12 KALEM TIBBİ CİHAZ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF CİNS VE
MİKTAR TONER SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
ŞEKER PANCARI TOHUM
KUTUSU VE AMBALAJ KOLİSİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Tohum İşleme Fabrikası
Müdürlüğünden:
HAM PETROL TAŞIMA
HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye Petrolleri A.O. Genel Müdürlüğünden:
ARSA SATILACAKTIR
Kızılcahamam Belediye Başkanlığından:
MUHTELİF MALZEME AÇIK
İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
YEDEK PARÇA ALIMI İŞİ
İHALE EDİLECEKTİR
TKİ Kurumu ELİ Müessesesi Çan Linyitleri İşletmesi
Müdürlüğünden:
4 KALEM MALZEME ALIMI
İHALE EDİLECEKTİR
Hitit Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinatörlüğünden:
4 KALEM SARF MALZEMESİ
SATIN ALINACAKTIR
Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
TAŞINMAZ SATILACAKTIR
Ordu Büyükşehir Belediyesinden:
TEŞEKKÜLÜMÜZDE 138
KİŞİ İLE HOSTES GRUP ŞEFİ (1 ADET), HOSTES GRUP ŞEF YARDIMCISI (4 ADET),
BAŞHOSTES (28 ADET), HOSTES/HOST (82 ADET) VE TAŞIYICILIK (23ADET)
HİZMETLERİNİN 01.01.2017-31.12.2017 TARİHLERİ ARASINDA 12 (ONİKİ) AYLIK HİZMET ALIMI
İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
TEŞEKKÜLÜMÜZ PARKINDA
MEVCUT DE 36000 TİPİ LOKOMOTİFLERİN BAKIM VE ONARIMLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 13
KALEM YAĞ, YAKIT VE MOTOR HAVA FİLTRESİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
TCDD PARKINDA HİZMET
VEREN MUHTELİF TİPTEKİ ÇEKEN VE ÇEKİLEN ARAÇLARDA KULLANILMAK ÜZERE 140 TAKIM
(SAĞ-SOL) KİLİTLEME MEKANİZMASINA SAHİP DERAYMAN PABUÇLARI SATIN ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
YAĞLIK AYÇİÇEĞİ
MAHSULÜ PARTİLER HALİNDE AÇIK ARTIRMA SURETİYLE SATILACAKTIR
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Dalaman Tarım
İşletmesi Müdürlüğünden:
EKONOMİK ÖMRÜNÜ
TAMAMLAMIŞ VE 2. EL ARAÇ SATIŞI YAPILACAKTIR
Türk Kızılayı Genel
Müdürlüğünden:
12
KALEM TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce,
T.C. Harran Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü ihtiyacı "12
Kalem Tıbbi Cihaz", Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi
kurumca hazırlanan teknik şartnamelerine uygun olarak ve ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle,
istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü
olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma
Daire Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik
şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale
ilanları bölümünde ilan edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca
ayrıca bir doküman verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini Ofis veznesine veya İhale Ek Şartlarında
belirtilen Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa konulması zorunludur.
2 -
Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf - iç zarf) halinde olacaktır. İÇ
ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile ihale dokümanlarının aynen
kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı
belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 14/12/2016 günü, en geç saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır.
4 - İhtiyaç
duyulması halinde düzenlenecek Zeyilnameler Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin
ihale ilanları bölümünde yayınlanacaktır.
5 - İhale
konusu her bir kısmın tamamı için teklif vermek kaydıyla kısmi teklif
verilebilecektir. Ayrıca teklif edilen ürünlerin marka, model ve menşei teklif
mektuplarına belirtilecektir.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
10664/1-1
MUHTELİF
CİNS VE MİKTAR TONER SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı Uygulama ve
Veri Yönetimi Daire Başkanlığı (II) ihtiyacı Muhtelif Cins ve Miktar Toner
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen Lexmark
markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (130.- TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ
ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik şartname, marka/model ile Ofis Ticari Şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 09/12/2016 günü, saat 12.00’ye kadar Genel
Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine ve istenilen Lexmark markasına
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin
fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir.
