Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Yapı
İşleri Genel Müdürlüğünden:
Diyanet İşleri Başkanlığından:
Milli Eğitim Bakanlığı
Yükseköğretim Kurulu Başkanlığından:
Erzurum Valiliği İl Sağlık
Müdürlüğünden:
Bülent Ecevit Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Kocaeli Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Canik Başarı Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Işık Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Mevlana Üniversitesi
Rektörlüğünden:
İstanbul Teknik Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Türk - Alman Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Çevre
ve Şehircilik Bakanlığı Yapı İşleri Genel Müdürlüğünden:
Adana İli, Çukurova İlçesi, Kurttepe Mahallesi, 22 L. I pafta, 6722 ada, 7 nolu parsel üzerindeki inşaatın denetimini üstlenen 322 nolu Yapı Denetim İzin Belgesine sahip İlke Yapı Denetim
Ltd. Şti.’nin Proje Denetçisi, İnşaat Mühendisi Belma
DEMİRKURT (ÇINGILOĞLU) tarafından Bakanlığımız aleyhine açılan davada, Ankara
1. İdare Mahkemesinin 14.10.2015 tarihli ve E.2015/130-K.2015/1762 sayılı
kararı ile “dava konusu işlemin iptaline” hükmedildiğinden, 18.01.2012 tarihli
ve 28177 sayılı Resmî Gazete ilanı ile İnşaat Mühendisi Belma DEMİRKURT
(ÇINGILOĞLU) (Denetçi No: 4438, Oda Sicil No: 29690) hakkında tesis edilmiş
olan geçici durdurma işlemi 27.11.2015 tarihli ve 31703 sayılı Makam Olur’u ile
iptal edilmiştir.
İlgililere duyurulur.
10930/1/1-1
—————
Antalya İli, Muratpaşa
İlçesi, 5061 ada, 8 parsel üzerindeki 245344 YİBF nolu
inşaatın denetimini üstlenen 236 nolu Yapı Denetim
İzin Belgesine sahip Emin Özen Yapı Denetim Ltd. Şti.’nin
Proje ve Uygulama Denetçisi, Makine Mühendisi Şeref ÇETİN tarafından,
Bakanlığımız aleyhine açılmış olan davada, Ankara 8. İdare Mahkemesinin
11.09.2015 tarihli ve E.2015/559-K.2015/1248 sayılı kararı ile “dava konusu
işlemin iptaline” hükmedildiğinden, 19.02.2015 tarihli ve 29272 sayılı Resmi
Gazete ilanı ile Makine Mühendisi Şeref ÇETİN (Denetçi No: 11182, Oda Sicil No:
13722) hakkında tesis edilmiş olan geçici durdurma işleminin yürütmesi,
Bakanlık Makamından alınan 27.11.2015 tarih ve 31704 sayılı Olur ile
durdurulmuştur.
İlgililere duyurulur.
10930/2/1-1
Diyanet
İşleri Başkanlığından:
DUYURU
Diyanet İşleri Başkanlığı merkez teşkilatında münhal
bulunan ve aşağıda sınıfı, unvanı, kadro adedi belirtilen Diyanet İşleri Uzman
Yardımcılığı kadrolarına atama yapmak için iki aşamalı (yazılı ve sözlü)
yarışma sınavı yapılacaktır.
I. KADROLARA AİT BİLGİLER
SINIF |
UNVAN |
BULUND. YER |
TAHSİL DURUMU |
PUAN TÜRÜ |
KADRO ADEDİ |
G.İ.H |
Diyanet İşleri Uzman Yardımcısı |
Merkez Teşkilatı |
En az dört yıllık dini yükseköğrenim mezunu olmak. |
KPSSP-1,2,3,4,5,6,7,8 |
11 |
II. BAŞVURU ŞARTLARI
1. 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci
maddesinde belirtilen şartları taşımak,
2. En az lisans düzeyinde dört yıllık dini
yükseköğrenim mezunu olmak,
3. Diyanet İşleri Başkanlığı Atama ve Yer Değiştirme
Yönetmeliğinde yer alan ortak nitelik şartını taşımak,
4. Sınavın yapılacağı yılın ilk günü itibariyle 35
(otuz beş) yaşını doldurmamış olmak,
5. 2014 veya 2015 Lisans (A) grubu Kamu Personeli Seçme
Sınavı KPSSP-1, KPSSP-2, KPSSP-3, KPSSP-4, KPSSP-5, KPSSP-6, KPSSP-7, KPSSP-8
puan türlerinin birinden en az altmış (60) puan almış olmak.
