26 Mayıs 2017 CUMA

Resmî Gazete

Sayı : 30077

ARTIRMA, EKSİLTME VE İHALE İLÂNLARI

 


AVRUPA (İSTANBUL) BÖLGE KAN MERKEZİ DEPO RAF SİSTEMİ ALIM İHALESİ YAPILACAKTIR

Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü Kan Hizmetleri Genel Müdürlüğünden:


MUHTELİF HURDA MALZEME SATILACAKTIR

Makina ve Kimya Endüstrisi Kurumu Hurda İşletmesi Müdürlüğünden:


200 ADET BİLGİSAYAR VE 200 ADET MÖNİTÖR SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


1 ADET GÜVENLİK DUVARI SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:


HİZMET ALIMI İHALE EDİLECEKTİR

Gökçekaya HES İşletme Müdürlüğünden:


FABRİKAMIZ İHTİYACI “ 60 TONLUK SEYYAR PANCAR BOŞALTMA MAKİNASI (PROFİL VE SAÇ AĞIRLIKLI) ÇELİK KONSTRÜKSİYON (PBM / 011 - A NOLU TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE) İMALİ İŞÇİLİĞİ ”AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR

T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:


ATIL DURUMDA BULUNAN BOŞ ALANIN, ARAÇ PARK ALANI, AÇIK OTO PAZARI VEYA OTOPARK OLARAK KİRALANMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

Atatürk Orman Çiftliği Müdürlüğünden:


KALİTE VE İŞLETME KONTROL LABORATUVARI İLE PANCAR ANALİZ LABORATUVARI HİZMETLERİ İÇİN İŞGÜCÜ ÇALIŞTIRILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR

T.Ş.F.A.Ş. Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:


TAŞINMAZLAR SATILACAKTIR

Çerkezköy Malmüdürlüğünden:


TAŞINMAZLAR SATILACAKTIR

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanlığından:


TAŞINMAZ SATILACAKTIR

Eskişehir Odunpazarı Belediyesinden:


TAŞINMAZ SATILACAKTIR

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlığından:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


AVRUPA (İSTANBUL) BÖLGE KAN MERKEZİ DEPO RAF SİSTEMİ ALIM İHALESİ YAPILACAKTIR

Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü Kan Hizmetleri Genel Müdürlüğünden:

1 - Türk Kızılayı Kan Hizmetleri Genel Müdürlüğüne bağlı Avrupa (İstanbul) Bölge Kan Merkezi binasında kullanılmak üzere Depo Raf Sistemi, İdari, Teknik Şartname ve ekleri hükümlerine göre ilanen kapalı zarfla teklif toplama açık eksiltme / açık artırma pazarlık yöntemi sureti ile satın alınacaktır.

2 - Firmalar, teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile birlikte vereceklerdir.

3 - İhaleye ait şartnameler “Türk Kızılayı Cd. No: 1   06790 Etimesgut/ANKARA” adresindeki Kan Hizmetleri Genel Müdürlüğünden ve “Göztepe Mah. İnönü Cad. No: 86 Mekân Plaza Bağcılar / İSTANBUL” adresindeki Avrupa (İstanbul) Bölge Kan Merkezinden 200,00 TL karşılığında temin edilebilecektir.

4 - İdari ve teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr adresinden ulaşılabilecektir. 0 (312) 293 62 00 nolu telefon numarasından bilgi alınabilecektir.

5 - Firmaların tekliflerini en geç 19.06.2017 günü saat 10:00’ a kadar Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü Ataç 1 Sokak No: 32 YENİŞEHİR/ANKARA adresindeki Türk Kızılayı Genel Müdürlüğü Yönetim Destek Hizmetleri/Evrak Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir.

6 - İhale zarfları 19.06.2017 günü saat 14:30’da Kan Hizmetleri Genel Müdürlüğü Toplantı Salonunda açılacaktır. (Türk Kızılayı Cad. No: 1 Etimesgut/ANKARA)

7 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.

8 - Telgraf ve faksla yapılacak müracaatlar dikkate alınmayacaktır.

9 - Türk Kızılay Derneği 6639 sayılı kanun ve 11 Şubat 2016/29621 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan tebliğ kapsamında KDV’den müstesnadır.

10 -  Kurumumuz 4734 sayılı Kanuna tabi değildir.

4784/1-1


MUHTELİF HURDA MALZEME SATILACAKTIR

Makina ve Kimya Endüstrisi Kurumu Hurda İşletmesi Müdürlüğünden:

TEKNİK ÖZELLİKLERİ VE DURUMU İTİBARIYLA İHTİYAÇ FAZLASI OLAN AŞAĞIDA MÜFREDATI KAYITLI MUHTELİF HURDA MALZEMELER KAPALI ZARFLA TEKLİF ALINARAK İHALE SURETİYLE AŞAĞIDA BELİRTİLEN TARİHLERDE SATIŞA ARZ EDİLMİŞTİR.

