HİZMET
ALIMI YAPILACAKTIR
Türkiye Şeker
Fabrikaları A.Ş. Kastamonu Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
POLİPROPİLEN
ASTARSIZ KRİSTAL ŞEKER AMBALAJ TORBASI ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş.
Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
TAHMİNİ
200.000 KG. MAHSUL DANE MISIR İLE 100.000 KG. SELEKTÖR ALTI BUĞDAY PARTİLER
HALİNDE AÇIK ARTIRMA SURETİYLE SATILACAKTIR
Tarım
İşletmesi Genel Müdürlüğü Dalaman Tarım İşletmesi Müdürlüğünden:
8
ADET EKONOMİK ÖMRÜNÜ TAMAMLAMIŞ MUHTELİF MARKA VE MODEL ARAÇ SATILACAKTIR
MİCROSOFT
KURUMSAL LİSANS ANLAŞMASININ GÜNCELLENMESİ VE PREMİER DESTEK HİZMETİ
ALINACAKTIR
Maden Tetkik
ve Arama Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF
MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
GAYRİ
MADDİ HAK ALIMI-BİLGİSAYAR YAZILIMI ALIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Gaziantep
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Kastamonu Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız “MEYDAN, HAM FABRİKA VE RAFİNERİ KISMINDA
EROZYON VE KOROZYON NEDENİYLE DEFORMASYONA UĞRAMIŞ APARAT VE TESİSATINDA
ÖNCELİKLİ OLAN KISIMLARIN TAMİR VE BAKIM İŞLERİ” T.Ş.F.A.Ş. Mal ve Hizmet Alım
Yönetmeliği hükümlerine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2016/188878
1 - İdarenin
a) Adresi : Taşköprü Yolu 18. Km Bük köyü Mevkii 37070 KASTAMONU
b) Telefon ve faks numarası : 0 366 242 73 11 - 0 366
242 73 33
c) Elektronik posta adresi : --
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Muhtelif çaplardaki
dikişli çelik boru, dirsek ve sac levhaların (St37) demontajı
ile bunların yerlerine Cr-Ni boru ve dirsekler, St 37 boru ve dirseklerin
montajı ile St 37 sac levhaların boyama dahil kaynakla birleştirilmesi işidir.
İşin
ayrıntıları teknik şartnamede belirtilmiştir.
b) Yapılacağı yer : Kastamonu Şeker Fabrikası
c) İşin süresi : Yüklenici, teknik şartnamede belirtilen
işleri, işyeri tesliminden itibaren 60 takvim gününde anahtar teslimi olarak
bitirip teslim edecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Kastamonu Şeker Fabrikası Ofis binası Toplantı
Salonu
b) Tarihi ve saati : 10.06.2016 Saat 14.00
4 - İhale dokümanı Kastamonu Şeker Fabrikası adresinde
görülebilir ve (KDV dahil) 100,00 TL karşılığı aynı
adresten temin edilebilir. Kargo ve Posta yoluyla satış bedeli (KDV. Dahil) 120,00 TL’dir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur. Kargo ya
da posta yoluyla alımlarda dokümanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da
eksik olmasından dolayı İdare hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
5 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kastamonu
Şeker Fabrikası Haberleşme Şefliği’ne verilebileceği
gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
7 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 (Kırkbeş) takvim günü
olmalıdır
8 - İş bu şartname konusu hizmet alımı Ceza ve
yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi olmayıp İdare
ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta serbesttir.
5085/1-1
POLİPROPİLEN ASTARSIZ KRİSTAL ŞEKER AMBALAJ TORBASI
ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş.
Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamız, Polipropilen
Astarsız Kristal Şeker Ambalaj Torbası Mal alımı işi T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü
Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği Esaslarına Göre Açık İhale Usulü ile İhale
Edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2016/194631
1 - İdarenin
a) Adresi : Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii 40200
KIRŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 0 386 221 61 30
- 37 / 0 386 221 61 38
c) Elektronik posta adresi (varsa) : kirsehirseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu Malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Fabrikamız
2016/2017 Kampanya döneminde tam otomatik ambalajlama tesisinde kullanılmak
üzere ihtiyacı olan 57x101 cm ebadında, 125 Gr ağırlığında ± %20 toleranslı 1.300.000 adet 50 Kg.’lik
Astarsız Polipropilen Kristal Şeker Torbası alımı
işidir.
b) Teslim Yeri : Kırşehir Şeker Fabrikası Malzeme Ambarı
c) Teslim Süresi : İdarece verilecek termin
programı dahilinde 150 (Yüzelli)
gün içerisinde teslim edilecektir.
3 - ihalenin
a) Yapılacağı yer : Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii 40200
KIRŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 09.06.2016 Perşembe Günü, Saat 14.00
4 - İhale
dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 118,00 TR (Türk Lirası) karşılığı
Kırşehir Şeker Fabrikası - Ticaret Servisi adresinden satın alınabilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını, idareden ücreti mukabili satın
almaları zorunludur.
5 - İstekliler
teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
6 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim
günüdür.
7 - İhalede
gerektiğinde açık eksiltme ve/veya pazarlık yapılabilecektir. İsteklilerin veya
kanuni vekillerinin ihale günü fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir.
İsteklinin komisyonda hazır bulunmaması halinde, mektup ile gönderilen teklifi
son ve kesin pey olarak kabul edilecektir.
8 - Mezkûr alım
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na
(ceza ve yasaklamalarla ilgili hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği
esaslarına göre yapılacaktır. İdare, ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen
yapmakta serbesttir.
5132/1-1
TAHMİNİ 200.000 KG. MAHSUL DANE MISIR İLE 100.000 KG.
SELEKTÖR ALTI BUĞDAY PARTİLER HALİNDE AÇIK ARTIRMA SURETİYLE SATILACAKTIR
Tarım
İşletmesi Genel Müdürlüğü Dalaman Tarım İşletmesi Müdürlüğünden:
1 - İşletmemizin
2015 yılı istihsali tahmini 200.000 Kg. mahsul dane mısır ile 100.000 Kg.
selektör altı buğday partiler halinde açık artırma suretiyle satılacaktır.
2 - İhale 07.06.2016 Salı günü saat 14.00 de işletmemiz
İhale Salonunda Alım-Satım ve İhale Komisyonu huzurunda yapılacaktır. İhaleye
iştirak eden olmadığı veya teklif edilen fiyatların uygun görülmediği takdirde,
ihale 14.06.2016 Salı günü aynı yer ve saatte tekrar yapılacaktır.
3 - İhaleye ait miktarlar, muhammen fiyat ve geçici
teminat tutarları aşağıda belirtilmiştir.
P.
No |
Cinsi |
Miktarı |
Muhammen Fiyatı |
Muhammen Tutarı |
Geçici Teminat |
1. |
Mahsul Dane Mısır |
100.000 Kg. |
0,68.-TL/Kg. |
68.000,00.-TL |
3.400.00.-TL |
2. |
Mahsul Dane Mısır |
100.000 Kg. |
0,68.-TL/Kg. |
68.000,00.-TL |
3.400,00.-TL |
3. |
Selektör Altı Buğday |
100.000 Kg. |
0,80.-TL/Kg. |
80.000,00.-TL |
4.000,00.-TL |
Genel Toplam: |
300.000 Kg. |
|
216.000,00.-TL |
10.800,00.-TL |
4 - İhale ile ilgili geçici
teminat muhammen tutarın %5’i nispetinde olup, 10.800,00.-TL’dır. Kati teminat ihale satış tutarının %10’dur.
5 - Müşteriler geçici teminatlarını yatırmak kaydıyla
ihalenin tamamına iştirak edecekleri gibi, dilediği sayıda partilerin geçici
teminatlarını yatırarak da ihaleye iştirak edebilirler.
6 - İhaleye iştirak etmek isteyen müşterilerde
aşağıdaki şartlar aranır.
a) Kanuni ikametgahı olması,
b) Geçici teminat vermesi,
c) Müşterinin; gerçek kişi olması halinde imza
beyannamesi, tüzel kişi olması halinde gerekli yetki belgelerinin ve imza
sirkülerinin ibraz edilmesi.
