5607
SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNUNUN/16-1. MADDESİ KAPSAMINDA TASFİYELİK HALE
GELEN EŞYA SATILACAKTIR
Standard Advertisement
For Local Publication of local open tender procedures
Construction
of “Sorgun Enterprise Development Centre (İŞGEM)” and "Yozgat Business Support
Office”
TAŞINMAZ
SATILACAKTIR
Kayseri
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
HİZMET
SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege
Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
DÜZELTME İLANI
Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
AMENDMENT NOTICE
Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
13
KALEM LABORATUVAR CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
GÜMRÜK
VE TİCARET BAKANLIĞI BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHTİYACI YÖNLENDİRİCİ VE IP
ÇAĞRI YÖNETİM SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
TÜRKİYE
İSTATİSTİK KURUMU BAŞKANLIĞI BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İHTİYACI
760 ADET DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
ÇALIŞMA
VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İŞ TEFTİŞ KURULU BAŞKANLIĞI İHTİYACI 300 ADET
DÜZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
13
KALEM FOTOGRAFİK MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF
CİNS VE MİKTAR SUNUCU SANALLAŞTIRMA PLATFORMU SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
VERİ
MERKEZİ PROJESİ İÇİN MUHTELİF CİNS VE MİKTAR BİLGİ SİSTEM MALZEMESİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
DEPOLAMA
SİSTEMLERİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
IMPERVA
VERİ TABANI VE WEB UYGULAMA GÜVENLİK DUVARI SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
VERİ
GÜVENLİK LİSANSI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
AF-CEB-WB4-YAPIM-05
İŞİ İÇİN ULUSLARARASI REKABETÇİ İHALE USULLERİNE GÖRE MÜTEAHHİTLİK SEÇİMİ SONUÇ
İLANI
İstanbul Valiliği İstanbul Proje Koordinasyon
Biriminden:
Contracts Awarded
by ICB Number:
AF-CEB-WB4-WORKS-06
İstanbul Valiliği İstanbul Proje Koordinasyon
Biriminden:
EĞİTİMDE
FATİH PROJESİ KAPSAMINDA ELEKTRONİK EĞİTİM İÇERİĞİ HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Milli Eğitim
Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünden:
BAHÇE VE ÇEVRE
AYDINLATMA SİSTEMİ ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
5607 SAYILI KAÇAKÇILIKLA MÜCADELE KANUNUNUN/16-1.
MADDESİ KAPSAMINDA TASFİYELİK HALE GELEN EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı GAP Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Gaziantep Tasfiye
İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 23,60 TL. ile en çok 379.266,99 TL arasında değişen; 21/10/2015 günü
saat 16:00'ya kadar yatırılması gereken güvence tutarı da en az 3,00 TL. en çok 37.927 TL arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu
yeri, özellikleri, satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki
listede gösterilen Cep telefonu aksesuar ve aksamı, kol saati, otomobil
parçaları, elektrik ve elektronik eşya, ayakkabı tokası, çakmak, dikiş makinası
ve aksamları, kumaş, giyim eşyası, bakır, av tüfeği malzemesi, matkap ucu ve
zeytinyağı v.b 159 grup eşya açık artırma suretiyle,
Nesimi Mahallesi Nesimi Küme Evleri No: 20 Şehitkamil/GAZİANTEP adresindeki
Gaziantep Tasfiye İşletme Müdürlüğü İhale salonunda 22/10/2015 tarihinde saat:
09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşya/araç ve söz konusu ihale
hakkında ayrıntılı bilgiye www.gumrukticaret.gov.tr ve www.tasis.gov.tr. internet adreslerimiz ile 0 342 337 33 80-81 numaralı
telefondan ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgah beyanı,
tüzel kişilerin vergi kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin
yatırıldığına ilişkin belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya
noter onaylı örneği, tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı
veya noter onaylı örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL. (KDV dahil) bedel
karşılığı Gaziantep Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Bölge Müdürlüğünden
alınabilir.
İlan olunur.
9237/1-1
Standard Advertisement For Local Publication
of local open tender procedures
Construction
of “Sorgun Enterprise Development Centre (İŞGEM)” and "Yozgat Business Support
Office”
Europe Aid/137595/ID/WKS/TR
Ministry of Science,
Industry and Technology, DG for European Union and Foreign Affairs,
Directorate of European Union Financial Programmes (MoSIT/DoEUFP) intends
to award two works contracts
for Lot-1 Construction of the
“Sorgun Enterprise Development Centre” approximately 5600 m2 cast
in place R/C buildings (administrative building and workshops) and Lot-2 Construction of the
“Yozgat Business Support Office” approximately 780 m2
cast in place reinforced concrete building (administrative and training building)
in Sorgun (Yozgat) and Yozgat with
financial assistance from the Multi-annual operational programme “Regional Competitiveness” for Community assistance from the Instrument
of Pre-Accession Assistance (IPA) for
the Regional Development
Component in Turkey. The tender dossier is available for inspection
at TOBB İkiz Kuleleri C-Blok Kat: 23 (Eskişehir Yolu 9. Km) 06530
Çankaya/Ankara, Turkey and published on the EuropeAid and MoSIT/DoEUFP websites:
https://webgate.ec.europa.eu/europeaid/online-services/index.cfm?do=publi.welcome and www.ipa.sanayi.gov.tr.