MUHTELİF İŞ MAKİNESİ, ARAÇ PARÇALARI, MUHTELİF ALÜMİNYUM, KOMPRESÖR, JENERATÖR, MUHTELİF YÜZER VASITA, GALVANİZLİ ÇELİK HALAT, SONDAJ MATKAP UÇLARI VE PARÇALARI, ELEKTRİK MOTORLARI, ELEKTRİK ELEKTRONİK, MUHTELİF PASLANMAZ, JANTLI VE JANTSIZ KARKAS VASFINDA DIŞ LASTİK, PALET VE PALET ZİNCİRİ, PİK, MOTORBİSİKLET, TIR YER DORSESİ, SONDAJ BORUSU, AYIKLAMASI EKONOMİK OLMAYAN MALZEME, HALAT SARMA MAKARASI, KARAVAN, TEZGAH-ALET-MAKİNE, GÜNEŞ PANELLERİ, İNŞAAT DEMİRİ VE ÇELİK TEL, TARIM ALETLERİ, KONTEYNER VİNCİ(MOBİL), RAY, KONVEYÖR VE RULO BANT LASTİĞİ, LANDROVER MOTORU VE AKSAMLARI, TERESSUBAT NİTELİKLİ MALZEME, KİMYASAL ATIK, DEMİR ÇELİK TALAŞI, SÖKÜMÜ EKONOMİK OLMAYAN DEMİR ÇELİK MALZEME, SOĞUTMA SİSTEMİ, PLASTİK, SAC VARİL, ALÜMİNYUM ASİT TANKI, KROM-NİKEL KİMYASAL MADDE DEPOLAMA TANKI VB. MALZ. HURDALARI.

 

İHALE TARİHİ

İHALE SAATİ

İHALE YERİ

06 HAZİRAN 2017

14.00

MERKEZ/ANKARA

13 HAZİRAN 2017

14.00

MERKEZ/ANKARA

20 HAZİRAN 2017

14.00

MERKEZ/ANKARA

27 HAZİRAN 2017

14.00

MERKEZ/ANKARA

 

Şartnameler, Ankara MKE Hurda İşletmesi Pazarlama ve Satış Müdürlüğü, KIRIKKALE, Aliağa/İZMİR ve Seymen/İZMİT MKE Hurda Müdürlüklerinden temin edilebilir.

TEKLİFLER EN GEÇ YUKARIDA BELİRTİLEN TARİHLERDE SAAT 14:00'E KADAR ANKARA MKE HURDA İŞLETMESİ PAZARLAMA ve SATIŞ MÜDÜRLÜĞÜNE VERİLMİŞ OLACAKTIR.

Geçici ve kesin teminatlar 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununda belirtilen kapsam ve şekle uygun olacaktır.

İşletmemiz 2886 sayılı Kanuna tabi olmayıp, ihaleyi yapıp yapmamakta veya dilediğine yapmakta veya ihale mevzuunu parçalayıp ayrı ayrı yapmakta serbesttir.

Daha geniş bilgi için aşağıdaki telefonlarımıza müracaat edilebilir.

PAZARLAMA MÜDÜRLÜĞÜ    : 03123841065 - 0312 384 03 07/175-174

ALİAĞA HUR. MD.                      : 02326251120/128-129-130

KIRIKKALE HUR. MD.                : 03182242898

SEYMEN HUR. MD.                     : 02623413797/124-126

4785/1-1


200 ADET BİLGİSAYAR VE 200 ADET MONİTÖR SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Ofisimizce, Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü ihtiyacı 200 adet Bilgisayar ve 200 adet Monitörden; 200 adet Bilgisayarın Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve HP ELİTEDESK 800 SFF G3, LENOVO M910s SFF ve DELL OPTİPLEX 7050 SSF marka/modellerinden birine, 200 adet Monitörün Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve HP ELİTEDİSPLAY E240, LENOVO T2424P ve DELL P2417H marka/modellerinden birine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte kuruluşça hazırlanan teknik şartname, marka/model ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, 06.06.2017 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.30’da evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgelerin kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen marka/modellerinden birine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarflar aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.

8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

4782/1-1


1 ADET GÜVENLİK DUVARI SATIN ALINACAKTIR

Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:

Ofisimizce, Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı ihtiyacı 1 adet güvenlik duvarının kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen Fortigate 3000D markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, marka/model ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

3 - Teklifler, 02.06.2017 günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’te evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgelerin teknik şartnamesine ve Fortigate 3000D markasına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarflar aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.

7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.

