Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
Etimesgut Belediye Başkanlığı
Plan ve Proje Müdürlüğünden:
Yenimahalle Belediye
Başkanlığı İmar ve Şehircilik Müdürlüğünden:
Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığından:
Enerji ve Tabii Kaynaklar
Bakanlığı Petrol İşleri Genel Müdürlüğünden:
Devlet Hava Meydanları
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
Bartın Üniversitesi
Rektörlüğünden:
İçişleri Bakanlığı Emniyet
Genel Müdürlüğünden:
Biruni Üniversitesi Rektörlüğünden:
Çankaya Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Alanya Hamdullah Emin Paşa
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Kocaeli Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Acıbadem Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Ahi Evran Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Nişantaşı Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Işık Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Abant İzzet Baysal
Üniversitesinden:
Düzce Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Türk Standardları
Enstitüsünden:
Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
VAKFIN ADI: Nihat
Kömürcüoğlu Kültür Sanat Turizm ve Tanıtım Vakfı (NİHAT KÖMÜRCÜOĞLU VAKFI)
VAKFEDENLER:
Nihat KÖMÜRCÜOĞLU, Serpil KÖMÜRCÜOĞLU, İlker KÖMÜRCÜOĞLU, Esin PAMUKCU, Caner
KÖMÜRCÜOĞLU, Dilek KÖMÜRCÜOĞLU, Hüseyin PAMUKCU, Merve KÖMÜRCÜOĞLU
VAKFIN İKAMETGAHI: DENİZLİ
VAKFIN
TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR TARİHİ VE NO’SU: Denizli 3.Asliye
Hukuk Mahkemesinin 23.06.2016 tarihinde tavzih edilerek, 27.05.2016 tarihinde
kesinleşen, 25.02.2016 tarih ve E:2015/1128, K:2016/199 sayılı kararı.
VAKFIN AMACI:
Kültür ve sanat çalışmalarının en seçkin örneklerini sunmak ve aynı zamanda
sanat yoluyla uluslararası bir ortam oluşturarak ilimizin ve ülkemizin ulusal,
kültürel ve sanatsal değerlerini tanıtmak ve vakıf senedinde yazılı diğer
hükümleri yerine getirmektir…
VAKFIN MAL
VARLIĞI: 56.000.00.- TL.(EllialtıbinTürklirası) Nakit
YÖNETİM
KURULU:
VAKFIN SONA
ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ: Yönetim Kurulunun ve Mütevelli Heyet üye
tam sayısının enaz yarısından bir fazlasının yazılı
teklifi ile Mütevelli Heyet üye tam sayısının üçte ikisinin (2/3) onayı ve
mahkeme kararı ile benzer amaçlı Denizli’deki bir başka vakfa devredilir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilan
olunur.
7749/1-1
Etimesgut
Belediye Başkanlığı Plan ve Proje Müdürlüğünden:
Belediye Meclisimizin 05/08/2016
tarih ve 455 sayılı kararı ile uygun görülen, Ankara Büyükşehir Belediye
Meclisi’nin 12/08/2016 tarih ve 1654 sayılı kararı ile onanan “Etimesgut
İlçesi, Erler Mahallesi imarın 48296 ada 3 sayılı parsele ilişkin 1/1000
ölçekli Uygulama İmar Planı Değişikliği” 26/08/2016 günü Müdürlüğümüz ilan
panosuna asılmıştır.
İlgililere ilanen duyurulur.
7746/1-1
Yenimahalle Belediye
Başkanlığı İmar ve Şehircilik Müdürlüğünden:
Yukarı
Yahyalar, Yeşilevler ve Kaletepe
Mahalleleri muhtelif parsellere ilişkin 1/1000 ölçekli imar planı değişikliği
Belediyemiz İmar ve Şehircilik Müdürlüğü Planlama Şubesi İlan Panosuna
asılmıştır.
İlgililere ilanen duyurulur.
7748/1-1
Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığından:
Yükseköğretim Yürütme Kurulunun 27.07.2016 tarihli toplantısında, Uşak
ili nüfusuna kayıtlı 23.05.1988 doğumlu İrfan kızı Emine EMRE’nin
Polonya’daki “Wyższa Szkola
Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie”den aldığı diploması ile ilgili olarak
Yükseköğretim Yürütme Kurulunun 09.05.2012 tarihli kararına istinaden
düzenlenen 75773 seri numaralı "Pedagoji" alanındaki “Lisans-Yüksek
Lisans Birleşik Eğitim Denklik Belgesi”nin iptal
edilmesine karar verilmiş olup, söz konusu kararın adı geçene ve ilgili
olabilecek kurum ve kuruluşlara duyurulmasıyla ilgili işlemler başlatılmıştır.
İlanen duyurulur.
7721/1-1
Enerji
ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Petrol İşleri Genel Müdürlüğünden:
Çalık Petrol Arama Üretim Sanayi ve Ticaret A.Ş.'nin Mardin ve Diyarbakır illeri dahilinde
sahip bulunduğu AR/ÇPA/4494 ve 4495 hak sıra no.lu 2 adet petrol arama
ruhsatının sürelerinin ruhsat sahalarında yapılan petrol keşfine istinaden
04.01.2017 tarihinden itibaren 6491 sayılı Türk Petrol Kanunu'nun 6/8 inci
maddesi gereğince 2 yıl süreyle uzatılması için 19.08.2016 ve tarihli
dilekçeleriyle müracaat ettiği Türk Petrol Kanunu Uygulama Yönetmeliğinin
14'üncü maddesinin 1'inci fıkrası gereğince ilan olunur.
7739/1-1
Devlet
Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
ASİSTAN - STAJYER HAVA TRAFİK KONTROLÖRÜ GİRİŞ SINAVI DUYURUSU KURUM VE
ALINACAK POZİSYONA İLİŞKİN BİLGİLER
Sınavı Açan Birim : Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel
Müdürlüğü.
Görev Yeri : DHMI (Taşra)
Atama Yapılacak Pozisyon Unvanı ve Sayısı:
- Asistan Hava Trafik Kontrolörü: 25 adet.
- Stajyer Hava Trafik Kontrolörü: 63 adet.
Asistan Hava Trafik Kontrolörü Adayları için KPSS Puan
Türü ve Taban Puanı: KPSSP3 puan türünden en az 70 puan
Stajyer Hava Trafik Kontrolörü Adayları için KPSS Puan
Türü ve Taban Puanı: KPSSP3 puan türünden en az 70 puan
KPSS Puanının Geçerlilik Yılı: 22 Mayıs 2016 tarihli
Kamu Personeli Seçme Sınavı.
Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü
bünyesinde 399 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnamenin 3/c Bendi kapsamında istihdam
edilmek üzere, 31.01.2007 tarih ve 26420 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Hava
Trafik Kontrol Hizmetleri Personeli Lisans ve Derecelendirme Yönetmeliği'nde
belirtilen hükümler çerçevesinde aşağıdaki şartlara haiz açıktan atama ile
personel alınacaktır.
Asistan hava trafik kontrolör adayları için,
a) T.C. vatandaşı olmak,
b) 4 yıllık fakülte veya 4 yıllık yüksekokul mezunu
olmak
c) ICÂO ANNEX'l kriterlerine uygun "Hava Trafik Kontrolörü olur"
ibareli sağlık raporu almak, (aranan şartlar www.dhmi.gov.tr adresinde yer alan
Hava Trafik Kontrol Hizmetleri Personeli Lisans ve Derecelendirme
Yönetmeliği'nde yazılı bulunmaktadır.)
ç) Türk Ceza Kanununun 53 üncü
maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan
dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa
bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin
işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı
suçlar ve casusluk, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık,
sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma,
edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini
aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
d) Geçerli bir hava trafik kontrolör lisansına sahip
olmak,
(Bknz.): “SHY 65-01 Hava
Trafik Kontrolör Hizmetleri Personeli Lisans Değerlendirme Yönetmeliği”
e) İlan edilen KPSSP3 puan türünden 70 ve daha üzeri
puan aldığını belgelemek,
f) Hava/yer ve yer/yer sesli
iletişiminde Türkçe ve İngilizce dillerinde, yanlış anlamalara ve aksamalara
yol açabilecek belirgin bir aksan veya lehçe, dilde pelteklik, gizli kekemelik
ve aşırı heyecan sahibi olmamak, (Bu durum sınav komisyonunca tespit edilerek
tutanak altına alınır ve yazılı sınavı geçmiş olsalar bile sınavı kazanmış
sayılmaz ve elenirler.)
