TÜRMOB Türkiye Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirler ve Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliğinden:
İstanbul Medipol
Üniversitesi Rektörlüğünden:
KTO Karatay Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Yeditepe Üniversitesi Rektörlüğünden:
Ömer Halisdemir
Üniversitesi Rektörlüğünden:
SANKO Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Başbakanlık Toplu Konut
İdaresi Başkanlığından:
Maliye Bakanlığı Milli Emlak
Genel Müdürlüğünden:
Kastamonu Üniversitesi
Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığından:
Orman ve Su İşleri Bakanlığından:
TÜRMOB Türkiye Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirler ve Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliğinden:
TÜRMOB
DİSİPLİN KURULU KARARLARI
1 - İstanbul Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirler Odası üyesi Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Halil AYBEK’e “6 Ay Geçici Olarak Mesleki Faaliyetten Alıkoyma”
cezası verilmiştir. Cezanın uygulanmasına 10.01.2017 tarihinde başlanmış olup,
10.07.2017 tarihinde son bulacaktır.
2 - İstanbul Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirler Odası üyesi Serbest Muhasebeci Baki ÇÖPOĞLU’na Oda Disiplin Kurulu’nun 06.04.2016 gün ve
1251-1394 sayılı kararı ile “12 Ay Geçici Olarak Mesleki Faaliyetten Alıkoyma”
cezası verilmiş, süresinde itiraz edilmeyen ceza kendiliğinden kesinleşmiştir.
Cezanın uygulanmasına 10.01.2017 tarihinde başlanmış olup, ceza 10.01.2018
tarihinde son bulacaktır.
3 - Malatya Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirler Odası üyesi Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Alp Utku
YİĞİTVAR’a Oda Disiplin Kurulu’nun 10.11.2016 gün ve 009
sayılı kararı ile “6 Ay Geçici Olarak Mesleki Faaliyetten Alıkoyma” cezası
verilmiş, süresinde itiraz edilmeyen ceza kendiliğinden kesinleşmiştir. Cezanın
uygulanmasına 04.01.2017 tarihinde başlanmış olup, ceza 04.07.2017 tarihinde
son bulacaktır.
4 - Düzeltme:
06.01.2017 tarih ve 29940 sayılı Resmi Gazete’de yer
alan ilanımızın 3 numaralı bölümünde Ankara Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirler Odası üyesi Serbest Muhasebeci Haluk GÜLER’e verilen “Meslekten Çıkarma” cezasının uygulanmaya
başladığı tarih sehven 07.12.2015 yazılmış olup, söz konusu cezanın başladığı
tarih 07.12.2016’dır.
5 - Düzeltme:
06.02.2017 tarih ve 29971 sayılı Resmi Gazete’de yer
alan ilanımızın 10 numaralı bölümünde İzmir Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler
Odası üyesi Serbest Muhasebeci Mali Müşavir Ülkü SEZGİN’e
verilen iki ayrı “6 Ay Geçici Olarak Mesleki Faaliyetten Alıkoyma” cezasının
bitiş tarihi sehven 14.12.2018 yazılmış olup, söz konusu cezanın bittiği tarih
14.12.2017’dir.
İlan olunur.
1403/1-1
İstanbul
Medipol Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birim ve bölümlerine
2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma
Yönetmeliğinin ilgili maddelerine göre öğretim üyesi alınacaktır.
İlana başvuru için gerekli belge ve bilgilere
üniversitemizin web sayfası www.medipol.edu.tr den ulaşılabilir.
Başvurular ilan tarihini takip eden 15 gün içinde
Rektörlüğümüz İnsan Kaynakları Daire Başkanlığına yapılacaktır
Üniversitemize öğretim üyesi alınacaktır.
