İHALEYE
DAVET
Tapu ve
Kadastro Genel Müdürlüğünden:
MARKET
YERİ 10 YILLIĞINA KİRAYA VERİLECEKTİR
Kayseri
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
TAŞINMAZ SATILACAKTIR
Onikişubat Belediye Başkanlığından:
ARAÇLAR
SATILACAKTIR
Et ve Süt Kurumu
Sincan Et Sanayi İşletmesi ve Tavuk Kombinası Müdürlüğünden:
DE
24000 TİPİ LOKOMOTİFLERİN PERİYODİK BAKIM-ONARIMLARI İLE ANA AKSAMLARININ
TAMİRATLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 6 KALEM YEDEK MALZEME SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
DE
24000 TİPİ LOKOMOTİFLERE AİT TÜRBO KOMPRESÖRLERİN PERİYODİK
BAKIM-ONARIMLARIMLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 12 KALEM YEDEK MALZEME SATIN
ALINACAKTIR
TCDD İşletmesi
Genel Müdürlüğünden:
TAŞINMAZ SATILACAKTIR
Başiskele Belediye Başkanlığından:
LİNYİT
KÖMÜRÜ VE KAROTLU URANYUM ARAMA SONDAJ HİZMETİ ALINACAKTIR
Maden Tetkik
ve Arama Genel Müdürlüğünden:
ATIKSU
ARITIM TESİSİ İŞLETİLMESİ, BAKIM VE ONARIM HİZMET ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş.
Çorum Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
DENİZ
KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI İKMAL DESTEK KOMUTANLIĞI (İSKENDERUN/HATAY) İHTİYACI 2
ADET 225 KG KAPASİTELİ ÇAMAŞIR MAKİNESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF
CİNS VE MİKTAR DALGIÇ POMPA KADEMESİ VE DALGIÇ ELEKTRİK MOTORU SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
270
ADET İNFÜZYON POMPASI VE 170 ADET PERFÜZÖR POMPASI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
ALTYAPI
YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Ankara
Dökümcüler İhtisas Organize Sanayi Bölgesi Müteşebbis Heyet Başkanlığından:
I (a) GRUBU MADEN
SATIŞI İHALE EDİLECEKTİR
Sakarya Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon
Başkanlığından:
ARSALAR
SATILACAKTIR
Döşemealtı Belediye Başkanlığından:
EL TELSİZİ TEMİNİ İŞİ
AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğünden:
Tapu
ve Kadastro Genel Müdürlüğünden:
TAPU VE KADASTRO MODERNİZASYON PROJESİ
EK FİNANSMAN
(TKMP-EF)
Kapsamında Yapılacak
Kadastro Harita ve Bilgilerinin Güncellenmesi (3402 S.K./22-a
Uygulaması) İşi
Grup 22/a-2
IBRD Kredi No: 8541-TR
Türkiye Cumhuriyeti Hükümeti,
Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankası’ndan, Tapu ve Kadastro Modernizasyon Ek
Finansman (TKMP-EF) Projesi’nin finansmanı için bir kredi almış olup bu
kredinin bir bölümünün Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün gerçekleştireceği
Kadastro Harita ve Bilgilerinin Güncellenmesi (3402 S.K./22-a Uygulaması) İşi
sözleşmeleri kapsamında yapılacak ödemeler için kullanılmasını öngörmektedir.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü,
ilgilenen firmaları aşağıda detayları verilen 22-a uygulama alanlarında
“Kadastro Harita ve Bilgilerinin Güncellenmesi (3402 S.K./22-a Uygulaması) Grup
22/a-2.” işlerinin gerçekleştirilmesi için Dünya Bankası satın alma esas ve
usulleri doğrultusunda, Ulusal Rekabetçi İhale (National
Competitive Bidding - NCB)
yöntemiyle kapalı zarf teklif vermeye davet etmektedir. Bahsi geçen işler 14 ihale paketi olarak yapılacaktır.
22-a uygulama alanı bilgileri şartname ekinde verilecektir.
İhale Paketi No |
Sözleşme Referans No |
Yer |
Toplam Birim Sayısı |
1 - 29 |
ANK-KLC |
Ankara İli
Kalecik ilçesi |
49 |
2 - 5 |
KCL-DLV |
Kocaeli İli
Gebze, Darıca ve Dilovası İlçeleri |
38 |
4 - 20 |
BLK-AYV II |
Balıkesir İli
Ayvalık, Burhaniye ve Gömeç İlçeleri |
21 |
4 - 21 |
BRS-IZK |
Bursa İli İznik,
Gürsu ve Kestel İlçeleri |
21 |
5 - 16 |
KNY-HDM |
Konya İli Bozkır, Hadim, Ahırlı, Çumra ve Güneysınır İlçeleri. |
11 |
5 - 17 |
AKS-MRK III |
Aksaray İli
Merkez, Gülağaç, Güzelyurt, Ağaçören ve Ortaköy İlçeleri |
32 |
9 - 21 |
TRB-HYT |
Trabzon İli Of,
Hayrat ve Çaykara İlçeleri |
41 |
12 - 22 |
OSM-DZC |
Osmaniye İli
Merkez, Bahçe, Düziçi, Kadirli ve Sumbas İlçeleri |
34 |
13 - 5 |
GZN-SHT |
Gaziantep İli Şehitkamil ve Şahinbey İlçeleri |
15 |
13 - 6 |
KHM-GKN |
Kahramanmaraş İli Göksun, Onikişubat,
Dulkadiroğlu ve Türkoğlu İlçeleri |
38 |
15 - 6 |
MUS-HSK |
Muş İli Merkez,
Hasköy, Korkut ve Varto İlçeleri |
49 |
17 - 15 |
KTH-SMV II |
Kütahya İli
Simav İlçesi |
13 |
17 - 16 |
AFY-SHT |
Afyonkarahisar
İli Şuhut İlçesi |
9 |
18 - 12 |
MGL-ULA |
Muğla İli Ula,
Marmaris ve Datça İlçeleri |
34 |
Bahsi geçen işler ile ilgili her bir ihale paketi için belirlenen
asgari yeterlilik şartları, teklif verme koşulları ve ihale dokümanının temini
için bilgilere www.tkgm.gov.tr adresinde “ ‘ihaleler’ dosyasından”
ulaşılabilir. Bu ilan www.tkgm.gov.tr adresinde verilen ilan detayları ile
birlikte bir bütün olarak değerlendirilmelidir.
