DÜZELTME
İLANI
Maden Tetkik
ve Arama Genel Müdürlüğünden:
LED
ARMATÜR ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk
Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
KANTARLARIN
BAKIM-ONARIMI, DAMGALANMASI VE PERİYODİK KONTROLLERİNİN YAPILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş.
Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
TCDD
3. BÖLGE YOL MÜDÜRLÜĞÜ İZMİR VE AYDIN YOL BAKIM ONARIM MÜDÜRLÜKLERİ
MINTIKASINDAKİ KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTLERİN KORUNMASI, BAKIMI VE TOPLAM 130
HEMZEMİN GEÇİT İŞLETME GÖREVLİSİNİN 30 ADET KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTTE 8 AY SÜRE
İLE HİZMET ALIMI YAPTIRILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
TCDD
3. BÖLGE YOL MÜDÜRLÜĞÜ UŞAK - BALIKESİR YOL BAKIM ONARIM MÜDÜRLÜKLERİ
MINTIKASINDAKİ KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTLERİN KORUNMASI, BAKIMI VE 114 HEMZEMİN
GEÇİT İŞLETME GÖREVLİSİNİN 27 ADET KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTTE 8 AY SÜRE İLE
HİZMET ALIMI YAPTIRILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
TTK
İHTİYACI OLARAK 41 KALEM VANA VE ÇEKVALF ALIMI 4734 SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ
KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
5607
SAYILI YASA VE 4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN
ARAÇ/EŞYA SATILACAKTIR
MUHTELİF LOKOMOTİF
MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
GAYRİMENKUL
SATILACAKTIR
MADEN SAHALARI İHALE
EDİLMEK ÜZERE ARAMALARA AÇILACAKTIR
Enerji ve
Tabii Kaynaklar Bakanlığı Maden İşleri Genel Müdürlüğünden:
JEOTERMAL
KAYNAK VE DOĞAL MİNERALLİ SU ARAMA SAHALARI AYRI AYRI İHALE EDİLECEKTİR
ELEKTRİK
MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
1000
GR ÇAYKUR RAMAZAN ÇAYI POŞETİ SATIN ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
500
GR ÇAYKUR RAMAZAN ÇAYI POŞETİ SATIN ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden: RİZE
1
ADET RENKLİ DOPPLER ULTRASONOGRAFİ CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Ege
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Şube Müdürlüğünden:
TAŞINMAZLAR
SATILACAKTIR
Ayvalık
Belediye Başkanlığından:
TAŞINMAZLAR SATILACAKTIR
Başiskele Belediye Başkanlığından:
Maden
Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğünden:
Karotlu Maden Sondaj Hizmet Alımı ihale edileceği ilan
edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı
maddesine göre aşağıdaki hususlarda düzeltme ilanı yayımlanmasına karar
verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin
esas alınması gerekmektedir.
İhale kayıt numarası : 2016/79559
1 - İdarenin
a) Adresi : MTA Genel Müdürlüğü Üniversiteler Mah.
Dumlupınar Bulvarı No: 139
06800 Çankaya/Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 0312
201 20 41 - 0312 285 58 14 -
285
42 70
c) Elektronik posta adresi :
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : mta.gov.tr
2 - Düzeltmeye konu ilanın yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı
(yayımlanmış
ise) :
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Resmi
Gazete - 18.03.2016
3 - Düzeltilen [madde/maddeler] şunlardır :
18.03.2016 tarih 29657 sayılı Resmi Gazete’de
yayımlanan ilan metninin 2. Maddesi (a) bendi;
Niteliği, türü ve miktarı; Hizmet Alımı,
V. BÖLGE:
2.000 m Elazığ - Baskil - Geli Mahallesi Karotlu Maden Sondajı,
İdari Şartnamenin;
“ Madde 3 - İhaleye ilişkin bilgiler ile ihale ve son
teklif verme tarih ve saati” başlığı,
3.1 inci maddesinin alt bendi;
d) İhale (son teklif verme) tarihi: 14/04/2016
“Madde 26 - Geçici teminat” başlığı,
26.3 üncü maddesi;
“Geçici teminat
olarak sunulan teminat mektuplarında geçerlilik tarihi belirtilmelidir. Bu
tarih, 12/07/2016 tarihinden önce olmamak üzere
istekli tarafından belirlenir” şeklinde değiştirilmiştir.
3054/1-1
LED ARMATÜR ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara
Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız çevre aydınlatmasında kullanılmak üzere
7 Adet led armatür (100Wat’lık) teklif alma yoluyla
alınacaktır.
2 - Numuneler Fabrikamız Pazarlama ve Ticaret
Müdürlüğü’nde görülebilir.
3 - Teklifler en geç 06.04.2016 Çarşamba günü mesai
bitimine kadar Fabrikamız Pazarlama ve Ticaret Müdürlüğü’ne verilmiş olması
gerekmektedir.
4 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES: ANKARA HALK
EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 - 66
Faks : 397 33 71 – 74
3064/1-1
KANTARLARIN BAKIM-ONARIMI, DAMGALANMASI VE PERİYODİK
KONTROLLERİNİN YAPILMASI HİZMETİ ALINACAKTIR
T.Ş.F.A.Ş.
Kırşehir Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Kantarların Bakım - Onarımı, Damgalanması ve Periyodik
kontrollerinin yapılması Hizmet Alımı işi T.Ş.F.A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve
Hizmet Alımı Yönetmeliği Esaslarına Göre Açık İhale Usulü ile İhale
Edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2016/101273
1 - İdarenin
a) Adresi : Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii 40200 KIRŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 0 386 221 61 30
- 37 / 0 386 221 61 38
c) Elektronik posta adresi (varsa) : kirsehirseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin
a) Niteliği, türü ve miktarı : Kırşehir
Şeker Fabrikası içerisinde ve ziraat bölge şefliklerinde bulunan 14 adet
muhtelif çekerli kantar ile 8 adet baskülün TS EN 45501 sayılı “Tartı Aletleri
- Otomatik Olmayan - Metrolojik Özellikler”
standardına uygun olarak bakım - onarımı, damgalanması ve periyodik
kontrollerinin yapılması işidir.
b) Yapılacağı Yer : Kırşehir Şeker Fabrikası ve bağlı ziraat bölge
şefliklerinde bulunan kantarlar
c) İşin Süresi : 12 (oniki) aydır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Akçaağıl Köyü Şeker
Fabrikası Mevkii 40200 KIRŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 13.04.2016 Çarşamba Günü - Saat 10:00
4 - İhale
dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 118,00 TR (Türk Lirası) karşılığı
Kırşehir Şeker Fabrikası - Ticaret Servisi adresinden satın alınabilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını, idareden ücreti mukabili satın
almaları zorunludur.
