DÜKKAN KARŞILIĞI İNŞAAT İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Tavşanlı
Belediye Başkanlığından:
PAMUKOVA-BİLECİK
ARASI 74,4 KM KORUYUCU TAŞLAMA YAPILMASI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1. Bölge
Müdürlüğünden:
TAŞINMAZ KİRAYA
VERİLECEKTİR
Niğde İl Özel İdaresi İl Encümen Başkanlığından:
TABAN
DÖŞEME TAHTASI SATIN ALINACAKTIR
154 Kv ENERJİ İLETİM HATLARININ BAKIM ONARIM VE ARIZALARININ
GİDERİLMESİ İŞLERİNİN HİZMET ALIMI YOLU İLE 3 (ÜÇ) YIL SÜRE İLE YAPTIRILMASI
İŞİ HİZMETİ ALINACAKTIR
TABLET PC SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF
CİNS VE MİKTAR BİLİŞİM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF
CİNS VE MİKTAR TONER SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
520
ADET HEPSİ BİR ARADA BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
EKONOMİK
ÖMRÜNÜ DOLDURMUŞ TAŞIT SATIŞI YAPILACAKTIR
Boru Hatları İle Petrol Taşıma
A.Ş. (BOTAŞ) Genel Müdürlüğünden:
TAŞINMAZLAR
SATIŞ YÖNTEMİ İLE ÖZELLEŞTİRİLECEKTİR
Başbakanlık Özelleştirme
İdaresi Başkanlığından:
DÜZELTME İLANI
Başbakanlık Özelleştirme
İdaresi Başkanlığından:
DÜKKAN KARŞILIĞI İNŞAAT İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Tavşanlı
Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti
Belediyemize ait tapunun Kütahya İli Tavşanlı İlçesi Çukurköy
Merkez Mahallesi Küçük Sanayi Sitesinde aşağıda yazılı olan Tavşanlı Belediyesi
adına kayıtlı taşınmazlar:
1653 Ada 1 Parsel, 1824 Ada 1 Parsel, 1669 Ada 1
Parsel, 1670 Ada 1 Parsel, 1671 Ada 1 Parsel, 1672 Ada 1 Parsel, 1673 Ada 1
Parsel, 1675 Ada 1 Parsel, 1676 Ada 1 Parsel, 1677 Ada 1 Parsel, 1678 Ada 1
Parsel Arsalar üzerine yapılacak bina inşaatlarının Dükkan
karşılığı olarak verilmek üzere 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 45 ve 47.
maddesi Hükümlerine göre açık artırma suretiyle ihale edilecektir.
2 - İhale 19.10.2016
Çarşamba günü saat 14.00'de Belediye Encümeni huzurunda Belediye Encümen
odasında yapılacaktır.
3 - Belediyemizde
kalan bağımsız bölümlere ait muhammen bedel 2.905.852,20 TL (KDV
hariç)+bağımsız bölümlerin üzerine ilave olarak encümence artırım için
belirlenen muhammen bedel 10.000,00 TL olup toplam muhammen bedel 2.915.852,20
TL dir. %3 geçici teminatı 87.500,00 TL, cayma
teminatı 10.000,00 TL'dir.
4 - Geçici
teminatı ihale saatinden önce Belediyemiz veznesine yatırılması gerekmektedir.
5 - Bu işe ait
şartnameler Belediyemiz Fen İşleri ve Mali Hizm.
Müdürlüğünde görülebilir.
8619/1-1
PAMUKOVA-BİLECİK ARASI 74,4 KM KORUYUCU TAŞLAMA YAPILMASI İŞİ AÇIK İHALE
USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1. Bölge
Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2016/387059
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD
İşletmesi 1.Bölge Müdürlüğü Haydarpaşa/ İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : 0216
337 82 14
c) Elektronik Posta Adresi : 0216
337 82 14
2 - İhale konusu işin
adı ve miktarı : Pamukova-Bilecik arası 74,4 km koruyucu
taşlama yapılması işi
3 -
İhalenin nerede hangi tarihte ve saatte yapılacağı: TCDD İşletmesi 1. Bölge
Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığı’nda 25.10.2016 tarih ve saat:
14.30’da yapılacaktır.
4 -
Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık
İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 -
Tekliflerin TCDD 1. Bölge Müdürlüğü Komisyon Bürosu Gar Binası 3. Kat
Haydarpaşa İSTANBUL’a 25.10.2016 tarih ve saat:
14.30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 -
İhale dokümanı TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu
bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 1. Bölge Mali İşler Müdürlüğü veznesinden
KDV dâhil 150,00 TL bedelle temin edilebilir.
