DE
22000 VE DE 33000 TİPİ LOKOMOTİFLERİN BAKIM-ONARIM VE REVİZYONLARINDA
KULLANILMAK ÜZERE 5 KALEM YEDEK MALZEME SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF
TİP LOKOMOTİFLERDE KULLANILMAK ÜZERE 6 KALEM FİLTRE SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
İLİMİZ
BEKDİK MAHALLESİ, TAPUNUN 20 K 3 PAFTA, 3115 ADA, 2 PARSELDE BULUNAN 7000 M2,
İLİMİZ BEKDİK MAHALLESİ, TAPUNUN 16-J-4 PAFTA, 3161 ADA, 2 PARSELDE BULUNAN
4625,75 M2 ARSALAR SATILACAKTIR (AKARYAKIT-LPG SATIŞ VE BAKIM
İSTASYONU RUHSATLI)
Nevşehir
Belediye Başkanlığından:
YENİ
NESİL GÜVENLİK DUVARI CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
600 ADET DİZÜSTÜ
BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
200
ADET DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
SALDIRI
ÖNLEME SİSTEMİ VE GÜVENLİK DUVARI CİHAZLARININ YAZILIM GÜNCELLEMESİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
DENİZLİ
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESKİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ELEKTRİK MAKİNE VE MALZEME
İKMAL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHTİYACI 32 KALEM DALGIÇ POMPA SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
TAŞINMAZ
SATILACAKTIR
Samsun
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
TCDD
3. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDE BULUNAN OTOMATİK VE KUMANDALI, BARİYERLİ HEMZEMİN
GEÇİTLERDE KULLANILMAK ÜZERE ALINACAK 142 ADET SABİT TESİS 12V 150AH EKSPRES
POWER STANDBY VRLA, AGM AKÜ ALIMI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
4458
SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNU UYARINCA
TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ/EŞYA SATILACAKTIR
4458
SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNU UYARINCA
TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
DE 22000 VE DE 33000 TİPİ LOKOMOTİFLERİN BAKIM-ONARIM
VE REVİZYONLARINDA KULLANILMAK ÜZERE 5 KALEM YEDEK MALZEME SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2015/171145
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 312 309
05 15/4419 - 4149 0 312 311 53 05
c) Elektronik Posta Adresi : malzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale Konusu Malın Adı ve Miktarı : 5
Kalem Yedek Malzeme Alımı.
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif alınmak suretiyle
Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 12/01/2016 günü saat 14.30’a kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Cer Sipariş
Şube Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğü Merkez Veznesinden KDV dâhil 300,-TL bedelle
temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi
değildir.
11021/1-1
MUHTELİF TİP LOKOMOTİFLERDE KULLANILMAK ÜZERE 6 KALEM
FİLTRE SATIN ALINACAKTIR
TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2015/171119
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 312 309
05 15/4419 - 4149 0 312 311 53 05
c) Elektronik Posta Adresi : malzeme@tcdd.gov.tr
2 - İhale Konusu Malın Adı ve Miktarı : 6
Kalem Filtre Alımı.
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli ve Yabancı İsteklilerden teklif alınmak suretiyle
Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen
belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına 29/12/2015 günü saat 14.30’a kadar verilmiş veya gelmiş
olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi Genel Müdürlüğü Malzeme Dairesi Başkanlığı Cer Sipariş
Şube Müdürlüğünde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD
İşletmesi Genel Müdürlüğü Merkez Veznesinden KDV dâhil 300,-TL bedelle
temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi
değildir.
11022/1-1
İLİMİZ BEKDİK MAHALLESİ, TAPUNUN 20 K 3 PAFTA, 3115
ADA, 2 PARSELDE BULUNAN 7000 M2, İLİMİZ BEKDİK MAHALLESİ, TAPUNUN
16-J-4 PAFTA, 3161 ADA, 2 PARSELDE BULUNAN 4625,75 M2 ARSALAR
SATILACAKTIR
(AKARYAKIT-LPG SATIŞ VE BAKIM İSTASYONU RUHSATLI)
Nevşehir
Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti
Nevşehir Belediyesine ait İlimiz İbrahimpaşa
Mahallesi 1. Mıntıka tapunun 20 K 3 pafta, 3115 ada, 2 parselde bulunan 7000 m2
arsa, Belediyemiz İmar Planında Akaryakıt Satış ve Bakım istasyonu olarak
gözüken taşınmaz ve İlimiz Bekdik Mahallesi 4.
Mıntıka tapunun 16-J-4 pafta, 3161 ada, 2 parselde bulunan 4625,75 m2
arsa, Belediyemiz İmar Planında Akaryakıt Satış ve Bakım istasyonu olarak
gözüken taşınmazlar, 2886 sayılı Devlet İhale kanununun 35/a maddesi uyarınca
kapalı teklif usulü İhaleye çıkarılmıştır.
