Çevre
ve Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
Başbakanlık
Vakıflar Genel Müdürlüğünden:
Türk Standardları Enstitüsünden:
Çalışma
ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Avrupa Birliği ve Mali Yardımlar Dairesi
Başkanlığından:
TMMOB
Maden Mühendisleri Odasından:
Avrasya
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Munzur
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Anadolu
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Kırıkkale
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Trakya
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Ulaştırma,
Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğünden: ANKARA
Çevre
ve Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
Soiltest Zemin
Etüt ve Laboratuvar Hizmetleri İnşaat ve Ticaret Limited Şirketi’nin Güneşli
Mah. Kirazlı Cad. Bağlar Sok. No: 11/A Bağcılar/İSTANBUL adresinde bulunan
Laboratuvarının, Bakanlığımız Yapı Denetim Komisyonunun (YDK) 13.09.2005 tarih
ve 60 sayılı kararı ile verilen 102 no’lu
“Laboratuvar İzin Belgesi” iptali ve kullanma hakkı veren sözleşmenin firmanın
talebi doğrultusunda tek taraflı olarak feshi, Merkez Yapı Denetim Komisyonunun
(MYDK) 22.11.2016 tarih ve 525/5 no’lu teklif
kararıyla Bakanlık Makamından alınan 29.11.2016 tarih ve 27996 sayılı Makam
Olur’u ile uygun görülmüştür.
İlgililere duyurulur.
10869/1-1
Başbakanlık
Vakıflar Genel Müdürlüğünden:
VAKFIN ADI: Türk Ekonomik ve Stratejik Araştırma
Vakfının (TESAV).
VAKFEDENLER: Ekonomi Kulübü Derneği.
VAKFIN İKAMETGÂHI: Ankara.
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR
TARİHİ VE NO’SU: Ankara 16. Asliye Hukuk Mahkemesinin 22.11.2016 tarihinde
kesinleşen 17.10.2016 tarihli ve E:2016/453 K:2016/530 sayılı kararı.
VAKFIN AMACI: Ülkemizin, iş adamlarımızın,
sanayicilerimizin ve girişimcilerimizin ihtiyaç duyacakları alanlarda ekonomik,
akademik, teknik, mali ve sosyal çalışmalar yürüterek; Türkiye ekonomisinin
rekabet gücünü, Türkiye iş gücünün istihdam edilebilirliğini artırmak ve vakıf
senedinde belirtilen diğer amaçları gerçekleştirmektir.
VAKFIN MAL VARLIĞI: 800.000,00-TL nakit.
YÖNETİM KURULU:
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ:
Vakfın konusuna en yakın olan bir başka vakıf ya da kuruluşa devredilir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilan
olunur.
10870/1-1
Türk
Standardları Enstitüsünden:
Aşağıda unvanı, belge numarası, belgelendirmeye esas standard/kriter numarası, fesih
tarihi ve fesih gerekçesi belirtilen firmaların, Türk Standardları
Enstitüsü ile yapmış oldukları mevcut sözleşmeleri feshedildilerek
Hizmet Yeterlilik Belgeleri iptal edilmiştir.
İptal edilen bu belgelerin hukuki bir geçerliliği
kalmadığından, Hizmet Yeterlilik Belgesi olarak ibraz edilemeyeceği, aksine
davranış sergileyenler hakkında, haksız rekabet ve haksız belge kullanımı
hükümlerine göre hukuki ve cezai işlem başlatılacağı ilanen duyurulur.
Firma Unvanı |
HYB Numarası |
Standard/Kriter Numarası |
Fesih Tarihi |
Fesih Gerekçesi |
Bedrettin Torun Pet.
Ürün. Tur. İnş. Taş. Tic. Ltd.
Şti. Taşova/Amasya |
19-HYB-316 |
TS 11939 TS 12820 |
03.10.2016 |
Firma İsteği |
Baktat Gıda San.ve Dış
Tic. A.Ş. Sungurlu/Çorum |
19-HYB-2925 |
TS 11939 |
11.10.2016 |
Firma İsteği |
Altay Soğutma-Elvan Altay Mecitözü/Çorum |
19-HYB-3074 |
TS 10079 TS 12850 |
11.10.2016 |
Firma İsteği |
Arslan Alkur-Öznurnak
Makine Çorum |
19-HYB-1581 |
TS 12600 |
12.10.2016 |
Talimata
Aykırılık |
Güngör Akar. Nak. Tur. Gıda Hayv. Oto İnş. San. ve Tic. Ltd.
Şti. Merzifon/Amasya |
19-HYB-3052 |
TS 11939 TS 12820 |
28.10.2016 |
Firma İsteği |
Eraslan Petrol Osman Eraslan Taşova/Amasya |
19-HYB-3062 |
TS 11939 |
08.11.2016 |
Talimata
Aykırılık |
Özdilek Petrol-İbrahim Çolak Merzifon/Amasya |
19-HYB-322 |
TS 11939 TS 12820 |
09.11.2016 |
Firma İsteği |
10857/1-1
Çalışma
ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Avrupa Birliği ve Mali Yardımlar Dairesi Başkanlığından:
AVRUPA BİRLİĞİ UZMAN YARDIMCILIĞINA GİRİŞ SINAVI DUYURUSU
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Avrupa Birliği ve
Mali Yardımlar Dairesi Başkanlığı’nda açık bulunan 15 (on beş) adet 7 ve 8.
derece AB Uzman Yardımcısı kadrosuna (GİH) atanmak üzere aşağıda belirtilen
öğrenim dallarında ve sayılarda sözlü sınav ile AB Uzman Yardımcısı
alınacaktır.
Mezun olunan Fakülte ve Bölüm |
Başvurulacak KPSS puan türü ve sözlü sınava çağırılmaya
hak kazanacak aday sayısı |
Sözlü sınav sonucuna göre ataması yapılacak aday sayısı |
Hukuk Fakültesi Hukuk Bölümü |
KPSS P3 puan türünden başvurusu alınan adaylardan sıralama
yapılarak en yüksek puana sahip ilk 8 aday |
2 |
Mühendislik Fakültelerinin Bilgisayar Mühendisliği Bölümü, Yazılım
Mühendisliği Bölümü veya ilgili Fakültelerin Yönetim Bilişim Sistemleri
Bölümü |
KPSS P3 puan
türünden başvurusu alınan adaylardan sıralama yapılarak en yüksek puana sahip
ilk 8 aday |
2 |
Siyasal Bilgiler, Siyasal Bilimler, İktisadi ve İdari Bilimler,
İktisat, İşletme Fakülteleri altındaki programlar |
KPSS P3 puan türünden başvurusu alınan adaylardan sıralama
yapılarak en yüksek puana sahip ilk 36 aday |
9 |
Fen ve Edebiyat veya Beşeri Bilimler Fakültelerinin Sosyoloji
Bölümü |
KPSS P3 puan türünden başvurusu alınan adaylardan sıralama
yapılarak en yüksek puana sahip ilk 4 aday |
1 |
İletişim Fakültesi |
KPSS P3 puan türünden başvurusu alınan adaylardan sıralama yapılarak
en yüksek puana sahip ilk 4 aday |
1 |
Başvuruda bulunan adaylardan puan sırası en yüksek
olandan başlamak üzere, belirlenen boş kadro sayısının 4 katı kadar aday sözlü
sınava çağırılacaktır. Alım yapılacak bölümlere ilişkin, yukarıdaki tabloda belirlenen
5 başlık altındaki her grup kendi içerisinde sıralanacak ve
değerlendirilecektir. Sınava katılmaya hak kazanan son adayın almış olduğu puan
ile aynı puanı alan diğer adaylar da sözlü sınava çağırılacaktır.