6. Diyanet İşleri Uzman yardımcılığı yarışma sınavında
iki defa başarısız olmamak.
III. BAŞVURU ŞEKLİ, YERİ ve ZAMANI
1. Sınava başvuru yapmak isteyenler herhangi bir İl
Müftülüğüne 14/12/2015 - 25/12/2015 tarihleri mesai
günleri 08:30-16:30 saatleri arasında istenen belgelerle birlikte müracaat
edeceklerdir. Ayrıca, hizmet içi eğitim kursuna devam edenler Dini Yüksek
İhtisas/Eğitim Merkezi Müdürlüklerine, Başkanlığımız merkezinde çalışanlar
çalıştıkları birimler aracılığıyla başvurularını yapabilecektir.
2. Adaylardan istenen belgeleri getirmeleri halinde,
sınava müracaat edecek adaylar adına üçüncü şahıslar müracaat işlemini
yapabileceklerdir.
3. Başvuru işlemlerinin hatasız, eksiksiz ve duyuruda
belirtilen hususlara uygun olarak yapılmasından adayın kendisi sorumlu
olacaktır.
4. Bu duyuruda belirlenen esaslara uygun olmayan
başvurular kabul edilmeyecektir.
IV. BAŞVURU İÇİN GEREKLİ BELGELER
1. T.C. Kimlik numaralı kimlik belgesi,
2. En az lisans düzeyinde dört yıllık dini
yükseköğrenim mezunu olduğunu gösterir diploma, mezuniyet belgesi veya tasdikli
suretleri (Diploma yabancı bir ülkeden alınmışsa YÖK’ten alınacak denklik
belgesi),
3. 2014 veya 2015 yılına ait KPSS sonuç belgesi,
4. Sağlıkla ilgili olarak görevini devamlı yapmaya
engel bir durum olmadığına, sabıka ve arşiv kaydı bulunmadığına ve erkek
adayların askerlik durumlarına dair yazılı beyan,
- Adayların başvuru için gerekli belgeleri, başvuru
esnasında müracaatı gerçekleştiren personele ibraz etmeleri gerekmektedir.
Belgelerini ibraz edemeyenlerin başvuruları kabul edilmeyecektir. Belgeler,
kontrol edildikten sonra adaylara iade edilecektir.
- Yazılı beyan istenen hususlar tek bir dilekçede yer
alacaktır.
- Belgeler, atanmaya hak kazanan adaylar tarafından
atama sürecinde ilgili birime teslim edilecektir.
V. SINAVIN ŞEKLİ ve KONULARI
1. Diyanet İşleri Uzman Yardımcılığı Yarışma Sınavı,
yazılı ve sözlü olmak üzere iki aşamalı yapılacaktır.
2. 2014 veya 2015 lisans düzeyi Kamu Personel Seçme Sınav
sonuçlarına göre yapılan başvurular arasından, en yüksek puana sahip adaydan
başlanarak atama yapılacak kadro sayısının on katı aday, son sıradaki adayla
aynı puanı alanlar dâhil olmak üzere, yazılı sınava çağrılacaktır.
3. Yazılı sınavda 70 (yetmiş) ve üzeri puan almak
şartıyla en yüksek puana sahip olan adaydan başlanarak, atama yapılacak kadro
sayısının üç katı aday, son sıradaki adayla aynı puanı alanlar dâhil olmak
üzere, sözlü sınava çağrılacaktır.
4. Adaylara yazılı sınavda;
a) Başkanlığın hizmet alanı ve meslek bilgisi, (80
puan)
b) Devlet memurları mevzuatı ve Başkanlık mevzuatı (20
puan) alanlarından sorular yöneltilecektir.