İhale Dokümanı, 400,00 TL (Dörtyüz TürkLirası) bedelin Tapu
ve Kadastro Genel Müdürlüğü Döner Sermaye İşletmesi Müdürlüğü’nün Ziraat
Bankası Bakanlıklar Ankara Kamu Girişimci Şubesindeki 7038550 - 5122 nolu Türk Lirası hesabına yatırılması karşılığında aşağıda
verilen adresten temin edilebilecek olup, ilgilenen teklif sahipleri ihtiyaç
duydukları ilave bilgileri aynı adresten temin edebilirler veya ihale
dokümanlarını görebilirler. Dokümanları
almak için yatırılan bedel hiçbir nedenle iade edilmeyecektir.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)
Ana Bina, Üçüncü Kat, 317 numaralı oda, Dikmen Caddesi
No: 14
06100 Bakanlıklar - ANKARA / TÜRKİYE
Tel: +90 312 413 64 47 / +90 312 551 41 27 Fax:
+90 312 413 64 02
Teklifler, Teklif açılış tarihi olan 22/09/2016
den itibaren 90 takvim günü süreyle geçerli olacaktır. Teklifler Türk lirası
cinsinden verilecek olup, Teklif Bedelinin en az %2 oranındaki bir geçici
teminatla birlikte aşağıda verilen adrese 22/09/2016
Perşembe günü, saat 10:00’a kadar teslim edilmelidir. Teklifler, teklif
sahiplerinin temsilcilerinden hazır bulunanların önünde aynı gün ve aşağıdaki
adreste saat 10:30’da açılacaktır.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)
Ana Bina, Zemin Kat, Z-58 numaralı oda, Dikmen Caddesi
No: 14
06100 Bakanlıklar - ANKARA/TÜRKİYE
Geç verilen teklifler kabul edilmeyecek ve açılmadan
iade edilecektir.
7515/1-1
MARKET YERİ 10 YILLIĞINA KİRAYA VERİLECEKTİR
Kayseri
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
Mülkiyeti Belediyemize ait olup, Tacettin Veli
Mahallesi Sakadatcılar sitesi içerisinde bulunan
market yeri (zemin kat 867.71 m2 ve bodrum
kat 784.86 m2), 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 37. maddesi
gereğince yapılacak “Kapalı Teklif Usulü” ihale ile 10 yıllığına kiraya
verilecektir.
1 - İhale 31/08/2016 Çarşamba
günü saat 14.00’da Belediyemiz Encümen Salonunda yapılacaktır.
2 - İhale katılımcılarından istenecek belgeler:
İştirakçilerin ihaleye katılabilmesi için verilecek
kapalı teklif zarflarında aşağıda istenilen belgelerin bulundurulması
zorunludur:
a - 2886 sayılı Kanunun 37. maddesi gereğince
hazırlanacak Teklif Mektubu
b - Geçici Teminat makbuzu veya teminat mektubu veya
Devlet İç Borçlanma Senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgeler.
(Bankalar ve özel finans kurumları tarafından verilen teminat mektupları
süresiz, Hazine Müsteşarlığınca ihraç edilen Devlet İç Borçlanma Senetleri nominal bedele faiz dahil edilerek ihraç edilmiş ise bu
işlemlerde ana paraya tekâbül eden satış değerleri
esas alınır)
c - Gerçek kişilerde ikâmetgâh
ilmühaberi, tüzel kişilerde ise bağlı oldukları oda kaydı.
ç - Tüzel kişiliklerde noter tasdikli imza sirküleri.
d - Şartname bedeli 100,-TL olup, bu bedelin yatırıldığına
dair Belediye makbuzunun ibraz edilmesi.
e - 2886 sayılı Kanundan dolayı ihaleye katılmama cezası
almadığına dair yazılı taahhütname.
3 - Konu ile ilgili ihale şartnamesi ve ekleri
Belediyemiz Mali Hizmetler Daire Başkanlığı Gelir Şube Müdürlüğü’nden temin
edilebilir.
4 - Son müracaat tarihi 31/08/2016
Çarşamba günü saat 11.00’e kadar olup, müracaatlar Belediyemiz Encümen
Başkanlığı’nın (İhale Komisyonu) sekretarya görevini yapan Kararlar Şube
Müdürlüğü kalemine yapılacaktır.
Mevkii |
Cinsi |
KDV Hariç 10 yıllık Muhammen Bedel |
Geçici
Teminat |
Ek
Teminat |
Tacettin
Veli Mah. Sakadatcılar Sitesi |
Market
Yeri |
2.500.000,-TL |
75.000,-TL |
75.000,-TL |
İlanen duyurulur.
7463/1-1
Onikişubat
Belediye Başkanlığından:
1 -
Mülkiyeti Onikişubat Belediyesine ait İlimiz Fatih
Mahallesi 8679 ada 1 nolu parselde kayıtlı 3060,14 m2’lik
tam taşınmaz 30/06/2016 tarihli ve 2016/750 sayılı
Belediye Encümen kararına istinaden satılacaktır.
2 - İhale 1
EYLÜL 2016 PERŞEMBE günü saat 15:00’de Akçakoyunlu Mah. Şekerdere Cad.
No: 18/1 Onikişubat/Kahramanmaraş adresinde bulunan
Belediye Hizmet Binamızın Encümen Toplantı Salonunda 2886 sayılı Devlet İhale
Kanununun 45. maddesi uyarınca ''Açık Artırma Usulü İhale Yoluyla''
yapılacaktır.
3 - İhale
ile satılacak olan taşınmazın Muhammen Bedeli 2.218.601,50 TL (İkimilyon, ikiyüzonsekizbin, altıyüzbir TL, elli krş.) (KDV Dahil), Geçici Teminat
Bedeli 56.410,00 TL (Ellialtı bin,dörtyüzon TL) olup, geçici teminat bedeli ihale
saatinden önce yatırılacaktır.
4 - İhaleye
ilişkin Şartname ve ekleri 250,00 TL (İkiyüzelli TL)
bedel ile Mali Hizmetler Müdürlüğünden satın alınılabilir veya ücretsiz olarak
görülebilir.
5 - İhaleye
katılmak isteyen Gerçek/Tüzel kişilerin 1 EYLÜL 2016 Perşembe günü saat 13:00’a kadar Mali Hizmetler Müdürlüğü Gelir Tahakkuk Servisine
başvurmaları gerekmektedir. Bu tarih ve saatten sonra yapılacak başvurular
kabul edilmeyecektir.
6 - İhaleye
katılmak isteyenlerden istenilen belgeler;
• 2016
yılında İl Nüfus Müdürlüğünden alınmış Kanuni İkametgâh Belgesi, (Gerçek Kişi)
• Türkiye’de
ikamet etmeyenlerin, Tebligat için adres beyanı, (Gerçek Kişi)
• İhaleye
katılacak gerçek kişinin Nüfus cüzdan fotokopisi, (Gerçek Kişi)
• Vekâleten
iştirak ediyorsa, Noter Tasdikli vekâletname, Vekilin İmza Sirküsü,
(Gerçek Kişi)
• Ortak
Girişim olması halinde Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi; iş ortaklığı
oluşturacak gerçek ve tüzel kişilerin her biri tarafından ilgilisine göre
(Geçici Teminat ve Şartnameyi satın aldığına dair makbuz hariç) istenilen
belgelerin ayrı ayrı verilmesi zorunludur. (Gerçek Kişi)
• Mevzuatı
gereği Tüzel Kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi
Odasından ilk ilan veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yıl içinde alınmış
Tüzel Kişiliğin odaya kayıtlı olduğu gösterir belge, (Tüzel Kişi)
• İhaleye giren
kişinin tüzel kişiliği temsile ve ihaleye katılma yetkisine sahip olduğuna
ilişkin belge, vekâletname, Nüfus cüzdan fotokopisi ve imza sirküleri, (Tüzel
Kişi)
• Tüzel
Kişiliği temsilen ihaleye Katılan yetkilinin Noter Tasdikli İmza Sirküsü, (Tüzel Kişi)
• İhaleye
İştirak eden taraflardan her sayfası ayrı ayrı imzalanmış şartname,
• Satış
şartnamesini satın aldığına dair makbuz aslı,
• Yatırmış
olduğu geçici teminat makbuzun aslı veya Süresiz Limit Dahili
Banka Teminat Mektubu,
•
Belediyemize her hangi bir borcu olmadığına dair (Onikişubat
Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınmış) belge,
7 - İdare
ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlgililere ilanen duyurulur.