1 - SINAVA BAŞVURU ŞARTLARI:
1. 657 sayılı
Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen şartları taşımak,
Eğitim süresi en az dört yıl olan ve yukarıdaki tabloda belirtilen fakülte ve
bölümler ile bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurt
içi veya yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından birinden mezun olmak,
2. Sınavın yapıldığı tarihte otuz beş yaşını
doldurmamış olmak,
3. ÖSYM
tarafından 2015 veya 2016 yıllarında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında
yukarıdaki tabloda belirtilen fakülte veya bölüm itibariyle ilgili puan
türünden en az 80 puan almış olmak,
4. İngilizce dilinde aşağıdaki koşullardan en az
birisine sahip olmak;
• Son başvuru
tarihinden itibaren azami 2 yıl öncesinde yapılan Yabancı Dil Bilgisi Seviye
Tespit Sınavında (YDS)/ Elektronik Yabancı Dil Sınavı (e-YDS) İngilizce
dilinden en az 80 puan almış veya 1
• Son başvuru
tarihi itibariyle geçerlilik süresi dolmamış, ÖSYM tarafından buna denk kabul
edilen uluslararası geçerliliği bulunan belgeye sahip olmak, 2
5. Erkek adaylar
için sınav tarihi itibariyle askerlik hizmetini yapmış veya erteletmiş veya
askerlik hizmetinden muaf olmak.
2 - BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER:
Giriş sınavına katılmak isteyen adayların
Başkanlığımızın internet adresinde (www.ikg.gov.tr) yer alan “Başvuru Formu” ve
“Özgeçmiş” çıktılarının ekinde aşağıdaki belgeleri iletmeleri istenir.
1) T.C. kimlik numarası yazılı beyanı,
2) Son 6 ay içerisinde çekilmiş üç adet vesikalık
fotoğraf,
3) Kamu Personeli Seçme Sınavı Sonuç Belgesinin
bilgisayar çıktısı, 3
4) Yukarıda belirtilen İngilizce dil belgelerinden en
az birisinin aslı ya da onaylı örneği veya belgenin aslı ibraz edilmek
suretiyle Başkanlığımızca onaylanan örneği,
5) Adli sicil kaydına dair yazılı beyanı,
1 Son başvuru tarihine yetişebilecek şekilde, sonuç
belgesi alınabilecek güncel sınavlardan alınacak yabancı dil belgeleri de kabul
edilecektir. (Örn. 2016 yılında düzenlenecek olan
Elektronik Yabancı Dil Sınavları gibi)
2 ÖSYM’nin 25.02.2016 tarihli yabancı dil
sınavları eşdeğerliklerine ilişkin kararı dikkate alınacaktır.
Bkz.http://dokuman.osym.gov.tr/pdfdokuman/2016/GENEL/EsdegerlikTablosu26022016.pdf
3 ÖSYM’nin 25.02.2016 tarihli yabancı dil
sınavları eşdeğerliklerine ilişkin kararı dikkate alınacaktır.
Bkz.http://dokuman.osym.gov.tr/pdfdokuman/2016/GENEL/EsdegerlikTablosu26022016.pdf
6) Yükseköğrenim diplomasının veya çıkış belgesinin
aslı ya da belgenin verildiği yer yükseköğretim kurumunca onaylı örneği veya
belgenin aslı ibraz edilmek suretiyle Başkanlığımızca onaylanan örneği,
7) Görevini devamlı yapmaya engel olabilecek akıl
hastalığı olmadığına dair yazılı beyanı,
Yukarıdaki belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu
tespit edilenlerin, sınavları geçersiz sayılacak ve atamaları yapılmayacaktır
veya atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilecektir. Bu kişiler hiçbir hak
talep edemeyecektir ve haklarında 26/09/2004 tarihli
ve 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet
Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.
3 - BAŞVURU YERİ VE ŞEKLİ
Adaylar, www.ikg.gov.tr adresinden indirerek
dolduracakları iş talep formu ve diğer belgeler ile birlikte 14/12/2016-13/01/2017
tarihleri arasında Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Avrupa Birliği ve Mali
Yardımlar Dairesi Başkanlığı Yıldızevler Mahallesi,
Turan Güneş Bulvarı 713. Sokak, No: 4, 06450 Çankaya/ANKARA adresinde kurulacak
kayıt kabul masasına bizzat veya posta yolu ile başvurabileceklerdir. Posta ile
yapılan başvurularda, gönderilen belgelerin Başkanlığa en geç 13/01/2017 mesai saati bitimine kadar (17:30) ulaşması
zorunludur. Postada meydana gelen gecikmeler dikkate alınmayacaktır. Bu süreden
sonra gelen belgeler ve ekleri dikkate alınmayacak, e-posta olarak gönderilen
özgeçmişler başvuru olarak kabul edilmeyecek ve dikkate alınmayacaktır.
4 - SÖZLÜ SINAV:
Sözlü sınavı 13/02/2017-17/02/2017
tarihleri arasında yapılacak olup fakülte ve bölüm itibariyle sözlü sınava
katılmaya hak kazanan adayların listesi ve sınav yeri 10/02/2017 tarihine kadar
Bakanlığımız www.csgb.gov.tr ve www.ikg.gov.tr adreslerinde ilan edilecektir ve
adaylara ayrıca bildirim yapılmayacaktır.
Sözlü sınav konuları;
Adaylara mezun olunan bölüme ilişkin alan bilgisi ve
genel kültür sorularına ilaveten, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nın
görev alanına giren konularda (çalışma hayatı, sosyal politika ve istihdam vb.)
ve Başkanlığımız görev alanlarına ilişkin konularda (Avrupa
Birliği (tarihçesi, kurumları, politikaları, Türkiye - Avrupa Birliği
ilişkileri, Avrupa Birliği Mali Yardımları vb.) sorular yöneltilecektir.
5 - SINAV GİRİŞ BELGESİ:
Adaylar, sözlü sınav öncesinde kimlik tespitinde
kullanılmak üzere yanlarında fotoğraflı ve geçerli bir kimlik belgesi (nüfus
cüzdanı, sürücü belgesi, pasaport) bulunduracaklardır. Adaylara ayrıca sınava
giriş belgesi gönderilmeyecektir.
