MEF Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Erciyes Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Maltepe Üniversitesi
Rektörlüğünden:
İnönü Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Kültür ve Turizm
Bakanlığından:
MEF
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Eğitim-Öğretim dili %100 İngilizce
olan ve “Flipped Classroom”
eğitim-öğretim modelinin uygulandığı Üniversitemizin Mühendislik Fakültesi’nin
Endüstri Mühendisliği ve İnşaat Mühendisliği Bölümlerine, 2547 sayılı
Yükseköğretim Kanununun 23. ve 25. maddeleri ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme
ve Atanma Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri uyarınca, aşağıdaki açıklama
kısmında belirtilen alanlarda uzmanlaşmış, aylık ve özlük hakları yönünden 4857
sayılı İş Kanunu hükümlerine tabi, tam gün görev yapacak iki Doçent ve bir
Yardımcı Doçent alınacaktır.
İstenen Belgeler:
- Çalışma alanlarını belirten dilekçe,
- Son 6 ayda çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf,
- YÖK formatlı güncel özgeçmiş,
- Onaylı nüfus cüzdanı sureti,
- Lisans, yüksek lisans, doktora belgelerinin aslı veya
resmi onaylı örnekleri,
- Erkek adaylar için askerlik durum belgesi,
- Yabancı dil (İngilizce) yeterliliği için, aşağıdaki 3
koşuldan en az birini sağladığını gösteren belge:
• KPDS, ÜDS, YDS sınavlarının birinden 100 tam puan
üzerinden en az 80 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulu’nca kabul
edilen sınavlardan, bu puan muadili bir puan almış olmak,
• Türkçe dışındaki öğretim dilinin, öğretim üyesinin
ana dili olması,
• Lisans, yüksek lisans veya doktora öğrenimini bu
dilin ana dili olarak konuşulduğu ülkede ya da Türkiye'deki bir üniversitede
derslerin sadece bu dille verildiği bir programda tamamlamış olmak.
Adayların, yayın listesi ile bilimsel çalışma ve
yayınlarını, yayınlarına yapılan atıfları, yönettiği doktora çalışmalarını,
eğitim-öğretim faaliyetlerini kapsayacak şekilde hazırlanmış altı (4) nüsha
dosya ile başvurmaları gerekmektedir.
Yabancı ülkelerden alınan diplomaların
Üniversitelerarası Kurulca onaylanmış denkliğinin olması şarttır.
Başvurular, ilanın yayımı tarihinden itibaren on beş
(15) gün içerisinde aşağıda belirtilen adrese şahsen ve posta ile yapılabilir.
Posta ile yapılan başvuruların son başvuru tarihine kadar Üniversitemize
ulaşmış olması gerekmektedir. Belirtilen şartları taşımayan, eksik belgeli ve
başvuru süresi içinde yapılmayan başvurular ile postadaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
İlan edilen kadro daimi statüde olup tam zamanlıdır.
Başvuru Adresi: MEF ÜNİVERSİTESİ
Huzur Mahallesi, Maslak Ayazağa Caddesi, No: 4 34396
Maslak-Sarıyer/İstanbul
Tel: 0212 395 36 00 Faks: 0212 395 36 92 E-Posta: mef@mef.edu.tr
FAKÜLTE |
BÖLÜM |
UNVAN |
ADET |
AÇIKLAMA |
Mühendislik |
Endüstri Mühendisliği |
Doçent |
1 |
Büyük
veri, karar destek sistemleri ve operasyon
yönetimi alanında çalışmaları ve yayınları bulunmak. Üniversitemizin tüm
bölümlerinde uygulanan “Flipped Classroom”
eğitim- öğretim modeli ile eğitim-öğretim yapmayı kabul etmek. |
Mühendislik |
Endüstri Mühendisliği |
Doçent |
1 |
Karışık
tamsayılı doğrusal olmayan programlama konusunda
uzmanlığı ve sırtçantası problemleri, ekonomik öbek
büyüklüğü belirleme problemleri, tedarik zinciri alanlarında optimizasyon uygulamaları
üzerine yayınları bulunmak. Yöneylem araştırması, çizelgeleme, optimizasyon uygulamaları, enerji yönetimi
konularında dersler verebiliyor olmak.
