Orman ve Su işleri
Bakanlığından:
Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı
Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
Seyhan (Adana) Belediye
Başkanlığından:
Türkiye Serbest Muhasebeci Mali
Müşavirler ve Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliğinden:
Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığından:
Ardahan Üniversitesi Rektörlüğünden:
Celal Bayar Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Kastamonu Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Bilecik Şeyh Edebali
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Anadolubank Anonim Şirketinden:
Orman
ve Su işleri Bakanlığından:
YASAKLAMA KARARININ KALDIRILMASI HAKKINDA İLAN
07/08/2015 tarih ve 29438 sayılı Resmi Gazete'de
yayımlanan Birikim Grup Enerji Madencilik İnşaat Sanayi ve Ticaret Limited
Şirketi'nin 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu'nun 26 ncı maddesi gereğince 2 (iki) yıl süre ile ihalelere
katılmaktan yasaklama kararına karşı, yasaklama kararının yürütülmesinin
durdurulması ve iptali istemiyle, Orman ve Su İşleri Bakanlığı aleyhine Ankara
18. İdare Mahkemesinde 2015/2210 Esas sayılı dosya ile açılan davada Ankara 18.
İdare Mahkemesince verilen 09/03/2016 tarih ve E.2015/2210, K.2016/509 sayılı
Kararı ile dava konusu işlemin iptaline karar verilmiştir.
İlgililere duyurulur.
4035/1-1
Başbakanlık
Vakıflar Genel Müdürlüğünden:
VAKFIN ADI: Fahri ve Niyazi Kuran Eğitim ve Sosyal
Yardım Vakfı.
VAKFEDENLER: Niyazi KURAN.
VAKFIN İKAMETGAHI: İstanbul
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN
MAHKEMENİN ADI, KARAR TARİHİ VE NO’SU:
Küçükçekmece 5. Asliye Hukuk Mahkemesinin 17/02/2016
tarihinde kesinleşen 23/12/2015 tarih ve E:2015/305, K:2015/517 sayılı kararı
VAKFIN AMACI: İhtiyaç sahibi insanlara eğitim, öğretim,
sağlık, sosyal, ekonomik, sanat ve kültürel alanlarda da maddi, manevi destek
ve yardımlarda bulunarak ülkemize sağlıklı, nitelikli, üretken, milli ve manevi
değerleri sahiplenen aydın insan gücü yetiştirmektir.
VAKFIN MAL VARLIĞI: 55.000 TL (Nakit)
YÖNETİM KURULU:
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ: Tasfiyeden arta kalan mal ve hakları aynı
amaçlarla faaliyet gösteren bir başka vakfa veya resmi kuruluşa devredilir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilân
olunur.
3982/1-1
—————
VAKFIN ADI: Sarayyeri Köyü
Camii Tesisi Vakfı
VAKFEDENLER: Refia Öner,
Kemalettin Sezgin
VAKFIN İKAMETGAHI: DÜZCE
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN
MAHKEMENİN ADI, KARAR TARİHİ VE NO’SU:
Düzce Asliye Hukuk Yargıçlığının 02/05/1951 tarihli ve
E:1949/332, K:1951/219 sayılı kararı
VAKFIN AMACI: Vakfın malvarlığı olan tarladan elde
edilen hasılat ve semereleri ile bunların bedellerini, Sarayyeri
Köyünde kain ve köy şahsiyeti maneviyesine
ait caminin hatip, imam ve müezzin ücretlerine, caminin bilcümle tamir ve
tenvir masraflarına ve artarsa su yollarına ve mezarlık imar işlerine sarf
etmek.
VAKFIN MAL VARLIĞI : Düzce, Sarayyeri Köyü Hududu, Kozluk Mevkiinde bulunan tahminen
25.000 m2 yüzölçümlü tarla (Yeni: Düzce İli, Sarayyeri
Mahallesi, Dereli Mevkii, 32 parsel sayılı 30.120 m2 yüzölçümlü
taşınmaz)
YÖNETİM KURULU: Ali Acar, Servet Acar (Düzce 1.
Noterliğince düzenlenen 25/09/1948 tarihli ve 1950
yevmiye nolu tesis senedine göre belirlenecektir.)
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ:
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilân
olunur.
3983/1-1
Çevre
ve Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
İzmir İli, Karabağlar İlçesi,
22L-IV-C pafta, 13922 ada, 1 parsel üzerindeki 544885 YİBF nolu
inşaatın denetimini üstlenen Avrasya Yapı Denetim A.Ş.’nin
Uygulama Denetçisi, İnşaat Mühendisi Aydın KABATAŞ (Denetçi No:12515, Oda Sicil
No: 70164) tarafından, Ankara 16. İdare Mahkemesinin 2015/545 esasına kayden Bakanlığımız aleyhine açılan davada, 18.12.2015
tarihli ve E.2015/545-K.2015/2047 sayılı karar ile “dava konusu işlemin
iptaline” hükmedildiğinden, 04.02.2015 tarihli ve 29257 sayılı Resmî Gazete
ilanı ile Aydın KABATAŞ hakkında tesis edilmiş olan geçici durdurma işlemi
22.04.2016 tarihli ve 9726 sayılı Makam Olur’u ile iptal edilmiştir.
İlgililere duyurulur.
3985/1-1
Seyhan
(Adana) Belediye Başkanlığından:
DÜZELTME İLANI
ADANA - SEYHAN SUCUZADE MAHALLESİ KENTSEL DÖNÜŞÜM ALANINDA KENT MEYDANI
VE ÇEVRESİ KENTSEL TASARIM VE MİMARİ PROJE YARIŞMASI
01/04/2016 tarih ve 29671 sayılı Resmi Gazete’nin
66,67,68,69 nolu sayfalarında yayımlanan Adana -
Seyhan Sucuzade Mahallesi Kentsel Dönüşüm Alanında
Kent Meydanı ve Çevresi Kentsel Tasarım ve Mimari Proje Yarışması'na ait
yarışma şartnamesinin bazı maddelerinde değişiklik yapılmış olup, şartnameye
esas ilan metninde aşağıdaki maddelerde düzeltme yapılmıştır.
İlan metninin;
3. Maddesinde “Yarışmanın konusu,
Adana’ da, Seyhan nehrinin batısında ve Seyhan ilçe belediyesine bağlı Sucuzade mahallesi sınırları içindeki Obalar ve Saydam
caddeleri arasında kalan 1. Etap Kentsel Dönüşüm Alanı’nın Kent Meydanı ve
çevre yapıları için ayrılan (çevre yolları hariç) 32832 m2 büyüklüğündeki
kesiminin Kentsel Tasarımı ve bu alanda yer alması öngörülen Ticaret, Sosyal,
Rekreasyon ve Kültür Tesisleri Kompleksinin Mimari Projesinin arazi, çevre ve
imar koşulları ve program verileri ile uyumlu ve çevrenin sağlıklı gelişmesine
yönlendirici katkıda bulunacak bir bütün halinde hazırlanmasıdır. Yarışma alanının güneyinde kalan ve kentsel dönüşüm
programının 2. Etabını oluşturan 81155 m2’lik alanın bu projeden
nasıl etkilenebileceği de kentsel tasarım ve çevre düzeni çalışması çerçevesinde
dikkate alınacaktır.” denilmekte olup,
3. Maddesi “Yarışmanın konusu,
Adana’da, Seyhan nehrinin batısında ve Seyhan ilçe belediyesine bağlı Sucuzade mahallesi sınırları içindeki Obalar ve Saydam
caddeleri arasında kalan 1. Etap Kentsel Dönüşüm Alanı’nın Kent Meydanı ve
çevre yapıları için ayrılan (çevre yolları hariç) 32832 m2
büyüklüğündeki kesiminin Kentsel Tasarımı ve bu alanda yer alması öngörülen
Ticaret, Sosyal, Rekreasyon ve Kültür Tesisleri Kompleksinin Kentsel Tasarım
Projesinin arazi, çevre ve imar koşulları ve program verileri ile uyumlu ve
çevrenin sağlıklı gelişmesine yönlendirici katkıda bulunacak bir bütün halinde
hazırlanmasıdır. Yarışma alanının
güneyinde kalan ve kentsel dönüşüm programının 2. Etabını oluşturan 81155 m2’lik
alanın bu projeden nasıl etkilenebileceği de kentsel tasarım ve çevre düzeni
çalışması çerçevesinde dikkate alınacaktır.” olarak düzeltilmiştir.
4. Maddesinde “Yarışmaya
katılacak yarışmacıların aşağıdaki
hususları yerine getirmesi şarttır. Ekip olarak
katılanların her birinin, bu maddenin (g) bendi dışında,
diğer koşulların
tamamına uymaları zorunludur. Ekip olarak katılanların, yetkileri idareyle ilişkilerinin yürütülmesiyle sınırlı olmak üzere,
ekipten birini ekip temsilcisi olarak belirtmesi gerekir. Yarışmaya
ekip olarak katılan ortakların her biri idareye karşı
müşterek ve müteselsilen
sorumludurlar.
