MUHTELİF MALZEME AÇIK
İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
1 ADET SEBZE DOĞRAMA
HATTI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
1 ADET TATLI DOLUM VE
TULUMBA TATLISI HATTI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
SAF ETİL ALKOL
SATILACAKTIR
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel Müdürlüğünden:
TURNİKE
KASALARI VE KOLLARININ DIŞ YÜZEYLERİNİN REKLAM ALANI OLARAK KİRAYA VERİLMESİ
İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
İETT
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
TAŞINMAZ
ÜZERİNDE BULUNAN İŞHANI BİNASININ ÇATI KATI TADİLATI VE ONARIMI İŞİ ANAHTAR
TESLİMİ GÖTÜRÜ BEDEL İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türk Kızılayı Seyhan Şube Başkanlığından:
MUHTELİF
MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi
Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : ELİ. Müessesesi Müdürlüğü 13 Eylül Mh. Atatürk Cd. No.111 45500
Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4
hat) Fax:
612 20 13 - 613 20 13
c) Elektronik posta adresi : elisatinalma@eli.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı
İhalenin-Niteliği-Türü |
İ.K.
No |
Dosya No |
İhale Tarih - Saati |
Teslim Süresi |
|
1- |
55 Kalem Muhtelif
Filtre Alımı |
136309 |
2015-1962 |
26.10.2015 -14.00 |
90 Gün |
2- |
38 Kalem Komatsu Yedeği Alımı |
136310 |
2015-1963 |
26.10.2015-15.00 |
90 Gün |
3- |
6 Kalem DM 50 İngersol Delici Yedeği Alımı |
136311 |
2015-1964 |
26.10.2015-16.00 |
120
Gün |
4- |
4
Kalem Komatsu Kamyonlara Kabin ve Tabla Alımı |
136313 |
2015-1965 |
27.10.2015-14.00 |
90 Gün |
5- |
76 Kalem Komatsu Yedeği Alımı |
136314 |
2015-1966 |
27.10.2015-15.00 |
90 Gün |
b) Teslim yeri : ELİ Cenkyeri merkez
ambarı.
c) Teslim tarihleri : Sipariş mektubunun yükleniciye tebliğ tarihinden
itibaren yukarıda yazılı takvim günüdür.
3 - İhalenin Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi
Müdürlüğü Satınalma komisyonu toplantı salonu
Soma/MANİSA
4 - İhale
dokümanı bedeli; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Soma/Manisa adresinde görülebilir ve 60.-TL
karşılığı temin edilebilir. İhaleye katılacak olanların şartname satın almaları
zorunludur.
5 -
Teklifler, 2. maddede belirtilen ihale tarihi ve saatine kadar Ege Linyitleri
İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat Servisine verilebileceği gibi,
iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
6 -
İstekliler teklif tutarının % 3’ünden az olmamak üzere geçici teminat
vereceklerdir.
7 -
Tekliflerin Geçerlilik Süresi: Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 30 gün olmalıdır.
8 -
Müessesemiz bu ihalelerle ilgili olarak; 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun
İstisna maddesi (3/g) kapsamında olup, (ceza ve yasaklamalarla ilgili hususlar
hariç) 4734 ve 4735 sayılı Kanunlarla tabi değildir.
9 - Web
Sitemiz: www.eli.gov.tr
10 - Firmaların ihaleye girebilmeleri için EKAP
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) üyeliği zorunludur.