5 - İstekliler
teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
6 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 45 (Kırkbeş) takvim günüdür.
7 - İhalede
gerektiğinde açık eksiltme ve/veya pazarlık yapılabilecektir. İsteklilerin veya
kanuni vekillerinin ihale günü fabrikamızda hazır bulunmaları gerekmektedir.
İsteklinin komisyonda hazır bulunmaması halinde, mektup ile gönderilen teklifi
son ve kesin pey olarak kabul edilecektir.
8 - Mezkûr alım
4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu’na
(ceza ve yasaklamalarla ilgili hükümleri hariç) tabi olmayıp, ihale Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği
esaslarına göre yapılacaktır. İdare, ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen
yapmakta serbesttir.
3083/1-1
TCDD 3. BÖLGE YOL MÜDÜRLÜĞÜ İZMİR VE AYDIN YOL BAKIM
ONARIM MÜDÜRLÜKLERİ MINTIKASINDAKİ KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTLERİN KORUNMASI,
BAKIMI VE TOPLAM 130 HEMZEMİN GEÇİT İŞLETME GÖREVLİSİNİN 30 ADET KORUMALI
HEMZEMİN GEÇİTTE 8 AY SÜRE İLE HİZMET ALIMI YAPTIRILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2016/88459
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Atatürk
Caddesi No: 121/A 35220
ALSANCAK / İZMİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 232 464 31 31 /4108 - 0
232 464 77 98
c) Elektronik Posta Adresi : 3bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr.
d) İhale Dokümanlarının Görülebileceği
İnternet Adresi : www.malzeme.tcdd.gov.tr.
2 - İhale Konusu
Hizmetin Adı ve Miktarı: TCDD 3. Bölge Yol Müdürlüğü İZMİR ve AYDIN Yol Bakım
Onarım Müdürlükleri Mıntıkasındaki Korumalı Hemzemin Geçitlerin Korunması,
Bakımı ve Toplam 130 Hemzemin Geçit İşletme Görevlisinin 30 Adet Korumalı
Hemzemin Geçitte 8 Ay Süre İle Hizmet Alımı Yaptırılması İşi.
3 - Yukarıda belirtilen alımımız YERLİ İSTEKLİLERDEN
TEKLİF ALINMAK SURETİYLE Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal
ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 14.04.2016 Tarihi Perşembe Günü Saat 15:00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü
Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü
veznesinden KDV Dahil 500,00,- TL. Bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
2892/1-1
TCDD 3. BÖLGE YOL MÜDÜRLÜĞÜ UŞAK - BALIKESİR YOL BAKIM
ONARIM MÜDÜRLÜKLERİ MINTIKASINDAKİ KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTLERİN KORUNMASI,
BAKIMI VE 114 HEMZEMİN GEÇİT İŞLETME GÖREVLİSİNİN 27 ADET KORUMALI HEMZEMİN GEÇİTTE
8 AY SÜRE İLE HİZMET ALIMI YAPTIRILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2016/88572
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Atatürk
Caddesi No: 121/A 35220
ALSANCAK / İZMİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 232 464 31 31/4108 - 0
232 464 77 98
c) Elektronik Posta Adresi : 3bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr.
d) İhale Dokümanlarının Görülebileceği
İnternet
Adresi : www.malzeme.tcdd.gov.tr.
2 - İhale Konusu Hizmetin Adı ve Miktarı: TCDD 3. Bölge
Yol Müdürlüğü UŞAK ve BALIKESİR Yol Bakım Onarım Müdürlükleri Mıntıkasındaki
Korumalı Hemzemin Geçitlerin Korunması, Bakımı ve Toplam 114 Hemzemin Geçit
İşletme Görevlisinin 27 Adet Korumalı Hemzemin Geçitte 8 Ay Süre İle Hizmet
Alımı Yaptırılması İşi.
3 - Yukarıda belirtilen alımımız YERLİ İSTEKLİLERDEN TEKLİF
ALINMAK SURETİYLE Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal
ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 15.04.2016 Tarihi Cuma Saat 15:00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü
Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü
veznesinden KDV Dahil 500,00,- TL. Bedelle temin
edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi değildir.
2894/1-1
TTK İHTİYACI OLARAK 41 KALEM VANA VE ÇEKVALF ALIMI 4734
SAYILI KANUNUN 3/g MADDESİ KAPSAMINDA AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2016/94436
1 - İdarenin:
a) Adresi : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks Numarası : Tel: 0 372.259 47 94 - 84
Fax: 0 372 251 19 00 - 253 12 73
c) Elektronik Posta Adresi (varsa) : satinalma@taskomuru.gov.tr.
2 - İhale Konusu İşin Nev’i : Malzemenin Cinsi Miktarı
a) Niteliği, Türü ve Miktarı 41 Kalem Vana ve Çekvalf 6.017 adet
b) Teslim Yeri : TTK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Makine ve İkmal Daire
Başkanlığı Muayene ve Tesellüm işleri Şube Müdürlüğü Tesellüm Şefliği
ambarıdır.
c) Teslim Tarihi : Firmalar vana ve çekvalfleri
45 günde teslim edeceklerdir.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı Yer : TTK Satınalma Daire
Başkanlığı ZONGULDAK
b) Tarihi ve Saati : 03.05.2016 Salı - Saat 15:00
c) Dosya No : 1618016
4 - İhaleye katılabilmek için gereken belgeler ve
yeterlik kriterleri.
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Tebligat için
adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile
elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi
olması halinde, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış,
Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi
olması halinde, mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu
Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl
içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi
olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler ile
tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
d) İhale İdari
Şartnamesinin 9 uncu maddesinin (a), (b), (c), (d), (e) ve (g) bentlerinde
sayılan durumlar da olunmadığına ilişkin, ihale tarihinden önceki üç ay içinde
alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,
e) Şekli ve içeriği İhale İdari Şartnamesinde
belirlenen teklif mektubu,
f) İhale İdari Şartnamesinde belirlenen geçici teminat,
g) İhale İdari Şartnamesinin 55 inci maddesinde
belirtilen yeterlik belgeleri,
h) Vekaleten ihaleye katılma halinde, istekli adına katılan
kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekaletnamesi ile notertasdikli imza beyannamesi,
i) İsteklinin iş
ortaklığı olması halinde şekli ve içeriği bu Şartnamede belirlenen iş ortaklığı
beyannamesi ile 15 inci maddede konsorsiyumların da teklif verebilecekleri
öngörülmüş ise, isteklinin konsorsiyum olması halinde
şekli ve içeriği bu şartnamede belirlenen konsorsiyum beyannamesi,
j) İhale İdari
Şartnamesinin 16 ıncı maddesinde belirtilmesi
halinde, isteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait
önerileri ve işlerin listesi,
k) İhale
dokümanının satın alındığına dair belge, İsteklinin ortak girişim olması
halinde (b), (c) ve (d) de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı
verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler.
