PRES
MAYA ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk
Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
ARA
DİNLENDİRME SEPET TAŞIMA ŞASESİ ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk
Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
2.
EL TÜNEL FIRIN SATIŞI YAPILACAKTIR
Ankara Halk
Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
ARA
DİNLENDİRME SEPETİ ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk
Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
DERİN
DONDURUCULU DOLAP ALINACAKTIR
Ankara Halk
Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
HİZMET
ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Gaziantep
Organize Sanayi Bölgesi Müdürlüğünden:
4
KALEM MUHTELİF CİNS VE MİKTAR MOBİLYA SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
3
ADET VERİ TABANI SUNUCUSU SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
1135
ADET DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
KABLOSUZ
AĞ DONANIMLARI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
KONFERANS
SALONU SES VE KAMERA SİSTEMLERİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
GENELKURMAY
BAŞKANLIĞI CUMHURBAŞKANLIĞI MUHAFIZ ALAY KOMUTANLIĞI İHTİYACI IP TABANLI KAMERA
VE GÜVENLİK SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
25
ADET TRAMVAYIN DIŞ GİYDİRME YAPILARAK REKLAM AMAÇLI KULLANILMASI İŞİ İHALE
EDİLECEKTİR
Gaziantep
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
PROTEİN
TAYİN CİHAZI ALINACAKTIR
Hacettepe
Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Biriminden:
İŞÇİLİK
HİZMETLERİ SATIN ALINACAKTIR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
TIP
MERKEZİ VE HASTANELER İÇİN İLAÇ SERUM SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
HİZMET
SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege
Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
TAKİBE
TABİ MALZEME SATILACAKTIR
Maden Tetkik
ve Arama Genel Müdürlüğünden:
SONDAJ
BORUSU SATIN ALINACAKTIR
Maden Tetkik
ve Arama Genel Müdürlüğünden:
ANADOLU
VE ALTINOVA TARIM İŞLETMELERİ SULU SAHALARDA TOHUMLUK ÜRETİMİ İÇİN ARAZİ KİRAYA
VERİLECEKTİR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
Ankara
Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız,
konusu şartnamede belirtilen 1.000.000 kg Pres Maya kapalı zarf ile teklif alma
yoluyla ihale edilecektir.
2 - İhale 17.12.2015 Perşembe günü saat 14.00 ’da
Fabrikamız Genel Müdürlük toplantı salonunda yapılacaktır.
3 - İhale ile
ilgili şartname 50 TL bedelle Fabrikamız Muhasebe Ticaret ve Pazarlama
Müdürlüğü’nden temin edilebilir.
4 - Nihai teklifler en geç 17.12.2015 Perşembe günü
saat 14.00’a kadar Fabrikamız Muhasebe Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğüne
verilmiş olması gerekmektedir.
5 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
6 - 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun 11. maddesinde
belirtilenler hiçbir şekilde ihaleye katılamazlar.
7 - Bu İhale 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu’nun İstisna
Alımı Kapsamındadır.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle/ANKARA
Tel:
0 312 397 33 65 - 66
Faks: 0 312 397 33 71 - 74
10952/1-1
ARA DİNLENDİRME SEPET TAŞIMA ŞASESİ ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara
Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız
üretim alanında kullanılmak üzere 100 Adet ara dinlendirme sepet taşıma şasesi
teklif alma yoluyla alınacaktır.
2 - Numuneleri fabrikamız satın alma şefliğinde
görülebilir.
3 - Teklifler en geç 15.12.2015 Salı günü mesai
bitimine kadar Fabrikamız Muhasebe Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğüne verilmiş
olması gerekmektedir.
4 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle/ANKARA
Tel:
0 312 397 33 65 - 66
Faks: 0 312 397 33 71 - 74
10953/1-1
2. EL TÜNEL FIRIN SATIŞI YAPILACAKTIR
Ankara
Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamızda bulunan 1 adet tünel fırın, teklif
alma yoluyla satılacaktır.
2 - İstekliler, 2. el tünel fırınını aşağıda adresi
belirtilen fabrikamızda görebilirler.
3 - Tekliflerin
en geç 15.12.2015 Salı günü mesai bitimine kadar Fabrikamız Muhasebe Ticaret ve
Pazarlama Müdürlüğüne verilmiş olması gerekmektedir.
4 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle/ANKARA
Tel:
0 312 397 33 65 - 66
Faks: 0 312 397 33 71 - 74
10954/1-1
ARA DİNLENDİRME SEPETİ ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara
Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız üretim alanında kullanılmak üzere 5.000
Adet ara dinlendirme sepeti teklif alma yoluyla alınacaktır.
