DEVLET
MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI, YENİMAHALLE EK HİZMET BİNASI VE
TESİSLERİ İLE İŞLETME, İRTİBAT BÜRO VE BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BİNALARI TEMİZLİĞİ, DEPOLARDAKİ
YÜKLEME-BOŞALTMAVE NİTELİKLİ PERSONELHİZMET ALIMI YAPILACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü (DMO) Destek Hizmetleri Daire Başkanlığından:
TAŞINMAZ
ÜZERİNDE BULUNAN YIKILMIŞ BİNANIN YERİNE ANAHTAR TESLİM GÖTÜRÜ BEDELİ İLE YENİ
BİNA İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Türk Kızılayı Samsun Şube Başkanlığından:
4458
SAYILI GÜMRÜK KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN ARAÇ/EŞYA SATILACAKTIR
MUHTELİF
MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ Ege
Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
ARSALAR
KARŞILIĞINDA DAİRE YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Kütahya İl
Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığından:
TAŞINMAZLAR
KİRALANCAKTIR
İzmit
Belediye Başkanlığından:
DEVLET MALZEME OFİSİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET BİNASI,
YENİMAHALLE EK HİZMET BİNASI VE TESİSLERİ İLE İŞLETME, İRTİBAT BÜRO VE BÖLGE
MÜDÜRLÜĞÜ BİNALARI TEMİZLİĞİ, DEPOLARDAKİ YÜKLEME-BOŞALTMAVE NİTELİKLİ PERSONELHİZMET
ALIMI YAPILACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü (DMO) Destek
Hizmetleri Daire Başkanlığından:
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü Hizmet Binası,
Yenimahalle Ek Hizmet Binası ve Tesisleri ile İşletme, İrtibat Büro ve Bölge
Müdürlüğü Binaları Temizliği, Depolardaki Yükleme-Boşaltma ve Nitelikli
Personel hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre
açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2015/104951
1 - İdarenin
a) Adresi : İNÖNÜ BULVARI NO: 18 06041 YÜCETEPE ÇANKAYA /
ANKARA
b) Telefon ve Faks Numarası : 3124103028 - 3124103146
c) Elektronik Posta Adresi : serdar.caglar@dmo.gov.tr
ç) İhale Dokümanının Görülebileceği
İnternet
Adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2 - İhale Konusu Hizmetin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Çalışacak
işçilerden 77 kişi temizlik, 2 kişi engelli temizlik, 31 kişi yükleme boşaltma,
3 kişi kaloriferci, 42 kişi nitelikli personel olmak üzere toplam 155 kişilik
personel hizmet alım işi. Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı Yer : Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü (A Blok,
B Blok, C Blok ) Hizmet Binası, Genel Müdürlük Ek Tesisleri (Sağlık Merkezi)
Yenimahalle Ek Hizmet Binası (Laboratuvar, Kreş, Misafirhane) ve Tesisleri ile
ekli listede belirtilen(Ek.1) İşletme, İrtibat Büro ve Bölge Müdürlüğü Binaları
ve Bu Binaların Bulunduğu Yerlerdeki Yol ve Sirkülasyon Sahası
c) Süresi : İşe Başlama Tarihi 01.01.2016, işin bitiş
tarihi 31.12.2017
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü Destek
Hizmetleri Daire Başkanlığı İnönü Bulvarı No:18 06041 Yücetepe / ANKARA
b) Tarihi ve Saati : 08.10.2015 - 14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya
Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu
ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya
ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir
belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı
gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale
tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı
olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza
Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli
imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen
geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt
yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş
deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla
hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret
odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya serbest muhasebeci,
yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan
tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir
yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun
belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki
kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da
üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi
tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla
ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma
zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya
bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma
zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu
veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu
kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali
müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun
olarak düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar)
en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en
az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının
0,50’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter
birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri
bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu
takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına
göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen
değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki
yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden
bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç
defteri özetinin serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest
muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam
ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin
gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını
gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %20’sinden,
taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen
işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %12'sinden az olmaması
gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve
sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda
sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki
yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin
sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında
kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak
üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren
belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1. Kamu Kurum ve Kuruluşları ile Özel sektörde tek
sözleşme kapsamında ihale konusu iş ile ilgili olarak yapılan temizlik
hizmetleri ile bina ve çevresinin temizlik işleri veya yükleme boşaltma işleri
veya yemek hazırlanması veya yemek servisi benzer iş olarak kabul edilecektir.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
140 TRY (Türk Lirası) karşılığı Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü Destek
Hizmetleri Daire Başkanlığı İnönü Bulvarı No:18 06041 Yücetepe /ANKARA
adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğü Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı İnönü Bulvarı
No:18 06041 Yücetepe/ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı
adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş
kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 180 (yüz seksen) takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - Diğer hususlar:
Teklifi sınır değerin altında kalan isteklilerden
Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.
