Dumlupınar Üniversitesi
Rektörlüğü Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığından:
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
Akdeniz Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Düzce Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Nişantaşı Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Uluslararası Antalya
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Beykent Üniversitesi Rektörlüğünden:
Muş Alparslan Üniversitesi Rektörlüğünden:
Kültür ve Turizm
Bakanlığından:
Akdeniz
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz Hukuk Müşavirliğinde istihdam edilmek
üzere, 18/3/2002 tarihli ve 2002/3975 sayılı Bakanlar
Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin
Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmeliğin Ek 6 ncı
maddesine dayanılarak hazırlanan ve 25/03/2015 tarihli 29306 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Yükseköğretim Üst
Kuruluşları İle Yükseköğretim Kurumları Hukuk Müşavirliği ve Avukatlık Giriş
Sınavı ve Atama Yönetmeliği hükümlerine göre münhal bulunan 1 (bir) adet Avukat
kadrosuna sözlü sınavla atama yapılacaktır.
UNVANI |
SINIFI |
DERECESİ |
ADET |
AVUKAT |
AHS |
6 |
1 |
I - SINAVA BAŞVURU ŞARTLARI
A) GENEL ŞARTLAR:
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci
maddesinde belirtilen genel şartları taşımak.
b) Son başvuru tarihi itibariyle geçerlilik süresi
dolmamış KPSSP3 puan türünden, giriş sınavı ilanında belirtilmiş olan asgari
puanı almış olmak.
c) Hukuk fakültesi mezunu
olmak ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt
dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olmak
ç) Avukat kadrosu için başvuru tarihinin son günü
itibariyle avukatlık ruhsatnamesine sahip olmak.
II - BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
1 - Başvuru Formu (http://personel.akdeniz.edu.tr/tr)
adresinden ulaşılabilir)
2 - Diploma veya mezuniyet belgesinin onaylı örneği
(eğitimini yurt dışında tamamlamış olanların diploma denklik belgesinin onaylı
örneği.)
3 - Üç adet vesikalık fotoğraf.
4 - KPSS (B) sonuç belgesinin barkotlu bilgisayar
çıktısı.
5 - Özgeçmiş.
6 - Avukatlık ruhsatnamesinin onaylı örneği.
* Belgelerin, son başvuru tarihinin mesai bitimine
kadar kuruma teslim edilmesi şarttır. Bu belgeler, aslı ibraz edilmek kaydıyla
Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığınca da onaylanabilir.
* Başvurular Üniversitemiz Personel Dairesi
Başkanlığına 02/09/2016-23/09/2016 tarihleri arasında
şahsen veya posta ile yapılacaktır.
* Posta ile yapılacak başvurularda evrakların resmi
kurumlarca onaylı olması gerekmektedir.
* Posta ile yapılacak başvurularda, istenilen
belgelerin son başvuru tarihine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına
(Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Rektörlük Binası
1.Kat Kampüs/ANTALYA) ulaşmış olması gerekmektedir, Üniversitemizin başka bir
birimine yapılacak başvurular ve postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
III - GİRİŞ SINAVININ ŞEKLİ BAŞVURU ŞARTLARI YERİ VE
DEĞERLENDİRİLMESİ
Başvuru
Yeri |
Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı
Rektörlük Binası 1.Kat Kampüs/ANTALYA (Tel: 0 242 310 1549) |
Başvuru
Tarihi |
02/09/2016-23/09/2016 |
Başvuru
Değerlendirme Sonuç Açıklama Tarihi |
04/10/2016 |
Sözlü
Sınav Yeri ve Tarihi |
Akdeniz
Üniversitesi Rektörlüğü - 12/10/2016 Saat: 09:30 |
* Başvurular Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına
(Akdeniz Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Rektörlük Binası
1.Kat Kampüs/ANTALYA) 02/09/2016-23/09/2016 tarihleri
arasında şahsen veya posta yoluyla yapılacaktır. Üniversitemizin başka bir
birimine yapılacak başvurular, postadaki gecikmeler ve ilanda belirtilen süre
içerisinde yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.