7 -
Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
8 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
8535/1-1
Niğde İl Özel İdaresi İl Encümen
Başkanlığından:
Mülkiyeti İl Özel idaresine ait İlimiz Ulukışla İlçesi Çiftehan Köyü 153 ada, 5 parselde kayıtlı 2.518,60 m²
taşınmaz üzerine yapılan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi, Fizik Tedavi
ve Rehabilitasyon Dal Merkezi veya hastanesi olarak işletilmek şartıyla 10 yıl
müddetle kiraya verilmek üzere 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a. Maddesi
gereğince Kapalı Teklif Usulü ile ihaleye çıkarılmıştır. (Aynı parsel üzerinde bulunan ve şartname eki vaziyet
planında sınırları belirtilen 2 katlı bina İdarenin kullanımında kalacaktır.)
Kiraya
verilecek Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezinin yıllık tahmini kira bedeli
550.000,00.-TL olup, geçici teminat tahmin edilen bedelin %3’ü olan
16.500,00.-TL dir.
İhale
19.10.2016 Çarşamba günü saat 11.00’da Yukarıkayabaşı
Mah. Sağlık Cad. Adliye Yanı, İl Özel İdaresi, İl Genel Meclis Binası/NİĞDE
adresinde İl Encümeni tarafından yapılacaktır.
İhale
şartnamesi mesai saatleri içerisinde Emlak ve İstimlak Müdürlüğü (Adana yolu
üzeri 2. km İl Özel İdaresi Hizmet binası/NİĞDE) veya Yazı İşleri Müdürlüğü (Yukarıkayabaşı Mah. Sağlık Cad. Adliye Yanı İl Özel İdaresi
İl Genel Meclis Binası/NİĞDE) adreslerinde görülebilir ve şartnamede belirtilen
bedeli karşılığında satın alınabilir.
İhaleye
iştirak edecek olanlar tekliflerini 19/10/2016
Çarşamba saat 11.00’a kadar sıra numaralı alındılar karşılığında İhale
Komisyonu Başkanlığına veya İhale Komisyonu Başkanlığına ulaştırılmak üzere İl
Özel İdaresi Yazı İşleri Müdürlüğü personeline imza karşılığında verilebileceği
gibi iadeli taahhütlü posta ile de gönderilebilir.
İhaleye
iştirak edecek olanların;
1 - Tebligat
için adres beyanı, ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile
elektronik posta adresi,
2 - Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri,
3 - Gerçek
kişi olması halinde noter tasdikli imza beyannamesi ve nüfus cüzdan sureti,
4 - Tüzel
kişi olması halinde ilgilisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
5 - Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi,
6 - Gerçek
kişi olması halinde ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış ilgili
meslek odası belgesi ile kayıtlı olması gerekiyorsa ilgisine göre Ticaret
ve/veya Sanayi Odası Belgesi,
7 -
Tüzelkişi olması halinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve/veya Sanayi odasından ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda
alınmış, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge,
8 - Vekaleten ihaleye katılma halinde istekli adına katılan
kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletnamesi ile noter tasdikli
imza beyannamesi,
9 - 2886
sayılı kanunun 37. maddesine göre hazırlanmış Teklif mektubunu içeren iç zarf,
10 - Niğde İl Özel İdaresi İl Encümen Başkanlığına hitaben işin adına
alınmış 16.500,00.-TL tutarında geçici
teminat makbuzu veya geçici teminat mektubu (Limit içi-süresiz ve teyit
yazılı),
11 - İhale
şartnamesinin satın alındığına dair 500,00.-TL'lik banka makbuzu,
12 -
Kesinleşmiş Vergi Borcunun olmadığına dair ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış belge,
13 -
Kesinleşmiş Sosyal Güvenlik Prim borcu olmadığına dair ihale tarihinin içinde
bulunduğu yılda alınmış belge,
14 - İflas
eden tasfiye halinde olan işleri mahkeme tarafından yürütülen konkordato ilan eden, işlerini askıya alan ve benzeri bir
durumda olmadığına dair yazılı taahhütname,
15 - İflası
ilan edilen, zorunlu tasfiye kararı verilen, alacaklılara karşı borçlarından
dolayı mahkeme idaresi altında bulunan veya benzer bir durumda bulunmadığına
dair yazılı taahhütname,
16 - İhale
tarihinden önceki 3 yıl içinde mesleki faaliyetlerinden dolayı yargı kararı ile
hüküm giymediğine dair yazılı taahhütname,
17 - Ortak
girişim beyannamesi: İsteklilerin ortak girişim olması halinde noter tasdikli
ortak girişim beyannamesi ile
ortaklarca imzalı ortaklık sözleşmesi, (ihale üzerinde kaldığı takdirde noter
tasdikli ortaklık sözleşmesi verilir.) Ayrıca Ortaklığın bütün ortakları idare
ile yapacakları ihale sözleşmesini şahsen veya vekilleri vasıtasıyla
imzalayacaklardır,
18 - Ortak
girişim olması halinde her bir ortak ayrı ayrı (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 12, 13,
14, 15, 16) bentlerinde belirtilen belgeleri vermek zorundadır.
