ÖN
YETERLİK İLANI
Hitit
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
İHALEYE
DAVET
Türkiye
Cumhuriyeti Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
İHALEYE
DAVET
Türkiye
Cumhuriyeti Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Hitit
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğünden:
Üniversite Network Trafik
Altyapısının 10 Gbit/Sn
Hızına Çıkarılması ve İkincil Omurga Alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3
üncü maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan
01.12.2003 tarihli ve 2003/6554 Sayılı Kararnamesinin 19. maddesi gereğince
Belli istekliler arasında ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2016/34454
1 - İdarenin
a) Adresi : Hitit Üniversitesi Kuzey Kampüsü MERKEZ /
ÇORUM
b) Telefon ve faks numarası : Tel:
(364) 2192052 - Faks: (364) 2192054
c) Elektronik posta adresi : bap@hitit.edu.tr
ç) Ön Yeterlik ve İhale dokümanının
görülebileceği internet adresi (varsa) : www.hitit.edu.tr
2 - Ön Yeterlik konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Mevcut
Omurga Swich'in 10 Gbit/Sn Hızına Çıkarılması ve İkincil Omurga Alımı
b) Teslim [yeri/yerleri] : Hitit
Üniversitesi Kuzey Kampüsü/ÇORUM
c) Teslim [tarihi/tarihleri] : İşin
süresi, sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
3 - Ön Yeterlik değerlendirmesinin
a) Yapılacağı yer : Hitit Üniversitesi Rektörlük Binası İhale
Salonu Kuzey Kampüsü MERKEZ/ÇORUM
b) Tarihi ve saati : 22.03.2016 Salı günü - Saat: 10:00
4 - Ön Yeterlik değerlendirmesine katılabilme şartları
ve istenilen belgeler ile ön yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. Ön Yeterlik değerlendirmesine katılma şartları ve
istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu
ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan
veya son başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı
gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya son
başvuru tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Ön yeterlik başvurusu yapmaya yetkili olduğunu
gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları,
üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten
son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret
Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere
ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel
kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Ön Yeterlik şartnamesi ekinde yer alan standart
forma uygun başvuru mektubu,
4.1.4. Ön Yeterlik Şartnamesinin 7.4
ve 7.5 inci maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği Mal Alımı İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinde düzenlenen yeterlik belgeleri,
4.1.5. Vekaleten ön
yeterliliğe katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin
noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. Adayın ortak girişim olması halinde, Ön Yeterlik
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.7. Tüzel kişi tarafından iş
deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret
odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci,
yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan
tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir
yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun
belge,
4.2. Ön yeterliğe iş ortaklığı olarak başvuruda
bulunulması halinde,
4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından Ön
Yeterlik şartnamesinin 7.1 maddesinin (a) ve (b)
bentlerinde yer alan belgelerin ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının
tüzel kişi ortağı tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin,
tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde,
bu ortak Ön Yeterlik şartnamesinin (f) bendindeki belgeyi de sunmak zorundadır.
4.3. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
4.4. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.4.1. İsteklinin ilk ilan veya davet
tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kesin kabul işlemleri tamamlanan mal
veya hizmet alımlarıyla ilgili yurt içinde veya yurt dışında kamu veya özel
sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen ihale konusu
iş veya benzer işlere ilişkin olarak deneyimini gösteren belge belgeyi sunması
zorunludur. İstekli tarafından
230.000,00 TL’den az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek
sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgenin sunulması gerekir.
4.4.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren
belgeler:
4.4.2.1. İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu
gösteren belge veya belgeler,
4.4.2.2. İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci
ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
4.4.2.3. İstekli Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet
gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge
faaliyet belgesi.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala
veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci
olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya
belgeler ise şunlardır:
4.4.2.3.1. İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil
Belgesi,
4.4.2.3.2. İsteklinin üyesi olduğu meslek odası
tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
4.4.2.3.3. İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası
tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
4.4.2.3.4. İsteklinin alım konusu malı ürettiğine
ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca
düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.4.3. İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin
olarak teknik şartnameye madde madde cevap metinlerini ön yeterlik dosyası
içerisinde sunacaktır.
4.4.4. İstekliler teklif ettikleri ürünlere ilişkin
olarak kataloglarını/broşürlerini/teknik dokümanlarını ön yeterlik dosyası
içerisinde sunacaktır.
