KAŞAR PEYNİRİ ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
BAKLAVALIK UN ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
PASTALIK UN ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
4 ADET SANALLAŞTIRMA SUNUCUSU VE 1 ADET VERİ DEPOLAMA
YEDEKLEME ARŞİV CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
18 KISIM 140 KALEM LABORATUVAR MALZEMESİ VE EĞİTİM MANKENLERİ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
1 ADET BEYAZ RENK MOBİL MUTFAK DORSE İÇ PİYASADAN SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel
Müdürlüğünden:
MUHTELİF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğünden:
KAT KARŞILIĞI HİSSELİ OLARAK İŞYERİ MERKEZİ KOMPLEKSİ
İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Hatay
Reyhanlı Belediye Başkanlığından:
FABRİKAMIZ İHTİYACI “4.160 METRE PANCAR BOŞALTMA MAKİNASI
KONVEYÖR ZİNCİR İMALİ” AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:
ZİRAİ MÜCADELE (CERCOSPORA) İLACI ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ
İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
MESKEN NİTELİKLİ TAŞINMAZ MALLAR SATILACAKTIR
Türk Hava Kurumu Genel
Başkanlığından:
ALTYAPI YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Şanlıurfa Birecik Organize
Sanayi Bölgesi Müteşebbis Heyet Başkanlığından:
KAŞAR PEYNİRİ ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız, konusu şartnamede belirtilen 25.000 kg Kaşar
Peynir, alımı kapalı zarf ile teklif alma yoluyla ihale edilecektir.
2 - İhale 08.03.2017 Çarşamba günü saat 14:00’da
Fabrikamız Genel Müdürlük toplantı salonunda yapılacaktır.
3 - İhale ile ilgili şartname 100 TL (YüzTürklirası)
bedelle Fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
4 - Nihai teklifler en geç 08.03.2017 Çarşamba günü saat 14:00’a kadar Fabrikamız Ticaret Müdürlüğüne verilmiş olması
gerekmektedir.
5 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
6 - Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun İstisna Alımı
Kapsamındadır.
7 - 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 11. maddesinde belirtilenler
hiçbir şekilde ihaleye katılamazlar.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel:
(0312) 397 33 65 - 66
Faks: (0312) 397 33 74 - 71
1645/1-1
BAKLAVALIK UN ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız, konusu şartnamede
belirtilen 500 Çuval Baklavalık un, teklif alma usulüyle alınacaktır.
2 - Şartname bedelsiz olarak
fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
3 - Teklifler en geç 28.02.2017
Salı günü mesai bitimine kadar Fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’ne verilmiş olması
gerekmektedir.
4 - Postadaki gecikmeler dikkate
alınmaz.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel: 397
33 65 - 66 Faks:
397 33 71 - 74
1646/1-1
PASTALIK UN ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un
Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız, konusu şartnamede
belirtilen 500 çuval pastalık un, teklif alma
usulüyle alınacaktır.
2 - Şartname bedelsiz olarak
fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
3 - Teklifler en geç 28.02.2017
Salı günü mesai bitimine kadar Fabrikamız Ticaret Müdürlüğü’ne verilmiş olması
gerekmektedir.
4 - Postadaki gecikmeler dikkate
alınmaz.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel: 397
33 65 - 66 Faks:
397 33 71 - 74
1647/1-1
4 ADET SANALLAŞTIRMA SUNUCUSU VE 1 ADET VERİ DEPOLAMA
YEDEKLEME ARŞİV CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Başbakanlık Diyanet İşleri
Başkanlığı ihtiyacı 4 adet sanallaştırma sunucusu ve 1 adet veri depolama yedekleme arşiv cihazı Kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi
ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Ofis tip ticari şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 01/03/2017
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu
ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip,
uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün
açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
1644/1-1
18 KISIM 140 KALEM LABORATUVAR MALZEMESİ VE EĞİTİM MANKENLERİ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Uşak Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali
İşler Daire Başkanlığı ihtiyacı "18 Kısım 140 Kalem Laboratuvar Malzemesi
ve Eğitim Mankenleri", Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi
kurumca hazırlanan teknik şartnamelerine uygun olarak ve ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma
Daire Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik
şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale
ilanları bölümünde ilan edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca
ayrıca bir doküman verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini Ofis veznesine veya İhale Ek Şartlarında
belirtilen Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa
konulması zorunludur.
2 - Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf - iç
zarf) halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU
TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
ihale dokümanlarının aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin
2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 06/03/2017
günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhtiyaç duyulması halinde düzenlenecek Zeyilnameler
Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde yayınlanacaktır.
5 - İhale konusu her bir kısmın tamamı için teklif
vermek kaydıyla kısmi teklif verilebilecektir. Ayrıca teklif edilen ürünlerin
marka, model ve menşei teklif mektuplarına belirtilecektir.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
1663/1-1
1 ADET BEYAZ RENK MOBİL MUTFAK DORSE İÇ PİYASADAN SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi
Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Türkiye Belediyeler Birliği ihtiyacını karşılamak
amacıyla, 1 adet beyaz renk mobil mutfak dorse,
ihtiyaç sahibi Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofisimiz
tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesi hükümleri dahilinde,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. BEDEL EK ŞARTLAR LİSTESİNDE
BELİRTİLMİŞTİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz I Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında görebilirler. Ancak, ihaleye teklif verecek firmaların, şartname
bedelini (130.- TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin
teklif evrakına eklenerek, dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır.
İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik şartnameleri ile Ofis ticari şartnamesi ve ihale
ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen
belgeler bulunacaktır.
3 - İhale teklif dosyası içeriğine, talep takip numarası, ihale
kayıt numarası ve iletişim bilgileri (e-posta ve KEP dahil)
yazılacaktır.
4 - Teklifler, 23.02.2017 günü, saat 12.00’ye kadar Genel
Müdürlüğümüz, I Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
5 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’te
evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile gerekli olan belgeler
incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu
tespit edilenlerin iç zarfları açılacak olup, uygun olmayan teklifler ise
açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
6 - Teklifler ihaleye esas ticari şartnamenin 6. maddesinde
belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda süresiz geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası
(İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu aracı ihale edip etmemekte,
kısmen etmekte veya dilediği istekliye vermekte serbesttir.
TÜRKİYE BELEDİYELER BİRLİĞİ
İHTİYACI 1 ADET BEYAZ RENK MOBİL MUTFAK DORSE İHALESİ İLE İLGİLİ EK ŞARTLAR
LİSTESİ
1)
Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2. maddesinin diğer
belgeler kapsamındaki (h) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler:
a)
Firma imalatçı ise tesis, makine ve diğer ekipmana
ilişkin bilgileri içeren kapasite raporu,
b)
Firma genel satıcı (Distribütör) ise imalatçının imalatçılık belgesi ile
yetkili satıcılık belgesi,
c) Firma üst yapıcı ise şasi araçta yapılacak
tadilattan sonra şasi aracın garantisinin devam ettiğine dair şasi araç
üreticileri ve/veya Genel satıcılarından (Distribütörlerinden) alınacak yazıyı
teklifleri ile birlikte teklif dosyasında verecektir.
d) Firma, ihale konusu aracın 4703 sayılı Kanun ve bu Kanuna göre
çıkarılmış yönetmelik ve diğer ilgili mevzuatın amir hükümleri gereği güvenli
ürün şartlarına uygun olacağına, söz konusu mevzuata uygun olmaması halinde tüm
sorumluluğun firmalarına ait olacağına dair taahhütname ile Türk Standartları
Enstitüsü (TSE) veya ISO 9001 Kalite Sistem Belgesi verecektir.
Ayrıca
İtfaiye aracı, sepetli hidrolik platform, Hidrolik Sıkıştırmalı çöp kamyonu ve
damperli kamyon alımlarında ise üst yapı 98/37/EC sayılı Makine Emniyet
Yönetmeliği hükümlerine uygun olarak CE Etiketli olacaktır.
e) 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında
Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Satış Sonrası Hizmetler
Yönetmeliği” gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her ürün grubu için;
1)
“Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlik Belgesi”
2)
Yönetmelik eki listede yer alan ve her ürün grubu için belirlenen kullanım ömrü
süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer,
sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,
-
Açık adres ve ticaret unvanlarının,
-
Telefon ve faks numaralarının,
-
Servis yetkililerinin telefon ve faks numaralarının belirtildiği birer sureti,
f) Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile
işin gerektirmesi halinde uluslararası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş
kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar, can ve mal güvenliği
bakımından önem arz eden ve Bilim Sanayi Ve Teknoloji Bakanlığı tarafından
yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen mallar için TSE
belgesi,
g)
6502 sayılı “Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun” ve bu kanuna dayanılarak
yürürlüğe konulan “Garanti Belgesi Yönetmeliği” uyarınca, garanti belgesiyle
satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin birer sureti,
2)
Teklif sahibi üretici veya distribütör değilse;
üretici veya distribütörün teklif sahibine hitaben vereceği 24 ay süreli araç
ve 10 yıl süreli yedek parça temin edeceğine dair yazı, teklif ile birlikte dış
zarf içinde verilecektir.
3)
Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata,
ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından
giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine
getirilmemesi halinde İdare (malı teslim alan kurum veya kuruluş), garantinin
sağlanması için yapacağı tüm giderleri, varsa firmanın alacaklarından kesmek
veya teminatını nakde çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep
etmek hakkına sahiptir.
Garanti
süresi boyunca firma tarafından malın kullanım kılavuzu veya diğer
dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı
sağlanacaktır.
Firmanın,
sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen, bakım ve onarım yükümlülüğünü
yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi
nedeniyle malzemelerde oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma
sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında
yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkânsız hale gelmişse ve bu durum
garanti kapsamı dışında ise firma, malın aynısını ücretsiz temin etmekle
yükümlü olacaktır.
4)
İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve
devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri şeklinde olacaktır.
5)
İhale konusu ekipmanın tamamı için teklif verilecek,
kısmi teklif kabul edilmeyecektir.
