KONTROL VE OTOMASYON ODALARI KLİMA
SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
1 ADET 1600 KWH TRAFO SATIN ALINACAKTIR
Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNE AİT
OLAN ALIN KAYNAK MAKİNASININ REVİZYONU VE MODERNİZASYONU İŞİ YAPILACAKTIR
TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale
Komisyonundan:
ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN
İHTİYACI OLAN 22000 KG M24 ÇİFT KATLI YAYLI RONDELANIN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI
YAPILACAKTIR
TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale
Komisyonundan:
20 ADET NDB CİHAZI TEMİNİ İŞİ AÇIK
İHALE USULÜ İLE İHALE EDİLECEKTİR
Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR YAZILIM,
DONANIM VE ÇAĞRI MERKEZİ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
3004 ADET DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
8 KALEM KABLOSUZ AĞ SİSTEMİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR BİLİŞİM
MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
SANALLAŞTIRMA DONANIM VE YAZILIMI SATIN
ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
MUHTELİF CİNS OTOMATİK ÇAMAŞIR YIKAMA
SIKMA VE KURUTMA MAKİNESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
1 SET DENTAL BİLGİSAYAR DESTEKLİ
GÖRÜNTÜLEME, TASARIM VE FREZLEME SİSTEMİ (CAI, CAD VE CAM) SATIN ALINACAKTIR
Bülent Ecevit Üniversitesi Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri
Koordinatörlüğünden:
FABRİKAMIZ ŞEKER AMBARI TAHM. TAHL.
HİZMET ALIMI İHALE EDİLECEKTİR
Erzurum Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
ÇERKEZKÖY-KAPIKULE ARASI SİNYAL
EVLERİNE 15 ADET KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğünden:
ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türk Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
GAYRİMENKUL SATILACAKTIR
Selçuklu Belediye Başkanlığından:
KONTROL VE OTOMASYON ODALARI KLİMA SİSTEMİ SATIN
ALINACAKTIR
Gaziantep
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
Üniversitemiz Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim
Birimince proje kapsamında alımı yapılacak olan Mamul Mal Alımı (Kontrol ve
Otomasyon Odaları Klima Sistemi) 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (f)
bendi ile geçici 4 üncü maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esaslarının 20 nci maddesi (f) bendi uyarınca
Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler
aşağıda yer almaktadır.
İhale kayıt numarası : 2015/113086
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil
- Gaziantep, TÜRKİYE
b) Telefon ve faks numarası : Tel: 0 (342) 317 13 74
Faks: 0 (342) 360 17 01
c) Elektronik posta adresi : arsfon@gantep.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : http://bap.gantep.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Mamul Mal Alımı
(Kontrol ve Otomasyon Odaları Klima Sistemi) 1 Set
b) Teslim [yeri/yerleri] : Gaziantep
Üniversitesi (Proje Yürütücüsüne)
c) Teslim [tarihi/tarihleri] : Sözleşme tarihi
itibariyle 45 takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Proje Yönetimi Birimi Toplantı Salonu Şehitkamil/
GAZİANTEP
b) Tarihi ve saati : 14.09.2015 Pazartesi günü Saat:10:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.1’den görülebilir.
4.2- Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.4’den görülebilir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.5’den görülebilir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4. Bu madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, İdarenin http://bap.gantep.edu.tr
adresinde görülebilir ve 50,00.-TL karşılığı Doküman bedelini Üniversitemiz
Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığının Halk Bankası Gaziantep Üniversite
şubesi nezdindeki TR85 0001 2001 3380 0080 0000 01 nolu
hesaba yatırmak zorundadır.
7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Proje Yönetimi Birimi Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil/GAZİANTEP/TÜRKİYE adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif [verilemez.]
13 - Söz konusu ihale, 4734 - 4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
7966/1/1-1
1 ADET 1600 KWH TRAFO SATIN ALINACAKTIR
Gaziantep
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim Biriminden:
Üniversitemiz Bilimsel Araştırma Projeleri Yönetim
Birimince proje kapsamında alımı yapılacak olan Mamul Mal Alımı (1600 KWH
Trafo) 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3.maddesi ( f ) bendi ile geçici 4 üncü
maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01/12/2003
tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20 nci
maddesi (f) bendi uyarınca Pazarlık Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale kayıt numarası : 2015/113089
1 - İdarenin
a) Adresi : Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil
- Gaziantep, TÜRKİYE
b) Telefon ve faks numarası : Tel :
0 (342) 317 13 74 Fax : 0 (342) 360 17 01
c) Elektronik posta adresi : arsfon@gantep.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : http://bap.gantep.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : Mamul Mal Alımı
(1600 KWH Trafo) 1 Adet
b) Teslim [yeri/yerleri] : Gaziantep
Üniversitesi (Proje Yürütücüsüne)
c) Teslim [tarihi/tarihleri] : Sözleşme tarihi itibariyle
45 takvim günü
3 - İhalenin
a) Yapılacağı yer : Gaziantep Üniversitesi Bilimsel Araştırma
Proje Yönetimi Birimi Toplantı Salonu Şehitkamil/
GAZİANTEP
b) Tarihi ve saati : 14.09.2015 Pazartesi günü Saat:14:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.1’den görülebilir.
4.2- Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.4’den görülebilir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yukarıda belirtilen internet adresinde yer alan
İdari Şartnamesi madde 7.5’den görülebilir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4. Bu madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, İdarenin http://bap.gantep.edu.tr
adresinde görülebilir ve 50,00.-TL karşılığı Doküman bedelini Üniversitemiz
Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığının Halk Bankası Gaziantep Üniversite
şubesi nezdindeki TR85 0001 2001 3380 0080 0000 01 nolu
hesaba yatırmak zorundadır.