Yarışmaya katılacaklarda aranacak koşullar:
a) Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği
Mimarlar Odası üyesi olmak ve meslekten men cezalısı durumunda olmamak.
b) Jüri üyelerini ve raportörleri
belirleyen ve atayanlar arasında olmamak,
c) Jüri üyeleri (danışman,
asli, yedek) ve raportörlerle bunların 1. dereceden
akrabaları, ortakları, yardımcıları ve çalışanları
arasında olmamak,
d) Jüri çalışmalarının herhangi
bir bölümüne katılmamak,
e) Yarışmayı açan
idarede, yarışma ile ilgili her türlü işlemleri hazırlamak, yürütmek, sonuçlandırmak ve
onaylamakla görevli olmamak,
f) Yarışmayı açan idare
adına hareket eden ve söz konusu yarışma çalışmalarında yer alan danışmanlar
ile bunların çalışanları arasında olmamak,
g) Şartname alıp isim
ve adreslerini yarışma raportörlüğüne
kaydettirmek. (Ekip olarak katılanlardan bir kişinin
bu şartı yerine getirmesi yeterlidir).
h) Yarışmaya
katılmak isteyen yarışmacıların, şartname bedeli olan 150 TL’yi (Yüzelli
Türk Lirası) idarenin TR 7900 0150 0158 0072 8170 5682 nolu
cari hesabına, Adana - Seyhan Belediyesi Kent Meydanı ve Çevresi Kentsel
Tasarım ve Mimari Proje Yarışması Katılım
Bedeli notuyla yatırmaları, şartname almaları
ad, soyad, T.C. kimlik numarası, adres ve iletişim bilgilerini bırakmaları zorunludur.
Yarışmacılar şartname ve eklerini elden alabilecekleri
gibi, banka dekontunu aşağıda
belirtilen faksa göndermeleri durumunda, belgenin alınmasını takip eden gün şartname ve ekleri yarışmacının
adresine gönderilecektir.
Şartname alma için son tarih 28 Haziran 2016 günü saat
17.00’dir. Bu şartlara uymayanlar yarışmaya katılmış
olsalar da tasarımları yarışmaya katılmamış sayılır ve isimleri yarışmaya
kabul edilmeme gerekçeleriyle birlikte üyesi oldukları meslek odalarına
bildirilir.
Yarışma şartname ve eklerine
Seyhan Belediyesinin, www.seyhan.bel.tr web adresinden de ulaşılabilir.”
denilmekte olup,
4. Maddesi “Yarışmaya katılacak yarışmacıların
aşağıdaki hususları yerine getirmesi şarttır. Ekip olarak katılanların her
birinin, bu maddenin (h) bendi dışında, diğer koşulların tamamına uymaları
zorunludur.
Yarışmaya katılacaklarda aranacak koşullar:
a) Yarışma, alanın büyüklüğü ve konusu sebebiyle
disiplinler arası bir ekip çalışması gerektirmektedir. Yarışmaya mimarlar,
peyzaj mimarları ve şehir plancılarından oluşan ekipler katılacaktır. Peyzaj
mimarları ve şehir plancıları ekipte danışman olarak da yer alabilirler.
Yarışmacılar diğer uzmanlık alanlarından da danışmanlık desteği alabilirler.
Ekip içerisinden bir kişinin ekip temsilcisi olarak belirtilmesi gerekmektedir.
Yarışmacıların her biri idareye karşı bireysel ve ekip olarak sorumludur.
b) Türk Mühendis ve Mimar Odaları Birliği üyesi olmak
ve meslekten men cezalısı durumunda olmamak.
c) Jüri üyelerini ve raportörleri
belirleyen ve atayanlar arasında olmamak,
d) Jüri üyeleri (danışman, asli, yedek) ve raportörlerle bunların 1. dereceden akrabaları, ortakları,
yardımcıları ve çalışanları arasında olmamak,
e) Jüri çalışmalarının
herhangi bir bölümüne katılmamak,
f) Yarışmayı açan
idarede, yarışma ile ilgili her türlü işlemleri hazırlamak, yürütmek, sonuçlandırmak ve
onaylamakla görevli olmamak,
g) Yarışmayı açan idare
adına hareket eden ve söz konusu yarışma çalışmalarında yer alan danışmanlar
ile bunların çalışanları arasında olmamak,
h) Şartname alıp isim
ve adreslerini yarışma raportörlüğüne
kaydettirmek. (Ekip olarak katılanlardan bir kişinin
bu şartı yerine getirmesi yeterlidir).
ı) Yarışmaya
katılmak isteyen yarışmacıların, şartname bedeli olan 150 TL’ yi
(Yüzelli Türk Lirası) idarenin TR 7900 0150 0158 0072
8170 5682 nolu cari hesabına, Adana - Seyhan
Belediyesi Kent Meydanı ve Çevresi Kentsel Tasarım ve Mimari Proje Yarışması Katılım Bedeli notuyla yatırmaları, şartname almaları ad, soyad,
T.C. kimlik numarası, adres ve iletişim
bilgilerini bırakmaları zorunludur.
Yarışmacılar şartname ve eklerini elden alabilecekleri
gibi, banka dekontunu aşağıda belirtilen faksa göndermeleri
durumunda, belgenin alınmasını takip eden gün şartname ve ekleri yarışmacının adresine gönderilecektir.
Şartname alma için son tarih 28 Haziran 2016 günü saat
17.00’dir.
Bu şartlara uymayanlar yarışmaya katılmış
olsalar da tasarımları yarışmaya katılmamış sayılır ve isimleri yarışmaya
kabul edilmeme gerekçeleriyle birlikte üyesi oldukları meslek odalarına
bildirilir.
Yarışma şartname ve eklerine
Seyhan Belediyesinin, www.seyhan.bel.tr web adresinden de ulaşılabilir.”
olarak düzeltilmiştir.
6. Maddesinde;
YARIŞMA KURUMSAL DANIŞMANLARI:
Nazım BİÇER İnş.
Müh. TMMOB İnşaat Müh. Odası Adana Şb.
Ramazan DOĞRU Peyzaj
Mim, TMMOB Peyzaj Mim. Odası Adana Şb.
Hasan Emir KAVİ Mak. Müh. TMMOB Mak. Müh. Odası
Adana Şb.
Yakup TATLI Şehir Plancısı, TMMOB Şehir Plan. Odası Adana Şb.
Ozan V. TÜZÜN Mimar,
TMMOB Mimarlar Odası Adana Şb.
denilmekte olup,
6. Maddesi; “YARIŞMA KURUMSAL DANIŞMANLARI” kısmı ile
isim ve ünvanların tamamı ilan ve yarışma
şartnamesinden çıkartılmıştır.
7. Maddesinde “Jürinin yapacağı değerlendirme sonucunda
seçilen projelere aşağıdaki ödül ve mansiyonlar verilecektir.
A) BİRİNCİ AŞAMA:
Bu aşama sonunda jüri başarılı bulduğu 10 adet projenin
ikinci aşamaya alınmasına karar verecek olup, ikinci aşama sonuna kadar kimlikleri
gizli kalacak olan bu on yarışmacı mansiyon almaya değer görülecek, her bir
mansiyon sahibine ikinci aşama sonunda 10.000 TL ödenecektir.
B) İKİNCİ AŞAMA:
İkinci aşamaya kalan ve teslim edilen projelerden üçü
için toplam 120.000 TL (Yüz Yirmi bin Türk Lirası) ödül verilecektir. İdare ayrıca Satınalmalar
için Jüri emrine toplam 10.000 TL(On Bin Türk Lirası) verecektir. Jüri proje satınalma ve emrine verilen toplam tutarın dağıtımı
konusunda serbesttir. Yarışmacılara ödenecek
ödül ve mansiyon bedelleri en geç yarışma
sonucunun ilanını izleyen otuz (30) gün içinde yarışmacılara
veya yasal vekillerine 193 sayılı Gelir Vergisi Kanunu’nun 29. maddesine göre
net olarak ödenir.” denilmekte olup,
7. Maddesi “Jürinin yapacağı değerlendirme sonucunda
seçilen projelere aşağıdaki ödül ve mansiyonlar verilecektir.
A) BİRİNCİ AŞAMA:
Bu aşama sonunda jüri başarılı bulduğu 10 adet projenin
ikinci aşamaya alınmasına karar verecek olup, ikinci aşama sonuna kadar
kimlikleri gizli kalacak olan bu on (10) yarışmacıya bu aşamada herhangi bir
ödül veya bedel ödenmeyecektir.
B) İKİNCİ AŞAMA:
İkinci aşamaya kalan ve teslim edilen projelerden ilk
üçü için toplam 120.000 TL (Yüz Yirmi bin Türk Lirası) ödül verilecektir. Bu
ödüllerin dağıtım miktar ve biçimi jüri kararına bağlıdır. Kalan 7 adet projeye
10.000 TL (On Bin Türk Lirası)’şer değerinde mansiyon verilecektir. İdare
ayrıca satınalmalar için Jüri emrine toplam 10.000 TL
(On Bin Türk Lirası) verecektir. Jüri proje satınalma
ve emrine verilen toplam tutarın dağıtımı konusunda serbesttir. Yarışmacılara
ödenecek ödül ve mansiyon bedelleri en geç yarışma sonucunun ilanını izleyen
otuz (30) gün içinde yarışmacılara veya yasal vekillerine 193 sayılı Gelir
Vergisi Kanunu’nun 29. maddesine göre net olarak ödenir.” olarak düzeltilmiştir.
4038/1-1
Türkiye
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler ve Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliğinden:
YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK SINAVLARINA İLİŞKİN DUYURU
5786 sayılı Yasa ile değişik 3568
sayılı Yasa ve 19 Ağustos 2014 tarih ve 29093 sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanarak yürürlüğe giren "Yeminli Mali Müşavirlik ve Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirlik Sınav
Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik" ile değişen
16 Ocak 2005 tarih ve 25702 sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanmış "Yeminli Mali Müşavirlik ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik
Sınav Yönetmeliği" hükümlerine göre, düzenlenen Yeminli Mali Müşavirlik
Sınavları aşağıda belirtilen tarihlerde Ankara'da yapılacaktır.