The deadline for
submission of tender is at 12:00
(noon) on 15.12.2015. Possible
additional information or clarifications/questions shall be published on the EuropeAid and MoSIT/DoEUFP websites:
https://webgate.ec.europa.eu/europeaid/online-services/index.cfm?do=publi.welcome and www.ipa.sanayi.gov.tr.
9245/1-1
Kayseri
Büyükşehir Belediye Başkanlığından:
Mülkiyeti Belediyemize ait olup, İmar
Planında en az Zemin kat Ticaret, üstü Konut Alanı olarak belirlenmiş Melikgazi
ilçesi, Alparslan Mahallesi, 12193 ada, 1 parsel üzerinde bulunan 999,00 m2'lik
(İnşaat Alanı 13.000 m2 dir.) arsa ve bu
arsa üzerine basan kullanılabilir vaziyette bulunan altışar katlı 2 Blok bina,
tüm mütemmim cüzleri ile birlikte 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 37.
maddesi gereğince yapılacak "Kapalı Teklif Usulü" ihale ile
satılacaktır.
1 - İhale
04.11.2015 Çarşamba günü saat 14.00'da Belediyemiz Encümen Salonunda
yapılacaktır.
2 -
İştirakçilerin ihaleye katılabilmesi için verilecek kapalı teklif zarflarında
aşağıda istenilen belgelerin bulundurulması zorunludur:
a) 2886 sayılı kanunun 37. maddesi gereğince
hazırlanacak Teklif Mektubu
b) Geçici Teminat makbuzu veya teminat mektubu veya
Devlet İç Borçlanma Senetleri veya bu senetler yerine düzenlenen belgeler.
(Bankalar ve özel finans kurumları tarafından verilen teminat mektupları
süresiz, Hazine Müsteşarlığınca ihraç edilen Devlet İç Borçlanma Senetleri nominal bedele faiz dahil edilerek ihraç edilmiş ise bu
işlemlerde ana paraya tekâbül eden satış değerleri
esas alınır)
c) Gerçek kişilerde ikametgâh ilmühaberi, tüzel
kişilerde ise bağlı oldukları oda kaydı.
d) Noter tasdikli imza sirküleri.
e) Şartname bedeli 100,00.-TL olup, bu bedelin
yatırıldığına dair Belediye makbuzunun ibraz edilmesi.
f) 2886 sayılı kanundan dolayı ihaleye katılmama cezası
almadığına dair yazılı taahhütname.
3 - Konu ile
ilgili ihale şartnamesi ve ekleri, Belediyemiz Mali Hizmetler Daire Başkanlığı
Gelir Şube Müdürlüğü'nden temin edilebilir.
4 - Son müracaat
tarihi 04.11.2015 Çarşamba günü saat 11.00'a kadar olup, müracaatlar
Belediyemiz Encümen Başkanlığı'nın (İhale Komisyonu) sekretarya görevini yapan
Kararlar Şube Müdürlüğü kalemine yapılacaktır.
İlanen duyurulur.
KAYSERİ
BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞI
Mevkii |
m2'si |
Ada |
Parsel |
İnşaat
Alanı |
Muhammen
Bed. |
Geçici
Tem. |
Alparslan
Mah. |
999.00 |
12193 |
1 |
13.000m2 |
8.528.000-TL |
256.000-TL |
9158/1-1
TKİ
Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
Müessesemizin ihtiyacı olan 1 adet ihale aşağıda
belirtilen tarihde yapılacaktır.
İdarenin
a) Adresi : E.L.İ. Müessesesi Müdürlüğü 13 Eylül Mah.
