PRES
MAYA ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek
ve Un Fabrikası A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
YENİ
NESİL YAZARKASA SİSTEMİ VE PROGRAMI ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk
Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
DÜZELTME
İLANI
Sakarya
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
İHALE
İLANI
Türkiye
Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
MAL
ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
EÜAŞ Afşin
Elbistan B Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
TOHUM İLACI ALIMI İŞİ
AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
7
KALEM KENAR VE DAĞITIM ANAHTARI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
YAZILIM
VE SUNUCU SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR.
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
TRAFİK
ELEKTRONİK DENETLEME SİSTEMLERİ, HIZ İHLALİ SİSTEMİ VE MÜŞTEMİLATININ KURULMASI
VE İŞLETİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Tokat İli
Erbaa Belediye Başkanlığından:
Ankara
Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız,
konusu şartnamede belirtilen 1.000.000 Kg Pres Maya kapalı zarf ile teklif alma
yoluyla ihale edilecektir.
2. - İhale 31.03.2016 Perşembe günü saat: 14.00’da
Fabrikamız Genel Müdürlük toplantı salonunda yapılacaktır.
3 - İhale ile ilgili şartname 50 TL bedelle Fabrikamız
Pazarlama ve Ticaret Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
4 - Nihai teklifler en geç 31.03.2016 Perşembe günü
saat: 14.00’a kadar Fabrikamız Pazarlama ve Ticaret Müdürlüğüne verilmiş olması
gerekmektedir.
5 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
6 - 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 11. maddesinde
belirtilenler hiçbir şekilde ihaleye katılamazlar.
7 - Bu İhale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun İstisna
Alımı Kapsamındadır.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş.
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel:
0 312 397 33 65-66
Faks: 0 312 397 33 71-74
2291/1-1
YENİ NESİL YAZARKASA SİSTEMİ VE PROGRAMI ALIMI
YAPILACAKTIR
Ankara
Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız, konusu şartnamede belirtilen Atlantis
satış mağazasında kullanılmak üzere 4 Adet yeni nesil yazarkasa sistemi ve
programı, teklif alma usulüyle alınacaktır.
2 - Şartname bedelsiz olarak Fabrikamız Pazarlama ve
Ticaret Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
3 - Teklifler en geç 18.03.2016 Cuma günü mesai bitimine
kadar Fabrikamız Pazarlama ve Ticaret Müdürlüğü’ne verilmiş olması
gerekmektedir.
4 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES: ANKARA HALK
EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No:13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel : 397 33 65 - 66 Faks : 397 33 71 - 74
2323/1-1
Sakarya
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
Resmi Gazete’de 1887/1-1 ilan
numarası ile 02.03.2016 tarihinde yayınlanan; ihalesi 24.03.2016 tarihinde
yapılacak olan “Sakarya İli, Arifiye İlçesi, Kirazca
Mahallesi, 1 pafta, 60 Parseldeki Sakarya Büyükşehir Belediyesine tahsisli
taşınmazın (95.121 m² arsa) içerisine, (80 adet Sebze ve Meyveci Dükkanı- 4
Adet Çay Ocağı -4 Adet Büfe- 6 Adet Dükkan-1 adet Lokanta-1 Adet Kıraathane-1
Adet WC) Sınırlı Ayni Hak tesisi ile; Yeni Hal Binası
yapımı ve 29 yıl süreyle işletilmesi ve süre bitiminde belediyeye devredilmesi
işi ihalesi” İlan Metninin 7. maddesinde aşağıdaki şekilde düzeltme
yapılmıştır.
7 - İhaleye iştirak edecek tüzel kişiliğin ortaklarının
en az % 60’ının Toptan Sebze ve Meyve Ticareti ile iştigal ettiğini gösterir
belge ile bu tüzel kişiliğin ilan tarihinden en az 90 (doksan) gün önce
kurulmuş olduğunu gösterir belge.
İlan olunur.