Stajyer hava trafik kontrolör adayları için,
a) T.C. vatandaşı olmak,
b) Hava Trafik Kontrol Kursunun Başlayacağı 05/12/2016 tarihi itibariyle, 27 yaşından gün almamış olmak,
(05/12/1990 ve sonrasında doğmuş olmak.)
c) 4 yıllık fakülte veya 4 yıllık yüksekokul mezunu
olmak,
ç) ICAO ANNEX'l kriterlerine uygun "Hava Trafik Kontrolörü olur"
ibareli sağlık raporu almak,(aranan şartlar www.dhmi.gov.tr adresinde yer alan
Hava Trafik Kontrol Hizmetleri Personeli Lisans ve Derecelendirme
Yönetmeliği'nde yazılı bulunmaktadır.)
d) Türk Ceza Kanununun 53 üncü
maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan
dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa
bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin
işleyişine karşı suçlar, milli savunmaya karşı suçlar, devlet sırlarına karşı
suçlar ve casusluk, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık,
sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma,
edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini
aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
e) İlan edilen KPSSP3 puan türünden 70 ve daha üzeri
puan aldığını belgelemek,
f) Hava/yer ve yer/yer sesli
iletişiminde Türkçe ve İngilizce dillerinde, yanlış anlamalara ve aksamalara
yol açabilecek belirgin bir aksan veya lehçe, dilde pelteklik, gizli kekemelik
ve aşırı heyecan sahibi olmamak, (Bu durum sınav komisyonunca tespit edilerek
tutanak altına alınır ve yazılı sınavı geçmiş olsalar bile sınavı kazanmış
sayılmaz ve elenirler.)
g) Son başvuru tarihi itibariyle, İngilizce dilinde YDS
sınavından en az 70 veya bu puana denk ÖSYM Başkanlığı tarafından 14.01.2015
tarihinde yayımlanan eşdeğerlik tablosunda belirlenen yabancı dil belgesine
sahip olmak.
SINAVLARIN YAPILIŞ ŞEKLİ:
- Adayların seçiminde; Hava Trafik Kontrol adayları
için geliştirilmiş, bilgisayar destekli seçme sınavı veya
- Genel yetenek, muhakeme, zeka,
hafıza ve çabuk karar verme gibi özellikleri test etmeye yönelik yazılı sınav
ve
- Türkçe ve İngilizce dillerinde, yanlış anlamalara ve
aksamalara yol açabilecek belirgin bir aksan veya lehçe, dilde pelteklik, gizli
kekemelik ve aşırı heyecan sahibi olmamak gibi özelliklerin tespitine yönelik
sözlü sınav şeklinde uygulanacaktır.
BAŞVURU ŞEKLİ:
Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğünce
duyurulan pozisyonların sayısının 5 (Beş) katı kadar aday KPSSP3 puanı en
yüksekten başlamak üzere bilgisayar destekli seçme programı sınavına veya
yazılı yarışma sınavına çağırılacaktır. Söz konusu açıktan atama ile atanması
öngörülen pozisyonlardan şartların uymaması nedeniyle atama yapılamaması
halinde sıradaki adaya hak tanınacaktır. Adaylar; Bilgisayar destekli seçme
programı sınavı veya yazılı sınavlarda almış oldukları puan sırasına göre sözlü
sınava çağırılacaktır. Sınava girmek isteyen adaylar; Genel Müdürlükten veya
Web sitesinden (www.dhmi.gov.tr) temin edecekleri Aday Başvuru Formu'nu doldurarak, aşağıdaki belgelerle birlikte 29/08/2016-30/09/2016 tarihleri arasında DHMİ Genel
Müdürlüğü İnsan Kaynakları Dairesi Başkanlığında olacak şekilde şahsen veya
posta yoluyla başvuracaklardır. Postadaki gecikmelerden dolayı kuruluşumuz
sorumlu olmayacaktır. Son başvuru tarihi saat 17.30’dan sonra Kuruluşumuza
intikal eden başvurular kabul edilmeyecektir
BAŞVURUDA İSTENECEK BELGELER:
a) Yüksek Öğrenim Kurumu diploma veya bitirme
belgesinin fotokopisi,
b) 4,5x6 ebadında 2 adet vesikalık fotoğraf,
c) KPSS sınav sonuç belgesinin çıktısı,
ç) Başvuru sırasında, İngilizce dilinde YDS sınavından
en az 70 veya ÖSYM Başkanlığı tarafından 14.01.2015 tarihinde yayımlanan
eşdeğerlik tablosunda belirlenen yabancı dil bilgisine sahip olduğunu gösterir
belge. (Sadece Aday Stajyer Hava Trafik Kontrolörü için başvuranlar)
d) Aday Başvuru Formu.
e) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi.
Bilgisayar destekli seçme programı sınavında veya
yazılı sınavda başarılı olan ve sözlü sınav için çağrılan adaylardan aşağıdaki
belgeler istenir.
SINAVI KAZANANLARDAN İSTENECEK BELGELER:
a) Yüksek Öğrenim Kurumu diploma veya bitirme
belgesinin fotokopisi (aslını ibraz etmek şartıyla),
b) T.C. kimlik numaralı nüfus hüviyet cüzdanının
fotokopisi (aslını ibraz etmek şartıyla)
c) Askerlik ile ilgisi bulunmadığı, askerlik çağına
gelmemiş ya da askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış
yahut erteletmiş veya yedek sınıfına geçirilmiş olduğuna dair beyan,
ç) Adli sicil kaydı beyanı,
d) 4,5x6 ebadında 6 adet vesikalık fotoğraf,
e) ICAO Ek-1 Sınıf 3'e uygun alınacak sağlık kurulu
raporu (öncelikle Sınavda başarılı olan ilk 60 Stajyer Hava Trafik Kontrolörü
ve 5 Asistan Hava Trafik Kontrolörü adayları için),
f) Hizmet belgesi (Sadece Kamu Kurum ve Kuruluşunda
çalışanlar için)
g) Mal Bildirim Formu (Önlü arkalı tek sayfa olacak
şekilde)
h) Hava Trafik Kontrolör Lisansı (Sadece Asistan Hava
Trafik Kontrolörleri için)
ı) Promosyon Beyanı (Kamu Kurum ve Kuruluşlarında
çalışanlar için)
SINAVLARIN YAPILACAĞI YER VE DUYURU:
Bilgisayar destekli seçme programı sınavı veya yazılı
sınava çağrılacak adaylara yazılı tebligat yapılmayacak olup, Sınava katılacak
adaylara ilişkin liste, sınav tarihi, yeri ve saati Kuruluşumuz internet
adresinden (www.dhmi.gov.tr) ilan edilecektir. Sınavda başarı gösteren adaylar
sözlü sınava; sınav tarihi, yeri ve saati Kuruluşumuz internet adresinden
(www.dhmi.gov.tr) yapılacak duyuruyla çağırılacaktır.
SINAV KONULARI:
Bilgisayar destekli seçme programı sınavı veya yazılı
sınav ve sözlü sınav, aşağıda belirtilen konularda yapılır. Sınav Komisyonu
tarafından gerekli görüldüğü hallerde; sınav konularında değişiklik
yapılabilir.
Bilgisayar destekli seçme programı sınavı; Bilgisayar
ortamında; algılama, reaksiyon, üç boyutlu düşünme, hızlı ve doğru karar
verebilme özelliklerini tespit etmeye yönelik, önceden hazırlanmış veri tabanı
kullanılarak yapılır.
Yazılı sınavlar; Genel yetenek, muhakeme, zeka, hafıza
ve çabuk karar verme, şekil, rakam ve harf kombinasyon
ve dizilerinin tespiti gibi özellikleri test etmeye yönelik en az 50 sorudan
oluşur.
Sözlü sınavlar; Adaylarının sesli iletişimde Türkçe ve
İngilizce dillerinde, yanlış anlamalara ve aksamalara yol açabilecek belirgin
bir aksan veya lehçe, dilde pelteklik, gizli kekemelik ve aşırı heyecan sahibi
olmak gibi ifade yeterlilikleri de göz önünde bulundurularak yapılacak Türkçe
ve İngilizce mülakatı içerir.
SINAVLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ:
Bilgisayar destekli seçme sınavı sonunda, her bir aday
için bilgisayar çıktısı şeklinde alınacak raporda yer alan toplam puan esas
alınacaktır. Sınav Komisyonu tarafından; raporda yer alan toplam puanı en
yüksek adaydan başlanarak pozisyon sayısı kadar aday başarılı ve bu sayının
yarısı kadar adayda yedek olmak üzere sözlü sınava çağırılır. Yazılı sınav
yapılması halinde ise; yazılı sınavda 100 üzerinden 70 ve üzeri puan
alanlardan, Sınav Komisyonu tarafından; puanı en yüksek adaydan başlanarak
pozisyon sayısı kadar aday başarılı ve bu sayının yarısı kadar adayda yedek
olmak üzere seçilir ve sözlü sınava çağrılır. İlan edilen sınav
tarihi/tarihleri itibariyle geçerli bir mazeret belirtmeyerek (kanuni bir
mazeret) sınava katılmayanlar ilgili sınava farklı bir tarihte alınmayacaktır.