2 - Numuneleri fabrikamız satın alma şefliğinde
görülebilir.
3 - Teklifler en geç 15.12.2015 Salı günü mesai
bitimine kadar Fabrikamız Muhasebe Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğüne verilmiş
olması gerekmektedir.
4 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle/ANKARA
Tel:
0 312 397 33 65 - 66
Faks: 0 312 397 33 71 - 74
10955/1-1
DERİN DONDURUCULU DOLAP ALINACAKTIR
Ankara
Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş Genel Müdürlüğünden:
1 - Fabrikamız
satış mağazasında (Atlantis) kullanılmak üzere 1 (Bir) adet derin donduruculu
dolap (5 Kapılı), teklif alma usulüyle alınacaktır.
2 - Şartnamesi
bedelsiz olarak fabrikamız Muhasebe Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğü’nden temin
edilebilir.
3 - Teklifler en geç 15.12.2015 Salı günü mesai
bitimine kadar Fabrikamız Muhasebe Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğü’ne verilmiş
olması gerekmektedir.
4 - Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN FABRİKASI A.Ş
Anadolu
Bulvarı No: 13 Macunköy - Yenimahalle/ANKARA
Tel:
0 312 397 33 65 - 66
Faks: 0 312 397 33 71 - 74
10956/1-1
HİZMET ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Gaziantep
Organize Sanayi Bölgesi Müdürlüğünden:
Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi Müdürlüğü, İpekyolu
Kalkınma Ajansı Doğrudan Faaliyet Desteği
Programı kapsamında sağlanan mali destek ile Gaziantep OSB Sanayi Veri Tabanı
Projesi (TRC1/15/DFD/0031) için bir hizmet alımı ihalesi sonuçlandırma
planlamaktadır:
Gaziantep OSB Veri Toplama ve Analiz Çalışması İşi
İhaleye katılım koşulları, isteklilerde aranacak teknik
ve mali bilgileri de içeren İhale Dosyası, Gaziantep OSB Müdürlüğü 20 Nolu Cadde No: 7 Şehitkamil/Gaziantep
adresinden temin edilebilir ve www.gaosb.org ve www.ika.org.tr internet
adreslerinde görülebilir. Teklif edilen fiyatlarda KDV ayrı olarak
gösterilecektir.
Teklif teslimi için son tarih ve saati:
23.12.2015/16:30
Gerekli ek bilgi ya da açıklamalar; www.gaosb.org ve
www.ika.org.tr internet adreslerinde yayınlanacaktır.
Teklifler, 24.12.2015 tarihinde,
saat: 10:00’da ve Gaziantep OSB Müdürlüğü 20 Nolu Cadde No: 7
Şehitkamil/Gaziantep adresinde yapılacak oturumda açılacaktır.
10967/1-1
4 KALEM MUHTELİF CİNS VE MİKTAR MOBİLYA SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, İstanbul Teknik Üniversitesi Sağlık Kültür
ve Spor Daire Başkanlığı ihtiyacı 4 kalem muhtelif cins ve miktar mobilya,
Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi Kurumca hazırlanan teknik
şartnamesine uygun olarak ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma
Daire Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik
şartnameler ile sair ihale evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale
ilanları bölümünde ilan edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca
ayrıca bir doküman verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznesine veya İhale Ek
Şartlarında belirtilen Ofis banka hesaplarından birine yatırmaları
gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa
konulması zorunludur.