7 - İhale konusuna ait tahmin edilen bedel ve geçici
teminat yukarıda belirtilmiş olup, geçici teminat ihalenin başlayacağı saate
kadar İşletmemizin Halk Bankası Dalaman Şubesindeki (TR63 0001 2009 2670 0013
000003) nolu hesabına veya İşletme veznesine
yatırılıp alınacak makbuz komisyona ibraz edilecektir.
8 - İhale ile ilgili şartname işletmemizde, Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğü (Karanfil Sokak No: 62 Bakanlıklar/ANKARA), Muğla,
Denizli, Aydın, İzmir, Balıkesir, Bursa, Uşak, Konya, Mersin Ticaret
Borsalarında görülebilir.
9 - Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 3/g maddesi
gereğince istisna kapsamında olup, ihale TİGEM Alım-Satım ve İhale Yönetmeliği
esaslarında yapılmaktadır.
İlgililere ilanen duyurulur.
ADRES:
Dalaman Tarım İşletmesi Müdürlüğü
Dalaman/MUĞLA
Tel : 0 252 692
3721
Faks : 0 252 692
5229
5151/1-1
8 ADET EKONOMİK ÖMRÜNÜ TAMAMLAMIŞ MUHTELİF MARKA VE
MODEL ARAÇ SATILACAKTIR
TRT
Genel Müdürlüğünden:
8 adet Ekonomik ömrünü tamamlamış muhtelif marka ve
model hizmet araçlarının satışı, İlan Yoluyla Kapalı Teklif Alma Usulü ile
ihale edilecektir.
1 - İdarenin:
a) Adresi : TRT Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı C Blok Kat: 3
No: 325 06109
Oran/ANKARA
b) Telefon numarası : 0 312 463 4217
c) Faks numarası :
0 312 463 4232
2 - İhalenin:
a) Yapılacağı adres : TRT Genel Müdürlüğü Satınalma
Dairesi Başkanlığı İhale Komisyonu Toplantı Odası C Blok Kat: 3 06109 Oran Sitesi
Çankaya/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 23.06.2016 günü saat 10.30
3 - İhaleye katılabilmek için gerekli belgeler:
3.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gereklidir.
a) Gerçek kişi olması halinde, T.C. kimlik numarasının
yer aldığı kimlik, tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin noter tasdikli
imza sirküleri,
b) Bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun
teklif mektubu,
c) Bu şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin
standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları
dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını
gösteren makbuzlar,
d) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, vekil adına düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname.
e) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
f) Her sayfası isteklice
imzalanmış ihale dokümanı.
4 - Bu ihaleye ihale dokümanındaki şartları taşıyan
gerçek ve tüzel kişiler katılabilir.
5 - Aşağıda sayılanlar doğrudan veya dolaylı veya alt
işletmeci olarak, kendileri veya başkaları adına hiçbir şekilde ihalelere
katılamazlar.
a) 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve diğer kanunlardaki
hükümler gereğince geçici veya sürekli olarak kamu ihalelerine katılmaktan
yasaklanmış olanlar ile 12/4/1991 tarihli ve 3713
sayılı Terörle Mücadele Kanunu kapsamına giren suçlardan veya örgütlü suçlardan
veyahut kendi ülkesinde ya da yabancı bir ülkede kamu görevlilerine rüşvet
verme suçundan dolayı hükümlü bulunanlar,
b) İlgili mercilerce hileli iflas ettiğine karar
verilenler,
c) Kurumun ihale yetkilisi kişileri ile bu yetkiye
sahip kurullarda görevli kişiler,
6 - Satışa konu araçlar TRT Oran Sitesi kampusu içerisinde görülebilir.
7 - İhale dokümanı TRT Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Doğrudan Temin Müdürlüğü C
Blok Kat: 3 No: 306
06109 Oran ANKARA adresinde görülebilir ve KDV dahil 50.00 TL
karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunludur. İhale dokümanı posta ile
gönderilmez.