BAŞVURU SÜRESİ VE YERİ:
Başvuru süresi 29/08/2016
tarihinde başlayacak ve 30/09/2016 günü mesai bitiminde sona erecektir.
Başvurular Devlet Hava Meydanları İşletmesi Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları
Dairesi Başkanlığında olacak şekilde şahsen veya posta yoluyla yapılacaktır.
Postadaki gecikmelerden dolayı kuruluşumuz sorumlu olmayacaktır. Sınav
sonuçları (www.dhmi.gov.tr) adresinden duyurulacak ve kazanan adaylara yazılı
tebligat yapılmayacaktır. Son başvuru tarihi saat 17.30’dan sonra Kuruluşumuza
intikal eden başvurular kabul edilmeyecektir.
DHMİ ASİSTAN VE STAJYER
HAVA TRAFİK KONTROLÖRÜ OLARAK İSİHDAM EDİLECEK ADAYLARIN DAĞILIMI
ALIM YAPILACAK HAVALİMANLARI |
Asistan Hv. Trf. Kontrolörü |
Stajyer Hv. Trf. Kontrolörü |
İstenilen |
İstenilen |
|
ADIYAMAN |
|
1 |
AĞRI |
1 |
1 |
BİNGÖL |
1 |
2 |
H. YÜKSEKOVA |
2 |
2 |
HATAY |
|
1 |
IĞDIR |
2 |
2 |
KARS |
|
2 |
KASTAMONU |
|
1 |
MARDİN |
|
2 |
MUŞ |
|
1 |
SİİRT |
2 |
1 |
SİNOP |
|
1 |
SİVAS |
|
1 |
S.DEMİREL |
|
2 |
Ş.URFA GAP |
|
3 |
ŞIRNAK |
|
4 |
TEKİRDAĞ
ÇORLU |
|
1 |
UŞAK |
|
2 |
VAN FERİT MELEN |
2 |
3 |
GAZİANTEP |
4 |
|
ATATÜRK |
10 |
23 |
TRABZON |
3 |
1 |
ERZURUM |
2 |
2 |
TOPLAM |
25 |
63 |
7747/1-1
Bartın
Üniversitesi Rektörlüğünden:
AVUKAT ALINACAKTIR
Üniversitemiz Hukuk Müşavirliğinde istihdam edilmek
üzere, 18/3/2002 tarihli ve 2002/3975 sayılı Bakanlar
Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak
Sınavlar Hakkında Genel Yönetmeliğin Ek 6’ncı maddesine dayanılarak hazırlanan
ve 25/03/2015 tarihli 29306 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren
Yükseköğretim Üst Kuruluşları İle Yükseköğretim Kurumları Hukuk Müşavirliği ve
Avukatlık Giriş Sınavı ve Atama Yönetmeliği hükümlerine göre münhal bulunan (1)
adet ve boşalacak olan (1) adet toplam (2) adet avukat kadrosuna sınavla atama
yapılacaktır.
Not: Boşalacak olan (1) adet avukat kadrosuna, kadro
boşaldıktan sonra atama yapılacaktır.
UNVANI |
SINIFI |
DERECESİ |
ADET |
AVUKAT |
AHS |
6 |
2 |
I - SINAVA BAŞVURU ŞARTLARI
a. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci
maddesinde belirtilen genel şartları taşımak,
b. Terör örgütlerine veya Milli Güvenlik Kurulunca Devletin
milli güvenliğine karşı faaliyette bulunduğuna karar verilen yapı, oluşum veya
gruplara üyeliği, mensubiyeti veya iltisakı yahut
bunlarla irtibatı olmamak,
c. 22 Mayıs 2016 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli
Seçme Sınavı KPSSP3 puan türünden en az 70 (yetmiş) puan almış olmak,
ç. Hukuk Fakültesi mezunu olmak ya da bunlara denkliği
Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim
kurumlarından mezun olmak,
d. Avukatlık ruhsatnamesine sahip olmak.
e. Avukatlık ruhsatını aldıktan sonra en az 2 (iki) yıl
mesleği ile ilgili fiilen çalışmış olmak.
II - BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
1. Başvuru Formu (www.bartin.edu.tr adresinden
ulaşılabilir.)
2. Diploma veya mezuniyet belgesinin onaylı örneği
(eğitimini yurt dışında tamamlamış olanların diploma denklik belgesinin onaylı
örneği)
3. Üç adet vesikalık fotoğraf
4. KPSS (B) sonuç belgesinin barkodlu
bilgisayar çıktısı
5. Özgeçmiş
6. Avukatlık ruhsatnamesinin onaylı örneği
7. Terör örgütlerine veya Milli Güvenlik Kurulunca Devletin
milli güvenliğine karşı faaliyette bulunduğuna karar verilen yapı, oluşum veya
gruplara üyeliği, mensubiyeti veya iltisakı yahut
bunlarla irtibatı olmadığına dair beyan dilekçesi (www.bartin.edu.tr adresinden
ulaşılabilir)
* Bu belgeler, aslı ibraz edilmek kaydıyla
Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığı’nca da onaylanabilir.
* Posta ile yapılacak başvurularda evrakların resmi
kurumlarca onaylı olması gerekmektedir.
III - GİRİŞ SINAVININ ŞEKLİ BAŞVURU ŞARTLARI YERİ VE
DEĞERLENDİRİLMESİ
Başvuru Yeri |
Bartın Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı BARTIN 0 378 223 50
17 - 18 |
Başvuru Tarihi |
26.08.2016 - 08.09.2016 |
Sözlü Sınav Yeri
ve Tarihi |
Bartın Üniversitesi
Rektörlüğü - Senato Toplantı Salonu 26.09.2016 Saat:
14.00 |
Başvurular Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına
22.08.2016 - 05.09.2016 tarihleri arasında şahsen veya posta yoluyla
yapılacaktır. Postadaki gecikmeler ve ilanda belirtilen süre içerisinde
yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.
Giriş sınavı sözlü olarak tek aşamada yapılacaktır.
Sınav için öngörülen süre içerisinde yapılan başvuruları inceleyerek adayların
aranan şartları taşıyıp taşımadıkları, Başvuru İnceleme Komisyonu tarafından
değerlendirilecek olup, başvurusu kabul edilen adayların listesi
Üniversitemizin www.bartin.edu.tr sayfasından yayımlanacaktır.
Aranılan şartları taşıyan adaylar, ilanda belirtilen
KPSSP3 puan türünden en yüksek puanı alan adaydan başlamak ve atama yapılacak
kadro sayısının beş katını geçmemek üzere, bir sıralama yapılarak sözlü sınava
tabi tutulacaktır. KPSSP3 puan türü itibariyle en son adayın aldığı puanla aynı
puana sahip adaylar da sözlü sınava çağrılacaktır. Sıralamaya giren adaylar
Üniversitemiz internet sayfasından www.bartin.edu.tr duyurulacaktır.
IV - SINAV KONULARI
a. Alan Bilgisi (Anayasa Hukuku, Medeni Hukuk, Borçlar
Hukuku, Ticaret Hukuku, Medeni Usul Hukuku, İcra ve İflas Hukuku, İdare Hukuku,
İdari Yargılama Hukuku, Ceza Hukuku, Ceza Usul Hukuku, İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku,
2547 ve 2914 sayılı Kanunlar ve ilgili mevzuat)
b. Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü
c. Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin
mesleğe uygunluğu
d. Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı
e. Genel yetenek ve genel kültürü,
f. Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı
Yönlerinden ayrı ayrı puan verilmek suretiyle
değerlendirilirler. Adaylar, Sınav Kurulu tarafından anılan yönetmeliğin 13.
Maddesinin 4’üncü fıkranın (a) bendi için elli puan, diğer bentlerde yazılı
özelliklerin her biri için onar puan üzerinden değerlendirilir ve verilen
puanlar ayrı ayrı tutanağa geçirilir. Sözlü sınavda başarılı sayılmak için,
Sınav Kurulu ve üyelerinin yüz tam puan üzerinden verdikleri puanların
aritmetik ortalamasının en az yetmiş olması şarttır. Başarı sıralaması, sözlü
sınavda en yüksek not alan adaydan başlanarak belirlenir. Sözlü sınav başarı
notunun eşitliği durumunda KPSSP3 puanı yüksek olan aday sıralamada üstte yer
alır.
VII - SINAV SONUÇLARININ İLANI VE İTİRAZLAR
1. Sınav sonuçları, Sınav Kurulu tarafından başarı
puanı en yüksek olan adaydan başlanmak suretiyle sınav duyurusunda belirtilen
avukat kadro sayısı kadar asıl aday ile bunların yarısı kadar yedek aday
isimlerinden oluşturulan başarı listesi üniversitemizin internet sayfasından
duyurulacaktır. Ayrıca, başarılı olan adaylara sonuç yazılı olarak bildirilir.