Atatürk Cd. No. 89 45500
Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26
(4 hat) Faks: 612 20 13 - 613 20 13
c) Elektronik posta adresi : elisatinalma@eli.gov.tr
2 - İhale konusu hizmetin a)-
Niteliği - Türü -
Miktarı |
İhale Kayıt
No |
Dosya No |
İhale Tarih ve Saati |
Süre |
Deniş Açıkocak Panolarından 1.250.000 ton
kömürün yüklenmesi, taşınması ve boşaltılması Hizmet Alım İşi |
2015/
139616 |
2015-1988 |
04.11.2015 14:00 |
200
gün |
b) Yapılacağı yer : TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğü (Soma/MANİSA)’dır.
c) İşin süresi : Yukarıdaki tabloda belirtilmiştir.
d) İhale usulü : Açık ihale
3 - İhalenin Yapılacağı yer : ELİ
Müessesesi Müdürlüğü Toplantı Salonu Soma/MANİSA
4 - İhale dokümanı; ELİ Müessese Müdürlüğü 13 Eylül mh. Atatürk Cd. No. 89 45500 Soma/MANİSA, adresinden görülebilir
ihale dokümanları 100,00 TL bedel karşılığı aynı adresten temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
5 - Teklifler, 2. Maddelerde belirtilen ihale tarihi ve
saatine kadar Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat
Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
6 - İstekliler teklif edilen bedelin % 3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri oranda geçici teminat vereceklerdir.
7 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 60 takvim günü olmalıdır.
8 - Bu ihale 4734 Sayılı Kamu İhale Kanununun 3 (g)
maddesi kapsamında olup, (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve
4735 Sayılı Kanunlarla bunları tadil eden Kanunlara tabi değildir.
9 - Web Sitemiz: www.eli.gov.tr
9203/1-1
Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
26 Ağustos
2015 tarih ve 29457 sayılı (kayıt no: 7682/1/2-1)
Resmi Gazete ile 28 Ağustos 2015 tarih ve 29459 sayılı (kayıt no: 7682/1/2-2) Resmi Gazete’de
yayımlanan DB.ATT.19 referanslı ihale ilanımızın 6. ve
7. maddelerinde yer alan teklif açılış tarihi ertelenmiş olup söz konusu madde
aşağıdaki şekilde düzeltilmiştir.
6 -
Teklifler 20 Kasım 2015 tarihinde saat 14:00’a (yerel
saatle) kadar ya da öncesinde aşağıda belirtilen büro adresine teslim
edilecektir ve bütün Teklifler 500.000,- (beşyüzbin)
EURO ya da muadili serbest döviz kuru değerinde geçici teminat ile birlikte
teslim edilecektir.
TÜRKİYE
ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ)
SEFER KUL
TOPLANTI SALONU,
Nasuh Akar
Mah. Türk Ocağı Cad. No: 2, Giriş Katı
Çankaya -
ANKARA / TURKEY
7 -
Teklifler teklif sahiplerinin katılım için seçilmiş temsilcilerinin huzurunda
aşağıda belirtilecek olan adreste 20 Kasım 2015 tarihinde saat 14:00’da (yerel saatle) açılacaktır.
TÜRKİYE
ELEKTRİK İLETİM ANONİM ŞİRKETİ (TEİAŞ)
SEFER KUL
TOPLANTI SALONU,
Nasuh Akar
Mah. Türk Ocağı Cad. No: 2, Giriş Katı
Çankaya - ANKARA / TURKEY
9206/1/2-1
Türkiye Elektrik İletim A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
FROM TURKISH
ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION (TEİAŞ)
Sixth and
seventh items of IFB No:DB.ATT.19 appeared in the Official Gazetes;
Issue No: 29457 and Record No: 7682/2/2-1
on August 26, 2015 and Issue No: 29459 and Record No: 7682/2/2-2 on August 28,
2015 are updated as follows.
6 - Bids must be delivered
to the following
office on or before 02:00 p.m.
(local time) on November
20, 2015 and must be accompanied by a security of 500.000,- Euros equivalent (fivehundredthousand Euros)
TURKISH
ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION (TEİAŞ),
SEFER KUL
MEETING ROOM,
Nasuh Akar
Mah. Türk Ocağı Cad. No: 2, Floor G,
Çankaya -
ANKARA / TURKEY
7 - Bids will be opened
in the presence of bidders’
representatives who choose to attend
at 02:00 p.m. (local time) on November 20, 2015
at the offices of
TURKISH
ELECTRICITY TRANSMISSION CORPORATION (TEİAŞ),
SEFER KUL
MEETING ROOM,
Nasuh Akar
Mah. Türk Ocağı Cad. No: 2, Floor G,
Çankaya - ANKARA / TURKEY
9206/2/2-1
13 KALEM LABORATUVAR CİHAZI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Namık Kemal Üniversitesi Rektörlüğü İdari
ve Mali İşler Daire Başkanlığı ihtiyacı 13 Kalem Laboratuvar Cihazı, Ofisimiz
tip ticari şartnamesi ile ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik
şartnamelerine uygun olarak ve ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
Bu nedenle, istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında ücretsiz
olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale
evrakları Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan
edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca ayrıca bir doküman
verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname
bedelini Ofis veznesine veya İhale Ek Şartlarında belirtilen Ofis banka
hesaplarından birine yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa
konulması zorunludur.
