Başbakanlık Vakıflar Genel
Müdürlüğünden:
Yenimahalle Belediye
Başkanlığı İmar ve Şehircilik Müdürlüğünden:
Enerji ve Tabii Kaynaklar
Bakanlığından:
Kültür ve Turizm
Bakanlığından:
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Rektörlüğünden:
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğünden:
HAZİNE AVUKATLIĞINA GİRİŞ SINAVI DUYURUSU
I - SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER:
Maliye Bakanlığı Başhukuk
Müşavirliği ve Muhakemat Genel Müdürlüğü Taşra
Teşkilatında yer alan Muhakemat Müdürlükleri ve
Hazine Avukatlıklarında çalıştırılmak üzere yazılı ve sözlü sınav ile 120 (yüz
yirmi) Hazine Avukatı alınacaktır.
Hazine Avukatlığı Giriş Sınavına, KPSS (B) Grubu
kadrolar için yapılan 5-6 Temmuz 2014 tarihli Kamu Personel Seçme Sınavından
KPSSP3 puan türünden 70 veya üzeri puan almış olan adaylar başvuruda bulunabilecektir.
Atama yapılacak kadro sayısının en fazla beş katı kadar
aday, giriş sınavının yazılı bölümüne çağrılacaktır. Sınava katılabilecek
adaylara ilişkin liste, puanı en yüksek adaydan başlamak suretiyle
düzenlenecektir. KPSSP3 puan türü itibarıyla en son adayın aldığı puanla aynı
puana sahip adaylar da yazılı sınava çağrılacaktır.
Yazılı sınavda başarılı olanlardan en yüksek puan alan
adaydan başlanarak, atama yapılacak kadro sayısının en fazla iki katı kadar
aday sözlü sınava çağrılacaktır. Son sıradaki adayla aynı puanı alan adaylar da
sözlü sınava çağrılacaktır.
II - SINAV TARİHİ VE YERİ:
a) Giriş sınavının yazılı bölümü 17/01/2016
tarihinde (Pazar günü) saat 10:00’da Ankara’da yapılacaktır.
b) Giriş sınavının yazılı bölümüne katılmaya hak
kazanan adaylar ile bunların sınava giriş yerleri ve saati; Maliye Bakanlığı
(www.maliye.gov.tr) ile Başhukuk Müşavirliği ve Muhakemat Genel Müdürlüğü (www.bahum.gov.tr) internet
sayfalarında sınavdan en az 10 gün önce ilan edilecektir. Adaylara sınava giriş
belgeleri tebligat adreslerine posta yoluyla gönderilecektir.
c) Yazılı sınavda başarılı olanlara, sözlü sınavın
yeri, günü ve saatine ilişkin yazı, sınav tarihinden en az yirmi gün önce
gönderilecek ve yazılı sınavda başarılı olanların listeleri Maliye Bakanlığı ile
Başhukuk Müşavirliği ve Muhakemat
Genel Müdürlüğü internet sayfalarında duyurulacaktır.
III - SINAVA BAŞVURU ŞARTLARI:
Giriş sınavına katılmak isteyenlerde son başvuru tarihi
(18/12/2015) itibarıyla aşağıdaki şartlar aranacaktır.
a) 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48 inci
maddesinde belirtilen genel şartları taşımak,
b) Hukuk fakültelerinden ya da bunlara denkliği
Yükseköğretim Kurulunca kabul edilmiş yurt dışındaki Yükseköğretim
Kurumlarından mezun olmak,
c) Avukatlık ruhsatını haiz olmak,
ç) KPSS (B) Grubu kadrolar için yapılan 5-6 Temmuz 2014
tarihli Kamu Personel Seçme Sınavından KPSSP3 puan türünden 70 veya üzeri puan
almış olmak,
d) Başvuruyu süresi içerisinde yapmış olmak.
IV - SINAV BAŞVURUSU:
a) Başvurular 07/12/2015
tarihinde başlayıp 18/12/2015 tarihinde saat 17:30’da sona erecektir.
b) Giriş sınavına başvuru, Maliye Bakanlığı
(www.maliye.gov.tr) ile Başhukuk Müşavirliği ve Muhakemat Genel Müdürlüğü (www.bahum.gov.tr) internet
sayfalarında yayımlanacak olan Başvuru Formu doldurularak, 2014 Yılı KPSSP3
puanını gösteren ÖSYM belgesi ile birlikte şahsen, elden veya posta yoluyla
yapılacaktır.
c) Şahsen, elden veya posta yoluyla başvuruda bulunmak
isteyenler doldurdukları Başvuru Formunu başvuru süresi içerisinde, en geç 18/12/2015 tarihi mesai saati sonuna kadar (Saat 17:30), bu
duyuruda yer alan “İletişim Bilgileri”nde belirtilen
adrese teslim etmek veya Maliye Bakanlığı Genel Evrakına ulaştırmak
zorundadırlar. Postadaki gecikmeden dolayı zamanında ulaşmayan başvurular
işleme konulmayacaktır.
ç) Diploma veya mezuniyet belgesi ya da denklik belgesi
ile avukatlık ruhsatnamesinin asıllarının sözlü sınav öncesinde ibrazı zorunlu
olup, bir örneği onaylanıp alınarak asılları ilgiliye iade edilecektir.
