4500
ADET MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
160
ADET YÖNLENDİRİCİ (ROUTER) SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
GENEL
AĞ ÖRÜN (WEB) UYGULAMALARI SUNUM SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
1.000
ADET OKI MARKA ML5790 NOKTA VURUŞLU YAZICI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF
CİNS VE MİKTAR YAZILIM VE DONANIM SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
4
KALEM UYAP BİLGİ SİSTEM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF
MALZEMELER SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MÜZİK
METOT KİTAPLARI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
ARSALAR
ÜZERİNE YAPILACAK BİNA İNŞAATLARI DÜKKÂN KARŞILIĞI OLARAK VERİLMEK ÜZERE İHALE
EDİLECEKTİR
Tavşanlı
Belediye Başkanlığından:
BELLİ
İSTEKLİLER ARASI İHALE İLANI
MUHTELİF
KISIMLARDA İŞÇİLİK HİZMETİN YÜRÜTÜLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.
Malatya Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
2400 TON SODA SATIN ALINACAKTIR
Toprak
Mahsülleri Ofisi Genel Müdürlüğü Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme Müdürlüğünden:
RUHSATLI
JEOTERMAL ALAN İHALE EDİLECEKTİR
Maden Tetkik ve Arama Genel
Müdürlüğünden:
TAŞINMAZ
MAL SATILACAKTIR
Dikili Belediye
Başkanlığından:
4500 ADET MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi
Başkanlığı Uygulama ve Veri Yönetimi Daire Başkanlığı (II) ihtiyacı 4500 Adet
Masaüstü Bilgisayar ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine
uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Ticari Şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 21/07/2016
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
6458/1-1
160 ADET YÖNLENDİRİCİ (ROUTER) SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı Uygulama
ve Veri Yönetimi Daire Başkanlığı (II) ihtiyacı 160 adet Yönlendirici (Router) teknik şartnamesine ve Cisco markasına uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale
doküman bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, markası, Ofis Ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 18/07/2016
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine ve markasına uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g)
fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
6459/1-1
GENEL AĞ ÖRÜN (WEB) UYGULAMALARI SUNUM SİSTEMİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Milli Savunma Bakanlığı
Harita Genel Komutanlığı ihtiyacı Genel Ağ Örün (Web) Uygulamaları Sunum
Sistemi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine; Mevcut Sunucu Sanallaştırma,
İzleme ve Yönetim Yazılımı Güncellenmesinin ise kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine ve Vmware markasına uygun olarak,
Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen
şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, markası, Ofis Ticari
Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 22/07/2016
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
Genel Ağ Örün (Web) Uygulamaları Sunum Sistemi kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine; Mevcut Sunucu Sanallaştırma, İzleme ve Yönetim Yazılımı
Güncellenmesinin ise kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve Vmware markasına uygunluğunun belirlenmesini müteakip,
uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
6454/1-1
1.000 ADET OKI MARKA ML5790 NOKTA VURUŞLU YAZICI SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı
Uygulama ve Veri Yönetimi Daire Başkanlığı (II) ihtiyacı 1000 adet OKI marka
ML5790 model nokta vuruşlu yazıcının teknik şartnamesine ve marka/modeline
uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, marka/model, Ofis Ticari
Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 19.07.2016 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine ve marka/modeline uygunluğunun belirlenmesini müteakip,
uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
6455/1-1
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR YAZILIM VE DONANIM SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Manisa Büyükşehir Belediyesi
Manisa Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü ihtiyacı Muhtelif Cins ve
Miktar Yazılım ve Donanım ihtiyaç sahibi Kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine, malzeme listesine ve markalarına uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi,
malzeme listesi, markaları, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar
listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 20/07/2016
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine, malzeme listesine ve markalarına uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları
bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
6456/1-1
4 KALEM UYAP BİLGİ SİSTEM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Milli Savunma Bakanlığı Tedarik Bölge
Başkanlığı ihtiyacı 4 kalem UYAP Bilgi Sistem Malzemesi teknik şartnamesine,
ilave hususlar hükümlerine ve ürün bazında teknik şartnamede yer alan
markalarından birine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
İHALE |
ŞARTNAME BEDELİ |
|
Tüm Kısımlara veya Birden Fazla Kısma
Katılımlar İçin |
140,00.-TL |
|
1.KISIM |
Masaüstü Bilgisayar (1 adet klavye, 1
adet Mouse ve 1 adet LCD ekran dahil) |
130,00.-TL |
2.KISIM |
Dizüstü Bilgisayar |
130,00.-TL |
3.KISIM |
Siyah Beyaz Lazer Yazıcı |
130,00.-TL |
4.KISIM |
Tarayıcı |
100,00.-TL |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis
banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU
TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, ilave
hususlar hükümleri, istenilen markalar ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek
şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 21/07/2016
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine, ilave hususlar hükümlerine ve ürün bazında
teknik şartnamede yer alan markalarından birine uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen teklifleri bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilebileceği gibi, birden fazla kısım için veya her kısım için ayrı olmak
üzere kısmi teklif de verilebilecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
6457/1-1
MUHTELİF MALZEMELER SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Aşağıda cins ve miktarı yazılı malzeme, dış piyasadan
teknik ve ticari şartname esaslarına göre açık teklif usulü ile satın
alınacaktır.