8099/1-1
TAŞINMAZ ÜZERİNDE BULUNAN YIKILMIŞ BİNANIN YERİNE
ANAHTAR TESLİM GÖTÜRÜ BEDELİ İLE YENİ BİNA İNŞAATI YAPTIRILACAKTIR
Türk
Kızılayı Samsun Şube Başkanlığından:
Samsun İli, İlkadım İlçesi,
19 Mayıs Mahallesi, İsmetpaşa Cad. F36b22b4b
Pafta,7798 Ada, 11 Parselde Kayıtlı 173,00 m² Yüzölçümlü Taşınmaz Üzerinde
Bulunan Yıkılmış Binanın Yerine Anahtar Teslim Götürü Bedeli İle Yeni Bina
İnşaatı Yaptırılacaktır.
1 - Samsun İli, İlkadım İlçesi, 19 Mayıs Mahallesi, İsmetpaşa
Cad. F36B22B4B Pafta, 7798 Ada, 11 Parselde kayıtlı 173,00 m² yüzölçümlü
taşınmaz üzerinde bulunan yıkılmış binanın yerine anahtar teslim götürü bedeli
ile yeni bina inşaatı yaptırılacaktır.
2 - Firmalar,
teklif ettikleri fiyatın en az %3’ü nispetindeki geçici teminatı teklifleri ile
birlikte vereceklerdir.
3 - İhaleye ait
şartnameler “19 Mayıs Mahallesi Ağabali Caddesi
No:1/6 İlkadım/SAMSUN” adresinden 300,00 TL
karşılığında temin edilebilecektir.
İdari ve teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr/İhale
İlanları adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların
ihale zarflarını en geç 01.10.2015 günü saat 10:30’a
kadar “19 Mayıs Mahallesi Ağabali Caddesi No:1/6 İlkadım/SAMSUN” adresindeki Türk Kızılayı
Samsun Şube Başkanlığına vermiş / göndermiş olmaları gerekmektedir.