2304/1-1
Türkiye
Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Tarih :
Dünya Bankası Kredi No : IBRD 83710-TR
İhale Referansı : DB.ATT.21
1. TÜRKİYE
ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ), Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankasından
değişik para birimlerinde Güney Doğu Avrupa Enerji Topluluğu (IBRD 83710-TR)
Projesi için bir ikraz temin etmiştir. Söz konusu bu ikraz gelirinin bir kısmı 380/154/33 kV Vize Havza Trafo
Merkezi sözleşmesi kapsamındaki uygun ödemeler için kullanılması planlanmıştır.
2. TÜRKİYE
ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ), teklif vermeye uygun isteklileri
aşağıda açıklanılan tesis/yapım ve devreye alma işi
için kapalı teklif vermeye davet etmektedir: Trafo merkezinin tesis ve
teçhizatının temini, testi, nakliyesi, teslimi, gümrükteki gerekli hizmetler ve
sahadaki depolama, mühendislik ve projelendirme hizmetleri, kurulumun
tamamlanması, konstrüksiyon, tesis/yapım, süpervizyon, inşaat işleri, devreye alma, saha testleri ve
380/154/33 kV Vize Havza Trafo Merkezinin istenen
çalışma koşullarında teslim edilmesi. Uluslararası rekabete açık ihale,
Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankası’nın Tek Aşamalı İhale Prosedürlerine göre
yürütülecektir.
3. İlgilenen
teklif vermeye uygun istekliler daha ayrıntılı bilgiyi ve ihale dokümanlarını
aşağıdaki ofis adresinden edinebilirler:
TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ),
TİCARET DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Bilal ÇIRAK, Müdür Yardımcısı (G.)
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. 2/15, Oda No: 15031
Çankaya - ANKARA / TURKEY
Tel. : +90 312 203 85 06
Faks : +90 312 203 82 88
4. İhale
belgelerinin tam bir seti, istekliler tarafından aşağıdaki adrese, iade
edilmeyecek 700 TL’nin ya da 250 ABD Doları’nın (KDV dahildir)
ödendiğini gösteren makbuz ile yazılı başvuru yapılarak alınabilir.
Banka İsmi ve Banka Hesap No:
Dolar Hesabı: Vakıfbank Kızılay Şubesi, No: 00158048000941781
IBAN
No: TR350001500158048000941781
TL Hesabı: Vakıfbank TEK Büro Şubesi, No: 00158007281639948
IBAN
No: TR880001500158007281639948
5. Sözleşmenin
“Genel Koşulları”nın “Teklif Verme Koşulları”ndaki hükümler Bankanın Standart İhale
Dokümanlarının hükümleridir: Saha, Projelendirme, Tedarik ve Tesis/Yapım
İşlerinin Satın alması.
6. Teklifler 18
Mayıs 2016 tarihinde 14:00’a (yerel saatle) kadar ya
da öncesinde aşağıda belirtilen büro adresine teslim edilecektir ve bütün
Teklifler 250.000,- (ikiyüzellibin) EURO ya da
muadili serbest döviz kuru değerinde geçici teminat ile birlikte teslim
edilecektir.
TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ)
SEFER KUL TOPLANTI SALONU,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No: 2, Giriş Katı
Çankaya - ANKARA / TURKEY
7. Teklifler teklif sahiplerinin katılım için seçilmiş
temsilcilerinin huzurunda aşağıda belirtilecek olan adreste 18 Mayıs 2016
tarihinde 14:00’da (yerel saatle) açılacaktır.
TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ)
SEFER KUL TOPLANTI SALONU,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No: 2, Giriş Katı
Çankaya - ANKARA / TURKEY
2326/1/2-1
—————
INVITATION FOR BIDS (IFB)
REPUBLIC of TURKEY
Date : [date of issuance of IFB]
Loan No : IBRD 83710-TR
IFB No : DB.ATT.21
1. The TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION (TEİAŞ)
has received a Loan from the International Bank for Reconstruction and Development (IBRD) in various
currencies. It is intended that part
of the proceeds of this loan will
be applied to eligible payments under the contract
for 380/154/33 kV Vize Havza Air Insulated Substation (AIS).
