Türkiye Radyo-Televizyon
Kurumu Genel Müdürlüğünden:
Çankaya İlçe Milli Eğitim
Müdürlüğünden:
Yükseköğretim Kurulu
Başkanlığından:
Ulaştırma Denizcilik ve
Haberleşme Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğünden: ANKARA
İstanbul Deri Serbest Bölge
Gümrük Müdürlüğünden:
Adıyaman Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Bayburt Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Marmara Üniversitesi
Rektörlüğünden:
İnönü Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Uşak Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Kültür ve Turizm
Bakanlığından:
Türkiye
Radyo-Televizyon Kurumu Genel Müdürlüğünden:
MALİ DENETÇİ YARDIMCILIĞI GİRİŞ SINAVI İLANI
Kurumumuzun merkez teşkilatında istihdam edilmek üzere
2014 ve 2015 yıllarında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavına katılmış (halen
personel kanunlarına tabi olarak çalışıp da söz konusu sınava katılanlar dahil) olanlardan, (10) adet Mali Denetçi Yardımcısı unvanlı
kadroya yazılı ve sözlü-mülakat şeklinde giriş sınavı yapılmak suretiyle
personel alımı yapılacaktır.
I - ADAYLARDA ARANAN GENEL ŞARTLAR:
1 - Türk Vatandaşı olmak,
2 - Kamu haklarından yasaklı bulunmamak,
3 - Türk Ceza Kanununun 53 üncü
maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan
dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa
bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin
işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık,
sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma,
edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini
aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
4 - Askerlikle ilişiği bulunmamak; askerlik çağına
gelmemiş veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış
yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,
5 - Engelli personel istihdamına ilişkin mevzuat
hükümleri saklı kalmak üzere görevini devamlı yapmasına engel olabilecek
zihinsel engeli bulunmamak,
6 - 01 Ocak 2015 tarihi itibarıyla 35 yaşından büyük
olmamak (01 Ocak 1980 ve daha sonra doğmuş olanlar başvurabilir.),
7 - Yurdun her yerinde görev yapmayı kayıtsız ve
şartsız kabul etmek.
8 - Medeni hakları kullanma ehliyetine sahip olmak,
II - ADAYLARDA ARANAN ÖZEL ŞARTLAR:
Adayların, sınava son başvuru tarihi
itibariyle en az dört yıllık lisans eğitimi veren siyasal bilgiler, hukuk,
iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler fakülteleri ile bunlara denkliği
Yükseköğretim Kurulu tarafından kabul edilen yurt içindeki veya yurt dışındaki
öğretim kurumlarının birinden mezun olmaları ve 05-06 Temmuz 2014 veya 04-05
Temmuz 2015 tarihlerinde yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarının birinden
KPSSP35 puan türünde 70 ve üzeri puan almış olmaları şarttır.
KADRO UNVANI |
KPSS PUAN TÜRÜ |
TABAN PUANI |
KADRO SAYISI |
MEZUN OLUNAN LİSANS PROGRAMI |
Yönetim Hizmetleri Uzman Yardımcısı |
KPSSP35 |
70 |
10 |
En az
dört yıllık lisans eğitimi veren siyasal bilgiler, hukuk, iktisat, işletme,
iktisadi ve idari bilimler fakülteleri ile bunlara denkliği Yükseköğretim
Kurulu tarafından kabul edilen yurt içindeki veya yurtdışındaki öğretim
kurumlarından birinden mezun olmak. |
III - BAŞVURU SÜRESİ:
Başvuru süresi, 07 Aralık 2015 tarihinde saat 09.00’da
başlayıp, 08 Ocak 2016 tarihinde saat 18.00’da sona erecektir.
IV - BAŞVURU ŞEKLİ:
Sınav başvuruları, TRT Genel Müdürlüğünün
www.trt.net.tr internet adresinde yayınlanacak olan başvuru formu ile
elektronik ortamda yapılacaktır. Başvuru formunda yer alacak vesikalık fotoğraf
son 6 ay içerisinde çekilmiş, mevzuata uygun, kişiyi kolaylıkla tanıtabilecek
nitelik ve çözünürlükte olacaktır.
Adaylar, 04 Aralık 2015 tarihinde TRT Genel Müdürlüğü
tarafından ilan edilen Yönetim Hizmetleri Uzman Yardımcısı ve Mali Denetçi
Yardımcısı kadro unvanlarından yalnızca birisine başvuruda bulunabilecektir.
Başvuru süresinin sonunda, adaylar KPSS puanı en yüksekten başlanarak
sıralanacak olup, sınav açılan kadro sayısının 20 katı aday (200 kişi) yazılı
sınava çağrılacaktır. Sıralamada en sonda yer alan adayın puanı ile aynı puana
sahip diğer adaylar olması halinde, bu puana sahip adayların tümü yazılı sınava
çağrılacaktır.
Adaylar, başvuru formunun tam ve eksiksiz olarak
doldurulmasından ve verdikleri bilgilerin doğruluğundan sorumludurlar.
Giriş sınavına katılmaya hak kazananlardan gerçeğe
aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve
atamaları yapılmaz. Bunların atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bunlar
hiçbir hak talep edemez ve haklarında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda
bulunulur.
V - SINAV ŞEKLİ:
Giriş sınavı, yazılı ve sözlü-mülakat şeklinde iki
aşamalı yapılır.
VI - SINAV ÜCRETİ:
Sınava katılacak adaylardan alınacak sınav ücreti ve
sınav ücretinin yatırılabileceği banka ve hesap numaraları TRT Genel
Müdürlüğünün www.trt.net.tr internet adresinden ilan edilecektir.
VII - YAZILI SINAV YERİ VE TARİHİ:
Yazılı sınav, Ankara’da yapılacak olup sınavın yeri,
günü ve saati ile sınava katılmaya hak kazanan adayların listesi, TRT Genel
Müdürlüğünün www.trt.net.tr internet adresinden ilan edilecektir. Adaylara
ayrıca özel bir duyuru ve tebligat yapılmayacaktır.
VIII - YAZILI SINAV KONULARI:
Yazılı sınav aşağıdaki konulardan yapılır:
a) İktisat grubu:
1) Mikro ve makro iktisat,
2) İktisat politikası,
3) Türkiye ekonomisi,
4) Uluslararası ekonomik ilişkiler ve kuruluşlar.
b) Maliye grubu:
1) Kamu maliyesi,
2) Bütçe ve bütçe politikası, Türk bütçe sistemi,
3) Türk vergi sisteminin genel esasları,
4) Maliye politikası.
c) Hukuk grubu:
1) Anayasa hukuku,
2) İdare hukukunun genel esasları ve idari yargı,
3) Ceza hukuku (Genel hükümler),
4) Medeni hukuk (Başlangıç-kişiler hukuku-eşya hukuku),
5) Borçlar hukuku (Genel hükümler),
6) Vergi hukuku.
ç) Muhasebe grubu:
1) Genel muhasebe,
2) Maliyet muhasebesi,
3) Şirketler muhasebesi.
Yazılı sınav sorularının konu grupları bakımından
ağırlıkları; iktisat grubu %25, maliye grubu %25, hukuk grubu %25 ve muhasebe
grubu %25 şeklinde olacaktır.
IX - YAZILI SINAVIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazılı sınav, yüz tam puan üzerinden değerlendirilir,
en yüksek puandan başlamak üzere sıralama yapılır.
Yazılı sınavda başarılı sayılmak için sınav ilanında
belirtilen konu gruplarından en az altmış puan alınması ve bunların
ortalamasının en az yetmiş puan olması gerekir.
Yazılı sınavda başarılı olanlardan en yüksek puan alan
adaydan başlanarak, atama yapılacak kadro sayısının dört katını (40 kişi)
geçmemek üzere, duyuruda belirtilen sayıda aday sözlü-mülakat sınavına
çağrılır. Son sıradaki adayla aynı puanı alan adaylar da sözlü-mülakat sınavına
çağrılır.
X - SÖZLÜ-MÜLAKAT SINAV YERİ VE TARİHİ:
Sözlü-mülakat sınavı, Ankara’da TRT Genel Müdürlüğü merkez
hizmet binasında yapılacak olup, sınav günü ve saati ile sınava katılmaya hak
kazanan adayların listesi, yazılı sınav sonuçlarının açıklanmasından sonra TRT
Genel Müdürlüğünün www.trt.net.tr internet adresinden ilan edilecektir.
Adaylara ayrıca özel bir duyuru ve tebligat yapılmayacaktır.
XI - SÖZLÜ-MÜLAKAT SINAVINA KATILMAYA HAK KAZANANLARDAN
TALEP EDİLECEK BELGELER:
Yazılı sınava katılarak başarılı olan ve sözlü-mülakat
sınavına girmeye hak kazanan adaylar aşağıdaki belgeleri sözlü-mülakat sınavına
katılacakları gün sınav komisyonuna teslim edecektir.
1. Başvuru için TRT'nin www.trt.net.tr internet
adresinde elektronik ortamda tam ve eksiksiz olarak doldurmuş oldukları başvuru
formu (ıslak imzalı),
2. Özgeçmiş (ıslak imzalı),
3. Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin fotokopisi
(aslı görülüp, fotokopisi onaylanacaktır.).