19 - Niğde
İl Özel idaresine vadesi geçmiş borcu olmadığına dair belge.
İdare
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. Postada meydana gelebilecek gecikmeler
kabul edilmez.
İlan olunur.
8596/1-1
TABAN DÖŞEME TAHTASI SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2016/388186
1 - İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490 /ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00
(4435-4436) / 225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı : 2 kalem Taban Döşeme Tahtası (Emprenyeli), teknik şartname ve resimlere göre imal
ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 18/10/2016 - Saat
14:00
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli isteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığına 18/10/2016
günü saat 14:00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı
adresten 50,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza ve ihalelerden yasaklanma hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
8558/1-1
154
Kv ENERJİ İLETİM HATLARININ BAKIM ONARIM VE
ARIZALARININ GİDERİLMESİ İŞLERİNİN HİZMET ALIMI YOLU İLE 3 (ÜÇ) YIL SÜRE İLE
YAPTIRILMASI İŞİ HİZMETİ ALINACAKTIR
TEİAŞ 3. Bölge Müdürlüğünden:
154 Kv Enerji İletim Hatlarının Bakım Onarım ve Arızalarının
giderilmesi işlerinin hizmet alımı yolu ile 3 (üç) yıl süre ile yaptırılması
hizmet alımı işi TEİAŞ’nin 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 3/g Yönetmeliği 19. maddesinde belirtilen açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhale Kayıt No : 2016/394126
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversite Caddesi No: 57 Bornova/İZMİR
b) Telefon - Faks Numarası : 0 232 477 13 00 – 0 232 477
13 15
c) Elektronik Posta Adresi
(varsa) : 3grupmd@teias.gov.tr
2 - İhale Konusu hizmetin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : TEİAŞ 3. Bölge Müdürlüğünün bünyesindeki
E.N.H.İ.B./12.3.1 grubu (442.908 km) ile E.N.H.İ.B./12.3.2 grubu (599.942 km)
periyodik kontrol ve bakım onarımlarının hizmet alımı yolu ile 3 (üç) yıl süre
ile yaptırılması.
b) Yapılacağı Yer : İhale konusu hizmet alımı, E.N.H.İ.B./12.3.1
grubu (442.908 km) ile E.N.H.İ.B./12.3.2 grubu (599.942 km) hat güzergahlarında yapılacaktır.
c) İşin Süresi : İhale konusu hizmet 3 yıl.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : İhale, TEİAŞ 3. Bölge Müdürlüğü Üniversite
Caddesi No:57 Bornova/İZMİR adresinde yapılacaktır.
b) Tarihi - Saati : İhale, 12/10/2016
tarihinde saat 14:00’da yapılacaktır.
4 - İhaleye
katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde
uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.
Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks
numarası ile elektronik posta adresi,
4.1.2. Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi,
4.1.2.1.
Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu
yılda alınmış ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına veya ilgili Meslek
Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.2.
Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı
bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin
içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna
dair belge,
4.1.3.
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.3.1.
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.3.2.
Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri
veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son
durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler
ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.4. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu,
4.1.5. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat,
4.1.6. İhale
konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.7. İhale
dokümanının satın alındığına dair belge,
4.1.8.
İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu Şartname ekinde yer alan standart
forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.9. Yerli
istekli belgesi.
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1.
Bankalardan temin edilecek, isteklinin mali durumu ile ilgili belgeler:
İsteklinin
teklif edeceği Toplam bedelin %10’undan az olmamak üzere istekli tarafından
belirlenecek tutarda bankalar nezdinde kullanılmamış nakit kredisi veya
kullanılmamış teminat mektubu kredisini gösterir, yerli bankalardan alınacak
belgeler.
Bu belgeler
ilgili bankanın Genel Müdürlüğünden teyit ettirilir. Faks ile yapılan teyitler,
banka şubesinin en az iki yetkilisinin imzasını taşımalıdır.
Ortak
girişimlerde, bu belgeler hisseleri oranına bakılmaksızın ortaklarca müştereken
karşılanabilir.
4.2.2.