2. The TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION (TEİAŞ) now invites sealed
bids from eligible bidders for the construction
and completion of following Work: Supply of substation Goods testing, transport, delivery, services required at customs and storage at site, engineering and design services, complete erection, construction, installation, supervision, civil works, commissioning, site testing and handing
over in satisfactory operating condition of 380/154/33 kV Vize Havza Air Insulated Substation.
International competitive bidding
will be conducted in accordance with the Bank's Single-Stage
Bidding Procedure.
3. Interested eligible bidders may obtain
further information from and inspect
the bidding documents at the office of
TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION (TEİAŞ),
TRADE DEPARTMENT,
Bilal ÇIRAK, Acting Assistant Manager
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. 2/15, Room 15031
Çankaya - ANKARA / TURKEY
Phone : +90 312 203 85 06
Fax : +90 312 203 82 88
4. A complete set of bidding documents may be purchased by interested
bidders on the submission of a written application to the above and
upon payment of a non-refundable fee of TL 700.- or US$ 250.- (V.A.T included).
Name of bank and account No is:
US Dollar: Vakıfbank Kızılay Branch, No : 00158048000941781
IBAN
No: TR350001500158048000941781
TL: Vakıfbank TEK Bürosu Şb.,
No : 00158007281639948
IBAN
No: TR880001500158007281639948
5. The provisions in the Instructions to Bidders and
in the General Conditions
of Contract are the provisions of the Bank Standard Bidding Documents: Procurement of Plant, Design, Supply and Installation.
6. Bids must be delivered
to the following
office on or before 02:00 p.m.
(Turkey Local Time) on 18
May 2016 and must be accompanied by a security of 250.000,- Euros equivalent (twohundredfifty thousand Euros)
TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION (TEİAŞ),
SEFER KUL MEETING ROOM,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No: 2, Floor G,
Çankaya - ANKARA / TURKEY
7. Bids will be opened
in the presence of bidders’
representatives who choose to attend
at 02:00 p.m. (Turkey Local Time) on 18 May 2016
at the offices of
TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION (TEİAŞ),
SEFER KUL MEETING ROOM,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No: 2, Floor G,
Çankaya - ANKARA / TURKEY
2326/2/2-1
EÜAŞ
Afşin Elbistan B Termik Santralı İşletme Müdürlüğünden:
Afşin Elbistan B Termik Santrali İşletme Müdürlüğümüzün
ihtiyacı olan teknik şartnamede teknik özellikleri belirtilen ağır hizmet
dalgıç pompa ve karıştırıcı alımı ihalesi açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2016/64047
1 - İdarenin;
a) Adres : EÜAŞ Afşin- Elbistan B Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Çoğulhan Mahallesi - Afşin/ KAHRAMANMARAŞ
b) Telefon ve faks numarası : 0 344 524 26 75 - 0
344 524 25 80
c) Elektronik posta adresi : afsinb@euas.gov.tr
2 - İhale konusu malın;
a)Niteliği, türü ve miktarı : Mal alımı, ağır
hizmet dalgıç pompa ve karıştırıcı, 20
adet
b) Teslim edileceği yer : EÜAŞ
Afşin-Elbistan B Termik Santralı İşletme Müdürlüğü Afşin / KAHRAMANMARAŞ
3 - İhalenin yapılacağı;
a) Yer : EÜAŞ Afşin - Elbistan B Termik Santralı
İşletme Müdürlüğü AFŞİN/KAHRAMANMARAŞ
b) Tarihi ve saat : 29/03/2016 Salı günü
saat 14:00
4 - İhale dokümanı : (Dosya No : AEBS
2016/12 )
5 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
idari şartnamenin 7. maddesinde belirtilmiştir.
İhale dokümanı EÜAŞ Afşin Elbistan B Termik Santralı İşletme
Müdürlüğü Çoğulhan Mahallesi - Afşin / K.MARAŞ
adresinde görülebilir ve istenildiği takdirde 30 TL (KDV dahil)
karşılığında bu adresten alınabilir. İhaleye teklif verecek isteklilerin ihale
dokümanını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler 29/03/2016 Salı
günü saat 14:00'e kadar EÜAŞ Afşin Elbistan B Termik Santralı İşletme Müdürlüğü
Muhaberat Servisine verileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
7 - İhale ile ilgili bilgilere www.euas.gov.tr’den
ihaleler bölümünden ulaşılabilir.