9061/1-1
1
ADET SEBZE DOĞRAMA HATTI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce,
Anadolu Üniversitesi Rektörlüğü Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü (Eskişehir)
ihtiyacı “1 adet sebze doğrama hattı” ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik
şartnamesine uygun olarak, ihale ek şartları listesinde belirtilen şartlar ile
Ofisimiz tip ticari şartnamesi hükümleri dâhilinde, açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle
istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü
olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II Nolu
Satınalma Daire Başkanlığı’nda ücretsiz olarak
inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartname ile sair ihale evrakı Ofisimizin
www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiş, döküm
alınabilmekte olduğundan ayrıca doküman
verilmeyecektir. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, (130.-TL)
şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına
yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif
mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF
EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte
teknik ve ticari şartname ile eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve
ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen
belgeler ve varsa teknik şartnamede istenilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 22.10.2015 günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II No’lu Satınalma Daire
Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler
dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 14.00’de evvela dış
zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli
olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara
uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun
belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile
ilgili iç zarfları; firmalarca teklif edilen ürünlere ait teknik dokümanların,
teknik şartnamesine uygunluğunu inceleyip, uygun olup olmadığı konusunda, ihale
saatinde Kurum adına karar verecek personelin, Kurumca görevlendirilerek
gönderilmesi halinde aynı gün, gönderilmemesi halinde ise bilahare bildirilecek
bir tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir. Teklif edilen ürünlerin teslim süreleri ile marka ve
modeli teklif mektubunda belirtilecektir.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
9017/1-1
1
ADET TATLI DOLUM VE TULUMBA TATLISI HATTI SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce,
T.C. Anadolu Üniversitesi Rektörlüğü Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü ihtiyacı
(ayrıntısı www.dmo.gov.tr adresinde bulunan) 1 adet tatlı dolum ve tulumba
tatlısı hattı; ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamesine uygun
olarak, Ofisimiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlar dahilinde, açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle,
istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak bildirecekler ve devamında sözlü
olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
1 - İHALE
EVRAKI BEDELLİDİR.
a)
İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II No.lu Satınalma
Daire Başkanlığında ücretsiz olarak inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik
şartnameler ile sair ihale evrakı Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale
ilanları bölümünde ilan edilmiş, çıktısı alınabilmekte olup, Başkanlığımızca
ayrıca bir doküman verilmeyecektir. Ancak, ihaleye teklif verecek olan
firmaların, ürün listesinde belirtilen şartname bedelini (100 TL) Ofis
veznesine veya İhale Ek Şartlarında belirtilen Ofis banka hesaplarından birine
yatırmaları gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin dış zarfa konulması zorunludur.
2 -
Teklifler iç içe konulmuş iki zarf (dış zarf - iç zarf) halinde olacaktır. İÇ
ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta
ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile ihale dokümanlarının aynen
kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı
belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 -
Teklifler, 23.10.2015 günü, en geç saat 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz II
No.lu Satınalma Daire Başkanlığında
bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki gecikmeler dikkate
alınmayacaktır.
4 - İhale
konusu malzemenin tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklifler
değerlendirilmeyecektir. Ayrıca teklif edilen ürünlerin teslim süreleri ile
marka, model ve menşei teklif mektuplarında belirtilecektir.
5 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
9016/1-1
Türkiye Şeker Fabrikaları A.Ş. Genel
Müdürlüğünden:
1 - Eskişehir Alkol Fabrikasında üretilecek ± % 10 toleransı satıcı
opsiyonunda asgari % (v/v) 96 lık 5.500.000 litre denatüre
edilmemiş tarımsal kökenli saf etil alkolün satış ihalesi, açık ihale usulüyle 06/11/2015 Cuma günü saat 14.00 de Mithatpaşa
Caddesi No: 14 Yenişehir/ ANKARA adresinde bulunan Türkiye Şeker Fabrikaları
A.Ş. Genel Müdürlüğü binası 6. katında yapılacaktır. İhaleye gerektiğinde açık
artırma ve pazarlık usulü ile devam edileceğinden isteklilerin ihale günü ve
saatinde Genel Müdürlüğümüzün 6. katında hazır bulunmaları gerekmektedir.
2 -
İsteklilerin teklif mektuplarını ihalenin yapılacağı 06/11/2015
Cuma günü en geç saat 14.00’e kadar, Genel Müdürlüğümüz Haberleşme ve Arşiv
Müdürlüğü’ne vermeleri gerekmektedir.
3 -
İstekliler teklif ettikleri bedelin % 3’ünden az olmamak üzere kendi
belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Teminatlar, nakit veya
banka teminat mektubu olabilir.
4 - İhale
üzerinde kalan istekli; ihale tutarının % 6’sı oranında kesin teminat
verecektir.
5 -
Teklifler posta ile de gönderilebilecektir. Ancak postadaki gecikmeler, bu
ilandan önce yapılacak müracaatlar ile vaktinde verilmeyen teklifler değerlendirmeye
alınmayacaktır.
6 - İhale
ile ilgili şartname ve diğer evraklar Genel Müdürlüğümüz Satınalma
Dairesi Başkanlığı - Dahili Satış Müdürlüğü (Telefon:
0312 458 57 57/458 57 58/Faks: 0312 458 58 15) mesai saatleri dahilinde
görülebileceği gibi, KDV Dahil 200,- TL. karşılığında
temin de edilebilir. İhaleye katılacak olanların ihale ile ilgili şartnameyi
satın alması zorunludur.
