TAŞINMAZ
MAL SATILACAKTIR
BİLGİ
İŞLEM ALTYAPISI YÜKSEK ERİŞİLEBİLİRLİK İŞİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
120
ADET MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR, 120 ADET MONİTÖR, 105 ADET LAZER AĞ YAZICI (TİP 1) VE
75 ADET LAZER AĞ YAZICI (TİP 2) SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
TTK
İHTİYACI OLARAK 20 ADET RULMAN ALIMI 4734 SAYILI KANUNUN 3/G MADDESİ KAPSAMINDA
AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF SAC MALZEME SATIN
ALINACAKTIR
LOKOMOTİF
MUHTELİF KABLOLARI SATIN ALINACAKTIR
VAGON
MUHTELİF DÖKÜM MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
KAYNAKLI
MALZEME SATIN ALINACAKTIR
JEOFİZİK
KUYU LOGU ÖLÇÜMLERİ HİZMETİ ALINACAKTIR
Maden Tetkik
ve Arama Genel Müdürlüğünden:
PARA
ÇEKME BÜFESİ ATM ALANLARI KİRAYA VERİLECEKTİR
Metro
İstanbul San. ve Tic. Anonim Şirketinden:
9.200
TON (9.200.000 KG) YARI MAMUL (TORBALI) KURU ÇAY NAKLİYESİ YAPTIRILACAKTIR
Çay İşletmeleri
Genel Müdürlüğünden: RİZE
Antalya
PTT Başmüdürlüğünden:
1 - Posta ve Telgraf Teşkilatı A.Ş.
Burdur PTT Başmüdürlüğünün mülkiyetinde Burdur İli Karamanlı İlçesi, Karamanlı
Köyü, Cafer Mevkii, Zafer mahallesi, Yeşilova Caddesi adresinde bulunan, tapuda
bila pafta, bila ada, 19673
parsel no.lu 724,00 m2 arsa ve üzerinde kargir
4 katlı PTT Hizmet, Santral ve Lojman Binası taşınmaz mal Kapalı zarf artırma
usulü ile satışa çıkarılmıştır.
2 - İhalenin yapılacağı yer: Antalya PTT Başmüdürlüğü -
7. Kat - Toplantı Salonu Deniz Mah. Güllük Cad. No: 5 C Blok 07102 Muratpaşa/ANTALYA adresinde olup, Telefon No: 0 242 244 01
98/1526 Fax No: 0 242 244 01 94
3 - İhale konusu taşınmaza ait İhale Şartnamesi Antalya
PTT Başmüdürlüğü Yapı ve Teknik İşler Müdürlüğü 526 no.lu odada incelenebilecek
ve 20,00.-TL karşılığı temin edilebilecektir.
4 - İsteklilerin ihaleye iştirak edebilmeleri için
ihale başlangıç saatine kadar verecekleri teklif mektubu ile birlikte 12.445,56
TL. (Onikibindörtyüzkırkbeş Türk Lirası Ellialtı Kuruş)’lik geçici
teminat makbuzu veya mektubu (Banka teyit yazısı ile birlikte), ihale
dokümanının satın alındığına dair belge, ikametgah
senedi; tebligat için adres beyanı; gerçek kişi olması halinde nüfus cüzdanı
örneği, tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
ticaret ve/veya sanayi odasından, idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden
veya benzeri bir makamdan ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde
alınmış tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge aslı veya noter
tasdikli imza sirküleri, tüzel kişi olması halinde, şirket ortaklarının hisse
durumlarını ve şirketteki görevlerini belirten son durumunu gösterir Ticaret
Sicil Gazetesi Aslı veya noter tasdikli sureti ve tüzel kişiliğin noter
tasdikli imza sirküleri. ); vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan
kişinin noter tasdikli vekaletnamesi ile noter tasdikli imza sirküleri ve her
sayfası imzalı şartname ile birlikte en geç ihale günü 28.02.2017 Salı günü
saat 14:30’a kadar Antalya Başmüdürlüğü Yapı ve Teknik
İşler Müdürlüğü 521 no. lu
odaya teslim edilmesi veya iadeli taahhütlü olarak posta vasıtasıyla
gönderilmesi gerekmektedir.