2 - Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf - iç
zarf) halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU
TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
ihale dokümanlarının aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin
2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 16/12/2015
günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
5 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
10974/1-1
3 ADET VERİ TABANI SUNUCUSU SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Bilgi İşlem
Dairesi Başkanlığı ihtiyacı 3 adet Veri Tabanı Sunucusu teknik şartnamesine
uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, Ofis Ticari şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 11/12/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun
olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
10973/1-1
1135 ADET DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Deniz Harp
Okulu Komutanlığı ihtiyacı 1135 adet Dizüstü Bilgisayar teknik şartnamesine
uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Ticari Şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 10/12/2015 günü,
saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat
14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte
gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda
belgelerin teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun
olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarflar aynı gün
açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
10975/1-1
KABLOSUZ AĞ DONANIMLARI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Türk Standartları Enstitüsü Bilgi İşlem
Dairesi Başkanlığı ihtiyacı Kablosuz Ağ Donanımları ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi
ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ile Ofis Ticari Şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 10/12/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g)
fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
10977/1-1
KONFERANS SALONU SES VE KAMERA SİSTEMLERİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Samsun Ondokuz Mayıs
Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi ihtiyacı Konferans
Salonu Ses ve Kamera Sistemlerini teknik şartnamesine uygun olarak ve malzeme
listesinde belirtilen miktarlarda, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında
ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini (100,00 TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis
banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte, teknik şartname, Ofis Ticari şartnamesi ve
ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname
ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14/12/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat
14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte
gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda
belgelerin teknik şartnamesine uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun
olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarflar aynı gün
açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
10978/1-1
GENELKURMAY BAŞKANLIĞI CUMHURBAŞKANLIĞI MUHAFIZ ALAY
KOMUTANLIĞI İHTİYACI IP TABANLI KAMERA VE GÜVENLİK SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Genelkurmay Başkanlığı Cumhurbaşkanlığı Muhafız Alay
Komutanlığı ihtiyacı 117 kalem IP Tabanlı Kamera ve Güvenlik Sistemi, teknik
şartnamesine ve markalarına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale dokümana bedelini (130,00 TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte, teknik şartname, marka listesi, Ofis Ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 09.12.2015 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit
edilenlerin, kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve markalarına
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin
fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde
belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay
süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
11007/1-1
25 ADET TRAMVAYIN DIŞ GİYDİRME YAPILARAK REKLAM AMAÇLI
KULLANILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Gaziantep
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
1 - İHALENİN KONUSU:
25 adet tramvayın dış giydirme yapılarak reklam amaçlı
kullanılması işidir.
2 - YAPILACAK İŞİN SÜRESİ:
Sözleşmenin süresi, sözleşmenin imzalanmasını müteakip yer
teslim tarihinden itibaren 36 aydır. Bu sürenin sonunda sözleşme sona erer.
3 - MUHAMMEN BEDEL ve İHALENİN YAPILIŞ ŞEKLİ:
İhale konusu iş, aylık K.D.V. hariç 62.500,00.-TL olmak
üzere, 36 aylık toplam K.D.V. hariç 2.250.000,00.-TL muhammen bedel üzerinden
2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35. Maddesinin (a) fıkrası gereğince kapalı
teklif usulü artırma suretiyle ihale yapılacaktır.
4 - İHALE ŞARTNAMESİNİN TEMİNİ ve BEDELİ:
İhaleye iştirak edecek gerçek ve tüzel kişiler ihale
şartnamesini 250,00.-TL karşılığında Belediyemiz İhale Alım-Satım Şube
Müdürlüğünden temin edebilirler.
5 - GEÇİCİ TEMİNAT MİKTARI:
Söz konusu işin 36 Aylık K.D.V. hariç muhammen bedeli
olan 2.250.000,00.-TL’nin %3 geçici teminatı 67.500,00.-TL’dir.
İhaleye iştirak edecek gerçek ve tüzel kişiler, teklif
ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda
geçici teminat vereceklerdir. Teklif edilen bedelin %3’ünden az oranda geçici
teminat veren isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
Geçici teminatı Belediyemiz Veznesi ya da T. Vakıflar
Bankası Şehitkamil Şubesi nezdindeki Büyükşehir Belediyemize ait IBAN NO: TR22
0001 5001 5800 7290 4046 01 nolu hesaba nakden
yatırabilecek veya aynı miktar geçici teminatı limit dahili
Banka Teminat Mektubu olarak Belediyemiz İhale Alım Satım Şube Müdürlüğüne
vereceklerdir.
40. Maddenin uygulanmasında, ihaleye iştirak eden
gerçek ve tüzel kişilere ait geçici teminat miktarları, teklif edilen
bedellerin %3’ü oranına tamamlatılacaktır.
İhale Komisyonu (Encümeni) tarafından ihale sırasında
istenen %3 geçici teminatı vermeyenler veya tamamlamayanlar İhale Salonundan
çıkartılacaktır.
İhale, %3 geçici teminatı tamamlayanlar arasında devam
ettirilir.
6 - İHALENİN SAATİ, YERİ ve EVRAKLARIN TESLİM SÜRESİ:
Söz konusu yerin ihalesi 16 / ARALIK / 2015 Çarşamba
günü saat 16.00’da Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Encümen Toplantı Salonunda
İhale Komisyonunca (Encümenince) yapılacaktır.
