Bolu Belediye Başkanlığı
Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğünden:
Enerji Piyasası Düzenleme
Kurumundan:
Düzce Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Siirt Üniversitesi Rektörlüğü
Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığından:
Celal Bayar Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı
Bursa Gümrük Müdürlüğünden:
Yenimahalle Belediye Başkanlığı
İmar ve Şehircilik Müdürlüğünden:
Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
Bilecik Şeyh Edebali
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Bilim, Sanayi ve Teknoloji
Bakanlığından:
Ankara Sosyal Bilimler
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Avrasya Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Okan Üniversitesi
Rektörlüğünden:
İstinye Üniversitesi Rektörlüğünden:
Bolu
Belediye Başkanlığı Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğünden:
BOLU BELEDİYESİ KÖROĞLU HEYKELİ VE KAİDE BİNASI ULUSLARARASI TASARIM YARIŞMASI
YARIŞMA SONUÇLARI
1. İDARENİN ADI, ADRESİ VE İLETİŞİM BİLGİLERİ:
Adı : Bolu Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler
Müdürlüğü
Adresi : Aktaş Mahallesi Öney Sokak No:1
Tel : +90-374-217 25 15 Faks: :+90-374-218 00 13
e posta : kultur@bolu.bel.tr Web: www.bolu.bel.tr
2. YARIŞMANIN ADI: KÖROĞLU HEYKELİ VE KAİDE BİNASI
ULUSLARARASI TASARIM YARIŞMASI
3. İHALE KAYIT NU : 2016/55593
4. YARIŞMADA ÖDÜL ALAN ESERLER VE ESER SAHİPLERİ
1.’LİK ÖDÜLÜ : 50.000 TL RUMUZ: 70563
Yedil TUSSIBBEKOV (Mimar) (Kazakistan)
Murat MANSUROV (Heykeltraş)
(Kazakistan)
2.’LİK ÖDÜLÜ : 30.000 TL RUMUZ : 64791
İbrahim BAKIR (Mimar) (Türkiye)
Murat OĞUZ (Heykeltraş)
(Türkiye)
Yardımcılar
Döne Rabia BAKIR
Maksat OVEZOV
Kadir Emre BAKIR
3.’LÜK ÖDÜLÜ : 20.000 TL RUMUZ 58640
Abdukakhor TURDIEV (Mimar) (Özbekistan)
Tulyagan TADJIKHODJAEV (Heykeltraş)
(Özbekistan)
1. MANSİYON ÖDÜLÜ : 5000 TL RUMUZ : 71389
Özcan ÖZKARAKOÇ (Heykeltıraş) (Türkiye)
İbrahim BAKIR (Mimar) (Türkiye)
Yardımcılar:
Döne Rabia BAKIR
Maksat OVEZOV
Kadir Emre BAKIR
2. MANSİYON ÖDÜLÜ : 5000 TL RUMUZ : 32A23
Elbay GASIMZADA (Mimar) (Azerbaycan)
Jahid ALIZADE (Mimar) (Azerbaycan)
Maksud MAMMADOV (Mimar) (Azerbaycan)
Omar ELDAROV (Heykeltıraş) (Azerbaycan)
3. MANSİYON ÖDÜLÜ : 5000 TL RUMUZ : 56384
Latif RUSTEMOV(Mimar) (Azerbaycan)
Sait RÜSTEM (Heykeltıraş) (Türkiye)
Yardımcı:
Feraz MANEVİ (Mimar) (TÜRKİYE)
7917/1-1
Enerji
Piyasası Düzenleme Kurumundan:
Kurul’un
25.05.2016 tarihli 6300-34 sayılı Kararı ile;
Elazığ-Bingöl Karayolu 33.km, Hazar Gölü Mahallesi 9.Sokak No:49 İçme
Elazığ" adresinde Balpet Petrol Ürünleri
Taşımacılık Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi'nin bayisi olarak faaliyet
göstermek üzere 06.02.2013 tarih ve BAY/939-82/32106 sayılı bayilik lisansı
alan Doğu Özlem Petrol ve Akaryakıt Ürünleri Hayvancılık Mandıracılık
Madencilik İnşaat Nakliye ve Harfiyat Sanayi ve Dış
Ticaret Limited Şirketi'nin, 20.03.2014 tarihinde otomasyon sistemi arızalı bir
biçimde faaliyet gösterdiğinin tespit edilmiş olması nedeniyle uygulanan idari
para cezasına ilişkin 08.01.2015 tarihli ve 5414-21 sayılı Kurul Kararının
Ankara 9. İdare Mahkemesinin E:2015/1156 sayılı kararı ile "ön araştırma
ve soruşturma yapılmamış olması nedeniyle" iptal edilmesi ve söz konusu
karar hakkında 03.09.2015 tarih ve 5771 sayılı Kurul Kararı uyarınca yasa
yoluna gidilmemesi ile ilgili olarak, bahse konu mahkeme kararında belirtilen
gerekçe çerçevesinde, 5015 sayılı Kanunun "İdari yaptırımlar"
başlıklı 20 nci maddesi ve Petrol Piyasasında
Yapılacak Denetimler İle Ön Araştırma ve Soruşturmalarda Takip Edilecek Usul ve
Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 19 uncu maddesi hükümleri uyarınca adı geçen kişi
hakkında soruşturma açılmasına karar verilmiş ve yürütülen soruşturma sonucu
düzenlenen 26/07/2016-1170 sayılı Soruşturma Raporunda Lisans sahibinin
0.03.2014 tarihli denetimde yapılan tespitlere göre otomasyon sistemi arızalı
bir biçimde faaliyet göstermesinin 5015 sayılı Kanunun 4 üncü maddesinin
birinci ve ikinci fıkrası hükümlerine, 1240 sayılı Kurul Kararının mülga 5 inci
maddesinin 10 ve 14 üncü fıkrası hükümleri ile yürürlükte bulunan 5 inci
maddesinin ikinci fıkrasının (c) bendine aykırı olduğu netice ve kanaatine
varılmıştır. Soruşturma Raporu yazılı savunma alınmak üzere ilgilisine
gönderilmesine rağmen tebliğ edilememiştir. Şirketin yeni adresi için araştırma
yapılmış ve Ticaret Sicil Gazetesi ile Gelir İdaresi Sicil Sorgulamasında yeni
adresi tespit edilememiştir.
Dolayısıyla söz konusu savunma yazısının tebliğ
tarihini izleyen 15 gün içerisinde Kurumumuza gönderilmesi, aksi takdirde
süresi içerisinde gönderilmeyen savunmanın dikkate alınmayacağı hususu 7201
sayılı Tebligat Yasası uyarınca ilanen tebliğ olunur.