7.2. İhaleye başvuracak olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep
Üniversitesi Bilimsel Araştırma Proje Yönetimi Birimi Üniversite Bulvarı 27310 Şehitkamil/GAZİANTEP/TÜRKİYE adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel
üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak
üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif [verilemez.]
13 - Söz konusu ihale, 4734 - 4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp, 01/12/2003 tarihli 2003/6554
sayılı kararname eki esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
7966/2/1-1
ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNE AİT OLAN ALIN
KAYNAK MAKİNASININ REVİZYONU VE MODERNİZASYONU İŞİ YAPILACAKTIR
TCDD
İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale
Komisyonundan:
İhale Kayıt No : 2015/116027
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası
Müdürlüğü Merkez/Çankırı
b) Telefon ve Faks Numarası : 0376 213 02 31 - 213 02
28 - 29
c) Elektronik Posta Adresi : cankirimakasfabrikasi@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı: ALIN KAYNAK
MAKİNASININ REVİZYONU VE MODERNİZASYONU İŞİ
3 - Yukarıda belirtilen alımımız Pazarlık Usulü ile
ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye katılabilmek için istenen belgeler ihale
dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası
Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosuna 30.09.2015 günü saat
14.00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD Çankırı Makas Fabrikası
Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosunda ve www.tcdd.gov.tr
adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunludur. Doküman TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü
Muhasebe Şefliğinden doküman satış bedeli olan KDV DAHİL
250 TL’nin İş Bankası Başkent Kurumsal Şubesi 4399-13345 hesap ve
TR-290006400000143990013345 iban nolu
hesaba yatırıldığını gösterir dekontla temin edebilirler.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
8054/1/1-1
ÇANKIRI MAKAS FABRİKASI MÜDÜRLÜĞÜNÜN İHTİYACI OLAN
22000 KG M24 ÇİFT KATLI YAYLI RONDELANIN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI
YAPILACAKTIR
TCDD
İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale
Komisyonundan:
İhale Kayıt No : 2015/116892
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası
Müdürlüğü Merkez/Çankırı
b) Telefon ve Faks Numarası : 0376 213 02 31 - 213 02 28
- 29
c) Elektronik Posta Adresi : cankirimakasfabrikasi@tcdd.gov.tr
2 - İhale konusu malın adı ve miktarı: 22000 KG M24
ÇİFT KATLI YAYLI RONDELANIN TEKNİK ŞARTNAMEYE GÖRE ALIMI
3 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
4 - Tekliflerin TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası
Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosuna 30.09.2015 günü saat
11.00’a kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
5 - İhale dokümanı TCDD Çankırı Makas Fabrikası
Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım İhale Komisyonu bürosunda ve www.tcdd.gov.tr
adresinde görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın
almaları zorunludur. Doküman TCDD İşletmesi Çankırı Makas Fabrikası Müdürlüğü
Muhasebe Şefliğinden doküman satış bedeli olan KDV DAHİL
100 TL’nin İş Bankası Başkent Kurumsal Şubesi 4399-13345 hesap ve
TR-290006400000143990013345 iban nolu
hesaba yatırıldığını gösterir dekontla temin edebilirler.
6 - Teklif edilen bedelin en az %3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
7 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
8054/2/1-1
20 ADET NDB CİHAZI TEMİNİ İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İLE
İHALE EDİLECEKTİR
Devlet
Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğünden:
İhale Dosya Numarası : 2015/29
1 - İdarenin
a) Adresi : Emniyet Mahallesi Mevlana Bulvarı (Konya Yolu
Üzeri) No: 32 06330
Yenimahalle/ANKARA
b) Telefon : + 90 (312) 204 23 40 - 204 23 41 - 204 23 48 -
204 26 26 - 204 28 78
c) Faks Numarası : + 90 (312) 212 81 58
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : 20 Adet NDB Cihazı
temini işidir.
b) Teslim yerleri : Malların teslim yeri Satın Alma ve İkmal
Dairesi Başkanlığı Merkez İkmal Müdürlüğü Esenboğa /ANKARA’dır.
c) Teslim tarihleri : İşin teslim süresi işe başlama tarihinden
itibaren azami 240 gündür.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : DHMİ Genel Müdürlüğü Binası içerisinde bulunan
Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı
b) Tarihi ve Saati : 09.10.2015 saat: 11:00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
a) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon
ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,
b) Kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, ihaleye ilişkin ilk
ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya
Meslek Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, mevzuatı gereği tüzel
kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ihaleye
ilişkin ilk ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile
kayıtlı olduğuna dair belge,
c) Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel
kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki
görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi veya bu
hususları tevsik eden belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
d) İdari Şartnamenin 10 uncu maddesinin (a), (b), (c),
(d), (e) ve (g) bentlerinde sayılan durumlar da olunmadığına ilişkin, ihale
tarihinden önceki üç ay içinde alınmış belgeler ile buna ilişkin yazılı
taahhütname,
e) Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif
mektubu,
f) İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat,
g) İdari Şartnamenin 7.2 nci maddesinde belirtilen yeterlik belgeleri,
h) Vekaleten ihaleye katılma
halinde, istekli adına katılan kişinin ihaleye katılmaya ilişkin noter tasdikli
vekaletnamesi ile noter tasdikli imza beyannamesi,
i) İsteklinin iş ortaklığı olması halinde şekli ve
içeriği İdari Şartnamede belirlenen iş ortaklığı beyannamesi,
j) Bu şartnamenin 17 nci
maddesinde belirtilmesi halinde, isteklilerin alt yüklenicilere yaptırmayı
düşündükleri işlere ait önerileri ve işlerin listesi,
k) İhale dokümanının satın alındığına dair belge,
l) Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajı
tanınması durumunda, bu avantajdan yararlanmak isteyenlerce sunulacak TOBB ya
da TESK’e bağlı odalarca düzenlenen yerli malı
belgesi,
İsteklinin ortak
girişim olması halinde (b), (c) ve (d) de yer alan belgelerin her bir ortakça
ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
Yabancı istekliler, İdari Şartnamenin 10 uncu
maddesinin (c) ve (d) bentlerinde yer alan durumlarda olunmadığına ilişkin
belgeler yerine, kendi ülkelerinin mevzuat hükümleri uyarınca kesinleşmiş
sosyal güvenlik prim borcu ve vergi borcu olmadığına dair beyanname
verebilirler.
