Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığından:
Orman ve Su İşleri
Bakanlığından:
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Rektörlüğünden: TOKAT
Kocaeli Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Çalışma ve Sosyal Güvenlik
Bakanlığı Çalışma Genel Müdürlüğünden:
Atılım Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Fatih Sultan Mehmet Vakıf
Üniversitesi Rektörlüğünden:
İstanbul Şehir Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Hitit Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Kültür ve Turizm
Bakanlığından:
Başbakanlık
Vakıflar Genel Müdürlüğünden:
VAKFIN ADI: Esenyurt Eğitim,
Kültür ve Sosyal Yardım Vakfı (Esenyurt Vakfı).
VAKFEDENLER: Atalay ALPARSLAN, Abdullah YILMAZ, Mehmet
ADIGÜZEL, Orhan AYDIN, Saim BAHADIR.
VAKFIN İKAMETGAHI: İstanbul
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR
TARİHİ VE NO’SU: Büyükçekmece 1. Asliye Hukuk Mahkemesinin 15/07/2016
tarih ve E.2016/336, K.2016/327 sayılı kararı.
VAKFIN AMACI: Genel eğitim, kültür ve sosyal yardım
amacı yanında özel amacı; insanların eğitim, sosyal ve kültürel konularda
kişisel ve toplumsal gelişimlerine katkıda bulunmak, öğrencilere eğitim imkanı sağlamak, yoksullukla mücadele etmek, ihtiyaç
sahiplerine her türlü yardımlarda bulunmaktır.
VAKFIN MAL VARLIĞI: 70.000,00.-TL. (YetmişbinTürklirası)
YÖNETİM KURULU:
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ:
Borçların tasfiyesinden arta kalan mal ve hakları mütevelli heyetinin
belirleyeceği benzer amaçlı bir vakfa devredilir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilan
olunur.
9418/1-1
—————
VAKFIN ADI: Ataşehir Erzurum’lular Eğitim Kültür ve Yardımlaşma Vakfı
VAKFEDENLER: Ömer İLGÜN, Abdurezak
KANER, Dursun İZGİ, Hilmi KEMALOĞLU, Necati İLHAN, Şentürk GÜMÜŞ, Hilmi UYSAL
VAKFIN İKAMETGAHI: İSTANBUL
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR
TARİHİ VE NO’SU: İstanbul Anadolu 30. Asliye Hukuk Mahkemesinin 08.09.2016
tarihinde kesinleşen, 23.06.2016 tarih ve E: 2015/481, K: 2016/150 sayılı
kararı.
VAKFIN AMACI: Erzurum kültürünü yaşamak, yaşatmak ve
korumak ve senette belirtilen diğer hükümleri yerine getirmektir.
VAKFIN MAL VARLIĞI: 55.000.00.-TL. (EllibeşbinTürklirası)
Nakit
YÖNETİM KURULU:
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ:
Borçların tasfiyesinden arta kalan mal ve hakları Mehmetçik Vakfına devredilir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilan
olunur.
9419/1-1
—————
VAKFIN ADI: İstanbul Eğitim, Kültür ve Sosyal Hizmetler
Vakfı.
VAKFEDENLER: İhlas Marmara Evleri Camii Yaptırma ve
Yardım Derneği.
VAKFIN İKAMETGAHI: İstanbul
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR
TARİHİ VE NO’SU: Büyükçekmece 3. Asliye Hukuk Mahkemesinin 08/09/2016
tarihinde kesinleşen 02/06/2016 tarih ve E.2016/157, K.2016/276 sayılı kararı.
VAKFIN AMACI :
Kuruluş malvarlığı olan arsa üzerine cami, Kur’an-ı Kerim kursu ve öğrenci
yurdu ile kütüphane, misafirhane ve personel lojmanları yaptırmak ve senette
belirtilen diğer amaçları gerçekleştirmek.
VAKFIN MAL VARLIĞI: İstanbul İli, Büyükçekmece İlçesi,
Yakuplu Mahallesi, Yol Mevkii 302 Ada, 5 Pafta ve 4 Parsel sayılı, 5004 m2
yüzölçümlü arsa
YÖNETİM KURULU: Hasan YAVAŞ, Abdulkadir KAYA, Ali KARA.
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ:
Borçların tasfiyesinden arta kalan mal ve hakları bir vakıf ya da derneğe
devredilir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilan
olunur.
9420/1-1
—————
VAKFIN ADI: Bayburt Grup Eğitim Kültür ve Sosyal
Yardımlaşma Vakfı (Bayburt Grup Vakfı)
VAKFEDENLER: Abdurrahman ŞENTÜRK, Bayram ŞENTÜRK,
Güngör ŞENTÜRK, Ahmet ŞENTÜRK
VAKFIN İKAMETGAHI: ANKARA
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR
TARİHİ VE NO’SU: Ankara 22. Asliye Hukuk Mahkemesinin 07.10.2016 tarihinde
kesinleşen 09.06.2016 tarihli ve E:2016/194, K:2016/186 sayılı kararı
VAKFIN AMACI: Lise ve dengi
okullardan mezun olup, öncelikle tıp ile teknik dallarda öğrenim yapan
üniversite ve yüksekokullara kaydını yaptıran, ancak öğrenim yapma olanağından
maddi yönden yoksun bulunan öğrencilerle hangi eğitim düzeyinde olursa olsun
Vakıf Yönetim Kurulunun yardıma layık gördüğü öğrencilerin her türlü eğitim
öğretim ve sosyal ihtiyaçlarının karşılanmasına yardımcı olmak ve senette
yazılı diğer hükümleri yerine getirmektir.
VAKFIN MAL VARLIĞI: 100.000.-TL. (YüzbinTürkLirası)dır.
YÖNETİM KURULU: Abdurrahman ŞENTÜRK, Bayram ŞENTÜRK,
Ahmet ŞENTÜRK, Güngör ŞENTÜRK
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ:
Borçların tasfiyesinden arta kalan mal ve hakları Türkiye Kızılay Derneğine
devredilir.
Türk Medeni Kanunun 104. maddesi gereğince ilan olunur.
9464/1-1
Yükseköğretim
Kurulu Başkanlığından:
Haliç Üniversitesi eski Rektör Yardımcısı Prof. Dr.
Eyüp Sabri Kayalı'nın, Rektörlüğe vekalet
ettiği dönemle ilgili Kurulumuz Başkanlığının talimatı ile Yükseköğretim
Denetleme Kurulunca hakkında yapılan disiplin soruşturması sonucunda düzenlenen
23.06.2016 tarihli soruşturma raporunda;
Rektör Yardımcısı olarak Rektörlüğe vekalet
ettiği 11.06.2015 tarihinde Kurulumuz Başkanlığının talimatı ile Yükseköğretim
Denetleme Kurulu üyelerince Haliç Üniversitesi Kağıthane Yerleşkesi'nde
gerçekleştirilmeye çalışılan inceleme ve denetim çalışmalarını engellediği
belirtilerek, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 125/C-ı maddesinde
belirtilen "Hizmet içinde Devlet memurunun itibar ve güven duygusunu
sarsacak nitelikte davranışlarda bulunmak" disiplin suçu kapsamında
"Aylıktan Kesme Cezası" ile cezalandırılması, ancak aynı fiilden
dolayı daha önce de "Aylıktan Kesme Cezası" ile cezalandırılması
dolayısıyla Kanun'un tekerrür hükmü göz önünde bulundurularak bir üst ceza olan
"Kademe ilerlemesinin Durdurulması Cezası" ile cezalandırılması
teklif edilmiştir.