4.4.5. İstekliler “TS ISO/IEC 27001:2013” Bilgi
Güvenliği Yönetim Sistemleri Belgesine sahip olmalı ve ön yeterlik dosyasında
belgeyi sunmalıdır.
4.4.6. İstekliler “BS EN ISO 9001:2008” Kalite
belgesine sahip olmalı ve ön yeterlik dosyasında belgeyi sunmalıdır.
4.4.7. İsteklilerin “CCNP Routing and
Switching” sertifikasına sahip en az 1 (bir)
personeli olmalı ve ön yeterlik dosyasında belgeyi sunmalıdır.
4.4.8. İsteklilerin “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi”
olmalı ve ön yeterlik dosyasında sunmalıdır.
4.5. Benzer iş olarak kabul edilecek işler aşağıda
belirtilmiştir:
4.5.1. Ağ cihazları satış ve kurulum işleri benzer iş
olarak kabul edilecektir.
5 - Yeterlikleri tespit edilen bütün adaylar teklif
vermeye davet edilecektir.
6 - Ön Yeterliğe yerli ve yabancı tüm istekliler
katılabilir.
7 - Ön Yeterlik ve ihale dokümanının görülmesi ve satın
alınması:
7.1. Ön Yeterlik ve ihale dokümanı, idarenin adresinde
görülebilir ve Ön Yeterlik dokümanı 50,00 TL (Elli TürkLirası)
karşılığı, ihale dokümanı 50,00 TL (Elli TürkLirası)
karşılığı, Hitit Üniversitesi Kuzey Kampüsü Bilimsel Araştırma Projeleri
Koordinatörlüğü MERKEZ/ÇORUM adresinden satın alınabilir.
7.2. Ön Yeterliğe başvuracak olanların Ön Yeterlik
dokümanını, İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur. Ön Yeterlik ve İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması
mümkündür. Posta yoluyla ön yeterlik ve/veya ihale dokümanı almak isteyenler,
posta masrafı dahil 65,00 TL (AltmışBeş
TürkLirası) doküman bedelini Hitit Üniversitesi
Rektörlüğü Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı banka hesabına (Halkbank Çorum
Şb. TR66 0001 2009 3120 0006 0000 10) yatırmak
zorundadır. Posta yoluyla ön yeterlik ve/veya ihale dokümanı satın almak
isteyenler, ön yeterlik ve/veya ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ön yeterlik ve/veya ihale dokümanının gönderileceği
adresin de belirtildiği ön yeterlik ve/veya ihale dokümanı talep başvurularını
yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden
en az beş gün önce göndermek zorundadır. Ön yeterlik ve/veya ihale dokümanı iki
iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. Ön yeterlik
ve/veya ihale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın
ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı
idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih,
dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
8 - Ön yeterlik başvurusu ön yeterlik değerlendirmesi
tarih ve saatine (22.03.2016 Salı günü Saat 10:00)
kadar Hitit Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü Kuzey
Kampüsü MERKEZ/ÇORUM adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla ihale tarihi ve saatinde (Hitit Üniversitesi
Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü Kuzey Kampüsü MERKEZ/ÇORUM) İdareye
teslim edilecek şekilde gönderilebilir. Postadaki gecikme ve diğer
eksikliklerden Kurumumuz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
9 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
10 - Söz Konusu İhale 4734-4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp 1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
1740/1-1
Türkiye
Cumhuriyeti Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Tarih:
Dünya Bankası Kredi No : IBRD 83710-TR
İhale Referansı : DB.KAB.11
1 - TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ),
Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankasından Yenilenebilir Enerji Entegrasyonu
Projesi kapsamında değişik para birimlerinde bir ikraz temin etmiştir. Söz
konusu bu ikraz gelirinin bir kısmı 154 kV Yakuplu
GIS TM-Ambarlı DGKÇS TM Yeraltı XLPE Güç Kablo Bağlantısı işi sözleşmesi
kapsamındaki uygun ödemeler için kullanılması planlanmıştır.