2. Başarı sırasına göre oluşturulacak yedek aday
listesi, sınav sonuçlarının ilanından itibaren altı ay süreyle geçerlidir.
3. Sınavda yetmiş ve üzerinde puan almış olmak
sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.
4. Duyuru tarihinden itibaren beş iş günü içerisinde
sınav sonuçlarına itiraz edilebilir. Yapılan itirazlar Sınav Kurulunca varsa
sözlü sınav tarihinden önce ve herhalde en geç on beş gün içinde
sonuçlandırılır.
VIII - GERÇEĞE AYKIRI BEYAN
1. Sınavı kazananlardan sınav başvuru formunda gerçeğe
aykırı beyanda bulunduğu veya belge verdiği tespit edilenlerin sınav sonuçları
geçersiz sayılır ve atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal
edilir. Bunlar hiçbir hak talep edemez.
2. Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya belge verdiği
tespit edilenler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
7736/1-1
Adları aşağıda yazılı Kamu
İdarelerinin hizalarında belirtilen yıla ilişkin hesap ve işlemlerinin denetimi
sırasında, denetçiler tarafından tespit edilen kamu zararına yol açan hususlar
hakkında, 6085 sayılı Sayıştay Kanununun 48 inci maddesi gereğince yazılı
savunmalarının alınması maksadıyla aranılan ve dairelerince gösterilen
adreslerde bulunamayan ad ve soyadları ile memuriyet unvanı ve görevleri
gösterilen sorumluların, konu ile ilgili sorgularını almak veya kendilerine
tebligatın yapılabileceği açık adreslerini bildirmek üzere, ilan tarihinden
itibaren 15 gün içinde bizzat veya yazı ile Başkanlığımıza başvurmaları
gerektiği; aksi takdirde işbu ilanın tebligat yerine geçeceği ilan olunur.
KAMU İDARESİNİN ADI |
HESABIN YILI |
ADI VE SOYADI |
UNVANI |
GÖREVİ |
TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA KURUMU |
2014 |
KADİR BÜLBÜL |
BİLGEM İNSAN KAYNAKLARI BİRİMİ YÖNETİCİSİ |
DİĞER SORUMLU |
İSTANBUL ŞİŞLİ BELEDİYESİ |
2015 |
OZAN CANER PİRİM |
MEMUR |
GERÇEKLEŞTİRME GÖREVLİSİ |
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ |
2015 |
SÜLEYMAN ÖZDEŞ |
KONTROL TEŞKİLATI ÜYESİ |
DİĞER SORUMLU |
TÜRK İŞBİRLİĞİ VE KOORDİNASYON AJANSI BAŞKANLIĞI |
2015 |
ELVAN KILIÇ |
TİKA UZMANI |
GERÇEKLEŞTİRME GÖREVLİSİ |
7740/1-1
Biruni Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Üniversitemize 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun ve
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği'nin ilgili maddeleri
uyarınca ''Öğretim Üyesi'' alınacaktır.
Fakülte |
Bölüm |
Anabilim
Dalı |
Kadro
Unvanı |
Kadro
Sayısı |
Açıklama |
Tıp
Fakültesi |
Temel Tıp
Bilimleri Bölümü |
Fizyoloji
Anabilim Dalı |
Prof.
Dr. |
1 |
Tıp
Fakültesi mezunu olmak. Fizyoloji Anabilim Dalında tıpta uzmanlık yapmış olmak. |
Temel Tıp
Bilimleri Bölümü |
Tıbbi
Biyokimya Anabilim Dalı |
Prof.
Dr. |
1 |
Biyokimya alanında Doktora
yapmış olmak ve Uzmanlık belgesine sahip olmak. |
Başvuru süresi ilan tarihinden itibaren 15 (onbeş) gündür. İlanla ilgili tüm bilgiler Üniversitemiz
www.biruni.edu.tr adresinde yer almaktadır.
* Başvuruda Gerekli Belgeler:
- Öğretim Üyesi Başvuru Formu ve Dilekçesi
- Özgeçmiş (YÖK Formatında)
- Nüfus Cüzdan Sureti/Fotokopisi
- Fotoğraf (2 Adet)
- Noter Onaylı Diploma Fotokopileri (Tıp doktoru
diploması, Uzmanlık Belgesi, Doçentlik Belgesi)
- Prof. Doç. Yrd. Doç. Atama Yazıları (Varsa), Yurt dışından alınan
diploma var ise, Üniversitelerarası Kurulca onaylanan Denklik Belgesi
- Bilimsel Çalışma ve Yayınlarını Kapsayan, Profesör İçin: 6 (Altı) takım dosya, Doçent
İçin: 4 (Dört) takım dosya
- KPDS/YDS veya Eşdeğerliliği YÖK Tarafından Onaylanan
Yabancı Dil Sınavına İlişkin Belge (Varsa)
7769/1-1
Çankaya
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen bölümlerine akademik
personel ihtiyaçları için, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesinde
belirtilen genel şartları taşıyan, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunun 23. 25.ve
26. maddeleri ile yürürlükteki Üniversitemiz Akademik Yükseltilme ve Atama
Kriterleri Yönergesi uyarınca öğretim elemanları alınacaktır.
Kriterlere Üniversitemizin www.cankaya.edu.tr Web
adresinde 'Yönetmelik ve Yönergeler' başlığı altında ulaşılabilir.
Üniversitemizde öğretim dili İngilizce olduğundan (Hukuk Fakültesi hariç)
adayların eğitim-öğretim, araştırma yapacak ve yaptıracak düzeyde İngilizce
bilmeleri gerekmektedir. İngilizce bilgi düzeyi için, "Yükseköğretim Kurumlarında
Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille
Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmelik 8. Madde 7. Paragraf"da belirtilen aşağıda gösterilen şartlardan
birini taşıdığını belgelemesi gerekmektedir.
a) Öğretim üyesinin ana dilinin İngilizce olması,
b) Öğretim üyesinin lisans veya doktora öğreniminin
tamamını İngilizce anadilin konuşulduğu ülkede bu dille öğrenim verilen
programda tamamlamış olması.
c) Anadili İngilizce olan bir ülkede en az iki yarıyıl
öğretim elemanı olarak çalışmış ve ders vermiş olması, (İlgili Yükseköğretim
Kurumundan ayrılmış ise üzerinden iki yıldan fazla süre geçmemiş olması)
ç) Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen merkezi
yabancı dil sınavları ile eşdeğerliği kabul edilen uluslararası yabancı dil
sınavlarından yüz tam puan üzerinden asgari seksen puanla başarılı olmak
(Öğretim elemanı olarak çalışmaya iki yıldan fazla ara verenlerin söz konusu
sınav puanlarının ilgili sınavın geçerlilik süresine göre yeniden ibraz
etmeleri gerekir)
• Profesör, Doçent ve Yardımcı Doçent kadrolarına
başvuracak adayların özgeçmişlerini, yayın listelerini, idarece onaylı diploma
fotokopilerini (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora ve Doçentlik Belgesi), bilimsel
çalışmalarını ve yayınlarını, öngörülen kriterleri
sağladıklarına ilişkin belgelerini, yayınlarının bulunduğu derginin ilgili alan
indekslerinde tarandığına dair belgeleri, atıflar, varsa hakemliklerini
kanıtlayan belgeleri (Profesör adayları dilekçelerinde ve yayın dosyalarında
başlıca araştırma eserlerini belirteceklerdir) kapsayan dosyadan bir adet
düzenleyerek dilekçe ekinde Personel Daire Başkanlığı'na teslim etmeleri
gerekmektedir. (Yurt dışından alınmış öğretim diplomaları varsa, Yükseköğretim
Kurulu Başkanlığından "Denklik Belgesi" alınması gereklidir).
• Profesör, Doçent ve Yardımcı Doçent aday başvuruları
Üniversitemiz "Akademik Yükseltilme ve Atanma Başvuru Ön Değerlendirme
Komitesi" tarafından incelendikten sonra başvuru kriterlerini
sağlayan Profesör adayları 5 (beş) adet, Doçent adayları ise 3 (üç) adet daha
yayın dosyasını kendilerine tebliğ tarihinden itibaren bir hafta içinde
Personel Daire Başkanlığı'na teslim edeceklerdir. Yardımcı Doçentliğe başvuran
adaylar yayın dosyalarını ilgili dekanlığa verecektir.