Bilanço veya eşdeğer belgeler
İhalenin
yapıldığı yıldan önceki yıla ait;
a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen
bölümleri,
b) (a)
bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,
a ve b bendinde sayılan
belgelerden birinin sunulması yeterlidir. İsteklinin;
a) Cari
oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması
b) Öz kaynak
oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,
c) Kısa
vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması,
yeterlik
kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla
ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp
sağlanmadığına bakılır.
Serbest
meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış
serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait
toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin
parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması
şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya
serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden
hesaplanacak oranlar aranmaz.
Yılın ilk
dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu
bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer
belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu
belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki
önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu
durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden
yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına
bakılır.
4.2.3. İş
hacmini gösteren belgeler
a) İhalenin
yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt
altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen
hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki
yılda düzenlenmiş faturalar, Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam
cironun teklif edilen bedelin %12’sinden, taahhüt altında devam eden işlerin
gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif
edilen bedelin %8’inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden
herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli
yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla
ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının
ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp
sağlanamadığına bakılır.
Yılın ilk
dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar,
iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç
önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan
yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin
sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki
Ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler ve Bu Belgelerin Taşıması Gereken
Kriterler
4.3.1.
İstekliler aşağıdaki belgeleri teklifi ile birlikte vermek zorundadır.
Belgelerden herhangi birinin olmaması durumunda teklif değerlendirmeye
alınmayacaktır.
4.3.1.1.
İsteklinin ana statüsü gereği Elektrik İletimi ile ilgili herhangi bir alanda
hizmet verdiğini / verebileceğini gösteren belge veya belgeler.
4.3.1.2.
İhalenin ilan tarihinden geriye doğru son 5 (beş) yıl içinde kamu veya özel
sektörde tek sözleşmeye dayalı olarak; sözleşme bedelinin en az %70’i oranında
kusursuz olarak gerçekleştirilen veya denetlenen veya yönetilen ihale konusu
işle ilgili deneyimini gösteren belgeler.
4.3.1.3.
İsteklilerin tekliflerinde “Eleman Ağırlık Puan Dağılımı Tablosu”na
göre çalıştırmayı taahhüt ettikleri (Grup Mühendisi, Hat Ekip Şefi, Hatçı) elemanların puanlarının toplamı Gruptaki İletim
Hatları bazında asgari 60 (altmış) puanı sağlaması şarttır. Aksi halde o grup
için İstekli teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır. Bu amaçla çalıştırmayı
taahhüt ettiği eleman puanları Ek’teki “İşletme
Elemanları Puan Tablosu”na yazılacaktır. Bu tablo
teklif verilen her Grup için ayrı ayrı doldurulacaktır.
İhale konusu
hizmetin gerçekleştirilmesi için çalıştırılacak 4857 sayılı Sosyal Güvenlik
Kanununa tabi personelin sayısı
İŞLETME
TEKNİSYENLERİ |
PERSONEL
SAYISI |
HAFTALIK
ÇALIŞMA SAATİ |
Her
bir grup için |
5 |
5 x 45
= 225 |
Grup Mühendisi |
1 |
1 x 45
= 45 |
4.4. İş
Deneyim Belgesine İlişkin Temel Kriterler:
İstekliler
teklif edilen bedelin en az %30’u oranında ihale konusu iş veya benzer işlere
ait tek sözleşmeye dayalı olarak alınmış İş Deneyim Belgesi vereceklerdir.
Birden fazla İş Deneyim Belgesinin tutarının, toplanması ile oluşan bedel
dikkate alınmaz.
İş
Deneyimini gösteren belgeler, belge sahibi gerçek veya tüzel kişiler dışındaki
aday veya istekliler tarafından kullanılamaz, devredilemez, kiraya verilemez ve
satılamaz. İş deneyimini gösteren belge sahiplerinin kuracakları veya ortak
olacakları tüzel kişiliklerin katılacakları ihalelerde bu belgelerin tüzel
kişilik adına kullanılabilmesi için belge sahibinin en az bir yıldır tüzel
kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip olması, her ihalede bu oranın
aranması ve teminat süresince (kabule kadar) bu oranın muhafaza edilmesi
zorunludur.
İş
deneyimini gösteren belgeler, isteklinin ihale konusu hizmet veya benzer
hizmetlerdeki mesleki deneyimini ortaya koyan; İş Bitirme Belgesi, İş Durum
Belgesi, İş Denetleme ve İş Yönetme Belgeleridir.
4.4.1. İhale
teklif verme tarihinde geçerliliği devam eden İSO 9001 - 2008 “Gerilim seviyesi
asgari 154 kV. olan ihale
konusu iş ve benzer işler” konusunda kalite yönetim sistemini yürürlüğe koyduğunu
veya uygulamakta olduğunu gösteren kalite yönetim sistem belgesi.