2 - TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ),
teklif vermeye uygun isteklileri aşağıda açıklanılan
tesis/yapım ve devreye alma işi için kapalı teklif vermeye davet etmektedir:
Malların Temini (154 kV çapraz-bağlı polietilen
(XLPE) izoleli güç kabloları ve aksesuarları, fiber optik kablolar ve
aksesuarları), testi, nakliyesi, teslimi, gümrükteki gerekli hizmetler ve
sahadaki depolama, mühendislik ve projelendirme hizmetleri, kurulumun
tamamlanması, konstrüksiyon, tesis/yapım, süpervizyon, inşaat işleri, devreye alma, saha testleri ve
154 kV Yeraltı Kablo Bağlantısı İşinin istenen
çalışma koşullarında teslim edilmesi. Uluslararası rekabete açık ihale,
Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankası’nın Tek Aşamalı İhale Prosedürlerine göre
yürütülecektir.
3 - İlgilenen teklif vermeye uygun istekliler daha
ayrıntılı bilgiyi ve ihale dokümanlarını aşağıdaki ofis adresinden
edinebilirler:
TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ),
TİCARET DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Bilal ÇIRAK, Müdür Yardımcısı (G.)
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. 2/15, Oda No: 15031
Çankaya - ANKARA / TURKEY
Tel. : +90 312
203 85 06
Faks : +90 312
203 82 88
4 - İhale belgelerinin tam bir seti, istekliler
tarafından aşağıdaki adrese, iade edilmeyecek 700 TL’nin ya da 250 ABD
Doları’nın (KDV dahildir) ödendiğini gösteren makbuz
ile yazılı başvuru yapılarak alınabilir.
Banka İsmi ve Banka Hesap No:
Dolar Hesabı: Vakıfbank Kızılay Şubesi, No : 00158048000941781
IBAN No: TR350001500158048000941781
TL Hesabı: Vakıfbank TEK Büro Şubesi, No: 00158007281639948
IBAN No: TR880001500158007281639948
5 - Sözleşmenin “Genel Koşulları”nın
“Teklif Verme Koşulları”ndaki hükümler Bankanın
Standart İhale Dokümanlarının hükümleridir: Saha, Projelendirme, Tedarik ve
Tesis/Yapım İşlerinin Satın alması.
6 - Teklifler 04 Mayıs 2016 tarihinde 14:00’a (yerel saatle) kadar ya da öncesinde yukarıda
belirtilen büro adresine teslim edilecektir ve bütün Teklifler 250.000,- (ikiyüzellibin) EURO ya da muadili serbest döviz kuru
değerinde geçici teminat ile birlikte teslim edilecektir.
TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ)
SEFER KUL TOPLANTI SALONU,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2, Giriş Katı
Çankaya - ANKARA / TURKEY
7 - Teklifler teklif sahiplerinin katılım için seçilmiş
temsilcilerinin huzurunda aşağıda belirtilecek olan adreste 04 Mayıs 2016
tarihinde 14:00’da (yerel saatle) açılacaktır.
TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ)
SEFER KUL TOPLANTI SALONU,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2, Giriş Katı
Çankaya - ANKARA / TURKEY
1785/1/2/2
—————
INVITATION FOR BIDS (IFB)
REPUBLIC of TURKEY
Date : [date of issuance of IFB]
Loan No : IBRD 83710-TR
IFB No : DB.KAB.11
1 - The Turkish
Electricity Transmission
Corporation (TEİAŞ) has received a loan from the
International Bank for Reconstruction
and Development (IBRD), under
the Renewable Energy Integration Project (REIP), in various
currencies. It is intended that part
of the proceeds of this loan will
be applied to eligible payments under the contract
for 154 kV Yakuplu GIS
S/S-Ambarlı DGKÇS S/S Underground XLPE Power Cable
Connection (DB.KAB.11).
2 - The Turkish Electricity Transmission Corporation (TEİAŞ) now
invites sealed bids from eligible
bidders for the construction and completion of following Work: Supply of Goods (154 kV cross-linked polyethylene (XLPE) insulated power cables and
accessories, fiber optic cables and accessories),
testing, transport, delivery,
services required at customs and storage
at site, engineering and design services, complete erection, construction, installation, supervision, civil works, commissioning, site testing and handing
over in satisfactory operating condition of 154 kV Underground Cable Connection Work.
International competitive
bidding will be conducted in accordance with the Bank's
Single-Stage Bidding Procedure.