6)
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 6. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
7)
İhale konusu ekipmanın teslim süresi, şekli ve teklif
edilen araçların marka ve modeli teklif mektuplarında belirtilecek olup,
teslimat bu süre içerisinde, teknik şartnamesine ve ihale şartlarına uygun
olarak tam, sağlam ve çalışır vaziyette yapılacaktır.
8)
İhale konusu ekipman, ihtiyaç sahibi kuruluşa teslim
edilinceye kadar her türlü rizikosu firmaya ait olmak üzere firma park
sahasında muhafaza edilecektir.
9)
Firma tarafından ekipmana TBB logosu ve idarenin
belirlediği yazılar yazılacaktır.
10)
Ekipmanın teslimi yüklenici tarafından, kurumun uygun gördüğü belediyeye
yapılacaktır.
11)
İhale konusu ekipmanın teslim - tesellüm işlemleri DMO
Genel Müdürlüğünce yapılacaktır.
12)
Ticari şartnamenin 2.maddesi “d” bendine uygun olarak düzenlenen taahhütname
ile ihale dokümanlarının imzalanmış hali verilecektir. Ofise tevdi edilecek
ihale evrakının bir kopyası CD (CD’ye kaydedilmiş) olarak da Ofise
verilecektir.
İhale
konusu ürünle ilgili teknik özelliklerini gösteren belge, teknik çizim, resim
broşür ve tanıtıcı diğer dokümanlar ile DİĞER İHALE DÖKÜMANLARI (teklif
mektubu, Geçici teminat, ihale evrak bedeli makbuzu hariç) iki takım olarak
Ofise tevdi edilecektir.
13)
İhale teklif dosyası içeriğine, talep takip numarası, ihale kayıt numarası ve
iletişim bilgileri (e-posta ve varsa KEP dahil)
yazılacaktır.
14)
Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’te evvela dış zarfları
açılacak, daha sonra teklif mektubu ile gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
iç zarfları açılacak olup, uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine
iade edilecektir.
15)
İstekliler, tekliflerin hazırlanması aşamasında, ihale dokümanında
açıklanmasına ve değişiklik yapılmasına ihtiyaç duydukları hususlarla ilgili
olarak, son teklif verme gününden beş (5) gün öncesine kadar yazılı olarak
açıklama ve değişiklik talep edebilirler. Bu tarihten sonra yapılacak açıklama
ve değişiklik talepleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
İhtiyaç
duyulması halinde düzenlenecek Zeyilnameler, Ofisimizin www.dmo.gov.tr
adresinin ihale ilanları bölümünde yayınlanacaktır.
16)
Ekipmanın muayenesi fabrika veya üstyapıcı firma park
sahasında yapılacaktır, teslim ve tesellüm işlemlerinin Genel Müdürlüğümüzce
yapılacaktır.
17)
İhale konusu ekipmanın bedeli ticari şartname
hükümleri dâhilinde ödenecektir.
18)
İhaleye iştirak edecek firmalar, ilan metninde belirtilen ihale evrak bedelini
Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırarak alacakları
belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf
içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi
halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
19)
Geçici teminat: Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay vadeli geçici teminat verilecektir.
Ofisimize tevdi edilecek olan geçici teminatta “bu ihale ile ilgili kanun ve
şartname hükümlerini yerine getirmek üzere vermek zorunda olduğu geçici teminat
tutarı olan ….. TL’yi Bankamız garanti ettiğinden,”
ibaresine yer verilecektir (4734 sayılı yasanın bahsi geçmeyecektir.).
20)
Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.
İHALE
KAYIT NUMARASI: 2017/54131
OFİS’İMİZ BANKA HESAPLARI:
-
Ziraat Bankası Ankara Kamu Kurumsal Şb. :
TR79 0001 0017 4537 7118 7650 07
-
Ziraat Bankası Ankara Merkez Şb. :
TR14 0001 0000 0137 7118 7666 59
-
Ziraat Bankası Ankara K.K.K. Şubesi :
TR65 0001 0013 6837 7118 7666 49
-
Vakıfbank Merkez Şb. :
TR19 0001 5001 5800 7293 8232 26
1540/1-1
MUHTELİF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Eti
Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğünden:
Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor
İşletme Müdürlüğü’nün ihtiyacı olan 550.000 Adet Big Bag Torba ve Shrinkli Palet
Etiketi, 65.000 Adet 25-50 kg manuel dolum torbaları etiketi ve 5.000 Adet
25-50 kg açık palet etiketi alımı işi şartnameler ile sözleşme esasları dahilinde Açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt No : 2017/69916
1 - İdarenin:
A) Adresi : Eti Maden
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor İşletme Müdürlüğü Yeniköy Yolu Üzeri
12. Km. Bigadiç/BALIKESİR
B) Telefon ve Faks Numarası : 0 266 633 72 21-
22/633 72 23
C) Elektronik Posta Adresi (varsa) : bigadic11@etimaden.gov.tr
2 - İhale Konusu Malın
A) Niteliği, Türü ve Miktarı : 550.000 Adet Big Bag Torba ve Shrinkli Palet Etiketi, 65.000 Adet 25-50 kg manuel dolum
torbaları etiketi ve 5.000 Adet 25-50 kg açık palet etiketi alımı.