MALZEMENİN GRUBU |
MİKTAR |
NEYE GÖRE ALINACAĞI |
SON TEKLİF VERME TARİHİ |
|
Dar
Mekanizma |
700.000 |
Adet |
Teknik
Şartname |
25.07.2016 |
Geniş
Mekanizma |
1.800.000 |
Adet |
Teknik
Şartname |
|
Sırt
Halkası |
2.500.000 |
Adet |
Teknik
Şartname |
|
Kompresör |
2.500.000 |
Adet |
Teknik
Şartname |
|
Rado |
5.000.000 |
Adet |
Teknik
Şartname |
|
Pim
(Perçin) |
10.000.000 |
Adet |
Teknik
Şartname |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a. İstekliler, ihale evrakını Ankara’da Devlet Malzeme
Ofisi Genel Müdürlüğü III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığından incelenmek üzere ücretsiz olarak temin edebilirler.
b. Ancak, ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye
katılabilmeleri için 130.-TL ihale evrak bedelini Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
c. Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek, dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin
aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle
iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili
firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF
MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 5. maddesinde
yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, yukarıda gösterilen günde en geç saat
12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığı’nda bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhaleye iştirak eden firmalar, teklifleri ile
birlikte Dar ve Geniş mekanizmalardan (aksesuarları ile birlikte) 2.500’er
takım numune verecektir. Teklif mektuplarının dış zarfları son teklif verme
günü saat 14.00’de açılacak olup, dış zarf muhteviyatına göre tekliflerinde
noksanlık bulunmayan firmaların numuneleri teknik şartnamesine ve kullanım
amacına uygunluk açısından incelenecektir.
Numunelerin gerek teknik şartnameye uygunluk açısından
incelemesinde ve gerekse Klasör İmal Makinesinde kullanılmaya elverişlilik
bakımından Basım İşletme Müdürlüğümüzde yapılacak denemelerde numune ile ilgili
teklif sahibi firma yetkilileri de hazır bulunacaklardır. Deneme ve inceleme
sonuçları düzenlenecek tutanağa açıkça yazılacak ve bu tutanak deneme ve
inceleme çalışmalarında hazır bulunan firma yetkilileri tarafından da mutlaka
imzalanacaktır.
Numuneleri teknik şartnamesine ve kullanma amacına
uygun bulunan firmaların fiyatla ilgili iç zarfları firmalara bildirilecek gün
ve saatte açılacak, numunesi uygun bulunmayan firmaların fiyatla ilgili iç
zarfları ise açılmadan firma yetkililerine diğer belge ve numunelerle birlikte
iade edilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve teknik
yönden yeterlilik araştırması yapılacaktır.
5 - İstekliler ihale konusu malzemenin tamamı için
teklifte bulunacaklardır. Kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
6 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin
7.maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 60 gün opsiyonlu olacaktır.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihi itibariyle
en az 6 ay geçerli GEÇİCİ TEMİNAT teklif edilen para birimi cinsinden (Euro)
verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
9 - İş bu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı
olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri
şeklinde olacaktır. Sözlü fiyat indirimine; istekli yetkililerinin (Vekaletname ve imza sirküleri ile birlikte) katılması
gerekmekte olup, katılamaması halinde, teklif formunda yazılı fiyat geçerli
olacaktır.