5. Adaylar sözlü sınavda;
a) Yazılı sınavda belirtilen konulardaki bilgi düzeyi,
(60 puan)
b) Kavrama, muhakeme etme, özetleme ve ifade etme
yeteneği, (10 puan)
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu, (10 puan)
d) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı, (10
puan)
e) Genel yetenek ve genel kültürü (10 puan) yönlerinden
ayrı ayrı puan verilmek suretiyle değerlendirileceklerdir.
6. Yazılı ve sözlü sınava girmeye hak kazandığı halde
ilan edilen sınav tarihlerinde sınava katılmayan adaylar sınav hakkını
kaybetmiş sayılacaktır. Bu durumdaki adaylara hiç bir şekilde ikinci bir sınav
hakkı verilmeyecektir.
VI. SINAV YERİ ve TARİHİ
1. Yazılı sınav 24.01.2016 tarihinde Ankara’da
yapılacaktır.
2. Sınav merkezleri ve sınav salonları sınav giriş
belgelerinde yer alacaktır.
3. Adaylar yazılı ve sözlü sınava gelirken “Sınav Giriş
Belgesi” ile birlikte kimlik belgelerinden birini (Nüfus cüzdanı, pasaport veya
ehliyet) yanlarında bulunduracaklardır.
VII. SINAV GİRİŞ BELGESİ
1. Adaylar; sınav için “sınav giriş belgesi” alma
işlemlerini (https://ikys.diyanet.gov.tr/ikys/sinav/kurumdisi) adresi
aracılığıyla gerçekleştireceklerdir.
2. Adaylar sınava gelirken “Sınav Giriş Belgesi” ile
birlikte kimlik belgelerinden birini (Nüfus cüzdanı, pasaport veya ehliyet)
yanlarında bulunduracaklardır.
VIII. DEĞERLENDİRME ve BAŞARI SIRALAMASI
1. Yazılı ve sözlü sınavlar 100 (yüz) tam puan
üzerinden değerlendirilecektir.
2. Sınavda başarılı olabilmek için yazılı ve sözlü
sınavın her birinden en az 70 (yetmiş) puan almak gerekmektedir.
3. Yazılı sınavın değerlendirilmesi sırasında hatalı
soru/sorular çıkması durumunda hatalı bulunan soru/sorular adaylar lehine doğru
kabul edilecektir.
4. Sınavın nihai puanı yazılı ve sözlü sınav sonucunda
alınan notların aritmetik ortalaması alınarak hesaplanacaktır.
5. Puanların eşitliği halinde, yazılı sınav puanı
yüksek olana, bu puanın eşit olması halinde KPSS puanı yüksek olana sıralamada
öncelik verilecektir.
IX. SINAV SONUÇLARI ve İTİRAZ
1. Sınav sonuçları Başkanlığımız internet sitesinde
(www.diyanet.gov.tr) ve aynı sitedeki İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü
sayfasında duyurulacaktır.
2. Yazılı ve sözlü sınav sonuçlarına ilişkin itirazlar
her bir sınavın sonuçlarının ilan edilmesinden itibaren 7 (yedi) gün içinde
yazılı olarak Başkanlığımız İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü Personel
Sistemleri Eğitim ve Sınavlar Daire Başkanlığına yapılacaktır.
3. İtirazlar, en fazla 15 (on beş) gün içinde
incelenerek karara bağlanacak ve adaya bildirilecektir.
4. Sınav sonuçlarının ilan edilmesinden itibaren 7
(yedi) gün içinde ıslak imzalı ve yazılı olarak Başkanlığımız İnsan Kaynakları
Genel Müdürlüğüne ulaştırılmayan, T.C. kimlik numarası, adı, soyadı, imza ve
adresi olmayan dilekçeler ile e-mail ve faksla yapılan itirazlar dikkate
alınmayacaktır.
X. ATAMA İŞLEMLERİ
1. Atamalar, başarılı olan adaylar arasından en yüksek
puandan başlamak suretiyle başarı sırasına göre ilan edilen kadro sayısınca
yapılacaktır.