Prof Dr. Eyüp Sabri Kayalı'nın
"Kademe İlerlemesinin Durdurulması Cezası" ile cezalandırılması
teklifi, Yüksek Disiplin Kurulunun ilk toplantısında görüşüleceğinden, 657
sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 130. maddesinde belirtilen "Devlet
memuru hakkında savunması alınmadan disiplin cezası verilemez. Soruşturmayı
yapanın veya yetkili disiplin kurulunun 7 günden az olmamak üzere verdiği süre
içinde veya belirtilen bir tarihte savunmasını yapmayan memur, savunma
hakkından vazgeçmiş sayılır" hükmüne göre, iddialara ilişkin yazılı
savunmasının Kurulumuza gönderilmesi gerekmekte olup. Prof
Dr. Eyüp Sabri Kayalı'nın tebligata elverişli adresi
tespit edilememiştir.
Bu nedenle, ilgilinin yazılı savunmasını ilan
tarihinden itibaren 15 gün içerisinde Kurulumuza göndermesi hususu ilanen
tebliğ olunur.
9443/1/1-1
—————
Haliç Üniversitesi eski Genel Sekreteri Erhan Köknar
hakkında Kurulumuz Başkanlığının talimatı ile Yükseköğretim Denetleme Kurulunca
yapılan disiplin soruşturması sonucunda düzenlenen 23.06.2016 tarihli
soruşturma raporunda;
11.06.2015 tarihinde Kurulumuz Başkanlığının talimatı
ile Yükseköğretim Denetleme Kurulu üyelerince Haliç Üniversitesi Kağıthane Yerleşkesi'nde
gerçekleştirilmeye çalışılan inceleme ve denetim çalışmalarını engellediği
belirtilerek, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 125/C-ı maddesinde
belirtilen "Hizmet içinde Devlet memurunun itibar ve güven duygusunu
sarsacak nitelikte davranışlarda bulunmak" disiplin suçu kapsamında
"Aylıktan Kesme Cezası" ile cezalandırılması, ancak aynı fiilden
dolayı daha önce de "Aylıktan Kesme Cezası" ile cezalandırılması
dolayısıyla Kanun'un tekerrür hükmü göz önünde bulundurularak bir üst ceza olan
"Kademe İlerlemesinin Durdurulması Cezası" ile cezalandırılması
teklif edilmiştir.
Erhan Köknar'ın" Kademe İlerlemesinin Durdurulması
Cezası" ile cezalandırılması teklifi. Yüksek Disiplin Kurulunun ilk
toplantısında görüşüleceğinden, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 130.
maddesinde belirtilen "Devlet memuru hakkında savunması alınmadan disiplin
cezası verilemez. Soruşturmayı yapanın veya yetkili disiplin kurulunun 7 günden
az olmamak üzere verdiği süre içinde veya belirtilen bir tarihte savunmasını
yapmayan memur, savunma hakkından vazgeçmiş sayılır" hükmüne göre,
iddialara ilişkin yazılı savunmasının Kurulumuza gönderilmesi gerekmekte olup,
Erhan Köknar'ın tebligata elverişli adresi tespit edilememiştir.
Bu nedenle, ilgilinin yazılı savunmasını ilan
tarihinden itibaren 15 gün içerisinde Kurulumuza göndermesi hususu ilanen
tebliğ olunur.
9443/2/1-1
—————
Yükseköğretim Yürütme Kurulunun
12.10.2016 tarihli toplantısında, Trabzon ili nüfusuna kayıtlı 01.06.1963
doğumlu Hasan oğlu Cemil KARAYÜCEL'in Azerbaycan'daki
"Azerbaycan Teknik Üniversitesi"nden aldığı
diploması ile ilgili olarak Yükseköğretim Yürütme Kurulunun 12.06.2013 tarihli
kararına istinaden düzenlenen 3565 seri numaralı ‘‘Elektrik Mühendisliği’’
alanındaki "Lisans Mezuniyet Geçici Denklik Belgesi"nin
iptal edilmesine karar verilmiş olup, söz konusu kararın adı geçene ve ilgili
olabilecek kurum ve kuruluşlara duyurulmasıyla ilgili işlemler başlatılmıştır.
İlanen duyurulur.
9442/1-1
Çevre
ve Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
Taceser İnş. Mim. Müh. Lab. İzol. San. ve Tic. Ltd. Şti. İzmit
Şb.’nin Vezirçiftliği
Mah. Muallim Sok. No: A-20 Başiskele/KOCAELİ
adresinde bulunan yapı malzemesi laboratuvarının, Bakanlığımız Merkez Yapı
Denetim Komisyonunun (MYDK) 24.03.2014 tarih ve 476/4 sayılı kararı ile verilen
464 no’lu “Laboratuvar İzin Belgesi” iptali ve
kullanma hakkı veren sözleşmenin firmanın talebi doğrultusunda tek taraflı
olarak feshi, Merkez Yapı Denetim Komisyonunun(MYDK) 23.09.2016 tarih ve 521/6 no’lu teklif kararıyla Bakanlık Makamından alınan
19.10.2016 tarih ve 24438 sayılı Makam Olur’u ile uygun görülmüştür.
İlgililere duyurulur.
9421/1/1-1
—————
Kuram Yapı Lab. Hiz. Ltd. Şti. Üsküdar Şb.’nin Bulgurlu Mah. 191 Pafta
70 Ada 146, 147, 148 Parsel Üsküdar/İSTANBUL adresinde bulunan yapı malzemesi
laboratuvarının, Bakanlığımız Merkez Yapı Denetim Komisyonunun (MYDK)
07.10.2013 tarih ve 465/4 sayılı kararı ile verilen 450 no’lu
“Laboratuvar İzin Belgesi” iptali ve kullanma hakkı veren sözleşmenin firmanın
talebi doğrultusunda tek taraflı olarak feshi, Merkez Yapı Denetim
Komisyonunun(MYDK) 23.09.2016 tarih ve 521/6 no’lu
teklif kararıyla Bakanlık Makamından alınan 19.10.2016 tarih ve 24438 sayılı
Makam Olur’u ile uygun görülmüştür.
İlgililere duyurulur.
9421/2/1-1
—————
ADHK İnş. Laboratuvar Ltd. Şti.’nin Kavaklı Mah. Eskipınar Cad.
No: 8 Beylikdüzü/İSTANBUL adresinde bulunan yapı
malzemesi laboratuvarının, Bakanlığımız Merkez Yapı Denetim Komisyonunun (MYDK)
24.05.2016 tarih ve 515/5 sayılı kararı ile verilen 546 no’lu
“Laboratuvar İzin Belgesi” iptali ve kullanma hakkı veren sözleşmenin firmanın
talebi doğrultusunda tek taraflı olarak feshi, Merkez Yapı Denetim
Komisyonunun(MYDK) 23.09.2016 tarih ve 521/6 no’lu
teklif kararıyla Bakanlık Makamından alınan 19.10.2016 tarih ve 24438 sayılı
Makam Olur’u ile uygun görülmüştür.
İlgililere duyurulur.