8 - Bu ihale EÜAŞ satın alma ve ihale yönetmeliği
hükümleri doğrultusunda yapılacaktır.
2164/1-1
TOHUM
İLACI ALIMI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türkiye
Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
İKN : 2016/73237
1 - İdarenin
a) Adı : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü
b) Adresi : Mithatpaşa Cad. No:
14 (06100) Yenişehir/ANKARA
c) Telefon ve faks numarası : 0312 - 458 55 00 Faks:
0312 - 458 58 00 - 458 58 01
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 18.000 kg. Thiamethoxam FS 350 %35 + Thiram
(TMTD) WP %80 + Hymexazol SL (L) % 36 ilaçlarını
ihtiva eden hazır karışım
veya,
20.200
kg. İmidacloprid FS 600 % 60 + Thiram
(TMTD) WP % 80 + Hymexazol SL (L) % 36 ilaçlarını
ihtiva eden hazır karışım.
b) Teslim Yeri : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Tohum İşleme
Fabrikası Etimesgut / ANKARA
c) Teslim Tarihi : Tohum ilacı Sözleşmenin imzalanmasını
müteakip, işe başlama tarihinden itibaren; yarısı 10 (on) gün içerisinde,
geriye kalan kısmı da Eylül-2016 sonuna kadar teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğü
Mithatpaşa Cad. No: 14 (06100) Yenişehir/ANKARA
b) Tarihi ve saati : 20.04.2016 Çarşamba günü, saat 14.00
4 - İhale şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine
getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - İhale dokümanları Mithatpaşa
Caddesi No: 14 Yenişehir/ANKARA adresindeki Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş.
Genel Müdürlüğü Satınalma Servisinde görülebilir ve
şartnameler (KDV dahil) TL/Tk.
75,00 (Yetmişbeş Türk Lirası) karşılığı aynı adresten
temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanlarını satın
almaları zorunludur.
6 - Teklifler, 20.04.2016 Çarşamba günü, saat 14.00’e
kadar Mithatpaşa Caddesi No. 14 (06100)
Yenişehir/ANKARA adresindeki Genel Müdürlüğümüz Haberleşme ve Arşiv Müdürlüğüne
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
7 - İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle mal kalemi için
teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 90 (Doksan) takvim günü olmalıdır.
10 - Ceza ve yasaklamaya ilişkin hususlar hariç, mezkur alım 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı
Kamu İhale Sözleşmeleri Kanununa tabi değildir.
2268/1-1
7 KALEM KENAR VE DAĞITIM ANAHTARI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Eskişehir Anadolu Üniversitesi Rektörlüğü
Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü ihtiyacı 7
kalem kenar ve dağıtım anahtarı kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve
istenen markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi,
istenen markası, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 22/03/2016
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenen markasına uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili
iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
2307/1-1
YAZILIM VE SUNUCU SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR.