XII - SÖZLÜ-MÜLAKAT SINAVI
KONULARI VE SINAVIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Sözlü-mülakat sınavında adaylar;
a) Yazılı sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi,
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
ç) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
d) Genel yetenek ve genel kültürü,
e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,
yönlerinden ayrı ayrı puan verilmek suretiyle değerlendirilir.
Adaylar, Komisyon tarafından (a) bendi için elli puan,
(b), (c), (ç), (d) ve (e) bentlerinde yazılı özelliklerin her biri için ise
onar puan üzerinden değerlendirilir. Sözlü-mülakat sınavı ile ilgili herhangi
bir kayıt sistemi kullanılmaz. Sözlü-mülakat sınavında başarılı sayılmak için,
Komisyon başkan ve üyelerinin yüz tam puan üzerinden verdikleri puanların
aritmetik ortalamasının en az yetmiş olması şarttır.
XIII - GİRİŞ SINAVININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE BAŞARI
SIRALAMASI:
Sınavlara ilişkin değerlendirmeler yüz puan üzerinden
yapılacaktır. Her bir sınav şeklinden en az yetmiş puan almış olma şartı
aranır.
Yazılı ve sözlü-mülakat sınavlarında alınan notların
aritmetik ortalaması dikkate alınarak en yüksek ortalamadan başlanarak genel
başarı sırası belirlenir. En yüksek ortalamadan başlayarak atama yapılacak
olup, ilan edilen kadro sayısı kadar aday giriş sınavını başarmış sayılır.
Diğer adaylar için yetmiş ve üzeri puan almış olmak söz konusu kadroya atanmak
için kazanılmış hak sayılmaz.
Adayların giriş sınavı puanlarının aynı olması halinde
sırasıyla, yazılı sınav puanı ve KPSS puanı yüksek olana öncelik tanınır.
Atama yapılacak kadro sayısının yarısını geçmemek üzere
yedek liste ilan edilir.
IVX - GİRİŞ SINAVI SONUCUNUN DUYURULMASI:
Giriş sınavı sonucunda başarılı olarak atanmaya hak
kazanan adaylar, TRT'nin www.trt.net.tr internet adresinden ilan edilecektir.
Adaylara ayrıca özel bir duyuru ve tebligat yapılmayacaktır.
XV - SINAV SONUÇLARINA İTİRAZ:
Sınava katılanlar sınav sonuçlarının ilanından itibaren
10 gün içinde yazılı olarak Kuruma itirazda bulunabilirler. Kurum, itirazları
Komisyona inceleterek en geç 20 gün içinde ilgiliye cevap verir.
XVI - ATAMA İŞLEMLERİ:
Giriş sınavını asıl olarak kazanan adaylar, atamalarına
esas olmak üzere talep edilecek belgelerle birlikte süresi içerisinde yazılı
olarak yapacakları başvuru üzerine Mali Denetçi Yardımcısı kadrosuna atamaları
yapılır. Süresi içinde geçerli bir mazereti olmaksızın müracaat etmeyen
adayların atama işlemleri yapılmaz.
Giriş sınavında başarılı olup ataması yapılmayanlardan
veya ataması yapılıp da herhangi bir sebeple görevden ayrılanlardan boşalan
kadrolara, sınav sonuçlarının ilanından itibaren altı ay içinde giriş sınavı
başarı sıralamasına göre yedek listeden atama yapılabilir.
Giriş sınavını kazanan adaylardan yanlış beyanda
bulunduğu tespit edilen veya sınav sonuçları açıklandıktan sonra 15 gün içinde
belgelerini tamamlamayanların atamaları yapılmayacaktır.
XVII - GİRİŞ SINAVINI KAZANAN ADAYLARDAN ATAMADAN ÖNCE
İSTENİLECEK BELGELER:
Giriş sınavında başarılı olan adaylardan aşağıdaki
belgeler istenir:
1. Başvuru formu (Sözlü-mülakat sınavda ıslak imzalı
olarak sınav komisyonuna teslim edilecektir.),
2. Nüfus cüzdanı fotokopisi (Aslı görülüp, fotokopisi
onaylanacaktır.),
3. Adli sicil kaydına dair yazılı beyanı,
4. En geç altı ay önce çekilmiş 4,5x6 cm boyutunda 8
adet vesikalık fotoğraf,
5. Erkek adaylar için askerlik durumuna dair yazılı
beyanı,
6. Görevini devamlı yapmaya engel olabilecek akıl
hastalığı olmadığına dair yazılı beyanı,
7. Kanuna uygun olarak doldurulmuş mal bildirimi
(Kurumun internet sitesinde yayınlanacaktır.),
8. Kamu etik sözleşmesi (Kurumun internet sitesinde
yayınlanacaktır.),
9. Ölüm yardımı ödeneğinin kimlere verileceğini
gösterir beyanname (Kurumun internet sitesinde yayınlanacaktır.),
10. Daha önce başka bir yerde çalışmış olanların hizmet
belgeleri.
İlanen duyurulur.
11000/1/1-1
—————
YÖNETİM HİZMETLERİ UZMAN YARDIMCISI GİRİŞ SINAVI İLANI
Kurumumuzun merkez teşkilatında istihdam edilmek üzere
2014 ve 2015 yıllarında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavına katılmış (halen
personel kanunlarına tabi olarak çalışıp da söz konusu sınava katılanlar dahil) olanlardan, (20) adet Yönetim Hizmetleri Uzman
Yardımcısı unvanlı kadroya yazılı ve sözlü-mülakat şeklinde giriş sınavı
yapılmak suretiyle personel alımı yapılacaktır.
I - ADAYLARDA ARANAN GENEL ŞARTLAR:
1 - Türk Vatandaşı olmak,
2 - Kamu haklarından yasaklı bulunmamak,
3 - Türk Ceza Kanununun 53 üncü
maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan
dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa
bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine
karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik,
güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına
fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya
kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
4 - Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmamak;
askerlik çağına gelmemiş veya askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik
hizmetini yapmış yahut ertelenmiş veya yedek sınıfa geçirilmiş olmak,
5 - Engelli personel istihdamına ilişkin mevzuat
hükümleri saklı kalmak üzere görevini devamlı yapmasına engel olabilecek
zihinsel engeli bulunmamak,
6 - 01 Ocak 2015 tarihi itibarıyla 35 yaşından büyük
olmamak (01 Ocak 1980 ve daha sonra doğmuş olanlar başvurabilir.),
7 - Yurdun her yerinde görev yapmayı kayıtsız ve
şartsız kabul etmek.
8 - Medeni hakları kullanma ehliyetine sahip olmak,
II - ADAYLARDA ARANAN ÖZEL ŞARTLAR:
Adayların sınava son başvuru tarihi itibariyle
üniversitelerin en az dört yıl süre ile eğitim veren siyasal bilgiler, hukuk,
iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler fakülteleri ile bunlara denkliği
yetkili makamlarca kabul edilen yurt içi ve yurt dışındaki en az dört yıl
süreli fakülte veya yüksekokullardan birinden mezun olmak.
5-6 Temmuz 2014 veya 4-5 Temmuz 2015 tarihlerinde
yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından birinden KPSSP37 puan türünde 70 ve
üzeri puan almış olmak.
KADRO UNVANI |
KPSS PUAN TÜRÜ |
TABAN PUANI |
KADRO SAYISI |
MEZUN OLUNAN LİSANS PROGRAMI |
Yönetim Hizmetleri Uzman Yardımcısı |
KPSSP37 |
70 |
20 |
Üniversitelerin en az dört yıl süre ile eğitim veren
siyasal bilgiler, hukuk, iktisat, işletme, iktisadi ve idari bilimler
fakülteleri ile bunlara denkliği yetkili makamlarca kabul edilen yurt içi ve
yurt dışındaki dört yıl süreli fakülte veya yüksekokullardan birinden mezun
olmak. |
III - BAŞVURU SÜRESİ:
Başvuru süresi, 07 Aralık 2015 tarihinde saat 09.00’da
başlayıp, 08 Ocak 2016 tarihinde saat 18.00’da sona erecektir.
IV - BAŞVURU ŞEKLİ:
Sınav başvuruları, TRT Genel Müdürlüğünün www.trt.net.tr
internet adresinde yayınlanacak olan başvuru formu ile elektronik ortamda
yapılacaktır. Başvuru formunda yer alacak vesikalık fotoğraf son 6 ay
içerisinde çekilmiş, mevzuata uygun, kişiyi kolaylıkla tanıtabilecek nitelik ve
çözünürlükte olacaktır.
Adaylar, 04 Aralık 2015 tarihinde TRT Genel Müdürlüğü
tarafından ilan edilen Yönetim Hizmetleri Uzman Yardımcısı ve Mali Denetçi
Yardımcısı kadro unvanlarından yalnızca birisine başvuruda bulunabilecektir.
Başvuru süresinin sonunda, adaylar KPSS puanı en yüksekten başlanarak
sıralanacak olup, sınav açılan kadro sayısının 20 katı aday (400 kişi) yazılı
sınava çağrılacaktır. Sıralamada en sonda yer alan adayın puanı ile aynı puana
sahip diğer adaylar olması halinde, bu puana sahip adayların tümü yazılı sınava
çağrılacaktır.