İhaleye iştirak
edeceklerin, aşağıda istediğimiz belgelerle birlikte İhale Alım Satım Şube
Müdürlüğüne en geç 16 / ARALIK / 2015 Çarşamba günü saat 12.00’ye kadar
başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Belirtilen gün ve saatten sonra yapılan
başvurular kesinlikle kabul edilmeyecektir.
7 - İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI:
Teklifler aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecek şekilde
hazırlanacaktır.
İÇ ZARF
İç zarf aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecektir.
a) Teklif Mektubu,
b) İhaleye iştirak eden özel ve tüzel kişiler, teklif
sahibi (kendisi) veya kanuni vekili tarafından imzalanacak ve bu teklifte
şartname ve eklerini aynen kabul edildiğini belirtecektir. Teklifler hem
rakamla hem yazıyla açık olarak yazılacaktır. Bunlardan herhangi birine uygun
olmayan veya üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunan teklifler
reddedilir. Ve hiç ihaleye girmemiş sayılır.
B) İÇ ZARFIN KAPATILMASI
Bu teklif bir zarfa kapatıldıktan sonra, zarfın üzerine
isteklinin adı, soyadı ve tebligata esas olan açık adresi yazılır. Zarfın
yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır veya mühürlenir.
C) DIŞ ZARF
Dış zarf aşağıdaki bilgi ve belgeleri içerecektir.
a) Teklif mektubunu içeren İç zarf
b) %3 geçici teminatı yatırdığına dair belge
c) İhaleye iştirak eden tarafından her sayfası ayrı
ayrı imzalanmış şartname
d) Kanuni ikametgâh belgesi (Gerçek kişiler için)
e) Türkiye’de tebligat için adres göstermesi
f) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihale
tarihinin içerisinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı
olduğuna dair belge ve faaliyet belgesi (2015 Yılı)
g) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi
oluşturan gerçek ve tüzel kişilerin her biri istenen belgeleri vereceklerdir
h) Şartname bedelinin ödendiğine dair makbuz,
ı) Vergi Dairesine, Gaziantep Büyükşehir Belediyesine
ve Sosyal Güvenlik
Kurumuna Prim borcu olmadığına dair belge (İhale ilan
tarihinden sonra alınmış)
i) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri
j) Vekâleten ihaleye katılma halinde, istekli adına
katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli vekâletnamesi ile
noter tasdikli imza beyannamesi.
D) DIŞ ZARFIN KAPATILMASI
Yukarıda belirtilen belgeler ve iç zarf bir zarfa
konarak kapatılacaktır. Bu zarfın üzerine isteklinin adı- soyadı ve açık adresi
ve teklifi ne ile ilgili olduğu yazılarak kapatılacaktır. İç zarfta olduğu gibi
dış zarfında yapıştırılan yerinin mühür mumu veya imza ile işaretlenmesi
ihtilafa yol açmaması bakımından gereklidir.
İhaleye iştirak edeceklere duyurulur.
10846/1-1
PROTEİN TAYİN CİHAZI ALINACAKTIR
Hacettepe Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Biriminden:
Protein Tayin Cihazı alımı işi 4734 sayılı Kamu İhale
Kanununun 3 üncü maddesindeki (f) bendi ile geçici 4 üncü maddesi hükümlerine
dayanılarak hazırlanan 1/12/2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname ekinin 20 nci Maddesi (f) bendi
uyarınca Pazarlık usulü ile ihale edilecektir.
İhale kayıt numarası : 2015/171404
1 - İdarenin
a) Adresi : Hacettepe Üniversitesi Beytepe
Kampusü Rektörlük Binası 5. kat Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Beytepe/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 0 312 2976136 -
0 312 2976138
c) Elektronik posta adresi (varsa) : bilars@hacettepe.edu.tr.
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Protein Tayin
Cihazı 1 adet
b) Teslim yeri : H.Ü. Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon
Birimi
c) Teslim tarihi : Siparişin Yükleniciye tebliğinden itibaren 60
takvim günü içinde.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : H.Ü. Beytepe Kampusü Rektörlük Binası 5. kat Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Toplantı odası.
b) Tarihi ve saati : 15.12.2015 Salı günü saat 16.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu
gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya
bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat.
4.1.5. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.6. İsteklinin ortak girişim olması halinde, bu
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.1.7. İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
(H. Ü. Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı-Sıhhıye
ya da TR160001500158007292178645 numaralı Vakıfbank hesabına işin adını ve
kendi vergi numaranızı bildirerek yatırılan bedelin makbuzu)
4.1.8. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz.