Üniversitemizin tüm bölümlerinde uygulanan “Flipped
Classroom” eğitim-öğretim modeli ile eğitim-öğretim
yapmayı kabul etmek. |
Mühendislik |
İnşaat Mühendisliği |
Yardımcı Doçent |
1 |
Erken
yaş beton, beton içyapı özellikleri, kütle
betonlarında ısı gelişimi, nümerik modelleme alanlarında çalışmaları ve
yayınları bulunmak. Malzeme bilimi, yapı malzemeleri, ileri beton
teknolojileri derslerini verebiliyor olmak.
Üniversitemizin tüm bölümlerinde uygulanan “Flipped
Classroom” eğitim- öğretim modeli ile
eğitim-öğretim yapmayı kabul etmek. |
1467/1-1
Erciyes
Üniversitesi Rektörlüğünden:
AVUKAT ALIM İLANI
Üniversitemiz Hukuk Müşavirliğinde istihdam edilmek
üzere, 18/3/2002 tarihli ve 2002/3975 sayılı Bakanlar
Kurulu Kararıyla yürürlüğe konulan Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin
Yapılacak Sınavlar Hakkında Genel Yönetmeliğin Ek 6'ncı maddesine dayanılarak
hazırlanan ve 25/03/2015 tarihli 29306 sayılı Resmi Gazete'de
yayımlanarak yürürlüğe giren Yükseköğretim Üst Kuruluşları İle Yükseköğretim
Kurumları Hukuk Müşavirliği ve Avukatlık Giriş Sınavı ve Atama Yönetmeliği
hükümlerine göre münhal bulunan 1 (bir) adet avukat kadrosuna sınavla atama
yapılacaktır.
UNVANI |
SINIFI |
DERECESİ |
ADET |
AVUKAT |
AHS |
9 |
1 |
I - SINAVA BAŞVURU ŞARTLARI
A) GENEL ŞARTLAR:
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun
48 inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak,
b) 05-06 Temmuz 2014 tarihlerinde yapılan Kamu
Personeli Seçme Sınavı (KPSS) P3 puan türünden en az 70 (yetmiş) puan almış
olmak,
c) Hukuk Fakültesi mezunu olmak ya da bunlara denkliği
Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim
kurumlarından mezun olmak,
d) Avukat kadrosu için başvuru tarihinin son günü
itibariyle avukatlık ruhsatnamesine sahip olmak.
II - BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
1 - Başvuru Formu (başvuru içi tıklayınız)
2 - Diploma veya mezuniyet belgesinin onaylı örneği
(eğitimini yurt dışında tamamlamış olanların diploma denklik belgesinin onaylı
örneği)
3 - Üç adet vesikalık fotoğraf
4 - KPSS (B) sonuç belgesinin barkotlu bilgisayar
çıktısı
5 - Özgeçmiş
6 - Avukatlık ruhsatnamesinin onaylı örneği
* Bu belgeler, aslı ibraz edilmek kaydıyla
Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığınca da onaylanabilir.
* Posta ile yapılacak
başvurularda evrakların resmi kurumlarca onaylı olması gerekmektedir.
III - GİRİŞ SINAVININ ŞEKLİ
BAŞVURU ŞARTLARI YERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Başvuru Yeri |
Erciyes
Üniversitesi Rektörlüğü Personel Daire Başkanlığı Kat: 2 No: 237
Melikgazi/KAYSERİ 0352 437 49 16 – 0352 207 66 66 - 10600 |
Başvuru Tarihi |
22/02/2016 - 07/03/2016 |
Yazılı Sınav Yeri ve Tarihi |
Erciyes
Üniversitesi Rektörlüğü - 31/03/2016 |
Sözlü Sınav Yeri ve Tarihi |
Erciyes
Üniversitesi Rektörlüğü - 07/04/2016 |
Başvurular Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına 22/02/2016 - 07/03/2016 tarihleri arasında şahsen veya posta
yoluyla yapılacaktır. Postadaki gecikmeler ve ilanda belirtilen süre içerisinde
yapılmayan başvurular dikkate alınmayacaktır.