2 - İhale 23
Aralık 2015 Çarşamba günü Saat:14:00'da Nevşehir
Belediye Meclis toplantı salonunda yapılacaktır.
3 - İhaleye
katılacak isteklilerden aşağıda sıralanan şartları taşıması ve istenen
belgeleri ibraz etmesi şarttır.
A. Kanuni ikametgâh sahibi olmak.
B. Türkiye'de tebligat için adres göstermesi.
C. Geçici
teminatı yatırması ve şartnamede istenen diğer belgeleri eksiksiz vermesi.
D. İmza sirküleri vermesi
a) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
sirküleri,
b) Tüzel kişi
olması halinde, tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri ile ilgili
evraklar,
c) Ortak girişim olması
halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (a)
ve (b) bentlerdeki esaslara göre temin edecekleri belgeler.
E. İstekli adına
vekâleten ihaleye iştirak ediyorsa; istekli adına teklifte bulunacak kimselerin
vekâletnameleri ile vekâleten iştirak edenin noter tasdikli imza sirküleri
vermesi.
F. İsteklilerin
ortak girişim olması halinde, noter onaylı ortak girişim Sözleşmesi vermesi.
G. Teklif mektubunu şartname ekindeki
örneğe uygun olarak hazırlanıp vermesi.
4 - İhaleyle
ilgili geniş bilgi ve şartname, mesai saatleri dâhilinde Belediyemiz Mali
Hizmetler Müdürlüğünden 200,00 TL bedelle temin edilebilir.
5 - Muhammen bedel ve teminatlar;
- Tahmini bedeli:
Mahalle |
Pafta |
Ada |
Parsel |
M2 si |
Bedeli TL |
Tapunun İbrahimpaşa
Mahallesi 1. Mıntıka |
20 K 3 |
3115 |
2 |
7000 |
5.049.940,00 |
Tapunun Bekdik
Mahallesi 4. Mıntıka |
16-J-4 |
3161 |
2 |
4625,75 |
2.499.986,59 |
a) Tahmini bedel üzerinden % 3 oranında geçici teminat
alınacaktır.
b) İlimiz İbrahimpaşa Mahallesi 1. Mıntıka tapunun 20 K 3 pafta, 3115
ada, 2 parselde bulunan 7000 m2 arsa İhalesini alan İhale bedeli
üzerinden % 18 KDV ödeyecektir.
6 - Teklifler
ihale günü Saat:13:55'e kadar sıra numaralı alındılar
karşılığında İhale Komisyonu Başkanlığına verilecektir.
7 - İhaleyi alan,
ihale bedelini ve İhale bedeli üzerinden (KDV'ye tabi olan) % 18 KDV'yi
Şartnamenin 13. maddesinde belirlenen sürede ödeyecektir.
8 - İhaleye ilişkin,
sözleşme, vergi, resim, tapu giderleri ve harçlar ihaleyi alan tarafından
ödenecektir.
9 - Belediye
Encümeni ihaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedel tespitinde yetkilidir.
11046/1-1
YENİ NESİL GÜVENLİK DUVARI CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Harran Üniversitesi Rektörlüğü Bilgi İşlem
Daire Başkanlığı ihtiyacı 1 adet Yeni Nesil Güvenlik Duvarı Cihazı ihtiyaç
sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen Palo Alto markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname,
marka/model ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14/12/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, uygun olduğu tespit
edilenlerin ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve
istenilen marka/modeline uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu
tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
11076/1-1
600
ADET DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Karabük Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali
İşler Daire Başkanlığı ihtiyacı 600 adet dizüstü bilgisayar Kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen HP ve Dell
markalarından birine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, markaları, Ofis tip ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14/12/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
Kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen HP ve Dell
markalarından birine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
11077/1-1
200 ADET DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Gençlik ve Spor Bakanlığı Yüksek Öğrenim Kredi ve
Yurtlar Kurumu Genel Müdürlüğü Bilgi Teknolojileri Dairesi Başkanlığı ihtiyacı
200 adet dizüstü bilgisayar kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini
(130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Ofis tip ticari şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14/12/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip,
uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
11078/1-1
SALDIRI ÖNLEME SİSTEMİ VE GÜVENLİK DUVARI CİHAZLARININ
YAZILIM GÜNCELLEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Devlet Su İşleri Genel Müdürlüğü Teknoloji
Dairesi Başkanlığı ihtiyacı Saldırı Önleme Sistemi ve Güvenlik Duvarı
Cihazlarının Yazılım Güncellemesi teknik şartnamesine ve McAfee
markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde
görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini
(100.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, markası, Ofis Ticari
Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14/12/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine ve markasına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun
olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün
açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
11079/1-1
DENİZLİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI DESKİ GENEL
MÜDÜRLÜĞÜ ELEKTRİK MAKİNE VE MALZEME İKMAL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHTİYACI 32 KALEM
DALGIÇ POMPA SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Denizli Büyükşehir Belediye Başkanlığı DESKİ Genel
Müdürlüğü Elektrik Makine ve Malzeme İkmal Dairesi Başkanlığı ihtiyacı 32 kalem
dalgıç pompa teknik şartnamesine ve Alarko markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale
dokümana bedelini (130,00 TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka
hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte, teknik şartname, marka listesi, Ofis Ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14.12.2015 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve Alarko markasına uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay
süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
11080/1-1
Samsun
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti Büyükşehir Belediyesine
ait olan, İmar Planında “Akaryakıt ve LPG istasyonu” kullanımında bulunan;
Tapuda Atakum İlçesi, Balaç
Mahallesi, F36B16D1D pafta, 11894 ada, 1 nolu
parselde kayıtlı yüzölçümü 2.694,56 m² arsa nitelikli taşınmaz, tanzim olunan
Şartnamesine göre ve 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 36. maddesi hükümleri
uyarınca KAPALI TEKLİF USULÜ ile satış bedeli peşin ödenmek üzere satışı
yapılacaktır.