5 - 2 Nolu Teklif ve Teminat Mektubu zarfı “19 Mayıs Mahallesi Ağabali Caddesi No:1/6 İlkadım/SAMSUN”
adresinde 05.10.2015 günü saat 14:30’da açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
8075/1-1
4458 SAYILI GÜMRÜK KANUNU UYARINCA TASFİYELİK HALE GELEN
ARAÇ/EŞYA SATILACAKTIR
Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Orta Akdeniz Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlüğü Mersin
Tasfiye İşletme Müdürlüğünden:
1 - Satışa esas bedeli en az 368,34 TL ile en çok
1.033.090,00 TL arasında değişen; 15/09/2015 günü saat
16.00'ya kadar yatırılması gereken güvence tutarı da en az 36,83 TL, en çok
100.000,00 TL. arasında olan, cinsi, miktarı, bulunduğu yeri, özellikleri,
satışa esas bedeli ve güvence tutarı ayrı ayrı şartname eki listede gösterilen
Kullanılmış Kamyon Lastiği, Seyreltik Sodyum Hipoklarit,
Giyim Eşyası ,Setemol Disperse
Ws (Tekstil İpliklerinde kullanılan Kimyasal), Spiral
Welded Pıpes (Spiral
Kaynaklı Borular), Su Filtre Etme Makinesi, Wooden Door (Ahşap Kapı), Pamuk, Granit, Muhtelif Araç
Parçaları, ..... vb. cinsi 42 grup
eşya; açık artırma suretiyle, Mersin - Adana Karayolu üzeri 7. Km. Yenice
mevkii Tarsus/MERSİN adresindeki ihale salonunda 16/09/2015 tarihinde saat
09.30'da satışa sunulacaktır. Satışa sunulan eşya/araç ve söz konusu ihale
hakkında ayrıntılı bilgiye www.gumrukticaret.gov.tr ve www.tasis.gov.tr
internet adreslerimiz ile (0) (324) (651 28 66) numaralı telefondan
ulaşılabilir.
2 - Kimliklerini belirlemeye yarayan belge, gerçek
kişilerin T.C. kimlik numarası ve ikametgâh beyanı, tüzel kişilerin vergi
kimlik numarası ve işyeri merkezi beyanı, güvencenin yatırıldığına ilişkin
belge, vekil olarak katılanlar için vekâletname aslı veya noter onaylı örneği,
tüzel kişiler adına katılacaklardan, yetki belgesinin aslı veya noter onaylı
örneğinin veya vekaletname kartının satış günü ihale
salonunda ibraz edilmesi gerekir.
3 - Bu ilanda bulunmayan hususlarda şartname ve eki
listelerde belirtilen hükümler geçerlidir. Açık Artırma Yöntemiyle Eşya Satış
Şartnamesi ve ekleri 10,00 TL. bedel karşılığı Mersin
Tasfiye İşletme Müdürlüğü ile Bölge Müdürlüğünden alınabilir.
İlan olunur.
8107/1-1
MUHTELİF MALZEME AÇIK İHALE USULÜ İLE SATIN ALINACAKTIR
TKİ
Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğünden:
1 - İdarenin
a) Adresi : ELİ. Müessesesi Müdürlüğü 13 Eylül Mah.
Atatürk Cad. No: 111
45500 Soma/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : (236) 613 23 26 (4
hat) Fax:
612 20 13 - 613 20 13
c) Elektronik posta adresi : elisatinalma@eli.gov.tr
2 - İhale konusu malın
a)-Niteliği, Türü ve Miktarı :
İhalenin
- Niteliği - Türü |
İ.
K No |
Dosya
No |
İhale Tarih -
Saati |
Teslim Süresi |
|
1- |
2. Kalem Emniyetli
Tip Ayakkabı ve Emniyetli Tip Bot Alımı |
117337 |
2015-1787 |
30.09.2015 -
14.00 |
90
Gün |
2- |
2. Adet
TERMOGRAVİMETRİK Analiz Cihazı Alımı |
117340 |
2015-1788 |
30.09.2015 -
15.00 |
60
Gün |
3- |
3. Kalem Polipropilen Branda Alımı |
117349 |
2015-1789 |
30.09.2015 -
16.00 |
30
Gün |
4- |
3. Milyon Adet Polipropilen Kömür Torbası Alımı |
117839 |
2015-1792 |
30.09.2015 -
15.30 |
30
Gün |
b)-Teslim yeri : ELİ Cenkyeri merkez
ambarı.
c)-Teslim tarihleri : Sipariş mektubunun yükleniciye tebliğ
tarihinden itibaren yukarıda yazılı takvim günüdür.