Giriş sınavı sözlü sınav yapılmak suretiyle
gerçekleştirilecektir. Sınav için öngörülen süre içerisinde yapılan başvuruları
inceleyerek adayların aranan şartları taşıyıp taşımadıkları, Başvuru İnceleme
Komisyonu tarafından değerlendirilecek olup, başvurusu kabul edilen adayların
listesi Üniversitemizin http://personel.akdeniz.edu.tr/tr sayfasından
yayımlanacaktır. Aranılan şartları taşıyan adaylar, ilanda belirtilen KPSSP3
puan türünden en yüksek puanı alan adaydan başlamak ve atama yapılacak kadro
sayısının beş katını geçmemek üzere, bir sıralama yapılarak sözlü sınava tabi
tutulacaktır. (KPSSP3 puan türü itibariyle en son adayın aldığı puanla aynı
puana sahip adaylar da sözlü sınava çağrılacaktır.). Sıralamaya giren adaylar
Üniversitemiz internet sayfasından (http://personel.akdeniz.edu.tr/tr )
duyurulacaktır.
IV - SINAV KONULARI
a)
1) Anayasa Hukuku
2) Medeni Hukuk
3) Borçlar Hukuku
4) Ticaret Hukuku
5) Medeni Usul Hukuku
6) İcra ve İflas Hukuku
7) İdare Hukuku
8) İdari Yargılama Hukuku
9) Ceza Hukuku
10) Ceza Usul Hukuku
11) İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku
12) 657, 2547 ve 2914 sayılı Kanunlar ve İlgili
mevzuat;
Konularına
ilişkin bilgi düzeyi,
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
d) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
e) Genel yetenek ve genel kültürü,
f) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,
yönlerinden ayrı ayrı puan verilmek suretiyle değerlendirilirler.
Adaylar, Sınav Kurulu tarafından anılan yönetmeliğin 13. Maddesinin 4'cü
fıkranın (a) bendi (Yukarıda (a) fıkrasında yer alan sınav konuları) için elli
puan, yukarıdaki diğer bentlerde yazılı özelliklerin her biri için onar puan
üzerinden değerlendirilir ve verilen puanlar ayrı ayrı tutanağa geçirilir.
Sözlü sınavda başarılı sayılmak için, Sınav Kurulu ve üyelerinin yüz tam puan
üzerinden verdikleri puanların aritmetik ortalamasının en az yetmiş olması
şarttır.
V - SINAV SONUÇLARININ İLANI VE İTİRAZLAR
1 - Sınav sonuçları, Sınav Kurulu tarafından başarı
puanı en yüksek olan adaydan başlanmak suretiyle bir asıl aday ile bir yedek
aday isminden oluşturulan başarı listesi üniversitemizin internet sayfasından
duyurulacaktır. Ayrıca, başarılı olan adaylara sonuç yazılı olarak bildirilir.
2 - Başarı sırasına göre oluşturulacak yedek aday
listesi, sınav sonuçlarının ilanından itibaren altı ay süreyle geçerlidir.
3 - Sınavda yetmiş ve üzerinde puan almış olmak
sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.
4 - Duyuru tarihinden itibaren beş iş günü içerisinde
sınav sonuçlarına itiraz edilebilir. Yapılan itirazlar Sınav Kurulunca herhalde
en geç on beş gün içinde sonuçlandırılır.
VI - GERÇEĞE AYKIRI BEYAN
1 - Sınavı kazananlardan sınav başvuru formunda gerçeğe
aykırı beyanda bulunduğu veya belge verdiği tespit edilenlerin sınav sonuçları
geçersiz sayılır ve atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal
edilir. Bunlar hiçbir hak talep edemez.
2 - Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya belge verdiği
tespit edilenler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
VII - AVUKAT KADROSUNA ATANMA İŞLEMLERİ
1. Giriş sınavında başarılı olup asıl listede yer
alanlardan, kendilerine yapılacak bildirimde belirtilen süre içinde istenen
belgeleri ibraz edenler, avukat kadrosuna atanırlar.