• Yardımcı Doçent kadrolarına başvurularda, akademik
kadrolara atama için aranan kriterler kapsamında,
Yükseköğretim Kurulunun belirlediği kıstaslar çerçevesinde yapılan merkezi
yabancı dil sınavlarından belirli puan alma şartı yanı sıra, başvuruları kabul
edilen Yardımcı Doçent Adayları, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun 23-b(2)
maddesi doğrultusunda, Üniversitemiz Yardımcı Doçentliğe Yükseltilme ve Atanma
Yabancı Dil Sınav Yönergesine göre yapılacak yabancı dil sınavında da başarılı
olmaları gerekmektedir. Öğretim üyesi adaylarının, Merkez Kampüs: Yukarıyurtçu Mahallesi Mimar Sinan Cad. No: 4 06790,
Etimesgut/ANKARA adresindeki Personel Daire Başkanlığı'na, şahsen başvurmaları gerekmektedir. Başvuru süresi ilan tarihinden
itibaren 15 gündür. Son Başvuru Tarihi 09.09.2016’dır.
Mühendislik Fakültesi |
Açıklama |
Prof./Doç. |
Prof./Doç./Yrd. Doç. |
Prof. Dr. |
Doç. Dr. |
Yrd. Doçent |
İnşaat
Mühendisliği Bölümü |
Hidromekanik |
1 |
||||
Yapı ve
Malzemeleri |
1 |
|||||
Makine
Mühendisliği |
Katı Cisimler
Mekaniği Sonlu Elemanlar Analizi |
1 |
||||
Mimarlık Fakültesi |
Açıklama |
Prof./Doç. |
Prof./Doç./Yrd. Doç. |
Prof. Dr. |
Doç. Dr. |
Yrd. Doçent |
Mimarlık Bölümü
Mimarlık (801) |
Mimari Tasarım |
1 |
||||
İç Mimarlık
Bölümü İç Mimarlık (804)
Mimarlık (801) |
İç Mimari Tasarım
Mimari Tasarım |
1 |
||||
Meslek Yüksekokulu |
Açıklama |
Prof./Doç. |
Prof./Doç./Yrd. Doç. |
Prof. Dr. |
Doç. Dr. |
Yrd. Doçent |
Dış Ticaret
Programı Uluslararası Ticaret (1186) |
Uluslararası
Ticaret, Üretim Yönetimi |
1 |
7771/1-1
Alanya
Hamdullah Emin Paşa Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin Mimarlık Fakültesi, Mimarlık Bölümü
için aşağıda belirtilen 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu ve Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ile ilgili mevzuat uyarınca ‘’Öğretim Üyesi’’
alınacaktır.
Başvuracak Adaylardan İstenilen Belgeler;
“Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve
Atama Yönetmeliği’nde” belirtilen şekilde, dilekçe ekinde özgeçmişini, Lisans,
Yüksek lisans, Doktora belgelerini noter onaylı suretlerini, Doçentlik
belgesini (Profesörler için), var ise; merkezi yabancı dil sınav sonuç
belgelerini, bilimsel yayınlarını, kongre-konferans tebliğleri ile bunlara
yapılan atıfları, yönettiği doktora çalışmalarını, 4 adet fotoğraflarını, yayın
listesini (Başlıca araştırma eseri belirtilecektir.), bilimsel çalışma ve
yayınları ile bunlara yapılan atıfları (Profesörler için 6 adet dosya - Yardımcı
Doçentler için 4 adet dosya) halinde hazırlayarak Rektörlüğümüz Genel
Sekreterlik İnsan Kaynakları Müdürlüğüne başvurması gerekmektedir.
Adayların ilan tarihinden itibaren 15 gün içerisinde
başvurmaları gerekmektedir.
Yabancı ülkelerden alınan diplomaların
Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliğinin onaylanmış olması şarttır.
Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliği onaylanmamış diplomayla veya eksik
evrakla başvuranların başvuruları kabul edilmeyecektir.
İlgililerin Üniversitemizin Cikcilli Mah. Saraybeleni Cad. No: 7 Alanya, ANTALYA adresine
başvurmaları gerekmektedir. Eksik evrakla yapılan başvurular geçersiz
sayılacaktır ve en fazla bir pozisyon için başvuru yapılacaktır. İlanımıza
http://www.ahep.edu.tr adresinden ulaşılabilir.
İlan Tarihi :
29.07.2016
Son Başvuru Tarihi :
12.08.2016
Birimi |
Bölümü |
Unvanı |
Adet |
Özel Koşullar |
Mimarlık Fakültesi |
Mimarlık |
Profesör |
1 |
Mimarlık Bölümünde Doktora yapmış ve
Mimari Tasarım konularında çalışmaları olmak. |
7752/1-1
Kocaeli
Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÖĞRETİM ELEMANI ALINACAKTIR
Üniversitemize bağlı
birimlere 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu ve bu Kanuna dayalı olarak
çıkartılan yönetmelik hükümlerine göre öğretim elemanı alınacaktır. Başvuru
süresi ilanın yayın tarihinden itibaren 15 gün olup, posta ile yapılan
başvurular geçersizdir.
Profesör ve
Doçent kadroları devamlı statüde olup, adayların anabilim dalını belirten
dilekçelerine ekleyecekleri 2 adet fotoğraf, öğrenim belgeleri örnekleri ve
“Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği”nin
ilgili maddelerinde yazılı olan bilgi ve belgeleri kapsayan dosyaları Rektörlük
Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.
Yurtdışında
alınan diploma veya unvanların Üniversitelerarası Kurulca eşdeğerliliğinin
yapılmış olması gerekmektedir.
İlgililere duyurulur.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ |
|||||
Bölüm |
Anabilim Dalı |
Unvanı |
Derece |
Adet |
|
Çevre Müh. |
Çevre Bilimleri |
Profesör |
1 |
1 |
*1 |
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ |
|||||
Bölüm |
Anabilim Dalı |
Unvanı |
Derece |
Adet |
|
Fizik |
Katı Hal Fiziği |
Profesör |
1 |
1 |
*2 |
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ |
|||||
Bölüm |
Anabilim Dalı |
Unvanı |
Derece |
Adet |
|
İşletme |
Muhasebe ve Finansman |
Doçent |
3 |
1 |
*3 |
TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ |
|||||
Bölüm |
Anabilim Dalı |
Unvanı |
Derece |
Adet |
|
Enerji Sis. Müh. |
Elektrik Enerj.
ve Oto |
Doçent |
3 |
1 |
*4 |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU |
|||||
Bölüm |
Anabilim Dalı |
Unvanı |
Derece |
Adet |
|
Rekreasyon |
|
Doçent |
3 |
1 |
*5 |
Spor Yöneticiliği |
|
Doçent |
3 |
1 |
*6 |
*1 Çevre biyoteknoloji ve farmasötik giderimi konusunda çalışmış olmak.
*2 Katı(oksit) yapılar ile mineral kompozitlerin
yapısal ve dielektrik özellikleri üzerine
araştırmalar yapmış olmak.
*3 Üniversitelerde tam maliyetleme
alanında çalışmış olup, doktorasını muhasebe alanında yapmış olmak.
*4 Güç elektroniği yenilenebilir enerji konusunda
çalışmalar yapmış olmak.
*5 Doçentliğini spor bilimleri alanında yapmış olup,
sporda psikoloji, toplumsal cinsiyet ve şiddet çalışmaları yapmış olmak.
*6 Spor bilimleri alanında doçentliğini almış olup,
ergonomi alanında çalışmış olmak.
7744/1-1
Acıbadem
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimleri için 2547
sayılı Kanunun 26. ve 25. maddesinde belirtilen asgari koşulların yanında,
Üniversitemiz web sayfasında yayınlanan Acıbadem Üniversitesi Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atama Kriterlerini sağlamış olmak koşuluyla Profesör, Doçent
alınacaktır.
Profesör kadrosu daimi statüde olup, başvuracak
adayların Anabilim Dalı ile “Başlıca Araştırma Eserini” belirttiği dilekçesine
özgeçmişini, noterden tasdikli doçentlik belgesini, yayın listesini, tebliğleri
ile bunlara yapılan atıfları, yönettiği doktora çalışmalarını, Üniversiteye katkılarını
kapsayan ve belgeleyen 6 takım dosyayı da ekleyerek Rektörlüğümüze bizzat
başvurmaları gerekmektedir.
Doçent kadrosu daimi statüde olup, atanmak isteyen
adayların özgeçmişlerini, noterden tasdikli doçentlik belgelerini, bilimsel
çalışma ve yayınlarını 4 nüsha halinde dilekçelerine ekleyerek Rektörlüğümüze
bizzat başvurmaları, ayrıca Doçent kadrosuna başvuracak adayların
Üniversitelerarası Kurul tarafından değişecek bilim alanları için ayrı ayrı
belirlenen ve halen yürürlükte olan Doçentlik kriterlerini
sağlamış olmaları gerekmektedir.