6 - SÖZLÜ SINAVIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Sözlü sınav aşağıdaki alanlarda yapılacaktır:
a) Sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi ve İngilizce
düzeyi, (İngilizce dil bilgisi, adayın güncel herhangi bir konu hakkında
yapacağı kısa konuşmalar şeklinde değerlendirilecektir.)
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
d) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
e) Genel yetenek ve genel kültürü,
f) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı.
Sözlü sınavda adaylar (a) bendi için 50 puan, (b) ila
(f) bentlerinde yazılı özelliklerin her biri için 10’ar puan üzerinden
değerlendirilecektir. Sözlü sınavda değerlendirme, yüz puan üzerinden yapılacak
ve Sınav Kurulu Üyelerinin verdikleri notların aritmetik ortalaması sözlü
sınavın sonucunu gösterecektir. En az yetmiş puan alan adaylar başarılı
sayılacaktır. Sözlü sınavda fakülte ve bölüm itibariyle başarılı olan adayların
sayısı fakülte veya bölüm itibariyle ataması yapılacağı ilan edilen kadro
sayısından fazla ise fakülte ve bölüm itibariyle en yüksek puan alan adaydan
başlanmak üzere sıralama yapılacak, asil ve yedek adaylar belirlenerek liste
ilan edilecektir. Atamalar yalnızca sözlü sınav sonucuna göre yapılacaktır.
Bazı başvuru gruplarından yeterli nitelikli başvuru olmaması halinde söz konusu
kontenjanların diğer başvuru grupları için kullanılması hakkı saklıdır.
7 - SÖZLÜ SINAV SONUCUNA GÖRE ATAMA
Sözlü sınav sonucuna göre sınavı kazananlar, Avrupa Birliği
Uzman Yardımcısı kadrolarına 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu hükümlerine
göre atanır. Sözlü sınavda yetmiş ve üzerinde puan almış olmak, Sınav
Kazananlar Listesine giremeyen adaylar için müktesep hak teşkil etmemektedir.
Sözlü sınav sonucunda fakülte veya bölüm itibarıyla
başarılı bulunan adaylardan asil kazananlar ve yedek adayların listesi
oluşturulacaktır. Giriş sınavı duyurusunda belirtilen uzman yardımcısı kadro
sayısının yarısını geçmemek üzere değerlendirme komisyonu tarafından belirlenen
sayıda yedek aday seçilecektir.
Yedek adayların hakları, daha sonraki sınavlar için
müktesep hak veya herhangi bir öncelik teşkil etmemektedir. Sözlü sınavda
başarılı olan adayların sayısı fakülte veya bölüm itibariyle ilan edilen kadro
sayısından daha az ise, sadece başarılı olanlar sınavı kazanmış kabul
edilecektir.
Ancak, yukarıdaki tabloda öğrenim dalı itibariyle ilan
edilen kadro sayısı kadar adayın başarılı olamaması nedeniyle boş kalan
kadrolar, sınav kurulunun uygun görüşü ile başka bir öğrenim dalından sınava
katılıp başarılı olmuş adayların sınavdaki başarı sırasına göre atanması
suretiyle doldurulabilecektir.
Bakanlığımız ve Başkanlığımızın görev ve sorumlulukları
kapsamında Avrupa Birliği Uzmanları ile Avrupa Birliği Uzman Yardımcılarının
çalıştıkları alanlara ilişkin daha detaylı bilgiye www.csgb.gov.tr ve
www.ikg.gov.tr adresinden ulaşılabilmektedir.
10874/1-1
TMMOB
Maden Mühendisleri Odasından:
2017 YILI SERBEST MADEN MÜHENDİSLİĞİ HİZMETLERİ ASGARİ ÜCRET TARİFESİ
GEREKÇESİ
1 - 6235 Sayılı Türk Mühendis ve
Mimar Odaları Birliği Kanunu’nun 2 nci maddesinde;
mühendislik ve mimarlık mesleği mensuplarının, müşterek ihtiyaçlarını
karşılamak, mesleki faaliyetlerini kolaylaştırmak, mesleğin genel menfaatlere
uygun olarak gelişmesini sağlamak, meslek mensuplarının birbirleriyle ve halk
ile olan ilişkilerinde dürüstlüğü ve güveni hâkim kılmak üzere meslek
disiplinini ve ahlâkını korumak için gerekli gördüğü bütün teşebbüs ve
faaliyetlerde bulunmak amacı ile Birlik ve Odaların kuruluş amaçları arasında
olduğu belirtilmiştir.
Odamız Ana Yönetmeliği, 24.08.2005 tarih ve 25916
sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. Yönetmeliğin “Odanın
amaçları” başlıklı 6 ncı maddesi;
“Odanın başlıca amaçları şunlardır: ...
k) Maden mühendisliği hizmetleri ile ilgili asgari
ücretleri belirlemek, tip sözleşmeleri oluşturmak ve belirlenen asgari ücretler
doğrultusunda faaliyet gösterilmesi için gerekli her türlü tedbiri almak,
l) Üyeler arasında dayanışmayı sağlamak ve haksız
rekabeti önlemek,” hükmünü içermektedir.
Yönetmeliğin “Oda Yönetim Kurulunun görev ve yetkileri”
başlıklı 38 inci maddesinde;
“h) Üyelerin, gerek kamu kuruluşları ile gerek diğer
kuruluş ve kişilerle olan tüm mesleki ilişkilerinde uyulması zorunlu hukuki
esasları tespit etmek, bunlara uymayı temin ve uygulanmasını kontrol etmek,
mesleki hizmetler karşılığı alınacak asgari ücretleri ve çalışma şartlarını
saptamak, bunlara uyulmasını sağlamak ve uygulanmasını denetlemek,” Oda
Yönetiminin görevleri arasında belirlenmiştir.
21.09.2005 tarih ve 25943 sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanan Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği Maden Mühendisleri Odası Serbest
Maden Mühendisliği Hizmetleri Uygulama, Tescil, Denetim ve Belgelendirme
Yönetmeliği’nin tanımlar başlıklı 4 üncü maddesinde;
“Denetim; SMM lerin ve
tescilli SMMH bürolarının birbirleriyle ve işverenle olan ilişkilerinde
dürüstlüğün ve güvenin hakim kılınması, meslek
disiplini ve ahlakının korunması ve SMMH nin kanun,
yönetmelik ve standartlara uygun olarak ve birbiriyle uyumlu şekilde
yürütülmesi için bu Yönetmelik kurallarına ve Oda tarafından belirlenmiş asgari
ücret çizelgelerine uyulduğunun Oda merkezi, şubeleri, temsilcilikleri veya
bunların görevlendirdiği kişilerce incelenmesini ve inceleme kayıtlarının Oda
tarafından tutulmasını,” ifade eder şeklinde tanımlanmıştır.
10.07.2002 tarih ve 24811 sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanarak yürürlüğe giren “TMMOB Disiplin Yönetmeliği” nin
8 inci maddesinde; Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği ya da Odalarca
belirlenmiş asgari ücretin altında ücret almanın yaptırımının para cezası
olduğu belirlenmiştir.