2 - Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf - iç
zarf) halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU
TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
ihale dokümanlarının aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin
2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 05/11/2015
günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - İhale konusu her bir kalem malzemenin tamamı için
teklif vermek kaydıyla kısmi teklif verilebilecektir.
Ayrıca teklif
edilen ürünlerin marka, model ve menşei teklif mektuplarına belirtilecektir.
5 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
9231/1-1
GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI BİLGİ
İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI İHTİYACI YÖNLENDİRİCİ VE IP ÇAĞRI YÖNETİM SİSTEMİ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi
Başkanlığı ihtiyacı Yönlendirici ve IP Çağrı Yönetim Sisteminin teknik
şartnamesine ve IP Çağrı Yönetim Sisteminin Cisco markasına uygun olarak,
Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen
şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, markası, Ofis Ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 27/10/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine ve markasına uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9229/1-1
TÜRKİYE İSTATİSTİK KURUMU BAŞKANLIĞI BİLİŞİM
TEKNOLOJİLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI İHTİYACI 760 ADET DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Türkiye İstatistik Kurumu Başkanlığı Bilişim
Teknolojileri Daire Başkanlığı ihtiyacı 760 adet Dizüstü Bilgisayar teknik
şartnamesine ACER markası Aspire R13 modeline uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında ve Ofisimiz internet
sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, ihale
doküman bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, marka/modeli, Ofis Ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 26/10/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine, marka/modeline uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları aynı tarihte
açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9228/1-1
ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI İŞ TEFTİŞ KURULU BAŞKANLIĞI
İHTİYACI 300 ADET DÜZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik
Bakanlığı İş Teftiş Kurulu Başkanlığı ihtiyacı 300 adet Düzüstü
Bilgisayar teknik özellikler listelerine, Asus marka
UX305 model, Dell marka XPS 13 model, HP marka Elitebook Folio 1020 model veya Lenovo marka X1 Carbon modelinden
birine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar
listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın
alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik özellikler
listeleri, marka/modeli, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin
aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 26 / 10 / 2015 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan
teknik özellikler listesine ve marka/modeline uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli GEÇİCİ TEMİNAT verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9227/1-1
13 KALEM FOTOGRAFİK MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Ankara Deniz İkmal Grup
Komutanlığı ihtiyacı 13 kalem Fotografik Malzeme
kuruluşça hazırlanan malzeme listesine ve marka/modeline uygun olarak,
Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen
şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte malzeme listesi, ve
marka/modeli, Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul
edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde
yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 03 / 11 / 2015 günü, saat 12.00’ye kadar
Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan malzeme listesine ve marka/modeline uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları aynı gün
açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi (g)
fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9226/1-1
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR SUNUCU SANALLAŞTIRMA PLATFORMU
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Ankara Valiliği Yatırım
İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı (Gıda Tarım Hayvancılık Bakanlığı Bilgi İşlem
Dairesi Başkanlığı) ihtiyacı olan muhtelif cins ve miktar sunucu sanallaştırma
platformu teknik şartnamesine ve kuruluşça istenilen marka/modeline uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslının
teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname ve
marka/modeli ile Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 27/10/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine ve ihtiyaç sahibi kuruluşça istenilen marka/modeline