4.3. Firmalar teklifleri ile birlikte TSE Uygunluk
Belgesi vereceklerdir. Bu belgeleri vermeyen firma teklifleri değerlendirmeye
alınmayacaktır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklifin belirlenmesi:
5.1. En düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
5.2. İstekliler tekliflerini Türk Lirası olarak
vereceklerdir.
5.3. Ödemeye esas para birimi Türk Lirası olacaktır.
6 - İhale, İdari
Şartnamesindeki katılma koşullarını taşıyan tüm yerli isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanı TTK Satınalma Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No: 2
Zonguldak ve TTK Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat
Cd.) 19. Sokak No: 22 Bahçelievler/Ankara görülebilir ve şartnameler 20,00 TL. karşılığı aynı adreslerden temin edilebilir.
“İhale dokümanı kargo yoluyla da satın alınması
mümkündür. Kargo yoluyla ihlale dokümanı almak isteyenler, Kargo masrafı
kendilerine ait olmak üzere 20,00 TL. İhale dokümanını Vakıflar Bankası
Zonguldak Şubesindeki TR910001 5001 58007292564228 no’lu hesabımıza yatıracaklardır. Kargo yoluyla ihale
dokümanı satın almak isteyenler, İhale dokümanı bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresinde
belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks
numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden sonra en az beş gün önce
göndermek zorundadır. İhale dokümanının kargo yoluyla gönderilmesi halinde,
kargonun ulaşmamasından veya geç ulaşmasından yada
dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanı satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en
geç 03.05.2016 Salı - Saat 15: 00’a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığına elden teslim
edilebileceği gibi iadeli-taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak
postada doğabilecek gecikmeden idaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin
miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, ihale
üzerine bırakılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için
teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. İstekliler ihale konusu alımın tamamına
kısmi teklif verebileceklerdir. Ancak her bir iş kalemi miktarı için kısmi
teklif verilemeyecektir.
10 - İstekliler
teklif edilen bedelin %3’den az olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda
geçici teminat vereceklerdir. Teklif edilen bedelin %3’ünden az oranda geçici
teminat veren isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
11 - Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi ihale tarihinden itibaren en az 120 takvim günü
olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır.
13.1.1. İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümleri uygulanır.
13.1.2. Sözleşmenin uygulanması
safhasında yasak fiil ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri
Kurumumuz Mal, Hizmet Alımları ve Yapım İşleri ile ilgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde yer alan hükümler uygulanır.
2966/1-1
5607 SAYILI YASA VE 4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU UYARINCA TASFİYELİK
HALE GELEN ARAÇ/EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Orta Akdeniz Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Mersin
Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 550,55 TL ile en çok
238.354,73 TL arasında değişen; 06/04/2016 günü saat 16.00'ya kadar yatırılması
gereken güvence tutarı da en az 55,05
TL, en çok 23.835,47 TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri,
özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence
tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen Şarj Aleti, oto Teyp, Muhtelif Giyim
Eşyaları, Muhtelif Züccaciye, Küvet duş Kabini, Araba
Parçaları, Scooter, lif Döküntüsü, Epilasyon Cihazı,
Muhtelif Hortum, Granit, Zırh Topu, Sondaj Matkap Başlığı, İplik ..... vb. cinsi 28 grup
eşya; açık artırma suretiyle,
Mersin-Adana Karayolu üzeri 7. Km. Yenice mevkii Tarsus/MERSİN
adresindeki ihale salonunda 07/04/2016 tarihinde saat 09.30'da satışa
sunulacaktır. Satışa sunulan eşya/araç ve söz konusu ihale hakkında ayrıntılı
bilgiye www.gumrukticaret.gov.tr ve www.tasis.gov.tr internet adreslerimiz ile
(0) (324) (651 28 66) numaralı telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi
kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin
belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği,
tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı
örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL. bedel karşılığı Mersin
Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Bölge Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
3042/1-1
MUHTELİF
LOKOMOTİF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2016/94439
1- İdarenin
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00 (4435-4436)/225
50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
türü ve miktarı : 3 Kalem Lokomotif Muhtelif Malzemesi, teknik
şartname ve resimlere göre imal ettirilmek suretiyle satın alınacaktır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 19/04/2016 - Saat
14:00
4 - Yukarıda
belirtilen alımımız Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire
Başkanlığına 19/04/2016 günü saat 14:00’e kadar
verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale
dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal
Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunlu olup aynı adresten 50,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza
ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi
değildir.
2953/1-1
Osmaniye
Belediyesinden:
1 - Belediyemizce 2886 sayılı D.İ.K'nun 35/a maddesi Belediye Meclisinin 16.11.2015 tarih
ve 646 sayılı kararı ile Alibeyli Mahallesi 54 Ada 1
Parsel 1516 m2 yüz ölçümlü, arsa + bina (eski belediye binası)
satışı için 2886 sayılı D.İ.K.'nun 35/a maddesi göre
Kapalı Teklif usulü ile satılacaktır.
2 - İhale 14.04.2016 Perşembe günü saat 14.00'da
Belediye Meclis Salonunda yapılacaktır.
3 - İhale Şartnamesi
Destek Hizmetler Müdürlüğü İhale servisinde görülebilir ve 500.00
TL bedel karşılığında temin edilir.
3 - Satılacak arsa+binanın
muhammen bedeli ve Geçici teminat bedeli aşağıda belirtilmiştir.