2 - İlgili mevzuat hükümleri çerçevesince Odamız tarafından
maden mühendislerinin vermiş oldukları hizmetler karşılığında almaları gereken
asgari ücretler her yıl yeniden belirlenmektedir. Tarife ile birlikte maden
mühendisliği mesleğinin genel menfaatlere uygun olarak gelişmesini sağlanmakta,
meslek mensuplarının birbirleriyle ve halk ile olan ilişkilerinde dürüstlüğü ve
güveni hâkim kılmak üzere meslek disiplini ve ahlâkı korunmaktadır.
Bu amaçla maden mühendislerinin birbirleriyle ve
işverenle olan ilişkilerinde dürüstlüğün ve güvenin hakim
kılınması, meslek disiplini ve ahlakının korunması ve SMMH nin
kanun, yönetmelik ve standartlara uygun olarak ve birbiriyle uyumlu şekilde
yürütülmesi için bu Yönetmelik kurallarına ve Oda tarafından belirlenmiş asgari
ücret çizelgelerine, uyulup uyulmadığının denetimi gerçekleştirilmektedir.
Yapılan denetimler ve ilgili tarife
ile maden mühendisliği hizmetleri karşılığı olarak alınan ücretlerin bir
standart altına alınması sonucu; vergi kayıp ve kaçakları önlenmekte, özellikle
5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu’nun 4 üncü
maddesinin 1 inci fıkrasının (a) bendi kapsamında Hizmet akdi ile bir veya
birden fazla işveren tarafından çalıştırılanlar kapsamında olan maden
mühendislerinin ücretlerinin Oda Asgari ücret tarifesinden bildirimi sağlanarak
Sosyal Güvenlik Kurumunun olası uğrayacağı sosyal güvenlik primi kayıpları
engellenmektedir.
SERBEST MADEN
MÜHENDİSLİĞİ HİZMETLERİ ASGARİ ÜCRET TARİFESİ (2017 YILI)
HİZMET TÜRÜ |
ÜCRET |
BİRİM |
|
|
|
|
|
SÜREKLİ MÜHENDİSLİK HİZMETLERİ |
|
|
|
a. Büro-
Şantiye - Açık İşletme, Tesis* |
3.010 |
TL/AY |
|
b. Şantiye -
Açık İşletme, Tesis (Teknik eleman hizmeti de yapıyor ise) |
3.140 |
TL/AY |
|
c. Şantiye -
Açık İşletme, Tesis (Daimi nezaret hizmeti de yapıyor ise) |
4.500 |
TL/AY |
|
d. Yeraltı
İşletmesi |
5.000 |
TL/AY |
|
e. Yeraltı
İşletmesi (Teknik eleman hizmeti de yapıyor ise) |
5.210 |
TL/AY |
|
f. Yeraltı
İşletmesi (Daimi nezaret hizmeti de yapıyor ise) |
5.900 |
TL/AY |
|
g. Tünel -
Metro |
3.440 |
TL/AY |
|
h. Sondaj (Maden,
Su) |
3.830 |
TL/AY |
|
ı. Sondaj
(Jeotermal, Mineralli Sular) |
3.480 |
TL/AY |
|
i. Sondaj
(Petrol, Doğalgaz) |
4.220 |
TL/AY |
|
j. YTK 5.1.a
Personel |
3.800 |
TL/AY |
|
k. YTK 5.1.c
Personel |
3.010 |
TL/AY |
|
l. YTK 5.2.
Personel |
4.500 |
TL/AY |
|
m. YTK
Koordinatör |
5.000 |
TL/AY |
|
DÜŞÜNSEL (İSTİŞARİ) HİZMET |
|
|
|
a. Sözlü
Olarak Sunulması |
770 |
TL |
|
b. Rapor
Halinde Sunulması |
1.010 |
TL |
|
|
|
|
|
GEÇİCİ HİZMET (KEŞİF HİZMETİ) |
|
|
|
a. Hizmetin
İlk Günü |
820 |
TL |
|
b. Sonraki
Her Gün İçin |
620 |
TL |
|
DANIŞMANLIK (MÜŞAVİRLİK HİZMETİ) |
2.760 |
TL/AY |
|
YTK HİZMETLERİ |
Arama |
Açık |
Yeraltı |
1 (a) |
|
750 TL/AY |
|
1 (b) |
|
750 TL/AY |
|
2 (a) |
|
1250TL/AY |
|
2 (b) |
550 TL/AY |
1250TL/AY |
|
2 (c) |
|
1250TL/AY |
|
3 |
550 TL/AY |
1250TL/AY |
|
4(a) |
550 TL/AY |
1100TL/AY |
1400TL/AY |
4(b) |
550 TL/AY |
1100TL/AY |
1750TL/AY |
4 (c) |
550 TL/AY |
1100TL/AY |
1400TL/AY |
4 (ç) |
550 TL/AY |
1100TL/AY |
1750TL/AY |
5 |
550 TL/AY |
1100TL/AY |
|
PROJE HİZMETLERİ |
|
|
|
a. Ön
İnceleme Raporu |
1.380 |
TL |
|
b. Maden
Arama Projesi |
3.680 |
TL |
|
c. Ön Arama
Faaliyet Raporu |
4.590 |
TL |
|
d. Genel
Arama Faaliyet Raporu |
5.510 |
TL |
|
e. Detay
Arama Faaliyet Raporu |
6.520 |
TL |
|
f. Terk
Raporu |
1.080 |
TL |
|
g. Sondaj
Kuyu İnşa ve Tatbik Projesi |
1.310 |
TL |
|
h. İşletme
Projesi (Ia. grubu
madenler için) |
4.590 |
TL |
|
ı. İşletme
Projesi (Ib ve II. grup madenler için) |
8.810 |
TL |
|
i. İşletme
Projesi (III. IV. V. VI. grup madenler için) / Temdit Projesi |
11.110 |
TL |
|
j. Patlayıcı
Madde Kullanım, İhtiyaç ve Kapasite Raporu |
1.690 |
TL |
|
k. Ekspertiz
Raporu |
1.690 |
TL |
|
l.