7895/1/1-1
—————
Kurul’un 04/07/2016 tarihli ve
6386/16 sayılı kararı ile 24.09.2010 tarihli ve BAY/939-82/28314 sayılı bayilik
lisansı sahibi Acet Trans Uluslararası Taşımacılık
Petrol Ürünleri Gıda İnşaat Tekstil Sanayi ve Dış Ticaret Limited Şirketi’nin
akaryakıt istasyonunda 18.03.2013 tarihinde yapılan denetimde tespit edildiği
üzere, akaryakıt istasyonundan alınan motorin numunelerine ilişkin EGE-PAL’da
yapılan analiz neticesinde düzenlenen 14/05/2013 tarihli ve 2013-E13032105
sayılı analiz raporuna göre, Akaryakıta yağ karıştırılarak tağşiş etmek
eyleminin; 5015 sayılı Petrol Piyasası Kanununun 8 inci maddesinin ikinci
fıkrasının (b) bendi ile Petrol Piyasası Lisans Yönetmeliğinin 38 inci
maddesinin (e) bendine, Gerekli şart ve seviyede ulusal marker içermeyen ve
ilgili teknik düzenlemelere aykırı akaryakıt ikmali eyleminin, 5015 sayılı
Petrol Piyasası Kanununun 4 üncü maddesinin dördüncü fıkrasının (ı) bendine ve
18 inci maddesinin dördüncü fıkrası ile Petrol Piyasasında Uygulanacak Teknik
Kriterler Hakkında Yönetmeliğin 5 inci maddesinin üçüncü fıkrasının (a) ve (b)
bentleri ile 7 nci maddesinin (d) ve (f) bentlerine
aykırılık teşkil ettiği değerlendirildiğinden, konunun detaylı bir şekilde
araştırılması ve ilgili mevzuat karşısındaki durumunun tespit edilmesi
amacıyla, 5015 sayılı Kanunun “İdari yaptırımlar” başlıklı 20 nci maddesi ve Petrol Piyasasında Yapılacak Denetimler İle
Ön Araştırma ve Soruşturmalarda Takip Edilecek Usul ve Esaslar Hakkında
Yönetmeliğin 19 uncu maddesi hükümleri uyarınca Acet
Trans Uluslararası Taşımacılık Petrol Ürünleri Gıda İnşaat Tekstil Sanayi ve
Dış Ticaret Limited Şirketi hakkında doğrudan soruşturma açılmasına karar
verilmiş ve 20 nci madde kapsamında ihbar ve
yürütülen soruşturma sonucu Yönetmeliğin 23 üncü maddesi gereğince düzenlenen
27.07.2016 tarihli ve 1178 sayılı Soruşturma Raporu yazılı savunma alınmak
üzere ilgilisine gönderilmesine rağmen tebliğ edilememiştir.
Söz konusu savunma yazısının tebliğ tarihini izleyen 15
gün içerisinde Kurumumuza gönderilmesi, aksi takdirde süresi içerisinde
gönderilmeyen savunmanın dikkate alınmayacağı hususu 7201 sayılı Tebligat
Yasası uyarınca ilanen tebliğ olunur.
7895/2/1-1
—————
Kurul’un 01/06/2016 tarihli ve
6314/7 sayılı kararı ile Ankara 15. İdare Mahkemesinin E.2014/2052, K.2015/1196
sayılı kararında belirtilen “Ön araştırma ve soruşturma yapılmamış olması
nedeniyle” idari para cezasının iptali çerçevesinde, 28/02/2007 tarih ve BAY
/939-82/21490 sayılı bayilik lisansı sahibi Aypet Harfiyat Nakliyat Petrol Ürünleri İnşaat Taahhüt Sanayi ve
Ticaret Limited Şirketi'nin tesisi nezdinde 15.08.2012 ve 07.09.2012
tarihlerinde gerçekleştirilen denetimler neticesinde:
a) 15.08.2012
tarihinde gerçekleştirilen denetime ilişkin olarak, ODTÜ PAL'in 24/09/2012 tarihli ve PAL-12-624-1260 sayılı ve aynı tarihli
ve PAL-12-624-1261 sayılı raporları ve 07.09.2012 tarihinde gerçekleştirilen
denetime ilişkin olarak, ODTÜ PAL'in 06/11 /2012 tarihli ve PAL-12-671-1376
sayılı ve aynı tarihli ve PAL-12-671-1377 sayılı raporları ile adı geçenin, tağşiş
ve/veya hile amacıyla akaryakıta katılabilecek ürünleri istasyonda
bulundurduğunun tespit edilmesi nedeniyle, 5015 sayılı Kanunun 8 inci
maddesinin ikinci fıkrasının (b) bendine ve Petrol Piyasası Lisans
Yönetmeliğinin 38 nci maddesinin (e) bendine aykırı
hareket ettiği,
b) 15.08.2012 ve
07.09.2012 tarihlerinde gerçekleştirilen denetimlerde, akaryakıt istasyonunda
tespit edilen gizli tankı piyasa faaliyetine konu etmek suretiyle, 5015 sayılı
Petrol Piyasası Kanununun 3 üncü maddesinin yedinci ve onbirinci
fıkrası ile Petrol Piyasası Lisans Yönetmeliğinin 11 inci maddesinin (e)
bendine aykırı hareket ettiği,
değerlendirildiğinden, konunun detaylı bir şekilde araştırılması ve ilgili
mevzuat karşısındaki durumunun tespit edilmesi amacıyla, 5015 sayılı Kanunun
“İdari yaptırımlar” başlıklı 20 nci maddesi ve Petrol
Piyasasında Yapılacak Denetimler İle Ön Araştırma ve Soruşturmalarda Takip
Edilecek Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 19 uncu maddesi hükümleri
uyarınca Aypet Harfiyat
Nakliyat Petrol Ürünleri İnşaat Taahhüt Sanayi ve Ticaret Limited Şirketi
hakkında doğrudan soruşturma açılmasına karar verilmiş ve 20 nci madde kapsamında ihbar ve yürütülen soruşturma sonucu
Yönetmeliğin 23 üncü maddesi gereğince düzenlenen 29.07.2016 tarihli ve 1189
sayılı Soruşturma Raporu yazılı savunma alınmak üzere ilgilisine gönderilmesine
rağmen tebliğ edilememiştir.
Söz konusu savunma yazısının tebliğ tarihini izleyen 15
gün içerisinde Kurumumuza gönderilmesi, aksi takdirde süresi içerisinde
gönderilmeyen savunmanın dikkate alınmayacağı hususu 7201 sayılı Tebligat
Yasası uyarınca ilanen tebliğ olunur.
7895/3/1-1
—————
Kurul’un 04/07/2016 tarihli ve
6386/2 sayılı kararı ile 25.08.2011 tarihli ve BAY/939-82/29963 sayılı bayilik
lisansı sahibi DNC Petrol İnşaat Enerji Proje Turizm Gıda Nakliye İç ve Dış
Ticaret Limited Şirketi’nin akaryakıt istasyonunda 13.02.2013 tarihinde yapılan
denetimde tespit edildiği üzere; Makro Petrol Ürünleri Otomotiv Plastik Metal
ve Enjeksiyon Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketi bayisi olmasına rağmen
istasyonunda Raman Akaryakıt Dağıtım Nakliyat Petrol Ürünleri Sanayi İç Ve Dış
Ticaret Limited Şirketi’ne ait işaret, sembol ve giydirmelerini bulundurması ve
yeni dağıtıcıya ait belirtileri koymaması nedeniyle 5015 sayılı Petrol Piyasası
Kanununun 7 nci maddesinin dördüncü fıkrasına ve
Petrol Piyasası Lisans Yönetmeliğinin 38 inci maddesinin birinci fıkrasının (f)
bendine aykırı hareket ettiği değerlendirildiğinden, konunun detaylı bir
şekilde araştırılması ve ilgili mevzuat karşısındaki durumunun tespit edilmesi
amacıyla, 5015 sayılı Kanunun “İdari yaptırımlar” başlıklı 20 nci maddesi ve Petrol Piyasasında Yapılacak Denetimler İle
Ön Araştırma ve Soruşturmalarda Takip Edilecek Usul ve Esaslar Hakkında
Yönetmeliğin 19 uncu maddesi hükümleri uyarınca DNC Petrol İnşaat Enerji Proje
Turizm Gıda Nakliye İç ve Dış Ticaret Limited Şirketi hakkında doğrudan
soruşturma açılmasına karar verilmiş ve 20 nci madde
kapsamında ihbar ve yürütülen soruşturma sonucu Yönetmeliğin 23 üncü maddesi
gereğince düzenlenen 29.07.2016 tarihli ve 1183 sayılı Soruşturma Raporu yazılı
savunma alınmak üzere ilgilisine gönderilmesine rağmen tebliğ edilememiştir.