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Kültür Turizm Bakanlığı Çanakkale Savaşları Gelibolu
Tarihi Alan Başkanlığı ihtiyacı yazılım ve sunucu sistemi kuruluşça hazırlanan
teknik şartnamesine ve istenen markalarına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, istenen
markaları, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 21.03.2016 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenen markalarına uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
2308/1-1
TRAFİK ELEKTRONİK DENETLEME SİSTEMLERİ, HIZ İHLALİ
SİSTEMİ VE MÜŞTEMİLATININ KURULMASI VE İŞLETİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Tokat
İli Erbaa Belediye Başkanlığından:
İhale
Konusu Yerin Adı |
İşin
Niteliği |
Muhammen
Bedeli |
İhale
Süresi |
Geçici
Teminat % 3 |
İhale
Usulü |
Şartname
Bedeli |
İhale
Tarihi ve Saati |
T.C. Erbaa Belediyesi mücavir alan sınırları içerisinde kalan
karayollarında can ve mal güvenliğini sağlamak |
“GELİR
PAYLAŞIMI MODELİ” ile TEDES Sistemi kurulumu |
4.061.433,34 TL+KDV |
5 YIL |
121.843,00 TL |
2886 sayılı
Devlet İhale Kanununun 35.a maddesi uyarınca “KAPALI TEKLİF USULÜ” |
500,00
TL |
22 Mart 2016 Salı günü saat 10.00’da Erbaa Belediyesi Meclis Toplantı
Salonunda |
İHALEYE KATILMA ŞARTLARI
Tasarruf Hakkı Belediyemize ait T.C. Erbaa
Belediyesi mücavir alan sınırları içerisinde kalan karayollarında can ve mal
güvenliğini sağlamak, düzenli ve güvenli trafik akışını temin etmek üzere
kullanılacak Trafik Elektronik Denetleme Sistemleri, TEDES Komisyon Raporunda
belirtilen 2 noktada anlık hız ihlali sistemi, 4 adet kırmızı ışık ve anlık hız
ihlal sistemi, 2 noktada ortalama hız ihlal sistemi, 7 Noktada 8 sabit ve 7
hareketli kamera sistemleri ile müştemilatının kurulması “GELİR PAYLAŞIMI
MODELİ” ile gerçekleştirilerek Emniyet Genel Müdürlüğü Birimine teslimi ve 5
yıl süre ile işletilmesi işi”; 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35.a
maddesine “KAPALI TEKLİF USULÜ” ile ihale edilecektir.
İhale için teklifler yukarıda belirtilen ihale tarih ve
saatine kadar İhale Komisyon Başkanlığına teslim edilecektir.
İhale Şartnamesi ve ekleri Erbaa Belediyesi Destek
Hizmetleri Müdürlüğünde adresinde incelenebilir ve 500,00 TL ücret karşılığı
satın alınabilir. İhale doküman bedeli Belediyemiz Mali Hizmetler Müdürlüğü
Gelir Şefliği veznelerine yatırılabilir. Veya belediyemiz Halka Bankası TR14
0001 2009 6700 0007 0000 02 nolu iban
numarasına doküman bedelini yatırmak koşulu ile gerekli dokümanlar ilgili
firmaya posta ve kargo ile gönderilebilecektir. Postada ve kargoda oluşabilecek
gecikmelerden idaremiz sorumlu olmayacaktır.
İhale 22 Mart 2016 Salı günü saat 10.00’da
yapılacaktır.
İhale Erbaa Belediyesi Hizmet Binası Meclis Toplantı
Salonunda yapılacaktır.
İhaleye katılabilmek için ihale komisyonunca istenen
belgeler:
İhaleye katılacak isteklilerden, ihaleye katılabilmek
ve teklif verebilmek için istenen yeterlilik şartları ve gerekli belgeler:
A) Kanuni ikametgâh olması;
B) Türkiye’de Tebligat için adres göstermesi.
C) Ticaret ve/veya Sanayi Odası belgesi vermesi.
i. Gerçek kişi olması halinde, ilgisine göre, Ticaret,
Sanayi Odası veya Esnaf ve Sanatkâr siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge;
ii. Tüzel Kişi olması halinde tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı olduğu ticaret veya sanayi odasından veya idare
merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya benzeri bir makamdan ihalenin
yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair
belge (Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin belgelerinin bu
tüzel kişiliğin bulunduğu ülkede ki Türk konsolosluğu veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca
onaylanmış olması gerekmektedir.)
iii. Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (i)ve (ii) deki esaslara göre
temin edecekleri belge.
D) İmza sirküleri vermesi;
i. Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza
sirküleri
ii. Tüzel kişi olması halinde tüzel kişiliğin noter
tasdikli imza sirküleri (Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin
belgelerinin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkede ki Türk konsolosluğu veya
Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekmektedir.)
iii. Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek kişi veya tüzel kişilerin her birinin (i) ve (ii)
fıkralarındaki esaslara göre temin edecekleri belge;
iv. İstekliler adına vekâleten ihaleye katılıyor ise
istekli adına teklifte bulunacak kimselerin
v. Vekâletnameleri ile vekâleten iştirak edenin noter
tasdikli imza sirküleri vermesi (Türkiye’de şubesi bulunmayan yabancı tüzel
kişiliğin belgelerinin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkede ki Türk konsolosluğu
veya Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekmektedir.)