Kamulaştırma vb. Rapor Düzenlemesi |
1.840 |
TL |
|
m. Orman İzni |
2.000 |
TL |
|
n. ÇED
Yönetmeliği Kapsamında ÇED Raporu (Maden Müh. Hizmeti) |
7.440 |
TL |
|
o. ÇED
Yönetmeliği Kapsamında Proje Tanıtım Dosyası (Maden Müh. Hizmeti) |
3.220 |
TL |
|
ö. Madencilik
Faaliyetleri ile Bozulan Arazilerin Doğaya Kazandırma Yönetmeliği
Kapsamındaki Proje Hizmeti |
3.220 |
TL |
|
p. Zemin
Etüt Raporu (Maden Müh. Hizmeti) T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Birim
Fiyatları Uygulanacak Olup, 2.215-TL’den Az Olamaz |
2.435 |
|
|
r. Fizibilite Projesi (11.110 TL dan az olamaz) |
Proje Yatırım Bedelinin ‰ 2 si |
||
s. Ruhsat
Müracaat İşlem Ücreti |
1000 TL |
|
|
Ş. Fizibilite Arama Dönemi Raporu |
7.530 TL |
|
|
İŞ GÜVENLİĞİ UZMANLIĞI HİZMETLERİ |
|
|
|
(C) Sınıfı İş Güvenliği Uzmanlığı |
3.830 |
TL/AY |
|
SORUMLU MÜDÜRLÜK/ÇEVRE GÖREVLİSİ |
|
|
|
İşletme-Tesis |
3.150 |
TL/AY |
|
İşletme-Tesis (Daimi) |
5.520 |
TL/AY |
|
Otogaz İstasyonları (İstasyon başına) |
1.430 |
TL/AY |
|
Çevre Görevlisi (EK-I) |
2.300 |
TL/AY |
|
Çevre Görevlisi (EK-II) |
1.160 |
TL/AY |
|
|
|
|
|
JEOTERMAL KAYNAK ve DOĞAL MİNERALLİ SU SAHALARINA
AİT HİZMETLER |
|
|
|
1- ARAMA, İŞLETME, KORUMA ALANI VE ÇED RAPORLARI (Sahada
yapılacak jeoloji, hidrojeoloji, jeofizik, jeokimya, sondaj, test ve
modelleme gibi çalışma giderlerini kapsamaz) |
|
|
|
a. Jeotermal
kaynak veya doğal mineralli suların Arama Ruhsatı ve Arama Projesinin
hazırlanması |
6.330 |
TL |
|
b. Jeotermal
kaynak veya doğal mineralli suların her yıl verilmesi zorunlu olan Yıllık
Arama Faaliyet Raporunun düzenlenmesi (Bir ruhsat sahası için) |
2.530 |
TL |
|
c. Jeotermal
kaynak veya doğal mineralli suların İşletme Projesi ve Raporlarının düzenlenmesi |
8.860 |
TL |
|
d. Jeotermal
kaynak veya doğal mineralli suların her yıl verilmesi zorunlu olan İşletme
Faaliyet Raporunun düzenlenmesi (Bir ruhsat sahası için) |
3.800 |
TL |
|
e. Jeotermal
kaynak veya doğal mineralli suların Kaynak Koruma Alanı Raporunun
düzenlenmesi (Bir ruhsat sahası için) |
6.330 |
TL |
|
2- TEKNİK HİZMETLER (Sahada yapılacak jeoloji,
hidrojeoloji, jeofizik, jeokimya, sondaj, test ve modelleme gibi çalışma giderlerini
kapsamaz) |
|
|
|
a. Daimi
olarak jeotermal kaynak ve doğal mineralli suların arama döneminde teknik
sorumluluk (Şirket bünyesinde çalışır ise) |
3.480 |
TL/AY |
|
b. Süreli olarak
jeotermal kaynak ve doğal mineralli suların arama döneminde teknik sorumluluk
(Bir ruhsat sahası için) |
830 |
TL/AY |
|
c. Daimi
olarak jeotermal kaynak ve doğal mineralli suların işletme döneminde teknik
sorumluluk (Şirket bünyesinde çalışır ise) |
3.800 |
TL/AY |
|
d. Süreli
olarak jeotermal kaynak ve doğal mineralli suların işletme döneminde teknik
sorumluluk (Bir ruhsat sahası için) |
950 |
TL/AY |
|
e. Jeotermal
Kuyuda Ölçüm Yapılması ve Değerlendirilmesi (Her bir ölçüm için) |
1.900 |
TL |
|
f. Jeotermal
kaynağın Rezervuar Modelleme Çalışması ve Değerlendirmesi ile Raporunun
hazırlanması (Bir ruhsat sahası için) |
31.630 |
TL |
|
|
|
|
|
KAYA- ZEMİN (JEOTEKNİK ETÜD) ÇALIŞMALARI |
|
|
|
1- PLANLI ALANLAR İMAR TİP YÖNETMELİĞİ (19.08.2008
TARİH 26972 SAYILI KANUN) KAPSAMINDA YAPILACAK ÇALIŞMALAR |
|
|
|
I. Kategoriye Giren Yapılar İçin Yapılan Zemin ve
Temel Etüdü Raporu |
|
|
|
0-1000 m2 alan için |
920 |
TL |
|
II. ve III. Kategoriye Giren Yapılar İçin Sondaja
Dayalı Zemin ve Temel Etüdü Raporu |
|
|
|
0-1000 m2 alan için |
920 |
TL |
|
1000-3000 m2 alan için |
1.840 |
TL |
|
3000-5000 m2 alan için |
2.600 |
TL |
|
2- ALT YAPI PROJELERİ (Tünel, otoyol, demiryolu, metro) |
|
|
|
a. Daimi
hizmetler |
3.680 |
TL/AY |
|
b. Proje
danışmanlık hizmeti |
6.440 |
TL/AY |
|
c. Proje
hazırlama |
27.800 |
TL |
|
d. Proje
kontrolünde belli periyodlarda veri toplama |
380 |
TL/GÜN |
|
e. Projenin
revize raporu hazırlanması |
5.520 |
TL |
NOT
Hesaplamalarda, aşağıda verilen hizmetler
için ayrıca ücretlendirme yapılacaktır.
- Sondaj hizmetleri
- Laboratuvar hizmetleri
Danışmanlık kapsamında hazırlanacak proje, rapor
ve benzeri çalışmalar, tarifedeki ilgili kalemlere uygun olarak ayrıca
ücretlendirilecektir.
* 31 Temmuz 2012 tarihli TMMOB ve SGK
protokolü gereği 2017 yılı için uygulanan ücret.
- Ücretler net ücretlerdir.
- Bu çalışmalar sırasında yol, yemek, konaklama,
topoğrafik ölçüm ve harita yapımı ve benzeri giderler
işverene aittir.
- Aynı anda Şirket ve YTK da görevlendirilen maden mühendisi olan
yürütmüş olduğu görevle ilgili bu tarifede belirlenen en yüksek ücreti alır.
10862/1-1
Avrasya
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz birimlerinde istihdam edilmek üzere, 2547
Sayılı Kanun ve ilgili Yönetmelik Esasları ile Devlet hizmetine girmede
aranılan şartlara haiz aylık yönünden “4857 sayılı İş Kanunu” hükümlerine tabi
olarak öğretim üyeleri alınacaktır. Başvuruda Gerekli Belgeler;
Profesörler: 2547 Sayılı Kanun’un 26. maddesinde
belirtilen şekilde yayınlardan birini başlıca araştırma eseri olarak ve
başvurdukları bölümü belirten dilekçeleri, ekinde son altı ayda çekilmiş 2 adet
vesikalık fotoğraf, özgeçmiş, nüfus cüzdan örneği, doçentlik belgesi,
yayınlarını kapsayan 6 (altı) takım dosya ve yayın listesi vereceklerdir.