9421/3/1-1
—————
4708 sayılı Yapı Denetim Hakkında Kanuna dayalı olarak
çıkarılan Yapı Denetim Uygulama Yönetmeliğinin 16. maddesinin 1. Fıkrasında
“Yapı denetim kuruluşu, faaliyetine devam ettiği sürece 12’nci maddenin birinci
fıkrasının (ç) bendinde asgari istihdam edilmesi gereken personeli, faaliyetine
devam ettiği sürece çekirdek personel olarak istihdam etmek zorundadır. .... Eleman eksikliği
90 takvim günü içerisinde giderilmediği takdirde, asgari sayıda çekirdek
personeli istihdam edinceye kadar kuruluşun izin belgesi geçici olarak geri
alınır.” hükmü gereğince eksik çekirdek personeli istihdam etmeyen;
İstanbul ilinde faaliyet gösteren 2479 dosya no’lu PELİN Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Muş ilinde faaliyet
gösteren 1989 dosya no’lu TEKNİK METOD Yapı Denetim
Ltd. Şti.,
Kırklareli ilinde faaliyet gösteren 1376 dosya no’lu REM Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Ankara ilinde
faaliyet gösteren 291 dosya no’lu DENKUR Yapı
Denetleme Kuruluşu Ltd. Şti.’lerine ait Yapı Denetim
İzin Belgeleri Bakanlık Makamının 19.10.2016 tarih ve 24449 sayılı Olur'u ile
geçici olarak geri alınmıştır.
İlgililere duyurulur.
9422/1/1-1
—————
Ticaret sicil kaydı silinmiş olan veya şirket unvan ve
amaç maddesini değiştirmesi nedeniyle tasfiyesine karar verilen aşağıdaki
kuruluşların 19.10.2016 tarih ve 24450 sayılı Makam Olur’larına istinaden,
Bursa ilinde faaliyet gösteren 814 dosya no’lu NİL-DEN Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Gaziantep ilinde faaliyet gösteren 1429 dosya no’lu MBK Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Şanlıurfa ilinde faaliyet gösteren 1741 dosya no’lu BİLEŞİM Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Sakaya ilinde faaliyet gösteren 118 dosya no’lu ZEKİ Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Çorum ilinde faaliyet gösteren 1512 dosya no’lu KAYRA Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Erzurum ilinde faaliyet gösteren 2524 dosya no’lu SANCAK Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Elazığ ilinde faaliyet gösteren 1850 dosya no’lu MEKANSAL Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Ankara ilinde
faaliyet gösteren 1961 dosya no’lu KARADAĞ Yapı
Denetim Ltd. Şti. ve 2042 dosya no’lu ANKARA KENTSEL
Yapı Denetim Ltd. Şti.,
Hatay ilinde faaliyet gösteren 619 dosya no’lu DEFNE Yapı Denetim Tic. Ltd. Şti. ve 60 dosya no’lu YETKİN Yapı Denetim Ltd. Şti.,
İstanbul ilinde
faaliyet gösteren 670 dosya no’lu GENYAP Yapı Denetim
Ltd. Şti., 1069 dosya no’lu
CNR Yapı Denetim Ltd. Şti. 1448 dosya no’lu COŞKUN
Yapı Denetim Ltd. Şti. ve 443 dosya no’lu DENGE Yapı
Denetim Ltd. Şti.’lerinin Yapı Denetim Sistemi
üzerinden tasfiye işlemi yapılarak, Yapı Denetim İzin Belgeleri iptal
edilmiştir.
İlgililere duyurulur.
9422/2/1-1
Gaziosmanpaşa
Üniversitesi Rektörlüğünden:
TOKAT
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sağlık Araştırma ve Uygulama
Merkezinde veya diğer birimlerinde görevlendirilmek ve ücretleri Özel Bütçeden
karşılanmak üzere 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4.maddesinin (B)
fıkrası gereğince istihdam edilmek üzere, 06/06/1978
tarih ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Sözleşmeli
Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar’ın Ek 2.
Maddesinin (b) fıkrası gereğince 2014 KPSS P94 puan sırasına konulmak kaydıyla
Hemşire unvanında sözleşmeli personel alınacaktır.
İstenilen belgeler ve geniş açıklama Gaziosmanpaşa
Üniversitesi www.gop.edu.tr adresinden temin edilecektir.
Unvanı |
Adedi |
Öğrenim Durumu ve
Koşullar |
Hemşire |
3 |
Sağlık Meslek Liselerinin Hemşirelik veya Sağlık
Memurluğu bölümlerinden mezun olmak, üçüncü basamak sağlık kurumlarının
üçüncü seviye yoğun bakım servislerinin birinde en az 2 (iki) yıl iş
tecrübesi olmak. |
Toplam |
3 |
|
9479/1-1
Kocaeli Üniversitesi
Rektörlüğünden:
27.10.2016
tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan akademik kadro
ilanımızda;
•
Mühendislik Fakültesi Kimya Mühendisliği ABD Profesör kadrosu sehven
yayınlanmıştır.
İlgililere duyurulur.
9489/1-1
Çalışma
ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Çalışma Genel Müdürlüğünden:
ÇALIŞMA UZMAN YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI DUYURUSU
Çalışma Genel Müdürlüğünde açık bulunan Genel İdari
Hizmetleri sınıfından 50 (elli) adet 8. dereceli Çalışma Uzman Yardımcısı
kadrosuna aşağıda belirtilen öğrenim dallarında ve sayılarda sözlü sınav ile
Uzman Yardımcısı alınacaktır.
Grup
No |
Mezun
Olunan Bölüm (En az
dört yıllık lisans eğitimi verilen) |
Aday
Sayısı |
KPSS
Puan Türü |
1 |
Hukuk |
10 |
KPSS
P103 |
2 |
Fen/Fen
Edebiyat Fakültesi İstatistik |
10 |
KPSS
P102 |
3 |
Siyasal
bilgiler, iktisat, işletme, iktisadî ve idarî bilimler fakülteleri |
30 |
KPSS P114 |
Sınav Tarihi ve Yeri:
Sözlü sınav 26/12/2016-13/01/2017
tarihleri arasında Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Çalışma Genel Müdürlüğü
Emek Mah. 17 Cadde No: 13 P.K: 06520 Çankaya/ ANKARA adresinde yapılacaktır.
Giriş Sınavına Başvuru Şartları:
Giriş sınavına katılabilmek için,
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci
maddesinin birinci fıkrasının (A) bendinde yer alan genel şartları taşımak,
b) T.C. Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM)
tarafından, 04-05 Temmuz 2015 veya 22-29 Mayıs 2016 tarihlerinde yapılan Kamu
Personeli Seçme Sınavlarında (KPSS), mezun olunan bölüme göre yukarıda
belirtilen puan türlerinde 70 ve üzeri puan almış olmak,
c) Sınavın yapıldığı yılın Ocak ayının birinci günü
itibariyle 35 (otuzbeş) yaşını doldurmamış olmak,
ç) En az dört yıllık lisans eğitimi veren hukuk,
siyasal bilgiler, iktisat, işletme, fen/fen edebiyat istatistik bölümü,
iktisadî ve idarî bilimler fakültelerinden mezun olmak,
d) Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmamak,
(erkek adaylar için muvazzaf askerlik çağına gelmemiş veya askerlik çağına
gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış veya muaf veya ertelenmiş yada yedek sınıfa geçirilmiş olmak.)
e) Görevini devamlı olarak yapmaya engel olabilecek
hastalığı olmamak,
f) Sınava katılma şartlarını taşıyan ve usulüne uygun
olarak yapılan başvuruların yukarıdaki tabloda belirtilen aday sayısından fazla
olması halinde, mezun olunan bölüme göre puan türü en yüksek olan adaydan
başlamak üzere bu ilanda belirtilen kadronun dört katı sayıda aday sözlü giriş
sınavına alınacaktır. Eşit puan almış olmaları nedeniyle son sıradaki aday
sayısının birden fazla olması halinde, bu adayların tümü sınava çağrılacaktır.