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
10665/1-1
ŞEKER PANCARI TOHUM KUTUSU VE AMBALAJ KOLİSİ SATIN
ALINACAKTIR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Tohum İşleme Fabrikası Müdürlüğünden:
Şeker pancarı tohum kutusu ve ambalaj kolisi alımı işi
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Mal ve Hizmet Alım Yönetmeliği esaslarına göre
açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2016/525593
1 - İdarenin
a) Adı, adresi : T.Ş.F.A.Ş. Tohum İşleme Fabrikası Müdürlüğü
Ayaş Yolu 18. km Etimesgut ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : Telefon 312 293 44 00
Faks
312 243 24 06
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Pancar tohumu ambalajlanmasında kullanılmak üzere;
500.000 adet 1 kg’lık tohum kutusu, 33.400 adet 15 kg’lık dış koli
b) Teslim yeri : T.Ş.F.A.Ş. Tohum İşleme Fabrikası
c) Teslim süresi : Kutular için provanın onayından sonra İdarenin
vereceği teslim programına göre 20 takvim günü; Koliler için provanın onayından
sonra 20 takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : T.Ş.F.A.Ş. Şeker Enstitüsü Müdürlüğü A Binası
Ayaş Yolu 18. km Etimesgut ANKARA
b) Tarihi ve saati : 20.12.2016 Salı günü saat 14.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler
idari şartnamenin 7. maddesinde belirtilmiştir.
5 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 90 (Doksan ) takvim günü olmalıdır.
6 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere,
isteklilerce belirlenecek tutarda geçici teminat verilecektir.
7 - Gerektiğinde açık eksiltme ve pazarlık
yapılabileceğinden isteklilerin veya kanuni temsilcilerinin ihale gün ve
saatinde Şeker Enstitüsü A Binasında hazır bulunmaları gereklidir.
8 - İhale dokümanı T.Ş.F.A.Ş. Şeker Enstitüsü Ticaret
Servisi Ayaş Yolu 18. km Etimesgut ANKARA adresinde görülebilir ve 100,00 TL
karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek isteklilerin
ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
9 - İstekliler teklif zarflarını en geç 20.12.2016 Salı
günü saat 14.00’e kadar T.Ş.F.A.Ş. Şeker Enstitüsü Müdürlüğü, Haberleşme
Servisine vereceklerdir.
10 - Mezkur alım, ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç, 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735
Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi olmayıp Türkiye Şeker Fabrikaları
A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre ihale edilecektir.
10651/1-1
HAM PETROL TAŞIMA HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Petrolleri A.O. Genel Müdürlüğünden:
Ham petrol taşıma hizmet alımı işi (ÜRTHZM-48) açık
ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2016/501928
1 - İdarenin
a) Adresi : Söğütözü Mah. 2180.
Cad. No: 10 05630
Söğütözü/Ankara
b) Telefon ve faks no : 0 312 207 3784 ve 0 312 286 9017
c) Elektronik posta adresi : btemel@tp.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin niteliği,
yapılacağı yer, süresi ve miktarı : TP Adıyaman Bölge Üretim
Müdürlüğü’nün çeşitli sahalarında üretilen ham petrolün Adıyaman, Şambayat, Çaylarbaşı ve Cendere
İstasyonlarına taşıma işi.
Taşınacak
ham petrol miktarı yıllık 97.330 ton olmak üzere 3 yıl için 292.000 ton
olacaktır. İhale toplam bedeli, birim fiyatın (TL/bintonkm)
19.972,80 bintonkm/3yıl ile çarpılmasıyla
bulunacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TPAO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Söğütözü
Mah. 2180. cad.
No: 10 06530 Söğütözü/Ankara GENEL MÜDÜRLÜK 3 nolu
TOPLANTI SALONU
b) Tarihi ve saati : 27/12/2016 Saat 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik değerlendirilmesinde uygulanacak kriterler:
a) Tebligat için İsteklinin adres beyanı, telefon, faks
numarası ile elektronik posta adresi,
b) Kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odası belgesi,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza
beyannamesi veya İmza sirküleri,
d) İdari Şartnamenin 10. maddesinin (c) ve (d) bentleri
hariç olmak üzere diğer bentlerinde yer alan ‘İhale Dışı Bırakılma’ sebeplerinden
herhangi birini taşımadığına dair yazılı taahhütname,
e) Şekli ve içeriği şartnamede belirlenen teklif
mektubu, (Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en
az altmış (60) takvim günü olmalıdır.)
f) En az 90 gün geçerliliği olan ve teklif bedelinin
%3’ü oranında geçici teminat,
g) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
h) İhale dokümanını satın aldığına dair banka makbuzu,
ı) Yer görme belgesi,
i) Kendi üyeleri üzerine veya kendi nam ve hesabına
kayıtlı, en az 2007 model ve yüzelli (150) ton
kapasitede tankerlerin Noter onaylı ruhsat suretleri,
j) Karayolları Taşıma Yönetmeliğinde belirtilen
şartlara göre gereken K1 ve/veya R1 belgeleri,
k) Ham petrol taşımacılığında deneyimli ve son beş
yıllık sürede, yurt içinde bir yıl içerisinde en az kırkbeşbin
(45.000) ton petrol ya da petrol ürünlerinin nakliyesi işini hiçbir ceza
almadan bihakkın yaptığını gösterir İş Bitirme Belgeleri ve bu işlere ait
fatura fotokopileri.