Giriş sınavı yazılı ve sözlü olmak üzere iki aşamada
gerçekleştirilecektir. Sınav için öngörülen süre içerisinde yapılan başvuruları
inceleyerek adayların aranan şartları taşıyıp taşımadıkları, Başvuru İnceleme
Komisyonu tarafından değerlendirilecek olup, başvurusu kabul edilen adayların
listesi Üniversitemizin www.erciyes.edu.tr sayfasından yayımlanacaktır.
Aranılan şartları taşıyan adaylar, ilanda belirtilen KPSSP3 puan türünden en
yüksek puanı alan adaydan başlamak ve atama yapılacak kadro sayısının beş
katını geçmemek üzere, bir sıralama yapılarak yazılı sınava tabi tutulacaktır.
(KPSSP3 puan türü itibariyle en son adayın aldığı puanla aynı puana sahip
adaylar da yazılı sınava çağrılacaktır.).Sıralamaya giren adaylar Üniversitemiz
internet sayfasından (www.erciyes.edu.tr) duyurulacaktır.
IV - YAZILI SINAV KONULARI
a) Anayasa Hukuku
b) Medeni Hukuk
c) Borçlar Hukuku
d) Ticaret Hukuku
e) Medeni Usul Hukuku
f) İcra ve İflas Hukuku
g) İdare Hukuku
h) İdari Yargılama Hukuku
i) Ceza Hukuku
j) Ceza Usul Hukuku
k) İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku
l) 2547 ve 2914 sayılı Kanunlar ve İlgili mevzuat
V - SINAVIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazılı sınavda yetmiş ve üzeri puan alan adaylardan
ilan edilen boş kadro sayısının en çok dört katı aday yazılı sınav başarı
sıralamasına göre sözlü sınava çağrılacaktır. (Çağırılacak olan son sıradaki
aday ile eşit puana sahip adayların tamamı da sözlü sınava çağırılır.) Sözlü
sınavda başarılı sayılabilmek için en az yetmiş puan alınması şarttır. Yazılı
ve sözlü sınav notları ortalaması alınarak başarı notu bulunur. Başarı
sıralaması, en yüksek not alandan başlamak üzere belirlenir.
VI - SÖZLÜ SINAV KONULARI
a) Yazılı sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu
d) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı
e) Genel yetenek ve genel kültürü,
f) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı
yönlerinden ayrı ayrı puan verilmek suretiyle değerlendirilirler.
Adaylar, Sınav Kurulu tarafından anılan yönetmeliğin 13. maddesinin 4’cü
fıkranın (a) bendi için elli puan, diğer bentlerde yazılı özelliklerin her biri
için onar puan üzerinden değerlendirilir ve verilen puanlar ayrı ayrı tutanağa
geçirilir. Sözlü sınavda başarılı sayılmak için, Sınav Kurulu ve üyelerinin yüz
tam puan üzerinden verdikleri puanların aritmetik ortalamasının en az yetmiş
olması şarttır.
VII - SINAV SONUÇLARININ İLANI VE İTİRAZLAR
1 - Sınav sonuçları, Sınav Kurulu tarafından başarı
puanı en yüksek olan adaydan başlanmak suretiyle sınav duyurusunda belirtilen
avukat kadro sayısı kadar asıl aday ile bunların yarısı kadar yedek aday
isimlerinden oluşturulan başarı listesi üniversitemizin internet sayfasından
duyurulacaktır. Ayrıca, başarılı olan adaylara sonuç yazılı olarak bildirilir.
2 - Başarı sırasına göre oluşturulacak yedek aday
listesi, sınav sonuçlarının ilanından itibaren altı ay süreyle geçerlidir.