8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

4783/1-1


HİZMET ALIMI İHALE EDİLECEKTİR

Gökçekaya HES İşletme Müdürlüğünden:

EÜAŞ Gökçekaya HES. İşletme Müdürlüğümüz Santralında bulunan türbinin kavitasyon tamiratı işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası              :  2017/246240

1 - İdarenin

a) Adresi                                 :  EÜAS GÖKÇEKAYA HES. İŞLETME MÜDÜRLÜGÜ SAKARI KARACAÖREN KÖYÜ 56 26851 ALPU - ALPU / ESKİŞEHİR

b) Telefon ve faks numarası   :  0 222 522 81 84   Faks: 0 222 522 81 86

c) Elektronik posta adresi       :  gokcekayahes@euas.gov.tr

2 - İhale konusu hizmetin:

a) Niteliği, türü ve miktarı       :  Gökçekaya HES Ünite 2 ve 3 Türbin Çarklarının Kavitasyon işi ve Salyangoz Bölgelerinin Ayar Kanatları Bağlantı Çeneleri Muylu Bölgelerinde, Ayar Kanatlarında, Bottom Ringlerde, Stay Ringlerde meydana gelen aşınmaların (Erezyon ve Kavitasyon) Flap taşlama ve Elektromanyetik Frezeyle oyularak Rijit boşluklar haline getirilerek, ölçülendirilmiş parça bloklar ile boşlukların formuna uygun olarak doldurulması işi

b) İşin yapılacağı yer              :  EÜAS GÖKÇEKAYA HES. İŞLETME MÜDÜRLÜGÜ SAKARI KARACAÖREN KÖYÜ 56 26851 ALPU - ALPU / ESKİŞEHİR

3 - İhalenin:

a) Yapılacağı yer                     :  EÜAS GÖKÇEKAYA HES. İŞLETME MÜDÜRLÜGÜ SAKARI KARACAÖREN KÖYÜ 56 26851 ALPU - ALPU / ESKİŞEHİR

b) Tarihi ve saati                     :  15/06/2017 tarih, Saat 14:00

4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:

4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası yada ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2.Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu,

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat,

5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.

6 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

6.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100,00.- (yüzTürklirası) Türk Lirası karşılığı EÜAŞ Gökçekaya HES İşletme Müdürlüğü Alpu/ESKİŞEHİR adresinden satın alınabilir.

7 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar EÜAŞ Gökçekaya HES İşletme Müdürlüğü Muhaberat Servisine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postadaki gecikmeden idaremiz hiçbir şekilde sorumlu olmayacaktır.

8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

9 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

10 - Bu ihale, 4734 sayılı kanunun 3/g bendi gereğince 4734 sayılı Kanundan istisna olup, Şirketimiz Satın alma ve İhale Yönetmeliği usul ve esasları doğrultusunda yapılacaktır.

4768/1-1


FABRİKAMIZ İHTİYACI “ 60 TONLUK SEYYAR PANCAR BOŞALTMA MAKİNASI (PROFİL VE SAÇ AĞIRLIKLI) ÇELİK KONSTRÜKSİYON (PBM / 011 - A NOLU TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE) İMALİ İŞÇİLİĞİ ”AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR

T.Ş.F.A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:

İHALE KAYIT NUMARASI           :  2017 / 256914

1 - İdarenin

a) Adresi                                             :  Sivrihisar 2. Caddesi No: 1/29 Tepebaşı/ ESKİŞEHİR

b) Telefon ve faks numarası                :  0 222 230 27 39 (10 Hat) Dahili 1487

                                                               0 222 230 59 15

c) Elektronik posta adresi(varsa)         :  eskisehirmakina@turkseker.gov.tr

ç) İhale dokümanının görülebileceği

    internet adresi (varsa)                      : 

2 - İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı                   :  133.000 KG. SEYYAR PANCAR BŞLT. MAK. ÇELİK KONST. PARÇALARININ PBM/011 - A NO’LU TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE (PROFİL VE SAÇ AĞIRLIKLI) İMALİ İŞÇİLİĞİ

b) Yapılacağı yer                                 :  ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI-MONTAJ ATELYESİ

c) İşin süresi                                       :  Firmayla Sözleşme imzalandıktan sonra, tamamı. 45 (kırk beş) takvim gününde teslim edilecektir

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                                 :  ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI TOPLANTI SALONU

b) Tarihi ve saati                                 :  09.06.2017 - Cuma günü - Saat: 10:00

4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirilmesinde uygulanacak kriterler: İdari şartnamemizin 7. ve 8. maddelerinde belirtilmiştir.