V - SINAV ŞEKLİ VE SINAV KONULARI:
Giriş sınavı, yazılı ve sözlü olarak iki aşamada
yapılacaktır. Yazılı sınavda başarılı olamayanlar sözlü sınava alınmayacaktır.
Giriş sınavının yazılı bölümü test usulünde gerçekleştirilecektir.
Sınav konuları aşağıdaki gibidir:
1) Yazılı sınav konuları:
a) Anayasa Hukuku,
b) İdare Hukuku,
c) İdari Yargılama Hukuku,
ç) Ceza Hukuku,
d) Ceza Muhakemesi Hukuku,
e) Medeni Hukuk,
f) Hukuk Muhakemesi,
g) Borçlar Hukuku,
ğ) İş Hukuku,
h) Ticaret Hukuku,
ı) İcra ve İflas Hukuku.
2) Sözlü sınav konuları:
Sözlü sınavda adaylar;
a) Yazılı sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi,
b) Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve
muhakeme gücü,
c) Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve
tepkilerinin mesleğe uygunluğu,
ç) Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı,
d) Genel yetenek ve genel kültürü,
e) Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı,
yönlerinden ayrı ayrı puan verilmek suretiyle
değerlendirilecektir.
VI - DEĞERLENDİRME:
a) Yazılı sınavın değerlendirilmesi:
Yazılı sınav, yüz tam puan üzerinden değerlendirilir.
Yazılı sınavda başarılı sayılmak için en az yetmiş puan almış olmak gerekir.
b) Sözlü sınavın değerlendirilmesi:
Adaylar bu duyurunun, “V-SINAV ŞEKLİ VE SINAV KONULARI”
başlıklı bölümünün, sözlü sınav konularının (a) bendi için elli puan, (b), (c),
(ç), (d), (e) bentlerinden her biri için onar puan üzerinden
değerlendirilecektir.
Sözlü sınavı başarmış sayılmak için Sınav Komisyonu
Başkan ve üyelerinin yüz üzerinden verdikleri puanların ortalamasının en az
yetmiş olması zorunludur.
Giriş sınavını başarmış sayılmak için yazılı ve sözlü
sınavların her birinden en az yetmiş puan alınması zorunludur. Giriş sınavında
başarılı olanların yazılı ve sözlü sınav puanlarının ortalaması başarı sırasını
oluşturacaktır.
En yüksek puandan başlamak üzere başarı sırasına göre
120 (yüz yirmi) aday asil, en fazla 60 (altmış) aday da yedek olarak
belirlenerek ilan edilecektir. Puanların aynı olması halinde sırasıyla yazılı
puanı ve giriş sınavına başvurduğu KPSSP3 puanı yüksek olan adaya öncelik
tanınacaktır.
Giriş sınavında yetmiş ve üzerinde puan almış olmak
sıralamaya giremeyen adaylar için müktesep hak teşkil etmeyecektir.
VII - SINAV SORULARININ İLANI, SINAV SONUÇLARININ
DUYURULMASI VE İTİRAZ:
a) Yazılı sınav soruları ve cevap anahtarı Başhukuk Müşavirliği ve Muhakemat
Genel Müdürlüğü (www.bahum.gov.tr) internet adresinde üç iş günü içinde ilan
edilecektir. Adaylar yazılı sınav sorularına ve cevap anahtarına ilişkin
itirazlarını, ilanı takip eden yedi gün içinde yazılı olarak Başhukuk Müşavirliği ve Muhakemat
Genel Müdürlüğüne yapacaklardır. Sınav Komisyonunca, takip eden on gün içinde
itirazlar değerlendirilerek, sonuç ilgiliye bildirilecektir.
b) Sınav sonuçları, Maliye Bakanlığı
(www.maliye.gov.tr) ve Başhukuk Müşavirliği ve Muhakemat Genel Müdürlüğü (www.bahum.gov.tr) internet
sayfalarında yayımlanmak suretiyle duyurulacaktır. Sınav sonuçlarına,
sonuçların açıklanmasından itibaren yedi gün içerisinde Maliye Bakanlığında
olacak şekilde yazılı olarak itiraz edilebilir. İtiraz bu sürenin bitiminden
itibaren, sınav komisyonu tarafından en geç on gün içinde değerlendirilerek
sonucu ilgiliye bildirilecektir.
VIII - GÖREV YERLERİ VE ATAMA USULÜ:
Giriş sınavında başarılı olup, Hazine Avukatı olarak
ataması yapılacak olan adayların görev yapacağı yerler ekli listede belirtilmiş
olup, atamalar başarı sırasına göre 1 inci sırada yer alan adaydan başlamak
üzere tercih yöntemi ile yapılacak ve adaylara becayiş hakkı tanınacaktır. Söz
konusu tercih işlemine adayların bizzat kendilerinin katılması gerekmektedir.
Adayların çeşitli sebepler ile tercih işlemine bizzat katılamaması durumunda
usulüne uygun olarak düzenlenmiş noter onaylı vekalet
belgesi ile vekil tayin edebileceklerdir. Becayiş hakkını kullanmak isteyen
adaylara tercihlerin yapıldığı günü takip eden 2 (iki) gün içerisinde becayiş
yapma hakkı verilecektir.