Söz konusu savunma yazısının tebliğ tarihini izleyen 15
gün içerisinde Kurumumuza gönderilmesi, aksi takdirde süresi içerisinde
gönderilmeyen savunmanın dikkate alınmayacağı hususu 7201 sayılı Tebligat
Yasası uyarınca ilanen tebliğ olunur.
7895/4/1-1
—————
Kurul’un 25/05/2016 tarihli ve 6300/16 sayılı kararı
ile 18.10.2012 tarihli ve DAĞ/4077-9/31661 sayılı dağıtıcı lisansı sahibi Rode Petrol Kimya Depolama ve Lojistik Sanayi Ticaret
Limited Şirketi’nin bayisi 16.07.2014 tarihli ve BAY/939-82/34454 sayılı
bayilik lisansı sahibi Emirim Petrol Ürünleri İnşaat
Malzemeleri Otomotiv Nakliyat Sanayi İç ve Dış Ticaret Limited Şirketi'nin
akaryakıt istasyonunda 29.09.2014 tarihinde yapılan denetimde tespit edildiği
üzere otomasyon sisteminin çalışmaması nedeniyle 5015 sayılı Petrol Piyasası
Kanununun 7 nci maddesinin altıncı fıkrası ile 1240
sayılı Kurul Kararının mülga 4 üncü maddesinin (1) inci fıkrasının (b) bendine
ve 5 inci maddesinin 8 inci ve 11 inci bendine, yürürlükteki 4 üncü maddesinin
birinci fıkrasına, 5 inci maddesinin (1) inci fıkrasının (a), (b), (c) bendine
aykırı hareket ettiği değerlendirildiğinden, konunun detaylı bir şekilde
araştırılması ve ilgili mevzuat karşısındaki durumunun tespit edilmesi
amacıyla, 5015 sayılı Kanunun “İdari yaptırımlar” başlıklı 20 nci maddesi ve Petrol Piyasasında Yapılacak Denetimler İle
Ön Araştırma ve Soruşturmalarda Takip Edilecek Usul ve Esaslar Hakkında
Yönetmeliğin 19 uncu maddesi hükümleri uyarınca Rode
Petrol Kimya Depolama ve Lojistik Sanayi Ticaret Limited Şirketi hakkında
doğrudan soruşturma açılmasına karar verilmiş ve 20 nci
madde kapsamında ihbar ve yürütülen soruşturma sonucu Yönetmeliğin 23 üncü
maddesi gereğince düzenlenen 12.07.2016 tarihli ve 1124 sayılı Soruşturma
Raporu yazılı savunma alınmak üzere ilgilisine gönderilmesine rağmen tebliğ
edilememiştir.
Söz konusu savunma yazısının tebliğ tarihini izleyen 15
gün içerisinde Kurumumuza gönderilmesi, aksi takdirde süresi içerisinde
gönderilmeyen savunmanın dikkate alınmayacağı hususu 7201 sayılı Tebligat
Yasası uyarınca ilanen tebliğ olunur.
7895/5/1-1
İstanbul 2. Asliye Ticaret Mahkemesinin 2010/639 Esas ve 2012/209
Karar sayılı dosyasının kaybolduğu anlaşıldığından, 4473 sayılı Yangın,
Yersarsıntısı, Seylâp veya Heyelân Sebebiyle Mahkeme ve Adliye Dairelerinde Ziyaa Uğrayan Dosyalar Hakkında Yapılacak Muamelelere Dair
Kanun hükümlerinin söz konusu dosya için uygulanmasına ve anılan Kanun
hükümleri gereğince işlem yapılmasına karar verildiği ilan olunur.
7896/1-1
—————
İstanbul 9.
Tüketici Mahkemesinin 2014/1386 Esas sayılı dosyasının kaybolduğu
anlaşıldığından, 4473 sayılı Yangın, Yersarsıntısı, Seylâp veya Heyelân
Sebebiyle Mahkeme ve Adliye Dairelerinde Ziyaa
Uğrayan Dosyalar Hakkında Yapılacak Muamelelere Dair Kanun hükümlerinin söz
konusu dosya için uygulanmasına ve anılan Kanun hükümleri gereğince işlem
yapılmasına karar verildiği ilan olunur.
7897/1-1
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Bursa Gümrük Müdürlüğünden:
BURSA GÜMRÜK MÜDÜRLÜĞÜNDEN İLANEN TEBLİGATTIR
Müdürlüğümüzden, yurt dışı edilmek üzere Sebahatın Mehmedov MEHMEDOV isimli
şahıs adına kayıtlı olarak 29/04/2016 tarihinde
16160100T46 tescil sayıya kayden işlemi yapılarak
yurda girişi yapılan ve 06/05/2016 tarihine kadar süre verilen 2005 model,
X9660KA plakalı, marka aracın halen yurt dışı edilmediği, 1 no'lu
taşıt takip programından yapılan sorgulamadan tespit edilmiştir.
Buna göre, söz konusu şahısın araç ile Geçici İthal
Edilen Kara Taşıtlarına İlişkin 1 Seri No'lu Gümrük
Genel Tebliğinin 19/1- 20/3. maddelerinin ihlal edilmesi nedeniyle, 4458 sayılı
Gümrük Kanununun 238/1. maddesi tatbik edilerek 18/08/2016
tarihli, 16CK1601002220 sayılı ceza kararı ile 18/08/2016 tarihli,
16ET16010099-1 sayılı ek tahakkuk tanzim edilmiş olup, adı geçen şahısın
yeterli yurt içi ve yurt dışı adreslerinin tespit edilemediğinden tebligatlar
yapılamamıştır.
Bu nedenle, 18/08/2016
tarihli, 16CK1601002220 sayılı ceza kararı muhteviyatı 21.081,00-TL'nin otuz
(30) gün, 18/08/2016 tarihli, 16ET16010099-1 sayılı ek tahakkuk muhteviyatı
87.204,00-TL'nin ise on beş (15) gün içinde Bursa Defterdarlık Muhasebe
Müdürlüğüne Ödenmesi, tebligatın yayımlandığı tarihten itibaren 7 gün sonunda
ilanen tebligatın yapılmış sayılacağı 7201 sayılı Tebligat Kanununun 28 ve
müteakip maddeleri uyarınca ilanen tebliğ olunur.
7916/1-1
Yenimahalle
Belediye Başkanlığı İmar ve Şehircilik Müdürlüğünden:
Yenimahalle İlçesi, Yuva Mahallesi, 43137 ada 2, 3 ve 4
nolu parseller, Belediye Encümenimizin 21.07.2016 gün
ve 777/1663 sayılı kararı ve Ankara Büyükşehir Belediye Encümeninin 11.08.2016
gün ve 1944/4331 sayılı kararı onaylanan 84138/39 Nolu
Parselasyon Planı, Müdürlüğümüz ilan panosuna asılmıştır.
İlgililere ilan olunur.
7931/1-1
Başbakanlık
Vakıflar Genel Müdürlüğünden:
MÜFETTİŞ YARDIMCILIĞI SINAV DUYURUSU
Vakıflar Genel Müdürlüğü Rehberlik ve
Teftiş Başkanlığının Merkez (Ankara) ve İstanbul Çalışma Grubunda
görevlendirilmek üzere 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununa tâbi aşağıda görev
yeri, sınıfı, unvanı, derecesi ve sayısı belirtilen Müfettiş Yardımcısı
kadrolarına yazılı ve sözlü olmak üzere iki bölümden oluşan ve her iki bölümü
de Ankara’da yapılacak olan yarışma sınavı ile müfettiş yardımcısı alınacaktır.