Adaylar, başvuru formunun tam ve eksiksiz olarak
doldurulmasından ve verdikleri bilgilerin doğruluğundan sorumludurlar.
Giriş sınavına katılmaya hak kazananlardan gerçeğe
aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınavları geçersiz sayılır ve
atamaları yapılmaz. Bunların atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bunlar
hiçbir hak talep edemez ve haklarında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda
bulunulur.
V - SINAV ŞEKLİ:
Giriş sınavı, yazılı ve sözlü-mülakat şeklinde iki
aşamalı yapılır.
VI - SINAV ÜCRETİ:
Sınava katılacak adaylardan alınacak sınav ücreti ve
sınav ücretinin yatırılabileceği banka ve hesap numaraları TRT Genel
Müdürlüğünün www.trt.net.tr internet adresinden ilan edilecektir.
VII - YAZILI SINAV YERİ VE TARİHİ:
Yazılı sınav, Ankara’da yapılacak olup sınavın yeri,
günü ve saati ile sınava katılmaya hak kazanan adayların listesi, TRT Genel
Müdürlüğünün www.trt.net.tr internet adresinden ilan edilecektir. Adaylara
ayrıca özel bir duyuru ve tebligat yapılmayacaktır.
VIII - YAZILI SINAV KONULARI:
Yazılı sınav aşağıdaki konulardan yapılır:
a) İKTİSAT GRUBU:
1) Mikro ve makro iktisat,
2) İktisat politikası,
3) Türkiye ekonomisi,
4) Uluslararası ekonomik ilişkiler ve kuruluşlar.
b) MALİYE GRUBU:
1) Kamu maliyesi,
2) Bütçe ve bütçe politikası, Türk bütçe sistemi,
3) Türk vergi sisteminin genel esasları,
4) Maliye politikası.
c) HUKUK GRUBU:
1) Anayasa hukuku,
2) İdare hukukunun genel esasları ve idari yargı,
3) Ceza hukuku (Genel hükümler),
4) Medeni hukuk (Başlangıç-kişiler hukuku-eşya hukuku),
5) Borçlar hukuku (Genel hükümler).
Yazılı sınav sorularının konu grupları bakımından
ağırlıkları; iktisat grubu %30, maliye grubu %30 ve hukuk grubu %40 şeklinde
olacaktır.
IX - YAZILI SINAVIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazılı sınav, yüz tam puan üzerinden değerlendirilir,
en yüksek puandan başlamak üzere sıralama yapılır.
Yazılı sınavda başarılı sayılmak için sınav ilanında
belirtilen konu gruplarından en az elli puan alınması ve bunların ortalamasının
en az yetmiş puan olması gerekir.
Yazılı sınavda başarılı olanlardan en yüksek puan alan
adaydan başlanarak, atama yapılacak kadro sayısının dört katını (80 kişi)
geçmemek üzere, duyuruda belirtilen sayıda aday sözlü-mülakat sınavına
çağrılır. Son sıradaki adayla aynı puanı alan adaylar da sözlü-mülakat sınavına
çağrılır.
X - SÖZLÜ-MÜLAKAT SINAV YERİ VE TARİHİ:
Sözlü-mülakat sınavı, Ankara’da TRT Genel Müdürlüğü
merkez hizmet binasında yapılacak olup, sınav günü ve saati ile sınava
katılmaya hak kazanan adayların listesi, yazılı sınav sonuçlarının
açıklanmasından sonra TRT Genel Müdürlüğünün www.trt.net.tr internet adresinden
ilan edilecektir. Adaylara ayrıca özel bir duyuru ve tebligat yapılmayacaktır.
XI - SÖZLÜ-MÜLAKAT SINAVINA KATILMAYA HAK KAZANANLARDAN
TALEP EDİLECEK BELGELER:
Yazılı sınava katılarak başarılı olan ve sözlü-mülakat
sınavına girmeye hak kazanan adaylar aşağıdaki belgeleri sözlü-mülakat sınavına
katılacakları gün sınav komisyonuna teslim edecektir.
1. Başvuru için TRT'nin www.trt.net.tr internet
adresinde elektronik ortamda tam ve eksiksiz olarak doldurmuş oldukları başvuru
formu (ıslak imzalı),
2. Özgeçmiş (ıslak imzalı),
3. Diploma veya geçici mezuniyet belgesinin fotokopisi
(aslı görülüp, fotokopisi onaylanacaktır.)
XII - SÖZLÜ-MÜLAKAT SINAVI
KONULARI VE SINAVIN DEĞERLENDİRİLMESİ
Sözlü-mülakat sınavında adaylar;
a) Yazılı sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi,
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
ç) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
d) Genel yetenek ve genel kültürü,
e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,
yönlerinden ayrı ayrı puan verilmek suretiyle değerlendirilir.
Adaylar, Komisyon tarafından (a) bendi için elli puan,
(b), (c), (ç), (d) ve (e) bentlerinde yazılı özelliklerin her biri için ise
onar puan üzerinden değerlendirilir. Sözlü-mülakat sınavında başarılı sayılmak
için, Komisyon başkan ve üyelerinin yüz tam puan üzerinden verdikleri puanların
aritmetik ortalamasının en az yetmiş olması şarttır.
XIII - GİRİŞ SINAVININ DEĞERLENDİRİLMESİ VE BAŞARI
SIRALAMASI:
Giriş sınavına ilişkin değerlendirmeler yüz puan
üzerinden yapılacaktır. Her bir sınav şeklinden en az yetmiş puan almış olma
şartı aranır.
Yazılı ve sözlü-mülakat sınavlarında alınan notların
aritmetik ortalaması dikkate alınarak en yüksek ortalamadan başlanarak genel
başarı sırası belirlenir. En yüksek ortalamadan başlayarak atama yapılacak
olup, atama yapılacak kadro sayısı kadar aday giriş sınavını başarmış sayılır.
Diğer adaylar için 70 ve üzeri puan almış olmak söz konusu kadroya atanmak için
kazanılmış hak sayılmaz.
Adayların giriş sınavı puanlarının aynı olması halinde
sırasıyla, yazılı sınav puanı ve KPSS puanı yüksek olana öncelik tanınır.
Atama yapılacak kadro sayısının yarısını geçmemek üzere
yedek liste ilan edilir.
IX - GİRİŞ SINAVI SONUCUNUN DUYURULMASI:
Giriş sınavı sonucunda başarılı olarak atanmaya hak
kazanan adaylar, TRT'nin www.trt.net.tr internet adresinden ilan edilecektir.
Adaylara ayrıca özel bir duyuru ve tebligat yapılmayacaktır.
XV - SINAV SONUÇLARINA İTİRAZ:
Sınava katılanlar sonuçların ilanından itibaren 7 gün
içinde yazılı olarak Kuruma itirazda bulunabilirler. Kurum, itirazları
Komisyona inceleterek en geç bir ay içinde ilgiliye cevap verir.
XVI - ATAMA İŞLEMLERİ:
Giriş sınavını asıl olarak kazanan adaylar, atamalarına
esas olmak üzere talep edilecek belgelerle birlikte süresi içerisinde yazılı
olarak yapacakları başvuru üzerine Yönetim Hizmetleri Uzman Yardımcısı
kadrosuna atamaları yapılır. Süresi içinde geçerli bir mazereti olmaksızın
müracaat etmeyen adayların atama işlemleri yapılmaz.
Giriş sınavında başarılı olup ataması yapılmayanlardan
veya ataması yapılıp da herhangi bir sebeple görevden ayrılanlardan boşalan
kadrolara, sınav sonuçlarının ilanından itibaren altı ay içinde giriş sınavı
başarı sıralamasına göre yedek listeden atama yapılabilir.
Sınavı kazanan adaylardan yanlış beyanda bulunduğu
tespit edilen veya sınav sonuçları açıklandıktan sonra 15 gün içinde
belgelerini tamamlamayanların atamaları yapılmayacaktır.
XVII - GİRİŞ SINAVINI KAZANAN ADAYLARDAN ATAMADAN ÖNCE
İSTENİLECEK BELGELER:
Giriş sınavında başarılı olan adaylardan aşağıdaki
belgeler istenir:
1. Başvuru formu (Sözlü-mülakat sınavda ıslak imzalı
olarak sınav komisyonuna teslim edilecektir.),
2. Nüfus cüzdanı fotokopisi (Aslı görülüp, fotokopisi
onaylanacaktır.),
3. Adli sicil kaydına dair yazılı beyanı,
4. En geç altı ay önce çekilmiş 4,5x6 cm boyutunda 8
adet vesikalık fotoğraf,
5. Erkek adaylar için askerlik durumuna dair yazılı
beyanı,
6. Görevini devamlı yapmaya engel olabilecek akıl
hastalığı olmadığına dair yazılı beyanı,
7. Kanuna uygun olarak doldurulmuş mal bildirimi
(Kurumun internet sitesinde yayınlanacaktır.),
8. Kamu etik sözleşmesi (Kurumun internet sitesinde
yayınlanacaktır.),
9. Ölüm yardımı ödeneğinin kimlere verileceğini
gösterir beyanname (Kurumun internet sitesinde yayınlanacaktır.),
10. Daha önce başka bir yerde çalışmış olanların hizmet
belgeleri.