Yurt dışından alınmış diplomaların Üniversitelerarası
Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.
Belirtilen şartları taşımayan ve süresi içerisinde
başvurmayan adayların başvuruları ile postayla yapılan başvurular dikkate
alınmayacaktır.
TIP
FAKÜLTESİ |
|||
Bölüm |
Kadro
Unvanı |
Adet |
Aranan
Şartlar |
Kardiyoloji |
Profesör |
1 |
- Girişimsel Kardiyoloji ve Aritmi, Elektrofizyoloji
alanında çalışmış ve araştırmalar yapmış olmak. |
Kalp ve
Damar Cerrahisi |
Doçent |
1 |
- Robotik Kalp
Cerrahisi konusunda çalışmalar ve araştırma yapmış olmak. |
SAĞLIK
BİLİMLERİ FAKÜLTESİ |
|||
Bölüm |
Kadro
Unvanı |
Adet |
Aranan
Şartlar |
Fizyoterapi
ve Rehabilitasyon |
Profesör |
1 |
- Tıp Fakültesi
mezunu olmak, -
Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon uzmanı olmak. |
Fizyoterapi
ve Rehabilitasyon |
Profesör |
1 |
-
Ortopedi ve Travmatoloji uzmanı olmak. |
Hemşirelik |
Doçent |
1 |
- İç
Hastalıkları Hemşireliği uzmanı olmak. |
FEN EDEBİYAT
FAKÜLTESİ |
|||
Bölüm |
Kadro
Unvanı |
Adet |
Aranan
Şartlar |
Psikoloji |
Doçent |
1 |
- Doçentliğini
Deneysel Psikoloji alanında almış olmak. - Nöropsikoloji ve Nöropsikolojik
testler alanında uzmanlaşmış olmak. |
SAĞLIK
HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU |
|||
Kadro
Unvanı |
Adet |
Aranan
Şartlar |
|
Profesör |
1 |
- Kalp
ve Damar Cerrahisi uzmanı olmak. |
BAŞVURU ADRESİ:
Acıbadem Üniversitesi Kerem
Aydınlar Kampüsü, Kayışdağı Cad. No: 32 Ataşehir-İSTANBUL
Tel: 0 216 500 44 44
7742/1-1
Ahi
Evran Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen
birimlerine 2547 sayılı Kanunun 23. ve 25. maddelerine dayanılarak hazırlanan ve
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca yayınlanan Ahi Evran Üniversitesi Akademik
Yükseltme, Atama Kriterleri ve Puanlama İlkeleri Yönergesi asgari şartlarına
(Bakınız: http://pdb.ahievran.edu.tr/) ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun
48. Maddesi hükümleri uyarınca devlet hizmetine girmede aranan şartlara haiz
Öğretim Üyeleri (Doçent, Yardımcı Doçent) alınacaktır.
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER:
• Adayın başvurduğu kadroya ait anabilim dalı, kadro
derecesi ve tüm iletişim bilgilerini içeren dilekçe (Yardımcı Doçent kadrosuna
başvuracaklar yabancı dilini belirtmelidir.)
• Özgeçmiş
• 2 adet fotoğraf
• Nüfus cüzdanı sureti
• Askerlik durum belgesi
• Diplomalarının tastikli
sureti (lisans, yüksek lisans ve doktora)
• Doçentlik belgesinin tastikli
sureti (Doçent kadrosuna başvuracaklar için)
• Kamu hizmetinde bulunanlar için hizmet belgesi
• Ahi Evran Üniversitesi Öğretim
Üyeliğine Atama ve Yükseltilmelerde Değerlendirme Kapsamına alınacak
faaliyetler ve puanlama sisteminde (Bakınız: http://pdb.ahievran.edu.tr/) yer
alan formata uygun olarak hazırlanmış, yayın listesi (bütün yayın dosyaları CD
formatında da hazırlanacaktır), bilimsel yayınları, yurtiçi ve yurtdışı kongre
ve konferans bildirileri, yayın atıflarına ilişkin belgeler, eğitim-öğretim faaliyetleri,
yönettiği doktora ve yüksek lisans çalışmaları ve diğer bilgileri içeren
dosyalar
Yukarıdaki belgeleri içeren Doçentler ve Yardımcı
Doçentler 4 (dört) adet dosya teslim edeceklerdir.
NOT:
* Yabancı
ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin
onaylanmış olması gerekmektedir.
* Doçentler daimi statüye atanacaktır.
* Yardımcı Doçent kadrolarına başvuran tüm adaylar 2547
Sayılı Kanunun 23/b-2 maddesinde belirtilen yabancı dil sınavına tabi tutulacak
olup sınav tarihi daha sonra duyurulacaktır.
* İlgili kadroya başvuran adayların başvuruları, Ahi
Evran Üniversitesi Akademik Yükseltme, Atama Kriterleri ve Puanlama İlkeleri
Yönergesi gereğince, Akademik Değerlendirme Komisyonu tarafından incelenerek
yayın dosyaları asgari koşulları karşılamaları halinde kabul edilecektir.
Başvuru Süresi: Başvurular ilanın yayın tarihi
itibariyle Rektörlük Personel Dairesi Başkanlığına şahsen yapılacaktır. Posta
ile yapılan başvurular ve eksik belgeli dosyalar kabul edilmeyecektir.
Sıra No |
Unvan |
Derece |
Adet |
Birim |
Açıklama |
1 |
Doçent |
1 |
1 |
FEN-EDEBİYAT
FAKÜLTESİ/ MOLEKÜLER
BİYOLOJİ VE GENETİK |
Doçentliğini biyoloji anabilim dalında
almış olmak ve coleoptera sistematiği konusunda
çalışmalar yapmış olmak. |
2 |
Doçent |
1 |
1 |
MÜHENDİSLİK -
MİMARLIK FAKÜLTESİ/ ÇEVRE
MÜHENDİSLİĞİ/ÇEVRE BİLİMLERİ |
Alglerin tatlı sularda kalitatif ve kantitatif olarak araştırılması konusunda
çalışmaları olmak. |
3 |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
MÜHENDİSLİK -
MİMARLIK FAKÜLTESİ/ İNŞAAT
MÜHENDİSLİĞİ/GEOTEKNİK |
Hidroelektrik sistemlerinin işletme optimizasyonu konusunda çalışma yapmış olmak |
4 |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
MÜHENDİSLİK -
MİMARLIK FAKÜLTESİ/ KİMYA VE PROSES
MÜHENDİSLİĞİ/ PROSES VE REAKTÖR
TASARIMI |
İleri kontrol yöntemleriyle kablosuz sıvı
seviye kontrolü alanında çalışma yapmış olmak. |
5 |
Yardımcı Doçent |
5 |
1 |
SOSYAL BİLİMLER
MESLEK YÜKSEKOKULU/MUHASEBE VE VERGİ/ MUHASEBE VE VERGİ
UYGULAMALARI PR. |
Fen ve Matematik entegrasyonu
ve üstün yetenekli öğrencilerin eleştirel düşünme ve bilimsel süreç
becerileri konusunda çalışması olmak |
6 |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
ZİRAAT
FAKÜLTESİ/BAHÇE BİTKİLERİ/ SEBZE YETİŞTİRME
VE ISLAHI |
Tıbbi mantar çeşitlerinin moleküler karakterizasyonu
ve yetiştiriciliği konusunda çalışmaları olmak. |
7745/1-1
Nişantaşı
Üniversitesi Rektörlüğünden:
1 - Üniversitemizin
aşağıda belirtilen birimlerinde boş bulunan kadrolarına 2547 Sayılı
Yükseköğretim Kanunu ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği
hükümleri doğrultusunda öğretim üyesi alınacaktır.
2 - 2547 Sayılı Kanunun 26.
maddesinde belirtilen şartları taşıyan Profesör adayların; özgeçmişlerini,
yayın listelerini, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Uzmanlık Belgesi veya
Sanatta Yeterlilik Belgesi, Doçentlik Belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ile
birlikte Bilimsel Yayınlarını, Kongre ve Konferans Tebliğleri ile bunlara
yapılan Atıfları, yönetimlerinde devam eden ve biten Doktora ve Yüksek Lisans
çalışmalarını, Üniversite Yönetimine katkılarını kapsayan belge ve bilgileri
içeren 6 adet dosya ile birlikte özgeçmiş ve eserlerini içeren elektronik
ortamdaki 6 adet CD’yi ekleyerek Rektörlük Yazı İşleri Müdürlüğüne başvurmaları
gerekmektedir. (Dosyalar haricinde
dilekçeye Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta
Yeterlilik Belgesi, Doçentlik Belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ile birlikte
özgeçmiş, yayın listesi ve kamu kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta
olanların hizmet belgeleri eklenecektir).
