15
ADET 18.000 BTU/H DUVAR TİPİ SPLİT KLİMA VE 15 ADET 24.000 BTU/H DUVAR TİPİ
SPLİT KLİMA SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
DİSK TABANLI YEDEKLEME DONANIM VE
YAZILIM VE SAN SWİTCH PORT ARTIRIMI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
OTOBÜSLER SATILACAKTIR
Balıkesir Toplu Taşıma Anonim Şirketinden:
2 KALEM DE 24000 VE E 43000 TİPİ
LOKOMOTİFLERİN BOJİ DEMONTE VE TEMİZLİK İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
CER MOTOR KULAĞI ASKI BİYELİ KOMPLE
SATIN ALINACAKTIR
MUHTELİF SAC MALZEME ALIMI AÇIK İHALE
USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş. Afyon Şeker Fabrikasından:
MUHTELİF MALZEME ALIMI AÇIK İHALE USULÜ
İLE İHALE EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş. Afyon Şeker Fabrikasından:
GAYRİMENKUL SATILACAKTIR
Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığından:
ATAPARK REKREASYON ALANI YAPILMASI VE
İNTİFA HAKKI KARŞILIĞI İŞLETİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Ataşehir Belediye Başkanlığından:
TAŞINMAZLAR SATILACAKTIR
İstanbul Defterdarlığı Anadolu Yakası Milli Emlak Dairesi Başkanlığından:
KAT KARŞILIĞI TİCARİ İŞ YERİ VE KONUT
YAPTIRILMASI İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Niğde İl Özel İdaresi İl Encümen Başkanlığından:
TAŞINMAZ MALLAR SATILACAKTIR
Silivri Belediye Başkanlığından:
15
ADET 18.000 BTU/H DUVAR TİPİ SPLİT KLİMA VE 15 ADET 24.000 BTU/H DUVAR TİPİ
SPLİT KLİMA SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Maliye Bakanlığı Gelir İdaresi Başkanlığı Uygulama ve
Veri Yönetimi Daire Başkanlığı ihtiyacı “15 adet 18.000 Btu/h
duvar tipi split klima” ve “15 adet 24.000 Btu/h duvar tipi split klima”
ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamesine uygun olarak, ihale ek
şartları listesinde belirtilen şartlar ile Ofisimiz tip ticari şartnamesi
hükümleri dâhilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle
istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü
olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel
Müdürlüğümüz II Nolu Satınalma
Daire Başkanlığı’nda ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik
şartname ile sair ihale evrakı Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale
ilanları bölümünde ilan edilmiş, döküm alınabilmekte olduğundan ayrıca doküman verilmeyecektir. Ancak ihaleye teklif verecek
olan firmaların, (100.-TL) şartname bedelini Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA
TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla
birlikte teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini
belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek
şartlarda belirtilen belgeler ve varsa teknik şartnamede istenilen belgeler
bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 09.12.2015 günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No’lu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları; firmalarca teklif edilen ürünlere ait teknik dokümanların,
teknik şartnamesine uygunluğunu inceleyip, uygun olup olmadığı konusunda, ihale
saatinde Kurum adına karar verecek personelin, Kurumca görevlendirilerek
gönderilmesi halinde aynı gün, gönderilmemesi halinde ise bilahare bildirilecek
bir tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir.
Teklif
edilen ürünlerin teslim süreleri ile marka ve modeli teklif mektubunda
belirtilecektir.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
10833/1-1
DİSK TABANLI YEDEKLEME DONANIM VE YAZILIM VE SAN SWİTCH
PORT ARTIRIMI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Türk Standardları
Enstitüsü ihtiyacı Disk Tabanlı Yedekleme Donanım ve Yazılımının ihtiyaç sahibi
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine; San Switch Port artırımının ise
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen marka/modeline uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale
dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, markası, Ofis tip ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 07/12/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen markasına uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
10834/1-1
Balıkesir
Toplu Taşıma Anonim Şirketinden:
Aşağıda adres bilgileri, muhammen bedeli, geçici
teminatı, ihale tarihi ihale saati belirtilen Şirketimize ait toplam 8 adet 12
metre büyüklükte, klimalı, euro5 motor standardında, kameralı, engelli uyumlu,
alçak tabanlı otobüslerimiz 2886 sayılı Devlet İhale Kanunu 36 ncı maddesi uyarınca kapalı teklif usulüyle tamamı
satılacaktır.
1 - İdarenin
a) Adı : Balıkesir Toplu Taşıma A.Ş.
b) Adres : Bahçelievler Mh.
Atatürk Cd. No: 2/A ALTIEYLÜL/ BALIKESİR
c) Telefon ve fax numarası : Tel:
0266 241 64 46 Fax: 0266 244 63 38
2 - İhale Konusu : Şirketimize ait toplam 8 adet 12 metre
büyüklükte, klimalı, euro5 motor standardında, kameralı, engelli uyumlu, alçak
tabanlı otobüs satış ihalesi.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Eski Kuyumcular Mah. Mekik Sok. No: 25 Kat. 2 209 nolu oda
b) Tarihi ve Saati : 14/12/2015 Pazartesi
günü saat 11: 00
4 - Muhammen Bedel : İhale konusu işin geçici ve kesin teminata
esas muhammen bedeli KDV Hariç 3.050.847,44 TL. olup
geçici teminat miktarı 91.525,42-TL dir.
5 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler;
Bu ihaleye katılabilmek için aşağıdaki belgelerin temin
edilmesi gerekir;
A - GERÇEK KİŞİLERİN:
a- İş veya Kanuni ikametgah adresini gösterir belge,
b- Geçici Teminat dekontu veya makbuzu,
c- Nüfus Cüzdanı fotokopisi,
d- Başkası adına vekil olarak katılanların Noterden
onaylı vekaletname örneği ve Noterden onaylı imza beyanı örneğini,
B - TÜZEL KİŞİLERİN:
Gerçek kişilerden istenilen (a), (b), (d) bentlerinde
yazılı belgelerin yanında, ayrıca;
a- Şirket adına katılanların, Noterden tasdikli imza
sirküleri ve yetki belgeleri,
b- Mevzuat gereği kayıtlı olduğu odadan 2015 yılı
içerisinde alınmış oda kayıt belgesi,
c- Şirket ortaklarının isimlerini belirtir Ticaret sicil
gazetesini,
6 - İhale dokümanı Eski Kuyumcular Mh.
Mekik Sk. No: 25 Karesi BALIKESİR adresinde bulunan
Balıkesir Büyükşehir Belediyesi Özmerkez hizmet
binası K: 2 209
no.lu odadan 1.500,00-TL. bedel karşılığında satın
alınabilir veya bedelsiz görülebilir.
7 - Başvuru Dosyaları 11.12.2015 Cuma Günü saat 17:00'a kadar Balıkesir Toplu Taşıma A.Ş.ye teslim
edilebileceği gibi iadeli taahhütlü, posta vasıtasıyla da gönderilebilir. Bu
takdirde dış zarfın üzerine komisyon başkanlığının adresi ile hangi işe ait
olduğu, isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi yazılır. Posta ile gönderilecek
tekliflerin ilanda belirtilen saate kadar komisyon başkanlığına ulaşması
şarttır. Postadaki gecikme nedeniyle işleme konulmayacak olan tekliflerin
alınış zamanı bir tutanakla tespit edilir.
8 - İhale Komisyonu ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
10854/1-1
2 KALEM DE 24000 VE E 43000 TİPİ LOKOMOTİFLERİN BOJİ
DEMONTE VE TEMİZLİK İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2015/165419
1 - İdarenin:
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00 (4435 -
4436) / 225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
Türü ve miktarı : 2 Kalem
DE 24000 ve E 43000 Tipi Lokomotiflerin Boji Demonte ve Temizlik İşi (40 Adet (20 Loko)
DE 24000 Boji ve 36 Adet (12 Loko)
E 43000 Boji) teknik şartnamesine göre
yaptırılacaktır.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 16/12/2015 - Saat
15:00
4 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire
Başkanlığına 16/12/2015 günü saat 15:00’e kadar
verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı
adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin
edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza
ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
10724/1-1
CER MOTOR KULAĞI ASKI BİYELİ KOMPLE SATIN ALINACAKTIR
TÜLOMSAŞ
Genel Müdürlüğünden:
İhale Kayıt Numarası : 2015/165411
1 - İdarenin:
a) Adresi : Ahmet Kanatlı Cad. 26490/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 (222) 224 00 00
(4435-4436) / 225 50 60 - 225 72 72
2 - İhale konusu işin niteliği,
Türü ve
miktarı : 300 Adet Cer Motor Kulağı Askı Biyeli Komple
teknik şartname ve resimlere göre satın alınacaktır.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : TÜLOMSAŞ İhale Komisyonu Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 15/12/2015 - Saat
15:00
4 - Yukarıda
belirtilen alımımız Yerli isteklilerden teklif alınmak suretiyle Açık İhale
Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler
ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin
TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal Daire
Başkanlığına 15/12/2015 günü saat 15:00’e kadar verilmiş
veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale
dokümanı TÜLOMSAŞ Genel Müdürlüğü Satınalma İkmal
Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale
dokümanını satın almaları zorunlu olup aynı adresten 100,- TL bedelle (KDV dahil) temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale ceza
ve ihalelerden yasaklanma hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi
değildir.