4.2. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin aranacak
belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1. İstekliler, ilk ilan
tarihinden geriye doğru son beş yıl içinde kesin kabul işlemleri tamamlanan mal
alımları ile ilgili yurt içinde veya yurt dışında Kamu veya Özel Sektör de
bedel içeren tek bir sözleşme kapsamında gerçekleştirilen teklif edilen bedelin
%25’i oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin
olarak iş deneyimini gösteren belge veya teklif edilen cihaz miktarında
(teslimat süresi içerisinde 20 Adet) üretim kapasite raporunu veya Teknolojik
Ürün Deneyim Belgesini sunacaktır.
İsteklinin bu üç belgeden birini sunması yeterlidir.
4.2.2. Üretim, imalat kapasitesi, araştırma -
geliştirme faaliyetlerini belirlemeye yönelik belgeler;
4.2.2.1. İstekli imalatçı ise, imalatçılık belgesi,
4.2.2.2. İstekli yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise
yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
4.2.2.3. İstekli Türkiye’de
serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise 4.2.2.1. ve 4.2.2.2.’de ki
belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesini verecektir.
4.2.2.1., 4.2.2.2.,
4.2.2.3.’de istenilen belgeleri iş ortaklığını oluşturan ortaklardan birinin
veya pilot ortağın vermesi yeterlidir.
İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya
belgeler ise şunlardır:
a) İsteklinin adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin
üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin
üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik
Belgesi,
ç) İsteklinin adına veya unvanına düzenlenmiş olan
teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim
belgesi,
d) İsteklinin
alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili
kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu
gösteren belgeler.
İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala
veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci
olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir.
4.2.3. İstekliler teklif ettiği sisteme ait standart ve
standartlara uygunluk belgesini (ISO 9000 ve üstü, vb.) teklifle birlikte
verecektir.
4.2.4. Tedarik edilecek malların numuneleri,
katalogları, fotoğrafları;
4.2.4.1. Teklif edilen cihaza ilişkin model ve versiyona ait güncelleştirilmiş orijinal teknik dokümanlar
bir takım halinde teklife eklenecektir.
4.2.4.2. Sistem/Parçaya ait orijinal Teknik
doküman/katalog/broşürler, (söz konusu dosya “Orijinal Teknik Doküman” olarak
etiketlenecektir) teklif evrakları ile birlikte verilecektir.
İstekli; teklif ettiği sisteme ait orijinal teknik
doküman/broşürde, Teknik Şartnamede belirtilen bazı hususlar tam olarak
açıklanmıyor ise ayrı bir dosya halinde ilave teknik doküman/belge/broşür
sunacaktır. (Söz konusu dosya “İlave Teknik Doküman” olarak etiketlenecektir)
4.2.4.3. Teklifle beraber sunulacak bir takım doküman:
cihazların gerçek fotoğraflarının yer aldığı orijinal seri matbaa baskısı
Katalog veya Broşür, Operatör (Kullanıcı) ve Teknik Bakım kitaplarından
oluşacaktır. Teklif edilen cihazlara ait teknik dokümanlar teklif
değerlendirmede ihtiyaç duyulacak cihaz ile ilgili tüm bilgileri (Genel
prensipler, blok şemalar, cihaz yerleşim şemaları, modüller ve fonksiyonların
detaylı açıklaması, montaj, kalibrasyon, arıza arama
usulleri, ilk servise verme, bakım - onarım, açık devre şemaları, yedek parça
listeleri BITE listesi v.b.) ihtiva edecek şekilde,
eksiksiz olacaktır. Dokümanların sistemle ilgili tüm detayları kapsaması
bilhassa aranacaktır. Eksik dokümanlar ile yapılacak değerlendirme
sonuçlarından Kuruluşumuz sorumlu olmayacaktır.
4.2.4.4. Windows ortamında kullanılmak üzere, teklif
edilen cihaza ait teknik dokümanlar, orijinal DVD veya USB bellek olarak teklif
ekinde verilecektir. (Seri numarası olmayan, her türlü modifikasyona açık olan
kopya DVD’ler orijinal olarak kabul edilmeyecektir.)
4.2.4.4. Teklifle sunulacak broşür ve bakım
kitaplarında, teklif edilen cihazlarla aynı marka ve modelde NDB cihazının ön
ve arka görüntüleri en az birer adet olmak üzere gerçek fotoğrafla
gösterilecek, her türlü müdahaleye açık olan, sadece bilgisayar ortamında
yapılmış cihaz çizimleri kabul edilmeyecektir.
4.3. Bu ihalede benzer iş olarak, CVOR ve/veya DVOR
ve/veya DME ve/veya ILS cihazları kabul edilecektir.
4.4. İsteklilerce sunulacak belgelerin İdari
Şartnamenin “7.4. Belgelerin sunuluş şekli” maddesinde
belirtildiği şekilde ibraz edilmesi zorunludur.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale bu şartnamedeki katılma koşullarını taşıyan
yerli ve yabancı isteklilere açıktır. Yerli malı teklif eden istekliye %10 (yüzdeon) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. Yerli malı
teklif eden isteklilerin fiyat avantajından yararlanabilmesi için teklif ettiği
mala/mallara ilişkin yerli malı belgesini/belgelerini sunması zorunludur.