2. Adayların avukat kadrolarına atanmaları giriş sınavı
başarı puan sıralamasına göre yapılır. Sınavda başarılı olup göreve
başlamayanların veya ataması yapılıp herhangi bir sebeple görevden ayrılanların
yerine, yeni bir sınav yapılana kadar ve her halükarda giriş sınavı
sonuçlarının açıklandığı tarihten itibaren en geç altı ay içinde, giriş sınavı
başarı sırası dikkate alınarak yedek listeden atama yapılabilir.
3. Gerekli şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların
atama işlemleri yapılmaz. Atamaları yapılmış ise bu atamalar iptal edilir.
Atama yapılması için kendilerine bildirilen süre içinde mazeretsiz olarak
başvurmayanlar veya ataması yapıldığı halde süresi içinde göreve mazeretsiz
başlamayanlar atama işleminden sarfınazar etmiş sayılırlar ve sınav sonuçları
kazanılmış hak sayılmaz.
Atamaları yapılanların görevlerine başlamalarında 657
sayılı Devlet Memurları Kanununun 62'nci ve 63'üncü maddesi hükümleri
uygulanır.
7974/1-1
Düzce
Üniversitesi Rektörlüğünden:
AVUKATLIK GİRİŞ SINAVI DUYURUSU
Üniversitemize Hukuk Müşavirliği bünyesinde istihdam
edilmek üzere, 18/03/2002 tarihli 2002/3975 sayılı
Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan “Kamu Görevlerine İlk Defa
Atanacaklar için Yapılacak sınavlar Hakkında Yönetmeliğin Ek 6'ncı maddesi
gereğince hazırlanan ve 25/03/2015 tarihli 29306 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren “Yükseköğretim Üst
Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Hukuk Müşavirliği ve Avukatlık Giriş
Sınavı ve Atama Yönetmeliği” hükümlerine göre münhal bulunan 2 (iki) adet
avukat kadrosuna sınavla atama yapılacaktır. Ayrıntılı bilgiye
www.personel.duzce.edu.tr internet adresinden ulaşılabilecektir.
MÜRACAATTA
İSTENİLEN BELGELER, SINAV KONULARI, BAŞVURU YERİ VE ŞEKLİ |
||||||
BAŞVURU ŞARTLARI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
|||||
1 - 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde
belirtilen genel şartları taşımak, 2 - Son
başvuru tarihi itibariyle geçerlilik süresi dolmamış KPSSP3 puan türünden, en
az 70 (YETMİŞ) PUAN almış olmak, 3 - Hukuk Fakültesi mezunu olmak ya da bunlara denkliği Yükseköğretim
Kurulu’nca kabul edilmiş yurt dışındaki Yükseköğretim Kurumlarından mezun
olmak, 4 - Son
başvuru tarihi itibariyle Avukatlık ruhsatnamesine sahip olmak. |
1 - Başvuru
Formu, (www.personel.duzce. edu.tr
- Personel Daire Başkanlığı internet adresinden temin edilebilecektir.) 2 - Diploma
veya mezuniyet belgesinin onaylı örneği (eğitimini yurt dışında tamamlamış
olanların diploma denklik belgesinin onaylı örneği) 3 - Üç adet
vesikalık fotoğraf, 4 - KPSS (B) sonuç belgesinin bilgisayar çıktısı, 5 - Özgeçmiş 6 - Avukatlık ruhsatnamesinin onaylı örneği. |
|||||
SINAV KONULARI |
BAŞVURU YERİ VE ŞEKLİ |
|||||
- Anayasa Hukuku - Medeni Hukuk - Borçlar Hukuku - Ticaret Hukuku - Medeni Usul Hukuku - İcra ve İflas Hukuku - İdare Hukuku - İdari Yargılama Hukuku - Ceza Hukuku - Ceza Usul Hukuku - İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku - 2547 ve 2914
sayılı Kanunlar ve İlgili Mevzuat |
Başvurular şahsen veya posta yoluyla
Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığına yapılacak olup, postada
yaşanabilecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır. |
|||||