Görev
Yeri |
Sınıfı |
Unvanı |
Kadro
Derecesi |
Sayısı |
Genel
Müdürlük |
GİH |
Müfettiş
Yardımcısı |
7 |
15 |
A - Sınava katılabilmek için;
1 - 657 sayılı
Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde sayılan şartlara sahip olmak,
2 -
Üniversitelerin 4 yıllık eğitim veren Hukuk, Siyasal Bilgiler, İktisat,
İşletme, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesinden veya bunlara denkliği
Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilmiş yurt içi ve yurt dışındaki
yükseköğretim kurumlarından mezun olmak,
3 - 01.01.2016 tarihi itibariyle 35 yaşını doldurmamış
olmak,
4 - Görev
yapmasına engel bir halin olmadığına dair ilgilinin yazılı beyanı olmak,
5 - 18/03/2002 tarihli ve 2002/3975 sayılı Bakanlar Kurulu
Kararıyla yürürlüğe giren Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak
Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik Hükümlerine göre 29.05.2016 tarihinde Kamu
Personeli Seçme Sınavı (KPSS) (A) Grubu kadrolar için yapılan ve 14.07.2016
tarihinde sonuçları açıklanan Kamu Personeli Seçme Sınavının KPSSP39-40-42 puan
türlerinin birinden 75 ve daha yukarı puan almak, puan sıralamasına göre atama
izni alınmış kadro kontenjanının 20 katından fazla olmamak. (15x20=300’üncü
aday ile aynı puanı alanlar da sınava kabul edilecektir.)
6 - 2015 veya
2016 yılı Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavları (YDS) sonucunda en az (E)
seviyesinde başarılı olmak.
7 - Sınava girmek
isteyen adaylar tarafından Rehberlik ve Teftiş Başkanlığından temin edilecek
veya 27.09.2008 tarihli ve 27010 sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanan Vakıflar Yönetmeliğinin Ek 22’deki form doldurulacak ve buna;
a) 4 adet vesikalık fotoğraf,
b) Mezuniyet Belgesinin aslı veya Genel Müdürlükçe
onaylı örneği,
c) KPSS ve YDS sonuç belgesi,
eklenecektir.
8 - Başvuru formu
ile belgelerde yer alan bilgilerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu ve girme
şartlarını taşımadığı halde sınava girdiği anlaşılanlar sınava ilişkin
haklarını kaybederler.
9 - Adaylar, Bayındır
1 Sokak No: 3 Kızılay / ANKARA adresindeki Rehberlik ve Teftiş Başkanlığına
doğrudan veya posta ile müracaat edeceklerdir.
10 - En son
müracaat tarihi 30 Eylül 2016 günü mesai bitimine kadar olup, postadaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
11 - Yarışma
Sınavı Giriş Belgesi 24-28 Ekim 2016 tarihleri arasında mesai saatleri sonuna
kadar Rehberlik ve Teftiş Başkanlığından alınacak, Yarışma Sınavı Giriş Belgesi
olmayan aday sınava alınmayacaktır.
12 - Yarışma
Sınavı 13 Kasım 2016 Pazar günü yarışma sınavı giriş belgesinde gösterilen yer
ve saatte yapılacaktır. Yazılı yarışma sınavını kazananlar, Vakıflar Genel
Müdürlüğü ve Rehberlik ve Teftiş Başkanlığı ilan panolarında duyurulacağı gibi
www.vgm.gov.tr internet adresinde de ilan edilecek ve yazılı yarışma sınavı
kazandıkları kendilerine yapılacak yazılı tebligatla bildirilerek sözlü yarışma
sınava davet edileceklerdir.
13 - Sınavda
uyulacak esaslar www.vgm.gov.tr internet adresinden yayınlanacaktır.
B - Sınav Konuları:
A) Muhasebe
a - Genel Muhasebe b - Şirketler Muhasebesi c - Envanter
ve Bilanço d - Bilanço Analizi ve Teknikleri e - Ticari Hesap
B) İktisat
a - Genel İktisat Prensipleri ve Teoriler b -
Para-Banka, Kredi ve Konjonktür, Milli Gelir c - İşletme İktisadi d - Planlama
e - Uluslar arası İktisat, Türkiye Ekonomisi
C) Maliye
a - Genel Maliye Teorisi ve Maliye
Politikası b - Türk Vergi Kanunlarının Esasları, Tatbikatı c - Kamu Giderleri ve Kamu Kredisi d - Bütçe: Genel,
Katma, Özel ve Özerk Bütçeler
D) Hukuk
a - Anayasa Hukuku: Genel Esaslar b - İdare Hukuku:
Genel Esaslar, İdari yargı ve İdari Yargının Teşekkülü c - Medeni Hukuk: Genel
Esaslar, Ayni haklar (Eşya Hukuku), Miras ve Vakıflar d - Borçlar Hukuku: Genel
Esaslar e - Ticaret Hukuku: Genel Esaslar ve Kıymetli Evrak f - Ceza Hukuku:
Genel Esaslar ve Devlet İdaresi Aleyhine İşlenen Cürümler g - Ceza Muhakemeleri
Usulü Hukuku: Genel Esaslar h - İcra-İflas Hukuku
E) Kompozisyon sınavı klasik, bilim sınavı test
usulünde yapılacaktır.
İlan olunur.
7497/1-1
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi
Rektörlüğünden:
22 Ağustos
2016 tarihli ve 29809 sayılı Resmi Gazete’de
yayınlanan ilanımızda aşağıda belirtilen 1 Doçent kadro ilanı iptal edilmiştir.
İlgili Birim |
Doçent |
Y. Doçent |
Aranan Özel Şartlar |
||
Derece |
Adet |
Derece |
Adet |
||
Mühendislik Fakültesi |
|||||
Makine ve İmalat
Mühendisliği Bölümü |
Doçentliğini Makine Mühendisliği
alanında almış, Magnezyum ve Alüminyum alaşımlarının işlenebilirliği
ve Ürün Geliştirme alanlarında çalışmaları olmak. |
||||
Makine ve İmalat Mühendisliği Ana Bilim Dalı |
1 |
1 |
7928/1-1
Bilim,
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından:
BİLİM, SANAYİ VE TEKNOLOJİ BAKANLIĞI BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞINA
SÖZLEŞMELİ BİLİŞİM PERSONELİ SINAV GİRİŞ DUYURUSU
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Bilgi İşlem
Dairesi Başkanlığı bünyesinde istihdam edilmek üzere, 375 sayılı Kanun Hükmünde
Kararnamenin Ek 6 ncı maddesi ve bu maddeye
dayanılarak 31/12/2008 tarih ve 27097 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan "Kamu Kurum ve Kuruluşlarının
Büyük Ölçekli Bilgi İşlem Birimlerinde Sözleşmeli Bilişim Personeli İstihdamına
İlişkin Esas ve Usuller Hakkında Yönetmelik'in 8 inci maddesi uyarınca,
ÖSYM tarafından 5-6 Temmuz 2014 ve
4-5 Temmuz 2015 tarihlerinde yapılan Kamu Personel Seçme Sınavına (KPSS) ait
KPSSP3 puanının yüzde yetmişi (KPSS puanı olmayan veya belge ibraz etmeyen
adayın KPSS puanı 70 olarak değerlendirilir) ile yabancı dil puanının yüzde
otuzunun (belge ibraz etmeyenlerin yabancı dil puanı sıfır olarak
değerlendirilir) toplamı esas alınarak her bir pozisyon unvanı için puanı en
yüksek olan adaydan başlanmak üzere sıralanması neticesinde her bir pozisyon
unvanının 10 (on) katı kadarı sözlü sınavına alınacaktır. Bakanlığımızca gerçekleştirilecek sözlü sınav başarı
sırasına göre yapılacak yerleştirme ile 2 (iki) Sözleşmeli Bilişim Personeli
alınacaktır. Son sıradaki aday ile aynı puana sahip diğer adaylar da sınava
çağrılacaktır.