3 - Sınavda yetmiş ve üzerinde puan almış olmak
sıralamaya giremeyen adaylar için kazanılmış hak teşkil etmez.
4 - Duyuru tarihinden itibaren beş iş günü içerisinde
sınav sonuçlarına itiraz edilebilir. Yapılan itirazlar Sınav Kurulunca varsa
sözlü sınav tarihinden önce ve herhalde en geç on beş gün içinde
sonuçlandırılır.
VIII - GERÇEĞE AYKIRI BEYAN
1 - Sınavı kazananlardan sınav başvuru formunda gerçeğe
aykırı beyanda bulunduğu veya belge verdiği tespit edilenlerin sınav sonuçları
geçersiz sayılır ve atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal
edilir. Bunlar hiçbir hak talep edemez.
2 - Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya belge verdiği
tespit edilenler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulur.
VIIII - AVUKAT KADROSUNA ATANMA İŞLEMLERİ
1 - Giriş sınavında başarılı olup asıl listede yer
alanlardan, kendilerine yapılacak bildirimde belirtilen süre içinde istenen
belgeleri ibraz edenler, avukat kadrosuna atanırlar.
2 - Adayların avukat kadrolarına atanmaları giriş
sınavı başarı puan sıralamasına göre yapılır. Sınavda başarılı olup göreve
başlamayanların veya ataması yapılıp herhangi bir sebeple görevden ayrılanların
yerine, yeni bir sınav yapılana kadar ve her halükarda giriş sınavı
sonuçlarının açıklandığı tarihten itibaren en geç altı ay içinde, giriş sınavı
başarı sırası dikkate alınarak yedek listeden atama yapılabilir.
3 - Gerekli şartları taşımadığı sonradan anlaşılanların
atama işlemleri yapılmaz. Atamaları yapılmış ise bu atamalar iptal edilir.
Atama yapılması için kendilerine bildirilen süre içinde mazeretsiz olarak
başvurmayanlar veya ataması yapıldığı halde süresi içinde göreve mazeretsiz
başlamayanlar atama işleminden sarfınazar etmiş sayılırlar ve sınav sonuçları
kazanılmış hak sayılmaz.
Atamaları yapılanların görevlerine
başlamalarında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 62 nci ve 63 üncü maddesi
hükümleri uygulanır.
1527/1-1
Maltepe
Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÜNİVERSİTEMİZE “ÖĞRETİM ÜYELERİ”ALINACAKTIR
Üniversitemizin aşağıda gösterilen Bölüm, Program ve
Anabilim Dallarına 2547 sayılı Kanun ve “Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve
Atanma Yönetmeliği”nin ilgili maddeleri uyarınca tam
zamanlı statüde öğretim üyeleri alınacaktır.
İLAN BAŞLAMA TARİHİ : 22.02.2016
İLAN BİTİŞ TARİHİ (Son Başvuru) : 07.03.2016
BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
Profesörler İçin:
* Anabilim Dalını Belirten Dilekçe
* YÖK Formatında Özgeçmiş
* Nüfus Cüzdanı Sureti
* Fotoğraf (2 Adet),
* Noter Onaylı Diploma Fotokopileri ve Akademik Unvana
Atanma Yazısı [Daha Önce Profesör kadrosuna atanmış ise, Atama Yazısı;
Doçentlik Belgesi, Doktora Diploması, Yüksek Lisans Diploması, Lisans Diploması
(Yurt dışından alınan diploma var ise, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca
verilen Denklik Belgesi)],
* Bilimsel Çalışma ve Yayınlarını Kapsayan 6 (Altı)
Takım Dosya,
* İngilizce eğitim verebilmek için KPDS ya da YDS'den
en az 80 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca kabul
edilen bir kurumdan bu puan muadili bir puan almış olmak veya lisans ya da
doktora eğitimlerini İngilizcenin eğitim dili olduğu üniversitelerde veya
İngilizcenin ana dili olarak konuşulduğu ülkelerde tamamlamış olmak. (Bu koşul
yabancı dilde (İngilizce) eğitim veren bölümler için geçerlidir.)