SINAV TAKVİMİ |
||||||
İLAN
BAŞLANGIÇ TARİHİ 02.09.2016 |
İLAN
SON BAŞVURU TARİHİ 23.09.2016 |
|||||
BAŞVURU
DEĞERLENDİRME SONUÇ AÇIKLAMA TARİHİ 28.09.2016 |
||||||
YAZILI SINAV YERİ VE TARİHİ Rektörlük
Binası Genel Sekreterlik Toplantı Salonu 03.10.2016 - Saat 14:00 |
||||||
YAZILI
SINAV SONUÇ AÇIKLAMA TARİHİ 05.10.2016 |
||||||
SÖZLÜ SINAV YERİ VE TARİHİ Rektörlük
Binası Genel Sekreterlik Toplantı Salonu 10.10.2016 - Saat 14:00 |
||||||
SONUÇ
AÇIKLAMA TARİHİ 12.10.2016 |
||||||
KADRO BİLGİLERİ |
||||||
Unvan |
Sınıf |
Adedi |
Derece |
|||
Avukat |
AH |
1 |
5 |
Belgelendirmek
kaydıyla Avukat olarak en az 8 yıl deneyimli olmak |
||
Avukat |
AH |
1 |
6 |
Belgelendirmek
kaydıyla Avukat olarak en az 2 yıl deneyimli olmak |
||
7946/1-1
Nişantaşı
Üniversitesi Rektörlüğünden:
1 - Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerinde boş
bulunan kadrolarına 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu ile Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği hükümleri doğrultusunda öğretim üyesi
alınacaktır.
2 - 2547 Sayılı Kanunun 23.
maddesinde belirtilen şartları taşıyan Doçent /Yardımcı Doçent adayların;
anabilim dalı ve yabancı dillerini belirten dilekçe, özgeçmiş, Lisans, Yüksek
Lisans, Doktora Belgesi, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta Yeterlilik Belgesi ile
birlikte Nüfus Cüzdanı Fotokopisi varsa yabancı dil başarı belgesi ile kamu
kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta olanların Hizmet Belgelerini,
Bilimsel Çalışma Yayınlarını kapsayan 4 adet dosya ile birlikte özgeçmiş ve
eserlerini içeren elektronik ortamdaki 4 adet CD’yi ekleyerek Fakülte/MYO
Sekreterliğine başvurmaları gerekmektedir. (Dosyalar haricinde dilekçeye Lisans, Yüksek Lisans,
Doktora Belgesi, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta Yeterlilik Belgesi, Nüfus
Cüzdanı Fotokopisi varsa yabancı dil başarı belgesi ile birlikte özgeçmiş,
yayın listesi ve kamu kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta olanların
hizmet belgeleri eklenecektir).
3 - İlanın yayımlandığı tarihten itibaren 15 (on beş)
gün içerisinde; Nişantaşı Üniversitesi Sadabad
Kampüsüne şahsen dilekçe ile başvurmaları gerekmektedir. Süresi içinde
yapılmayan veya posta ile yapılan başvurular geçerli kabul edilmeyecektir.
ADRES:
Nişantaşı Üniversitesi
Hasbahçe Cad. No: 88 Kağıthane/İSTANBUL
Telefon: 0 212 210 10 10
Birim |
Bölüm/ Program |
Unvan |
Kadro |
Özel
Şartlar |
Mühendislik
Mimarlık Fakültesi |
Elektrik
Elektronik Mühendisliği Bölümü |
Yrd.
Doç. |
1 |
Elektrik - Elektronik Mühendisliği alanında doktorasını tamamlamış
olmak. |
Mühendislik
Mimarlık Fakültesi |
Elektrik
Elektronik Mühendisliği Bölümü |
Yrd.
Doç. |
1 |
Yüksek
Lisans ve Doktorasını Fizik Ana Bilim
Dalında tamamlamış olmak. |
7968/1-1
Uluslararası
Antalya Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz Mühendislik Fakültesi, Hukuk Fakültesi,
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Güzel Sanatlar ve Mimarlık Fakültesi ve
Turizm Fakültesinin ilgili bölümlerine 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun ve
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddelerine ve
4857 sayılı İş Kanunu hükümlerine tabi olarak aşağıda belirtilen şartlara göre
“Öğretim Üyesi’’ alınacaktır.