4.5. Benzer
iş olarak kabul edilecek işler aşağıda belirtilmiştir.
İhalenin
ilan tarihinden geriye doğru son 10 (on) yıl içinde kamu veya özel sektörde tek
sözleşmeye dayalı olarak; kusursuz olarak gerçekleştirilen veya denetlenen veya
yönetilen
- 154 kV ve üzeri iletim hattı montajı, tel çekimi, kontrolü,
bakımı veya onarımı,
- 30 kV ve üzeri iletim hattı montajı ve tel çekimi,
- 154 kV ve üzeri trafo merkezinin işletilmesi işleri benzer iş
olarak kabul edilecektir.
5 - Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif, en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye
sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale
dokümanı TEİAŞ 3. Bölge Müdürlüğü Üniversite Caddesi No:57 Bornova/ İZMİR adresinde
görülebilir ve 350,00.-TL (ÜÇYÜZELLİTL) + KDV karşılığı aynı adresten temin
edilebilir.
7.1. Posta
yoluyla ihale dokümanı satış bedeli (ihale doküman bedeli ile posta masrafının
toplam tutarı yazılacaktır): 375.00-TL (ÜÇYÜZYETMİŞBEŞ
TL) + KDV
İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 -
Teklifler 12/10/2016 tarihi, saat 14:00’a kadar TEİAŞ
3. Bölge Müdürlüğü Üniversite Caddesi No: 57 Bornova/İZMİR adresine
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta yoluyla da gönderilebilir. İhale
(son teklif verme) saatine kadar İdareye ulaşmayan teklifler değerlendirmeye
alınmaz.
9 - Bu
hizmet ihalesinde kısmı teklif verilebilir. Bu hizmet alımı ihalesinde kısmi
teklif verilebilir. Teklifler grup bazında verilecektir. (verilen teklif o
grupta yer alan iletim hatlarının tamamı içindir.) İstekliler her grup için
ayrı ayrı olmak üzere birden fazla grup için teklif verebilecektir. Her grup
için verilen teklif ayrı değerlendirilecek olup, ekonomik açıdan en avantajlı
teklife sahip istekliye ihale edilecektir.
10 - Bu
hizmet ihalesinde fiyat farkı verilecektir.
11 - İş
kazaları ile meslek hastalıkları sigortası prim oranı % 2 (yüzdeiki)’dir.
12 -
İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim
fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerinde bırakılan istekliyle
her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
13 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
14 - Verilen
tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 (DOKSAN) takvim
günü olmalıdır.
15 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
8661/1-1
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce,
T.C. İçişleri Bakanlığı Emniyet Genel Müdürlüğü ihtiyacı 1260 adet Tablet PC
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (130 - TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
teknik şartname ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler,
13/10/2016 günü, saat 12.00’ye kadar Genel
Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen
tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte
açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 -
Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla
iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu
olacaktır.
6 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif
edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek
tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay süreli geçici teminat
verilecektir
8 - Söz
konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında
olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte
serbesttir.
8635/1-1
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR BİLİŞİM MALZEMESİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Ankara Valiliği Yatırım İzleme
ve Koordinasyon Başkanlığı (Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Planlama ve Destek
Dairesi Başkanlığı) ihtiyacı muhtelif cins ve miktar bilişim malzemesi
Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (140.- TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Ofis tip ticari şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 11/10/2016
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.30’da evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip,
uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8636/1-1
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR TONER SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. İçişleri Bakanlığı Nüfus ve
Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü ihtiyacı Muhtelif Cins ve Miktar Toner
(KISIM-1: HP marka tonerler; KISIM-2: Canon marka
tonerler) kuruluşça hazırlanan Teknik Özelliklerine ve Malzeme Listesinde yer
alan marka/modeline uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
İHALE |
ŞARTNAME BEDELİ |
|
Tüm Kısımlara Katılımlar İçin |
140,00.- TL |
|
KISIM - 1 |
HP marka tonerler |
140,00.- TL |