4 - İhaleye katılacak olanlarda istenilen evraklar:
4.1. Gerçek Kişilerin;
a) Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
b) İhale tarihinin bulunduğu yılda alınmış tasdikli ikametgah belgesi,
c) Noter tasdikli imza sirküleri, temsil durumunda
noter tasdikli vekaletname ve vekalet edene ait imza
beyannamesi,
d) İhale dokümanı alındığına dair banka dekontu,
e) Tebligat için adres beyanı,
f) İhale muhammen bedelinin % 3’ü
tutarında geçici teminat mektubu veya banka dekontu,
4.2. Özel hukuk tüzel kişilerin;
a) 2016 yılı vizeli Sanayi ve Ticaret Odası, Esnaf ve Sanatkarlar Odası veya benzeri mesleki kuruluşların siciline
kayıtlı olmak ve buna dair belge,
b) İlgisine göre tüzel kişiliğin ortakları yukarıda
belirtilenlerin yanı sıra, İdare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya
siciline kayıtlı bulunduğu ticaret ve sanayi odasından ya da benzeri mesleki
kuruluşların, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi, son
şeklini gösterir ticari sicil gazetesi (aslı veya noter onaylı örneği) ile
tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel
kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir noterlikçe tasdik edilmiş vekaletname ve imza sirkülerini,
c) Ortak girişim şeklinde teklif verilmesi halinde,
Noter Tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi ile Ortaklarca imzalanan Ortaklık
Sözleşmesi ve her bir ortak için yukarıda 5.1. bendin
a, b, c, d, e, f bentlerinde istenilen belgeleri,
d) İhaleye katılacak olanların Teklif ettikleri bedelin
% 3’ü oranında geçici teminat ve 500,00 TL ihale dosya bedelini Osmaniye
Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü veznesine yatırmaları ve yatırdığına dair
belgeleri vermeleri,
e) Vergi borcu bulunmadığına veya borcun
taksitlendirildiğine dair bağlı bulunduğu Vergi Dairesinden son 1 ay içerisinde
alacağı belgenin aslı,
f) Sosyal Güvenlik Kurumuna borcu bulunmadığına dair
kurumdan son 1 ay içerisinde alınacak belgenin aslı,
İhaleye girecek gerçek ve özel hukuk tüzel kişilerin,
yukarıdaki istenilen belgelerle birlikte İmzalanmış teklif mektuplarını, ihale
şartnamesini ve eklerini 13.04.2016 Tarih Çarşamba günü saat 17:00’a
kadar İdareye (Destek hizmetleri Müdürlüğü İhale Servisine) vermeleri
gerekmektedir.
Sıra No |
Mahalle Adı |
Ada |
Parsel |
Alanı (m2) |
Muhammen Bedel |
Geçici Teminatı TL |
1 |
Alibeyli |
54 |
1 |
1.516 |
19.800.000,00 TL |
595.000,00 TL |
2986/1-1
MADEN
SAHALARI İHALE EDİLMEK ÜZERE ARAMALARA AÇILACAKTIR
Enerji
ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı Maden İşleri Genel Müdürlüğünden:
6592 Sayılı Kanunla Değişik 3213 Sayılı Maden Kanununun
hükümleri uyarınca hukuki durumları sona eren 46 adet I-(b) Grubu maden, 6 adet
II-b Grubu maden, 2 adet III. Grup maden, 1 adet V. Grup maden, 209 adet II.
Grup maden ve 342 adet IV. Grup maden sahası olmak üzere toplam 606 adet maden
sahası ihale edilmek üzere Maden Kanununun 30.ncu maddesine göre 01/04/2016 tarihinde ilan edilerek ihale edilmek üzere
aramalara açılacaktır.
1 - Bu sahaların koordinat dökümleri, alanlarını ve
ihale tarih ve saatlerini içeren listeler, Genel Müdürlüğümüzde ve Genel
Müdürlük internet sayfasında en az iki ay süre ile ilan edilecektir.
2 - Bu sahalar için başvurular sahanın ihalesinin
yapılacağı tarihte saat 09.00-09.30 ve 13.30-14.00 arasında Maden İşleri Genel
Müdürlüğü, Konferans Salonunda İhale Komisyonuna doğrudan yapılacaktır. Posta
veya diğer yollardan yapılan başvurular geçersiz sayılacaktır.
3 - Aramalara açılan sahalara
yapılacak başvurularda Teklif mektubu ve geçici ihale teminatını ayrı ayrı
kapalı zarflar içinde, zarfın üzerine Gerçek kişiler için, ihale edilecek
sahanın İli, Erişim No, Müracaatçının Adı Soyadı, T.C. Kimlik No, Tüzel kişiler
için ihale edilecek sahanın İli, Erişim No, Ünvanı,
Vergi No, Vergi Dairesi, varsa Vekilin Adı Soyadı, T.C. Kimlik No bilgilerinin
yazılması gerekmektedir.
4 - İhale teminatı teklif edilen ihale bedelinin
%20’sinden ve taban ihale bedelinden az olamaz.
5 - İhale kapalı teklif ve açık artırma usulü ile
yapılacaktır.
6 - Başvurular Maden İşleri Genel Müdürlüğünce
değerlendirildikten sonra;
a) İhaleye müracaat olmaması veya ihale sonuçlandıktan
sonra ihale bedelinin yatırılmaması halinde söz konusu sahalar yeniden ihale
programına alınır.
b) Bir sahaya bir ya da birden fazla müracaat yapılmış
ise; İhalesi ilan edilen tarih ve saatte Maden İşleri Genel Müdürlüğü,
Konferans Salonunda yapılarak sonuçlandırılacaktır.
c) Yapılan ihale sonucu; İhaleyi kazanan müracaatçının
kendisine tanınan kanuni süre içerisinde İhale bedelini yatırarak makbuz
aslının bir dilekçe ekinde İhale Şube Müdürlüğüne elden teslim etmeleri
gerekmektedir.
d) İhale Bedelini kanuni süre içerisinde yatıran
ilgililere şartnamede belirtilen diğer yükümlülüklerini yerine getirmeleri için
2 aylık bir süre verilir. Yükümlülüklerini yerine getiren talep sahibi ruhsat
almaya hak kazanır. Bu yükümlülüklerini yerine getirmeyen talep sahibi ruhsat
hakkını kaybeder, yatırılan ihale bedeli iade edilmez ve saha yeniden ihale
programına alınır.
7 - İhale şartnamesi almak için Vakıfbank Ankara
Bahçelievler şubesindeki TR030001500158007287989352 nolu
hesaba, 500,00 TL yatırılarak makbuzun 2 nci nüshası
Maden İşleri Genel Müdürlüğü İhale Şube Müdürlüğüne teslim edilerek temin
edilecektir.
2701/1-1
JEOTERMAL KAYNAK VE DOĞAL MİNERALLİ SU ARAMA SAHALARI
AYRI AYRI İHALE EDİLECEKTİR
Bingöl
İl Encümeninden:
1 - İhale Konusu;
İlimiz sınırlarında bulunan ve
aşağıda yeri, alanı, paftası ile şartnamesinde koordinatları verilen jeotermal
kaynak ve doğal mineralli su arama sahaları 5686 sayılı Jeotermal Kaynaklar ve
Doğal Mineralli Sular Kanununun 10 uncu maddesi 1 inci fıkrası (c) bendi ve
Uygulama Yönetmeliğinin 17 nci maddesi gereğince,
2886 Sayılı Devlet İhale Kanunun 45 inci Maddesine göre Açık Teklif Usulü ile
ayrı ayrı ihale edilecektir.
