp ayrılsalar dahi) çalıştığı kurumdan alacakları onaylı, ayrıntılı hizmet
belgesini başvuru belgesine ekleyerek ibraz edeceklerdir.)
- (Yurtdışından alınan diplomaların Üniversitelerarası
Kuruldan denkliğinin onaylanması gerekmektedir.)
- (Onaylı istenen evrakın teslimi sırasında aslını
ibraz etmek şartıyla fotokopileri kabul edilir.)
- (Erkek adayların askerlik durum belgesini başvuru
evraklarına eklemeleri gerekmektedir.)
- Sinop Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve
Atanma Ölçütleri Yönergesine Personel Daire Başkanlığının
http://www.sinop.edu.tr/Personel_Daire_Baskanligi-10 web adresinden,
- Akademik Değerlendirme Formlarına
http://www.sinop.edu.tr/Personel_Daire_Baskanligi-8 web adresinden
ulaşılabilir.
(Öğrenci alımı için Yükseköğretim Kurulunun öngördüğü
“öğretim üyesi sayısına” ulaşılıncaya kadar belirtilen atanma ölçütleri
aranmayabilir.)
UNVANI |
ADEDİ |
DERECE |
BİRİMİ: |
BÖLÜM/ANABİLİM
DALI-PROGRAM |
ALANI: |
Profesör |
1 |
1 |
Fen Edebiyat Fakültesi |
Fizik |
Zeolit ve nitroksi radikaliyle
EPR ve deneysel-teorik kristalografi alanında
çalışma yapmış olmak. |
Profesör |
1 |
1 |
Eğitim Fakültesi |
Matematik ve Fen
Bilimleri Eğitimi/Matematik Eğitimi |
Matematikte
başarı ve başarısızlığa atfedilen nedenler, kesirlerin öğretimi ve matematik
eğitiminde mikro-öğretim uygulamaları konularında çalışmış olmak. |
Yardımcı Doçent |
1 |
3 |
İlahiyat
Fakültesi |
Felsefe ve Din
Bilimleri/Din Bilimleri |
Dini tecrübe ve evrensel öz ilişkisi
alanında çalışma yapmış olmak. |
Yardımcı Doçent |
1 |
4 |
Eğitim Fakültesi |
Eğitim
Bilimleri/Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
Pozitif psikoloji ile ilgili çalışma
yapmış olmak. |
Yardımcı Doçent |
1 |
5 |
Eğitim Fakültesi |
Eğitim Bilimleri/Eğitim Yönetimi |
Üniversitelerde bütçe yönetimi
konusunda çalışma yapmış olmak. |
Yardımcı Doçent |
1 |
5 |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Kimya |
Polisiklik aromatik hidrokarbonlar,
moleküler baskılama teknikleri ve optik sensörler
konusunda çalışma yapmış olmak. |
Yardımcı Doçent |
1 |
5 |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Matematik |
Modüler uzayda A-toplam süreci ve korovkin teoremi konusunda çalışma yapmış olmak. |
Yardımcı Doçent |
1 |
3 |
Sağlık
Yüksekokulu |
İş Sağlığı ve
Güvenliği |
Hukuk Fakültesi, Makine Mühendisliği
veya Maden Mühendisliği lisans mezunu olmak ve alanında doktora yapmış olmak. |
5100/1-1
Ankara
Büyükşehir Belediye Başkanlığı Özel Projeler ve Dönüşüm Dairesi Başkanlığından:
Hıdırlıktepe, Atıfbey, İsmetpaşa Kentsel Dönüşüm ve Gelişim Projesi; Ankara
Büyükşehir Belediye Meclisinin 11.09.2012 tarih ve 1400 sayılı kararı ile 6306
sayılı yasa kapsamında riskli alan olarak belirlendiği, 6306 sayılı “Afet Riski
Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkındaki Kanun” kapsamında Bakanlar
Kurulu’nun 17.12.2012 tarih ve 4088 sayılı kararı ile Riskli Alan ilan edilen
bölge içerisinde kalmakta olan metruk yapıların 3194 sayılı kanunun 39. Maddesi
ile 5216 sayılı kanunun 7. Maddesinin (z) bendine istinaden alandan
kaldırılması Ankara Büyükşehir Belediye Encümenince onaylanmıştır.
İlgililere ilanen duyurulur.