Giriş sınavı sonucunda ataması gerçekleştirilenler,
Maliye Bakanlığı Personeli Görevde Yükselme, Unvan Değişikliği ve Atama
Yönetmeliğinin Çalışma Şartı başlıklı 39 uncu maddesi hükümlerinde belirtilen
çalışma şartına tabi tutulacaktır.
IX - DİĞER HUSUSLAR:
a) Adaylar sınavda, sınav giriş belgeleri ile sınavda
kimlik tespitinde kullanılmak üzere fotoğraflı ve geçerli bir kimlik belgesini
(nüfus cüzdanı, T.C. kimlik numarası olan sürücü belgesi veya pasaport)
yanlarında bulunduracaktır.
b) Giriş sınavını kazananlardan başvuru formunda
gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin sınav sonuçları geçersiz
sayılarak atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bunlar
hiçbir hak talep edemez.
c) Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu veya belge verdiği
tespit edilenler hakkında Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda
bulunulacaktır.
ç) 18/12/2015 tarihi mesai
saati (17:30) sonuna kadar ulaşmayan başvurular dikkate alınmayacağından,
adayların oluşabilecek aksaklıkları göz önüne alarak, başvurularını son güne
bırakmamaları gerekmektedir.
İlan olunur.
İletişim Bilgileri:
Adres:
Maliye Bakanlığı Başhukuk
Müşavirliği ve Muhakemat Genel Müdürlüğü
Personel Şubesi Zemin Kat
Dikmen Caddesi (06450) Çankaya/ANKARA
Tel : 0 (312)
415 13 66-415 13 68
Faks : 0 (312)
417 46 12-417 59 15
Maliye Bakanlığı Başhukuk Müşavirliği ve Muhakemat
Genel Müdürlüğünce 09/08/2006 tarihli
ve 26254 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak
yürürlüğe giren Maliye Bakanlığı Personeli Görevde Yükselme, Unvan
Değişikliği ve Atama Yönetmeliği Hükümleri Gereğince Yapılacak Hazine
Avukatlığı Yazılı ve Sözlü Sınav Sonucunda Başarılı Olanların Atamalarının
Yapılacağı Yerler |
||||
SIRA NO |
ATAMA YAPILACAK YERLER |
SAYISI |
SINIFI |
DERECESİ |
1 |
Ceyhan (Adana) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
2 |
Kozan (Adana) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
3 |
Pozantı (Adana) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
4 |
Afyonkarahisar Muhakemat
Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
5 |
Ağrı Muhakemat Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
6 |
Şereflikoçhisar (Ankara) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
7 |
Korkuteli (Antalya) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
8 |
Manavgat (Antalya) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
9 |
Artvin Muhakemat Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
10 |
Ayvalık (Balıkesir) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
11 |
Bingöl Muhakemat Müdürlüğü |
3 |
AHS |
6 |
12 |
Tatvan (Bitlis) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
13 |
Gökçeada (Çanakkale) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
14 |
İpsala (Edirne) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
15 |
Kovancılar (Elazığ) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
16 |
Erzincan Muhakemat
Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
17 |
Erzurum Muhakemat Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
18 |
Gaziantep Muhakemat
Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
19 |
Islahiye (Gaziantep) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
20 |
Nizip (Gaziantep) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
21 |
Nurdağı (Gaziantep) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
22 |
Şebinkarahisar (Giresun) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
23 |
Gümüşhane Muhakemat
Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
24 |
Hakkari Muhakemat Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
25 |
Yüksekova (Hakkari) Hazine
Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
26 |
Hatay Muhakemat Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
27 |
Altınözü (Hatay) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
28 |
Reyhanlı (Hatay) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
29 |
İstanbul Muhakemat
Müdürlüğü |
25 |
AHS |
6 |
30 |
Aliağa (İzmir) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
31 |
Sarıkamış (Kars) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
32 |
Kastamonu Muhakemat
Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
33 |
Kırklareli Muhakemat
Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
34 |
Vize (Kırklareli) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
35 |
Gölcük (Kocaeli) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
36 |
Kandıra (Kocaeli) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
37 |
Körfez (Kocaeli) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
38 |
Simav (Kütahya) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
39 |
Hekimhan (Malatya) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
40 |
Darende (Malatya) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
41 |
Salihli (Manisa) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
42 |
Kızıltepe (Mardin) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
43 |
Midyat (Mardin) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
44 |
Bodrum (Muğla) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
45 |
Ortaca (Muğla) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
46 |
Malazgirt (Muş) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
47 |
Nevşehir Muhakemat
Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
48 |
Rize Muhakemat Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
49 |
Sakarya Muhakemat Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
50 |
Akyazı (Sakarya) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
51 |
Geyve (Sakarya) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
52 |
Karasu (Sakarya) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
53 |
Samsun Muhakemat Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
54 |
Çarşamba (Samsun) Hazine Avukatlığı |
2 |
AHS |
6 |
55 |
Vezirköprü (Samsun) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
56 |
Siirt Muhakemat Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
57 |
Sivas Muhakemat Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
58 |
Tekirdağ Muhakemat
Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
59 |
Çerkezköy (Tekirdağ) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
60 |
Çorlu (Tekirdağ) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
61 |
Şanlıurfa Muhakemat
Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
62 |
Van Muhakemat Müdürlüğü |
3 |
AHS |
6 |
63 |
Başkale (Van) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
64 |
Erciş (Van) Hazine Avukatlığı |
2 |
AHS |
6 |
65 |
Yozgat Muhakemat Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
66 |
Zonguldak Muhakemat
Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
67 |
Devrek (Zonguldak) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
68 |
Bayburt Muhakemat Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
69 |
Batman Muhakemat Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
70 |
Şırnak Muhakemat Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
71 |
Cizre (Şırnak) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
72 |
Ardahan Muhakemat Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
73 |
Iğdır Muhakemat Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
74 |
Karabük Muhakemat Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
75 |
Kilis Muhakemat Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
76 |
Osmaniye Muhakemat
Müdürlüğü |
1 |
AHS |
6 |
77 |
Kadirli (Osmaniye) Hazine Avukatlığı |
1 |
AHS |
6 |
78 |
Düzce Muhakemat Müdürlüğü |
2 |
AHS |
6 |
TOPLAM: |
120 |
10745/1-1
Başbakanlık
Vakıflar Genel Müdürlüğünden:
VAKFIN ADI: Güllüoğlu Eğitim ve Yardım Vakfı.