1. BAŞVURU ŞARTLARI
A - GENEL ŞARTLAR (NİTELİKLER)
a) Devlet Memurları Kanununun 48 inci maddesinde yazılı
genel şartları haiz olmak,
b) Fakültelerin dört yıllık bilgisayar mühendisliği,
yazılım mühendisliği, elektrik mühendisliği, elektronik mühendisliği, elektrik
ve elektronik mühendisliği ve endüstri mühendisliği bölümlerinden ya da bunlara
denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından
mezun olmak,
c) (b) bendinde belirtilenler dışında
kalan dört yıllık eğitim veren fakültelerin mühendislik bölümlerinden,
fen-edebiyat, eğitim ve eğitim bilimleri fakültelerinin, bilgisayar ve
teknoloji üzerine eğitim veren bölümleri ile istatistik, matematik ve fizik
bölümlerinden ya da bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt
dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olmak, (Bu kısımda belirtilen bölüm
mezunları sadece 2 kat için başvuru yapabilirler)
d) Yazılım, yazılım tasarımı ve
geliştirilmesi ile bu sürecin yönetimi konusunda veya büyük ölçekli ağ
sistemlerinin kurulumu ve yönetimi konusunda ücret tavanı iki katını
geçmeyecekler için en az 3 yıllık, diğerleri için en az 5 yıllık mesleki
tecrübeye sahip bulunmak (Mesleki tecrübenin belirlenmesinde; bilişim personeli
olarak 657 sayılı Kanuna tabi kadrolu veya aynı Kanunun 4 üncü maddesinin (B)
bendi ile 399 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye tabi sözleşmeli statüdeki
hizmetler ve özel kesimde Sosyal güvenlik kurumlarına prim ödemek suretiyle
işçi statüsünde bilişim personeli olarak geçtiği belgelenen hizmet süreleri
dikkate alınır)
e) Erkek adaylar için muvazzaf askerlik çağına gelmemiş
veya askerlik çağına gelmiş ise askerlik hizmetini yapmış veya ertelenmiş veya
yedek sınıfına geçirilmiş olmak,
f) Hizmetin gerektirdiği niteliklere, muhakeme
yeteneğine ve temsil kabiliyetine sahip, yoğun iş temposuna ayak uydurabilen ve
takım çalışmasına yatkın olmak.
B - ÖZEL ŞARTLAR;
KIDEMLİ .NET YAZILIM UZMANI (1 kişi - Tam Zamanlı - 3 katı)
Genel Nitelikler:
a) CLR programlama dillerini çok iyi derecede bilmek ve
bu dillerle yazılım geliştirmede en az 5 yıl tecrübeli olmak,
b) .NET Framework, ASP .NET,
WCF, MVC, OWIN konularında deneyimli olmak,
c) Kurumsal düzeyde yüksek performanslı ölçeklenebilir
sistemlerin, web tabanlı uygulamaların geliştirilmesinde görev almış olmak,
d) Unit test yazarak kod
üretme alışkanlığına sahip olmak,
e) Entity framework
konusunda bilgi sahibi olmak,
f) Frontend kütüphaneleri (örn. KendoUI) kullanarak yazılım
geliştirmiş olmak,
g) HTML, JavaScript, XML
bilgisine sahip olmak,
h) Nesneye Yönelik prensipler, Tasarım Kalıpları, Test
Güdümlü Programlama, ORM çerçeveleri konularında bilgi sahibi olmak,
i) MSSQL, PostgreSQL, MySQL, Oracle veritabanı
yönetim sistemlerinden en az 2 tanesinde tecrübe sahibi olmak,
j) Ekip çalışmasına uyumlu, çözüm odaklı, disiplinli ve
gelişime açık olmak,
k) Analitik düşünme yeteneğine sahip olmak,
l) İngilizce bilmek.
Tercih Sebepleri:
a) TFS, Git, SVN gibi kod yönetim sistemlerinden en az
biri hakkında tecrübe sahibi olmak,
b) Çevik yöntemler (Agile programming, Extreme programming)
kullanılan projelerde çalışmış olmak,
c) Linux kullanımında tecrübe sahibi olmak,
d) ASP.NET Core1.0 konusunda bilgi sahibi olmak,
e) Güçlü iletişim ve problem çözme yeteneklerine sahip
olmak,
f) Yoğun iş ortamında, grup için çalışma ve paylaşım
düşüncesini benimsemek,
g) Yenilikçi yaklaşımlara yönelebilmek ve öğrenmeye
açık olmak.
h) Java programlama dilinde yazılım geliştirebiliyor
olmak,
İş Tanımı:
a) .NET teknolojileri kullanarak çok katmanlı (N-tier) yazılımlar geliştirmek,
b) Geniş ölçekli veritabanı
üzerinde yazılım geliştirmek,
c) İlişkisel veritabanı
kullanarak büyük ölçekli verilerde veri işleme yapmak.
KIDEMLİ JAVA YAZILIM UZMANI (1 kişi - Tam Zamanlı - 3
katı)
Genel Nitelikler:
a) Java programlama dilini çok iyi derecede bilmek ve
bu dil aracılığıyla yazılım geliştirmede en az 5 yıl tecrübeli olmak,
b) MSSQL, PostgreSQL, MySQL, Oracle veritabanı
yönetim sistemlerinden en az 2 tanesinde tecrübe sahibi olmak,
c) Kurumsal düzeyde yüksek performanslı ölçeklenebilir
sistemlerin, web tabanlı uygulamaların geliştirilmesinde görev almış olmak,
d) HTML, JavaScript, Jquery, Angularjs, XML bilgisine
sahip olmak,
e) Linux kullanımında tecrübe sahibi olmak,
f) Nesneye Yönelik prensipler, Tasarım Kalıpları, Test
Güdümlü Programlama, Refactoring konularında deneyim
sahibi olmak,
g) Spring, ORM çerçeveleri (Hibernate
v.b), Java web çerçeveleri, GWT konularında tecrübeli
olmak,
h) Ekip çalışmasına uyumlu, çözüm odaklı, disiplinli ve
gelişime açık olmak,
i) Analitik düşünme yeteneğine sahip olmak,
j) İngilizce bilmek.
Tercih Sebepleri:
a) .NET CLR programlama dillerini iyi derecede bilmek
ve bu dillerle yazılım geliştirmede tecrübeli olmak,
b) .NET Framework, ASP .NET,
WCF, MVC, OWIN konularında deneyimli olmak,
c) TFS, Git, SVN gibi kod yönetim sistemlerinden en az
biri hakkında tecrübe sahibi olmak,
d) Çevik yöntemler (Agile programming, Extreme programming)
kullanılan projelerde çalışmış olmak,
e) Güçlü iletişim ve problem çözme yeteneklerine sahip
olmak,
f) Yoğun iş ortamında, grup için çalışma ve paylaşım
düşüncesini benimsemek,
g) Yenilikçi yaklaşımlara yönelebilmek ve öğrenmeye
açık olmak.
İş Tanımı:
a) Çok katmanlı (N-tier)
yazılımlar geliştirmek,
b) Geniş ölçekli veri tabanı üzerinde yazılım
geliştirmek,
c) İlişkisel veri tabanı kullanarak büyük ölçekli
verilerde veri işleme yapmak.
Pozisyon |
Aylık Brüt Sözleşme Ücreti Katsayı Tavanı |
KIDEMLİ .NET YAZILIM UZMANI (1 kişi - Tam Zamanlı) |
3 katına kadar |
KIDEMLİ
JAVA YAZILIM UZMANI (1 kişi - Tam Zamanlı) |
II - BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ ve TARİHİ
a) Başvurular, 01/09/2016 -
16/09/2016 tarihleri arasında Bakanlık internet sitesinde (www.sanayi.gov.tr)
yayımlanan "Başvuru Formu" eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurulmak
suretiyle elektronik ortamda 16/09/2016 günü mesai bitimine kadar yapılacaktır.