7 -
Teklifler, ihale tarihinden itibaren en az 45 gün opsiyonlu
olacaktır.
8 - İhaleye
katılacak olanlardan istenilen belgeler aşağıda belirtilmiş olup, teklif
mektubu ve teminat mektubunun aslı, diğer belgelerin aslı yerine fotokopi veya
suretlerinin verilmesi halinde ise bunların noterden onaylı olmaları
gerekmektedir.
a) Teklif
Mektubu,
b) Geçici
Teminat,
c) İmza
Sirküleri,
d) Temsil
durumunda Noterden Onaylı Vekaletname (ihale
tarihinden azami 1 ay önce düzenlenmiş olması gerekmektedir.)
e) Her
sayfası istekli veya kanuni vekili tarafından imzalanmış şartname örneği,
f)
İsteklinin halen faaliyette olduğunu gösterir 2015 yılında alınmış oda belgesi,
g) Denatüre edilmemiş Etil Alkol tahsisine ilişkin T.C. Tütün,
Tütün Mamulleri ve Alkollü İçkiler Piyasası Düzenleme Kurumundan alınan izin
belgesi,
h) Kapasite
Raporu
9 -
İstekliler ihaleye çıkılan alkol miktarının tamamı için teklif verebilecekleri
gibi 500.000 litreden az olmamak üzere kısmi teklif de verebileceklerdir.
500.000 litrenin altında verilecek teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
10 - Şirketimiz, ihaleyi yapıp yapmamakta, kısmen
yapmakta veya dilediğine yapmakta serbesttir.
9004/1-1
TURNİKE KASALARI VE KOLLARININ DIŞ YÜZEYLERİNİN REKLAM
ALANI OLARAK KİRAYA VERİLMESİ İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
İETT
İşletmeleri Genel Müdürlüğünden:
1 - İhale konusu olan işin;
a) Niteliği : Metrobüs hattındaki
istasyonlarda ve Tünel'de bulunan toplam 474 adet turnike kasaları ve
kollarının dış yüzeylerinin reklam alanı olarak kiraya verilmesi işi.
b) Teslim Yeri : Teknik Şartnamede belirtilmiştir.
c) Miktarı : 474 adet turnike.
2 - İhale
şartnamesi, İETT İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma
Daire Başkanlığı İhale işlen Şube Müdürlüğü Hizmet İşleri Şefliğine müracaat
edilerek 100,00.-TL bedel karşılığında temin edilebilir.
3 - İhale ile ilgili teklif mektupları 27.10.2015 günü
saat: 14:00'e kadar İETT İşletmeleri Genel Müdürlüğü Satınalma Daire Başkanlığı İhale İşleri Müdürlüğü Hizmet
İşleri Şefliği Şahkulu Mh.
Erkan-ı Harp Sk. No: 2 Metrohan
Tünel - Beyoğlu/İST. adresine teslim edilecek ve teklif mektupları aynı adreste
toplanan İhale Komisyonu huzurunda aynı gün saat 14:00'den
itibaren açılacaktır.
4 - İhale, 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 36.
maddesi doğrultusunda Kapalı Teklif Usulü Arttırma ile yapılacaktır.
5 - Söz konusu
ihalenin tahmin edilen toplam bedeli 474 Adet Turnike x 90 TL x 60 Ay =
2.559.600,00 TL+KDV'dir.
6 - İsteklilerde aranılacak şartlar:
A) Kanuni İkametgahı olması,
B) Türkiye'de tebligat için adres göstermesi,
C) Ticaret ve/veya Sanayi Odası belgesi vermesi,
a) Gerçek kişi
olması halinde, ilgisine göre, ticaret, sanayi odası veya esnaf odası ve sanatkar siciline kayıtlı olduğunu gösterir belge,
b) Tüzel kişi
olması halinde, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı olduğu ticaret veya sanayi
odasından veya idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya benzeri bir
makamdan, ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı
olduğuna dair belge. (Türkiye'de şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin
belgelerinin bu tüzel kişiliğin bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğu veya
Türkiye Dışişleri Bakanlığınca onaylanmış olması gerekir.)