5 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

6 - İhale dokümanı Eskişehir Makine Fabrikası-Sivrihisar 2. Caddesi No: 1 / 29-Tepebaşı/ Eskişehir adresinde görülebilir ve 75,00 TL. (Yetmiş beş Türk Lirası) karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 75.- Türk Lirası doküman bedelini T.C. ZİRAAT BANK. - Y.EMRE ŞB. Kurumsal - TR67 0001 0008 8737 7119 5864 51 - HALKBANK - ESKİŞEHİR ŞB. - TR89 0001 2009 3480 0013 0000 03 - VAKIFBANK - YUNUSEMRE ŞB. - TR47 0001 5001 5800 7295 8693 25 - T.İŞ BANKASI - ESKİŞEHİR ŞB. - TR62 0006 4000 0014 4000 0163 61 - AKBANK - ESKİŞEHİR ŞB. - TR75 0004 6000 2688 8000 2810 21 - ŞEKERBANK - TAŞBAŞI ŞB. - TR 42 0005 9019 1013 0191 0058 73 - nolu hesaplarından birine yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7 - Teklifler, 09.06.2017 Cuma günü saat 10:00’a kadar T.Ş.F.A.Ş. ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, PTT, Kargo vb. vasıtasıyla da gönderilebilir. Tekliflerin posta veya kargo ile gönderilmesi halinde vuku bulacak gecikmelerden İdaremiz sorumlu değildir.

8 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyatlı sözleşme düzenlenecektir. Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 (otuz) takvim günü olmalıdır.

11 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak; ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi olmayıp, İhale T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakla veya kısmen yapmakta serbesttir.

12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.

4776/1-1


ATIL DURUMDA BULUNAN BOŞ ALANIN, ARAÇ PARK ALANI, AÇIK OTO PAZARI VEYA OTOPARK OLARAK KİRALANMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR

Atatürk Orman Çiftliği Müdürlüğünden:

Mülkiyeti Müdürlüğümüze ait Ankara İli, Yenimahalle İlçesi Ergazi Mahallesi 42129 Ada 4 Parselde atıl durumda bulunan 25.303 m2 boş alanın araç park alanı, açık oto pazarı veya otopark olarak kiralanması işi, Atatürk Orman Çiftliği Müdürlüğünün Satım ve Kiraya Verme İşlerine Dair Yönetmeliğin 42’nci maddesine göre açık artırma usulü ile yapılacaktır.

İhalede zarflar açıldıktan sonra evrakları tamam olan istekliler arasında açık artırmaya gidilecektir.

1 - İdarenin

a) Adres                                              : Yeni Çiftlik Cad. No: 6/3    06560 Yenimahalle/ Ankara

b) Telefon ve Faks Numarası              :  0312 211 01 70 - 0312 211 01 79

c) Elektronik Posta Adresi                  :  aoc@aoc.gov.tr

d) İhale dokümanının görülebileceği

    İnternet adresi                                 :  www.aoc.gov.tr

e) İhale Şartnamesinin temin edileceği

    yer ve ücreti                                    :  A.O.Ç. Ticaret Müdürlüğü, 100,00-TL

                                                               Posta Yoluyla 150,00-TL

2- İhale Konusu İşin

a) Niteliği, Türü ve Miktarı                 :  Mülkiyeti Müdürlüğümüze ait Ankara İli, Yenimahalle İlçesi Ergazi Mahallesi 42129 Ada 4 Parselde atıl durumda bulunan 25.303 m2 boş alanın araç park alanı, açık oto pazarı veya otopark olarak kiralanması işi

b) İşin Süresi                                      : Sözleşmenin yürürlüğe girmesinden itibaren 10 yıldır.

c) Muhammen Bedel                           :  Aylık 12.500,00-TL

d) Geçici Teminat                                :  45.000,00-TL

e) Kati Teminat                                    :  Oluşacak kira bedelinin 10 yıllık tutarının % 6'sı

3 - İhalenin

a) Yapılacağı Yer                                :  A.O.Ç. Müdürlüğü İdare Binası

b) Tarihi ve Saati                                 :  07/06/2017-14:00

c) Teklif Mektuplarının en son teslim

    tarihi, saati, teslim yeri                    :  07/06/2017 - 14:00 A.O.Ç. Ticaret Müdürlüğü

A.O.Ç. Müdürlüğü ihaleyi yapıp yapmamakta ve A.O.Ç. Müdürlüğü menfaatleri gözetilerek en uygun bedeli tespitte serbesttir.

4760/1-1


KALİTE VE İŞLETME KONTROL LABORATUVARI İLE PANCAR ANALİZ LABORATUVARI HİZMETLERİ İÇİN İŞGÜCÜ ÇALIŞTIRILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR

T.Ş.F.A.Ş. Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:

Fabrikamız Kalite ve İşletme Kontrol Laboratuvarı ile Pancar Analiz Laboratuvarı Hizmetleri için işgücü çalıştırılması hizmet alımı ihalesi T.Ş.F.A.Ş. Mal ve Hizmet alımı yönetmeliği esasları dâhilinde Açık ihale usulü ile ihale edilecektir.