7 - İhale dokümanı DHMİ Genel Müdürlüğü Binası
içerisinde bulunan Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı, Dış Satın Alma Şube
Müdürlüğü Zemin Kat Z-136 No.lu Odada görülebilir ve 100,-TL (Yüz TürkLirası) (KDV Dahil) karşılığı istekliler tarafından
yetkili kişilerce imzalanmış, isteklilerin adres, vergi numarası vb.
bilgilerinin mevcut olduğu antetli kağıda yazılmış bir
dilekçe ile istekli yabancı ise; temsilci tayin ettiği firma yada kişiye ait
“istekli mümessili” olduğuna dair belge ve bir dilekçe ile birlikte aynı
adresten temin edilebilir. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur. Doküman satışı yapılırken, Türkiye Cumhuriyeti
vatandaşı gerçek kişiler ile Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre kurulmuş
tüzel kişilerin EKAP’a kaydı kontrol edilecektir.
8 - Teklifler, 09.10.2015 günü saat: 11:00’a
kadar DHMİ Genel Müdürlüğü Satın Alma ve İkmal Dairesi Başkanlığı, Dış Satın
Alma Şube Müdürlüğüne verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla
da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin
miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatlarının çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir iş kaleminin miktarı ile iş kalemleri için teklif
edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim
fiyat sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 120 takvim günü olmalıdır.
12 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
13 - Kuruluşumuz bu ihalede 4734 ve 4735 sayılı Kamu
İhale Kanunu hükümlerine tabi olmayıp, işi ihale edip etmemekte, kısmen ihale
etmekte tamamen serbesttir.
8062/1-1
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR YAZILIM, DONANIM VE ÇAĞRI
MERKEZİ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Avrupa Birliği Bakanlığı
Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı Bilişim
Koordinatörlüğü ihtiyacı muhtelif cins ve miktar yazılım, donanım ve çağrı merkezi
sistemi KISIM - A: Lisanslar; KISIM - B: Donanımlar, KISIM - C: Çağrı Merkezi
Sistemi, teknik şartnamesine, yazılım grubunun markalarına ve çağrı merkezi
sisteminin LG markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale
ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
İHALE |
ŞARTNAME BEDELİ |
|
Tüm Kısımlara veya Birden Fazla Kısma
Katılımlar İçin |
130,00.-TL |
|
KISIM-A |
Lisanslar |
100,00.-TL |
KISIM-B |
Donanımlar |
130,00.-TL |
KISIM-C |
Çağrı Merkezi Sistemi |
70,00.-TL |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis
banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi,
yazılım grubunun markaları ve çağrı merkezi sisteminin LG markası ile Ofis
Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini
belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler
ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 16/09/2015
günü, saat: 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça
hazırlanan teknik şartnamesine, yazılım grubunun markalarına ve çağrı merkezi
sisteminin LG markasına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu
tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek
bir tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilebileceği gibi, birden fazla kısım için veya her kısım için ayrı olmak
üzere kısmi teklif de verilebilecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8047/1-1
3004 ADET DİZÜSTÜ BİLGİSAYAR SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, Adalet Bakanlığı Bilgi
İşlem Dairesi Başkanlığı ihtiyacı 3004 adet Dizüstü Bilgisayar ihtiyaç sahibi
kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen Dell
Latitude E7450, HP Elitebook
840 G2, Fujıtsu Lifebook
U745, Lenovo Thinkpad
T450s, Toshiba Tecra Z40
marka/modellerinden birine uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile
ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan
satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (140.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartname,
marka/model ile Ofis Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen
kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler
bulunacaktır.
3 - Teklifler, 16/09/2015
günü, saat: 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme
sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin ihtiyaç
sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve istenilen marka/modellerine
uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin
fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8048/1-1
8 KALEM KABLOSUZ AĞ SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Samsun Ondokuz Mayıs
Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı ihtiyacı 8 kalem Kablosuz Ağ
Sistemi teknik şartnamesine ve mevcut Omurga Anahtar için gerekli modüllerin HP markasına uygun olarak, Ofis’imiz tip ticari
şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla, açık teklif
usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz III
Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (130.-TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, mevcut Omurga Anahtar için
gerekli modüllerin HP markası, Ofis Ticari şartnamesi
ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı
taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek
şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 17/09/2015
günü, saat: 12.00’ ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat
14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte
gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri
istenilen şartlara, ihtiyaç sahibi kuruluşça hazırlanan teknik şartnamesine ve
mevcut Omurga Anahtar için gerekli modüllerin HP
markasına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen
tekliflerin iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise
açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8049/1-1
MUHTELİF CİNS VE MİKTAR BİLİŞİM MALZEMESİ SATIN
ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
T.C. Genelkurmay Başkanlığı Destek Kıtaları Gurup
Komutanlığı ihtiyacı Muhtelif Cins ve Miktar Bilişim Malzemesi malzeme listesine,
teknik özellikler dokümanına ve istenilen markalarına uygun olarak, Ofis’imiz
tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen şartlarla,
açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, ihale doküman bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden
birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir
suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU,
dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik şartnamesi, istenilen markaları, Ofis
Ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini
belirten yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler
ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 15/09/2015
günü, saat: 12.00’ ye kadar Genel Müdürlüğümüz, III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif
verme günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif
mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu
inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara, malzeme listesine, teknik
özellikler dokümanına ve istenilen markalarına uygunluğunun belirlenmesini
müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin iç zarfları bilahare
bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade
edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8050/1-1
SANALLAŞTIRMA DONANIM VE YAZILIMI SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Maliye Bakanlığı İç Denetim Koordinasyon Kurulu
Başkanlığı ihtiyacı sanallaştırma donanım ve yazılımı, kuruluşça hazırlanan
teknik şartnamesi ile HP ve VMware markalarına uygun
olarak, Ofis’imiz tip ticari şartnamesi ile ihale ek şartlar listesinde
belirtilen şartlarla, açık teklif usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler, ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz
III Nolu Satınalma Daire
Başkanlığında ve Ofisimiz internet sitesinde görebilirler. Ancak ihaleye teklif
verecek olan firmaların, şartname bedelini (100.-TL) Ofis veznelerinden birine
veya Ofis banka hesabına yatırmaları zorunludur.
b) Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslının
teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI
OLDUĞU TEKLİF MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte hazırlanan teknik
şartnamesi ile istenilen markaları, Ofis tip ticari şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten
yazılı taahhütname ve ticari şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler
ile ihale ek şartlar listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 14/09/2015
günü, saat: 12.00’ye kadar Genel Müdürlüğümüz III Nolu
Satınalma Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç
gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme
günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile
birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda
belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesi
ile istenilen markalarına uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu
tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları bilahare bildirilecek
bir tarihte açılacaktır. Uygun
olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.
5 - Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7.
maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.
6 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
7 - Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere
istekliler tarafından belirlenecek tutarda son teklif verme tarihinden itibaren
en az 6 ay süreli geçici teminat verilecektir.
8 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3. maddesi
(g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip
etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.
8051/1-1
MUHTELİF CİNS OTOMATİK ÇAMAŞIR YIKAMA SIKMA VE KURUTMA
MAKİNESİ SATIN ALINACAKTIR
Devlet
Malzeme Ofisi Genel Müdürlüğünden:
Ofisimizce, T.C. Hava Kuvvetleri Komutanlığı Kütahya
Hava Er Eğitim Tugay Komutanlığı ihtiyacı:
Muhtelif cins çamaşır yıkama sıkma ve kurutma makinesi,
ihtiyaç sahibi kurumca hazırlanan teknik şartnamelerine uygun olarak, ihale ek
şartlar listesinde belirtilen şartlarla Ofisimiz tip ticari şartnamesi
hükümleri dahilinde, açık teklif usulü ile iç
piyasadan satın alınacaktır.
Bu nedenle istekliler, ilk tekliflerini yazılı olarak
bildirecekler ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdüreceklerdir.
No |
Malzemenin Cinsi |
Miktar |
İhale Doküman Bedeli |
1 |
Otomatik Çamaşır
Yıkama Sıkma Makinesi 100 Kg/Sf |
4
Adet |
130.-TL |
2 |
Otomatik Çamaşır Yıkama Sıkma Makinesi 60
Kg/Sf |
1
Adet |
|
3 |
Otomatik Çamaşır Yıkama Sıkma Makinesi 20
Kg/Sf |
1
Adet |
|
4 |
Otomatik Çamaşır Kurutma Makinası 75 Kg/Sf |
5
Adet |
1 - İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.
a) İstekliler,
ihale dokümanlarını Genel Müdürlüğümüz II Nolu Satınalma Daire Başkanlığı’nda ücretsiz olarak
inceleyebileceklerdir. Ayrıca teknik şartnameler ile sair ihale evrakı
Ofisimizin www.dmo.gov.tr adresinin ihale ilanları bölümünde ilan edilmiş,
döküm alınabilmekte olup, bu nedenle ayrıca ihale dokümanı verilmeyecektir.
Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, yukarıdaki listede belirtilen
şartname bedelini Ofis veznelerinden birine veya Ofis banka hesabına yatırmaları
gerekmektedir.
b) Yatırılan
paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek
dış zarfa konulması zorunludur.
2 - Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde
olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZCA TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF
MEKTUBU, dış zarfta ise iç zarfla birlikte teknik ve ticari şartname ile
eklerinin aynen kabul edildiğini belirten yazı ve ticari şartnamenin 2.
maddesinde yazılı belgeler ile ek şartlarda belirtilen belgeler bulunacaktır.
3 - Teklifler, 15.09.2015 günü, en geç saat 12.00’ye
kadar Genel Müdürlüğümüz II No’lu Satınalma
Daire Başkanlığında bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postadaki
gecikmeler dikkate alınmayacaktır.
4 - Teklif mektuplarının, son teklif verme
günü saat 14.00’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile
birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda
belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik
şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit
edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları; firmalarca teklif edilen
ürünlere ait teknik dokümanların, teknik şartnamesine uygunluğunu inceleyip,
uygun olup olmadığı konusunda, ihale saatinde Kurum adına karar verecek
personelin, Kurumca görevlendirilerek gönderilmesi halinde aynı gün,
gönderilememesi halinde ise bilahare bildirilecek bir tarihte açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif
sahiplerine iade edilecektir.
5 - İhale konusu malzemenin tamamı için teklif
verilecek olup, kısmi teklifler değerlendirilmeyecektir.
6 - Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi
(g) fıkrası (istisna) kapsamında olup, Ofis satın alma konusu malzemeyi ihale
edip etmemekte, kısmen ihale etmekte veya dilediği istekliye vermekte tamamen
serbesttir.
8046/1-1
1 SET DENTAL BİLGİSAYAR DESTEKLİ GÖRÜNTÜLEME, TASARIM
VE FREZLEME SİSTEMİ (CAI, CAD VE CAM) SATIN ALINACAKTIR
Bülent
Ecevit Üniversitesi Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri
Koordinatörlüğünden:
1 Set Dental
Bilgisayar Destekli Görüntüleme, Tasarım ve Frezleme
Sistemi (CAI, CAD ve CAM) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 3 üncü maddesi
(f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 01.12.2003
tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki esaslarının 20/f maddesine göre Pazarlık
Usulü ile ihale edilecektir. İhaleye
ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır.