Duyurulur.
6522/1/1-1
—————
LEVER ARCH MECHANISMS AND ACCESSORIES WILL BE PURCHASED
The commodities mentioned below shall be purchased from foreign markets
by taking open bids, in accordance
with the stipulations of the commercial and technical specifications.
COMMODITY |
QUANTITY (pcs.) |
BASIS OF PURCHASING |
BIDDING DEADLINE |
Narrow Lever Arch Mechanism |
700.000 |
Technical Specification |
25.07.2016 |
Broad Lever Arch Mechanism |
1.800.000 |
Technical Specification |
|
Finger hole rings |
2.500.000 |
Technical Specification |
|
Compressor |
2.500.000 |
Technical Specification |
|
Rado eyelet |
5.000.000 |
Technical Specification |
|
Rivet (pin) |
10.000.000 |
Technical Specification |
1. THE TENDER DOCUMENT IS WITH CHARGE.
a) For the
aim of getting information, the candidates can obtain the tender documents from Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü III No’lu Satınalma Daire Başkanlığı
(3rd Purchasing Department
of General Directorate of the
State Supply Office) in
Ankara without any charge.
b) However, the candidates to submit a proposal
for the bid
should make the payment of the tender document price (130.-TL) to any of our Office’s
Cashiers or our Office’s bank accounts.
c) The original
and a copy of the bank or cashier
receipt must be put in the outer envelope
by adding to the tender document.
The original of the receipt shall
be returned to the bidder after
opening all the bids. In
case of the cancellation of the tender completely or giving
up the order,
the price of tender documents shall be returned to the
candidates.
2. The required
bid documents must be put in two envelopes as one inside the other. ONLY THE BID FORMS
INDICATING OFFER PRICE MUST BE PUT IN THE INNER ENVELOPE. In
addition to the inner envelope,
the outer envelope shall also contain the
letter stating that the technical
and commercial specifications and their annexes are
accepted, the documents specified in the article 5 of the commercial specification, and the documents stated
in the Additional Conditions.
3. The bids
must reach or be submitted to our Headquarters
“III No’lu Satınalma Daire
Başkanlığı” latest by 12:00 A.M. on the mentioned date. Bids submitted after this time will not be taken into consideration, regardless of the delays due to
mail.
4. The bidders
to participate in the tender must give 2.500 sets of wide and narrow
mechanisms samples (with accessories) each together with
the bids. Outer envelopes of the bids will be opened
at 14:00 P.M. on the bidding deadline. The samples provided
by the bidders
who present a full set of documens shall be inspected in accordance with technical specifications and in respect of usage purpose.
The authorities of the bidders shall
be ready at Our Printing Establishment Directorate while the samples
are both inspected in accordance with technical specification, and tested on file manufacturing machine for usage
purpose. The results of inspections and tests shall
clearly be recorded in writing and these
written records shall also be undersigned
by the bidder’s
authorities participated in
these trial and inspection works.
The inner envelopes
of the bidders whose samples are
found in compliance with technical specification and usage purpose shall
be opened in the date and time to
be announced to the bidders. Those
whose samples are not found in compliance with the requirements shall be returned without opening with all the
other documents and samples. If
required, bidders shall be cautioned and urged for
inspection in terms of financial and technical
sufficiency.
5. The offers
must cover the whole quantity.
Partial offers shall not be taken into consideration.
6. The bid
prices shall be valid for a period
of sixty (60) days as from the date
on which the inner envelopes are opened in accordance
with article 7 of commercial specification concerning this tender.
7. Bidders must submit a PRELIMINARY
GUARANTEE valid for at least 6 months as of the bidding deadline
in same the currency of their offers (Euro), at a rate to be determined by themselves,
corresponding to not less than 3% of the bid price
they will submit.
8. This tender is exempt from Public
Procurement Law in accordance with the paragraph (g) (Exception) of the article 3 of this Law. The Office reserves the right
whether or not to tender, to partially
tender the mentioned supplies or to
award the tender to whomever it may please.