2. Atama işlemlerinin yapılması için belirlenen süre
içinde geçerli bir mazereti olmaksızın müracaat etmeyenlerin atama işlemleri
yapılmayacaktır.
XI. DİĞER HUSUSLAR
1. Sınav başvurularında adayın beyanı esas alınacaktır.
Başkanlık, sınav ve atama sürecinin her aşamasında aday tarafından belirtilen
hususlarda adaydan belge talep edebilecektir.
2. Sınav öncesi, sonrası ve atama sürecindeki
işlemlerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen adayların başvuru ve
sınavları geçersiz sayılacağı gibi görev alsalar dahi görevleriyle ilişikleri
kesilecektir. Bu durumdaki adaylar hiçbir hak talebinde bulunamayacaklardır.
3. Bu duyurudaki şartlar, sadece bu sınav ve bu sınava
bağlı atamalar ile ilgilidir. Bundan sonraki sınav ve atamalar için müktesep
teşkil etmez.
4. Sınav süreciyle ilgili Başkanlığımızın internet
sitesinde ve aynı sitedeki İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü sayfasında yapılan
tüm duyurular tebligat sayılacaktır. Adaylara ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
5. Sınavla ilgili iş ve işlemlerde faks ve e-mail ile
işlem yapılmayacaktır. Adayların ıslak imzalı ve yazılı dilekçelerini İnsan
Kaynakları Genel Müdürlüğüne (Personel Sistemleri Eğitim ve Sınavlar Daire
Başkanlığı) ulaştırmaları gerekmektedir.
6. Bu duyuruda yer almayan hususlarla ilgili olarak 657
sayılı Devlet Memurları Kanunu, 633 sayılı Diyanet İşleri Başkanlığı Kuruluş ve
Görevleri Hakkında Kanun, Diyanet İşleri Uzman ve Uzman Yardımcılığı Sınav ve
Atama Yönetmeliği ile Kamu Görevlerine İlk Defa Atanacaklar İçin Yapılacak
Sınavlar Hakkında Genel Yönetmelik hükümleri geçerlidir.
XII. İLETİŞİM
Yazışma adresi : Diyanet İşleri Başkanlığı İnsan Kaynakları
Genel Müdürlüğü
Personel
Sistemleri Eğitim ve Sınavlar Daire Başkanlığı
Üniversiteler
Mah. Dumlupınar Blv. No: 147/A 06800
Çankaya
ANKARA
e-mail : persis@diyanet.gov.tr
Telefon : (0312) 295 70 00
Fax : (0312) 285 85 72
10919/1-1
Bülent Ecevit Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Aşağıda
Anabilim Dalı itibariyle unvan ve şartları belirtilen, Üniversitemiz Fakülte ve
Yüksekokullarında açık bulunan kadrolara 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun
ilgili maddelerine göre öğretim üyesi alınacaktır.
Müracaat
süresi ilanın yayını tarihinden itibaren 15 gündür. Yardımcı Doçent kadroları
için ilgili Fakülte Dekanlıkları ile Yüksekokul Müdürlüklerine müracaat
dilekçeleri ekinde;
1 - T.C.
Kimlik No'larını gösterir beyanlarını,
2 -
Diplomalarının onaylı sureti,
3 - Üç adet
fotoğraflarını,
4 -
Başvuracak adayların başvuru formunu(http://w3.beun.edu.tr/adresinden temin
edilecektir.)
5 -
Üniversitemizin http://personel.beun.edu.tr/ilkeler sayfasında yayınlanmış olan
Üniversitemiz Birimlerinde Yardımcı Doçent Kadrosuna Atanma İlkelerinde yer
alan formları,
6 - Yardımcı
Doçent kadrosuna müracaat edenlerin 4 (Dört) nüsha halinde
a)
Özgeçmişlerini,
b) Yayın
listelerini,
c) Bilimsel çalışma
ve yayınlarını kapsayan dosyaları ile birlikte müracaat etmeleri ilan olunur.