Başvuru Sırasında İstenecek Belgeler:
Giriş sınavına katılmak isteyen adaylar, Ek’te bulunan Başvuru Formunu (Bakanlığımız
www.csgb.gov.tr web sayfasından veya Personel Dairesi Başkanlığından temin
edilebilir eksiksiz ve okunaklı şekilde tükenmez kalemle doldurmak suretiyle
aşağıdaki belgeler eklenir.
a) T.C. Kimlik Numarası beyanı, (Nüfus Cüzdanı Fotokopisi)
b) Yükseköğrenim diplomasının veya mezuniyet belgesinin
veya eğitimini yurt dışında tamamlamış olanlar için diploma denkliğinin yetkili
idarelerce kabul edildiğini gösterir belgenin aslı veya Bakanlıkça onaylı
örneği,
c) Kamu Personel Seçme Sınavı (KPSS) sınav sonuç
belgesinin aslı veya fotokopisi veya ÖSYM’nin internet sitesinden edinilen
bilgisayar çıktısı,
ç) Özgeçmiş, (Bir sayfayı geçmeyecek şekilde ve
kompozisyon biçiminde adayların kendi el yazısı ile yazılmış olmalıdır.)
d) 3 (üç) adet vesikalık renkli fotoğraf.
Başvuru Yeri ve Şekli:
Başvurular 21/11/2016 günü
başlayacak, 02/12/2016 günü mesai bitiminde sona erecektir. Sınava girecek
adaylar Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Emek Mah. 17. Cadde No:13
P.K:06520 Çankaya/ANKARA adresinde kurulacak kayıt kabul bürosuna şahsen veya
posta ile başvuracaklardır. Posta ile yapılan başvurularda yukarıda belirtilen
belgelerin Çalışma Genel Müdürlüğüne en geç son başvuru tarihi olan 02/12/2016 mesai bitimine kadar ulaşması şarttır.
Bu süreden sonra gelen belgeler kabul edilmez. Postada
meydana gelen gecikmeler dikkate alınmaz.
Sınav:
Başvuruları kabul edilen adayların listesi 19/12/2016 tarihinden itibaren Bakanlığımızın
www.csgb.gov.tr adresindeki web sayfasında ilan edilecektir. Sınava girecek
olan adaylar fotoğraflı kimlik belgesini (Nüfus Cüzdanı veya pasaport, ehliyet
göstermeden sınava katılamazlar.)
Giriş Sınav Şekli ve Konuları:
Giriş Sınavı sözlü olarak yapılacaktır. Sınav; 3146
sayılı Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının Teşkilat ve Görevleri Hakkında
Kanun ve ilgili mevzuat, Sosyal Güvenlik Mevzuatı, Bireysel İş Hukuku, Toplu İş
Hukuku, İş Sağlığı ve Güvenliği Mevzuatı, Uluslararası Çalışma Mevzuatı, Avrupa
Birliği Mevzuatı, Ekonomi, Maliye, Hukuk konularını kapsar.
Sözlü Sınav ve değerlendirilmesi:
Adayların a) Sınav ilanında
belirtilen konulara ilişkin bilgi düzeyi
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
ç) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
d) Genel Yetenek ve Genel Kültürü,
e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,
göz önünde bulundurularak Giriş Sınavı Komisyonu
tarafından (a) bendi için 50 puan, (b) ile (e) bentlerinde yazılı özelliklerin
her biri için 10 (on)’ar puan üzerinden değerlendirilir. Sözlü sınavda başarılı
sayılmak için Giriş Sınav Komisyonunun Başkan ve Üyelerinin 100 (yüz) tam puan
üzerinden verdikleri puanların aritmetik ortalamasının en az 70 (yetmiş) olması
şarttır.
Giriş Sınav Sonuçları:
Sınav sonuçları Giriş Sınav Komisyonunca notu en yüksek
adaydan başlamak suretiyle başarı derecesine göre liste halinde tespit edilerek
bir tutanağa bağlanır. Adayların puanlarının eşitliği durumunda KPSS puanı
yüksek olan aday sıralamada üstte yer alır.
(Adaylar; giriş sınavı puanı en yüksek adaydan başlanmak
suretiyle sıralamaya konulur ve atama yapılacak kadro sayısı kadar aday asil,
giriş sınavında başarılı olmak şartıyla atama yapılacak kadro sayısının
yarısını geçmemek üzere, Giriş Sınavı Komisyonunca belirlenecek sayıda aday
yedek olarak tespit edilir ve başarılı olanların adı soyadı ve puanları liste
halinde Bakanlığımızın www.csgb.gov.tr adresindeki web sayfasında ilan edilir.
Sınavı Kazanan Adaylardan İstenilecek Belgeler:
a) Erkek adaylar için askerlikle ilişiğinin
bulunmadığına dair yazılı beyan,
b) Adli sicil kaydının bulunmadığına dair yazılı beyan,
c) Tam teşekküllü hastaneden alınacak, sağlık açısından
görev yapmasına engel bir hali olmadığına dair sağlık kurulu raporu,
d) Mal bildiriminin yazılı beyanı
Gerçeğe Aykırı Beyanda Bulunulması:
Giriş belgesi verilmek suretiyle sınava alınan ve
yapılan sınavları kazananlardan talep formunda gerçeğe aykırı beyanda
bulunulduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılarak atamaları yapılmaz.
Ataması yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde
bulunamazlar ve haklarında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
Bu şekilde Bakanlığı yanıltanlar kamu görevlisi ise durumları çalıştıkları
kurumlara bildirilir.
İlan olunur.
9472/1-1
İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM ÜYESİ ALIM İLANI
Üniversitemiz İktisadi İdari ve
Sosyal Bilimler Fakültesi akademik birimlerinin aşağıda belirtilen Bölümün Doçent
kadrosuna 2547 sayılı Kanun ile “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği”nde öngörülen koşullara ek olarak,
Üniversitemiz web sayfasında yayınlanan Akademik Yükseltilme ve Atanma
Kriterleri yerine getirmiş olmak kaydı ile aylık ve özlük hakları yönünden 4857
sayılı İş Kanunu hükümlerine tabi olarak Doçent alınacaktır. İlana konu olan kadrolar tam zamanlıdır.
Aranan Şartlar:
1 - Kadir Has Üniversitesi Akademik Yükseltilme ve
Atanma Kriterlerinde Doçent atanabilmek için gereken niteliklere sahip olmak,
2 - Yüksek Lisans ve doktora derecelerinden birinin
Uluslararası Ticaret ve Finans alanında olması,
3 - Yüksek lisans ve (tercihen) doktora derecelerinden
birini yurt dışından almış olmak.