7464/1-1
Et
ve Süt Kurumu Sincan Et Sanayi İşletmesi ve Tavuk Kombinası Müdürlüğünden:
Et ve Süt Genel Müdürlüğünün 104 no.lu İhale
Yönetmeliği Hükümleri çerçevesinde pazarlık ve/veya açık arttırma yöntemiyle
aşağıda belirtilen araçlar satılacaktır.
İhalenin yapılacağı yer : Et ve Süt
Kurumu Sincan Et Sanayi İşletmesi ve Tavuk Kombinası Müdürlüğü İstasyon
Mahallesi Ayaş Cad. No: 78 Sincan-ANKARA
İhale tarihi ve saati : 25/08/2016 - 10:30
Son teklif verme tarih ve saati : 25/08/2016
- 10:30
İhale Dosya bedeli : 50,00.TL
İrtibat Tlf. : (0312) 270 19 32 dahili:
1501
İrtibat faks : (0312) 270 42 14
Kısım No |
Plaka No |
Modeli |
Türü |
Muhammen Bedel
(TL) |
Geçici Teminat Mik. (TL) |
1 |
06 MOV 88 |
2001 |
İveco
8012 Frigorifik Kasa |
10.000,00 TL |
1.000,00 TL |
2 |
06 MOV 87 |
2001 |
İveco
8012 Frigorifik Kasa |
10.000,00 TL |
1.000,00 TL |
3 |
06 ROZ 11 |
2002 |
İveco
8012 |
10.000,00 TL |
1.000,00 TL |
4 |
06 R 4063 |
1988 |
Ford Kargo |
5.000,00 TL |
500,00 TL |
5 |
06 HST 51 |
1988 |
Ford Kargo |
5.000,00 TL |
500,00 TL |
1 - İhale kapalı teklif usulü ile
gerçekleştirilecektir. Teklifler ihale komisyonu tarafından açıldıktan sonra, ihale;
teklif sahiplerinin katılımıyla pazarlık ve/veya açık arttırma usulü ile
sürdürülerek sonuçlandırılacaktır. İhalede uygulanacak pazarlık ve açık
arttırma görüşmelerine ilişkin esaslar, görüşmeler öncesinde veya sürecinde
İhale Komisyonu tarafından isteklilere bildirilecektir.
2 - Firmalar satışa konu araçlara her biri için ayrı
ayrı teklif verebilecekleri gibi tamamı içinde teklif fiyatı verebileceklerdir.
Kısmi teklif verilmesi halinde her bir kısım/kısımlara ait geçici teminat
miktarı baz alınacaktır.
3 - İhaleye katılmak için ihale dosyasının alınması
zorunludur. İhale Dosyası 50,00.TL bedelle Et ve Süt Kurumu Sincan Et Sanayi
İşletmesi ve Tavuk Kombinası Müdürlüğü Malzeme İkmal Şefliğinden temin
edilebilir.
4 - Teklifler, İhale Şartnamesinde belirtilen hususlar
dikkate alınarak hazırlanacak ve yukarıda belirtilen son teklif verme tarih ve
saatinde Kurum’un belirtilen adresine elden teslim edilecektir. Son teklif
verme tarih ve saatinden sonra Kurum’a intikal edecek teklifler ile posta,
kargo vb. kuruluşlar ile gönderilen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
5 - Araçlar trafikten çekme belgelidir.
6 - Kurum 2886 sayılı Devlet İhale Kanununa tabi
olmayıp araçların satışını yapıp yapmamakta, dilediğine satmakta, ihaleyi
hükümsüz saymakta tamamen serbesttir. İhalenin yapılmaması veya yapıldıktan
sonra vazgeçilmesi nedeniyle teklif sahipleri masraf, kar mahrumiyeti ve bunun
gibi ne adla olursa olsun bir hak ve tazminat talep edemezler.
7526/1-1
DE 24000 TİPİ LOKOMOTİFLERİN PERİYODİK BAKIM-ONARIMLARI
İLE ANA AKSAMLARININ TAMİRATLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 6 KALEM YEDEK MALZEME
SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2016/326189
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0312 309 05
15/4419 - 4149 0312 311 53 05
c) Elektronik Posta Adresi : malzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : 6
Kalem Yedek Malzeme Alımı.
3 - İhalenin yapılacağı yer : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Satınalma
ve Stok Kontrol Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu (4030 no.lu oda)/Altındağ
İlçesi, Anafartalar Mahallesi Hipodrom Caddesi No: 3 Gar-ANKARA / TÜRKİYE
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Satınalma ve Stok Kontrol Dairesi Başkanlığı Merkez Mal ve
Hizmet İhale Komisyon Şube Müdürlüğüne 27/09/2016 günü
saat 14.30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Satınalma ve Stok Kontrol Dairesi Başkanlığı Cer Sipariş
Şube Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Merkez
Veznesinden KDV dâhil 200,-TL bedelle temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
7493/1-1
DE 24000 TİPİ LOKOMOTİFLERE AİT TÜRBO KOMPRESÖRLERİN
PERİYODİK BAKIM-ONARIMLARIMLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 12 KALEM YEDEK MALZEME
SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2016/326213
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0312 309 05
15/4419 - 4149 0312 311 53 05
c) Elektronik Posta Adresi : malzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : 12
Kalem Yedek Malzeme Alımı.
3 - İhalenin yapılacağı yer : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Satınalma
ve Stok Kontrol Dairesi Başkanlığı Toplantı Salonu (4030 no.lu oda) / Altındağ
İlçesi, Anafartalar Mahallesi Hipodrom Caddesi No: 3 Gar-ANKARA / TÜRKİYE
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı
İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış
olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında
belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Satınalma ve Stok Kontrol Dairesi Başkanlığı Merkez Mal ve
Hizmet İhale Komisyon Şube Müdürlüğüne 27/09/2016 günü
saat 10:00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Satınalma ve Stok Kontrol Dairesi Başkanlığı Cer Sipariş
Şube Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Merkez
Veznesinden KDV dâhil 300,-TL bedelle temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
7492/1-1
Başiskele
Belediye Başkanlığından:
Mülkiyeti
Belediyemize ait aşıdaki listede yer alan arsa taşınmaz hali hazır mevcut durumuyla
satışa çıkarılmış olup, 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 37. maddesi ve
devamı gereğince Kapalı Teklif Usulü ile Başiskele
Belediyesi Encümenince ihale edilecektir.