İhale kayıt numarası                         :  2017/252145

1 - İdarenin

a) Adresi                                          :  Akçaağıl Köyü Şeker Fabrikası Mevkii 40200 - KIRŞEHİR

b) Telefon ve faks numarası             :  0 386 221 61 30 - 37 / 0 386 221 61 38

c) Elektronik posta adresi (varsa)     :  kirsehirseker@turkseker.gov.tr

2 - İhale konusu hizmetin

a) Niteliği, türü ve miktarı                :  Fabrikamız Kalite ve İşletme Kontrol Laboratuvarı ile Pancar Analiz Laboratuvarı hizmetlerinin yürütülmesi için toplam 64 işgücü çalıştırılması işidir.

b) Yapılacağı Yer                             :  Kırşehir Şeker Fabrikası

c) İşin Süresi                                    :  ±%20 toleranslı 100 (Yüz) gündür.

3 - İhalenin

a) Yapılacağı yer                              :  Akçaağıl Köyü Şeker Fabrikası Mevkii 40200 - KIRŞEHİR

b) Tarihi ve saati                              :  05.06.2017 Pazartesi Günü, Saat 09.30

4 - İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 118,00 TR (Türk Lirası) karşılığı Kırşehir Şeker Fabrikası - Ticaret Servisi adresinden satın alınabilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını, idareden ücreti mukabili satın almaları zorunludur.

5 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

6 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüzelli) takvim günüdür.

7 - İhalede gerektiğinde açık eksiltme ve/veya pazarlık yapılabilecektir. İsteklilerin veya kanuni vekillerinin ihale günü fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir. İsteklinin komisyonda hazır bulunmaması halinde, mektup ile gönderilen teklifi son ve kesin pey olarak kabul edilecektir.

8 - Mezkûr alım 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na (ceza ve yasaklamalarla ilgili hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre yapılacaktır. İdare, ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.

4770/1-1


TAŞINMAZLAR SATILACAKTIR

Çerkezköy Malmüdürlüğünden:

 

Bulunduğu Yer

Yöresi

Pafta

Ada

Parsel

Yüzölçümü (M2)

İmarı

Cinsi

Hissesi

Tahmini Bedel (TL)

Geçici Teminat (TL)

İhale Şekli

Tarihi

Saat

G.M.K.P. Mahallesi

-

29M-2B

1710

1

7.774,22

Konut Alanı

Arsa

Tam

3.110.000,00

622.000,00

Açık Teklif

09.06.2017

10:30

G.M.K.P. Mahallesi

-

29M-2B

1709

1

26.833,57

Konut Alanı

Arsa

Tam

10.734.000,00

2.146.800,00

Kapalı Teklif

09.06.2017

14:30

G.M.K.P. Mahallesi

-

3127-Z

1288

6

50.800,00

Özel Eğitim Alanı

Arsa

Tam

20.320.000,00

4.064.000,00

Kapalı Teklif

09.06.2017

16:00

 

Yukarıda nitelikleri yazılı taşınmazlar 2886 sayılı Yasanın ilgili maddeleri gereğince gösterilen gün ve saatte Çerkezköy Malmüdürlüğü Makam Odasında toplanacak Komisyon huzurunda satılacaktır. Kapalı teklif usulüyle yapılacak ihalelerde, tekliflerin 08.06.2017 Perşembe günü saat 17:00’a kadar Çerkezköy Milli Emlak Servisine ulaşması şarttır.

1 - İhaleye iştirak etmek isteyenlerin usulüne uygun olarak hazırlayacakları geçici teminat makbuzu veya teminat mektubu, ikametgah belgesi, nüfus cüzdanı örneği, özel kişiler adına vekaleten ihaleye girecek kişilerin noter onaylı vekaletnameleri ve imza sirküleri, tüzel kişilerde yetkili makamdan 2017 yılında alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğunu gösterir belge, tüzel kişiliği temsile yetkili olduğunu gösterir noter onaylı vekaletname, ortak girişim halinde ortak girişim beyannamesi ile ihale saatinde Komisyon huzurunda hazır bulunmaları gerekmektedir.

2 - Postayla başvuruda bulunacak isteklilerin iadeli, taahhütlü olarak gönderecekleri usulüne uygun olarak hazırlayacakları teklifleriyle birlikte istenilen diğer belgelerin ihale saatine kadar Komisyon Başkanlığına ulaşması gerekmektedir. Meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

3 - Şartname Çerkezköy Malmüdürlüğü Milli Emlak Servisinde bedelsiz görülebilir.

4 - İhale Komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

İlan olunur.