VAKFEDENLER: Mehmet Nejat Güllü, Rahime Güllü, Beraettin Fatih Güllü, Merve Yavuz.
VAKFIN İKAMETGÂHI: İstanbul
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR
TARİHİ VE NO’SU:
İstanbul Anadolu 18. Asliye Hukuk Mahkemesinin
09.09.2015 tarihinde kesinleşen 28.04.2015 tarihli ve E: 2015/44 K: 2015/165
sayılı kararı.
VAKFIN AMACI: Maddi imkanlardan
yoksun olan ve orta-yüksek öğretim çağındaki öğrencilere burs vermek, ihtiyaç
sahibi fakir ve kimsesizlere, gıda bankacılığı kapsamında gıda, temizlik,
yiyecek ve yakacak maddelerinin karşılıksız ve bedelsiz olarak ulaştırmak,
vermek ve dağıtmak aşevi kurmak veya kurulmuş olan aşevlerine yardımda
bulunmak, aşevlerinde hazırlanan yemekleri, yoksul ailelere ulaştırmak ve
dağıtmak, baklava üretiminin bilimsel şekilde yapılmasında gerekli araştırma ve
geliştirmeleri konusunda yardımda bulunmak bu konuda bilimsel toplantı,
konferans ve seminerler düzenlemek ve bu toplantılara katılmak.
VAKFIN MAL VARLIĞI: İstanbul Kadıköy Hasanpaşa Esin
Sokak No: 4 adresinde 136 pafta, 706 ada, 16 parsel de kayıtlı gayrimenkul ve
nakit 15.000 TL (OnbeşbinTürkLirası)
YÖNETİM KURULU: Mehmet Nejat Güllü, Beraettin
Fatih Güllü, Merve Yavuz.
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ:
Tasfiyesinden arta kalan malvarlığı baklava konusunda mevcut olan bir vakfa
böyle bir vakıf yoksa baklava konusunda eğitim yapan bir eğitim kurumuna devir
edilir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilan olunur.
10827/1-1
—————
VAKFIN ADI: Sosyal Dönüşüm Vakfı
VAKFEDENLER: Gamze Akkuş İlgezdi,
Kalender Özdemir, Tangül Özer, Yurdagül Erkoca, Emel Armutcu, Cemal Şerifoğlu, İnan Bektaş
VAKFIN İKAMETGAHI: İSTANBUL
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR
TARİHİ VE NO’SU: İstanbul Anadolu 24. Asliye Hukuk Mahkemesinin 16/11/2015 tarihinde kesinleşen 22/05/2015 tarihli ve
E:2014/455, K:2015/213 sayılı kararı.
VAKFIN AMACI: Gelir dağılımından kaynaklanan
adaletsizliğin giderilmesi ve insanların yoksulluktan kurtulabilmesi amacıyla
sosyal, kültürel ve ekonomik çalışmalar yapmak ve başta kadın, çocuk, engelli
olmak üzere toplumun dezavantajlı gruplarının hayatında kalıcı değişimler
yaratmak.
VAKFIN MAL VARLIĞI: 55.000-TL nakit
YÖNETİM KURULU: Gamze Akkuş İlgezdi,
Yurdagül Erkoca, İnan Bektaş
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ:
Vakfın borçlarının tasfiyesinden arta kalan mal ve
haklar mütevelli heyetince belirlenecek benzer amaçlı bir vakfa devredilir.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilân
olunur.
10828/1-1
—————
VAKFIN ADI: Derindere Vakfı
VAKFEDENLER: Özkan DERİNDERE
VAKFIN İKAMETGAHI: İSTANBUL
VAKFIN TESCİL KARARINI VEREN MAHKEMENİN ADI, KARAR
TARİHİ VE NO’SU: Bakırköy 9.Asliye Hukuk Mahkemesinin 06.11.2015 tarihinde
kesinleşen, 08.09.2015 tarihli ve E: 2015/220, K: 2015/339 sayılı kararı.
VAKFIN AMACI: Ülkemiz ve dünya insanlarının, mesleki,
teknik, eğitim, sağlık, kültürel, ekonomik, spor, turizm, doğa ve sosyal
alanlarda yardımcı olmak ve yatırımlar yapmak, bilinçlendirmek, eğitim düzeyini
yükseltmek, gelişmesini hızlandırmak, dayanışmayı sağlayarak toplumun her
kesimini bu konularda aydınlatmak ve vakıf senedinde yazılı diğer hükümleri
yerine getirmektir.