1 - İhalelerin Tarihi ve Saati : 29.08.2016 Pazartesi
Günü - Saat:11:00
2 - İhalelerin Yapılacağı Yer : Yuvacık Hizmet Binası
2. Kat Kütüphane salonu (Fatih Mah. Hoca Ahmet Yesevi
Cad. Gizem Sok. No: 2 Başiskele/KOCAELİ)
3 - İhale Usulü: : 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 37.
Maddesi ve devamına göre Kapalı Teklif Usulü
4 - İhale şartnameleri: : Başiskele Belediyesi
Strateji Geliştirme Müdürlüğü- İhale Birimi Fatih Mah. Hoca Ahmet Yesevi Cad. Gizem Sok. No: 2 Başiskele/KOCAELİ
adresinden temin edilebilir.
Tel:
0262 343 20 20
Fax: 0 262 344 42 12
5 - Şartname Bedeli: : 500,00 -TL.
6 - İhalelere katılmak isteyenlerden istenen belgeler:
1) Dış zarf
Dış zarf
aşağıdaki belgeleri içerecektir.
a) Teklif
mektubunu içeren iç zarf,
b) İkametgâh
belgesi ve nüfus kağıdının idarece onaylanacak
fotokopisi (Gerçek Kişiler),
c) Siciline
kayıtlı bulunduğu ticaret odasından alınmış ihalenin yapıldığı yıla ait
faaliyet belgesi, (Tüzel Kişiler)
d) Ticaret
Sicil Gazetesi (Tüzel Kişiler)
e) Vekil ile
temsil ediliyor ise noter tasdikli vekâletname,
f) Geçici
Teminat (2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na
uygun)
g) İstekli
tüzel kişilik ise yukarıda sayılan belgelerin yanı sıra tüzel kişiliğin imza
sirküleri ve vekâleten temsil ediliyor ise noter tasdikli vekâletname,
h) Ortak
girişim olması halinde noter tasdikli ortak girişim beyannamesi,
i) İhale
Şartnamesinin her sayfasının “okudum” ibaresi ile imzalanması.
7 - Teklif
mektuplarının en geç 29.08.2016 Pazartesi günü saat 11:00'a
kadar ihalelerin yapılacağı adreste bulunan Strateji Geliştirme Müdürlüğü-İhale
Birimine verilmesi şarttır. Bu saatten sonra verilecek teklif mektupları veya
her hangi bir nedenle oluşacak gecikmeler dikkate alınmaz.
8 - Satış
şartnamelerinde belirtilen hususlarla taşınmazlara ait dosyalarındaki bilgileri
ve tapudaki takyidatları alıcılar aynen kabul etmiş
sayılırlar. İhalenin kesinleşmesinden sonra ihale uhdesinde kalan istekliler,
Satış Şartnamesine aykırı bir talepte bulunamazlar.
9 - Satıştan
mütevellit bütün vergi, resmi harç, ilan giderleri, tapu harçları, alım satım
giderleri gibi ödenmesi gereken her türlü giderler alıcıya ait olup, alıcılar
tarafından kanuni süresinde ödenecektir.
10 - İdare
ihaleleri yapıp yapmamakta serbesttir.
Sıra No |
İlçe/Mahalle |
Ada/Parsel No |
Yüzölçümü (m²) |
İmar Durumu |
Muhammen Bedeli (TL) |
Geçici Teminat (TL) |
1 |
Kullar
Mevkii Yaylacık Mah. |
159/20 |
6.764,00 m² |
Sanayi
Alanı |
5.411.200,00- |
162.336,00- |
Başiskele Belediyesi İnternet Adresi:
http://www.basiskele.bel.tr
7472/1-1
LİNYİT KÖMÜRÜ VE KAROTLU URANYUM ARAMA SONDAJ HİZMETİ
ALINACAKTIR
Maden
Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğünden:
Linyit Kömürü ve Karotlu
Uranyum Arama Sondaj hizmet alımı 07.01.2006 tarih ve 26046 sayılı Resmi
Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren “Esaslar”ın 15
inci maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin
ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2016/323442
1 - İdarenin
a) Adresi : MTA Genel Müdürlüğü Makine İkmal Daire Başkanlığı
Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulvarı No: 139 Çankaya/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312 201 20
53 - 0 312 285 42 70
c) Elektronik posta adresi :
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) :
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Hizmet
Alımı,
I. Bölge: 13.000 m Tekirdağ-Malkara-Hayrabolu’da
Karotlu Linyit Sondajı,
7.000
m Tekirdağ-Malkara-Hayrabolu’da Kırıntılı Linyit Sondajı,
II.
Bölge: 5.000 m Nevşehir-Avanos’da Karotlu
Uranyum Sondajı,
(Metrajlar birden fazla lokasyonda gerçekleştirilecektir) olmak üzere toplam 25.000 Metre.
b) Yapılacağı yer : (a) bendinde belirtilen bölgede yapılacaktır.
c) İşin süresi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten (yüklenicinin
kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese tebliğinden) itibaren 10 (on)
takvim günü içinde;
I.
BÖLGE: en az 4 (dört) adet Wire-Line sistemli çalışan
sondaj makinesi ile işyeri teslimi yapılarak işe başlanacaktır (işe başlama
tarihinde dört adet makinenin de aynı anda işe başlamış ve faal olması
zorunludur).
II.
BÖLGE: 2 (iki) adet Wire-Line sistemli çalışan sondaj
makinesi ile işyeri teslimi yapılarak işe başlanacaktır (işe başlama tarihinde
iki adet makinenin de aynı anda işe başlamış ve faal olması zorunludur). İşin
süresi işe başlama (işe başlama tarihi her iki bölge kapsamında ilk sondajın
fiili olarak dönme tarihi) tarihinden itibaren; I. Bölge: 210 takvim günü, II.
Bölge: 120 (yüzyirmi) takvim günü.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : MTA Genel Müdürlüğü Toplantı Salonları.
b) Tarihi ve saati : 31.08.2016 - 10:30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı
olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu
ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı
gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun teklif mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici
teminat mektupları dışındaki teminatların İlgili Mali Birime yatırıldığını
gösteren makbuzlar,
4.1.5. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz,
4.1.6. Tüzel kişi
tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin
yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi
odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli
mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan
tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir
yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun
belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe
ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdaremizce ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter öngörülmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe
ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde kabul işlemleri tamamlanan ihale
konusu iş veya benzer işlerle ilgili deneyimi gösteren ve teklif edilen bedelin
% 25 oranından az olmamak üzere, tek sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren
belgeler.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Her türlü Karotlu ve
Kırıntılı Linyit Sondajı veya Karotlu ve Kırıntılı
Maden Sondaj işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine %15 fiyat avantajı
uygulanacaktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin
adresinde görülebilir ve 100,00.- Türk Lirası karşılığı aynı adresten (Makina
İkmal Dairesi Başkanlığı Alım Satım Şube Müdürlüğü 205 Nolu
Oda) satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler,
ihale tarih ve saatine kadar MTA Genel Müdürlüğü Genel Haberleşme Şube
Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş
kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu
ihalede kısmi teklif verilebilir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - İhale konusu iş ceza ve yasaklamalarla ilgili
hususlar hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi değildir.
