4458
SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNU UYARINCA
TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
IP
KAMERA GÜVENLİK SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
350.000
ADET SAYISAL OYUNLAR BİLET RULOSU (TERMAL KAĞIT) SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
JENERATÖR
GRUBU VE DONANIMI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
ELEKTROOKÜLOGRAFİ
SİSTEMİ ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Bülent
Ecevit Üniversitesi Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri
Koordinatörlüğünden:
DELME
EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire
Başkanlığından:
6183
SAYILI AMME ALACAKLARININ TAHSİL USULÜ HAKKINDA KANUNA GÖRE HACZEDİLEN MENKUL MALLAR
AÇIK ARTIRMA SURETİYLE SATILACAKTIR
6183
SAYILI AMME ALACAKLARININ TAHSİL USULÜ HAKKINDA KANUNA GÖRE HACZEDİLEN MENKUL MALLAR
AÇIK ARTIRMA SURETİYLE SATILACAKTIR
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA
MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı İstanbul Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Bakırköy
Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 100,00 TL. ile en çok 153.034,20 TL. arasında
değişen; 10/03/2016 günü saat 16:00'ya kadar yatırılması gereken güvence tutarı
da en az 10,00 TL, en çok 15.304,00 TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu
yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki
listede gösterilen Ayakkabı, Hafıza kartı, Tekstil, Kaynak makinası, Plastik
kap, Zirkon taşı, Haşerat öldürücü sıvı, Çanta, Amortisör, Slot
Makinası, Amorf karbon, Motosiklet gözlüğü, Oto aksam ve parçası, Oyuncak,
Postiş, Cep Telefonu, Şarj aleti, Batarya, Kozmetik, Halı, Kilim, Şal, Kol
Saati, Tablet, Kürk ve Güneş gözlüğü cinsi 75 grup muhtelif eşya; açık artırma
ve pazarlık usulünce, Yeşilköy Mah. Yeni Havaalanı Cad. No:1 Bakırköy/İSTANBUL
adresindeki ihale salonunda 11/03/2016 tarihinde saat 09:00'da satışa
sunulacaktır. Satışa sunulan eşya ve söz konusu ihale hakkında ayrıntılı bilgiye
www.gtb.gov.tr ve www.tasis.gov.tr internet adreslerimiz ile (0) (212) (465 80
14) numaralı telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. uyruklu ise kimlik numarası yabancı uyruklu ise pasaport
numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri
merkezi beyanı veya adres beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge, vekil
olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, tüzel kişiler
adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname kartı, elektronik posta adresinin satış günü
ihale salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma ve Pazarlık Yöntemiyle
Eşya Satış Şartnamesi ve ekleri (KDV dahil) 10,00 TL. bedel karşılığı Bakırköy Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Bölge
Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
1791/1-1
IP KAMERA GÜVENLİK SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Eskişehir Anadolu Üniversitesi Rektörlüğü Döner Sermaye
İşletme Müdürlüğü ihtiyacı IP Kamera Güvenlik Sistemi teknik şartnamesine uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale dokümana bedelini (130,00 TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte, teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 10.03.2016 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin,
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip,
uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
1793/1-1
350.000 ADET SAYISAL OYUNLAR BİLET RULOSU (TERMAL KAĞIT) SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü ihtiyacı, 350.000
adet sayısal oyunlar bilet rulosu (termal kağıt); kuruluşça hazırlanan teslim
programına ve teknik şartnamesine uygun olarak, ticari şartnamemiz ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen hükümler dahilinde açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak; ihaleye
teklif verecek firmaların, ihaleye katılabilmek için şartname bedelini (140,-
TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek, dış zarfa konulması zorunludur. Belgenin
aslı teklifler açıldıktan sonra firmaya iade edilecektir. İhalenin bütünüyle
iptali halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF
MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 11.03.2016 günü en geç saat 12.00’ye
kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14:00 de evvela dış zarfları açılacak, dış zarf
muhteviyatına göre tekliflerinde noksanlık bulunmayan firmaların numunelerinin
teknik şartnamesine göre istenilen şartlara uygunluğunun tespiti amacıyla
ayrıca inceleme yapılacağından fiyatla ilgili iç zarflar bu inceleme sonuna
kadar açılmayacaktır. İnceleme sonucu numuneleri istenilen şartlara uygun
bulunan firmaların fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir
tarihte açılacak. Numuneleri uygun bulunmayan firmaların iç zarfları ise açılmayarak
diğer belge ve numunelerle birlikte iade edilecektir. Gerekli görülmesi halinde
firmalar hakkında mali ve teknik yönden yeterlilik araştırması yaptırılacaktır.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İstekliler ihale konusu malzemenin tamamı için
teklifte bulunacaklardır. Kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere,
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihi itibariyle
geçerli EN AZ 6 AY GEÇERLİ GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir. Teminatın; banka
teminat mektubu olması halinde, teminat mektubunda, “... 4734 ve 4735 sayılı
kanun ibaresi yerine, ilgili kanun ve şartname hükümlerini yerine getirmek
üzere vermek zorunda olduğu ...”, ibaresi yer alacaktır.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
1841/1-1
JENERATÖR GRUBU VE DONANIMI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu Destek
Hizmetleri Daire Başkanlığı ihtiyacı jeneratör grubu ve donanımı teknik
şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale dokümana bedelini (100,00 TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte, teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 08.03.2016 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
1842/1-1
ELEKTROOKÜLOGRAFİ SİSTEMİ ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Bülent
Ecevit Üniversitesi Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri
Koordinatörlüğünden:
1 adet Elektrookülografi
sistemi alımı. 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü maddesi (f) bendi ile
geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01.12.2003 tarihli
2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20/f maddesine göre Pazarlık Usulü
ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır.