VAKFIN MAL VARLIĞI: 150.000.00.TL. (YüzellibinTürkLirası)
dır.
YÖNETİM KURULU: Özkan DERİNDERE, Gülçin DERİNDERE,
Yusuf Engin TAHA
VAKFIN SONA ERMESİ HALİNDE MAL VE HAKLARIN DEVRİ: Son
yılın bilançosunda çıkacak taşınır ve taşınmaz malvarlığını, denetim makamı
olan Vakıflar Genel Müdürlüğünün belirlediği bir vakfa devreder.
Türk Medeni Kanununun 104. maddesi gereğince ilan
olunur.
10829/1-1
Yenimahalle
Belediye Başkanlığı İmar ve Şehircilik Müdürlüğünden:
Mehmet Akif Ersoy Mahallesi dini tesis ayrılmasına
ilişkin 1/1000 ölçekli plan değişikliği Belediyemiz İmar ve Şehircilik Panosuna
asılmıştır.
İlgililere ilanen duyurulur.
10832/1-1
Enerji
ve Tabii Kaynaklar Bakanlığından:
ENERJİ VE TABİİ KAYNAKLAR BAKANLIĞI AVRUPA BİRLİĞİ UZMAN YARDIMCILIĞI
GİRİŞ SINAVI DUYURUSUNUN İPTALİNE İLİŞKİN DUYURU
26.11.2015 tarihli ve 29544 sayılı Resmi Gazete'de yayımlanan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
Avrupa Birliği Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavı duyurusuna ilişkin ilan iptal
edilmiştir.
İlanen duyurulur.
10856/1/1-1
—————
ENERJİ VE TABİİ KAYNAKLAR BAKANLIĞI AVUKATLIK GİRİŞ SINAVI DUYURUSUNUN İPTALİNE
İLİŞKİN DUYURU
16.11.2015 tarihli ve 29534 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
Avukatlık Giriş Sınavı Duyurusuna ilişkin ilan iptal edilmiştir.
İlanen duyurulur.
10856/2/1-1
Kültür ve Turizm Bakanlığından:
ANKARA I NUMARALI KÜLTÜR VARLIKLARINI
KORUMA BÖLGE KURULU
KARAR
18.02/21
Toplantı Tarihi ve No :
08/10/2015 - 146 TOPLANTI
YERİ
Karar Tarihi ve No :
08/10/2015 - 2721 ÇANKIRI
Çankırı ili, Eldivan ilçesi, Büyükhacıbey
köyünde tespit edilen arkeolojik alana
ilişkin Çankırı Valiliği İl Kültür ve
Turizm Müdürlüğünün 22.06.2015 gün ve
53688332-168.-647 sayılı yazısı, Müdürlüğümüzün 30.06.2015 gün ve
21335995.165.02/18.02.21-1287 sayılı yazısı, Kurum görüşlerinin iletildiği
Çankırı Valiliği İl Çevre ve Şehircilik Müdürlüğünün 13.07.2015 gün ve
99193980-252-99/2387 sayılı - Çankırı Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünün
09.07.2015 gün ve 4611 sayılı- İLBANK A.Ş. Genel Müdürlüğünün 09.07.2015 gün ve
17526 sayılı-Çankırı Orman İşletme Müdürlüğünün 21.07.2015 gün ve 1564748 sayılı-DSİ Etüt, Planlama ve Tahsisler Daire
Başkanlığının 15.07.2015 gün ve 471040 sayılı- Enerji ve Tabii Kaynaklar
Bakanlığı Maden İşleri Genel Müdürlüğü
29.07.2015 gün ve 20913469-101.29.02-25735-52488 sayılı-Karayolları
Genel Müdürlüğü 15. Bölge Müdürlüğünün 24.07.2015 gün ve 147356 sayılı- Çankırı Özel İdaresi
Tarımsal Hizmetler Müdürlüğünün 04.08.2015
gün ve 4857 sayılı- Çankırı Özel İdaresi Çevre Koruma ve Kontrol
Müdürlüğünün 19.08.201gün ve 5287 sayılı yazısı okundu, ekleri incelendi;
Çankırı ili, Eldivan ilçesi, Büyükhacıbey köyünde tespit edilen ve bir kısmı tescil
harici alanda, küçük bir kısmı 162 ada, 15 parselde yer alan nekropol alanının III. Derece Arkeolojik Sit Alanı olarak
tesciline, 1/7000 ölçekli haritada gösterilen ve koordinatları verilen
sınırların sit sınırı olarak onaylanmasına, Kültür Varlıklarını Koruma Yüksek
Kurulu’nun 05.11.1999 gün ve 658 sayılı ilke kararının geçici dönem yapılanma
koşulu olarak belirlenmesine karar verildi.
10792/1-1
Necmettin
Erbakan Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerinde boş
bulunan kadrolarına 2547 Sayılı Yükseköğretim Kanunu ile Öğretim Üyeliğine
Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği hükümleri doğrultusunda öğretim üyesi alınacaktır.
Adayların 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 48. maddesindeki genel şartları
ve ilanda belirtilen özel şartları taşımaları gerekmektedir.