10726/1-1
MUHTELİF SAC MALZEME ALIMI AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE
EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş.
Afyon Şeker Fabrikasından:
İhale kayıt numarası : 2015/166389
1 - İdarenin
a) Adı : T.Ş.F.A.Ş. Afyon Şeker Fabrikası
b) Adresi : Afyonkarahisar Konya Karayolu 22. Km
AFYONKARAHİSAR
c) Telefon ve Faks numarası : 0 272 248 34 80
Faks: 0 272 248 34 87
2 - İhale konusu malların
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhale konusu
işin türü, niteliği ve miktarı aşağıda belirtilmiştir.
MUHTELİF SAC MALZEME ALIMI
SIRA NO |
MALZEMENİN EVSAFI |
ÖLÇÜSÜ |
MİKTARI |
1 |
Sac Malzeme 2x2000x6000 mm Rst 37-2 (6 Plaka) 1şt 5 Nolu
teknik Şart. Göre |
Kg |
1130 |
2 |
Sac Malzeme 5x2000x6000 mm Rst 37-2 (21 Plaka) 1şt 5 Nolu
teknik Şart. Göre |
Kg |
9900 |
3 |
Sac Malzeme 6x2000x6000 mm Rst 37-2 (18 Plaka) 1şt 5 Nolu
teknik Şart. Göre |
Kg |
10174 |
4 |
Sac Malzeme 8x2000x6000 mm Rst 37-2 (35 Plaka) 1şt 5 Nolu
teknik Şart. Göre |
Kg |
26380 |
5 |
Sac Malzeme 10x2000x6000 mm Rst 37-2 (35 Plaka) 1şt 5 Nolu
teknik Şart. Göre |
Kg |
32970 |
6 |
Sac Malzeme 12x2000x6000 mm Rst 37-2 (10 Plaka) 1şt 5 Nolu teknik
Şart. Göre |
Kg |
11304 |
7 |
Sac Malzeme 15x2000x6000 mm Rst 37-2 (5 Plaka) 1şt 5 Nolu
teknik Şart. Göre |
Kg |
7065 |
8 |
Sac Malzeme 18x2000x6000 mm Rst 37-2 (5 Plaka) 1şt 5 Nolu
teknik Şart. Göre |
Kg |
8480 |
9 |
Sac Malzeme 20x2000x6000 mm Rst 37-2 (5 Plaka) 1şt 5 Nolu
teknik Şart. Göre |
Kg |
9420 |
10 |
Sac Malzeme 30x2000x6000 mm Rst 37-2 (3 Plaka) 1şt 5 Nolu
teknik Şart. Göre |
Kg |
8480 |
11 |
CrNi Sac 304 Kalite 2x2000x6000 mm (3 plaka) 1 şt 7 Nolu teknik şart. Göre |
Kg |
565 |
12 |
CrNi Sac 304 Kalite 4x2000x6000 mm (14 plaka) 1 şt 7 Nolu teknik şart. Göre |
Kg |
5275 |
13 |
CrNi Sac 304 Kalite 5x2000x6000 mm (32 plaka) 1 şt 7 Nolu teknik şart. Göre |
Kg |
15072 |
14 |
CrNi Sac 304 Kalite 6x2000x6000 mm (14 plaka) 1 şt 7 Nolu teknik şart. Göre |
Kg |
7912 |
15 |
CrNi Sac 304 Kalite 8x2000x6000 mm (14 plaka) 1 şt 7 Nolu teknik şart. Göre |
Kg |
10550 |
16 |
CrNi Sac 304 Kalite 10x2000x6000 mm (7 plaka) 1 şt 7 Nolu teknik şart. Göre |
Kg |
6594 |
17 |
CrNi Sac 304 Kalite 15x2000x6000 mm (2 plaka) 1 şt 7 Nolu teknik şart. Göre |
Kg |
2826 |
18 |
NPU 80x6000 mm St
37 DIN 1026 (1 şt 21 nolu
teknik şartnameye göre) |
Kg |
5184 |
19 |
NPU 100x6000 mm St
37 DIN 1026 (1 şt 21 nolu
teknik şartnameye göre) |
Kg |
7950 |
20 |
NPU 120x6000 mm St
37 DIN 1026 (1 şt 21 nolu
teknik şartnameye göre) |
Kg |
8040 |
21 |
NPU 300x6000 mm St
37 DIN 1026 (1 şt 21 nolu
teknik şartnameye göre) |
Kg |
2772 |
b) Teslim Yeri : Afyon Şeker Fabrikası Malzeme Ambarı ve İmalat
Birimi Malzeme Ambarı
c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, işe
başlama tarihinden itibaren en geç 15 (Onbeş) takvim
günü içerisinde teslim edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : T.Ş. F.A.Ş. Afyon Şeker Fabrikası – Toplantı
Salonu
b) Tarihi ve saati : 16.12.2015 Çarşamba günü saat 14:00
4 - İhale şartnamesinde belirtilen gereklilikleri
yerine getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale dokümanı T.Ş.F.A.Ş. Afyon Şeker Fabrikası
adresindeki Ticaret Servisinde görülebilir ve ihale dokümanı (KDV.
Dâhil) TL 118,00 (Yüzonsekiz
Türk Lirası) karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanlarını satın almaları zorunludur.
7 - Teklifler, 16.12.2015 Çarşamba günü saat 14:00’e kadar Afyon Şeker Fabrikası adresindeki Müdürlüğümüz
Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
8 - İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle mal kalemi için
teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede kısmi teklif verilebilir.
9 - İsteklinin teklifini postayla göndermesi halinde
dahi, T.Ş.F.A.Ş Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Yönetmeliğinin 24. ve 25.
Maddesi uyarınca eksiltme veya pazarlık yapılabileceğinden, isteklinin kanuni
temsilcisinin noter onaylı belge aslı ile birlikte ihale gün ve saatinde hazır
bulunması gerekmektedir. Kanuni temsilcinin ihale gün ve saatinde komisyon
toplantı yerinde bulunmaması halinde postayla gönderilen teklif nihai teklif
sayılacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 90 (Doksan) takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler
13 - Kurumumuz şartname konusu mal alımı; ceza ve ihalelerden
yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi değildir. İhale
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği esaslarına göre
yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen yapmakta
serbesttir.
10811/1-1
MUHTELİF MALZEME ALIMI AÇIK İHALE USULÜ İLE İHALE
EDİLECEKTİR
T.Ş.F.A.Ş.
Afyon Şeker Fabrikasından:
İhale kayıt numarası : 2015/166383
1 - İdarenin
a) Adı : T.Ş.F.A.Ş. Afyon Şeker Fabrikası
b) Adresi : Afyonkarahisar Konya Karayolu 22.Km
AFYONKARAHİSAR
c) Telefon ve Faks numarası : 0 272 248 34 80 Faks: 0 272 248
34 87
2 - İhale konusu malların
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhale konusu
işin türü, niteliği ve miktarı aşağıda belirtilmiştir.