B) Teslim Yeri : Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç
Bor İşletme Müdürlüğü Merkez Ambarı
3 - İhalenin
A) Yapılacağı Yer : Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç
Bor İşletme Müdürlüğü Toplantı Salonu Bigadiç/BALIKESİR
B) Tarih ve Saati : 13/03/2017 Pazartesi
Günü Saat: 14.00
4 - İhaleye Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler
ile yeterlilik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1.1. Şekli ve içeriği şartname ekinde yer alan teklif
mektubunu,
4.1.2. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesini;
a) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belgeyi,
b) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belgeyi,
4.1.3. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
b) Tüzel kişi olması halinde ilgisine
göre, tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu
bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinin de bulunmaması halinde, bu
bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.4. İstekli adına vekaleten
iştirak edilirse, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin bu konuda yetkili
olduklarını gösteren noterde düzenlenmiş vekaletnameleri ile vekaleten iştirak
edenin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.5. Geçici teminatın yatırıldığına dair belgeyi veya
banka teminat mektubunu,
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde iş
ortaklığı beyannamesini,
4.1.7. Tüzel kişi tarafından iş
deneyimini göstermek için sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret
odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir
ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra
düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz
olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.1.8. İhale dokümanının satın alındığına dair belgeyi,
4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde;
4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1.2.
ve 4.1.3. maddelerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş
ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından, iş deneyimini göstermek üzere
sunulan belgenin tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait
olması halinde, bu ortak 4.1.7. maddesindeki belgeyi de sunmak zorundadır.
teklif zarfına koyacaklar ve tekliflerini sunacaklardır.
5 - İhale dokümanı aşağıda belirtilen adreste
görülebilir ve 50,00 TL’lik bedelle satın alınabilir. (Posta yoluyla ihale
dokümanı satış bedeli (vergi dahil): 60,00 TL.)
İhale dokümanının görülebileceği ve alınabileceği
yerler:
- Eti Maden İşletmeleri Genel Müdürlüğü Bigadiç Bor
İşletme Müdürlüğü
Yeniköy yolu üzeri 12. Km. Bigadiç/BALIKESİR (Tel: 0
266 633 72 21 - 22)
6 - Teklifler en geç ihale tarihi olan 13/03/2017 Pazartesi Günü Saat:14.00’e kadar İşletme
Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları Birimi Evrak - Haberleşme ve Arşiv İşlemlerine
verilmiş olacaktır.
7 - Bu ihale 4734 sayılı Kamu ihale kanununun 3.
maddesinin (g) bendi gereğince ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç
4734 sayılı Kamu ihale kanununa tabi olmayıp İşletme Müdürlüğümüz ihaleyi yapıp
yapmamakta tamamen serbesttir.
1601/1-1
KAT KARŞILIĞI HİSSELİ OLARAK İŞYERİ MERKEZİ KOMPLEKSİ
İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Hatay
Reyhanlı Belediye Başkanlığından:
1 - 2886 sayılı Devlet İhale
Kanununun 35-a maddesi gereği kapalı teklif (artırma) usulü ile HATAY İli, Reyhanlı
İlçesi Mustafa Kemal Mahallesi hudutları içerisinde bulunan, mülkiyeti Reyhanlı
Belediyesine ait aşağıda İmar ve inşaat durumları belirtilen taşınmaz üzerine
standartlarına uygun olarak idaremizce hazırlatılan avan
projesi ve ihale şartnamesi, sözleşme ve eki teknik şartnamelerde belirtilen
şartlara göre, kat karşılığı hisseli olarak İşyeri Merkezi Kompleksi inşaatı
yaptırılacaktır.
2 - Taşınmazın Özellikleri :
İli /İlçesi : HATAY/Reyhanlı
Mahalle : Mustafa Kemal
Cinsi : Arsa
Parsel nosu : 125 Ada 1 Parsel
Arsa Alanı : 13.387.41.m2.
İmar durumu : Ticari Alan
Hisse durumu : Tamamı
Belediye Mülkiyetinde.
3 - İşin tahmini bedeli : Arsa Payı Hariç, inşaat yapım maliyeti
5.574.716,00.-(beşmilyonbeşyüzyetmişdörtbinyediyüzonaltı)
TL’sıdır.
4 - İhale Tarih ve Saati : 08.03.2017 Çarşamba
günü saat 14.30’da Belediye Encümen Salonunda, Belediye Encümeni huzurunda
yapılacaktır.
5 - İsteklilerde aranan Şartlar ve Belgeler:
İstekliler, İhaleye Katılmak için Örneğine uygun teklif
mektubu ile birlikte;
a) İkametgâh belgesi,
b) Türkiye’de tebligat için adres beyanı vermesi.
(Beyanda telefon, faks varsa e-mail bilgileri de yazılacaktır)
c) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
3) İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde; İş ortaklığının her bir ortağı tarafından c maddesinin (1) ve (2)
bentlerinde yer alan belgeleri ayrı ayrı sunulması zorunludur.
d) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine
göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi,
bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu
bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
3) İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari
Şartnamede ekinde belirtilen ve örneğine uygun iş ortaklığı beyannamesi ile
ortaklarca imzalı iş ortaklığı sözleşmesi vermesi,
e) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
f) İşin keşif bedelinin %3’ü oranında 167.250,00.-(Yüzatmışyedibinikiyüzelli) TL. tutarında
geçici teminat vermesi,
g) Noter onaylı teknik personel taahhütnamesi.