2016/2.Dönem YMM Sınav Tarihleri : 30
Temmuz - 8 Ağustos 2016
* İlk kez sınava katılacaklar için son başvuru tarihi : 30
Mayıs 2016
* Tekrar sınava katılacaklar için son başvuru tarihi : 11
Temmuz 2016
İlk kez sınav başvurusunda bulunacak adayların, 30
Mayıs 2016 tarihi itibariyle sınava katılım için gerekli olan hizmet sürelerini
fiilen tamamlamış olmaları gereklidir.
Sınavlara girmek isteyenlerin, Türkiye Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirler ve Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliği-Temel
Eğitim ve Staj Merkezi Başkanlığı’na yukarıda belirtilen son başvuru tarihleri
mesai saati bitimine kadar başvurmaları gerekmektedir. Bu tarihlere kadar
başvurusunu yapmayanlar sınava alınmayacaktır.
SINAVLARA İLİŞKİN ESASLAR
Yeminli Mali Müşavirlik Sınavına girebilmek için:
Sınavlara girecek adaylarda; Kanunun 4 üncü
maddesindeki genel ve 9 uncu maddedeki özel şartları taşımaları yanında 45 inci
madde ve 48 inci maddenin ikinci fıkrasının (c), (d), (e) bentleri ile 49 uncu
maddesinde belirtilen durumların bulunmaması gerekir.
Yeminli Mali Müşavirlik Sınavı;
1) İleri Düzeyde Finansal Muhasebe,
2) Finansal Yönetim,
3) Yönetim Muhasebesi,
4) Denetim, Raporlama ve Meslek Hukuku,
5) Revizyon,
6) Vergi Tekniği,
7) Gelir Üzerinden Alınan Vergiler,
8) Harcama ve Servet Üzerinden Alınan Vergiler,
9) Dış Ticaret ve Kambiyo Mevzuatı,
10) Sermaye Piyasası Mevzuatı,
konularından yapılır.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
Sınava katılabilmek için gerekli koşulları taşıyan
adayların;
1) Sınav Başvuru Formu (Odalardan sağlanabilir.)
2) Cumhuriyet Savcılığından veya e-devlet üzerinden
alınacak adli sicil belgesi (Adli sicil belgesinin, 3568 sayılı Kanunun 4/d
bendinde belirtilen suçları kapsayacak ve adli sicil arşiv bilgilerini içerecek
şekilde olması gerekir.), adli sicil kaydı olanlardan mahkeme kararı
fotokopisi,
3) İkametgah belgesi,
4) Onaylı nüfus cüzdanı örneği
5) 3 adet (4.5 x 6) boyutunda
renkli fotoğraf,
6) Noter onaylı Lisans diploması (Yabancı Öğrenim
Kurumlarından alınmış diplomalar için ayrıca, Yüksek Öğrenim Kurulu’ndan
alınacak denklik belgesi),
7) Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik ruhsat
fotokopisi,
8) Bağımlı çalışanlardan oda kayıt belgesi, serbest
çalışanlardan faaliyet belgesi,
9) Sınav bedelinin ödendiğine dair banka dekontu,
10) Özel sektörde bağımlı olarak çalışanlardan “Oda
Giriş Ücreti ve Maktu Aidatın Tam Ödendiğine Dair Belge”
11) Kanunda belirtilen 10 yıllık çalışma süresini
gösterir aşağıdaki belgeler:
a-1) Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirlik faaliyetini serbest olarak sürdürenlerden;
mükellefiyeti süresince bağlı olduğu vergi dairelerinin tümünden alınacak
mükellefiyetin başlangıç ve bitiş tarihlerini gösteren (devam edenler için
devam ettiğine dair) belge ile affa uğramış olsalar dahi kaçakçılık suçlarından
dolayı hüküm giymiş olunmadığını gösterir belge,
a-2) Mesleki faaliyetini Serbest Muhasebeci Mali
Müşavirlik ortaklığı ( A.Ş, Ltd.) biçiminde sürdürenlerden; yukarıdaki (a-1)
maddedeki belgeye ek olarak şirket ortağı, şirket müdürü ya da yönetim kurulu
üyesi olduğunu gösterir ticaret sicil gazetesi ve şirket genel imza
sirkülerinin noter onaylı örneği,
b-1) Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik faaliyetini,
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik veya Yeminli Mali Müşavirlik bürolarında
bağımlı çalışarak sürdürenlerden; işe giriş belgesi ve sigortalı hizmet dökümü
(SGK onaylı),
b-2) Mesleki faaliyetini Serbest Muhasebeci Mali
Müşavirlik veya Yeminli Mali Müşavirlik ortaklığı (AŞ, Ltd.) biçimindeki iş
yerlerinde bağımlı çalışarak sürdürenlerden, işe giriş belgesi ve sigortalı
hizmet dökümü (SGK onaylı),
b-3) Ticari işletmelerde bağımlı çalışanlardan; işe
giriş belgesi, sigortalı hizmet dökümü (SGK onaylı), çalışma süresini kapsayan,
şirketin ticaret sicil gazetesi (A.Ş’lerde genel
kurul gazeteleri) ve genel imza
sirküleri,
c) Kanunun 9.maddesinde belirtilen vergi inceleme
yetkisine haiz olarak çalışanlardan kurumlarından alacakları hizmet belgesi
(SMMM belgesi olmayanlardan yukarıda yer alan 7 ve 8’nci maddelerdeki belgeler
aranmaz.),
d) Kanunda
belirtilen bilim dallarında öğretim üyeliği veya görevliliği yapmış olanlardan kurumlarından
alacakları hizmet belgesi,(SMMM belgesi olmayanlardan yukarıda yer alan 7 ve
8’nci maddelerdeki belgeler aranmaz.)
e) Sınavına girecek adaylar, sınav giderleri karşılığı
olarak katıldıkları her sınav için ders başına 135,00 TL olmak üzere, ilk defa sınava katılacaklar toplam 1.350,00
TL ödemenin yapıldığına ilişkin belge,
Sınav bedeli,
TÜRMOB Temel Eğitim ve Staj Merkezi (TESMER)’nin, aşağıda
belirtilen banka hesaplarından birisine ödenecektir.
Banka bilgileri;
• İş Bankası Ankara-Dikmen Şubesi 487 269,
• ING Bank Ankara-Ulus Şubesi 361 0591,
• Halk Bankası Ankara / Yenişehir Şubesi 16000 140,
f) TÜRMOB tarafından gerekli görülen diğer belgeler.
DAHA ÖNCE SINAVA KATILAN ADAYLARDA ARANACAK BELGELER
16 Ocak 2005 tarih ve 25702 sayılı
Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Sınav
Yönetmeliği’nin "Tekrar Sınava Girebilme" başlıklı 21. maddesinin
(Değişik Madde 19.08.2014 / 29093 Resmi Gazete) 1. fıkrasına göre, Yeminli Mali
Müşavirlik sınavında başarılı olamayanlar, ilk sınav tarihinden itibaren 2 yıl
içerisinde yılda 3 kez açılacak tüm sınavlara girebilirler. Sınav süresi hiç bir nedenle uzatılamaz.
Sınavda başarılı olamayanlar, tekrar sınava girebilmek
için sınav giderleri karşılığı olarak öngörülen bedeli ödediklerini gösterir
banka dekontu ve sınava gireceği dersleri belirtir
dilekçe ile başvurmaları gerekmektedir. (Dilekçe örneği
http://www.tesmer.org.tr adresinden edinilebilir.)
BELGELERİN GÖNDERİLMESİ VE KABUL EDİLMESİ
1) Yukarıda belirtilen koşulları
taşıyanlardan Yeminli Mali Müşavirlik sınavına katılma isteğinde
bulunacakların, sınav dosyasında yer alan Sınav Başvuru Formunu doldurup,
imzaladıktan sonra istenen belgeleri bu forma ekleyerek, yukarıda belirtilen
son başvuru tarihleri mesai saati bitimine kadar “Türkiye Serbest Muhasebeci
Mali Müşavirler ve Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliği - Temel Eğitim ve
Staj Merkezi (TESMER) Dikmen Cad. No: 562 Dikmen/ANKARA” adresine elden veya
posta ile göndermeleri gerekmektedir (Postada meydana gelebilecek gecikmeler
dikkate alınmayacaktır). Gerçeğe
aykırı beyanda bulundukları anlaşılanların sınavı kazanmış dahi olsalar, İzin
Belgeleri (ruhsatları) iptal edilecektir.
2) Başvuru formundaki soruların bir veya birkaçını
yanıtsız bırakanlar ile belgeleri eksik olanların başvuruları dikkate
alınmayacaktır.
3) Sınavın yapılacağı yerler ve sınav programı Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirler Odalarının ve TÜRMOB Temel Eğitim ve Staj Merkezinin
(TESMER)'in internet sitelerinde duyurulacaktır.
4) Sınav sırasında fotoğraflı nüfus cüzdanı, süresi
geçerli pasaport veya sürücü belgesini gösteremeyenler sınava alınmayacaktır.
5) Sınav listelerinde yer almayanlar sınava
alınmayacaktır.
6) Sınav giderleri karşılığı olarak öngörülen bedeli
ödemeyenler sınava alınmayacaktır
7) Sınav Başvuru belgeleri geri verilmeyecektir.
8) Sınava başvurup, katılmayanların sınav bedeli iade
veya mahsup edilmeyecektir.
İlan olunur.