İhale kayıt numarası : 2016/42240
1 - İdarenin
a) Adresi : Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri
Koordinatörlüğü İncivez/ZONGULDAK
b) Telefon ve faks numarası : 0 372 291
1478 / Faks: 0 372 257 4579
c) Elektronik posta adresi : -
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : http://w3.beun.edu.tr/
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 adet Elektrookülografi sistemi alımı
b) Teslim [yeri/yerleri] : B.E.Ü.
Mühendislik Fakültesi Bilgisayar Mühendisliği Bölümü/ZONGULDAK
c) Teslim [tarihi/tarihleri] : Teslim
süresi işe başlama tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : B.E.Ü. Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Binası Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 09/03/2016 - Saat:
14.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1 a) Mevzuatı gereği
kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan
hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. b) Teklif vermeye
yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. İdari Şartname ekinde yer alan standart forma
uygun teklif mektubu,
4.1.4. Bu Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin
standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları
dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine yatırıldığını
gösteren makbuzlar,
4.1.5. İdari Şartnamenin 7.4
ve 7.5 inci maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği Mal Alımı İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinde düzenlenen yeterlik belgeleri,
4.1.6. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.7. İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.8. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde;
4.1.8.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 7.1 maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin
ayrı ayrı sunulması zorunludur. İş ortaklığının tüzel kişi ortağı tarafından,
iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından
fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, bu ortak (h) bendindeki
belgeyi de sunmak zorundadır.
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde (4.1.1.) ve
(4.1.2.) de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe
ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Teklif veren firmaların ve Cihazın Türkiye İlaç
ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TİTUBB) kayıtlı olmalıdır.
4.3.2. Ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı doküman,
katalog, fotoğraf veya benzeri materyaller ile teknik şartnameye cevaplarını ve
açıklamalarını içeren doküman;
4.3.2.1. Teklifi veren firma, teklifi ile birlikte
cihazın orijinal kullanım, bakım, onarım ve teknik servis için gerekli tüm
katalog, resim, broşür ve teknik dokümanları vb. belgeleri (İngilizce veya
Türkçe olabilir) verecektir.
4.3.2.2. Teknik Şartnamenin tüm
maddelerine uygunlukları orijinal katalog vb. metaryeller üzerinden, madde madde uygunluk beyanı adı altından
teknik şartnameye cevaplar verilecektir.
4.3.2.3. İstekliler satın alınan cihazın Garanti
süresinin bitiminden itibaren ise en az 10 (on) yıl süreyle ücreti karşılığında
bakım, onarım ve yedek parça temin garantisi verilmelidir.
Yukarıda sayılan belgeler İhale dosyasında
sunulacaktır.
Yukarıda belirtilen hükümler haricinde, teknik şartname
hükümleri geçerlidir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50,00.-TL (Elli Türk lirası) karşılığı Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü
Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri Birimi İncivez/ZONGULDAK
adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 09/03/2016
Çarşamba günü Saat: 14.00’a kadar Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü
Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri Birimi İncivez/ZONGULDAK
adresine elden teslim edilebileceği gibi,
aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - Söz Konusu İhale 4734-4735 sayılı Kanun hükümlerine
tabi olmayıp 01.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esasları
hükümlerine göre yapılacaktır.