5 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
Ortak girişim kabul edilmeyecektir.
6 - İhale dokümanı, TP Genel Müdürlüğü Üretim Daire
Başkanlığı 252 nolu odadan ihale dokümanını satın
aldığına dair dekontun ibrazı ile temin edilebilir.
Şartname bedeli olan üçyüz (300) TL Vakıfbank TPAO
Bürosu 00158007290224965 (IBAN-TR 970001500158007
290224965 nolu hesaba yatırılacak ve dosya numarası
yazılarak şartname bedeli olduğu belirtilecektir.
7 - Teklifler, 27/12/2016 günü
saat 14:00’e kadar TP Genel Müdürlüğü Gelen Evrak Servisine verilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postadaki
gecikmeden kaynaklı zamanında ulaşmayan teklifler dikkate alınmaz.
8 - İstekliler tekliflerini TL/BİNTON.KM
şeklinde Birim Fiyat olarak vereceklerdir.
9 - Ortaklığımız 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi
olmayıp; ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
10663/1-1
Kızılcahamam
Belediye Başkanlığından:
Mülkiyeti
Belediyemize ait İsmetpaşa Mahallesinde bulunan
aşağıda ada, parsel ve miktarı belirtilen taşınmaz mal 15.11.2016 tarih ve 258
sayılı Encümen kararı ile 2886 S.K’nun 45. maddesine
göre 20.12.2016 tarihinde saat:10:30 de Belediye
Encümen Toplantı Salonunda Belediye Encümeni huzurunda ihalesi yapılacak olup,
ihaleye ait şartname bedeli mukabilinde Tahakkuk Tahsilat Şefliğinden
alınabilir
İlgililere ilan olunur.
KIZILCAHAMAM BELEDİYESİNCE SATIŞA SUNULAN ARSA
S. NO |
ADA |
PARSEL |
YÜZÖLÇÜMÜ M2 |
VASFI |
MAHALLESİ |
M2 FİYATI |
İ.TARİHİ |
İ.SAATİ |
GEÇ. TEMİNAT |
1 |
731 |
3 |
11.609.35 |
ARSA |
İSMETPAŞA |
100.00.TL+KDV |
20.12.2016 |
10:30 |
34.828.05.TL |
10626/1-1
MUHTELİF MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ
Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : ELİ. Müessesesi Müdürlüğü 13 Eylül Mah.
Atatürk Cad. No: 111
45500 Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4 hat) Fax: 612 20 13 - 613 20 13
c) Elektronik posta adresi : elisatinalma@eli.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı :
İhalenin -
Niteliği - Türü |
İ.K No |
Dosya No |
İhale Tarih -
Saati |
Teslim |
|
1- |
7. Kalem Muhtelif
Teknik Gaz Alımı |
527933 |
2016-2150 |
22.12.2016-14.00 |
365 Gün |
2- |
85 Kalem Komatsu Yedeği Alımı |
527964 |
2016-2151 |
22.12.2016-15.00 |
75 Gün |
b) Teslim yeri : ELİ Cenkyeri merkez
ambarı.
c) Teslim tarihleri : Sipariş mektubunun yükleniciye tebliğ
tarihinden itibaren yukarıda yazılı takvim günüdür.
3 - İhalenin Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi
Müdürlüğü Satınalma komisyonu toplantı salonu
Soma/MANİSA
4 - İhale dokümanı bedeli; ELİ Müessesesi Müdürlüğü
Soma/Manisa adresinde görülebilir ve 60.-TL karşılığı temin edilebilir. İhaleye
katılacak olanların şartname satın almaları zorunludur.
5 - Teklifler, 2. maddede belirtilen ihale tarihi ve
saatine kadar Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat
Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
6 - İstekliler teklif tutarının %3’ünden az olmamak
üzere geçici teminat vereceklerdir.
7 - Tekliflerin Geçerlilik Süresi: Verilen tekliflerin
geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 gün olmalıdır.
8 - Müessesemiz bu ihalelerle ilgili olarak; 4734
sayılı Kamu İhale Kanununun İstisna maddesi (3/g) kapsamında olup, (ceza ve
yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve 4735 sayılı kanunlarla tabi
değildir.
9 - Web Sitemiz: www.eli.gov.tr
10 - Firmaların ihaleye girebilmeleri için EKAP
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) üyeliği zorunludur.