İlanen duyurulur.
11000/2/1-1
İLANEN TEBLİGATTIR
11.09.2015 tarihli 29472 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak ilanen tebliğ edilen 02.09.2015
tarihli 119 sayılı Ek Tahakkuk Kararı ve 01.09.2015 tarihli 3227 sayılı Para
Cezası Kararının süresi içerisinde ödenmemesi üzerine Müdürlüğümüzce 1680295699 vergi numaralı BGS Boğaziçi Giyim Sanayicileri
Dış Tic. A.Ş. adına düzenlenen 25.11.2015 tarihli 11961707 sayılı Ödeme Emrine konu 11.795,13-TL GV,
17.814,67-TL KDV, 44.617,36-TL DV, 5.616,99-TL KKDF ile faizi ve
555.354,38-TL'lik Para Cezasının 7 (yedi) gün içerisinde ödenmesi hususu;
Müdürlüğümüzce anılan firmanın başkaca tebligat adresi tespit edilemediğinden
7201 sayılı Tebligat Kanunu'nun 28. ve 29. maddeleri gereğince ilanen Tebliğine
ve aynı Kanunun 31.maddesi ve Tebligat Tüzüğü'nün 46. ve 47. maddeleri ile
49.maddesi uyarınca yayımı tarihinden itibaren 15 gün sonra Tebligat Kanunu
gereğince tebliğ edilmiş sayılacağı hususu ilan olunur.
10874/1-1
—————
İLANEN TEBLİGATTIR
02.09.2015 tarihli 29463 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanarak ilanen tebliğ edilen 15.11.2006
tarihli IM035386 ve IM035387 sayılı Gümrük Giriş Beyannameleri muhteviyatı
eşyalara isabet eden vergilerin ve 27.08.2015 tarihli 3179 sayılı Para Cezası
Kararının süresi içerisinde ödenmemesi üzerine Müdürlüğümüzce 1680295699 vergi numaralı BGS Boğaziçi Giyim Sanayicileri
Dış Tic. A.Ş. adına düzenlenen 25.11.2015 tarihli 11965649 sayılı Ödeme Emrine
konu 8.851,79-TL GV, 12.681,67-TL KDV, 29.359,60-TL ADV, 3.688,25-TL KKDF ile
faizi ve 56.515,06-TL'lik Para Cezasının 7 (yedi) gün içerisinde ödenmesi
hususu; Müdürlüğümüzce anılan firmanın başkaca tebligat adresi tespit
edilemediğinden 7201 sayılı Tebligat Kanunu'nun 28. ve 29. maddeleri gereğince
ilanen Tebliğine ve aynı Kanunun 31. maddesi ve Tebligat Tüzüğü'nün 46. ve 47.
maddeleri ile 49.maddesi uyarınca yayımı tarihinden itibaren 15 gün sonra
Tebligat Kanunu gereğince tebliğ edilmiş sayılacağı hususu ilan olunur.
10875/1-1
Çankaya
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden:
15.10.2015 gün ve 2015/132 sayılı ceza kararı
Hacı Selim ARSLAN- Özel Cebeci Çözüm Dershanesi Eski
Müdürü
"Kurumun yerleşim planlarında yapılan kontenjanı
etkileyen değişiklikler için inceleme yaptırılarak onay almadığınız, İlçe Milli
Eğitim Müdürlüğüne aslı gibidir şeklinde onaylatarak kullandığınız"
İddiaları sübut bulmuştur. Bu eyleminizin karşılığı olarak 657 Sayılı DMK'nın 125/B-a maddesi gereğince "KINAMA" cezası
ile tecziye edildiniz.
7201 Sayılı Tebligat Kanunu Hükümlerine göre ilanen
tebliğ olunur.
10877/1-1
Yükseköğretim
Kurulu Başkanlığından:
Yükseköğretim Yürütme Kurulunun
11.11.2015 tarihli toplantısında, İstanbul ili nüfusuna kayıtlı 20.04.1985
doğumlu Bedii Süheyl oğlu Ahmet Kaan BATUM'un
Fransa'daki "Üniversite Paris 1 Pantheon-Sorbonne"den
aldığı diploması ile ilgili olarak Yükseköğretim Yürütme Kurulunun 22.12.2010
tarihli kararına istinaden düzenlenen 63451 seri numaralı "Hukuk"
alanındaki "Lisans Diploma Denklik Belgesi’nin iptal edilmesine karar
verilmiş olup söz konusu kararın adı geçene ve ilgili olabilecek kurum ve
kuruluşlara duyurulmasıyla ilgili işlemler başlatılmıştır.
İlanen duyurulur.
10878/1-1
Ulaştırma
Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğünden: ANKARA
Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından yapılan yapım
işleri ihalelerinde; Sınır Değer Katsayısı (A) Alt Yapı İşlerinde N = 1,00
olarak belirlenmiştir.
Bu ilan yayımı tarihinde yürürlüğe girer.
10951/1-1
İstanbul
Deri Serbest Bölge Gümrük Müdürlüğünden:
Gümrüğümüzce ATMACA GİYİM SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ. adına
tescilli IM015757/17.06.2005 sayı ve tarihli serbest dolaşıma giriş
beyannamelerinden kaynaklanan ÖDEME EMRİ'ne ilişkin
yazılar yükümlüsünün ŞEHİT ŞAHİNBEY CAD. ÇAMLIK MAH. NO:2/2 ÇEKMEKÖY
ÜMRANİYE/İSTANBUL adresine tebliğen gönderilmiş,
ancak adreste bulunmadığından tebligat mazbatası PTT Müdürlüğünce iade
edilmiştir. Bu nedenle söz konusu Ödeme Emri tutarlarının tebliğ tarihinden
itibaren 7 gün içerisinde ödenmesi aksi takdirde 6183 sayılı Kanun hükmü
gereğince tahsil edileceği tebliğ olunur.
BEY. NO. TA. |
ÖDEME EMRİ NO. |
TUTAR |
IM015757/17.06.2005 |
15ET34220025 |
KDV: 12.685,00-TL |
KKDF: 2.053,00-TL |
||
VERGİ ZİYAİ CEZASI: 14.738.00-TL |
10880/1-1
—————
Gümrüğümüzce Akkord Madencilik
İnş. San. Tic. Ltd. Şti. adına tescilli IM008280/08.06.2009 IM005589/07.04.2010
sayı ve tarihli serbest dolaşıma giriş beyannamelerinden kaynaklanan ÖDEME
EMRİ' ne ilişkin yazılar yükümlüsünün EYÜP SULTAN MAH. MÜMİNLER MEVKİİ E-6
YANYOL SAMANDIRA-İSTANBUL adresine tebliğen
gönderilmiş, ancak adreste bulunmadığından tebligat mazbatası PTT Müdürlüğünce
iade edilmiştir. Bu nedenle söz konusu Ödeme Emri tutarlarının tebliğ
tarihinden itibaren 7 gün içerisinde ödenmesi aksi takdirde 6183 sayılı Kanun hükmü
gereğince tahsil edileceği tebliğ olunur.
BEY. NO . TA. |
ÖDEME EMRİ NO. |
TUTAR |
IM0005589/07.04.2010 |
15ET34220045 |
KDV: 119.773,00-TL |
KKDF: 23.920,00-TL |
||
VERGİ ZİYAİ CEZAS1: 143.693.00-TL |
10881/1-1
—————
Gümrüğümüzce ALGON MADENCİLİK SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ.
adına tescilli IM023423/04.09.2007 sayı ve tarihli serbest dolaşıma giriş
beyannamelerinden kaynaklanan EK TAHAKKUK'a ilişkin
yazılar yükümlüsünün BEYKOZ SOKAK NO: 5 D: 5 KAVAKLIDERE ÇANKAYA-ANKARA adresine
tebliğen gönderilmiş, ancak adreste bulunmadığından
tebligat mazbatası PTT Müdürlüğünce iade edilmiştir. Bu nedenle söz konusu
Ödeme Emri tutarlarının tebliğ tarihinden itibaren 7 gün içerisinde ödenmesi
aksi takdirde 6183 sayılı Kanun hükmü gereğince tahsil edileceği tebliğ olunur.
BEY. NO.TA. |
ÖDEME EMRİ NO. |
TUTAR |
IM023423/04.09.2007 |
15ET342200174 |
KDV: 63.778,00-TL |
KKDF: 10.262,00-TL |
||
VERGİ ZİYAİ CEZASI: 74.040.00-TL |
10882/1-1
—————
Gümrüğümüzce MERİÇ KONF. TEKS. PAZ. VE TİC. LTD. ŞTİ.
adına tescilli IM023746/17.11.2003 sayı ve tarihli serbest dolaşıma giriş
beyannamelerinden kaynaklanan ÖDEME EMRİ' ne ilişkin yazılar yükümlüsünün TUNUS
CAD. NO: 8/15 KAVAKLIDERE ÇANKAYA-ANKARA adresine tebliğen
gönderilmiş, ancak adreste bulunmadığından tebligat mazbatası PTT Müdürlüğünce
iade edilmiştir. Bu nedenle söz konusu Ödeme Emri tutarlarının tebliğ
tarihinden itibaren 7 gün içerisinde ödenmesi aksi takdirde 6183 sayılı Kanun
hükmü gereğince tahsil edileceği tebliğ olunur.