9. The tender shall take place
by receiving open bids, whereby
bidders shall present their initial
price quotations in writing, and continue
by underbidding orally. Representatives (Power of Attorney with specimen signatures)
are needed to participate in underbidding and if they are
unable to attend, written price on bid form shall prevail.
To be announced to all candidates.
6522/2/1-1
MÜZİK METOT KİTAPLARI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Kara Kuvvetleri Komutanlığı Silahlı Kuvvetleri
Bando Okulları Komutanlığı ihtiyacı Müzik Metot Kitapları ihtiyaç listesinde
yer alan markalarına uygun olarak, Ofıs'imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale dokümana bedelini (130,00 TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofîs banka hesabına yatırmaları
zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte, teknik şartname, Ofîs
Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini
belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler
ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 18.07.2016 günü, saat 12.00'ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00'de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin, kuruluşça hazırlanan ihtiyaç listesinde yer alan markalarına
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin
fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde
belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3'ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay
süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale. Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup. Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
6523/1-1
ARSALAR ÜZERİNE YAPILACAK BİNA İNŞAATLARI DÜKKÂN
KARŞILIĞI OLARAK VERİLMEK ÜZERE İHALE EDİLECEKTİR
Tavşanlı
Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti Belediyemize
ait tapunun Kütahya İli Tavşanlı İlçesi Çukurköy
Merkez Mahallesi Küçük Sanayi Sitesinde aşağıda yazılı olan
Tavşanlı Belediyesi adına kayıtlı taşınmazlar:
1653 Ada 1 Parsel, 1824 Ada 1 Parsel,
1669 Ada 1 Parsel, 1670 Ada 1 Parsel, 1671 Ada 1 Parsel, 1672 Ada 1 Parsel,
1673 Ada 1 Parsel, 1675 Ada 1 Parsel, 1676 Ada 1 Parsel, 1677 Ada 1 Parsel,
1678 Ada 1 Parsel Arsalar üzerine yapılacak bina inşaatlarının Dükkân karşılığı
olarak verilmek üzere 2886 sayılı Devlet İhale Kanunun 45 ve 47. maddesi
Hükümlerine göre açık artırma suretiyle ihale edilecektir.
2 - İhale
27.07.2016 Çarşamba günü saat 11.00’de Belediye Encümeni huzurunda Belediye
Encümen odasında yapılacaktır.
3 - Belediyemizde
kalan bağımsız bölümlere ait muhammen bedel 2.905.852,20 TL (KDV hariç) + bağımsız
bölümlerin üzerine ilave olarak encümence artırım için belirlenen muhammen
bedel 10.000,00 TL olup toplam muhammen bedel 2.915.852,20 TL’dir. %3 geçici
teminatı 87.500,00 TL, cayma teminatı 10.000,00 TL'dir.
4 - Geçici
teminatı ihale saatinden önce Belediyemiz veznesine yatırılması gerekmektedir.
5 - Bu işe ait
şartnameler Belediyemiz Fen İşleri ve Mali Hizm.
Müdürlüğünde görülebilir.
6480/1-1
BELLİ İSTEKLİLER ARASI İHALE İLANI
Milli Savunma Bakanlığından:
1 -
“BALIKESİR, BANDIRMA VE ARİFİYE TANK ÇİFTLİKLERİNDEKİ DEPOLAMA TANKLARININ
RESTORASYONU (PİD+KONTROLLÜK) MÜŞAVİR MÜHENDİSLİK HİZMETLERİ” İŞİ,
2 -
“KONYA HAVA ALANI (FOB) OPERASYON VE KARARGAH BİNASI
RESTORASYONU (PİD+KONTROLLÜK) MÜŞAVİR MÜHENDİSLİK HİZMETLERİ” İŞİ,
YUKARIDA
ADI GEÇEN 2 FARKLI İŞ İÇİN, 4734 SAYILI YASA’NIN 3 (B) MADDESİ MUAFİYETİ
KAPSAMINDA, 6095 SAYILI YASA, 6/7543 VE 7/2864 SAYILI KARARNAME ESASLARI İLE
MSY.: 202-5 (D) SAYILI NATO GÜVENLİK YATIRIMLARI
HİZMETLERİ YÖNERGESİ UYARINCA ÖNERİ KABUL EDİLECEKTİR. BU KAPSAMDA; İSTEKLİ
OLAN FİRMALARIN, HER BİR İŞ İÇİN AYRI AYRI HAZIRLANMIŞ OLAN ÖN DUYURUYU, HER İŞ
GÜNÜ, HER BİR İŞ İÇİN AYRI DİLEKÇE, VEKÂLETNAME İLE BİRLİKTE BAŞVURARAK,
AŞAĞIDA
YAZILI ADRESTEN ELDEN ALMALARI VE ÖN DUYURUDA İSTENEN BELGELERİ HAZIRLAYARAK,
EN GEÇ 05 AĞUSTOS 2016 CUMA GÜNÜ SAAT 11.00’E KADAR AŞAĞIDA YAZILI ADRESE ELDEN
VEYA İADELİ TAAHHÜTLÜ OLARAK TESLİM ETMİŞ OLMALARI GEREKMEKTEDİR. POSTADA
YAŞANAN GECİKMELER DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
ADRES :
MSB İNŞ.