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde (4.1.1) ve
(4.1.2)’de yer alan belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren
belgeler
İstekli, alım konusu malların teklif etmeye yetkisinin
bulunduğunu gösteren ve kendi durumuna uygun olan belge veya belgeleri sunmak
zorundadır. Bu belgeler şunlardır:
a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren
belge veya belgeler,
b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise
yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) İstekli Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet
gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte serbest bölge faaliyet
belgesi.
İstekli tarafından imalatçı olduğu yukarıdaki
belgelerden biri sunularak tevsik edilebilir.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen
mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı yada
yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri,
katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları
içeren doküman;
Teklif edilen malın teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla,
4.3.2.1. Ayrıntılı teknik bilgilerinin yer aldığı teknik
doküman veya katalog istekli tarafından sunulmalıdır. Teknik şartnameye
uygunluğunun değerlendirilmesi kapsamında sunulan teknik dökümanların
/ katalogların her sayfası istekli tarafından imza-kaşeli olarak sunulacaktır.
4.3.2.2. Teknik şartnamenin tüm maddelerine teknik
şartnameye uygunluk beyanı adı altında cevap verecek şekilde “Teknik Şartnameye
Cevaplar” dokümanı İstekli tarafından hazırlanarak her sayfası imza-kaşeli
olarak sunulacaktır.
4.3.2.3. Teklif edilen malın marka ve model beyanı
sunulacaktır.
İş ortaklıklarında teklif edilen mal esas alınarak
ortaklardan biri, birkaçı veya tümü tarafından teklif edilen mala ilişkin
olarak teknik bilgilerin yer aldığı katalog, teknik şartnameye cevapları ve
marka ve model beyanını içeren doküman ile fotoğraf veya benzeri materyaller
sunulur.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7 - İhale dokümanın görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin
adresinde (Hacettepe Üniversitesi Beytepe Kampusü Rektörlük Binası 5. kat Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Beytepe/ANKARA)
görülebilir ve 100.-TL (H. Ü. Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı-Sıhhıye ya da TR160001500158007292178645 numaralı Vakıfbank
hesabına işin adını ve kendi vergi numaranızı bildirerek yatırılan bedelin
makbuzu) yatırılan bedelin makbuzu ile H. Üniversitesi Beytepe
Kampusü Rektörlük Binası 5. kat Bilimsel Araştırma
Projeleri Koordinasyon Birimi Satınalma Bürosundan
satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, 15.12.2015 Salı günü saat 16.00’a kadar
Hacettepe Üniversitesi Beytepe Kampusü
Rektörlük Binası 5. kat Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Satınalma Bürosu adresine elden teslim edilebileceği
gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta
vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - Söz Konusu İhale 4734-4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp 1.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esasları hükümlerine göre yapılacaktır
11008/1-1
İŞÇİLİK HİZMETLERİ SATIN ALINACAKTIR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
Genel
Müdürlüğümüze bağlı Polatlı Tarım İşletmesi Müdürlüğü ihtiyacı olan 2016 yılı
Bitkisel Üretim ve Hayvancılık işçilikleri hizmeti satın alınacaktır.
Konu ile ilgili Şartname Genel Müdürlüğümüz Ticaret
Daire Başkanlığı’nda ve ilgili işletme müdürlüğünde görülebilir. İstekliler,
ihale dokümanını Genel Müdürlüğümüz Ticaret Daire Başkanlığı’ndan 200,00 TL
karşılığında temin edebilirler.
İhale kapalı zarf
teklif alma usulü ile yapılacak olup, istekliler teklif tutarının %3’ünden az
olmamak üzere geçici teminat verecektir.
Teklif
mektuplarının kapalı zarf içerisinde en geç 15.12.2015 Salı günü saat 15:30’a kadar TİGEM Genel Evrak Servisi’ne teslim edilmiş
olması gerekmektedir.
İhale aynı gün ve
saatte TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’ nde
yapılacaktır.
Geciken teklifler dikkate alınmaz.
Bu ihale 4734 sayılı
Kamu İhale Kanunu’nun 3/g maddesi gereğince istisna kapsamında olup, ihale
TİGEM Alım Satım ve İhale Yönetmeliği esaslarında yapılmaktadır.