E) 121.843,00 TL miktarda geçici teminat vermesi;
F) İsteklilerin ortak girişim olması halinde bu
şartnameye ekli örneğe uygun olarak girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalı ortaklık
sözleşmesini vermesi( İhale üzerinde kaldığı takdirde noter tasdikli ortaklık
sözleşmesi verilir ayrıca grubun bütün ortakları idare ile yapacakları ihale
sözleşmesini şahsen veya vekilleri vasıtası ile imzalayacaklardır.)
G) İdari şartnamenin Madde 13.’de yazılı esaslara göre
hazırlanacak teklifi vermesi
H) Vergi borcu bulunmadığına dair ilgili Vergi
Dairesinden, ihale ilan tarihinden sonra alınmış belge,
İ) Sosyal Güvenlik Kurumu prim borcu bulunmadığına dair
ilgili Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürlüğünden, ihale ilan tarihinden sonra
alınmış belge,
J) İsteklinin, 2886 sayılı kanun ve diğer kanunlardaki
hükümler gereğince geçici ve sürekli olarak kamu ihalelerine katılmaktan
yasaklı bulunmadıklarına dair beyanlarını içerir beyan yazısı vermesi
K) Yeterlilik için, TEDES sistemlerinde isteklilerin
kullanacakları cihazların, aşağıda belirtilen şartlardan en az 1 (bir)’ini
taşıması zorunludur.
i. İsteklinin teklif ettiği cihazların, yurtiçinde en az
5 adet kırmızı ışık ve 10 adet hız ihlali sistemlerinde (TEDES) kullanıldığına
dair belge.
ii. İsteklinin teklif ettiği kırmızı ışık ve hız
ihlalleri ile sabit ve hareketli kamera cihazlarından (TEDES) yurtiçinde üç
şehirde son 5 yıl içerisinde en az 3 adet kurmuş ve bunların sorunsuz çalışıyor
olduğuna dair belge. (Cihaz tedarikçisi ilgili kurumdan alınmış olması
gerekmektedir.)
L) İhale dosyasının İdareden satın alındığına dair
makbuzun aslı,
M) İsteklinin teklif ettiği cihazlara ait yetki belgesi
(Üretici veya yetkili satıcı belgesi)
N) İstekliler ISO 27001 bilgi güvenliği sertifikalarını
ve ISO 9001 Kalite yönetim sertifikalarını ihale dosyalarında sunacaklardır.
(İsteklinin ortak girişim olması halinde, ortaklardan en az birinin bu belgeye
sahip olması ve ihale komisyonuna ibrazı zorunludur.)
O) İsteklilerin, TEDES kapsamında yakalanan ihlal
görüntülerinin sahadaki cihazlardan TEDES merkez sistemine yükleyeceği, TEDES
merkez sisteminden EGM Polnet sistemine göndereceği
program tamamen Türkçe olmalıdır ve kullanılacak yazılımın daha önce en az 1
(bir) TEDES-KGYS sisteminde kullanılmış olduğuna ilişkin, ilgili Emniyet
Müdürlüğünden alınan bir onay yazısını komisyona ibraz edilecektir.
P) İsteklilerin TEDES kapsamında yakalanan ihlallerin
EGM Polnet sistemine gönderilirken kullanacağı
program araç plakasına göre aracın tipini ve Polnet
ihlal maddesini operatörün inisiyatifine bırakmadan
otomatik olarak ekrana getiren, değiştirilmesine izin vermeyen ve daha önce en
az 1 (bir) TEDES-KGYS sisteminde kullanılmış olduğuna ilişkin, ilgili Emniyet
Müdürlüğünden alınan bir onay yazısının komisyona ibraz edilecektir.
R) Emniyet Genel Müdürlüğünün 09.12.2015 tarihinde
yayınlanan teknik gereklilikler kriterleri gereği
verilmesi gereken evraklar aşağıdaki gibidir.