Adayların, fotoğraflarını ve mezuniyet belgelerini (eğitimini yurtdışında
tamamlamış olanların ayrıca diploma denklik belgesini ve diğer belgelerini )
elektronik ortamda taratıp başvuru formuna eklemeleri zorunludur.
b) Bakanlık internet sitesinde (www.sanayi.gov.tr)
yayımlanan "Başvuru Formu" doldurulmak suretiyle elektronik ortamda
yapılan başvurular geçerli olup, ilanda belirtilen şartlara uygun olmayan
başvurular ile Bakanlığa elden, e-mail veya posta yoluyla yapılacak başvurular
kabul edilmeyecektir.
c) Giriş sınavını kazananlardan başvuru belgelerinde
gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır
ve atamaları yapılmaz. Bunların atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu
kişiler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur. Ayrıca,
bu şekilde Bakanlığı yanıltanlar kamu görevlisi ise durumları çalıştıkları
kurumlarına bildirilir.
II - İSTENİLEN BELGELER
a) Fotoğraflı Başvuru Formu,
b) Detaylı Öz Geçmiş,
c) Lisans Diploması veya okul çıkış belgesinin aslı
veya noter onaylı sureti ( Belge aslının ibrazı halinde fotokopisi kurumumuzca
onaylanabilecektir.),
d) Erkek adaylar için askerlik durumunu gösterir belge,
e) GENEL ŞARTLAR bölümünün (d) maddesinde belirtilen
mesleki tecrübeyi gösterir belge (mesleki tecrübe sürelerinde; Lisans
mezuniyeti sonrasındaki hizmetler dikkate alınacaktır)
f) Her bir pozisyon için ÖZEL ŞARTLAR bölümünde
istenilen sertifikalar ile tecrübe veya deneyimi gösteren belgeler.
IV - SINAVIN ŞEKLİ VE KONULARI:
a) Giriş sınavı, sözlü olarak tek aşamalı yapılacaktır.
b) Sınavda, adayların kimlik tespitinde kullanılmak
üzere, yanlarında fotoğraflı ve onaylı bir kimlik belgesini (nüfus cüzdanı,
ehliyet veya pasaport) yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Aksi halde
adaylar sınava alınmayacaklardır.
c) Sözlü sınav konuları pozisyonlara uygun olarak
yukarıdaki genel ve özel şartlarda belirtilen tüm konulardır.
V - BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, SONUÇLARININ
DUYURULMASI VE SINAV GİRİŞ BELGELERİNİN TESLİMİ
a) Başvuruda bulunan adaylardan Sözlüye katılma
şartlarını taşıyan ve usulüne uygun olarak yapılan başvurular arasından, atama
yapılacak her bir pozisyon sayısının 5 katı kadar aday, Sözlüye çağırılacaktır.
b) Sözlüye girmeye hak kazanan adayların listesi ve
sınav yerinin açık adresi www.sanayi.gov.tr sitesinde 26/09/2016
tarihinde ilan edilecek olup ayrıca yazılı bildirim veya tebligat
yapılmayacaktır.
c) Herhangi bir nedenle ilan edilen pozisyonlardan
herhangi birine müracaat yapılmaması, ilan edilen pozisyon sayısı kadar
müracaat bulunmaması veya geçersiz sayılan müracaatlar sebebiyle ilan edilen
pozisyonun boş kalması durumunda Bakanlık, bu pozisyonları ilan edilen diğer
pozisyonlardan uygun gördüklerine aktarma hakkına sahiptir.
VI - SINAV YERİ, TARİHİ ve DEĞERLENDİRİLMESİ
a) Sözlü, 03/10/2016
tarihinden itibaren (Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı (Eskişehir Yolu
7.Km) 2151.Cadde No: 154/A 06510 Çankaya/ANKARA) da yapılacaktır.
b) Sözlü 100 tam puan üzerinden değerlendirilecek olup
en az 70 ve üzerinde puan alanlar başarılı sayılacaktır.
c) Sözlü sonuçlarına göre, hak kazananların listesi 10/10/2016 tarihinde www.sanayi.gov.tr adresinde
yayınlanacaktır.
VII - SONUÇLARIN İLANI VE ATAMA
a) Bilişim Personeli olarak atama yapılabilecek boş
Pozisyon sayısı 4(dört)'dür.
b) Giriş Sınavını kazanan adaylar başarı sırasına göre
asil ve yedek olarak Bakanlığımız internet sitesinde ilan edilecektir. Listede
adı bulunan asil adaylara ilandan itibaren 5 (beş) iş günü içerisinde tebligat
yapılacak olup, adreslerine yapılan tebligatın tebliğ tarihinden itibaren en
geç 10 (on) iş günü içerisinde adaylar sözleşme imzalamak ve sözleşmede
belirtilen tarihte işe başlamak ve istenilen belgeleri teslim etmek üzere
müracaatta bulunacaklardır.
c) Adreslerine yapılan tebligatın tebliğ tarihinden
itibaren 10 (on) iş günü içerisinde Bakanlığımıza müracaat etmeyen, bu süre
içerisinde belge ile ispat edilebilen kabul edilebilir mazeretini bildirmeyen
veya sözleşme imzaladığı halde sözleşmede belirtilen tarihte işe başlamayan
adaylar, hakkından feragat etmiş sayılır.
d) Asil adaylardan hakkından feragat etmiş sayılanların
yerine ilan edilen yedek adaylardan işe başlama işlemleri hakkında da yukarıda
belirtilen esaslar uygulanır.
VIII - ÜCRET
Aylık brüt sözleşme ücreti, 657 sayılı Devlet Memurları
Kanununun 4 üncü maddesinin (B) bendine göre istihdam edilenler için sözleşme
ücret tavanının ÖZEL ŞARTLAR başlığı altında belirtilen katları ile çarpımı
sonucu bulunacak tutar olacaktır. Ancak Kurum, tavan ücretin altında sözleşme
düzenlemeye ve ödeme yapmaya yetkilidir.
Kamuoyuna duyurulur.
İLETİŞİM BİLGİLERİ
ÇAGRI MERKEZİ :
444 6 278
Web :
www.sanayi.gov.tr
7766/1-1
Ankara
Sosyal Bilimler Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz birimlerine 2547 sayılı Yükseköğretim
Kanunu, 2914 sayılı Yükseköğretim Personel Kanunu ve Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddelerine göre profesör, doçent
ve yardımcı doçent alınacaktır.
Adayların kamu hizmetine girmede aranan genel şartlara sahip
olması gerekir.
Adaylar, özgeçmiş ve yayın
listeleri ile birlikte bilimsel çalışmalarını (makale, tez, kitap vb.) kapsayan profesörler 6 takım; doçentler ve yardımcı
doçentler 4 takım dosyayı ilanın Resmi Gazete’de
yayımlandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde aşağıda belirtilen belgeler
ile birlikte başvuru adresine teslim etmeleri gerekmektedir.
Profesör ve doçent kadrolarına daimi statüye göre atama
yapılacaktır.
Yardımcı doçent adaylarının, 2547 sayılı Kanunun 23.
maddesinin (b) fıkrasının 2. bendinde belirtilen yabancı dil sınavında başarılı
olmaları şarttır.
İlanımıza http://www.asbu.edu.tr adresinden
ulaşılabilir.