EML. VE NATO GÜV. YAT. D.BŞK.LIĞI
İHALE VE
SÖZLEŞME İŞLEM YÖNETİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
NATO İHALE
İŞLEM KISMI (TLF: 402 43 11) BAKANLIKLAR/ANKARA
6321/1-1
MUHTELİF KISIMLARDA İŞÇİLİK HİZMETİN YÜRÜTÜLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye Şeker Fabrikaları
A.Ş. Malatya Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız
2016/2017 Kampanya Döneminde Muhtelif Kısımlarda İşçilik Hizmetin yürütülmesi
işi açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2016/255257
1 - İdarenin
a) Adresi : ÖZALPER
MAHALLESİ KARAKAVAK MEVKİİ ANKARA ASFALTI ÜZERİ 44080 YEŞİLYURT/ MALATYA
b) Telefon ve faks numarası : 0422
212 10 44 0422 212 10 52
c) Elektronik posta adresi : malatyaseker@turkseker.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
İnternet adresi (varsa) :
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamız 2016/2017 Kampanya
Döneminde Günlük (24 Saat) olmak üzere vardiya esasına göre Fabrika Pancar
Analiz Laboratuarı, Pancar Silo Meydanı ve Arıtım
İstasyonunda İşçilik Hizmetin yürütülmesi işi,
b) Yapılacağı yer : Malatya Şeker Fabrikası Pancar Analiz Laboratuarı,
Pancar Silo Meydanı ve Arıtım İstasyonu
c) İşin süresi : 2016/2017
Kampanya Dönemi ± % 20 Toleranslı 4 Ay
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Malatya Şeker Fabrikası Ofis Binası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 26/07/2016 - Saat: 14.00
4 -
İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik
değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1-
İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1- a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi
odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1)
Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya
da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu
yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel
kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya
sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış,
tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2-
Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1)
Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3-
Şekli ve içeriği bu Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4-
Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat
4.1.5-
İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6- Tüzel kişi tarafından iş deneyimini
göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine
sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya
yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter
tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye
doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart
forma uygun belge,
5 -
Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
5.1. İş
deneyimini gösteren belgeler:
Son beş
yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve
teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya
benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belge,
5.2. Bu
ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
Resmi
veya Özel Kuruluşlarda her türlü personel çalıştırılması işine ait faaliyet
gösteren gerçek veya tüzel kişilerin yapmış olduğu işler benzer iş olarak kabul
edilecektir.
6 -
Ekonomik açıdan en avantajlı teklif, sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
7 -
İhale dokümanı Malatya Şeker Fabrikası Ticaret Servisi Özalper
Mahallesi Karakavak Mevkii Yeşilyurt/Malatya adresinde görülebilir ve 100,00 TL
karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8 -
Teklifler 26/07/2016 Salı Günü Saat 14:00’e kadar
Malatya Şeker Fabrikası Haberleşme Servisi Özalper
Mahallesi Karakavak Mevkii Yeşilyurt/Malatya adresine verilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir
9 -
İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için teklif edilen birim
fiyatlarının miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu, ihale üzerinde bırakılan istekliyle
her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu
ihalede, kısmi teklif verilebilir.