ADRES:
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Karanfil Sokak No:62 Bakanlıklar/ANKARA
Tlf.: (0.312)
417 84 70 (5 Hat)
Fax: (0.312) 425 59 55
11002/1-1
TIP MERKEZİ VE HASTANELER İÇİN İLAÇ SERUM SATIN
ALINACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılayı Tıp Merkezleri ve hastaneleri için ilaç serum
idari ve teknik şartname hükümlerine göre kapalı zarfla teklif alınmak
suretiyle satın alınacaktır.
2 - Firmalar
teklifleri ile birlikte en az 20.000,00 TL tutarındaki geçici teminatı
vereceklerdir.
3 - İhaleye ait
şartnameler " Ataç 1 Sok. No: 32 Yenişehir / ANKARA "adresindeki
Genel Müdürlüğümüzden ve “Ahmediye Mah. Halk Cad. Esvafçı Sok. No: 8 Üsküdar/İSTANBUL adresindeki Türk Kızılayı İstanbul Müdürlüğü’nden 100,00 TL karşılığında
temin edilebilir.
İdari ve teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr
adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmalar
ihale zarflarını en geç 28.12.2015 günü saat 10:30’a
kadar Genel Merkez Evrak Birimine vermiş/göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - Teklifler
aynı gün saat 14:30’da Genel Müdürlüğümüz Toplantı
Salonunda açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
10982/1-1
TKİ
Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
Müessesemiz ihtiyacı olan 1 adet hizmet alımı ihalesi
aşağıda belirtilen tarih ve saatte yapılacaktır.
1 - İdarenin Adresi : E.L.İ. Müessesesi Müdürlüğü Atatürk Cad. No:
111 45500 Soma/MANİSA
a) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4 hat) Fax: 612 20 13 - 613 20 13
b) Elektronik posta adresi : elisatinalma@eli.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin a)-
Niteliği
- Türü - Miktarı |
K.İ.K.
No |
Dosya
No |
İhale
Tarihi ve Saati |
İşin
Süresi |
|
1 |
Eynez Açıkocak panosundan
300.000 ton kömürün yüklenmesi, Dereköy lavvar tesisi bunkerine veya stoğuna taşınması ve boşaltılması hizmet alımı işi |
2015/168578 |
2015-2314 |
22/12/2015
Saat:14:00 |
150
gün |
b) Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi Müdürlüğü Soma/Manisa
c) İşin süresi : İhale süresi takvim günü olup, yukarıda
belirtilmiştir.
d) İhale usulü : Açık ihale
3 - İhalenin Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi
Müdürlüğü Komisyon odası Soma/ Manisa
4 - İhale dokümanı; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Atatürk
Cad. No: 111 45500 Soma/ Manisa adresinde görülebilir ve 100,00 TL bedelle aynı
adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
5 - Teklifler, 2. maddelerde belirtilen ihale tarih ve
saatine kadar Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat
Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
6 - İstekliler
teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere geçici teminat vereceklerdir.
7 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 gündür.
8 - Bu ihale 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3(g)
maddesi kapsamında olup, (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve
4735 Sayılı Kanunlarla bunları tadil eden Kanunlara tabi değildir.
9 - Web Sitemiz: www.eli.gov.tr
10932/1-1
TAKİBE TABİ MALZEME SATILACAKTIR
Maden
Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğünden:
Genel Müdürlüğümüze ait 29 kısım (29 sıra 53.538 Adet)
Takibe tabi malzeme satış işi kapalı teklif almak suretiyle Açık İhale Usulüne
göre yapılacaktır.
İhale Dosya Numarası : 2015/52-FÖ
1 - İdarenin
a) Adı : Maden Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğü
b) Adresi : Üniversiteler
Mah. Dumlupınar Bulvarı No: 139 06800 Çankaya/ANKARA
c) Telefon Numarası : 0 312 201 20 53
d) Fax Numarası : 0 312 285 42 70
e) Elektronik Posta Adresi (varsa) :
f) İlgili Personelin Adı-Soyadı/Unvanı : Fuat
ÖZDEMİR / Programcı
2 - İhale Konusu Satışın
a) Adı : İdareye ait 29 kısım (29 sıra 53.538 Adet)
Takibe Tabi Malzemenin muhammen bedelli satışı
(Söz konusu malzemeler MTA Etimesgut Sondaj Ambarında görülebilir.)
b) Fiziki Miktarı ve Türü : 29
kısım (29 sıra 53.538 Adet)
(Ayrıntılı
listesi İdari şartnamenin eki olarak verilecek olup, Liste içeriği Kurumun
internet ana sayfa http://www.mta.gov.tr/ adresinden görülebilir).