Başvuru Belgeleri
İlana konu olan kadrolar devamlı
statüde olup atanmak isteyen adayların, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ile
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri
gereğince, ana bilim dalını belirtir bir dilekçe ekinde özgeçmişini, öğrenim
belgelerini, 4 adet fotoğrafını, yayın listesini (başlıca araştırma eseri
belirtilecektir), bilimsel çalışma ve yayınları ile bunlara yapılan atıfları
Profesörlük kadrosu için 6 takım, Doçentlik kadrosu ve Yardımcı Doçentlik
kadrosu için 4 takım halinde hazırlayarak Rektörlüğümüz Personel Müdürlüğüne,
ilan tarihinden itibaren 15 gün içerisinde şahsen teslim etmeleri
gerekmektedir.
Yabancı ülkelerden alınan diplomaların
Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliğinin onaylanmış olması şarttır.
Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliği onaylanmamış diplomayla ve eksik
evrakla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.
İlgililerin Üniversitemizin Çıplaklı Mahallesi Farabi
Caddesi No: 23 Döşemealtı /ANTALYA adresine şahsen başvurmaları
gerekmektedir. Eksik evrakla ve posta ile yapılan başvurular geçersiz sayılacak
ve en fazla bir pozisyon için başvuru yapılacaktır.
İlan olunur.
ULUSLARARASI ANTALYA ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK PERSONEL İLANI
Birim |
Bölüm/Program |
Unvan |
Kadro |
Özel Koşullar |
Mühendislik Fakültesi |
Endüstri Mühendisliği |
Profesör |
2 |
- Endüstri Mühendisliği lisans mezunu olmak. - Endüstri Mühendisliği alanında doktora yapmış olmak - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
Mühendislik Fakültesi |
Endüstri Mühendisliği |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
2 |
-
Endüstri Mühendisliği lisans mezunu olmak. - Endüstri Mühendisliği
alanında doktora yapmış olmak. - Yabancı
dil/ler biliyor olmak. |
Mühendislik Fakültesi |
İnşaat Mühendisliği |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
2 |
- İnşaat Mühendisliği lisans mezunu olmak. - İnşaat Mühendisliği alanında doktora yapmış olmak - Yapı ve deprem mühendisliği,
çelik yapılar, çelik-beton karma yapılar, betonarme yapılar alanlarında çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
Mühendislik Fakültesi |
İnşaat Mühendisliği |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
1 |
- İnşaat Mühendisliği lisans mezunu olmak. - İnşaat Mühendisliği alanında doktora yapmış olmak - Zemin Mekaniği,
Geoteknik, temel mühendisliği, yer bilimleri alanlarında çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
Mühendislik Fakültesi |
İnşaat Mühendisliği |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
1 |
- İnşaat Mühendisliği lisans mezunu olmak. - İnşaat Mühendisliği alanında doktora yapmış olmak - Hidrolik, akışkanlar mekaniği,
kıyı mühendisliği, çevre mühendisliği alanlarında çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
Mühendislik Fakültesi |
Bilgisayar Mühendisliği |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
3 |
- Bilgisayar Mühendisliği veya ilgili bölümlerden lisans mezunu olmak. - Bilgisayar
Mühendisliği alanında doktora yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
Mühendislik Fakültesi |
Elektrik Elektronik Mühendisliği |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
2 |
- Elektrik Elektronik Mühendisliği veya ilgili bölümlerden
lisans mezunu olmak. - Elektrik Elektronik Mühendisliği alanında doktora yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
Hukuk Fakültesi |
Özel Hukuk |
Yrd. Doç. |
1 |
- Hukuk Fakültesi mezunu olmak. - Medeni Hukuk alanında doktora yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
Ekonomi |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
- Ekonomi alanında doktora yapmış olmak. - Mikroekonomi
alanında çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
Ekonomi |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
- Ekonomi alanında doktora yapmış olmak. - Makroekonomi,
para ve banka veya Türkiye ekonomisi alanlarından birinde çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