KISIM - 2 |
Canon marka tonerler |
100,00.- TL |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte Teknik Özellikler Listesini, Ofis Ticari
Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 12/10/2016
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin, ihtiyaç sahibi kuruluşça istenilen marka/modellerinden birine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilebileceği gibi, birden fazla kısım için veya her kısım için ayrı olmak
üzere kısmi teklif de verilebilecektir
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8637/1-1
520 ADET HEPSİ BİR ARADA BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Orta Anadolu Gümrük ve
Ticaret Bölge Müdürlüğü Merkez Tasfiye İşletme Müdürlüğü ihtiyacı 520 Adet
Hepsi Bir Arada Bilgisayar teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi ile
Ofis Ticari Şartnamesi, ihale ek şartlar listesinin ve marka/modelinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 12/10/2016
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat
14.30’da evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte
gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda
belgelerin teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun
olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarflar bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan
teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8638/1-1
EKONOMİK ÖMRÜNÜ DOLDURMUŞ TAŞIT SATIŞI YAPILACAKTIR
Boru Hatları İle Petrol
Taşıma A.Ş. (BOTAŞ) Genel Müdürlüğünden:
EKONOMİK
ÖMRÜNÜ DOLDURMUŞ TAŞIT SATIŞI “Kapalı Teklif Usulü” ile teklif alma ve uygun
teklif verenler arasında “Açık Arttırma Usulü” ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : BİLKENT PLAZA A/1 -A/2 BLOK 4.CADDE 06800 BİLKENT ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 312
297 21 04
c) Elektronik posta adresi (varsa) : -
d) İlgili personelin
adı, soyadı ve ünvanı : P. Özlem GÖLPUNAR / Uzman
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Aşağıda
Tablo halinde verilen 4 Adet Ekonomik Ömrünü Doldurmuş Taşıt Satışı
Sıra No |
Aracın Plakası |
Cinsi |
Markası/ Tipi |
Modeli/Renk |
1 |
06 VYZ 58 |
Otomobil |
Toyota Corolla (STW) |
1997/ Gri |
2 |
06 VYZ 53 |
Otomobil |
Toyota Corolla (STW) |
1997/Gri |
3 |
06 GCS 35 |
Otomobil |
Renault Megane
(STW) |
2000/Gri |
4 |
06 KHC 46 |
Otomobil |
Tofaş Kartal (STW) |
1998/Gri |
b) Bulunduğu yer : BOTAŞ
Genel Müdürlüğü Bilkent/ANKARA
c) Teslim süresi : İstekliye
Cumartesi, Pazar, Ulusal Bayram ve genel tatil günleri hariç her gün BOTAŞ
mesai saatlerinde teslimat yapılacaktır. Alıcı ihale sonucu kazandığı
taşıt/taşıtların tamamını şartnamede belirtilen süre içinde bedelini yatırdığı
tarihten itibaren 20 gün içerisinde BOTAŞ’ın garajından çıkarmak zorundadır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : BOTAŞ Genel Müdürlüğü Konferans Salonu Bilkent
Plaza A2 Blok Bilkent / Ankara
b) Tarihi ve saati : 18.10.2016 Saat 14:00
4 -
İhaleye ilişkin bilgiler:
a) BOTAŞ
Genel Müdürlüğü’nde bulunan toplam 4 Adet Ekonomik Ömrünü Doldurmuş Taşıt
Satışı, BOTAŞ İkmal Yönetmeliği gereğince kapalı teklif usulü ile teklif alma
ve uygun teklif verenler arasında açık arttırma usulü ile birlikte uygulanmak
suretiyle satılacaktır.
b)
İhaleye ilişkin şartname;
BOTAŞ
Genel Müdürlüğü Mühendislik ve Sözleşmeler Daire Başkanlığı Bilkent Plaza A1
BlokKat:2 Bilkent / ANKARA adresinde görülebilir ve şartname bedeli 50,00 TL.
BOTAŞ Genel Müdürlüğü'nün Vakıfbank Bilkent Şubesi nezdindeki TR 270001500158007292005690 nolu
hesabına yatırılarak şartname bedeli olduğunu belirtip aynı adresten temin
edilir.
(İstekliler
şartname alırken dekonta; Firma Adı, telefon numarası,
vergi dairesi, vergi numarasını yazdırmak zorundadırlar.)
İhaleye
teklif verecek olan firmaların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
c)
Teklifler, 18.10.2016 tarih ve saat 14:00’e kadar
BOTAŞ Genel Müdürlüğü Haberleşme Müdürlüğü’ne verilebileceği gibi, iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Postada oluşabilecek gecikmeden
İdaremiz sorumlu değildir.
d)
Teklif sahipleri teklifleri ile birlikte teklif verdikleri her bir araç için
500,00 TL. (Beşyüz Türk Lirası) geçici teminat
vereceklerdir. Geçici teminat vermemiş veya eksik teminat verilmiş teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.
e) İhale, 18.10.2016 günü saat: 14:00’de BOTAŞ Genel Müdürlüğü Konferans Salonunda
başlayacak, Haberleşme Servisine teslim edilen Kapalı Zarflar, Komisyon
tarafından teslim alınacak, zarfların açılması sonrasında, Şartnamede istenilen
belgeleri eksiksiz veren şahıs veya firmalar ile aynı gün Açık Arttırma
yapılacaktır.