3 - İhalenin Yapılacağı yer : ELİ Müessesesi
Müdürlüğü Satınalma komisyonu toplantı salonu
Soma/MANİSA
4 - İhale
dokümanı bedeli; ELİ Müessesesi Müdürlüğü Soma/Manisa adresinde görülebilir ve
60.-TL karşılığı temin edilebilir. İhaleye katılacak olanların şartname satın
almaları zorunludur.
5 - Teklifler, 2. maddede belirtilen ihale tarihi ve
saatine kadar Ege Linyitleri İşletmesi Müessesesi Müdürlüğü Genel Muhaberat
Servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
6 - İstekliler teklif tutarının %3’ünden az olmamak
üzere geçici teminat vereceklerdir.
7 - Tekliflerin Geçerlilik Süresi: Verilen tekliflerin
geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren en az 30 gün olmalıdır.
8 - Müessesemiz bu ihalelerle ilgili olarak; 4734
sayılı Kamu İhale Kanununun İstisna maddesi (3/g) kapsamında olup,(ceza ve
yasaklamalarla ilgili hususlar hariç) 4734 ve 4735 sayılı kanunlarla tabi
değildir.
9 - Web Sitemiz: www.eli.gov.tr
10 - Firmaların ihaleye girebilmeleri için EKAP
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) üyeliği zorunludur.
8103/1-1
ARSALAR KARŞILIĞINDA DAİRE YAPIM İŞİ İHALE EDİLECEKTİR
Kütahya
İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığından:
1 -
Mülkiyeti İl Özel İdaresine ait, İlimiz Merkez Evliya Çelebi Mahallesinde
tapunun 83 pafta, 623 ada; 171, 174 (park ve yol ile tevhid
ve terk edilmesi neticesinde oluşacak parsel numarası dikkate alınacaktır), 126
nolu parsellerinde kayıtlı toplam 2.742,80 m2
yüzölçümlü arsalar karşılığında İlimiz Yıldırım Beyazıt (Yenidoğan)
Mahallesi 2993 ada, 12 parselde kayıtlı 6.621,09 m2 yüzölçümlü alana
2 blok halinde 20 daire yapım işi; 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a
maddesine göre kapalı teklif usulü ile ihaleye çıkartılmıştır.
Karşılık Olarak Verilecek Arsalar:
Adres |
Pafta, Ada,
Parsel |
m2 |
Kütahya Merkez
Evliya Çelebi Mah. |
83 - 623 - 126 |
748,00 |
Kütahya Merkez
Evliya Çelebi Mah. |
83 - 623 - 171 |
415,00 |
Kütahya Merkez
Evliya Çelebi Mah. |
83 - 623 - 174 |
1.579,80 |
Dairelerin Yapılacağı Arsa:
Adres |
Pafta, Ada,
Parsel |
m2 |
Kütahya Merkez
Yıldırım Beyazıt (Yenidoğan) Mh. |
18.O.IV- 2993- 12 |
6.621,09 |
2 - Şartname ve
diğer evraklar İl Özel İdaresi Yazı İşleri Müdürlüğü ile Emlak ve İstimlak
Müdürlüğünde mesai saatleri içerisinde ücretsiz görülebilir.
3 - İhaleye
girecek olanlar ihale dosyasını 250 TL ücret karşılığında alabileceklerdir. İhaleye
girenlerin ihale dosyasını almaları ve ücretini yatırmaları zorunludur.
4 - İhale 17/09/2015 Perşembe günü saat 14:00’dan itibaren Kütahya İl
Özel İdaresi Hizmet Binasındaki İl Encümen toplantı salonunda ihale komisyonu
(İl Encümeni) huzurunda 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 35/a maddesine göre
kapalı teklif usulü uygulanmak suretiyle yapılacaktır.
5 - Muhammen
bedel İdaremize kalacak 2 blok halinde 20 dairenin üzerine 43.719,00 TL’dir.