10 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 -
Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 60 takvim
günü olmalıdır.
12 - Mezkur
hizmet alımı ceza ve yasaklama hükümlere hariç 4734 Sayılı Kamu ihale kanunu ve
4735 Sayılı Kamu ihale sözleşmeleri kanununa tabi değildir. Teşekkülümüz
ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
6394/1-1
2400 TON SODA SATIN ALINACAKTIR
Toprak Mahsülleri Ofisi Genel Müdürlüğü Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme Müdürlüğünden:
Bolvadin’de Kurulu bulunan Toprak Mahsulleri
Ofisi Afyon Alkaloidleri Fabrikası İşletme Müdürlüğü
ihtiyacı için 2400 ton soda AAF teslimi kapalı zarfla teklif alma yolu ile
satın alınacaktır.
Şartnamesi Afyonkarahisar ili Bolvadin
ilçesindeki TMO AAF İşletme Müdürlüğünden 250,-TL bedel ile temin edilebilir.
Şartname bedelinin Halk Bankası Bolvadin Şubesi 13000001
IBAN TR 91 0001 2009 1860 0013 0000 01 numaralı hesaba yatırılıp dekontunun
(0272 612 5667) numaraya fakslanması durumunda isteklilere şartname kargo ile
gönderilecektir ve bu konuda 0272 612 6662 / 9352 nolu
telefondan bilgi alabileceklerdir.
İhalede geçici teminatla birlikte
verilecek diğer belge ve şartlar şartnamede belirtilmiştir. İhale tarihi 26
Temmuz 2016 günü saat 14.30 olup, isteklilerin belirtilen saate kadar kapalı
zarf içindeki teklif mektuplarını AAF İşletme Müdürlüğüne vermeleri
gerekmektedir.
Posta ve kargodaki gecikmeler kabul
edilmeyecektir.
Bu İhale Toprak Mahsulleri Ofisi İhale
Yönetmeliğine göre yapılacaktır.
6359/1-1
RUHSATLI JEOTERMAL ALAN İHALE EDİLECEKTİR
Maden Tetkik ve Arama Genel
Müdürlüğünden:
Genel
Müdürlüğümüzce yapılan arama çalışmaları sonucunda bulunan 6 (altı) adet
Ruhsatlı Jeotermal Alanın İhale Edilmesi kapalı zarf içerisinde teklif almak ve
görüşmeler yapmak suretiyle pazarlık usulü ile gerçekleştirilecektir.
Komisyonun gerek görmesi halinde ihale açık artırma ile tamamlanabilecektir.
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversiteler
Mah. Dumlupınar Bulvarı No:139 06800 Çankaya / ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0312.201
18 05 /287 91 77 – 0 312 287 34 49
c) Elektronik posta adresi : mta@mta.gov.tr
2 -
İhale Konusu 6 (altı) Adet Jeotermal Alana Ait Bilgiler:
İhale Dosya No |
Son Teklif Verme Tarih ve Saati |
İli |
İhale Edilecek Jeotermal Alanın Adı |
Jeotermal Alan için Belirlenen Geçici Teminat Tutarı (ABD Doları ) |
2016/JA-287 |
16/08/2016 |
Nevşehir |
Nevşehir-Kozaklı-Karahasanlı |
60.000$ |
2016/JA-288 |
16/08/2016 |
İzmir |
İzmir-Dikili-Hasanağa |
35.000$ |
2016/JA-289 |
22/07/2016 |
Aksaray |
Merkez-Gençosman |
15.000$ |
2016/JA-290 |
16/08/2016 |
Kırklareli |
Merkez-Asılbeyli |
40.000$ |
2016/JA-291 |
16/08/2016 |
Kırklareli |
Kırklareli-Vize-Hasbuğa |
30.000$ |
2016/JA-292 |
16/08/2016 |
Nevşehir |
Derinkuyu-Kuyulutatlar-
Suvermez |
50.000$ |
3 -
İhalenin Yapılacağı Yer: MTA Genel Müdürlüğü Encümen Toplantı Salonu
4 - İhaleye Katılalacaklarda
Aranacak Nitelik ve Şartlar: Medeni hakları kullanmaya ehil T.C. vatandaşları,
statüsünde jeotermal kaynaklar ve doğal mineralli sularla ilgili faaliyet
yapabileceği hususu yer alan Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarına göre kurulmuş
tüzel kişiliğe haiz şirketler, bu hususta yetkisi bulunan kamu iktisadi
teşebbüsleri ile müesseseleri, bağlı ortaklıkları ve iştirakleri ile diğer kamu
kurum, kuruluş ve idareleri ihaleye katılabilir.