10598/1-1
YEDEK
PARÇA ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TKİ Kurumu ELİ Müessesesi Çan Linyitleri
İşletmesi Müdürlüğünden:
İşletme
Müdürlüğümüz Komatsu Kamyonlarda kullanılmak üzere
(16 Kalem) yedek parça alımı işi açık ihale (kapalı zarf) usulü ile ihale
edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2016/526451
1 - İdarenin
a) Adresi : TKİ Çan Linyitleri İşletmesi Müdürlüğü
Çanakkale Cad. Çayırlar Mevkii Asma Köprü Yanı ÇAN/ÇANAKKALE
b) Telefon ve Faks numarası : Tel: 0 286 - 4162001
Faks:
0 286 - 4163700
c) Elektronik Posta Adresi : clibilgiislem@cli.gov.tr
d) İnternet adresi : www.cli.gov.tr
2 - İhale konusu malın:
a) Niteliği, türü ve miktarı : İşletme Müdürlüğümüzde
çalışmakta olan Komatsu Kamyon yedekleri (16 Kalem)
b) Teslim yeri : ÇLİ Müdürlüğü ÇAN/ÇANAKKALE
3 - İhalenin
a) İhale Usulü : Açık İhale
b) Yapılacağı yer : ÇLİ Satın Alma Şube Müdürlüğü Toplantı Salonu
c) Tarihi ve saati : 16/12/2016 Cuma saat
15:00
d) Dosya no : 246 - KÇLİ/2016 - 0749
4 - İhaleye
ait dökümanlar;
Çan’da, ÇLİ
Satın Alma Şube Müdürlüğü ÇAN/ÇANAKKALE adresinde görülebilir ve “Ziraat
Bankası Çan Şb. TR88 0001 0003 3832 8725 2750 41, Halk Bankası Çan Şb.TR13 0001
2009 6410 0013 0000 03,Vakıfbank Çan Şb. TR10 0001 5001 5800 7286 0732 82 nolu ÇLİ Banka hesaplarına KDV dahil
100,00 TL (posta yoluyla 110,00 TL) yatırılması karşılığı aynı adresten temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dökümanını
satın almaları zorunludur.
5 -
Teklifler 16/12/2016 Cuma günü saat 15.00’e kadar
Ç.L.İ. Genel Muhaberatına verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir. Son başvuru saatine kadar idareye ulaşmayan
teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
6 -
İstekliler teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri oranda Geçici Teminat vereceklerdir.
7 - Verilen
Tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 30 takvim günü
olmalıdır.
8 - Kurumumuz bu ihale ile ilgili olarak; ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi
değildir.
10657/1-1
4 KALEM MALZEME ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Hitit
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
Tıp Fakültesine 4 Kalem Malzeme Alımı 4734 sayılı Kamu
İhale Kanununun 3 üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4. Maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 20. Maddesi (f) bendi uyarınca Pazarlık usulü ile ihale
edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2016/515931
1 - İdarenin
a) Adresi : Hitit Üniversitesi Kuzey Kampüsü MERKEZ/ ÇORUM
b) Telefon ve faks numarası : Tel: (364)
2192052 - Faks: (364) 2192054
c) Elektronik posta adresi : bap@hitit.edu.tr
ç) İhale dokümanının
görülebileceği
internet adresi (varsa) : www.hitit.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 4 Kalem
b) Teslim [yeri/yerleri] : Hitit
Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı/ÇORUM
c) Teslim [tarihi/tarihleri] : İşin süresi,
sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Hitit Üniversitesi Rektörlük Binası İhale
Salonu Kuzey Kampüsü MERKEZ/ÇORUM
b) Tarihi ve saati : 20.12.2016 Salı günü - Saat: 10:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu
ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan
yapılan hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı
gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan
hallerde ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirtilen
standart forma uygun teklif mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat.
4.1.5. İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.6. İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe
ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren
belgeler:
a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren
belge veya belgeler,
b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise
yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) İstekli Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor
ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet
belgesi.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala
veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci
olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya
belgeler ise şunlardır:
a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından
istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından
istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
d) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin
olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve
isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.2. İstekliler teklif ettikleri ürünlerin
kataloglarını teklif dosyası içerisinde sunacaktır.
4.3.3. İstekliler teknik şartnameye madde madde
hazırlayacakları cevap metinlerini teklif dosyası içerisinde sunacaktır.