3987/1-1
—————
SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİRLİK SINAVLARINA İLİŞKİN DUYURU
5786 sayılı Yasa ile değişik 3568
sayılı Yasa ve 19 Ağustos 2014 tarih ve 29093 sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanarak yürürlüğe giren "Yeminli Mali Müşavirlik ve Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirlik Sınav Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair
Yönetmelik" ile değişen 16 Ocak 2005 tarih ve 25702 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanmış "Yeminli Mali Müşavirlik ve
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Sınav Yönetmeliği" hükümlerine göre,
düzenlenen Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Sınavları, aşağıda belirtilen
tarihlerde Ankara, İstanbul, İzmir illerinde yapılacaktır.
Bu sınava; stajını tamamlayan serbest muhasebeci mali
müşavir aday meslek mensupları, Serbest Muhasebeci meslek mensupları ve anılan Yasa’nın
6’ncı maddesine göre, hizmet sürelerini stajdan saydıran aday meslek mensupları
katılacaktır.
2016/2 Dönemi, SMMM Sınav Tarihleri : 30-31 Temmuz 2016
* İlk kez sınava katılacaklar için odalara son başvuru
tarihi : 10 Haziran 2016
* Tekrar katılacaklar için son başvuru tarihi : 11 Temmuz 2016
İlk kez sınav başvurusunda bulunacak adayların; 10
Haziran 2016 tarihi itibariyle stajlarını fiilen tamamlamış olmaları (Stajdan
sayılan hizmetler, stajdan sayılan kurslar vb.) ve staj bitirme belgelerinin
dosyalarında bulunması gereklidir.
Sınavlara girmek isteyenlerin, Türkiye Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirler ve Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliği - Temel
Eğitim ve Staj Merkezi Başkanlığı’na yukarıda belirtilen son başvuru tarihleri
mesai saati bitimine kadar başvurmaları gerekmektedir. Bu tarihe kadar
başvurusunu yapmayanlar ve sınav bedelini yatırmayanlar sınava alınmayacaktır.
SINAVLARA İLİŞKİN ESASLAR
Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Sınavlarına
girebilmek için;
1. Hukuk, iktisat, maliye, işletme, muhasebe,
bankacılık, kamu yönetimi ve siyasal bilimler dallarında eğitim veren fakülte
ve yüksekokullardan veya denkliği Yükseköğretim Kurumunca tasdik edilmiş
yabancı yükseköğretim kurumlarından en az lisans seviyesinde mezun olmak veya
diğer öğretim kurumlarından lisans seviyesinde mezun olmakla beraber bu fıkrada
belirtilen bilim dallarından lisansüstü seviyesinde diploma almış olmak.
2. Stajını Yeminli Mali Müşavir veya Serbest Muhasebeci
Mali Müşavirlerin yanında ve / veya onların denetim ve gözetiminde tamamlamış
olmak, Kanunun 6.maddesinde staj süresinden sayılan hizmetleri bulunanlar için
bu hizmetlerini stajdan saydırmış olmak,
3. Kanunun 4'ncü maddesindeki genel ve 5'nci
maddesindeki özel şartları taşımaları yanında 45'nci madde ve 48'nci maddenin
ikinci fıkrasının (c), (e) bentleri ile 49 uncu maddesinde belirtilen
durumların bulunmaması,
gerekir.
SINAV KONULARI
19 Ağustos 2014 tarih ve 29093 sayılı
Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Yeminli
Mali Müşavirlik ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Sınav Yönetmeliğinde
Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik ile değişen 16 Ocak 2005 tarih ve 25702
sayılı Resmi Gazete’de yayımlanmış Sınav
Yönetmeliği’ne göre, Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik Sınavlarına katılacak
adaylar aşağıdaki konularından sınava tabi tutulmaktadırlar.
• Finansal Muhasebe,
• Finansal Tablolar ve Analizi,
• Maliyet Muhasebesi,
• Muhasebe Denetimi,
• Vergi Mevzuatı ve Uygulaması,
• Hukuk (Ticaret Hukuku, Borçlar Hukuku, İş Hukuku, SSK
ve Bağ-Kur Mevzuatı, İdari Yargılama Hukuku),
• Muhasebecilik ve Mali Müşavirlik Meslek Hukuku,
• Sermaye Piyasası Mevzuatı (19
Ağustos 2014 tarihinden sonra 3568 sayılı Yasa’nın 6. maddesinin 2. fıkrasının
(a), (b), ( c), (d), (e), (f), (g), (h) ve (i) bentleri uyarınca, 3 yıllık
hizmet süreleri, staj süresinden sayılmış / sayılacak adaylar bu sınav
konusundan sorumlu olacaklardır. 2015 yılı öncesinde staja giriş sınavlarında
başarılı olmuş adaylar sorumlu olmayacaklardır.)
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
1. Sınav dosyası (SMMM Odalarından temin edilebilir.)
2. Cumhuriyet Savcılığından veya e-devlet üzerinden
alınacak adli sicil belgesi (Adli sicil belgesinin, 3568 sayılı Kanunun 4/d
bendinde belirtilen suçları kapsayacak ve adli sicil arşiv bilgilerini içerecek
şekilde olması gerekir.), adli sicil kaydı olanlardan mahkeme kararı
fotokopisi,
3. Onaylı nüfus cüzdanı örneği,
4. Lisans diploması veya lisansüstü diplomasının
noterden onaylı örneği (Yabancı Öğrenim Kurumlarından alınmış diplomalar için
Yüksek Öğretim Kurulu’ndan alınacak denkliği onay belgesi),
5. 3 adet (4.5 x 6) boyutunda
renkli fotoğraf,
6. Serbest Muhasebeci olarak serbest çalışanlardan,
ilgili vergi dairelerinden alınacak mükellefiyet tesis tarihini gösterir belge
ile affa uğramış olsalar dahi kaçakçılık suçlarından dolayı hüküm giymiş
olunmadığını gösterir belge, ruhsat fotokopisi, faaliyet belgesi, bağımlı
çalışanlardan da oda kayıt belgesi, ruhsat fotokopisi,
7. Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik stajının
tamamlanmış olduğunu gösteren belgeler,
8. TÜRMOB tarafından gerekli görülen diğer belgeler.
9. Sınav giderleri karşılığı olarak ders başına
110,00-TL olmak üzere, ilk defa sınava katılacak adaylardan; 7 dersten sorumlu
olanlar için toplam 770,00-TL, 8 dersten sorumlu olanlar için ise toplam
880,00-TL ödemenin yapıldığına ilişkin belge,
Sınav bedelleri, TÜRMOB Temel Eğitim ve Staj
Merkezi’nin (TESMER) aşağıda yer alan banka hesaplarından birisine
ödenebileceği gibi kredi kartı ile TEOS Sistemi üzerinden de ödenebilir. Banka
bilgileri;
• İş Bankası Ankara-Dikmen Şubesi 487 255,
• ING Bank Ankara-Ulus Şubesi 361 0591
• Halk Bankası Ankara / Yenişehir Şubesi 16000 140
DAHA ÖNCE SINAVA KATILAN ADAYLARDA ARANACAK BELGELER
16 Ocak 2005 tarih ve 25702 sayılı
Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Sınav
Yönetmeliği’nin "Tekrar Sınava Girebilme" başlıklı 21. maddesinin
(Değişik Madde 19.08.2014 / 29093 Resmi Gazete) 2. fıkrasına göre, Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirlik sınavında başarılı olamayanlar, ilk sınav tarihinden
itibaren 3 yıl içerisinde yılda 3 kez açılacak tüm sınavlara girebilirler. Bu sınav süresi hiç bir nedenle uzatılamaz.
Sınavda başarılı olamayanların, tekrar sınava
girebilmek için sınav giderleri karşılığı olarak öngörülen bedeli ödedikten
sonra http://teos.tesmer.org.tr internet adresine girerek sınav başvurusunu
yapmaları gerekir.
BELGELERİN GÖNDERİLMESİ VE KABUL EDİLME
Yasada öngörülen genel ve özel
şartları taşıyanlar yukarıda istenilen başvuru belgelerini, son başvuru tarihi
çalışma saati bitimine kadar “Türkiye Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler ve
Yeminli Mali Müşavirler Odaları Birliği - Temel Eğitim ve Staj Merkezi (TESMER)
Dikmen Caddesi No: 562 Dikmen/ ANKARA” adresine elden veya posta ile
göndermeleri gerekmektedir (Postada meydana gelebilecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır).
Ancak gerçeğe aykırı beyanda
bulundukları ve 3568 sayılı Kanun'un 4. maddesinde düzenlenen genel şartlar ile
5. maddesinde düzenlenen özel şartları taşımadıkları anlaşılanların sınavı
kazanmış dahi olsalar, ruhsatları iptal edilecektir.
1. Sınav başvuru formundaki soruların bir veya
birkaçını yanıtsız bırakanlar ile belgeleri eksik olanların başvuruları dikkate
alınmayacaktır.
2. Sınavın yapılacağı yerler ve sınav programı Serbest
Muhasebeci Mali Müşavirler Odalarının ve TÜRMOB Temel Eğitim ve Staj Merkezinin
(TESMER)'in internet sitelerinde duyurulacaktır.
3. Sınav Giriş belgeleri, TESMER'in
http://belge.tesmer.org.tr internet adresinden yazıcı çıktısı olarak
alınabilecektir.
4. Sınav sırasında fotoğraflı nüfus cüzdanı, süresi
geçerli pasaport veya sürücü belgesini gösteremeyenler sınava alınmayacaktır.
5. Sınav listelerinde yer almayanlar sınava
alınmayacaktır.
6. Sınav giderleri karşılığı olarak öngörülen bedeli
ödemeyenler sınava alınmayacaktır.
7. Sınava başvurup,
katılmayanların sınav bedeli iade veya mahsup edilmeyecektir.