5 -
İhale dokümanı MTA Genel Müdürlüğü Fizibilite Etütleri Dairesi Ruhsat Hakları
Koordinatörlüğü adresinde görülebilir, ihale dosyaları 200 TL (ikiyüzlira) karşılığı aynı adresten temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
6 -
Teklifler, yukarıda tabloda belirtilen tarih ve saate kadar MTA Genel Müdürlüğü
Genel Haberleşme Şube Müdürlüğü adresine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Son teklif verme tarih ve saatine kadar
MTA Genel Müdürlüğü Genel Haberleşme Şube Müdürlüğü’ne ulaşmayan teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.
7 -
İstekliler Ruhsatlı Jeotermal Alan için yukarıda tabloda belirtilen tutardan az
olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir.
8 - Söz konusu ihale 2886 sayılı ihale
kanunu ile 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi değildir.
6405/1-1
Dikili
Belediye Başkanlığından:
S.No |
İli |
İlçesi |
Mahallesi |
Ada |
Parsel |
Arsa |
Muhammen |
Hisse |
Geçici |
Şartname |
İhale |
İhale |
İhale |
Açıklama |
M2 |
Bedel |
Nispeti |
Teminat |
Bedel |
Türü |
Saati |
Tarihi |
|||||||
1 |
İZMİR |
DİKİLİ |
İSMETPAŞA |
594 |
6 |
371,00 |
235.000,00
TL |
TAM |
7.050,00
TL |
100,00
TL |
AÇIK |
10:00 |
28.07.2016 |
|
2 |
İZMİR |
DİKİLİ |
İSMETPAŞA |
594 |
7 |
428,00 |
300.000,00
TL |
TAM |
9.000,00
TL |
100,00
TL |
AÇIK |
10:20 |
28.07.2016 |
|
3 |
İZMİR |
DİKİLİ |
İSMETPAŞA |
2196 |
15 |
332,00 |
180.000,00
TL |
TAM |
5.400,00
TL |
100,00
TL |
AÇIK |
10:40 |
28.07.2016 |
|
4 |
İZMİR |
DİKİLİ |
SALİMBEY |
419 |
2 |
2.088,55 |
900.000,00
TL |
TAM |
27.000,00
TL |
100,00
TL |
AÇIK |
11:00 |
28.07.2016 |
|
5 |
İZMİR |
DİKİLİ |
SALİMBEY |
2054 |
10 |
393,00 |
275.000,00
TL |
TAM |
8.250,00
TL |
100,00
TL |
AÇIK |
11:20 |
28.07.2016 |
|
6 |
İZMİR |
DİKİLİ |
GAZİPAŞA |
641 |
2 |
2.594,00 |
760.000,00
TL |
TAM |
22.800,00
TL |
100,00
TL |
AÇIK |
11:40 |
28.07.2016 |
|
7 |
İZMİR |
DİKİLİ |
GAZİPAŞA |
648 |
1 |
489,00 |
350.000,00
TL |
TAM |
10.500,00
TL |
100,00
TL |
AÇIK |
13:00 |
28.07.2016 |
|
8 |
İZMİR |
DİKİLİ |
GAZİPAŞA |
648 |
2 |
579,00 |
390.000,00
TL |
TAM |
11.700,00
TL |
100,00
TL |
AÇIK |
13:20 |
28.07.2016 |
|
9 |
İZMİR |
DİKİLİ |
GAZİPAŞA |
648 |
3 |
385,00 |
250.000,00
TL |
TAM |
7.500,00
TL |
100,00
TL |
AÇIK |
13:40 |
28.07.2016 |
|
10 |
İZMİR |
DİKİLİ |
GAZİPAŞA |
648 |
4 |
385,00 |
250.000,00
TL |
TAM |
7.500,00
TL |
100,00
TL |
AÇIK |
14:00 |
28.07.2016 |
1 - Yukarıda
niteliği tahmini bedeli geçici teminatı ve ihale tarih, saati belirtilen arsa
nitelikli taşınmazların satış ihalesi; 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45.maddesine
göre açık teklif (arttırma) usulü ile Belediye Kültürevinde
ve Encümen huzurunda şartname gereğince yapılacaktır.