MUHTELİF MALZEME ALIMI
SIRA NO |
MALZEMENİN EVSAFI |
ÖLÇÜSÜ |
MİKTARI |
1 |
Küspe presi
kafes sacı 2,5x500x1390 (CrNi) 1 Şt 111 Nolu teknik şartname ve
05.085-2 Nolu Teknik resime
göre |
Adet |
74 |
2 |
Küspe presi
kafes sacı 2,5x580x1390 (CrNi) 1 Şt 111 Nolu teknik şartname ve
05.085-1 Nolu Teknik resime
göre |
Adet |
36 |
3 |
Kalibreli yuvarlak çelik çubuk Ø72x6000
mm h11 Ç1020 DIN 668 (1 şt 49 Nolu
Teknik Şartnameye göre) |
Kg |
20000 |
4 |
Kalibreli yuvarlak çelik çubuk
Ø22x6000 mm h11 Ç1020 DIN 668 (1 şt 49 Nolu Teknik Şartnameye göre) |
Kg |
8000 |
5 |
Kalibreli yuvarlak çelik çubuk
Ø24x6000 mm h11 Ç1040 DIN 671 (1 şt 39 Nolu teknik şartnameye göre) |
Kg |
1000 |
6 |
Kalibreli yuvarlak çelik çubuk
Ø30x6000 mm h11 Ç1040 DIN 671 (1 şt 39 Nolu teknik şartnameye göre) |
Kg |
14000 |
7 |
Kalibreli yuvarlak çelik çubuk
Ø42x6000 mm h11 Ç1040 DIN 671 (1 şt 39 Nolu teknik şartnameye göre) |
Kg |
9000 |
8 |
Kalibreli yuvarlak çelik çubuk
Ø105x6000 mm h11 Ç1040 DIN 671 (1 şt 39 Nolu teknik şartnameye göre) |
Kg |
28000 |
9 |
Kare çelik çubuk 30x30x6200 mm Ç1020
DIN 1014 (1 şt 13 Nolu Tek. Şart. Göre) |
Kg |
5213 |
10 |
Kare çelik çubuk 40x40x6200 mm Ç1020
DIN 1014 (1 şt 13 Nolu Tek. Şart. Göre) |
Kg |
1557 |
11 |
Dikişli boru Ø42,4x3,24x6000 mm St 37 DIN 2458 (1 şt 8 Nolu Tekn.
Şart. Göre) |
Metre |
60 |
12 |
Dikişli boru Ø76,1x3,6x6000 mm St 37 DIN 2458 (1 şt 8 Nolu Tekn.
Şart. Göre) |
Metre |
5000 |
13 |
Köşebent 60x60x6x6000 (100 boy) 1 şt 22 Nolu teknik şartnameye
göre |
Kg |
3252 |
14 |
Lama 10x25x6000 St-37 DIN 1017 (1 şt 4 nolu teknik şartnameye
göre) |
Kg |
1493 |
15 |
Lama 6x50x6000 St-37 DIN 1017 (1 şt 4 nolu teknik şartnameye
göre) |
Kg |
1992 |
16 |
Lama 6x80x6000 St-37 DIN 1017 (1 şt 4 nolu teknik şartnameye
göre) |
Kg |
1808 |
17 |
Lama 8x50x6000 mm Ç 1030 DIN 1017 (1 şt 38 Nolu Teknik Şartnameye
göre) |
Kg |
15000 |
18 |
Lama 8x60x6000 mm Ç 1030 DIN 1017 (1 şt 38 Nolu Teknik Şartnameye
göre) |
Kg |
17000 |
19 |
Lama 12x70x6000 mm Ç 1030 DIN 1017 (1 şt 38 Nolu Teknik Şartnameye
göre) |
Kg |
50000 |
20 |
Pnomatik silindir Ø80x75 AB (Ayak Bağlantılı) 1 şt 113 Nolu Teknik Şart. Göre |
Adet |
10 |
21 |
Pnomatik silindir Ø160x3100 AB (Flanş
bağlantılı) 1 şt 113 Nolu
teknik şartnameye göre (değerleri D2=Ø65 mm / L5= 140 mm) piston yataklama flanşlarının ölçüleri
ekli resimdeki gibi olacaktır. Ürün kodu pemaks
kataloğundan seçilmiştir. |
Adet |
30 |
b) Teslim Yeri : Afyon Şeker Fabrikası Malzeme Ambarı ve İmalat
Birimi Malzeme Ambarı
c) Teslim Tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip, işe başlama
tarihinden itibaren en geç 15 (Onbeş) takvim günü
(Küspe Presi Kafes Sacları 20 (Yirmi takvim günü) içerisinde teslim
edilecektir.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : T.Ş. F.A.Ş. Afyon Şeker Fabrikası – Toplantı
Salonu
b) Tarihi ve saati : 16.12.2015 Çarşamba günü saat 10:00
4 - İhale şartnamesinde belirtilen gereklilikleri
yerine getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale dokümanı T.Ş.F.A.Ş. Afyon Şeker Fabrikası
adresindeki Ticaret Servisinde görülebilir ve ihale dokümanı (KDV.
Dâhil) TL 118,00 (Yüzonsekiz
Türk Lirası) karşılığı aynı adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek
olanların ihale dokümanlarını satın almaları zorunludur.
7 - Teklifler, 16.12.2015 Çarşamba günü saat 10:00’a kadar Afyon Şeker Fabrikası adresindeki Müdürlüğümüz
Haberleşme Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
8 - İstekliler tekliflerini, birim fiyat üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle mal kalemi için
teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden
birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede kısmi teklif verilebilir.
9 - İsteklinin teklifini postayla göndermesi halinde
dahi, T.Ş.F.A.Ş Genel Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım Yönetmeliğinin 24. ve 25.
Maddesi uyarınca eksiltme veya pazarlık yapılabileceğinden, isteklinin kanuni
temsilcisinin noter onaylı belge aslı ile birlikte ihale gün ve saatinde hazır
bulunması gerekmektedir. Kanuni temsilcinin ihale gün ve saatinde komisyon
toplantı yerinde bulunmaması halinde postayla gönderilen teklif nihai teklif
sayılacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 90 (Doksan)
takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler
13 - Kurumumuz şartname konusu mal alımı; ceza ve
ihalelerden yasaklama hükümleri hariç 4734 ve 4735 sayılı Kanunlara tabi
değildir. İhale Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Mal ve Hizmet Alımı Yönetmeliği
esaslarına göre yapılacaktır. Teşekkülümüz ihaleyi yapıp yapmamakta veya kısmen
yapmakta serbesttir.
10812/1-1
Sosyal
Güvenlik Kurumu Başkanlığından:
Mülkiyeti Kurumumuza ait tapuda Kocaeli İli, Karamürsel İlçesi,
Kayacık Mahallesi, 174 ada, 35 parselde kayıtlı 28.184,55 m² yüzölçümlü
taşınmaz üzerinde bulunan A Bloklardaki 125/44544 arsa paylı meskenler ve B
Bloklardaki 95/44544 arsa paylı meskenler ile Kocaeli İli, İzmit İlçesi,
Gündoğdu Mahallesi, 485 ada, 1 parselde kayıtlı 26.834,00 m² yüzölçümlü
taşınmaz üzerinde bulunan CA6 ve CA7 Bloklardaki 1/182 arsa paylı meskenlerin,
Sosyal Güvenlik Kurumu Taşınmazlar Yönetmeliğinin 21, 22 ve 23 üncü maddelerine
göre açık artırma usulü ile satışı yapılacaktır.
Kurumumuz 2886
Devlet İhale Kanununa tabi olmayıp gayrimenkul satış ihalesini yapıp yapmamakta
tamamen serbesttir. Satış ihalesi ile ilgili verilen bilgiler taahhüt
niteliğinde olmayıp genel bilgi mahiyetindedir.
İhaleye katılmak
isteyenler, taşınmazın İhale dokümanını, Kocaeli Sosyal Güvenlik İl
Müdürlüğü’nde bedelsiz olarak görebilir. Satın alınmak istenilen gayrimenkul
için belirlenen Şartname satın alma bedeli; tahsilata yetkili bankalara “Sosyal
Güvenlik Kurumuna ödeme yapma” talebiyle müracaatta bulunarak, “Beyana dayalı
Tahsilat” menüsünden TCKN veya Vergi Numarası ile 1008 kodundan yatırılarak,
Kocaeli Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü’nden alınması zorunludur.
Teminat olarak,
Devlet İhale Kanunu ile Kamu İhale Kanununda belirtilen tedavüldeki Türk
parası, 19/10/2005 tarihli ve 5411 sayılı Bankacılık
Kanunu kapsamındaki kurum ve kuruluşlar tarafından verilen süresiz kesin
teminat mektupları, Resmi Gazete ’de belirlenen günlük bedelleri üzerinden
Hazine Müsteşarlığınca ihraç edilen devlet iç borçlanma senetleri ve bu
senetlerin yerine geçen belgeler kabul edilir. Başka teminatlar kabul edilmez.
Teklif ve
belgeler, satın alınmak istenilen gayrimenkulün ihale gününden bir önceki iş
gününün mesai saati bitimine kadar ihalenin yapılacağı Sosyal Güvenlik Kurumu,
Kocaeli İl Müdürlüğü, Cumhuriyet Mah. Karayolu Sok. No: 35 Plajyolu-İzmit/KOCAELİ’ne teslim edilecektir. Daha fazla bilgi almak
isteyenler Kuruma ait; 0262 226 92 70’den 509 (dahili)
veya 0312 585 61 43/0312 585 61 45 no.lu telefonlardan bilgi alabilirler.