7446/1-1
ATIKSU ARITIM TESİSİ İŞLETİLMESİ, BAKIM VE ONARIM
HİZMET ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş.
Çorum Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
2016/2017 Kampanya Dönemi Atıksu
Arıtım Tesisi İşletilmesi, Bakım ve Onarım Hizmet Alımı işi T.Ş.F.A.Ş. Genel
Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği Esaslarına Göre Açık İhale Usulü İle
İhale Edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2016/329831
1 - İdarenin
a) Adresi : Ankara Yolu 9. Km ÇORUM
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 364 235 04 70 (6
hat) – Faks: 364 235 04 77
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Çorum Şeker
Fabrikası 2016/2017 Kampanya Döneminde başlamak üzere toplam 14 işçi ile
Fabrika Atıksu Arıtım Tesisinin İşletilmesi, Bakım ve
Onarım işlerinin ±%20 toleranslı 5 ay süreli hizmet işidir.
b) Yapılacağı yer : Çorum Şeker Fabrikası
c) İşin süresi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren
İdarece yazılı olarak bildirilen tarihte işe başlanır. İşin süresi işe başlama
tarihinden itibaren Çorum Şeker Fabrikası 2016/2017 Kampanya Döneminden
başlamak üzere ±%20 toleranslı 5 ay süreli
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Çorum Şeker Fabrikası Ankara Yolu 9. Km. ÇORUM
b) Tarihi ve saati : 31/08/2016 Çarşamba
günü saat 14.00
4 - İhale dokümanı Çorum Şeker Fabrikası Ticaret
Servisi Ankara Yolu 9. Km. ÇORUM adresinde görülebilir ve TL. 100,00- (Yüz Türk
Lirası) karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
5 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
6 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 (kırkbeş) takvim günü
olmalıdır.
7 - Mezkur alım 4734 Sayılı
Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na (ceza ve
yasaklamalarla ilgili hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye Şeker
Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına
göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta
serbesttir.
7523/1-1
DENİZ KUVVETLERİ KOMUTANLIĞI İKMAL DESTEK KOMUTANLIĞI
(İSKENDERUN/HATAY) İHTİYACI 2 ADET 225 KG KAPASİTELİ ÇAMAŞIR MAKİNESİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Deniz Kuvvetleri Komutanlığı İkmal
Destek Komutanlığı (İskenderun/Hatay) ihtiyacı 2 adet 225 Kg kapasiteli çamaşır
makinesi, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan
teknik özellikler listesine uygun olarak ve ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında ücretsiz
olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale
evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan
edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca ayrıca bir doküman
verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (130.-TL) Ofis veznesine veya İhale Ek Şartlarında belirtilen Ofis
banka hesaplarından birine yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa
konulması zorunludur.
2 - Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf - iç
zarf) halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU
TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
ihale dokümanlarının aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin
2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 01/09/2016
günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhtiyaç duyulması halinde düzenlenecek Zeyilnameler
Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde yayınlanacaktır.
5 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
7524/1-1
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR DALGIÇ POMPA KADEMESİ VE DALGIÇ
ELEKTRİK MOTORU SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Manisa Büyükşehir Belediyesi Manisa
Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı
ihtiyacı Muhtelif Cins ve Miktar Dalgıç Pompa Kademesi ve Dalgıç Elektrik
Motoru teknik şartnamesine ve ALARKO markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale dokümana bedelini (130,00 TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte, teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 26.08.2016 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.15’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine
iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
7525/1-1
270 ADET İNFÜZYON POMPASI VE 170 ADET PERFÜZÖR POMPASI
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Çanakkale Onsekiz
Mart Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi ihtiyacı “270 Adet İnfüzyon Pompası ve 170 Adet Perfüzör
Pompası”, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan
teknik şartnamelerine uygun olarak ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen
şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma
Daire Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik
şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale
ilanları bölümünde ilan edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca
ayrıca bir doküman verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini Ofis veznesine veya İhale Ek Şartlarında
belirtilen Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa
konulması zorunludur.
2 - Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf - iç
zarf) halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU
TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
ihale dokümanlarının aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin
2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 31/08/2016
günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhtiyaç duyulması halinde düzenlenecek Zeyilnameler
Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde yayınlanacaktır.
5 - İhale konusu her bir kısmın tamamı için teklif
vermek kaydıyla kısmi teklif verilebilecektir. Ayrıca teklif edilen ürünlerin
marka, model ve menşei teklif mektuplarına belirtilecektir.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
7518/1-1
ALTYAPI YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Ankara
Dökümcüler İhtisas Organize Sanayi Bölgesi Müteşebbis Heyet Başkanlığından:
Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının kredi desteği
ile Müteşebbis Heyet Başkanlığımızın sorumluluğu altında yapılacak olan, Ankara
Dökümcüler İhtisas Organize Sanayi Bölgesi altyapı yapım işi, birim fiyat esası
ve birim fiyatların her biri için geçerli olmak üzere işin tümüne indirim
verilmek suretiyle, kapalı zarf teklif alma usulü ile ihale edilecektir.
1 - İdarenin Adresi : ASO 1. OSB Ayaş Yolu 25. Km. ASO Bulvarı No:
1/23 ASORA Ticaret Merkezi A Blok Kat: 2 Sincan / ANKARA
2 - İhale konusu yapım işinin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Ankara Dökümcüler
İhtisas OSB I.etap 74 hektarlık alana ait yol, içmesuyu, atıksu ve yağmursuyu
inşaatlarından müteşekkil altyapı yapım işi
b) Yapılacağı yer : ANKARA
c) İşe başlama tarihi : Sözleşmenin noterce tescil edildiği günden
itibaren en geç 5 (Beş) gün içinde yer teslimi yapılarak işe başlanacaktır.
d) İşin süresi : 30/06/2018 tarihine
kadar tamamlanacaktır.
e) Keşif Bedeli (2016 B.F. ile) : 15.323.700 TL
f) Geçici Teminatı : 1.072.659 TL
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Yeni
Hizmet Binası Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151. Cad.
No: 154 1. Kat
159 nolu Toplantı Salonu Çankaya- ANKARA
b) Tarihi ve saati : 08/09/2016 - Saat
10.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
A) Tebligat için adres beyanı, ayrıca irtibat için
telefon numarası ve faks numarası ile varsa elektronik posta adresini,
uyruğunu, TC kimlik numarasını ve vergi kimlik numarasını içeren, İhale
Komisyonu Başkanlığına hitaben yazılacak başvuru mektubu.
B) Mesleki ve Teknik Yeterliğe İlişkin Belgeler.
1) Mevzuat gereği kayıtlı olunan Ticaret ve/veya Sanayi
Odası ya da Esnaf ve Sanatkar Odası veya ilgili Meslek
Odası Belgesi.
2) Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren İmza
Beyannamesi veya İmza Sirküleri.
3) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişiye ait noter tasdikli Vekaletname ile noter
tasdikli İmza Beyannamesi.
4) İş Deneyim Belgesi.