8. Sınav başvuru belgeleri geri verilmeyecektir.
İlan olunur.
3986/1-1
Yükseköğretim
Kurulu Başkanlığından:
UZMAN YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI DUYURUSU
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanlığında çalıştırılmak
üzere, 9. dereceli, toplam 6 (altı) Yükseköğretim Kurulu Uzman Yardımcısı
alınacaktır.
SINAV
Giriş sınavı sadece sözlü sınav şeklinde yapılacaktır.
Sözlü sınava katılmaya hak kazanan adaylar ile sınavın yapılacağı adres, tarih
ve saatleri, YÖK Başkanlığının (www.yok.gov.tr) internet sayfasında, sözlü
sınavdan en az 10 (on) gün önce ilan edilecektir. Adaylar için ayrıca sınava giriş
belgesi düzenlenmeyecektir.
Alanı |
Kadro
Adedi |
Mezun
Olunan Alan/Bölüm |
Sınav
Türü ve Puanlar |
Hukuk |
2 |
Hukuk Fakültesi |
KPSS -
P79 |
Uluslararası
İlişkiler |
2 |
Uluslararası İlişkiler |
KPSS -
P33 |
Kamu Yönetimi |
1 |
Kamu Yönetimi Bölümü |
KPSS -
P37 |
İşletme |
1 |
İşletme |
KPSS -
P19 |
SINAVA BAŞVURU ŞARTLARI
1 - 2014 veya 2015 yıllarında yapılan KPSS Lisans
sınavları sonucunda, yukarıdaki tabloda yer alan uzmanlık alanlarının karşılarında
belirtilen puan türüne göre asgari 85 puana sahip olmak.
2 - Yurtiçinde en az 4 yıllık eğitim veren fakültelerin
yukarıdaki tabloda belirtilen bölümlerinden birini veya bunlara denkliği
Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurtiçi veya yurtdışındaki
bölümlerden birini bitirmiş olmak.
3 - 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci
maddesinde belirtilen genel şartları taşımak.
4 - Sınavın yapıldığı yılın Ocak ayının birinci günü
itibarıyla 35 yaşını doldurmamış olmak. (01 Ocak 1981 ve daha sonra doğmuş
olanlar başvurabilir.)
5 - Devamlı olarak görev yapmasına engel olabilecek,
daimi vücut ya da akıl hastalığı ile vücut sakatlığı ya da engeli bulunmamak.
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER, BAŞVURU ŞEKLİ VE YERİ:
2014 veya 2015 yıllarında yapılan
KPSS Lisans sınavları sonucunda, 100 (yüz) puan üzerinden 85 (seksenbeş) ve daha yüksek puan alarak başarılı olan
adaylardan, Başkanlığımızdan görev talebinde bulunacakların, elektronik ortamda
doldurulacak EK-1 Yükseköğretim Kurulu Uzman Yardımcılığı Yarışma Sınavı
Başvuru Formu (son 6 ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf yapıştırılmak
suretiyle) ile birlikte aşağıda yer alan belgeleri 30 Mayıs-10 Haziran 2016
tarihleri arasında Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı (Personel Dairesi
Başkanlığı) Üniversiteler Mahallesi 1600.Cadde No: 1 06539 Bilkent/ANKARA
adresine şahsen, elden, posta (iadeli taahhütlü) veya kargo yoluyla teslim
etmeleri gerekmektedir.
Postadaki gecikmeler ve diğer sebeplerle son başvuru
tarihinden sonra Başkanlığımıza girişi yapılan evraklar ile eksik belge ibraz
edenlerin başvuruları kabul edilmeyecektir.
a) Diploma, öğrenim belgesi veya mezuniyet belgesinin
fotokopisi
b) KPSS sonuç belgesinin kontrol kodlu bilgisayar
çıktısı.
c) Adayın özgeçmişi.
SÖZLÜ SINAV:
Müracaat şartlarını taşıyan adaylar, yukarıdaki tabloda
yer alan her bir alan kendi içinde olmak üzere, KPSS puanına göre en yüksek
puandan başlayarak sıralanır. Yukardaki tabloda yer alan her bir alanda ilan
edilen kadro sayısının 4 (dört) katı aday, sözlü sınava girmeye hak kazanır.
Sonuncu aday ile aynı puana sahip olanlar da sözlü sınava girerler.
Sözlü sınavda adaylar,
a) Adayın kendi alanındaki bilgi düzeyi ile Genel
Kültür, Genel Yetenek, Anayasa Hukuku, İdare Hukuku, İdari Teşkilat,
Yükseköğretim Mevzuatı (T.C. Anayasası’nın ilgili hükümleri, 2547 ve 2914
sayılı Kanunlar) konularına ilişkin bilgi düzeyi,
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
ç) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
d) Genel yetenek ve genel kültürü,
e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,
yönlerinden değerlendirilir.
Adaylar, Sınav Komisyonu tarafından ayrı ayrı puan
verilmek suretiyle (a) bendi için 50 (elli) puan, diğer bentlerinde yazılı
özelliklerin her biri için 10’ar (onar) puan üzerinden değerlendirilir. Sözlü
sınavda başarılı sayılabilmek için Sınav Komisyonu Başkan ve üyelerinin 100
(yüz) tam puan üzerinden verdikleri notların aritmetik ortalamasının en az 70
(yetmiş) olması şarttır.
Sözlü sınav ile ilgili herhangi bir kayıt sistemi
kullanılmaz.
SÖZLÜ SINAVIN DEĞERLENDİRİLMESİ, İLANI VE SONUÇLARA
İTİRAZ
Sözlü sınav sonuçlarına göre puanı en yüksek adaydan
başlanarak atama yapılacak kadro sayısı kadar asıl, asıl aday sayısının yarısı
kadar da yedek aday belirlenir. Yedek listede yer alan adayların hakları, ilân
tarihini takip eden üç ay için geçerlidir ve daha sonraki sınavlar için
müktesep hak veya herhangi bir öncelik teşkil etmez.
Sınav puanlarının eşitliği halinde sırasıyla; KPSS
puanı, diploma notu yüksek olan aday sıralamada üstte yer alır.
Sınav sonuçlarının ilânını takip eden 5 (beş) iş günü
içinde Komisyona itiraz edilebilir. İtirazlar Komisyonca en geç 10 (on) iş günü
içinde karara bağlanır.
UZMAN YARDIMCISI KADROLARINA ATAMA
Sınavda başarılı olan adaylar;
a) Görevini devamlı yapmaya engel olabilecek akıl
hastalığı olmadığına dair yazılı beyanını,
b) Adli sicil kaydı yazılı beyanını,
c) Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmadığına
dair yazılı beyanını,
ç) 4 adet vesikalık fotoğrafını (son 6 ay içinde
çekilmiş),
d) Mezuniyet belgesinin noter tasdikli veya kurumca
onaylanmış suretini
sınav sonucunun yazılı olarak bildirildiği tarihi takip eden
15 (onbeş) gün içerisinde Personel Dairesi
Başkanlığına teslim ederler.
Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin
sınavları geçersiz sayılarak atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi
iptal edilir. Bunlar hiçbir hak talep edemezler ve haklarında Cumhuriyet
Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
Sınavı kazananların atama işlemleri 657 sayılı Kanun
hükümlerine göre yapılır. Süresi içinde belgelerini teslim etmeyenlerin
atamaları yapılmaz.
Sınavda başarılı olanlardan yasal süresi içinde göreve
başlamayanlar, ataması yapılıp da herhangi bir sebeple görevden ayrılanlar ile atama
şartlarını taşımadığı anlaşılanların yerlerine yedek adayların ataması puan
üstünlüğüne göre yapılır.
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
Yükseköğretim Kurulu Personel Dairesi Başkanlığı
Telefon: (312) 298 75 68-70-71
Not: Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı Uzman Yardımcılığı
Giriş Sınavına ilişkin gerekli görülen bilgilendirmeler, Başkanlığımızın
www.yok.gov.tr adresinden ilgililere duyurulacaktır.
Kamuoyuna duyurulur.
3836/1-1
Celal Bayar Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Üniversitemiz
Akademik birimlerine, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu ve Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin ilgili hükümleri ile Celal Bayar
Üniversitesi Öğretim Elemanı Kadrolarına Başvurma Atama ve Görev Süresi Uzatımı
İle İlgili Yönerge hükümleri doğrultusunda Öğretim Üyesi alınacaktır.
MÜRACAATTA
ARANACAK ŞARTLAR:
PROFESÖRLER
İÇİN
- 2547
Sayılı Kanun’un 26. maddesinde belirtilen şartları taşımak,
- Profesör
kadroları daimi statüdedir.
- Dilekçe
(Başlıca araştırma eseri belirtilecektir) ve dilekçeye eklenecek Özgeçmiş,
Akademik Etkinlik Değerlendirme Formu, Doçentlik Belgesi Onaylı Sureti, Öğrenim
Belgeleri, Nüfus Cüzdanı Sureti ile 2 adet Fotoğraf,
- Özgeçmiş,
Akademik Etkinlik Değerlendirme Formu, Doçentlik Belgesi Onaylı Sureti,
bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 6 (Altı) takım dosya ve yayın listesi
DOÇENTLER
İÇİN
- 2547
Sayılı Kanun’un 25. maddesinde belirtilen şartları taşımak,
- Doçent
kadroları daimi statüdedir.