Müteahhit işin başından sonuna İdari şartnamedeki
listede yazılı teknik elemanları şartnameye uygun olarak iş başında hazır bulunduracağına
dair noterlikçe düzenlenmiş taahhütnameyi vereceklerdir.
h) Noter onaylı yapı araçları taahhütnamesi.
Müteahhit işin başından sonuna kadar İdari şartnamedeki
listede yazılı yapı araçlarını şartnameye uygun olarak iş sırasında devamlı
hazır bulunduracağına dair noterlikçe düzenlenmiş taahhütnameyi vereceklerdir.
i) Son ilan tarihi itibariyle Belediyeden, İlgili
Sosyal Güvenlik Kurumu ve Vergi Dairesinden alınmış Belediye borcu ile Prim ve
Vergi borcu bulunmadığına dair belge,
j) 2886 sayılı kanuna göre cezalı olmadığına dair
taahhütname,
k) İhale şartnamesi ve eklerinin satın alındığına dair
belge,
l) İşin Yapılacağı yerin görüldüğüne ilişkin Yer Görme
Belgesi,
6 - Kat Karşılığı İnşaat Yaptırılması adı ile yapılacak
ihalede, inşaatın brüt inşaat alanı üzerinden idari şartnamede ve sözleşme
tasarısında belirtilen esaslar üzerinden asgari %35’inin (yüzde otuz beş)
İdareye verilmek üzere, artırım yapılması sureti ile ihale edilecektir.
7 - İhale Şartnamesi ile diğer dokümanlar Reyhanlı
Belediyesi İdari ve Mali Hizmetler Müdürlüğünde mesai saatleri içerisinde
ücretsiz görülebilir.
8 - İhaleye katılabilmek için verilecek teklif
zarfları, şekli ve içerikleri idari şartnamede belirtildiği gibi hazırlanarak
verilecektir.
9 - İhale için verilecek teklif mektubunda belirtilecek
meblağ, rakam ve yazı ile okunaklı bir şekilde, (Silinti, kazıntı olmayacak)
yazılacaktır.
10 - İş bu ihale ilanı genel bilgi niteliğinde olup,
kat karşılığı inşaat yaptırılması işinde İhale Şartnamelerine ait hükümler
uygulanacaktır.
11 - İstekliler, istenilen belgelerle birlikte teklif
mektuplarını en geç ihale günü olan 08.03.2017 tarihi, saat 12.00’ye kadar
ihalenin yapılacağı Reyhanlı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğüne sıra
numaralı alındılar karşılığında verilmesi şarttır. Postada meydana gelecek
gecikmeler kabul edilmez.
12 - Bu İşin Şartnamesi ve ihale dokümanları
500,00.-(BEŞYÜZ) TL.’sı bedel karşılığında ihale
tarihinden en geç ihale tarihi saat 12:00’ye kadar
Reyhanlı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünden temin edilebilecektir.
13 - Son 5 (beş) yıl içinde bedel
içeren bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ve teklif edilen bedelin %50’si
oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş
deneyimini gösteren belgeler, Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
B Üst yapı (bina) işlerinden III. Grup: bina işleri benzer iş olarak kabul
edilecektir.
14 - İhale Komisyonu (Belediye Encümeni) teklif edilen
bedeli uygun görmede tam yetkili olup, söz konusu İhaleyi yapıp yapmamakta
serbesttir.
İlanen duyurulur.
1639/1-1
FABRİKAMIZ İHTİYACI “4.160 METRE PANCAR BOŞALTMA
MAKİNASI KONVEYÖR ZİNCİR İMALİ” AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Eskişehir Makina Fabrikası Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2017/74572
1 - İdarenin
a) Adresi : Sivrihisar Caddesi No: 195/C
Tepebaşı/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 0
222 230 27 39 (10 Hat) - Dahili 1487/0 222 230 59 15
c) Elektronik posta adresi(varsa) : eskisehirmakina@turkseker.gov.tr
ç) İhale Dokümanının Görülebileceği
İnternet
Adresi (varsa) :
2 - İhale Konusu Malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : 4.160 metre PANCAR
BOŞALT. MAK. KONVEYÖR ZİNCİR İMALİ ZİNCİR (400 boy X 10,4 m)
(019.055.11.251.00.30) (PBM. ZİN/001 - NOLU TEKNİK
ŞART. GÖRE)
b) Teslim Yeri : ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI MALZEME AMBARI
c) İşin Süresi : Sözleşme imzalandıktan sonra 60 (altmış)
takvim gününde
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve Saati : 15.03.2017 - Çarşamba - Saat 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirilmesinde uygulanacak kriterler:
Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık
ihale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, İhaleye katılabilmek için istenen
belgeler İdari şartnamemizin 7.ve 8.maddelerinde belirtilmiştir.