KDV ile işbu ihale ve bağlı sözleşmesinden doğacak tüm vergi, resim, harçlar ve
diğer ödemeler (karar pulu, noter onay ücreti vb.) yüklenici tarafından
karşılanacaktır.
6 - Geçici
teminat İdaremiz adına 212.622,00 TL‘lik banka teminat mektubu (kesin ve
süresiz) olarak verilecek veya nakit olarak idaremizin banka hesabına
yatırılacaktır.
7 - İhaleye katılacaklardan istenilen belgeler:
A) Gerçek Kişiler;
a) Tebligata esas Kanuni ikametgâh belgesi,
b) Nüfus Cüzdan Fotokopisi ve Vatandaşlık Numarası,
c) Girilecek
ihale işi adına hitaben İl Özel İdaresinin ilgili banka hesabına yatırılacak
geçici teminat mektubu veya geçici teminat bedelinin nakit olarak ödendiğine
dair makbuz,
d) Vekaleten katılıyor ise
noter tarafından düzenlenmiş vekaletname,
e) Noter tasdikli imza sirküleri,
f) 2886 sayılı
Kanuna göre herhangi bir şekilde cezalı olmadığına dair yazılı beyanı, vergi
borcu olmadığına veya yapılandırıldığına dair vergi dairelerinden temin
edecekleri belge,
g) Her sayfası imzalanmış şartname,
h) Şartname bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu.
B) İsteklilerin Tüzel Kişilik Olması Halinde;
a) İdare merkezinin bulunduğu yer Mahkemesinden veya
sicile kayıtlı olduğu Ticaret ve Sanayi Odasından şirketin sicile kayıtlı
olduğu ve halen faaliyette bulunduğuna dair ihalenin yapılacağı yıl içinde
alınmış bir belgeyi ibraz etmesi,(Ticaret Sicil Belgesi)
b) Vekaletname ve imza
sirküleri (Noter tasdikli)
c) Girilecek
ihale işi adına hitaben İl Özel İdaresinin ilgili banka hesabına yatırılacak
geçici teminat mektubu veya geçici teminat bedelinin nakit olarak ödendiğine
dair makbuz,
d) 2886 sayılı
Kanuna göre herhangi bir şekilde cezalı olmadığına dair yazılı beyanı, vergi
borcu olmadığına veya yapılandırıldığına dair vergi dairelerinden temin
edecekleri belge,
e) Her sayfası imzalanmış şartname,
f) Şartname bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu.
C) Ortaklık Olması Halinde;
a) Ticari
ortaklarda, ihaleye girdikleri takdirde ortaklığın hangi mahiyette olduğunu
belirten belgelerin ibrazı ile ortaklığı temsilen giren temsilcinin temsil
yetkisine haiz noter tasdikli vekaletnamesi, imza sirküsü ile birlikte ortaklığı temsil yetkisini veren
yönetim kurulu kararını ibraz etmesi. Vekaletname ve
imza sirküleri (Noter tasdikli)
b) Girilecek
ihale işi adına hitaben İl Özel İdaresinin ilgili banka hesabına yatırılacak
geçici teminat mektubu veya geçici teminat bedelinin nakit olarak ödendiğine
dair makbuz,
c) 2886 sayılı
Kanuna göre herhangi bir şekilde cezalı olmadığına dair yazılı beyanı, vergi
borcu olmadığına veya yapılandırıldığına dair vergi dairelerinden temin
edecekleri belge,
d) Her sayfası imzalanmış şartname,
e) Şartname bedelinin yatırıldığına dair banka dekontu.
8 - İhaleye katılamayacak olanlar:
2886 sayılı Kanunun 6. maddesinde yazılı kimseler
doğrudan veya dolaylı olarak ihaleye katılamazlar. Bu yasağa uymayarak ihaleye
girenin üzerinde ihale kalmış olsa dahi ihale bozularak geçici teminatı
İdarenin hesabına gelir kaydedilir.