3 - Interested eligible bidders may obtain further
information from and inspect the
bidding documents at the office of
TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION (TEİAŞ),
TRADE DEPARTMENT,
Bilal ÇIRAK, Acting Assistant Manager
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. 2/15, Room 15031
Çankaya - ANKARA / TURKEY
Phone : +90 312
203 85 06
Fax : +90 312
203 82 88
4 - A complete set of bidding documents may be purchased by interested bidders
on the submission of a written application to the above
and upon payment of a non-refundable fee of TL 700.- or US$ 250.-
(V.A.T included).
Name of bank and account No is:
US Dollar: Vakıfbank Kızılay Branch, No: 00158048000941781
IBAN No: TR350001500158048000941781
TL: Vakıfbank TEK Bürosu Şb., No: 00158007281639948
IBAN No: TR880001500158007281639948
5 - The provisions
in the Instructions to Bidders and
in the General Conditions
of Contract are the provisions of the Bank Standard Bidding Documents: Procurement of Plant, Design, Supply and Installation.
6 - Bids must
be delivered to the following office
on or before 02:00 p.m. (Turkey Local
Time) on 04 May 2016 and must
be accompanied by a security of 250.000,- Euros
equivalent (twohundredfiftythousand
Euros)
TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION
(TEİAŞ),
SEFER KUL MEETING ROOM,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2, Floor G,
Çankaya - ANKARA / TURKEY
7 - Bids will
be opened in the presence
of bidders’ representatives
who choose to attend at 02:00
p.m. (Turkey Local Time) on 04 May 2016 at the
offices of
TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION
(TEİAŞ),
SEFER KUL MEETING ROOM,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2, Floor G,
Çankaya - ANKARA / TURKEY
1785/2/2/2
Türkiye
Cumhuriyeti Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
Tarih:
Dünya Bankası Kredi No :
IBRD 83710-TR
İhale Referansı :
DB.KAB.12
1 - TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ),
Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankasından Yenilenebilir Enerji Entegrasyonu
Projesi kapsamında değişik para birimlerinde bir ikraz temin etmiştir. Söz
konusu bu ikraz gelirinin bir kısmı 154 kV Ümraniye
GIS TM-Dudullu Metro GIS TM-Dudullu
TM Yeraltı XLPE Güç Kablo Bağlantısı işi sözleşmesi kapsamındaki uygun ödemeler
için kullanılması planlanmıştır.
2 - TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ),
teklif vermeye uygun isteklileri aşağıda açıklanılan
tesis/yapım ve devreye alma işi için kapalı teklif vermeye davet etmektedir:
Malların Temini (154 kV çapraz-bağlı polietilen
(XLPE) izoleli güç kabloları ve aksesuarları, fiber optik kablolar ve
aksesuarları), testi, nakliyesi, teslimi, gümrükteki gerekli hizmetler ve
sahadaki depolama, mühendislik ve projelendirme hizmetleri, kurulumun
tamamlanması, konstrüksiyon, tesis/yapım, süpervizyon, inşaat işleri, devreye alma, saha testleri ve
154 kV Yeraltı Kablo Bağlantısı İşinin istenen
çalışma koşullarında teslim edilmesi. Uluslararası rekabete açık ihale,
Uluslararası İmar ve Kalkınma Bankası’nın Tek Aşamalı İhale Prosedürlerine göre
yürütülecektir.
3 - İlgilenen teklif vermeye uygun istekliler daha
ayrıntılı bilgiyi ve ihale dokümanlarını aşağıdaki ofis adresinden
edinebilirler:
TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ),
TİCARET DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Bilal ÇIRAK, Müdür Yardımcısı (G.)
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. 2/15, Oda No: 15031
Çankaya - ANKARA / TURKEY
Tel. : +90
312 203 85 06
Faks : +90 312
203 82 88
4 - İhale belgelerinin tam bir seti, istekliler
tarafından aşağıdaki adrese, iade edilmeyecek 700 TL’nin ya da 250 ABD
Doları’nın (KDV dahildir) ödendiğini gösteren makbuz
ile yazılı başvuru yapılarak alınabilir.
Banka İsmi ve Banka Hesap No:
Dolar Hesabı: Vakıfbank Kızılay Şubesi, No : 00158048000941781
IBAN No: TR350001500158048000941781
TL Hesabı: Vakıfbank TEK Büro Şubesi, No: 00158007281639948
IBAN No: TR880001500158007281639948
5 - Sözleşmenin “Genel Koşulları”nın
“Teklif Verme Koşulları”ndaki hükümler Bankanın
Standart İhale Dokümanlarının hükümleridir: Saha, Projelendirme, Tedarik ve
Tesis/Yapım İşlerinin Satın alması.