2 - İhale edilecek sahalar;
2.1 - Kiğı İlçesi Sabırtaşı
Köyü Sınırlarında J44a3 paftalarında bulunan 1500 hektarlık jeotermal kaynak ve
doğal mineralli su arama sahası;
2.1.a) Muhammen bedeli: (KDV
Hariç) 50.000,00 TL
2.1.b) Geçici teminatı:
1.500,00 TL
2.1.c) İhale tarihi:
13.04.2016 Saat:14.00
2.2 - Karlıova İlçesi Ilıpınar
Köyü sınırlarında J45b2 paftasında bulunan 176,28 hektarlık jeotermal kaynak ve
doğal mineralli su arama sahası;
2.2.a) Muhammen bedeli: (KDV
Hariç) 30.000,00 TL
2.2.b) Geçici teminatı: 900,00
TL
2.2.c) İhale tarihi:
13.04.2016 Saat: 14,30
3 - İHALENİN YERİ VE ŞARTNAME TEMİNİ:
3.1. Şartname temini: Yenişehir Mahallesi Hükümet
Konağı Karşısı İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği İmar ve Kentsel İyileştirme
Müdürlüğünden her iş için 150,00 TL karşılığında temin edilebilir veya aynı
yerde ücretsiz olarak görülebilir. Şartname bedeli Bingöl İl Özel İdare
Müdürlüğünden alınacak makbuz mukabilinde T.C. Halk Bankası Bingöl Şubesi TR 83
0001 20096350 0007 0000 02 No’lu
hesaba yatırılacaktır.
3.2. İhalenin yapılacağı yer: İhale, Bingöl İl Özel
İdaresi Yenişehir Mahallesi Hükümet Konağı karşısındaki Hizmet Binası İl
Encümen toplantı salonunda yapılacaktır.
3.3. Tekliflerin verileceği yer; Bingöl İl Özel İdaresi
Yenişehir Mahallesi Hükümet Konağı karşısındaki Hizmet Binası İl Encümeni
komisyon başkanlığına verilecektir.
4 - İHALEYE KATILMA BELGELERİ:
4.1 Gerçek kişi istekliler için;
a) Adres beyannamesi,
b) T.C. Kimlik numarasını içeren nüfus cüzdanı
fotokopisi,
c) Noter tasdikli imza beyannamesi,
4.2. Tüzel Kişiliğe haiz İstekliler için;
a) Tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret
ve/veya Sanayi Odasından 2016 yılında alınmış Oda kayıt belgesi
b) Noter tasdikli imza sirküleri
c) Bağlı olduğu vergi dairesi ve vergi numarası beyanı
veya vergi levhası,
d) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren Ticaret
Sicil Gazetesi veya bu hususları tevsik eden belgeler,
e) Ortak girişim olması halinde noter tasdikli ortak girişim
beyannamesi ile ortaklarca imzalanmış ortaklık sözleşmesi.
f) Yurt dışından yapılacak olan başvurularda istenilen
belgelerin tümünün T.C. Başkonsolosluklarınca veya T.C. Dışişleri Bakanlığınca
onaylı olması gerekmektedir.
4.3. Ortak Belgeler;
a) İhale konusu işe ait yukarıda belirtilen miktardaki
geçici teminatın Bingöl İl Özel İdaresinin T.C. Halk Bankası Bingöl Şubesi’nde
bulunan TR 29 0001 2009 6350 0007 0000 04 nolu
hesabına yatırıldığına dair makbuz veya banka teminat mektubu,
b) İstekliler adına vekâleten iştirak ediliyorsa,
istekli adına teklifte bulunacak olan kişilerin vekâletnameleri ile vekâleten
iştirak edenin imza beyannamesi,
c) Şartname ve eklerini satın aldıklarına dair banka
makbuzu,
5 - Belirtilen tarih ve saatten sonra yapılacak
müracaatlar ile postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.
6 - Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
2988/1-1
ELEKTRİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüz ihtiyacı olan 12 kalem demirbaş ve 31
kalem sarf elektrik malzemesi, %20 artar - azalır toleranslı olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9 uncu maddesi
kapsamında açık ihale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, Çay İşletmeleri Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı, RİZE
adresinden 100,00-TL bedelle tahsil fişi karşılığında temin edilebilir.
3 - İhaleye katılmak isteyen isteklilerin idari ve
teknik şartname esasları dâhilinde hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç
12.04.2016 günü saat 15:00’e kadar Çay İşletmeleri
Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve Evrak Kayıt Bürosu - Rize adresinde bulunacak
şekilde elden vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif
mektupları aynı gün saat 15:00’de açılacaktır.
4 - Postada meydana gelen gecikmeler ile,
telgraf, teleks ve faks’la yapılacak müracaatlar
kabul edilmez.
5 - Alternatif teklifler kabul edilmez.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif edilen bedelin KDV hariç en az %3 oranında
geçici teminat, yapılacak sözleşme bedelinin KDV hariç %6’sı oranında kesin
teminat alınır.
8 - İstekliler en az bir kalem malzemenin tümüne teklif
vermek koşuluyla kalem bazında kısmi teklif verebilirler.
9 - İhale Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
10 - Teşekkülümüz bu ihalede, ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen
veya kısmen yapıp yapmamakta serbesttir.
2863/1-1
1000 GR ÇAYKUR RAMAZAN ÇAYI POŞETİ SATIN ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüz
ihtiyacı olan 3.000.000 Adet 1000 gr Çaykur Ramazan
Çayı Poşeti %20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve İhale Yönetmeliğimizin 9. maddesi kapsamında
Açık İhale usulü ile satın alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı / RİZE adresinden 50,00 TL bedelle tahsil fişi
karşılığında temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olan isteklilerin ihale
dokümanını satın almaları zorunludur.
3 - İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde
hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 13.04.2016 tarihi saat 14:15’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve
Arşiv Müdürlüğü, Evrak Kayıt Bürosu - Rize adresinde bulunacak şekilde elden
vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün
saat 14:15’te açılacaktır.
4 - Postada
meydana gelen gecikmeler ile, telgraf ve faksla
yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - İhale alternatif tekliflere kapalıdır.
6 - Verilen tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif edilen
bedelin KDV hariç en az %3’ü oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme
bedelinin KDV hariç % 6’sı oranında kesin teminat alınır.
8 - İhale Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi
Başkanlığında yapılacaktır.
9 - İhale kısmi teklife kapalıdır.
10 - Teşekkülümüz,
bu ihalede ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale
Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta
serbesttir.
2910/1-1
500 GR ÇAYKUR RAMAZAN ÇAYI POŞETİ SATIN ALINACAKTIR
Çay
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
RİZE
1 - Teşekkülümüz ihtiyacı olan 2.000.000 Adet 500 gr Çaykur Ramazan Çayı Poşeti %20 artar-azalır opsiyonlu olarak Satınalma ve
İhale Yönetmeliğimizin 9. maddesi kapsamında Açık İhale usulü ile satın
alınacaktır.
2 - Bu işe ait şartnameler, Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı / RİZE adresinden 50,00 TL bedelle tahsil fişi
karşılığında temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olan isteklilerin ihale
dokümanını satın almaları zorunludur.