5 - İhale dokümanı Eskişehir Makine
Fabrikası-Sivrihisar Caddesi No: 195/C-Tepebaşı / Eskişehir adresinde
görülebilir ve 60,00 TL. (Altmış Türk Lirası) karşılığı aynı adresten temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta
yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
60.- Türk Lirası doküman bedelini T.C. ZİRAAT BANK. - Y.EMRE ŞB. Kurumsal - TR67 0001 0008 8737 7119 5864 51 - HALKBANK -
ESKİŞEHİR ŞB. - TR89 0001 2009 3480 0013 0000 03 - VAKIFBANK - YUNUSEMRE
ŞB. - TR47 0001 5001 5800 7295 8693 25 - T.İŞ BANKASI - ESKİŞEHİR ŞB. - TR62
0006 4000 0014 4000 0163 61 - AKBANK - ESKİŞEHİR ŞB. - TR75 0004 6000 2688 8000
2810 21 - ŞEKERBANK- TAŞBAŞI ŞB. - TR 42 0005 9019 1013 0191 0058 73 - no’lu hesaplarından birine yatırmak zorundadır. Posta
yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin
ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği
adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan
faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce
göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta
yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde,
postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından
dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
6 - Teklifler, 15.03.2017 - Çarşamba günü saat 14:00’e kadar T.Ş.F.A.Ş. ESKİŞEHİR MAKİNA FABRİKASI
Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, PTT, Kargo vb. vasıtasıyla da
gönderilebilir. Tekliflerin posta veya kargo ile gönderilmesi halinde vuku
bulacak gecikmelerden İdaremiz sorumlu değildir.
7 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için
teklif edilen birim fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim
fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyatlı sözleşme düzenlenecektir. Bu ihalede, işin tamamı için teklif
verilecektir.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 30 ( otuz ) takvim günü olmalıdır.
10 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak; ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi
değildir.
11 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
1616/1-1
ZİRAİ MÜCADELE (CERCOSPORA) İLACI ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ
İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2017/82704
1 - İdarenin
a) Adı : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü
b) Adresi : Mithatpaşa Cad. No: 14 06100
Yenişehir/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 0 312 458 55 00 Faks: 0
312 458 58 00
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı:
İlaç Grubu |
Sıra No |
Cins ve Özellikleri |
Ölçüsü (Kg-Lt) |
İhtiyaç Miktarı |
I - Azol (Alternatifli) |
1 |
Flutriafol % 12,5 SC veya |
Lt |
19.200 |
2 |
Flutriafol % 25 SC veya |
Lt |
9.600 |
|
3 |
Epoxiconazol+Carbendazim %12,5+12,5 SC veya |
Lt |
15.360 |
|
4 |
Flusilazol % 40 EC veya |
Lt |
7.680 |
|
5 |
Bitertanol % 30 EC veya |
Lt |
30.720 |
|
6 |
Difenoconazol % 25 EC veya |
Lt |
11.520 |
|
7 |
Difenoconazol+Propiconazol % 15+15 EC veya |
Lt |
11.520 |
|
8 |
Prochloraz+Propiconazol 40+9 EC veya |
Lt |
48.000 |
|
9 |
Tetraconazol % 12,5 ME veya |
Lt |
28.800 |
|
10 |
Epoxiconazol+Pyraclostrobın 62,5+85 SE veya |
Lt |
57.600 |
|
11 |
Tebuconazole+Trıfloxystrobın 50+25 WG |
Kg |
9.600 |
|
12 |
Epoxiconazol+Fenpropimorph % 8,4+25 SE veya |
Lt |
28.800 |
|
13 |
Azoxistrobin+Difenoconazol % 12,5+12,5 SC |
Lt |
19.200 |
|
II-Nitro Bileşikler (Alternatifli) |
1 |
Chlorothalonil (toz) % 75 WP veya |
Kg |
10.800 |
2 |
Chlorothalonil (sıvı) % 50 SC |
Lt |
16.200 |
|
III-Dithiokarbamatlar (Alternatifli) |
1 |
Maneb % 80 WP veya |
Kg |
25.200 |
2 |
Mancozeb % 80 WP |
Kg |
25.200 |
b) Teslim yeri : Susurluk Şeker Fabrikası Karacabey Ziraat
Bölge Şefliği Ambarı.
c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip en geç
28.04.2017 tarihidir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü
Mithatpaşa Cad. No: 14 06100 Yenişehir/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 06.03.2017 Pazartesi günü, saat 14.00
4 - İhale şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine
getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - İhale dokümanları Mithatpaşa Caddesi No: 14 06100 Yenişehir/ANKARA adresindeki Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Satınalma Servisinde görülebilir ve şartnameler
TL/Tk.100.00 (Yüz Türk Lirası) karşılığı aynı adresten temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanlarını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler, 06.03.2017 Pazartesi günü, saat 14.00’e
kadar Mithatpaşa Caddesi No: 14 06100
Yenişehir/ANKARA adresindeki Genel Müdürlüğümüz Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğüne
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle mal kalemleri
için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü
olmalıdır.