2 - İhale Şartnamesi, Samsun Büyükşehir Belediyesi Mali
Hizmetler Daire Başkanlığı Gelirler Şube Müdürlüğü veznesine ¨ 500,00 (BEŞYÜZ TÜRK LİRASI) yatırılarak, alınacak makbuz
aslının ibrazı karşılığında, Emlak ve İstimlak Dairesi Başkanlığından temin
edilecektir.
3 - Söz konusu taşınmazın Muhammen Bedeli peşin olarak
toplam ¨ 12.000.000,00 (Oniki Milyon
Türk Lirası)’dır.
- İhalede yarışma (artırım) bu bedel üzerinden yapılacaktır.
4 - Geçici teminat oranı %3, tutarı ¨ 360.000,00 (Üç Yüz Altmış Bin Türk Lirasıdır.)
5 - Bahse konu İhale 24.12.2015 tarihinde, Perşembe
Günü Saat 16.00’da Büyükşehir Belediye Encümen Toplantı Salonunda, 2886 sayılı
Devlet İhale Kanununun 36. maddesi hükümleri uyarınca KAPALI TEKLİF USULÜ ile
yapılacaktır.
6 - İhaleye katılacak olanlardan istenecek belgeler:
A. Nüfus cüzdanı sureti, (Gerçek kişiler için)
B. Kanuni ikametgâh belgesi,
C. Türkiye'de tebligat için adres göstermesi,
D. Ticaret ve Sanayi Odası belgesi vermesi,
a) Gerçek kişi olması halinde ilgisine göre ticaret,
sanayi odası veya esnaf sanatkâr siciline kaydı olduğuna dair belge,
b) Tüzel kişi olması durumunda, tüzel kişiliğin idare
merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret
ve Sanayi Odası'ndan veya benzeri bir makamdan, ihalenin yapıldığı yıl içinde
alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek kişi veya tüzel kişilerin her birinin (a) ve (b) deki esaslara
göre temin edecekleri belge,
E. İmza Sirkülerinin verilmesi,
a) Gerçek kişi olması halinde noterden tanzim ve tasdik
edilmiş imza sirküleri,
b) Tüzel
kişiliğin olması halinde, tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
(Türkiye'de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin imza sirkülerinin,
bulunduğu ülkedeki Türkiye Büyükelçiliği veya Konsolosluğu tarafından
onaylanması gerekmektedir,
c) Ortak girişim
olması halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek kişi ve tüzel kişilerin her
birinin (a) ve (b) fıkralarındaki esaslara göre temin edecekleri belge,
F. İstekliler adına vekâleten iştirak ediliyor ise,
istekli adına teklifte bulunanın noter tasdikli vekâletnamesi ile vekâleten
iştirak edenin noter tasdikli imza sirküleri,
G. Geçici
teminatın verilmesi, (2886 Sayılı D.İ.K.'da
belirtilen geçici teminat olarak kabul edilen değerler olmalıdır.)
H. İhaleye katılanın veya vekilinin Büyükşehir
Belediyesine problemli borcu ve ilişiği olmadığına dair belge
İ. 2886 sayılı D.İ.K. göre ihalelere katılmaktan
yasaklı ve cezalı olmadığına dair beyan,
J. Vergi borcu ve SGK (Sosyal Güvenlik Kurumu) borcu
olmadığına dair ilgili kurumlardan alacakları belge.