1698/1-1
DELME EKİPMANLARI SATIN ALINACAKTIR
Türkiye
Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Daire
Başkanlığından:
İşin Adı: DELME
EKİPMANLARI (DELME BURGUSU, KAPLİN VE ŞHANK ADAPTÖRÜ) alımı 4734 sayılı kanunun
3/g maddesi kapsamında hazırlanan Kurumumuz yönetmeliği açık ihale usulü ile
ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2016 / 44551
Dosya no : 1622008
1 - İdarenin :
a) Adres : Bağlık Caddesi Yayla Mahallesi İhsan Soyak
Sokak No:2 67090-ZONGULDAK
b) Telefon ve Faks numarası : Tel : 0 372 252 40 00 (70 Hat)
Faks : 0 372 251 19 00
c) Elektronik posta adresi :
2 - İhale Konusu Malın :
a) Niteliği, türü ve miktarı : Delme ekipmanları: 3 kalem
b) Teslim yeri : Bülent Ecevit Caddesi’ndeki Türkiye Taşkömürü
Kurumu Genel Müdürlüğü Makina ve İkmal Dairesi Başkanlığı Muayene ve Tesellüm
İşleri Şube Müdürlüğü Tesellüm Şefliği Ambarı ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : İşe başlanmasını müteakip 45 takvim günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Bülent Ecevit Caddesi No: 125
ZONGULDAK
b) Tarihi ve saati : 10/03/2016 Perşembe
günü saat: 15.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik kriterleri;
4-1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir.
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için
telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuat gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin siciline
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) İdari Şartnamenin 9 uncu maddesinin (a), (b), (c),
(d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan, isteklilerin ihale dışı bırakılmasını
öngören durumlarda bulunmadığına dair, İhale tarihinden önceki üç ay içinde
alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı taahhütname,
e) Şekli ve içeriği Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
f) Şartnamede belirtilen geçici teminat,
g) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
h) İsteklinin ortak girişim olması halinde şekli ve
içeriği Şartnamede belirlenen ortak girişim beyannamesi,
ı) İhale dokümanının satın alındığına dair belge.
İsteklinin ortak girişim olması halinde (b), (c), ve (d) de yer alan belgelerin
her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler;
4.2.1.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif yerli malı
teklif eden yerli istekliler lehine %15 fiyat avantajı uygulanması dikkate
alınarak en düşük fiyat esasına göre belirlenecektir.
6 - İdari Şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan tüm
yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanı Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel
Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığı Mithatpaşa Mah. Bülent Ecevit Cad. No: 125 ZONGULDAK ve TTK
Ankara Misafirhanesi 7. Cadde (Aşkaabat Cd.) 19. Sokak No: 22 BAHÇELİEVLER-ANKARA adresinde
görülebilir ve şartnameler 20.00 TL. karşılığı aynı
adreslerden temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler en geç 10/03/2016
Perşembe günü saati: 15.00’a kadar Türkiye Taşkömürü Kurumu Genel Müdürlüğü Satınalma Dairesi Başkanlığına elden teslim edilebileceği
gibi iadeli - taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Ancak postada
doğabilecek gecikmeden idaremiz sorumlu değildir.
9 - İstekliler tekliflerini, her iş kaleminin miktarı
ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı sonucu
bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekli ile her iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif
birim fiyat sözleşme düzenlenecektir.
10 - İstekliler teklif edilen bedelin %3’den az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi ihale
tarihinden itibaren en az 120 (Yüzyirmi) takvim günü
olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Bu ihale ile ilgili olarak ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri için aşağıdaki maddeler uygulanır.
13.1.1. İsteklilere uygulanacak cezai müeyyide ve
ihalelerden yasaklama işlemlerinde 4734 sayılı Kanun ve ilgili diğer mevzuat
hükümler uygulanır.
13.1.2. Sözleşmenin uygulanması safhasında yasak fiil
ve davranışlar ile ihalelerden yasaklama işlemleri Kurumumuz Mal, Hizmet
Alımları ve Yapım İşleri ile İlgili Yönetmeliğimizin 15/A ve 15/B maddelerinde
yer alan hükümler uygulanır.
İlan olunur.