1. 2547
Sayılı Kanunun 26. maddesinde belirtilen şartları taşıyan Profesör adaylarının;
özgeçmişlerini, yayın listelerini, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Uzmanlık
Belgesi veya Sanatta Yeterlilik Belgesi, Doçentlik Belgesi, Nüfus Cüzdanı
Fotokopisi ile birlikte Bilimsel Yayınlarını, Kongre ve Konferans Tebliğleri
ile bunlara yapılan Atıfları, yönetimlerinde devam eden ve biten Doktora ve
Yüksek Lisans çalışmalarını, Üniversite Yönetimine katkılarını kapsayan belge
ve bilgileri içeren 6 adet dosya ile birlikte özgeçmiş ve eserlerini içeren
elektronik ortamdaki 6 adet CD’yi ekleyerek Rektörlük Personel Daire
Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir. (Dosyalar haricinde dilekçeye Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Uzmanlık
Belgesi veya Sanatta Yeterlilik Belgesi, Doçentlik Belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi, ile birlikte özgeçmiş, yayın listesi ve kamu
kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta olanların hizmet belgeleri
eklenecektir).
2. 2547
Sayılı Kanunun 25. maddesinde belirtilen şartları taşıyan Doçent adaylarının;
özgeçmiş, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta
Yeterlilik Belgesi, Doçentlik Belgesi, Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ile birlikte
Yayın Listesi ile Bilimsel Çalışma ve Yayınlarını kapsayan 4 adet dosya ile
birlikte özgeçmiş ve eserlerini içeren elektronik ortamdaki 4 adet CD’yi
ekleyerek Rektörlük Personel Daire Başkanlığına başvurmaları gerekmektedir. (Dosyalar haricinde dilekçeye Lisans, Yüksek Lisans,
Doktora, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta Yeterlilik Belgesi, Doçentlik Belgesi,
Nüfus Cüzdanı Fotokopisi ile birlikte özgeçmiş, yayın listesi ve kamu
kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta olanların hizmet belgeleri
eklenecektir).
3. 2547
Sayılı Kanunun 23. maddesinde belirtilen şartları taşıyan Yardımcı Doçent
adaylarının; anabilim dalı ve yabancı dillerini belirten dilekçe, özgeçmiş,
Lisans, Yüksek Lisans, Doktora Belgesi, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta
Yeterlilik Belgesi ile birlikte Nüfus Cüzdanı Fotokopisi varsa yabancı dil
başarı belgesi ile kamu kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta olanların
Hizmet Belgelerini, Bilimsel Çalışma Yayınlarını kapsayan 4 adet dosya ile
birlikte özgeçmiş ve eserlerini içeren elektronik ortamdaki 4 adet CD’yi
ekleyerek ilgili birimlerine başvurmaları gerekmektedir. (Dosyalar haricinde dilekçeye Lisans, Yüksek Lisans,
Doktora Belgesi, Uzmanlık Belgesi veya Sanatta Yeterlilik Belgesi, Nüfus
Cüzdanı Fotokopisi varsa yabancı dil başarı belgesi ile birlikte özgeçmiş,
yayın listesi ve kamu kurumlarında çalışmış ya da halen çalışmakta olanların
hizmet belgeleri eklenecektir).
Yardımcı Doçent kadrolarına başvuran adayların 2547
sayılı Yükseköğretim Kanunu'nun 23. maddesinin (b) fıkrasının 2 numaralı bendi
uyarınca ilgili birimlerin Yönetim Kurulunca belirlenecek jüri tarafından
başvuru dilekçesinde belirtmiş oldukları yabancı dilden dil sınavı
yapılacaktır. (Yardımcı Doçentlik yabancı dil sınav tarihi, sınav yeri ve saati
ilgili birimlerin web sayfasından duyurulacaktır.) Adaylara ayrıca tebligat
yapılmayacaktır.
4. Profesör ve
Doçent unvanına sahip öğretim üyeleri sahip olduğu unvanlardan daha alt unvanlı
kadrolara başvuru yapamazlar.
5. Yabancı
ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin
onaylanmış olması gerekmektedir.
6. İlan edilen
Doçent ve Yardımcı Doçent kadrolarına müracaat eden adaylardan, ilan edilen
kadronun anabilim dalı ile Doçentlik, Doktora, Uzmanlık veya Sanatta Yeterlik
alanları farklı olan adayların başvuruları Üniversite Yönetim Kurulunda
görüşüldükten sonra nihai karar verilecek olup, uygun görülmeyenlerin
başvuruları geçersiz sayılacaktır.
7. İlan edilen
kadrolara müracaat edecek erkek adayların askerlik yönünden mahkeme veya bakaya
durumunda olmamaları gerekmektedir.
İlanın yayımlandığı tarihten itibaren 15 (on beş) gün
içerisinde Profesör ve Doçent adaylarının Üniversitemiz Personel Daire
Başkanlığına, Yardımcı Doçent adaylarının ise ilgili birimlerine şahsen
başvurmaları gerekmektedir. Süresi içinde yapılmayan veya posta ile yapılan
başvurular geçerli kabul edilmeyecektir. Adayların başvuru dilekçelerinde
yazışma adresleri, telefon numaraları ile e-posta adreslerini bildirmesi
gerekmektedir. İlan şartlarına uygun olmadığı anlaşılan başvurular geçersiz
sayılacaktır.