c) Ortak girişim olması halinde, ortak girişimi
oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (a) ve (b)'deki esaslara göre
temin edecekleri belge,
D) İmza sirküleri vermesi,
a) Gerçek kişi olması halinde noter tasdikli imza sirküleri
b) Tüzel kişi
olması halinde, tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri (Türkiye'de
şubesi bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin sirkülerinin bu tüzel kişiliğin
bulunduğu ülkedeki Türk Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığı'nca
onaylanmış olması gerekir.)
c) Ortak girişim
olması halinde, ortak girişimi oluşturan gerçek kişi veya tüzel kişililerin her
birinin (a) ve (b) fıkralarındaki esaslara göre temin edecekleri belge,
E) İstekliler
adına vekaleten adına vekaleten ihaleye katılmıyor
ise, istekli adına teklifte bulunacak kimselerin vekaletnameleri ile vekaleten
iştirak edenin noter tasdikli imza sirküleri vermesi, (Türkiye'de şubesi
bulunmayan yabancı tüzel kişiliğin vekaletnamelerinin bulunduğu ülkedeki Türk
Konsolosluğunca veya Türkiye Dışişleri Bakanlığı'nca onaylanmış olması
gerekir.)
F) Tahmin edilen toplam bedelin %3'ü oranında 76.788,00
TL'lik geçici teminat,
G) İsteklilerin ortak girişim olması halinde ortak
girişim beyannamesi ile ortaklarca imzalı ortaklık sözleşmesini vermesi, (İhale
üzerinde kaldığı takdirde noter tasdikli ortaklık sözleşmesi verilir. Ayrıca,
grubun bütün ortaklıkları idare ile yapacakları ihale sözleşmesini şahsen veya
vekilleri vasıtasıyla imzalayacaklardır.)
H) Şartnamede belirtilen esaslara göre hazırlanacak
teklif mektubu,
İ) Diğer belgeler:
a) İstekliler
ihale konusu iş ile ilgili olarak açık hava reklamcılığı alanında en az 5 (beş)
yıllık iş deneyimini gösteren kamu kurum ve kuruluşlarından alınmış referans
mektubunu teklifleri ile birlikte İdareye sunmak zorundadır. Referans mektubu
getirmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.
b) İsteklilerin
son üç yıllık ciro ortalamalarının 5.000.000,00.-TL (BeşmilyonTürkLirası)
olduğuna dair (Yeminli Mali Müşavir veya Vergi Dairesi tasdikli gelir-gider
tablosu, K/Z tablosu vs.) belgeyi İdareye sunmaları zorunludur.
c) Ortak girişim
olması halinde, yukarıda belirtilen (a) ve (b) maddelerindeki kriterleri ortak girişim yapısı içerisindeki bir ya'da birden fazla isteklinin karşılaması gereklidir.
8806/1-1
TAŞINMAZ ÜZERİNDE BULUNAN İŞHANI BİNASININ ÇATI KATI
TADİLATI VE ONARIMI İŞİ ANAHTAR TESLİMİ GÖTÜRÜ BEDEL İLE İHALE EDİLECEKTİR
Türk
Kızılayı Seyhan Şube Başkanlığından:
1 - Adana İli,
Seyhan İlçesi, Tepebağ Mah. İnönü Cad. No: 63 Adliye
Karşısı Kızılay Enver Arsava Seyhan/ADANA adresinde, taşınmaz üzerinde bulunan
Türk Kızılayı İşhanı Binasının Çatı Katı Tadilatı ve
Onarımı işinin Anahtar Teslimi Götürü Bedel ile Yaptırılacaktır.
2 - Firmalar,
teklif ettikleri fiyatın en az %3'ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile
birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait
şartnameler "Tepebağ Mah. İnönü Cad. No: 63
Adliye Karşısı Kızılay Enver Arsava Kat. 5
Seyhan/ADANA" adresindeki Şube Başkanlığımız'dan
100,00 TL karşılığında temin edilebilecektir.
İdari, teknik ve mali şartnameler Tepebağ
Mah. İnönü Cad. No: 63 Adliye Karşısı Kızılay Enver Arsava Seyhan/ADANA adresinden
ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların
ihale zarflarını en geç 03/11/2015 günü saat 10:30'a
kadar Şube Başkanlığımıza Tepebağ Mah. İnönü Cad. No:
63 Adliye Karşısı Kızılay Enver Arsava Seyhan/ADANA vermiş/göndermiş olmaları
gerekmektedir.
5 - Teklif ve Teminat Mektubu zarfı 04/11/2015
günü saat 14:30'da Şube Başkanlığımızda
açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
8922/1-1