İhale Komisyonuna
bizzat müracaat edilerek ihaleye iştirak edilir. Posta ve başka yöntemlerle
ihaleye iştirak edip ihaleye katılmayan teklif sahibinin teklifi son ve kesin
teklif olarak kabul edilir. İhale gün ve saatinden sonra İdareye ulaşan teklif
ve belgeler değerlendirmeye alınmaz.
KOCAELİ İLİNDE KAYITLI SATIŞ İHALESİ YAPILACAK OLAN GAYRİMENKULLER
Mesken No |
Günü |
Saati |
Şartname Bedeli (TL) |
Muhammen Bedel (TL) (KDV Hariç) |
Teminat Tutarı (TL) |
CA6/19 |
14/12/2015 |
09:00 |
100,00 |
105.000,00 |
5.250,00 |
CA6/20 |
14/12/2015 |
09:30 |
100,00 |
105.000,00 |
5.250,00 |
CA6/23 |
14/12/2015 |
10:00 |
100,00 |
105.000,00 |
5.250,00 |
CA6/24 |
14/12/2015 |
10:30 |
100,00 |
105.000,00 |
5.250,00 |
CA6/26 |
14/12/2015 |
11:00 |
100,00 |
105.000,00 |
5.250,00 |
CA7/19 |
14/12/2015 |
11:30 |
100,00 |
105.000,00 |
5.250,00 |
CA7/20 |
14/12/2015 |
13:30 |
100,00 |
105.000,00 |
5.250,00 |
CA7/23 |
14/12/2015 |
14:00 |
100,00 |
105.000,00 |
5.250,00 |
CA7/24 |
14/12/2015 |
14:30 |
100,00 |
105.000,00 |
5.250,00 |
CA7/25 |
14/12/2015 |
15:00 |
100,00 |
110.000,00 |
5.500,00 |
CA7/26 |
14/12/2015 |
15:30 |
100,00 |
110.000,00 |
5.500,00 |
B1 / 6 |
14/12/2015 |
16:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 7 |
15/12/2015 |
09:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 10 |
15/12/2015 |
09:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 11 |
15/12/2015 |
10:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 14 |
15/12/2015 |
10:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 18 |
15/12/2015 |
11:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 19 |
15/12/2015 |
11:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 22 |
15/12/2015 |
13:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 23 |
15/12/2015 |
14:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 26 |
15/12/2015 |
14:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 29 |
15/12/2015 |
15:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B1 / 30 |
15/12/2015 |
15:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B1 / 31 |
15/12/2015 |
16:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 2 |
15/12/2015 |
16:30 |
100,00 |
85.000,00 |
4.250,00 |
B2 / 6 |
16/12/2015 |
09:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 7 |
16/12/2015 |
09:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 8 |
16/12/2015 |
10:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B2 / 11 |
16/12/2015 |
10:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 14 |
16/12/2015 |
11:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 18 |
16/12/2015 |
11:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 22 |
16/12/2015 |
13:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 23 |
16/12/2015 |
14:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 26 |
16/12/2015 |
14:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 27 |
16/12/2015 |
15:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 30 |
16/12/2015 |
15:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B2 / 32 |
16/12/2015 |
16:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B3 / 3 |
16/12/2015 |
16:30 |
100,00 |
85.000,00 |
4.250,00 |
B3 / 6 |
17/12/2015 |
09:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B3 / 10 |
17/12/2015 |
09:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B3 / 12 |
17/12/2015 |
10:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B3 / 14 |
17/12/2015 |
10:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B3 / 18 |
17/12/2015 |
11:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B3 / 26 |
17/12/2015 |
11:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B3 / 28 |
17/12/2015 |
13:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B3 / 30 |
17/12/2015 |
14:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B3 / 32 |
17/12/2015 |
14:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B4 / 2 |
17/12/2015 |
15:00 |
100,00 |
85.000,00 |
4.250,00 |
B4 / 6 |
17/12/2015 |
15:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B4 / 7 |
17/12/2015 |
16:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B4 / 8 |
17/12/2015 |
16:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B4 / 10 |
22/12/2015 |
09:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B4 / 12 |
22/12/2015 |
09:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B4 / 14 |
22/12/2015 |
10:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B4 / 16 |
22/12/2015 |
10:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B4 / 18 |
22/12/2015 |
11:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B4 / 20 |
22/12/2015 |
11:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B4 / 22 |
22/12/2015 |
13:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B4 / 26 |
22/12/2015 |
14:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B4 / 28 |
22/12/2015 |
14:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B4 / 30 |
22/12/2015 |
15:00 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B4 / 31 |
22/12/2015 |
15:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B4 / 32 |
22/12/2015 |
16:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 1 |
22/12/2015 |
16:30 |
100,00 |
92.000,00 |
4.600,00 |
B5 / 5 |
23/12/2015 |
09:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 8 |
23/12/2015 |
09:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 12 |
23/12/2015 |
10:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 13 |
23/12/2015 |
10:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 16 |
23/12/2015 |
11:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 17 |
23/12/2015 |
11:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 20 |
23/12/2015 |
13:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 24 |
23/12/2015 |
14:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 25 |
23/12/2015 |
14:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 28 |
23/12/2015 |
15:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 29 |
23/12/2015 |
15:30 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
B5 / 32 |
23/12/2015 |
16:00 |
100,00 |
97.000,00 |
4.850,00 |
A1 / 1 |
23/12/2015 |
16:30 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A1 / 2 |
24/12/2015 |
09:00 |
100,00 |
110.000,00 |
5.500,00 |
A1 / 3 |
24/12/2015 |
09:30 |
100,00 |
110.000,00 |
5.500,00 |
A5 / 1 |
24/12/2015 |
10:00 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A5 / 2 |
24/12/2015 |
10:30 |
100,00 |
110.000,00 |
5.500,00 |
A5 / 6 |
24/12/2015 |
11:00 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A5 / 10 |
24/12/2015 |
11:30 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A5 / 14 |
24/12/2015 |
13:30 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A5 / 18 |
24/12/2015 |
14:00 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A5 / 26 |
24/12/2015 |
14:30 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A6 / 1 |
24/12/2015 |
15:00 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A6 / 2 |
24/12/2015 |
15:30 |
100,00 |
110.000,00 |
5.500,00 |
A6 / 3 |
24/12/2015 |
16:00 |
100,00 |
110.000,00 |
5.500,00 |
A6 / 6 |
24/12/2015 |
16:30 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A6 / 7 |
25/12/2015 |
09:00 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A6 / 10 |
25/12/2015 |
09:30 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A6 / 11 |
25/12/2015 |
10:00 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A6 / 14 |
25/12/2015 |
10:30 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A6 / 27 |
25/12/2015 |
11:00 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A7 / 1 |
25/12/2015 |
13:30 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A7 / 2 |
25/12/2015 |
14:00 |
100,00 |
110.000,00 |
5.500,00 |
A7 / 3 |
25/12/2015 |
14:30 |
100,00 |
110.000,00 |
5.500,00 |
A7 / 4 |
25/12/2015 |
15:00 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A7 / 6 |
25/12/2015 |
15:30 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A7 / 7 |
25/12/2015 |
16:00 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
A7 / 23 |
25/12/2015 |
16:30 |
100,00 |
120.000,00 |
6.000,00 |
* Resmi Gazete’nin 11 Eylül 2014 tarihli ve 29116
sayılı nüshasıyla yürürlüğe giren 6552 sayılı İş Kanunu ile Bazı Kanun ve Kanun
Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılması İle Bazı Alacakların Yeniden
Yapılandırılmasına Dair Kanun’un 27. Maddesine istinaden KDV’den muaftır.
10769/1-1
ATAPARK REKREASYON ALANI YAPILMASI VE İNTİFA HAKKI
KARŞILIĞI İŞLETİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Ataşehir
Belediye Başkanlığından:
İŞİN
YERİ |
PAFTA
NO. |
ADA - PARSEL NO. |
MUHAMMEN
BEDEL |
GEÇİCİ
TEMİNAT |
SON
MÜRACAAT TARİH
VE SAATİ |
İHALE TARİH VE SAATİ |
İstanbul Ataşehir
İlçesi Atatürk Mahallesi |
245 - 246 |
3372 Ada 1 Parsel ve 3373 Ada 1
Parsel |
54.696.203,87-TL |
1.640.886,12-TL |
18.12.2015 16:30 |
22.12.2015 11:30 |
Yukarıda yeri, pafta, ada ve parsel numarası ile
muhammen bedeli belirtilen taşınmazlar üzerine 2886 sayılı Devlet İhale
Kanununun 36. maddesi gereği kapalı teklif usulü ile Atapark
Rekreasyon Alanı Yapılması Ve İntifa Hakkı Karşılığı İşletilmesi İşi ihaleye
konulmuştur.