4.3.4. İstekliler teknik şartnamede istenilen kalite
belgelerini teklif dosyası içerisinde sunacaktır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye yerli ve yabancı tüm istekliler
katılabilir.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50,00 TL (Elli Türk Lirası) karşılığı Hitit Üniversitesi Kuzey Kampüsü Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü MERKEZ/ÇORUM adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması
mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 65,00 TL (AltmışBeş TürkLirası) doküman bedelini Hitit Üniversitesi Rektörlüğü
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı banka hesabına (Halkbank Çorum Şb. TR66
0001 2009 3120 0006 0000 10) yatırmak zorundadır.
Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline
ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının
gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını
yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden
en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde
bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta
yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya
da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul
edilecektir.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine 20.12.2016 Salı
günü Saat 10:00) kadar Hitit Üniversitesi Bilimsel
Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü Kuzey Kampüsü MERKEZ/ÇORUM adresine elden
teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla ihale
tarihi ve saatinde (Hitit Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinatörlüğü Kuzey Kampüsü MERKEZ/ÇORUM) İdareye teslim edilecek şekilde
gönderilebilir. Postadaki gecikme ve diğer eksikliklerden Kurumumuz hiçbir
şekilde sorumlu tutulamaz.
9 - İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat
üzerinden sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede kısmi teklif verilebilir. Kısım sayısı 4
(Dört)’dür.
10 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
11 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
12 - Söz Konusu İhale 4734-4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp 1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı Kararname eki
esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
10583/1-1
4 KALEM SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüz ihtiyacı olan "4 Kalem sarf
malzemesi", %20 artar - azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9'uncu maddesi
kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, Çay İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı - RİZE
adresinden 100,00-TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin, idari ve
teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını, en geç
14.12.2016 günü saat 14:00'e kadar Çay İşletmeleri
Genel Müdürlüğü Haberleşme ve Evrak Kayıt Bürosu - RİZE adresinde bulunacak
şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif
mektupları aynı gün saat 14:00'de açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile telgraf,
teleks ve faks'la yapılacak müracaatlar kabul
edilmez.
5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat
geçerlilik süresi (opsiyon), ihale tarihinden sonra en
az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6'sı oranında kesin
teminat alınır.
8 - İstekliler en az bir kalem malzemenin tamamına
teklif vermek koşuluyla kalem bazında kısmi teklif verebilirler.
9 - İhale Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi
tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
10475/1-1
Ordu
Büyükşehir Belediyesinden:
1 - İhalenin Konusu:
Mülkiyeti Ordu Büyükşehir Belediyesine ait, Altınordu
İlçesi Şahincili (Bahçelievler) Mahallesi 2503 ada 3
parselde kayıtlı 10306,56 m² kullanım alanlı Çarşı Kompleksi ve Alışveriş
Merkezi nitelikli taşınmaz, 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesi
gereğince kapalı teklif usulü ile satışı yapılmak üzere ihaleye çıkartılmıştır.
2 - İhalenin yapılacağı yer, tarihi, saati ve hangi
usulle yapılacağı:
2.1. İdarenin Adı : Ordu Büyükşehir Belediye Başkanlığı
2.2. İlgili Birim : İmar ve Şehircilik Dairesi Başkanlığı
2.3. İlgili Adres : Şarkiye Mahallesi Yükçülük
Sokak No: 2 Altınordu/ ORDU
2.4. İletişim Telefonu, Faks : (0 452) 666 52 23 / 27
- 226 66 18
2.5. İhalenin Yapılacağı yer : Ordu Büyükşehir
Belediye Başkanlığı Encümen Toplantı Salonu (Şarkiye Mahallesi Yükçülük Sokak No:2/2 Altınordu/ORDU)
2.6. İhale Tarihi ve Saati : 16/12/2016 Cuma günü Saat: 14:00
2.7. İhale Usulü : 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 35/a
Maddesi gereğince Kapalı Teklif (artırma) usulü.
3 - Muhammen Bedel ve Geçici Teminat:
Taşınmazın muhammen satış bedeli 36.000.000,00 TL olup,
geçici teminat miktarı ise 1.080.000,00 TL'dir.
4 - Şartname ve eklerinin nereden ve hangi şartlarla
alınacağı:
Şartname ve ekleri İmar ve Şehircilik Dairesi
Başkanlığı - Emlak ve İstimlak Şube Müdürlüğünden, 1.000,00 TL bedelle satın
alınacaktır.