4650/1-1


TAŞINMAZLAR SATILACAKTIR

Denizli Büyükşehir Belediye Başkanlığından:

Madde 1 - Mülkiyeti Denizli Büyükşehir Belediyesine ait, aşağıda tapu kaydı yazılı 8 adet taşınmaz ayrı ayrı olmak üzere 2886 Sayılı yasanın 35(a) maddesi uyarınca kapalı teklif suretiyle satılacaktır. İhale konusu taşınmazların bilgileri ile muhammen bedelleri ve geçici teminatları aşağıda tablo halinde gösterilmiş olup, ihalesi, ait olduğu satırda belirtilen tarih ve saatte Denizli Büyükşehir Belediyesi Encümen Salonunda yapılacaktır. Şartnamesi mesai saatleri dahilinde Denizli Büyükşehir Belediye Hizmet Binası, beşinci kat Emlak ve İstimlak Dairesi Başkanlığı Taşınmaz Mallar Şube Müdürlüğünden ücretsiz olarak temin edilebilecektir.

 

No

İlçe

Mahalle

Ada/Parsel

Alan (m2)

Muhammen Bedel (TL)

İmar Durumu

Geçici Teminat (TL)

İhale Tarihi

İhale Saati

1

Merkezefendi

Çakmak

7824/1

  8.464,19

14.812.332,50

Ticaret Konut

444.369,98

14.06.2017

14:00

2

Merkezefendi

Çakmak

7822/1

12.601,00

18.901.500,00

Gelişme Konut

567.045,00

14.06.2017

14:15

3

Merkezefendi

Çakmak

7821/1

  2.086,00

  8.344.000,00

Akaryakıt İst.

250.320,00

14.06.2017

14:30

4

Merkezefendi

Bereketler

7959/1

  9.779,00

14.668.500,00

Özel Sağlık Al.

440.055,00

14.06.2017

14:45

5

Merkezefendi

Bereketler

7825/1

  5.866,00

  8.799.000,00

Gelişme Konut

263.970,00

14.06.2017

15:00

6

Merkezefendi

Sırakapılar

7958/1

  3.617,00

  9.042.500,00

Ticaret Konut

271.275,00

14.06.2017

15:15

7

Merkezefendi

Kayaköy

942/6

  5.896,00

  2.063.600,00

Sanayi Alanı

  61.908,00

14.06.2017

15:30

8

Pamukkale

Bağbaşı

458/2

  8.561,94

  8.561.940,00

Ticaret Konut

256.858,20

14.06.2017

15:45

 

Madde 2 - İstekliler, teklif mektuplarını ihale gün ve saatine kadar Denizli Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Dairesi Başkanlığına kayıt numarası alarak teslim edecekler veya iadeli taahhütlü olarak da gönderebilecektir. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgelerin aslını veya noter tasdikli örneğini teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:

A) Gerçek Kişiler;

1- Tebligat için, muhtarlıktan veya Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüklerinden tasdikli ikametgah belgesi

2- T.C. kimlik numaralı nüfus cüzdanı sureti.

3- Noter tasdikli imza beyannamesi, temsil durumunda noter tasdikli vekaletname ve vekalet edene ait imza beyannamesi.

4- Geçici teminat mektubu veya alındı belgesi/makbuzu.

5- Şekli ve içeriği bu şartnamede belirlenen teklif mektubu,

B) Tüzel Kişiler;

1- Tebligat için adres beyanı.

2- Mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge.

3- İlgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.

4- Temsil durumunda noter tasdikli vekaletname ve vekalet edene ait imza beyannamesi.

5- Geçici teminat mektubu veya alındı belgesi/makbuzu.

6- Şekli ve içeriği bu şartnamede belirlenen teklif mektubu,

C) Ortak Girişimler; Ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinden (A) veya (B) maddelerindeki esaslara göre temin edecekleri belgeleri ve usulüne uygun iş ortaklığı beyannamesi,

Madde 3 - Başvuru dosyası idareye verildikten sonra, son müracaat tarihinden önce dahi olsa; dosya içindeki herhangi bir evrakın değiştirilmesi veya eksik evrakın tamamlanması yönünde isteklilerce yapılacak müracaatlar kabul edilmeyecek, İdareye verilen veya ulaşan teklifler herhangi bir sebeple geri alınamayacaktır.

Madde 4 - Bu işin ihalesine katılmak üzere kendi adına asaleten ve/veya başkaları adına vekaleten sadece tek bir başvuruda bulunulabilecektir. Aksi halde yapılacak başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

Madde 5 - Bu duyuru kapsamında yapılacak satış işlemlerinde 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu hükümleri uygulanır. İhale Komisyonu 2886 sayılı kanun uyarınca ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

Madde 6 - Telgraf veya faksla yapılacak müracaatlar ve/veya postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.

İlan olunur.