3 - İhaleye
katılmak isteyen isteklilerin idari ve teknik şartname esasları dâhilinde
hazırlayacakları teklif mektuplarını en geç 13.04.2016 tarihi saat 14:00’e kadar Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü, Haberleşme ve
Arşiv Müdürlüğü, Evrak Kayıt Bürosu - Rize adresinde bulunacak şekilde elden
vermeleri veya posta ile göndermeleri gerekmektedir. Teklif mektupları aynı gün
saat 14:00’te açılacaktır.
4 - Postada
meydana gelen gecikmeler ile, telgraf ve faksla
yapılacak müracaatlar kabul edilmez.
5 - İhale alternatif tekliflere kapalıdır.
6 - Verilen
tekliflerdeki fiyat geçerlilik süresi (opsiyon) ihale
tarihinden sonra en az 40 gün olmalıdır.
7 - Teklif edilen
bedelin KDV hariç en az %3’ü oranında geçici teminat, yapılacak sözleşme
bedelinin KDV hariç % 6’sı oranında kesin teminat alınır.
8 - İhale Çay İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığında yapılacaktır.
9 - İhale kısmi teklife kapalıdır.
10 - Teşekkülümüz,
bu ihalede ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununa tabi olmayıp, Satınalma ve İhale
Yönetmeliğimiz hükümlerince ihaleyi tamamen veya kısmen yapıp yapmamakta
serbesttir.
2911/1-1
1 ADET RENKLİ DOPPLER ULTRASONOGRAFİ CİHAZI SATIN
ALINACAKTIR
Ege
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Şube Müdürlüğünden:
Cihazın alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü
maddesi (f) bendi geçici 4 üncü maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 20'nci maddesi (f) bendi uyarınca Pazarlık usulü ile ihale
edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale Kayıt No : 2016/96873
1 - İdarenin:
a) Adı : Ege Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali
İşler Daire Başkanlığı
b) Adres : Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Şube Müdürlüğü Bornova/İZMİR
c) Telefon : 232 311 4271 - 4272
ç) Faks Numarası : 232 311 4322
d) Elektronik Posta Adresi : bapege@gmail.com.tr.
2 - İhale Konusu malın
a) Ad : 1 ADET RENKLİ DOPPLER ULTRASONOGRAFİ CİHAZI
Alımı
b) Niteliği, Türü ve Miktarı : Büro ve İşyeri Makine
Teçhizat Alımları-Tıbbi Cihaz Alımları
c) Teslim Yeri : Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi
Bornova/ İZMİR
d) Teslim Tarihi : 45 (KIRKBEŞ) takvim günüdür.
3 - a) İhalenin yapılacağı
yer,
tarih ve saat : Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Şube Müdürlüğü-İhale Salonu
İhale Tarihi - Saati : 14/04/2016 Perşembe
günü - 10:00
3.b) İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
3.b.1. Mevzuatı
gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası yada
ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası’ndan ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış kayıtlı olduğunu gösterir belge.
3.b.2. Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
3.b.2.1. Gerçek kişi olması
halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
3.b.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
3.b.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
teklif mektubu,
3.b.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat,
3.b.5. İhale
konusu alımın/işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
3.c. Mesleki ve
Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler
3.c.1. Teklif
edilen ürün veya parça T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na
(TITUBB) İthalatçı, üretici, imalatçı veya bayii olarak kayıtlı ve T.C. Sağlık
Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. İstekli firmalar söz konusu belgeleri,
onaylı ürün barkod numarasıyla birlikte teklif dosyasında belgelemelidir.
3.c.2. İhaleye teklif veren istekli firmalar teklif
edilen sistemde kullanılan tüm yedek parça ve aksesuarların döviz cinsinden
fiyat listesini ihale teklif dosyasında sunmalıdır.
3.c.3. İhaleye teklif veren istekli firmalar üretici
veya yetkili satıcı olduklarını gösteren belgeyi ihale teklif dosyasında
sunmalıdır.
3.c.4. İhaleye katılacak istekli firmaların teknik
şartnameye uygunluk cevabı belgesini ihale teklif dosyasına koymaları
zorunludur. Teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki
sıraya göre cevap verilecektir. Bu cevaplar “….. marka…… model……cihazı teklifimizin
Şartnameye Uygunluk Belgesi “ başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı
kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik
şartnamede istenilen özelliklerin hangi dokümanda görülebileceği belirtilecek
ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır.
4 - Bu ihalede ekonomik açıdan en avantajlı teklif,
teklif edilen fiyatların (pazarlık sonucu oluşan) en düşük olanıdır.
5 - Yerli malı teklif eden yerli istekliler lehine
fiyat avantajı uygulanması:
5.1. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilir.
Yabancı istekliler ile ortak girişim yapan yerli
istekliler bu ihaleye katılamaz. Yerli malı teklif eden yerli istekliye
ihalenin tamamında %1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
İhaleye katılan gerçek kişilerin yerli istekli oldukları teklif mektubunda yer
alan T.C. Kimlik numarasından anlaşılır. Tüzel kişilerin yerli istekli
oldukları ise teklifleri kapsamında sunulan belgeler üzerinden değerlendirilir.
Yerli malı teklif eden yerli isteklilerin fiyat avantajından yararlanabilmesi
için teklif ettiği mala ilişkin yerli malı belgesini sunması zorunludur.
6 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
6.1.a. İhale
dokümanı Ege Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Şube
Müdürlüğü adresinde görülebilir ve 100,00 TRY karşılığı aynı adresten satın
alınabilir.
6.1.b. İhaleye
teklif verecek olan firmaların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
7 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ege
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Şube Müdürlüğü -İhale
Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü
postayla da gönderilebilir.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
10 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
11 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
12 - Söz konusu ihale 4734-4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esaslarının 20 inci maddesi (f) bendi uyarınca Pazarlık
usulü ile ihale edilecektir.