1 - İhale, yukarıda belirtilen gün ve saatte Ataşehir Belediyesi Encümen Salonu Barbaros Mah. Şebboy
Sok. No: 4A 34746 Ataşehir/İstanbul adresinde
Belediye Encümeni (İhale Komisyonu) tarafından yapılacaktır.
2 - İhale Şartname, Sözleşme ve ekleri saat 08.00-12.00
ve 12.30-16.30 saatleri arasında Barbaros Mah. Şebboy Sok. No: 4A 34746 Ataşehir/İstanbul adresinde bulunan Ataşehir
Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğünde görülebilecek ve 2.000,00-TL karşılığında
aynı yerden satın alınabilecektir.
3- İsteklilerin, ihaleye katılmaya yeterli olup
olmadıklarının tespiti için örneğine uygun başvuru dilekçesi ile birlikte
aşağıda belirtilen belgeleri bir dosya halinde yeterlik son müracaat tarih ve
saatine kadar (18.12.2015 tarih ve saat 16:30)
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No: 4A 34746 Ataşehir/İstanbul
adresinde bulunan Ataşehir Belediyesi Yazı İşleri
Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir.
İhale şartları
4 - Avan projedeki tüm düzenlemenin ve yapım
imalatlarının yüklenici firma tarafından yapılmasından sonra; masal evi
belediyemiz bünyesinde kalmak üzere, imar onaylı avan
projeye göre 3372 Ada 1 Parsel ile 3373 Ada 1 Parseldeki masal evinin dışındaki
tüm ticari fonksiyonların yüklenici tarafından işletilmesi, bu alanların
tamamının bakım-onarımlarının ve altyapı kullanım ücretlerinin (elektrik, su,
doğalgaz, telefon vb. gibi) yüklenici tarafından üstlenilmesi; yüklenicinin
toplam yıllık hasılatının yüzde biri oranında pay alınması ve ayrıca 3.(üçüncü)
kişilere kiralanması halinde, kiracıdan/kiracılarından da toplam yıllık
hasılatının yüzde biri oranında pay alınması kaydıyla en fazla 25 yıl, 6 ay
üzerinden işletme süresidir.
İşletme süresi; İhale sonucu açık eksiltme usulü ile
geçerli teklifler üzerinden verilecek en düşük işletme süresidir.
İhaleye Katılmak Üzere Yeterlik Başvurusu için istenen
belgeler; (Son müracaat tarihinde sunulacak belgeler- (18.12.2015 tarih ve saat
16:30))
5 - İsteklilerin, ihaleye katılmaya yeterli olup
olmadıklarının tespiti için örneğine uygun başvuru dilekçesi ile birlikte;
a) Kanuni ikametgah belgesini
vermesi (2015 yılında alınmış) (Şirketlerde bu belge aranmayacaktır.)
b) Türkiye’de tebligat için adres beyanı vermesi.
(Beyanda telefon, faks varsa e-mail bilgileri de yazılacaktır)
c) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası ya da esnaf ve sanatkâr odası veya ilgili meslek odası belgesi;
c1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkâr odasından veya ilgili meslek
odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belgenin aslını veya noter tasdikli suretini veya
aslının İdareye ibraz edilmesi.
c2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belgenin aslını veya noter tasdikli suretini veya aslının
İdareye ibraz edilmesi. (Türkiye'de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin
belgelerin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya Türk
Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)
d) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
d1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesinin
aslı veya noter tasdikli sureti veya aslının İdareye ibraz edilmesi.
d2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerinin aslı
veya noter tasdikli sureti veya aslının İdareye ibraz edilmesi. (Türkiye'de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin
belgelerin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya Türk
Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)
e) Vekâleten ihaleye katılma halinde, vekil adına
düzenlenmiş, ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekâletname ile vekilin
noter tasdikli imza beyannamesi veya aslının İdareye ibraz edilmesi.
(Türkiye'de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin vekâletnamelerinin
bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya Türk Dışişleri Bakanlığınca
onaylanmış olması gerekir.)
f) İsteklinin ortak girişim olması halinde, şartname
ekinde yer alan standart forma uygun olarak düzenlenmiş ortak girişim
beyannamesini vermesi.(Pilot firmanın en çok hisseye sahip olması zorunludur.
Ortakların hisse oranları ortaklık sözleşmesinde açıkça belirtilecektir.)Ayrıca ortaklığın bütün ortakları idare ile yapacakları
ihale sözleşmesini şahsen veya vekilleri vasıtasıyla imzalayacaklardır.)
g) İsteklinin mali durumunu gösterir muhammen bedelin
asgari yüzde otuz (%30)'u kadar kullanılmamış nakit kredisini veya
kullanılmamış teminat mektubu kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunamayan
serbest mevduatını gösterir yerli ve yabancı bankalardan alınacak Banka
Referans Mektubu ile eki Genel Müdürlük teyid yazısı.
İş ortaklılıklarında, bu belgeler hisseleri oranına bakılmaksızın asgari tutarı
sağlayacak şekilde ortaklarca müştereken sunulabilir.
h) İlan tarihinden sonra ilgili vergi dairesinden alınmış
vergi borcu olmadığına dair belge.
ı) İlan tarihinden sonra ilgili Sosyal Güvenlik
Kurumundan alınmış prim borcu olmadığına dair belge.
j) İş bitirme, İş Denetleme (İş Yönetme) , İş deneyim
belgesi;
2886 sayılı Devlet İhale Kanunu veya 4734 Kamu İhale Kanunu
çerçevesinde son onbeş yıl içerinde yapılmış park
yapımı veya bina taahhüt işleri veya özel sektöre yapılmış park yapımı veya
bina taahhüt işleri için toplam yatırım bedelinin yüzde elli (% 50)’si kadar iş
deneyim belgesi. (4734 sayılı Kamu İhale Kanununa uygun İş bitirme, iş denetim
veya iş yönetme belgeleri ile özel sektöre yapılmış ve yapı kullanma izin
belgesi alınmış tek sözleşme kapsamında yapılmış yukarıda sayılan işler benzer
iş bitirme olarak kabul edilecektir.)
Ortak girişimlerde iş deneyim belgesinin, pilot ortak
veya özel ortaklardan hisse oranlarına bakılmaksızın herhangi birisinin
karşılaması yeterli olacaktır.
İş deneyim belgelerindeki tutarlar 4734 sayılı Kamu
İhale Kanunu Yapım İşleri Uygulama yönetmeliğine göre güncellenecektir.
k) İhale konusu taşınmazın yerinde görüldüğüne dair
teklif sahibinin yazılı beyanı.
l) Ortak girişim olması halinde her bir ortağın (a, b,
c, d, e, h, ı, k,) bentlerinde belirtilen belgeleri ayrı ayrı vermesi
zorunludur.
m) İhaleye katılan istekliler aşağıda tip ve sayıları
belirtilen teknik personelleri işin başından sonuna kadar şantiye sahası
içerisinde istihdam edecektir. Sözleşme imzalandıktan sonra Yapım İşleri Genel
Şartnamesi doğrultusunda noter onaylı teknik personel taahhütnameleri liste
ekinde idareye sunulacaktır.
• (1) Adet İnş. Müh. veya Mimar Şantiye Şefi
• (1) Adet İnşaat Mühendisi
• (1) Adet Mimar
• (1) Adet İnşaat Teknikeri,
• (1) Adet Makine Mühendisi,
• (1) Adet Elektrik Mühendisi,
• (1) Adet Harita Teknikeri,
• (1) Adet Peyzaj Mimarı.
n) İhale dosyasının satın alındığına dair belge.
o) 4734 sayılı Kamu İhale ve 2886 sayılı Devlet İhale
Kanununa göre ihalelere katılmaktan yasaklı olunmadığına ilişkin yazılı beyan.
6 - İstekliler ihaleye katılabilmek için; İhale
Şartnamesinin 8.nci maddesine göre hazırlayacakları tekliflerini, aynı
şartnamenin 9.ncu maddesi doğrultusunda son müracaat tarih ve saatine kadar
(18.12.2015 tarih ve saat 16:30) Ataşehir Belediyesi
Barbaros Mah. Şebboy Sok. No: 4A 34746 Ataşehir-İstanbul
adresinde bulunan Ataşehir Belediyesi Yazı İşleri
Müdürlüğüne vermeleri gerekmektedir.
7 - İhaleye katılabilmek için istenilen belgeler;(İhale
günü dış zarf içerisinde sunulacak belgeler)
A) İÇ ZARF:
İç zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir.