9 - Geçici Teminat bedeli:
a) Tedavüldeki
Türk parası ile Kütahya İl Özel İdaresinin T.C. Ziraat Bankası Kütahya
Şubesindeki TR08 0001 0001 7935 0642 8650 14 Iban
numaralı hesabına nakit olarak,
b) 2886 sayılı
Kanunun 26. ve 27. maddelerine uygun olarak düzenlenmiş süresiz ve limit içi
banka teminat mektubu olarak yatırılabilir.
10 - İhale
Komisyonu gerekçesini karar içeriğinde belirtmek koşulu ile ihaleyi yapıp
yapmamakta serbesttir. İhale Komisyonunca uygun görülerek karara bağlanan ihale
kararı ise; İta Amiri’nin ONAY’ını
takiben geçerlilik kazanacağı gibi, İta Amiri’nin
ihaleyi feshetmesi halinde, iştirakçi İdareye karşı herhangi bir hak iddiasında
bulunamaz.
İlan olunur.
8102/1-1
İzmit
Belediye Başkanlığından:
Aşağıda nitelikleri belirtilen taşınmazlar, 2886 sayılı
Devlet İhale Kanununun 45 ve 46 maddeleri doğrultusunda Açık Teklif Usulü ile
kiralanacaktır.
SIRA NO |
KİRAYA VERİLECEK YERİN ADRES VE MEVKİİ |
ALANI (M2) |
KULLANIM AMACI |
AYLIK MUHAMMEN KİRA BEDELİ |
GEÇİCİ TEMİNAT BEDELİ |
ŞARTNAME BEDELİ |
KİRA MÜDDETİ |
İHALE TARİHİ SAATİ VE USULÜ |
1 |
ÖMERAĞA MAHALLESİ ABDURRAHMAN YÜKSEL
CADDESİ BELSA PLAZA İŞ MERKEZİ TAPUDA 278 ADA 52 PARSEL 1-2, 3-4, 5-6 VE 7.
BLOKLARIN 1 NOLU BAĞIMSIZ BÖLÜMLERİ |
19393 |
KAPALI
OTOPARK |
143.000.00
TL (KDV DAHİL) |
154.440,00
TL |
1.000,00 TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:00 Açık Teklif Usulü |
2 |
KARABAŞ MAHALLESİ HAFIZ SELİM EFENDİ
SOKAK 1044 ADA 111 NOLU PARSELİN KUZEYİ |
529 |
LİFTLİ OTOMATİK
AÇIK OTOPARK |
3.500.00
TL (KDV DAHİL) |
3.780,00
TL |
350,00 TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:05 Açık Teklif Usulü |
3 |
ÖMERAĞA MAH.PERTEVPAŞA CADDESİ 281 ADA
75 PARSEL DOĞUSU |
45 |
KAFETERYA |
2,025.00
TL (KDV DAHİL) |
2.187,00
TL |
200,00
TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:10 Açık Teklif Usulü |
4 |
ÖMERAĞA MAH.PERTEVPAŞA CADDESİ 281 ADA
75 PARSEL DOĞUSU |
63 |
KAFETERYA |
2,475.00
TL (KDV DAHİL) |
2.673,00
TL |
250,00
TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:15 Açık Teklif Usulü |
5 |
ÖMERAĞA MAH.PERTEVPAŞA CADDESİ 281 ADA
75 PARSEL DOĞUSU |
41 |
KAFETERYA |
1,665.00
TL (KDV DAHİL) |
1.799.00
TL |
180,00
TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:20 Açık Teklif Usulü |
6 |
ÖMERAĞA MAH.PERTEVPAŞA CADDESİ 281 ADA
75 PARSEL DOĞUSU |
74 |
KAFETERYA |
4,800.00
TL (KDV DAHİL) |
5.184,00
TL |
500,00
TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:25 Açık Teklif Usulü |
7 |
TEPEKÖY MAHALLESİ 17
AĞUSTOS BULVARI NO: 68 (4 NOLU BÜFE) |
30 |
BÜFE |
1.200.00
TL (KDV DAHİL) |
1.296,00
TL |
130,00
TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:30 Açık Teklif Usulü |