Fakülte/Enstitü/
Yüksekokul |
Bölüm |
Anabilim Dalı/ Bilim Dalı/
Program |
Uzmanlık Alanı/ Aranılan
Şartlar |
Kadro Sayısı |
Kadro Unvanı |
Tıp Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri Bölümü |
Çocuk Sağlığı ve
Hastalıkları |
Pediatrik Hematoloji ve Onkoloji alanında yandal uzmanlık yapmış olmak. |
1 |
Profesör |
Güzel Sanatlar Tasarım ve
Mimarlık Fakültesi |
Kentsel Tasarım ve Peyzaj Mimarisi
Bölümü |
|
Alanında Doktora Yapmış Olmak |
1 |
Profesör |
İletişim Fakültesi |
Radyo Televizyon ve
Sinema Bölümü |
|
Alanında Doktora Yapmış Olmak |
1 |
Profesör |
1425/1-1
KTO
Karatay Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÖĞRETİM ÜYESİ ALINACAKTIR
Üniversitemize 2547 Sayılı Kanunun İlgili Maddeleri ile
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri
uyarınca aşağıdaki tabloda belirtilen Meslek Yüksekokuluna tam zamanlı öğretim
üyesi alınacaktır.
Profesör kadrosuna başvuracak
adayların, dilekçeleri ile birlikte 4 adet vesikalık fotoğraf, YÖK formatlı
güncel özgeçmişi, nüfus cüzdanı sureti, vukuatlı nüfus kayıt örneği, askerlik
durumunu gösteren belge örneği, Lisans Belgesinin Onaylı örneği, Yüksek Lisans
Belgesinin Onaylı örneği, Doktora Belgesinin Onaylı örneği, Doçentlik Belgesi,
Profesörlük Belgesi, yurtdışı mezuniyeti için denklik belgesi, yayın listesi,
bilimsel çalışma ve yayınları, verdiği dersleri ve yönettiği doktora
çalışmalarını kapsayan Profesör için altı (6) takım dosya ile Rektörlüğümüz
İnsan Kaynakları Koordinatörlüğü’ne başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
Başvurular şahsen veya posta yolu ile KTO Karatay
Üniversitesi İnsan Kaynakları Koordinatörlüğü Akabe Mah. Alaaddin
Kap Cad. No: 130 Karatay/KONYA adresine yapılacaktır. Başvuru süresi, ilan
tarihinden itibaren on yedi (17) gündür. Eksik belgeli ve süresi içinde
yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.
Duyurulur.
İlk Başvuru Tarihi :
17.02.2017
Son Başvuru Tarihi :
06.03.2017
Birim |
Bölüm/Alan |
Unvanı |
Sayısı |
Aranan Şartlar |
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu |
Tıbbi
Hizmetler ve Teknikler Bölümü/ Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programı |
Prof.
Dr. |
1 |
Tıp Fakültesi
mezunu olmak, Radyodiognastik alanında uzmanlığını almış
olmak, bu alanda ulusal ve uluslararası çalışmaları olmak. |
1401/1-1
Yeditepe Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen biriminde açık bulunan, Doçent
kadrosuna 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun 25. Maddesine ve Öğretim
Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri hükümlerine
göre Öğretim Üyesi alınacaktır.
BAŞVURU İŞLEMLERİ:
Doçent kadrosu için, başvuracak adayların
2547 sayılı Kanunun 25. maddesinde belirtilen şartlar ile başvurduğu
bölüm/anabilim dalını belirttikleri müracaat dilekçelerine; Özgeçmişlerini, 1
adet fotoğrafını, nüfus cüzdanın noter onaylı suretini, Lisans, Yüksek Lisans,
Doktora ve Doçentlik Belgelerinin noter onaylı suretlerini, merkezi yabancı dil
sınav sonuç belgelerini bilimsel yayınlarını, kongre-konferans tebliğleri ile
bunlara yapılan atıfları, yönettiği doktora çalışmalarını ve eğitim - öğretim
faaliyetlerini kapsayan ve belgeleyen 4 (Dört) takım dosyayı da ekleyerek
Rektörlüğümüze teslim etmeleri gerekmektedir.