BEY. NO.TA. |
ÖDEME EMRİ NO. |
TUTAR |
IM023746/17.11.2003 |
15ET34220018 |
KDV: 642,00-TL |
KKDF: 101,00-TL |
||
GV: 124,00-TL |
||
VERGİ ZİYAİ CEZASI: 867,00-TL |
10883/1-1
Bayburt Üniversitesi
Rektörlüğünden:
AVUKATLIK GİRİŞ SINAVI
DUYURUSU
Üniversitemize
Hukuk Müşavirliği bünyesinde istihdam edilmek üzere, 18/03/2002
tarihli 2002/3975 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan “Kamu
Görevlerine İlk Defa Atanacaklar için Yapılacak sınavlar Hakkında Yönetmeliğin
Ek 6’ncı maddesi gereğince, hazırlanan “Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile
Yükseköğretim Kurumları Hukuk Müşavirliği ve Avukatlık Giriş Sınavı ve Atama
Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri uyarınca, Avukat ve Hukuk Müşaviri alımı
yapılacaktır.
MÜRACAATTA İSTENİLEN BELGELER, SINAV KONULARI,
BAŞVURU YERİ VE ŞEKLİ |
|||||
BAŞVURU ŞARTLARI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN
BELGELER |
||||
1. 657 sayılı Devlet
Memurları Kanununun 48 inci maddesinde belirtilen genel şartları taşımak, 2. Son başvuru tarihi
itibariyle geçerlilik süresi dolmamış KPSSP3 puan türünden, en az 70 (Yetmiş)
Puan almış olmak, 3. Hukuk Fakültesi
mezunu olmak ya da bunlara denkliği
Yükseköğretim Kurulu’nca kabul edilmiş yurt dışındaki Yükseköğretim
Kurumlarından mezun olmak, 4. Avukatlık Kadrosu
için son başvuru tarihi itibariyle Avukatlık ruhsatnamesine sahip olmak. 5. Hukuk Müşaviri kadrosu için 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun
68/B maddesinde belirtilen şartları taşımak. |
1. Başvuru Formu, web
sitesinden temin edilebilecektir. 2. Diploma veya
mezuniyet belgesinin onaylı örneği (eğitimini yurt dışında tamamlamış
olanların diploma denklik belgesinin onaylı örneği) 3. Üç adet vesikalık
fotoğraf, 4. KPSS (B) sonuç
belgesinin bilgisayar çıktısı, 5. Özgeçmiş 6. Avukatlık
ruhsatnamesinin onaylı örneği. 7. Hukuk Müşaviri
kadrosu için 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 68/B
maddesinde yer alan 10 yıl hizmetinin bulunması şartını sağladığı gösterir
belgeler. |
||||
SINAV KONULARI |
BAŞVURU YERİ VE ŞEKLİ |
||||
• Anayasa Hukuku • Medeni Hukuk • Borçlar Hukuku • Ticaret Hukuku • Medeni Usul Hukuku • İcra ve İflas
Hukuku |
• İdare Hukuku • İdari Yargılama
Hukuku • Ceza Hukuku • Ceza Usul Hukuku • İş ve Sosyal
Güvenlik Hukuku |
Başvurular şahsen
veya posta yoluyla Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığına yapılacak
olup, postada yaşanabilecek gecikmeler
dikkate alınmayacaktır. |
|||
KADRO BİLGİLERİ |
|||||
Unvan |
Sınıf |
Adedi |
Derece |
||
Hukuk Müşaviri |
GİH |
1 |
1 |
||
Avukat |
AH |
1 |
6 |
||
SINAV TAKVİMİ |
|||||
İLAN BAŞLANGIÇ TARİHİ |
07.12.2015 |
SON BAŞVURU TARİHİ |
25.12.2015 |
||
BAŞVURU DEĞERLENDİRME TARİHİ |
30.12.2015 |
YAZILI SINAV PROGRAMI |
Bayburt Üniversitesi (Dede Korkut Kampüsü) 12.01.2016 Saat: 14.00 |
||
YAZILI SINAV SONUÇ AÇIKLAMA TARİHİ |
15.01.2015 |
SÖZLÜ SINAV PROGRAMI |
Bayburt Üniversitesi (Dede Korkut Kampüsü) 19.01.2016 Saat: 14.00 |
||
SONUÇ AÇIKLAMA TARİHİ 20.01.2016 |
|||||
10959/1-1
Marmara
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz Eczacılık Fakültesi, Fen-Edebiyat
Fakültesi, Güzel Sanatlar Fakültesi, Hukuk Fakültesi, İlahiyat Fakültesi, İletişim Fakültesi,
İşletme Fakültesi, Mühendislik Fakültesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Siyasal
Bilgiler Fakültesi, Teknoloji Fakültesi,
Tıp Fakültesi, Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü'ne aşağıda belirtilen Bölüm ve
Anabilim Dallarına 2547 sayılı Kanunun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltme ve Atanma
Yönetmeliğinin ilgili maddeleri uyarınca, Üniversitemiz Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma
Kriterlerini sağlamış olmak koşuluyla Doçent
ve Yardımcı Doçent alınacaktır.
Doçent kadrosu Daimi statüde olup, atanmak isteyenlerin
özgeçmişlerini, noter tasdikli Doçentlik Belgelerini, ilgili yönetmelik ve
yönergeye uygun hazırlanmış 4 takım başvuru dosyasını dilekçelerine ekleyerek
ilanın yayım tarihinden itibaren 15 gün içinde Rektörlüğümüze bizzat
başvurmaları gerekmektedir.
Yardımcı Doçent kadrosuna başvuracak adayların
özgeçmişlerini, noter tasdikli Doktora belgelerini, ilgili yönetmelik ve
yönergeye uygun hazırlanmış 4 takım başvuru dosyasını dilekçelerine ekleyerek
ilanın yayım tarihinden itibaren 15 gün içinde ilgili Birime bizzat
başvurmaları gerekmektedir.
" Yabancı Dille Eğitim yapan Birimlere
müracaatlarda Yükseköğretim Kurumlarında Yabancı Dil Öğretimi ve Yabancı Dille
Öğretim Yapılmasında Uyulacak Esaslara İlişkin Yönetmelik uygulanmaktadır.
Yurtdışından alınmış diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin
onaylanmış olması gerekmektedir. Belirtilen şartları taşımayan ve süresi
içerisinde başvurmayan adayların başvuruları ile postayla yapılan başvurular
dikkate alınmayacaktır.
İlan olunur.