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Maden Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğü İhale
Toplantı Salonları
b) Tarihi ve Saati : 24/12/2015 - 10:30
4 - İhale dokümanı MTA Genel Müdürlüğü Alım Satım Şube
Müdürlüğü adresinde görülebilir ve 50,00 TL karşılığı aynı adresten temin
edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
zorunludur.
5 - Teklifler 24/12/2015, saat
10:30’a kadar MTA Genel Müdürlüğü Genel Haberleşme Şube Müdürlüğüne
verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
İhale (son teklif verme) saatine kadar İdareye ulaşmayan teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır.
6 - İstekliler, teklif mektubu eki fiyat teklif
cetvelinde yer alan bir veya birden fazla sıra/sıralara teklif verebilirler.
Birden fazla sıra/sıralara teklif verilmesi halinde fiyat teklif cetvelinde her
bir sıra/sıralar için ayrı teklif bedeli belirtilerek genel toplam teklif
bedeli teklif mektubuna ve fiyat teklif cetveline yazılacaktır. Sıra içerisinde
belirtilen adetlerin tamamına teklif verilecektir.
7 - İstekliler her bir sıra için teklif ettikleri
bedelin % 3’ünden (yüzdeüç) az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Birden fazla
sıra/sıralara teklif verilmesi halinde teklif edilen toplam bedelin %3’ünden (yüzdeüç) az olmamak üzere tek bir teminat ya da her bir
sıra/sıralar için ayrı ayrı teminat verilebilir.
8 - Söz konusu ihale 2886 sayılı İhale Kanunu ile 4734
sayılı Kamu İhale Kanununa tabi değildir.
10920/1-1
SONDAJ BORUSU SATIN ALINACAKTIR
Maden
Tetkik ve Arama Genel Müdürlüğünden:
Sondaj Borusu Alımı 07.01.2006 tarih ve 26046 sayılı
Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren “Esaslar”ın 15 inci maddesine göre açık ihale usulü ile
ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale kayıt numarası : 2015/168853
1 - İdarenin
a) Adresi : MTA Genel Müdürlüğü Üniversiteler Mah.
Dumlupınar Bulvarı No:139 06800 Çankaya /Ankara
b) Telefon ve faks numarası : 0312 201 20 41 – 0312
285 58 14
c) Elektronik posta adresi :
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa):
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Mal Alımı,
I. KISIM: 6.000 Adet Sondaj Borusu (Dış Çap 114,30
mm - İç Çap 101,60 mm)
II. KISIM: 2.000 Adet Sondaj Borusu (Dış Çap 88,90
mm - İç Çap 76,20 mm)
b) Teslim yeri/yerleri : a) Yerli İstekliler için; Ankara MTA Genel
Müdürlüğü Etimesgut Sondaj Ambarları
b)
Yabancı istekliler için; CFR herhangi bir Türkiye Deniz Limanı,
c) Teslim tarihi/tarihleri : Sözleşmenin
imzalanmasına müteakip işe başlama talimatının (yabancı istekliler için
akreditifin açıldığı tarihinin tebliğinden itibaren) tebliğinden itibaren; I.KISIM: 210 (ikiyüzon)
takvim günü, II. KISIM: 210 (ikiyüzon) takvim
günüdür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : MTA Genel Müdürlüğü Toplantı Salonları
b) Tarihi ve saati : 29/12/2015 - 10.30
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu
ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu
gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı
gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartname ekinde yer alan
standart forma uygun teklif mektubu,
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminata ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici
teminat mektupları dışındaki teminatların ilgili Mali Birime yatırıldığını
gösteren makbuzlar,
4.1.5. İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdaremizce ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter öngörülmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren
belgeler
İstekliler alım konusu malı teklif etmeye yetkisinin
bulunup bulunmadığı amacıyla aşağıdaki bentlerde yer alan belgelerin kendi
durumuna uygun olanını teklif eklerinde sunacaklardır.
a) İstekli imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren
belge veya belgeler,
b) İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili
satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) İstekli
Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden
biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İstekli imalatçı ise aşağıdaki belgelerden yalnızca
birini sunabilir;
a) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil
Belgesi,
b) Adayın veya isteklinin üyesi olduğu meslek odası
tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) Adayın veya isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası
tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) Adayın veya
isteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına
düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,
d) Adayın veya isteklinin alım konusu malı ürettiğine
ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca
düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren
belgeler.