NOT: -
Müracaat edenlerin üniversitemiz http://personel.beun.edu.tr/ilkeler sayfasında
yayınlanmış olan
"Üniversitemiz
Birimlerinde Yardımcı Doçent Kadrosuna Atanma İlkeleri"nde
belirtilen şartları sağlamış olmaları,
- Yardımcı
Doçent kadrosuna başvuranların müracaat dilekçelerinde yabancı dillerini
belirtmeleri gerekmektedir.
-
Yurtdışından alınmış Diplomaların Üniversitelerarası Kurulca Denkliğinin
onaylanmış olması gerekmektedir.
- Postadaki
gecikmeler kabul edilmeyeceği gibi yukarıdaki belgelerden bir tanesinin eksik
olması halinde de müracaatlar kabul edilmeyecektir.
ANABİLİM DALI |
YRD. DOÇ. |
AÇIKLAMA |
TIP
FAKÜLTESİ |
||
KADIN HASTALIKLARI VE DOĞUM |
1 |
Adneksial Kitlelerin malign-benign ayrımında, tümör
belirteçleri CA-125 ve HE4 preoperatif
değerlendirilmesine yönelik çalışmalar yapmış olmak. |
PLASTİK VE REKONSTRÜKTİF CERRAHİ |
1 |
Beş-flap z-plastinin yeni
modifikasyonu, dokuzlu flap Z-plasti
konusunda çalışmalar yapmış olmak. |
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ |
||
ÇEVRE TEKNOLOJİSİ |
1 |
Karbon
nanotüpler, hidrojen ve kükürtdioksit
adsorpsiyonu konularında çalışmalar yapmış olmak. |
GEOMATİK MÜH. |
1 |
InSAR tekniği ile deformasyon izleme konusunda çalışmalar yapmış olmak. |
İLAHİYAT
FAKÜLTESİ |
||
İSLAM TARİHİ |
1 |
Osmanlının
son döneminde Urfa Vakıfları üzerine çalışmalar yapmış olmak. |
İKTİSADİ
VE İDARİ BİLİMLER FAK. |
||
İŞ VE SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU |
1 |
İş
sağlığı ve güvenliği alanında doktora yapmış olmak. Fazla saatlerle çalışma
konusunda çalışmalar yapmış olmak. |
EREĞLİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ |
||
EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ |
1 |
Akademik
Entelektüel Liderlik konusunda çalışmalar yapmış olmak. |
FEN
EDEBİYAT FAKÜLTESİ |
||
UYGULAMALI PSİKOLOJİ |
1 |
Psikoloji
anabilim dalında doktora yapmış olmak. |
AHMET
ERDOĞAN SAĞ. HİZ. MYO |
||
TIBBİ LABORATUVAR TEKNİKLERİ |
1 |
Kimya Eğitiminde
aktif öğrenme yönteminin etkinliği konusunda çalışmalar yapmış olmak. |
10885/1-1
Kocaeli
Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÖGRETİM ELEMANI ALINACAKTIR
Üniversitemize bağlı birimlere 2547 Sayılı
Yükseköğretim Kanunu ve bu kanuna dayalı olarak çıkartılan yönetmelik
hükümlerine göre öğretim elemanı alınacaktır. Başvuru süresi ilanın yayın
tarihinden itibaren 15 gün olup, posta ile yapılan başvurular geçersizdir.
Profesör ve Doçent kadroları devamlı statüde olup,
adayların anabilim dalını belirten dilekçelerine ekleyecekleri 2 adet fotoğraf,
öğrenim belgeleri örnekleri ve "Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği"nin ilgili maddelerinde yazılı olan bilgi
ve belgeleri kapsayan dosyaları Rektörlük Personel Daire Başkanlığına şahsen
teslim etmeleri gerekmektedir.
Yurtdışında alınan diploma veya unvanların
Üniversitelerarası Kurulca eşdeğerliliğinin yapılmış olması gerekmektedir.
İlgililere duyurulur.