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç
zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9225/1-1
VERİ MERKEZİ PROJESİ İÇİN MUHTELİF CİNS VE MİKTAR BİLGİ
SİSTEM MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Türk Standardları
Enstitüsü ihtiyacı veri merkezi projesi için muhtelif cins ve miktar bilgi
sistem malzemesi teknik şartnamesine ve kuruluşça istenen markalarından birine
uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi ve
kuruluşça istenen markalarından birine, Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek
şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari
şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 27/10/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine ve kuruluşça istenen markalarından birine uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları
bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9224/1-1
DEPOLAMA SİSTEMLERİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C İçişleri Bakanlığı Nüfus ve Vatandaşlık İşleri
Genel Müdürlüğü ihtiyacı olan Depolama Sistemleri kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine ve güncellemeler için marka/modeline uygun olarak, Ofis’imiz tip
ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık
teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında
ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan
firmaların, şartname bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine veya Ofis
banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, markası, Ofis tip ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler 26/10/2015 günü,
saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine ve marka/modeline uygunluğunun belirlenmesini müteakip,
uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde
belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay
süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9223/1-1
IMPERVA VERİ TABANI VE WEB UYGULAMA GÜVENLİK DUVARI SİSTEMİ
SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Bilgi İşlem
Dairesi Başkanlığı ihtiyacı olan Imperva Veri Tabanı
ve Web Uygulama Güvenlik Duvarı Sisteminin teknik şartnamesine ve kuruluşça
istenilen markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslının
teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesine ve
marka/modeli ile Ofis Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 27/10/2015
günü, saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu
ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik
şartnamesine ve ihtiyaç sahibi kuruluşça istenilen markasına uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları
aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan
teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9222/1-1
VERİ GÜVENLİK LİSANSI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Kültür ve Turizm Bakanlığı Strateji Geliştirme
Başkanlığı ihtiyacı olan Veri Güvenlik Lisansının kuruluşça hazırlanan teknik
şartnamesine ve istenilen markalarına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname, marka, Ofis tip ticari
şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler 02/11/2015 günü,
saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen
teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin
teknik şartnamesine ve istenilen markalarına uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları
bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde
belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler
tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren en az 6 ay
süreli geçici teminat geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
9221/1-1
AF-CEB-WB4-YAPIM-05
İŞİ İÇİN ULUSLARARASI REKABETÇİ İHALE USULLERİNE GÖRE MÜTEAHHİTLİK SEÇİMİ SONUÇ
İLANI
İstanbul Valiliği İstanbul Proje
Koordinasyon Biriminden:
Proje Adı : İstanbul Sismik Riskin Azaltılması ve Acil
Durum Hazırlık Projesi(İSMEP) /TÜRKİYE
İhale Paketi Numarası : AF-CEB-WB4-YAPIM-06
Teklifin/Sözleşmenin Tanımı : Eğitim Yapıları Yeniden
Yapım İnşaatı Sözleşme Paketi
Projenin Kapsamı : İstanbul İlinde 4 adet Eğitim Yapısının
Yeniden Yapım İşi
Projenin Süresi : 480 Gün
Sözleşme İmza Tarihi : 13 Ekim 2015
Kazanan
Teklif Sahibi |
||
Kazanan
Teklif Sahibi |
Zarf
Açılışı Teklif Fiyatı KDV Hariç (TL) |
Nihai
Teklif Fiyatı KDV Hariç (TL) |
Zeksan İnşaat Ticaret ve Sanayi Ltd. Şti. |
51.450.000,00
TL |
51.450.000,00
TL |
Değerlendirilen Teklif Sahipleri |
||
Değerlendirmeye Alınan Teklif Sahipleri |
Zarf Açılışı Teklif Fiyatı KDV Hariç (TL) |
Değerlendirmeye Alınan Teklif Fiyatı KDV Hariç (TL) |
1. Zeksan İnşaat Ticaret ve Sanayi
Ltd. Şti. |
51.450.000,00 TL |
51.450.000,00 TL |
2. Demars