Doçentler İçin:
* Anabilim Dalını Belirten Dilekçe
* YÖK Formatında Özgeçmiş
* Nüfus Cüzdanı Sureti
* Fotoğraf (2 Adet),
* Noter Onaylı Diploma Fotokopileri, Doçentlik Belgesi,
Doktora Diploması, Yüksek Lisans Diploması, Lisans Diploması, (Yurt dışından
alınan diploma var ise Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen Denklik
Belgesi),
* Bilimsel Çalışma ve Yayınlarını Kapsayan 4 (Dört)
Takım Dosya,
* İngilizce eğitim verebilmek için KPDS ya da YDS'den
en az 80 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nca kabul
edilen bir kurumdan bu puan muadili bir puan almış olmak veya lisans ya da
doktora eğitimlerini İngilizcenin eğitim dili olduğu üniversitelerde veya
İngilizcenin ana dili olarak konuşulduğu ülkelerde tamamlamış olmak. (Bu koşul
yabancı dilde (İngilizce) eğitim veren bölümler için geçerlidir.)
Yardımcı Doçentler İçin:
* Anabilim Dalını Belirten Dilekçe
* YÖK Formatında Özgeçmiş
* Nüfus Cüzdanı Sureti, Fotoğraf (2 Adet),
* Noter Onaylı Diploma Fotokopileri ve Akademik Unvana
Atanma Yazısı [Daha Önce Yardımcı Doçent kadrosuna atanmış ise, Atama Yazısı,
Doktora Diploması, Yüksek Lisans Diploması, Lisans Diploması (Yurt dışından
alınan diploma var ise, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen Denklik
Belgesi)],
* Bilimsel Çalışma ve Yayınlarını Kapsayan 4 (Dört)
Takım Dosya.
* İngilizce eğitim verebilmek için KPDS ya da YDS'den
en az 80 puan veya eşdeğerliliği Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nca kabul
edilen bir kurumdan bu puan muadili bir puan almış olmak veya lisans ya da
doktora eğitimlerini İngilizcenin eğitim dili olduğu üniversitelerde veya
İngilizcenin ana dili olarak konuşulduğu ülkelerde tamamlamış olmak. (Bu koşul
yabancı dilde (İngilizce) eğitim veren bölümler için geçerlidir.)
Not: Adayların ilan tarihini takip eden 15 gün içinde
Rektörlüğümüze şahsen başvurmaları gerekmektedir. Posta ile veya eksik belge
ile yapılan başvurular geçersiz sayılacaktır.
FAKÜLTE |
BÖLÜM/PROGRAM/ ANABİLİM DALI |
ÖĞRETİM ÜYESİ |
BAŞVURU ŞARTLARI |
KADRO SAYISI |
Eğitim Fakültesi |
Özel Eğitim
Bölümü Üstün Zekalılar Öğretmenliği Programı |
Öğretim Üyesi |
Lisans, Yüksek Lisans ya da
Doktorasını Üstün Zekalılar Eğitimi alanında yapmış olmak. |
1 |
Özel Eğitim Bölümü Zihin Engelliler Öğretmenliği Programı |
Öğretim Üyesi |
Lisans, Yüksek Lisans ya da
Doktorasını Özel Eğitim Bölümü
alanlarından herhangi birinde yapmış olmak. |
1 |
|
Hukuk Fakültesi |
Genel Kamu Hukuku Anabilim Dalı |
Yrd. Doç. Dr. |
Hukuk Fakültesi
mezunu olmak ve doktorasını Genel Kamu Hukuku alanında yapmış olmak. |
1 |
Mimarlık ve
Tasarım Fakültesi |
Mimarlık (Türkçe)
Bölümü |
Öğretim Üyesi |
Mimar (Mimari Tasarım veya Yapı Bilgisi
uzmanı olmak). |
2 |
Mimarlık
(İngilizce) Bölümü |
Öğretim Üyesi |
Mimar (Mimari Tasarım veya Yapı
Bilgisi uzmanı olmak). |
1 |
|
Tıp Fakültesi |
Cerrahi Tıp Bilimleri Bölümü Göz
Hastalıkları ABD |
Öğretim Üyesi |
Göz Hastalıkları
uzmanı olmak. |
1 |
Cerrahi Tıp
Bilimleri Bölümü Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı |
Öğretim Üyesi |
Kadın
Sağlığı ve Hastalıkları uzmanı olmak. |
1 |
|
Dahili Tıp Bilimleri Bölümü Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
Anabilim Dalı |
Öğretim Üyesi |
Çocuk
Sağlığı ve Hastalıkları uzmanı olmak. |
2 |
1580/1-1
İnönü
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz ilgili Birimlerine, 2547 sayılı Kanun ile
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri
uyarınca, Üniversitemiz web sayfasında yayınlanan Öğretim Üyeliğine Yükseltilme
ve Atanma Kriterlerini sağlanmış olmak koşuluyla Öğretim Üyeleri alınacaktır.