K. İhale dosya bedelinin ödendiğini gösteren makbuz.
7 - Teklifler İhale günü olan 24.12.2015 Perşembe günü
Saat: 16.00’ya kadar, sıra numaralı alındılar karşılığında İhale Komisyon
Başkanlığına (Samsun Büyükşehir Belediyesi Yazı İşleri ve Kararlar Dairesi
Başkanlığı-Encümen Kalemine) verilecektir.
- Alındı numarası zarfın üzerine yazılacak, teklifler
iadeli taahhütlü olarak da gönderilebilecektir.
- Bu takdirde dış zarfın üzerine Komisyon Başkanlığının
adresi ile hangi işe ait olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılacaktır.
- Posta ile gönderilecek tekliflerin ihale saati olan
Saat: 16.00’ya kadar Komisyon Başkanlığına ulaşması şarttır. Postadaki gecikme
nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin alınış zamanı bir tutanakla
tespit edileceği ve Komisyon Başkanlığına verilen tekliflerin herhangi bir
sebeple geri alınamayacağı ilan olunur.
11049/1-1
TCDD 3. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDE BULUNAN OTOMATİK VE
KUMANDALI, BARİYERLİ HEMZEMİN GEÇİTLERDE KULLANILMAK ÜZERE ALINACAK 142 ADET
SABİT TESİS 12V 150AH EKSPRES POWER STANDBY VRLA, AGM AKÜ ALIMI İŞİ İHALE
EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi İzmir 3. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2015/166874
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Atatürk
Caddesi No: 121/A 35220 Alsancak/ İZMİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 232
464 31 31/4108 - 0 232 464 77 98
c) Elektronik Posta Adresi : 3bolgeihalekomisyonu@tcdd.gov.tr
d) İhalenin Görülebileceği İnternet Adresi : www.malzeme.tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı : TCDD 3. Bölge Müdürlüğünde Bulunan Otomatik
ve Kumandalı, Bariyerli Hemzemin Geçitlerde Kullanılmak Üzere Alınacak 142 Adet
Sabit Tesis 12v 150ah Ekspres Power Standby Vrla, Agm
Akü Alımı İşi.
3 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin
TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Komisyonu Başkanlığına
18.12.2015 Cuma Günü Saat: 15.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale
dokümanı TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda
görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunlu olup TCDD İşletmesi 3. Bölge Müdürlüğü veznesinden KDV Dâhil 150,00.-TL
bedelle temin edilebilir.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale,
ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Yasalara tabi
değildir.
10810/1-1
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA
MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ/EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Batı Akdeniz Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Antalya
Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 351,75TL. ile en çok 48.783,09 TL. arasında
değişen; 15/12/2015 günü saat: 16.00'a kadar yatırılması gereken güvence tutarı
da en az 35,18 TL, en çok 4.878,31 TL. arasında olan,
cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence
tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen kumaş, sehpa, jant, lastik,
televizyon, hamak, bebek arabası, abajur, lens, batarya, fotoğraf makinası, kol
saati, deri mont, kürk vs. cinsi 26 (yirmi altı) grup eşya; açık artırma
suretiyle, Liman Cad. T.M.O. Yanı Büyük Liman/Antalya adresindeki ihale
salonunda 16/12/2015 tarihinde saat: 09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa
sunulan eşya ve söz konusu ihale hakkında ayrıntılı bilgiye
www.gumrukticaret.gov.tr ve www.tasis.gov.tr internet adreslerimiz ile (0)
(242) (259 03 80) numaralı telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek kişilerin
T. C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi kimlik
numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin belge,
vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği, tüzel
kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı
örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL. bedel karşılığı Antalya
Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Batı Akdeniz Gümrük ve Ticaret Bölge
Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
11068/1-1
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU VE 5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA
MÜCADELE KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Ege Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü İzmir Tasfiye
İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 37,00 TL
ile en çok 124.460,00 TL arasında değişen; 14.12.2015 günü saat 16.00'ya kadar
yatırılması gereken güvence tutarı da en az 4,00 TL, en çok 12.446,00 TL arasında
olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve
güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen Saat, deri, kimyevi
madde, oto temizlik malzemesi, montaj makine ve muhtelif eşyalar vb. 88 grup
eşya açık artırma suretiyle, Sevgi Mahallesi 905 Sk. No: 1 Gaziemir / İZMİR adresindeki ihale salonunda
15.12.2015 tarihinde saat 09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşyalar
ve söz konusu ihale hakkında ayrıntılı bilgiye www.gtb.gov.tr internet
adresimiz ile (0)(232)(463 90 53) numaralı telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi
kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin
belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği,
tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı
örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL bedel karşılığı İzmir Tasfiye İşletme Müdürlüğü
ile Ege Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
11091/1-1