İnşaat Turizm. Tic. Ltd. Şti.&En-Sa Yapı ve İnş. Tur. Nak. Gıda San. A.Ş. O.G. |
54.842.000,00 TL |
54.842.000,00 TL |
3. Can İnşaat
San. ve Tic. A.Ş. & Kahraman İnşaat Tic. Ltd. Şti. O.G. * |
56.140.000,00 TL |
56.140.000,00 TL |
4. Ray Mühendislik
Müşavirlik İnşaat |
56.450.000,00 TL |
56.450.000,00 TL |
5. Nuhoğlu İnşaat San. ve Tic. A.Ş. |
56.700.000,00 TL |
56.700.000,00 TL |
6. May İnşaat Taah. Müş. Müh. San. Tic. Ltd. Şti. & Doğcan İnşaat Taah. San. ve Tic. A.Ş. O.G. |
57.840.000,00 TL |
57.840.000,00 TL |
7. Esta İnşaat
San. Loj. ve
Dış Tic. A.Ş. |
57.905.846,20 TL |
57.905.846,20 TL |
Reddedilen Teklif Sahipleri |
||
Reddedilen Teklif
Sahipleri |
Zarf Açılışı Teklif Fiyatı KDV Hariç (TL) |
Reddedilme Nedenleri |
* Can İnşaat
San. ve Tic. A.Ş. & Kahraman İnşaat Tic. Ltd. Şti. O.G. |
56.140.000,00 TL |
İhale Dokümanları bölüm
V. Teklif Bilgileri madde (16.2) gereğince teklifi geçersiz sayılmıştır. |
9207/1/1-1
Contracts Awarded by ICB Number: AF-CEB-WB4-WORKS-06
İstanbul Valiliği İstanbul Proje
Koordinasyon Biriminden:
Name of Project (include project country) : İstanbul
Seismic Risk Mitigation and Emergency Preparedness
Project (ISMEP) TURKEY
Project ID : AF-CEB-WB4-WORKS-06
Bid/Contract Description : Contract
Package for Reconstruction Work of Educational Buildings
Scope of Contract : Lump Sum Turnkey Reconstruction
works of the following
4 Educational Buildings shall be realized in İstanbul
Duration : 480 Days
Contract Signature Date : October 13, 2015
Awarded Bidder
Name & Address of awarded bidder:
Zeksan İnşaat Ticaret ve
Sanayi Ltd. Şti. (TURKEY)
Bid price
at bid opening:
(Excluding VAT) (TL)
51.450.000,00
Bid price
of evaluated bid:
(Excluding VAT) (TL)
51.450.000,00
Name of evaluated bidder(s):
1. Zeksan İnşaat Ticaret ve Sanayi Ltd. Şti. (TURKEY)
Bid price
at bid opening:
(Excluding VAT) (TL)
51.450.000,00
Bid price
of evaluated bid:
(Excluding VAT) (TL)
51.450.000,00
Name of evaluated bidder(s):
2. Demars İnşaat Turizm. Tic. Ltd. Şti.&En-Sa Yapı ve İnş. Tur. Nak. Gıda
San. A.Ş. O.G. (TURKEY)
Bid price
at bid opening:
(Excluding VAT) (TL)
54.842.000,00
Bid price
of evaluated bid:
(Excluding VAT) (TL)
54.842.000,00
Name of evaluated bidder(s):
3. Can
İnşaat San. ve Tic. A.Ş. & Kahraman İnşaat Tic.
Ltd. Şti. O.G. (TURKEY) *
Bid price
at bid opening:
(Excluding VAT) (TL)
56.140.000,00
Bid price
of evaluated bid:
(Excluding VAT) (TL)
56.140.000,00
Name of evaluated bidder(s):
4. Ray
Mühendislik Müşavirlik İnşaat (TURKEY)
Bid price
at bid opening:
(Excluding VAT) (TL)
56.450.000,00
Bid price
of evaluated bid:
(Excluding VAT) (TL)
56.450.000,00
Name of evaluated bidder(s):
5. Nuhoğlu
İnşaat San. ve Tic. A.Ş. (TURKEY)
Bid price
at bid opening:
(Excluding VAT) (TL)
56.700.000,00
Bid price
of evaluated bid:
(Excluding VAT) (TL)
56.700.000,00
Name of evaluated bidder(s):
6. May
İnşaat Taah. Müş. Müh. San.
Tic. Ltd. Şti. & Doğcan İnşaat Taah. San. ve Tic. A.Ş. O.G.
(TURKEY)
Bid price
at bid opening:
(Excluding VAT) (TL)
57.840.000,00
Bid price
of evaluated bid:
(Excluding VAT) (TL)
57.840.000,00
Name of evaluated bidder(s):
7. Esta İnşaat San. Loj. ve Dış Tic. A.Ş. (TURKEY)
Bid price
at bid opening:
(Excluding VAT) (TL)
57.905.846,20
Bid price
of evaluated bid:
(Excluding VAT) (TL)
57.905.846,20
Rejected Bidder(s):
Name of rejected bidder(s):
Can İnşaat
San. ve Tic. A.Ş. & Kahraman İnşaat Tic. Ltd. Şti.
O.G. (TURKEY) *
Bid price
at bid opening:
(Excluding VAT) (TL)
56.140.000,00
Reason(s) for rejection:
The proposal is rejected according to the Clause
16.2 of Section V “Bidding Data” of the bidding document.
9207/2/1-1
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ KAPSAMINDA ELEKTRONİK EĞİTİM İÇERİĞİ
HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Milli
Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünden:
Eğitimde Fatih Projesi Kapsamında Yapılacak Mal ve
Hizmet Alımları ile Yapım İşlerine Dair Yönetmeliğin 14 üncü maddesine göre
Açık İhale Usulü ile Elektronik Eğitim İçeriği Hizmeti satın alınacaktır.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
1 - İhale Kayıt Numarası : 2015/141851
2 - İdarenin:
a) Adı : Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), Yenilik ve
Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü (YEĞİTEK)
b) Adresi : Mevlana
Bulvarı No: 21 06500 Teknikokullar, ANKARA
c) Telefon Numarası : (0 312) 296 94 00
d) Faks Numarası : (0 312) 2969646
e) Elektronik Posta Adresi : yegitekmaliisler@meb.gov.tr
f) İhale İlanının/dokümanının
Görülebileceği
İnternet Adresi : Resmi Gazete,
http://www.meb.gov.tr; yegitek@meb.gov.tr
g) İhale Dokümanının
Görülebileceği Adres : YEĞİTEK Genel Müdürlüğü, Mevlana Bulvarı No:
21 06500 Teknikokullar, ANKARA.