4 - Yurt dışı akademik tecrübesinin olması
Doçent adaylarının, KHAS Akademik Yükseltilme ve Atanma
Kriterlerinin Ek-2 tablosundaki sıralamaya uygun hazırladıkları (4 takım)
bilimsel dosyaları ile birlikte Kadir Has Üniversitesi, Kadir Has Kampüsü
Personel Dairesi 34083-Cibali /İSTANBUL adresine ilan başvuru süresi içinde
başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
Adayların bilimsel dosyalarında bulunacak belgeler:
1 - Dilekçe,
2 - Özgeçmiş,
3 - Üniversitemiz web sayfasında
(http://www.khas.edu.tr/uploads/pdf-doc-vb/
mevzuat/ayay.docx) adresinde yayınlanan Akademik Yükseltilme ve Atanma
Kriterlerinin Ek-2 tablosundaki sıralamaya uygun düzenlenmiş yayın listesi ve
dokümanları ile bu yayınlar dışındaki diğer faaliyetlerin listesi
4 - Akademik unvanının gerektirdiği onaylı diploma ve
belgelerin fotokopileri (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Doçentlik belge
asıllar ile birlikte geldiğinde diploma onayları yapılabilecektir.) Yabancı
ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurul’ca denkliğinin
onaylanmış olması şarttır.
5 - Erkek adaylar için askerlik durum belgesi
Belirtilen şartları taşımayan ve süresi içerisinde
başvurmayan adayların başvuruları ile postayla yapılan başvurular dikkate
alınmayacaktır.
Başvuru dosyasında eksik belge olması halinde başvuru
değerlendirmeye alınmayacaktır.
Başvuru süresi, ilan tarihinden itibaren 15 gündür.
(Günlük gazete ilan tarihinden en son tarihli olanı dikkate alınacaktır.)
Birimi |
Bölümü |
Akademik Unvan |
Adet |
Özel Koşullar |
İktisadi İdari ve
Sosyal Bilimler Fakültesi |
Uluslararası Ticaret
ve Finans |
Doçent |
1 |
- Uzmanlık alanlarının
Finansal Kurumlar; Çok Uluslu Bankacılık
ve Kurumsal Yönetişim olması ve özellikle bu konularda uygulamalı çalışmalar ve yayınlar yapmış
olmak. Yukarıda sayılan alanlarda dersler vermiş olmak ve verebilmek. - Konusunda saygın dergilerde yayınlarının bulunuyor olması |
Başvuru adresi: Kadir Has Üniversitesi Cibali Kadir Has Kampusü Personel
Dairesi
34083-Cibali /İSTANBUL
9476/1/1-1
—————
İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM ÜYESİ ALIM İLANI
Üniversitemiz İktisadi İdari ve
Sosyal Bilimler Fakültesi akademik birimlerinin aşağıda belirtilen Bölümün
Profesör kadrosuna 2547 sayılı Kanun ile “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve
Atanma Yönetmeliği”nde öngörülen koşullara ek olarak,
Üniversitemiz web sayfasında yayınlanan Akademik Yükseltilme ve Atanma
Kriterleri yerine getirmiş olmak kaydı ile aylık ve özlük hakları yönünden 4857
sayılı İş Kanunu hükümlerine tabi olarak Profesör alınacaktır. İlana konu olan kadrolar tam zamanlıdır.
Aranan Şartlar:
1 - Kadir Has Üniversitesi Akademik Yükseltilme ve
Atanma Kriterlerinde Profesör atanabilmek için gereken niteliklere sahip olmak,
2 - Uluslararası İlişkiler alanında doçentlik unvanına
sahip olmak,
3 - Yüksek lisans ve doktora derecelerinden birini yurt
dışından almış olmak.
Profesör adayları, başvuru dilekçelerinde yayınlarından
birini başlıca araştırma eseri olarak gösterirler.
Adayların KHAS Akademik Yükseltilme ve Atanma
Kriterlerinin Ek-2 tablosundaki sıralamaya uygun hazırladıkları (6 takım)
bilimsel dosyaları ile birlikte Kadir Has Üniversitesi, Kadir Has Kampüsü
Personel Dairesi 34083-Cibali /İSTANBUL adresine ilan başvuru süresi içinde
başvuruda bulunmaları gerekmektedir.
Adayların bilimsel dosyalarında bulunacak belgeler:
1 - Dilekçe,
2 - Özgeçmiş,
3 - Üniversitemiz web sayfasında
(http://www.khas.edu.tr/uploads/pdf-doc-vb/
mevzuat/ayay.docx) adresinde yayınlanan Akademik Yükseltilme ve Atanma
Kriterlerinin Ek-2 tablosundaki sıralamaya uygun düzenlenmiş yayın listesi ve
dokümanları ile bu yayınlar dışındaki diğer faaliyetlerin listesi
4 - Akademik unvanının gerektirdiği onaylı diploma ve
belgelerin fotokopileri (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Doçentlik belge
asıllar ile birlikte geldiğinde diploma onayları yapılabilecektir.) Yabancı
ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurul’ca denkliğinin
onaylanmış olması şarttır.
5 - Erkek adaylar için askerlik durum belgesi
Belirtilen şartları taşımayan ve süresi içerisinde
başvurmayan adayların başvuruları ile postayla yapılan başvurular dikkate
alınmayacaktır.
Başvuru dosyasında eksik belge olması halinde başvuru
değerlendirmeye alınmayacaktır.
Başvuru süresi, ilan tarihinden itibaren 15 gündür.
(Günlük gazete ilan tarihinden en son tarihli olanı dikkate alınacaktır.)
Birimi |
Bölümü |
Akademik Unvan |
Adet |
Özel Koşullar |
İktisadi İdari ve
Sosyal Bilimler Fakültesi |
Uluslararası
İlişkiler |
Profesör |
1 |
- Uzmanlık alanının
Uluslararası Güvenlik Çalışmaları olması ve özellikle Avrupa Birliği ve Avrupa güvenliği
üzerine yoğunlaşması. Bu konuda dersler vermiş olmak ve verebilmek. - Konusunda saygın dergilerde yayınlarının bulunuyor olması |
Başvuru adresi: Kadir Has Üniversitesi Cibali Kadir Has Kampusü Personel
Dairesi
34083-Cibali /İSTANBUL
9476/2/1-1
—————
İKTİSADİ İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ
ÖĞRETİM ÜYESİ ALIM İLANI
Üniversitemiz İktisadi İdari ve
Sosyal Bilimler Fakültesi akademik birimlerinin aşağıda belirtilen Bölümün
Profesör kadrosuna 2547 sayılı Kanun ile “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma
Yönetmeliği”nde öngörülen koşullara ek olarak,
Üniversitemiz web sayfasında yayınlanan Akademik Yükseltilme ve Atanma
Kriterleri yerine getirmiş olmak kaydı ile aylık ve özlük hakları yönünden 4857
sayılı İş Kanunu hükümlerine tabi olarak Profesör alınacaktır. İlana konu olan kadrolar tam zamanlıdır.