2 - Muhammen
bedeller yukarıdaki cetvelde gösterilmiştir.
3 - Taşınmaz
satışı suretiyle devir teslimler KDV Kanununun 17/4-r maddesine göre KDV den
müstesnadır.
4 - İhaleye
Katılacaklardan İstenen Belgeler;
A - Gerçek
Kişilerden;
a)
Taşınmaz Mal Satış Şartnamesi (Şartnamenin her sayfası ayrı ayrı ihaleye
iştirak eden tarafından imzalanmak zorundadır.)
b)
Geçici Teminat Bedeli Makbuzu
c) Nüfus
Cüzdanı Sureti (Nüfus Müdürlüğünden)
d)
Kanuni tebligat adresi/İkametgah adresi belgesi (Nüfus
Müdürlüğünden)
e) Vekaleten katılıyor ise 2016 yılında onaylı vekaletname
(Noterden)
f)
Belediye ve Vergi Dairesinden alınacak borcu yoktur belgesi
g) İhale
Doküman Bedeli Makbuzu
B - Tüzel
Kişilerden;
a)
Taşınmaz Mal Satış Şartnamesi (Şartnamenin her sayfası ayrı ayrı ihaleye
iştirak eden tarafından imzalanmak zorundadır.)
b)
Geçici Teminat Bedeli Makbuzu
c) Nüfus
Cüzdanı Sureti (Nüfus Müdürlüğünden)
d)
Kanuni tebligat adresi/İkametgah adresi belgesi (Nüfus
Müdürlüğünden)
e) İmza Sirküsü (Noterden)
f) Vekaleten katılıyor ise 2016 yılında onaylı vekaletname
(Noterden)
g)
Belediye ve Vergi Dairesinden alınacak borcu yoktur belgesi
h) İhale
Doküman Bedeli Makbuzu
ı) Mevzuatı
gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret, Sanayi, Esnaf
Odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapılmış olduğu yıl içerisinde
alınmış tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge (Tescil Belgesi)
5 - Geçici
Teminat geçici bedelleri Dikili Halk Bankası 07000006
Dikili Belediyesi ‘İhale Teminat Hesabına’ yatırılacaktır. Şartname 100 TL. karşılığında Belediye Emlak ve İstimlak Müdürlüğünden temin
edilecektir.
6 - İhaleye
katılabilmek için; 8/9/1983 tarihli ve 2886 sayılı
Devlet İhale Kanunu ve Hazine Taşınmazlarının İdaresi Hakkında Yönetmelikte belirtilen
niteliklere haiz olmak ve anılan Kanun ve Yönetmelikte açıklanan biçimde
teklifte bulunmak, geçici teminatı yatırmak şarttır.
7 - İhale
bedeli şartnamesindeki süre içinde ödenecektir, süresi içinde ödenmediği
takdirde geçici teminat Belediyemize irat kaydedilir.
8 -
İhale için talipli gelmediği taktirde ihale tarihinden
7 gün sonra aynı saat ve yerde, aynı şartname ile ihale yeniden yapılacaktır.
9 - İstekliler
Şartnamelerdeki yazılı belgeleri eksiksiz olarak sunmak zorundadırlar.
10 -
İhale ile ilgili olarak her türlü vergi, resim harçları ve diğer giderleri
ödemek, istekliye aittir satışa ilişkin her türlü vergi, resim harç ve diğer
giderleri ödemek istekliye aittir.
11 - Taşınmazın
fuzuli işgal altında bulunması halinde; Belediyeye, fuzuli işgali bu
taşınmazdan tahliye için hiç bir sorumluluk yüklenmez ve alıcı bunu belediyeden
isteyemez.
12 -
Encümen Komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
6368/1-1