A D R E S :
Necmettin Erbakan Üniversitesi Personel Daire
Başkanlığı Nişantaş Mah. Dr. Hulusi Baybal Caddesi Bera İş Merkezi
No:12 Kat:22 Selçuklu/KONYA Telefon: 0.332.280 80 73
SIRA NO |
BİRİM |
BÖLÜM |
ANABİLİM DALI/PROGRAM |
K.UNVANI |
DERECE |
ADETİ |
ÖZEL ŞARTLAR |
1 |
Mühendislik ve
Mimarlık Fakültesi |
Harita
Mühendisliği |
Ölçme Tekniği |
Profesör |
1 |
1 |
GPS destekli detay alımı konularında
çalışmaları olmak. |
2 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Cerrahi Tıp
Bilimleri |
Anesteziyoloji ve
Reanimasyon |
Profesör |
1 |
1 |
Pediatrik anestezi alanında en az 10
yıllık tecrübesi ve çalışmaları olmak, anestezi-immün
sistem ilişkisi ile ilgili flowsitometrik
çalışmalar yapmış olmak. |
3 |
Sosyal ve Beşeri
Bilimler Fakültesi |
Halkla İlişkiler
ve Reklamcılık |
- |
Doçent |
1 |
1 |
Yurt dışında
gazetecilik deneyimine sahip olmak. |
4 |
Sosyal ve Beşeri
Bilimler Fakültesi |
Tarih |
Türkiye
Cumhuriyeti Tarihi |
Doçent |
3 |
1 |
Aydın ve Muğla Kuvay-ı
Milliyesi ve 'Denizli Olayı' konularında
çalışmaları bulunmak. |
5 |
Hukuk Fakültesi |
Kamu Hukuku |
Hukuk Tarihi |
Doçent |
1 |
1 |
Osmanlı Devletinde gayri müslimler, din ve vicdan hürriyetleri ve mabedleri konularında çalışmaları bulunmak. |
6 |
Ahmet Keleşoğlu
Eğitim Fakültesi |
İlköğretim |
Okul Öncesi
Eğitimi |
Doçent |
1 |
1 |
Çocuk gelişiminde ve öğretmen
eğitiminde metaforlar konularında çalışmaları
bulunmak. |
7 |
Ahmet Keleşoğlu
Eğitim Fakültesi |
Güzel Sanatlar
Eğitimi |
Müzik Eğitimi |
Doçent |
1 |
1 |
Halk müziği alanında
çalışmaları bulunmak. |
8 |
Fen Fakültesi |
İstatistik |
İstatistik
Teorisi |
Doçent |
1 |
1 |
Karma dağılım modelleri konusunda
çalışmaları olmak. |
9 |
Mühendislik ve
Mimarlık Fakültesi |
Gıda Mühendisliği |
Gıda Bilimleri |
Doçent |
1 |
1 |
Zeytin ve zeytinyağının fenolik bileşenleri konusunda çalışmaları olmak. |
10 |
Mühendislik ve
Mimarlık Fakültesi |
Makine
Mühendisliği |
Mekanik |
Doçent |
3 |
1 |
Biyomalzemeler ve metal matrisli kompozitler üzerine çalışmaları olmak. |
11 |
İlahiyat
Fakültesi |
Temel İslam
Bilimleri |
Hadis |
Doçent |
1 |
1 |
Şia hadis tarihinin oluşum dönemi
konusunda çalışmaları bulunmak. |
12 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Temel Tıp
Bilimleri |
Tıbbi
Mikrobiyoloji |
Doçent |
1 |
1 |
Tıbbi Mikrobiyoloji uzmanı olmak,
Viroloji doktorası yapmış olmak. |
13 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Temel Tıp
Bilimleri |
Tıbbi
Mikrobiyoloji |
Doçent |
1 |
1 |
Tıbbi Mikrobiyoloji uzmanı olmak, Anaerop bakteriler ve Sterilizasyon konusunda deneyimli
olmak. |
14 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Fizik Tedavi ve
Rehabilitasyon |
Doçent |
1 |
1 |
Elin fleksör
tendon yaralanmaları rehabilitasyonu,
kas enerji tekniği konularında çalışma yapmış olmak. |
15 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Çocuk ve Ergen
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları |
Doçent |
1 |
1 |
İnternet bağımlılığı ile ilgili yayın
yapmış olmak. |
16 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Çocuk ve Ergen
Ruh Sağlığı ve Hastalıkları |
Doçent |
2 |
1 |
Bebek ruh sağlığı ile ilgili yayın
yapmış olmak. |
17 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Kardiyoloji |
Doçent |
1 |
1 |
Aritmi, elektrofizyoloji
ve kardiyak pacemakerlar hakkında tecrübe sahibi
olmak. |
18 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Temel Tıp
Bilimleri |
Anatomi |
Doçent |
1 |
1 |
Aorta abdominalis
ve dallarının multidedektör BT anjiogarfi
ile morfometrik analizi konusunda çalışmaları
olmak. |
19 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Cerrahi Tıp
Bilimleri |
Anesteziyoloji ve
Reanimasyon |
Doçent |
1 |
1 |
Yeni nesil inhalasyon
ajanları Sevofluran ve Desfluran'ın