8 - Teklifler, en geç 23.06.2016 günü, saat 10,30’a
kadar TRT Genel Müdürlüğü Genel Sekreterlik Gelen Evrak ve İç Dağıtım Servisi
Zemin Kat 06109 Oran-ANKARA
adresine elden verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
10 - Postadaki gecikmeler dahil,
hangi sebeple olursa olsun, belirtilen sürede verilmeyen teklifler dikkate
alınmaz.
11 - Kurumumuz 2886 sayılı ihale Kanununa tabi olmayıp,
ihale TRT Satış ve Kiralama İşlemleri Yönetmeliği hükümlerine göre yapılmaktadır.
Kurumumuz ihale tarihini herhangi bir sebep göstermeden daha sonraki bir tarihe
ertelemekte, ihaleyi yapıp yapmamakta ve araç satışından önceki herhangi bir
aşamada ihaleyi iptal etmekte serbesttir.
5140/1-1
MİCROSOFT KURUMSAL LİSANS ANLAŞMASININ GÜNCELLENMESİ VE
PREMİER DESTEK HİZMETİ ALINACAKTIR
Maden
Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğünden:
Microsoft Kurumsal
Lisans Anlaşmasının Güncellenmesi ve Premier Destek
Hizmet alımı 07.01.2006 tarih ve 26046 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak
yürürlüğe giren “Esaslar”ın 15'inci maddesine göre
açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler
aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2016/195583
1 - İdarenin
a) Adresi : MTA Genel Müdürlüğü Makine İkmal Daire
Başkanlığı Üniversiteler Mah. Dumlupınar Bulvarı No:139 Çankaya / ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312 201 20 41 - 0
312 285 58 14
c) Elektronik posta adresi :
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi
(varsa):
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Microsoft
Kurumsal Lisans Anlaşmasının Güncellenmesi ve Premier
Destek Hizmet Alımı
1
Adet Microsoft Kurumsal Lisans Anlaşmasının Güncellenmesi (3 yıllık)
1
Adet Premier Destek Hizmet Alımı (1 yıllık)
b) Yapılacağı yer : Bilimsel Dokümantasyon ve Tanıtma Dairesi
Başkanlığı
c) İşin süresi : Sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren (işe
başlama talimatı tebliğinden itibaren) 5 (beş) takvim günü içinde işe
başlanacak olup, İşin süresi 10 (on) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : MTA Genel Müdürlüğü Toplantı Salonları
b) Tarihi ve saati : 13/06/2016 - 10:30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1 Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
4.1.1.1 Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu
ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı
gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İstekli, teklif ettiği Microsoft Premier Destek Hizmetini satmaya yetkili olduğuna dair
belgeyi teklif ekinde vereceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine
göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi,
bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu
bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartname ekinde yer alan
standart forma uygun teklif mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici
teminat mektupları dışındaki teminatların İlgili Mali Birime yatırıldığını
gösteren makbuzlar,
4.1.5. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere
yaptırılamaz,
4.1.6. Tüzel kişi tarafından iş
deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret
odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir
ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra
düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz
olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdaremizce ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter öngörülmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdaremizce ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter öngörülmemiştir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50,00.- Türk Lirası karşılığı aynı adresten (Makine İkmal Dairesi Başkanlığı
Alım Satım Şube Müdürlüğü 213 nolu oda) satın
alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MTA Genel
Müdürlüğü Genel Haberleşme Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği
gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş
kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu
ihalede işin tamamı için teklif verilecektir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - İhale konusu iş ceza ve yasaklamalarla ilgili
hususlar hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi değildir.
5116/1-1
MUHTELİF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Aşağıda cins ve miktarı yazılı malzeme, firma
numunesine ve teknik şartnamesi ile ticari şartname esaslarına göre iç
piyasadan açık teklif usulü ile satın alınacaktır.