Son başvuru tarihi ilanın yayınlanmasından itibaren 15 günlük
sürenin bitimidir. Müracaatlar şahsen yapılacaktır. Süresi içinde yapılmayan ve
eksik evrakla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
(Yurtdışından alınan tüm diplomaların ilgili makamlarca
denkliğinin alınmış olması gerekmektedir.)
FAKÜLTE |
BÖLÜMÜ/ANABİLİM
DALI |
KADRO UNVANI |
Tıp Fakültesi |
Ruh Sağlığı ve
Hastalıkları Anabilim Dalı |
Doçent |
İlan olunur.
1405/1-1
Ömer Halisdemir
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin
aşağıda belirtilen birimlerine 2547 sayılı Kanun ile Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atama Yönetmeliği ve Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nca
onaylanan Üniversitemiz Öğretim Üyeliği Kadrolarına Başvuru Koşulları ve
Uygulama İlkeleri Yönergesi hükümlerine göre aşağıda belirtilen bölüm ve
anabilim dallarına Öğretim Üyesi alınacaktır.
Ömer Halisdemir Üniversitesi Öğretim Üyeliği Kadrolarına Başvuru
Koşulları ve Uygulama İlkeleri Yönergesi Üniversitemiz web sitesinin
(www.ohu.edu.tr) yönetmelikler ve yönergeler bölümünde yer almaktadır.
Başvurular
ilanın günlük gazetede yayın tarihi itibariyle 15 (onbeş)
gündür. (Günlük gazete ve Resmi Gazete’nin ilan tarihlerinin en son olanı
dikkate alınacaktır)
Profesörlük
kadrosu daimi statüde olup, başvuracak adayların 2547 sayılı Kanun’un 26.
maddesinde belirtilen şartlara ve Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme
ve Atama Kriterlerine haiz olması, Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığının
web sitesi matbu formlar modülünde bulunan öğretim
üyesi başvuru dilekçesine, özgeçmiş, nüfus cüzdan sureti, 2 adet fotoğraf,
Doçentlik başarı belgesi, yayın listesi ile birlikte bilimsel çalışma ve
yayınlarını kapsayan 6 adet dosyayı ekleyerek Üniversitemiz Personel Dairesi
Başkanlığına şahsen başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Posta ile yapılan
başvurular kabul edilmeyecektir.
Doçentlik
kadrosu daimi statüde olup, başvuracak adayların 2547 sayılı Kanun’un 25.
maddesinde belirtilen şartlara ve Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme
ve Atama Kriterlerine haiz olması, Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığının
web sitesi matbu formlar modülünde bulunan öğretim
üyesi başvuru dilekçesine, özgeçmiş, nüfus cüzdan sureti, 2 adet fotoğraf,
Doçentlik başarı belgesi, yayın listesi ile birlikte bilimsel çalışma ve
yayınlarını kapsayan 4 nüsha dosyayı ekleyerek Üniversitemiz Personel Dairesi
Başkanlığına şahsen başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Posta ile yapılan
başvurular kabul edilmeyecektir.
Duyurulur.
Birimi ve Bölümü |
Anabilim dalı / Programı |
Unvanı |
Adet |
Açıklamalar |
TIP
FAKÜLTESİ |
|
|
|
|
TEMEL TIP BİLİMLERİ |
TIBBİ BİYOLOJİ |
Prof. Dr. |
1 |
|
TEMEL TIP BİLİMLERİ |
FİZYOLOJİ |
Prof. Dr. |
1 |
|
TEMEL TIP BİLİMLERİ |
BİYOFİZİK |
Doçent |
1 |
|
TEMEL TIP BİLİMLERİ |
BİYOİSTATİSTİK VE TIP
BİLİŞİMİ |
Doçent |
1 |
|
DAHİLİ TIP BİLİMLERİ |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE
HASTALIKLARI |
Doçent |
1 |
|
1362/1-1
SANKO
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine, 2547 ve
2914 sayılı Kanun, “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin
yürürlükteki ilgili maddelerine göre öğretim üyesi alınacaktır.