1738/1-1
6183 SAYILI AMME ALACAKLARININ TAHSİL USULÜ HAKKINDA
KANUNA GÖRE HACZEDİLEN MENKUL MALLAR AÇIK ARTIRMA SURETİYLE SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü İstanbul Gümrük ve
Ticaret Bölge Müdürlüğü Bakırköy Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:
1 - a) İstanbul Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğüne
bağlı Bakırköy Tasfiye İşletme Müdürlüğünce, aşağıda 3. maddede cinsi, miktarı,
niteliği ve özellikleri, bulunduğu yeri, satışa esas bedeli yer alan menkul
malların satışı 11/3/2016 tarihinde saat 14:00'de BİRİNCİ defa, satılmadığı taktirde 18/3/2016 tarihinde saat 09:00'da İKİNCİ defa açık
artırma suretiyle Yeşilköy Mah. Yeni Havalanı Yolu
No: 1 Bakırköy/İSTANBUL adresindeki ihale salonunda anılan günde satışa
sunulacaktır.
b) Eşyanın satışta bulduğu bedel üzerinden alınacak
Karar pulu ve Damga vergisi gibi vergiler alıcıya aittir.
c) Satış bedelleri satış günü alıcı tarafından peşin
ödenir. Ek süre talep edilmesi, (bu süre en fazla üç gün) satış komisyonunca
kabul edilmesi halinde, alıcı % 10 peşinatı satış yerinde öder.
d) Satışa katılmak isteyenler kimliklerini belirlemeye
yarayan belgeleri satış anında satış komisyonuna ibraz etmeleri gerekir. İbraz
edemeyenler ihaleye katılamazlar.
e) Ek süre talep edilmesi halinde iş veya ikametgah belgesinin verilmesi gerekir.
f) Başkası adına ihaleye katılanlar ayrıca noterden
onaylı vekaletnameyi satış yerinde satış komisyonuna
vermeleri gerekir.
g) Alıcı satışın tamamlanması ve satış tutanağının
imzalanmasından sonra satışın iptalini isteyemez.
h) Satışa sunulan menkul mal, mevcut durumu ile satışa
sunulmakta olup, alıcının menkul malı yerinde bizzat görerek satışa katıldığı
kabul edildiğinden, alıcı tarafından hiçbir şekilde itiraz edilemez. Bu konuda
yapılan itirazlar idarece reddedilir.
ı) Alıcı, menkul malı almaktan vazgeçmesi veya verilen
ek süre içinde bedelin tamamını ödememesi halinde, yeniden yapılan satışta
oluşan fark ve zararlar ile % 5 faizini 6183 sayılı Kanuna göre ödemekle
yükümlüdür.
2 - Eşyalara ait Ardiye ücreti ve İlan Bedeli gibi
masraflar satış bedelinin ödenmesi sırasında alıcıdan ayrıca tahsil
edilecektir.
3 - Satışa katılan ve üzerine satış yapılan alıcı
Gümrük Yönetmeliğinin 98/A-1 maddesinde belirtilen yükümlülükleri yerine
getirmek zorundadır.
4 - Gümrük idaresi tarafından yapılacak vergilendirmede
kayıt belgesi kıymetleri dikkate alınacaktır.
5 - Mahcuz mala ait bilgiler.
Sıra No |
Menkul Malın Cinsi |
Eşyanın Cinsi ve Özelliği |
Miktarı |
Tarife No |
Satışa Esas Bedel |
Bulunduğu Yer |
1 |
Kumaş |
475 kap içinde 44.853 m. %80 poliester %20 viskon devamsız
farklı renkli ipliklerden dokunmuş mensuzcat brüt
14040 kg, net 13.900 kg |
44.853 m. |
5515 |
125.000,00 TL |
Halkalı Ulusoy
Depo |
2 |
Kumaş |
367 kap içinde 45.702 m. %75 Poliester (%40 filament %35
devamsız) %25 viskon devamsız ipliklerden dokunmuş
boyanmış mensucat brüt 13600 kg, net 13.470 kg |
45.702 m. |
5515 |
130.000,00 TL |
Halkalı Ulusoy
Depo |
3 |
Kumaş |
1562 kap içinde 84.601 m. %80
Polyester (%40 filament %40 devamsız) %20 viskon devamsız ipliklerden dokunmuş boyanmış mensucat
brüt 24500 kg, net 24.330 kg |
84.601 m. |
5515 |
190.000,00 TL |
Halkalı Ulusoy
Depo |
4 |
Kumaş |
245 kap içinde 28.119 m. %65 Polyester
filament %5 elastan
ipliklerden dokunmuş boyanmış mensucat brüt 10.100 kg, net 9.978 kg |