İhale kayıt numarası : 2015/113406
1 - İdarenin:
a) Adresi : Bülent Ecevit Üniversitesi Bilimsel ve
Teknolojik Araştırma Projeleri Koordinatörlüğü İncivez
/ ZONGULDAK
b) Telefon numarası : 0372 291 1674
c) Faks numarası : 0372 257 4579
d) Elektronik posta adresi : bap@beun.edu.tr
e) İnternet adresi : w3.beun.edu.tr
2 - İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 Set Dental Bilgisayar Destekli Görüntüleme, Tasarım ve Frezleme Sistemi (CAI, CAD ve CAM) alımı
b) Teslim yeri : Bülent Ecevit Üniversitesi Diş Hekimliği
Fakültesi Kozlu / ZONGULDAK
c) Teslim tarihi : Teslim süresi işe başlama tarihinden itibaren
130 (Yüzotuz) takvim günüdür.
3 - İhalenin:
a) Yapılacağı yer : Bülent Ecevit Üniversitesi Merkez Kampüs Memur
Yemekhanesi
b) Tarihi ve saati : 16.09.2015 Çarşamba günü Saat:14.00
4 - İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler
ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.a. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu ticaret ve/veya
sanayi odası veya ilgili meslek odası belgesi;
1) Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret
ve/veya sanayi odasından ya da esnaf ve sanatkârlar odasından, ilan yapılan
hallerde ilk ilan tarihinin veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda
alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
2) Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği
kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilan yapılan hallerde ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya
kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2.b. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza
beyannamesi veya imza sirküleri;
1) Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza
beyannamesi,
2) Tüzel kişi olması halinde,
ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel
kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil
Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması
halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri
veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza
sirküleri,
4.1.3. İdari Şartname ekinde yer alan standart forma
uygun teklif mektubu,
4.1.4. İdari Şartnamede belirlenen geçici teminata
ilişkin standart forma uygun geçici teminat mektubu veya geçici teminat
mektupları dışındaki teminatların Saymanlık ya da Muhasebe Müdürlüklerine
yatırıldığını gösteren makbuzlar,
4.1.5. İdari Şartnamenin 7.4
ve 7.5 inci maddelerinde belirtilen, şekli ve içeriği Mal Alımı İhaleleri
Uygulama Yönetmeliğinde düzenlenen yeterlik belgeleri
4.1.6. Vekaleten ihaleye
katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı
vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.7. İsteklinin ortak girişim olması halinde, İdari
Şartname ekinde yer alan standart forma uygun iş ortaklığı beyannamesi
4.2. İhaleye iş ortaklığı olarak teklif verilmesi
halinde;
4.2.1. İş ortaklığının her bir ortağı tarafından 7.1 maddesinin (a) ve (b) bentlerinde yer alan belgelerin
ayrı ayrı sunulması zorunludur.
İsteklinin iş ortaklığı olması halinde (4.1.1.) ve
(4.1.2.) de yer ala belgelerin her bir ortakça ayrı ayrı verilmesi zorunludur.
4.3-Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
4.4. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu
belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.4.1. Teklif edilen cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi
Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2008/36 sayılı genelgesince isteklerin T.C İlaç
ve Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak Tıbbi Cihazların TİTUBB’da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması
şarttır.
4.4.2. Ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı doküman
katalog, fotoğraf, resim veya benzeri materyaller ile teknik şartnameye
cevaplarını ve açıklamalarını içeren doküman;
4.4.2.1. Tedarik edilecek ürüne ait teknik bilgilerin
yer aldığı doküman katalog, fotoğraf, broşür, resim vb. materyaller eksiksiz
olarak ihale dosyasında sunulacaktır.(İngilizce veya Türkçe)
4.4.3. Tekliflerin değerlendirilmesi açısından bu
şartnamenin maddelerine sırasıyla cevap veren ”Teknik Şartnameye Uygunluk
Belgesi” hazırlanacaktır. Şartname maddeleri orijinal doküman üzerinden madde
madde işaretlenmek suretiyle cevaplandırılacaktır. Bu belgede yer alacak cevaplar orijinal
dokümanlardaki bilgilerle aynı olmalıdır. Farklılık olduğu takdirde teklifler
değerlendirmeye alınmayacaktır. Şartnamenin herhangi bir maddesine uymayan
teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.
4.4. Cihaz; her türlü fabrikasyon ve montaj hatalarına
karşı en az 2 (iki) yıl ücretsiz garantili, garanti süresinin bitiminden
itibaren 8 (sekiz) yıl süreyle de ücretli mukabilinde yedek parça ve teknik
servis hizmet garantisi bulunmalıdır. Yukarıda sayılan belgeler İhale
dosyasında sunulacaktır.
4.5. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.5.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
5 - Ekonomik açıdan en avantajlı teklif en düşük fiyat
esasına göre belirlenecektir.
6 - İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7 - İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
50,00 TL (Elli Türk Lirası) karşılığı Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü
Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projeleri Birimi İncivez
/ ZONGULDAK adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını
satın almaları zorunludur.
8 - Teklifler 16.09.2015 Çarşamba günü Saat:14:00’a kadar Bülent Ecevit Üniversitesi Rektörlüğü Bilimsel
ve Teknolojik Araştırma Projeleri Birimi İncivez /
ZONGULDAK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli
taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9 - İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden
götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11 - Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale
tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12 - Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13 - Söz Konusu İhale 4734-4735 sayılı Kanun
hükümlerine tabi olmayıp 01.12.2003 tarihli 2003/6554 sayılı kararname eki
esasları hükümlerine göre yapılacaktır.