h) İhalenin Yapılacağı Yer : MEB Yenilik ve
Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü Mevlana Bulvarı No: 21 06500
Teknikokullar, ANKARA
i) İhale Tarihi ve Saati : 09/11/2015, Saat:14:00
3 - İhale Konusu İşin;
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Eğitimde Fatih
Projesi Kapsamında Yapılacak Mal ve Hizmet Alımları ile Yapım İşlerine Dair
Yönetmeliğin 14 üncü maddesine göre açık ihale usulü ile ayrıntıları ve miktarı teknik şartnamede yer alan
ve aşağıda tabloda gösterilen toplam 9 kalem (3 kısımda) elektronik eğitim
içeriği hizmet alımı işidir. İhalenin niteliğine ilişkin ayrıntılı bilgiye
ihale dokümanı içinde bulunan şartnamelerden ulaşılabilir.
S.
No |
Kısımlar |
Yapılacak
İş |
Adet |
1 |
1. Kısım |
E-Ders Videosu ve E-İçeriği (V1) |
93 |
2 |
Kazanım Bazlı Video (V2) |
1772 |
|
3 |
2. Kısım |
Animasyon (A) |
579 |
4 |
Animasyon Filmi (AF) |
300 |
|
5 |
3. Kısım |
Simülasyon (S) |
81 |
6 |
Sanal Deney (SD) |
96 |
|
7 |
Etkileşimli Sözlük (ES) |
1577 |
|
8 |
Müzik Dersi Etkileşimli
Uygulaması (MU) |
1 |
|
9 |
Etkileşimli Çocuk Dergisi (Aylık )
(EÇD) |
12 |
b) İşin Yapılacağı
Yer: Yüklenici, iş bu sözleşme konusu hizmeti kendi işyerlerinde hazırlayarak
teslim edecektir.
c) İhale konusu
işe başlama ve iş bitiş tarihi: Sözleşmenin imzalanma tarihi işe başlama tarihi
olarak kabul edilecektir. İhale konusu işin süresi işe başlama tarihinden
itibaren 12 (oniki) aydır.
d) Teklif ve Sözleşme Türü: İstekliler tekliflerini,
her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim
fiyatlarının çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale
sonucu, ihale üzerinde bırakılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş
kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam
bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede kısmi teklif
verilebilir. İşin tamamına veya bir kısmına teklif veren isteklinin teklif
verdiği kısım veya kısımlardan birkaçı veya tamamı için ekonomik açıdan en
avantajlı teklif sahibi olarak belirlenmesi söz konusu olduğunda, bu istekli
ile ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak belirlendiği her bir kısım için
ayrı ayrı sözleşme imzalanacaktır.
e) Geçici Teminat Miktarı: Teklif edilen tutarın
%1’inden aşağı olmamak üzere, isteklilerce belirlenecek tutarda geçici teminat
verilecektir.
f) Tekliflerin Geçerlik Süresi: Verilen tekliflerin geçerlilik
süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
g) İhaleye Katılabilecekler: Bu ihaleye sadece yerli
istekliler katılabilir. Yerli İstekliler lehine fiyat avantajı
uygulanmayacaktır.
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlilik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda
sayılan belgeleri teklifleri kapsamında sunmaları gerekir:
a) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan veya ihale tarihinin
içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
b) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren noter
tasdikli imza beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin
tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin
tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
c) Bu Şartname ekinde yer alan standart forma uygun
teklif mektubu,
ç) Bu Şartnamede belirlenen geçici teminata ilişkin
standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat mektupları
dışındaki teminatların Milli Eğitim Bakanlığı Merkez Saymanlık Müdürlüğüne
yatırıldığını gösteren makbuzlar,
d) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
e) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde, bu Şartname
ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi,
4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde;
4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 4.1. maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin
ayrı ayrı sunulması zorunludur.
4.3. Ekonomik ve Mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş bu ihalede Ekonomik ve Mali Yeterliliğe
ilişkin belge istenmemektedir.
4.4. Mesleki ve teknik yeterliğe
ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.4.1. İş deneyimini gösteren belgeler
4.4.1.1. İsteklinin yurt içinde veya yurt dışında kamu
veya özel sektörde bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında taahhüt edilen
ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin olarak;
a) İlk İlan tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde
kabul işlemleri tamamlanan hizmet alımlarıyla ilgili iş deneyimini gösteren
belgeleri veya
b) Devredilen işlerde devir öncesindeki veya
sonrasındaki dönemde ilk sözleşme bedelinin en az % 80'inin gerçekleştirilmesi
şartıyla, ilk ilan veya davet tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kabul
işlemleri tamamlanan hizmet işlerine ilişkin deneyimini gösteren belgeleri,
sunması zorunludur.