Metruk Yapılar:
SIRA NO |
ANALİZ NO |
BİNA SAHİBİ |
ADRES |
ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ ENCÜMEN KARAR TARİH
VE SAYI |
1 |
669 |
SİBEL
SARP VE İŞT. |
YILDIRIM
BEYAZIT MAHALLESİ 781 (12) SOKAK NO: 16 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1015/2414 |
2 |
883 |
ALİ
SERTEL VE İBRAHİM YAMAN |
YILDIRIM
BEYAZIT MAHALLESİ 711 (1) SOKAK NO: 61 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1016/2412 |
3 |
1101 |
ELVAN
EMEK ve GÜLLÜ ERDİN |
ATIFBEY
(FERMANLILAR) MAHALLESİ SERPMELER NO: 90 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1026/2402 |
4 |
1590 |
GÜLHAN
BABAT |
ATIFBEY
(ÇANDARLI) MAHALLESİ H.AHMET YESEVİ CAD. NO: 175 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1024/2404 |
5 |
1590/2 |
MALİK TESPİTİ
YAPILAMADI |
ATIFBEY
(ÇANDARLI) MAHALLESİ H.AHMET YESEVİ CAD. NO: 174 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1023/2405 |
6 |
1609 |
ERSUT
ÇİĞDEM |
ATIFBEY
(KARTALLAR) MAHALLESİ SERPMELER NO:175/D-E-F ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1025/2403 |
7 |
1697 |
CEVDET
DÖNMEZ-YÜCEL DÖNMEZ |
ATIFBEY
(YİĞİTLER) MAHALLESİ SERPMELER NO: 113-113A ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1017/2411 |
8 |
2880 |
HASAN
YÜCEK |
ATIFBEY
(FATİH) MAHALLESİ SERPMELER NO: 34 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1019/2409 |
9 |
3387 |
MEVLÜT
SEVER VE İŞT. |
ATIFBEY
(ORHANGAZİ) MAHALLESİ SERPMELER NO: 260 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1020/2408 |
10 |
3567 |
KEMAL
TORAMAN VE İŞT. |
ATIFBEY
(YİĞİTLER) MAHALLESİ SERPMELER NO: 186 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1018/2410 |
11 |
5276 |
HABİBE
UYAR |
ATIFBEY
(HAYRİ AKMANLAR) MAHALLESİ SERPMELER NO: 249 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1022/2406 |
12 |
5580 |
SEDAT
ÖÇMEN VE İŞT. |
ATIFBEY
(HAYRİ AKMANLAR) MAHALLESİ SERPMELER NO: 188 - 188/A-B ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1021/2407 |
13 |
7000 |
ÖMER
CEBECİ |
ATIFBEY
(ENGÜRÜ) MAHALLESİ SERPMELER NO: 179 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1027/2401 |
14 |
İ16 |
MALİK TESPİTİ
YAPILAMADI |
HACIBAYRAM
(İSMETPAŞA) MAHALLESİ İNCEYOL SOKAK NO: 3 ALTINDAĞ / ANKARA |
18.05.2017
1028/2413 |
15 |
İ62 |
MUZAFFER DİKMEN |
HACIBAYRAM
(İSMETPAŞA) MAHALLESİ KARAYEL SOKAK NO:4 ALTINDAĞ / ANKARA |
25.05.2017
1125/2499 |
16 |
İ63 |
EYÜP
DEĞİRMENCİOĞLU VE İŞT. |
HACIBAYRAM
(İSMETPAŞA) MAHALLESİ KARAYEL SOKAK NO: 2 ALTINDAĞ / ANKARA |
25.05.2017
1124/2501 |
17 |
İ236 |
DURKIZ KARAKAYA |
HACIBAYRAM
(İSMETPAŞA) MAHALLESİ AYKUT SOKAK NO: 5 ALTINDAĞ / ANKARA |
25.05.2017
1123/2503 |
18 |
İ279 - İ280 |
İLHAN ERTAN VE
ORT. |
HACIBAYRAM
(İSMETPAŞA) MAHALLESİ YENİ SOKAK NO:3-3/A ALTINDAĞ / ANKARA |
25.05.2017
1127/2500 |
19 |
İ361 |
MALİK TESPİTİ
YAPILAMADI |
HACIBAYRAM
(İSMETPAŞA) MAHALLESİ TEPE SOKAK NO:18 ALTINDAĞ / ANKARA |
25.05.2017
1126/2502 |
5140/1-1