Ekonomi |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
- Ekonomi alanında doktora yapmış olmak. - Ekonometri alanında çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
Ekonomi |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
1 |
- Ekonomi alanında doktora yapmış olmak. - Endüstriyel organizasyon alanında çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
İşletme |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
1 |
- İşletme alanında doktora yapmış olmak. - Muhasebe, işletme finansı alanlarından birinde çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
İşletme |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
1 |
- İşletme alanında doktora yapmış olmak. - İnsan kaynakları yönetimi, liderlik alanlarından birinde çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
İşletme |
Yrd. Doç. Dr. |
1 |
- İşletme veya yönetim bilişim sistemleri alanında doktora yapmış olmak. - Yönetim bilişim sistemleri alanında çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
İşletme |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
1 |
- İşletme alanında doktora yapmış olmak. - Stratejik Yönetim, pazarlama, uluslararası işletme yöneticiliği alanlarından birinde çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler |
Yrd. Doç. |
1 |
- Uluslararası ilişkiler, uluslararası siyaset alanında lisans mezunu olmak. - Uluslararası ilişkiler teorileri, dış politika analizi,
siyasi tarih alanlarında çalışmalar yapmış olmak. - Uluslararası ilişkiler alanında doktora yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak |
Güzel Sanatlar ve Mimarlık Fakültesi |
Mimarlık |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
1 |
- Mimarlık lisans mezunu olmak. - Mimarlık Tarihi alanında doktora yapmış olmak - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
Güzel Sanatlar ve Mimarlık Fakültesi |
Mimarlık |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
1 |
- Mimarlık lisans mezunu olmak. - Mimari Tasarım alanında doktora yapmış olmak - Mimari tasarım alanında profesyonel çalışmalar yapmış olmak - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
Güzel Sanatlar ve Mimarlık Fakültesi |
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı |
Doç. Dr. / Yrd. Doç.
Dr. |
1 |
- Mimarlık lisans mezunu olmak. - İç Mimarlık alanında doktora yapmış olmak - İç mimari tasarım alanında profesyonel çalışmalar yapmış olmak - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
Turizm Fakültesi |
Turizm ve Otel İşletmeciliği |
Yrd. Doç. |
1 |
- Turizm alanında Doktora yapmış olmak. - Turizm işletmeciliği ve/veya finans alanında
çalışmalar yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
Turizm Fakültesi |
Turizm ve Otel İşletmeciliği |
Doç. Dr. |
1 |
- Turizm alanında Doktora yapmış olmak. - Turizm pazarlaması ve/veya turizm ekonomisi
ve/veya turizm projeksiyonları üzerine çalışmalar
yapmış olmak. - Yabancı dil/ler biliyor
olmak. |
7954/1-1
Beykent Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Üniversitemize 2547 Sayılı Yüksek Öğretim Kanunu" Öğretim üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Yönetmelik hükümlerinde aranan koşulları yerine getirmiş
olmak kaydı ile aylık ve özlük hakları yönünden 4857 sayılı İş Kanunu
hükümlerine tabi olarak, Meslek Yüksekokulu, Güzel Sanatlar Fakültesi, İktisadi
ve İdari Bilimler Fakültesi, Mühendislik Mimarlık Fakültesi, Uygulamalı
Bilimler Yüksekokulu ve Sağlık Bilimleri Yüksekokulu bünyesine çeşitli
alanlarda; 11 Öğretim Üyesi alınacaktır. İlana konu olan kadrolar tam zamanlıdır.
Profesör,
kadrosuna başvuracakların, başvuruda bulunduğu fakülte ve bölümü belirten bir
dilekçenin ekinde, YÖK formatlı özgeçmiş, öğrenim durumunu gösteren belgeler
(onaylı suret ve yurt dışından alınan diplomalar için denklik belgesi) ile
Profesör kadrosuna başvuracakların doçentlik belgesi, bilimsel yayın ve
çalışmalarını kapsayan dosyasını (6 takım) halinde vermeleri gerekmektedir.