2978/1-1
Ayvalık
Belediye Başkanlığından:
Sıra |
Mevkii |
Ada |
Parsel |
Cinsi |
No |
Geçici Teminat |
Muhammen Bedel |
İhale Saati |
1 |
Tellikavak |
293 |
5 |
Dublex |
30 |
4.725
TL |
157.500
TL |
13:15 |
2 |
Tellikavak |
293 |
5 |
Dublex |
31 |
4.725
TL |
157.500
TL |
13:25 |
3 |
Mithatpaşa |
1534 |
1 |
Mesken |
F1 |
8.505
TL |
283.500
TL |
13:35 |
4 |
Kemalpaşa |
1786 |
1 |
Mesken yeri |
1 |
4.725
TL |
157.500
TL |
13:45 |
5 |
Kemalpaşa |
1861 |
1 |
Mesken yeri |
5 |
4.725
TL |
157.500
TL |
13:55 |
6 |
Mithatpaşa |
1730 |
2 |
Arsa (876,64 m2) |
|
31.500 TL |
1.050.000 TL |
14:05 |
7 |
Sakarya |
858 |
21 |
Arsa (2251 m2) |
|
94.500 TL |
3.150.000 TL |
14:15 |
İHALE TARİHİ VE YERİ: 12/04/2016
tarihinde saat 13:15’te sırayla Ayvalık Belediye Başkanlığı Orhan Peker Sanat
Galerisinde yapılacaktır. (Ayvalık Belediyesi Zabıta Müdürlüğü yanı)
İHALE YÖNTEMİ : 2886 - 45.
maddesine göre "Açık Teklif Usulü" (7. Sıradaki arsa “Kapalı Teklif
Usulü ile ihale edilecektir)
İHALE KOMİSYONU : ENCÜMEN
İLANIN ŞEKLİ : 2 kez Yerel, 1
kez Ulusal, 1 kez Resmi gazete,
Kaymakamlık İlan panosu ve Belediye yayın araçları ile ilan edilerek.
İSTENEN BELGELER: İhaleye katılabilmek için; ihalenin
yapıldığı yıl içinde alınmış belgenin aslı veya noter tasdikli sureti olmak
kaydıyla,
1 - Taşınmaz Mal Satış Şartnamesinin nakit olarak
yatırılması halinde satın aldığına dair belge.
2 - Geçici Teminatın belirtilen saate kadar
yatırıldığına dair makbuz.
3 - Gerçek kişiler için Nüfus cüzdanı sureti (Nüfus
Müdürlüğünden alınmış) ve nüfus cüzdanı fotokopisi,
4 - Gerçek kişiler için ikametgah
(İhale tarihinden geriye doğru 1 aylık dönem içinde temin edilmiş)
5 - Gerçek kişiler için imza beyanı (noterden tasdikli
olmak kaydıyla) ve vekaleten iştirak ediliyorsa,
isteklinin adına teklif vermeye yetkili olduğuna dair noter tasdikli
vekaletname ve vekile ait noter tasdikli imza beyanı,
6 - Tüzel kişi olması halinde,
mevzuatı gereği tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya
Sanayi ve Esnaf Odasından veya benzeri bir makamdan ihalenin yapılmış olduğu
yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğuna dair belge
(Tescil Belgesi) ve kayıtlı olduğu Vergi Dairesi kaydı ve teklif vermeye
yetkili olduğunu gösteren noter tasdikli belge ve noter tasdikli imza
sirküleri,
7 - İsteklilerin Devlet İhalelerine katılmaktan yasaklı
olmadığına dair yazılı beyanı,
8 - Tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin
ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir, Ticaret Sicil Gazetesi,
9 - Ortak girişimin istekli olması halinde iş ortaklık
beyannamesi doldurulacaktır.
10 - Ortak
girişimlerde taşınmaz satış şartnamesi bütün ortaklarca ya da yetki verilen
ortaklarca yapılacak olup, ilgisine göre bu maddenin 3,4,5,6,7,
ve 8. Sırada sayılan belgeleri ayrı ayrı vereceklerdir.
11 - Ayvalık Belediyesine borcu (emlak, ilan reklam,
kira vb.) olmadığına dair güncel belge,
12 - Taşınmazın ihaleden önce bulunduğu yerde
görüldüğüne ve görüldüğü haliyle kabul edildiğine dair yazılı beyan,
13 - 2886 Sayılı devlet İhale Kanununun 6. Maddesinde
belirtilen kişiler doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye katılamazlar.
14 - İhaleye kapalı teklif usulü ile satışı yapılacak
taşınmaz hariç posta, fax, mail vb. müracaatlar kabul
edilmeyecektir.
İstekliler söz konusu gayrimenkullerin satış ihalesine
katılabilmek için satın alacakları taşınmazların muhammen bedelinin %3’ü
nispetinde geçici teminatı nakden veya süresiz teminat mektubu ile yatırmak
zorundadır. İştirakçilerin Geçici teminat bedelini ihale tarih ve saatine kadar
belediyemiz veznesine yatırmaları ve ihale edilecek arsalar ve dublex meskenler için istenilen belgeleri ihale tarih ve
saatine kadar Destek Hizmetleri Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir.
İsteklilerin kapalı teklif zarflarını 12/04/2016 tarih
ve saat 14:00’e kadar Ayvalık Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğüne teslim
etmeleri gerekmektedir.
Şartname satın almayanlar ihaleye teklif sunamazlar.
Şartname ve ekleri her bir taşınmaz için 300,00-TL (üçyüzlira)
karşılığı Ayvalık Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğünden verilecektir.
İhale Komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
2908/1-1
Başiskele Belediye Başkanlığından:
Mülkiyeti Belediyemize ait aşıdaki listede yer alan 26
(Yirmialtı) adet arsa taşınmaz hali hazır mevcut
durumuyla ayrı ayrı olarak satışa çıkarılmış olup, 2886 Sayılı Devlet İhale
Kanununun 37. Maddesi ve devamı gereğince Kapalı Teklif Usulü ile Başiskele Belediyesi Encümenince ihale edilecektir.
1 - İhalelerin Tarihi ve Saati : 12.04.2016 - Salı Günü, 13.04.2016 - Çarşamba
Günü, 14.04.2016 - Perşembe Günü Aşağıdaki tabloda belirtilen saatler
2 - İhalelerin Yapılacağı Yer : Yuvacık Hizmet Binası
2. Kat Kütüphane salonu (Fatih Mah. Hoca Ahmet Yesevi Cd. Gizem Sk. No: 2 Başiskele/KOCAELİ)
3 - İhale Usulü : 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 37.
Maddesi ve devamına göre Kapalı Teklif Usulü
4 - İhale şartnameleri : Başiskele Belediyesi
Strateji Geliştirme Müdürlüğü- İhale Birimi Fatih Mah. Hoca Ahmet Yesevi Cd. Gizem Sk. No: 2 Başiskele/KOCAELİ
adresinden temin edilebilir.