7907/1-1
FABRİKAMIZ ŞEKER AMBARI TAHM. TAHL. HİZMET ALIMI İHALE
EDİLECEKTİR
Erzurum
Şeker Fabrikası Müdürlüğünden:
Fabrikamızın Kampanya Dahili
ve Harici Şeker Ambar Tahml. Tahl.
hizmet alımı işi açık ihale usulü ile ihale
edilecektir.
İhale Kayıt Numarası : 2015/113677
1 - İdarenin
a) Adresi : Yeni Mah E80 Karayolu Sok No:114 AZİZİYE / ERZURUM
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 442 631 38 46 / 0442
631 30 24
c) Elektronik Posta Adresi
(varsa) : erzurumseker@turkseker.gov.tr
2 - İhale Konusu Hizmetin
a) Niteliği, Türü ve Miktarı : Fabrikamız
Kampanya Dahili 43 işçi, Kampanya Harici
10
işçi ile Şeker Ambarı Tahml. Tahl.
işi.
b) Yapılacağı Yer : Erzurum Şeker Fabrikası Müdürlüğü
c) İşin Süresi : Fabrikamız Kampanya dönemi 2 Ay; Kampanya
Harici 10 Aydır.
3 - İhalenin
a) Yapılacağı Yer : Erzurum Şeker Fabrikası Ofis Binası
b) Tarihi ve Saati : 18.09.2015 Saat: 10:30
4 - İhale şartnamede belirtilen gereklilikleri yerine
getiren yerli isteklilere açıktır.
5 - İhale dokümanı Erzurum Şeker Fabrikası Ticaret
Servisinde görülebilir ve 100,00 TL karşılığı [aynı adresten] temin edilebilir.
İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
6 - Teklifler, [18.09.2015], saat [10:30]’a
kadar Erzurum Şeker Fabrikası Haberleşme servisine verilebileceği gibi, iadeli taahhütlü
posta vasıtasıyla da gönderilebilir. (Postadaki gecikmelerden idare sorumlu
tutulmayacaktır.)
7 - İstekliler tekliflerini, her bir iş kalemi için
teklif edilen birim fiyatların miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel
üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale
yapılan istekliyle her bir iş kalemi için teklif edilen birim fiyatların
miktarlarla çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat
sözleşme düzenlenecektir.
8 - İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az
olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
9 - Verilen tekliflerin geçerlik süresi, ihale
tarihinden itibaren en az 45 takvim günü olmalıdır.
10 - Konsorsiyumlar ihaleye teklif veremezler.
11 - İdarenin ihaleyi yapıp yapmamakta, kısmen yapmakta
veya dilediğine yapmakta serbesttir.
12 - Bu ihale (Ceza yasaklamalarla ilgili hususlar
hariç) 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 3.maddesi (g) bendine istinaden 4734 Kamu
İhale Kanununa ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri kanununa tabi değildir.
8007/1-1
ÇERKEZKÖY-KAPIKULE ARASI SİNYAL EVLERİNE 15 ADET
KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAĞI İŞİ AÇIK İHALE USULÜ İHALE EDİLECEKTİR
TCDD
İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğünden:
İhale Kayıt No : 2015/113416
1 - İdarenin:
a) Adresi : TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Haydarpaşa/
İSTANBUL
b) Telefon ve Faks Numarası : 0 216 337 82 14
c) Elektronik Posta Adresi : 0 216 337 82 14
2 - İhale konusu malın
adı ve miktarı : Çerkezköy - Kapıkule arası sinyalizasyon ve telekomünikasyon
işyerlerinin ihtiyacı olan Çerkezköy - Kapıkule arası sinyal evlerine 15 adet
kesintisiz güç kaynağı işi
3 - İhalenin nerede hangi tarihte
ve saatte yapılacağı: TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü Mal ve Hizmet Alım
Komisyonu Başkanlığı’nda 29.09.2015 tarih saat: 14.00’te yapılacaktır.
4 - Yukarıda belirtilen alımımız Yerli İsteklilerden
teklif alınmak suretiyle Açık İhale Usulü ile ihaleye çıkarılmış olup, ihaleye
katılabilmek için istenen belgeler ihale dokümanında belirtilmiştir.
5 - Tekliflerin TCDD 1. Bölge
Müdürlüğü Komisyon Bürosu Gar Binası 3. Kat Haydarpaşa İSTANBUL’a
29.09.2015 tarih ve saat: 14.00’e kadar verilmiş veya gelmiş olması şarttır.
6 - İhale dokümanı TCDD İşletmesi 1. Bölge Müdürlüğü
Mal ve Hizmet Komisyonu bürosunda görülebilir. İhaleye teklif verecek olanların
ihale dokümanını satın almaları zorunlu olup TCDD İşletmesi 1. Bölge Mali İşler
Müdürlüğü veznesinden KDV dâhil 100,00 TL bedelle temin edilebilir.
7 - Teklif edilen bedelin en az % 3’ü oranında geçici
teminat verilecektir.
8 - Bu ihale, ceza ve ihalelerden yasaklama hükümleri
hariç 4734 ve 4735 sayılı yasalara tabi değildir.
7882/1-1
ARAÇ KİRALAMA HİZMETİ SATIN ALINACAKTIR
Türk
Kızılayı Genel Müdürlüğünden:
1 - Türk Kızılayı’nın her türlü faaliyetlerinde taşımaya mahsus kullanılmak
üzere idari ve teknik şartname hükümlerine göre ticari, hafif ticari ve binek
araç kapalı zarfla teklif alınmak suretiyle kiralanacaktır.
2 - Firmalar 1.