4752/1-1


TAŞINMAZ SATILACAKTIR

Eskişehir Odunpazarı Belediyesinden:

1 - İdarenin

a) Adresi                                          :  Yenidoğan Mah. Çamkoru Sok. No: 4 Odunpazarı/Eskişehir

b) Telefon ve faks numarası             :  Tel: (0 222) 213 30 30 / 2214    Faks: (0 222) 227 96 07

c) Elektronik posta adresi (varsa)     :  opemlakistimlak@gmail.com

d) İhalenin Yapılacağı yer                :  Odunpazarı Belediyesi Encümen salonu

2 - Mülkiyeti Odunpazarı Belediyesi adına kayıtlı olan aşağıda özellikleri belirtilen taşınmaz 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesi gereğince Kapalı Teklif Usulü ile aşağıda belirtilen tarih ve saatte, belirlenen Kıymet Takdir bedel üzerinden satışı yapılacaktır.

 

Mahalle

Ada

Parsel

Niteliği

Yüzölçümü

İmar Durumu

Kıymet Takdir Bedeli TL

Geçici Teminat TL

İhale Tarihi

İhale Saati

Mamuca

10190

4

Arsa

5.461,89m2

E=0,80 h=12,50m

3.058.658,40 TL

91.759,76 TL

13.06.2017

10:30

 

3 - İhaleye Katılacaklardan İstenilecek Belgeler:

A) GERÇEK KİŞİLERDEN:

1- İkametgâh belgesi, (e-devletten alınacaktır)

2- Nüfus Cüzdan Sureti, (e-devletten alınacaktır)

3- Noter Tasdikli imza beyannamesi,

4- Geçici teminat mektubu veya makbuzu,

5- Temsil durumunda Noter tasdikli vekâletname ve vekalet edene ait imza beyannamesi,

6- İhale dokümanının satın alındığına dair belge,

7- Gerçek Kişinin Odunpazarı Belediyesine Borcu olmadığına dair, ihale günü tarihli alınan Odunpazarı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınmış borcu yoktur yazısı.

B) TÜZEL KİŞİLERDEN:

1- Tebligat için adres beyanı,

2- Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu meslek grubu oda kaydı,

3- Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya benzeri bir makamdan, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge. İmza yetkilisini ve son ortaklık durumunu gösteren Ticaret Sicil Gazeteleri,

4- Noter Tasdikli imza beyannamesi, (Dernekler için karar defterinin ilgili sayfasının onaylı sureti ve yetkilinin Noter Tasdikli İmza Beyannamesi)

5- Geçici teminat mektubu veya makbuzu,

6- Temsil durumunda Noter tasdikli vekâletname ve vekâlet edene ait imza beyannamesi,

7- İhale dokümanının satın alındığına dair belge,

8- Tüzel kişiliğin ve ticaret sicilinde belirtilen tüzel kişi ortaklarının Odunpazarı Belediyesine borcu olmadığına dair Odunpazarı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünden ihale günü tarihli alınan borcu yoktur yazısı.

ORTAK GİRİŞİM OLMASI HALİNDE: Ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (A) veya (B) maddelerindeki esaslara göre temin edecekleri belgeler istenecektir.

4 - Geçici ve Kesin teminat olarak şunlar alınır:

a) Tedavüldeki Türk Lirası,

b) Bankalar ve özel finans kurumlarının verecekleri süresiz teminat mektupları,

c) Hazine Müsteşarlığınca ihraç edilen Devlet iç borçlanma senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgeler.(nominal bedele faiz dahil edilerek ihraç edilmiş ise bu işlemlerde anaparaya tekabül eden satış değerleri esas alınır.)

5 - Teminatların Teslim yeri:

Bankalarca ve Özel Finans Kurumlarınca verilen teminat mektupları dışındaki teminatların ve ihale iştirak teminatlarının istekliler tarafından Odunpazarı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü Veznesine yatırılması zorunludur.

6 - İhaleye Katılamayacaklar:

2886 Sayılı Kanunun 6.maddesinde yazılı kimseler doğrudan veya dolaylı olarak ihalelere katılamazlar. Bu yasağı saymayarak ihaleye girenin üzerine ihale yapılmış bulunursa kesin teminatı gelir kaydolunur.

7 - Satış ihalesi dokümanı Odunpazarı Belediyesi Emlak ve İstimlâk Müdürlüğü Kiralama bürosundan ücretsiz görülebilir. Aynı adresten 250,00 TL. (İki yüz elli Türk Lirası) karşılığında temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.

8 - İdare uygun bedeli tespitte ve ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

İlan olunur.

4616/1-1


TAŞINMAZ SATILACAKTIR

Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlığından:

1 - İHALENİN KONUSU:

Mülkiyeti Belediyemize ait, aşağıda pafta, ada, parsel numarası, imar durumu, m² rayiç bedeli ile toplam muhammen bedeli ve geçici teminat tutarı belirtilen taşınmazın satışı işidir.