MÜHENDİSLİK
FAKÜLTESİ |
|||||
Bölüm |
Anabilim
Dalı |
Unvanı |
Derece |
Adet |
|
Jeoloji
Müh. |
Mineroloji ve Petrografi |
Profesör |
1 |
1 |
*1 |
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ |
|||||
Bölüm |
Anabilim
Dalı |
Unvanı |
Derece |
Adet |
|
İşletme |
Muhasebe
ve Finansman |
Doçent |
3 |
1 |
*2 |
İşletme |
Muhasebe
ve Finansman |
Doçent |
3 |
1 |
*3 |
İLETİŞİM FAKÜLTESİ |
|||||
Bölüm |
Anabilim
Dalı |
Unvanı |
Derece |
Adet |
|
Gazetecilik |
Bilişim |
Profesör |
1 |
1 |
*4 |
*1 Granitoyid petrolojisi
konusunda çalışmış olmak.
*2 Doçentliğini Finans alanında almış olup, Riziko
primi konusunda çalışmış olmak.
*3 Doçentliğini Finans alanında almış olup, Konut
değerlemesi ve bankacılık alanlarında çalışmış olmak.
*4 Doçentliğini İletişim Bilimleri alanında almış
olmak.
10841/1-1
Canik
Başarı Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemize 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ile
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği uyarınca aşağıda
nitelikleri belirtilen daimi statüde profesör ve doçent öğretim üyesi
alınacaktır.
Adayların, başvurduğu bölümü ve
başlıca araştırma eserini belirttikleri müracaat dilekçelerine özgeçmişlerini
(EK-3), 1 adet fotoğraflarını, nüfus cüzdan suretlerini, noterden veya resmi
kurumlarca onaylatılmış öğrenim belgelerini (lisans, yüksek lisans, doktora
veya sanatta yeterlik belgesi, doçentlik belgesi), bilimsel yayınlarını,
kongre-konferans tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları, yönettiği doktora çalışmalarını
ve eğitim-öğretim faaliyetlerini kapsayan ve belgeleyen dosyaları (profesör
adayları 6 altı takım, doçent adayları 4 takım) ekleyerek Personel Daire
Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir. Son başvuru tarihi ilanın yayımı tarihinden itibaren 15
günlük sürenin bitimidir. Müracaatlar şahsen yapılacaktır. Süresi içinde
yapılmayan ve eksik evrakla yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. İlanla
ilgili tüm bilgilere Üniversitemizin www.basari.edu.tr adresinden duyurular
sayfasından ulaşılabilinir.
FAKÜLTE |
BÖLÜMÜ |
UNVAN |
ADET |
NİTELİKLERİ |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi |
İşletme Bölümü |
Profesör |
1 |
Ekonomi
alanında doktora yapmış olmak |
Doçent |
1 |
Ekonomi
alanında doktora yapmış olmak |
10916/1-1
Işık
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemize 2547 sayılı
Yükseköğretim Kanunu'nun ve Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği'nin ilgili maddeleri uyarınca
aşağıda belirtilen kadroya öğretim üyesi alınacaktır.
Başvurularda Gerekli Belgeler:
Başvuru Dilekçesi,
Özgeçmişi,
Diploma Örnekleri (Lisans, Yüksek
Lisans, Doktora, Doçentlik Belgeleri) onaylı, Bilimsel çalışma ve yayınlarından, 4'er takım,
Başvurular için yurtdışından alınmış diplomaların
Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması gerekmektedir.
FAKÜLTE |
BÖLÜM |
UNVAN |
ADET |
AÇIKLAMA |
Mimarlık ve Tasarım Fakültesi |
Mimarlık |
Doçent |
1 |
-
Mimar kökenli, -
Mimarlık, Planlama, Tasarım temel alanında Doçent unvanı almış, -
Mimarlık Tarihi ve Kuramı ile Kent ve Mimarlık Tarihi alanında uzmanlaşmış
olmak. |
Başvuru süresi ilan tarihinden itibaren 15 (onbeş) gündür. İlanla ilgili tüm bilgiler Üniversitemizin
http://www.isikun.edu.tr adresinde yer almaktadır.