İlanımız Üniversitemiz web sayfasının
(www.inonu.edu.tr) duyurular kısmında mevcuttur.
İlan başvuru tarihi : 22.02.2016
İlan bitiş tarihi : 07.03.2016
İlan olunur.
MÜRACAATLARDA ARANACAK ŞARTLAR:
PROFESÖRLER:
1 - Profesör kadroları daimi statüde olup, adaylar
dilekçe ve ekindeki bütün dosyalarına: doçentlik belgelerini, noter veya resmi
kurumlarca onaylanmış diğer öğrenim belgelerini, özgeçmişlerini, nüfus cüzdanı fotokopilerini ve bilimsel
çalışma ve yayınlarını ekleyerek altı takım dosya ve 2 adet fotoğraf teslim
edeceklerdir.
2 - 2547 sayılı Kanunda belirtilen koşulları
sağlayamayan adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır. Adaylar
dilekçelerinde yayınlarından birini Başlıca Araştırma Eseri olarak
göstereceklerdir.
YARDIMCI DOÇENTLER:
1 - Adaylar dilekçe (yabancı dil belirtilecek) ve
ekindeki bütün dosyalarına; öğrenim belgelerini, noter veya resmi kurumlarca
onaylanmış diğer öğrenim belgelerini, özgeçmişlerini, nüfus cüzdanı
fotokopilerini, bilimsel çalışma ve yayınlarını ekleyerek dört takım dosya ve 2
adet fotoğraf teslim edeceklerdir.
2 - 2547 sayılı Kanunda belirtilen koşulları
sağlayamayan adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.
3 - Yardımcı Doçent kadrolarına başvurularda
Üniversitelerin akademik kadrolara atama için aranan kriterler
kapsamında Yükseköğretim Kurulunun belirlediği kıstaslar çerçevesinde yapılan
merkezi yabancı dil sınavlarından belirli bir puan alma şartı getirilse bile
söz konusu kadrolara atamalarda herhangi bir ayrım yapılmaksızın 2547 sayılı
Yükseköğretim Kanununun 23. maddesinin (b) fıkrasının 2 numaralı bendi
gereğince Üniversitemizde ayrıca dil sınavı yapılacaktır.
NOT:
1 - Öğrenim belgesini yurtdışından almış olanların
Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.
2 - Adaylar sadece bir Anabilim Dalına müracaat
edebilirler.
3 - Tıp Fakültesi için başvuracak adayların ders
verebilecek düzeyde İngilizce bilmeleri şarttır.
İlan şartlarımızı taşıyan adayların 22.02.2016 -
07.03.2016 tarihlerinde; Profesör kadrolarına başvuracak adayların Üniversitemiz
Personel Daire Başkanlığına, Yardımcı Doçent kadrosuna başvuracak adayların ise
ilgili birimlere bizzat başvurmaları gerekmektedir.