uzaysal hafıza ve öğrenme üzerine etkileri ile ilgili çalışma yapmış olmak. |
20 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
İç Hastalıkları |
Yardımcı Doçent |
3 |
1 |
Ailesel Akdeniz Ateşi hastalarında iskemik modifiye albumin ve ateroskleroz
ilişkisi konusunda çalışma yapmış olmak. |
21 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
İç Hastalıkları |
Yardımcı Doçent |
3 |
1 |
Karaciğer nakli yapılan bir merkezde
en az 2 yıl süre ile aktif olarak çalışmak, Endoskopik Ultrasonografi
konusunda deneyimli olmak ve EUS yapılan bir merkezde en az bir yıl süre ile
çalışmış olmak. |
22 |
Meram Tıp
Fakültesi |
Dahili Tıp Bilimleri |
Nükleer Tıp |
Yardımcı Doçent |
3 |
1 |
Lenfoma tanılı hastalarda İnterim
PET CT'nin değeri ile ilgili tez çalışması yapmış
olmak. |
23 |
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Fakültesi |
Halkla İlişkiler
ve Reklamcılık |
- |
Yardımcı Doçent |
5 |
1 |
Cep telefonu
kullanımı, tüketici tutumları, sosyal medya ve mahremiyet konularında
çalışmaları bulunmak. |
24 |
Mühendislik ve
Mimarlık Fakültesi |
Çevre
Mühendisliği |
Çevre Bilimleri |
Yardımcı Doçent |
2 |
1 |
Lisans, yüksek lisans ve doktorası
Çevre Mühendisliği Bölümünden olmak, hava kirliliği modellemesi konusunda
çalışmalar yapmış olmak. |
25 |
Güzel Sanatlar
Fakültesi |
Grafik |
- |
Yardımcı Doçent |
5 |
1 |
Kampüs Bilgilendirme Sistemleri
konusunda çalışmaları olmak. |
10802/1-1
Karamanoğlu
Mehmetbey Üniversitesi Rektörlüğünden:
Üniversitemizin aşağıda belirtilen birimlerine, 2547
sayılı Yükseköğretim Kanunu ile Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliği’nin
ilgili maddeleri gereğince öğretim üyesi alınacaktır.
BİRİMİ |
BÖLÜMÜ |
ANABİLİM
DALI |
UNVANI |
DERECE |
ADEDİ |
AÇIKLAMA |
İktisadi
ve İdari Bilimler Fakültesi |
İşletme |
Muhasebe
ve Finansman |
Doçent |
1 |
1 |
Muhasebe Eğitimi, Lojistik Maliyetleme, Sosyal Sorumluluk ve Özün Önceliği
konularında çalışmalar yapmış olmak. |
Kamil
Özdağ Fen Fakültesi |
Kimya |
Organik
Kimya |
Doçent |
1 |
1 |
Bis İndollerin Sentezi ve Piramitleşmiş Çift Bağlar konusunda çalışmaları olmak. |
Sağlık
Yüksekokulu |
Hemşirelik |
Çocuk
Sağlığı ve Hastalıkları Hemşireliği |
Doçent |
1 |
1 |
Çocuk Sağlığı ve
Hastalıkları Hemşireliği Bilim Dalı’nda doçent olmak. |
Adayların;
1 - 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48’inci
maddesindeki genel şartları taşımaları,
2 - Üniversitemizin http://www.kmu.edu.tr adresinden
elektronik ortamda başvurularını yaptıktan sonra istenilen belgelerin çıktısı
ile (Başvuru Dilekçesi, Taahhütname, Özgeçmiş ile Akademik ve İdari Etkinlikler
Listesi) başvurmaları,
3 - Durumlarının, “Karamanoğlu Mehmetbey
Üniversitesi Öğretim Üyeliği Kadrolarına Başvurma, Yükseltilme ve Atanmayla
İlgili Değerlendirme Yönergesi”ne uygun olması,
4 - Doçent kadroları devamlı statü için olup, 2547
sayılı Kanun’un 25’inci maddesinde belirtilen şartları taşıyan doçent
adaylarının bilimsel çalışma ve yayınlarını kapsayan 4 (dört) nüsha dosya ile
birlikte, anabilim dalını belirten dilekçelerine ilave olarak özgeçmişlerini,
lisans, yüksek lisans, doktora belgesi, doçentlik başarı belgelerini, yayın
listelerini, iki adet vesikalık fotoğraflarını ve kamu kurumlarında çalışmış ya
da halen çalışmakta olanların (Üniversitemizde görev yapanlar hariç) hizmet
belgelerini ekleyerek Rektörlüğümüz Personel Dairesi Başkanlığına şahsen veya
postayla ulaştırmaları gerekmektedir.
Mecburi hizmet yükümlülükleri olanların 2547 sayılı
Kanun’un 35’inci maddesinin 3’üncü paragrafında belirtilen eş durumu ve sağlık
mazeretlerine ilişkin belgeleri teslim etmeleri gerekmektedir.
Başvuru süresi ilanın yayın tarihi itibariyle on
beşinci günün mesai bitimidir. Süresi içinde yapılmayan başvurular ile
postadaki gecikmeler kabul edilmeyecektir.
İlan olunur.
10843/1-1