Aranan Şartlar:
1 - Kadir Has Üniversitesi Akademik Yükseltilme ve
Atanma Kriterlerinde Profesör atanabilmek için gereken niteliklere sahip olmak,
2 - Uygulamalı Psikoloji alanında doçentlik unvanına
sahip olmak,
3 - Yüksek lisans ve (tercihen) doktora derecelerinden
birini yurt dışından almış olmak.
Profesör adayları, başvuru dilekçelerinde yayınlarından
birini başlıca araştırma eseri olarak gösterirler.
Adayların KHAS Akademik Yükseltilme ve Atanma Kriterlerinin
Ek-2 tablosundaki sıralamaya uygun hazırladıkları (6 takım) bilimsel dosyaları
ile birlikte Kadir Has Üniversitesi, Kadir Has Kampüsü Personel Dairesi
34083-Cibali /İSTANBUL adresine ilan başvuru süresi içinde başvuruda
bulunmaları gerekmektedir.
Adayların bilimsel dosyalarında bulunacak belgeler:
1 - Dilekçe,
2 - Özgeçmiş,
3 - Üniversitemiz web sayfasında
(http://www.khas.edu.tr/uploads/pdf-doc-vb/
mevzuat/ayay.docx) adresinde yayınlanan Akademik Yükseltilme ve Atanma
Kriterlerinin Ek-2 tablosundaki sıralamaya uygun düzenlenmiş yayın listesi ve
dokümanları ile bu yayınlar dışındaki diğer faaliyetlerin listesi
4 - Akademik unvanının gerektirdiği onaylı diploma ve
belgelerin fotokopileri (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Doçentlik belge
asıllar ile birlikte geldiğinde diploma onayları yapılabilecektir.) Yabancı
ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurul’ca denkliğinin
onaylanmış olması şarttır.
5 - Erkek adaylar için askerlik durum belgesi
Belirtilen şartları taşımayan ve süresi içerisinde başvurmayan
adayların başvuruları ile postayla yapılan başvurular dikkate alınmayacaktır.
Başvuru dosyasında eksik belge olması halinde başvuru
değerlendirmeye alınmayacaktır.
Başvuru süresi, ilan tarihinden itibaren 15 gündür.
(Günlük gazete ilan tarihinden en son tarihli olanı
dikkate alınacaktır.)
Birimi |
Bölümü |
Akademik Unvan |
Adet |
Özel Koşullar |
İktisadi İdari ve
Sosyal Bilimler Fakültesi |
Psikoloji |
Profesör |
1 |
- Uzmanlık alanının
Klinik/ Sağlık Psikolojisi olması ve özellikle bu konularda uygulamalı çalışmalar ve yayınlar yapmış
olmak. Klinik/Sağlık Psikolojisi alanında dersler vermiş olmak ve verebilmek. - Konusunda saygın dergilerde yayınlarının bulunuyor olması |
Başvuru adresi: Kadir Has Üniversitesi Cibali Kadir Has Kampusü Personel
Dairesi
34083-Cibali /İSTANBUL
9476/3/1-1
Atılım Üniversitesi
Rektörlüğünden:
2547 Sayılı
Kanun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili
maddelerine göre Öğretim Üyesi alınacaktır.
Başvuruda
bulunacak olan adayların, başvurduğu bölüm-uzmanlık alanını belirten bir
dilekçe ekinde; özgeçmişlerini, ayrıntılı bilimsel çalışma ve yayınlarını
öğrenim ve yabacı dil belgelerini ilanın yayımlandığı tarih itibari ile 15 gün
içerisinde Rektörlüğümüze şahsen iletmeleri gerekir.
Fakülte/Enstitü/ Yüksekokul |
Bölüm |
Öğretim Üyesi |
Aranan Nitelikler |
Aranılan Belgeler |
Fen Edebiyat Fakültesi |
Matematik Bölümü |
1 (Profesör) |
1.
Matematik veya Uygulamalı Matematik alanında Doktora derecesine sahip olmak. 2. Doçentlik unvanını Analiz alanında almış olmak, Fonksiyonel Analiz
konusunda bilimsel çalışmalara sahip olmak. 3.
Uluslararası düzeyde güçlü akademik araştırma geçmişine sahip olmak. 4.
Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim
Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmeliğin 8. Maddesinin 7.
fıkrasında yer alan yabancı dil ile ilgili şartları sağlamak 5. Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi Yükseltme ve Atama Yönergesinde belirtilen atama kriterlerini sağlamış olmak, |
1. Başvuru dilekçesi 2. Doktora belgesi 3. Doçentlik belgesi 4. Yabancı dil belgesi 5. Bilimsel çalışmaları
içeren dosya 6. Özgeçmiş 7. 1 adet fotoğraf |
Fen Edebiyat Fakültesi |
Matematik Bölümü |
1 (Profesör) |
1.
Matematik veya Uygulamalı Matematik alanında Doktora derecesine sahip olmak. 2. Doçentlik unvanını Uygulamalı Matematik alanında almış olmak,
Kompleks kısmi türevli denklemler konusunda bilimsel çalışmalara sahip olmak. 3. Uluslararası düzeyde güçlü akademik araştırma geçmişine sahip
olmak. 4.
Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim
Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmeliğin 8. Maddesinin 7.
fıkrasında yer alan yabancı dil ile ilgili şartları sağlamak 5. Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi
Yükseltme ve Atama Yönergesinde belirtilen atama kriterlerini
sağlamış olmak, |
1. Başvuru dilekçesi 2. Doktora belgesi 3. Doçentlik belgesi 4. Yabancı dil belgesi 5. Bilimsel çalışmaları
içeren dosya 6. Özgeçmiş 7. 1 adet fotoğraf |
Mühendislik Fakültesi |
Enerji Sistemleri
Mühendisliği |
1 (Doçent veya Yrd. Doç.) |
1.
Üniversitelerin Mühendislik Fakültesi Elektrik-Elektronik veya Elektrik
Bölümü mezunu olmak ve doktorasını Yenilenebilir Enerji alanında tamamlamış
olmak 2.
Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim
Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmeliğin 8. Maddesinin 7.
fıkrasında yer alan yabancı dil ile ilgili şartları sağlamak 3. Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi Yükseltme ve Atama Yönergesinde belirtilen atama kriterlerini sağlamış olmak, |
1. Başvuru dilekçesi 2. Doktora belgesi 3. Doçentlik belgesi 4. Yabancı dil belgesi 5. Bilimsel çalışmaları içeren dosya 6. Özgeçmiş 7. 1 adet fotoğraf |
Mühendislik Fakültesi |
Elektrik ve Elektronik
Mühendisliği |
1 (Profesör, Doçent veya Yrd. Doç.,) |
1. Güç
Sistemleri, Elektrik Makinaları, Güç Elektroniği konusunda çalışmış olması tercih
edilir. 2.
Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim
Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmeliğin 8. Maddesinin 7.
fıkrasında yer alan yabancı dil ile ilgili şartları sağlamak 3. Atılım Üniversitesi
Öğretim Üyesi Yükseltme ve Atama Yönergesinde belirtilen atama kriterlerini
sağlamış olmak, |
1. Başvuru dilekçesi 2. Doktora belgesi 3. Doçentlik belgesi 4. Yabancı dil belgesi 5. Bilimsel çalışmaları içeren dosya 6. Özgeçmiş 7. 1 adet fotoğraf |
Mühendislik Fakültesi |
Bilişim Sistemleri
Mühendisliği |
1 (Doç. veya Yrd. Doç. Dr.) |
1. Üniversitelerin Bilgisayar Mühendisliği veya Bilişimle ilgili diğer lisans programlarından mezun olmak, yine Bilgisayar
Mühendisliği veya Bilişimle ilgili diğer alanlardan birinde doktora derecesine sahip olmak, 2. Cloud Computing, Big Data,
Information Security, Mobile App. Programming,
E-Commerce, ERP, Internet of Things konularında,
bilgi sahibi olmak, çalışma, araştırma ve yayın yapmış olmak ve ders
verebilmek 3.
Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim
Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmeliği 8. Maddesinin 7.
fıkrasında yer alan yabancı dil ile ilgili şartları sağlamak 4. Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi Yükseltme
ve Atama Yönergesinde belirtilen atama kriterlerini
sağlamış olmak, |
1. Başvuru dilekçesi 2. Doktora belgesi 3. Doçentlik belgesi 4. Yabancı dil belgesi 5. Bilimsel çalışmaları içeren dosya 6. Özgeçmiş 7. 1 adet fotoğraf |
Sivil Havacılık Yüksekokulu |
Uçak Gövde Motor Bakımı Bölümü |
1 Yardımcı Doçent |
1. Üniversitelerin, Havacılık ve Uzay Mühendisliği, Uzay Mühendisliği,
Uçak Mühendisliği veya Makine Mühendisliği bölümlerinden lisans, yüksek
lisans ve doktora derecelerini alarak mezun olmak. 2. Makine ve Havacılık Mühendisliği’nin yapı sistemleri ve alt
sistemleri, yapı malzemeleri ve yapısal analizler, yapı mukavemeti ve
titreşim ile yapısal malzeme konularında, bilgi sahibi olmak, çalışmalar/
araştırmalar yapmış olmak ve ders verebilmek. 3. Yükseköğretim Kurumlarında
Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara
İlişkin Yönetmeliği 8 inci Maddesinin 7 inci fıkrasında yer alan yabancı dil
ile ilgili şartları sağlamak, İngilizce havacılık taksonomisine sahip olmak. 4. Atılım
Üniversitesi Öğretim Üyesi Yükseltme ve Atama Yönergesinde belirtilen atama kriterlerini sağlamış olmak. |
1. Başvuru dilekçesi 2. Doktora belgesi 3. Yabancı dil belgesi 4. Bilimsel çalışmaları
içeren dosya 5. Özgeçmiş 6. 1 adet fotoğraf |
Sivil Havacılık Yüksekokulu |
Uçak Gövde Motor Bakımı Bölümü |
1 Yardımcı Doçent |
1. Üniversitelerin, Havacılık ve Uzay Mühendisliği, Uzay Mühendisliği,
Uçak Mühendisliği veya Makine Mühendisliği bölümlerinden lisans derecelerini
alarak mezun olmak. 2. Makine ve Havacılık Mühendisliği’nin akışkanlar mekaniği, motor ve
itki sistemleri konularında bilgi sahibi olmak, çalışmalar/araştırmalar
yapmış olmak ve ders verebilmek. 3. Yükseköğretim
Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim Yapılmasında
Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmeliği 8 inci Maddesinin 7 inci fıkrasında yer
alan yabancı dil ile ilgili şartları sağlamak, İngilizce havacılık
taksonomisine sahip olmak. 4. Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi Yükseltme ve Atama Yönergesinde
belirtilen atama kriterlerini sağlamış olmak. |
1. Başvuru dilekçesi 2. Doktora belgesi 3. Yabancı dil belgesi 4. Bilimsel çalışmaları
içeren dosya 5. Özgeçmiş 6. 1 adet fotoğraf |
Sivil Havacılık Yüksekokulu |
Uçak Elektrik Elektronik Bölümü |
1 Yardımcı Doçent |
1. Üniversitelerin, Havacılık ve Uzay Mühendisliği, Uçak Mühendisliği veya Elektrik Elektronik
Mühendisliği bölümlerinden lisans, yüksek lisans ve doktora derecesi alarak
mezun olmak. 2. Aviyonik sistemler,
uçak elektriği, dijital elektronik ve gömülü sistemler ile ilgili alanlarda
lisansüstü çalışmalar yapmak. 3. Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil
Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin
Yönetmeliği 8 inci Maddesinin 7 inci fıkrasında yer alan yabancı dil ile
ilgili şartları sağlamak, İngilizce havacılık taksonomisine sahip olmak. 4. Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi Yükseltme ve Atama Yönergesinde
belirtilen atama kriterlerini sağlamış olmak. |
1. Başvuru dilekçesi 2. Doktora belgesi 3. Yabancı dil belgesi 4. Bilimsel çalışmaları
içeren dosya 5. Özgeçmiş 6. 1 adet fotoğraf |
Sivil Havacılık Yüksekokulu |
Uçak Elektrik Elektronik Bölümü |
1 Yardımcı Doçent |
1. Üniversitelerin, Havacılık ve Uzay Mühendisliği, Uçak Mühendisliği
veya Elektrik Elektronik Mühendisliği, ana çalışma alanı Elektrik elektronik
Mühendisliği olmak üzere Mühendislik Sistemlerinin Modellenmesi ve Tasarımı
programından lisans, yüksek lisans ve doktora derecesi alarak mezun olmak. 2. Aviyonik sistemler, uçak elektriği,
haberleşme, yüksek frekans tekniği ve gömülü sistemler ile ilgili alanlarda
lisansüstü çalışmalar yapmak. 3. Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil
Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin
Yönetmeliği 8 inci Maddesinin 7 inci fıkrasında yer alan yabancı dil ile
ilgili şartları sağlamak, İngilizce havacılık taksonomisine sahip olmak. 4. Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi Yükseltme ve Atama Yönergesinde
belirtilen atama kriterlerini sağlamış olmak. |
1. Başvuru dilekçesi 2. Doktora belgesi 3. Yabancı dil belgesi 4. Bilimsel çalışmaları
içeren dosya 5. Özgeçmiş 6. 1 adet fotoğraf |
Sivil Havacılık Yüksekokulu |
Havacılık Yönetimi Bölümü |
2 Yardımcı Doçent |
1. Üniversitelerin, sivil havacılık ulaştırma işletmeciliği, havacılık
yönetimi ile ilgili bölümlerinden lisans derecesi alarak mezun olmak. 2. Havayolları ve/veya havalimanları ve/veya yer hizmetleri
şirketlerinin yönetim süreçleri ve operasyonları ve hava kargo taşımacılığı
ile ilgili konularda bilgi sahibi olmak, araştırmalar/ çalışmalar yapmak ve
ders verebilmek. 3. Sektör tecrübesine ve havacılık özel konularında eğitim verebilecek sertifikalara sahip olmak arzu
edilen niteliklerdir. 4. Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil
Öğretimi ve Yabancı Dille Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin
Yönetmeliği 8 inci Maddesinin 7 inci fıkrasında yer alan yabancı dil ile
ilgili şartları sağlamak, İngilizce havacılık taksonomisine sahip olmak. 5. Atılım Üniversitesi Öğretim Üyesi Yükseltme ve Atama Yönergesinde
belirtilen atama kriterlerini sağlamış olmak. |
1. Başvuru dilekçesi 2. Doktora belgesi 3. Yabancı dil belgesi 4. Bilimsel çalışmaları
içeren dosya 5. Özgeçmiş 6. 1 adet fotoğraf |
9473/1-1
Fatih Sultan Mehmet Vakıf
Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÜNİVERSİTEMİZE
ÖĞRETİM ÜYESİ ALINACAKTIR
Üniversitemiz aşağıda belirtilen birimlere 2547 sayılı Kanunun 25.
maddesi ile 28.01.1982 tarihli Resmi Gazete’de
yayınlanan Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin yürürlükteki
ilgili maddelerine göre öğretim üyesi alacaktır.