Doçentler: Üniversitelerarası Kurulun Doçentlik
başvuruları için uygulamaya koyduğu asgari başvuru koşullarını sağlamış olmak
koşulu ile başvurdukları bölümü belirten dilekçe, özgeçmiş, doçentlik belgesi
onaylı sureti, nüfus cüzdan örneği ile 2 (iki) adet fotoğraf, bilimsel çalışma
ve yayınlarını kapsayan 4 (dört) takım dosya ve yayın listesi vereceklerdir.
Yardımcı Doçentler: 2547 Sayılı
Kanun’un 23. maddesindeki şartları sağlamaları gerekmekte olup, başvurdukları
kadroyu ve yabancı dilini belirten dilekçe, 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdanı
örneği, lisans, yüksek lisans ve doktora diplomalarının onaylı örnekleri ile
varsa ÜDS veya KPDS sonuç belgelerini, özgeçmiş, yayın listesi ve yayınlardan
oluşan dosyayı 4(dört) takım halinde vereceklerdir. Yabancı dil sınav yeri ve tarihi ilgili birimlerce daha
sonra tespit edilip adaylara ayrıca bildirilecektir.
Öğrenim belgesini yurt dışından almış olanların
denkliğinin Üniversitelerarası Kurulca onaylanmış olması gerekmektedir.
Başvurular bu ilanın yayınlandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde, Avrasya
Üniversitesi Personel Müdürlüğüne şahsen veya posta ile yapılacaktır.
İlgililere duyurulur.
Fakülte-Bölüm |
Kadro Unvanı-Adedi |
Aranan Nitelik |
||
Prof. |
Doç. |
Yrd. Doç. |
||
MÜHENDİSLİK
VE MİMARLIK FAKÜLTESİ |
||||
Gıda Mühendisliği Bölümü |
2 |
2 |
2 |
Gıda Bilimi
ve Teknolojisi, Gıda Mikrobiyolojisi, Gıda İşleme Teknolojisi, Sanitasyon ve Hijyen
alanlarında doktora yapmış veya eserler vermiş olmak, |
FEN
EDEBİYAT FAKÜLTESİ |
||||
Biyokimya |
2 |
2 |
2 |
Kimya,
Biyokimya veya Kimya-Biyokimya alanlarından birinde doktora yapmış veya bu
alanlardan birinde
eserler vermiş olmak |
Başvuru Adresi: Avrasya Üniversitesi Personel Dairesi
Müdürlüğü, Adnan Kahveci Mah., Rize Cad. No: 226
Pelitli/TRABZON Tel: +90 462 334 64 44-45-47 rektorluk@avrasya.edu.tr
10878/1-1
Munzur
Üniversitesi Rektörlüğünden:
İlan Tarihi : 09.12.2016
Son Başvuru Tarihi : 23.12.2016
Üniversitemizin ilgili birimlerinde istihdam edilmek
üzere, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun, Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve
Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri ve Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atama Kriterleri uyarınca öğretim üyesi alınacaktır. Müracaat
edecek adayların devlet hizmetine girmede aranılan genel şartlara haiz olmaları
gerekmektedir.
Yardımcı Doçent Kadroları İçin Gerekli Belgeler
1 - Başvurdukları birim ve anabilim dalını belirten
dilekçe, özgeçmiş, yayın listesi, 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdanı örneği,
askerlik durum belgesi (erkek adaylar için), resmi kurumlarca onaylanmış
diplomalar (Lisans, Yüksek lisans, Doktora, yurtdışından alınan diplomaların
Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması), çalışanların (daha
önceden çalışıp ayrılmış olanlar dahil) onaylı hizmet
belgesi dökümü, Bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 adet dosya ile
ilgili birimlere müracaat etmeleri gerekmektedir.
Notlar
1 - Belirtilen şartları taşımayan ve süresi içerisinde
başvurmayan adayların başvuruları dikkate alınmayacaktır.
2 - Yardımcı Doçent adaylarının yabancı dil
sınavlarının yapılacağı yer ve saat daha sonra www.munzur.edu.tr adresinden
duyurulacaktır.
Başvuru Adresi ve iletişim
Munzur Üniversitesi
Aktuluk Mahallesi Üniversite Yerleşkesi Merkez/TUNCELİ
Tel: 0 428 213 17 94
Birimi/Bölümü |
Anabilim
Dalı/Program |
Unvan |
Adet |
Drc. |
İlan
Şartı |
Mühendislik
Fakültesi/Makine Mühendisliği |
Kontrüksiyon ve İmalat A.B.D |
Yrd.
Doç. |
1 |
4 |
Bütünleşik üretim
planlaması uygulaması: Mobilya sektörü örneği konusunda doktora yapmış olmak. |
Edebiyat
Fakültesi/Felsefe Bölümü |
Felsefe
Tarihi A.B.D |
Yrd.
Doç. |
1 |
3 |
İbn-i Haldun ve Makyavelli’nin,
din-politika ilişkisi üzerine teorilerinin karşılaştırılması konusunda
doktora yapmış olmak. |
Tunceli Meslek
Yüksekokulu/Kimya ve Kimyasal Teknolojileri Bölümü |
Laboratuvar
Teknolojisi Pr. |
Yrd.
Doç. |
1 |
3 |
Benzofuran içeren polimerlerin sentezi ve karakterizasyonu alanında doktora yapmış olmak. |
Çemişgezek
Meslek Yüksekokulu/ Çocuk Bakımı ve Gençlik Hizmetleri Bölümü |
Çocuk
Gelişimi Pr. |
Yrd.
Doç. |
1 |
4 |
Eğitim
Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi alanında doktora yapmış olmak. |
Pertek Sakine
Genç Meslek Yüksekokulu/ Yönetim ve Organizasyon Bölümü |
|
Yrd.
Doç. |
1 |
3 |
Eğitim
Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi alanında doktora yapmış olmak. |
10790/1-1
Anadolu
Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÖĞRETİM ÜYESİ ALINACAKTIR
Üniversitemize bağlı birimlerin aşağıda belirtilen boş
kadrolarına kanuni şartları taşıyan öğretim üyeleri (Profesör ve Doçent)
alınacaktır.
Başvuru İçin Gerekli Belgeler:
Anadolu Üniversitesi’nde Öğretim Üyeliği Kadrolarına
Başvurma ile İlgili Değerlendirme Ölçütleri’ni (Ölçütlere,
Üniversitemiz web sayfasının “Rektörlük Duyuruları” bölümünden ulaşılabilir.)
ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesi hükümlerini taşıyan
profesör ve doçent adaylarının dilekçelerine (Profesör kadrosuna başvuranlar
başlıca araştırma eserini dilekçelerinde belirteceklerdir.) 2
adet fotoğraf, öğrenim belgesi, askerlik durumlarını gösteren belge,
özgeçmişlerini, profesör adaylarının Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma
Yönetmeliğinin 17. maddesinde yazılı bilgi ve belgeleri kapsayan 6 adet
dosyayı, doçent adaylarının Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma
Yönetmeliğinin 14. maddesinde yazılı bilgi ve belgeleri kapsayan 4 adet dosyayı
da ekleyerek, ilanın yayımlandığı tarihi izleyen 15 gün içinde “Anadolu
Üniversitesi Rektörlüğü Personel Dairesi Başkanlığı Eskişehir” adresine
‘şahsen’ vermeleri gerekmektedir. Eğitim dili % 100 İngilizce olan
bölümlerde “Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille
Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmelik”in
8/7 maddesi hükümleri uygulanacaktır. Başvurularda, Bölüm-Anabilim Dalı/ Anasanat Dalı/Program açıkça belirtilecek ve başvurular
şahsen yapılacaktır.