Adayların, başvuracakları bölüm ve alan adı belirten
dilekçe, YÖK Ek-4 ve Ek 3 formatında özgeçmiş, nüfus cüzdanı fotokopisi, 6 adet
fotoğraf, diploma belgelerinin aslı veya noter onaylı sureti veya İnsan
Kaynakları Müdürlüğümüz tarafından aslı görülerek onaylanan suretleri ile İnsan
Kaynakları Müdürlüğümüze başvurmaları gerekmektedir. "
- Profesör kadrolarına müracaat edecek adaylar;
Başvuru dilekçelerine yukarıdaki
belgelere ilave olarak, doçentlik belgesi veya noter onaylı sureti veya İnsan
Kaynakları Müdürlüğümüz tarafından aslı görülerek onaylanan sureti ile bilimsel
yayınlarını, kongre, konferans ve tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları,
bunlara ilişkin dokümanı, eğitim-öğretim faaliyetlerini, yönetimlerinde devam
eden, biten yüksek lisans (bilim uzmanlığı) ve doktora çalışmalarını,
üniversite veya yüksek teknoloji enstitüsüne katkılarını kapsayan eserlerinin
belirtildiği yayın listesini içeren 7 takım yayın dosyalarını eklemeleri
gerekmektedir.
- Doçent kadrolarına müracaat edecek adaylar;
Başvuru dilekçelerine yukarıdaki belgelere ilave
olarak, doçentlik belgesi veya noter onaylı sureti veya İnsan Kaynakları
Müdürlüğümüz tarafından aslı görülerek onaylanan sureti ile yayın listelerini,
bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 5 takım yayın dosyalarını eklemeleri
gerekmektedir.
- Yardımcı Doçent kadrolarına müracaat edecek adaylar;
Başvuru dilekçelerine yukarıdaki belgelere ilave
olarak, yabancı dil belgesi, bilimsel çalışma ve yayınlarını, yayın listelerini
kapsayan 5 takım yayın dosyalarını eklemeleri gerekmektedir.
- Başvurular şahsen veya posta yolu ile kabul edilecektir.
- Doçentliğe atamalarda en az Üniversitelerarası
Kurulun doçentlik sınavı için kabul ettiği ilkeler aranır.
- Posta ve kargo şirketi kullanılarak yapılacak
gönderilerde meydana gelecek gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu değildir.
-İlan Yürürlük Süresi: Yayınlandığı tarihten itibaren
15 gün
T. C. SANKO Üniversitesi, İnsan Kaynakları Müdürlüğü
İncilipınar Mah. Gazi Muhtar Paşa Bulv.
No: 36 27090 Şehitkamil / Gaziantep
Bilgi için: 0 (342) 211 65 32 Faks: 0 (342) 211 65 05
insankaynaklari@sanko.edu.tr
Fakülte/Bölüm |
Anabilim
Dalı |
Unvan |
Adet |
Açıklama |
Sağlım Bilimleri Fakültesi/Beslenme ve
Diyetetik bölümü |
Beslenme |
Profesör veya Doçent veya Yrd. Doç. |
1 |
|
Sağlım Bilimleri Fakültesi/Beslenme ve
Diyetetik bölümü |
Diyetetik |
Profesör veya Doçent veya Yrd. Doç. |
1 |
|
Sağlım Bilimleri Fakültesi/Hemşirelik
Bölümü |
Hemşirelik Esasları |
Profesör veya Doçent veya Yrd. Doç. |
1 |
|
Sağlım Bilimleri Fakültesi/Hemşirelik
Bölümü |
Çocuk Hastalıkları Hemşireliği |
Profesör veya Doçent veya Yrd. Doç. |
1 |
|
Sağlım Bilimleri Fakültesi/Hemşirelik
Bölümü |
Ruh Sağlığı Hemşireliği |
Profesör veya Doçent veya Yrd. Doç. |
1 |
|
Sağlım Bilimleri Fakültesi/Fizyoterapi ve
Rehabilitasyon Bölümü |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon |
Profesör veya Doçent veya Yrd. Doç. |
1 |
1426/1-1