İstekli tarafından her kısım için teklif edilen bedelin
%1'inden az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ait tek
sözleşmeye ilişkin iş deneyimini gösteren belgelerin sunulması gerekir.
4.4.1.2. İş ortaklığında pilot ortağın, istenen iş
deneyim tutarının en az %70’ini, diğer ortakların her birinin, istenen iş
deneyim tutarının en az %10’unu sağlaması ve diğer ortak veya ortakların iş
deneyim tutarı toplamının ise istenen iş deneyim tutarının %30’undan az
olmaması gerekir. Ancak, ihaleye katılan iş ortaklığının ortakları tarafından
ortaklık oranları ve yapısı aynı olmak kaydıyla daha önce kurulmuş olan iş
ortaklığının gerçekleştirdiği bir işten elde edilen iş deneyimini gösteren
belgelerin sunulması halinde, pilot ortak ve diğer ortakların her birinin
birinci cümledeki oranlara göre asgari iş deneyim tutarını sağlaması koşulu
aranmaz. Konsorsiyumda ise her bir ortağın kendi kısmı için istenen iş deneyim
tutarını sağlaması zorunludur.
4.4.1.3. İş deneyimine ilişkin bu şartnamede hüküm
bulunmayan haller için Hizmet İşleri Uygulama Yönetmeliğinin ilgili
düzenlemeleri uygulanacaktır.
4.4.2. Benzer iş olarak kabul edilecek işler aşağıda
belirtilmiştir:
4.4.2.1. Bu ihalede benzer iş olarak her türlü
animasyon, simülasyon, eğitim videosu, eğitim
yazılımları, eğitim yayınları, dijital/eğitim içerikleri benzer iş olarak kabul
edilecektir. Benzer iş tanımı her bir kısım için geçerlidir.
4.5. İsteklilerin yeterlik değerlendirmesi başvuruda
bulunduğu veya teklif verdiği her bir kısım için ayrı ayrı yapılacağından,
istekliler teklif verecekleri her bir kısım için ayrı ayrı söz konusu yeterlik kriterlerini sağlamak zorundadır.
5 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
5.1. İhale dokümanı aşağıda belirtilen adreste bedelsiz
olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, İdarece onaylı
ihale dokümanını satın alması zorunludur.
a) İhale dokümanının görülebileceği yer: MEB Yenilik ve
Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü Mevlana Bulvarı No: 21 06500
Teknikokullar/Ankara, (İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma
Koordinatörlüğü)
b) İhale dokümanının satın alınabileceği yer: Doküman
bedelinin MEB Merkez Saymanlık Müdürlüğüne yatırılmasının ardından İhale
dokümanı, MEB Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü İdari ve Mali
İşler Daire Başkanlığı Satın Alma Koordinatörlüğünden temin edilebilir.
c) İhale dokümanı satış bedeli: 10.000,00 - TL
6 - Tekliflerin verileceği yer:
6.1. Teklifler ihale teklif verme tarih ve saatine MEB
Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü Mevlana Bulvarı No: 21 06500
Teknikokullar/Ankara, (İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Satın Alma
Koordinatörlüğü) verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta yoluyla da
gönderilebilir. İhale teklif verme saatine kadar İdareye ulaşmayan teklifler
değerlendirmeye alınmaz.
7 - Konsorsiyumların teklif vermesi:
7.1. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
8 - Diğer Hususlar:
8.1. Teklifi sınır değerin altında
olduğu tespit edilen isteklilerden 4734 sayılı Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenecektir.
9252/1-1
BAHÇE
VE ÇEVRE AYDINLATMA SİSTEMİ ALIMI YAPILACAKTIR
Ankara Halk Ekmek ve Un Fabrikası A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
1 -
Fabrikamız, konusu şartnamede belirtilen Atlantis satış mağazası bahçe ve çevre
aydınlatma sistemi, teklif alma usulüyle alınacaktır.
2 - Şartname
bedelsiz olarak Fabrikamız Muhasebe Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğünde
görülebilir.
3 -
Teklifler en geç 23.10.2015 Cuma günü mesai bitimine kadar Fabrikamız Muhasebe
Ticaret ve Pazarlama Müdürlüğüne verilmiş olması gerekmektedir.
4 -
Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.
ADRES : ANKARA HALK EKMEK VE UN
FABRİKASI A.Ş
Anadolu Bulvarı No:
13 Macunköy - Yenimahalle / ANKARA
Tel:
397 33 65 - 66
Faks: 397 33 71 – 74
9218/1-1