8564/1-1
TAŞINMAZLAR SATIŞ YÖNTEMİ İLE ÖZELLEŞTİRİLECEKTİR
Başbakanlık Özelleştirme
İdaresi Başkanlığından:
T.C.
Başbakanlık Özelleştirme İdaresi Başkanlığı (İdare) tarafından 4046 sayılı
Özelleştirme Uygulamaları Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde topladaki
taşınmazlar “satış” yöntemi ile özelleştirilecektir.
SATIŞA KONU VARLIK |
GEÇİCİ TEMİNAT BEDELİ (TL) |
İHALE ŞARTNAMESİ VE TANITIM DOKÜMANI BEDELİ (TL) |
SON TEKLİF VERME TARİHİ |
KIRŞEHİR
İLİ, MERKEZ İLÇESİ, KINDAM MAHALLESİ, 4210 ADA, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,
10, 11, 12, 13, 14 VE 15 NO.LU PARSELLERDE KAYITLI TOPLAM 6.033,00 M2
YÜZÖLÇÜMLÜ ARSA |
40.000 |
100 |
15/12/2016 |
KIRŞEHİR
İLİ, MERKEZ İLÇESİ, KINDAM MAHALLESİ, 4212 ADA, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 VE
10 NO.LU PARSELLERDE KAYITLI TOPLAM 4.036,00 M2 YÜZÖLÇÜMLÜ ARSA |
25.000 |
100 |
15/12/2016 |
KIRŞEHİR
İLİ, MERKEZ İLÇESİ, KINDAM MAHALLESİ, 4213 ADA, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,
10, 11, 12 VE 13 NO.LU PARSELLERDE KAYITLI TOPLAM 5.487,00 M2
YÜZÖLÇÜMLÜ ARSA |
35.000 |
100 |
15/12/2016 |
KIRŞEHİR
İLİ, MERKEZ İLÇESİ, KINDAM MAHALLESİ, 4214 ADA, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 VE 9
NO.LU PARSELLERDE KAYITLI TOPLAM 3.850,00 M2 YÜZÖLÇÜMLÜ ARSA |
25.000 |
100 |
15/12/2016 |
KIRŞEHİR
İLİ, MERKEZ İLÇESİ, KINDAM MAHALLESİ, 4215 ADA, 1, 2, 3, 4, 5, 7 VE 8 NO.LU
PARSELLERDE KAYITLI TOPLAM 3.868,00 M2 YÜZÖLÇÜMLÜ ARSA |
25.000 |
100 |
15/12/2016 |
KIRŞEHİR
İLİ, MERKEZ İLÇESİ, KINDAM MAHALLESİ, 4216 ADA, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,
10, 11, 12 VE 13 NO.LU PARSELLERDE KAYITLI TOPLAM 5.434,00 M2
YÜZÖLÇÜMLÜ ARSA |
35.000 |
100 |
15/12/2016 |
KIRŞEHİR
İLİ, MERKEZ İLÇESİ, KINDAM MAHALLESİ, 4217 ADA, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9,
10, 11, 12, 13 VE 14 NO.LU PARSELLERDE KAYITLI TOPLAM 5.872,00 M2
YÜZÖLÇÜMLÜ ARSA |
40.000 |
100 |
15/12/2016 |
KIRŞEHİR
İLİ, MERKEZ İLÇESİ, KINDAM MAHALLESİ, 4220 ADA, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
VE 13 NO.LU PARSELLERDE KAYITLI TOPLAM 5.278,00 M2 YÜZÖLÇÜMLÜ ARSA
İLE 12 NO.LU PARSELDE KAYITLI 400,00 M2 YÜZÖLÇÜMLÜ ARSANIN 279/400
ORANINDAKİ HİSSESİ |
35.000 |
100 |
15/12/2016 |
1 -
İhaleler, pazarlık usulü ile gerçekleştirilecektir. İhale Komisyonlarınca
gerekli görüldüğü takdirde ihaleler, pazarlık görüşmesine devam edilen teklif
sahiplerinin katılımı ile açık artırma suretiyle sonuçlandırılabilir.
2 -
Katılımcılar ayrı ayrı olmak koşuluyla birden fazla ihaleye teklif
verebilirler. Birden fazla taşınmaz için teklif verilmesi halinde bu teklifler
birbirleriyle ilişkilendirilemez.
3 -
İhaleye katılabilmek için her bir taşınmaz için ayrı İhale Dokümanı alınması ve
tekliflerin İdarenin Ziya Gökalp Caddesi No: 80 Kurtuluş/ANKARA adresine son
teklif verme günü saat 17:00’ye kadar elden teslim
edilmesi zorunludur.