Geçici teminat mektubu: tahmini yatırım maliyetinin
yüzde üç (%3)’ü olan 1.640.886,12-TL tutarındaki teminat mektubu ve eki Genel
Müdürlük teyit yazısı,
Teklif mektubu (ekli örneğe uygun),
Teklif mektubu İdaremizce verilen örneğine uygun olarak
hazırlanacaktır. Bunların istekliler tarafından imzalanması ve bu şartname ve
eklerinin tamamen okunup, kabul edildiğinin belirtilmesi, teklif edilen bedelin
teklif mektubunda kazıntı, silinti veya düzeltme yapılmadan açık olarak
yazılması zorunludur. Kazıntı, silinti veya düzeltme bulunan teklifler ret
olunarak hiç yapılmamış sayılır.
İç Zarfın Kapatılması:
Yukarıda belirtilen iç zarfta bulunması gereken
belgeler hazırlanıp her sayfası istekli tarafından imzalandıktan sonra iç zarfa
konulacak ve zarf kapatıldıktan sonra zarfın üzerine isteklinin adı, soyadı ve
ticari unvanı ve tebligata esas olarak göstereceği açık adresi yazılacaktır.
Zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından kaşelenerek imzalanacak veya
mühürlenecektir.
B) DIŞ ZARF
Dış zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir,
a) İç zarf
b) 5. maddede belirtilen yeterlilik evrakları
Dış Zarfın Kapatılması:
Yukarıda belirtilen belgeler ve iç zarf ikinci bir
zarfa konularak kapatılacaktır. Zarfın sol köşesine isteklinin adı, soyadı veya
ticaret unvanı, tebligata esas açık adresi, zarfın orta kısmına ihaleyi yapan
İdarenin adı ve teklifin hangi işe ait olduğu yazılır ve zarfın yapıştırılan
yeri istekli tarafından kaşelenerek imzalanacaktır.
8 - Yeterlik için başvuru dosyası İdareye verildikten
sonra, son müracaat tarihinden önce dahi olsa; dosya içerisindeki herhangi bir
evrakın değiştirilmesi veya eksik evrakın tamamlanması yönünde yapılacak
müracaatlar ve birden fazla yapılacak başvurular değerlendirmeye
alınmayacaktır.
9 - Bu işin ihalesine katılmak üzere, kendi adına
asaleten ve/veya başkaları adına vekâleten sadece tek bir başvuruda
bulunabilecektir. Aksi halde yapılacak başvurular değerlendirmeye
alınmayacaktır.
10 - İsteklilere daha önceden yeterlik almaya hak
kazanıp kazanmadığına ilişkin belge verilmeyecek, ihaleye katılmaya hak
kazananlar, hazır bulunan istekliler önünde ihale komisyonunca açıklanacak ve
ihaleye katılmaya hak kazanamayanların teklif zarfları açılmadan iade
edilecektir.
11 - Telgraf veya faksla yapılacak müracaatlar ve
postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.
12 - İşbu ilana ait ilan bedeli ile %0,569 ihale karar
pulu ihale üzerinde kalan gerçek veya tüzel kişilikten sözleşme yapılmadan önce
defaten tahsil edilecektir.
13 - İdareye yeterlik değerlendirmesi için verilen
başvuru dosyası ile teklif zarfı içerisinde verilen evraklar isteklilere iade
edilmeyecektir.
14 - İdare gerekçesini göstermek kaydıyla ihaleyi yapıp
yapmamakta serbesttir.
İlan olunur.
10758/1-1
İstanbul
Defterdarlığı Anadolu Yakası Milli Emlak Dairesi Başkanlığından:
SIRA NO |
DOSYA NO |
İLÇESİ |
MAHALLE/ KÖY |
SOKAK/ MEVKİİ |
PAFTA |
ADA NO |
PARSEL NO |
YÜZÖLÇÜM (m²) |
HAZİNE HİSSESİ (m²) |
CİNSİ |
TAHMİNİ BEDEL (TL) |
GEÇİCİ TEMİNAT (TL) |
İMAR DURUMU |
İHALE SAATİ |
1 |
34160100643 |
Kadıköy |
Suadiye |
Bağdat |
72 |
330 |
13 |
1.551,25 |
6/80
arsa paylı, 2. kat 11 no.lu bağımsız bölümün tamamı |
Bahçeli
Kargir Apartman |
2.900.000,00 |
580.000,00 |
Ticaret+Konut Alanı, Kısmen Yol |
14.15 |
2 |
34260103851 |
Üsküdar |
Burhaniye |
|
219 |
713 |
2 |
1.901,17 |
25/100 |
Tripleks Villa |
1.900.000,00 |
380.000,00 |
Konut Alanı |
14.30 |
1 - Yukarıda nitelikleri belirtilen Hazine adına kayıtlı
taşınmaz mallar 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 45 inci maddesine göre
"Açık Teklif Usulü" ile gösterilen gün ve saatte satışa
çıkarılmıştır.
2 - İhaleye iştirak etmek isteyenlerin;
(a) Bu iş için yatırdığınız geçici
teminat bedeline ilişkin Teminat Makbuzu veya Banka Teminat Mektubu, Geçici
Teminat Mektubunun şekil ve içeriğinin 2886 sayılı Kanunun 27. maddesi bu Kanun
uyarınca yayınlanmış Devlet İhale Genelgelerinde belirtilen şartları (süresiz
ve limit içi olarak düzenlenecek, işin özelliği belirtilecek, banka teyit
yazısı ile birlikte getirilecektir) taşıması gerekmektedir.
(b) Gerçek kişilerin tasdikli (T.C. kimlik numarasını
içeren) Nüfus Hüviyeti Sureti veya aslı ibraz edilmek kaydıyla nüfus cüzdan
fotokopisi, İkametgah Belgesini; Özel hukuk tüzel
kişilerinin, idare merkezlerinin bulunduğu yer mahkemesinden veya siciline
kayıtlı bulunduğu ticaret veya sanayi odasından yahut benzeri meslekî
kuruluştan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış sicil kayıt belgesi, Ticaret
Sicil Gazetesi ile tüzel kişilik adına ihaleye katılacak veya teklifte
bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile tam yetkili olduklarını gösterir
noterlikçe tasdik edilmiş imza sirkülerini veya vekâletnameyi,
Kamu tüzel kişilerinin ise, tüzel kişilik adına ihaleye
katılacak veya teklifte bulunacak kişilerin tüzel kişiliği temsile yetkili
olduğunu belirtir belgeyi, ortak katılım halinde ortak girişim beyannamesi ile
birlikte; ihale saatine kadar İstanbul Defterdarlığı Kat: 1 Cağaloğlu/İstanbul
adresinde toplanacak olan İhale Komisyonu Başkanlığına başvurarak belgelerini
teslim etmeleri gerekmektedir.
3 - Satış bedelinin taksitle ödenmesi halinde, bedelin
en az dörtte biri peşin, kalan kısma kanuni faiz uygulanmak suretiyle kalanı en
fazla iki yılda, eşit taksitlerle ve üçer aylık dilimler halinde kanunî faizi
ile birlikte tahsil edilir.
4 - Satış bedelinin taksitle ödenmesi halinde, bedelin
en az dörtte biri peşin, kalan kısma faiz uygulanmak suretiyle kalanı en fazla
iki yılda, eşit taksitlerle ve üçer aylık dilimler halinde kanuni faiziyle
tahsil edilir.
5 - İhaleye ait şartname internet adresimizde
(www.ist-def.gov.tr) ve Müdürlüğümüzde görülebilir.
6 - İhaleye katılacakların nakit olarak yatırmak
istedikleri geçici teminat makbuzlarını Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğü ve Malmüdürlükleri veznelerine başvurmak suretiyle temin
edebilirler.
7 - Satışı yapılan taşınmaz mallar 5 (beş) yıl süre ile
Emlak Vergisine tabi değildir.
8- Satışı yapılan taşınmaz mallar KDV den, satış ve
devir işlemleri sırasında düzenlenen belgeler vergi, resim ve harçtan
müstesnadır.
9 - Postadaki vaki gecikmeler kabul edilemeyecektir.
Komisyon ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir. İlan olunur.
10432/1-1
KAT KARŞILIĞI TİCARİ İŞ YERİ VE KONUT YAPTIRILMASI İŞİ
İHALE EDİLECEKTİR
Niğde
İl Özel İdaresi İl Encümen Başkanlığından:
Aşağıda yeri, pafta, ada ve parsel numarası ile Tahmini bedeli
belirtilen taşınmaz üzerine İl Encümeninin 18.11.2015 tarih ve 407 sayılı
kararı esas alınarak asgari istenilenlerin Niğde İl Özel İdaresine verilmesi
kaydı ile ihale şartnamesi, sözleşme ve eki teknik şartnameler çerçevesinde kat
karşılığı Ticari İş yeri ve konut yaptırılması işi 2886 Sayılı Devlet İhale
Kanunu’nun 35/a. maddesi gereğince “Kapalı Teklif Usulü” ile ihaleye
çıkarılmıştır.