5 - Satıştan doğacak giderler (Satış işlemleri ve bu
işler sırasında düzenlenen belgeler ile her çeşit vergi resim, harç ve diğer
mali yükümlülükler) Alıcıya aittir.
6 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 90 gündür.
7 - Taşınmaz satışı ile ilgili ihale 28.02.2017 Salı
günü ve saat: 14:30’da Antalya PTT Başmüdürlüğün - 7.
Kat Toplantı Salonunda yapılacaktır.
8 - Taşınmaz malın muhammen bedeli 414.852,00 TL (Dörtyüzondörtbinsekizyüzelliiki Türk Lirası) olup, geçici
teminat miktarı 12.445,56 TL’dir (Onikibindörtyüzkırkbeş
Türk Lirası Ellialtı Kuruş.)
9 - Satışa sunulan Burdur PTT Başmüdürlüğüne bağlı
Karamanlı PTT Hizmet, Santral ve Lojman Binasının 2007 Deprem Yönetmeliği
sonrası güçlendirmesi yapılmamıştır. İstekliler teklif vermekle bu durumu
bildiğini ve kabul ettiğini beyan etmiş sayılırlar.
10 - Kurumumuz 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa tabi
olmayıp ihaleyi yapıp yapmamakta yada dilediğine
yapmakta serbesttir.
İlan olunur.
548/1-1
BİLGİ İŞLEM ALTYAPISI YÜKSEK ERİŞİLEBİLİRLİK İŞİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Denizli Büyükşehir Belediyesi
DESKİ Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Dairesi Başkanlığı ihtiyacı Bilgi İşlem
Altyapısı Yüksek Erişilebilirlik İşi ihtiyaç sahibi Kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine ve teknik şartnamede belirtilen marka/modellerine uygun olarak,
Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen
şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Ofis tip ticari şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 01/02/2017
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme
sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan
teknik şartnamesine ve teknik şartnamede belirtilen marka/modellerine
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç
zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
651/1-1
120 ADET MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR, 120 ADET MONİTÖR, 105 ADET
LAZER AĞ YAZICI (TİP 1) VE 75 ADET LAZER AĞ YAZICI (TİP 2) SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Yüksek Seçim Kurulu
Başkanlığı İdari ve Mali İşler Dairesi Başkanlığı ihtiyacı 120 adet masaüstü
bilgisayar, 120 adet monitör, 105 adet lazer ağ yazıcı (tip 1) ve 75 adet lazer
ağ yazıcı (tip 2) kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak,
Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen
şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Ofis Ticari Şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 30/01/2017
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip,
uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün
açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
652/1-1
TTK İHTİYACI OLARAK 20 ADET RULMAN ALIMI 4734 SAYILI
KANUNUN 3/G MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
İhale kayıt numarası : 2017/27113
1 - İdarenin
a) Adresi : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0 372
259 47 94-84
Fax: 0 372-251 19 00-253 12 73
c) Elektronik posta adresi (varsa) : satinalma@taskomuru.gov.tr.
2 - İhale konusu işin nev’i
a) Niteliği, türü ve miktarı : 20 adet
Rulman
b) Teslim yeri : Bülent Ecevit Caddesi No: 125 TTK Makine ve
İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene ve Tesellüm İşleri Şube Müdürlüğü Tesellüm
Şefliği Ambarıdır.
c) Teslim süresi : Firmalar Rulmanları 120 günde teslim
edecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TTK Satınalma Daire
Başkanlığı ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 13.02.2017 Pazartesi - saat 15.00
c) Dosya no : 1714003
4 - İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve
yeterlik kriterleri
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) İhale İdari şartnamesinin 9 uncu maddesinin (a),
(b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan durumlar da olunmadığına ilişkin,
ihale tarihinden önceki üç ay içinde alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı
taahhütname,
e) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
f) İhale İdari şartnamesinde belirlenen geçici teminat,
g) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
h) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve
içeriği bu Şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi
j) İsteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı
düşündükleri işlere ait önerileri ve işlerin listesi,
k) İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), (c) ve (d) de yer alan belgelerin
her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2 - Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler.