10860/1-1
Mevlana
Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemize 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu,
Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği ile Vakıf Yükseköğretim
Kurumları Yönetmeliği’nin ilgili maddeleri uyarınca aşağıda nitelikleri
belirtilen kadroya Profesör alınacaktır. İlgili adayın,
a) 657 sayılı
Devlet Memurları Kanunu’nun 48. maddesinde belirtilen şartları taşımaları,
b) 2547 sayılı
Yüksek Öğretim Kanunu’nun 25. ve 26. maddelerinde belirtilen şartları
taşımaları,
gerekmektedir.
İlgili adayın;
1 - 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ile Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinde belirtilmiş olan Profesör olarak atanma
şartlarını sağlamaları,
2 - Başvuru dilekçeleri ile birlikte özgeçmişlerini,
3 - Birisi başlıca
araştırma eseri olmak üzere, gösterecekleri bilimsel yayınlarını, doçentlik belgesini,
kongre ve konferans tebliğleri ile bunlara yapılan atıfları, eğitim-öğretim
faaliyetlerini, yönetimlerinde devam eden yada
tamamlanan doktora ve yüksek lisans tezlerini, üniversite veya yüksek teknoloji
enstitülerine katkılarını kapsayan eserlerinin belirtildiği yayın listesini
içeren 6 (altı) takım dosya ile birlikte Mevlana Üniversitesi Rektörlüğü’ne
şahsen başvurmaları gerekmektedir.
FAKÜLTE/YÜKSEKOKUL |
BÖLÜM |
UNVANI |
ADET |
Sağlık Hizmetleri
Yüksekokulu |
Beslenme ve
Diyetetik |
Prof.
Dr. |
1 |
Sağlık Hizmetleri
Yüksekokulu |
Hemşirelik |
Prof.
Dr. |
1 |
10862/1-1
İstanbul
Teknik Üniversitesi Rektörlüğünden:
ÖĞRETİM ÜYELERİ
ALINACAKTIR
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerinde açık
bulunan kadrolarına, 2547 sayılı Kanunun 25. ve 26. maddeleri ile ilgili
yönetmelik ve İTÜ Akademik Yükseltme ve Atama Ölçütlerinde (2008 ve 2014)
belirtilen kriterler uyarınca devamlı statüde
çalıştırılmak üzere Öğretim Üyeleri alınacaktır. Müracaat süresi ilan
tarihinden itibaren 15 gün olup, başvurular şahsen yapılacaktır.
1 - Profesör ve Doçent kadroları
devamlı statü için olup, yukarıda belirtilen şartları sağlayan adaylar,
başvuracakları anabilim dalını ve niteliğini belirtir dilekçelerine
ekleyecekleri özgeçmişleri, doçentlik belgesi, İTÜ Akademik Yükseltme ve Atama
Bilgi Formunu (Dekan onaylı), başlıca araştırma eserlerini, yayın listeleri ile
bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan bir dosyayı Profesörlük için 6 takım,
Doçentlik için 4 takım olarak Rektörlüğe teslim etmeleri gerekmektedir.
2 - Yurt dışından alınmış diplomaların
Üniversitelerarası Kurul Başkanlığından denklik belgesinin alınmış olması
şarttır.
3 - İlana başvuran adaylar İTÜ Akademik Yükseltme ve
Atama Ölçütlerinden (2008 ve 2014) hangisine göre başvuruda bulunacaklarını
dilekçelerinde belirtmek zorundadırlar.