10 - Ceza ve yasaklamaya ilişkin hususlar hariç, mezkur alım 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu
İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
1643/1-1
MESKEN NİTELİKLİ TAŞINMAZ MALLAR SATILACAKTIR
Türk Hava Kurumu Genel
Başkanlığından:
1 - Ankara İli, Çankaya İlçesi, Emek Mahallesi, 11. Sokak (6137
ada 23 parsel) Girne Apt. No: 5/3 adresinde bulunan mesken nitelikli taşınmazın
satışı 15 Mart 2017 Çarşamba günü saat: 14.00’da kapalı teklif açık arttırma
usulüyle ihale edilecektir.
2 - Ankara İli, Keçiören İlçesi, Pınarbaşı Mahallesi, Bartın Sokak
(4069 ada 22 parsel) Çiçek Apt. No: 15/6 adresinde bulunan mesken nitelikli
taşınmazın satışı 16 Mart 2017 Perşembe günü saat: 14.00’da kapalı teklif açık
arttırma usulüyle ihale edilecektir.
3 - Ankara İli, Keçiören İlçesi, Pınarbaşı Mahallesi, Bartın Sokak
(4069 ada 22 parsel) Çiçek Apt. No: 15/7 adresinde bulunan mesken nitelikli
taşınmazın satışı 17 Mart 2017 Cuma günü saat: 14.00’da kapalı teklif açık
arttırma usulüyle ihale edilecektir.
4 - İhalelerin tamamı, Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığında
(Atatürk Bulvarı No: 33 Opera/ANKARA) yapılacaktır.
5 - İstekliler şartnamelere göre hazırlayacakları kapalı zarf
teklif mektuplarını, ihale gün ve saatlerine kadar Türk Hava Kurumu Genel
Başkanlığı Malzeme Yönetimi Direktörlüğüne teslim edeceklerdir.
6 - İstekliler şartnameleri Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı
(Atatürk Bulvarı No: 33 Opera/ANKARA) Malzeme Yönetimi Direktörlüğünden veya
THK Keçiören Şube Başkanlığından (Pınarbaşı Mah. Aşıkpaşa
Cad. Bartın Sok. No: 15/2 Keçiören/ANKARA) temin edebilirler.
7 - Her bir taşınmaz için ayrı şartname mevcut olup, 1 (bir) adet
şartname bedeli 100,00.-TL’dir.
8 - Türk Hava Kurumu Genel Başkanlığı 4734 Sayılı Kamu İhale
Kanununa tabi değildir.
Bilgi Tel : THK Genel Başkanlığı (0 312) 303 73 78 - 80 -
70
THK
Keçiören Şube Başkanlığı (0 312) 356 79 41
1641/1-1
ALTYAPI YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Şanlıurfa Birecik
Organize Sanayi Bölgesi Müteşebbis Heyet Başkanlığından:
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının kredi desteği ile
Müteşebbis Heyet Başkanlığımızın sorumluluğu altında yapılacak olan, Şanlıurfa
Birecik Organize Sanayi Bölgesine ait altyapı yapım işi, birim fiyat esası ve
birim fiyatların her biri için geçerli olmak üzere işin tümüne indirim verilmek
suretiyle, kapalı zarf teklif alma usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin Adresi : Merkez Mah. Hastane Cad. Bahçelievler Girişi
No: 1 Birecik / ŞANLIURFA
2 - İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Yaklaşık 116 Ha. OSB alanına ait yol, atıksu, yağmursuyu, içmesuyu, telekom, kamera sistemi ve menfez inşaatlarından müteşekkil
altyapı yapım işi
b) Yapılacağı yer : Birecik / ŞANLIURFA
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin noterce tescil edildiği günden
itibaren en geç 5 (Beş) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
d) İşin süresi : 30/11/2018 tarihine
kadar tamamlanacaktır.
e) Keşif Bedeli (2017 B.F. ile) : 26.144.240 TL
f) Geçici Teminatı : 1.830.096,80 TL
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Yeni
Hizmet Binası Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151. Cad.
No: 154 1. Kat 159 nolu Toplantı Salonu Çankaya -
ANKARA
b) Tarihi ve saati : 14/03/2017 - Saat
10.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile
yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan
belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
A) Tebligat için adres beyanı, ayrıca irtibat için telefon
numarası ve faks numarası ile varsa elektronik posta adresini, uyruğunu, TC
kimlik numarasını ve vergi kimlik numarasını içeren, İhale Komisyonu
Başkanlığına hitaben yazılacak başvuru mektubu.
B) Mesleki ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler.
1) Mevzuat gereği kayıtlı olunan Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya
da Esnaf ve Sanatkar Odası veya ilgili Meslek Odası
Belgesi.
2) Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren İmza Beyannamesi
veya İmza Sirküleri.
3) Vekaleten ihaleye katılma halinde,
istekli adına katılan kişiye ait noter tasdikli Vekaletname ile noter tasdikli
İmza Beyannamesi.
4) İş Deneyim Belgesi.
İsteklinin, Yapım İşleri İhaleleri Uygulama
Yönetmeliğinde yazılı esas ve usullere uygun olarak, kamu veya özel sektöre
bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş veya
benzer işlere ilişkin olarak, idarece kusursuz kabul edilecek şekilde
gerçekleştirildiğini gösteren, istekli tarafından teklif edilen bedelin en az
%80’i oranında ihale konusu iş veya benzer bir işle ilgili İş Deneyim
Belgesinin aslının sunulması zorunludur. Bu iş
deneyim belgesini tevsik amacıyla belge vermeye yetkili kurum veya kuruluşa
ibraz edilen diğer belgelerin aslı veya noter tasdikli örneklerinin de
sunulması gerekmektedir.