4.2.1 - Firmalar rulmanları orijinal ambalajı
içerisinde ve oksitlenmeye karşı korunmuş olarak teslim edeceklerdir.
4.2.2 - Rulmanların miktar toleransı ± % 0 olacaktır.
4.2.3 - Rulmanlar, MRC Rulman No: 7419 PJDU olacaktır.
(Rulman sırt sırta kullanılabilir tip olacaktır.)
4.2.4 - Firmalar teklifleriyle birlikte rulmanların
teknik özelliklerini belirten (Dinamik ve statik yük sayıları vs.) 2 takım
tanıtıcı katalog vereceklerdir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi:
5.1 - En düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
5.2 - İstekliler tekliflerini Türk Lirası olarak
vereceklerdir.
6 - İhale, İdari Şartnamedeki katılma koşullarını
taşıyan tüm yerli isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanı TTK Satınalma
Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No: 2 Zonguldak ve TTK Ankara
Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cd.)
19. Sokak No 22 Bahçelievler/Ankara görülebilir ve şartnameler 30,00 TL. karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir.
“İhale dokümanı kargo yoluyla da satın alınması
mümkündür. Kargo yoluyla ihlale dokümanı almak isteyenler, Kargo masrafı
kendilerine ait olmak üzere 30,00 TL. İhale dokümanını Vakıflar Bankası
Zonguldak Şubesindeki TR91 0001 5001 5800 7292 5642 28 no.’lu hesabımıza yatıracaklardır. Kargo yoluyla ihale dokümanı
satın almak isteyenler, İhale dokümanı bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresinde
belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks
numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden sonra en az beş gün önce
göndermek zorundadır. İhale dokümanının kargo yoluyla gönderilmesi halinde,
kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından
dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanı satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en geç 13.02.2017 Pazartesi saat 15:00’e kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığına elden teslim edilebileceği
gibi iadeli-taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada
doğabilecek gecikmeden idaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin
miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale
üzerine bırakılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için
teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. İhale konusu işe ilişkin kısmi teklif
verilmeyecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir. Teklif edilen
bedelin %3’ünden az oranda geçici teminat veren isteklilerin teklifleri
değerlendirme dışı bırakılacaktır.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve halelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır.
13.1.1 - İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
13.1.2 - Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet
Alımları ve Yapım işleri ile ilgili Yönetmeliğimizin 15/Ave
15/B maddelerinde yar alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
645/1-1
MUHTELİF
SAC MALZEME SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2017/27313
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00 (4435 - 4436) / 225 50 60 -
225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
Türü ve miktarı : 11 kalem muhtelif sac malzeme, vagon imalatında kullanılmak üzere
satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 10/02/2017 - Saat
15:00
4 - Yukarıda belirtilen alımımız
Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye
çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında
belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel
Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığına 10/02/2017 günü saat 15:00’e kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel
Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil)
temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az
%3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734
ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
541/1-1
LOKOMOTİF MUHTELİF KABLOLARI SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2017/27356
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00 (4435 - 4436) / 225 50 60 -
225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
Türü ve miktarı : 36 kalem lokomotif muhtelif kabloları, teknik şartnameler ve teknik
resimlere göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 08/02/2017 - Saat
14:00
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak
suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek
için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma
İkmal Daire Başkanlığına 08/02/2017 günü saat 14:00’e kadar
verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma
İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734
ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
542/1-1
VAGON MUHTELİF DÖKÜM MALZEMELERİ SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2017/27336
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00 (4435 - 4436) / 225 50 60 -
225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
Türü ve miktarı : 2 kalem Vagon Muhtelif Döküm Malzemeleri, teknik şartname ve