MALZEMENİN GRUBU |
MİKTARI |
NEYE GÖRE
ALINACAĞI |
SON TEKLİF VERME
TARİHİ |
|
Fotokopi Kağıdı I. Hamur 80 g/ m² A3 297x420 mm |
50.000 |
Top |
P-32/12.05.2015 |
10.06.2016 |
Suni Deri Kaplı İmza Dosyası Dıştan Körüklü 10 Yapraklı |
15.000 |
Adet |
P-48.b/28.03.2007 |
10.06.2016 |
PVC Kaplı İmza Dosyası Dıştan Körüklü 10 Yapraklı |
10.000 |
Adet |
P-48.b/28.03.2007 |
10.06.2016 |
Karton Telli Dosya Klasöre Takılabilen |
150.000 |
Adet |
P-49.c/04.03.2016 |
13.06.2016 |
Asetat Kalemi Su Bazlı Siyah |
40.000 |
Adet |
Firma Numunesine
Göre |
13.06.2016 |
Asetat Kalemi Su Bazlı Kırmızı |
30.000 |
Adet |
Firma Numunesine
Göre |
13.06.2016 |
Asetat Kalemi Su Bazlı Mavi |
40.000 |
Adet |
Firma Numunesine
Göre |
13.06.2016 |
Yapıştırıcı Sentetik Polimer Bazlı 20g |
200.000 |
Tüp |
S-02.f/26.05.2015 |
14.06.2016 |
Yapışkan Bant Şeffaf 12mm x 10m |
50.000 |
Rulo |
S-03.e/21.01.2009 |
14.06.2016 |
Yapışkan Bant Şeffaf 12mm x 66m |
25.000 |
Rulo |
S-03.e/21.01.2009 |
14.06.2016 |
Küçük Boy Istampa Doğal Kauçuk |
7.500 |
Adet |
D-01.d/24.02.2005 |
15.06.2016 |
Plastik Ciltlik Siyah |
2.000 |
Metre |
I-10.b/06.04.2007 |
16.06.2016 |
Plastik Ciltlik Lacivert |
10.000 |
Metre |
I-10.b/06.04.2007 |
16.06.2016 |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR. BEDEL ŞARTNAME EKİ LİSTEDE
BELİRTİLMİŞTİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında
ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler.
b) Ancak, ihaleye teklif verecek firmaların, ihaleye
katılabilmeleri için ihale evrak bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis
banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
c) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek, dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin
aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle
iptali halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF
MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile ihale
ek şartları ile termin ve teslim programının aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, son teklif verme günü en geç saat
12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat
14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte
gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri
istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç
zarfları aynı tarihte açılacaktır. Numune istenerek ihalesine çıkılan
malzemeler için verilen firma numunelerinin istenilen şartlara uygunluğunun
tespiti amacıyla ayrıca inceleme yapılacağından, fiyatla ilgili iç zarflar bu
inceleme sonuna kadar açılmayacaktır. İnceleme sonucu numuneleri istenilen
şartlara uygun bulunan firmaların fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek
bir tarihte açılacak, teklifleri uygun bulunmayan firmaların iç zarfları ise
açılmayarak firma yetkililerine diğer belge ve numunelerle birlikte iade
edilecektir. Verilecek numuneler teslimata esas numune olarak
değerlendirilecektir. Gerekli görülmesi halinde firmalar hakkında mali ve
teknik yönden yeterlilik araştırması yapılacaktır.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin
7.maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün
opsiyonlu olacaktır.
6 - İstekliler, ihale konusu malzemenin tamamı için
teklifte bulunabilecekleri gibi, her bir stok malzemenin tamamı için kısmi
teklifte de bulunabilirler.
7 - Teklif edilen bedelin %3’den az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihi itibariyle
geçerli EN AZ 6 AY GEÇERLİ GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir. Teminatın; banka
teminat mektubu olması halinde, teminat mektubunda, “... 4734 ve 4735 sayılı
kanun ibaresi yerine, ilgili kanun ve şartname hükümlerini yerine getirmek
üzere vermek zorunda olduğu ...”, ibaresi yer alacaktır.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
9 - İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı
olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri
şeklinde olacaktır. Sözlü fiyat indirimine; istekli yetkililerinin (Vekaletname ve imza sirküleri ile birlikte) katılması gerekmekte
olup, katılamaması halinde, teklif mektubunda yazılı fiyat geçerli olacaktır.