Başvuru için gerekli belgeler:
1 - Dilekçe
2 - Özgeçmiş ve yayın listesi ile bilimsel çalışma ve
yayınlarından profesör kadrosu için 6 takım; doçent ve yardımcı doçent kadrosu
başvuruları için 4 takım dosya
3 - Lisans, yüksek lisans, doktora
belgesi; doçent ve profesörler için doçentlik belgesi (onaylı)
4 - Yabancı dil belgesi (onaylı)
5 - 1 adet fotoğraf
6 - Nüfus cüzdanı fotokopisi
7 - Halen çalışanlar ve daha önce kamu hizmeti
bulunanlar için hizmet belgesi
* Doktora ve doçent unvanı yurtdışından alınmış ise
denkliğinin Üniversitelerarası Kurul tarafından onaylandığını gösterir belgenin
eklenmesi gerekmektedir.
NOT: Şahsen başvurularda istenen belgelerin aslı
görülmesi halinde “aslı gibidir” onayı Kurumumuzca yapılabilecektir. Süresi
içinde yapılmayan veya eksik belgeli başvurular ile postada oluşabilecek
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
Başvuru için gerekli iletişim adresi aşağıdadır.
Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi Rektörlüğü
Hükümet Meydanı
Ulus - ANKARA
Tel: (312) 596 47 00 - 596 44 53
Birimi |
Unvanı |
Sayı |
Derece |
Aranan
Nitelikler |
SİYASAL
BİLGİLER FAKÜLTESİ |
||||
İşletme |
Profesör |
1 |
1 |
Kurumsal kuram, kurumsal
mantık alanında çalışmaları bulunmak |
İşletme |
Profesör |
1 |
1 |
Kurumsal değişim,
örgütsel ekoloji alanında çalışmaları bulunmak |
İşletme |
Doçent |
1 |
2 |
Yönetim bilişim
sistemleri alanında çalışmaları bulunmak |
İşletme |
Doçent |
1 |
3 |
İnsan kaynakları ve
kariyer yönetimi konularında çalışmaları bulunmak |
İşletme |
Yardımcı Doçent |
1 |
4 |
İnsan kaynakları ve
kariyer yönetimi alanında çalışmaları bulunmak |
Ekonomi |
Yardımcı Doçent |
1 |
5 |
Parasal iktisat ve
iktisadi kalkınma alanında çalışmaları bulunmak |
SOSYAL VE
BEŞERİ BİLİMLER FAKÜLTESİ |
||||
Medya ve İletişim |
Yardımcı Doçent |
1 |
5 |
Eğitim teknolojileri ve
medya, dil eğitimi ve iletişim alanında çalışmaları bulunmak |
Psikoloji |
Yardımcı Doçent |
1 |
4 |
Online terapi,
terapide çoğulcu yaklaşım ve ergen psikolojisi konularında çalışmaları
bulunmak |
7937/1-1
Avrasya
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz birimlerinde istihdam edilmek üzere, 2547
Sayılı Kanun ve ilgili Yönetmelik Esasları ile Devlet hizmetine girmede
aranılan şartlara haiz aylık yönünden “4857 sayılı İş Kanunu” hükümlerine tabi
olarak öğretim üyeleri alınacaktır. Başvuruda Gerekli Belgeler;
Profesörler: 2547 Sayılı Kanun’un 26. maddesinde
belirtilen şekilde yayınlardan birini başlıca araştırma eseri olarak ve
başvurdukları bölümü belirten dilekçeleri, ekinde son altı ayda çekilmiş 2 adet
vesikalık fotoğraf, özgeçmiş, nüfus cüzdan örneği, doçentlik belgesi,
yayınlarını kapsayan 6 (altı) takım dosya ve yayın listesi vereceklerdir.
Doçentler: Üniversitelerarası Kurulun Doçentlik
başvuruları için uygulamaya koyduğu asgari başvuru koşullarını sağlamış olmak
koşulu ile başvurdukları bölümü belirten dilekçe, özgeçmiş, doçentlik belgesi
onaylı sureti, nüfus cüzdan örneği ile 2 (iki) adet fotoğraf, bilimsel çalışma
ve yayınlarını kapsayan 4 (dört) takım dosya ve yayın listesi vereceklerdir.
Yardımcı Doçentler: 2547 Sayılı
Kanun’un 23. maddesindeki şartları sağlamaları gerekmekte olup, başvurdukları
kadroyu ve yabancı dilini belirten dilekçe, 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdanı
örneği, lisans, yüksek lisans ve doktora diplomalarının onaylı örnekleri ile
varsa ÜDS veya KPDS sonuç belgelerini, özgeçmiş, yayın listesi ve yayınlardan
oluşan dosyayı 4 (dört) takım halinde vereceklerdir. Yabancı dil sınav yeri ve tarihi ilgili birimlerce daha
sonra tespit edilip adaylara ayrıca bildirilecektir.
Öğrenim belgesini yurt dışından almış olanların
denkliğinin Üniversitelerarası Kurulca onaylanmış olması gerekmektedir.
Başvurular bu ilanın yayınlandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde, Avrasya
Üniversitesi Personel Müdürlüğüne şahsen veya posta ile yapılacaktır.
İlgililere duyurulur.
Fakülte-Bölüm |
Kadro Unvanı-Adedi |
Aranan Nitelik |
||
Prof. |
Doç. |
Yrd. Doç. |
||
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ |
||||
İşletme |
2 |
2 |
2 |
İşletme
Anabilim Dalı mezunu olmak ve Uluslararası Pazarlama alanında doktora yapmış
veya eserler vermiş olmak |
Başvuru Adresi: Avrasya Üniversitesi Personel Dairesi
Müdürlüğü, Adnan Kahveci Mah., Rize Cad. No: 226
Pelitli/TRABZON
Tel: +90 462 334 64 44-45-47
rektorluk@avrasya.edu.tr
7941/1-1
Okan
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz birimlerine 2547 Sayılı Yükseköğretim
Kanununa göre Üniversitemiz kadrosuna Profesör/Doçent alınacaktır. Akademik
Personele ilişkin duyuru; http://www.okan.edu.tr adresinde yer almaktadır.
Öğretim Üyesi kadrolarına müracaat eden adaylara
Üniversitemiz Öğretim Üyeliği Kadrolarına Atama İlkeleri ve Uygulama Esasları
uygulanacaktır.
Fakülte/Yüksekokul |
Bölüm/Program |
Öğretim Üyesi |
Alanı |
Açıklama |
Eğitim Fakültesi |
Eğitim Bilimleri |
1 |
Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim
Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi |
Prof.Dr. |
İnsan ve Toplum Bilgileri Fakültesi |
Psikoloji |
1 |
Psikoloji, Psikiyatri |
Prof.Dr. |
İşletme ve Yönetim Bilimleri Fakültesi |
Uluslararası İlişkiler |
1 |
Uluslararası İlişkiler |
Prof.,Doç. |
Uluslararası İlişkiler (İng.)* |
1 |
Uluslararası İlişkiler |
Prof.,Doç. |
|
Diş Hekimliği Fakültesi |
Periodontoloji |
1 |
Periodontoloji |
Prof.Dr. |
Restoratif Diş Tedavisi |
2 |
Restoratif Diş Tedavisi |
Prof.Dr.,Doç.Dr. |
|
Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi |
1 |
Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi |
Doç.Dr. |
|
Ortodonti |
1 |
Ortodonti |
Doç.Dr. |
|
Tıp Fakültesi |
Cerrahi Tıp Bilimleri |
1 |
Çocuk Kardiyolojisi |
Doç.Dr. |
Cerrahi Tıp Bilimleri |
1 |
Kardiyovasküler Cerrahi |
Doç.Dr. |
* Dil Yeterliliği Gereklidir.