İş deneyiminde değerlendirilecek benzer işler; Yol, içmesuyu, kanalizasyon, yağmursuyu, drenaj, gölet ve baraj
yapım işleridir.
5) İsteklinin organizasyon yapısına ve personel durumuna ilişkin
belgeler.
a - İdari
Şartnamede belirtilen Teknik Personele ait Taahhütname.
b - Anahtar
Teknik Personel
İsteklilerden, ihale tarihinden en az üç ay öncesi itibariyle
bünyelerinde çalışmakta olan 1 adet İnş. Yük. Mühendisi veya İnş. Mühendisi
anahtar teknik personel istenmektedir. Anahtar teknik personelin deneyim
süresinin en az 3 yıl olma şartı aranmaktadır.
6) Makine ve diğer ekipmana ilişkin
belgeler.
a - İdari
Şartnamede belirtilen Yapı Araçlarına ait Taahhütname.
b - Kendi
malı olarak temini istenilen tesis, makine, teçhizat ve diğer ekipmanlar.
İsteklilerden, 1 adet Ekskavatör (yd3’lük 100 HP), 1 adet
Titreşimli Silindir (9-11 ton statik, 18-22 ton dinamik kuvvette), 2 adet
Kamyonun kendi malı olarak temini istenmektedir.
C) Ekonomik ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler.
1) Keşif bedelinin en az %20’si oranında, bankalar nezdindeki
kullanılmamış nakit kredisini ve aynı oranda kullanılmamış teminat kredisini
gösterir, ilk ilan tarihinden sonra bankalardan alınacak belge. (Bu belge, ilgili bankanın genel müdürlüğünden teyit
ettirilecektir. Faks ile yapılan teyitler, banka şubesinin en az iki
yetkilisinin imzasını taşımalıdır.)
2) Bildirim tarihindeki mevduat ve kredi durumu gösterir, kendi
beyanı mali durum bildirimi.
D) Tüzel kişi tarafından iş deneyimi göstermek
üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip
ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde
bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest
muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve
düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın
korunduğunu gösteren belge
E) Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel kişiliklere
ilişkin beyanname.
F) Keşif bedelinin %7’si oranında, İdari Şartnamede belirlenen
niteliklere ve ekindeki form örneğine uygun olarak, Müteşebbis Heyet
Başkanlığımız adına alınacak Geçici Teminat.
G) Son beş yılda bitirilen işlere ait taahhüt bildirimi.
H) İhale dokümanının satın alındığına dair belge
İ) İç Zarf.
Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen esaslara ve ekindeki
form örneğine uygun olarak hazırlanacak kapalı zarf içerisinde teklif mektubunu
içeren iç zarf Kapalı zarf içerisinde teklif mektubunu içeren iç zarf da dahil olmak üzere ihaleye katılabilme şartı olarak yukarıda
istenilen bütün belgeler dış zarfa konularak oluşturulacak teklif dosyasının,
en geç ihale günü saat 10.00’a kadar, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Yeni
Hizmet Binası Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151. Cad.
No: 154 1. Kat 155 nolu odasına verilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Belirtilen gün ve saatten
sonra teslim edilen veya postadaki gecikmeler nedeniyle ulaşmayan teklifler
dikkate alınmaz.
İsteklilerce sunulacak Türkçe dışındaki belgelerin, idari
şartnamenin 7.3 uncu maddesinde belirtilen niteliklere
uygun olarak sunulması gerekir.
5 - İsteklilerin gerçek veya tüzel kişi olması zorunludur. Ortak
Girişim (iş ortaklığı veya konsorsiyum) kabul edilmez.
6 - Bu ihalede, iş deneyim belgesi yerine iş yönetme, iş denetleme
ve diploma kabul edilmez.
7 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
8 - İhale dokümanı Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Yeni
Hizmet Binası Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151. Cad.
No: 154 1. Kat 155 nolu odasında veya Şanlıurfa
Birecik Yönetim Kurulu Başkanlığının Merkez Mah. Hastane Cad. Bahçelievler
Girişi No: 1 Birecik / ŞANLIURFA adreslerinde görülebilir veya 500 TL karşılığı
Bilim, Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Yeni Hizmet Binası Mustafa Kemal
Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151. Cad. No: 154 1. Kat 155 nolu odasından temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
9 - İstekliler tekliflerini, birim fiyatların her biri için
geçerli olmak üzere işin tümüne indirim vermek suretiyle birim fiyat esası
üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekli ile keşif
bedeline teklif edilen indirim oranının uygulanması sonucu bulunan toplam
sözleşme bedeli üzerinden birim fiyat esaslı sözleşme düzenlenecektir.
10 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden
itibaren en az 60 (Altmış) takvim günü olmalıdır.
11 - Müteşebbis Heyetimiz, Kamu İhale Kanununa tabi değildir.
1637/2-1