 

Mahallesi

Pafta

Ada

Parsel

Yüzölçüm m2

İmar Durumu

Rayiç Bedeli m2

Toplam Muhammen Bedeli

Geçici Teminat

İhale Tarih ve saati

Umut

N38c-19b/4b

6166

1

2.000,15 m²

Ticaret (Yençok: 2 Kat)

2.050,00.-TL

4.100.307,50.-TL

123.009,22.- TL

08.06.2017 Perşembe günü, Saat 15.00

 

2 - İHALENİN YAPILIŞ ŞEKLİ:

İhale konusu iş, 2886 Sayılı Devlet İhale Yasasının 35. Maddesinin ( a ) fıkrası gereğince kapalı teklif usulü artırma suretiyle ihale edilecektir.

3 - İHALE ŞARTNAMESİNİN TEMİNİ VE BEDELİ:

İhaleye iştirak edecek gerçek ve tüzel kişiler ihale şartnamesini 250,00.- TL karşılığında Belediyemiz Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı İhale-Alım Satım Şube Müdürlüğünden temin edebilirler.

4 - GEÇİCİ TEMİNAT MİKTARI:

İhaleye iştirak edecek gerçek ve tüzel kişiler, teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Teklif edilen bedelin %3’ünden az oranda geçici teminat veren isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.

Geçici teminatını Türk Lirası olarak Belediyemiz Veznesine nakden yatırılabileceği gibi T.Vakıflar Bankası Şehitkamil Şubesi IBAN NO: TR 220001500158007290404601 nolu Belediyemiz hesabına da yatırılabilir veya süresiz teminat mektubu ya da devlet tahvilleri ve hazine kefaletine haiz tahvil olarak verilebilir.

40. Maddenin uygulanmasında, ihaleye iştirak eden gerçek ve tüzel kişilere ait geçici teminat miktarları, teklif edilen bedellerin %3’ü oranına tamamlatılacaktır.

İhale Komisyonu (Encümeni) tarafından istenen % 3 geçici teminatı vermeyenler veya tamamlamayanlar ise İhale Salonundan derhal çıkarılacaktır.

İhaleye % 3 geçici teminatı tamamlayanlar arasında devam ettirilir.

5 - İHALENİN SAATİ, YERİ ve EVRAKLARIN TESLİM SÜRESİ:

Söz konusu yerlerin ihalesi yukarıda belirtilen tarih ve saatte Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Encümen Toplantı Salonunda İhale Komisyonunca (Encümenince) ayrı ayrı yapılacaktır.

İhaleye iştirak edeceklerin, aşağıda istediğimiz belgelerle birlikte İhale Alım Satım Şube Müdürlüğüne en geç ihale günü saat 12:00’ye kadar, sıra alındılar karşılığında vermeleri, ya da taahhütlü olarak posta ile göndermeleri gerekmektedir. Ancak, postadaki vakit gecikmeleri ve telgrafla yapılan başvurular İhale Komisyonunca kesinlikle kabul edilmeyecektir.

6 - İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI:

Teklifler aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecek şekilde hazırlanacaktır.

A) İÇ ZARF

İç zarf aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecektir.

a ) Teklif Mektubu,

b) İhaleye iştirak eden özel ve tüzel kişiler, teklif sahibi (kendisi) veya kanuni vekili tarafından imzalanacak ve bu teklifte şartname ve eklerini aynen kabul edildiğini belirtecektir.

Teklifler hem rakamla hem yazıyla açık olarak yazılacaktır. Bunlardan herhangi birine uygun olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunan teklifler reddedilir. Ve hiç ihaleye girmemiş sayılır.

B) İÇ ZARFIN KAPATILMASI

Bu teklif bir zarfa kapatıldıktan sonra, zarfın üzerine isteklinin adı, soyadı ve tebligata esas olan açık adresi yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır veya mühürlenir.

C) DIŞ ZARF

Dış zarf aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecektir.

a) Teklif mektubunu içeren İç zarf

b) %3 geçici teminatı yatırdığına dair belge

c) İhaleye iştirak eden tarafından her sayfası ayrı ayrı imzalanmış şartname

d) Kanuni ikametgâh belgesi (Gerçek kişiler için)

e) Türkiye’de tebligat için adres göstermesi

f) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge ve faaliyet belgesi (2017 Yılı)

g) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her biri istenen belgeleri vereceklerdir

h) Şartname bedelinin ödendiğine dair makbuz,

ı) Gaziantep Büyükşehir Belediyesine borcu olmadığına dair belge(ilan tarihinden önce alınmış)

i) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri

j) Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekâletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi.

D) DIŞ ZARFIN KAPATILMASI

Yukarıda belirtilen belgeler ve iç zarf bir zarfa konarak kapatılacaktır. Bu zarfın üzerine isteklinin adı- soyadı ve açık adresi ve teklifi ne ile ilgili olduğu yazılarak kapatılacaktır. İç zarfta olduğu gibi dış zarfında yapıştırılan yerinin mühür mumu veya imza ile işaretlenmesi ihtilafa yol açmaması bakımından gereklidir.

İhaleye iştirak edeceklere duyurulur.

4789/1-1