İsteklinin, Yapım İşleri İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinde yazılı esas ve usullere uygun olarak, kamu veya özel
sektöre bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen ihale konusu iş
veya benzer işlere ilişkin olarak, idarece kusursuz kabul edilecek şekilde
gerçekleştirildiğini gösteren, istekli tarafından teklif edilen bedelin en az %
80’i oranında ihale konusu iş veya benzer bir işle ilgili İş Deneyim Belgesinin
aslının sunulması zorunludur. Bu iş
deneyim belgesini tevsik amacıyla belge vermeye yetkili kurum veya kuruluşa
ibraz edilen diğer belgelerin aslı veya noter tasdikli örneklerinin de
sunulması gerekmektedir.
İş deneyiminde değerlendirilecek benzer işler; Yol, içmesuyu, kanalizasyon, yağmursuyu, drenaj, gölet ve baraj
yapım işleridir.
5) İsteklinin organizasyon yapısına ve personel durumuna
ilişkin belgeler.
a - İdari Şartnamede belirtilen Teknik Personele ait
Taahhütname.
b - Anahtar Teknik Personel
İsteklilerden, ihale tarihinden en az üç ay öncesi
itibariyle bünyelerinde çalışmakta olan 1 adet İnş. Yük. Mühendisi veya İnş.
Mühendisi anahtar teknik personel istenmektedir. Anahtar teknik personelin
deneyim süresinin en az 3 yıl olma şartı aranmaktadır.
6) Makine ve diğer ekipmana
ilişkin belgeler.
a - İdari Şartnamede belirtilen Yapı Araçlarına ait
Taahhütname.
b - Kendi malı olarak temini istenilen tesis, makine,
teçhizat ve diğer ekipmanlar.
İsteklilerden, 1 adet Ekskavatör (yd3’lük 100 HP), 1
adet Titreşimli Silindir (9-11 ton statik, 18-22 ton dinamik kuvvette), 2 adet
Kamyonun kendi malı olarak temini istenmektedir.
C) Ekonomik ve Mali Yeterliğe İlişkin Belgeler.
1) Keşif bedelinin en az %20’si oranında, bankalar
nezdindeki kullanılmamış nakit kredisini ve aynı oranda kullanılmamış teminat
kredisini gösterir, ilk ilan tarihinden sonra bankalardan alınacak belge. (Bu belge, ilgili bankanın genel müdürlüğünden teyit
ettirilecektir. Faks ile yapılan teyitler, banka şubesinin en az iki
yetkilisinin imzasını taşımalıdır.)
2) Bildirim tarihindeki mevduat ve kredi durumu
gösterir, kendi beyanı mali durum bildirimi.
D) Tüzel kişi tarafından iş deneyimi
göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine
sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası
bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da
serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen
ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu
şartın korunduğunu gösteren belge
E) Ortağı olduğu veya hissedarı bulunduğu tüzel
kişiliklere ilişkin beyanname.
F) Keşif bedelinin %7’si oranında, İdari Şartnamede
belirlenen niteliklere ve ekindeki form örneğine uygun olarak, Müteşebbis Heyet
Başkanlığımız adına alınacak Geçici Teminat.
G) Son beş yılda bitirilen işlere ait taahhüt
bildirimi.
H) İhale dokümanının satın alındığına dair belge
İ) İç Zarf.
Şekli ve içeriği idari şartnamede belirlenen esaslara
ve ekindeki form örneğine uygun olarak hazırlanacak kapalı zarf içerisinde
teklif mektubunu içeren iç zarf Kapalı zarf içerisinde teklif mektubunu içeren
iç zarf da dahil olmak üzere ihaleye katılabilme şartı
olarak yukarıda istenilen bütün belgeler dış zarfa konularak oluşturulacak
teklif dosyasının, en geç ihale günü saat 10.00’a kadar, Bilim, Sanayi ve
Teknoloji Bakanlığı Yeni Hizmet Binası Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı
Eskişehir Yolu. 2151. Cad. No: 154 1. Kat 155 nolu odasına
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
Belirtilen gün ve saatten sonra teslim edilen veya postadaki gecikmeler
nedeniyle ulaşmayan teklifler dikkate alınmaz.
İsteklilerce sunulacak Türkçe dışındaki belgelerin,
idari şartnamenin 7.3 üncü maddesinde belirtilen
niteliklere uygun olarak sunulması gerekir.
5 - İsteklilerin gerçek veya tüzel kişi olması
zorunludur. Ortak Girişim (iş ortaklığı veya konsorsiyum)
kabul edilmez.
6 - Bu ihalede, iş deneyim belgesi yerine iş yönetme,
iş denetleme ve diploma kabul edilmez.
7 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
8 - İhale dokümanı Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı
Yeni Hizmet Binası Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı Eskişehir Yolu. 2151.
Cad. No: 154 1.
Kat 155 nolu
odasında veya Ankara Dökümcüler İhtisas
Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanlığının ASO 1. OSB Ayaş
Yolu 25. Km. ASO Bulvarı No: 1/23 ASORA Ticaret Merkezi A Blok Kat: 2 Sincan /
ANKARA adreslerinde görülebilir veya 500.- TL karşılığı Bilim, Bilim, Sanayi ve
Teknoloji Bakanlığı Yeni Hizmet Binası Mustafa Kemal Mah. Dumlupınar Bulvarı
Eskişehir Yolu. 2151. Cad. No: 154 1. Kat 155 nolu odasından
temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunludur.
9 - İstekliler tekliflerini, birim fiyatların her biri
için geçerli olmak üzere işin tümüne indirim vermek suretiyle birim fiyat esası
üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekli ile keşif
bedeline teklif edilen indirim oranının uygulanması sonucu bulunan toplam
sözleşme bedeli üzerinden birim fiyat esaslı sözleşme düzenlenecektir.
10 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden
itibaren en az 60 (Altmış) takvim günü olmalıdır.
11 - Müteşebbis Heyetimiz, Kamu İhale Kanununa tabi
değildir.
7519/2-1
I
(a) GRUBU MADEN SATIŞI İHALE EDİLECEKTİR
Sakarya Valiliği Yatırım İzleme ve
Koordinasyon Başkanlığından:
1 - İhale
Konusu İş:
İlimiz,
Sapanca İlçesi, Akçay mahallesinde bulunan, 3213 sayılı Maden Kanunu kapsamında düzenlenmiş Sezerler Hafriyat Nak. Taah. ve Tic. Ltd. Şti. firmasına
ait 51850, 2012-İR-03 ve Yılmazlar Tarım Ürün. Gıda İnş. ve Kum. Oc. İşlt.
Tic. San. Ltd. Şti. firmasına ait 2010-İR-08 numaralı I (a)
grubu maden işletme ruhsat sahalarının arasında kalan 19.912,36 m² alan 3213
sayılı Maden Kanununa bağlı olarak çıkarılan Madencilik Faaliyetleri Uygulama
Yönetmeliğinin 162. maddesinin 1. fıkrasına ve 2886 sayılı Devlet İhale
Kanununa göre mevcut iki ruhsat sahibi arasında 908.999,25-TL+KDV muhammen
bedel üzerinden Başkanlığımızca ihale edilecek olup, ihaleyi kazanan firmanın
mevcut ruhsatına ilave edilecektir.