Doçent
kadrosuna başvuracakların, başvuruda bulunduğu fakülte ve bölümü belirten bir
dilekçenin ekinde, YÖK formatlı özgeçmiş, öğrenim durumunu gösteren belgeler
(onaylı suret ve yurt dışından alınan diplomalar için denklik belgesi) ile
Doçent kadrosuna başvuracakların doçentlik belgesi, bilimsel yayın ve
çalışmalarını kapsayan dosyasını (4 takım) halinde vermeleri gerekmektedir.
Yardımcı
Doçent kadrosuna başvuracakların, başvuruda bulunduğu fakülte ve bölümü
belirten bir dilekçenin ekinde, YÖK formatlı özgeçmiş, öğrenim durumunu
gösteren belgeler (onaylı suret ve yurt dışından alınan diplomalar için denklik
belgesi) ile bilimsel yayın ve çalışmalarını kapsayan dosyasını (4 takım) halinde
vermeleri gerekmektedir.
Başvurular
bu ilanın Resmi Gazete’de yayım tarihinden itibaren
15 gün içinde T.C. Beykent Üniversitesi Personel Daire Başkanlığına şahsen veya
posta aracılığı ile yapılabilir. Postadaki gecikmeler ve eksik belge ile
yapılan başvurular dikkate alınmaz. İnternet üzerinden başvurular kabul
edilmez. Başvuru için gerekli belgeler ve diğer tamamlayıcı bilgiler ilgili
birimlerden öğrenilecektir.
Duyurulur.
Fakülte / Yüksekokul |
Bölüm / Program |
Öğretim Üyesi |
Alanı |
Ek Açıklamalar |
Meslek
Yüksekokulu |
Diş
Protez Teknolojisi |
1 |
Ortodonti |
Yardımcı Doçent |
İktisadi ve İdari
Bilimler Fakültesi |
İşletme
(İngilizce) * |
1 |
İşletme, Muhasebe
Finansman |
Yardımcı Doçent |
Yönetim Bilişim Sistemleri
** |
1 |
Yönetim Bilişim
Sistemleri, Bilişim Sistemleri, Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım
Mühendisliği, Bilişim Mühendisliği, Endüstri Mühendisliği |
Yardımcı Doçent |
|
Yönetim Bilişim
Sistemleri * |
1 |
Yönetim Bilişim
Sistemleri, Bilişim Sistemleri, Bilgisayar Mühendisliği, Yazılım
Mühendisliği, Bilişim Mühendisliği, Yönetim Organizasyon |
Yardımcı Doçent |
|
Uluslararası
Lojistik ve Taşımacılık * |
1 |
Uluslararası
Lojistik ve Taşımacılık, Lojistik, Lojistik ve Taşımacılık, İktisat, İşletme,
Politik Ekonomi |
Profesör |
|
Mühendislik -
Mimarlık Fakültesi |
Mimarlık
** |
1 |
Mimarlık |
Profesör |
Güzel Sanatlar
Fakültesi |
Sinema
Televizyon |
1 |
Sinema
Televizyon, Radyo Televizyon Sinema |
Doçent |
Tekstil
ve Moda Tasarımı |
1 |
Tekstil ve Moda
Tasarımı |
Yardımcı Doçent |
|
Uygulamalı Bilimler
Yüksekokulu |
Endüstri Ürünleri
Tasarımı (İngilizce) * |
1 |
Endüstri Ürünleri
Tasarımı, Mimarlık |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
Bankacılık ve
Finans ** |
1 |
Bankacılık ve
Finans, Bankacılık, Finans, İktisat |
Yardımcı Doçent |
|
Sağlık Bilimleri
Yüksekokulu |
Sağlık Yönetimi |
1 |
Sağlık Yönetimi,
Sağlık İdaresi |
Prof., Doç., Yrd. Doç. |
* Dil yeterliliği olan öğretim üyesi alınacaktır.