BİRİM ADI |
BÖLÜMÜ |
ANABİLİM DALI/ANASANAT DALI |
KADRO UNVANI |
ADEDİ |
ARANAN ŞARTLAR |
Eczacılık Fakültesi |
Eczacılık Meslek
Bilimleri |
Ezcacılık İşletmeciği |
Yardımcı Doçent |
1 |
Toplam Kalite
Yönetimi konusunda deneyimli olmak. |
Eczacılık
Fakültesi |
Eczacılık
Teknolojisi |
Farmasötik Teknoloji |
Yardımcı Doçent |
1 |
Farmasötik Teknoloji alanında Doktora yapmış olmak. Blok
kopolimer sistemler ile AFM alanında deneyimli olmak. |
Eczacılık
Fakültesi |
Temel Eczacılık
Bilimleri |
Farmasötik Botanik |
Yardımcı Doçent |
1 |
Farmasötik Botanik alanında Doktora yapmış olmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Biyoloji |
Botanik |
Doçent |
1 |
Likenlerin
Sistematiği ve Ekolojisi üzerinde yayınları olmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Fizik |
Katıhal Fiziği |
Doçent |
1 |
Hidrojen Gazı ve Uçucu Organik
Bileşiklerin Buharlarını Algılayan Sensörler ile Kompozitlerin ve Organik Moleküllerin Elektriksel
Özellikleri Üzerine SCI Makaleleri olmak, Güneş Pili ve Biyosensör
konularında lisansüstü tez yaptırmış olmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Matematik |
Analiz ve
Fonksiyonlar Teorisi |
Doçent |
1 |
q-Analiz ve İntegral Dönüşümleri ile ilgili yayınları
olmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Matematik |
Uygulamalı
Matematik |
Doçent |
1 |
Akustik Saçılma Problemleri, Non Selfadjoint Sturm-Liouville Operatörü alanlarında çalışmaları olmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Sosyoloji |
Uygulamalı
Sosyoloji |
Doçent |
1 |
Sosyoloji alanında Doktora derecesine
sahip; Toplumsal Cinsiyet Sosyolojisi, Kültürel Çalışmalar ve İletişim
Sosyolojisi alanında yayın yapmış olmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Tarih |
Yeniçağ Tarihi |
Doçent |
1 |
Yeniçağ Tarihi alanında Doktora yapmış
olmak ve Kent Tarihi üzerine çalışmaları bulunmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Bilgi ve Belge
Yönetimi |
Müessese
Arşivleri |
Yardımcı Doçent |
1 |
Belge Yönetimi ve
Arşivcilik alanında uluslararası deneyime sahip olmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Coğrafya |
Fizik Coğrafya |
Yardımcı Doçent |
1 |
Jeomorfoloji ve Hidrografya
alanlarında çalışma yapmış olmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
İstatistik |
- |
Yardımcı Doçent |
1 |
İstatistik, Matematik veya Endüstri
Mühendisliği Lisans Programından mezun olup, İstatistik konuları ile ilgili
SCI (ya da SCIE) kapsamında taranan dergilerde en az bir yayını olmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Matematik |
Cebir ve Sayılar
Teorisi |
Yardımcı Doçent |
1 |
Cebirsel Goppa
Kodlarının minumum mesafeleri üzerinde yayınları
olmak. |
Fen-Edebiyat
Fakültesi |
Sosyoloji |
Uygulamalı
Sosyoloji |
Yardımcı Doçent |
1 |
İnsan Hakları alanında Yüksek Lisans, Eğitim
Sosyolojisi alanında Doktora yapmış olmak ve bu alanlarda yayınları olmak. |
Güzel Sanatlar
Fakültesi |
Grafik |
Grafik |
Doçent |
1 |
Grafik Tasarım alanında, Sanatta
Yeterlik düzeyinde, Postmodern Alıntı üzerine
çalışmalar yapmış olmak. |
Güzel Sanatlar
Fakültesi |
Heykel |
Heykel |
Doçent |
1 |
Heykel Alanında ekolojik
sanat araştırmaları ve sanatsal çalışmalarının bulunması. |
Güzel Sanatlar
Fakültesi |
Heykel |
Heykel |
Yardımcı Doçent |
1 |
Heykelde çeşitli malzeme uygulamaları ve
biçimlendirme yöntemleri üzerine çalışmalarda bulunmak ve ders vermiş olmak. |
Hukuk Fakültesi |
Özel Hukuk |
Ticaret Hukuku |
Doçent |
1 |
Alanında Doçent
olmak. |
İlahiyat
Fakültesi |
Temel İslam
Bilimleri |
Hadis |
Doçent |
1 |
Hadis alanında Doçent olmak |
İlahiyat
Fakültesi |
Temel İslam
Bilimleri |
Kur'an-ı Kerim
Okuma ve Kıraat İlmi |
Doçent |
1 |
Kur'an-ı Kerim Okuma ve Kıraat İlmi
alanında Doçent olmak. |
İlahiyat
Fakültesi |
Temel İslam
Bilimleri |
Tefsir |
Doçent |
1 |
Tefsir alanında
Doçent olmak. |
İletişim
Fakültesi |
Gazetecilik |
Medya Ekonomisi
ve İşletmeciliği |
Doçent |
1 |
Medya, Siyaset ve Avrupa Birliği
Hukuku konularında akademik çalışma yapmış olmak. |
İletişim
Fakültesi |
Gazetecilik |
Medya Ekonomisi ve
İşletmeciliği |
Doçent |
1 |
- |
İletişim
Fakültesi |
İletişim
Enformatiği |
Bilişim |
Doçent |
1 |
Sistem Kuramı, Avrupa Birliği ve
İletişim konularında akademik çalışmalar yapmış olmak. |
İşletme Fakültesi |
İşletme |
Muhasebe ve
Finansman |
Doçent |
1 |
Muhasebe Bilim Alanında Doçent ünvanı almış olmak. Muhasebe Denetimi ve ve Hileli Finansal Raporlama konularında yayın yapmış
olmak. |
İşletme Fakültesi |
İşletme |
Yönetim ve
Organizasyon |
Doçent |
1 |
Yönetim ve
Organizasyon Doktorasına sahip olmak. Sivil Toplum Kuruluşlarının Yönetimi konusunda uluslararası yayınlar
yapmış olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
Çevre
Mühendisliği |
Çevre Teknolojisi |
Doçent |
1 |
Çevre Bilimleri ve Mühendisliği
alanında Doçent ünvanı almış olmak. Kimyasal ve
İleri Oksidasyon Teknikleri konusunda çalışmaları
olmak. |
Mühendislik
Fakültesi |
Elektrik ve
Elektronik Mühendisliği |
Devreler ve
Sistemler Teorisi |
Doçent |
1 |
Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bilim
Alanında Doçent ünvanı almış olmak. İşaret işleme ve
optik konularında çalışmaları olmak. |
Sağlık Bilimleri
Fakültesi |
Hemşirelik |
Cerrahi
Hastalıkları Hemşireliği |
Doçent |
1 |
Cerrahi Hastalıkları
Hemşireliği Doçenti olmak. |
Sağlık Bilimleri
Fakültesi |
Hemşirelik |
Halk Sağlığı
Hemşireliği |
Doçent |
1 |
Halk Sağlığı
Hemşireliği Doçenti olmak. |
Sağlık Bilimleri
Fakültesi |
Hemşirelik |
Psikiyatri
Hemşireliği |
Doçent |
1 |
Psikiyatri
Hemşireliği Doçenti olmak. |
Siyasal Bilgiler
Fakültesi |
Yerel Yönetimler |
Yerel Yönetimler |
Doçent |
1 |
Yerel Yönetimler, Kent ve Çevre
Politikası Bilim Alanında Doçent ünvanı almış
olmak. Kent Kültürü, Kent Estetiği, Kentleşme ve Yerel Yönetimler Konularında
Yayımlanmış Bilimsel Çalışmaları olmak. |
Teknoloji
Fakültesi |
Mekatronik Mühendisliği |
- |
Doçent |
1 |
Elektrik-Elektronik Mühendisliği
alanından Doçenlik belgesine sahip, model öngörülü
kontrol ve biyomekatronik konularında uzman olmak
ve bu alanlarda ders vermiş olmak. |
Teknoloji
Fakültesi |
Tekstil
Mühendisliği |
- |
Doçent |
1 |
Tekstil Malzemelerinin elektromanyetik
kalkanlama özellikleri, tekstil malzemesi takviyeli
kompozit malzemeler, nanolif
tabanlı biyomalzemeler konularında uzman olmak ve
Örme Teknolojisi alanında ders vermiş olmak. |
Tıp Fakültesi |
Cerrahi Tıp
Bilimleri |
Tıbbi Patoloji |
Doçent |
1 |
Pankreas ve Endokrin Patolojisi
alanlarında deneyim sahibi olmak. |
Tıp Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Çocuk Sağlığı ve
Hastalıkları |
Doçent |
1 |
Pediatrik Gastroenteroloji Uzmanı
olmak, terapötik ve tanısal çocuk endoskopi
deneyimi olmak. |
Tıp Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Çocuk Sağlığı ve
Hastalıkları |
Doçent |
1 |
Pediatrik Allerji
ve İmmünoloji Uzmanı olmak ve alerjen spesifik immünoterapi ve primer immün yetmezlikler konusunda yayın ve araştırmaları
olması |
Tıp Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Deri ve Zührevi
Hastalıklar |
Doçent |
1 |
İntrauterin dermatolojik deneysel çalışma modellerinde deneyimli
olmak. |
Türkiyat
Araştırmaları Enstitüsü |
- |
Türk Dili ve
Edebiyatı |
Doçent |
1 |
Türk Dil Bilimi, Türkiye Türkçesi
Teorik Dil Bilgisi konularında ihtisas ve yayın sahibi olmak, bu alanlardaki
çalışmaları yürütecek seviyede Rusça ve Çağdaş Türk Lehçelerini biliyor
olmak. |
11005/1-1
İnönü
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemiz ilgili Birimlerine, 2547 sayılı Kanun ile
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri
uyarınca, Üniversitemiz web sayfasında yayınlanan Öğretim Üyeliğine Yükseltilme
ve Atanma Kriterlerini sağlanmış olmak koşuluyla Öğretim Üyeleri alınacaktır.
İlanımız Üniversitemiz web sayfasının
(www.inonu.edu.tr) duyurular kısmında mevcuttur.
İlan başvuru tarihi :
04.12.2015
İlan son başvuru tarihi :
18.12.2015
MÜRACAATLARDA ARANACAK ŞARTLAR:
PROFESÖRLER:
1 - Profesör kadroları daimi statüde olup, adaylar
dilekçe ve ekindeki bütün dosyalarına: doçentlik belgelerini, noter veya resmi
kurumlarca onaylanmış diğer öğrenim belgelerini, özgeçmişlerini, nüfus cüzdanı
fotokopilerini ve bilimsel çalışma ve yayınlarını ekleyerek altı takım dosya ve
2 adet fotoğraf teslim edeceklerdir.
2 - 2547 sayılı Kanunda belirtilen koşulları
sağlayamayan adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır. Adaylar
dilekçelerinde yayınlarından birini Başlıca Araştırma Eseri olarak
göstereceklerdir.