Duyurulur.
BİRİMİ |
BÖLÜMÜ |
ANABİLİM/ANASANAT
DALI/PROGRAM |
UNVANI |
ADET |
AÇIKLAMA |
Açıköğretim Fakültesi |
Yaygın Öğretim |
Yaygın Öğretim |
Profesör |
1 |
- |
Doçent |
1 |
- |
|||
Edebiyat
Fakültesi |
Arkeoloji |
Klasik Arkeoloji |
Profesör |
1 |
- |
Tarih |
Türkiye
Cumhuriyeti Tarihi |
Profesör |
1 |
- |
|
Eğitim Fakültesi |
Sosyal Bilimler
ve Türkçe Eğitimi |
Sosyal Bilgiler
Eğitimi |
Profesör |
1 |
- |
Fen Fakültesi |
Biyoloji |
Zooloji |
Doçent |
1 |
- |
Fizik |
Matematiksel
Fizik |
Doçent |
1 |
- |
|
İstatistik |
İstatistik
Teorisi |
Doçent |
1 |
- |
|
Matematik |
Geometri |
Profesör |
1 |
- |
|
Güzel Sanatlar
Fakültesi |
Resim |
Resim |
Profesör |
1 |
- |
Grafik |
Grafik |
Profesör |
1 |
- |
|
İktisadi ve İdari
Bilimler Fakültesi |
İşletme |
Muhasebe ve
Finansman |
Profesör |
1 |
- |
Üretim Yönetimi
ve Pazarlama |
Profesör |
1 |
- |
||
Maliye |
Mali Hukuk |
Profesör |
1 |
- |
|
İletişim
Bilimleri Fakültesi |
Basın ve Yayın |
Genel Gazetecilik |
Profesör |
1 |
- |
Mühendislik
Fakültesi |
Kimya
Mühendisliği |
Kimyasal
Teknolojiler |
Doçent |
1 |
- |
Engelliler
Araştırma Enstitüsü |
- |
Zihin Engelliler |
Doçent |
1 |
- |
10882/1-1
Kırıkkale
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine, 2547 ve
2914 sayılı Kanun, “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği”nin
yürürlükteki ilgili maddeleri ile Üniversitemiz Akademik Yükseltilme ve Atanma
Kriterlerine göre öğretim üyesi alınacaktır.
Başvuruda bulunacak adaylar, yazışma
adreslerini içeren, başvurdukları bölüm ve anabilim/anasanat
dallarını belirttikleri dilekçelerine, yayın dosyalarına ek olarak özgeçmiş, 4
adet fotoğraf, öğrenim durumlarını gösterir belgeler (lisans, yükseklisans, doktora ve doçentlik belgeleri) nüfus cüzdanı
örneği ve halen çalışanlar ile daha evvel kamu hizmeti bulunanlar hizmet
belgelerini ekleyerek (Üniversitemiz Personeli hariç), Profesör kadrosuna
başvuracak adayların Rektörlük Personel Dairesi Başkanlığı’na, Yardımcı Doçent
kadrosuna başvuracak adayların ise ilgili birimlere şahsen başvurmaları
gerekmektedir.
Başvuruda bulunacak adayların; http://www.kku.edu.tr/
internet adresindeki Personel Dairesi Başkanlığı web sayfasından
erişebilecekleri Üniversitemiz Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterleri’ne
göre sağladıkları Akademik Etkinlik Puan tablosunu hazırlayarak dilekçelerine
ve yayın dosyalarına eklemeleri gerekmektedir.
Profesör kadrolarına müracaat edecek adaylar;
Özgeçmişlerini, (birisi başlıca
araştırma eseri olmak üzere gösterecekleri eser veya yayınlarını belirttikleri)
bilimsel yayınlarını, kongre, konferans ve tebliğleri ile bunlara yapılan
atıfları, bunlara ilişkin dokümanı, eğitim-öğretim faaliyetlerini,
yönetimlerinde devam eden, biten yüksek lisans (bilim uzmanlığı) ve doktora
çalışmalarını, üniversite veya yüksek teknoloji enstitüsüne katkılarını
kapsayan eserlerinin belirtildiği yayın listesini içeren 6 takım yayın
dosyalarını başvuru dilekçelerine ekleyeceklerdir.
Yardımcı Doçent kadrolarına müracaat edecek adaylar;
Başvuru dilekçelerine yukarıdaki belgelere ilave
olarak, bilimsel çalışma ve yayınlarını, özgeçmişlerini, yayın listelerini
kapsayan 4 takım dosya ile birlikte ilgili birimlere şahsen başvurmaları
gerekmektedir.
Yardımcı Doçent kadrosuna başvuracak adayların, yabancı
dil sınav tarihi müracaat tarihinin bitiminde ilgili birimlerde ilan
edilecektir.
Bütün kadrolara başvuracak adayların Devlet hizmetine
girmede aranan niteliklere sahip olmaları gerekmektedir.
Bütün kadrolara başvuru süresi bu ilanın Resmi
Gazete’de yayım tarihinden itibaren 15 gün olup, posta ile yapılan müracaatlar
kabul edilmeyecektir.
Yabancı Ülkelerden alınan diplomaların
Üniversitelerarası Kurul’ca denkliğinin onaylanmış olması gerekir.