28.119 m. |
5407 |
80.000,00 TL |
Halkalı İstanbul
(Tria) Ant. |
5 |
Kumaş |
1379 kap içinde 88.864 m. %95
polyester filament %5 elastan
ipliklerden dokunmuş boyanmış mensucat brüt 26.000 kg, net 24.621 kg |
88.864 m. |
5407 |
250.000,00 TL |
Halkalı İstanbul
(Tria) Ant. |
6 |
Kumaş |
202 kap içinde 27.582,3 m. %95 poliester filement %5 elastan ipliklerden dokunmuş boyanmış mensucat brüt
10.050 kg, net 9.650 kg |
27.582,3 m. |
5407 |
77.000,00 TL |
Halkalı İstanbul
(Tria) Ant. |
1792/1/1-1
6183 SAYILI AMME ALACAKLARININ TAHSİL USULÜ HAKKINDA
KANUNA GÖRE HACZEDİLEN MENKUL MALLAR AÇIK ARTIRMA SURETİYLE SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Tasfiye Hizmetleri Genel Müdürlüğü İstanbul Gümrük ve
Ticaret Bölge Müdürlüğü Bakırköy Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:
1 - a) İstanbul Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğüne
bağlı Bakırköy Tasfiye İşletme Müdürlüğünce, aşağıda 4. maddede cinsi, miktarı,
niteliği ve özellikleri, bulunduğu yeri, satışa esas bedeli yer alan menkul
mallarının satışı 11/3/2016 tarihinde saat 14:30'da BİRİNCİ, satılmadığı taktirde 18/3/2016 tarihinde saat 09:30'da İKİNCİ defa açık
artırma suretiyle Yeşilköy Mah. Yeni Havalanı Yolu
No: 1 Bakırköy/İSTANBUL adresindeki ihale salonunda anılan günde satışa
sunulacaktır.
b) Satışta bulduğu bedel üzerinden alınacak Karar pulu
bedeli ve Damga vergisi alıcıya aittir.
c) Satış bedelleri satış günü alıcı tarafından peşin
ödenir. Ek süre talep edilmesi, (bu süre en fazla üç gün) satış komisyonunca
kabul edilmesi halinde, alıcı % 10 peşinatı satış yerinde öder.
d) Satışa katılmak isteyenler kimliklerini belirlemeye
yarayan belgeleri satış anında satış komisyonuna ibraz etmeleri gerekir. İbraz
edemeyenler ihaleye katılamazlar.
e) Ek süre talep edilmesi halinde iş veya ikametgah belgesinin verilmesi gerekir.
f) Başkası adına ihaleye katılanlar ayrıca noterden
onaylı vekaletnameyi satış yerinde satış komisyonuna
vermeleri gerekir.
g) Alıcı satışın tamamlanması ve satış tutanağının
imzalanmasından sonra satışın iptalini isteyemez.
h) Satışa sunulan menkul mal, mevcut durumu ile satışa
sunulmakta olup, alıcının menkul malı yerinde bizzat görerek satışa katıldığı
kabul edildiğinden, alıcı tarafından hiçbir şekilde itiraz edilemez. Bu konuda
yapılan itirazlar reddedilir.
ı) Alıcı, menkul malı almaktan vazgeçmesi veya verilen
ek süre içinde bedelin tamamını ödememesi halinde, yeniden yapılan satışta
oluşan fark ve zararlar ile % 5 faizini 6183 sayılı Kanuna göre ödemekle
yükümlüdür.
2- Araçlara ait KDV, Ardiye ücreti, İlan Bedeli ve
Çekici Ücreti gibi masraflar satış bedelinin ödenmesi sırasında alıcıdan ayrıca
tahsil edilecektir.
3- Listede kayıtlı araçların hiçbiri ÖTV'ye tabi
değildir.
4- Mahcuz mala ait bilgiler.
Sıra No |
Menkul Malın Cinsi |
Markası ve Modeli |
Diğer Ayırt Edici Özellikleri (Şase No) |
Miktarı |
Satışa Esas Bedeli |
Bulunduğu Yer |
1 |
JEEP |
2004 SUZUKİ GRAND VİTARA 2.0
5KAT |
JSAFTL52V00209358 |
1 |
29.702,97 TL |
Bakırköy Tasfiye
İşletme Müdürlüğü |
2 |
B.OTO |
2009 AUDİ A6 2.0 TDI
MULTITRONIC 140 HP |
WAUZZZ4F89N000910 |
1 |
97.020,00 TL |
Bakırköy Tasfiye İşletme
Müdürlüğü |
3 |
B.OTO |
2003 TOYOTA AVENSIS 1,6 COMF |
SB1BZ56L40E003228 |
1 |
30.690,00 TL |
Bakırköy Tasfiye
İşletme Müdürlüğü |
1792/2/1-1