İşin Adı:
İlimiz,
Sapanca İlçesi, Akçay mahallesinde bulunan, 3213 sayılı Maden Kanunu kapsamında
düzenlenmiş 51850, 2012-İR-03 ve 2010-İR-08 numaralı I (a) grubu maden işletme
ruhsat sahalarının arasında kalan 19.912,36 m² alanın I (a) grubu maden işletme
ruhsat sahası olarak ruhsatlandırılması işi satış ihalesi
6 Derecelik
Dilimde Stok Sahasının Yerini Gösterir Koordinat:
|
1. Nokta |
2. Nokta |
3. Nokta |
4. Nokta |
5. Nokta |
Sağa (Y) |
275200 |
275263,50 |
275316,43 |
275487,56 |
275449,27 |
Yukarı (X) |
4504900 |
4505028,37 |
4505022,62 |
4504992,45 |
4504918,97 |
|
6.Nokta |
7.Nokta |
|||
Sağa (Y) |
275266,99 |
275240,08 |
|||
Yukarı (X) |
4504951,11 |
4504900 |
2 - Tahmin
Edilen Bedel
İLÇE |
ALAN (m²) |
MUHAMMEN BEDEL |
ASGARİ GEÇİCİ TEMİNAT |
İHALE TARİHİ |
İHALE SAATİ TRT SAATİ İLE |
Sapanca |
19.912,36 m² |
908.999,25-TL+KDV |
27.269,98 - TL |
01.09.2016 |
10:00 |
3 - İhale Şartname ve Eklerinin:
a) Alınacağı Yer : Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı,
Doğal Kaynaklar Ruhsat ve Kültür Varlıkları Müdürlüğü
b) Hangi Şartlarda Alınacağı : İhaleye girecek
olan isteklilerin ihale için hazırlanmış şartname ve eklerini, şartname başına
500,00 - TL bedel karşılığında satın almaları zorunludur. İstenildiğinde ihale
şartname ve ekleri ücretsiz olarak mesai saatleri içerisinde yukarıda yazılı
adreste görülebilir. Şartname bedeli, Sakarya Defterdarlığı, Muhasebe
Müdürlüğünün T.C. Ziraat Bankası Adapazarı Şubesi. TR-04 0001 0000 1900 0010
0057 70 numaralı hesabına peşin olarak yatırılması gerekmektedir.
4 - İhalenin:
a) Yapılacağı Yer : Sakarya
Valiliği Resmi Daireler Kampüsü G Blok 5 Numaralı Toplantı Salonu Camili
Adapazarı SAKARYA
b) Yapılacağı Tarih/Saat : 01.09.2016
Perşembe günü TRT saati ile saat 10:00’da
c) Usulü : 3213 sayılı Maden Kanununa bağlı olarak
çıkarılan Madencilik Faaliyetleri Uygulama Yönetmeliğinin 162. maddesinin 1.
fıkrasına ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 51. maddesinin (g) fıkrasına göre
pazarlık usulü
5 - Tekliflerin:
a) Verileceği Yer : Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
İhale Komisyonu
b) Son Teklif Verme Tarih/Saati : 01.09.2016 Perşembe günü TRT saati ile saat 10:00’a
kadar
6 - İhaleye
Katılma Belgeleri:
İhaleye
katılacaklar aşağıdaki belgeleri kapalı teklif zarfı içerisinde komisyona
sunacaklardır.
a) Tebligat
için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası
b) Gerçek
kişi istekliler;
1 - Yıl içerisinde
alınmış yerleşim yeri belgesi
2 - Noter
tasdikli imza beyannamesi
3 - T.C.
Kimlik numarasını içeren yıl içerisinde alınmış, onaylı nüfus cüzdanı sureti
c) Tüzel
Kişi İstekliler;
1 - Tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile
kayıtlı olduğuna dair belge
2 - Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları
tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin Noter tasdikli imza sirküleri
3 - Bağlı
olduğu vergi dairesi, ili ve vergi numarasını gösterir, yıl içerisinde alınmış,
onaylı vergi levhası
d)
İstekliler adına vekaleten iştirak ediliyorsa, istekli
adına teklifte bulunacak olan kişilerin vekaletnameleri ile vekaleten iştirak
edenin imza beyannamesi
e) Ortak
girişim olması halinde noter tasdikli ortak girişim beyannamesi
f) Yurt
dışından yapılacak olan başvurularda istenilen belgelerin tümünün T.C.
Başkonsolosluklarınca veya T.C. Dışişleri Bakanlığınca onaylı olması
gerekmektedir.
g) Sakarya
Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı Doğal Kaynaklar Ruhsat ve
Kültür Varlıkları Müdürlüğünden alınan, okuyup kabul edildiğine dair her
sayfası imzalanmış ihale şartnamesi
h) İhale
konusu işe ait yukarıda belirtilen tahmini bedelin asgari %3’ünden az olmamak
üzere geçici teminat
ı) Şartname
ve eklerini satın aldıklarına dair vezne alındı makbuzu
j) Vergi
Dairesi Başkanlığından alınacak “Vergi borcu yoktur” yazısı
k) 2886
sayılı Yasa uyarınca yapılan ihalelere katılmaya yasaklı olmadığına ilişkin
yazılı taahhütname.
l) Sosyal
Güvenlik Kurumundan alınacak “SGK Borcu Yoktur” yazısı
İsteklinin
Ortak Girişim olması halinde, ilanın 6. maddesinin a-b-c-d-e-f-g-h-j-k-l
bentlerinde yazılı belgeleri ayrı ayrı vermeleri gerekmektedir.
7 - İhaleye
katılmak isteyen 51850, 2012-İR-03 ve 2010-İR-08 numaralı I (a) grubu maden
işletme ruhsat sahipleri, ihale şartnamesinde ve ilanda öngörülen belgelerin
aslını veya noter tasdikli suretlerini 01.09.2016 Perşembe günü TRT saati ile
ihale saati olan 10:00’a kadar üzerinde işin adının
yazılı olduğu kapalı zarf içerisinde Yatırım İzleme ve Koordinasyon
Başkanlığında bulunan, İhale Komisyonuna vermeleri zorunludur.
8 -
İstekliler tekliflerini, muhammen bedel üzerinden açık teklif usulü ile
verecektir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle sözleşme
imzalanacaktır.
9 -
Belirtilen tarih ve saatten sonra verilen teklifler, telgraf veya faks ile
yapılacak müracaatlar ve postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul
edilmeyecektir. Posta ile yapılacak müracaatlarda İhale saatinde iştirakçi
olmaması durumunda posta ile gelen zarf içerisinde ki teklifi son teklif
sayılacaktır.
10 - İhale
bedeli, kararın tebliğ tarihinden itibaren 15 takvim günü içinde ihale üzerinde
kalan istekli tarafından Sakarya Defterdarlığı, Muhasebe Müdürlüğünün T.C.
Ziraat Bankası Adapazarı Şubesi. TR-04 0001 0000 1900 0010 0057 70 numaralı
hesabına peşin olarak ödenecektir.