5 - İhaleye Katılabilmek İçin Gereken Belgeler ve
Yeterlik Kriterleri:
Gerçek Kişiler: 1- Yasal Yerleşim Yeri belgesi. 2-
Nüfus kayıt örneği. 3- Tebligat için Türkiye’de adres göstermeleri. Ayrıca
irtibat için telefon numarası ve faks numarası ile elektronik posta adresi. 4-
İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış Noter tasdikli imza beyannamesi. 5-
Şartnamede belirlenen geçici teminata ait alındı belgesi veya banka teminat
mektubu. 6- Ortak katılım olması halinde istenilen diğer belgeler ile birlikte
İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış şekli ve içeriği ilgili mevzuatlarca belirlenmiş
Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi. (1-2-3-4-6-7-9-11.
maddelerindeki istenilen belgeler her bir ortak tarafından ayrı ayrı
verilecektir. Diğer belgeler bir ortak tarafından sağlanabilir.) 7- Vekâleten katılması halinde İhalenin yapıldığı yıl
içinde alınmış Noter tasdikli vekâletname ile vekilin Noter onaylı imza örneği.
8- İhale doküman bedelinin satın alındığına dair belge. 9- Ordu Büyükşehir
Belediyesinden ilk ihale ilan tarihi itibarıyla alınmış “borcu yoktur belgesi.”
10- Şekli ve içeriği ihale dokümanında belirtilen teklif mektubu. (EK-1) 11-
İhaleye iştirak eden tarafından her sayfası ayrı ayrı imzalanmış şartname.
Tüzel Kişiler: 1- Şirketin Kanuni adresini belirten
adres beyanı. Ayrıca irtibat için telefon numarası ve faks numarası ile
elektronik posta adresi, 2- Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İhalenin
yapıldığı yıl içinde alınmış Noter tasdikli imza sirküleri. 3-
İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, tüzel
kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge, 4- Şartnamede belirlenen
geçici teminata ait alındı belgesi veya banka teminat mektubu, 5- Ortak katılım
olması halinde istenilen diğer belgeler ile birlikte İhalenin yapıldığı yıl
içinde alınmış şekli ve içeriği ilgili mevzuatlarca belirlenmiş Noter tasdikli
Ortak Girişim Beyannamesi. (1-2-3-5-6-8-9-11. maddelerindeki istenilen
belgeler her bir ortak tarafından ayrı ayrı verilecektir. Diğer belgeler bir
ortak tarafından sağlanabilir.) 6- Vekâleten katılması
halinde İhalenin yapıldığı yıl içinde alınmış Noter tasdikli vekâletname ile
şirket imza sirkülerinin yanında vekilin noter onaylı imza örneği. 7- İhale
doküman bedelinin satın alındığına dair belge. 8- Ordu Büyükşehir
Belediyesinden ilk ihale ilan tarihi itibarıyla alınmış “borcu yoktur belgesi.”
9- Tüzel kişiliklerde ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlerini belirtilen Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya
ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış son güncel tasdikli örneği. 10- Şekli ve
içeriği ihale dokümanında belirtilen teklif mektubu. (EK-1) 11- İhaleye iştirak
eden tarafından her sayfası ayrı ayrı imzalanmış şartname.
6 - Tekliflerin Hangi Tarih ve Saate Kadar Verileceği:
İstekliler istenen belgeleri eksiksiz olarak
hazırlayacak ve başvuru dilekçesine ekleyerek ihale dosyasını, Şarkiye
Mahallesi Yükçülük Sokak No: 2/3 adresinde bulunan
Ordu Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Dairesi Başkanlığı – Meclis
ve Encümen Şube Müdürlüğüne ihale tarihinden 1 (bir) gün önce saat 15:00’e kadar teslim etmeleri gerekir. Belirtilen gün ve
saatten sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. İstenen belgelerin posta
ile gönderilmesi halinde ilanda belirtilen gün ve saate kadar ulaşması gerekir.
Postadaki gecikmeler kabul edilemez.
İdare ihaleyi yapıp yapmamakta serbest olup, 2886
sayılı Devlet İhale Kanunu gereğince ilan olunur.
10633/1-1
TEŞEKKÜLÜMÜZDE 138 KİŞİ İLE HOSTES GRUP ŞEFİ (1 ADET),
HOSTES GRUP ŞEF YARDIMCISI (4 ADET), BAŞHOSTES (28 ADET), HOSTES/HOST (82 ADET)
VE TAŞIYICILIK (23ADET) HİZMETLERİNİN 01.01.2017-31.12.2017 TARİHLERİ ARASINDA
12 (ONİKİ) AYLIK HİZMET ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2016/528669
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Gar/ANKARA
b) Telefon ve Faks Numarası : 0312 309 05 15/71519 -
Faks: 0312 309 13 65
c) Elektronik Posta Adresi : malzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu
işin adı ve miktarı: Teşekkülümüzde 138 kişi ile Hostes Grup Şefi
1 (Adet), Hostes Grup
Şef Yardımcısı 4 (Adet), Başhostes 28 (Adet), Hostes/Host 82 (Adet) ve
Taşıyıcılık 23 (Adet) hizmetlerinin 01.01.2017-31.12.2017 tarihleri arasında 12
(oniki) aylık Hizmet Alımı.