• TSEK 216 Belgelendirme Kriterinde yer alan güncel
Elektromanyetik uyumluluk (EMC) (EN 61000 ile EN 55016 standartlarının ilgili
bölümleri) belgeleri
• TEDES’lere ait LVD alçak
gerilim yönetmeliğine uygunluk belgesi,
• Çevre şartlarına dayanaklılık (EN 60068 standardının
ilgili bölümleri) deneyleri,
• Tedes Saha bileşenlerinin
dış müdahalelere karşı dayanıklılığını (TS EN 60068-2-31 standardına sahip
olduğunu) gösterir belge,
• TEDES’lerde kullanılacak
her türlü cihaz ve donanıma ait CE belgesi
• Tedes Cihazın ölçüm birimi
bazında doğruluğunu gösterir kalibrasyon belgeleri,
• Teklif edilen Tedes
cihazının en az IP65 standardında olduğunu gösterir test raporu
S) İstekliler tarafından sunulan cihazların teknik
değerlendirilmesi Erbaa Belediyesi tarafından oluşturulacak komisyonu
tarafından yapılacaktır. Bu sebeple Kullanılacak sistem ve bileşenlerinin
katalogları ve malzeme listeleri teklif dosyasında sunulacaktır. Teklif
zarfları açıldığında ilk oturumda teknik yeterlilikler incelenecektir.
Dosyasında eksiği olan ve teknik yeterliliği sağlayamayan istekliler ihale dışı
bırakılacaktır.
İHALEYE KATILAMAYACAK OLANLAR:
1 - 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu'nun değişik 6.
maddesinde yazılı kişiler,
2 - "İhaleye katılma şartları" bölümünde
bahsedilen evrakları süresi içerisinde teslim etmeyenler, eksik teslim edenler
(Bunların evraklarının tümü ve iç zarfı açılmaksızın kendilerine iade edilir ve
ihale odasından çıkarılırlar),
3 - Geçici veya sürekli olarak kamu ihalelerine
katılmaları yasaklanmış olanlar, doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye
katılamazlar (Yasaklı olmasına rağmen yasaklı kişinin
ihaleye girmesi ve üzerine ihale yapılmış olması halinde ihale bozularak geçici
teminatı gelir kaydedilir. Sözleşme yapılmışsa sözleşmesi iptal edilerek
yatırmış olduğu teminat nakde çevrilip gelir kaydedilir.)
4 - İhaleye 06.10.1981 tarih ve 17480 sayılı Resmi Gazete’de yayınlanan 2531 sayılı “Kamu Görevlerinden
Ayrılanların Yapamayacakları İşler Hakkında Kanun” kapsamına giren şahıslar
katılamazlar.
5 - İsteklinin;
a) Gerçek kişi olması halinde kendisi veya kendisinin 1.
Dereceye kadar yakın akrabalarının, kendileri ya da %10’dan fazla hisseye sahip
oldukları ortaklıkları,
b) Tüzel kişi olması halinde tüzel kişilik ve %10’dan
fazla hisseye sahip olduğu ortaklıklarının idare ile yargıya intikal etmiş
ihtilaflarının bulunması halinde ihaleye katılamazlar.
Yukarıda belirtilen belgeler ile birlikte ihale
şartnamesinin ekindeki örneğine uygun hazırlayacakları tekliflerini içeren iç
zarfın da yer aldığı dış zarflarını kapatacak açma yeri imzalanacak veya
kaşelenecektir. Ön yüzüne “Erbaa Belediyesi İhale Komisyonu Başkanlığına”
yazılacaktır. Yine aynı zarfın üzerine isteklinin tebligat adresi ve ticari
unvanı yazılı olacaktır.
Zarf; 22 Mart 2016 Salı günü saat 10:00’a
kadar sıra numaralı alındılar karşılığında Erbaa Belediyesi Hizmet Binası
Meclis Toplantı Salonu İhale Komisyon Başkanlığına dilekçe ile teslim
edilecektir.
İlan olunur.
2283/1-1