5155/1-1
GAYRİ MADDİ HAK ALIMI-BİLGİSAYAR YAZILIMI ALIM İŞİ
İHALE EDİLECEKTİR
Gaziantep
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
Üniversitemiz Rektörlük Bilimsel Araştırma Projelerinde
kullanılmak üzere 1 (bir) adet Gayri Maddi Hak Alımı-Bilgisayar Yazılımı Alım
işi, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (f)bendi ile geçici 4 üncü
maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003
tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20 nci
maddesi (f) bendi uyarınca yerli ve yabancı isteklilerden tedarik edilmek üzere
Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2016/186906
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil/Gaziantep
b) Telefon ve Faks Numarası : Tel:
(342)360 11 85 Faks:
(342) 360 17 01
c) E-Posta adresi : arsfon@gantep.edu.tr
d) İhale Dokümanının görülebileceği
İnternet
Adresi : http://bap.gantep.edu.tr
2 - İhale Konusu malın:
A) Niteliği Türe ve Miktarı : 1 Kalem
Bilgisayar Yazılımı Alımları (OSCE ve Elektronik Yazılım 1 adet)
b) Teslim Yeri : Gaziantep Üniversitesi Tıp Fakültesi Şehitkamil Araştırma ve Uygulama Hastanesi Yürütücünün
göstereceği yere
c) Teslim Tarihi : İsteklilerden Sözleşme imzalanmasını müteakip
iş başlama tarihinden itibaren 180 gündür.
3 - İhalenin Yapılacağı:
a) Yapılacağı Tarih : 09/06/2016
Perşembe-Saat: 10:00
b) Yapılacağı Yer : Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Projeleri Yönetim Birimi Toplantı Salonu Şehitkamil/Gaziantep
4 - Yeterlik Değerlendirilmesine Katılabilme Şartları
ve İstenilen Belgeler ile Yeterlik Değerlendirilmesinde Uygulanacak Kriterler
4.1. Yeterlik Değerlendirmesine Katılma Şartları ve
istenilen Belgeler:
4.1.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
birim teklif bedel İdari Şartnamesi madde 7.1’den
görülebilir.
4.2. Ekonomik ve Mali Yeterliliğe İlişkin Belgeler ve
Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:
4.2.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
birim teklif bedel İdari Şartnamesi madde 7.4’den
görülebilir.
4.3. Mesleki ve Teknik Yeterliliğe İlişkin Belgeler ve
Bu Belgelerin Taşıması Gereken Kriterler:
4.3.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
birim teklif bedel İdari Şartnamesi madde 7.5’den
görülebilir.
4.4. Bu İhalede Benzer İş Olarak kabul Edilecek
Belgeler:
4.4.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
birim teklif bedel İdari Şartnamesi madde 7.6’dan
görülebilir.
5 - Belgelerin Sunuluş Şekli:
5.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
birim teklif bedel İdari Şartnamesi madde 7.7’den
görülebilir.
6 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
7 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
8 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
8.1. İhale dokümanı, İdarenin http://bap.gantep.edu.tr
adresinde görülebilir ve 100,00.-TL karşılığı Doküman bedelini Üniversitemiz
Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığının Halk Bankası Gaziantep Üniversite
şubesi nezdindeki TR85 0001 2001 3380 0080 0000 01 nolu
hesaba yatırmak zorundadır.
8.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
9 - Başvurular; İhalenin yapılacağı saate kadar
Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma Proje Yönetimi Birimi Üniversite
Bulvarı 27310 Şehitkamil/GAZİANTEP/TÜRKİYE adresine
elden teslim edecektir.
10 - İstekliler tekliflerini, birim fiyat teklif bedel
üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle birim
teklif bedel sözleşme imzalanacaktır.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, fiyatı
içeren ilk teklif verme tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak başvuruda bulunulamaz.
13 - Söz konusu ihale, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
3. maddesi (f) bendi ile geçici 4 üncü maddesi hükümlerine dayanılarak
hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı
Kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
5154/1-1