6 - Teklifler 11 Mayıs 2016 tarihinde 14:00’a (yerel saatle) kadar ya da öncesinde yukarıda
belirtilen büro adresine teslim edilecektir ve bütün Teklifler 350.000,- (üçyüzellibin) EURO ya da muadili serbest döviz kuru
değerinde geçici teminat ile birlikte teslim edilecektir.
TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ)
SEFER KUL TOPLANTI SALONU,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2, Giriş Katı
Çankaya - ANKARA / TURKEY
7 - Teklifler teklif sahiplerinin katılım için seçilmiş
temsilcilerinin huzurunda aşağıda belirtilecek olan adreste 11 Mayıs 2016
tarihinde 14:00’da (yerel saatle) açılacaktır.
TÜRKİYE ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ)
SEFER KUL TOPLANTI SALONU,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2, Giriş Katı
Çankaya - ANKARA / TURKEY
1786/1/2-2
—————
INVITATION FOR BIDS (IFB)
REPUBLIC of TURKEY
Date : [date of issuance of IFB]
Loan No : IBRD 83710-TR
IFB No : DB.KAB.12
1 - The Turkish
Electricity Transmission
Corporation (TEİAŞ) has received a loan from the
International Bank for Reconstruction
and Development (IBRD), under
the Renewable Energy Integration Project (REIP), in various
currencies. It is intended that part
of the proceeds of this loan will
be applied to eligible payments under the contract
for 154 kV Ümraniye GIS
S/S-Dudullu Metro GIS S/S-Dudullu
S/S Underground XLPE Power Cable Connection (DB.KAB.12).
2 - The Turkish Electricity Transmission Corporation (TEİAŞ) now
invites sealed bids from eligible
bidders for the construction and completion of following Work: Supply of Goods (154 kV cross-linked polyethylene (XLPE) insulated power cables and
accessories, fiber optic cables and accessories),
testing, transport, delivery,
services required at customs and storage
at site, engineering and design services, complete erection, construction, installation, supervision, civil works, commissioning, site testing and handing
over in satisfactory operating condition of 154 kV Underground Cable Connection Work.
International competitive
bidding will be conducted in accordance with the Bank's
Single-Stage Bidding Procedure.
3 - Interested eligible bidders may obtain further
information from and inspect the
bidding documents at the office of
TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION (TEİAŞ),
TRADE DEPARTMENT,
Bilal ÇIRAK, Acting Assistant Manager
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. 2/15, Room 15031
Çankaya - ANKARA / TURKEY
Phone : +90 312
203 85 06
Fax : +90 312
203 82 88
4 - A complete set of bidding documents may be purchased by interested bidders
on the submission of a written application to the above
and upon payment of a non-refundable fee of TL 700.- or US$ 250.-
(V.A.T included).
Name of bank and account No is:
US Dollar: Vakıfbank Kızılay Branch, No: 00158048000941781
IBAN No: TR350001500158048000941781
TL: Vakıfbank TEK Bürosu Şb., No: 00158007281639948
IBAN No: TR880001500158007281639948
5 - The provisions
in the Instructions to Bidders and
in the General Conditions of
Contract are the provisions of the Bank Standard Bidding Documents: Procurement of Plant, Design, Supply and Installation.
6 - Bids must
be delivered to the following office
on or before 02:00 p.m. (Turkey Local
Time) on 11 May 2016 and must
be accompanied by a security of 350.000,- Euros
equivalent (threehundredfiftythousand
Euros)
TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION
(TEİAŞ),
SEFER KUL MEETING ROOM,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2, Floor G,
Çankaya - ANKARA / TURKEY
7 - Bids will
be opened in the presence
of bidders’ representatives
who choose to attend at 02:00
p.m. (Turkey Local Time) on 11 May 2016 at the
offices of
TURKISH ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION
(TEİAŞ),
SEFER KUL MEETING ROOM,
Nasuh Akar Mah. Türk Ocağı Cad. No:2, Floor G,
Çankaya - ANKARA / TURKEY
1786/2/2-2