İL |
İLÇE |
MAH. |
ADA |
PARSEL |
YÜZÖLÇÜM |
TAHMİNİ İNŞAAT MALİYETİ |
%3 GEÇİCİ TEMİNAT |
İDAREYE ÖDENECEK NAKİT BEDEL ARTIRIMI |
İHALE TARİHİ |
İHALE SAATİ |
Niğde |
Merkez |
Kumluca |
198 |
1 |
6.348,43 m² |
19.974.000,00.-TL |
599.220,00.-TL |
100.000,00.-TL |
16.12.2015 |
11.00 |
İHALENİN YERİ: Yukarıkayabaşı
Mahallesi Sağlık Caddesi Adliye Yanı Niğde İl Özel İdaresi İl Genel Meclis
Binası Encümen Toplantı Salonunda İl Encümeni tarafından yapılacaktır.
ŞARTNEMİNİN
ALINACAĞI YER: İşle ilgili şartname ve ekleri mesai saatleri (08:00 - 12:00 ve 13.00 - 17:00 saatleri)arasında Emlak
İstimlak Müdürlüğü (Adana yolu üzeri 2. km Niğde İl Özel İdaresi Hizmet
Binası/NİĞDE ) veya Yazı İşleri Müdürlüğü (Yukarıkayabaşı
Mahallesi Sağlık Caddesi Adliye Yanı İl Özel İdaresi İl Genel Meclis
Binası/NİĞDE) adresinde görülebilir ve 500,00TL (Beşyüztürklirası)
karşılığında satın alınabilir.
DOSYANIN TESLİMİ: İhaleye iştirak edecek olanlar İhale
şartnamesinin 7. maddesine göre hazırlayacakları tekliflerini 16.12.2015
Çarşamba günü yukarıda belirtilen saate kadar sıra numaralı alındılar
karşılığında İhale Komisyonu Başkanlığına veya İhale Komisyonu Başkanlığına
ulaştırılmak üzere İl Özel İdaresi Yazı İşleri Müdürlüğü personeline imza
karşılığında verilebileceği gibi iadeli taahhütlü posta ile gönderebilir.
ASGARİ İSTENENLER:
1 - Yukarıda özelliği belirtilen taşınmazlar üzerine İl Encümeninin 18.11.2015
tarih ve 407 sayılı kararına istinaden mevcut 1/100 ölçekli mimari avan proje esas alınarak, İdarece belirlenen ve şartname
ekinde yer alan bağımsız bölümlerin (Bağımsız Bölüm Tablosunda numaralar öngörü
olarak yazılmış olup, kat irtifakı sırasında bağımsız bölüm numarasında değişme
olması halinde avan projede bağımsız bölüm numarası
ile gösterilen bölümler dikkate alınacaktır.) idareye kalmasının yüklenici
tarafından peşinen kabul edilmesi. (İhaleye sunulacak tekliflerde, İdareye
kalacak bağımsız bölümler ve alanlar dışında yükleniciye kalacak bağımsız
bölümler karşılığı, idareye ödenecek nakit bedel olarak artırımı yukarıda
belirtilen bedelden başlayacak olup, ihaleyi kazanan firmanın belirlenmesinde,
isteklilerin teklif edecekleri nakit bedeller üzerinden değerlendirme
yapılacaktır.)
2 - Avan projeye göre, uygulama projelerinin
hazırlanması, ilgili kurum ve kuruluşlardan gerekli izin ve onayların alınması
ve alınacak bu izin ve onaylar doğrultusunda imalatın yapılması, proje ve
imalat aşamasında öngörülemeyenler de dahil olmak
üzere tüm bu iş ve işlemlere ait masrafların da yüklenici tarafından
karşılanması.
3 - 3194 sayılı imar kanununa göre kamuya terk edilmesi
gereken kısım var ise bedelsiz terk edilmesi.
4 - İmar
durumunda iyileşme olması veya uygulama projelerinde emsal hesabında bağımsız
bölüm tablosunda yer alan alanlar haricinde ilave alanlar ortaya çıkması
durumunda bu alanların %25 oranında İdareye yansıtılmasının peşinen kabul edilmesi
ve paylaşım dışı yer ve alanların tapuda ortak alan olarak gösterilmesi.
İsteklilerin ihaleye katılabilmesi için;
1 - İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında dış zarf ile birlikte sunmaları gerekmektedir. Dış zarf aşağıdaki belgeleri
içerecektir.
2 - Şekli ve
İçeriği şartnamenin 7. maddesine uygun olarak isteklilerin hazırlayacağı,
şartname eki örneğine uygun teklif mektubunu koyacakları iç zarf, (yukarıda
belirtilen bedelden az olmamak üzere İdareye ödenecek olan nakit bedel tutarı
yazılacaktır.)
3 - Türkiye’de tebligat için adres beyanı vermesi.
(Beyanda telefon, faks var ise elektronik posta adresi bilgilerinin
belirtilmesi)
4 - Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi
Odası ya da Esnaf ve Sanatkar Odası veya ilgili Meslek Odası belgesi;
(aslı, noter tasdikli sureti veya aslı İdarece görülmüş sureti)
4.1. Gerçek kişi
olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sânatkar odasından veya ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu
gösterir belge,
4.2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi odasından ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde
bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin
odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge.
5 - Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri; (noter tasdikli sureti veya aslı İdarece
görülmüş sureti)
5.1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesini,
5.2) Tüzel kişi olması halinde, ilgilisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlerini belirtilen son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu
bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu
bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu
hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirkülerini,
6 - İstekliler adına vekâleten ihaleye katılma halinde,
istekli adına teklifte bulunacak kimselerin Noter tasdikli vekâletnameleri ile
vekâleten iştirak edenin Noter tasdikli imza beyannamesi (noter tasdikli sureti
veya aslı İdarece görülmüş sureti)
7 - Niğde İl Özel İdaresine hitaben işin adına Vakıflar
Bankası Niğde Şubesindeki TR890001500158007289024540 nolu
hesabına nakit olarak yatırılmış geçici teminat alındı makbuzu veya Niğde İl
Özel İdaresine hitaben işin adına 2886 sayılı Yasaya göre alınmış geçici
teminat mektubu (Limit içi-süresiz ve teyit yazılı)
8 - İsteklilerin ortak girişim olması halinde bu iş
için ortak girişim beyannamesi,
9 - Şartname eki teknik personel taahhütnamesini
vermesi, (Ortak girişim halinde ortaklığı oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her biri tarafından imzalanmış
olacaktır.)
(TEKNİK PERSONEL)
Adet |
Pozisyonu |
Mesleki Unvanı |
Mesleki
Özellikleri |
1 |
Şantiye Mühendisi |
İnşaat Mühendisi
veya Mimar |
En Az 5 Yıl
Deneyimli |
1 |
Şantiye Mühendisi |
Makine Mühendisi |
En Az 5 Yıl
Deneyimli |
1 |
Şantiye Mühendisi |
Elektrik
Mühendisi |
En Az 5 Yıl
Deneyimli |
İşin başından sonuna kadar iş
başında bulunduracağını taahhüt edecek, ilk ilan tarihinden sonra yapılacak
olan bu taahhütte görevlendirilecek
elemanların diplomaları bu işte çalıştırılmak
üzere görevlendirildiklerine dair belgeleri eklenecektir.
10 - İlan tarihinden sonra ilgili vergi dairesinden
veya internet vergi dairesinden alınacak vergi borcu olmadığına dair belgenin
aslı veya Vergi Dairesinden alınan yazı aslının İdareye ibraz edilmesi.
11 - İlan tarihinden sonra ilgili Sosyal Güvenlik
Kurumundan veya Sosyal Güvenlik Kurumunun internet adresi üzerinden alınacak prim borcu olmadığına dair
belgenin aslı veya Kurumdan alınan yazı aslının İdareye ibraz edilmesi.
12 - İhale konusu taşınmazın yerinde görüldüğüne dair
isteklinin yazılı beyan vermesi.
13 - Ortak girişim olması halinde her bir ortak ayrı
ayrı (1.,2.,3.,4.,8.,9. 10 ve 11.) bentlerinde
belirtilen belgeleri vermek zorundadır.
14 - Her sayfasının okunup kabul edildiğine dair
imzalanmış ihale şartnamesi ve teknik şartnameler.