Kaleme ait teklifleri ile birlikte 145.000,00 TL tutarında, 2. Kaleme ait
teklifleri ile birlikte 140.000,00 TL tutarında, 3. Kaleme ait teklifleri ile
birlikte 50.000,00 TL tutarında, 4. Kaleme ait teklifleri ile birlikte
63.000,00 TL tutarında teminatı da vereceklerdir.
3 - İhaleye ait
şartnameler “Ataç 1 Sok. No: 32 Yenişehir/ANKARA” adresindeki Genel
Müdürlüğümüzden, “Ahmediye Mah. Halk Cad. Esvafçı Sok. No: 8 Üsküdar/İSTANBUL” adresindeki İstanbul
Müdürlüğümüzden 250,00 TL karşılığında temin edilebilecektir.
İdari, teknik şartnamelere www.kizilay.org.tr
adresinden ulaşılabilecektir.
4 - Firmaların
ihale zarflarını en geç 05 EKİM 2015 günü saat: 10:00’a
kadar Genel Müdürlüğümüz İdari İşler Evrak Birimine vermiş/göndermiş olmaları
gerekmektedir.
5 - 2 Nolu “Teklif ve Teminat Mektubu” zarfı 06 EKİM 2015 günü
saat: 14:30’da Genel Müdürlüğümüz Toplantı Salonunda
açılacaktır.
6 - Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmaz.
7 - Telgraf, mail ve faksla yapılacak müracaatlar
dikkate alınmayacaktır.
8 - Kurumumuz Kamu İhale Kanunlarına tabi değildir.
8073/1-1
Selçuklu
Belediye Başkanlığından:
1 - Mülkiyeti Belediyemize ait aşağıda tapu kaydı
yazılı gayrimenkullerin 2886 Sayılı Yasanın 35/A Maddesi hükümleri dahilinde kapalı zarf usulü ile satışları yapılacaktır.
2 - İhale 17/09/2015 Perşembe
günü saat 14:00’de Belediyemiz Encümen Salonunda yapılacaktır. İhaleyi yapıp
yapmamakta ve uygun bedeli tespitte Belediye Encümeni tamamen serbesttir.
3 - Arsa bedelinin ödeme şekli: Satış Bedelinin
peşinatı ihale onayının tebliğinden itibaren 15 gün içerisinde, kalan taksit
ödemesi aşağı listede belirtildiği şekilde ödenecektir.
4 - Muhammen bedel ile geçici teminat aşağıda
belirtilmiştir.
İHALEYE KATILACAK OLANLARDAN İSTENEN BELGELER
A) İç Zarf :
İç zarf yalnız teklif mektubunu içerecektir.
Teklif Mektubu Belediyemizden temin edilebilir.
B) Dış Zarf :
Dış zarf aşağıdaki belgeleri içerecektir.
Gerçek kişi olması halinde:
a) İç zarf
b) Kanuni ikamet belgesi, T.C. Kimlik Numarası bulunan
Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
c) Türkiye’de Tebligat adres beyanı ve ayrıca irtibat
için Telefon ve faks numarası
d) Noter tasdikli imza beyannamesi
e) Vekil ise Noter tasdikli vekâletname ve imza
beyannamesi
f) Geçici ve ya Kesin Teminata ait alındı belgesi veya
Banka teminat mektubu süresiz ve limit içi
g) Selçuklu Belediyesine herhangi bir borcu
bulunmadığına dair belge
Tüzel kişi olması halinde:
a) İç zarf
b) Türkiye’de Tebligat adres beyanı ve ayrıca irtibat
için Telefon ve faks numarası
c) Tüzel kişi adına teklif vermeye yetkili olduğuna
dair yetkili organ kararı,
d) Noter tasdikli imza sirküleri
e) Vekil ise Noter tasdikli vekâletname ve imza
beyannamesi
f) Geçici Teminata ait alındı belgesi veya Banka
teminat mektubu süresiz ve limit içi
g) Selçuklu Belediyesine herhangi bir borcu
bulunmadığına dair belge
h) Ticaret ve/veya Sanayi odası veya esnaf ve sanatkârlar
sicil kayıt belgeleri (2015 yılı-Tüzel kişi )
C) İsteklilerin Ortak Girişim Olması halinde:
Ortak Girişim olması halinde Tasdikli Ortak Girişim
Beyannamesi ile Ortaklarca imzalanmış Ortaklık sözleşmesi ve B bendindeki
gerçek veya tüzel kişi olmasına göre belirtilen belgelerin ayrı ayrı verilmesi
zorunludur.
D) Dış zarfın kapatılması:
Teklif mektubu, bir zarfa konulup kapatıldıktan sonra
zarfın üzerine isteklinin adı, soyadı ve tebligata esas olarak göstereceği açık
adresi yazılır. Zarfın yapıştırılan yeri istekli tarafından imzalanır veya
mühürlenir. Bu zarf geçici teminata ait alındı veya banka teminat mektubu ve
istenilen diğer belgelerle birlikte ikinci bir zarfa konularak kapatılır. Dış
zarfın üzerine isteklinin adı ve soyadı ile açık adresi ve teklifin hangi işe
ait olduğu yazılır.
5 - İhaleye katılacak kişilerin ihale evraklarını en
geç 17/09/2015 günü saat 12:00’a kadar Yazı İşleri
Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir.
İlan olunur.
No |
Mahalle |
Pafta |
Ada |
Parsel |
M2 Si |
Geçici Teminat
(TL) |
Muhammen
Bedel (TL) |
Niteliği |
İmar Durumu |
Mevkii |
Ödeme Şekli |
1 |
YAZIR |
29 M 2 |
20560 |
10 |
4000,00 |
120.000,00 |
4.000.000,00 |
ARSA |
E=2.00
Yen çok=4 Kat Max Taks:0.40 Özel
Sağlık Tesis Sahası |
Fırat Caddesi |
1 Peşin + 5 Taksit |
7906/1-1