İlgilenen adayların yukarıda belirtilen fakülte ve
bölümler için hr@okan.edu.tr mail adresine 01.09.2016 - 15.09.2016 tarihleri
arasında geçerli olmak üzere başvuru yapmak istedikleri ilgili bölüm isimlerini
belirterek dilekçe ve YÖK formatlı özgeçmişleri ile başvuruda bulunmaları rica
olunur.
7925/1-1
İstinye
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Başvuru Başlangıç Tarihi : 01/09/2016
Son Başvuru Tarihi : 19/09/2016
Üniversitemize 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu,
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ile Vakıf Yüksek Öğretim
Kurumları Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri uyarınca aşağıda nitelikleri
belirtilen kadrolara tam zamanlı Öğretim Üyesi alınacaktır. Bu kadrolara
başvuracak adayların ilgili Yönetmelik hükümlerine göre asgari başvuru
koşullarını sağlamış olmak şartıyla ilanda belirtilen ve aşağıda ayrıntıları
verilen evrakı süresi içerisinde Üniversitemiz Rektörlüğü’ne teslim etmeleri
gereklidir.
ADRES: İstinye Üniversitesi Topkapı Sağlık Kampüsü,
Maltepe Mah., Edirne-Çırpıcı Yolu No: 9 Cevizlibağ-Topkapı/İSTANBUL
PROFESÖRLÜK KADROLARI İÇİN GEREKLİ BELGELER
1 - Başvurdukları birim ve anabilim dalını belirten
dilekçe.
2 - Özgeçmiş
3 - Yayın listesi
4 - İki adet vesikalık fotoğraf
5 - Nüfus cüzdanı örneği
6 - Doçentlik belgesi
7 - Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar (daha önce
çalışıp ayrılsalar bile) çalıştığı kurumdan alacakları onaylı ayrıntılı hizmet
belgesi dökümü
8 - Bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 6 adet
dosya ve 6 adet CD.
DOÇENTLİK KADROLARI İÇİN GEREKLİ BELGELER
1 - Başvurdukları birim ve anabilim dalını belirten
dilekçe.
2 - Özgeçmiş
3 - Yayın listesi
4 - İki adet vesikalık fotoğraf
5 - Nüfus cüzdanı örneği
6 - Doçentlik belgesi
7 - Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar (daha önce
çalışıp ayrılsalar bile) çalıştığı kurumdan alacakları onaylı ayrıntılı hizmet
belgesi dökümü
8 - Bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 6 adet
dosya ve 6 adet CD.
YARDIMCI DOÇENT KADROLARI İÇİN GEREKLİ BELGELER
1 - Başvurdukları birim ve anabilim dalını belirten
dilekçe.
2 - Özgeçmiş
3 - Yayın listesi
4 - İki adet vesikalık fotoğraf
5 - Nüfus cüzdanı örneği
6 - Noter onaylı diploma fotokopileri (lisans, yüksek
lisans ve doktora belgesi) Yurtdışından alınan diplomaların Üniversitelerarası
kurulca denkliğinin onaylanmış olması gerekir.
7 - Akademik unvana atanma yazıları (daha
önce Yrd. Doç. Dr. kadrosuna atanmış ise -varsa-atanma yazısı)
8 - Herhangi bir kamu kuruluşunda çalışanlar -daha önce
çalışıp ayrılsalar bile- çalıştığı kurumdan alacakları onaylı ayrıntılı hizmet
belgesi dökümü.
9 - Bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 adet
dosya ve 4 adet CD
Yardımcı Doçentlik için yabancı dil sınavı 21/09/2016
günü saat:14:00’te İstinye Üniversitesi Topkapı Sağlık Kampüsü, Maltepe Mah., Edirne-Çırpıcı Yolu No: 9 Cevizlibağ-Topkapı/İSTANBUL
adresindeki Üniversitemiz Rektörlük Merkezi’nde yapılacaktır.
AÇIKLAMALAR:
1) İlan edilen
bütün unvanlar için Yabancı Ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası
Kurulca Denkliğinin onaylanmış olması ve belgelendirilmesi şarttır.
2) Müracaatlar
şahsen yapılacak olup, posta ile yapılan gönderilerde eksik evrak ve başvuru
tarihi dışında bir ulaşım söz konusu ise dikkate alınmayacaktır.
3) Kadrolara
müracaat edecek adayların, Üniversitemizin ve Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığı'nın internet sitesinde yer alan İstinye Üniversitesi Akademik
Yükseltilme ve Atama Yönergesine göre Bilimsel Yayınlarının puanlandırılmış
tablolarını eklemeleri gerekmektedir.
4) İlanımıza www.istinye.edu.tr adresinden
ulaşabilirsiniz.
FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL |
UNVAN |
BÖLÜM |
ANABİLİM DALI/PROGRAM |
UZMANLIK ALANI/ARANILAN ŞARTLAR |
KADRO SAYISI |
SAĞLIK BİLİMLERİ
FAKÜLTESİ |
PROF. DR. |
FİZYOTERAPİ VE
REHABİLİTASYON |
FİZYOTERAPİ VE
REHABİLİTASYON |
Tıp Fakültesi Fiziksel Tıp ve
Rehabilitasyon Bölümü ya da Sağlık Bilimleri Fakültesi Fizyoterapi ve
Rehabilitasyon Bölümü ya da Fizyoterapi ve Rehabilitasyon alanlarında
profesörlük unvanına sahip olmak |
1 |
SAĞLIK BİLİMLERİ
FAKÜLTESİ |
PROF. DR. |
HEMŞİRELİK |
HEMŞİRELİK |
Hemşirelik alanında doçentlik unvanı
almış olmak |
1 |
SAĞLIK BİLİMLERİ
FAKÜLTESİ |
YRD. DOÇ. DR. |
HEMŞİRELİK |
HEMŞİRELİK |
Cerrahi Hastalıkları Hemşireliği
Alanında doktora derecesine sahip olmak |
1 |
SAGLIK BILIMLERI
FAKÜLTESİ |
YRD. DOÇ. DR. |
EBELİK |
EBELİK |
Doğum ve Kadın Hastalıkları
Hemşireliği alanında doktora derecesine sahip olmak |
1 |
SAĞLIK BİLİMLERİ
FAKÜLTESİ |
YRD. DOÇ. DR. |
BESLENME VE
DİYETETİK |
BESLENME VE
DİYETETİK |
Sağlık Bilimleri Fakültesi Beslenme ve
Diyetetik alanında doktora derecesine sahip olmak |
1 |
SAĞLIK BİLİMLERİ
FAKÜLTESİ |
YRD. DOÇ. DR. |
FİZYOTERAPİ VE
REHABİLİTASYON |
FİZYOTERAPİ VE
REHABİLİTASYON |
Sağlık Bilimleri Fakültesi Fizik
Tedavi ve Rehabilitasyon alanında doktora derecesine sahip olmak |
1 |
SAĞLIK HİZMETLERİ
MESLEK YÜKSEKOKULU |
YRD. DOÇ. DR. |
TIBBİ HİZMETLER
VE TEKNİKLER BÖLÜMÜ |
ILK VE ACIL
YARDIM PROGRAMI |
Hemşirelik alanında lisans mezuniyeti
üzerine Sağlıkta Stratejik Yönetim alanında işletme doktora derecesine sahip
olmak |
1 |
SAĞLIK
HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU |
YRD.
DOÇ. DR. |
TIBBİ
HİZMETLER VE TEKNİKLER BÖLÜMÜ |
AMELİYATHANE
HİZMETLERİ |
Kalp Damar Cerrahisi
Uzmanı olmak, endovasküler kapak replasmanı alanında deneyimli olmak, Kalp Damar Cerrahisi
ve Vasküler Cerrahi Girişimlerin ameliyathane
cerrahi süreçleri, cerrahi hemşirelerinin sevk ve idaresinde bilgi ve
tecrübesi olmak. |
1 |
7932/1-1