3 - İlanın yayımlandığı tarihten itibaren 15 (on beş)
gün içerisinde; Nişantaşı Üniversitesi Sadabad
Kampüsüne şahsen dilekçe ile başvurmaları gerekmektedir. Süresi içinde
yapılmayan veya posta ile yapılan başvurular geçerli kabul edilmeyecektir.
ADRES:
Nişantaşı Üniversitesi
Hasbahçe Cad. No: 88 Kağıthane/İSTANBUL
Telefon: 0 212 210 10 10
BİRİM |
BÖLÜM/PROGRAM |
UNVAN |
KADRO |
ÖZEL
ŞARTLAR |
Mühendislik
Mimarlık Fakültesi |
Elektrik
Elektronik Mühendisliği Bölümü |
Prof. |
1 |
Elektrik Eğitimi Bölümü Lisans mezunu olmak, doçentliğini de aynı alandan
almış olmak. |
7765/1-1
Işık Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Üniversitemize
2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma
Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri uyarınca aşağıda belirtilen kadroya öğretim
üyesi alınacaktır.
Başvurularda
Gerekli Belgeler:
Başvuru
Dilekçesi,
Özgeçmişi,
Diploma
Örnekleri (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Doçentlik Belgeleri) onaylı,
Bilimsel çalışma
ve yayınlarından, 6 takım,
Başvurular
için yurtdışından alınmış diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin
onaylanmış olması gerekmektedir.
Fakülte |
Bölüm |
Unvan |
Adet |
Açıklama |
Mühendislik |
Elektrik - Elektronik
Mühendisliği |
Profesör |
1 |
Görüntü, Video, 3-boyutlu grafik
kodlama ve sıkıştırma. Dalgacık gösterimi ve uzaktan algılama konularında
uzman olmak |
Başvuru süresi ilan tarihinden itibaren 15 (onbeş) gündür. İlanla ilgili tüm bilgiler Üniversitemizin
http://www.isikun.edu.tr adresinde yer almaktadır.
7715/1-1
Abant
İzzet Baysal Üniversitesinden:
AKADEMİK PERSONEL ALINACAKTIR
Üniversitemizin aşağıda belirlenen birim ve anabilim
dallarına 2547 sayılı Kanun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltme ve Atanma
Yönetmeliğinin ilgili maddeleri uyarınca, Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Kriterlerini sağlamış olmak koşuluyla öğretim üyesi alınacaktır.
Atama kriterleri
http://www.ibu.edu.tr/index.php/tr/akademik linkinden temin edilebilir.
Başvuracak adayların yayınlarını Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve
Atanma Kriterlerinde bulunan puan tablosuna göre kodlamaları gerekmektedir.
Başvuru süresi ilanın yayım tarihinden itibaren on beş
(15) gündür. Başvurular ilan edilen birime şahsen yapılacak olup, süresi içinde
yapılmayan başvurular ve eksik belgeli dosyalar ile postayla yapılacak
başvurular kabul edilmeyecektir.
Profesör kadroları devamlı statü için olup; adaylar
başlıca araştırma eserini de belirttikleri dilekçesine ekleyecekleri, doçentlik
belgesi, diğer öğrenim belgeleri, nüfus cüzdanı fotokopisi, fotoğraf ve
özgeçmiş ile bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan altı takım dosya ile
Rektörlüğümüz Personel Daire Başkanlığına başvuracaklardır.
Doçent kadroları devamlı statü için olup; adaylar
dilekçesine ekleyecekleri, doçentlik belgesi, diğer öğrenim belgeleri, nüfus
cüzdanı fotokopisi, fotoğraf ve özgeçmiş ile bilimsel çalışma ve yayınlarını
kapsayan dört takım dosya ile Rektörlüğümüz Personel Daire Başkanlığına
başvuracaklardır.
Yardımcı Doçent kadrolarına başvuracak adaylar;
dilekçesine ekleyecekleri, öğrenim belgeleri, nüfus cüzdanı fotokopisi,
fotoğraf, özgeçmiş ile bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan dört takım
dosya ile kadronun ilan edildiği birime başvuracaktır. Bilim alanı bir yabancı
dille ilgili olanlar başka bir yabancı dilde sınava girecektir. Adaylar
dosyalarına haklarında bilimsel referans alınabilecek üç öğretim üyesinin isim
ve adreslerini ekleyecektir.
Yardımcı Doçent adaylarının yabancı dil sınav tarihleri
daha sonra belirlenecek ve adaylara başvurdukları birim tarafından
duyurulacaktır.
Yurtdışından alınan diplomaların Üniversitelerarası
Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir. Atamaların yapılabilmesi
için adayların durumunun ilan edilen kadro derecelerine uygun olması
gerekmektedir.
İlan edilen kadrolara ataması yapılan adaylar görev
aldıkları birimin bulunduğu yerde ikamet etmek zorundadır.
Bu konularda ayrıca bir duyuru yapılmayacaktır.
Birim |
Anabilim Dalı |
Unvan |
Derece |
Adet |
Açıklama |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
İstatistik |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
Kayıp veri analizi üzerine
çalışmış olmak. |
Mühendislik-Mimarlık Fakültesi |
Termodinamik |
Doçent |
2 |
1 |
Yeni ve yenilenebilir
enerji sistemleri ve ısı pompaları konusunda çalışmalar yapmış olmak. |
Diş Hekimliği Fakültesi |
Endodonti |
Yardımcı Doçent |
5 |
1 |
Sitotoksisite, Genotoksisite
ve irrigasyon solisyonları
hakkında çalışma yapmış olmak. |
Tıp Fakültesi |
Kulak, Burun, Boğaz Hastalıkları |
Profesör |
1 |
1 |
Ağız, yüz ve çene
cerrahisi yan dal uzmanlığı olmak ve Ses hastalıkları ile ilgili çalışmaları
bulunmak. |
Tıp Fakültesi |
Anatomi |
Doçent |
2 |
1 |
Cerebellum hacminin hesaplamaları üzerine
çalışmaları olmak. |
Tıp Fakültesi |
Psikiyatri |
Doçent |
2 |
1 |
Duygudurum bozukluklarının etyopatogenezi
ile ilgili tanısal çalışmalar yapmış olmak. |
Tıp Fakültesi |
Kadın Hastalıkları ve Doğum |
Doçent |
2 |
1 |
Tekrarlayan düşükler ve endometrium kanseri ile ilgili çalışmaları olmak. |
Tıp Fakültesi |
Kardiyoloji |
Doçent |
2 |
1 |
Periferik arter yaralanmalarında endovasküler tedavi konusunda çalışmaları olmak. |
Tıp Fakültesi |
Acil Tıp |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
Acil servise iş kazaları
nedeni ile başvuran hastaların demografik özellikleri üzerine çalışması
olmak. |
Tıp Fakültesi |
Biyokimya |
Yardımcı Doçent |
5 |
1 |
Eser elementlerle ilgili
çalışma yapmış olmak. |
Tıp Fakültesi |
Fiziksel Tıp ve Rehabilitasyon |
Yardımcı Doçent |
5 |
1 |
Osteoartritte Manyetik alan ve TENS tedavilerinin
etkinliği konusunda çalışması olmak. |
Tıp Fakültesi |
Genel Cerrahi |
Yardımcı Doçent |
5 |
1 |
Karaciğer kist hidatiğinde parssiyel kistektomi ve kolelitiaziste hepatostetoz risk faktörleri üzerine çalışmaları olmak. |
Tıp Fakültesi |
Göğüs Hastalıkları |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
Tüberküloz lenfadenit ile sarkoidoz
ayırıcı tanısı konusunda çalışması olmak. Türk Göğüs Hastalıkları
Yeterlilik Kurulu BOARD belgesine sahip olmak. |
Kermal Demir Fizik
Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu |
|
Profesör |
1 |
1 |
Doçentliğini Fizyoterapi
ve Rehabilitasyon alanında almış olmak. Lenfödem ve
kadın sağlığı alanında çalışmalar yapmış olmak. |
Kermal Demir Fizik
Tedavi ve Rehabilitasyon Yüksekokulu |
|
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
Fibromiyalji sendromu tedavisinde düşük doz lazer ve lokal anestezik enjeksiyon etkinliği
ile ilgili çalışma yapmış olmak. |
Bolu Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu |
Gastronomi ve Mutfak Sanatları |
Yardımcı Doçent |
5 |
1 |
Geleneksel peynirler
üzerinde çalışmış olmak. |
Gerede Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu |
Pazarlama |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
İnternet
ticareti ve reklamcılığı üzerine çalışmaları olmak. |
7767/1-1
Düzce
Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÖĞRETİM ÜYESİ ALINACAKTIR
Başvuru Tarihleri: 26.08.2016 - 09.09.2016
Üniversitemiz birimlerine; 2547 sayılı Kanunun, Öğretim
Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ve Üniversitemiz Öğretim
Üyeliğine Yükseltilme ve Atama Ek Koşullarının ilgili maddelerine göre öğretim
üyesi alınacaktır. Müracaat edecek adayların devlet hizmetine girmede aranılan
genel şartlara sahip olmaları gerekmektedir.