- Dilekçe ve
dilekçeye eklenecek Özgeçmiş, Akademik Etkinlik Değerlendirme Formu, Doçentlik
Belgesi Onaylı Sureti, Öğrenim Belgeleri, Nüfus Cüzdanı Sureti ile 2 adet
Fotoğraf,
- Özgeçmiş,
Akademik Etkinlik Değerlendirme Formu, Doçentlik Belgesi Onaylı Sureti,
bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 (Dört) takım dosya ve yayın listesi
GENEL
ŞARTLAR
- Adayların 657
sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesindeki genel ve ilanda belirtilen
diğer koşulları taşımaları gerekmektedir.
- Yurtdışı
Kurumlardan alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca Denkliği’nin
onaylanmış olması şarttır.
- İlan
şartlarımızı taşıyan adayların ilanımızın yayınlandığı tarihten itibaren 15 gün
içerisinde Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığına bizzat başvurmaları
gerekmektedir.
- Profesör
unvanına sahip öğretim üyeleri sahip oldukları unvandan daha alt unvanlı
kadrolara başvuru yapamazlar.
- Posta ile
yapılan müracaatlar dikkate alınmayacaktır.
NOT: “Celal
Bayar Üniversitesi Öğretim Elemanı Kadrolarına Başvurma Atama ve Görev Süresi
Uzatımı ile İlgili Yönerge” ye
http://personel.cbu.edu.tr/yonergeler.5532.tr.html adresinden, "Akademik
Etkinlik Değerlendirme Formu"na
http://personel.cbu.edu.tr/formlar-ve-dokumanlar/formlar.5574.tr.html
adresinden ulaşılabilmektedir.
Birim |
Anabilim Dalı / Program |
Unvan |
Derece |
Adet |
Açıklama |
Tıp Fakültesi |
Enfeksiyon Hastalıkları |
Profesör |
1 |
1 |
Fungal Enfeksiyonlar ve Dirençli Bakteri Enfeksiyonlarının
Tedavisi Konusunda Çalışmaları Olmak |
Tıp Fakültesi |
Fizyoloji |
Profesör |
1 |
1 |
Tıp Fakültesi Mezunu Olmak ve Alanında
Uzmanlık Yapmış Olmak. Sentetik Glukokortikoidler
Konusunda Çalışmaları Olmak |
Tıp Fakültesi |
Anesteziyoloji ve
Reanimasyon |
Profesör |
1 |
1 |
Kalp ve Damar
Cerrahisi Anestezisi Konusunda Çalışmaları Bulunmak. Transözefageal Ekokardiyografi Kullanımında Deneyimli Olmak ve Eğitici
Olmak |
Tıp Fakültesi |
Patoloji |
Profesör |
1 |
1 |
Dermatopatoloji, Endokrin Sistem Patolojisi ve İskelet Kası
Patolojisi Alanlarında Çalışmaları Olmak |
Tıp Fakültesi |
Nükleer
Tıp |
Profesör |
1 |
1 |
|
Fen Edebiyat
Fakültesi |
Moleküler
Biyoloji |
Profesör |
1 |
1 |
Glikobiyoloji Alanında ve Timus Glikozilasyonu Üzerine Çalışmalar Yapmış Olmak |
Fen Edebiyat
Fakültesi |
Temel ve
Endüstriyel Mikrobiyoloji |
Profesör |
1 |
1 |
Aktinomisetler Konusunda Bilimsel Çalışmalara Sahip Olmak |
Fen Edebiyat
Fakültesi |
Hidrobiyoloji |
Profesör |
1 |
1 |
Biyoloji Bölümü
Lisans Mezunu Olmak. Kalkerli
Algler (Corallinales) Konusunda Uzmanlaşmış ve Bu
Konuda Yurtdışı Deneyimi Olmak. Alg Ekstraktlarının
Nörotoksisitesi İle İlgili İn Vivo
Çalışmalar Yapmış Olmak. |
İktisadi ve İdari
Bilimler Fakültesi |
Maliye Teorisi |
Profesör |
1 |
1 |
Bütçe Hakkı ve Global Bütçeleme
Konularında Çalışmaları Olmak |
Uygulamalı
Bilimler Yüksekokulu |
Uluslararası
Ticaret Bölümü |
Profesör |
1 |
1 |
Tarımsal Dış Ticaret ve Serbest
Bölgeler Konularında Çalışmaları Olmak |
Tıp Fakültesi |
Kadın
Hastalıkları ve Doğum |
Doçent |
1 |
1 |
Hipnozla Doğum ve Gebelerin Doğuma
Hazırlık Eğitimi Konusunda Çalışmış Olmak |
Tıp Fakültesi |
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları |
Doçent |
1 |
1 |
Çocuk
Hematoloji ve Onkoloji Uzmanı Olmak. İnfant Nöroblastom, Nörofibromatozis Tip 1'de Kanser Eğilimi ve Hemorajik Sistitin Önlenmesi Konularında Bilimsel
Çalışmaları Olmak |
Tıp Fakültesi |
Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi |
Doçent |
1 |
1 |
Kraniyofasiyal Cerrahi Konusunda Çalışması Olmak |
Tıp Fakültesi |
Nöroşirurji |
Doçent |
1 |
1 |
Hipofiz Adenomu Cerrahisi
İle Üst Servikal ve Odontoid
Kırık Cerrahisi Konularında Deneyimli Olmak |
Tıp Fakültesi |
İç Hastalıkları |
Doçent |
1 |
1 |
Tıbbi Onkoloji Yan Dal
Uzmanı Olmak. Deney Hayvanları Kullanım Sertifikası Olmak. Kanser
Hücre Kültürü İle İlgili Çalışmaları Olmak. Böbrek, Mide, Kolon, Meme ve
Akciğer Kanserinde Çalışmaları Olmak |
İktisadi ve İdari
Bilimler Fakültesi |
İktisadi
Gelişme-Uluslararası İktisat |
Doçent |
1 |
1 |
İnsani Gelişme Endeksi,
Kriz Göstergeleri, Gelir Dağılımı ve Sektör Analizleri Yoluyla Yaratılan
Katma Değer İle Büyüme Üzerine Çalışmalar Yapmış Olmak |
Fen Edebiyat
Fakültesi |
Analitik Kimya |
Doçent |
1 |
1 |
Doğal ve Endüstriyel
Atıkların Çimento Üretiminde Katkı Maddesi Olarak Değerlendirilmesi ve Biyo-atıkların Sularda Toksik
Metal Gideriminde Adsorban
Olarak Kullanılması Alanlarında Çalışmaları Olmak |
Uygulamalı Bilimler
Yüksekokulu |
Bankacılık ve
Finans Bölümü |
Doçent |
1 |
1 |
Mükellef Hakları ve
Vergiye Gönüllü Uyum Konusu İle E-vergilendirme Konusunda Ulusal ve
Uluslararası Çalışmaları Bulunmak |
3912/1-1
Kastamonu
Üniversitesi Rektörlüğünden:
AKADEMİK PERSONEL ALINACAKTIR
Üniversitemizin aşağıda belirtilen
birimlerine; 2547 sayılı Kanun ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin
ilgili maddeleri ve Kastamonu Üniversitesi Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve
Atanma Kriterleri Yönergesi (Bakınız:
https://www.kastamonu.edu.tr/index.php/tr/menu-pdb-mevzuat-tr linkinden
Yönergeler başlığı altından temin edilebilir.) hükümleri doğrultusunda öğretim
üyesi alınacaktır. Başvuruda
bulunacak adayların Üniversitemiz Yönergesine göre sağladıkları Akademik
Etkinlik Puan Tablosunu hazırlayarak; dilekçelerine ve yayın dosyalarına
eklemeleri ve 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesindeki genel
şartlar ile ilanda belirtilen özel şartları taşımaları gerekmektedir.
1 - 2547 Sayılı Kanunun 26.
maddesinde belirtilen şartları taşıyan Profesör adaylarının; başvurdukları birim, bölüm ve anabilim dalı
ile başlıca araştırma eserini de belirttikleri dilekçelerine ekleyecekleri,
yayın listelerini, Doçentlik Belgesi, Diğer Öğrenim Belgeleri, 2 adet fotoğraf,
Askerlik Durum Belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ile birlikte Bilimsel
Yayınlarını, Kongre ve Konferans Tebliğleri ile bunlara yapılan Atıfları,
yönetimlerinde devam eden ve biten Doktora ve Yüksek Lisans çalışmalarını,
Üniversite Yönetimine katkılarını kapsayan belge ve bilgileri içeren 6 adet
dosya ile birlikte özgeçmiş ve eserlerini içeren elektronik ortamdaki 6 adet
CD’yi ekleyerek Rektörlük Personel Daire Başkanlığına başvurmaları
gerekmektedir. (Profesör kadrosuna
başvuran adaylar daimi statüde çalıştırılacaktır.)
2 - 2547 Sayılı Kanunun 25.
maddesinde belirtilen şartları taşıyan Doçent adaylarının; başvurdukları birim, bölüm ve anabilim dalını
belirten dilekçelerine Doçentlik Belgesi, Diğer Öğrenim Belgeleri, 2 adet
fotoğraf, Askerlik Durum Belgesi, Nüfus
Cüzdanı Fotokopisi ile birlikte Yayın Listesi ile Bilimsel Çalışma ve
Yayınlarını kapsayan 4 adet dosya ile birlikte özgeçmiş ve eserlerini içeren
elektronik ortamdaki 4 adet CD’yi ekleyerek Rektörlük Personel Daire
Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir. (Doçent kadrolarına başvuran adaylar daimi statüde çalıştırılacaktır.)