** Dil yeterliliği olan öğretim üyesi tercih edilecektir.
7953/1-1
Muş
Alparslan Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemize,
2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma
Yönetmeliğinin ilgili maddeleri uyarınca öğretim üyesi alınacaktır. Son başvuru
tarihi 20/09/2016’dır. Detaylı bilgi Üniversitemizin
www.alparslan.edu.tr adresinde mevcuttur.
Fen Edebiyat
Fakültesi |
Unvanı |
Derece |
Açıklama |
|||
Bölüm |
Anabilim Dalı |
Profesör Adet |
Doçent Adet |
Yardımcı Doçent Adet |
||
Tarih |
Türkiye Cumhuriyeti
Tar. |
|
1 |
|
3 |
Alanında doçentlik unvanı almış olmak. |
Sosyoloji |
Genel Sosyoloji ve Metodoloji |
|
|
1 |
3 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
EĞİTİM FAKÜLTESİ |
||||||
Eğitim Bilimleri |
Eğitim Prog.
ve Öğretim |
|
|
1 |
4 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
Eğitim Bilimleri |
Rehberlik ve Psik.
Dan. |
|
|
1 |
1 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
Matematik ve Fen
Bilimleri Eğitimi |
Matematik Eğitimi |
|
1 |
|
1 |
Alanında doçentlik unvanı almış olmak. |
Temel Eğitim |
Okul Öncesi Eğitimi |
|
1 |
|
3 |
Alanında doçentlik unvanı almış olmak. |
Temel Eğitim |
Sınıf Eğitimi |
|
1 |
|
1 |
Alanında doçentlik unvanı almış olmak. |
Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi |
Sosyal Bilgiler Eğitimi |
|
1 |
|
3 |
Alanında doçentlik unvanı almış olmak. |
Sosyal Bilimler ve Türkçe Eğitimi |
Türkçe Eğitimi |
|
|
1 |
5 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi |
Beden Eğitimi ve Spor Eğitimi |
|
|
1 |
5 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ |
||||||
İşletme |
Muhasebe Finansman |
|
|
1 |
1 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi |
Siyaset ve Sosyal Bilimler |
|
|
1 |
5 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ |
||||||
Temel İslam Bilimleri |
İslam Mezhepleri Tar. |
|
|
1 |
4 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
İslam Tarihi ve Sanatları |
İslam Tarihi |
|
|
1 |
3 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
Temel İslam Bilimleri |
İslam Hukuku |
|
|
1 |
4 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
MÜHENDİSLİK-MİMARLIK FAKÜLTESİ |
||||||
Bilgisayar Mühendisliği |
Bilgisayar Bilimleri |
|
1 |
|
1 |
Alanında doçentlik unvanı almış olmak. |
Bilgisayar Mühendisliği |
Bilgisayar Donanımı |
|
|
1 |
3 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
SAĞLIK YÜKSEKOKULU |
||||||
Fizyoterapi ve Reh. |
Nörolojik Fizy. ve
Reh. |
|
1 |
|
2 |
Alanında doçentlik unvanı almış olmak. |
Fizyoterapi ve Reh. |
Geriatrik Fizyoterapi |
|
|
1 |
3 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
Hemşirelik |
Hemşirelik Esasları |
|
|
1 |
4 |
Alanında doktora yapmış olmak. |
Sağlık Yönetimi |
Sağlık Sistemleri
Yön. |
|
|
1 |
5 |
|
Sağlık Yönetimi |
Hastane İşletmeciliği |
|
|
1 |
3 |
|
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU |
||||||
Çocuk Bak. ve
Genç. Hiz. |
Çocuk Gelişimi |
|
|
1 |
3 |
Okul Öncesi
Eğitimi veya Çocuk Gelişimi alanında doktora yapmış olmak. |
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU |
||||||
Yönetim ve Organizasyon |
İşletme Yönetimi |
|
|
1 |
3 |
Alanında doktora
yapmış olmak. |
7947/1-1
Kültür ve Turizm Bakanlığından:
KÜLTÜR
VARLIKLARINI KORUMA BÖLGE KURULLARININ KARARLARINI GÖRMEK İÇİN