BÖL. ANABİLİM/
ANASANAT DALI |
PROF |
YRD. DOÇ |
AÇIKLAMALAR |
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ |
|||
Matematik Bölümü |
|
|
|
Geometri |
1 |
|
Tanjant demetler ve vektör demetleri
üzerine çalışmalar yapmış olmak. |
Kimya Bölümü |
|
|
|
Anorganik Kimya |
1 |
|
Moleküler alaşımlar ve kompleksleri, ferrosenil
türevlerinin biyolojik aktiviteleri, borik asitli bileşikler, radikal polimerizasyon konularında çalışmaları olmak. |
Biyoloji Bölümü |
|
|
|
Genel Biyoloji |
1 |
|
Kanser sitolojisinde ve kanserde Glutatyon-S-Transferaz enzimleri
üzerine çalışmış olmak. |
Zooloji |
1 |
|
Memeli sistematiği ve memeli sitogentiği üzerine çalışmalar yapmış olmak. |
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ |
|||
Siyaset Bil. ve Kamu Yön. Bölümü |
|
|
|
Hukuk Bilimleri |
1 |
|
-- |
Ekonometri Bölümü |
|
|
|
İstatistik |
1 |
|
Doktorasını İstatistik Alanında yapmış
olmak ve Doçentliğini Nicel Karar Yöntemlerinden almış olmak. |
Ekonometri |
|
1 |
İnovasyon ve İktisadi büyüme konularında çalışmaları olmak. |
TIP FAKÜLTESİ |
|||
Dahili Tıp Bilimleri Bölümü |
|
|
|
Radyoloji |
1 |
|
Diabetik retinopatili hastalarda
difüzyon ağırlıklı görüntülemede normal görünümlü optik sinir başı
değişiklikleri konularında çalışma yapmış olmak. |
Cerrahi Tıp
Bilimleri Bölümü |
|
|
|
Kadın
Hastalıkları ve Doğum |
|
1 |
Gestasyonel diyabetin erken gebelikte taranması ve tanısı
konusunda çalışmalar yapmış olmak. |
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ |
|||
Biyomühendislik Bölümü |
|
|
|
Biyomühendislik |
1 |
|
Kanserli hücre kültüründe gen susturma
konusunda çalışma yapmış olmak. |
DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ |
|||
Klinik Bilimler
Bölümü |
|
|
|
Ağız, Diş ve Çene
Cerrahisi |
1 |
|
Vizyohaptic sistem entegre edilmiş diş
hekimliği eğitim similatörleri konusunda çalışma
yapmış olmak. |
Pedodonti |
1 |
|
Çocuklarda pasif sigara içicilik ve periodontal sağlık ile Bruksizm
ve TME ilişkileri konularında çalışma yapmış olmak. |
Ortodonti |
|
1 |
Hızlı Üst Çene genişletmesi ve ağız
kokusu ilişkisi üzerine çalışmış olmak. |
EĞİTİM FAKÜLTESİ |
|||
Matematik ve Fen
Bilimleri Eğitimi Bölümü |
|
|
|
Fen Bilgisi
Eğitimi |
1 |
|
Eğitim Fakültesi mezunu olup, yoğun
madde fiziği ve fen eğitimi alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Temel Eğitim
Bölümü |
|
|
|
Okul Öncesi
Eğitimi |
|
1 |
Yüksek lisans ve doktorasını okul
öncesi eğitimi alanında yapmak ve okul öncesi öğretmen adaylarının mesleki
yatkınlık gelişimleri üzerine çalışmış olmak. |
SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ |
|||
Beden Eğitimi ve
Spor Eğitimi Bölümü |
|
|
|
Beden Eğitimi ve
Spor Eğitimi |
|
1 |
Doktora çalışmasını spor alışkanlıkları konusunda
yapmış olmak. |
FATMA ŞENSES SOS. BİL. M.Y.O. |
|||
Yönetim ve
Organizasyon Bölümü |
|
|
|
İşletme Yönetimi |
|
1 |
Matematik ve İstatistik alanlarında çalışmalar yapmış
olmak. |
TOPLAM |
11 |
6 |
|
10806/1-1
Trakya
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz birimlerine, 2547 Sayılı Kanun’un ilgili
maddeleri ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği uyarınca
öğretim üyesi alınacaktır. Başvuru süresi ilanın Resmi Gazete’de yayınlandığı
tarihten itibaren 15 gündür. 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48.
maddesindeki genel ve ilanda belirtilen diğer koşulları taşıyan Profesör ve
Doçent adaylarının Rektörlük Personel Daire Başkanlığına, Yardımcı Doçent
adaylarının ise ilgili Dekanlıklara/Müdürlüklere başvuruda bulunmaları
gerekmektedir.
Profesör ve Doçent kadroları devamlı
statüde olup, 2547 Sayılı Kanunda belirtilen asgari koşullar ile
Üniversitemizin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca onaylanan Trakya
Üniversitesi Öğretim Üyesi Atama ve Yükseltme Ölçütleri Yönergesi koşullarını
sağlayan adaylar başvuracakları anabilim dalını belirten dilekçelerine
ekleyecekleri iki adet fotoğraf, Doçentlik Başarı Belgesi ile özgeçmiş, yayın
listesi (profesör adayları başlıca araştırma eserini belirtecek) ve yayınlarını
kapsayan dosyalarını profesör adayları 6 nüsha, doçent adayları ise 4 nüsha
halinde vereceklerdir.
Yardımcı Doçent kadrolarına, 2547
Sayılı Kanunda belirtilen asgari koşullar ile Üniversitemizin Yükseköğretim
Kurulu Başkanlığınca onaylanan Trakya Üniversitesi Öğretim Üyesi Atama ve Yükseltme
Ölçütleri Yönergesi koşullarını sağlayan adaylar, başvurdukları anabilim dalı
ile yabancı dilini belirten dilekçeleri ekinde 2 adet fotoğraf, doktora
belgesi, yayın listesi ile bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 takım
dosya vereceklerdir.
Yabancı ülkelerden alınan diplomaların denkliğinin
onaylanmış olması gereklidir.
BİRİM/ BÖLÜM/ANABİLİM DALI |
KADRO UNVANI / ADET |
Açıklama |
||
Profesör |
Doçent |
Yardımcı Doçent |
||
ECZACILIK FAKÜLTESİ |
||||
ANALİTİK KİMYA |
|
|
1 |
|
FARMAKOGNOZİ |
|
|
1 |
|
FARMASÖTİK BOTANİK |
|
|
1 |
|
FARMASÖTİK KİMYA |
|
|
1 |
|
EDEBİYAT FAKÜLTESİ |
||||
PREHİSTORYA |
|
1 |
|
|
YAKINÇAĞ TARİHİ |
|
|
1 |
|
EĞİTİM FAKÜLTESİ |
||||
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK |
|
|
1 |
|
FEN FAKÜLTESİ |
||||
CEBİR VE SAYILAR TEORİSİ |
|
|
1 |
|
ZOOLOJİ |
2 |
|
|
|
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER
FAKÜLTESİ |
||||
SİYASET VE SOSYAL BİLİMLER |
1 |
|
|
|
KEŞAN HAKKI YÖRÜK SAĞLIK
YÜKSEKOKULU |
||||
ÇOCUK GELİŞİMİ |
|
|
2 |
|
HEMŞİRELİK |
|
|
2 |
|
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ |
||||
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ |
|
|
1 |
|
TIP FAKÜLTESİ |
||||
HİSTOLOJİ VE EMBRİYOLOJİ |
|
|
1 |
|
İÇ HASTALIKLARI |
|
1 |
|
Romatoloji Bilim alanında Doçent Unvanına sahip olmak. |
İÇ HASTALIKLARI |
|
|
1 |
Romatoloji Yandal Uzmanı olmak. |
İÇ HASTALIKLARI |
|
|
1 |
Hematoloji Yandal Uzmanı
olmak. |
KARDİYOLOJİ |
1 |
|
|
|
KULAK BURUN VE BOĞAZ HASTALIKLARI |
|
|
1 |
|
TIBBİ BİYOLOJİ |
|
|
1 |
|
ÜROLOJİ |
|
|
1 |
|
UYGULAMALI BİLİMLER
YÜKSEKOKULU |
||||
TURİZM İŞLETMECİLİĞİ VE OTELCİLİK |
|
1 |
|
|
10872/1-1