resimlere göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 06/02/2017 - Saat
15:00
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif
alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek
için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma
İkmal Daire Başkanlığına 06/02/2017 günü saat 15:00’e
kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma
İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 50,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734
ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
543/1-1
KAYNAKLI MALZEME SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ Genel
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2017/27345
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 / ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00 (4435 - 4436) / 225 50 60 -
225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
Türü ve miktarı : 200 adet (Eanoss tipi Vagon) Duvar
Montajı Komple, teknik şartname ve resimlere göre imal ettirilmek suretiyle
satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 07/02/2017 - Saat
15:00
4 - Yukarıda belirtilen
alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye
çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında
belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığına 07/02/2017 günü saat 15:00’e kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil)
temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat
verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve
ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
544/1-1
JEOFİZİK KUYU LOGU ÖLÇÜMLERİ HİZMETİ ALINACAKTIR
Maden
Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğünden:
Jeofizik Kuyu Logu Ölçümleri
hizmet alımı 07.01.2006 tarih ve 26046 sayılı Resmi Gazete'de
yayımlanarak yürürlüğe giren “Esaslar” ın 15 inci
maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin
ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2017/31376
1 - İdarenin
a) Adresi : MTA Genel
Müdürlüğü Makine İkmal Daire Başkanlığı Üniversiteler Mah. Dumlupınar
Bulvarı No: 139 Çankaya/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312
201 20 53 - 0 312 285 58 14 - 285 42 70
c) Elektronik posta adresi :
ç) İhale dokümanının
görülebileceği
internet adresi
(varsa) :
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Hizmet
Alımı,
1.
BÖLGE (Afyon - Denizli): 50.000 m Gamma-Ray Logu,
50.000 m Neutron Logu,
50.000 m Density Logu,
Jeofizik Kuyu Logu Ölçümü,
2.
BÖLGE (Amasya - Çorum): 50.000 m Gamma-Ray Logu, 50.000 m Neutron Logu, 50.000 m Density Logu, Jeofizik Kuyu Logu Ölçümü,
b) Yapılacağı yer : (a) bendinde belirtilen 2 (iki) bölgede
yapılacaktır.
c) İşin süresi : 1. ve 2. BÖLGELER: Sözleşmelerin imzalanmasına
müteakip, işe başlama talimatı tebliğinden itibaren (Sözleşme konusu projedeki
sondaj çalışmalarının başladığının İdare tarafından yükleniciye ayrıca
bildirilmesine müteakip) 10 (on) takvim günü içinde işyeri teslimi yapılarak
işe başlanacaktır. İşin süresi işe başlama tarihinden itibaren 1. ve 2.
Bölgeler için 365 (üçyüzaltmışbeş) takvim günü.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : MTA Genel Müdürlüğü Toplantı Salonları.
b) Tarihi ve saati : 09/02/2017 - 10:30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1 Mevzuatı gereği kayıtlı
olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu
ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı
gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici
teminat mektupları dışındaki teminatların İlgili Mali Birime yatırıldığını
gösteren makbuzlar,
4.1.5. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz,
4.1.6. Tüzel
kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin
yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi
odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli
mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan
tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir
yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun
belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe
ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdaremizce ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter öngörülmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdaremizce mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter öngörülmemiştir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup,
yerli istekliler lehine %15 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50,00.- Türk
Lirası karşılığı aynı adresten (Makine İkmal
Dairesi Başkanlığı Alım Satım Şube Müdürlüğü 205 nolu
oda) satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MTA Genel
Müdürlüğü Genel Haberleşme Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği
gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş
kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu
ihalede kısmi teklif verilebilir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - İhale konusu iş ceza ve
yasaklamalarla ilgili hususlar hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi değildir.