BİRİMİ |
BÖLÜMÜ |
ANABİLİM DALI |
UNVANI |
DER. |
AÇIKLAMA |
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
ELEKTRİK - ELEKTRONİK
MÜHENDİSLİĞİ |
ELEKTRİK-MAKİNA |
PROFESÖR |
1 |
Elektrik Makinaları arızaları
konusunda çalışmaları olmak. |
TIP FAKÜLTESİ |
CERRAHİ TIP
BİLİMLERİ |
ANESTEZİYOLOJİ VE
REANİMASYON |
PROFESÖR |
1 |
|
TIP FAKÜLTESİ |
DAHİLİ TIP BİLİMLERİ |
İÇ HASTALIKLARI |
PROFESÖR |
1 |
Hemotoloji yandal uzmanı olmak. |
TIP FAKÜLTESİ |
TEMEL TIP
BİLİMLERİ |
FİZYOLOJİ |
PROFESÖR |
1 |
|
TIP FAKÜLTESİ |
CERRAHİ TIP
BİLİMLERİ |
GENEL CERRAHİ |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
Karaciğer nakli
konusunda deneyimli olmak. |
FEN EDEBİYAT
FAKÜLTESİ |
TARİH |
ORTAÇAĞ TARİHİ |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
Selçuklu Müesseseleri üzerine çalışmış
olmak. |
SAĞLIK BİLİMLERİ
FAKÜLTESİ |
HEMŞİRELİK |
PSİKİYATRİ
HEMŞİRELİĞİ |
YARDIMCI DOÇENT |
3 |
Psikyatri Hemşireliği Anabilim Dalı’nda doktora yapmış olmak. |
KALE TURİZİM VE
OTEL İŞLETMECİLİĞİ MESLEK YÜKSEKOKULU |
OTEL, LOKANTA VE
İKRAM HİZMETLERİ |
TURİZİM VE OTEL
İŞLETMECİLİĞİ PR. |
YARDIMCI DOÇENT |
3 |
Turizm pazarlaması
alanında çalışmaları olmak. |
İKTİSADİ VE İDARİ
BİLİMLER FAKÜLTESİ |
ULUSLARARASI
İLİŞKİLER |
SİYASİ TARİH |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
Türk Amerikan
ilişkileri konusunda çalışmaları olmak. |
HUKUK FAKÜLTESİ |
KAMU HUKUKU |
İNSAN HAKLARI
HUKUKU |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
|
1578/1-1
Kültür ve Turizm Bakanlığından:
İZMİR 2 NUMARALI KÜLTÜR VARLIKLARINI
KORUMA BÖLGE KURULU
KARAR
45.01/407
Toplantı Tarihi ve No :
22.01.2016-258 TOPLANTI
YERİ
Karar Tarihi ve No :
22.01.2016-6175 İZMİR
Manisa ili, Akhisar ilçesi, Harmandalı mahallesi, Palazdede mevkiinde Manisa Müze Müdürlüğü ve İzmir 2
Numaralı Kültür Varlıklarını Koruma Bölge Kurulu Müdürlüğü uzmanlarınca tespit
edilmiş olan arkeolojik alana ilişkin 2863 sayılı Kanun kapsamında iletilmiş
olan kurum görüşleri, Manisa Valiliği İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü’nün 18/08/2015 tarihli ve 3442 sayılı yazısı, Kurul Müdürlüğü
uzmanlarınca hazırlanan, 21.01.2016 tarih ve 100 sayılı rapor okundu, ekleri ve işlem dosyası incelendi. Yapılan
görüşmeler sonucunda;
Manisa ili, Akhisar ilçesi, Harmandalı mahallesi, Palazdede mevkiindeki tümülüsün
kararımız eki 1/5000 ölçekli kadastral durum haritası
ve eki koordine özet çizelgesinde köşe koordinat noktaları belirtilen tümülüsün, 2863 sayılı Kanun kapsamında, I.(Birinci) Derece
Arkeolojik sit olarak tesciline ve kararımız eki sit fişinin uygun olduğuna,
karar verildi.
1593/1-1