İş ortaklığında teklif edilen mala ilişkin belge veya
belgelerin ortaklardan biri tarafından sunulması yeterlidir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup
Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak
kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden yerli istekliler lehine %
15 (yüzdeonbeş) oranında fiyat avantajı
uygulanacaktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
150 Türk Lirası karşılığı aynı adresten (MTA Genel Müdürlüğü Makine İkmal
Dairesi Başkanlığı Alım Satım Şube Müdürlüğü (213 nolu
oda) Çankaya/ANKARA) satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar MTA Genel
Müdürlüğü Genel Haberleşme Şube Müdürlüğü adresine elden teslim edilebileceği
gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, mal kalemi için teklif
birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan
istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen
birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat
sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede kısmi teklif verilebilir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - İhale konusu iş ceza ve yasaklamalarla ilgili
hususlar hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi değildir.
10855/1-1
ANADOLU VE ALTINOVA TARIM İŞLETMELERİ SULU SAHALARDA
TOHUMLUK ÜRETİMİ İÇİN ARAZİ KİRAYA VERİLECEKTİR
Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
1 - Genel Müdürlüğümüze bağlı Altınova Tarım İşletmesi
(4.578 da, 5 parti), Anadolu Tarım İşletmesi (475 da, 2 parti) Müdürlüklerine
ait toplam 5.053 da arazi tohumluk üretimi yapılmak üzere sezonluk olarak 7
parti halinde kiraya verilecektir.
2 - İhale, 16.12.2015 Çarşamba günü saat 14.30’da açık
artırma usulü ile Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü (Karanfil Sok. No: 62
Bakanlıklar/ANKARA) Merkez Alım-Satım ve İhale Komisyonu huzurunda
yapılacaktır.
3 - İhaleye ait bilgiler aşağıya çıkarılmıştır.
İşletme Adı |
Parti No |
Parsel No |
Parsel Alanı (Da) |
Muh. Bedel (TL/Da) |
Muh. Bedel (TL) |
Geçici Teminat (TL) |
|
ALTINOVA |
1 |
65 (3 C.pivot 63,64,65) |
1.095 |
350 |
383.250 |
19.163 |
|
2 |
65 (3 C.pivot 72,73,74) |
1.095 |
350 |
383.250 |
19.163 |
||
3 |
72-6 (yağmurlama) |
198 |
350 |
69.300 |
3.465 |
||
4 |
74 (3 C.pivot 14,15,16) |
1.095 |
350 |
383.250 |
19.163 |
||
5 |
74(3 C.pivot 23,24,25) |
1.095 |
350 |
383.250 |
19.163 |
||
İŞLETME TOPLAMI |
4.578 |
1.602.300 |
80.117 |
||||
ANADOLU |
1 |
58 (Merkez-Yağmurlama) |
305 |
350 |
106.750 |
5.338 |
|
2 |
8 Merkez (C.Pivot) |
170 |
350 |
59.500 |
2.975 |
||
İŞLETME TOPLAMI |
475 |
166.250 |
8.313 |
||||
GENEL TOPLAM |
5.053 |
1.768.550 |
88.430 |
4 - Geçici teminatlar ihale saatine kadar Genel
Müdürlük veznesine veya Halk Bankası Ankara Kurumsal Şubesindeki İBAN NO: TR30
0001 2009 4520 0013 0000 60 nolu hesaba yatırılarak,
alınacak makbuz komisyona ibraz edilecektir.
5 - İhale Şartnamesi Tarım İşletmeleri Genel Müdürlüğü
(Karanfil Sok. No: 62 Bakanlıklar/ANKARA) ve ilgili İşletme Müdürlüklerinden
temin edilebilir.
6 - TİGEM, Bir İktisadi Devlet Teşekkülü olup, 2886
Sayılı Devlet İhale Kanununa tabi değildir. İhale konusu işin kiralama olması
sebebiyle bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu kapsamı dışında yapılmakta
olup, İhale TİGEM Alım-Satım ve İhale Yönetmeliği esaslarında yapılmaktadır.
İlan Olunur
TARIM İŞLETMELERİ GENEL MÜDÜRLÜGÜ
Karanfil Sok. No: 62/Bakanlıklar/ANKARA
Tel : 0 312 417
84 70 - 80
Fax : 0 312 425 59
55
10968/1-1