11 - İhale
bedelinin tamamı peşin olarak Sakarya Defterdarlığı, Muhasebe Müdürlüğünün hesabına
peşin olarak yatırıldıktan sonra 19.912,36 m² alanın I (a) grubu maden işletme
ruhsat sahası yerinde teslim edilecektir.
12 -
19.912,36 m² alanın I (a) grubu maden işletme ruhsat sahası mevcut durumu ile
ihale edilmektedir. Saha hakkında verilen bilgiler taahhüt niteliğinde olmayıp
genel bilgi niteliğindedir. Teklif veren katılımcı, sahayı mevcut durumu ile
yerinde görmüş, beğenmiş ve kabul etmiş sayılacak olup, ihaleyi kazanan istekli
bu konuda gelecekte İdareye herhangi bir itiraz ve talepte bulunmayacaktır.
13 - Her
türlü Kamu Kurum ve Kuruluşları ile Özel Tüzel ve Gerçek Tüzel kişilerden
alınması gereken izinler (İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı, Mülkiyet İzni, ÇED
Belgesi, Yol İzni, Geçiş İzni, Tesis İzni vs.) ihaleyi kazanan istekli
tarafından alınacaktır. İhaleyi kazanan istekli gerekli olabilecek izinler
konusunda İdareye herhangi bir itiraz ve talepte bulunmayacaktır.
14 - İhaleyi
kazanan isteklinin I (a) grubu maden işletme ruhsatına bağlanacak olan
19.912,36 m² alanda maden üretimine ait ilgili tüm iş ve işlemler 3213 sayılı
Maden Kanunu kapsamındadır.
15 - İhale Komisyonu, 2886 sayılı Yasanın 29. maddesi
uyarınca, ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
7465/1-1
Döşemealtı Belediye Başkanlığından:
SIRA NO |
TAPULAMA |
ADA NO |
PARSEL NO |
YÜZÖLÇÜMÜ (M2) |
BELEDİYE HİSSESİ |
İMAR DURUMU |
ENCÜMEN SATIŞ BEDELİ (TL) |
GEÇİCİ TEMİNAT (TL) |
İHALE TARİHİ |
SAATİ |
1 |
YEŞİLBAYIR |
2088 |
14 |
40000 |
TAM |
KONUT ALANI |
18.200.000,00 |
5.460.000,00 |
27.09.2016 |
14:00 |
2 |
YEŞİLBAYIR |
2088 |
15 |
40000 |
TAM |
KONUT ALANI |
18.200.000,00 |
5.460.000,00 |
27.09.2016 |
15:00 |
3 |
YEŞİLBAYIR |
2088 |
18 |
39123 |
TAM |
KONUT ALANI |
17.800.965,00 |
5.340.290,00 |
27.09.2016 |
16:00 |
1 - Yukarıda yazılı Mülkiyeti Belediyemize ait arsalar
2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 37. maddesi gereğince Kapalı Teklif Usulü
ile karşısında yazılı tarih, saat ve muhammen bedelle Belediye toplantı
Salonunda toplanacak komisyon tarafından satış ihalesi yapılacaktır.
2 - İhaleye iştirak etmek isteyenlerden istenecek
belgeler:
-Özel Kişiler;
a) Geçici teminat makbuzu veya teminat mektubu,
b) İkametgah belgesi veya
yerleşim yeri belgesinin aslı,
c) Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi,
d) Vekalet ile ihaleye
gireceklerin noter tasdikli vekaletname örneğinin aslı ve noter tasdikli imza
sirkülerinin aslı,
-Tüzel Kişiler;
a) Geçici teminat makbuzu veya teminat mektubu,
b) 2016 yılı içinde alınmış Ticaret Odası kayıt
belgesinin aslı veya noter tasdikli sureti,
c) 2016 yılı içinde Ticaret Odasından alınmış yetki
belgesinin aslı veya noter tasdikli sureti,
d) Tüzel kişiliği temsile yetkilinin imza sirkülerinin
aslı veya noter tasdikli sureti,
e) Vekalet ile ihaleye
gireceklerin noter tasdikli imza sirkülerinin aslı ve 2016 yılı içinde alınmış
noter tasdikli vekaletname örneğinin aslı.
-Ortak Girişim;
a) Geçici teminat makbuzu veya teminat mektubu,
b) 2016 yılı içinde alınmış noter tasdikli ortak
girişim beyannamesinin aslı,
c) 2016 yılı içinde alınmış noter tasdikli ortaklık
sözleşmesinin aslı,
d) Ortak girişimin pilot ortağının imza sirkülerinin
aslı veya noter tasdikli sureti.
3 - Teklif mektubunu içeren iç zarf ile teklifi veren
tarafından imzalanmış şartname ve istenen diğer evraklar ile birlikte 2886
Sayılı İhale Kanunu’nun 37. maddesine göre hazırlayacakları kapalı zarflarını
ihale tarih ve saatine kadar Belediye İhale Servisine vermeleri zorunludur.
4 - İhale komisyonu, gerekçesini kararda belirtmek
sureti ile ihaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli tespitte serbesttir.
5 - ihale onayı tebliğinden itibaren 15 gün içinde
İhale bedelinin 1/4'i peşin geri kalanı 3 taksit olmak üzere toplam 4 eşit
taksitle 6 ay içerisinde Belediye veznesine veya Belediye Banka hesabına peşin
olarak yatırılacaktır.
6 - İhale Bedeli üzerinden alınacak her türlü vergi,
resim ve harçlar alıcı tarafından ödenecektir.
7 - Satış bedeli üzerinden 3065 sayılı Katma Değer
Vergisi Kanunun 17/4 maddesi gereği K.D.V. alınmayacaktır.
8 - Posta ile yapılacak müracaatlardan doğacak
gecikmelerden dolayı sorumluluk kabul edilmez.
9 - Diğer hususlar ihale şartnamesinde belirtilmiştir.
Şartname ihale servisinden mesai saatleri içerisinde görülebilir.
İlan olunur.
Döşemealtı/ANTALYA Tel:
4213055 - 4213053
7390/1-1
EL
TELSİZİ TEMİNİ İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2016/324316
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü
Haydarpaşa/İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : 0216 337 82 14
c) Elektronik Posta Adresi : 0216 337 82 14
2 - İhale
konusu malın adı ve miktarı: Bölgemize bağlı Trafik Müdürlüğü ihtiyacı olan, 67
adet el telsizinin temini işi.
3 - İhalenin
nerede hangi tarihte ve saatte yapılacağı: TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü
Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığı’nda 09.09.2016 tarih ve saat: 14.30’da
yapılacaktır.
4 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 -
Tekliflerin TCDD 1. Bölge Müdürlüğü Komisyon Bürosu Gar Binası 3. Kat
Haydarpaşa İSTANBUL’a 09.09.2016 tarih ve saat:
14.30’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup TCDD İşletmesi 1. Bölge Mali İşler Müdürlüğü veznesinden KDV dâhil
100,00 TL bedelle temin edilebilir.
7 - Teklif
edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici teminat verilecektir.
8 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
7473/1-1