4 -
İhale Dokümanı bedelleri İdare’nin;
- T.C.
Ziraat Bankası A.Ş. Ankara Kamu Kurumsal Şubesi/ANKARA nezdinde bulunan
TR400001001745387756615738 numaralı Özelleştirme Fonu Vadesiz Satış ve Temettü
Gelirleri Türk Lirası,
- T.
Halk Bankası A.Ş. Ankara Kurumsal Şubesi/ANKARA nezdinde bulunan
TR250001200945200083000006 numaralı Özelleştirme Fonu Vadesiz Türk Lirası,
- T. Vakıflar
Bankası T.A.O. Merkez Şubesi/ANKARA nezdinde bulunan TR220001500158007287550667
numaralı Özelleştirme Fonu Vadesiz Türk Lirası
hesaplarından birine yatırılacaktır. Dekontta, katılımcının ismi
(katılımcının Ortak Girişim Grubu (OGG) olması halinde OGG’nin
veya üyelerinden birinin adına düzenlenmiş olması yeterlidir) ile hangi ihaleye
ilişkin doküman alınacağı belirtilecektir. Her ne surette olursa olsun İhale
Şartnamesi ve Tanıtım Dokümanı almak için ödenmiş tutarlar iade edilmez.
5 -
Özelleştirme ihalesi, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa tabi olmayıp İdare
ihaleyi yapıp yapmamakta, dilediğine yapmakta serbesttir. İdare son teklif
verme tarihini belirli bir tarihe kadar veya bilahare belirlenecek bir tarihe
kadar uzatmakta serbesttir. Bu husus son teklif verme süresinin sona ermesinden
önce duyurulacaktır.
6 -
Teklifler Türk Lirası olarak verilecek olup ihale bedellerinin peşin veya
vadeli ödenebilmesi mümkündür. İhale bedellerinin vadeli olarak ödenmesi talep
edildiği takdirde;
Asgari
%20 (yüzdeyirmi)’si Varlık Satış Sözleşmesi imza
tarihinde peşin, bakiye anapara borcu ise azami 12 (oniki)
ayda bir ödeme yapılmak kaydıyla en çok 48 (kırksekiz)
ayda ve eşit taksitlerle, bakiye anapara borcu üzerinden vade tarihleri
itibariyle hesaplanacak vade farklarıyla birlikte ödenecektir. İhale
bedellerinin vadeye bağlanan tutarına, Varlık Satış Sözleşmesi imza tarihinden
itibaren yıllık %10 (yüzdeon) oranında basit faiz
uygulanacaktır.
7 -
İhale konusu taşınmazların yabancı uyruklu gerçek kişiler ile yabancı ülkelerde
kendi ülkelerinin kanunlarına göre kurulan tüzel kişiliğe sahip şirketler ve
Türkiye’de kurulan yabancı sermayeli şirketlere satışı, yürürlükteki Doğrudan
Yabancı Yatırımlar Kanunu, Tapu Kanunu ile ilgili diğer mevzuat hükümlerine
tabidir. Bu kişiler, satışın mümkün olup olmadığını önceden araştırmakla ve
ihaleyi kazanmaları halinde en kısa sürede gerekli işlemleri yapmakla
yükümlüdürler.
8 -
Özelleştirme işlemleri her türlü vergi, resim, harç ve KDV’den muaftır.
9 - Ayrıca 0 312 585 84 54-585 84 91 numaralı
telefonlardan, 0312 585 83 54 numaralı fakstan ve www.oib.gov.tr adresinden ihaleye
ilişkin bilgi alınabilir.
8656/1-1
Başbakanlık Özelleştirme
İdaresi Başkanlığından:
Türkiye Cumhuriyeti Başbakanlık
Özelleştirme İdaresi Başkanlığı tarafından 4046 sayılı Özelleştirme Uygulamaları
Hakkında Kanun ve 6446 sayılı Kanunun 18/5 maddesi çerçevesinde; Ankara ili,
Nallıhan ilçesi, Çayırhan mevkiinde bulunan ve ayrıntıları ihale şartnamesinde
belirtilen EÜAŞ’a ait Kömür Rezerv Alanı ile Enerji
Üretim Alanının özelleştirilmesi amacıyla ihale edileceği 03/10/2016
tarihinden itibaren yayımlanan ilanlarla duyurulmuştur.
Bahse konu ilanda belirtilen ön
yeterlilik ve son teklif verme tarihi ve saati; 21/11/2016
günü saat 17:00 olarak değiştirilmiştir.
8657/1-1