608/1-1
PARA ÇEKME BÜFESİ ATM ALANLARI KİRAYA VERİLECEKTİR
Metro
İstanbul San. ve Tic. Anonim Şirketinden:
Şirketimiz tasarrufunda bulunan ve aşağıda özellikleri
belirtilen toplamda 514,8 m2 alan olmak üzere 48 istasyonda 58
noktada para çekme büfesi ATM alanlarının kiraya verilmesi işinin ihalesi
yapılacaktır.
1 - Taşınmaza Dair Bilgiler:
a) İli : İstanbul
b) Cinsi : Para Çekme Büfesi ATM
c) Yüzölçümü : Toplamda 514,8 m2 olmak üzere 48 istasyonda
58 noktada yer alan alanlar.
d) Yer : M1A, M1B, M2, M3, M4, M6 Hatları
2 - Muhammen Bedeli : Bkz. Tablo-1
3 - Süresi : 5 Yıl
4 - Geçici Teminatı : 75.686,00-TL
5 - İhale Tarihi ve Saati : 07/02/2017
11:00
6 - İhalenin Yapılacağı Yer : Metro İstanbul San. ve Tic. A.Ş.
7 - İhale Usulü : 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 45.
maddesine Açık Teklif Usulü
8 - İhale şartnamesi : Metro İstanbul San. ve
Tic. A.Ş.’den temin edilebilir.
Yavuz
Selim Mahallesi, Metro Sokak No: 3 34220 Esenler/İSTANBUL
Tel: 0 212 568 99 70 - Fax:
0 212 568 89 00
9 - Şartname Bedeli : 200,00-TL
10 - İhaleye katılmak isteyenlerden istenen belgeler:
Gerçek Kişiler;
- Nüfus cüzdanı sureti ve İkametgâh belgesi
- Geçici teminat
- Vekâleten katılanlar için noter tasdikli vekâletname
ve imza beyannamesi
- Bu şartname ekindeki form örneğine uygun teklif
mektubu
Tüzel Kişiler:
- İmza sirküleri (Noterden - Açık artırmada teklif
verecek kişinin yetkili olduğunu göstermelidir.)
- Geçici teminat
- Vekâleten katılanlar için noter tasdikli vekâletname
ve imza beyannamesi (Açık artırmada teklif verecek kişinin yetkili olduğunu
göstermelidir.)
- Bu şartname ekindeki form örneğine uygun teklif
mektubu
11 - İhaleye katılmak isteyenlerin, ihale saatinden önce
ihale şartnamesini incelemeleri ve tekliflerini de şartnamede belirtilen
şartlar çerçevesinde vermeleri gerekmektedir.
İlan olunur.
9.200 TON (9.200.000 KG) YARI MAMUL (TORBALI) KURU ÇAY
NAKLİYESİ YAPTIRILACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüze ait 17 adet Yaş Çay Fabrikamızdan
Ankara Pazarlama ve Üretim Bölge Müdürlüğümüze 9.200 ton (9.200.000 kg) Yarı
Mamul (torbalı) kuru çay nakliyesi hizmeti %20 artar-azalır opsiyonlu
olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu
maddesi kapsamında Açık İhale Usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, Çay İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı/RİZE
adresinden 100,00 TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve
teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç
09.02.2017 günü saat 14.00’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme
ve Arşiv Müdürlüğü, Evrak Kayıt Bürosu - Rize adresinde bulunacak şekilde elden
vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün
saat 14.00’de açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf ve
faksla yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - İhale alternatif tekliflere kapalıdır.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat
geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en
az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3’ü oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin
teminat alınır.
8 - İhale Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
9 - İstekliler çay fabrikası bazında, sevk edilecek
yarı mamul (torbalı) çayın tamamına teklif vermek koşuluyla kısmi teklif
verebilirler.
10 - Teşekkülümüz, bu ihalede ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
517/1-1