15 - İhale dokümanının satın alındığına dair
500,00.-TL'lik banka makbuzunu ibraz etmek suretiyle 16.12.2015 Çarşamba günü
yukarıda belirtilen saatte Yukarıkayabaşı Mahallesi
Sağlık Caddesi Adliye Yanı Niğde İl Özel İdaresi İl Genel Meclis Binası Encümen
Toplantı Salonunda hazır bulunmaları gerekmektedir. İşin kontrolü İdaremiz
teknik elemanlarınca yapılacak olup, iş 4708 sayılı Yapı Denetim Kanunu’ndan
muaftır.
Bu işin ihalesine katılmak üzere
kendi adına asaleten, başkaları adına vekaleten sadece
tek bir başvuruda bulunabilecektir. Aksi
halde yapılacak başvurular değerlendirmeye
alınmayacaktır.
İdare ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.
Postada meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmez.
İlan olunur.
10847/1-1
Silivri
Belediye Başkanlığından:
1 - Aşağıda
tabloda belirtilen, mülkiyeti Silivri Belediyesine ait, 1, 2, 3 sıra nolu, 3 (üç) adet taşınmazın, 2886 sayılı Devlet İhale
Kanunu’nun 36. maddesi kapsamında, Kapalı Teklif Usulü ile 17.12.2015 Perşembe
Günü saat: 10:00 itibariyle başlayarak, sırasıyla
aşağıdaki listede gösterilen muhammen bedelleri üzerinden, Silivri Belediyesi
Merkez Binası Meclis Toplantı Salonunda, Belediye Encümeni huzurunda, satış
ihalesi yapılacaktır.
SATIŞA
ÇIKARILACAK TAŞINMAZLARI GÖSTERİR TABLO |
||||||||
Sıra No |
İlçesi |
Mah. |
Pafta
Ada Parsel |
Cinsi |
Alanı
m2 |
İmar
Durumu |
Muhammen Bedel
/ TL |
Geçici
Teminat %
3 / TL |
1 |
Silivri |
Alipaşa |
2540 Parsel |
Tarla |
9.688,00 |
İlçemize ait 03.07.2012 tasdik tarihli Silivri Alipaşa Mahallesi 1/1000 ölçekli Uygulama İmar
Planlarında kısmen Yol, kısmen Park, kısmen de Gelişme Yüksek 420 ki/ha
Yoğunluklu Konut Alanında kalmaktadır. Gelişme Yüksek Yoğunluklu Konut
Alanlarında (420 ki/ha Yoğunluklu Konut Alanı) Yapılaşma Şartları: Yapı
Emsali 1.40, Yapı yüksekliği altı kat, h=18,50 m.dir.
Yapı düzeni ayrık olup ön bahçe mesafesi 5m, arka bahçe mesafesi h/2 ve yan
bahçe mesafesi 5 m.dir. İfraz Şartları: İfraz
sonucu oluşacak parsellerde, parsel büyüklüğü 1.500m²’den, parsel cephesi 25
m., ve parsel derinliği 35 m. den az olamaz. Ancak;
parsel ve çevresini kapsayan alanda, 3194 sayılı İmar Kanununun 18. maddesi
uygulaması yapılacak olup, uygulamanın onaylanmasından sonra parsele imar
durumu verilebilecektir. |
1.792.280,00 |
53.768,40 |
2 |
Silivri |
Alipaşa |
2546 Parsel |
Tarla |
3.938,00 |
İlçemize ait 03.07.2012 tasdik tarihli Silivri Alipaşa Mahallesi 1/1000 ölçekli Uygulama İmar Planlarında
kısmen Yol, kısmen Sağlık Tesis Alanı, kısmen de Gelişme Yüksek 420 ki/ha
Yoğunluklu Konut Alanında kalmaktadır. Gelişme Yüksek Yoğunluklu Konut
Alanlarında (420 ki/ha Yoğunluklu Konut Alanı) Yapılaşma Şartları: Yapı
Emsali 1.40, Yapı yüksekliği altı kat, h=18,50 m.dir.
Yapı düzeni ayrık olup ön bahçe mesafesi 5m., arka
bahçe mesafesi h/2 ve yan bahçe mesafesi 5 m.dir.
İfraz Şartları: İfraz sonucu oluşacak parsellerde, parsel büyüklüğü 1500
m²’den, parsel cephesi 25m. ve parsel derinliği 35 m.den az olamaz. Ancak; parsel ve çevresini kapsayan
alanda, 3194 sayılı İmar Kanununun 18. maddesi uygulaması yapılacak olup, uygulamanın onaylanmasından sonra parsele
imar durumu verilebilecektir. |
728.530,00 |
21.855,90 |
3 |
Silivri |
Alipaşa |
6029 Parsel |
Tarla |
5.000,00 |
İlçemize ait 03.07.2012 tasdik tarihli Silivri Alipaşa Mahallesi 1/1000 ölçekli Uygulama İmar
Planlarında, kısmen Yol, kısmen Sağlık Tesis Alanı kısmen de Gelişme Orta 340
ki/ha Yoğunluklu Konut Alanında kalmaktadır. Orta Yoğunluklu Konut Alanları
(340 ki/ha Yoğunluklu Konut Alanı) Yapılaşma Şartları: Yapı Emsali 1.10, Yapı
yüksekliği beş kat ve h=15,50 m.dir. Yapı düzeni
Ayrık olup ön bahçe mesafesi 5 m., arka bahçe
mesafesi h/2 ve yan bahçe mesafesi 5 m.dir. İfraz
Şartları: İfraz sonucu oluşacak parsellerde, parsel büyüklüğü 1000 m²’den,
parsel cephesi 22 m., ve parsel derinliği 25 m.den az olamaz. Ancak; parsel ve çevresini kapsayan
alanda 3194 sayılı İmar Kanununun 18. maddesi uygulaması yapılacak olup,
uygulamanın onaylanmasından sonra parsele imar durumu verilebilecektir. |
790.000,00 |
23.700,00 |
2 - İHALEYE KATILMAK İÇİN İSTENEN BELGELER:
a) Nüfus cüzdan fotokopisi,
b) 2015 Yılına ait Kanuni ikametgah,
c) 2015 Yılına ait Tasdikli nüfus sureti,
d) Tüzel kişiler için Türkiye’de tebligat adres beyanı,
e) Gerçek kişiler için 2015 yılına ait, Noter tasdikli
imza sirküleri,
f) Tüzel kişiler adına ihaleye gireceklerin 2015 yılı
Noter tasdikli yetki belgesi ve imza sirküleri.
g) Gerçek / tüzel kişiler adına vekaleten
ihaleye gireceklerin 2015 yılı noter tasdikli vekaletname örneği ve imza
sirküleri,
h) İstekli tüzel kişi ise Sanayi ve / veya Ticaret
Odası Belgesi ile Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya 2015 yılı Noter Tasdikli
sureti,
ı) Her bir taşınmaz için ayrı ayrı yatırılmış ve
üzerinde ait olduğu taşınmazın Ada ve Parsel numarası yazılı geçici teminat
makbuzu veya teminat mektubu.
j) İsteklilerin ortak girişim olması halinde Noter
tasdikli ortak girişim beyannamesi.
k) Yukarıda b, c, d, e şıklarında belirtilen belgeler
ilan tarihinden sonra alınmış olacaktır.
l) İstekliler verecekleri fiyat tekliflerini yazı ve
rakamla okunaklı ve anlaşılır bir şekilde belirteceklerdir. Tekliflerde kazıntı
ve silinti olmayacaktır. Ayrıca şartnameyi kabul ve taahhüt ettiklerine dair
imzalayarak iç zarfa koyacaklardır.
m) İhaleye katılacakların istenen belgeleri,
şartnamenin 10. maddede belirtilen tarihlerde, mesai bitimine kadar, ayrı ayrı,
hazırlayacakları kapalı zarf içerisinde, Alındı Belgesi karşılığı, Belediye
Emlak ve İstimlak Müdürlüğüne teslim edeceklerdir.
3 - Kapalı Teklif
Zarfları: İstenen belgeler ve fiyat teklifini iç zarfı ile birlikte dış zarfın
içine konulacaktır. Belgeler ve iç zarfın içine konulacağı dış zarfları;
16.12.2015 Çarşamba Günü mesai bitimine kadar, Emlak ve İstimlak Müdürlüğü’ne
teslim edilecektir.
4 - İdare, ihaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedeli
tespitte serbesttir.
5 - Taşınmaz satış
ihalesine ait Şartname, satış ihalesi yapılacak taşınmazların tapu kayıtları ve
imar durumları, ilan tarihinden sonra hafta içi her gün mesai saatleri
içerisinde, Emlak ve İstimlak Müdürlüğünde görülebilir ve ihale şartnamesi
ücretsiz temin edilebilir.
10830/1-1