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin,
TCDD Taşımacılık A.Ş. Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu Başkanlığına
22/12/2016 günü saat 14.30’a kadar, verilmiş veya
gelmiş olması şarttır.
İhale dokümanı TCDD Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğü
Satın Alma Dairesi Başkanlığı Sipariş Şube Müdürlüğünde (1081/A no.lu odada)
görülebilir.
5 - İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunlu olup TCDD Taşımacılık A.Ş Genel Müdürlüğü Merkez
Veznesinden KDV Dahil 200,-TL bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
10660/1-1
TEŞEKKÜLÜMÜZ PARKINDA MEVCUT DE 36000 TİPİ
LOKOMOTİFLERİN BAKIM VE ONARIMLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 13 KALEM YAĞ, YAKIT VE MOTOR
HAVA FİLTRESİ SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2016/526860
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : (0312) 309 05
15/4419-4149 (0312) 311 53 05
c) Elektronik Posta Adresi : malzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu
malın adı ve miktarı: Teşekkülümüz parkında mevcut DE 36000 tipi lokomotiflerin
bakım ve onarımında kullanılmak üzere 13 kalem yağ, yakıt ve motor hava
filtresi temini.
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif alınmak suretiyle
Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 10/01/2017 günü saat 10:00’a kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğü Sipariş Şube Müdürlüğünde
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Merkez Veznesinden KDV dahil 150,-TL bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi
değildir.
10661/1-1
TCDD PARKINDA HİZMET VEREN MUHTELİF TİPTEKİ ÇEKEN VE
ÇEKİLEN ARAÇLARDA KULLANILMAK ÜZERE 140 TAKIM (SAĞ-SOL) KİLİTLEME MEKANİZMASINA
SAHİP DERAYMAN PABUÇLARI SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2016/526989
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : (0312) 309 05
15/4419-4149 (0312) 311 53 05
c) Elektronik Posta Adresi : malzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu
malın adı ve miktarı: TCDD parkında hizmet veren muhtelif tipteki çeken ve
çekilen araçların herhangi bir kaza veya olağanüstü halde tekerin raydan
çıkması durumunda (deray), tekerin tekrar raya
koyulabilmesi için gerekli olan 140 takım (sağ-sol) kilitleme mekanizmasına
sahip derayman pabuçlarının temini.
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif alınmak suretiyle
Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 12/01/2017 günü saat 14:30’a kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD Taşımacılık A.Ş. Genel Müdürlüğü Sipariş Şube Müdürlüğünde
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Merkez Veznesinden KDV dahil 150,-TL bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi
değildir.
10662/1-1
YAĞLIK
AYÇİÇEĞİ MAHSULÜ PARTİLER HALİNDE AÇIK ARTIRMA SURETİYLE SATILACAKTIR
Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü Dalaman
Tarım İşletmesi Müdürlüğünden:
1 - İşletmemizin
2016 yılı üretimi 1.066.450 Kg. Yağlık Ayçiçeği Mahsulü partiler halinde açık
artırma suretiyle satılacaktır.
2 - İhale
13.12.2016 Salı günü saat 14.00’de işletmemiz İhale Salonunda Alım-Satım ve
İhale Komisyonu huzurunda gerçekleşecektir. İhaleye iştirak eden olmadığı veya
teklif edilen fiyatların uygun görülmediği takdirde, ihale bir hafta sonra
20.12.2016 Salı günü aynı yer ve saatte tekrar edilecektir.
3 - İhaleye
iştirak etmek isteyen müşterilerde aşağıdaki şartlar aranır.
a) Kanuni ikametgahı olması,
b) Geçici
teminat vermesi,
c) Ticaret
odası, Sanayi odası veya ilgili meslek kuruluşuna kayıtlı olduklarının ve halihazırda faaliyette olduklarına dair ihalenin yapıldığı
yıl içerisinde alınmış belge vermeleri.
d) Müşterinin
tüzel kişi olması halinde gerekli yetki belgelerinin ve imza sirkülerinin ibraz
edilmesi.
4 - İhaleye
ait miktarlar, muhammen fiyat ve geçici teminat tutarları aşağıda
belirtilmiştir.