Tel:
0262 343 20 20 Fax: 0 262 344 42 12
5 - Şartname Bedeli : 500,00 -TL. (Her ihale için ayrı şartname
satın alınacaktır)
6 - İhalelere katılmak isteyenlerden istenen belgeler:
1) Dış zarf
Dış zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir.
a) Teklif mektubunu içeren iç zarf,
b) İkametgâh belgesi ve nüfus kağıdının
idarece onaylanacak fotokopisi (Gerçek Kişiler),
c) Siciline kayıtlı bulunduğu ticaret odasından alınmış
ihalenin yapıldığı yıla ait faaliyet belgesi, (Tüzel Kişiler)
d) Ticaret Sicil Gazetesi (Tüzel Kişiler)
e) Vekil ile temsil ediliyor ise noter tasdikli
vekâletname,
f) Geçici Teminat (2886 sayılı Devlet İhale Kanunu’na
uygun)
g) İstekli tüzel kişilik ise yukarıda sayılan
belgelerin yanı sıra tüzel kişiliğin imza sirküleri ve vekâleten temsil
ediliyor ise noter tasdikli vekâletname,
h) Ortak girişim olması halinde noter tasdikli ortak
girişim beyannamesi
i) İhale Şartnamesinin her sayfasının “okudum” ibaresi
ile imzalanması
7 - Teklif mektuplarının en geç tabloda belirtilen
ihale saatlerine kadar ihalelerin yapılacağı adreste bulunan Strateji
Geliştirme Müdürlüğü-İhale Birimine verilmesi şarttır. Bu saatten sonra
verilecek teklif mektupları veya her hangi bir nedenle oluşacak gecikmeler
dikkate alınmaz.
8 - Satış şartnamelerinde belirtilen hususlarla
taşınmazlara ait dosyalarındaki bilgileri ve tapudaki takyidatları
alıcılar aynen kabul etmiş sayılırlar. İhalelerin kesinleşmesinden sonra ihale
uhdesinde kalanlar, Satış Şartnamesine aykırı bir talepte bulunamazlar.
9 - Satıştan mütevellit bütün vergi, resmi harç, ilan
giderleri, tapu harçları, alım satım giderleri gibi ödenmesi gereken her türlü
giderler alıcıya ait olup, alıcılar tarafından kanuni süresinde ödenecektir.
10 - İdare ihaleleri yapıp yapmamakta serbesttir.
Başiskele Belediyesi İnternet Adresi:
http://www.basiskele.bel.tr
BAŞİSKELE BELEDİYESİ ADINA KAYITLI SATIŞ YAPILACAK
TAŞINMAZLAR |
|||||||||
SIRA NO |
MAHALLE |
ADA |
PARSEL |
YÜZÖLÇÜMÜ |
NİTELİĞİ |
PLAN HÜKMÜ |
GEÇİCİ TEMİNAT BEDELİ |
BEDEL |
TARİH VE SAAT |
1 |
SEYMEN |
168 |
1 |
1024,62 |
ARSA |
TİCARET
ALANI |
24.590,88
¨ |
819.696,00
¨ + KDV |
12.4.2016
10.00 |
2 |
YENİKÖY
MERKEZ |
582 |
5 |
940,05 |
ARSA |
TURİZM
ALANI |
14.100,75
¨ |
470.025,00
¨ + KDV |
12.4.2016
10.30 |
3 |
SEPETLİPINAR |
184 |
7 |
434 |
ARSA |
KDKÇA |
10.416,00
¨ |
347.200,00
¨ |
12.4.2016
11.00 |
4 |
YEŞİLKENT |
327 |
3 |
549 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
5.764,50
¨ |
192.150,00
¨ + KDV |
12.4.2016
11.30 |
5 |
YEŞİLKENT |
336 |
2 |
732.73 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
7.693,66
¨ |
256.455,50
¨ + KDV |
12.4.2016
13.30 |
6 |
YEŞİLYURT |
266 |
7 |
375 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
4.500.00
¨ |
150.000,00
¨ |
12.4.2016
14.00 |
7 |
YEŞİLYURT |
732 |
3 |
622.13 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
7.465,56
¨ |
248.852,00
¨ |
12.4.2016
14.30 |
8 |
YEŞİLYURT |
732 |
8 |
634.04 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
8.559,54
¨ |
285.318,00
¨ |
12.4.2016
15.00 |
9 |
YEŞİLYURT |
831 |
1 |
305.32 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
5.495,76
¨ |
183.192,00
¨ |
12.4.2016
15.30 |
10 |
YEŞİLYURT |
832 |
3 |
296.47 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
5.336,46
¨ |
177.882,00
¨ |
12.4.2016
16.00 |
11 |
YEŞİLYURT |
|
5854 |
778.78 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
12.849,87
¨ |
428.329,00
¨+ KDV |
13.4.2016
10.00 |
12 |
SEPETLİPINAR |
|
3077 |
453.53 |
KAVAKLIK |
TİCARET
ALANI |
10.204,42
¨ |
340.147,50
¨ |
13.4.2016
10.30 |
13 |
DÖNGEL
MERKEZ |
402 |
9 |
601 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
5.859,75
¨ |
195.325,00
¨ |
13.4.2016
11.30 |
14 |
DAMLAR |
|
6296 |
442.27 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
3.648,72
¨ |
121.624,25
¨ + KDV |
13.4.2016
13.30 |
15 |
DAMLAR |
474 |
5 |
500 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
7.500,00
¨ |
250.000,00
¨ |
13.4.2016
14.00 |
16 |
YEŞİLKENT |
|
6297 |
635.05 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
7.144,31
¨ |
238.143,75
¨ + KDV |
13.4.2016
14.30 |
17 |
MEHMETAĞA |
917 |
9 |
388.48 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
2.913,60
¨ |
97.120,00
¨ + KDV |
13.4.2016
15.00 |
18 |
MEHMETAĞA |
917 |
10 |
391.72 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
2.937,90
¨ |
97.930,00
¨ +KDV |
13.4.2016
15.30 |
19 |
MEHMETAĞA |
917 |
11 |
554.05 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
4.155,37
¨ |
138.512,50
¨ + KDV |
13.4.2016
16.00 |
20 |
ŞEHİTEKREM |
468 |
2 |
498.21 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
3.736,57
¨ |
124.552,50
¨ |
14.4.2016
10.00 |
21 |
ŞEHİTEKREM |
468 |
3 |
1052.4 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
8.682,30
¨ |
289.410,00
¨ |
14.4.2016
10.30 |
22 |
ŞEHİTEKREM |
468 |
4 |
806.03 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
6.649,74
¨ |
221.658,25
¨ |
14.4.2016
11.00 |
23 |
ŞEHİTEKREM |
468 |
5 |
570.09 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
4.275,67
¨ |
142.522,50
¨ |
14.4.2016
11.30 |
24 |
ŞEHİTEKREM |
468 |
6 |
500 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
3.750.00
¨ |
125.000,00
¨ |
14.4.2016
13.30 |
25 |
ŞEHİTEKREM |
468 |
7 |
465.14 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
3.139,69
¨ |
104.656,50
¨ |
14.4.2016
14.00 |
26 |
YAYLACIK |
184 |
8 |
142.38 |
ARSA |
KONUT
ALANI |
982,42
¨ |
32.747,40
¨ |
14.4.2016
14.30 |
3043/1-1