DOÇENTLER:
1 - Doçent kadroları daimi statüde olup, adaylar
dilekçe ve ekindeki bütün dosyalarına; doçentlik belgelerini, noter veya resmi
kurumlarca onaylanmış diğer öğrenim belgelerini, özgeçmişlerini, nüfus cüzdanı
fotokopilerini ve bilimsel çalışma ve yayınlarını ekleyerek dört takım dosya ve
2 adet fotoğraf teslim edeceklerdir.
2 - 2547 sayılı Kanunda belirtilen koşulları
sağlayamayan adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.
YARDIMCI DOÇENTLER:
1 - Adaylar dilekçe (yabancı dil belirtilecek) ve
ekindeki bütün dosyalarına; öğrenim belgelerini, noter veya resmi kurumlarca
onaylanmış diğer öğrenim belgelerini, özgeçmişlerini, nüfus cüzdanı
fotokopilerini, bilimsel çalışma ve yayınlarını ekleyerek dört takım dosya ve 6
adet fotoğraf teslim edeceklerdir.
2 - 2547 sayılı Kanunda belirtilen koşulları
sağlayamayan adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacaktır.
3 - Yardımcı Doçent kadrolarına başvurularda
Üniversitelerin akademik kadrolara atama için aranan kriterler
kapsamında Yükseköğretim Kurulunun belirlediği kıstaslar çerçevesinde yapılan
merkezi yabancı dil sınavlarından belirli bir puan alma şartı getirilse bile
söz konusu kadrolara atamalarda herhangi bir ayrım yapılmaksızın 2547 sayılı
Yükseköğretim Kanununun 23. maddesinin (b) fıkrasının 2 numaralı bendi
gereğince Üniversitemizde ayrıca dil sınavı yapılacaktır.
NOT:
1 - Öğrenim belgesini yurtdışından almış olanların
Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.
2 - Adaylar sadece bir Anabilim Dalına müracaat
edebilirler.
3 - Tıp Fakültesi için başvuracak adayların ders
verebilecek düzeyde İngilizce bilmeleri şarttır.
İlan şartlarımızı taşıyan adayların 04.12.2015 -
18.12.2015 tarihlerinde; Profesör ve Doçent kadrolarına başvuracak adayların
Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına, Yardımcı Doçent kadrosuna başvuracak
adayların ise ilgili birime bizzat başvurmaları gerekmektedir.
UNVAN |
DERECE |
ADET |
FAKÜLTE/REKTÖRLÜK/ MYO/YO |
BÖLÜM |
ANABİLİM/ ANASANAT DALI |
AÇIKLAMA |
DOÇENT |
1 |
1 |
BEDEN EĞİTİMİ VE
SPOR YÜKSEKOKULU |
ANTRENÖRLÜK
EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
|
|
DOÇENT |
1 |
1 |
BEDEN EĞİTİMİ VE
SPOR YÜKSEKOKULU |
ANTRENÖRLÜK
EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
İşitme engelli sporcular üzerine
çalışmalar yapmış olmak, |
|
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
BEDEN EĞİTİMİ VE
SPOR YÜKSEKOKULU |
ENGELLİLER
EGZERSİZ VE SPOR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu veya
Spor Bilimleri Fakültesi mezunu olup, Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalında
doktora yapmış olmak |
|
YARDIMCI DOÇENT |
3 |
1 |
DEVLET
KONSERVATUVARI |
MÜZİK BÖLÜMÜ |
YAYLI ÇALGILAR
ANASANAT DALI |
Müzik Bilimleri ve Teknolojisi
Anabilim Dalında doktora yapmış olmak. |
DOÇENT |
1 |
1 |
DİŞ HEKİMLİĞİ
FAKÜLTESİ |
KLİNİK BİLİMLER
BÖLÜMÜ |
ENDODONTİ
ANABİLİM DALI |
|
DOÇENT |
1 |
1 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ |
EĞİTİM BİLİMLERİ
BÖLÜMÜ |
REHBERLİK VE
PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI |
|
YARDIMCI DOÇENT |
3 |
1 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ |
İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ |
SINIF EĞİTİMİ
ANABİLİM DALI |
Türkçe öğretiminde kültürel değerler
konusunda çalışmaları olmak |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ |
YABANCI DİLLER
EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
ANABİLİM DALI |
Alanında doktora yapmış olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
3 |
1 |
EĞİTİM FAKÜLTESİ |
YABANCI DİLLER
EĞİTİMİ BÖLÜMÜ |
İNGİLİZ DİLİ
EĞİTİMİ ANABİLİM DALI |
Alanında doktora yapmış olmak. |
DOÇENT |
1 |
1 |
FEN-EDEBİYAT
FAKÜLTESİ |
BİYOLOJİ BÖLÜMÜ |
HİDROBİYOLOJİ
ANABİLİM DALI |
|
DOÇENT |
1 |
1 |
FEN-EDEBİYAT
FAKÜLTESİ |
MATEMATİK BÖLÜMÜ |
TOPOLOJİ ANABİLİM
DALI |
Topolojik Grupoidler
üzerine çalışmalar yapmış olmak. |
DOÇENT |
1 |
1 |
FEN-EDEBİYAT
FAKÜLTESİ |
MOLEKÜLER BİYOLOJİ
VE GENETİK BÖLÜMÜ |
MOLEKÜLER
BİYOLOJİ VE GENETİK ANABİLİM DALI |
Kanser immüolojisi
üzerine çalışmalar yapmış olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
FEN-EDEBİYAT
FAKÜLTESİ |
MATEMATİK BÖLÜMÜ |
MATEMATİĞİN
TEMELLERİ VE MATEMATİK LOJİK ANABİLİM DALI |
Lightlike Hiperyüzeyler üzerine
çalışmalar yapmış olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
FEN-EDEBİYAT
FAKÜLTESİ |
TARİH BÖLÜMÜ |
ORTAÇAĞ TARİHİ
ANABİLİM DALI |
Malatya ve yöresi üzerine çalışmalar
yapmış olmak. |
DOÇENT |
1 |
1 |
GÜZEL SANATLAR VE
TASARIM FAKÜLTESİ |
MÜZİK BÖLÜMÜ |
MÜZİKOLOJİ
ANABİLİM DALI |
Müzikoloji - Etnomüzikoloji
ala-nında çalışmalar yapmış olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
3 |
1 |
GÜZEL SANATLAR VE
TASARIM FAKÜLTESİ |
MÜZİK BÖLÜMÜ |
MÜZİK TEKNOLOJİSİ
ANABİLİM DALI |
Müzik Bilimleri ve Teknolojisi
Anabilim Dalında doktora yapmış olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
5 |
1 |
GÜZEL SANATLAR VE
TASARIM FAKÜLTESİ |
MÜZİK BÖLÜMÜ |
MÜZİKOLOJİ
ANABİLİM DALI |
Müzik Bilimleri ve Teknolojisi
Anabilim Dalında doktora yapmış olmak |
DOÇENT |
1 |
1 |
İKTİSADİ VE İDARİ
BİLİMLER FAKÜLTESİ |
EKONOMETRİ BÖLÜMÜ |
EKONOMETRİ
ANABİLİM DALI |
Alanında doçent unvanına sahip olmak |
DOÇENT |
1 |
1 |
İKTİSADİ VE İDARİ
BİLİMLER FAKÜLTESİ |
İŞLETME BÖLÜMÜ |
MUHASEBE VE
FİNANSMAN ANABİLİM DALI |
Dinamik Bütçeleme konusunda
çalışmaları olmak |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
2 |
İKTİSADİ VE İDARİ
BİLİMLER FAKÜLTESİ |
ULUSLARARASI
TİCARET VE İŞLETMECİLİK BÖLÜMÜ |
Yabancı dil ile eğitim verilen
bölümler için öngörülen yabancı dil şartını sağlamak. |
|
DOÇENT |
1 |
1 |
İLAHİYAT
FAKÜLTESİ |
TEMEL İSLAM
BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
ARAP DİLİ VE
BELAGATI ANABİLİM DALI |
Arap Edebiyatı alanında çalışmalar
yapmış olmak. |
DOÇENT |
1 |
1 |
İLAHİYAT
FAKÜLTESİ |
TEMEL İSLAM
BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
HADİS ANABİLİM
DALI |
Hadiste tedlis
ile ilgili çalışmalar yapmış olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
İLAHİYAT
FAKÜLTESİ |
FELSEFE VE DİN
BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
FELSEFE TARİHİ
ANABİLİM DALI |
Ortaçağ İslam felsefesi ile ilgili
çalışmalar yapmış olmak. |
DOÇENT |
1 |
1 |
İLETİŞİM FAKÜLTESİ |
RADYO, TELEVİZYON
VE SİNEMA BÖLÜMÜ |
RADYO TELEVİZYON
ANABİLİM DALI |
Doçentliğini İletişim Bilimlerinde
almış olmak |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
İLETİŞİM
FAKÜLTESİ |
HALKLA İLİŞKİLER
VE TANITIM BÖLÜMÜ |
HALKLA İLİŞKİLER
ANABİLİM DALI |
Girişimcilik ve kişilik konusunda
çalışmalar yapmış olmak |
DOÇENT |
1 |
1 |
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
KİMYA
MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ |
PROSES VE REAKTÖR
TASARIMI ANABİLİM DALI |
|
DOÇENT |
1 |
1 |
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
MAKİNE
MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ |
MAKİNE TEORİSİ VE
DİNAMİĞİ ANABİLİM DALI |
Kontrol alanında çalışmalar yapmış
olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
BİLGİSAYAR
MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ |
BİLGİSAYAR
DONANIMI ANABİLİM DALI |
Optimizasyon ve kontrol konularında çalışmalar
yapmış olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
BİLGİSAYAR
MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ |
BİLGİSAYAR
YAZILIMI ANABİLİM DALI |
Sistem
analizi ve tasarımı konusunda
çalışmaları olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
3 |
1 |
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
BİYOMEDİKAL
MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ |
BİYOELEKTRONİK
ANABİLİM DALI |
Biyomedikal
Mühendisliği Anabilim Dalında doktora
yapmış olmak veya Nano Teknoloji ve Nano Tıp Anabilim Dalında doktora yapmış olup,
Biyomedikal Mühendisliği alanında çalışmalar yapmış olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK
MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ |
ELEKTRİK-MAKİNA
ANABİLİM DALI |
Elektrik makinelerinin arıza tespiti
konusunda çalışmalar yapmış olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
MAKİNE
MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ |
ENERJİ ANABİLİM
DALI |
Isı değiştiricileri ve yenilenebilir
enerji konularında çalışmalar yapmış olmak. |
DOÇENT |
1 |
2 |
SİVİL HAVACILIK
YÜKSEKOKULU |
SİVİL HAVA
ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ BÖLÜMÜ |
Sivil havacılık okullarında eğitim
vermiş veya havacılık deneyimine sahip olmak |
|
DOÇENT |
1 |
2 |
TIP FAKÜLTESİ |
CERRAHİ TIP
BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
GÖĞÜS CERRAHİSİ
ANABİLİM DALI |
|
DOÇENT |
1 |
1 |
TIP FAKÜLTESİ |
CERRAHİ TIP
BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
ORTOPEDİ VE
TRAVMATOLOJİ ANABİLİM DALI |
|
DOÇENT |
1 |
1 |
TIP FAKÜLTESİ |
DAHİLİ TIP BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
ÇOCUK
PSİKİYATRİSİ ANABİLİM DALI |
|
DOÇENT |
1 |
1 |
TIP FAKÜLTESİ |
DAHİLİ TIP BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE
HASTALIKLARI ANABİLİM DALI |
Çocuk Hematoloji yandal
uzmanı olmak |
DOÇENT |
1 |
1 |
TIP FAKÜLTESİ |
DAHİLİ TIP BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
GÖĞÜS
HASTALIKLARI ANABİLİM DALI |
|
PROFESÖR |
1 |
1 |
TIP FAKÜLTESİ |
TEMEL TIP
BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
TIBBİ BİYOLOJİ VE
GENETİK ANABİLİM DALI |
Yaşlanma genetiği ve moleküler
biyolojisi konularında çalışmalar yapmış olmak. |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
TIP FAKÜLTESİ |
DAHİLİ TIP BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
ADLİ TIP ANABİLİM
DALI |
Adli genetik ve moleküler incelemeler
konusunda deneyimli olmak |
YARDIMCI DOÇENT |
3 |
1 |
TIP FAKÜLTESİ |
DAHİLİ TIP BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE
HASTALIKLARI ANABİLİM DALI |
Çocuk endokrinoloji yandal uzmanı olmak |
YARDIMCI DOÇENT |
3 |
1 |
TIP FAKÜLTESİ |
DAHİLİ TIP BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
PSİKİYATRİ
ANABİLİM DALI |
Adli psikiyatri konusunda deneyimli
olmak |
YARDIMCI DOÇENT |
3 |
1 |
TIP FAKÜLTESİ |
DAHİLİ TIP BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
RADYOLOJİ
ANABİLİM DALI |
Perfüzyon bilgisayarlı tomografisi
konusunda deneyimli ve çalışması olmak |
YARDIMCI DOÇENT |
1 |
1 |
TIP FAKÜLTESİ |
TEMEL TIP
BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
ANATOMİ ANABİLİM
DALI |
Tıp Fakültesi mezunu olup, Anatomi
Anabilim Dalında doktora yapmış olmak. |
10831/1-1
Uşak
Üniversitesi Rektörlüğünden:
* Üniversitemizde açık bulunan öğretim üyesi kadrosuna
2547 Sayılı Kanunu ve bu kanuna dayalı olarak çıkartılan yönetmelik hükümlerine
göre, Akademisyenler alınacaktır.
* Adayların, 657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48.
maddesindeki şartları taşımaları gerekmektedir.
* Profesör ve Doçent kadroları devamlı statüdedir.
* Adaylar http://personel.usak.edu.tr/1367 adresinde
bulunan öğretim üyeleri “başvuru formundan” doldurarak, öğrenim belgelerinin
fotokopisi, nüfus cüzdan fotokopisi ve 2 adet fotoğraf ile birlikte;
1) Profesör kadrolarına müracaat edecek adaylar;
Bilimsel çalışma-yayınlarını doçentlik belgesi, özgeçmiş ve (6 takım) yayın
dosyaları ile Rektörlük Personel Daire Başkanlığına şahsen başvuracaklardır.
2) Doçent kadrolarına müracaat edecek adaylar; Bilimsel
çalışma-yayınlarını doçentlik belgesi, özgeçmiş ve (4 takım) yayın dosyaları
ile Rektörlük Personel Daire Başkanlığına şahsen başvuracaklardır.
3) Yardımcı Doçent kadrolarına
müracaat edecek adaylar; Yabancı dil belgesi, Doktora diploması, bilimsel
çalışma-yayınlarını, özgeçmiş ve (4 takım)
yayın dosyaları ile ilgili birimlere şahsen başvurmaları gerekmektedir.
Genel Açıklamalar
1 - İlan edilen bütün unvanlar için, Yabancı Ülkelerden
alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması
şarttır.
2 - Başvuran adayların koşullarının sonradan uygun
olmadığının anlaşılması halinde atamaları yapılmayacak ve iptal edilecektir.
3 - Bir adayın sadece bir kadroya başvurma imkânı
vardır.
4 - Mezuniyet belgesi, doktora öğrenim belgeleri
tasdikli olacaktır veya aslı ile birlikte ilgili Birimlerde tasdik edilecektir.
5 - Başvuru evrakları iade edilmeyecektir.
6 - Erkek adayların askerlik durum belgesini başvuru
evraklarına eklemeleri gerekmektedir.
7 - Adaylar dosyalarını gönderim kutusu içinde teslim
edeceklerdir.
8 - Yrd. Doç. Dil sınavı tarihi son müracaat tarihinden
sonra, İlgili birimler tarafından Üniversitemizin www.usak.edu.tr web adresinde
duyurulacaktır.
• Yardımcı
Doçentler için, Üniversitemizin yapacağı yabancı dil sınavından en az 70
(yetmiş) puan almış olmak gerekmektedir.
• Müracaatların
gerekli belgelerle birlikte ilanın yayımı tarihinden itibaren son müracaat
tarihine kadar yapılması gerekmektedir.
Son Müracaat Tarihi: 21/12/2015
mesai bitimine kadardır.
KADRO NO |
KADRO UNVAN |
DER. |
BÖLÜM/ANABİLİMDALI |
ADET |
İLAN AÇIKLAMASI |
DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ |
|||||
16 |
Yardımcı Doçent |
1 |
Klinik Bilimleri /Periodontoloji |
1 |
|
21 |
Yardımcı Doçent |
1 |
Klinik Bilimleri / Diş
Hastalıkları ve Tedavisi |
1 |
Koruyucu diş hekimliği ve diş aşınmaları konusunda çalışmaları olmak. |
37 |
Yardımcı Doçent |
1 |
Klinik Bilimleri / Protetik Diş Tedavisi |
1 |
Bilgisayar destekli diş tasarımı ve üretimi konusunda deneyimli olmak. |
500 |
Doçent |
1 |
Klinik
Bilimleri / Ağız Diş ve Çene Radyolojisi |
1 |
|
İLETİŞİM FAKÜLTESİ |
|||||
1034 |
Yardımcı Doçent |
3 |
Gazetecilik / Genel
Gazetecilik |
1 |
Doktorasını gazetecilik
alanında almış olmak. |
İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ |
|||||
130 |
Yardımcı Doçent |
1 |
Temel İslam Bilimleri /
Tefsir |
1 |
Kıraat
alanında çalışmaları olmak. |
960 |
Yardımcı Doçent |
3 |
Temel İslam Bilimleri /
İslam Hukuku |
1 |
İslam hukuku
alanında doktora yapmış olmak. İslam hukukunun temel kaynaklarıyla ilgili yazma
eserler üzerine tahkik ve inceleme çalışmaları yapmak. |
963 |
Yardımcı Doçent |
3 |
Temel İslam Bilimleri /
Tasavvuf |
1 |
Halvetilik alanında çalışmaları
olmak. |
10526/1-1
Kültür ve Turizm Bakanlığından:
KÜLTÜR VARLIKLARINI
KORUMA BÖLGE KURULLARININ KARARLARINI GÖRMEK İÇİN