3 - 2547 Sayılı Kanunun 23.
maddesinde belirtilen şartları taşıyan Yardımcı Doçent adaylarının; başvurdukları birim, bölüm ve anabilim dalı
ile yabancı dillerini belirten dilekçelerine 2 adet fotoğraf, nüfus cüzdanı
örneği askerlik belgesi, öğrenim belgeleri (Lisans, Yüksek Lisans, Doktora ve
Uzmanlık Belgesi ) varsa yabancı dil başarı belgesi, yayın listesi ile birlikte
Bilimsel Çalışma ve Yayınlarını kapsayan 4 adet dosya ile birlikte özgeçmiş ve
eserlerini içeren elektronik ortamdaki 4 adet CD’yi ekleyerek ilgili
birimlerine başvurmaları gerekmektedir.
Yardımcı Doçent kadrolarına başvuran adayların 2547
sayılı Yükseköğretim Kanununun 23. maddesinin (b) fıkrasının 2 numaralı bendi
uyarınca ilgili birimlerin Yönetim Kurulunca belirlenecek Jüri tarafından
başvuru dilekçesinde belirtmiş oldukları yabancı dilden dil sınavı
yapılacaktır.
(Yardımcı Doçentlik yabancı dil sınav tarihi, sınav
yeri ve saati ilgili birimlerin web sayfasından duyurulacaktır.) Adaylara
ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
4 - Profesör ve Doçent unvanına sahip öğretim üyeleri
sahip olduğu unvanlardan daha alt unvanlı kadrolara başvuru yapamazlar.
5 - Yabancı ülkelerden alınan diplomaların
Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.
6 - Kamu kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta
olanların hizmet belgeleri eklenecektir.
İlanın yayımlandığı tarihten itibaren 15 (on beş) gün
içerisinde Profesör ve
Doçent adaylarının
Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına, Yardımcı Doçent adaylarının ise
ilgili birimlerine şahsen başvurmaları gerekmektedir. Süresi içinde yapılmayan
başvurular ve eksik belgeli dosyalar ile postayla yapılan başvurular geçerli
kabul edilmeyecektir. Adayların başvuru dilekçelerinde yazışma adresleri,
telefon numaraları ile e-posta adreslerini bildirmesi gerekmektedir. İlan
şartlarına uygun olmadığı anlaşılan başvurular geçersiz sayılacaktır.
NOT: İlanımıza http://www.kastamonu.edu.tr adresinden
ulaşılabilir.
BİRİMİ |
BÖLÜMÜ |
ANABİLİM DALI/ PROGRAM |
UNVANI |
DERECE |
ADET |
AÇIKLAMA |
Eğitim Fakültesi |
İlköğretim |
İlköğretim Matematik
Eğitimi |
Doçent |
1 |
1 |
|
İletişim
Fakültesi |
Halkla İlişkiler
ve Reklamcılık |
- |
Profesör |
1 |
1 |
|
Mühendislik ve
Mimarlık Fakültesi |
Gıda Mühendisliği |
- |
Yardımcı Doçent |
3 |
1 |
Tahıl teknolojisi
alanında doktora yapmış olmak |
Mühendislik ve
Mimarlık Fakültesi |
Biyomedikal
Mühendisliği |
- |
Yardımcı Doçent |
5 |
1 |
Elektrik - Elektronik Mühendisliği veya
Elektronik Mühendisliği alanında doktora yapmış olmak |
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi |
Malzeme Bilimi ve Nanoteknoloji
Mühendisliği |
- |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
Seyreltik manyetik yarı iletkenler konusunda
doktora yapmış olmak |
4052/1-1
Bilecik Şeyh Edebali
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin
aşağıda belirtilen birimlerine, 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunun ilgili
maddeleri gereğince Profesör ve Doçent alınacaktır. Adayların ilanın yayım
tarihinden itibaren 15 gün içerisinde Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına
başvurmaları, adayların
http://www.bilecik.edu.tr/Dosya/Arsiv/Yonergeler/Ogretim_Uyeligine_Atanma_
ve_Yukseltilme_Yonergesi.pdf web adresinde belirtilen mevcut başvuru
koşullarını sağlıyor olmaları gerekmektedir.
İSTENEN
BELGELER:
Öğretim Üyesi kadrolarına başvuracak adayların, www.bilecik.edu.tr
adresinde bulunan müracaat formu, başvurdukları birim ve ana bilim dalını
belirten dilekçe, özgeçmiş, 2 (iki) adet fotoğraf, öğrenim belgeleri ile yayın
listesi ve yayınları, tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları, yönettiği
doktora çalışmalarını, Üniversiteye katkılarını kapsayan belgeleri Profesörler
6 (altı) takım, Doçentler ise 4 (dört) takım dosya.
İlanla
ilgili tüm bilgilere Üniversitemizin www.bilecik.edu.tr adresinden
ulaşılabilir.
Not:
Müracaatlar şahsen yapılacak olup, posta yoluyla yapılan müracaatlar kabul
edilmeyecektir.
İLGİLİ BİRİM |
PROFESÖR |
DOÇENT |
ARANAN ÖZEL ŞARTLAR |
||
Derece |
Adet |
Derece |
Adet |
||
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ |
|||||
Fizik Bölümü |
|
1 |
1 |
Moleküler Komplekslerin Sentezlenmesi,
Karakterizasyonu ve Spektroskopik
Özellikleri üzerine çalışmaları olmak. |
|
Atom ve Molekül Fiziği Ana Bilim Dalı |
|||||
Coğrafya Bölümü |
1 |
1 |
Doçentliğini Fiziki Coğrafyadan almış
olmak. |
||
Fiziki Coğrafya Ana Bilim Dalı |
|||||
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER
FAKÜLTESİ |
|||||
İktisat Bölümü |
1 |
1 |
Doçentliğini Uluslararası İktisat
alanında almış olmak ve AR-GE tabanlı içsel büyüme teorileri ile cari açık
konularında çalışmaları olmak. |
||
İktisat Ana Bilim Dalı |
|||||
İşletme Bölümü |
1 |
1 |
Finans, Nakit
Yönetimi alanında çalışmaları olmak. |
||
İşletme Ana Bilim Dalı |
|||||
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
|||||
Makine ve İmalat
Mühendisliği Bölümü |
|
|
1 |
1 |
İleri Ekserji
ve Nano Çevrimler alanlarında çalışmaları olmak. |
Makine ve İmalat Mühendisliği Ana Bilim Dalı |
4017/1-1
Yıldırım
Beyazıt Üniversitesi Rektörlüğünden:
1 - Üniversitemiz Akademik Birimlerine, 2547 Sayılı
Kanun’un ilgili maddeleri doğrultusunda öğretim üyesi (Yardımcı Doçent, Doçent,
Profesör) alınacaktır.
2 - Profesör kadroları daimi statüde
olup, bu kadrolara başvuracak adaylar dilekçelerine başvurdukları birimi,
anabilim dalını, ilan açıklamalarını ve başlıca araştırma eserini belirterek,
ekinde özgeçmiş, noterden veya resmi kurumlarca onaylanmış lisans, yüksek
lisans, doktora, uzmanlık belgesi veya sanatta yeterlik belgesi, doçentlik
belgesi, nüfus cüzdanı fotokopisi, 3 adet fotoğraf ve yayın listesi (başlıca
araştırma eseri belirtilmiş) ile
birlikte bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan eserlerden 6 (altı) takım
dosyayı, özgeçmiş ve eserlerini içeren elektronik ortamdaki 6 adet CD’yi
ekleyerek Personel Dairesi Başkanlığına;
3 - Doçent kadroları daimi statüde
olup, bu kadrolara başvuracak adaylar, dilekçelerine başvurdukları birimi,
anabilim dalını ve ilan açıklamalarını belirterek ekinde özgeçmiş, noterden
veya resmi kurumlarca onaylanmış lisans, yüksek lisans, doktora, uzmanlık belgesi
veya sanatta yeterlik belgesi, doçentlik belgesi, nüfus cüzdanı fotokopisi, 3
adet fotoğraf ve yayın listesi ile birlikte bilimsel çalışma ve yayınlarını
kapsayan eserlerden 4 (dört) takım
dosyayı, özgeçmiş ve eserlerini içeren elektronik ortamdaki 4 adet CD’yi
ekleyerek Personel Dairesi Başkanlığına;
4 - Yardımcı Doçent kadrosu için
adayların, başvurdukları birimi, anabilim dalını, ilan açıklamalarını ve
yabancı dilini belirten (*) başvuru dilekçesine özgeçmişini, 3 fotoğrafını,
nüfus cüzdanı fotokopisi, doktora belgesini, uzmanlık belgesi veya sanatta
yeterlik belgesini, varsa yabancı dil başarı belgesini, bilimsel çalışma ve
yayınlarını kapsayan 4 takım dosyayı, özgeçmiş ve eserlerini içeren elektronik
ortamdaki 4 adet CD’yi ekleyerek ilgili Fakülte Dekanlıklarına şahsen
başvurmaları gerekmektedir.
5 - Başvuruda bulunacak adayların ilanın resmi gazetede
yayımlandığı tarihten itibaren 15 (on beş) gün içerisinde ilgili birimlere
şahsen başvurmaları gerekmektedir. Posta ile yapılan başvurular geçerli kabul
edilmeyecektir. Adayların başvuru dilekçelerinde yazışma adresleri ile telefon
numaralarının bildirilmesi gerekmektedir. İlan şartlarına uygun olmadığı
anlaşılan başvurular geçersiz sayılacaktır.
6 - Yabancı ülkelerden alınan diplomaların
Üniversitelerarası Kurul tarafından denkliğinin onaylanmış olması ve
belgelendirilmesi şarttır.
7 - Profesör unvanı olanlar, Doçent ve Yardımcı Doçent
kadrolarına, Doçent unvanı olanlar da Yardımcı Doçent kadrolarına başvuru
yapamazlar.