P.NO |
CİNSİ |
BULUNDUĞU AMBAR
NO |
MİKTARI |
MUHAMMEN FİYATI |
MUHAMMEN TUTARI |
%5 GEÇİCİ TEMİNAT |
1. |
Mahsul Yağlık Ayçiçeği (Goldsun) |
10 Numaralı Ambar |
289.410 Kg. |
1,65.- TL/Kg. |
477.526,50.- TL |
23.876,33.- TL |
2. |
Mahsul Yağlık Ayçiçeği (Goldsun) |
13 Numaralı Ambar |
192.160 Kg. |
1,65.- TL/Kg. |
317.064,00.- TL |
15.853,20.- TL |
3. |
Mahsul Yağlık Ayçiçeği (P 63 F 73) |
12 Numaralı Ambar |
356.990 Kg. |
1,65.- TL/Kg. |
589.033,50.- TL |
29.451,68.- TL |
4. |
Mahsul Yağlık Ayçiçeği (LG 5580) |
A-8 Yığını |
227.890 Kg. |
1,65.- TL/Kg. |
376.018,50.- TL |
18.800,92.- TL |
GENEL TOPLAM: |
|
1.066.450 Kg. |
|
1.759.642,50.-
TL |
87.982,13-
TL |
5 - İhale
ile ilgili geçici teminat muhammen tutarın %5’i nispetinde olup, 87.982,13.- TL’dır. Kesin teminat ise ihale teklif tutarının %10’dur.
6 - Müşteriler
geçici teminatlarını yatırmak kaydıyla ihalenin tamamına iştirak edecekleri
gibi, dilediği sayıda partilerin geçici teminatlarını yatırarak da ihaleye
iştirak edebilirler.
7 - Geçici
teminat ihalenin başlayacağı saate kadar İşletmemizin Halk Bankası Dalaman
Şubesindeki (TR63 0001 2009 2670 0013 000003) no’lu
hesabına veya İşletme veznesine yatırılıp alınacak makbuz komisyona ibraz
edilecektir.
8 - İhale
ile ilgili şartname İşletmemizde, Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü (Karanfil
Sokak No: 62 Bakanlıklar/ANKARA), Muğla, Denizli, Aydın, Adana, Balıkesir,
Uşak, Edirne, Tekirdağ, Kırklareli, Eskişehir, Afyonkarahisar Ticaret
Borsalarında ve Bitkisel Yağ Sanayicileri Derneğinde (BYSD) görülebilir.
9 - Bu ihale
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 3/g maddesi gereğince istisna kapsamında olup,
ihale TİGEM Alım - Satım ve İhale Yönetmeliği esaslarında yapılmaktadır.
İlgililere ilanen duyurulur.
10666/1-1
EKONOMİK ÖMRÜNÜ TAMAMLAMIŞ VE 2. EL ARAÇ SATIŞI YAPILACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - “Türk Kızılayı Cad. No: 1
Etimesgut/ANKARA” adresindeki Türk Kızılayı Etimesgut
Yerleşkesi ve “Darıyeri Yörükler Köyü TEM Otoyol
Gişeler Yanı Kaynaşlı/DÜZCE” adresindeki Batı
Karadeniz Bölge Afet Yönetimi Merkezinde bulunan ekonomik ömrünü tamamlamış ve
2. el araçların açık artırma ile satışı yapılacaktır.
2 - İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için ihale
şartnamesinde belirtilen belgeleri hazırlayarak, Türk Kızılayı
Etimesgut Yerleşkesinde bulunan Sosyal Tesis binasına 25.12.2016 tarih saat
11.00’e kadar teslim etmeleri gerekmektedir.
3 - İhale 25.12.2016 tarihinde saat 12:30
ile 18:00 arasında Türk Kızılayı Cd.
No: 1 Etimesgut/ANKARA adresinde bulunan Etimesgut Yerleşkesi Sosyal Tesis
binasında yapılacaktır.
4 - Araç listesi, araçlara ait muhammen bedel, teminat
bilgileri ve idari şartnameye www.kizilay.org.tr/İhale İlanları internet
adresinden ulaşılabilir.
5 - İhaleye ait şartnameler “Darıyeri Yörükler Köyü TEM Otoyol Gişeler Yanı Kaynaşlı/ DÜZCE” adresindeki Batı Karadeniz Bölge Afet
Yönetimi Merkezimizden, “Ataç 1 Sok. No: 32 Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel
Müdürlüğümüzden, “Ahmediye Mah. Halk Cad. Esvafçı Sok. No: 8
Üsküdar / İSTANBUL” adresindeki İstanbul Müdürlüğümüzden ve “Türk Kızılayı Cad. No: 1 Etimesgut/ANKARA’’ adresindeki
Lojistik Direktörlüğü Etimesgut Biriminden ücretsiz temin edilebilir.
6 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
7 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
10668/1-1