BİRİM |
PROFESÖR |
DOÇENT |
İSTENİLEN NİTELİKLER |
||
ADET |
DERECE |
ADET |
DERECE |
||
DENİZCİLİK
FAK. DENİZ ULAŞTIRMA İŞLETME MÜH. ABD |
1 |
1 |
Deniz Bilimi ve
Mühendisliği alanında doçent olup, denizcilikte uzaktan algılama konusunda
çalışmaları olmak |
||
GEMİ
İNŞAATI VE DENİZ BİLİMLERİ FAK. GEMİ İNŞAATI VE GEMİ MAK. MÜH. |
1 |
1 |
Yelkenli tekne
dizaynı ve uzman sistemlerin gemi dizaynına uygulanması
alanında çalışmış olmak |
||
İŞLETME
FAK. ENDÜSTRİ MÜH. ABD |
1 |
1 |
Çok değişkenli
istatistiksel analiz, veri zarflama analizi ve sağlık sistemleri yönetimi
konusunda çalışmaları olmak |
||
UÇAK VE
UZAY BİL. FAK. UÇAK MÜH. ABD |
1 |
2 |
Havacılık
ve Uzay Mühendisliği alanında doçent olup, sandviç yapıların titreşim analizi
ve malzeme modelleri konularında çalışmaları olmak. |
||
TOPLAM |
1 |
3 |
|
10863/1-1
Türk-Alman Üniversitesi
Rektörlüğünden:
ÖĞRETİM ÜYESİ
ALINACAKTIR
Üniversitemize
2547 sayılı Kanun ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atama Yönetmeliği
hükümlerine göre, aşağıda belirtilen Anabilim Dallarına Öğretim Üyesi
alınacaktır. Müracaatların gerekli belgeler ile birlikte ilanın yayımlandığı
tarihten itibaren 15 gün içerisinde yapılması gerekmektedir. Başvurular için
gerekli belgeler ve adaylarda aranılan nitelikler Üniversitemizin
http://www.tau.edu.tr web sayfasında yayımlanmıştır.
Başvuru
Adresi: Personel Daire Başkanlığı
SIRA NO |
FAKÜLTE |
BÖLÜMÜ |
ANABİLİM
DALI |
KADRO UNVANI |
ADET |
NİTELİK |
1 |
İktisadi
ve İdari Bilimler |
İşletme |
Üretim
Yönetimi ve Pazarlama |
Doçent |
1 |
Almanya’da
doktora yapmış ve stratejik tedarik yönetimi konusunda yayınları olmak. |
2 |
Kültür
ve Sosyal Bilimler |
Kültür
ve İletişim Bilimleri |
Kültür
Bilimleri |
Doçent |
1 |
Türkçe-Almanca
karşılaştırmalı dilbilim, kültürlerarası iletişim ve karşılaştırmalı kültür
çalışmaları alanlarında yayınları olmak. |
10788/1-1
İLANEN TEBLİGATTIR
Aşağıda ad ve soyadı belirtilen şahıs tarafından
yurdumuza geçici olarak getirilen araç halen yurtta olmasına rağmen şahsın
taahhütname vermeden yurtdışına çıktığı anlaşıldığından, 4458 sayılı Gümrük
Kanunu'nun 238'nci maddesi ve Geçici İthal Edilen Kara Taşıtlarına İlişkin
Gümrük Genel Tebliği (Seri No: l)'nin 19/1'inci
maddesi uyarınca isminin karşısında gösterilen para cezasının tatbikine karar
verilmiş olup, söz konusu cezanın tebliğ tarihinden itibaren (30) gün içinde
ödenmesini; bu süre içinde ödenmesi durumunda 5326 sayılı Kabahatler Kanunu'nun
17/6'ncı maddesinde belirtilen indirimden yararlanılabileceği; 4458 sayılı
Gümrük Kanununun 242'nci maddesi çerçevesinde itiraz hakkı bulunulduğu; Ceza
ödenmediği takdirde 6183 sayılı A.A.T.U.H.K. hükümlerine göre cebren tahsili
cihetine gidileceği;
Diğer taraftan, söz konusu taşıtın yurt dışı edilmemesi
yada en yakın gümrük idaresine teslim edilmemesi
halinde ayrıca gümrük vergilerinin de tahsil edileceği; 7201 sayılı Tebligat
Kanunu hükümleri uyarınca ilanen tebliğ olunur.
SIRA NO |
CEZA KARARININ TARİHİ |
CEZA KARARININ SAYISI |
ADI SOYADI |
ARACIN PLAKASI |
PASAPORT NO |
ARACIN GİRİŞ TARİHİ |
ARACIN SON ÇIKMASI GEREKEN
TARİH |
VERGİLER TOPLAMI |
CEZATUTARI (TL) |
1 |
25.11.2015 |
15CK2205001503 |
STRAHIL ZAHARIEV |
CB8845AP |
383615693 |
18.09.2015 |
16.03.2016 |
23.981 |
5.995 |
10842/1-1
10939/1-1