8 - Herhangi bir kamu kurumunda çalışanlar (daha önce
çalışıp ayrılsalar dahi) çalıştığı kurumdan alacakları onaylı ayrıntılı hizmet
belgesini müracaat belgesine ekleyerek ibraz edeceklerdir.
9 - İlanımız sonucunda atanmaya hak kazanan adayların
“Eğiticilerin Eğitimi” ile ilgili belgeye sahip olmaları gerekmektedir. Söz
konusu belgesi olmayanların eğitime katılıp belge alıncaya kadar atamaları
yapılmayacaktır.
10 - Başvuru adresi:
Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Rektörlüğü
Çankırı Cad. Çiçek Sok. No: 3 Kat: 4 Ulus/ANKARA
(*) Yardımcı Doçent adayları için 2547 sayılı Kanunun
23. maddesinin (b) fıkrasının 2. bendi gereğince ayrıca Üniversitemizde başvuru
belgesinde belirtmiş olduğu yabancı dilden yabancı dil sınavı yapılacaktır.
(**) Tıp Fakültesi için ilan edilen kadrolara (Tıbbi
Mikrobiyoloji Profesör kadrosu hariç) başvuran adayların Tıp Fakültesi Lisans
mezunu olmaları gerekmektedir.
BİRİMİ |
BÖLÜMÜ |
ANABİLİM DALI ALANI |
UNVANI |
DERECESİ |
ADET |
AÇIKLAMA |
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi |
Tarih |
Türkiye Cumhuriyeti Tarihi |
Profesör |
1 |
1 |
Demokrasi
Tarihi, seçimler ve Anayasa üzerine çalışmaları olmak. |
Hukuk Fakültesi |
Kamu Hukuku |
Ceza ve Ceza Muhakemesi Hukuku |
Doçent |
1 |
1 |
Tıp Ceza Hukuku alanında çalışmaları olmak. |
Mimarlık Fakültesi |
Mimarlık |
Yardımcı Doçent |
2 |
1 |
Mimarlık Bölümü mezunu olmak. Yapı Bilimi ve Yapı Teknolojisi
alanında yüksek lisans ve doktorasını tamamlamış, bina enerji performansı ve
yapılar arası havalandırma konularında çalışmış olmak. |
|
Mühendislik ve Doğa Bilimleri
Fakültesi |
Endüstri Mühendisliği |
Endüstri Mühendisliği |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
Lisans
ve Doktora derecelerini Endüstri Mühendisliği'nde yapmış olmak. Yeşil tedarik
zinciri yönetimi, etkileşimli bulanık programlama ve genetik algoritma
konularında çalışmalar yapmış olmak. |
Mühendislik ve Doğa Bilimleri
Fakültesi |
İnşaat Mühendisliği |
Yapı |
Yardımcı Doçent |
2 |
1 |
Betonarme
yapıların deprem performanslarının değerlendirilmesi, Deprem Mühendisliği'nde
lineer ve nonlinear yöntemler, binaların nonlinear davranışı, yapıların 3 boyutlu modellenmesi ve
(lineer/nonlinear) analizi konusunda deneyimli
olmak. |
Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi |
Uçak Mühendisliği |
Doçent |
1 |
1 |
Lisans,
yüksek lisans ve doktora derecelerini Makine Mühendisliği alanında almış
olmak. Malzemelerinin sönümleme, darbe, statik ve dinamik davranışları ile
helikopter pallerinin tasarımı konularında çalışmış
olmak. Havacılık malzemeleri konusunda yurtiçi ve yurtdışı destekli projeler
yönetmiş olmak. |
|
Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi |
Uçak Mühendisliği |
Yardımcı Doçent |
2 |
1 |
Kanat çırpma
hareketi yapan mikro hava taşıtlarına yönelik kirişlerin linear
olmayan yapısal dinamiği ve aeroelastisitesi
konularında deneysel, sayısal ve teorik çalışmalar yapmış; tercihen özellikle
havacılık uygulamalarında kullanılan fiber takviyeli tabakalı polymerik kompozit malzemelerin
karakterizasyonu ve üretimi konusunda da tecrübeli
olmak. |
|
Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi |
Uçak Mühendisliği |
Yardımcı Doçent |
2 |
1 |
Lisans,
yüksek lisans ve doktora derecelerini Havacılık Mühendisliği veya Havacılık
ve Uzay Mühendisliği alanlarında almış olmak, rüzgâr türbini kanatçıklarının
tasarımı ve geometri eniyilenmesi ile yüksek
çözünürlüklü akı hesaplama şemaları konularında çalışmış olmak. |
|
Havacılık ve Uzay Bilimleri Fakültesi |
Uçak Mühendisliği |
Yardımcı Doçent |
2 |
1 |
Lisans, yüksek lisans ve doktora derecelerini Havacılık Mühendisliği
veya Havacılık ve Uzay Mühendisliği alanlarında almış olmak, hesaplamalı akışkanlar
dinamiği yöntemleri kullanarak kanat çırpma hareketinden itki ve güç üretimi
hesaplanması konularında çalışmış olmak. |
|
Diş Hekimliği Fakültesi |
Klinik Bilimler |
Protetik Diş Tedavisi |
Yardımcı Doçent |
2 |
1 |
Farklı
planlamalarla implant yerleştirilmiş dişsiz yarık
damaklarda, çiğneme kuvvetlerinin implant
çevresinde oluşturduğu streslerin FEM Analizi konusunda çalışma yapmış olmak. |
Tıp Fakültesi |
Cerrahi Tıp Bilimleri |
Kulak, Burun ve Boğaz Hastalıkları |
Profesör |
1 |
1 |
Transoral robotik dil kökü ve larenks
cerrahisi konusunda çalışmaları olmak. |
Tıp Fakültesi |
Cerrahi Tıp Bilimleri |
Göz Hastalıkları |
Profesör |
1 |
1 |
Nörooftalmoloji, optik sinir rejenerasyonu ve ekstraoküler
kas sinirleri manyetik rezonans görüntülemesi alanında
çalışmaları olmak. |
Tıp Fakültesi |
Cerrahi Tıp Bilimleri |
Göz Hastalıkları |
Yardımcı Doçent |
1 |
1 |
Kornea,
oküler yüzey hastalıkları, korneal cross-linking tedavisi ve biyomühendislik
alanında çalışmaları olmak. |
Tıp Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları |
Yardımcı Doçent |
1 |
1 |
Çocuk enfeksiyon hastalıkları uzmanı olmak. Tüberküloz
konusunda çalışmaları olmak. |
Tıp Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları |
Yardımcı Doçent |
3 |
1 |
Egzersizin
tetiklediği astım ve solunum fonksiyonlarını ölçen ekipmanlar
ile ilgili çalışmaları olmak. |
Tıp Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Adli Tıp |
Yardımcı Doçent |
2 |
1 |
Adli Tıp
alanında tıpta uzmanlık ve hukuk alanında yüksek lisans yapmış olmak. Çocuk
izleme merkezleri konusunda deneyimli olmak. |
Tıp Fakültesi |
Temel Tıp Bilimleri |
Tıbbi Biyokimya |
Profesör |
1 |
1 |
Biyokimya
ve klinik biyokimya alanında tıpta uzmanlık yapmış olmak. İdrar glikozaminoglikanları ve idrar protein ölçümleri
konularında çalışmalar yapmış olmak. |
Tıp Fakültesi |
Temel Tıp Bilimleri |
Tıbbi Mikrobiyoloji |
Profesör |
1 |
1 |
Entomoloji ve parazitoloji konusunda çalışmaları
olmak. |
İslami İlimler Fakültesi |
Temel İslam Bilimleri |
Arap Dili ve Belagati |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
Arap
dilinde edatların anlamsal ilişkileri konusunda doktora yapmış olmak. |
Siyasal Bilgiler Fakültesi |
İktisat |
İktisat Politikası |
Yardımcı Doçent |
3 |
1 |
Sosyal
yardımlar konusunda doktora yapmış olmak. |
Sağlık Bilimleri Fakültesi |
Fizyoterapi ve Rehabilitasyon |
Yardımcı Doçent |
1 |
1 |
Omuz ekleminde
PNF konusunda çalışma yapmış olmak. |
|
Sağlık Bilimleri Fakültesi |
Beslenme ve Diyetetik |
Yardımcı Doçent |
2 |
1 |
Beslenme
eğitimi alanında yüksek lisans, beslenme bilimleri alanında doktora yapmış olmak.
Yeme davranışları ve beslenme bilgilerini ölçmeye yönelik ölçek geliştirmiş
olmak. |
|
Sağlık Bilimleri Fakültesi |
Hemşirelik |
Yardımcı Doçent |
4 |
1 |
Ebelik
lisans mezunu olmak, yüksek lisans ve doktorasını kadın doğum hemşireliği alanında
yapmış olmak. Gebelerde gevşeme egzersizleri konusunda çalışma yapmış olmak. |
|
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu |
Tıbbi Hizmetler ve Teknikler |
Tıbbi Laboratuvar Teknikleri |
Yardımcı Doçent |
2 |
1 |
Biyoloji
lisans mezunu ve tıbbi laboratuvarda çalışmış olmak, akreplerin moleküler filogenisi konusunda çalışma yapmış olmak. |
4061/1-1
Anadolubank Anonim Şirketinden:
ANADOLUBANK ANONİM ŞİRKETİNE AİT BAĞIMSIZ DENETİM
RAPORU
RESMİ GAZETE’NİN BASILI NÜSHASINDA YAYIMLANMIŞTIR
EKLERİ GÖRMEK İÇİN