8 |
ÖMERAĞA MAHALLESİ İSTİKLAL
CAD. TEKEL GEÇİDİ SOKAK NO:2 TAPUDA 279 ADA 29 PARSEL |
16 |
TAKSİ
DURAĞI |
347.00 TL (KDV DAHİL) |
375,00 TL |
40,00
TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:35 Açık Teklif Usulü |
9 |
MALTA MAHALLESİ YURDUM CADDESİ NO: 34 |
145 |
DERNEK
LOKALİ |
70.00 TL (KDV DAHİL) |
76,00 TL |
20,00
TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:40 Açık Teklif Usulü |
10 |
KARAABDÜLBAKİ
MAHALLESİ 185 PARSEL |
10760 |
TARIM |
35,00 TL |
38,00 TL |
20,00
TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:45 Açık Teklif Usulü |
11 |
ÖMERAĞA MAHALLESİ İNÖNÜ
CADDESİ NO: 176 ÖNÜ YOL BOŞLUĞU |
5 |
GAZETE
SATIŞ YERİ |
400,00
TL (KDV DAHİL) |
432,00
TL |
50,00
TL |
3 YIL |
21.09.2015 Saat 11:50 Açık Teklif Usulü |
İHALE GÜNÜ VE YERİ: İhale 21.09.2015 Pazartesi günü
yukarıda belirtilen saatlerde Ömerağa Mahallesi
Abdurrahman Yüksel Caddesi No: 9 Belsa Plaza
adresindeki Belediyemiz Hizmet Binası 2. katındaki Encümen Salonunda
yapılacaktır.
İSTEKLİLERDE ARANACAK BELGELER:
GERÇEK KİŞİLERDEN: 1 - Noter tasdikli imza beyannamesi,
2 - Nüfus kayıt örneği, 3 - İkametgah belgesi, 4 -
Geçici teminatın yatırıldığına dair makbuz, 5 - İhale şartname bedeline ait
makbuz, 6 - Vekaleten katılması halinde Noter tasdikli vekaletname
TÜZEL KİŞİLERDEN: 1 - Tüzel kişiliğin Noter tasdikli
imza sirküleri, 2 - Ticaret Sicil gazetesi (Noter tasdikli), 3 - Kanuni
adreslerini belirten adres beyanı, 4 - Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret
ve Sanayi Odası veya ilgili meslek odası belgesi(2015 yılına ait), 5 - Geçici
teminatın yatırıldığına dair makbuz, 6 - İhale şartname bedeline ait makbuz, 7 -
Vekaleten katılım halinde Noter tasdikli vekaletname
ile vekilin Noter tasdikli imza beyannamesi, 8- Ortak katılım olması halinde
Noter tasdikli Ortak Girişim Beyannamesi.
* Her işyerine ait İhale Şartnamesi, yukarıda
belirtilen bedel karşılığında İzmit Belediyesi Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
Emlak ve İstimlak Birimi'nden alınacaktır. İstekliler, şartnamede ve yukarıda
istenen bütün bilgi ve belgelerin asıllarını veya Noter tasdikli suretlerini
eksiksiz olarak hazırlayıp, dosyalarını en geç ihale gününden 1 (bir) iş günü
önce 18.09.2015 Cuma Günü 16:00'ya kadar Emlak ve
İstimlak Müdürlüğü Emlak ve İstimlak Birimine verebilecekleri gibi iadeli
taahhütlü olarak da gönderebilirler.(Posta ile gönderilen tekliflerin de yine
aynı saate kadar Emlak ve İstimlak Birimine ulaşması şarttır.) İdare, ihaleyi
yapıp yapmamakta serbest olup, 2886 sayılı Devlet İhale Kanununun 17. maddesi
gereğince ilan olunur.
8088/1-1