Adayların 28.10.2016 - 11.11.2016 tarihleri arasında Rektörlüğümüz
Personel Daire Başkanlığı’na şahsen veya posta yoluyla başvurmaları
gerekmektedir.
Sıra |
Fakülte |
Bölüm Anabilim Dalı |
Unvan |
Kadro Sayısı |
Özel Şartlar |
1 |
İslami İlimler Fakültesi |
Temel İslam Bilimleri Bölümü |
Profesör |
1 |
-
İslam Hukukunda Doktora yapmış olmak. - Arapça ders anlatabilme deneyimi olmak. - Fıkıh
alanında bilimsel çalışmalar yapmış olmak. -
Arapça yazılmış yayınları bulunmak. |
Ayrıntılı bilgi
http://www.fsm.edu.tr web sayfamızda mevcuttur. İlan olunur.
9477/1-1
İstanbul
Şehir Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÖĞRETİM ÜYESİ ALINACAKTIR
Üniversitemizin aşağıda gösterilen bölümü için 2547
sayılı Kanun ile “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği”nin
ilgili maddeleri uyarınca devamlı statüde öğretim üyesi alınacaktır.
Fakülte |
Bölüm |
Alanı |
Öğretim Üyesi |
Kadro Adedi |
Mühendislik
ve Doğa Bilimleri Fakültesi |
Elektrik
ve Elektronik Mühendisliği |
Deneysel
Katı Hal Fiziği |
Profesör |
1 |
Başvuru süresi: İlanın yayımı tarihinden itibaren 15
gündür.
Not: Ana uzmanlık alanına ek olarak amorf ve kallojen yarı iletkenlerin elektrik ve optik özellikleri,
manyetik anahtarlama malzemeleri alanlarında çalışmış olmak,
İngilizce ve Türkçe ders verecek dil yetkinliği
bulunmak.
Diğer aranan nitelikler ve başvuru evrakları için
üniversitemizden bilgi alınması gerekmektedir.
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
T: 44 44 0 34 / 9231 F: 0216 474 53 53 e-posta: mdbf_info@sehir.edu.tr
9478/1-1
Hitit Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Üniversitemizin
aşağıda belirlenen birimlerine 2547 Sayılı Kanun ve Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin ilgili maddelerine göre öğretim üyesi
alınacaktır.
Ayrıntılı
bilgi www.hitit.edu.tr web adresinde mevcuttur.
Duyurulur.
Tel: 0 364
219 20 90
S. NO |
BİRİM |
BÖLÜM |
ABD/PROG. |
UNVAN |
DER |
ADET |
AÇIKLAMA |
1 |
İKTİSADİ VE İDARİ
BİLİMLER FAKÜLTESİ |
SİYASET BİLİMİ VE
KAMU YÖNETİMİ |
SİYASET VE SOSYAL
BİLİMLER |
PROF. |
1 |
1 |
Siyaset Bilimi alanında lisansüstü derecelere
sahip olmak, siyasal düşünceler alanında doçent unvanı almış olmak, siyasal
düşünceler tarihi, çağdaş siyaset felsefesi ve kamusal alan konularında ders
vermiş olmak, siyaset felsefesi alanında çalışmaları bulunmak. |
2 |
BEDEN EĞİTİMİ VE
SPOR Y.O. |
ANTRENÖRLÜK
EĞİTİMİ |
ANTRENÖRLÜK
EĞİTİMİ |
PROF. |
1 |
1 |
Sporcuların bazı seçilmiş hormonlar
üzerine çalışmalar yapmış olmak. |
3 |
İLAHİYAT
FAKÜLTESİ |
TEMEL İSLAM
BİLİMLERİ |
İSLAM HUKUKU |
PROF. |
1 |
1 |
İslam Hukuk Tarihi, İslam Aile Hukuku
ve İslam Borçlar Hukuku alanlarında çalışmalar yapmış olmak. |
4 |
TIP FAKÜLTESİ |
CERRAHİ TIP
BİLİMLERİ |
GÖZ HASTALIKLARI |
DOÇ. |
2 |
1 |
Keratokonus ve refraktif cerrahi
konusunda çalışmaları olmak. |
5 |
TIP FAKÜLTESİ |
CERRAHİ TIP
BİLİMLERİ |
GENEL CERRAHİ |
YRD. DOÇ. |
4 |
1 |
Yanık ve kronik yara konusunda
çalışmaları olmak. |
6 |
İKTİSADİ VE İDARİ
BİLİMLER FAKÜLTESİ |
İKTİSAT |
İKTİSAT TEORİSİ |
YRD. DOÇ. |
3 |
1 |
İktisat Anabilim Dalında doktora yapmış
olmak, Özel Sektör Dış Borcu, Finansal İstikrar, Gelir Dağılımı Eşitsizliği,
Büyüme ve İstihdam konularında çalışmaları bulunmak. |
7 |
İKTİSADİ VE İDARİ
BİLİMLER FAKÜLTESİ |
ULUSLARARASI
TİCARET VE LOJİSTİK YÖNETİMİ |
- |
YRD. DOÇ. |
4 |
1 |
İşletme Anabilim Dalında doktora
yapmış olmak, Finansal Tablolar, İç Kontrol Sistemi, Şirket Sahiplik Yapıları
ve Finansal Raporlama konularında çalışmaları bulunmak. |
8 |
SAĞLIK
YÜKSEKOKULU |
ÇOCUK GELİŞİMİ |
YRD. DOÇ. |
3 |
1 |
Okul Öncesi Öğretmenliği Bilim Dalında
doktora yapmış olmak ve Çocuklarda Karar Verme Becerileri, Bilişsel Gelişim
Alanlarında Çalışmalar yapmış olmak. |
|
9 |
BEDEN EĞİTİMİ VE
SPOR Y.O. |
SPOR YÖNETİCİLİĞİ |
SPOR YÖNETİCİLİĞİ |
YRD. DOÇ. |
5 |
1 |
Spor Yöneticiliği ABD'da
doktora yapmış olmak ve Spor Örgütleri konusunda çalışmalar yapmış olmak. |
10 |
ALACA AVNİ ÇELİK M.Y.O. |
VETERİNERLİK |
LABORANT VE
VETERİNER, SAĞLIK |
YRD. DOÇ. |
3 |
1 |
Ziraat Fakültelerinin Zootekni Bölümü Hayvan
Yetiştirme Ana Bilim Dalında Doktora yapmış olmak, Sığırlarda İn Vitro Koşullarda Embriyo Üretimi ve Vitrifikasyonla
Dondurularak Saklanması üzerine çalışmalar yapmış olmak. |
9480/1-1
Kültür ve Turizm Bakanlığından:
KÜLTÜR
VARLIKLARINI KORUMA BÖLGE KURULLARININ KARARLARINI GÖRMEK İÇİN