1 - Profesör ve Doçent başvuruları Rektörlük Personel
Daire Başkanlığına, Yardımcı Doçent başvuruları ilgili birimlere
26.08.2016-09.09.2016 tarihleri arasında şahsen yapılacaktır.
2 - Yardımcı doçent adayları yabancı dil sınavına tabi
tutulacaktır.
3 - Adayların atanabilmeleri için; ilan edilen kadronun
bölümüne/programına/anabilim dalına uygun alandan mezun olmaları ve ilan edilen
derecelere atanabilecek yeterliliğe sahip olmaları gerekmektedir.
4 - Adaylar; dilekçelerine ekleyecekleri
öğrenim belgelerini, özgeçmiş ile bilimsel çalışma ve yayınlarını, aday
etkinlik puan listelerini, yabancı dil sınav belgesini (yardımcı doçent
adayları için) kapsayan dosyalarını içeren (yardımcı doçent ve doçent adayları
dört adet CD, profesör adayları altı adet CD) 1 adet fotoğraf ve nüfus cüzdanı
fotokopisi ile birlikte teslim edeceklerdir.
5 - Yardımcı Doçent adaylarının öğrenim belgelerini
noterlere ya da aslını getirmek kaydıyla başvurdukları birimlerin amirlerine,
profesör ve doçent adaylarının ise Personel Daire Başkanlığına onaylatması
gerekmektedir.
6 - Yabancı Ülkelerden alınan diplomaların
Üniversitelerarası Kurul’ca denkliğinin onaylanmış olması gerekir.
Ayrıntılı bilgi için: www.personel.duzce.edu.tr
BİRİM |
BÖLÜM/ANA. DALI/PROG. |
UNVAN |
DER. |
ADET |
AÇIKLAMA |
Fen Edebiyat Fakültesi |
Analitik Kimya AD |
Doç. |
2 |
1 |
Koordinatif bağ enerjilerinin termal analiz yöntemleri ile
belirlenmesi konusunda çalışmış olmak. |
İlahiyat Fakültesi |
Din Bilimleri AD |
Prof. |
1 |
1 |
Yaygın din eğitimi konusunda çalışmış
olmak. |
Orman Fakültesi |
Peyzaj Teknikleri AD |
Prof. |
1 |
1 |
Kentsel yeşil alan sistemleri
konusunda çalışmış olmak. |
Orman Ekonomisi AD |
Yrd. Doç. |
4 |
1 |
Orman ekonomisi anabilim dalında doktora
yapmış olmak. |
|
Sanat Tasarım ve Mimarlık Fakültesi |
Heykel |
Prof. |
1 |
1 |
Plastik Sanatları
alanında doçent olmak. |
Resim |
Prof. |
1 |
1 |
Plastik Sanatları
alanında doçent olmak. |
|
Spor Bilimleri Fakültesi |
Antrenörlük Eğitimi |
Doç. |
2 |
1 |
Alanında doçent
olmak. |
Ziraat ve Doğa Bilimleri Fakültesi |
Bitki Koruma |
Prof. |
1 |
1 |
Bitki fungal
hastalıkları ve alternatif yöntemler konusunda çalışmış olmak. |
Doç. |
1 |
1 |
Depo zararlısı böcekler konusunda
çalışmış olmak. |
||
Akçakoca Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik
Yüksekokulu |
Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik |
Yrd. Doç. |
4 |
1 |
Tüketici tercihleri ve tüketici
davranışları konusunda çalışmış olmak. |
Ormancılık Meslek Yüksekokulu |
Ormancılık ve Orman Ürünleri Pr. |
Yrd. Doç. |
5 |
1 |
Plantasyon ağaçları odununun yapısal
özellikleri konusunda çalışmış olmak. |
Yrd. Doç. |
5 |
1 |
Çam kuruma (Solgunluk) hastalığı
konusunda çalışmış olmak. |
7770/1-1
Türk
Standardları Enstitüsünden:
Aşağıda unvanı, belge numarası, belgelendirmeye esas standard/kriter numarası, fesih
tarihi ve fesih gerekçesi belirtilen firmaların, Türk Standardları
Enstitüsü ile yapmış oldukları mevcut sözleşmeleri fesih edilerek Hizmet
Yeterlilik Belgeleri iptal edilmiştir.
İptal edilen bu belgelerin hukuki bir geçerliliği
kalmadığından, Hizmet Yeterlilik Belgesi olarak ibraz edilemeyeceği, aksine
davranış sergileyenler hakkında, haksız rekabet ve haksız belge kullanımı
hükümlerine göre hukuki ve cezai işlem başlatılacağı ilanen duyurulur.
TSE MANİSA TEMSİLCİLİĞİ HİZMET YETERLİLİK BELGESİ
FESİHLERİ:
SIRA NO |
FİRMA ÜNVANI |
BELGE NO |
FESİH TARİHİ |
BELGE KONUSU |
FESİH GEREKÇESİ |
1 |
AHMET BERKAMA (BERK PETROL) |
45-HYB-273 |
07.06.2016 |
TS 11939 |
El Değişikliği |
2 |
KAYALAR KOLLEKTİF
ŞİRKETİ ÖZENÇ KAYA VE ORTAKLARI |
45-HYB-155 |
23.06.2016 |
TS 11939 |
El Değişikliği |
3 |
HAYIRLI-1
PETROL ÜRÜNLERİ TAŞIMACILIK OTOMOTİV İNŞAAT GIDA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED
ŞİRKETİ KULA ŞUBESİ |
45-HYB-639 |
21.07.2016 |
TS 11939 |
Firma İsteği |
4 |
İSLAM
DİLEN DİLEN PETROL SALİHLİ ŞUBESİ SAHIS |
45-HYB-571 |
29.07.2016 |
TS 11939 |
Firma İsteği |
5 |
KARAKUŞ
TARIM ZİRAİ İLAÇLAR BAYİİ MEHMET KARAKUŞ SAHIS |
45-HYB-557 |
29.07.2016 |
TS 12659 |
Firma İsteği |
6 |
AHMET SALURLU
DOSTEL TARIM MAKİNALARI |
45-HYB-492 |
25.05.2016 |
TS 12659 |
Ara Kontrol Olumsuz |
7 |
ORHAN
SANDUK |
45-HYB-517 |
18.05.2016 |
TS 11921 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadığı İçin Olumsuz |
8 |
EGE TEM ŞEHİR
TEMİZLİĞİ HİZMETLERİ NAKLİYAT TURİZM İNŞAAT TAAHHÜT TİCARET VE SANAYİ A.Ş.
A.Ş.. |
45-HYB-322 |
16.06.2016 |
TS 13354 |
Firma
İsteği |
9 |
NECMETTİN
CÖMERT - BİZİM ASANSÖR SAHIS |
45-HYB-491 |
16.06.2016 |
TS 12255 |
Yıllık Vizesini
Yaptırmadığı İçin Olumsuz |
10 |
TORTAMIŞLAR
NAKLİYE SANAYİ VE TİCARET LTD. ŞTİ. |
45-HYB-227 |
19.07.2016 |
TS 13075 TS 8985 |
Ara
Kontrol Olumsuz |
11 |
BİLAL
AMMAN - AMMAN TARIM MAKİNALARI SAHIS |
45-HYB-522 |
19.07.2016 |
TS 12531 TS 12533 |
Ara
Kontrol Olumsuz |
12 |
ÖZHİSAR
DAYANIKLI TÜK. MAL. SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ |
45-HYB-545 |
22.07.2016 |
TS 10079 TS 12850 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadığı İçin Olumsuz |
13 |
HAKAN
ŞEN-ŞEN SOĞUTMA |
45-HYB-451 |
22.07.2016 |
TS 10079 TS 12850 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadığı İçin Olumsuz |
14 |
HAKAN
ŞEN-ŞEN SOĞUTMA |
45-HYB-626 |
22.07.2016 |
TS 10079 TS 12850 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadığı İçin Olumsuz |
15 |
BALABAN
SERVİS ELEKTRONİK DAYANIKLI TÜKETİM MALLARI SANAYİ VE TİCARET LTD. ŞTİ. |
45-HYB-631 |
22.07.2016 |
TS 12498 TS 10956 TS 12134 TS 10079 TS 12845 TS 12850 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadığı İçin Olumsuz |
16 |
EROL NART |
45-HYB-507 |
22.07.2016 |
TS 153 |
Yıllık
Vizesini Yaptırmadığı İçin Olumsuz |
7734/1-1